| fazakas66 | 90548 | 2015. január 21. 14:24 | Válasz erre: 90544 |
|
Köszi már gondoskodtam egy egy új mûszregységrõl csak még nem tudom millen számlapja legyen,mert van választási lehetõség a 0 a nemtudom hanyadikon :)))))
|
| kawa550 | 90547 | 2015. január 21. 12:42 | Válasz erre: 90545 |
|
Mé' mer egy eltört alkatrészt(komplett mûszerfalat) kicserélek egy bontott jó állpotúra? Én nem tekergetek....:)))))))))))
|
| scopy | 90546 | 2015. január 21. 12:39 | Válasz erre: 90545 |
|
:-))))))))))) Tehénke eladó lesz valaha? :-)))))))))))))))))))))))))))))))) BAROMSÁG! |
| Flenegen | 90545 | 2015. január 21. 12:24 |
|
vigyázz, mert ha tehénkét eladod, a vevõ itt visszaolvas és ezt metalálja akkor nem kell Ausztriába járnod marcipántortát hajtogatni, mert rövid kötelezõ szabira küld a magyar jogrendszer...:)
|
| kawa550 | 90544 | 2015. január 21. 11:50 | Válasz erre: 90500 |
|
A tegnapi hülyeség hajtásban el is felejtettem, akkor szokott ugrálni a spirálos km óra ha a spirál négyszögre köszörült vége elgömbölyödik, vagy nincs teljesen szorosra betekerve a spirál 2 végén az anya. Azt nézd meg elõször. Ha utána is csinálja, akkor nekem van tartalék mûszerfalam valami 40.000 km-el, majd annyit fog futni tehénke mikor eladásra kerül.:))))))))))))
|
| Flenegen | 90543 | 2015. január 21. 09:53 | Válasz erre: 90530 |
|
Az a vicces, hogy ez az ÉN motorkám:)))) 99-es az alvázszám alapján. ( japó gyári rendszer szerint ) viszont a 80 lovas még analóg órás gép... Persze a gyártási év a forgalmiban 2000 és az elsõ forgalomba állítás 2002.. A km 53 ezer... De nem is érdekel, mert teszi a dolgát okosan és tökéletesen mûködik:) |
| csokabi | 90542 | 2015. január 21. 09:23 | Válasz erre: 90541 |
|
Igazad van Laci! Leszkapsz az összes nagy szájúnak...:)))))
|
| scopy | 90541 | 2015. január 21. 08:07 |
|
Jól hergelt! Urak! Ez egy élmény volt! :-)))))))))))))))) Csabi! A Te karod nem ilyen szikkadt, nyíves, petyhüdt csirkelábszár! Mondjad már meg nekik a száddal! - akarom mondani a billentyûiddel! |
| Bimmer1 | 90540 | 2015. január 20. 22:53 | Válasz erre: 90539 |
|
A korrupcióban jobban teljesít... Vannak "nagyjaink" akik ezt tökélyre fejlesztették :(
|
| csokabi | 90539 | 2015. január 20. 22:35 | Válasz erre: 90538 |
|
Mindig csak a korrupció, a haver meg a tesó és az ország jobban teljesít...:)
|
| Bimmer1 | 90538 | 2015. január 20. 22:31 | Válasz erre: 90537 |
|
Ezt a pontosságot garantálni tudom bármikor. http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/09/27/a_traffipax_ritkan_teved_de_akkor_nagyon/ Nem felejtek kik segítettek itt nekem hasznos tanácsokkal ;) |
| Kilos | 90537 | 2015. január 20. 22:25 | Válasz erre: 90536 |
|
Ha így lenne bátran száguldozhatnánk, ugye? :))))
|
| Bimmer1 | 90536 | 2015. január 20. 22:14 | Válasz erre: 90534 |
|
Persze, hogy lecsapjon rám a TEK hogy klónoztassanak és utána naphosszat csak azt leshetném hogy melyikõtök mennyivel száguldozik. |
| Hr.Geiger | 90535 | 2015. január 20. 22:05 |
|
A megoldás pedig egyszerû: HLaci le is írta! A különbség a váltóáttételezés. A 2001-es modellé - és elviekben a '99-es gépé is - eltér a korábbi váltóktól, nem csak a szekunder hajtásnál, hanem a váltóban is. 2001 1st 2.643 2nd 1.947 3rd 1.500 4th 1.174 5th 0.964 pl. az enyémé ( '97-es) 1. 37/13 (2.846) 2. 37/20 (1.850) 3. 30/21 (1.429) 4. 27/23 (1.174) 5. 28/27 (1.037) Nekem ebbõl az jön le, hogy a két motor közül az egyik max. 99-ben lett forgalomba helyezve, de még 98-as specifikáció. Hiába van rajt 16:43-as lánckerék szett ( 17:42 a régieké) a váltóban már eldõl minden... |
| Kilos | 90534 | 2015. január 20. 22:04 | Válasz erre: 90533 |
|
Minden esetre ha tényleg van különbség a két gép között, akkor igen kifinomult érzékekkel rendelkezel! - hitelesíttesd magad! :)))))
|
| Bimmer1 | 90533 | 2015. január 20. 22:00 | Válasz erre: 90530 |
|
Könnyen lehet hogy nálad lesz a pont...mert ráadásul olyan trükk még van a dologban, hogy az ismerõs motorjában motorcsere volt... kitudja mit tettek bele...
|
| Bimmer1 | 90532 | 2015. január 20. 21:54 | Válasz erre: 90526 |
|
Vagy leginkább az a baj hogy egyáltalán nem megyünk... mostanság. Túlságosan ráérünk ilyeneken gondolkozni...
|
| Kilos | 90530 | 2015. január 20. 21:46 | Válasz erre: 90528 |
|
'99-ben 2LE-vel erõsebb lett a motor http://totalbike.hu/tesztek/2010/01/30/ki_a_francnak_talaltak_ki_a_tdm-et/ Lehet, hogy itt van a különbség a "99 es és a 2001-es modell között és egészen jó Bimmer megérzése! :))))) |
| fazakas66 | 90528 | 2015. január 20. 21:40 | Válasz erre: 90524 |
|
Én csak annyit tudok,hogy 99-01között volt valami újítás lehet annak valami szerepe de nem biztos.
|
| Kilos | 90527 | 2015. január 20. 21:39 | Válasz erre: 90521 |
|
Na, ehhez képest tényleg nagy! -de a tehénke fõtengelyének lockenhausi kanyarokban mért fordulatszámáról kijelzett tájékoztató adathoz viszonyítva mi a véleményed? :)))))
|
| csokabi | 90526 | 2015. január 20. 21:38 | Válasz erre: 90524 |
|
Túl lassan mentek, ha van idõtök ilyenekkel foglalkozni!:)))
|
| csokabi | 90525 | 2015. január 20. 21:37 | Válasz erre: 90522 |
|
Akkor csak hobbi szinten játszhatja a nagymesélõt, mert rossz helyre tette a tizedest:)
|
| Bimmer1 | 90524 | 2015. január 20. 21:35 | Válasz erre: 90505 |
|
Öööööö.... csak teszteltem hogy figyeltek-e!!! :) Jólvan jólvan szólok. Bár ha már ti mûszaki fantáziátokat sem mozgatják meg az ilyen fontos mûszaki anomáliák akkor valószínûleg én sem rágódom tovább rajta. Elkönyvelem, pontatlan mérésnek. |
| csokabi | 90523 | 2015. január 20. 21:35 | Válasz erre: 90521 |
|
Az elõbb nem te söpörtél te be egy apró 500-as fordulatkülönbséget a szõnyeg alá?:)
|
| fazakas66 | 90522 | 2015. január 20. 21:34 | Válasz erre: 90521 |
|
Csaknem valami politikai vér csörgedezik a vénádba,hogy ennyi nullát le mertél írni:))))) Mert õk is így dobáloznak a számokkal. |
| fazakas66 | 90522 | 2015. január 20. 21:34 | Válasz erre: 90521 |
|
Csaknem valami politikai vér csörgedezik a vénádba,hogy ennyi nullát le mertél írni:))))) Mert õk is így dobáloznak a számokkal. |
| kawa550 | 90521 | 2015. január 20. 21:27 | Válasz erre: 90520 |
|
Az 1, az neked nem egy nagy szám?! Mikor van olyan is hogy 0.0000000000000000000000000000000000000000001 ?! Hát nektek tényleg semmi sem elég.....:))))))))
|
| Kilos | 90520 | 2015. január 20. 21:24 | Válasz erre: 90503 |
|
Az a "földforgásos" valami az nem Galilei volt? - különben nem mérvadó. 1/nap, szóval nem egy nagy szám. Nem tudom minek vágott fel ezzel olyan nagyra! :)))) |
| csokabi | 90519 | 2015. január 20. 21:24 | Válasz erre: 90517 |
|
Bár tetszik a tetkó és ha oszi lennék nem is gondolkodnék rajta, de nem az enyém. A netrõl szedtem le pár perce.
|
| Hr.Geiger | 90515 | 2015. január 20. 21:17 |
|
Na, látom megkezdõdött az " izmozás" ! :-)) Csütörtöktõl ismét lesz akkutöltõ akcióban..., én szótam! :-) |
| fazakas66 | 90511 | 2015. január 20. 21:12 | Válasz erre: 90508 |
|
:D Nem tudom eldönteni,hogy gyorsak vagy nem úgy ugrál a mutató :) |
| kawa550 | 90510 | 2015. január 20. 21:10 | Válasz erre: 90509 |
|
Ilyen alantas provokációra nem reagál úriember. Kezdesz túl sok idõt tölteni az osztrákok közt asszem...:))))))))
|
| csokabi | 90509 | 2015. január 20. 21:09 | Válasz erre: 90507 |
|
Mi van, kevés festéket vettél és középre már nem futotta?:)
|
| kawa550 | 90507 | 2015. január 20. 21:07 | Válasz erre: 90506 |
|
Ott az okos gyerek vazze! Há' nézzétek gyorsan meg, hogy a gyorsabbiknak nincs-e olyan csini tankcsíkja mint a tehénkéjé?!
|
| fazakas66 | 90506 | 2015. január 20. 21:03 |
|
Arrol szó nem esett,hogy millen színüek ezek a tesztmotorok,a pirossak sebesebbek úgy hallottam :))
|
| kawa550 | 90505 | 2015. január 20. 20:58 | Válasz erre: 90503 |
|
Ha meglett a megoldás, akkor egyrészt majd szójjá hogy mi vót, mert feszít a kíváncsiság, addig meg fuss neki mégeccer ennek a földforgásos Darwin témának, mert szerintem kevered a szezont a fazonnal oszt a végén még leáll az evolúció....:)))))))))))
|
| Bimmer1 | 90503 | 2015. január 20. 20:52 | Válasz erre: 90502 |
|
:))))) Látom vége a melónak megérkezett a társaság. Egyébként meg a mûszaki szekció: - kevésbé érzékeny lelkületû része "bekaphatja";) :) Ezek igen fontos kérdések kérem szépen, hisz ha Darwin is elintézte volna azt a bizonyos földforgásos felfedezését ennyivel hogy ha "jól mûködik" nem kell foglalkozni vele hol tartana most a világ? - érzékeny lelkületû rész a mondat elsõ felét ugorja át! :) Remélem senki nem sértõdõs!!!! :) :) |
| kawa550 | 90502 | 2015. január 20. 20:34 | Válasz erre: 90487 |
|
A mûszaki szekcijjó csak táccsa itten az õ száját, mert nem érti, hogy ha 2 motor jól mûködik, nincs bajuk, akkor faxnak kell ilyesmivel idegesíteni magatokat?:)))))))))))))))))))
|
| Hr.Geiger | 90501 | 2015. január 20. 20:33 | Válasz erre: 90500 |
|
Lehet, hogy orosz beszállítók adtak el pár UAZ mûszert a japóknak? :-)) |
| fazakas66 | 90500 | 2015. január 20. 20:31 |
|
Sziasztok! Ha már km óra ,az utobbi idõkbe a km órám mindha nem tudná eldönteni,hogy 60-at vagy 120-at mutasson ugrál föl alá. Hozzá tartozik,hogy valamikor tavaly elszakadt a belseje amit kicseréltettem .Ezt az ugrálást elötte is ritkán csinálta .Most elgondolkodtam ,hogy lehet a házat is kellett volna cserélni? Vagy az óra is fáradhat? Most mi legyen rakjak egy 0 km es órát???:)))) |
| Hr.Geiger | 90499 | 2015. január 20. 20:26 | Válasz erre: 90498 |
|
Persze, hogy nem hivatalos teszt volt, hanem egy népi megfigyelés! Annyi cuccot, amit felsorolsz, nem is bír ellátni árammal a generátor... :-)))) |
| Kilos | 90498 | 2015. január 20. 19:42 | Válasz erre: 90492 |
|
Tulajdonképpen nem történt konkrét összehasonlító mérés, ezt a megállapítást csak megérzésre alapoztad. A megérzésed alapján nem lehet kategorikus megállapításokat tenni, csak arra adhat alapot, hogy elõre meghatározott szempontok szerint azonos körülmények és feltételek mellett méréseket végezzetek. A pontos méréshez mérõeszközök és mérõmûszerek kellenek. A gépjármûvek tájékoztatást adó kijelzõinek pontatlansága 5-10 %!!!! Bizonyára tapasztaltátok már, hogy km-óra szerint 120-al haladva a GPS csak 110-t mutat, ez nem véletlen. Általában mindegyik - még a digitális kijelzõ is! - km-óra többet mutat, 100km/h alatt legalább 5km/h-val, felette legkevesebb 10km/h val. A fordulatszám kijelzõk is eléggé pontatlanok, azok alapján is csak tájékozódni lehet. Azt. hogy a megérzésre azonos fordulatszámon haladva az egyik motor rángat, a másik nem okozhatja a mûszerek különbözõsége, a karbi beállítás különbözõsége de a gumiabroncs nyomás vagy az út lejtése-emelkedése is. |
| Hr.Geiger | 90496 | 2015. január 20. 19:12 |
|
Jó estét! Én azt gondolom, hogy 500 ford. / perc eltérés már kívül van a hibahatáron, amire gondoltatok. |
| tulok99 | 90495 | 2015. január 20. 19:11 | Válasz erre: 90492 |
|
Én megnézném azt, hogy mondjuk az én navim szerint mennyit forog 100-nál egyik is másik is, meg mondjuk 160-nál is. lehet hogy simán csak valamelyik km óra. vagy tényleg más méretû a gumi.
|
| .HLaci. | 90494 | 2015. január 20. 17:00 | Válasz erre: 90493 |
|
Váltóáttétel,primer áttétel,esetleg ezek lehetnek mások,bár nem hiszem,hogy ezen variáltak volna,egy azon széria esetén. Mondjuk,500 f/perc simán lehet mûszer(km óra,ford.szám mérõ) kalibrációs eltérés is,szerintem. |
| Bimmer1 | 90493 | 2015. január 20. 16:28 | Válasz erre: 90491 |
|
Gumi méretet nem tudom a másikon. Enyém gyári...
|
| Bimmer1 | 90492 | 2015. január 20. 16:27 | Válasz erre: 90491 |
|
Óra szerint volt nézve. Mentem egy kört az ismerõs mocijával még a nyáron és feltunt a fordulatszambeli különbség meg hogy alacsony fordulaton nem "rángat". Akkor azt hittem az övé levan attelezve de tegnap lecsekkoltam mindkettõn a fogszamot és megegyeznek. |
| .HLaci. | 90491 | 2015. január 20. 15:53 | Válasz erre: 90490 |
|
De igen,valószínûleg tönkre tenné... Ha hosszabb távon fennáll,és az értéke nem változik,akkor valószínûleg más a gond. Az azonos sebesség óra szerint van,vagy egymás mellett megy a két motor? Mert,ha két motor esetleg más gumimérettel egymás mellett halad,akkor a két km óra,és a két fordulatszám mérõ is más értéket fog jelezni,ugyan azon VALÓS sebességnél. |
| Bimmer1 | 90490 | 2015. január 20. 14:38 | Válasz erre: 90489 |
|
Ha ennyit csuszna az nem tenné gyorsan tönkre a kuplungot? A különbség régóta fenn áll.
|
| .HLaci. | 90489 | 2015. január 20. 14:09 | Válasz erre: 90488 |
|
Csúszik a kupplung,amelyik gépnél magasabb a fordulatszám. Ez egy teljesen megmagyarázná a jelenséget. A kopott láncszett nem számít,attól az áttétel nem változik,max."csapkod" a lánc. |
| Bimmer1 | 90487 | 2015. január 20. 13:44 |
|
A mûszaki szekciotól kérdezném, hogy mitõl lehet az hogy 2 4TX -nek ugyanakkora lanckerekáttelel (16/43 gyári) azonos sebességnél 500-as rom különbség van? Csal az óra? Kopottabb lancszett? Egyéb? Egyik motor 1999-es a másik 2001-es tehát ugyanabból a szériából való. |
| gezasz | 90486 | 2015. január 20. 11:34 |
|
Olasz benzin ár nyáron: 1.75-1.8 Euro-ig volt. Most ott is olcsóbb lehet
|
| kawa550 | 90485 | 2015. január 20. 09:10 | Válasz erre: 90484 |
|
Mindenhol vannak keveset motorozók, csak nagy szerencse kell kifogni egy olyan gépet. Olasz benzinárakkal nem vok tisztában, de ausztriában tegnap 1.07 eur volt a benzin. Monnyuk nálunk az autópályán a shell kút még mindig pofátlan 1.48-ért adja, azért baccki + 120 forint literenként(!!), azért az nem semmi, annyiért én inkább már lemegyek a pályáról valamelyik városban tankolni. |
| jobbkormanyos | 90484 | 2015. január 20. 09:03 | Válasz erre: 90468 |
|
Nem tudom, de voltam már kint párszor, és hétközben szinte csak külföldi motorosokkal találkoztunk , hétvégén mennek csapatostul . Meg ne feledjük, hogy 2 eur alatt nincs kint benzin. A városokban meg robogóznak mint az állat. Lehet valós a kilométer, az enyém is olasz volt 5éves, 2évet állt szalonban, 12e km volt az órájában. Gyári gumik,/3mm mintával, MEZ. 4, féktárcsák kopása 0, fékbetétek jók voltak. |
| Flenegen | 90483 | 2015. január 20. 08:16 |
|
A CR 50 tényleg bejön? Én egyszer nekiálltam, de kb 1 óra után meguntam és azóta sem volt kedvem meg idõm nekiállni... Lehet hogy ezt még megpróbálom. Meg van itt a mosóban egy olyan szer ami a felnibe beleégett fékport is lehozza még ha ezer éves is... Vagy az.. Mindenesetre februálban lejár a mûszakim, lehet hogy du. lemûszakizik meló után meg 1 órát rászánok azt megpróbálkozom a csutakloásával megint.
|
| lendvai | 90482 | 2015. január 20. 06:41 | Válasz erre: 90477 |
|
A tartósságot illetõen: az én 4TX-emen az elõzõ tulaj lecsiszolta a leömlõket. Én esõben talán két alkalommal mentem vele, korán kelni nem szeretek, szóval száraz körülmények között volt használva. Két év után úgy adtam el, hogy még mindig tiszta volt a leömlõ, se rozsda, se vízkõ.
|
| Hr.Geiger | 90481 | 2015. január 19. 21:53 | Válasz erre: 90480 |
|
Na de ki motorozik olyan korán vazze? Elõbb szépen megreggelizünk, rákészülünk a napra és goooooo! :-) |
| kawa550 | 90480 | 2015. január 19. 21:51 | Válasz erre: 90478 |
|
Dehogy vannak. Csak nem keltek elég korán a hajnali párához gyermekeim, mert hajnal az év minden szakában van, nyáron is, amikor reggelente még a fû is "vizes".:))))))
|
| Hr.Geiger | 90479 | 2015. január 19. 21:51 | Válasz erre: 90478 |
|
Ezek szerint az igazság odaát van... ...az "új" ülés meg a TDM-en! :-) |
| Kilos | 90478 | 2015. január 19. 21:46 | Válasz erre: 90477 |
|
Ezen már én is gondolkodtam, de mindig vannak megválaszolatlan kérdések. |
| Hr.Geiger | 90477 | 2015. január 19. 21:42 | Válasz erre: 90476 |
|
Ehhez egy kérdés: vízkõ elméletileg akkor keletkezik, ha esõben odaveri a vizet az elsõ kerék. Száraz úton -mondjuk nyáron, mikor hetekig nincs csapadék - mitõl lesz ilyen barnás, vízköves? |
| Kilos | 90476 | 2015. január 19. 21:40 | Válasz erre: 90475 |
|
Tartós? Ha használod akkor lehet, hogy egy-két nap, esetleg egy-két hét de több nem. Nekem a sikálás helyett rozsdamaróval (CR50) átitatott ronggyal való áttörölgetés jött be. Megvan kb. 2 perc alatt és teljesen eltünteti a vízkövet. |
| Hr.Geiger | 90475 | 2015. január 19. 21:29 | Válasz erre: 90470 |
|
Ezen a sikáláson én is gondolkodtam, de mennyire tartós tartós az eredmény? |
| Tomi1 | 90473 | 2015. január 19. 21:05 | Válasz erre: 90472 |
|
Kardán! Nem mondanám hogy jobb, de így alakultak a dolgok. Még nem találtam meg az igazit, ezért több gépet is ki kell próbálni. Mindig BMW-t szerettem volna, de a méretei és az idõ múlása miatt lassan le kell tenni errõl az álmomról :-( |
| dinnyemag | 90472 | 2015. január 19. 20:56 | Válasz erre: 90469 |
|
Viccet és könyökcsövet félre téve, olvasom, hogy a TDM elött is és utána is XJ 900 a favorit. Miben jobb az XJ ? Hasonló méret, súly, erõ....
|
| Tomi1 | 90471 | 2015. január 19. 20:54 | Válasz erre: 90468 |
|
Valóban gyanús a Talján gépek km állása,de én azzal vigasztalom magam, hogy az enyém biztosan kivétel :-) Amúgy szerintem nem ekkora gépekkel röpködnek, inkább robognak a déli népek, aztán van egy ilyen igazi motorjuk is, amivel csak keveset mennek :-) |
| dinnyemag | 90470 | 2015. január 19. 20:47 | Válasz erre: 90469 |
|
Az csak vízkõ. Nem barátkozni kell vele, hanem sikálni egy egész délután:-)))))))
|
| Tomi1 | 90469 | 2015. január 19. 20:41 |
|
Sziasztok! Csak egy kérdés: miért van, hogy nagyon szép állapotú TDM-ek könyökcsöve olyan nagyon rozsdás? Nekem is volt ilyen gépem és ezzel a dologgal nehezen tudtam megbarátkozni. |
| dinnyemag | 90468 | 2015. január 19. 20:39 | Válasz erre: 90418 |
|
Szia! Amikor olaszból megjött a motor( 2011.02.14.), 41 ezer km volt az órájában. A valóságot csak az ottani gazdája tudja, az kiderült a papírjaiból, hogy egy tulajdonosa volt. Az azóta futott 20 ezer az, ami biztos. Én imádtam azt a gépet, így el is hitettem magammal, hogy valós lehet az amit az óra mutat. A tapasztalat azonban az, hogy bizony a taljánok tekergetik az órát. Legendásan sokat motoroznak, mégis egyen km.óraállással adják el a tizenéves motorokat(35-45 ezer km). |
| vlevi | 90467 | 2015. január 19. 18:07 | Válasz erre: 90464 |
|
"igaz, Csíkszereda messze van" Amúgy is jó túracélpont. Kifelé fel kell kéredzkedni valaki mögé, hazafelé jöhet lábon (saját kerekén ) :) |
| Kilos | 90466 | 2015. január 19. 17:23 | Válasz erre: 90465 |
|
Valóban így van és ha tovább erõsödik az EUR akkor rosszabb lesz a helyzet. A hirdetésben ott van Lóri telefonszáma, ha valakit érdekel a motor akkor meglehet kérdezni, hogy mennyi lenne az alja. |
| Flenegen | 90465 | 2015. január 19. 15:22 | Válasz erre: 90464 |
|
SAjnos a mostani EUR árfolyam miatt honosítással együtt ez valahol 700.000 környékén állna fel...
|
| Kilos | 90464 | 2015. január 19. 15:18 |
|
tdm lori http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=member&mid=16525&session_id=SESSION_ID barátunk gépe is eladásra kerül. http://www.szekelyhirdeto.info/aprohirdetes/11-motorkerekpar/161675-yamaha-tdm-850-2001.html#.VL0GKRhEVb4.facebook igaz, Csíkszereda messze van, de a moci hozzáértõ kezek által, ápolt és karbantartott állapotban volt tartva, bátran ajánlható minden érdeklõdõnek. |
| Flenegen | 90463 | 2015. január 19. 14:26 |
|
AZért minden elárul, hogy a Yamaha standon vadkörte effekteket fotóztak:)
|
| Robi70 | 90462 | 2015. január 19. 12:16 | Válasz erre: 90460 |
|
Ha mosoly volt az egyáltalán!:) De minek is örült volna?! Egy kétkerekû "csirkeszárnyas" hátán ül, ami már majdnem autó!:))) |
| fazakas66 | 90461 | 2015. január 19. 09:57 |
|
Szerintem csak elmélázott,hogy fog csapatni a Kunsági szerpentineken:)))))))
|
| csokabi | 90459 | 2015. január 18. 20:51 | Válasz erre: 90444 |
|
Kényelem szempontjából benne volt a top3-ban. Fotel volt rajta nem is ülés, Dezsõnek már csak a tv hiányzott a motor elõl:)
|
| csanesz | 90457 | 2015. január 18. 20:13 | Válasz erre: 90388 |
|
Egyenlõre nincs motor vásárlás a részérõl! Úgy tûnik nem tudja mit szeretne igazán. Bár 1 éve morfondírozik rajta... Azért köszönöm a gyors reakciót! |
| gezasz | 90456 | 2015. január 18. 20:10 | Válasz erre: 90455 |
|
Hegynek fel kanyarogva, a fordulat meg 6-8 ezer között táncol! Az az igazi
|
| Flenegen | 90455 | 2015. január 18. 20:05 |
|
Én sem kívánom azt a fránya 200-at habár hazudnék ha azt mondanám hogy nem húztam a gázt egyszer az autópályán koppig. Viszont sokkal jobban szeretem amikor nyomatékból lehet motorozni...
|
| cizi | 90453 | 2015. január 18. 19:55 | Válasz erre: 90450 |
|
Jaajj, nehogy félreérts! Én sem kívánom a kétszázat, az már nem közútra való sebesség. Az autóknál azért egy picivel jobban szeretek menni, de akad olyan akit érdemes hagyni egy idõ után.
|
| WityaXX | 90452 | 2015. január 18. 19:46 | Válasz erre: 90449 |
|
annyira sportos, hogy az xxel nem lehetett olyan sportosan közlekedni mint a TDM-mel, de még a 600rr-rel sem. a kanyarokman rajzolja az ívet ;)
|
| WityaXX | 90451 | 2015. január 18. 19:43 |
| gezasz | 90450 | 2015. január 18. 19:41 | Válasz erre: 90449 |
|
Nem mondtam én, hogy 80-nal tötymörgök! Csak azt,hogy nem járok vele kétszázzal.
|