cizi | 124595 | 2019. július 25. 10:12 | Válasz erre: 124592 |
Nem tudom. Én is észrevettem, hogy lenullázódott. A robotnak, vagy valaki másnak biztosan nem tetszett. |
kawa550 | 124592 | 2019. július 25. 09:53 |
Cizi, ezzel a számlálóval mi van? Tegnap én már megszámoltam magam, de most nem vagyok ott és kb feleannyian se vagyunk mint tegnap. Újraindítottátok? Monnyuk ha fele igaz annak amit a csávó írt, hogy folyik a munka, akkor lehet nem a legjobb ötlet a tudtára adni, hogy csak néhány tucat mtoros jár már csak ide.....
|
kawa550 | 124591 | 2019. július 25. 09:48 | Válasz erre: 124590 |
Részvétem, a jó hír hogy nagyobb baj nem lett. És hát persze pont az új motorral....... De a leírás alapján nem értem, lehet hogy elírtad. Jobbra indexelt, jobbra ment?
|
Kucsi | 124590 | 2019. július 25. 09:20 |
Kawakarika | 124586 | 2019. július 21. 00:34 |
Sziasztok TDM-esek! Elsősorban Palm Bélának üzenem ha benéz még ide egyáltalán: Bécó! 4év és 46ezer km megtétele után(13ország) megváltam szeretett Tádémtól!Lehet hogy látod majd a környéketeken:)) Szuper gép,de a kora,és a benne lévő km miatt váltottam. |
lendvai | 124567 | 2019. július 19. 08:42 | Válasz erre: 124565 |
Ha fáj akkor ne erőltesd. Amúgy meg ott az internet, csodálatos dolgok vannak rajta. Itt még senki nem csináltatott leömlőt tudomásom szerint a 850-re, legalábbis az elmúlt 9 évben nem találkoztam ilyen jellegű hozzászólással. A 900-é meg ugye mint tudjuk rozsdamentes. Tisztogatni lehet, arra vannak szerek: lásd Google.
|
Itil900 | 124566 | 2019. július 19. 06:32 |
https://m.origo.hu/auto/20190718-ritka-veszely-fenyegeti-a-magyar-autosokat-figyelmeztetest-adtak-ki.html Motorosoknak méginkább ajánlott cikk |
Itil900 | 124565 | 2019. július 18. 22:08 | Válasz erre: 124564 |
Szinte sejtettem... Festő szakmámból kifolyólag otthonosan mozgok a kenhető anyagok közt, de ez feladta a leckét! Mennyibe fájhat? Műhelyeket nem ismerek. Tudsz egyet javasolni?
|
csanesz | 124564 | 2019. július 18. 21:36 | Válasz erre: 124563 |
Ekkora hőnél mindent ledob. És valamennyi víz fogja érni, mert az időjárás sokszor kiszámíthatatlan. Akkor meg pláne lepattog róla minden. Talán az egyetlen megoldás, ha rozsdamentesből legyártatsz egy leömlőt. |
Itil900 | 124563 | 2019. július 18. 13:32 |
Te is jókor szólsz...! :))) Legközelebb hamarabb! Milyen festék, vagy felületvédelem jó rá? |
lendvai | 124562 | 2019. július 18. 12:50 | Válasz erre: 124561 |
Ne motorozz vele esőben és mindig tartsd szárazon. :-)
|
Itil900 | 124561 | 2019. július 18. 06:12 | Válasz erre: 124557 |
Bocsesz, igaz!: Egy Kawa 600- róla van szó! Valami tipp?
|
lendvai | 124557 | 2019. július 17. 08:50 | Válasz erre: 124556 |
Mivel a 900-as leömlője rozsdamentes acél ezért ez kisebbfajta csoda lenne. :-)
|
Itil900 | 124556 | 2019. július 17. 05:39 |
Gyönyörűen megjelent a felületi rozsda a kipuff könyökön. Le van rozsdátlanítva, de hogyan tovább??? Milyen felület védelem kell ekkora hőhatásnál?
