15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13

Please log in

Registration
Forgot password
Yamaha TDM
Next page

Itil900 125972 3. Januar 2021 21:33  
Kilométerekben és egészségben gazdag új évet kívánunk!
    

csanesz 125971 2. Januar 2021 15:09  
BUÉK!
    

H.Andràs 125970 31. Dezember 2020 20:06  
BUÈK mindenkinek.
    

Robi70 125969 31. Dezember 2020 11:26  
B.U.É.K. Nektek!
    

yamaszaki 125968 31. Dezember 2020 10:37  
Boldog Új Évet és sokkal hosszabb, akadálymentesebb szezont kívánunk mindenkinek!!!!!!!!!!!

Yamaszakiék
    

TDM_Peti 125967 31. Dezember 2020 07:49  
Sajnos a karácsonyi köszöntés fórum hiányában elmaradt, de kívánok minden fórumtársnak kilóméterekben gazdag Boldog Új Évet! :)
    

Itil900 125966 30. Dezember 2020 23:41  
Mostanság nem értem el az oldalt! Mi volt? Szabotázs?
    

nyugger 125965 20. Dezember 2020 19:39   reply to: 125963
Köszönöm!
Minden kedves Fórumtársnak Békés Karácsonyt Kívánok!
    

Itil900 125964 19. Dezember 2020 21:42   reply to: 125955
Egészségedre dhága bahátom!
    

csanesz 125963 13. Dezember 2020 17:29   reply to: 125962
De minden esetben a NovSight A500-N30S típus legyen!
Munkatársnak H10 azaz 9005 -t vettem. Minden eddiginél jobb lett a fényerő.
    


csanesz 125961 13. Dezember 2020 17:18   reply to: 125955
"Aszta" ez valami világháborús cucc lehet. Már kölyök koromban golyó üvegben adták. :)))
    

cizi 125960 2. Dezember 2020 06:21   reply to: 125959
Tudod, én szeretek olcsón venni és drágán adni!
Azt az örömöt azért meg kell hagyni a vevőnek, hogy úgy érezze mennyire jól járt, pedig nem!:)
Az Unicumot még hagyom egy ideig bontatlanul, nem biztos, hogy jót tenne ilyen frissen palackozott terméknek, ha levegőt kapna!:)
    

Itil900 125959 1. Dezember 2020 22:09   reply to: 125955
Mennyibe került az a toroköblögető?
    

yamaszaki 125958 30. November 2020 19:30   reply to: 125952
Nem semmi holmi!
Kész időutazás!
    

cizi 125957 30. November 2020 14:17   reply to: 125955
...
    

cizi 125955 30. November 2020 14:13   reply to: 125953
...és utána egy Unicum!:)
    

cizi 125953 30. November 2020 14:06   reply to: 125952
...
    

cizi 125952 30. November 2020 14:03  
Olajcsere előtt!:)
    

nyugger 125951 30. November 2020 13:09  
Utólag is köszönöm "Csanesz" infóit, tavaszra esedékes a dolog. Ha esetleg lenne konkrét link amazon, vagy aliexpres (esetleg amit Te is rendelsz), azt megköszönöm, mert több félét találtam, de nem tudom melyik amit írtál.
    

csanesz 125950 29. November 2020 10:31   reply to: 125949
A Cree leddel nem összekeverendő!!!
    

csanesz 125949 29. November 2020 10:27   reply to: 125948
A CSP led ismérve alig 2x2 mm és mindig külön-külön vannak beültetve. Nincs egybe integrálva, hogy ezzel se képezzenek együttesen hőt. Plusz 5 oldalán szórja a fényt és nem egy oldalon mint a többi. A huzalozása meg nem takarja ki a fényforrás egy részét csökkentve a fényerőt.
    

csanesz 125948 29. November 2020 10:16   reply to: 125941
Elnézést, de kicsit eltűntem.
LED: Január óta használtam eddig egy
Novsight "márkájú" kínai fejlesztést az autóba. Ez CSP leddel szerelt (Chip Scale Pack) annyit tesz, hogy mindig pakk formájában van telepítve. 135 fokig hőálló, mert kerámia lapra van ültetve (nem pedig műanyagra mint a COB led) a fénytest. Mivel az autómat eladtam, így a lámpa kikerült belőle. Láthatóan semmilyen elváltozás elszíneződés nincs rajta. Tény, hogy telibe veri az éjszakát. Útfelfestés és táblák messziről visszaköszönnek. Esős úton is igen hatékony. Nem világítja túl a foncsort és nem termel akkora hőt. Én max 80 fokot mértem. Munkatársat hetekig győzködtem, hogy ez kell az autójába. Többféle ledet próbált, de egyik sem hozta az elvárást ellenben a mostanival. A leképzés is megmaradt. Neki H10 (9005) kellett. TDM 4TX-be is ilyet fogok venni. Aszem oda H1 - H3 kell.

Szerencsére ez is fejlődik és jó irányba. Pár éve Lendvai kolléga nem ajánlotta és igaza volt. Azok vacakok voltak.
Amibe CSP led van az hozza az elvárást és érdemes a márkát is figyelni.
A Novsight szépen fejlődik esetenként már nincs külön a driver így nem kell vacakolni a szűk hellyel vagy szétvágni a kupakot a lámpa testen.

Az autó 1.4 Vitara lett, Allgrip GL+. :)
    

kawa550 125947 3. November 2020 20:09   reply to: 125946
Akkoriban csinált párat Karex, de már évek óta kinn él Németországban, már nem foglalkozik ilyesmivel.
    

nyugger 125946 3. November 2020 18:05  
Ebből a projektből lett valami vagy vége:? http://www.tolna.net/~dombaikaroly/tdmplexi/parts.html
    

nyugger 125945 3. November 2020 09:01  
Köszi a tippet. Természetes a 0 km-es szerviz meglesz csak azt akartam volna elkerülni, hogy ne legyen több százezres belenyúlás.
    

kawa550 125944 2. November 2020 18:53   reply to: 125942
Ha nincs sztetoszkóp, akkor egy vékony gumicső, végébe egy 100-as szög, másik vége meg a füledbe, szinte ugyan olyan jó. A lánc meg nagymegbontás nélkül cserélhető az olajpumpa leszedése után.
    

kawa550 125943 2. November 2020 18:50   reply to: 125942
Szerviz sztetoszkóppal https://www.uni-max.hu/termekek/autotechnika/diagnosztika/kihuzo-es-ellenorzo-keszulekek/szerviz-sztetoszkop centiméteres pontossággal megállapítható honnan jön a hang, legvalószínűbb a kissé nyúlott lánc, ez euró árfolyamtól függően valahol 18-20 körül van, érdemes a gyárit venni ha kell, nem drágább mint az utángyártott. Az más kérdés, hogy csak a szétszedésnél derül ki, hogy a szelepfedél tömítést és a csavarok alatti tömítéseket vissza lehet-e még tenni vagy új kell abból is.
Szerintem egy motorvétel után amúgy is ajánlott egy nullszerviz, hogy tudd honnan számold a jövőben a karbantartásokat, a szelephézag ellenőrzésnél meg egyből kiderül van-e ott gond.
Azt a 65-öt meg kezeld erős fenntartással.
Videót felesleges csinálni, soha nem jön át a hang olyan minőségben, hogy arra valamit is mondani lehessen.
    

nyugger 125942 2. November 2020 15:24   reply to: 125941
Köszönöm a segítséget a világítás témában. Motorszerelő meghallgatta a gépet és van egy nem drasztikus "idegen hang" felső tájékról (alapjáraton hallgatta). Melegen mintha kevésbé lenne hallható. Azt mondja vagy a lánc vagy a vezérműtengely lehet, persze csak szétszedéssel lehetne megállapítani. Mennyire kezdjek el aggódni? 65 ezer van a gépben. Tudom ez elég kevés infó így, esetleg tudok videót (hang miatt) feltölteni valahová, ha valaki "vájt fülű" a témában.
    

yamaszaki 125941 1. November 2020 13:06   reply to: 125939
Üdv!
Xenont semmiképp ne rakj bele mert a projektor csak szétdobja a fényt.
Szvsz fogad meg Kawa tanácsát és tegyél rá kiegészítő lámpát.Meg keresd a Csaneszt ő is jól körüljárta a témát.
    

pandamaci 125940 30. Oktober 2020 18:22   reply to: 125939
Sok éve autóban próbáltam ehhez hasonlót.Tény: húúb..meg ez qrva erősen világít,az igaz.Cserébe kifolyik a szembe jövő szeme, úgy vakít.Gyári vetítési képet sem adta ki 100% ra Foncsor talán nem égett ki tőle, mivel kevesebb W.ot vesz fel mint az eredeti halogén. Nagyon kékes fénye esőben annyira nem tetszett,de akkor az volt..
    

nyugger 125939 30. Oktober 2020 12:17  
Erről vélemény?:
https://www.ebay.com/itm/XENON-HID-Headlamp-Conversion-NEW-for-Yamaha-TDM850/380356106830
    

lendvai 125938 30. Oktober 2020 09:24  
A nagyobb teljesítményű izzóknál azt kell szem előtt tartani, hogy amelyik ugyanakkora felvett teljesítmény mellett ígér nagyobb fényteljesítményt azok élettartama alacsonyabb, csodák nincsenek. Amik meg eleve nagyobb teljesítményűek, azok annyival jobban terhelik az elektromos hálózatot, illetve több hőt terhelnek, így idő előtt tönkremegy a foncsor, a csatlakozók stb. Ugyanez a helyzet a halogén foncsorba rakott xenon izzóknál is, a "majd én azt tudom" típusú szakemberek nagyon leleményesek ilyen jellegű károkozásban. :-))) A baj általában nem azonnal jelentkezik. ;-)
    

lendvai 125937 30. Oktober 2020 09:14  
Fel lehet újíttatni az öreg projektoros fényszórót is, házilag nem érdemes próbálkozni. Az üveglencséről szokták ilyenkor eltávolítani az ionizáció miatt évek alatt rárakódott fémgőzt, ami a lencse mattulás egyik okozója. Házi polírozással szokták a lelkes amatőrök végleg hazavágni az optikát. :-) A foncsort meg szimplán újragőzölik. Nem tudom mennyibe kerül, akit érdekel ilyesmi úgyis utánajár.
Azt nem tudom új korában a 4TX fényszórója milyen volt, erről azok tudnak nyilatkozni akik újonnan vettek ilyen gépet.
    

lendvai 125936 30. Oktober 2020 09:02   reply to: 125935
Hehe, valóban az. :-))) Én a 4TX-el nem motoroztam sötétedés után. Ha muszáj volt akkor meg féltem. :-)))))
    

kawa550 125935 29. Oktober 2020 20:40   reply to: 125934
Legendásan szar a lámpája, kiegészítő lámpák a legegyszerűbb megoldások, az úgyis divat manapság.
    

nyugger 125934 29. Oktober 2020 20:00  
Üdvözlök minden TDM tulajt!
Ma tettem szert egy 850 4TX-re. Az első világítást kicsit gyengének találom, valahol olvastam, hogy lehet cserélni jobb (erősebb) izzóra. Van értelme foglalkozni vele? Ha igen kell valamit átalakítani, vagy csak szimpla csere.
    

Itil900 125933 27. Oktober 2020 10:36   reply to: 125928
Mit sikerült összerakni rajtad?
    

Itil900 125932 26. Oktober 2020 21:36  
S lőn újra!!!
    

kormi1313 125931 26. Oktober 2020 14:12   reply to: 125928
Szevasztok!
Ma néztem az utolsó olajcsere mikor volt.
2018 április. Ekkor kapott két gumit, új akkut, lánckereket és láncot. Azóta kétezerötszázat mentem vele. A műszaki is lejárt márciusban!
Voltak gondok a családban az egészséggel.
2001 es motor 60000km.
Nem hirdetem.
    

lendvai 125929 30. September 2020 17:29  
Én meg veszek egy lottót, ez nem lehet véletlen. :-))))))) Bár ez nem az Alpok menti országból jött. Sebaj, egy négytalálatos is jól jöhet. :-)))))
    

vasutas 125928 30. September 2020 15:02   reply to: 125927
Ez a motor valóban létezik.-:)) A tulajdonos osztályán feküdtem tavaly nyáron. Ha valakit érdekelne ez a motor, szívesen átballagok a kereskedésbe, pont itt lábadozok Kéthelyen egy műtét után.
Sok éve nekem is sikerült egy télen vennem egy nyolc éves Suzukit kilenc ezer kilométerrel,,, s valóban egy sebészorvostól.
Nálam is hiába állnak a "játékszerek" a garázsban, csak keveset tudtam velük menni.-:(
    

kawa550 125927 29. September 2020 23:28   reply to: 125926
És mégis létezik! :))))))
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/fjr_1300_a/yamaha_fjr_1300_a_es_megis_letezik-16241964
    

lendvai 125926 29. September 2020 18:00  
Lassan eltelik ez a szezon is és 15 000 km-nél járok, pedig sok hosszú túra nem is volt benne. Ennyit az Alpok-környéki országokból behozott, 40 ezret futott túragépek legendájáról. :-))))) Persze biztos van nemdohányzó orvos vak felesége által piacra járásra használt csoda is, de nagyobb valószínűséggel lesz ötösöm a lottón. :-)
    

Highracer 125925 23. September 2020 12:31  
Sziasztok,

új hozzászóló vagyok itt a TDM-esek között, de fiamnak TDM-je van, néhányotokat személyesen is ismerek, tavasszal ott voltam a talin Püspökladányban, ezért szoktam olvasgatni ezt a topicot. Megakadt a szemem a Crosstourer ajánláson és mivel nekem volt ilyenem 3 évig, mentem vele 45.000 km-t, ezért ismerem a típust. Talán segít a véleményem?
Pozitív:
- nyomatékos, jó hangú V4,
- magasított üléssel és kormánnyal a 195 centimnek is viszonylag kényelmes, utassal is,
- kardánt és automata váltót szerettem.
De:
- 7 liter felett fogyasztott (ehhez képest kicsi tank, 270-280 km-ként tankolni kellett)
- túraendúrónak mondják, de terepen igazi béna kacsa (nagyon),
- az alap VFR-hez képest megnövelt rugóutak aszfalton imbolygóssá teszik (elveszti az alap VFR sportosságát), de terepen sem jó semmire (olyan se hús, se hal a futóműve, mint az egész motor),
- újonnan vettem mégis sok gond volt vele (gariban cserélni kellett a komplett kábelköteget, a bal- és jobboldali komplett kormánykapcsolót és a végén visszahívás volt a kardántengelyre.)
- dög nehéz (úgy 280-290 kg minden kiegészítő nélkül), és gyárilag teljesen csupaszon kapod (se középtámasz, se bukócső, se csomagtartó, se oldaldoboztartó, se kieg. lámpa, se markolatfűtés, se semmi), ezekkel felszerelve üresen, dobozokkal simán veri 320 kg-ot, ami már azért nem semmi
- szélvédelme nem volt túl jó.

A Hondának nem nagyon jött be a Crosstourer, nem tudott a Vara sikereinek nyomdokaiba lépni.
Örültem, amikor 2016-ban átültem egy Africára, ami egy sokkal, de sokkal jobb túramotor. A 95 le tökéletesen elegendő túrázni, fasza alul is nyomatékos a kis sorkettő (csak felül érezni a lóerő különbséget), viszont ezerszer kezesebb, kezelhetőbb a Crosstourernél, hisz majdnem 30%-al könnyebb, futóműve teljesen más kategória, terepen és szar úton egy álom (még abszolút offroad kezdők is királynak hiszik magukat vele terepen). Nagyon sportos motorozásnál, kanyarvadászatnál jön csak elő az első keskeny nagy kerék hátránya. Kényelme magas embernek sokkal jobb a nagyobb ülésmagasság miatt (ami állítható is), hangja egy álom, mindezek mellett 1,5-2 literrel kevesebbet kér. Én ezen is elgondolkodnék.
    

Itil900 125924 22. September 2020 22:45   reply to: 125920
2.6 M egy 8 évesért. Nem rossz! Köszi a tippet, dobom tovább!
    

lendvai 125923 21. September 2020 21:46   reply to: 125922
Hát én pont így vagyok a GS-el. :-)))
    

Englishman 125922 21. September 2020 20:55   reply to: 125921
Éppen Gyula (varawings) miatt hoztam szóba. Ő is és Gyöngyi is valahol a 190 környékén vannak és kényelmesen elférnek a Crosstoureren. Ráadásul már vannak belőle 6-7 éves "jóárasodott" darabok (akár német piacról). Mondjuk, olyan nagyon nekem sem tetszik, de attól még mások megvették.
    

kawa550 125921 21. September 2020 10:31   reply to: 125920
Most találkoztunk eggyel ópusztaszeren, talán varawings, nem tom, Tibike jobban tudja. Nekem az a motor valahogy mindig láthatatlan maradt, sosem tetszett egy kicsit se.
    

Englishman 125920 20. September 2020 10:49   reply to: 125908
Hali!
Honda VFR1200x Crosstourer
Már lehet belőle keresgélni 6-7 éves, értelmezhető állapotú darabokat. Nem olcsó, de már nem egy új árában adják őket.
    

Itil900 125919 19. September 2020 23:14   reply to: 125918
Ezt szeretem! Amikor az ember olyan igazán szerény és őszinte! ;))))
    

kawa550 125918 16. September 2020 21:09   reply to: 125917
A vfr belefér, csak a langaléta nem fér bele a vfr-be. Így aztán az kiesik.:))))) Esetleg ott lenne még a s1000xr, de mivel az is ott van hogy csak használt, mert újra nincs lé, az meg használtan is több mint jópár nagyon jó kis motor újonnan, ezért aztán az is kiesik. Oszt má megint csak a versys marad. Tévednék én ha tudnék, de nem megy vazzeg! :)))))
    

lendvai 125917 16. September 2020 21:02   reply to: 125911
Kee' kissé felületes, 4 hengerről volt szó, nem sor4-ről. :-))) Abba a VFR is belefér. Sőt, egy V4-es Multi is beleférne, de abból még nincs használt. Sőt, még új se. :-)))))
    

vasutas 125916 16. September 2020 20:34  
Bezzeg jogsijuk az nincs,,,,ezt az ezres Fézert befogadtam a Tdm mellé,,, csak azt kérték, néha jól kergessem meg.-:)))
    

vasutas 125915 16. September 2020 20:30  
A minap is olajat akartam cserélni az autómon, ez a kép fogadott mikor kinyitottam a garázsajtómat. Nagyon dühös lettem,,,-:)))
    

vasutas 125914 16. September 2020 20:27  
Én meg azt vallom, egy rendes garázsban több motornak is kell lennie.-:) Újabban félve nyitom ki a garázsok ajtajait, mert családunk ifjoncai mindenféle téli projektekkel töltik meg éjszakánként őket.
Nem gondoltam volna, hogy hatvan évesen versenyzőnek kell majd állnom,,,-:))
    

Itil900 125913 16. September 2020 13:48   reply to: 125912
Versys...
    

Itil900 125912 16. September 2020 13:47  
A Vedysb1000 ês a Vfr1200 remek tipp volt, a 800 kissé alacsonynak tűnt. Köszöni a tippeket, állítása szerint jó kiindulási lehetőséeket kapott! Lájk!
    

kawa550 125911 15. September 2020 22:37   reply to: 125910
Mer aztán olyan kurva sok lehetőség van egy használt, langalétáknak is jó, megbízható sor4-re. Versys 1000 oszt kész.:)))))
    

lendvai 125910 15. September 2020 21:45   reply to: 125908
Ez alapján én azt javaslom hogy további infókat adjon. :-))) Mekkora tapasztalat, milyen teljesítményű, karakterisztikájú gép kell neki, sporttúra vagy enduro vagy egyéb, milyen stílusban motorozik, mennyit szán rá, van-e típus, évjárat igény stb. Szóval némi önismeret nem árt, mert mi nem tudjuk megmondani más mit vegyen. :-)
    


Itil900 125908 15. September 2020 16:25  
Hellósztok!

Jóbarátom motort keres, hátha tudtok segíteni valami jó tippel. A kívánságlista nem nagy:
-legyen a moci hasonlóan megbízható, mint a TDM
- 4 hengeres
- hasonlóan magas,mint én, 190 felett.
- vegyes használatra, város is, túra is, kirándulás is.
-használt motor, újra nem tellik.

Ki mit javasol?
    

Englishman 125907 7. September 2020 18:05   reply to: 125906
Nem mi voltunk.
    

H.Andràs 125906 6. September 2020 20:17  
Tomi! Nem ti jöttetek tegnap 3 körül velünk szembe motorral a Szent Imre úton?
    

csanesz 125905 5. September 2020 19:12   reply to: 125904
Basszus. Azt a Boats.net -et mindig elfelejtem. Pedig lesz még kuplungkosár, subertű és kehelycső csere is.
Aztán teljesen kész a moci.

Így utólag jó döntés volt a gyári tárcsa és betét. Szerelő azt mondta, hogy az optimális fékhatást ennél a motornál ezzel a fékrendszerrel a gyári garnitúrával lehet elérni. Igaza van! Tényleg nagyon jó lett.
    

lendvai 125904 4. September 2020 19:49   reply to: 125903
Csanesz, szerintem ne sajnáld azt a pénzt amit a gyári cuccra kiadtál. A féknél meg különösen ne. Biztos van utángyártottból is olyan vagy hasonló minőség, mint a gyári, de a gyárinál nincs ott a bizonytalanság, hogy jól választottál-e. ;-)
Reklám helye: boats.net-ről néha olcsóbb, én onnan szereztem be a gyári első tárcsákat. A hátsót meg E-Bay-ről, mert valaki benézett valamit amikor megvette. 900-as hátsó tárcsája egyébként ugyanaz mint a 600-as Fazer-é, ott is Fazerhez volt hirdetve.
    

csanesz 125903 3. September 2020 08:45  
Hali!
Gondoltam írok egy kis tapasztalatot:

Azoknál a 850 -es kollégáknál akiknél szokott csúszni a kuplung esetenként gyakrabban. Ott érdemes ránézni a kuplung acél lemezek síkjára, mert biza maga alá hordja az olajat. Ha csúszás nincs, de képes egy kis állás (kb 1-2 hét) után leragadni a kuplung és üresből egyesbe olyan, mintha be sem húztad volna a kuplungot annak ugyan ez az oka.

Pár hónapja túl vagyok ezen javításokon és nagyon baba lett a gép. Gondoltam megosztom eme tapasztalatokat:

Gyári féktárcsa lett cserélve -elkopott- gyárira. Igen... csúnya ára volt. Nem éri meg az árát, de gyári betéttel és karmantyú cserékkel (főfékmunkahengernél is) már csak két újjal fékezek. Az első negyedben már fog a fék. Jóval kevesebb erő kell a gumifékcsőnél, mint eddig.
    

Spengi01 125902 20. August 2020 07:32  
Szervusztok!
Az lenne a kérdésem, hogy nekem eltörött a kéen látható benzincsövem, és hogy mekkorát kellene vennem hozzá, átmérőre (850 3vd), és hogy mennyire macerás azt kicserélni?
Előre is köszönöm!
    

oraculus 125901 2. August 2020 09:56  
Sziasztok!
Köszönöm szépen az információkat.
    

oraculus 125900 2. August 2020 09:56  
Sziasztok!
Köszönöm szépen az információkat.
    

lendvai 125899 31. Juli 2020 20:29   reply to: 125898
Így van, ez a "ráncfelvarrás" előtti 4TX-be jó. Utána más volt a karburátor, de ahhoz már lehet kapni külön membránt. A régebbiekhez csak a tolattyúval együtt árulták nevetséges áron, így találtam anno egy Suzukit amiben ugyanaz a karburátor van és lehet hozzá külön membránt kapni.
    

yamaszaki 125898 31. Juli 2020 13:55   reply to: 125896
Üdv!
Parancsolj!
Egy dologra figyeljetek hogy ez csak 98-as évjáratig jó ha emlékezetem nem csal. Pontos infót talán a Lendvai Tibi v a Kawa tud.
    

oraculus 125896 30. Juli 2020 23:28  
Sziasztok!
Egy TDM tulaj szeretné vásárolni karburátor membránt, mondtam neki létezik olyan suzuki motorkerékpárba való membrán ami tökéletesen passzol a TDM-be is. Sajnos már nem emlékszem a Suzuki membrán cikkszámra, megtudjátok adni?
Köszönettel, Ori
    

celltoma 125895 28. Juli 2020 19:45   reply to: 125894
Köszönöm, felhívtam, a konzol még megvan. Már csak egy műszerfal körüli idom kell.
    

yamaszaki 125894 25. Juli 2020 21:34   reply to: 125893
https://auto.jofogas.hu/veszprem/Yamaha_TDM_900_as_2003_as_Osztrak__bontott_alkatreszei_106030397.htm
A fejidomtartó konzol hátha megvan még!
    

celltoma 125893 24. Juli 2020 20:59  
Sziasztok, hat éve használok egy 2004-es TDM 900-at, amit a múlt héten rosszul támasztottam le, és nekiborult egy autónak a fejidommal. Van esetleg valakinek a padláson egy műszerfal körüli idom és egy fejidom konzol eladó? Ezeket sajnos cserélnem kell, a külső idom szerencsére csak enyhébben sérült (szépen végigcsúszott az autó oldalán...), az javítható. Köszönöm, üdv, TM
    

Itil900 125892 20. Juli 2020 06:52   reply to: 125888
Ne Navajo-gjál már..! ;))))))
    

lendvai 125891 18. Juli 2020 09:10   reply to: 125890
Első körben legyen 25. Abból már ki lehet sütni pár kenyeret. :-)))
    

PalmBela 125890 18. Juli 2020 08:17   reply to: 125889
Mennyi az a pár kilócska?
    

lendvai 125889 17. Juli 2020 19:04   reply to: 125885
Béla bácsi!

Ha jó a termés pár kilócskát kipróbálok majd kovásznak. :-) Már csak a malmot kell megvennem. :-)

Mi buzgón gyűjtjük a vírust, voltunk már Szlovéniában, ott olaszok között flangáltunk maszk nélkül és életben maradtunk. :-)
    

cizi 125888 16. Juli 2020 23:19   reply to: 125887
Légyszives ezután a hozzászolólásaidnál vedd figyelembe, hogy nem navajo indiánok között vagy!:) Köszi.
    

Itil900 125887 16. Juli 2020 23:13   reply to: 125886
No airbag,
No ABS,
No para!
    

kawa550 125886 14. Juli 2020 22:19   reply to: 125885
Aszongyák, még szomorkodni is jobb társaságban. :))))) Szóval ne aggódjál Béla, mi sem mentünk leginkább sehás se, és úgy néz ki, nem is fogunk idén, mert a 2 hónapos kényszerbezárás kiütötte a szemptemberre tervezett túrás szabinkat is. Így aztán maradtak a szabadnapon elérhető félnapos karikák a környéken, most meg pár hétig még az se lesz, mert kímélni kell Zsuzsi szemét a huzattól. Így aztán az én motorolásom kimerül abban, hogy délelőttös héten azzal járok melózni hogy ne kelljen a dugókban állni.... Elbaxott egy év lesz ez.
    

PalmBela 125885 14. Juli 2020 21:41   reply to: 125875
Jó estét Urak!

Tibi bácsi! Aratunk!

De hogy topikba maradjak: épp ezért én az elmúlt 1 hónapban egy centit sem motorútam! :)
Például nem mentünk el a Stelvióra, meg Murauba sem!

Na ki hova nem ment? :D

Üdv:B
    

Itil900 125884 13. Juli 2020 21:43   reply to: 125883
Amíg nincs kigurulási korlátozás, semmi gond! Különben is: ha egyedül motorozol, vagy többesben, de megtartjátok a távolságot, mi a gond??
    

lendvai 125883 13. Juli 2020 15:14  
Mi az a kijárási korlát? :-))))
    

night-rider 125882 13. Juli 2020 01:35   reply to: 125881
motorozzál..mig nem lesz újra kijárási korlát vaze..
    

Itil900 125881 12. Juli 2020 21:03  
Mi újság? Mindenki uborka szezonban???
    

Itil900 125880 1. Juli 2020 11:09   reply to: 125878
De szép piros!!!!!!
    

Itil900 125879 1. Juli 2020 11:08   reply to: 125876
Felpattanok, köszi! Még valami aprilián ültem az egyik kiállításon, na az is kellemes-talpas volt!
    

cizi 125878 1. Juli 2020 10:46   reply to: 125877
Vegyél egy ilyet, ezzel minden lámpánál tudsz takarózni!:)
    

Itil900 125877 1. Juli 2020 10:35   reply to: 125875
Most komolyan!: Melyikről nem ér le az én lábam??? Talán az állványról, de az meg nem brümmög... ;)))
    

Sander67 125876 29. Juni 2020 21:10   reply to: 125872
Nekem van egy tippem, szerintem próbálj ki egy Africa Twint.
    

lendvai 125875 28. Juni 2020 19:07   reply to: 125874
Próbálj ki egy nagyobbacska crossmotort. Garantáltan magasabb lesz a nyereg mint a TDM-é- :-)))) De minek az neked? Nem örülsz hogy leér mind a két lábad ha megállsz? :-))))
    

Itil900 125874 28. Juni 2020 19:04   reply to: 125873
... érintőlegesen ismerve a multad, sejtettem, hogy nem csak motorizált vassal bonyolódtál össze. Viszont most a TDM-nél is nagyobb űlésmagasságú motorizált vas érdekelne. Számodra azt is elárulom: 2(!!!) Kerekű! :))))
    

lendvai 125873 27. Juni 2020 08:35  
Gyerekkoromban a bicikliről nem ért le a lábam. Az is vasból volt. Nekem ennyi tapasztalatom van. :-))))))
    

Itil900 125872 26. Juni 2020 22:38   reply to: 125871
Persze!
Én tovább fűztem a témát. Nekem is leér a lábam, majdnem alacsony. Ezért kérdeztem, hátha van valakinek magasabb vassal tapasztalata
    

auerz 125871 26. Juni 2020 13:07   reply to: 125869
Nem értem a kérdést. Leér a lábam a TDM-ről. Én a szomszéd gs - ére azt írtam, számomra feleslegesen buflák (széles és nehéz). Ülésmagasságról szó sem volt részemről.
    

Itil900 125869 24. Juni 2020 22:28   reply to: 125868
Miért? Melyiknek nagyobb az űlésagassága, mint a Tdm? Persze, ami hasonlóan megbízható!
    

auerz 125868 23. Juni 2020 12:04   reply to: 125867
Félre értettél, nekem nem xt-m van. nekem a tdm-nél nagyobb testű motor nem kell. Ahhoz képest a gs nagy, és amin én ültem valami 260 kg volt. Erre megint csak semmi szükségem. Ezért hoztam fel példa képpen a tracer gt-t. Az a nekem való kategória. Volt már egyébként bmw-m is, tudok mit "veszitek" .
    

Previous page
Felhokep

Member count: 22130
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants