7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

cizi 124595 2019. július 25. 10:12   Válasz erre: 124592
Nem tudom. Én is észrevettem, hogy lenullázódott.
A robotnak, vagy valaki másnak biztosan nem tetszett.
    

lendvai 124594 2019. július 25. 10:04  
Ja, én is elvesztem
    

kawa550 124592 2019. július 25. 09:53  
Cizi, ezzel a számlálóval mi van? Tegnap én már megszámoltam magam, de most nem vagyok ott és kb feleannyian se vagyunk mint tegnap. Újraindítottátok? Monnyuk ha fele igaz annak amit a csávó írt, hogy folyik a munka, akkor lehet nem a legjobb ötlet a tudtára adni, hogy csak néhány tucat mtoros jár már csak ide.....
    

kawa550 124591 2019. július 25. 09:48   Válasz erre: 124590
Részvétem, a jó hír hogy nagyobb baj nem lett. És hát persze pont az új motorral....... De a leírás alapján nem értem, lehet hogy elírtad. Jobbra indexelt, jobbra ment?
    

Kucsi 124590 2019. július 25. 09:20  
Sziasztok!
A sok nem motorozó szerint két féle motoros létezik. Az egyik aki már esett, a másik meg az aki esni fog.
Én már az első csoportba tartozok, sajnos.
Horvátországban sikeresen fellökött egy cseh autó.teljesen szabályosan jobbra indexelt és mikor mellé mentem befordult jobbra.A szerencse a szerencsétlenségben, hogy kb 20-al mentünk, de így is 1,5 MFt kárt írtak össze. Persze ebben tényleg minden benne van.A legrosszabb az volt, hogy anya azért kórházba került, de zúzódásokon, és sebeken, valamint a leki részén kívül más bajunk nem lett. Saját lábon jött haza a gép is, igaz egy vízcsövet cserélni kellett, valamint az oldaldeklit ragasztottuk. Az ügy szempontjából a leghasznosabb az volt, hogy a fejkamerámat az eset előtt 3 percel kapcsoltam be, ami nagyon hasznos volt, mert ő nem ezt állította, de mikor a rendőrök megmutatták neki a felvételt , sűrűn kért elnézést, és elismerte a felelősségét. Persze pénz majd lesz valamikor, kezdődhet az alkudozás a biztosítóval, mert illuzióim nincsenek az ő korrektségéről.
Ha majd megvágom a videót, akkor felteszem, lehet elemezni, hogy hibáztam-e. Én már sokszor megnéztem és nem nagyon találom a hibát, de elfogult vagyok magammal. :)
    

lendvai 124589 2019. július 21. 21:24  
És megint csak ... :-))))))
    

Englishman 124588 2019. július 21. 17:43  
...
    

night-rider 124587 2019. július 21. 10:40   Válasz erre: 124586
és mi lett helyette ? publikus
    

Kawakarika 124586 2019. július 21. 00:34  
Sziasztok TDM-esek!
Elsősorban Palm Bélának üzenem ha benéz még ide egyáltalán:
Bécó!
4év és 46ezer km megtétele után(13ország) megváltam szeretett Tádémtól!Lehet hogy látod majd a környéketeken:))
Szuper gép,de a kora,és a benne lévő km miatt váltottam.
    

csanesz 124585 2019. július 20. 23:59   Válasz erre: 124584
.
    

cizi 124584 2019. július 20. 21:34   Válasz erre: 124582
Még a végén matrica is kell neki!:)
    

csanesz 124583 2019. július 20. 19:53   Válasz erre: 124582
Már kezdtem hiányolni...
    

Robi70 124582 2019. július 20. 12:42  
Ez a robotizé egyre pofátlanabb!
    

csanesz 124581 2019. július 20. 12:39  
.
    

lendvai 124567 2019. július 19. 08:42   Válasz erre: 124565
Ha fáj akkor ne erőltesd. Amúgy meg ott az internet, csodálatos dolgok vannak rajta. Itt még senki nem csináltatott leömlőt tudomásom szerint a 850-re, legalábbis az elmúlt 9 évben nem találkoztam ilyen jellegű hozzászólással. A 900-é meg ugye mint tudjuk rozsdamentes. Tisztogatni lehet, arra vannak szerek: lásd Google.
    

