27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

istvan170 86166 2014. szeptember 2. 13:39   Válasz erre: 86165
Csak adott MAC címre tiltja a netet, tehát a digitális rögzítõd mehet, te netezhetsz, de a gyerek telefonja/pc-je adott idõben nem tud netezni, se wifin, se vezetéken.
    

lendvai 86165 2014. szeptember 2. 12:45   Válasz erre: 86163
Az áramellátással nem akarok szórakozni, egyrészt a kiscsaj akármikor átdughatja az idõzített aljzatból, másrészt a napi szintû újraindítás nem egészséges. A teljes net hozzáférést sem akarom letiltani, mert ott van egy digitális rögzítõ, amire néha rá akarok nézni ha éppen nem vagyunk otthon, arra kell egy vezetékes port. Szóval igényeim vannak, csak pénz nincs rá úgy tûnik. :-) Az egyetlen router 30 ezer fölött volt, amit eddig találtam és tudta a wifi idõzítését.
    

istvan170 86164 2014. szeptember 2. 12:21   Válasz erre: 86161
A nagyobb TP-LINK routerek már tudják MAC címre szûrve az idõzített net hozzáférést. Ez ugye nem csak a wifi részt kapcsolja ki, hanem a teljes net hozzáférést a megadott klienseknél. A weboldalukon találsz egy emulátort, hogy melyikek képesek rá. A TL-WR1043-as modell biztos, de talán már a TL-WR841 is.
    

csokabi 86163 2014. szeptember 2. 11:50   Válasz erre: 86161
Ha esetleg nem találnál ilyen kütyüt, akkor még lehet játszani az áram ellátással is...
    

VVLaci 86162 2014. szeptember 2. 11:34   Válasz erre: 86161
Keresd meg a veresegyházi számítógépmágust! :-)
    

lendvai 86161 2014. szeptember 2. 11:21  
Informatikus kollégák felé kérdés: olyan wifi routert szeretnék venni, amiben a wifi idõzíthetõ (kölök éjjel aludjon, ne netezzen okból). :-) Nézegetem a neten, de eddig nem találtam még ilyet. Értelemszerûen nem akarok több tízezret kiadni azért, hogy éjjel-nappal a faszbuk folyjon át rajta, max 10k a keret. Max. 4db vezetékes port kell rá, de 1db is elég. Valakinek van infója ilyesmirõl?
    

Zozz 86160 2014. szeptember 2. 11:15  
Sziasztok!

Ha már feljött a plexi téma... 900-on van valakinek tapasztalata az Ermax túraplexijével?

Valaki itt pár napja kérdezte, hogy leér-e a petya féle középállvány. Én leboritottam indulás elõtt a motort: nem ér le a sztender, van játéka a lábtartónak (gyári - kicsit kopottas :) - koptató csavarokkal). Minõségi darab egyébként, nem csalódtam.
    

vasutas 86159 2014. szeptember 2. 10:01   Válasz erre: 86158
Persze, mi sem indulunk el szakadó esõben, de nagyon bízunk a holnapi jó idõben . Tíz éves hagyomány már nálunk ez a fakerzés õrület, idén szerettük volna Macedónia érintésével elérni, de zizis Gábor lebeszélt bennünket a kevés idõ miatt .-:)
Oszikával szerencsés helyzetben vagyunk, megadjuk a napok számát és az útirányt Vili barátunknak, csak követnünk kell õt és garantált a kaland . Tavaly is így jártuk be a Dolomitokat és a kötelezõ hágók mellett sok érdekes és gyönyörû helyre eljutottunk, amikrõl sajnos keveset olvasni útleírásokban .
    

ati5995 86158 2014. szeptember 2. 08:57  
Jocó! Én meggondolnám a túrát,mi is lefújtuk a Faakert,egész héten záporokat igérnek,és a nedves aszfaltnál csak a szalagkorlát a rosszabb!!Nekem meg csak a száraz aszfalt jó"vadászni"
    

lendvai 86157 2014. szeptember 2. 08:24   Válasz erre: 86154
Jocó, az utolsó mondatról a Vuk egyik párbeszéde jutott eszembe:
- Maga most biztonságban van, nem sejt semmit!
- Mi az, amit még...nem is...sejtek? :-)
    

csokabi 86156 2014. szeptember 2. 07:53  
Síelni még nem fogtok, de egy hógolyó csata már összejöhet:)
    

