| Kilos | 99386 | 2015. szeptember 30. 00:34 | Válasz erre: 99384 |
|
Valóban, az ábra szerint az ECU ezen része csak a "Soleonid" szelepet vezérli és nem avatkozik bele a keverékképzésbe. Így teljesen mindegy, hogy az ECU -nál szüntetjük meg a Soleonid vezérlését vagy a vákuumcsövet húzzuk le a membránról. Így sokkal egyszerûbb a dolog mint ahogy én elképzeltem mert a flappantyú zárt állásában a beszívott kevesebb levegõhöz a Lambda szonda érzékelése alapján csökkenti le a a befecskendezési mennyiséget az ECU. Csabinak igaza van! - de semmi rosszat nem csinálsz ha kiiktatod mind a két lehetõséget - legfeljebb az egyik felesleges. |
| mati12 | 99385 | 2015. szeptember 30. 00:01 | Válasz erre: 99383 |
|
Esetleg: https://www.willhaben.at/iad vagy http://www.automobile.at/ vagy http://www.car4you.at/Gebrauchtwagen |
| ikim2025 | 99384 | 2015. szeptember 29. 22:26 |
|
Szerintem "csokabinak" van igaza,mert a múltkor valaki belinkelt egy linket: http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=AIR Itt mutat is egy képen egy elektromos szelepet. Szerintem az ECU ezt kezeli. A szöveg nekem nem teljesen tiszta,mert gogli fordítóval olvastam. |
| Flenegen | 99383 | 2015. szeptember 29. 22:06 |
|
Osztrákiába robotoló barátaim kérdezem, hogy használtautó keresésre van e valami jó kis oldal. A genrauchtwagen.at és mobile.de kilõve. |
| Kilos | 99382 | 2015. szeptember 29. 21:50 | Válasz erre: 99381 |
|
Lehet, hogy neked van igazad, ebben az esetben viszont csak a vákuumcsõ lezárása nem lenne teljes megoldás. - vagy rosszul gondolom? -tényleg nem ismerem ilyen mélységben a szerkezetet.
|
| csokabi | 99381 | 2015. szeptember 29. 21:41 | Válasz erre: 99378 |
|
Laci, ha legközelebb szétborítod a mocit, akkor nézd meg annak a vákuumcsõnek a másik végét is! Biztos vagyok benne, hogy nem Mélytorok Rozi az 51-esrõl szívogatja, hanem egy elektromágneses motor amit az ECU vezérel.:)
|
| Kilos | 99380 | 2015. szeptember 29. 21:30 | Válasz erre: 99379 |
|
Alapból nyitva van, de amikor elindul a motor bezár és 4000-es fordulat környékén nyit ki újra. Ha felemeled a tankot, hogy hozzáférj a membrán vákuumcsövéhez, meg fogod látni. |
| ikim2025 | 99379 | 2015. szeptember 29. 21:23 |
|
" Az ECU ezt úgy éri el, hogy a légtorok-fojtószelep állását figyelmen kívül hagyva, 4000-es fordulat alatt, amikor a flappanttyú még zárva van, csökkenti a befecskendezett benzin mennyiségét. "" Na,én ezért kérdeztem,hogy alap állapotban nyitva,vagy zárva van a csappantyú,mert szerintem ebbõl a szövegbõl kiindulva zárva.Namost,ha zárva,akkor moci szétkap,és csappantyú valahogy stabilan kitámaszt. |
| Kilos | 99378 | 2015. szeptember 29. 21:09 | Válasz erre: 99367 |
|
A flappanttyú :))) az EURO3 környezetvédelmi szabványnak való megfeleltetés miatt került bevezetésre. A levegõszûrõ torok fojtószelep 4000-es fordulatszám vagy 3000 m tengerszint magasság alatt korlátozza a beszívott levegõ mennyiségét, így csökkenti a motor zaj és káros-anyag kibocsátását. Könnyû belátni, hogy a flappantyú feladata a zaj kibocsátás korlátozása és ezzel összhangban az ECU feladata a káros-anyag kibocsátás csökkentése. Az ECU ezt úgy éri el, hogy a légtorok-fojtószelep állását figyelmen kívül hagyva, 4000-es fordulat alatt, amikor a flappanttyú még zárva van, csökkenti a befecskendezett benzin mennyiségét. Való igaz, hogy én is mindenütt azt olvastam, hogy elegendõ csak az ECU szabályozás vagy csak a vákuum szabályozás kiiktatása. Elõször én magam is csak az ECU-t iktattam ki és meg is voltam vele elégedve. Aztán a levegõszûrõ cseréjekor végig gondoltam a történetet. Ha megnézed a légátömlõ -fojtószelep mûködtetõ membránt, azt látod, hogy annak mûködését nem befolyásolja semmi más csak a vákuum. Nincs rajta semmiféle elektromos kütyü, de még egy darab rézdrót se, vagyis ha nincs kiiktatva akkor még mûködik a zajcsökkentõ funkció, zárja az átömlési keresztmetszetet. Gondoltam miért ne kapjon könnyebben levegõt a motor és miért ne legyen egy kicsit hangosabb ha úgyis olyan szééép hangja van. Lehúztam és lezártam a gumicsövet - szerintem szépen szól ha húzom neki!:))))) Lehet, hogy csak én érzem úgy, de talán még egy kicsi nyomatékot is nyertem vele alacsony fordulatszámon. |
| ikim2025 | 99377 | 2015. szeptember 29. 20:16 | Válasz erre: 99376 |
|
A sok egy kicsit úgy értettem,hogy NAGYON SOK! :))
|
| kawa550 | 99376 | 2015. szeptember 29. 20:14 | Válasz erre: 99375 |
|
Egy felesleges zajkeltõért 400 ropi sok egy KICSIT? Baccki, asszem én lehetek itt a legcsóróbbb az osztrák fizetésemmel....
|
| ikim2025 | 99375 | 2015. szeptember 29. 20:06 | Válasz erre: 99374 |
|
Szépek! A yutubon halgattam dobokat,és szép hangjuk van. Igaz az Acrapovicsot nem szárnyalja túl,de az ha jól tudom 400 ropi.az sok egy kicsit! |
| sjanek | 99374 | 2015. szeptember 29. 19:34 | Válasz erre: 99370 |
|
A két dob az összekötõ csövekkel 130. A dobok készen vártak, az összekötõ csövek teljesen méretre készültek. Azt mondta a fickó, hogy TDM-re még nem kértek ilyen dobot, de szerinte ez áll legjobban a motornak. A kivitelezés nagyon jó minõségû, igényes munka. A piacon kapható dobok között ez van a legjobb áron.
|
| cxkopi | 99373 | 2015. szeptember 29. 19:26 | Válasz erre: 99369 |
|
�Nem baj! Én is egy sörrel jövök a "tempó"miatt. Igaz a magyar gazdaság az EU-n felül tejsít, így minimális a kamat teher! ui: a cicis felszolgálók elgondolkodtatóak: Hogy bírnak a literes korsókból ennyit felszolgálni. 10 éve készülék a sörfesztiválra. .. maj egyszer.. |
| csokabi | 99372 | 2015. szeptember 29. 19:18 | Válasz erre: 99366 |
|
Hidd el Endruz, elõbb vagy utóbb meglesz az a Yamaha!:)))
|
| csokabi | 99371 | 2015. szeptember 29. 19:16 | Válasz erre: 99365 |
|
Húgom vezetett és szót fogadott sógoromnak, aki azt mondta neki, hogy ki kell kormolni a rendszert. 180 km/h körül volt az átlag és a 120-as korlátozások sem hatották meg túlságosan:) Alvást mímelve imádkoztam az út alatt...:)
|
| ikim2025 | 99370 | 2015. szeptember 29. 19:13 | Válasz erre: 99368 |
|
Meg szabad kérdezni,hogy mennyibe fájt a Raptor? :)) Tudom,hogy fájt,de mégis?! |
| csokabi | 99369 | 2015. szeptember 29. 19:13 | Válasz erre: 99357 |
| sjanek | 99368 | 2015. szeptember 29. 18:33 |
| Fido71 | 99367 | 2015. szeptember 29. 18:26 | Válasz erre: 99363 |
|
Az ECU kiiktatása után minek lezárni? Nem vagy ez vagy az? Én simán lehúztam a csövet, ledugóztam, azt annyi... |
| Endruz | 99366 | 2015. szeptember 29. 17:48 | Válasz erre: 99332 |
|
Látom Csabi tudod te, hogy mi a jó...mire kell ráülni :-)))) Ja és tessék venni egyet!!! |
| dinnyemag | 99365 | 2015. szeptember 29. 16:57 | Válasz erre: 99347 |
|
Mit nevezünk nagy távolságnak? Ha voltál Münchenben, menet- jövet kb. az ablakunk alatt autóztál. Nna magyarázd meg szépen....:-))))))))))
|
| Kilos | 99363 | 2015. szeptember 29. 14:15 | Válasz erre: 99359 |
|
levegõ csatorna ajtócska = flappanttyú - mi ezt csak nemes egyszerûséggel, így nevezzük, alapból nyitva van. Az ECU kiiktatása után célszerû a flappanttyú mûködtetõ membránról a vákuumcsövet lehúzni, lezárni. |
| ikim2025 | 99362 | 2015. szeptember 29. 14:12 | Válasz erre: 99361 |
|
Bocsi rosszul értelmeztem elõször! :)) nem kell szétszedni! :)) |
| ikim2025 | 99361 | 2015. szeptember 29. 14:11 | Válasz erre: 99360 |
|
Aahhh!Ettõl féltem!! Akkor szét kell kapni a mocit!! |
| csokabi | 99360 | 2015. szeptember 29. 14:04 | Válasz erre: 99359 |
|
Nem, nyitott az alapállás. A kábelt és a helyét az ECU-ban ajánlott szigetelni.
|
| ikim2025 | 99359 | 2015. szeptember 29. 13:43 |
|
Sziasztok! A 900-asnál,ha kikötöm az ECUból a levegõ csatorna ajtócska madzagját,hogy ne érzékelje (barna-fekete),akkor le kell kapni a légszûrõt is és kitámasztani az ajtócskát,mert az alapból zárva van? |
| fazakas66 | 99358 | 2015. szeptember 29. 11:33 |
|
Bocs furfarag nem neked akartam ezt a hszt. Van az a kis vörös na annak... De ha már nem jó a szemem ott is jól van ahova írtam :))) |
| fazakas66 | 99357 | 2015. szeptember 29. 11:29 | Válasz erre: 99353 |
|
Szrintem te a nagy literes sörökért mentél Münchenbe,ez a bmw kiállitás csak álca ....ismerd be!!:))
|
| furfarag | 99354 | 2015. szeptember 29. 00:07 |
|
Én meg a Prágai,Technika múzeumot ajánlom.A zsebórától a repülõig minden van. Egész napos elfoglaltság. |
| furfarag | 99353 | 2015. szeptember 29. 00:00 | Válasz erre: 99329 |
|
ilyen múzeumos,BMW-s képeim nekem is vannak:-))
|
| kawa550 | 99352 | 2015. szeptember 28. 22:56 | Válasz erre: 99331 |
|
fokozatkijelzõ beszerelés képek https://plus.google.com/photos/117814188424942127780/albums/5744194710018305873?banner=pwa https://picasaweb.google.com/103973879426139514992/BeszerelesKepek |
| csinkampesz | 99351 | 2015. szeptember 28. 21:40 | Válasz erre: 99350 |
|
Nekem megvallom nem nagyon van idom ,,nyalogatni,, a kozlekedési eszkozoket.Van egy 7 személyes családi autónk, amiben még most is ott van az ulésen az albán homok, az asszonynak egy Thaliája----egy nem rozsdásodó gumiautó,van egy ízig vérig keményterepesített Lada Nivánk, hétvégi ház, 70szer70 méteres kertel.Két gyerek, 3 szobás lakás.Ezt hobbi szinten uzom.
|
| TIZ | 99350 | 2015. szeptember 28. 21:22 | Válasz erre: 99323 |
|
Saját garázs illetve kert híján én is benzinkútnál nagynyomásúval mosom a plexit, mûanyag idomokat, ülést, felnit, stb., és távolabbról hogy csak a vízpermet érje a hûtõt (hogy ne hajoljanak el a lamellák), motor kényesebb részeit és persze a láncra nem is irányítom a pisztolyt. Az mosás után otthoni ápolást kap.
|
| csokabi | 99349 | 2015. szeptember 28. 21:18 | Válasz erre: 99348 |
|
Ez nem igaz. Hosszú, tengerparti nyaralás van betervezve, ami elviszi majdnem az összes napomat. A TDM pedig még nem teljesen lefutott történet...:)
|
| Kilos | 99348 | 2015. szeptember 28. 20:53 | Válasz erre: 99343 |
|
Nincs TDM, már nem is fontos a találkozó? :((((
|
| csokabi | 99347 | 2015. szeptember 28. 20:41 | Válasz erre: 99346 |
|
Rendben. Egy jó kávéért nagy távolságokat vagyok hajlandó leküzdeni:)
|
| cizi | 99346 | 2015. szeptember 28. 20:38 | Válasz erre: 99345 |
|
Majd keresek új barátokat, de azért találkozó nélkül sem nagy távolság, ha esetleg itthon vagy!:))
|
| csokabi | 99345 | 2015. szeptember 28. 20:36 | Válasz erre: 99344 |
|
Dehogynem! Ki fog neked cigánylétrát tartani, amikor majd fel akarsz mászni a motorodra?!:)
|
| csokabi | 99343 | 2015. szeptember 28. 20:28 | Válasz erre: 99341 |
|
De igen, azt. Csak virtuálisan rontom nálatok a hangulatot:))) Már szinte az egész, jövõ évi szabimra van program. |
| aramo69 | 99342 | 2015. szeptember 28. 20:25 | Válasz erre: 99299 |
|
:))))))))) köszönöm. :) ezért is kell a nagy kijelzõ......
|
| Kilos | 99341 | 2015. szeptember 28. 20:15 | Válasz erre: 99336 |
|
Remélem ez nem azt akarja jelenteni, hogy jövõre sem leszel ott a talin! |
| Muju | 99340 | 2015. szeptember 28. 20:12 |
|
De van olyan aki a 3vd-t ilyennel tunyingolta , mert az eredeti mûszer tönkre ment.
|
| csokabi | 99339 | 2015. szeptember 28. 20:12 |
| csokabi | 99338 | 2015. szeptember 28. 20:03 | Válasz erre: 99335 |
|
Hát az igaz, hogy rögzítve voltak, de nem tréleren...:)))
|
| Muju | 99337 | 2015. szeptember 28. 20:02 | Válasz erre: 99333 |
|
Ez is jó, de valahová elmentettem egy itteni kolega kèpekkel megspèkelt beszerelèsi "utasítását" :)
|
| csokabi | 99336 | 2015. szeptember 28. 20:02 | Válasz erre: 99334 |
|
Tetszett a GS, de nem annyira, hogy kiadjak érte 15000 eurót. Illetve, hogy a bank kiadjon érte annyit. Sokkal értelmesebben is el tudnám herdálni azt a lét.:))) Nyugi, a talitokba nem zavarok bele.:) |
| mati12 | 99335 | 2015. szeptember 28. 19:56 | Válasz erre: 99332 |
|
Nem.... ,hanem az érzésre ami semmi máshoz nem hasonlítható.:-)
|
| Kilos | 99334 | 2015. szeptember 28. 19:55 | Válasz erre: 99326 |
|
Szerintem illik hozzád a GS, Csabi! Ha ezzel jönnél legközelebb a TDM talira, én csak szimplán irigykednék, és nem "színám" a véred, mint jó néhányan akik szintén ráülnének, ha megengedhetnék maguknak azt a luxust. :))))
|
| MadBob | 99333 | 2015. szeptember 28. 19:51 | Válasz erre: 99331 |
|
Erre gondoltál? http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=GIND |
| csokabi | 99332 | 2015. szeptember 28. 19:51 | Válasz erre: 99328 |
|
A veszélyre gondolsz a TubiSheiße miatt?:)
|
| Muju | 99331 | 2015. szeptember 28. 19:48 | Válasz erre: 99324 |
|
Teljesen jól mûxik, èn ez alapján csináltam meg. Ès ha az itt már korábban közzètett beszerelèsi linket megtalálom újra beillesztem. A kapcs rajzon minden megtalálható.
|
| cizi | 99330 | 2015. szeptember 28. 19:48 | Válasz erre: 99317 |
|
Tudom, hogy nemrég vagy közöttünk, de ezután kérdezz mielõtt nekiállsz motort mosni!:))
|
| csokabi | 99329 | 2015. szeptember 28. 19:48 | Válasz erre: 99327 |
|
Ki? Hol? Én boldogságot hozok a fórumozók életébe. Kérdezd csak kormit! Hát nem gyönyörû?!:))) |
| Hr.Geiger | 99327 | 2015. szeptember 28. 19:39 | Válasz erre: 99326 |
|
Mi ez a vizuális környezetszennyezés? :-)))
|
| csokabi | 99326 | 2015. szeptember 28. 19:34 | Válasz erre: 99300 |
|
Látom meghatottak az elõzõ képek, de csak is ezért rakok még fel párat:)
|
| csinkampesz | 99325 | 2015. szeptember 28. 18:58 | Válasz erre: 99323 |
|
na nekem is ez volt a terv, de kicsit várni kellett míg kiszáradt.Gondolom belement a nedvesség a gyertyapipába
|
| Hajtó | 99324 | 2015. szeptember 28. 18:57 |
|
Esetleg van valakinek 850-eshez való fokozatkijelzõvel kapcsolatban tapasztalata? Jól mûködõ típus, beszerelési tanács?
|
| Hajtó | 99323 | 2015. szeptember 28. 18:55 |
|
Sziasztok. Én mindig nagynyomásúval mosom a járgányt, otthon is van, de általában kúton vagy mosósban saját kezûleg esek neki a vasnak. Nem igazán kímélem egyetlen részét sem, kapni szokott minden rendesen de sosem volt, hogy ne indult volna elsõre, pedig szinte minden gurulás után mosni kell a bogarak miatt.. |
| csinkampesz | 99322 | 2015. szeptember 28. 18:51 | Válasz erre: 99320 |
|
Mindent vittem, a Deauwille nek ez sose ártott, Alaposan a hutot, hengereket, muanyagokat, fékeket, pufogót.
|
| csinkampesz | 99321 | 2015. szeptember 28. 18:50 | Válasz erre: 99318 |
|
Szóval senki nem mossa mosóban,magasnyomásún?Mondjuk én tanultam a mai esetbol, legkozelebb biztos nem fogom.
|
| Fido71 | 99320 | 2015. szeptember 28. 18:49 | Válasz erre: 99317 |
|
Még sosem mostam le magasnyomásúval. Minek? A láncnak meg pláne nem tesz jót, ha oda is verettél... |
| csinkampesz | 99319 | 2015. szeptember 28. 18:44 | Válasz erre: 99318 |
|
kimotoroztam egy horgásztóhoz szétnézni, a hozzávezeto majd 2 kms út igen sáros volt, kb. határeset a terepgumira. Tiszta sár lett a gép! Hát így volta mai délután.
|
| PalmBela | 99318 | 2015. szeptember 28. 18:37 | Válasz erre: 99317 |
|
Há merre motorútá Te? Meg minek esel neki nagynyomásúval? Finoman kell bánni vele! Szivacs, sampon, langyos csobogó víz, nehezen hozzáférhetõ helyekre fogkefe, vagy ecset...hánemegy EMTÉZÉez hé! |
| csinkampesz | 99317 | 2015. szeptember 28. 18:06 |
|
Most jottem haza a motorozásról, és amióta megvan, eloszor mostam meg a TDMet magasnyomású mosóval.Mi lett az eredménye---- nem gyúlott be!!!! Csak 2 cigi után, 10 perc és 3 segélykéro telefon után.Gyakran van ez a gond veluk??? |
| kormi1313 | 99316 | 2015. szeptember 28. 16:15 | Válasz erre: 99297 |
|
Csabi! Jól esett a képre nézni! Itt tekergettem a csavarokat harminc hónapig! Cserébe kaptam egy házat idehaza! :) |
| lendvai | 99315 | 2015. szeptember 28. 15:58 | Válasz erre: 99311 |
|
Ha a szerelõ örül az nem minden esetben jelenti azt, hogy jó a gép, de ebben az esetben úgy gondolom igen.:-) Az itt lévõk általában nehezen válnak meg a vasuktól, persze vannak kivételek, tavasszal rájuk számíthatsz.:-) Na meg némi segítségre is, ha itt-ott meg kell nézni egy konkrét gépet. Bár valóban nagyon jó gépek, azért a gondos gazdi és a karbantartás hiányosságai néha eredményeznek fura eseteket.:-)
|
| lendvai | 99314 | 2015. szeptember 28. 15:52 | Válasz erre: 99312 |
|
Mármint a "szentéllyel"? Az az a hely, ahol sokszor hamis bálványokat szoktak imádni? :-) Azzal én is egyetértek.:-) De ez az én véleményem, én másik szentélyben imádok más bálványokat.:-)
|
| csanesz | 99313 | 2015. szeptember 28. 14:57 | Válasz erre: 99310 |
|
Õ a mûanyagot nem tartja jó megoldásnak akár vízvezeték akár bármi másról legyen szó. Ami még nála számításba jöhet az az 5 rétegû alumínium csõ, mert az hidegen jól hajlítható, kívül belül mûanyag és van tartása. Abban igazat adok neki, hogy a fémes kötéseknél nincs jobb! Csak a hibás csatlakozást vágd le! Aminek nincs baja azt természetesen ne bántsd! Bár gondolom tudod, hogy van ez: Mindenki azt dicséri amihez szokott! :) |
| mati12 | 99312 | 2015. szeptember 28. 14:48 | Válasz erre: 99297 |
|
Én maximálisan egyetértek a meglátásoddal....!!! :-)))
|
| norb1 | 99311 | 2015. szeptember 28. 13:53 |
|
Felhívtam elõbb a kedvenc szerelõmet, mit szólna ha TDM-et vennék. Örült, mert jó motorok stb. Nekem sokat jelent az õ véleménye, mert õ fogja szerelni ha gondja van, mûszakira felkészíteni. Majd olyantól vennék, aki itt is fenn van, mert ellenõrizhetõbb a gép. Már csak a rávalót kell megszereznem, de az majd meglesz tavaszra. |
| lendvai | 99310 | 2015. szeptember 28. 13:40 | Válasz erre: 99298 |
|
Köszi az infót, tömítés csere lesz a megoldás úgy tûnik. Ez a "rakás fos" nekem tipikus mesterember válasz, elmondhatod miért, de a Rehau valamiért el tudja adni ezeket a "fosokat".:-) Biztosan vannak hátrányai más rendszerekhez képest, de azért nem fogom kidobni.:-) A szabadon lévõ szakaszokat lehet, hogy kicserélem majd (4-5 méternyi), mert elég ronda, nem lehet szépen, derékszögben hajlítani, hogy kövesse a fal szögleteit. A többi meg a padlóban van, az marad.
|
| lendvai | 99309 | 2015. szeptember 28. 13:32 | Válasz erre: 99307 |
|
Foncsorhoz meg ilyesmihez lásd Google.:-) Gyorsabb és szemléletesebb is, mint sok esetben fórumos hozzászólásokra várni. :-) Arról nem is beszélve, hogy itt mindannyian fenntartjuk a tévedés jogát.:-)
|
| csinkampesz | 99308 | 2015. szeptember 28. 11:28 | Válasz erre: 99306 |
|
sotétben ruhellek motorozni, de ezek még nappal is gyengék
|
| lendvai | 99306 | 2015. szeptember 28. 11:15 | Válasz erre: 99304 |
|
Autó- és motorkerékpár elektronika 12V, de ha elfelejted megnézed az akksin lévõ feliratot, vagy kiszedsz egy izzót és az azon lévõ feliratot.:-) A piacon fellelhetõ legerõsebb cuccot ha a tápellátás bírja, attól a foncsor még megsülhet, szerintem nem érdemes túllõni a célon.:-) A 4TX világítása nem a legjobb, én ezen úgy javítottam, hogy ha csak tehettem nem motoroztam sötétben.:-) Ha meg muszáj volt, akkor meresztettem a szemem és féltem.:-) Egy jó kis LED-es kiegészítõ fényszóró lehet egy jó megoldás. |
| csinkampesz | 99304 | 2015. szeptember 28. 11:03 | Válasz erre: 99296 |
|
ok, H1 és H3. Ha felhajtom a piacon lelheto két legerosebbet, bírni fogja az alternátor, generátor vagy minek nevezitek ti? pl. ezt HS1 12V 35/35W PX43t OSRAM Night Racer 90 |
| csanesz | 99302 | 2015. szeptember 28. 10:55 | Válasz erre: 99297 |
|
A szentély az ok! De mi az a 3 betûs izé? :))) Pl: Lada X-Ray nem vót? ...ja utólag néztem, itt nincs ilyen... |
| kawa550 | 99299 | 2015. szeptember 28. 09:42 | Válasz erre: 99296 |
|
Megy mi?! Izzó hosszú ó, bármi ás márkatárs egybe.:)))))))))))))
|
| csanesz | 99298 | 2015. szeptember 28. 09:22 | Válasz erre: 99241 |
|
Lendvai kolléga! Megkaptam a szakitól az infókat: Alphacan Barbi rendszer és full mûanyag csõ! Aszonta egy rakás fos! És tényleg nagyon ügyes szaki, kicsit drágán dolgozik, de idõvel mindig belátják a megrendelõi, hogy nem bánták meg... ...mi sem bántuk meg! Ha nem a tömítés a ludas, hanem az illesztés, akkor csatlakozó levág és másikat felrak! Csatlakozóból meg, amit lehet csak ne ugyanazt! |
| aramo69 | 99296 | 2015. szeptember 28. 08:41 | Válasz erre: 99285 |
|
Szia! Na itt már megy a Magyar látom. Az izzok típusa 4tx nél rajta van a lámpaburán. Én is itt tudtam meg a múlthéten. Pedig már 6 éve ülöm meg a Tádét. :) H1 H3. Ahogy csanesz mondja, bár mi gondod van, segítség kell, itt tuti segítenek a márka társak!!!!! |
| aramo69 | 99295 | 2015. szeptember 28. 08:31 | Válasz erre: 99279 |
|
Skacok! Ezekkel a párbeszédekkel, bearanyoztátok a napomat! :)))))))))))))))) Én kb. 20-25 éve voltam palócéknál vendégségben 2 napig. Hát az nem volt piskóta. Derültem is, sírtam is...... :))))))))))))) Szép napot mindenkinek! |
| aramo69 | 99294 | 2015. szeptember 28. 08:25 | Válasz erre: 99268 |
|
:))))))))))))))))))))))))))))))))) Ez jóóóóóó.. :) |
| csanesz | 99292 | 2015. szeptember 28. 02:06 | Válasz erre: 99290 |
|
Csak én hívom segédfényszórónak. Xenont nem akarok használni, mert vizsga elõtt macerás a visszaalakítás. A segédfényszórók 2x6,5 watt (kb: 1 amper) úgynevezett COB ledes utólagosan átvariált fényszórással. Boltban 10 - 20 - 30 wattosnak adják. Egyik sem igaz, mert nem tud annyit 14 volton! A lentebbi az nappali fény lenne az kb: 2x100 milliampert fogyaszt. Ebbe magam készítettem a led lámpát. A hátsó helyzetjelzõ is ledes szintén saját fejlesztés 96db leddel ellátva (100 milliampert fogyaszt). Azon pár milliampert spóroltam. Pár ampert elvisel többletben. 2 db ködlámpát fel lehetne rá pakolni, de nincs értelme. Mert vagy a generátornak ártok, ha túlterhelem vagy a feszültség szabályzónak ártok, ha elveszek a fogyasztók terheléseibõl (akkor jobban melegszik, mert több ampert kell elfûtenie). Jelenleg egy parányit túl van terhelve, de az nem számottevõ. 2 ködlámpa hagyományos izzóval 110 Watt lenne (7,8 amper) az már nem kevés. És esetleg egy telefon, mint navigáció közel 1 ampert vesz fel mûködés közben, ha töltõn van. Meg még egy-két apróság és máris 10 ampernél vagyunk... |
| csinkampesz | 99291 | 2015. szeptember 28. 01:15 | Válasz erre: 99287 |
|
ja megnéztem a garázst is, ide már a motor mellett csak valami SMARt fér be
|
| csinkampesz | 99290 | 2015. szeptember 28. 01:13 | Válasz erre: 99287 |
|
na de ott alul is látok kettot, bírja a toltést a gép?
|
| csinkampesz | 99289 | 2015. szeptember 28. 01:11 | Válasz erre: 99287 |
|
nem nagyon értek én ehhez, az autón is az asszony cseréli az égot,az én vastag kezem nem fér be. Szépek ezek a hogy is mondjam.... plusszlámpák, vagy segédlámpák vagy minek mondjátok ti?
|
| csinkampesz | 99288 | 2015. szeptember 28. 01:08 | Válasz erre: 99286 |
|
amugy nagyon orulok ,hogy van ilyen fórum. Van a cseheknek is, de azokat még nehezebb megérteni, foleg ezt a szakterminológiát...
|
| csanesz | 99287 | 2015. szeptember 28. 01:07 | Válasz erre: 99285 |
|
Neked nincs rajta a burán a típus? Aszem H1 és H3! Én ledes segédfényt építettem a lámpák alá. Így magasabbról világít lefelé és jobb a szórása is! Ráadásul a szembejövõket sem zavarja. |