Itil900 124566 2019. július 19. 06:32  
https://m.origo.hu/auto/20190718-ritka-veszely-fenyegeti-a-magyar-autosokat-figyelmeztetest-adtak-ki.html

Motorosoknak méginkább ajánlott cikk
    

Itil900 124565 2019. július 18. 22:08   Válasz erre: 124564
Szinte sejtettem... Festő szakmámból kifolyólag otthonosan mozgok a kenhető anyagok közt, de ez feladta a leckét! Mennyibe fájhat? Műhelyeket nem ismerek. Tudsz egyet javasolni?
    

csanesz 124564 2019. július 18. 21:36   Válasz erre: 124563
Ekkora hőnél mindent ledob. És valamennyi víz fogja érni, mert az időjárás sokszor kiszámíthatatlan. Akkor meg pláne lepattog róla minden.
Talán az egyetlen megoldás, ha rozsdamentesből legyártatsz egy leömlőt.
    

Itil900 124563 2019. július 18. 13:32  
Te is jókor szólsz...! :)))
Legközelebb hamarabb! Milyen festék, vagy felületvédelem jó rá?
    

lendvai 124562 2019. július 18. 12:50   Válasz erre: 124561
Ne motorozz vele esőben és mindig tartsd szárazon. :-)
    

Itil900 124561 2019. július 18. 06:12   Válasz erre: 124557
Bocsesz, igaz!: Egy Kawa 600- róla van szó! Valami tipp?
    

csanesz 124560 2019. július 17. 21:58   Válasz erre: 124556
Szerintem az vízkő.
    

lendvai 124559 2019. július 17. 16:47  
.
    

cizi 124558 2019. július 17. 10:10   Válasz erre: 124556
Ne tökölj vele sokat, kályhaezüst és kész!
    

lendvai 124557 2019. július 17. 08:50   Válasz erre: 124556
Mivel a 900-as leömlője rozsdamentes acél ezért ez kisebbfajta csoda lenne. :-)
    

Itil900 124556 2019. július 17. 05:39  
Gyönyörűen megjelent a felületi rozsda a kipuff könyökön. Le van rozsdátlanítva, de hogyan tovább??? Milyen felület védelem kell ekkora hőhatásnál?
    

csanesz 124555 2019. július 16. 22:57   Válasz erre: 124553
Nyugtázva, mentve.
    

csanesz 124554 2019. július 16. 22:56   Válasz erre: 124553
Nnna.
Ilyen egy korrekt robot!

Ezt ferderick mé' nem tudja? :)
    

bromi001 124553 2019. július 16. 14:19  
SOLVART Kft

Cím: Tatabánya, Nyárfa u. 14. H-2800

Elérhetőség: 06-34/302-463, 06-20/9-189-743

Tevékenységünk: Járműelektronika, motor- és személygépkocsi feszültségszabályzók gyártása
    

kawa550 124552 2019. július 16. 12:00   Válasz erre: 124551
Nekem is maszek gyártmányú volt, 3-4x akkora mint a gyári, böszme nagy bordákkal, az eredeti helyére nem is fért el. De nem is égett el.
    

lendvai 124551 2019. július 16. 08:33   Válasz erre: 124550
Politikailag korrektnek lehet nevezni a hozzászólásod. :-)
Az előfordul, hogy egy típus feszültségszabályzója gyárilag hitvány, mert az fért bele a fejlesztési büdzsébe. Ilyenkor egy erősebbre méretezett, nagyobb hűtőfelülettel rendelkező utángyártott típus sokkal jobb választás, akár azonnal is érdemes kicserélni. Volt itt régebben szó ilyesmiről, de nem tudom milyen típus kapcsán, lehet pont 3VD volt, de lehet, hogy teljesen más.
    

csanesz 124550 2019. július 15. 22:37   Válasz erre: 124549
Annyira nem gáz a helyzet. Kilehet mérni a kivezetések helyességét. Amit vettem az rendben van. Csak azt nem tudom bírná azt az ampert tartósan. Mert, hát valamiért olcsó és külsőleg ugyanaz. Persze a drága azért is lehet drága, mert névhez kötött. Az olcsó meg azért is lehet olcsó, mert a silányabb minőségű alkatrészekből áll.

Aszem most segítettem.
...de lehet, hogy nem.
    

lendvai 124549 2019. július 15. 21:36   Válasz erre: 124548
Hát Csanesz, laikus szemmel nézve nem igazán megnyugtató amit írtál. :-))) Ebből nekem az is lejöhet, hogy ha a kínaiak nem rontották el a kontaktusok kiosztását, akkor akár jó is lehet, de benne van a pakliban hogy leég a generátor, vagy felrobban a tököm alatt az akkumulátor. :-)))))))))
    

csanesz 124548 2019. július 15. 17:59   Válasz erre: 124546
Nincs ebben semmi házi. Csak a csati van kivezetve zsinórral. Ha TDM -hez írta, és ez az ami neked is van, akkor okés. Nekem tartalékban egy kínai van (2001 -es TDM) 5 000 -ért vettem. Külsőleg gyári. :) Semmi pénzért nem építeném be, de van. Így azzal bizti nem lesz bajom. :)

A kontaktus kiosztás a lényeg! Sok esetben más fesszabályzókkal megszokott egyezni egyik másik. A kontaktus számának függvényében.
    

csabesz1 124546 2019. július 15. 13:44  
Tisztelt Mindenki!

1992-es TDM-em van, amin a feszszabályzó megadta magát, nagy volt a töltés. Így a szabályzó cserés. DE! Mert mindig van de. Ezen a gépen nem gyári szabályzó volt, hanem egy házi gyártmány.
Kérdésem az lenne, hogy használt-e már valaki első szériás TDM-hez ilyen szabályozót!
http://www.motorosoknak.hu/feszultseg-szabalyzo-tdm850trx850-81960-p-20449.html
    

csabesz1 124545 2019. július 15. 13:44  
Tisztelt Mindenki!

1992-es TDM-em van, amin a feszszabályzó megadta magát, nagy volt a töltés. Így a szabályzó cserés. DE! Mert mindig van de. Ezen a gépen nem gyári szabályzó volt, hanem egy házi gyártmány.
Kérdésem az lenne, hogy használt-e már valaki első szériás TDM-hez ilyen szabályozót!
http://www.motorosoknak.hu/feszultseg-szabalyzo-tdm850trx850-81960-p-20449.html
    

csabesz1 124544 2019. július 15. 13:44  
Tisztelt Mindenki!

1992-es TDM-em van, amin a feszszabályzó megadta magát, nagy volt a töltés. Így a szabályzó cserés. DE! Mert mindig van de. Ezen a gépen nem gyári szabályzó volt, hanem egy házi gyártmány.
Kérdésem az lenne, hogy használt-e már valaki első szériás TDM-hez ilyen szabályozót!
http://www.motorosoknak.hu/feszultseg-szabalyzo-tdm850trx850-81960-p-20449.html
    

csanesz 124543 2019. július 14. 16:56  
.
    

csanesz 124542 2019. július 13. 19:58  
Olajcsere óta idáig próbálgattam a Motul 7100 -at.
Olajat nem csipegeti, váltó határozott. Ami a legfontosabb, hogy az EBC lamellák hosszabb állás után (2 hét) sem tapadnak össze.
Piros lámpánál megállás majd indulásnál nincs leragadás, hogy esetenként a kuplungot finoman visszaengedve hirtelen nagyot ránt a hajtáson.
Ahogy az megvan írva, minden indulás minden váltás hibátlan.
Szerintem ezektől a "cibálásoktól" nyúlt meg részlegesen a lánc.
Ma minden zárat lekezeltem rajta, plusz kuplungkarnál és a másik végénél is bowden zsírzás.

...és nem úsztam meg. Állítani kellet egyetlen ricnit a váltón az új csizma miatt. :)))
    

Itil900 124541 2019. július 12. 18:19   Válasz erre: 124532
Most csak ennyire volt pénzem...:)))
    

lendvai 124540 2019. július 12. 17:08  
Robotveszély! :-)))))
    

MentoL 124539 2019. július 12. 08:44   Válasz erre: 124494
Szia,
Próbáld meg Ricsi Bontóját!
Budapest, Kártoló u. 2, 1184
    

csanesz 124538 2019. július 11. 23:02   Válasz erre: 124537
Ez így van. Vagy, ha kontaktos a 30A biztosíték foglalat. Mert indításkor a napi számláló is lenullázódott. Az oké, ha egyszer csinálja. De hosszabb gurulás után 5 perc pihi és onnantól csak berreg az gyanús.
Ráadásul fölösen van plusz 2 sarus kontaktus a biztinél. Az hibalehetőség.
El is volt oxidálódva 4 kontaktus a 6-ból.
A másik kettő az indító relé kontaktusa volt.
Ha a 30A nincs gyújtás sincs se műszerfal.
    

lendvai 124537 2019. július 11. 21:31   Válasz erre: 124536
Azt mondják azt néha akkucserével lehet gyógyítani. :-)
    

csanesz 124536 2019. július 11. 20:23  
Én is benyeltem egy indító relé berregést.
Orvosolva.
    

cizi 124535 2019. július 11. 15:22   Válasz erre: 124531
Ha 28-at fizettél ki akkor kb.4 rongyba kerül 100km.
De így elég csak 650-enként tankolnod, a 400 és 650 közótti 250-ben majdcsak eltologatod valahogy a gépet!:)
    

lendvai 124532 2019. július 11. 07:50   Válasz erre: 124531
Tőled se vennék használt motort. :-)
Hogy sikerült a 20 literes tankba 28 litert beletömni? :-))))
    

Itil900 124531 2019. július 11. 05:33   Válasz erre: 124526
Tegnap tankoltam és nulláztam. Átlagfogyasztás 4.2 l, 28 l benya elpuffogása után. Szerintem hozzá nem nyúlok...
    

csanesz 124530 2019. július 10. 16:59  
2 kép lemaradott.
    

csanesz 124529 2019. július 10. 16:58  
A belsöt is szépen megcsinálták. A márkát mostanság látom a neten. Aszonták itthon újnak számít, de már egy ideje létezik. Középkategóriának saccolom, de ahhoz meg szép a kivitelezése.
37 300Ft volt az Insportline -nál. Nagyon segítőkészek voltak.
    

csanesz 124528 2019. július 10. 16:49  
Ezennel szeretném bejelenteni mindenkinek a hosszas keresgélés és gondolkodást követően meg van a vadiúj én mint első tulajdonosa, amit saját összekuporgatott pénzemből vettem és előttem senki nem használta.
Ja a csizma...

Nem az lett ami, de azt tudja amit.

Szal, mindenki fellélegezhet, most már
mindenki nyugodtan aludhat, mert megvan! :)
Kényelmes, csatos és tépőzáras. Két csatosból lett volna, de az nem jött be.
A csatos része másképp működik mint a nagy többség. Praktikusabb, 2 klipszes. Az egyikkel adagolva feszít a másikkal kiold.
Az orr rész enyhén hajlékony, így jobb benne lépkedni - nincs űrhajós feeling.
2 év teljes gari!
    

cizi 124527 2019. július 10. 08:07   Válasz erre: 124525
Persze aggódtam, de csak addig tartott míg azt a pár sort leírtam!
    

lendvai 124526 2019. július 9. 09:27   Válasz erre: 124525
És a hidegindító rendbe lett már szedve?
    

Itil900 124525 2019. július 9. 07:02  
Köszi Cizi az aggódást! A Motoroázisban kaptam lábtartót, fel is dobtak a gépsárkányra. ...már csak próbázni kell...
    

csanesz 124524 2019. július 8. 18:32   Válasz erre: 124523
Cenzúrázták a csimmát!
Azbesztmegb@szta. :)))
    

lendvai 124523 2019. július 8. 16:59   Válasz erre: 124519
Hát a kivágott részeket nem teszik bele, olyan lehet majd. :-) Mint a filmeknél. :-)
    

Fido71 124522 2019. július 8. 13:03  
Már túrát is indít... :)
    

Fido71 124521 2019. július 8. 13:03  
Már túrát is indít... :)
    

kawa550 124520 2019. július 8. 12:50  
mikrobi hány topicot tud még indítani vajon? elérhetjük mondjuk az 1.000.000-ót? :))))
    

csanesz 124519 2019. július 8. 10:41   Válasz erre: 124517
Igaz is! :)
Csütörtökön érkezik.
Én is kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz az a rövidített változat.
    

