| scopy | 85565 | 2014. augusztus 16. 08:38 |
|
Csabus fõvadászunkat kérdem: Van erre valami tényleg bizonyítottan hatásos megoldás? Mitt'omén, pld-ul követni egy nagyobb autót, tgk-t, vagy bármi más?
|
| scopy | 85564 | 2014. augusztus 16. 08:32 | Válasz erre: 85562 |
|
Hello! Most rosszabb, vagy jobb mint tegnap?
|
| scopy | 85563 | 2014. augusztus 16. 08:31 | Válasz erre: 85537 |
|
Jól hergelt! Bazsi! Ez közel volt! Jobbulást! Ismertek olyat, aki kétszer ütött nagyvadat motorral? Ha nem, akkor Bazsinak megvolt a ráesõ... Nekem minden jármûvemen vadsíp van. Mondhattok bármit, az 500 forintos kis vacak, amit szinte láthatatlanul fel lehet tenni, szerintem mûködik. Tizenéve nem volt még közelítésem sem. Az is lehet, hogy nem ennek köszönhetõ, mert hisz bizonyíték nincsen rá, de annyit azért lehet rá költeni akár megnyugtatásképpen is. Bazsi! Ha találsz itt a környékünkön megnézni való donort, szólj és megnézem(nézzük). Baxamegakutyafaxa! Nem semmi szezonunk van... |
| BarBazsi | 85562 | 2014. augusztus 16. 08:25 |
|
Köszi Mindenkinek! A motor pörcre indul, a kipufogó valahol kifúj, ha már emelhetek lebontok róla minden törött cuccot és megpróbáljuk menet közben, hogyan fut. Visszamentem a helyszínre - hát nem volt egyszerû, k....nagy szerencsém volt!!!!!!!!!!! |
| Schindler | 85561 | 2014. augusztus 16. 08:05 | Válasz erre: 85537 |
|
Szia Bazsi! A motor csúnyán néz ki,de nagyon örülök, hogy te így megúsztad! Ránézésre a donor projekt tûnik a leg gazdaságosabbnak. Mielõbbi teljes felépülést mindkettõtöknek! |
| BarBazsi | 85560 | 2014. augusztus 16. 07:43 |
|
72-s fõút Litér elõtt 200 m Balatonfûzfõ irányából , balról jött a szarvas. Tegnap néztem a kabátomat, a bal oldali kabátujj és a mellkasrész tiszta vadszõr.
|
| yamatomo | 85559 | 2014. augusztus 15. 23:59 | Válasz erre: 85537 |
|
Testi és lelki gyógyulást! A Fõnök vigyázott Rád... A moci szerintem talpra állítható. Szeptember közepéig,végéig,aktívan fircingelnek ezek a jószágok. Nekem is volt majdnem hasonló élményem,de le is zsibbadtam akkor... Szerencsére elmaradt a "találkozás". Azóta tiszteletben tartom az szarvasos táblákat.
|
| Vandis | 85558 | 2014. augusztus 15. 21:54 | Válasz erre: 85537 |
|
Hát ez csúnya. Mielõbbi felépülést minden szempontból (testi, lelki)! Még augusztus közepéig-végéig tart az üzekedési idõszak, vigyázzunk az utakon! |
| Englishman | 85557 | 2014. augusztus 15. 20:38 | Válasz erre: 85553 |
|
Néhány hozzászólással korábban Vladek is egy hasonló cikket linkelt be. A Yamaha hivatalos nemzetközi sajtó oldalán viszont nincs ilyen hír, sajnos. :( Jelenleg az MT-09-nek két speciál változata létezik, az MT-09 Street Rally és az MT-09 Sport Tracker. |
| Englishman | 85556 | 2014. augusztus 15. 20:31 | Válasz erre: 85537 |
|
Sajnálom! Örülj, hogy ennyivel megúsztad és nem volt utasod! A motor sorsa majd rendezõdik így, vagy úgy, nem szabad elkapkodni a döntést. Hol sikerült összeakadnotok? |
| Flenegen | 85555 | 2014. augusztus 15. 19:05 | Válasz erre: 85537 |
|
A multkor a hasznaltauto.hun az olxen meg az aprodon is fent vol 200 ezerért egy motorhibás. Lehet azt kellene elcsípni.
|
| zsotli | 85554 | 2014. augusztus 15. 17:05 | Válasz erre: 85553 |
|
Jóféle, csak ne árazzák túl ezt is mint a tenerét!
|
| mati12 | 85553 | 2014. augusztus 15. 13:09 |
|
Láttátok már ezt az írást? http://onroad.hu/2014/08/15/yamaha_mt09x/
|
| kawa550 | 85552 | 2014. augusztus 15. 12:56 | Válasz erre: 85551 |
|
Szerintem is, csak donornak inkább egy olyan lenne jó, ahol a motor totálkáros de a külsõ teljesen rendben van, ez esetben ha a váz nem sérült akkor az idomok és a tank átszerelésével mindenféle fényezés és egyebek nélkül egy színváltozás bejelentéssel kész lenne a gép.
|
| XJRider | 85551 | 2014. augusztus 15. 12:46 | Válasz erre: 85549 |
|
Nem is azt írtam,hogy hibátlan, hanem, hogy donor. Ahogy a képeken láttam, a villa görbült,kipufogó dettó,az egész fej idom,mûszerfal kuka. A kettõbõl lehet(ne) egyet összerakni. Vagy amit Te javasoltál, hogy eladni aztán venni egy másikat.
|
| kawa550 | 85550 | 2014. augusztus 15. 12:35 | Válasz erre: 85544 |
|
Hát az tuti hogy az ulrtahangos vadriasztók egy kalap szart se érnek, akármit is írnak róluk. http://www.conrad.de/ce/de/product/191304/Kemo-Ultraschall-Power-Kanone-Baustein-12-VDC-Reichweite-max-im-Freifeld-300-m-Ausgangsfrequenz-ca-22-kHz |
| kawa550 | 85549 | 2014. augusztus 15. 12:32 | Válasz erre: 85545 |
|
Hát azért ez bõ 3 kilóért nem egy alkalmi vétel, fõleg hogy a lefittyent indexbõl ítélve ez most is épp sérült, és a típusidegen tükrök meg a fényezés és matricák hiánya is arról árulkodik hogy túlélt már egy nagyobb esést, valszeg javítottak az idomok meg a konzol.
|
| Fido71 | 85548 | 2014. augusztus 15. 12:26 | Válasz erre: 85537 |
|
De szar dolog ilyet olvasni! :((( Szerencsére a nejed nem volt veled /úgy értelmezem/. |
| lendvai | 85547 | 2014. augusztus 15. 11:19 | Válasz erre: 85544 |
|
Mozgásérzékelõs-szervomotoros lézerágyú, ami az akadály észlelésekor azonnal irányba áll és koncentrált energiasugárral elpárologtatja mielõtt az ütközés bekövetkezne. :-) Errõl eszembe jutott egy régi Rózsaszín párduc rajzfilm, amiben a zuhanó faházból a földetérés pillanatában lépett ki egy elegáns mozdulattal az ajtón, mögötte pedig rommá törött a ház. :-) |
| VVLaci | 85546 | 2014. augusztus 15. 10:43 |
|
Kawa mesternek barkácsolni való! :-)))))))))) (Hgeminitõl loptam) |
| XJRider | 85545 | 2014. augusztus 15. 10:38 | Válasz erre: 85537 |
|
Nagy szerencséd volt, a lényeg, hogy túlélted! A gépeket mindig meg lehet javítani - minket már kevésbé! Ahogy néztem, jól " megpörgött" a masina, de nem reménytelen eset. Itt egy alkalmas donor: http://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/yamaha-tdm-850-89925600/?adId=89925600& Nincs is messze tõled... |
| ati5995 | 85544 | 2014. augusztus 15. 10:31 |
|
Következõ TDM-.es projekt?! Vadrács-ill.szarvas elhárító-elõjelzõ!!
|
| VVLaci | 85543 | 2014. augusztus 15. 10:19 | Válasz erre: 85537 |
|
Bakker! Nagy szerencséd van, hogy megúsztad ennyivel! Jobbulást!
|
| tdm.friend | 85542 | 2014. augusztus 15. 10:04 | Válasz erre: 85537 |
|
Nagyon nagy mákod volt... Nemrég halt bele ugyanilyen balesetbe Denny M. vezetéstechnikai oktató,újságíró... Vigyázz magadra,jobbulást és gyors gyógyulást!!! A motort meg ha a váznak semmi baja simán újjá lehet varázsolni.Lehet megérné, mivel már egyszer megmentett!!! Mégegyszer: Jobbulást!
|
| kawa550 | 85541 | 2014. augusztus 15. 09:46 | Válasz erre: 85522 |
|
Hát bizony ez a rozsdásodás lassan már nálam is téma lesz. Az sx4 már 8 éves, és bizony a hátsó kipuffdobon már látható egy tenyérnyi barnás elszínezõdés, szerintem korrózió lesz....:))))))))))))))))))) A fényezéssel is van gond, a bal elsõ sárvédõmet megtolta egy baromarcú octaviás, márkaszervizben cserélték,majd gyári technológiával javították a festést(mert ugye ez kellett a garancia megmaradásához), na ezen a részen 2 helyen szépen levitte a magasnyomású mosó a felsõ átlátszó lakkréteget. Igaz, csak akkor látszik jól mikor lemosom, azon kívül nekem is keresnem kell ha meg akarom mutatni, de akkor is a k anyjukat, ha már egyszer szakszerviz..... |
| kawa550 | 85540 | 2014. augusztus 15. 09:39 | Válasz erre: 85537 |
|
Ojjé, hát ez biza elég szarul néz ki. Összes idom,sárvédõ, mûszerfal, konzol, tükrök,kipuff, fényezés, matricázás, ez egy idõsebb példánynál közel gtk, lehet hogy jobban jársz ha eladod, valami streefighterátépítõ majom megveszi te meg a vételár+várható jav.költség veszel egy másikat....
|
| lendvai | 85539 | 2014. augusztus 15. 09:39 | Válasz erre: 85537 |
|
Szerintem motorozz tovább mindenképpen! Ha a geometriának nem esett nagy baja, akkor szépen vissza tudod építeni. A szarvasbika kemény jószág, de szerencséd volt, ez a lényeg!
|
| dcsaby | 85538 | 2014. augusztus 15. 09:32 | Válasz erre: 85537 |
|
Szia. Rossz nézni a gépet, a jó hír viszont, hogy Te most tudsz írni és nincs nagy bajod. Rosszabbul is végzõdhetett volna. Gyógyulj mielõbb a motort meg majd meggyógyítod Te.
|
| BarBazsi | 85537 | 2014. augusztus 15. 09:21 |
| lendvai | 85536 | 2014. augusztus 15. 08:47 | Válasz erre: 85512 |
| tulok99 | 85535 | 2014. augusztus 15. 08:33 | Válasz erre: 85521 |
|
lehet, mert pont nemrég javítottam MPV-t, és az egyálalán nem volt rozsdás, 10 éves volt...
|
| tulok99 | 85534 | 2014. augusztus 15. 08:32 | Válasz erre: 85520 |
|
az említett autók között nem a megbízhatósági külömbséget emeltem ki.mióta euópára is felszereltebb autót gyártani egyes gyártók, sajnos sokkal több lett bennük a hibalehetõség. nyilván ami 13szor annyi darabból készült, abban több is lesz a hiba. én komfortról beszéltem, meg vezetési élményrõl. bár volt a 5-ös amit én is használtam, 3.0 crd, automata, tv, navi, légrugó, gyári sportfutómû, teljes full. egy hibája volt mindössze, abs elromlott. 27-ért javították. ezen kívül csak olajat kellett benne cserélni, és 360.000km-el került ide, és 500.000-el távozott... annyira azért szerintem mégsem volt problémás meg fenntarthatatlan... amúgy pont ez a baj, hogy mióta ekkora tömegtermelés van, meg kooperáció a gyártók között, azóta ahogy te is írtad, két egyforma egymás melletti autó a szalonban minõségre, tartósságra mégsem egyforma... |
| night-rider | 85532 | 2014. augusztus 15. 05:33 | Válasz erre: 85523 |
|
ha már ott voltatok a falkert see-hez felmehettetek volna az ingyenes.https://www.google.hu/search?q=falkertsee&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Wn_tU5qeLqGv7AbnmoDIAw&ved=0CCsQsAQ&biw=819&bih=612
|
| galoscsabus | 85531 | 2014. augusztus 15. 00:37 |
|
Aki tegnap (14. csütörtök) a Glokin motorozott, az fogadja õszinte csodálatomat és egyben sajnálatom is :-) 3 fokban, abban a térdig érõ felhõ-ködben, amiben amúgy sem lehet ellátni normálisan 25 méterre, nemám vizes plexin keresztül. Mi autóval (ezüst SX4) barangoltunk rajta, de sok motorossal találkoztunk a rendkívül mostoha idõ ellenére. |
| Flenegen | 85529 | 2014. augusztus 14. 22:23 |
|
Reggel összefutottam a Transalpos magyar különítménnyel. Mint kiderült Budapestrõl jöttek, szerda idemotoroztak majd ma reggel indultak haza. Kicsit irígykedtem is meg nem is. Kérdem merre jöttek, majd vàlaszként annyit kaptam, hogy ne kèrdezzem nem tudjàk.
|
| Petike88 | 85528 | 2014. augusztus 14. 22:14 |
|
Restaurálástól én messze állok, messzirõl ugatom én ezt a dolgot MÉG! Tudom kihez vigyem el a hûtõt meg a tankot meg a karosszériát. Én csak szétszedem meg összerakom nagyjából fék futómû meg nem bonyolultság csak erõ meg kitartás kell, hogy szétjöjjenek az 50 év alatt összegyógyult alkatrészek
|
| Petike88 | 85527 | 2014. augusztus 14. 22:11 |
|
Mindenki azt hitte C+ fesztivál valamelyik kidobóembere vagyok közbe meg csak nem akartam elázni a kölcsönrobogón :D
|
| scopy | 85525 | 2014. augusztus 14. 21:54 |
|
Na szevasztok! Régiek és újak! Megtértem a nyaralásból. Vagy kétszer olvastalak benneteket, mert lementünk a térképrõl és nem volt semmilyen térerõ. Amikor meg lehetõségem lett volna átlépni a mobilnet korlátait, nem ezzel töltöttem az idõt. Fidónak köszönöm a diszkrécióját! :-))) Oszika látogatása elõl meg sikerült meglépnünk. Bár mikor ez kiderült, akkor közölte, hogy mégis le tud menni a Balcsira, ha már mi nem leszünk ott! :-))) Gurultam egy rövidet az új fénnyel és kormánnyal. Hááát nem tudom... Õszintén nem gyõzött meg ez a széles, egyenes vasdarab. Nekem vagy szoknom kell erõsen, vagy tényleg nem az én méreteimhez és a motor-user arányaimhoz találták ki ezt a variációt. (tudom, nem gyári) Majd egy hosszabb túrán elválik, hogy marad-e. Az átalakított lámpa viszont sokkal jobbnak tûnik mint az eredeti, bár ez sem tuti infó, mert csak a nyaralás miatti elvonási tünetek kezelésére pattantam nyeregbe egy rövidke kanyarra. Tüdikét pusszantom így utólag is! Grat a nagy egérvadászoknak! Ja! A nyaralás elsõ napjaiban 4.-én, 5.-én és 6.-án szinte kizárólag TDM-eket láttunk a Balaton parton, összesen ötöt. Pöcs vagyok, senkit nem ismertem meg. Ma pedig az esõmenõs városi gurigámkor összeintettünk Petikével, az autó restauráló spanunkkal. Joccakát! Ui.: Van hír Anonimusról? |
| jobbkormanyos | 85524 | 2014. augusztus 14. 21:38 |
| jobbkormanyos | 85523 | 2014. augusztus 14. 21:37 | Válasz erre: 85499 |
| Flenegen | 85522 | 2014. augusztus 14. 21:04 |
|
Gyerekek a magyar nem az elõírás szerinti szervizelésrõl ès karbanntartásr híres. Sajnos ez szakmai tapasztalat. Ha van egy kavicspött, nem lejavítja egy 2000 ftos stifttel, hanem megvàrja míg lerohad a karosszéria. A 12 èves g astrám rohadt pedig csak 174 ezer volt benne és végig garázsban àllt ismertem az elõzô tulajt aki újan vette. A 10 èves C4-en le kell fujatnom a tetõlemezt mert a szélvédõkeretrõl a festék úgy jön le mint ahogy alapos leégés után a hátam foszlik. Sajnos ezen én màr meg sem lepõdöm.
|
| fazakas66 | 85521 | 2014. augusztus 14. 20:55 | Válasz erre: 85508 |
|
Köszi a segítségeket. Az a 63/22 na az lesz. Jövõ héten megoldom a problémát . A Mazda 6 mellett az MPV is ugyan olyan bõrbe kapható,megnéztem párat és nem találtam jó állapotút 8-10 év környékén. Lehet csak a rozsdásakat árulják :))?? |
| Flenegen | 85520 | 2014. augusztus 14. 20:54 | Válasz erre: 85518 |
|
Kedves Vasutas barátom. Sajnos 2007-ig a ráncfelvarrásig a hatos ilyen problémákkal küzdött. A hátsó sárvédõ ívek és küszöbök nem megfelelõ tömítési eljárása miatt. 2008-2010 között az összes magyarországi autòt ami alvázszám szerint beleesett és hoztàk szervízbe rendesen gyári visszahívásban javítottunk. Hidd el hogy nem rosszak. Sajnos azonban nagy a kintrõl behozott ellenõrizhetetlen autò. Én elõbb ülnék bele akár egy 3-as vagy 6-os Mazdàba mint egy Mercibe vagy BMW-be. Pedig most hogy Mercivel is foglalkozó szalonban ész szervizben dolgozom olcsòbb lenne a javítás de akkor sem kell. Pl egy ügyfelem pont egy éve cserélt egy 4 éves E osztályt meg a felesége 1-es bömösét két kiára. A két kocsiba beletekertek 45 ezret egy évalatt és azt mondja jobban szeretik ezeket mint a prémiumokat. Régi Mazdás ügyfelem vett 2008.- ban hatost nálam. 255000 km után másfél éve egy 19,5 millás Merci Ml250-et vett. A másfél év alatt több garis gondja volt a mercivel mint ahányszor a mazdával kötelezö szervizen volt ( 20000 km vagy 1 év ). De saját tapasztalatot is írok: a párom mazda3-al 3 év alatt 107600 km-t ment egy garis visszahívás volt az autón egy csatlakozòt kellet cserélni. Kb 3 perc. Most a céges golf6 3 év után 120ezernél áll. A kötelezõ szervizen kívüli hibalista: 27e km vezérmûlánc csere gariba. 35e km : gyujtòkábel 4. Hengernél csere gariba. 58e km: vezérmûlánc csere gariba mòdosítottra. 74 e km 2. Henger gyújtókábel csere gariba. Aztán voltvalami turbonyomás szabályozó lap csere szintén gariba. Egyik reggel a légzsáklámpa nem akart elaludni indítás után, na ott elektronika csere volt gariba. A gyári esõérzékelõ 0 km-es korátòl nem volt jò. Nekiálltak 2x is de nem javult meg. Megszokta hogy nem volt szakaszos törlés. Egy szélvédõ csere alkalmával véletlenül megjavult. Szóval minden márkában van jò és rossz. Ez kicsit olyan mint a motorozàs . Nekem közel 20 éve van motor a garázsban ( 13 voltam mikor az elsõt még kaptam ) . A haverom meg nem érti ebben mi a jò. |
| Vandis | 85519 | 2014. augusztus 14. 20:49 |
|
Újra ellenõriztem az M3-ast és az új 2-est is, és tényleg.. :) Köszönöm szépen mégegyszer mindenkinek a fogadtatást és jókívánságokat! |
| vasutas | 85518 | 2014. augusztus 14. 20:05 | Válasz erre: 85517 |
|
Tegnap délután három Mazda 6-ost néztem meg egy ifjú barátom kérésére, mindhárom nyolc éves . Az elsõnél még hüledeztem, hogy nem lehet ilyen rozsdás az alja, biztos valami sólepárlónál volt cégautó . Aztán a következõ kettõ még erre is rátett a rozsdásodó ablakkeretekkel és küszöbökkel . Itthon utána olvastam, ezek tényleg vonzzák a rozsdát . Úgy látszik már a japán minõség is a múlté ,,, |
| tulok99 | 85517 | 2014. augusztus 14. 19:27 | Válasz erre: 85515 |
|
nem tudom, nálam az autó 1,5 tonnánál kezdõdik és 5 méter hosszú, és min 3000ccm. az alatt szerintem csak matchbox van... azt hogy a fiat meg a mazda között mennyi a különbség nem tudom, de nem a fiat minõsége nem jött át, hanem az hogy nem férek el benne, meg olyan mint egy konzervdobozba préseltek volna. ránézésre ez az mx5-ben is nagy valószínûséggel megvan. saját ízlésemrõl beszéltem, aki szereti ezeket a kis autókat, annak biztosan nagyon jó lehet... mazda 323-at és 626-ot használtam. mindkettõt kombiban, egyik sem kéne, de teljesen jó autók voltak. a mazda 6 egyenesen tetszik. de egy mx5-öt nem tudnék mire használni. azt meg azért tapasztalatból tudom, hogy mercit meg bmw-t elviselni menet közben nem annyira megrázó. én a komfortérzetet azokban elõbb megtaláltam, mint a barchettában.
|
| Robi70 | 85516 | 2014. augusztus 14. 19:25 | Válasz erre: 85513 |
|
Így lesz Zoli! Egy ideje ha TDM-es cimbi esik útba, általában meglátogatjuk. És jó érzés! Nekünk legalábbis jó!:) |
| Flenegen | 85515 | 2014. augusztus 14. 18:41 | Válasz erre: 85512 |
|
Ez az mx-5 vs barcetta összehasonlítás olyan mintha az aprilia caponardot hasonlítanád a tdm hez. Én elõbb vennék egy mazdát mint fiatot mèg ha azonos áron öregebbet is kapok. Mondjuk az élmény is viszonylagos. Van akinek a szerelès van akinek az autózás adja az èlmènyt. Azt pedig hogy egy mx5 milyen élményt ad én sem tudtam míg nem használtam egy hònapig, mert ugye a nyári tesztautònak mazda szalon promòba ilyent àllít forgalomba és zárás utàn inkább én hasznàltam mint hogy álljon a szalon elõtt csak úgy.hidd el az említett merci meb bmw ehhez képest szart sem ér.
|
| tulok99 | 85514 | 2014. augusztus 14. 18:39 |
|
Üdv az új kolleginának! végtelen sok balesetmentes kilométert kívánok!
|
| tulok99 | 85513 | 2014. augusztus 14. 18:38 | Válasz erre: 85495 |
|
Robi! ha jártok errefelé, mindenképpen nézettek be!
|
| tulok99 | 85512 | 2014. augusztus 14. 18:31 | Válasz erre: 85458 |
|
egyik barátom is nemrég akart egy mx5-öst venni, de annyira drágák ( irreálisan, érthetetlen számomra is... ) hogy inkább vett helyette egy fiat barchetta-t... hát, a szépség ugye relatív, de a többi már kevésbé... sajnos már ismerem a barchetta cabriót régebbrõl, de nekem inkább a nyomor jutott eszembe mint az élmény. nem tudom a mazda mennyivel tudhat többet, de szömre ugyan olyan kicsi meg fapados... ha már lenne 3 autóm, 2 motorom, és még mindig lenne pénzem, lehet hogy beruháznék egy cabrióba, mondjuk egy jó 650i-be, vagy egy mercedes cl-be. attól hogy nyitható a teteje egy autónak mért kell szappantartó formájúnek lennie, és kispolszki méretûnek?
|
| tulok99 | 85511 | 2014. augusztus 14. 18:23 | Válasz erre: 85448 |
|
a német autók örököses mint a nyomor, mert ahány barom golfost ismerek, mind azt mondja az autójáról hogy a mai napig ettõl jobb autót nem gyártottak, és ez örökké fog menni! csak azt nem teszi hozzá, mikor mondja vigyorogva hogy ez 28 éves és még mindig újszerû, hogy 4-szer volt lakatolva meg telibefújva, 2 motorfelújításon van túl 350.000km alatt, meg az 5-ödik váltót cserélte rajta tavaly... de mindene eredeti a tulajdonosa szerint, és sosem romlik el, és örökké menni fog...
|
| Vladek | 85510 | 2014. augusztus 14. 18:08 |
|
A fjúcsör öcsém! http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/yamaha/mt-09x.html |
| Kilos | 85509 | 2014. augusztus 14. 18:01 | Válasz erre: 85507 |
|
"erõsen szeretetet sugároz" :) - ez nagyon tetszik! Úgy gondolom, hogy ez a szeretet már most kölcsönös közted és a TDM-ed között! Még egyszer gratulálok hozzá! :) |
| pandamaci | 85508 | 2014. augusztus 14. 17:53 | Válasz erre: 85500 |
|
http://www.ronayers.com/REAR-WHEEL-C487403.aspx Rajz szerint ha gyári számra rákeresel 6303 (17x47x14) , 6203 (17x40x12) , 63/22rs (22x56x16) ez a 3db csapágy van bent kb.. |
| Vandis | 85507 | 2014. augusztus 14. 17:45 |
|
Én köszönöm a megtiszteltetést, hogy itt lehetek. Ma hoztuk haza a motort, úgyhogy megnyugodtam, nincs papírból :) Saját kerekén gurult be a garázsba. Én láttam egy 900-as hirdetést a neten, amit hölgy hirdetett.. de azért mindenféle más egyébben még akár lehetek elsõ is :) Egyelõre óvatosan bántam a gázzal, illetve úgy adagoltam, ahogy az NC-nél megszoktam (városban). Azon a fordulaton nem ugrik úgy, mint az NC, viszont az M3 bevezetõn azért érezhetõ volt, hogy túra tempóban erõsen szeretetet sugároz :) |
| Robi70 | 85506 | 2014. augusztus 14. 16:57 | Válasz erre: 85504 |
|
Valamiért a 20-as számod utolsó két számjegye felcserélõdött, mikor elmentettem. Most rendben van ez is.
|
| Robi70 | 85505 | 2014. augusztus 14. 16:55 | Válasz erre: 85504 |
|
Már meg is van minden! Reszkess Glockner jövünk!:))) |
| lendvai | 85504 | 2014. augusztus 14. 15:37 | Válasz erre: 85502 |
|
Ne felejts el foglalni a Gyöngyvirágban, meg az Adelheidben, az elõbbinél telefonon, a másiknak a honlapján van egy Buchung, ahol meg tudod írni. :-) A számom pedig 20/618-4494. |
| Robi70 | 85503 | 2014. augusztus 14. 15:32 |
|
Tibi küldj egy tel számot lécci, mert sem a 70-es sem a 20-as számod nem kapcsolható. Vagy nem is volt komoly az invitálás?!:))))) |
| Robi70 | 85502 | 2014. augusztus 14. 15:28 | Válasz erre: 85499 |
|
OKÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ! Megyünk Tibi!:)))))))) A részletekért hívlak. |
| VVLaci | 85501 | 2014. augusztus 14. 15:28 | Válasz erre: 85500 |
| fazakas66 | 85500 | 2014. augusztus 14. 14:47 | Válasz erre: 85491 |
|
Laci ,a hátsóról lenne szó csak az a gond,hogy semmi nem egyszerû tegnap szétkaptam és láss csodát a csapágy kiesett az agyból a porvédõ szimering tartotta bent. Az a meglátásom hogy nem odavaló méret a külsõ méretrõl beszélek.Ha a csapágyházból simán kiesik ÉS NEM ÁLLT BE NEM FORDULT EL . Tuti valami b.zi méret való oda is hogy ne legyen egyszerû az élet. |
| lendvai | 85499 | 2014. augusztus 14. 13:40 | Válasz erre: 85495 |
|
Hát figyu, 08.24-én legurulunk Kõszegre (kb230km), szállás a Gyöngyvirág Panzióban, SZÉP kártyával fizetve, vacsora mondjuk a Bécsikapu étteremben, fizetés SZÉP kártyával. Hordozható muníció beszerzése a helyi TESCO-ban. 25-én kora reggel indulás, osztrák autópálya matrica vásárlás bakkártyával, megállás Gmünd in Karntenben (kb420km), szállás az Adelheid panzióban, 55EUR kifizetése készpénzzel, ebben benne van a másnapi reggeli. Maltatahl erõmû támadása 18:00 után, mert akkortól ingyenes a felvezetõ út (kb 60km). Másnap reggel csúcstámadás, 24EUR útdíj kifizetése, idõjárás függvényében Grossglockner és a környezõ szépségek bemotorozása, majd irány vissza Kõszegre (kb520km). Ha szar idõ van, akkor csúcstámadás elhalasztva, irány vissza Kõszegre. Ott további egy éjszaka eltöltése a Gyöngyvirág Panzióban, SZÉP kártyával fizetve. 27-én indulás vissza (kb 230km). További részletek improvizatív módon. :-) |
| gezasz | 85496 | 2014. augusztus 14. 12:45 | Válasz erre: 85494 |
|
Heiligenblutnál még úgy nézett ki, hogy minden OK! Amúgy olaszban viszonylag jó idõ volt, meg elõtte az osztrákoknál is, csak hazafelé kaptuk el.
|
| Robi70 | 85495 | 2014. augusztus 14. 12:42 | Válasz erre: 85494 |
|
Belföldi gurulásokat tervezek, mert a SZÉP kártyámmal szeretnék fizetni, ahol csak lehet.:( De azért leírhatnád az elképzelésed: szállás, km, kaja, hol, mikor, mennyiért? Hátha... |
| lendvai | 85494 | 2014. augusztus 14. 12:30 | Válasz erre: 85493 |
|
Robi, gyere velünk 25-én! Egyelõre úgy tûnik jó idõ lesz! :-)
|
| Robi70 | 85493 | 2014. augusztus 14. 12:29 | Válasz erre: 85492 |
|
Legalább nem volt tömeg Géza!:))) Jó Nektek! Nektek legalább jutott idén a Grossglocknerbõl!:))) Mindig egy kicsit irigykedve nézem a képeket. |
| gezasz | 85492 | 2014. augusztus 14. 12:17 | Válasz erre: 85469 |
|
Jó neked! Nekem csak ez jutott az idén a Grossglocknerbõl
|
| VVLaci | 85491 | 2014. augusztus 14. 11:13 | Válasz erre: 85482 |
|
Pista! Szerintem az lesz a legegyszerûbb, ha kiveszed és elkocogsz vele egy csapágyboltba. Gondolom, a hátsó lánckerékrõl van szó!
|
| Robi70 | 85490 | 2014. augusztus 14. 10:52 | Válasz erre: 85489 |
|
Most, hogy jobban megnéztem a képet.... tényleg van hasonlóság.:))))
|
| Fido71 | 85489 | 2014. augusztus 14. 10:36 | Válasz erre: 85486 |
|
Amúgy tényleg róla kaptam a becenevet 9 évesen... ;) Akkor ment a tv-ben a mese. |
| VVLaci | 85488 | 2014. augusztus 14. 10:33 | Válasz erre: 85487 |
|
TibiTibi!!! Ne fényezd magad! :-))) Ez egy jó CSAPAT! :-) |
| lendvai | 85487 | 2014. augusztus 14. 10:27 | Válasz erre: 85464 |
|
Vandis, üdv a csapatban! Szép ez a gép, úgy látom a nyereg már át van alakítva, azzal nem lesz gondod. :-) Ezzel a sok szószátyár ezermesterrel meg az antiszociális ápoltakkal itt annál több! :-) De ártalmatlanok vagyunk. :-) Nagyrészt. :-) Azt hiszem. :-) Én biztosan. :-) Bár hétvégén eltettem láb alól egy egeret...
|
| lendvai | 85486 | 2014. augusztus 14. 10:03 | Válasz erre: 85485 |
|
Hát lehettél volna Fidó Bácsi, de akkor meg azért lettünk volna szemetek. :-)
|
| Fido71 | 85485 | 2014. augusztus 14. 09:54 |
|
Vandis! Érezd magad megtisztelve. Bezzeg nekem semmilyen titulust nem akartak adni, mikor ide kerültem... :( Pedig lehettem volna az elsõ õszülõ vörös-hajú, 110 kg pluszos, ragyás-képû, nagypofájú, 45-ös, falusi, szürke 900-as tulaj! Diszkriminatív egy társaság ez, majd meglátod! :)))) |
| Schindler | 85484 | 2014. augusztus 14. 09:39 | Válasz erre: 85464 |
|
Szia Vandis! Üdv a "családban". :) Gratulálok a szép jószághoz, legyen benne sok örömöd! Aztán csak óvatosan a gázzal! :)))) |
| Robi70 | 85483 | 2014. augusztus 14. 09:26 | Válasz erre: 85480 |
|
Akkó' marad Vandis a szép 900-assal. Titulus nélkül.
|
| fazakas66 | 85482 | 2014. augusztus 14. 08:48 |
|
Szép jó reggelt hölgyek,urak!! Üdv. az új tagoknak. Valaki nemrég cserélt lánckerék csapágyat ha a méretét idedobná megköszönném (3 vd)de szerintem a 4 tx is azonos . Meg hogy hol vette mert hát ki szeretném cserélni. |
| Englishman | 85480 | 2014. augusztus 14. 08:41 | Válasz erre: 85478 |
|
Õ Dóri. A másik lányt talán Kata hívták és nekem bizony egy 900-as rémlik. |
| Muju | 85479 | 2014. augusztus 14. 08:33 | Válasz erre: 85464 |
|
Szia Vandis! Gratula a géphez, sok jó gurulást! |
| Robi70 | 85478 | 2014. augusztus 14. 07:53 | Válasz erre: 85477 |
|
Egyikükre emlékeztem a béri találkozó videójából: https://www.youtube.com/watch?v=JPBSGQtWY74 1:00-nál ott van. Mivel itt egy 850-es látható, Vandisnak még ki tudjuk osztani az "elsõ 900-as hölgy tulaj" címet! Ne röhögj!:) Palik Laci így "nyert" Dakart. Az "elsõ dízeles újonc" kategóriában.:)))) |
| Englishman | 85477 | 2014. augusztus 14. 07:44 | Válasz erre: 85470 |
|
Nem, szerintem a harmadik. Dórival (saba69) többször is találkoztunk és emlékeim szerint volt még egy lány is, de õ nem jött el egyik találkozóra sem. |
| Robi70 | 85477 | 2014. augusztus 14. 07:44 | Válasz erre: 85464 |
|
Szasztok! Gratula Vandis! Tényleg szép vasat vettél. Légy üdvözölve itthon! |
| Flenegen | 85476 | 2014. augusztus 14. 07:38 |
|
Üdv a csapatban! Tudod a TDM mellé kaptál itt a fórumon egy összetartò, segítõkész és jò társaságot. A többit meg majd meglátod!
|
| nferro | 85475 | 2014. augusztus 14. 07:27 | Válasz erre: 85464 |
|
Hahó! Szép motor, gratula. Sok balesetmentest. |
| Englishman | 85474 | 2014. augusztus 14. 07:20 | Válasz erre: 85464 |
|
Üdv a fórumon! Sok szép élményt és balesetmentes kilométert a paripához! Szép darab! |
| VVLaci | 85470 | 2014. augusztus 13. 23:10 | Válasz erre: 85464 |
|
Az elsõ TDM-es Hölgyvezetõ? Teljen örömöd ebben a gépben! :-))) A fék csak akkor fogjon, ha Te akarod! |
| sandorfia | 85469 | 2014. augusztus 13. 23:02 |
| Kilos | 85468 | 2014. augusztus 13. 22:13 | Válasz erre: 85464 |
|
Nagyon szép motor. Gratulálok hozzá és legyen benne sok örömed! :) |
| csokabi | 85467 | 2014. augusztus 13. 22:12 | Válasz erre: 85465 |
|
Azért fog egy cseppet, mert koszosak a munkahengerek és nehezen mozognak a helyükön. Rendszeres takarítás segít rajta, de igényel némi gyakorlatot, mert könnyen ki lehet fordítani a dugókat. Nekem legutoljára pont a worldben tették rendbe, mert a jobb oldali nyeregben be voltak állva. 12000 pénzt számláztak a mókára és utána jól érezhetõ volt a különbség.
|