|
csanesz | 124554 | 2019. július 16. 22:56 | Válasz erre: 124553 |
Nnna. Ilyen egy korrekt robot! Ezt ferderick mé' nem tudja? :) |
bromi001 | 124553 | 2019. július 16. 14:19 |
SOLVART Kft Cím: Tatabánya, Nyárfa u. 14. H-2800 Elérhetőség: 06-34/302-463, 06-20/9-189-743 Tevékenységünk: Járműelektronika, motor- és személygépkocsi feszültségszabályzók gyártása |
kawa550 | 124552 | 2019. július 16. 12:00 | Válasz erre: 124551 |
Nekem is maszek gyártmányú volt, 3-4x akkora mint a gyári, böszme nagy bordákkal, az eredeti helyére nem is fért el. De nem is égett el.
![]() |
lendvai | 124551 | 2019. július 16. 08:33 | Válasz erre: 124550 |
Politikailag korrektnek lehet nevezni a hozzászólásod. :-) Az előfordul, hogy egy típus feszültségszabályzója gyárilag hitvány, mert az fért bele a fejlesztési büdzsébe. Ilyenkor egy erősebbre méretezett, nagyobb hűtőfelülettel rendelkező utángyártott típus sokkal jobb választás, akár azonnal is érdemes kicserélni. Volt itt régebben szó ilyesmiről, de nem tudom milyen típus kapcsán, lehet pont 3VD volt, de lehet, hogy teljesen más. |
csanesz | 124550 | 2019. július 15. 22:37 | Válasz erre: 124549 |
Annyira nem gáz a helyzet. Kilehet mérni a kivezetések helyességét. Amit vettem az rendben van. Csak azt nem tudom bírná azt az ampert tartósan. Mert, hát valamiért olcsó és külsőleg ugyanaz. Persze a drága azért is lehet drága, mert névhez kötött. Az olcsó meg azért is lehet olcsó, mert a silányabb minőségű alkatrészekből áll. Aszem most segítettem. ...de lehet, hogy nem. |
lendvai | 124549 | 2019. július 15. 21:36 | Válasz erre: 124548 |
Hát Csanesz, laikus szemmel nézve nem igazán megnyugtató amit írtál. :-))) Ebből nekem az is lejöhet, hogy ha a kínaiak nem rontották el a kontaktusok kiosztását, akkor akár jó is lehet, de benne van a pakliban hogy leég a generátor, vagy felrobban a tököm alatt az akkumulátor. :-)))))))))
|
csanesz | 124548 | 2019. július 15. 17:59 | Válasz erre: 124546 |
Nincs ebben semmi házi. Csak a csati van kivezetve zsinórral. Ha TDM -hez írta, és ez az ami neked is van, akkor okés. Nekem tartalékban egy kínai van (2001 -es TDM) 5 000 -ért vettem. Külsőleg gyári. :) Semmi pénzért nem építeném be, de van. Így azzal bizti nem lesz bajom. :) A kontaktus kiosztás a lényeg! Sok esetben más fesszabályzókkal megszokott egyezni egyik másik. A kontaktus számának függvényében. |
csabesz1 | 124546 | 2019. július 15. 13:44 |
Tisztelt Mindenki! 1992-es TDM-em van, amin a feszszabályzó megadta magát, nagy volt a töltés. Így a szabályzó cserés. DE! Mert mindig van de. Ezen a gépen nem gyári szabályzó volt, hanem egy házi gyártmány. Kérdésem az lenne, hogy használt-e már valaki első szériás TDM-hez ilyen szabályozót! http://www.motorosoknak.hu/feszultseg-szabalyzo-tdm850trx850-81960-p-20449.html ![]() |
csabesz1 | 124545 | 2019. július 15. 13:44 |
Tisztelt Mindenki! 1992-es TDM-em van, amin a feszszabályzó megadta magát, nagy volt a töltés. Így a szabályzó cserés. DE! Mert mindig van de. Ezen a gépen nem gyári szabályzó volt, hanem egy házi gyártmány. Kérdésem az lenne, hogy használt-e már valaki első szériás TDM-hez ilyen szabályozót! http://www.motorosoknak.hu/feszultseg-szabalyzo-tdm850trx850-81960-p-20449.html ![]() |
csabesz1 | 124544 | 2019. július 15. 13:44 |
Tisztelt Mindenki! 1992-es TDM-em van, amin a feszszabályzó megadta magát, nagy volt a töltés. Így a szabályzó cserés. DE! Mert mindig van de. Ezen a gépen nem gyári szabályzó volt, hanem egy házi gyártmány. Kérdésem az lenne, hogy használt-e már valaki első szériás TDM-hez ilyen szabályozót! http://www.motorosoknak.hu/feszultseg-szabalyzo-tdm850trx850-81960-p-20449.html ![]() |
csanesz | 124542 | 2019. július 13. 19:58 |
Olajcsere óta idáig próbálgattam a Motul 7100 -at. Olajat nem csipegeti, váltó határozott. Ami a legfontosabb, hogy az EBC lamellák hosszabb állás után (2 hét) sem tapadnak össze. Piros lámpánál megállás majd indulásnál nincs leragadás, hogy esetenként a kuplungot finoman visszaengedve hirtelen nagyot ránt a hajtáson. Ahogy az megvan írva, minden indulás minden váltás hibátlan. Szerintem ezektől a "cibálásoktól" nyúlt meg részlegesen a lánc. Ma minden zárat lekezeltem rajta, plusz kuplungkarnál és a másik végénél is bowden zsírzás. ...és nem úsztam meg. Állítani kellet egyetlen ricnit a váltón az új csizma miatt. :))) |
MentoL | 124539 | 2019. július 12. 08:44 | Válasz erre: 124494 |
Szia, Próbáld meg Ricsi Bontóját! Budapest, Kártoló u. 2, 1184 |
csanesz | 124538 | 2019. július 11. 23:02 | Válasz erre: 124537 |
Ez így van. Vagy, ha kontaktos a 30A biztosíték foglalat. Mert indításkor a napi számláló is lenullázódott. Az oké, ha egyszer csinálja. De hosszabb gurulás után 5 perc pihi és onnantól csak berreg az gyanús. Ráadásul fölösen van plusz 2 sarus kontaktus a biztinél. Az hibalehetőség. El is volt oxidálódva 4 kontaktus a 6-ból. A másik kettő az indító relé kontaktusa volt. Ha a 30A nincs gyújtás sincs se műszerfal. |
lendvai | 124537 | 2019. július 11. 21:31 | Válasz erre: 124536 |
Azt mondják azt néha akkucserével lehet gyógyítani. :-)
|
cizi | 124535 | 2019. július 11. 15:22 | Válasz erre: 124531 |
Ha 28-at fizettél ki akkor kb.4 rongyba kerül 100km. De így elég csak 650-enként tankolnod, a 400 és 650 közótti 250-ben majdcsak eltologatod valahogy a gépet!:) |
lendvai | 124532 | 2019. július 11. 07:50 | Válasz erre: 124531 |
Tőled se vennék használt motort. :-) Hogy sikerült a 20 literes tankba 28 litert beletömni? :-)))) |
Itil900 | 124531 | 2019. július 11. 05:33 | Válasz erre: 124526 |
Tegnap tankoltam és nulláztam. Átlagfogyasztás 4.2 l, 28 l benya elpuffogása után. Szerintem hozzá nem nyúlok...
|
csanesz | 124529 | 2019. július 10. 16:58 |
csanesz | 124528 | 2019. július 10. 16:49 |
cizi | 124527 | 2019. július 10. 08:07 | Válasz erre: 124525 |
Persze aggódtam, de csak addig tartott míg azt a pár sort leírtam!
|
Itil900 | 124525 | 2019. július 9. 07:02 |
Köszi Cizi az aggódást! A Motoroázisban kaptam lábtartót, fel is dobtak a gépsárkányra. ...már csak próbázni kell...
|
csanesz | 124524 | 2019. július 8. 18:32 | Válasz erre: 124523 |
Cenzúrázták a csimmát! Azbesztmegb@szta. :))) |
lendvai | 124523 | 2019. július 8. 16:59 | Válasz erre: 124519 |
Hát a kivágott részeket nem teszik bele, olyan lehet majd. :-) Mint a filmeknél. :-)
|
kawa550 | 124520 | 2019. július 8. 12:50 |
mikrobi hány topicot tud még indítani vajon? elérhetjük mondjuk az 1.000.000-ót? :))))
|
csanesz | 124519 | 2019. július 8. 10:41 | Válasz erre: 124517 |
Igaz is! :) Csütörtökön érkezik. Én is kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz az a rövidített változat. |
lendvai | 124517 | 2019. július 8. 09:36 | Válasz erre: 124515 |
Lélegzet-visszafojtva várjuk a csizmád érkezését. :-)
|
cizi | 124516 | 2019. július 8. 06:26 | Válasz erre: 124515 |
Addig így is marad amíg Itil felhúzott lábbal motorozik!
|
csanesz | 124513 | 2019. július 5. 11:19 | Válasz erre: 124512 |
Igen a vastagsága aggasztott kicsit. A motoros próba jó ötlet! Igazából a helyzet a következő: Nem kötöm az ebet a karóhoz. Nem kell feltétlen Forma márka. Igaz jól néz ki, van tartása és nem ma kezdték az ipart sem. Ami a lényeg, próbálok csatosat venni, mert vacak a bokám és a fűzőssel nem tudom úgy megfeszíteni a csizma egyes részeit hogy az azon a ponton tartást adjon. Próbálok árban nem elszállni. A 60 000 -et is sokallom, de ha beválik megéri. Alpinestars -ból is néztem a Belize Drystar -t, de az drága akár a TCX Baja. És az orr rész hasonlóan vastag, mint a Formánál. Ezt jövőhéten csütörtökön kipróbálhatom és meglátjuk. Ha lenne lágyabb bokamerevítéssel, akkor azt venném, de az a Formánál már lefutott (Forma Bull). Itthon már nem kapni. Azt ajánlották volna. Boltosnak is elmondtam mi a bajom. Hosszú szárú biztos nem jó mert, akkora a vádlim, hogy nem tudom ráhúzni a nadrágszárát. Valamit biztos találok. Sajna nálam a cipővásárlás sem egyszerű. Mindig szélesebb talpút kell vennem mint a cipő felső része. |
Robi70 | 124512 | 2019. július 5. 10:01 | Válasz erre: 124504 |
Szasztok! Csanesz! Nekem Forma Terra-m van. Szintén Univarsal Motor-nál vásárolt. Az nagyon hasonló, csak a magasabb, 3 csatos verzió. Az elején megszenvedtem vele. Nem volt elég állítani a váltókaron, alakítani kellett rajta. Bokában merev a csizma. Valamennyit enged idővel, betörik, de ahogy Tibi is írta, nem balett cipő. Mindenképp motorral menj és pattanj nyeregbe, egy próbára. Akkor derül ki minden. |
csanesz | 124511 | 2019. július 4. 23:29 | Válasz erre: 124510 |
Mindenképp lesz próba. A boltos is ajánlotta.
|
kawa550 | 124510 | 2019. július 4. 22:29 |
https://www.polo-motorrad.de/de/motorrad-shop/bekleidung/schuhe-stiefel/cross.html#p=1&limit=30&order=position&dir=asc
|
kawa550 | 124509 | 2019. július 4. 22:29 |
Bécsben a polo-ban vannak ilyesmi forma csizmák. Próba nélkül nem megérős a vétel, egy hete vettem új csimmát, az utcai cipőim 43-44, a csizmából a 47 lett csak jó, és az se lötyög.
|
csanesz | 124508 | 2019. július 4. 17:59 | Válasz erre: 124506 |
Tudom van a neten. De a bolt 60 000 -ért ígérte.
|
ati5995 | 124506 | 2019. július 4. 17:04 |
https://www.ebay.com/itm/Forma-Terra-Evo-Low-Marron-Bottes-Moto-Courts-Livraison-Gratuite-Nouveau/392257921793?hash=item5b5464e301:m:mOQK
|
lendvai | 124505 | 2019. július 4. 15:29 | Válasz erre: 124504 |
Az én Alpinestars Corozal-omat tekintve először nagyjából semmit. Nekem a váltókart konkrétan állítani kellett hogy tudjak normálisan váltani. Azóta már "bekopott" de balettozni ugye nem lehet vele, minimális mozgást enged. Cserébe tart, ha kell. :-)
|
csanesz | 124504 | 2019. július 4. 13:48 | Válasz erre: 124501 |
Ami igazán érdekel, hogy a bokánál mennyi mozgást enged a váltás ill. fékezésnél. Nemet mondani lehet rá. Nincs előleg.
|
csanesz | 124503 | 2019. július 4. 13:44 | Válasz erre: 124502 |
A hosszú változatát próbáltam - Adventure. A 45 -ös éppen jó volt. Így 46 lesz. Az Universalmotor a beszállító tőlük veszi a Shox és adja dupla áron. Szal ennyit a motorosbarát árairól. Ennek konkrétan nem örül az Universalmotor. Tegnap voltam az Universalmotornál próba miatt és mondták, hogy lehet hoznak belőle egy méret sorozatot. |
lendvai | 124502 | 2019. július 4. 13:30 | Válasz erre: 124500 |
Próba nélkül veszed? Nem mondom, szeretsz veszélyesen élni. :-)))))
|
night-rider | 124501 | 2019. július 4. 13:10 | Válasz erre: 124500 |
Ez egy félbe vágott cross csizma...csak nehogy megbánd...a választást
|
csanesz | 124500 | 2019. július 4. 09:37 |
Megvan a csímma ami lesz! http://www.formaboots.com/en/shop/terra-evo-low/ De még nincs Magyarországon. Jövőhéten megy ki egy boltos külföldre egy értekezletre ez ügyben és elviekben tud hozni. |
csanesz | 124498 | 2019. július 4. 09:17 | Válasz erre: 124497 |
Egy robot törlő robotot. :) ...és akkor jön a robotok háborúja! |
Itil900 | 124494 | 2019. július 2. 22:36 | Válasz erre: 124493 |
Szerezz egyet, megmutatom! :) Most komolyan: a net szerint Pesten és környékén nincs. Nekem pedig kellene! Valakinek elfekvőben? Esetleg egy megbízható tipp? |
cizi | 124493 | 2019. július 2. 12:18 | Válasz erre: 124489 |
És, hogy tetszik az Öregnek az Intruderen a TDM lábtartó?
|
lendvai | 124492 | 2019. július 2. 08:36 |
Hát ez nem egy jó kezdés mára. https://totalbike.hu/magazin/2019/07/01/visszatert_a_felhok_koze.../ |
Itil900 | 124489 | 2019. július 2. 05:31 |
400 km Apámmal, Húzta a jó öreg Intrudernek szarvát, Az isten áldja meg! De jött Dunapataj, Útépítés, olajfolt, Kellene egy bal első lábtartó, Mert az nékem már csak volt. |
Lega | 124486 | 2019. július 1. 16:57 |
Sziasztok! Keres valakit 900-as ülés? Kb 3-4 cm-rel alacsonyabb mint a gyári. M |
csanesz | 124485 | 2019. július 1. 11:42 |
Hali! Kicsit eltűntem. Csak facén voltam. Kórházba vonultam múlthéten. Gennyes, perforálódott, elhalt vakbéllel és egy erősebb hashártyagyulladással is megspékelve. |
kawa550 | 124484 | 2019. június 29. 22:39 | Válasz erre: 124483 |
Lehe annyit inni, hogy lesz abban még kettős csillag is. :))))))
|
lendvai | 124483 | 2019. június 29. 12:27 | Válasz erre: 124482 |
Feltűnt, de betudtam a reszketeg kezednek, lévén tudjuk, hogy morzéban vessző nincs. :-)))
|
kawa550 | 124482 | 2019. június 29. 12:21 | Válasz erre: 124481 |
Jóvan, akkor a te szemed se jó már, ha nem tűnt fel hogy elől veszző hátul pont. :)))))
|
lendvai | 124472 | 2019. június 19. 21:30 | Válasz erre: 124470 |
Szeptember első hete? De mi továbbmegyünk Hrvatskába. :-)
|