csanesz 124518 2019. július 8. 10:39   Válasz erre: 124516
Ja a lábtartó! :)))
    

lendvai 124517 2019. július 8. 09:36   Válasz erre: 124515
Lélegzet-visszafojtva várjuk a csizmád érkezését. :-)
    

cizi 124516 2019. július 8. 06:26   Válasz erre: 124515
Addig így is marad amíg Itil felhúzott lábbal motorozik!
    

csanesz 124515 2019. július 8. 00:19  
No, lepukkant a fórum?
    

vkami 124514 2019. július 5. 14:57  
f
    

csanesz 124513 2019. július 5. 11:19   Válasz erre: 124512
Igen a vastagsága aggasztott kicsit. A motoros próba jó ötlet!

Igazából a helyzet a következő:
Nem kötöm az ebet a karóhoz. Nem kell feltétlen Forma márka. Igaz jól néz ki, van tartása és nem ma kezdték az ipart sem.

Ami a lényeg, próbálok csatosat venni, mert vacak a bokám és a fűzőssel nem tudom úgy megfeszíteni a csizma egyes részeit hogy az azon a ponton tartást adjon. Próbálok árban nem elszállni. A 60 000 -et is sokallom, de ha beválik megéri.
Alpinestars -ból is néztem a Belize Drystar -t, de az drága akár a TCX Baja. És az orr rész hasonlóan vastag, mint a Formánál.

Ezt jövőhéten csütörtökön kipróbálhatom és meglátjuk.

Ha lenne lágyabb bokamerevítéssel, akkor azt venném, de az a Formánál már lefutott (Forma Bull). Itthon már nem kapni. Azt ajánlották volna. Boltosnak is elmondtam mi a bajom. Hosszú szárú biztos nem jó mert, akkora a vádlim, hogy nem tudom ráhúzni a nadrágszárát.

Valamit biztos találok. Sajna nálam a cipővásárlás sem egyszerű.
Mindig szélesebb talpút kell vennem mint a cipő felső része.
    

Robi70 124512 2019. július 5. 10:01   Válasz erre: 124504
Szasztok!
Csanesz! Nekem Forma Terra-m van. Szintén Univarsal Motor-nál vásárolt. Az nagyon hasonló, csak a magasabb, 3 csatos verzió. Az elején megszenvedtem vele. Nem volt elég állítani a váltókaron, alakítani kellett rajta. Bokában merev a csizma. Valamennyit enged idővel, betörik, de ahogy Tibi is írta, nem balett cipő. Mindenképp motorral menj és pattanj nyeregbe, egy próbára. Akkor derül ki minden.
    

csanesz 124511 2019. július 4. 23:29   Válasz erre: 124510
Mindenképp lesz próba. A boltos is ajánlotta.
    


kawa550 124509 2019. július 4. 22:29  
Bécsben a polo-ban vannak ilyesmi forma csizmák. Próba nélkül nem megérős a vétel, egy hete vettem új csimmát, az utcai cipőim 43-44, a csizmából a 47 lett csak jó, és az se lötyög.
    

csanesz 124508 2019. július 4. 17:59   Válasz erre: 124506
Tudom van a neten. De a bolt 60 000 -ért ígérte.
    


lendvai 124505 2019. július 4. 15:29   Válasz erre: 124504
Az én Alpinestars Corozal-omat tekintve először nagyjából semmit. Nekem a váltókart konkrétan állítani kellett hogy tudjak normálisan váltani. Azóta már "bekopott" de balettozni ugye nem lehet vele, minimális mozgást enged. Cserébe tart, ha kell. :-)
    

csanesz 124504 2019. július 4. 13:48   Válasz erre: 124501
Ami igazán érdekel, hogy a bokánál mennyi mozgást enged a váltás ill. fékezésnél. Nemet mondani lehet rá. Nincs előleg.
    

csanesz 124503 2019. július 4. 13:44   Válasz erre: 124502
A hosszú változatát próbáltam - Adventure. A 45 -ös éppen jó volt. Így 46 lesz.

Az Universalmotor a beszállító tőlük veszi a Shox és adja dupla áron. Szal ennyit a motorosbarát árairól.
Ennek konkrétan nem örül az Universalmotor.

Tegnap voltam az Universalmotornál próba miatt és mondták, hogy lehet hoznak belőle egy méret sorozatot.
    

lendvai 124502 2019. július 4. 13:30   Válasz erre: 124500
Próba nélkül veszed? Nem mondom, szeretsz veszélyesen élni. :-)))))
    

night-rider 124501 2019. július 4. 13:10   Válasz erre: 124500
Ez egy félbe vágott cross csizma...csak nehogy megbánd...a választást
    

csanesz 124500 2019. július 4. 09:37  
Megvan a csímma ami lesz!
http://www.formaboots.com/en/shop/terra-evo-low/

De még nincs Magyarországon.
Jövőhéten megy ki egy boltos külföldre egy értekezletre ez ügyben és elviekben tud hozni.
    

csanesz 124498 2019. július 4. 09:17   Válasz erre: 124497
Egy robot törlő robotot. :)
...és akkor jön a robotok háborúja!
    

Itil900 124497 2019. július 3. 19:00   Válasz erre: 124495
Rakjak be helyette robotot? :)))
    

lendvai 124495 2019. július 3. 13:00  
Robot. :-)))
    

Itil900 124494 2019. július 2. 22:36   Válasz erre: 124493
Szerezz egyet, megmutatom! :)
Most komolyan: a net szerint Pesten és környékén nincs. Nekem pedig kellene! Valakinek elfekvőben? Esetleg egy megbízható tipp?
    

cizi 124493 2019. július 2. 12:18   Válasz erre: 124489
És, hogy tetszik az Öregnek az Intruderen a TDM lábtartó?
    

lendvai 124492 2019. július 2. 08:36  
Hát ez nem egy jó kezdés mára.

https://totalbike.hu/magazin/2019/07/01/visszatert_a_felhok_koze.../
    

Itil900 124489 2019. július 2. 05:31  
400 km Apámmal,
Húzta a jó öreg
Intrudernek szarvát,
Az isten áldja meg!
De jött Dunapataj,
Útépítés, olajfolt,
Kellene egy bal első lábtartó,
Mert az nékem már csak volt.
    

csanesz 124488 2019. július 1. 23:51   Válasz erre: 124487
...de nem eleget. :)))
    

yamaszaki 124487 2019. július 1. 20:31   Válasz erre: 124485
Wazzzze!!!
Iszol te rendesen?:)
Jobbulást!
    

Lega 124486 2019. július 1. 16:57  
Sziasztok!

Keres valakit 900-as ülés?
Kb 3-4 cm-rel alacsonyabb mint a gyári.
M
    

csanesz 124485 2019. július 1. 11:42  
Hali!

Kicsit eltűntem. Csak facén voltam.
Kórházba vonultam múlthéten.
Gennyes, perforálódott, elhalt vakbéllel és egy erősebb hashártyagyulladással is megspékelve.
    

kawa550 124484 2019. június 29. 22:39   Válasz erre: 124483
Lehe annyit inni, hogy lesz abban még kettős csillag is. :))))))
    

lendvai 124483 2019. június 29. 12:27   Válasz erre: 124482
Feltűnt, de betudtam a reszketeg kezednek, lévén tudjuk, hogy morzéban vessző nincs. :-)))
    

kawa550 124482 2019. június 29. 12:21   Válasz erre: 124481
Jóvan, akkor a te szemed se jó már, ha nem tűnt fel hogy elől veszző hátul pont. :)))))
    

lendvai 124481 2019. június 29. 11:59   Válasz erre: 124480
Mi történt, hajótörést szenvedtél? :-)))
    

kawa550 124480 2019. június 29. 11:39  
,,,---...
    

lendvai 124479 2019. június 27. 15:05   Válasz erre: 124478
Német tanfolyam is? :-)))))
    

tomhahn 124478 2019. június 27. 11:08  
ja
    

lendvai 124477 2019. június 26. 22:25  
Morzetanfolyam indult? :-))))
    

H.Andràs 124476 2019. június 26. 21:29  
.
    

Englishman 124473 2019. június 22. 14:19  
...
    

lendvai 124472 2019. június 19. 21:30   Válasz erre: 124470
Szeptember első hete? De mi továbbmegyünk Hrvatskába. :-)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők