5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

lendvai 122916 2018. november 4. 12:58  
Levettem az előtő fotós posztot, mert látszott a rendszám, még a végén megsértettem volna egy csomó adatvédelmi törvényt. :-)))))))
    

kawa550 122913 2018. november 4. 09:02   Válasz erre: 122912
Csak rajta kisgyerek, szép feladat lesz, én az idén 2 kocsit is megcsináltam. :)))))) A korantot, bár a papírja szerint nem lehet, nyugodtan kenjed jó vastagon a kipuffra meg a katalizátorra, a felesleget a meleg miatt ledobja(a kis rozsdát ilyenkor viszi magával és marad a tiszta fém), viszont addigra a rozsdából egy jó erős vasoxid réteget csinál, nekem is sokkal jobban néznek ki a csöveim mint előtte. A würthből meg a drágábbik, transzparens a jobb, (árban duplája minta sima) sosem keményedik ki teljesen, ha valahol kőfelverődés vagy kis sérülés éri, nem törik, nem reped, és idővel "összefolyik" újra, megint teljesen lezárja a felületet, ráadásul átlátszó marad(nem mint az üveg, de azért átlátszó) így ha később mégis elindulna valami rozsda, az látható egyből.
    

csanesz 122912 2018. november 4. 00:43   Válasz erre: 122911
Köszi!!! :)
    

kawa550 122911 2018. november 3. 21:30   Válasz erre: 122909
Drót kefe,korong, utána Korant, 1 napig dolgozik, utána würt öngyógyító viaszos alváz védő. Bolhát rendelj előre a doblemezhez , minden második beletörik.
    

csanesz 122910 2018. november 3. 21:19   Válasz erre: 122908
Ez fura. Erre nyomni akartam egy lájkot...
Talán korral jár... :)
    

csanesz 122909 2018. november 3. 21:17  
Ma kicsit sikerült gurulnom 60Km -t. Bár a bokámat megint hazavágtam párnapja, de a motor a lábtartás miatt jobb az autónál. Igaz autóval is vannak gondok, de apróság. Csak korábbi szerelői hanyagságokat javítok rajta és egy komolyabb gázpedál vezérlés hibát.
...még bírja a kis Ford... :)

Aprópopó!
Valaki tudna ajánlani hatékony alvázvédőt? Mármint anyagot. Esetleg valami rozsdamaros hatásút?
    

lendvai 122908 2018. november 3. 17:33  
Ma egy kellemes őszi tigrishajtáson vettünk részt. :-) Igen szép jószág volt és a hangja is rendben van, ezzel a hangszálműtéttel. :-)
Holnap még nyakamba veszem a Mátrát, amennyiben a maihoz hasonló szép idő lesz. :-)
    

Robi70 122907 2018. november 1. 19:04   Válasz erre: 122906
Nekünk jó lesz. Holnap megbeszéljük a részleteket.
    

lendvai 122906 2018. november 1. 17:46   Válasz erre: 122905
Ma Mátrázás volt és temetői menetek előzgetése. Holnap jönnek részben kirámolni a szülői házat, így az a nap azzal telik. De szombaton benne vagyunk egy Visegrád-Esztergom-Dorog-Tarján-Tatabánya körben. Persze nem túl korai indulással. :-)
    

Robi70 122905 2018. november 1. 09:00   Válasz erre: 122904
De majd írj, h mikor, merre mentek. Hátha be tudunk csatlakozni.
    

Robi70 122904 2018. november 1. 08:58   Válasz erre: 122902
Ma temető járás a program. Holnap a tigris nevezetű közlekedési eszközzel bútorbolt látogatás, majd levezető motorozás a terv.
    

csanesz 122903 2018. október 31. 22:10   Válasz erre: 122898
A bizti foglalat drága, viszont biztivel megfelel a biztonsági előírásoknak. Le is éghet a házad bizti nélkül. ...vagy nem.
Manapság nem a javíthatóság a fő szempont. Csak feleljen meg az elvárásnak. És pattognak a környezetszennyezés miatt. Ha javítható lenne drasztikusan visszalehetne fogni a szennyezést. És sokkal többen lennének munka nélkül és halnának éhen a világon. Szal továbbra is vesszük a gagyit. :)
    

lendvai 122902 2018. október 31. 21:07  
Holnap egyelőre szép idő ígérkezik. Tervez valaki a környéken valami motorosfélét? Tigrishajtást, ilyesmit. :-)
    

lendvai 122901 2018. október 31. 14:02   Válasz erre: 122898
Isten hozott az általunk létrehozott modern fogyasztói társadalomban. Mindent olcsón és gyorsan akarunk, és mivel ezen nem lehet épkézláb árrést realizálni ezért kényszerítnei kell minket, akik létrehoztuk ezt a helyzetet, hogy akkor már aztán vásároljanak a barmok kifulladásig. Ezért tönkre kell mennie, el kell kopnia, mindezt gyorsan és javíthatatlanul. :-)
    

lendvai 122900 2018. október 31. 13:51  
Ha az asszonnyal is meg akarjuk értetni hogy működik a kuplung. :-)

https://www.youtube.com/watch?v=devo3kdSPQY

És a felfüggesztés:

https://www.youtube.com/watch?v=yYAw79386WI

Na meg a rugózás és lengéscsillapítás:

https://www.youtube.com/watch?v=e_EAWKGvSp0
    

Robi70 122899 2018. október 31. 12:22   Válasz erre: 122898
Gyula, ezek a népek csak neked szerettek volna, egy sikerélményben gazdag napot szerezni! Végülis megvan!:))) Ezt nem veheti el tőled senki!:)))
    

kawa550 122898 2018. október 31. 12:15  
Faxom a világ összes elektronikájába!
Végzett a csepptöltő a gyerek motorjával, égett rajta a zöld, mondom átdugom kicsit a rexire, mert már 2 hete nem mentem vele. Bedugom, nem ég rajta a led, nem tölt a geci. Átdugom máshová, mozgatom hátha a dugó, de lófax. Természetesen a műanyag burkolat szétszedhetetlenre van tervezve, de azért a satuba fogva sok minden megadja magát az akaratnak. Így már mérhetőek a kábelek, egyik sem szakadt, minden patent de a led akkor sem világít. Mérem a delejt hogy bejön-e egyáltalán a konnektorból, hát se kép, se hang. Itt már láttam hogy szopás lesz, bekapcsoltam a rádiót, felkészülve a hosszú melóra. De az se szól. Meg a lámpák se világítanak, mert nincs áram bazmeg..... Villanyóra, le van baxva, visszakapcsolom, rádió már szól, de a kurva led most se világít, de legalább már a delej bejön a töltőbe. Már épp azon voltam hogy csinálok pár képet oszt megkérdem itt mit hol kéne mérni, mikor gyanús lett egy üveg dióda. Na, hát az nem az volt, hanem egy kibacott kicsi üveg biztosíték, természetesen beforrasztva. Krokogyillal megcsíptetve áthidaltam, hát egyből müxik a rohadék. Az itthon talált legkisebb üveg biztosítékot beforrasztottam a helyére, most működik a rohadék. De mi a zanyámpitsájáér kell a biztosítékot egy bonthatatlan dobozba cserélhetetlenre csinálni? Kik azoka barmok, akik ezeket tervezik?
    

ati5995 122897 2018. október 31. 10:40  
4 TX-modell elkelt!! köszönöm az érdeklődéseket
    

kawa550 122896 2018. október 31. 09:28   Válasz erre: 122895
A biznisz az biznisz!:))))
    

ati5995 122895 2018. október 31. 07:02  
Köszi Gyula.Már megtaláltak az érdeklődők..lassan licitre teszem
    

kawa550 122894 2018. október 30. 22:29   Válasz erre: 122891
Atikám kisfiam, ha írnak neked a facse tádé csoportból,állj szóba velük, mert ölik egymást a játékmotorodért, van amelyik már járó motorral várja a címet. :)))))))
    

lendvai 122893 2018. október 30. 21:12   Válasz erre: 122892
Egye fene, kockáztatok. :-) Most már Audi, optimista vagyok. :-)
    

kawa550 122892 2018. október 30. 21:10   Válasz erre: 122889
Tibike alapvetően jól látja, télleg nem álltak meg Luigiék, de itt a szépségnek hideg mérnöki oka van. Ha már nem megy, legalább lehessen nézegetni a garázsban, ne gyújtsa fel egyből a tulaj. :))))))
    

ati5995 122891 2018. október 30. 20:00  
Nem csak nyugdíjas szenilis is..az ára 3000Ft....nem kenyérre.....kavintonra...
    

ati5995 122890 2018. október 30. 19:58  
Eladó lett a 4TX-em...vagyis ami maradt belőle....a HAHUN nem található!! Csak itt...nem kenyérre kell az ára....Nyugdíjas kopaszodó bácsi"vezette"....
    

Robi70 122889 2018. október 30. 19:38   Válasz erre: 122888
Marco és kollégája Luigi, addig-addig iszogattak a pasta után, hogy ferdén áll a rugóstag és hullámos a lábtartó.;)))
    

lendvai 122888 2018. október 30. 19:05  
Vagy ez. Itt látszik, hogy egy japán vagy német motorral összehasonlítva a mérnökök nem álltak meg a tervezésnél és a végeselem számításokkal a munkaidő végén, mondván hogy figyelj Hans, terhelésre megfelel, jó lesz ez (néhányszor ugye valami oknál fogva terhelésre sem felelt meg :-)), hanem azt mondták, gyere Marco, funkcióra megvan, akkor most együnk egy pastát és igyunk valamit, aztán kezdjünk el alkotni, amíg belefér a számításokba! :-)
    

lendvai 122887 2018. október 30. 19:02  
Itt van például ez:
    

lendvai 122886 2018. október 30. 18:47   Válasz erre: 122884
Nyugi, tele van hülyeségvédelemmel. :-) De én sem azért veszem. Hanem mert nekem szép! Mit szép, gyönyörű! Minden darabja egy iparművészeti remek! Már a TDM-et is szeretem csodálni ha megállok vele és mondjuk épp a sztrapacskát eszegetem a parádi kisvendéglő udvarán. De ez! Talán az MV Agusta tud még számomra tetsző módon hasonlóan igényes részleteket alkotni, meg persze a limitált darabszámú gyűjtői motorok, de azok meg már megint egy galaxissal feljebb tanyáznak árakat illetően.
    

kawa550 122884 2018. október 30. 18:09   Válasz erre: 122883
Nem jövök én majd rá semmire.:))))) Van annyi eszem, hogy egy x millás kölcsön géppel fele annyira se feszegessek mint amennyire tudok, nem akarok én életem végéig arra fizetni, hogy elment az eleje. :D
    

lendvai 122883 2018. október 30. 17:38   Válasz erre: 122882
Majd rájössz, ha megkapod Stotzingnál egy körre.:-) Az egy dolog én mit tudok majd kihozni belőle, nagy reményeim nincsenek. :-)
    

kawa550 122882 2018. október 30. 16:48   Válasz erre: 122881
Na, ez kb annyira vicces, mint amikor valaki bemászik az oroszlánhoz aztán közben mondogatja, hogy a medve, na az aztán nem játék. :)))))
    

lendvai 122881 2018. október 30. 16:33   Válasz erre: 122880
Na ja, aztán jöhet a csúszókuplung (bár arra állítólag az EBC lamellák remekül alkalmasak :-)), meg a finomhangolás, ahogy írtad, mert különben széttépi az erőátvitelt. :-) Mert ugye itt nem egy sornégyes 110 pacis blokkról van szó, a medve meg ugye nem játék. :-)
    

kawa550 122880 2018. október 30. 15:45   Válasz erre: 122879
Na, a paraszt gyorsváltó az az extra, amit még én is összeheftölök egy fél óra alatt! Csak annyi kell hozzá, hogy valahova a kuplungkar mellé egy gyújtásmegszakító gomb, oszt kész is. Arra a pillanatra amíg rúgod a váltót, nyomod a gombot is azt kész is!:))))))))
    

lendvai 122879 2018. október 30. 13:10  
Na akkor nekem el is ment a kedvem ettől, veszek inkább egy hidraulikus csúszókuplungos, fel-le gyorsváltós gépet. Csak hogy Séf bácsi ne tudjon belekötni.:-)
    

kawa550 122878 2018. október 30. 09:42   Válasz erre: 122877
Na látom kezdjük érteni egymást. :D Nem kétlem hogy tudnál egy szervós, akár automata működtetésű kiemelőt fabrikálni. Az ügyben vannak kétségeim, hogy sikerülne ezt olyan finom átmenetekkel vezérelni mint az emberi kéz, hogy a működés inkább szinuszgörbe legyen, ne négyszögjel. Szóval igen, a finomhangolás, meg az alkalmazkodás, ami nélkül hiába működik, mégis használhatatlan.
    

csanesz 122877 2018. október 30. 00:24   Válasz erre: 122875
Igen a kivitelezés tök eccerű. A finomításon van a hangsúly. Ez gyakorlatilag jármű specifikus. Vagyis ahány 4TX annyi beállítás. Mivel ezt a kuplung szerkezetet nem robotikára fejlesztették. Ahhoz túl durva a működése. A mozgató mechanizmus egy 35Kg szervomotor lesz, ami 35Kg -ot képes megemelni. Nem mondom, hogy pikk-pakk meglenne, de kivitelezhető piacra sosem kerülhetne, mert ez csak egy játék. Ez nem egy komoly ipari fejlesztés, ami 200 000 Km kibírna és szégyenbe kergetné az összes mérnököt. Áááá semmiképp... A szervomotor már, akkor halárra van ítélve mikor legyártják. Az a dolga hogy megdöglik egy idő után, mert elég a szénkefe. Mivel 1KHz -el rezeg, mint egy állat és tart egy pozíciót nagyjából mikrós intervallumban.
De mókának jó...

Egyelőre elméleti síkon van az ötlet, de lehet is belőle valami. Aztán lehet, hogy idővel elkanyarodik és valami használhatóbb és életképesebb ötlet lesz belőle.
    

csanesz 122876 2018. október 30. 00:03   Válasz erre: 122874
Ez tény. De nem lenne végleges. Ez csak játék és arra nem tenném fel az életem. Van, aki bélyegeket gyűjt. Én ilyen f@szságokon agyalok. Majd idővel megcsinálom. Az EBC -t elkoptatom valameddig. utána jöhet a gyári. De nem akarok most kidobni egy új lamella szettet. Eladni úgysem tudnám, mert vacak.
    

kawa550 122875 2018. október 29. 21:32   Válasz erre: 122873
Azért nekem vannak fenntartásaim. Nézzük csak a ride by wire gázkarokat. Tök eccerű, a gázkar is még pont olyan forgó mozgással szabályozandó mint egy poti és a képlet is tök eccerű: x mozdulat a gázkaron, y elmozdulás a pillangószelepnél oszt kész, semmi probléma, csak elég gyors és elég nagyszámú mintavételezés kérdése a sima gázműködtetés. Oszt mégis, a legnagyobb gyártók mérnökeinek is évekig problémát okozott akárcsak megközelíteni egy jó karbis motor közvetlenségét és simaságát, darabosak voltak és rosszul reagáltak. És azért ennél egy kicsit bonyolultabb lenne a kuplung jó csúsztatásának a vezérlése.....
    

lendvai 122874 2018. október 29. 21:20   Válasz erre: 122873
Az ötlet jól hangzik, de az Arduino meg a járulékos mechanika azért rejt magában némi pofára esési kockázatot. Itt most konkrétan az aszfalttal történő találkozásra gondolok. :-)
Abból a pénzből miért nem cseréled ki azt a "q..va EBC lamellát"? Ha ennyit tutujgatod te is a motort, akkor hasonlóképpen viszonyulunk hozzá, engem a hideg rázna ha fölöslegesen csúszkálna a kuplung.
    

csanesz 122873 2018. október 29. 19:53   Válasz erre: 122872
Dícséretes! :)
Ez nem olyan bonyolult. Impulzus kérdése az egész. Persze 4TX -ben gondolkodom.... Motor fordulat jeladó és kerék fordulat jeladó. Ez a kettő elég hozzá. Itt a sebesség fokozatokat megtudod határozni. Oké igaz, ide kellene egy oszcilloszkóp. Az egyes és akár kettes fokozatnál szépen belehet lőni a kuplung kiemelést ill. csúsztatást.

Egy ideje foglalkoztat a gondolat, de csak úgy, hogy utána visszaalakítható legyen. Csak az érdekel, hogy megvalósítható lenne házilag vagy sem. Eddig még nem akadtam hibába! :)
    

kawa550 122872 2018. október 29. 18:16   Válasz erre: 122871
Természetesen itt nem a c++ bepötyögésének a nehézségére gondoltam (megjegyezném hogy úgy bő 30 évvel ezelőtt írtam kezdetleges programokat zx spektrumra meg c16-ra, szóval azért egy halovány fogalmam van erről is), hanem arra, hogy kidolgozni hol, mikor, mennyire, melyik fokozatban, milyen sebességnél, fordulatszámnál és ezeknek a variációi, há' azé az nem csak úgy megy, hogy írok egy programot málnára oszt kész. :))))
    

csanesz 122871 2018. október 29. 17:19   Válasz erre: 122870
:))))
Arduinoval megoldható.
1000 Ft a vezérlőpanel és a többi azon az egyszerű programnyelven történik amitől sokan tartanak, mert bonyolultnak hangzik.
Ez lényegében lego felnőtteknek.
A csúsztatás is megoldható, mert az valóban fontos.

Nekem eggyel régebbi van ennél:
https://store.arduino.cc/arduino-mini-05

Ha lesz rá szabadidőm - és ezen a munkatársam most jót röhögne - sok területen lehetne alkalmazni. Persze csak hobbi szinten.
    

kawa550 122870 2018. október 29. 16:56   Válasz erre: 122868
Na, ez a része nekem magas, azt meg nem is értem hogy működne pl, amikor araszolni kell és a motor alapjárata is túl magas sebességet adna tehát csúsztatni kell a kuplungot hogy elég lassan tudjak menni. Lenne azért egy ilyennek olyan bonyolult a MŰKÖDŐ programozása, ami szerintem-má elnézést kívánok-meghaladja a barkácsszakkör kereteit. :)))))))
    

csanesz 122869 2018. október 29. 16:54   Válasz erre: 122864
Zötlet amúgy nem rossz!
    

csanesz 122868 2018. október 29. 16:49   Válasz erre: 122864
Hát elvagyol te maradolva. :)))
Ma már a robotkar meg szervomotor a menő. Csak egy potit kell tekergetned.
Na azaztánkazasztán! :)
A vezérlés 800Ft! A többi 20 000Ft. És kész az elektromos kuplung, amit egy kis okossággal fordulatszámhoz is lehet állítani. Így lesz automata fokozatváltós a TDM és így ki is öltem belőle a lényeget.

Szeretem ahogy van. Amúgy nem tűnik nehéznek a kuplung. :)
...csak néha ne csúszkálna az a ku..va EBC lamella.
    

Fido71 122867 2018. október 29. 16:19  
Maradnék annál, ami nekem tetszik. ;)
Kinek a pap, kinek a papné.
Ez igy lehet a kuplunggal is...
    

kawa550 122866 2018. október 29. 14:37   Válasz erre: 122865
Igazad lehet! :)))))))
    

Fido71 122865 2018. október 29. 13:48   Válasz erre: 122864
Mert az lányoknak való... ;)
    

kawa550 122864 2018. október 29. 10:38   Válasz erre: 122863
Tegyél bele egy ilyent, hosszabbít is, meg egyujjas lesz tőle a kuplung. Monnyuk nem értem én ezt, mé' nm vesztek rendes motort hidraulikus kuplunggal....:))))))
https://webshop.auner.hu/egyeb-alkatreszek/2012--kuplung-konnyito.html
    

csanesz 122863 2018. október 29. 08:45  
Hozok ide egy kis életet:
Végre kipróbáltam a házzal együtt 6cm -el hosszabbított kuplungot.
Jobban elférek a slusszkulccsal is. Egész finoman működik.
    

csanesz 122862 2018. október 29. 08:40  
Milyen lepukkant a fórum... :)
    

lendvai 122861 2018. október 25. 15:46   Válasz erre: 122860
Ezt hívják ügyes árukapcsolásnak. :-))))
    

Robi70 122860 2018. október 25. 14:55   Válasz erre: 122858
Nekem van, de csak motorral együtt.;)))
    

csanesz 122859 2018. október 24. 22:28   Válasz erre: 122848
Zseniális! :)
    

pbr110 122858 2018. október 24. 21:37  
Sziasztok, nincs valakinek egy eladó generátor fedele 4tx-hez vagy 3vd-hez?
Úgy tűnik az előző gazda nem volt éppen túl igényes.
    

kawa550 122857 2018. október 24. 19:39   Válasz erre: 122856
Hát az elég bátor ár, ennyiért Dunát lehet rekeszteni szép és jó GS500-al meg ER5-el, amik minden tekintetben(talán a fogyasztást kivéve) jobb és "motorabb" gépek. De biztos van aki pont olyanra vágyik.
    

night-rider 122856 2018. október 24. 18:06   Válasz erre: 122855
Hát nem mert 2009 januári magyar 14700km új gumik új aksi hátsó givi doboz..amúgy a hahun megtalálod
    

kawa550 122855 2018. október 24. 17:11   Válasz erre: 122852
Az még alapból nem baj, A2- höz kell a motor, csak gondolom nem jön ki 300 körül.
    

Robi70 122854 2018. október 24. 14:58   Válasz erre: 122851
Akkó jó. Így már Magdinak is lehet valami hasonló.
    

lendvai 122853 2018. október 24. 11:24   Válasz erre: 122849
Látom nincs már neked türelmed az ilyesmihez. :-)))
Hahu-n ha jól tudom lehet írni ilyenkor, hogy szart árulnak arannyal futtatva. Vagy valami ilyesmi. Azt nem tudom milyen szankciója van, de a linket bedobhatod ide, nehogy bárki innen fölöslegesen töltse az idejét, ha ilyet akar venni. :-)
    

night-rider 122852 2018. október 24. 10:47   Válasz erre: 122849
Gyula! Nekem van egy patika állapotú ybr-em de 250-es...
    

kawa550 122851 2018. október 23. 22:06   Válasz erre: 122850
Nincs, még spiccelni is tudok, ha megnézed, nem csak előre meg le, hanem kijjebb is került pont annyival, hogy egymás mellett elférnek a lábak, ha meg normál van a lábam, akkor meg pláne semmi gond.
    

Robi70 122850 2018. október 23. 21:58   Válasz erre: 122848
Oszt, nincsenek útban egymásak a lábaitok? Így jóval közelebb kerültek egymáshoz .
    

kawa550 122849 2018. október 23. 21:12  
Megnéztünk a gyereknek 2 ybr-t. Hát baccki..... A első olyan volt ahogy a hirdetésben állt, normális kis moci, normális eladó, elfogadható ár és állapot. Na de a második..... Isten háta mögötti falu, szakadt ház, düledező léckerítés, se csengő, se kilincs, se járda, már sejtettem hogy ennek nem lesz jó vége. A motor ütött kopott, szakadék, a blokkon kívülről látszik minden szenvedés nyoma Noé óta. A "szakember" kályhaezüsttel "javította" a meghúzott első teló oldalát, de előtte smirglire már nem futotta, amilyen rücskös volt, szerintem a sárra fújta rá. Küllőket meg sárvédőt minek kitakarni, így nyomokban azok is kályhaezüstöt tartalmaztak. Ugyan ezzel a módszerrel csinosították kevés eredménnyel a blokkot is, meg persze járulékos veszteségként a vázat, karbit, láncot is, kapott a kézzel csúnyán hegesztett rozsdás leömlő is belőle, ne legyünk irigyek. Elsőre nem indult, másodikra se, harmadikra hosszan igen, aztán le is állt, a gázt még 1 perc járatás után is csak fulladva vette, de mint megtudtam, ez a 125-ösöknél természetes, ezek ilyenek. A blokk egyébként hibátlanul jó, párját ritkítja, mondta a szerelő is a múlt héten. Megazanyádpicsája. Természetesen szóvá tettem a látható hibákat, mire egyből jött a nagyfejű testvére az eladónak, hogy ismerik már ezt, fikázom a faxa motorjukat hogy lenyomjam az árat, minek jöttem akkor ide rabolni az idejüket stb. Na, erre már kicsit felment a pumpa, oszt elmagyaráztam a parasztnak, hogy csináltál volna egy kibaszott látható képet is a blokkról, akkor nem hogy nem kerülök 40km-t, de a telefont se veszem kézbe, szóval anyádnak papmpogj az 5 perc időd miatt, mikor engem meg egy órányi idővel meg benzinnel szopattál feleslegesen köcsög. Asz ezzel nagy barátsággal el is váltunk. Kurva anyját az ilyeneknek.
    

kawa550 122848 2018. október 23. 20:55  
Nagy itt a punnyadás! Felugrott rexikére az fjr lábtartó hosszabbítás, faxa lett, nagysasszony örül neki. :)))))
    

Itil900 122847 2018. október 21. 08:23   Válasz erre: 122846
4°C- ban még a négeré sem...de én már a hajnál tartok!
Korán van még, kollega? :)))
    

Fido71 122846 2018. október 21. 08:04  
Írták lentebb: ha elég nagy a hímtagod, akkor nem kell. Nézd meg, hogy lobog-e... :))))
    

Itil900 122845 2018. október 21. 07:58   Válasz erre: 122840
Akkor én most cseréljem le a 900-ast 150-esre???
    

Robi70 122844 2018. október 19. 20:01   Válasz erre: 122831
Mire gondolsz? Közlekedési lámpára? Nem, simán elfér alatta!:)
    

lendvai 122843 2018. október 19. 19:25   Válasz erre: 122842
Most már izmosodott a GS is a változó szelepvezérléssel, akár egy is elég lehet. :-) De ahogy a Ducati a desmo-hoz, a BMW is ragaszkodik a GS-nél ahhoz a számomra rusnya csöcsökhöz. :-) Ha azok nem lennének talán még versenyben is lenne, bár a művészi design még nincs meg nekik. :-)
    

kawa550 122842 2018. október 19. 18:38   Válasz erre: 122841
Az is jó, akkor legalább a 4 henger már meglenne, még ha nem is a megfelelő szögben. :)))))
    

ati5995 122841 2018. október 19. 17:38  
Vagy 2 GS-t egybe építve!!
    

kawa550 122840 2018. október 19. 15:12   Válasz erre: 122838
Inkább az 1.8 intrudereket nézegessed Atika...:)))))))
    

lendvai 122839 2018. október 19. 14:34   Válasz erre: 122837
Ez így van. :-)
    

ati5995 122838 2018. október 19. 14:21  
Hú bakker,adhatom el a GS-t,és v.mi 1600-ost kell vennem-ha a hajról van szó...
    

kawa550 122837 2018. október 19. 13:43   Válasz erre: 122836
Ühüm.... Pedig pletykálnak valami nagy és erős megvételének -ezek szerint- teljesen indokolatlan megvételéről.... Na, mind1, akkor azt biztos a hajhiány kompenzálására tervezed venni. :)))))))))
    

lendvai 122836 2018. október 19. 13:33   Válasz erre: 122835
Simán, azért van nekem gyerekmotorom, nem kell kompenzálni. :-)
    

kawa550 122835 2018. október 19. 13:03   Válasz erre: 122834
Én egy ilyen vizuális típus vagyok, próbálom ezt elképzelni, de szerintem van az a centi határ, ami alatt erős menetszélben sem lobog.... Menne ez egyáltalán neked?..... :))))))))))))))
    

lendvai 122834 2018. október 19. 11:54   Válasz erre: 122833
Hát majd szépen megvártok, mert senki kedvéért nem fogunk lobogó fasszal száguldozni. :-) Arra ott a versenypálya. :-)
Kolléga a Hungaroringet ajánlotta, én inkább oda fogok menni gyakorlatozni. A lassú csoportba. :-)
    

kawa550 122833 2018. október 19. 10:00   Válasz erre: 122832
Nem neked, nekünk kell majd annak lennünk. Most már Robi is várhat minden nagyobb gázadás után, hogy az ezres alatti gyerekmotoroddal mikor érsz utol minket.:)))))))
    

lendvai 122832 2018. október 19. 09:30   Válasz erre: 122828
Már látom, hosszú lesz a következő szezon, de ha lóerőkkel kell elkenni a szád ám legyen! :-) Türelmesnek kell lennem. :-)
    

Fido71 122831 2018. október 19. 08:38   Válasz erre: 122822
Milyen magasan van már az a doboz!
Nem akad el semmiben? :))
    

csanesz 122830 2018. október 18. 23:58   Válasz erre: 122808
Elírtam vaze! :))))
Ütős volt a cucc.
    

kawa550 122829 2018. október 18. 23:07  
Hogy egy kis off is legyen, nem sokat változik
a világ, több mint 30 éve is kawával riogatták a népeket a topgunban, meg persze most is, mert hát ugye minidg a legállatabb gépnek kő benne lenni. https://totalbike.hu/hirek/2018/10/18/most_mar_biztos_hogy_maverick_marad_a_kawasakinal/
:))))))
    

kawa550 122828 2018. október 18. 22:40   Válasz erre: 122827
Szarunk a fehérneműre, én bizony erősen támogattam a választást, mert ugye lóerőből sose elég, és csak a gyerekek meg a karácsonyfadíszek játszódnak 100 ló alatt. :)))))))
    

Tomchy 122827 2018. október 18. 22:28   Válasz erre: 122825
A másik nevét ki ne mondd, mert rögtön te leszel az az ember, aki a jó kis motorját egy melltartóra cserélte... :)
    

Itil900 122826 2018. október 18. 22:27   Válasz erre: 122825
Ééérdekes! Nekem meg kicsi volt. Szóval hosszú lábú vagy...
    

Robi70 122825 2018. október 18. 22:19   Válasz erre: 122824
Többnek kell lennem 5-6 centivel, mee különben nem érne le a lábam a tigris hátáról.:)))
    

Itil900 122824 2018. október 18. 22:02   Válasz erre: 122823
Gratula az új vashoz! Bogaras fogakat! Ugye nem vagy magasabb 180 cm- nél???!
    

Robi70 122823 2018. október 18. 21:00  
...
    

Robi70 122822 2018. október 18. 20:59  
...
    

Robi70 122821 2018. október 18. 20:58  
...
    

Robi70 122820 2018. október 18. 20:57  
Tessék
    

Flenegen 122819 2018. október 18. 19:46  
Gratula az új géphez ès sok baleset mentes km-t!!!
    

Englishman 122818 2018. október 18. 19:35   Válasz erre: 122817
Gratulálok!
Képet, képet, képet!!! :)
    

Robi70 122817 2018. október 18. 18:48  
Köszi Srácok!
Nagyon tetszik ez a masina. Bivaly erő van benne.
De, hogy ne legyen 1xű a történet, a motorszámban nem stimmel 1 karakter. a forgalmiban és törzskönyvben 5 szerepel, a valóságban pedig S betű. Ez az eredet vizsga alkalmával derült ki. Most NKH, műszaki szemle, új papír javított adatokkal. Utána okmányiroda. De egyszer az én nevem fog szerepelni a papírokon az tutti!:)))
    

sagipet 122816 2018. október 18. 18:10  
Gratula a szerzeményhez Robi! Kíváncsi leszek majd milyenek lesznek a tapasztalatok az új szerkezettel, én is régóta szemezgetek a tigrisekkel.
    

dinnyemag 122815 2018. október 18. 16:53   Válasz erre: 122812
Gratulálok! Szép moci. UGYE SÁRGAUGYESÁRGA??????
    

Tomchy 122814 2018. október 18. 14:45   Válasz erre: 122812
Gratula hozzá!
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők