lendvai | 122916 | 2018. november 4. 12:58 |
Levettem az előtő fotós posztot, mert látszott a rendszám, még a végén megsértettem volna egy csomó adatvédelmi törvényt. :-)))))))
|
kawa550 | 122913 | 2018. november 4. 09:02 | Válasz erre: 122912 |
kawa550 | 122911 | 2018. november 3. 21:30 | Válasz erre: 122909 |
Drót kefe,korong, utána Korant, 1 napig dolgozik, utána würt öngyógyító viaszos alváz védő. Bolhát rendelj előre a doblemezhez , minden második beletörik.
|
csanesz | 122910 | 2018. november 3. 21:19 | Válasz erre: 122908 |
Ez fura. Erre nyomni akartam egy lájkot... Talán korral jár... :) |
csanesz | 122909 | 2018. november 3. 21:17 |
Ma kicsit sikerült gurulnom 60Km -t. Bár a bokámat megint hazavágtam párnapja, de a motor a lábtartás miatt jobb az autónál. Igaz autóval is vannak gondok, de apróság. Csak korábbi szerelői hanyagságokat javítok rajta és egy komolyabb gázpedál vezérlés hibát. ...még bírja a kis Ford... :) Aprópopó! Valaki tudna ajánlani hatékony alvázvédőt? Mármint anyagot. Esetleg valami rozsdamaros hatásút? |
lendvai | 122908 | 2018. november 3. 17:33 |
Ma egy kellemes őszi tigrishajtáson vettünk részt. :-) Igen szép jószág volt és a hangja is rendben van, ezzel a hangszálműtéttel. :-) Holnap még nyakamba veszem a Mátrát, amennyiben a maihoz hasonló szép idő lesz. :-) |
Robi70 | 122907 | 2018. november 1. 19:04 | Válasz erre: 122906 |
Nekünk jó lesz. Holnap megbeszéljük a részleteket.
|
lendvai | 122906 | 2018. november 1. 17:46 | Válasz erre: 122905 |
Ma Mátrázás volt és temetői menetek előzgetése. Holnap jönnek részben kirámolni a szülői házat, így az a nap azzal telik. De szombaton benne vagyunk egy Visegrád-Esztergom-Dorog-Tarján-Tatabánya körben. Persze nem túl korai indulással. :-)
|
Robi70 | 122905 | 2018. november 1. 09:00 | Válasz erre: 122904 |
De majd írj, h mikor, merre mentek. Hátha be tudunk csatlakozni.
|
Robi70 | 122904 | 2018. november 1. 08:58 | Válasz erre: 122902 |
Ma temető járás a program. Holnap a tigris nevezetű közlekedési eszközzel bútorbolt látogatás, majd levezető motorozás a terv.
|
csanesz | 122903 | 2018. október 31. 22:10 | Válasz erre: 122898 |
A bizti foglalat drága, viszont biztivel megfelel a biztonsági előírásoknak. Le is éghet a házad bizti nélkül. ...vagy nem. Manapság nem a javíthatóság a fő szempont. Csak feleljen meg az elvárásnak. És pattognak a környezetszennyezés miatt. Ha javítható lenne drasztikusan visszalehetne fogni a szennyezést. És sokkal többen lennének munka nélkül és halnának éhen a világon. Szal továbbra is vesszük a gagyit. :) |
lendvai | 122902 | 2018. október 31. 21:07 |
Holnap egyelőre szép idő ígérkezik. Tervez valaki a környéken valami motorosfélét? Tigrishajtást, ilyesmit. :-)
|
lendvai | 122901 | 2018. október 31. 14:02 | Válasz erre: 122898 |
Isten hozott az általunk létrehozott modern fogyasztói társadalomban. Mindent olcsón és gyorsan akarunk, és mivel ezen nem lehet épkézláb árrést realizálni ezért kényszerítnei kell minket, akik létrehoztuk ezt a helyzetet, hogy akkor már aztán vásároljanak a barmok kifulladásig. Ezért tönkre kell mennie, el kell kopnia, mindezt gyorsan és javíthatatlanul. :-)
|
lendvai | 122900 | 2018. október 31. 13:51 |
Ha az asszonnyal is meg akarjuk értetni hogy működik a kuplung. :-) https://www.youtube.com/watch?v=devo3kdSPQY És a felfüggesztés: https://www.youtube.com/watch?v=yYAw79386WI Na meg a rugózás és lengéscsillapítás: https://www.youtube.com/watch?v=e_EAWKGvSp0 |
Robi70 | 122899 | 2018. október 31. 12:22 | Válasz erre: 122898 |
Gyula, ezek a népek csak neked szerettek volna, egy sikerélményben gazdag napot szerezni! Végülis megvan!:))) Ezt nem veheti el tőled senki!:)))
|
kawa550 | 122898 | 2018. október 31. 12:15 |
Faxom a világ összes elektronikájába! Végzett a csepptöltő a gyerek motorjával, égett rajta a zöld, mondom átdugom kicsit a rexire, mert már 2 hete nem mentem vele. Bedugom, nem ég rajta a led, nem tölt a geci. Átdugom máshová, mozgatom hátha a dugó, de lófax. Természetesen a műanyag burkolat szétszedhetetlenre van tervezve, de azért a satuba fogva sok minden megadja magát az akaratnak. Így már mérhetőek a kábelek, egyik sem szakadt, minden patent de a led akkor sem világít. Mérem a delejt hogy bejön-e egyáltalán a konnektorból, hát se kép, se hang. Itt már láttam hogy szopás lesz, bekapcsoltam a rádiót, felkészülve a hosszú melóra. De az se szól. Meg a lámpák se világítanak, mert nincs áram bazmeg..... Villanyóra, le van baxva, visszakapcsolom, rádió már szól, de a kurva led most se világít, de legalább már a delej bejön a töltőbe. Már épp azon voltam hogy csinálok pár képet oszt megkérdem itt mit hol kéne mérni, mikor gyanús lett egy üveg dióda. Na, hát az nem az volt, hanem egy kibacott kicsi üveg biztosíték, természetesen beforrasztva. Krokogyillal megcsíptetve áthidaltam, hát egyből müxik a rohadék. Az itthon talált legkisebb üveg biztosítékot beforrasztottam a helyére, most működik a rohadék. De mi a zanyámpitsájáér kell a biztosítékot egy bonthatatlan dobozba cserélhetetlenre csinálni? Kik azoka barmok, akik ezeket tervezik? |
ati5995 | 122895 | 2018. október 31. 07:02 |
Köszi Gyula.Már megtaláltak az érdeklődők..lassan licitre teszem
|
kawa550 | 122894 | 2018. október 30. 22:29 | Válasz erre: 122891 |
Atikám kisfiam, ha írnak neked a facse tádé csoportból,állj szóba velük, mert ölik egymást a játékmotorodért, van amelyik már járó motorral várja a címet. :)))))))
|
lendvai | 122893 | 2018. október 30. 21:12 | Válasz erre: 122892 |
Egye fene, kockáztatok. :-) Most már Audi, optimista vagyok. :-)
|
kawa550 | 122892 | 2018. október 30. 21:10 | Válasz erre: 122889 |
Tibike alapvetően jól látja, télleg nem álltak meg Luigiék, de itt a szépségnek hideg mérnöki oka van. Ha már nem megy, legalább lehessen nézegetni a garázsban, ne gyújtsa fel egyből a tulaj. :))))))
|
ati5995 | 122891 | 2018. október 30. 20:00 |
Nem csak nyugdíjas szenilis is..az ára 3000Ft....nem kenyérre.....kavintonra...
![]() |
ati5995 | 122890 | 2018. október 30. 19:58 |
Eladó lett a 4TX-em...vagyis ami maradt belőle....a HAHUN nem található!! Csak itt...nem kenyérre kell az ára....Nyugdíjas kopaszodó bácsi"vezette"....
![]() |
Robi70 | 122889 | 2018. október 30. 19:38 | Válasz erre: 122888 |
Marco és kollégája Luigi, addig-addig iszogattak a pasta után, hogy ferdén áll a rugóstag és hullámos a lábtartó.;)))
|
lendvai | 122888 | 2018. október 30. 19:05 |
lendvai | 122886 | 2018. október 30. 18:47 | Válasz erre: 122884 |
Nyugi, tele van hülyeségvédelemmel. :-) De én sem azért veszem. Hanem mert nekem szép! Mit szép, gyönyörű! Minden darabja egy iparművészeti remek! Már a TDM-et is szeretem csodálni ha megállok vele és mondjuk épp a sztrapacskát eszegetem a parádi kisvendéglő udvarán. De ez! Talán az MV Agusta tud még számomra tetsző módon hasonlóan igényes részleteket alkotni, meg persze a limitált darabszámú gyűjtői motorok, de azok meg már megint egy galaxissal feljebb tanyáznak árakat illetően.
|
kawa550 | 122884 | 2018. október 30. 18:09 | Válasz erre: 122883 |
Nem jövök én majd rá semmire.:))))) Van annyi eszem, hogy egy x millás kölcsön géppel fele annyira se feszegessek mint amennyire tudok, nem akarok én életem végéig arra fizetni, hogy elment az eleje. :D
|
lendvai | 122883 | 2018. október 30. 17:38 | Válasz erre: 122882 |
Majd rájössz, ha megkapod Stotzingnál egy körre.:-) Az egy dolog én mit tudok majd kihozni belőle, nagy reményeim nincsenek. :-)
|
kawa550 | 122882 | 2018. október 30. 16:48 | Válasz erre: 122881 |
Na, ez kb annyira vicces, mint amikor valaki bemászik az oroszlánhoz aztán közben mondogatja, hogy a medve, na az aztán nem játék. :)))))
|
lendvai | 122881 | 2018. október 30. 16:33 | Válasz erre: 122880 |
Na ja, aztán jöhet a csúszókuplung (bár arra állítólag az EBC lamellák remekül alkalmasak :-)), meg a finomhangolás, ahogy írtad, mert különben széttépi az erőátvitelt. :-) Mert ugye itt nem egy sornégyes 110 pacis blokkról van szó, a medve meg ugye nem játék. :-)
|
kawa550 | 122880 | 2018. október 30. 15:45 | Válasz erre: 122879 |
Na, a paraszt gyorsváltó az az extra, amit még én is összeheftölök egy fél óra alatt! Csak annyi kell hozzá, hogy valahova a kuplungkar mellé egy gyújtásmegszakító gomb, oszt kész is. Arra a pillanatra amíg rúgod a váltót, nyomod a gombot is azt kész is!:))))))))
|
lendvai | 122879 | 2018. október 30. 13:10 |
Na akkor nekem el is ment a kedvem ettől, veszek inkább egy hidraulikus csúszókuplungos, fel-le gyorsváltós gépet. Csak hogy Séf bácsi ne tudjon belekötni.:-)
|
kawa550 | 122878 | 2018. október 30. 09:42 | Válasz erre: 122877 |
Na látom kezdjük érteni egymást. :D Nem kétlem hogy tudnál egy szervós, akár automata működtetésű kiemelőt fabrikálni. Az ügyben vannak kétségeim, hogy sikerülne ezt olyan finom átmenetekkel vezérelni mint az emberi kéz, hogy a működés inkább szinuszgörbe legyen, ne négyszögjel. Szóval igen, a finomhangolás, meg az alkalmazkodás, ami nélkül hiába működik, mégis használhatatlan.
|
csanesz | 122877 | 2018. október 30. 00:24 | Válasz erre: 122875 |
Igen a kivitelezés tök eccerű. A finomításon van a hangsúly. Ez gyakorlatilag jármű specifikus. Vagyis ahány 4TX annyi beállítás. Mivel ezt a kuplung szerkezetet nem robotikára fejlesztették. Ahhoz túl durva a működése. A mozgató mechanizmus egy 35Kg szervomotor lesz, ami 35Kg -ot képes megemelni. Nem mondom, hogy pikk-pakk meglenne, de kivitelezhető piacra sosem kerülhetne, mert ez csak egy játék. Ez nem egy komoly ipari fejlesztés, ami 200 000 Km kibírna és szégyenbe kergetné az összes mérnököt. Áááá semmiképp... A szervomotor már, akkor halárra van ítélve mikor legyártják. Az a dolga hogy megdöglik egy idő után, mert elég a szénkefe. Mivel 1KHz -el rezeg, mint egy állat és tart egy pozíciót nagyjából mikrós intervallumban. De mókának jó... Egyelőre elméleti síkon van az ötlet, de lehet is belőle valami. Aztán lehet, hogy idővel elkanyarodik és valami használhatóbb és életképesebb ötlet lesz belőle. |
csanesz | 122876 | 2018. október 30. 00:03 | Válasz erre: 122874 |
Ez tény. De nem lenne végleges. Ez csak játék és arra nem tenném fel az életem. Van, aki bélyegeket gyűjt. Én ilyen f@szságokon agyalok. Majd idővel megcsinálom. Az EBC -t elkoptatom valameddig. utána jöhet a gyári. De nem akarok most kidobni egy új lamella szettet. Eladni úgysem tudnám, mert vacak.
|
kawa550 | 122875 | 2018. október 29. 21:32 | Válasz erre: 122873 |
Azért nekem vannak fenntartásaim. Nézzük csak a ride by wire gázkarokat. Tök eccerű, a gázkar is még pont olyan forgó mozgással szabályozandó mint egy poti és a képlet is tök eccerű: x mozdulat a gázkaron, y elmozdulás a pillangószelepnél oszt kész, semmi probléma, csak elég gyors és elég nagyszámú mintavételezés kérdése a sima gázműködtetés. Oszt mégis, a legnagyobb gyártók mérnökeinek is évekig problémát okozott akárcsak megközelíteni egy jó karbis motor közvetlenségét és simaságát, darabosak voltak és rosszul reagáltak. És azért ennél egy kicsit bonyolultabb lenne a kuplung jó csúsztatásának a vezérlése.....
|
lendvai | 122874 | 2018. október 29. 21:20 | Válasz erre: 122873 |
Az ötlet jól hangzik, de az Arduino meg a járulékos mechanika azért rejt magában némi pofára esési kockázatot. Itt most konkrétan az aszfalttal történő találkozásra gondolok. :-) Abból a pénzből miért nem cseréled ki azt a "q..va EBC lamellát"? Ha ennyit tutujgatod te is a motort, akkor hasonlóképpen viszonyulunk hozzá, engem a hideg rázna ha fölöslegesen csúszkálna a kuplung. |
csanesz | 122873 | 2018. október 29. 19:53 | Válasz erre: 122872 |
Dícséretes! :) Ez nem olyan bonyolult. Impulzus kérdése az egész. Persze 4TX -ben gondolkodom.... Motor fordulat jeladó és kerék fordulat jeladó. Ez a kettő elég hozzá. Itt a sebesség fokozatokat megtudod határozni. Oké igaz, ide kellene egy oszcilloszkóp. Az egyes és akár kettes fokozatnál szépen belehet lőni a kuplung kiemelést ill. csúsztatást. Egy ideje foglalkoztat a gondolat, de csak úgy, hogy utána visszaalakítható legyen. Csak az érdekel, hogy megvalósítható lenne házilag vagy sem. Eddig még nem akadtam hibába! :) |
kawa550 | 122872 | 2018. október 29. 18:16 | Válasz erre: 122871 |
Természetesen itt nem a c++ bepötyögésének a nehézségére gondoltam (megjegyezném hogy úgy bő 30 évvel ezelőtt írtam kezdetleges programokat zx spektrumra meg c16-ra, szóval azért egy halovány fogalmam van erről is), hanem arra, hogy kidolgozni hol, mikor, mennyire, melyik fokozatban, milyen sebességnél, fordulatszámnál és ezeknek a variációi, há' azé az nem csak úgy megy, hogy írok egy programot málnára oszt kész. :))))
|
csanesz | 122871 | 2018. október 29. 17:19 | Válasz erre: 122870 |
:)))) Arduinoval megoldható. 1000 Ft a vezérlőpanel és a többi azon az egyszerű programnyelven történik amitől sokan tartanak, mert bonyolultnak hangzik. Ez lényegében lego felnőtteknek. A csúsztatás is megoldható, mert az valóban fontos. Nekem eggyel régebbi van ennél: https://store.arduino.cc/arduino-mini-05 Ha lesz rá szabadidőm - és ezen a munkatársam most jót röhögne - sok területen lehetne alkalmazni. Persze csak hobbi szinten. |
kawa550 | 122870 | 2018. október 29. 16:56 | Válasz erre: 122868 |
Na, ez a része nekem magas, azt meg nem is értem hogy működne pl, amikor araszolni kell és a motor alapjárata is túl magas sebességet adna tehát csúsztatni kell a kuplungot hogy elég lassan tudjak menni. Lenne azért egy ilyennek olyan bonyolult a MŰKÖDŐ programozása, ami szerintem-má elnézést kívánok-meghaladja a barkácsszakkör kereteit. :)))))))
|
csanesz | 122868 | 2018. október 29. 16:49 | Válasz erre: 122864 |
Hát elvagyol te maradolva. :))) Ma már a robotkar meg szervomotor a menő. Csak egy potit kell tekergetned. Na azaztánkazasztán! :) A vezérlés 800Ft! A többi 20 000Ft. És kész az elektromos kuplung, amit egy kis okossággal fordulatszámhoz is lehet állítani. Így lesz automata fokozatváltós a TDM és így ki is öltem belőle a lényeget. Szeretem ahogy van. Amúgy nem tűnik nehéznek a kuplung. :) ...csak néha ne csúszkálna az a ku..va EBC lamella. |
Fido71 | 122867 | 2018. október 29. 16:19 |
Maradnék annál, ami nekem tetszik. ;) Kinek a pap, kinek a papné. Ez igy lehet a kuplunggal is... ![]() |
kawa550 | 122864 | 2018. október 29. 10:38 | Válasz erre: 122863 |
Tegyél bele egy ilyent, hosszabbít is, meg egyujjas lesz tőle a kuplung. Monnyuk nem értem én ezt, mé' nm vesztek rendes motort hidraulikus kuplunggal....:)))))) https://webshop.auner.hu/egyeb-alkatreszek/2012--kuplung-konnyito.html |
csanesz | 122863 | 2018. október 29. 08:45 |
Hozok ide egy kis életet: Végre kipróbáltam a házzal együtt 6cm -el hosszabbított kuplungot. Jobban elférek a slusszkulccsal is. Egész finoman működik. |
pbr110 | 122858 | 2018. október 24. 21:37 |
Sziasztok, nincs valakinek egy eladó generátor fedele 4tx-hez vagy 3vd-hez? Úgy tűnik az előző gazda nem volt éppen túl igényes. |
kawa550 | 122857 | 2018. október 24. 19:39 | Válasz erre: 122856 |
Hát az elég bátor ár, ennyiért Dunát lehet rekeszteni szép és jó GS500-al meg ER5-el, amik minden tekintetben(talán a fogyasztást kivéve) jobb és "motorabb" gépek. De biztos van aki pont olyanra vágyik.
|
night-rider | 122856 | 2018. október 24. 18:06 | Válasz erre: 122855 |
Hát nem mert 2009 januári magyar 14700km új gumik új aksi hátsó givi doboz..amúgy a hahun megtalálod
|
kawa550 | 122855 | 2018. október 24. 17:11 | Válasz erre: 122852 |
Az még alapból nem baj, A2- höz kell a motor, csak gondolom nem jön ki 300 körül.
|
Robi70 | 122854 | 2018. október 24. 14:58 | Válasz erre: 122851 |
Akkó jó. Így már Magdinak is lehet valami hasonló.
|
lendvai | 122853 | 2018. október 24. 11:24 | Válasz erre: 122849 |
Látom nincs már neked türelmed az ilyesmihez. :-))) Hahu-n ha jól tudom lehet írni ilyenkor, hogy szart árulnak arannyal futtatva. Vagy valami ilyesmi. Azt nem tudom milyen szankciója van, de a linket bedobhatod ide, nehogy bárki innen fölöslegesen töltse az idejét, ha ilyet akar venni. :-) |
night-rider | 122852 | 2018. október 24. 10:47 | Válasz erre: 122849 |
Gyula! Nekem van egy patika állapotú ybr-em de 250-es...
|
kawa550 | 122851 | 2018. október 23. 22:06 | Válasz erre: 122850 |
Nincs, még spiccelni is tudok, ha megnézed, nem csak előre meg le, hanem kijjebb is került pont annyival, hogy egymás mellett elférnek a lábak, ha meg normál van a lábam, akkor meg pláne semmi gond.
|
Robi70 | 122850 | 2018. október 23. 21:58 | Válasz erre: 122848 |
Oszt, nincsenek útban egymásak a lábaitok? Így jóval közelebb kerültek egymáshoz .
|
kawa550 | 122849 | 2018. október 23. 21:12 |
Megnéztünk a gyereknek 2 ybr-t. Hát baccki..... A első olyan volt ahogy a hirdetésben állt, normális kis moci, normális eladó, elfogadható ár és állapot. Na de a második..... Isten háta mögötti falu, szakadt ház, düledező léckerítés, se csengő, se kilincs, se járda, már sejtettem hogy ennek nem lesz jó vége. A motor ütött kopott, szakadék, a blokkon kívülről látszik minden szenvedés nyoma Noé óta. A "szakember" kályhaezüsttel "javította" a meghúzott első teló oldalát, de előtte smirglire már nem futotta, amilyen rücskös volt, szerintem a sárra fújta rá. Küllőket meg sárvédőt minek kitakarni, így nyomokban azok is kályhaezüstöt tartalmaztak. Ugyan ezzel a módszerrel csinosították kevés eredménnyel a blokkot is, meg persze járulékos veszteségként a vázat, karbit, láncot is, kapott a kézzel csúnyán hegesztett rozsdás leömlő is belőle, ne legyünk irigyek. Elsőre nem indult, másodikra se, harmadikra hosszan igen, aztán le is állt, a gázt még 1 perc járatás után is csak fulladva vette, de mint megtudtam, ez a 125-ösöknél természetes, ezek ilyenek. A blokk egyébként hibátlanul jó, párját ritkítja, mondta a szerelő is a múlt héten. Megazanyádpicsája. Természetesen szóvá tettem a látható hibákat, mire egyből jött a nagyfejű testvére az eladónak, hogy ismerik már ezt, fikázom a faxa motorjukat hogy lenyomjam az árat, minek jöttem akkor ide rabolni az idejüket stb. Na, erre már kicsit felment a pumpa, oszt elmagyaráztam a parasztnak, hogy csináltál volna egy kibaszott látható képet is a blokkról, akkor nem hogy nem kerülök 40km-t, de a telefont se veszem kézbe, szóval anyádnak papmpogj az 5 perc időd miatt, mikor engem meg egy órányi idővel meg benzinnel szopattál feleslegesen köcsög. Asz ezzel nagy barátsággal el is váltunk. Kurva anyját az ilyeneknek.
|
kawa550 | 122848 | 2018. október 23. 20:55 |
Nagy itt a punnyadás! Felugrott rexikére az fjr lábtartó hosszabbítás, faxa lett, nagysasszony örül neki. :)))))
![]() ![]() ![]() |
Itil900 | 122847 | 2018. október 21. 08:23 | Válasz erre: 122846 |
4°C- ban még a négeré sem...de én már a hajnál tartok! Korán van még, kollega? :))) |
Fido71 | 122846 | 2018. október 21. 08:04 |
Írták lentebb: ha elég nagy a hímtagod, akkor nem kell. Nézd meg, hogy lobog-e... :))))
|
Itil900 | 122845 | 2018. október 21. 07:58 | Válasz erre: 122840 |
Akkor én most cseréljem le a 900-ast 150-esre???
|
Robi70 | 122844 | 2018. október 19. 20:01 | Válasz erre: 122831 |
Mire gondolsz? Közlekedési lámpára? Nem, simán elfér alatta!:)
|
lendvai | 122843 | 2018. október 19. 19:25 | Válasz erre: 122842 |
Most már izmosodott a GS is a változó szelepvezérléssel, akár egy is elég lehet. :-) De ahogy a Ducati a desmo-hoz, a BMW is ragaszkodik a GS-nél ahhoz a számomra rusnya csöcsökhöz. :-) Ha azok nem lennének talán még versenyben is lenne, bár a művészi design még nincs meg nekik. :-)
|
kawa550 | 122842 | 2018. október 19. 18:38 | Válasz erre: 122841 |
Az is jó, akkor legalább a 4 henger már meglenne, még ha nem is a megfelelő szögben. :)))))
|
kawa550 | 122840 | 2018. október 19. 15:12 | Válasz erre: 122838 |
Inkább az 1.8 intrudereket nézegessed Atika...:)))))))
|
ati5995 | 122838 | 2018. október 19. 14:21 |
Hú bakker,adhatom el a GS-t,és v.mi 1600-ost kell vennem-ha a hajról van szó...
|
kawa550 | 122837 | 2018. október 19. 13:43 | Válasz erre: 122836 |
Ühüm.... Pedig pletykálnak valami nagy és erős megvételének -ezek szerint- teljesen indokolatlan megvételéről.... Na, mind1, akkor azt biztos a hajhiány kompenzálására tervezed venni. :)))))))))
|
lendvai | 122836 | 2018. október 19. 13:33 | Válasz erre: 122835 |
Simán, azért van nekem gyerekmotorom, nem kell kompenzálni. :-)
|
kawa550 | 122835 | 2018. október 19. 13:03 | Válasz erre: 122834 |
Én egy ilyen vizuális típus vagyok, próbálom ezt elképzelni, de szerintem van az a centi határ, ami alatt erős menetszélben sem lobog.... Menne ez egyáltalán neked?..... :))))))))))))))
|
lendvai | 122834 | 2018. október 19. 11:54 | Válasz erre: 122833 |
Hát majd szépen megvártok, mert senki kedvéért nem fogunk lobogó fasszal száguldozni. :-) Arra ott a versenypálya. :-) Kolléga a Hungaroringet ajánlotta, én inkább oda fogok menni gyakorlatozni. A lassú csoportba. :-) |
kawa550 | 122833 | 2018. október 19. 10:00 | Válasz erre: 122832 |
Nem neked, nekünk kell majd annak lennünk. Most már Robi is várhat minden nagyobb gázadás után, hogy az ezres alatti gyerekmotoroddal mikor érsz utol minket.:)))))))
|
lendvai | 122832 | 2018. október 19. 09:30 | Válasz erre: 122828 |
Már látom, hosszú lesz a következő szezon, de ha lóerőkkel kell elkenni a szád ám legyen! :-) Türelmesnek kell lennem. :-)
|
Fido71 | 122831 | 2018. október 19. 08:38 | Válasz erre: 122822 |
Milyen magasan van már az a doboz! Nem akad el semmiben? :)) |
kawa550 | 122829 | 2018. október 18. 23:07 |
Hogy egy kis off is legyen, nem sokat változik a világ, több mint 30 éve is kawával riogatták a népeket a topgunban, meg persze most is, mert hát ugye minidg a legállatabb gépnek kő benne lenni. https://totalbike.hu/hirek/2018/10/18/most_mar_biztos_hogy_maverick_marad_a_kawasakinal/ :)))))) |
kawa550 | 122828 | 2018. október 18. 22:40 | Válasz erre: 122827 |
Szarunk a fehérneműre, én bizony erősen támogattam a választást, mert ugye lóerőből sose elég, és csak a gyerekek meg a karácsonyfadíszek játszódnak 100 ló alatt. :)))))))
|
Tomchy | 122827 | 2018. október 18. 22:28 | Válasz erre: 122825 |
A másik nevét ki ne mondd, mert rögtön te leszel az az ember, aki a jó kis motorját egy melltartóra cserélte... :)
|
Itil900 | 122826 | 2018. október 18. 22:27 | Válasz erre: 122825 |
Ééérdekes! Nekem meg kicsi volt. Szóval hosszú lábú vagy...
|
Robi70 | 122825 | 2018. október 18. 22:19 | Válasz erre: 122824 |
Többnek kell lennem 5-6 centivel, mee különben nem érne le a lábam a tigris hátáról.:)))
|
Itil900 | 122824 | 2018. október 18. 22:02 | Válasz erre: 122823 |
Gratula az új vashoz! Bogaras fogakat! Ugye nem vagy magasabb 180 cm- nél???!
|
Robi70 | 122817 | 2018. október 18. 18:48 |
Köszi Srácok! Nagyon tetszik ez a masina. Bivaly erő van benne. De, hogy ne legyen 1xű a történet, a motorszámban nem stimmel 1 karakter. a forgalmiban és törzskönyvben 5 szerepel, a valóságban pedig S betű. Ez az eredet vizsga alkalmával derült ki. Most NKH, műszaki szemle, új papír javított adatokkal. Utána okmányiroda. De egyszer az én nevem fog szerepelni a papírokon az tutti!:))) |
sagipet | 122816 | 2018. október 18. 18:10 |
Gratula a szerzeményhez Robi! Kíváncsi leszek majd milyenek lesznek a tapasztalatok az új szerkezettel, én is régóta szemezgetek a tigrisekkel.
|
dinnyemag | 122815 | 2018. október 18. 16:53 | Válasz erre: 122812 |
Gratulálok! Szép moci. UGYE SÁRGAUGYESÁRGA??????
|