csokabi 86155 2014. szeptember 2. 06:58   Válasz erre: 86154
Hát errefelé nagyot nem tudtok hibázni, már ami a kanyargós utakat illeti:)))
    

vasutas 86154 2014. szeptember 2. 06:43   Válasz erre: 86153
Köszönöm az idõjárás jelentést, mi is bízunk a holnapi szép idõben . Nagy távolságot terveztünk, sok kanyarral és harmadrangú utakkal, ezért nagyon vágyunk a száraz aszfaltra .-:)
(Most jut eszembe, Oszikával nem is sejtjük, merre is megyünk, hiszen az út megtervezését és a levezetését rábíztuk a ducattis barátunkra .-:)))) --)
    

csokabi 86153 2014. szeptember 2. 06:23   Válasz erre: 86152
A tied már igazi Grand Turismo:)
Gyertek csak bátran! Be van borulva, de már sokkal jobban néz ki, mint az elmúlt napokban. Maratoni munkanapokra készülünk mi is a melóban:(
http://wetter.vol.at/
    

vasutas 86152 2014. szeptember 2. 06:16   Válasz erre: 86138
No csak, az én motorom is GT kivitel lenne ?-:))
Amúgy ma indultunk volna Oszikával a svájci határ mellé, de szakad az esõ . Holnapra már kevesebb esõt jósolnak és idén sem szeretnénk kihagyni a "faker-see" bulit, bár most is messze elkerüljük azt a találkozót . -:)
    

desperado25 86151 2014. szeptember 1. 21:52   Válasz erre: 86138
akkor csak ilyet kell csináltatni...
    

lendvai 86150 2014. szeptember 1. 21:45   Válasz erre: 86129
Szia Attila! :-) Egy könnycseppet el is morzsoltam most itt a szemem sarkában, mert hát az én elõzõ fekete 4TX-emet hajtod. :-) Én megjártam vele a Glocknert 2011-ben, az nagyjából 1500km volt, gond nélkül tûrte. A kollégák jótanácsait érdemes megfogadni, én láncot nem cseréltem rajta a nálam töltött 2 év alatt. Az elsõ fékbetétek 2011-ben a Glockner túra elõtt cserélve lettek, a hátsót talán utána cseréltem le, mert kissé megpörkölõdött. :-) A nyereg miatt nem kell aggódni, nekem megduplázta a gyárihoz képest a hatótávolságot, így 150km-t gond nélkül bírtam megállás nélkül. Na jó, a Glockner túrán volt egy 200+ km-es autópálya, ott már azért sajgott a hátsóm. :-) A gyári szerszámkészlet nem volt benne, gyertyát én 2012-ben cseréltem szezon elején. Karbimembránok is 2012-esek. Maguk a karbik is fel lettek újítva a 2012-es szezon elején (fúvókák cseréje, tisztítás, beállítás, szinkron). Ha azóta te nem cserélted le rajta ezeket a cuccokat, akkor azok adott korúak. Akkumulátor szintén 2011-es, a Shox-ból származik. Defektjavítóból a szén-dioxid palackosat vedd, 5-7000Ft bolttól függõen. Osztrákoknál ha egyedül mész 1db láthatósági, ha ketten akkor 2db, hogy a yard ne tudjon kötekedni. :-)
Én szívesen elkísérnélek egy szakaszon (mondjuk Tapolca-Bécs), de sajnos nem tudok ígérni semmit, ha jól számolom a szeptember 13-i hétvége környékén indulsz, nálam erõteljesen idõjárásfüggõ is a motorozás. :-) Nem is látott sok esõt az a 4TX. :-) A Givi túraplexi nekem autópályatempónál veszettül rázta a fejem (181cm vagyok), a Givi Airflow ami rajta volt ebbõl a szempontból nagyságrendekkel jobban védett, az egy V-Strom plexi volt, így én gyártottam rá a konzolt.
Remélem jól szolgál a gép, én imádtam a 2 évig, amíg nálam volt. :-)
    

csokabi 86149 2014. szeptember 1. 21:38   Válasz erre: 86148
Hát csak keresgélj utána, mert a következõ szezonban megyünk Bregenzerwaldba, Tirolba és a Stelviora karcolgatni:)))
Nekem meg ez a kék és a bordó-fekete jön be nagyon.
    

dinnyemag 86148 2014. szeptember 1. 21:31   Válasz erre: 86147
Dehogy nehéz. Annyi van, adnak is el belõle. Már csak a szponzort kell megtalálnom:-)
Nem tudom miért de a kék motor-autó nekem valahogy nem jön be.
    

csokabi 86147 2014. szeptember 1. 21:27   Válasz erre: 86142
Sárga 900-as csak 2002-ben volt. Nehéz lesz szépet is, jót is találni:)
    

csokabi 86146 2014. szeptember 1. 21:23   Válasz erre: 86145
Na majd kerítünk rá alkalmat:)
    

Kilos 86145 2014. szeptember 1. 21:21   Válasz erre: 86144
Jó vagy nálam egy pofa sörre! :)
    

csokabi 86144 2014. szeptember 1. 21:18  
Ja és ez a kék nagyon szép kék!:)
Én simán bevállalnám! http://totalbike.hu/tesztek/2012/06/24/olyan_semmilyen_megis_nagyon_jo/
    

lendvai 86143 2014. szeptember 1. 21:18   Válasz erre: 86141
Igen, tudom a cikkszámokat, de csak francia nyelvû webáruházban találtam. Egyelõre megvagyok nélküle, de ha valaki szeretne ilyen toldatot és tud franciául annak elküldöm az adatokat. :-)
    

dinnyemag 86142 2014. szeptember 1. 21:17   Válasz erre: 86141
Köszi Csabi! Tetszik, de kéket nem veszek:-))))
    

csokabi 86141 2014. szeptember 1. 21:16   Válasz erre: 86139
Igen, ez egy gyári felkészítésû masina:) Szerintem csak a francia piacra készítették, de ez nem biztos. A GT felszereltség része a két kis méretû oldaldoboz, a fejidomra szerelt visszapillantók, az extra nyúlványok a plexi mellett (Lendvai még a cikkszámukat is tudja szerintem) és a motorburkolat. Tetszik? Akkor tessék: http://www.autoscout24.at/Moto/Details.aspx?id=255452682&cd=635451524520000000&asrc=st :)))
    

Kilos 86140 2014. szeptember 1. 21:15   Válasz erre: 86139
Ne szórakozz Dezsõ! :)))) -az ott egy gyönyörûkék 900-as! igaz, még én sem láttam ilyen GT változatot!
    

dinnyemag 86139 2014. szeptember 1. 21:10   Válasz erre: 86138
Szia Csabi!
Szép az a 900-as, kár, hogy kék:-)) Komolyan van olyan, hogy TDM 900 GT? Az ott a képen egy gyári motor? Hol lehet ilyent occsón venni?
    

csokabi 86138 2014. szeptember 1. 21:03   Válasz erre: 86136
Nem mondasz egyébként hülyeséget. Talán a Yamaha is rájött erre és a 900-as GT verzióján ezért helyezett el két plusz toldatot a plexi mellé.
    

Kilos 86137 2014. szeptember 1. 20:52   Válasz erre: 86129
Szia Attila!
Azt javasolnám, hogy a felkészülést a motorod felkészítésével kezd. Ne 1400 km-re készülj, mert fél év múlva haza is akarsz jönni vele. Vidd el egy jó szervizbe és kérj egy teljes körû átvizsgálást és csináltass meg mindent ami a következõ 3000 km-en belül lenne esedékes (olaj, olajszûrõ csere, légszûrõ csere, egyéb folyadékok, gyertya csere stb.) Fékbetétek, a gumik és a lánc állapotvizsgálata is nagyon fontos, inkább most csere mint, külföldön. Fontos, hogy mond el a szerelõnek, hogy fél évre külföldre mész és nem lesz lehetõséged a motor szervizelésére.
Nyugat, Észak-Nyugat irányba tartasz, meleg ruha és esõvédõ mindenképpen szükséges. A motorhoz lánckenõ spray, és deffekt javító (nem árt megtanulni a használatát, akár egy kidobott, használaton kívüli gumin gyakorolni). Ha nem motoroztál még soha egy nap 6-700 km, akkor én is a három etapot javaslom.
    

desperado25 86136 2014. szeptember 1. 20:52   Válasz erre: 86133
Értem én! Igazán most ültem át egy cafe-racerrõl, amin 1 cm szivacson görnyedtem zéró szélvédelemmel, és azon csendesebb volt a menetszél, pedig telibe kaptam... most azt figyeltem meg hogy igazán a plexi melletti idomrész okozza a zajt a bukó két oldalán...
    

PalmBela 86135 2014. szeptember 1. 20:45   Válasz erre: 86131
Ehe!
APA KEZDÕDIIIK!!!!

Hali! Sajna a TDM-en nincs jó megoldás a szélvédelemre! Ha visszaolvasol, a 86ezer hozzászólásból 40ezer tuti a szélvédelemmel foglalkozik! És még senkinek nem lett tökéletes, pedig mindig mindenki ezen vakerál! De tényleg!
Szal most elég nagy lavinát indítasz el, de sebaj, mert ezért van itt mindenki! :) Hogy segítsünk és tapasztalatot adjunk egymásnak!
Lesz itt mindjárt minden! Plekó nélkül vagy túra, vagy van egy két akkora vitorlás is hogy ihaj! És vannak szép házi készítésûek is!
Nekem GIVI túra van fent, de rázott az is, gyárim nem volt, hát tettem rá egy MRA X-screen vario-t vagy micsodát, csak a sima felfogatással jobb lett, de még így is van egy kis turbulencia. Most ez van, ezt kell szeretni!
A lényeg: kísérletezz, kérj kölcsön ezt azt, mert hiába jó ez most nekem, Neked lehet nem lesz az! Számít a magasság, testtartás, sisak szóval...
szóval hajrá!
Bocsi a hosszért, ma ilyen napom van. :)

    

Robi70 86134 2014. szeptember 1. 20:43   Válasz erre: 86129
Bélánk értekezését kiegészíteném egy tartalék kuplung bowdennel (2e ft), és egy defekt javító készlettel (kiviteltõl fügõõen 2-5e ft). Azért jó ha van nálad útközben ilyesmi, mert akkor nem fog kelleni!:)
    

csokabi 86133 2014. szeptember 1. 20:37   Válasz erre: 86131
Szerintem vedd fel a kapcsolatot Karex-szel! Neki van saját gyártmánya ami a többiek szerint jól dolgozik. Egyébként a nagy többség a különbözõ Givi és Kappa túraplexik után általában visszaszerelt a gyári kis vacakra...
    

PalmBela 86132 2014. szeptember 1. 20:31   Válasz erre: 86129
ST-t Mindenkinek!

Hát az 1400km az szerintem nem olyan sok. Ha bírja a popó akár 2 napba is belefér, persze ha nézelõdni akarsz érthetõ a 3 nap.
Ha eddig figyeltél a motorodra akkor szerintem különösebb felkészülés nem szükséges, de ha már rég volt szerviz akkor érdemes megcsinálni a kötelezõt és átnézetni a féket, láncot, karbiszinkron stb, hogy a szemeszter alatt ne kint legyen vele gondod.
Amit feltétlen vigyél esõruha, láncspray, ha megvan a gyári szerszámkészlet akkor azzal elvileg "mindent", meg tudsz oldani.
Aztán persze saját igények, szállástól függõen, sátor vagy vastag bankkártya... :)

Egyenlõre szerintem ennyi, de minjá jönnek a Többiek és kijavítanak illetve kiegészítenek!

Jó utat!

B

    

desperado25 86131 2014. szeptember 1. 20:27  
Sziasztok márkatársak!
A 4 TX-en a gyári plexi van még, ami enyhén szólva nem sokat ér. Melyik az az utángyártott, ami már alkalmas túrázásra anélkül, hogy a turbulenciától megsüketülnék? pl: GIVI a shox-ból?
    

gezasz 86130 2014. szeptember 1. 20:26   Válasz erre: 86107
Most látom van egy nõi motorostársunk! Ritkaság kis hazánkban. Fõleg úgy ahogy a bemutatkozásba írja ,hogy a férje az utas. Gondolom, õ sosem vezetett még motort. Engem elég nehéz lenne felimádkozni valaki mögé. Pár éve vittek egy kilométert utasként normális városi tempóba, szinte görcsöt kapott a kezem a kapaszkodástól. Nem volt rá ok, de mégis. Szeretem én irányítani a dolgokat.
Vegyél Givi Wingrack csomagtartót, és agyon lehet terhelni
    

z_attila 86129 2014. szeptember 1. 18:28  
Kedves TDM es kollégák!

Attila vagyok, lassan két éve van meg TDM 4tx em. Alkalmanként olvasom a fórumot, ritkán vagyok aktív tag.
Általában 2-500 km-es túrákat teszek, most viszont egy nagyobb útra készülök (~1400km) és két hetem van rá felkészülni, szeretném tapasztaltabb társaim segítségét kérni.
Útvonalam nagyjából: Tapolca(Balaton)- Bécs- Passau- Nürnberg- Köln- Kortrijk. Két alvásra gondoltam út közben.
Én ott is maradok, ott fogok suliba járni fél évig.
Kérdés:
1 Szerintetek miket szerezzek be a túrára, miket nézzek meg a motoron okvetlenül indulás elõtt, és milyen szerszámokat vigyek? (láncállításhoz/ápoláshoz szükségesekre gondoltam egyenlõre)
Szívesen fogadnék általános jótanácsokat, tapasztalatokat.
2. Kinek van kedve jönni? Örülnék, ha lenne társaságom, legalább egy egy szakaszon! :)

Válaszokat köszi elõre is :)
Üdv,
Attila


    

Annonymus 86128 2014. szeptember 1. 17:41   Válasz erre: 86110
Nagy Arc vagy...:-)))Zene füleimnek...
    

Robi70 86127 2014. szeptember 1. 17:12   Válasz erre: 86126
István, áttétel számolgatáshoz itt egy kis segédlet: http://www.gearingcommander.com/

    

istvan170 86126 2014. szeptember 1. 15:56  
Köszönök mindent! Sima Lucas betétek lesznek mindenhol. Elõre egy foggal kisebb kerék kerül. Remélem beválik, nagy elvárások mondjuk az én tudásommal nincsenek :)
    

csokabi 86125 2014. szeptember 1. 14:16   Válasz erre: 86123
A gyári egyébként szinterbetét.
    

kawa550 86124 2014. szeptember 1. 13:47   Válasz erre: 86123
Hit kérdése. Van aki a szinter erõsebb fékhatásában hisz, aztán vagy eszi a tárcsát vagy nem. Én a sima louisos vagy gerickés organikus betéteket használtam mindig, az a legolcsóbb, biztos nem eszi a tárcsát és még soha nem volt gondom a fékhatással.
    

istvan170 86123 2014. szeptember 1. 12:46  
Fékbetétre esetleg ötlet? Kell a szinter betét? Milyen összetételû egyáltalán a gyári?
Lucas vagy AP racing van, ahol venném. Tapasztalat valakinél valamelyikkel?
    

istvan170 86122 2014. szeptember 1. 12:09   Válasz erre: 86121
OK, így már tiszta, akkor ez lesz. Köszönöm!
    

kawa550 86121 2014. szeptember 1. 12:04   Válasz erre: 86119
Rángatás ellen vagy elõl kisebb vagy hátul nagyobb.
Elõl 1-el kisebb kb egyenlõ a hátul 3-al nagyobbal.
Hogy hol változtatsz az ízlés dolga, de ha hátul teszel 3-4 foggal nagyobbat akkor a gyári láncméret már rövid lesz. Ha elõl kisebb az nem okoz láncméret problémát.
    

istvan170 86120 2014. szeptember 1. 12:00  
Mi az érdemi különbség, hogy elõre eggyel kisebb, vagy hátulra eggyel nagyobb? Illetve elsõ, hátsó fékbetétek is esedékesek, abból mi itt a preferált márka?
    

istvan170 86119 2014. szeptember 1. 11:41  
Most egy foggal több van hátul, így vettem. Van, aki arra esküszik. Szóval, én 65 kg. vagyok. Menni, így is túl jól megy alattam (még). V2 után kicsit idegesítõ, hogy alacsony fordulaton rángat. Akkor merre is modifikáljak? A tartósság és a simaság a cél. Menetteljesítmény másodlagos.
    

jobbkormanyos 86118 2014. szeptember 1. 11:31   Válasz erre: 86116
Itt is nézelõdhetsz !
http://motoralkatresz.eu
    

kawa550 86117 2014. szeptember 1. 11:21   Válasz erre: 86116
A did x gyûrûs megteszi, nekem is az van, az erõsített kivitel valamivel tovább tart, de nem annyival amennyivel többe kerül.
Én(meg még páran) elõl 1-el kisebb lánckereket használunk, jobban ugrik, alacsony fordulatnál kevésbé csapkod.
    

istvan170 86116 2014. szeptember 1. 11:07  
Kérdezném a hozzáértõktõl. hogy milyen láncot, illetve lánckerekeket vegyek a 850-es TDM-re (2000)? Tartsam a gyári áttételeket, egyáltalán van-e valós szerepe ezeknek az 1-2 fogas különbségeknek?
http://www.nagyvas.hu/kereses_tipushoz.php?cmd=6&motorgyarto=Yamaha&motorccm=850&motortipus=TDM&evjarat=2000&evjarattures=2
Itt nézelõdök, vagy más ötlet?
    

lendvai 86115 2014. szeptember 1. 11:01   Válasz erre: 86109
Kedvesem egyelõre jól tûri. :-) De benne is ott van a hajlam, hogy saját vasat terelgessen. :-) Csak kisebbet, mint a TDM. :-)
    

Robi70 86114 2014. szeptember 1. 10:42   Válasz erre: 86096
Grat Albi! Biztos sokat csiszolódott a motoros tudásod.
    

Robi70 86113 2014. szeptember 1. 10:38   Válasz erre: 86094
Szasztok!
Tudtam, hogy Te át látsz a szitán!:)))
    

nferro 86112 2014. szeptember 1. 10:18   Válasz erre: 86097
"Nem a méret volt a szempont"
De jó ilyet hallani egy lánytól:)))))
160 fölött tényleg kígyózik
    

nferro 86111 2014. szeptember 1. 10:11   Válasz erre: 86073
Nagyon szép. Föleg, ha le is lesz majd festve:))))))))
Vagány.
    

Vandis 86110 2014. szeptember 1. 09:36   Válasz erre: 86108
Szerezz be pár jóféle pálinkát (vagy amit szeret az anyós) és igyatok együtt. Az mindig közelebb hozza egymáshoz az embereket.
Végül is mi történhet. Vagy jó kedve lesz és együtt kacagtok :D Vagy elszomorodik és egy életre hálás lesz hogy ott voltál mellette és vigasztaltad. Vagy agresszívvá válik, és akkor mondhatod, hogy önvédelembõl cselekedtél.
    

Vandis 86109 2014. szeptember 1. 09:31   Válasz erre: 86106
Minden tiszteletem azoknak, akik képesek utasként utazni motoron. Hát még ha kevesli a dinamikát..
    

Annonymus 86108 2014. szeptember 1. 09:25   Válasz erre: 86101
Biztos az északi sarkon laknak... Jó messze tõled.
    

Vandis 86107 2014. szeptember 1. 09:18   Válasz erre: 86098
Ez bíztató. A Maxia 2 is 5 kiló magában.

A platniról való leválástól kevésbé tartok, mint a konzol felfogatási pontjainak sérülésétõl. A dobozt olyan nehéz felrakni a platnira, hogy egyelõre nekem nem is sikerült, csak az uramnak :)
Lassan tényleg vissza kell mennem edzeni :P

Ez a klasszik konzol, gondolom

    

lendvai 86106 2014. szeptember 1. 09:16   Válasz erre: 86105
Én 170-ig nem merek elszámolni, így ott nincs tapasztalatom. :-) Annyit tudok, hogy 140 fölött már megnõ az étvágya a gépnek, bár ez túlzottan nem zavar, valamit valamiért. :-) Párom viszont megjegyezte, hogy a Glockneren volt néhány kanyar, amibe õ bátrabban ment volna be, mint én. Megnyugtattam, hogy ez azért volt, mert õ nem érezte, hogy elkezd kifelé riszálni a motor elsõ kereke. :-)
    

csokabi 86105 2014. szeptember 1. 08:39  
Ha 160-170-tõl egy személlyel és felsõ dobozzal elkezd kígyózni a motor, akkor azon sem kell csodálkozni. A top case mûveli, levéve megszûnik a jelenség.
    

Fido71 86104 2014. szeptember 1. 08:36  
Nekem a hátsó Givi dobozom rendszeresen 15 kg-t nyom /az oldalsók szintén, darabonként/ a többnapos túrákon.
Eddig nem volt vele gondom.

Viszont 2 személlyel, meg a 45 kg pakkal, ha húzok neki egy kövéret, akkor igencsak "elkönnyül" az eleje, erre figyelni kell...
Kanyarban kigyorsításkor meg pláne.

    

lendvai 86103 2014. szeptember 1. 08:25   Válasz erre: 86097
A terhelhetõséget szerintem a Givi ügyvédjei találták ki. Nekem volt már kb 15kg is telepakolva, meg se nyikkant. A szelet nem szereti, ha van még két oldaldoboz és egy benzintyúk hátul, akkor az eleje nekem kissé ideges lett, a kormány is beszitálgatott, ha elengedtem. Na persze erre egyszerû a megoldás, nem kell elengedni a kormányt. :-)
Amúgy rettenetes napom van, most jöttem vissza a szabadságomról, levelek százait kell gyomlálgatni, a mai napom valószínûleg erre megy el. Lehet vissza kéne menni a Glocknerre, hátha van üresedés tehénpásztor pozícióban. :-)
    

csokabi 86102 2014. szeptember 1. 08:22   Válasz erre: 86099
Látom, bejelentkeztél. Tehát még életben vagy:)))
    

vasutas 86101 2014. szeptember 1. 08:21   Válasz erre: 86099
Anonymus ,,,, tudni kell bánni a nõkkel ! -:)))
Nekem három anyósom van és kellemesen el vagyok velük .-:)
    

csokabi 86100 2014. szeptember 1. 08:21   Válasz erre: 86097
Milyen tartókar van rajta? Fotód van róla? Ritkán hallani elveszett dobozról és akkor is inkább a doboz szokott leszakadni nem a tartó.
    

Annonymus 86099 2014. szeptember 1. 08:12  
Jó reggelt :-) naccságosurak..van még valaki aki nemtud aludni,akinek érkezik ma éjjel az anyósa?
    

ati5995 86098 2014. szeptember 1. 08:10  
Szia!Nekem maxia 2-es van,igaz még a kapaszkodóhoz is hozzá csavaroztam,(nem mozog annyira,és az is tart)és +10 kilót simán kibírt hosszabb távon is!
    

Vandis 86097 2014. szeptember 1. 08:01  
Szép jó reggelt!
A hétvégén beszereztük a dobozt. Egy Givi Maxia 3 lett. Nem a méret volt a szempont, de itthon láttam hogy ez az egyik legnagyobb doboz. Meg azt néztem hogy a tartókart 6 kilóig ajánlott terhelni, a doboz meg magában 5 kg (pedig könnyebbnek tûnt a boltban mint a másik, meg sokkal kevésbé robosztus az anyaga).
Szóval szerintetek elbirja majd a kar, ha még meg is pakoljuk?
Mondjuk rekesz sört és kutyatápot sem tervezek vinni benne, de õszintén szólva a tartókar nem tûnik valami nagy konstrukciónak.

Meg kíváncsian várom mennyire fog dobálni vele a szél.
    

albi 86096 2014. augusztus 31. 23:39   Válasz erre: 86080
Jó is márkatársakkal "találkozni" !
És vége a tréningnek,már csak alkalmazni kellene a hétköznapokban is a tanultakat.

    

albi 86096 2014. augusztus 31. 23:39   Válasz erre: 86080
Jó is márkatársakkal "találkozni" !
És vége a tréningnek,már csak alkalmazni kellene a hétköznapokban is a tanultakat.

    

Karex 86095 2014. augusztus 31. 22:10  
Már szinte reménytelen a kérdés, de hátha: Baján a S..l kútról integettem egy ezüst-fekete 4TX-nek. Gondolom nem ismer magára senki...............
    

csokabi 86094 2014. augusztus 31. 21:22   Válasz erre: 86093
Míg rá nem jönnének a rossz fiúk, hogy csak a seggét kell vakargatni a csíkos bengának...:)
    

Robi70 86093 2014. augusztus 31. 21:04   Válasz erre: 86091
Amennyire fel van spanolva a mai kontakttól, nem csodálkoznék azon sem.
Nem kellene riasztó!:)
    

Vandis 86092 2014. augusztus 31. 21:03  
Sziasztok!
Látom, szép kis túrák voltak a hétvégén.
Mi is voltunk, szombat reggel Dobogókõn reggeliztünk korán. Sajnos mire felértünk felszállt a köd, de szép volt és szinte senki nem volt az úton.
    

csokabi 86091 2014. augusztus 31. 20:57   Válasz erre: 86089
Nappaliban a kandalló elõtt?:)
    

Robi70 86090 2014. augusztus 31. 20:56   Válasz erre: 86087
Én sem akartam, de Neki ez a defektje!:)
    

Robi70 86089 2014. augusztus 31. 20:55   Válasz erre: 86086
Nem, Magdi a tigrisbõrben tigrist szeretne tartani!:)
    

Robi70 86088 2014. augusztus 31. 20:54   Válasz erre: 86085
Kár, hogy nem találkoztunk.
    

csokabi 86087 2014. augusztus 31. 20:53   Válasz erre: 86083
Le a kalappal elõtte, én biztos nem mertem volna bemenni hozzá!
    

VVLaci 86086 2014. augusztus 31. 20:43   Válasz erre: 86083
Ezek után kíván majd tigrisbõrt a nappaliba a kandalló elé? :-)

    

mati12 86085 2014. augusztus 31. 20:39  
Én ma jártam nála:-) Igaz csak kivülrõl.
    

Kilos 86084 2014. augusztus 31. 20:36   Válasz erre: 86083
Ez nem semmi! Minden elismerésem Magdinak! :)
    

Robi70 86083 2014. augusztus 31. 20:23  
Magdi nem csak a motoron bátor. Bement a tigrishez is a ketrecbe!
És tetszett neki!
    

Robi70 86082 2014. augusztus 31. 20:13   Válasz erre: 86073
Az betyár jól fog kinézni! Ilyen egyedi fényezéssel nem láttam még Tádét.
    

Schindler 86081 2014. augusztus 31. 19:17   Válasz erre: 86079
Reméljük. :))
    

Stella 86080 2014. augusztus 31. 19:13   Válasz erre: 86056
Én csak az "utas" voltam azon az ezüstön. Mindig örömmel látunk TDM900-ast az utakon.
Hazafelé tartottunk Pécsre Kékestetõrõl a KÉKTÚRÁ-ról.
A megemlékezés felemelõ érzés volt több száz motoros társunkkal.
    

VVLaci 86079 2014. augusztus 31. 16:56   Válasz erre: 86078
A motor mellé ajánlottad ezt a fórumot? :-)
    

Lamb 86078 2014. augusztus 31. 16:36  
A motorom egy nagyon aranyos úrhoz és a fiához került. Sok boldog kilómétert nekik.
Ma sete érkezik az új vas! Köszönöm, hogy befogadtatok a társaságba. Remélem lesz itt pár ember, akivel találkozunk még személyesen!

Széles utakat! Amikor elvitték a TDM-et nagyon szomorú voltam. sok mocim volt eddig de egyet sem szerettem így!
    

todaytom 86077 2014. augusztus 31. 15:49  
Tegnap sikerült nekem is gurulni egy rövidet.
Sajnos ezért nem jutottam el az esti gurulásra, majd legközelebb.
    

Muju 86076 2014. augusztus 31. 14:33   Válasz erre: 86073
Nagyon ott lesz, fõleg összerakva.
    

Muju 86075 2014. augusztus 31. 14:31  
Sziaztok,
Tegnap mi is gurultunk egyet, jó kis kanyar volt.
Esztergomban a bazilikánál egy ezüst 900 as innen valaki?
    

csokabi 86074 2014. augusztus 31. 14:12   Válasz erre: 86073
És milyen jól fog kinézni, ha kész lesz...:)
    

zsukart 86073 2014. augusztus 31. 14:08  
lassan elkészül :)
    

tomhahn 86072 2014. augusztus 31. 12:55   Válasz erre: 86068
Kikérem magamnak,én pl kiabáltam :(
    

tomhahn 86071 2014. augusztus 31. 12:31  
Csak szólok az Édes élet címû sz-ba egy piros 3vd vel motorozott egy krapek a Varga Viktor nevû cölöbbel!!
    

Flenegen 86070 2014. augusztus 31. 11:36  
Sajnos. Mindenképp szerettem volna egyet ma gurulni de az idõ nagyon szar. Nem mocskolom magam össze így becsatlakozunk a családi programba. Esik az esõ kissebb megszakítàsokkal hajnal òta.
    

Robi70 86069 2014. augusztus 31. 10:29  
Flenegen, azt reméltem összefutunk a Szlovák tigris farmon. Mi autóval megyünk. De most látom, hogy lemondtad a bõsi túrát.:(
    

Robi70 86068 2014. augusztus 31. 09:12   Válasz erre: 86067
Fent hagytuk a Normafánál. Nem tesz jót neki a környezet változás.:)))
Tényleg jó volt, de az alagútban mintha megszeppent volna a csapat. Az elõzõ alkalmak elmesélésébõl az rémlik, hogy mint a gyerekek kurjongattatok, kiabáltatok. Ez most visszafogott volt, nem?!
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22114
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők