| jobbkormanyos | 87364 | 2014. október 8. 18:11 |
|
Hátha valakinek kellene .! TDM 900- ra fék+kuplungkar, új,motoron nem volt, piros, rövidebb fajta. 6e.ft. PÜ.-ben, keressetek ! |
| aramo69 | 87363 | 2014. október 8. 17:47 | Válasz erre: 87361 |
|
Vissza fele, autó pályán többet evett, mint a oda. Zágráb, Senj, Zadar. A parton végig. De odabaxot nagyon!!!! Imádom azt az utat!
|
| VVLaci | 87360 | 2014. október 8. 17:36 | Válasz erre: 87358 |
|
Mit hoz az egyenletes gázállás! :-)))) Ótópályán annyira nem is torkos?
|
| aramo69 | 87359 | 2014. október 8. 17:36 | Válasz erre: 87358 |
|
Milyen tempót mentetek??? :) Ja és mivel??? :) |
| kawa550 | 87358 | 2014. október 8. 17:30 | Válasz erre: 87352 |
|
A minap siettünk Zadarba,aztán siettünk haza Pulából,kevesebbet evettt mint szokott,olajból is.
|
| csokabi | 87355 | 2014. október 8. 17:23 |
|
Dezsõhöz ugrottam ki amikor megbizonyosodhattam róla, hogy belefér 20 liter benzin a 900-as tankjába 300 km után. 180-190 környékén már nálam is jelentkezett az itt többek által jelzett zavaró menetszél:)))
|
| aramo69 | 87354 | 2014. október 8. 17:20 | Válasz erre: 87353 |
|
Ezekkel nem lehet papásan járni... !!!!! Ugye Roby? :)))))
|
| nferro | 87353 | 2014. október 8. 17:17 | Válasz erre: 87348 |
|
Hát akkor AHOY. 4Trex az enyém is. Papásan járva volt már 4.3 is. Gondolom úgyis lesz (vajon ki?) aki azt mondja, úgy meg minek motorozni?:)))) |
| aramo69 | 87352 | 2014. október 8. 17:15 | Válasz erre: 87349 |
|
Sziasztok! :) Zabál a 4TX többet is! Nem kicsivel...! :) (mondjuk ez nem minden napos) 2 éve nyáron nagyon kellet sietnem Zadarból haza fele, ( hétfõ hajnal) mert elkéstem volna melóból! De nem késtem el! :) Még reggel 8h kor is sós volt a bõröm... :))))))) Higgyétek 10 körül evett!!! :))))))))))))))))))))) |
| nferro | 87351 | 2014. október 8. 17:13 | Válasz erre: 87342 |
|
Hát ezt nem lehet überelni.:)) Talán csak ha ikrek a motoros csajok és szép (i) kerek.:)))) |
| VVLaci | 87350 | 2014. október 8. 17:13 | Válasz erre: 87348 |
|
Üdv a csapatban! Akkor bizony szét kell azt a karbit borítani, kitisztítani, beállítani és jó lesz! :-))) 6-nál nem kéne többet kortyolnia! |
| Hajtó | 87348 | 2014. október 8. 16:00 | Válasz erre: 87347 |
|
Köszi az infókat. Nekem egy 850 4tx van és nem ezek az adatok jöttek ki.. :(
|
| Hajtó | 87346 | 2014. október 8. 15:39 |
|
Szevasztok mindenki. Nemrég regisztráltam, és az év közepe óta vagyok tulaja egy TDM-nek :D Mint az a 11 pontban is szerepel :) próbáltam segíteni egy kicsit az elõzõ hozzáoszlásban, és csak azután köszönök be és állok elõ az én problémámmal. :( Nagy segítség lenne ha valaki feltudna homályosítani mennyit is kellene fogyasztani egy ilyen vasnak?! Tisztában vagyok vele hogy ez csukló függõ, de ügy mégis, normál és gyilkoló üzemmódban mik a határok? Imádom a gépet pedig soha nem volt túra vasam, fölég gyorsasági gépeket nyúztam. De szerintem lezabálja a gatyám! :-I Gondolom sokat kap mert erõteljes benzin szaga van még melegen is a kipufogó gáznak. Ha valakinek vannak adatai vagy ötlete nagyon megköszönném. |
| vkami | 87345 | 2014. október 8. 15:27 |
|
http://www.ebay.com/itm/NGK-Iridium-IX-Spark-Plug-YAMAHA-TDM850-850cc-91-95-DPR9EIX-9-5545-New-/380995552996?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item58b51ac6e4&vxp=mtr
|
| Hajtó | 87344 | 2014. október 8. 15:21 | Válasz erre: 87338 |
|
Üdv. Nemrég csináltam egy komplett nagy szervizt a gépen és eléggé utána olvastam a dolgoknak mi jó a gépbe. Én az NGK Iridiumos gyertyája mellett döntöttem. Nekem tökéletesen bevált, ezer meg egy évet kibír és soha nem kell hézagot álltani, nem romlik a szikra minõsége. a legtöbb helyen 5 rugó körül van / db de ha egy kicsit leleményes vagy van az olcsóban is.. Hajtó |
| aramo69 | 87343 | 2014. október 8. 15:20 | Válasz erre: 87342 |
|
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
|
| Petike88 | 87342 | 2014. október 8. 15:11 |
|
"real men ride twins" (csöcsös csajszik képét köll idegondolni.):)))) Nekem van egy ikertesóm,plusz motoros csajom, meg még TDM-el is járok szal én real-ebb vok bárkinél???? :)))) |
| VVLaci | 87341 | 2014. október 8. 10:08 | Válasz erre: 87338 |
|
Én NGK-t használok, a gépkönyv szerint 12e-nél úgyis cserélni kell.
|
| nferro | 87340 | 2014. október 8. 09:18 | Válasz erre: 87325 |
|
Jujj. Rossz elképzelni, mit csinálhatnak este. Bár lehet, hogy pókereznek.:)))
|
| nferro | 87339 | 2014. október 8. 09:16 | Válasz erre: 87320 |
|
Na jó, tényleg szimpibb a "real men ride twins" (csöcsös csajszik képét köll idegondolni.):))))
|
| furfarag | 87338 | 2014. október 8. 00:06 |
|
Sziasztok.Milyen Gyertyát ajánlotok a 850-hez?? Komplett szervizt kell csinálnom. A szûrõim már megvannak hozzá. Midland olajat használt már valaki TDM-be?Én ezt használom Suzukiba már vagy tíz éve.Nagyon jó olaj. |
| Diver | 87337 | 2014. október 7. 23:38 | Válasz erre: 87333 |
|
Ez jobban hangzott volna... Jevgenyij Fjodorovics Dragunov:-))))
|
| VVLaci | 87336 | 2014. október 7. 22:57 | Válasz erre: 87333 |
|
Én azt gondoltam: RAMBÓ! :-)))) Csak már nincs röpengedélyes MI-24-esünk! |
| VVLaci | 87335 | 2014. október 7. 22:55 | Válasz erre: 87322 |
|
Nálad is beleér a kuplungkosár a házba? (sosem veszek 900-ast!) :-))))))))))))))))) |
| kawa550 | 87334 | 2014. október 7. 22:38 | Válasz erre: 87333 |
|
Cseresznyétlen!:)))) Hát ez nem ám afféle jámbor erdei/mezei vad mint amikhez te szokva vagyol! Ez bazze kiképzett gyilkos, kézjelre támad(és ez nem vicc!) és úgy fejel hogy azt a legaljasabb profi boxoló is megirigyelné.:)))) |
| galoscsabus | 87333 | 2014. október 7. 22:27 | Válasz erre: 87332 |
|
Nana, csak semmi meggondolatlanság....mûvésznevem: "The silent Death" :-))
|
| kawa550 | 87332 | 2014. október 7. 21:33 | Válasz erre: 87331 |
|
Vigyázz vazze, tudom hol lax, vérbirkám van és nem félek használni! :))))
|
| kawa550 | 87330 | 2014. október 7. 21:30 | Válasz erre: 87329 |
|
1 Végy egy TDM-et 2 Regisztrálj a TDM fórumon 3 Segítsd márkatársaid és azokat a tudatlanokat, kik hozzád fordulnak tudásért! 4 Ne fikázd azokat, akiknek nem TDM-ük van, hiszen nem lehet mindenki tökéletes. 5 Ne akarj mindenkit boldoggá tenni, nem vagy te nutella! 6 TDM-es résen van, mint a jó cserkész. 7 Hölgyek részérõl: Rés készen van. 8 A TDM-es állapotot vesz nem kilométert! 9 A TDM-es politikamentesen ad tanácsot. 10 A TDM-es a másik nemet kedveli. 11 A próbálkozó varátokat saját szerszámaikkal amortizáljuk le. :) |
| kawa550 | 87328 | 2014. október 7. 20:42 | Válasz erre: 87327 |
|
1 Végy egy TDM-et 2 Regisztrálj a TDM fórumon 3 Segítsd márkatársaid és azokat a tudatlanokat, kik hozzád fordulnak tudásért! 4 Ne fikázd azokat, akiknek nem TDM-ük van, hiszen nem lehet mindenki tökéletes. 5 Ne akarj mindenkit boldoggá tenni, nem vagy te nutella! 6 TDM-es résen van, mint a jó cserkész. 7 Hölgyek részérõl: Rés készen van. 8 A TDM-es állapotot vesz nem kilométert! 9 A TDM-es politikamentesen ad tanácsot. 10 A TDM-es a másik nemet kedveli. 11 |
| C.J.Jani | 87327 | 2014. október 7. 20:19 |
|
TDM kódex, avagy a legszentebb 11 parancsolat! Nekünk! 1 Végy egy TDM-et 2 Regisztrálj a TDM fórumon 3 Segítsd márkatársaid és azokat a tudatlanokat, kik hozzád fordulnak tudásért! 4 Ne fikázd azokat, akiknek nem TDM-ük van, hiszen nem lehet mindenki tökéletes. 5 6 TDM-es résen van, mint a jó cserkész. 7 Hölgyek részérõl: Rés készen van. 8 A TDM-es állapotot vesz nem kilométert! 9 A TDM-es politikamentesen ad tanácsot. 10 A TDM-es a másik nemet kedveli. 11 |
| kawa550 | 87326 | 2014. október 7. 20:10 | Válasz erre: 87325 |
|
Az öreg ugyan lökött, de nem hinném hogy buzernyák.:))))
|
| Fido71 | 87325 | 2014. október 7. 19:59 | Válasz erre: 87321 |
|
Mé? Korda Gyuri is viszi Klárikát mindenhova... :)))))) |
| kawa550 | 87324 | 2014. október 7. 19:57 | Válasz erre: 87322 |
|
Csak aztán úgy ne járj mint Krisz, kicseréltette a kihajtás csapágyát valami 80 rugóért oszt kiderült hogy az új lánc hangját hallotta....
|
| kormi1313 | 87323 | 2014. október 7. 19:52 | Válasz erre: 87321 |
|
Estet mindenkinek! Megijedtem en is. Hova kerültem? |
| sandryder | 87322 | 2014. október 7. 19:50 |
|
Tisztelt márkatársaim! Nem tudok napirendre térni azon, hogy intenzívebb gyorsításnál mi a manó vonít a blokkban. Találgatok, hogy a kuplung csúszik, a motorolaj miatt vagy a primer hajtás csapágyas lehet, stb. Ebben tapasztaltabbak vagy a mûszaki részleg tanácsadó válaszait várom. |
| kawa550 | 87321 | 2014. október 7. 19:47 | Válasz erre: 87320 |
|
Baccki, én is arra gondoltam hogy talán mégis többségben vannak már itt is a mások oszt megsértõdtek?:)))))))))))))) De nem, az nem lehet, ez a tádé fórum és talikra is szinte mindenki fehérnéppel jön.:))))))))))))))))))) |
| VVLaci | 87320 | 2014. október 7. 19:05 | Válasz erre: 87319 |
|
A 87318-cal kiütötted a fórumot! :-))))))))))))
|
| nferro | 87319 | 2014. október 7. 18:41 |
|
No, mi történt? Napsütés, oszt mindenki motorozik? Csak szólok, lement a nap. Fórumra magyarok!
|
| nferro | 87318 | 2014. október 7. 10:22 | Válasz erre: 87317 |
|
Hát igen. Mindenki buzi, aki nem hetero! Egy mindenkiét, mindenki egyét.:)))))) |
| kawa550 | 87317 | 2014. október 7. 10:10 | Válasz erre: 87316 |
|
Nyugodtan mondjad csak hogy buzi, ebben a topikban nem szégyen ha heteró vagy.:)))))
|
| VVLaci | 87312 | 2014. október 6. 21:46 | Válasz erre: 87311 |
|
Ha már itt tartasz, szereld szét rendesen. Nem nagy ügy a porlasztót rendesen kivenni. Könnyebb lesz összerakni a rendszert, ha látod, mi hová megy. Nekem az olajcsõ jött le könnyebben. |
| Petike88 | 87311 | 2014. október 6. 21:42 |
|
1,5 óra volt eljutni, hogy ennyire szétszedjem, most jön az amikor ki kell nyissam a service manualt. Láncot le kell vegyem, hogy kijöjjön a blokk. Ehhez hátsó kereket ki kell vegyem vagy legalábbis vissza kell lazítsam a spanolást. Olajkör vezetékét le kell oldjam valahol. Hol szerencsésebb? a csövet vagy a 2 csavarral rögzített csõcsonkot vegyem le? Hûtõ meg a segédkerete már lent van a fejidom részével együtt. A karburátort lehet a helyén hagyom csak a szivótoroknál lazítom le és otthagyom max a vázhoz kötöm így talán nem kell a benzincsöveket meg a bovdent stb kikötni. Vélemény? |
| kawa550 | 87310 | 2014. október 6. 21:30 | Válasz erre: 87304 |
|
Tudom hogy nem pont olyan a tádé alátét mint amit belinkeltem, azt csak mintának szántam hogy kb ilyen. Nekem az alátét meg az anya együtt volt 5 eur az osztrák yamahánál.
|
| kawa550 | 87309 | 2014. október 6. 21:26 |
|
Szerintem már mondtam, de azért elmondom mégeccer.:)) Ezek a csepptöltõk(az enyém is) 500 MILI(!!!) amperral töltenek, bármiféle nevetséges vastagságú tyúkbél elég nekik, semmiféle bikakábelra nincs szükség hozzájuk. Épp ezért a legcélszerûbb a szivargyújtót fixen az akkura kötni, aztán egy sima szivargyújtóba dugható csatlakozón keresztül rádugni a töltõt, mindenféle szerelés krakagyilcsipesz meg ülésemelgetés nélkül. Nekem így van vagy 5 éve, soha nem veszem ki az akkut és egész télen úgy telel a -20 fokos garázsban hogy folyamatosan rajt van a csepptöltõn. Az enyém pl ilyen: http://www.marktguru.at/Angebot/Louis-H-Tronic-Batterieladeger%C3%A4t+AL+1000+Plus:26091/ |
| Fido71 | 87308 | 2014. október 6. 21:22 | Válasz erre: 87305 |
|
Nekem is Lidl-is töltõm van! Nekem megfelel, a 80 Ah autó és a 3Ah robogó akksit is szépen rendezi... |
| Petike88 | 87307 | 2014. október 6. 21:21 |
|
ez új korában még nem tudott elfordulni, bár tény, hogy nem ült bele teljes egészében a bordázott tengely bordáiba
|
| kawa550 | 87306 | 2014. október 6. 21:18 | Válasz erre: 87303 |
|
Há kedves tezsvírem , ugye te is látod hogy az az alátét gatya és simán el tud fordulni a tengelyen az anyával együtt?
|
| szodasbacsi | 87305 | 2014. október 6. 21:18 | Válasz erre: 87283 |
|
Én Lidl-es akksitöltõt használok. Szerelni nem volt kedvem, ezért az ülés alatt kerestem egy vastag piros vezetéket, széthúztam a csatlakozóját, megnéztem, hogy melyik része van áram alatt, Az "anya" része, ezért bele kellett dugni egy kábelsarut, hogy rá tudjam tenni, a töltõ + vezetékét, a - vezetéknek meg kerestem egy viszonylag tiszta csavarfejet, amin megáll a csipesz. Télen kb. havonta rátettem a töltõt, de pár perc múlva már készenléti állapotba is került a töltõ, vagyis nem sokat merült az akksi álltában. (A motor zárt, de nem fûtött helyen van.) |
| Petike88 | 87304 | 2014. október 6. 20:58 |
|
más a foga az enyémnek. Yamaha World-bõl rendelt az alátét majdnem drágább volt mint az anya
|
| kawa550 | 87302 | 2014. október 6. 20:57 | Válasz erre: 87300 |
|
Kb így kell kinéznie: http://www.ebay.com/itm/Genuine-Yamaha-Lock-Washer-RT100-MX100-DT100-YG1-90215-16020-00-NEW-NOS-/321273745193 |
| kawa550 | 87301 | 2014. október 6. 20:49 | Válasz erre: 87288 |
|
Bitte(majdnem olyan)sõn(mint én)! Minden kívánságod így teljesüljön!:)))) Szívesen segítenék a tecsnische problemában is, de ahol elektronok szaladgálnak, ahhoz én nem értek.:)))))))) |
| Petike88 | 87300 | 2014. október 6. 20:46 |
|
Majd rakok fel képet az anyáról is meg a biztosító lemezrõl, csak most idõ híjján vagyok. Motorról is rakok képeket, de lehet, hogy hétvége lesz belõle. Meló van, közbe angolra járok, barátnõ bekerült kórházba (nem vészes csak mandula nyugi) Igazából már jó pár kilómétert vergõdött az anya a tengely végén mert a dekni miatt nem tudott leesni. Lazítom le a deknit erre leesik az anya én meg elkezdtem anyázni. |
| Skuli | 87299 | 2014. október 6. 20:43 |
|
Ki parkolt ma este 7 körül Jászberényben a Hatvani úton egy fekete 4TX-el? Pont egy ismerõsöm elõtt állt meg, aki mikor hazaért, azt hitte, náluk vagyok vendégségben :D
|
| VVLaci | 87298 | 2014. október 6. 20:36 | Válasz erre: 87294 |
|
Egy ilyen alkatrészt keress a jobb oldalon, a biztosítéktábla elõtt. Két vastag vezeték megy rá párhuzamosan elõröl. http://italmondo.hu/shop/8-elektromos-alkatreszek/1064-rele/10381-50268%C2%A0-inditorele-honda-kawa-suzuki-yamaha-150a.html |
| aramo69 | 87297 | 2014. október 6. 20:31 | Válasz erre: 87296 |
|
Még valami! Ne nevessetek ki, de már jártam így... :))) Pedig nem ittam HP t. A vas üresben legyen, és ne 0.75 ös vezetékkel próbáld.....
|
| aramo69 | 87296 | 2014. október 6. 20:26 | Válasz erre: 87295 |
|
Kilos igazat beszél! :) Ellenõrizd az érintkezõ felületeket, fõleg test felõl. Vagy adj neki direkt 12v ot. És kiderül a turpisság!
|
| Kilos | 87295 | 2014. október 6. 20:12 | Válasz erre: 87289 |
|
Sziasztok! Kucsi, még mielõtt kivennéd az aksit, tisztítsd meg a sarukon az érintkezési felületeket. Egy próbát megér! |
| nferro | 87294 | 2014. október 6. 20:08 | Válasz erre: 87285 |
|
Köszi szépen Laci! Sasolni fogok. A 87287 hsz után már tudom, hogy az ülés alatt keressem.:))) |
| VVLaci | 87292 | 2014. október 6. 20:03 | Válasz erre: 87290 |
|
Na jó, ne a HP döntsön, hanem a józan ész! :-) |
| VVLaci | 87291 | 2014. október 6. 19:59 | Válasz erre: 87289 |
|
Cserélj akksit, cellazárlatos lett! Az új akksival majd mérj töltõfeszültséget, sajnos a fesszabályzót szereti kinyírni. Az önindító sarujára adj egy másik akkuról feszkót (bikázd meg), úgy, hogy levetted a csavarról. Szerintem fog forogni. |
| aramo69 | 87290 | 2014. október 6. 19:53 | Válasz erre: 87284 |
|
A másik csimmát már nem fejeztem be.... HP után már nem igazán megy a varrás. :))))))))))))))))))))))))))))))) És jelen állapotomban nem akarom eladni a TÁDÉT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szép estét mindenkinek! :)))))))))))))))))))))))))))))) |
| Kucsi | 87289 | 2014. október 6. 19:50 | Válasz erre: 87287 |
|
Az a jelenség, hogy feltöltött aksinál ,ha önindítóztam, akkor minden áramot levett a rendszerrõl. Ezután szép lassan visszajött a delej, de csak akkor ha a vészleállítót kikapcsoltam. Az elsõ próbálkozásokkor még az volt a tünet, hogy a relé csak csattogott, de akkor sem indított. Levettem az öníndító saruját a relérõl, és akkor megszünt ez az áram leszívási tünet. |
| VVLaci | 87287 | 2014. október 6. 19:35 | Válasz erre: 87286 |
|
Mi a jelenség? Az indítórelé hamarabb adja fel. Ha indítasz, az ülés alatti relé kattan? A kimenõ ágán van áram? Sokminden ok lehet, beszéljünk róla! |
| Kucsi | 87286 | 2014. október 6. 19:30 |
|
Szedett már ki valaki önindítót 850-esbõl? Kifér úgy hogy nem kell leszednem a kipufogót? Sajna egyenlõre nem tudom kideríteni, hogy az aksi,vagy a feszszabályzó krepált be, mert nem tudom beindítani.Szerintem az önindító lesz a bûnös,mert erre utaló jeleket találtam. |
| VVLaci | 87285 | 2014. október 6. 19:26 | Válasz erre: 87283 |
|
Voltak olcsó csepptöltõk motorokhoz az Aldinál és a Lidlnél is. Lehet, hogy idén is lesz, figyeld az akciókat! Én egy testeléshez és az indítórelé akku ágára tenném a töltést. |
| VVLaci | 87284 | 2014. október 6. 19:21 | Válasz erre: 87282 |
|
Na jó, egy ördögös azért márka!!! (Dainese) :-)))))))))))))))) A HP-val veled tartottam! Oszt el ne add a vasat!!!! :-) |
| nferro | 87283 | 2014. október 6. 18:54 |
|
Hahó! Közeleg a tél. Nem csak a Trónok harcában, sajnos. Tippet kérnék, hogy akksi töltõk közül milyet érdemes beszerezni? Fûtetlen helyen áll a gép, de nem nagyon szeretnék akksikirámolósat játszani. Már csak azért sem, mert egy-egy egészségügyi gurulást télen is akarok. Milyen az a csepp töltõ? Nem akksit, hanem cseppet tölt?:))) Tudom a lényegét, de ez jelölve van rajta? Hétvégén láttam pár típust és nem nagyon tûnt a szemembe. Gondolom zárt, ólomcellás akksik ezek, lehet sima töltõvel nyomatni? Nem kezd el pezsegni? Végül pedig: hol célszerû a rendszerre kötni, mondjuk a biztosítéknál? Bocs és köszi.:))) |
| aramo69 | 87282 | 2014. október 6. 18:15 |
| kawa550 | 87281 | 2014. október 6. 16:25 | Válasz erre: 87277 |
|
Én nem tom, de az ikertesónak bõven elég a 70Nm-el lehúzni, semmiféle légkulccsal meg menetragasztóval nem megyek a közelébe oszt mégse lazul le. Õszintén szólva szívesen megnéznék egy képet arról a biztosítólemezrõl, mert olyant én még nem láttam hogy az anya kinyomta volna a lekalapált részt, ha meg a belsõ fogai rendben vannak, akkor elfordulni nem tud a lemez, tehát nem lazulhat le. Ha mégis akkor vagy a lemez szar, nincsenek meg a belsõ fogai, vagy 28x volt már lekalapálva, vagy csak azt hiszed hogy jó az a menet az anyán..... |
| VVLaci | 87280 | 2014. október 6. 15:39 | Válasz erre: 87277 |
|
Elnyalta a lemez körmeit, vagy mi a baj? A 80Nm-nek elégnek kell lennie, ha a kiskerék belsõ fogazata és a tengely ép! Ott nem lehet kottyanás. |
| Robi70 | 87279 | 2014. október 6. 15:15 | Válasz erre: 87278 |
|
Szasztok! Joci, úgy látom a fórumos kollégák is hasonló véleményen vannak, mint én. Gondolkodj, mielõtt hüleséget csinálsz. Tavasszal bánni fogod, de (ha sikerül eladni) akkor már késõ lesz!!! Nem anyagi kényszerbõl egy ilyen vastól megválni....?! |
| aramo69 | 87278 | 2014. október 6. 13:43 | Válasz erre: 87272 |
|
Na haza gurultam.... :) Igen az erõ kar! Ez a petrencés rúd efektus!!!
|
| Petike88 | 87277 | 2014. október 6. 13:17 |
|
Jah szétszedéskor megint leesett az elsõ lánckerék anyája, pedig légkulccsal lett ráverve. Ez a 3. anya ami leesik róla, ennek legalább megmaradt a menete és vissza tudom tenni remélhetõleg. Mostmár agyig áztatom menetrögzítõvel és úgy lesz visszarakva, mert a lemezbiztosítás szart se ér.
|
| Petike88 | 87276 | 2014. október 6. 13:15 |
|
lehajtották a sztenderd aztán lepattantak róla majd csodálkoztak, hogy a motor a kirugózástól átbillent a sztenderen...
|
| Fido71 | 87275 | 2014. október 6. 13:04 | Válasz erre: 87274 |
|
A sztenderre húzáshoz nem erõ kell, hanem jó technika! A cimbik inkább balfaszok voltak... :))))) |
| csokabi | 87273 | 2014. október 6. 12:46 | Válasz erre: 87271 |
|
Én meg most startoltam el a kollégákkal. Drága fõnököm egész héten lehetõséget biztosít számomra, hogy tesztelhessem a nemrég vásárolt hiper-szuper fejlámpámat:)
|
| Fido71 | 87272 | 2014. október 6. 12:36 | Válasz erre: 87269 |
|
Magasabb építésû motor nehezebbnek érzõdik. Minél feljebb van a súly, annál nehezebb felállítani. De milyen haverjaid vannak, hogy sztenderre húzás helyett a földre támasztják a gépet? :)))) |
| aramo69 | 87271 | 2014. október 6. 12:30 | Válasz erre: 87268 |
|
Na lassan húzom a bõrt, nem csak a fogaimra, és indulok 10 esen hazafelé BP rõl a TÁDÉVAL! Hajnalban kezdtem. Már csak a gurulás hiányzik! :))) Szép napot széles utat mindenkinek!!!!!! :)
|
| Petike88 | 87270 | 2014. október 6. 11:58 |
|
Városi poroszkálásra sztem nem való, be se melegszik ha kicsit hidegebb az idõ, alsó ford szám tartományban rángat, ha pörgeted túl nagy a motorféke Városba a 350-es Jawat jobban szerettem mert fele annyi súlyú 2 ütemû kis köbcentivel. De ez saját vélemény, meg én lehet, hogy én nem tudok motorozni :) |
| Petike88 | 87269 | 2014. október 6. 11:55 |
|
Az Én TDM-emet 2 haver döntötte fel addig sztenderre támasztásnál, nem számítottak ekkora súlyra... SV650-et szinte másik oldalra borítom annyival könnyebnek érzõdik :) |
| aramo69 | 87268 | 2014. október 6. 11:52 | Válasz erre: 87265 |
|
Átgondolva igazad van Fido!!! hmmmm :) Ne poverkedjek! A fizika, az fizika...... Más vassal is így járnák! Fõleg, hogy a túra stílus maradna. Az tuti... :)))
|
| csokabi | 87267 | 2014. október 6. 11:25 | Válasz erre: 87265 |
|
Ahogy mondod! Egy ilyen leböffenõs, megtorpanós szitu minden motornál kellemetlen pláne, ha még sóder is kerül a talpunk alá.
|
| csokabi | 87266 | 2014. október 6. 11:24 | Válasz erre: 87264 |
|
Én meg az elõbb rágtam be, mert hülye fejjel megint bent felejtettem a nadrágom zsebében egy pzs-t és úgy raktam a mosógépbe...:(
|