yamaszaki | 125968 | 2020. december 31. 10:37 |
Boldog Új Évet és sokkal hosszabb, akadálymentesebb szezont kívánunk mindenkinek!!!!!!!!!!! Yamaszakiék |
TDM_Peti | 125967 | 2020. december 31. 07:49 |
Sajnos a karácsonyi köszöntés fórum hiányában elmaradt, de kívánok minden fórumtársnak kilóméterekben gazdag Boldog Új Évet! :)
![]() |
nyugger | 125965 | 2020. december 20. 19:39 | Válasz erre: 125963 |
Köszönöm! Minden kedves Fórumtársnak Békés Karácsonyt Kívánok! |
csanesz | 125963 | 2020. december 13. 17:29 | Válasz erre: 125962 |
De minden esetben a NovSight A500-N30S típus legyen! Munkatársnak H10 azaz 9005 -t vettem. Minden eddiginél jobb lett a fényerő. |
csanesz | 125962 | 2020. december 13. 17:26 | Válasz erre: 125951 |
Venni itt érdemes: https://www.banggood.com/NovSight-A500-N30S-55W-Car-LED-Headlights-Bulbs-H4-H7-H11-9005-9006-H1-H3-Fog-Lamps-10000LM-6000K-2PCS-p-1484153.html?cur_warehouse=CN&ID=518342&rmmds=search Alin is van biztos. Gyártó oldala: https://www.novsights.com/ |
csanesz | 125961 | 2020. december 13. 17:18 | Válasz erre: 125955 |
"Aszta" ez valami világháborús cucc lehet. Már kölyök koromban golyó üvegben adták. :)))
|
cizi | 125960 | 2020. december 2. 06:21 | Válasz erre: 125959 |
Tudod, én szeretek olcsón venni és drágán adni! Azt az örömöt azért meg kell hagyni a vevőnek, hogy úgy érezze mennyire jól járt, pedig nem!:) Az Unicumot még hagyom egy ideig bontatlanul, nem biztos, hogy jót tenne ilyen frissen palackozott terméknek, ha levegőt kapna!:) |
nyugger | 125951 | 2020. november 30. 13:09 |
Utólag is köszönöm "Csanesz" infóit, tavaszra esedékes a dolog. Ha esetleg lenne konkrét link amazon, vagy aliexpres (esetleg amit Te is rendelsz), azt megköszönöm, mert több félét találtam, de nem tudom melyik amit írtál.
|
csanesz | 125949 | 2020. november 29. 10:27 | Válasz erre: 125948 |
A CSP led ismérve alig 2x2 mm és mindig külön-külön vannak beültetve. Nincs egybe integrálva, hogy ezzel se képezzenek együttesen hőt. Plusz 5 oldalán szórja a fényt és nem egy oldalon mint a többi. A huzalozása meg nem takarja ki a fényforrás egy részét csökkentve a fényerőt.
|
csanesz | 125948 | 2020. november 29. 10:16 | Válasz erre: 125941 |
Elnézést, de kicsit eltűntem. LED: Január óta használtam eddig egy Novsight "márkájú" kínai fejlesztést az autóba. Ez CSP leddel szerelt (Chip Scale Pack) annyit tesz, hogy mindig pakk formájában van telepítve. 135 fokig hőálló, mert kerámia lapra van ültetve (nem pedig műanyagra mint a COB led) a fénytest. Mivel az autómat eladtam, így a lámpa kikerült belőle. Láthatóan semmilyen elváltozás elszíneződés nincs rajta. Tény, hogy telibe veri az éjszakát. Útfelfestés és táblák messziről visszaköszönnek. Esős úton is igen hatékony. Nem világítja túl a foncsort és nem termel akkora hőt. Én max 80 fokot mértem. Munkatársat hetekig győzködtem, hogy ez kell az autójába. Többféle ledet próbált, de egyik sem hozta az elvárást ellenben a mostanival. A leképzés is megmaradt. Neki H10 (9005) kellett. TDM 4TX-be is ilyet fogok venni. Aszem oda H1 - H3 kell. Szerencsére ez is fejlődik és jó irányba. Pár éve Lendvai kolléga nem ajánlotta és igaza volt. Azok vacakok voltak. Amibe CSP led van az hozza az elvárást és érdemes a márkát is figyelni. A Novsight szépen fejlődik esetenként már nincs külön a driver így nem kell vacakolni a szűk hellyel vagy szétvágni a kupakot a lámpa testen. Az autó 1.4 Vitara lett, Allgrip GL+. :) |
kawa550 | 125947 | 2020. november 3. 20:09 | Válasz erre: 125946 |
Akkoriban csinált párat Karex, de már évek óta kinn él Németországban, már nem foglalkozik ilyesmivel.
|
nyugger | 125946 | 2020. november 3. 18:05 |
Ebből a projektből lett valami vagy vége:? http://www.tolna.net/~dombaikaroly/tdmplexi/parts.html
|
nyugger | 125945 | 2020. november 3. 09:01 |
Köszi a tippet. Természetes a 0 km-es szerviz meglesz csak azt akartam volna elkerülni, hogy ne legyen több százezres belenyúlás.
|
kawa550 | 125944 | 2020. november 2. 18:53 | Válasz erre: 125942 |
Ha nincs sztetoszkóp, akkor egy vékony gumicső, végébe egy 100-as szög, másik vége meg a füledbe, szinte ugyan olyan jó. A lánc meg nagymegbontás nélkül cserélhető az olajpumpa leszedése után.
![]() |
kawa550 | 125943 | 2020. november 2. 18:50 | Válasz erre: 125942 |
Szerviz sztetoszkóppal https://www.uni-max.hu/termekek/autotechnika/diagnosztika/kihuzo-es-ellenorzo-keszulekek/szerviz-sztetoszkop centiméteres pontossággal megállapítható honnan jön a hang, legvalószínűbb a kissé nyúlott lánc, ez euró árfolyamtól függően valahol 18-20 körül van, érdemes a gyárit venni ha kell, nem drágább mint az utángyártott. Az más kérdés, hogy csak a szétszedésnél derül ki, hogy a szelepfedél tömítést és a csavarok alatti tömítéseket vissza lehet-e még tenni vagy új kell abból is. Szerintem egy motorvétel után amúgy is ajánlott egy nullszerviz, hogy tudd honnan számold a jövőben a karbantartásokat, a szelephézag ellenőrzésnél meg egyből kiderül van-e ott gond. Azt a 65-öt meg kezeld erős fenntartással. Videót felesleges csinálni, soha nem jön át a hang olyan minőségben, hogy arra valamit is mondani lehessen. |
nyugger | 125942 | 2020. november 2. 15:24 | Válasz erre: 125941 |
Köszönöm a segítséget a világítás témában. Motorszerelő meghallgatta a gépet és van egy nem drasztikus "idegen hang" felső tájékról (alapjáraton hallgatta). Melegen mintha kevésbé lenne hallható. Azt mondja vagy a lánc vagy a vezérműtengely lehet, persze csak szétszedéssel lehetne megállapítani. Mennyire kezdjek el aggódni? 65 ezer van a gépben. Tudom ez elég kevés infó így, esetleg tudok videót (hang miatt) feltölteni valahová, ha valaki "vájt fülű" a témában.
|
yamaszaki | 125941 | 2020. november 1. 13:06 | Válasz erre: 125939 |
Üdv! Xenont semmiképp ne rakj bele mert a projektor csak szétdobja a fényt. Szvsz fogad meg Kawa tanácsát és tegyél rá kiegészítő lámpát.Meg keresd a Csaneszt ő is jól körüljárta a témát. |
pandamaci | 125940 | 2020. október 30. 18:22 | Válasz erre: 125939 |
Sok éve autóban próbáltam ehhez hasonlót.Tény: húúb..meg ez qrva erősen világít,az igaz.Cserébe kifolyik a szembe jövő szeme, úgy vakít.Gyári vetítési képet sem adta ki 100% ra Foncsor talán nem égett ki tőle, mivel kevesebb W.ot vesz fel mint az eredeti halogén. Nagyon kékes fénye esőben annyira nem tetszett,de akkor az volt..
|
nyugger | 125939 | 2020. október 30. 12:17 |
Erről vélemény?: https://www.ebay.com/itm/XENON-HID-Headlamp-Conversion-NEW-for-Yamaha-TDM850/380356106830 |
lendvai | 125938 | 2020. október 30. 09:24 |
A nagyobb teljesítményű izzóknál azt kell szem előtt tartani, hogy amelyik ugyanakkora felvett teljesítmény mellett ígér nagyobb fényteljesítményt azok élettartama alacsonyabb, csodák nincsenek. Amik meg eleve nagyobb teljesítményűek, azok annyival jobban terhelik az elektromos hálózatot, illetve több hőt terhelnek, így idő előtt tönkremegy a foncsor, a csatlakozók stb. Ugyanez a helyzet a halogén foncsorba rakott xenon izzóknál is, a "majd én azt tudom" típusú szakemberek nagyon leleményesek ilyen jellegű károkozásban. :-))) A baj általában nem azonnal jelentkezik. ;-)
|
lendvai | 125937 | 2020. október 30. 09:14 |
Fel lehet újíttatni az öreg projektoros fényszórót is, házilag nem érdemes próbálkozni. Az üveglencséről szokták ilyenkor eltávolítani az ionizáció miatt évek alatt rárakódott fémgőzt, ami a lencse mattulás egyik okozója. Házi polírozással szokták a lelkes amatőrök végleg hazavágni az optikát. :-) A foncsort meg szimplán újragőzölik. Nem tudom mennyibe kerül, akit érdekel ilyesmi úgyis utánajár. Azt nem tudom új korában a 4TX fényszórója milyen volt, erről azok tudnak nyilatkozni akik újonnan vettek ilyen gépet. |
lendvai | 125936 | 2020. október 30. 09:02 | Válasz erre: 125935 |
Hehe, valóban az. :-))) Én a 4TX-el nem motoroztam sötétedés után. Ha muszáj volt akkor meg féltem. :-)))))
|
kawa550 | 125935 | 2020. október 29. 20:40 | Válasz erre: 125934 |
Legendásan szar a lámpája, kiegészítő lámpák a legegyszerűbb megoldások, az úgyis divat manapság.
|
nyugger | 125934 | 2020. október 29. 20:00 |
Üdvözlök minden TDM tulajt! Ma tettem szert egy 850 4TX-re. Az első világítást kicsit gyengének találom, valahol olvastam, hogy lehet cserélni jobb (erősebb) izzóra. Van értelme foglalkozni vele? Ha igen kell valamit átalakítani, vagy csak szimpla csere. |
kormi1313 | 125931 | 2020. október 26. 14:12 | Válasz erre: 125928 |
Szevasztok! Ma néztem az utolsó olajcsere mikor volt. 2018 április. Ekkor kapott két gumit, új akkut, lánckereket és láncot. Azóta kétezerötszázat mentem vele. A műszaki is lejárt márciusban! Voltak gondok a családban az egészséggel. 2001 es motor 60000km. Nem hirdetem. |
lendvai | 125929 | 2020. szeptember 30. 17:29 |
Én meg veszek egy lottót, ez nem lehet véletlen. :-))))))) Bár ez nem az Alpok menti országból jött. Sebaj, egy négytalálatos is jól jöhet. :-)))))
|
vasutas | 125928 | 2020. szeptember 30. 15:02 | Válasz erre: 125927 |
Ez a motor valóban létezik.-:)) A tulajdonos osztályán feküdtem tavaly nyáron. Ha valakit érdekelne ez a motor, szívesen átballagok a kereskedésbe, pont itt lábadozok Kéthelyen egy műtét után. Sok éve nekem is sikerült egy télen vennem egy nyolc éves Suzukit kilenc ezer kilométerrel,,, s valóban egy sebészorvostól. Nálam is hiába állnak a "játékszerek" a garázsban, csak keveset tudtam velük menni.-:( |
kawa550 | 125927 | 2020. szeptember 29. 23:28 | Válasz erre: 125926 |
És mégis létezik! :)))))) https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/fjr_1300_a/yamaha_fjr_1300_a_es_megis_letezik-16241964 |
lendvai | 125926 | 2020. szeptember 29. 18:00 |
Lassan eltelik ez a szezon is és 15 000 km-nél járok, pedig sok hosszú túra nem is volt benne. Ennyit az Alpok-környéki országokból behozott, 40 ezret futott túragépek legendájáról. :-))))) Persze biztos van nemdohányzó orvos vak felesége által piacra járásra használt csoda is, de nagyobb valószínűséggel lesz ötösöm a lottón. :-)
|
Highracer | 125925 | 2020. szeptember 23. 12:31 |
Sziasztok, új hozzászóló vagyok itt a TDM-esek között, de fiamnak TDM-je van, néhányotokat személyesen is ismerek, tavasszal ott voltam a talin Püspökladányban, ezért szoktam olvasgatni ezt a topicot. Megakadt a szemem a Crosstourer ajánláson és mivel nekem volt ilyenem 3 évig, mentem vele 45.000 km-t, ezért ismerem a típust. Talán segít a véleményem? Pozitív: - nyomatékos, jó hangú V4, - magasított üléssel és kormánnyal a 195 centimnek is viszonylag kényelmes, utassal is, - kardánt és automata váltót szerettem. De: - 7 liter felett fogyasztott (ehhez képest kicsi tank, 270-280 km-ként tankolni kellett) - túraendúrónak mondják, de terepen igazi béna kacsa (nagyon), - az alap VFR-hez képest megnövelt rugóutak aszfalton imbolygóssá teszik (elveszti az alap VFR sportosságát), de terepen sem jó semmire (olyan se hús, se hal a futóműve, mint az egész motor), - újonnan vettem mégis sok gond volt vele (gariban cserélni kellett a komplett kábelköteget, a bal- és jobboldali komplett kormánykapcsolót és a végén visszahívás volt a kardántengelyre.) - dög nehéz (úgy 280-290 kg minden kiegészítő nélkül), és gyárilag teljesen csupaszon kapod (se középtámasz, se bukócső, se csomagtartó, se oldaldoboztartó, se kieg. lámpa, se markolatfűtés, se semmi), ezekkel felszerelve üresen, dobozokkal simán veri 320 kg-ot, ami már azért nem semmi - szélvédelme nem volt túl jó. A Hondának nem nagyon jött be a Crosstourer, nem tudott a Vara sikereinek nyomdokaiba lépni. Örültem, amikor 2016-ban átültem egy Africára, ami egy sokkal, de sokkal jobb túramotor. A 95 le tökéletesen elegendő túrázni, fasza alul is nyomatékos a kis sorkettő (csak felül érezni a lóerő különbséget), viszont ezerszer kezesebb, kezelhetőbb a Crosstourernél, hisz majdnem 30%-al könnyebb, futóműve teljesen más kategória, terepen és szar úton egy álom (még abszolút offroad kezdők is királynak hiszik magukat vele terepen). Nagyon sportos motorozásnál, kanyarvadászatnál jön csak elő az első keskeny nagy kerék hátránya. Kényelme magas embernek sokkal jobb a nagyobb ülésmagasság miatt (ami állítható is), hangja egy álom, mindezek mellett 1,5-2 literrel kevesebbet kér. Én ezen is elgondolkodnék. |
Itil900 | 125924 | 2020. szeptember 22. 22:45 | Válasz erre: 125920 |
2.6 M egy 8 évesért. Nem rossz! Köszi a tippet, dobom tovább!
|
Englishman | 125922 | 2020. szeptember 21. 20:55 | Válasz erre: 125921 |
Éppen Gyula (varawings) miatt hoztam szóba. Ő is és Gyöngyi is valahol a 190 környékén vannak és kényelmesen elférnek a Crosstoureren. Ráadásul már vannak belőle 6-7 éves "jóárasodott" darabok (akár német piacról). Mondjuk, olyan nagyon nekem sem tetszik, de attól még mások megvették.
|
kawa550 | 125921 | 2020. szeptember 21. 10:31 | Válasz erre: 125920 |
Most találkoztunk eggyel ópusztaszeren, talán varawings, nem tom, Tibike jobban tudja. Nekem az a motor valahogy mindig láthatatlan maradt, sosem tetszett egy kicsit se.
|
Englishman | 125920 | 2020. szeptember 20. 10:49 | Válasz erre: 125908 |
Hali! Honda VFR1200x Crosstourer Már lehet belőle keresgélni 6-7 éves, értelmezhető állapotú darabokat. Nem olcsó, de már nem egy új árában adják őket. |
Itil900 | 125919 | 2020. szeptember 19. 23:14 | Válasz erre: 125918 |
Ezt szeretem! Amikor az ember olyan igazán szerény és őszinte! ;))))
|
kawa550 | 125918 | 2020. szeptember 16. 21:09 | Válasz erre: 125917 |
A vfr belefér, csak a langaléta nem fér bele a vfr-be. Így aztán az kiesik.:))))) Esetleg ott lenne még a s1000xr, de mivel az is ott van hogy csak használt, mert újra nincs lé, az meg használtan is több mint jópár nagyon jó kis motor újonnan, ezért aztán az is kiesik. Oszt má megint csak a versys marad. Tévednék én ha tudnék, de nem megy vazzeg! :)))))
|
lendvai | 125917 | 2020. szeptember 16. 21:02 | Válasz erre: 125911 |
Kee' kissé felületes, 4 hengerről volt szó, nem sor4-ről. :-))) Abba a VFR is belefér. Sőt, egy V4-es Multi is beleférne, de abból még nincs használt. Sőt, még új se. :-)))))
|
vasutas | 125916 | 2020. szeptember 16. 20:34 |
Bezzeg jogsijuk az nincs,,,,ezt az ezres Fézert befogadtam a Tdm mellé,,, csak azt kérték, néha jól kergessem meg.-:)))
![]() |
vasutas | 125915 | 2020. szeptember 16. 20:30 |
A minap is olajat akartam cserélni az autómon, ez a kép fogadott mikor kinyitottam a garázsajtómat. Nagyon dühös lettem,,,-:)))
![]() |
vasutas | 125914 | 2020. szeptember 16. 20:27 |
Itil900 | 125912 | 2020. szeptember 16. 13:47 |
A Vedysb1000 ês a Vfr1200 remek tipp volt, a 800 kissé alacsonynak tűnt. Köszöni a tippeket, állítása szerint jó kiindulási lehetőséeket kapott! Lájk!
|
kawa550 | 125911 | 2020. szeptember 15. 22:37 | Válasz erre: 125910 |
Mer aztán olyan kurva sok lehetőség van egy használt, langalétáknak is jó, megbízható sor4-re. Versys 1000 oszt kész.:)))))
|
lendvai | 125910 | 2020. szeptember 15. 21:45 | Válasz erre: 125908 |
Ez alapján én azt javaslom hogy további infókat adjon. :-))) Mekkora tapasztalat, milyen teljesítményű, karakterisztikájú gép kell neki, sporttúra vagy enduro vagy egyéb, milyen stílusban motorozik, mennyit szán rá, van-e típus, évjárat igény stb. Szóval némi önismeret nem árt, mert mi nem tudjuk megmondani más mit vegyen. :-)
|
csanesz | 125909 | 2020. szeptember 15. 19:12 | Válasz erre: 125908 |
https://www.youtube.com/watch?v=ogpoXWBi3HQ vagy https://www.youtube.com/watch?v=u5P4CoNR-SQ |
Itil900 | 125908 | 2020. szeptember 15. 16:25 |
Hellósztok! Jóbarátom motort keres, hátha tudtok segíteni valami jó tippel. A kívánságlista nem nagy: -legyen a moci hasonlóan megbízható, mint a TDM - 4 hengeres - hasonlóan magas,mint én, 190 felett. - vegyes használatra, város is, túra is, kirándulás is. -használt motor, újra nem tellik. Ki mit javasol? |
H.Andràs | 125906 | 2020. szeptember 6. 20:17 |
Tomi! Nem ti jöttetek tegnap 3 körül velünk szembe motorral a Szent Imre úton?
|
csanesz | 125905 | 2020. szeptember 5. 19:12 | Válasz erre: 125904 |
Basszus. Azt a Boats.net -et mindig elfelejtem. Pedig lesz még kuplungkosár, subertű és kehelycső csere is. Aztán teljesen kész a moci. Így utólag jó döntés volt a gyári tárcsa és betét. Szerelő azt mondta, hogy az optimális fékhatást ennél a motornál ezzel a fékrendszerrel a gyári garnitúrával lehet elérni. Igaza van! Tényleg nagyon jó lett. |
lendvai | 125904 | 2020. szeptember 4. 19:49 | Válasz erre: 125903 |
Csanesz, szerintem ne sajnáld azt a pénzt amit a gyári cuccra kiadtál. A féknél meg különösen ne. Biztos van utángyártottból is olyan vagy hasonló minőség, mint a gyári, de a gyárinál nincs ott a bizonytalanság, hogy jól választottál-e. ;-) Reklám helye: boats.net-ről néha olcsóbb, én onnan szereztem be a gyári első tárcsákat. A hátsót meg E-Bay-ről, mert valaki benézett valamit amikor megvette. 900-as hátsó tárcsája egyébként ugyanaz mint a 600-as Fazer-é, ott is Fazerhez volt hirdetve. |
csanesz | 125903 | 2020. szeptember 3. 08:45 |
Hali! Gondoltam írok egy kis tapasztalatot: Azoknál a 850 -es kollégáknál akiknél szokott csúszni a kuplung esetenként gyakrabban. Ott érdemes ránézni a kuplung acél lemezek síkjára, mert biza maga alá hordja az olajat. Ha csúszás nincs, de képes egy kis állás (kb 1-2 hét) után leragadni a kuplung és üresből egyesbe olyan, mintha be sem húztad volna a kuplungot annak ugyan ez az oka. Pár hónapja túl vagyok ezen javításokon és nagyon baba lett a gép. Gondoltam megosztom eme tapasztalatokat: Gyári féktárcsa lett cserélve -elkopott- gyárira. Igen... csúnya ára volt. Nem éri meg az árát, de gyári betéttel és karmantyú cserékkel (főfékmunkahengernél is) már csak két újjal fékezek. Az első negyedben már fog a fék. Jóval kevesebb erő kell a gumifékcsőnél, mint eddig. |
Spengi01 | 125902 | 2020. augusztus 20. 07:32 |
Szervusztok! Az lenne a kérdésem, hogy nekem eltörött a kéen látható benzincsövem, és hogy mekkorát kellene vennem hozzá, átmérőre (850 3vd), és hogy mennyire macerás azt kicserélni? Előre is köszönöm! ![]() |
lendvai | 125899 | 2020. július 31. 20:29 | Válasz erre: 125898 |
Így van, ez a "ráncfelvarrás" előtti 4TX-be jó. Utána más volt a karburátor, de ahhoz már lehet kapni külön membránt. A régebbiekhez csak a tolattyúval együtt árulták nevetséges áron, így találtam anno egy Suzukit amiben ugyanaz a karburátor van és lehet hozzá külön membránt kapni.
|
yamaszaki | 125898 | 2020. július 31. 13:55 | Válasz erre: 125896 |
Üdv! Parancsolj! Egy dologra figyeljetek hogy ez csak 98-as évjáratig jó ha emlékezetem nem csal. Pontos infót talán a Lendvai Tibi v a Kawa tud. ![]() |
oraculus | 125896 | 2020. július 30. 23:28 |
Sziasztok! Egy TDM tulaj szeretné vásárolni karburátor membránt, mondtam neki létezik olyan suzuki motorkerékpárba való membrán ami tökéletesen passzol a TDM-be is. Sajnos már nem emlékszem a Suzuki membrán cikkszámra, megtudjátok adni? Köszönettel, Ori |
celltoma | 125895 | 2020. július 28. 19:45 | Válasz erre: 125894 |
Köszönöm, felhívtam, a konzol még megvan. Már csak egy műszerfal körüli idom kell.
|
yamaszaki | 125894 | 2020. július 25. 21:34 | Válasz erre: 125893 |
https://auto.jofogas.hu/veszprem/Yamaha_TDM_900_as_2003_as_Osztrak__bontott_alkatreszei_106030397.htm A fejidomtartó konzol hátha megvan még! |
celltoma | 125893 | 2020. július 24. 20:59 |
Sziasztok, hat éve használok egy 2004-es TDM 900-at, amit a múlt héten rosszul támasztottam le, és nekiborult egy autónak a fejidommal. Van esetleg valakinek a padláson egy műszerfal körüli idom és egy fejidom konzol eladó? Ezeket sajnos cserélnem kell, a külső idom szerencsére csak enyhébben sérült (szépen végigcsúszott az autó oldalán...), az javítható. Köszönöm, üdv, TM
|
lendvai | 125891 | 2020. július 18. 09:10 | Válasz erre: 125890 |
Első körben legyen 25. Abból már ki lehet sütni pár kenyeret. :-)))
|
lendvai | 125889 | 2020. július 17. 19:04 | Válasz erre: 125885 |
Béla bácsi! Ha jó a termés pár kilócskát kipróbálok majd kovásznak. :-) Már csak a malmot kell megvennem. :-) Mi buzgón gyűjtjük a vírust, voltunk már Szlovéniában, ott olaszok között flangáltunk maszk nélkül és életben maradtunk. :-) |
cizi | 125888 | 2020. július 16. 23:19 | Válasz erre: 125887 |
Légyszives ezután a hozzászolólásaidnál vedd figyelembe, hogy nem navajo indiánok között vagy!:) Köszi.
|
kawa550 | 125886 | 2020. július 14. 22:19 | Válasz erre: 125885 |
PalmBela | 125885 | 2020. július 14. 21:41 | Válasz erre: 125875 |
Jó estét Urak! Tibi bácsi! Aratunk! De hogy topikba maradjak: épp ezért én az elmúlt 1 hónapban egy centit sem motorútam! :) Például nem mentünk el a Stelvióra, meg Murauba sem! Na ki hova nem ment? :D Üdv:B |
Itil900 | 125884 | 2020. július 13. 21:43 | Válasz erre: 125883 |
Amíg nincs kigurulási korlátozás, semmi gond! Különben is: ha egyedül motorozol, vagy többesben, de megtartjátok a távolságot, mi a gond??
|
night-rider | 125882 | 2020. július 13. 01:35 | Válasz erre: 125881 |
motorozzál..mig nem lesz újra kijárási korlát vaze..
|
Itil900 | 125879 | 2020. július 1. 11:08 | Válasz erre: 125876 |
Felpattanok, köszi! Még valami aprilián ültem az egyik kiállításon, na az is kellemes-talpas volt!
|
cizi | 125878 | 2020. július 1. 10:46 | Válasz erre: 125877 |
Vegyél egy ilyet, ezzel minden lámpánál tudsz takarózni!:)
![]() |
Itil900 | 125877 | 2020. július 1. 10:35 | Válasz erre: 125875 |
Most komolyan!: Melyikről nem ér le az én lábam??? Talán az állványról, de az meg nem brümmög... ;)))
|
Sander67 | 125876 | 2020. június 29. 21:10 | Válasz erre: 125872 |
Nekem van egy tippem, szerintem próbálj ki egy Africa Twint.
|
lendvai | 125875 | 2020. június 28. 19:07 | Válasz erre: 125874 |
Próbálj ki egy nagyobbacska crossmotort. Garantáltan magasabb lesz a nyereg mint a TDM-é- :-)))) De minek az neked? Nem örülsz hogy leér mind a két lábad ha megállsz? :-))))
|
Itil900 | 125874 | 2020. június 28. 19:04 | Válasz erre: 125873 |
... érintőlegesen ismerve a multad, sejtettem, hogy nem csak motorizált vassal bonyolódtál össze. Viszont most a TDM-nél is nagyobb űlésmagasságú motorizált vas érdekelne. Számodra azt is elárulom: 2(!!!) Kerekű! :))))
|
lendvai | 125873 | 2020. június 27. 08:35 |
Gyerekkoromban a bicikliről nem ért le a lábam. Az is vasból volt. Nekem ennyi tapasztalatom van. :-))))))
|
Itil900 | 125872 | 2020. június 26. 22:38 | Válasz erre: 125871 |
Persze! Én tovább fűztem a témát. Nekem is leér a lábam, majdnem alacsony. Ezért kérdeztem, hátha van valakinek magasabb vassal tapasztalata |
auerz | 125871 | 2020. június 26. 13:07 | Válasz erre: 125869 |
Nem értem a kérdést. Leér a lábam a TDM-ről. Én a szomszéd gs - ére azt írtam, számomra feleslegesen buflák (széles és nehéz). Ülésmagasságról szó sem volt részemről.
|
Itil900 | 125869 | 2020. június 24. 22:28 | Válasz erre: 125868 |
Miért? Melyiknek nagyobb az űlésagassága, mint a Tdm? Persze, ami hasonlóan megbízható!
|
auerz | 125868 | 2020. június 23. 12:04 | Válasz erre: 125867 |
Félre értettél, nekem nem xt-m van. nekem a tdm-nél nagyobb testű motor nem kell. Ahhoz képest a gs nagy, és amin én ültem valami 260 kg volt. Erre megint csak semmi szükségem. Ezért hoztam fel példa képpen a tracer gt-t. Az a nekem való kategória. Volt már egyébként bmw-m is, tudok mit "veszitek" .
|
yamaszaki | 125867 | 2020. június 22. 16:35 |
Ati "....a GS hez vissza térek egyszer...ha megtehetem" ugye hogy ugye mondom én,mindjárt eladó lesz az XT :))))))) Tulok " A súlya meg a mérete meg nekem teljesen kiábrándító" azért nagyon ne ábrándulj, mert az ADV csak annyival nehezebb az XT-től amennyivel több benzin fér bele,a sima gs meg egyenesen húsz kilóval könnyebb. Kawa A tracer gt 900-at mi is próbáltuk és szintén a kényelme miatt bukott el ,pedig amúgy egy csodás vas! |