27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

scopy 85565 2014. augusztus 16. 08:38  
Csabus fõvadászunkat kérdem: Van erre valami tényleg bizonyítottan hatásos megoldás? Mitt'omén, pld-ul követni egy nagyobb autót, tgk-t, vagy bármi más?
    

scopy 85564 2014. augusztus 16. 08:32   Válasz erre: 85562
Hello! Most rosszabb, vagy jobb mint tegnap?
    

scopy 85563 2014. augusztus 16. 08:31   Válasz erre: 85537
Jól hergelt!

Bazsi! Ez közel volt! Jobbulást!

Ismertek olyat, aki kétszer ütött nagyvadat motorral? Ha nem, akkor Bazsinak megvolt a ráesõ...

Nekem minden jármûvemen vadsíp van. Mondhattok bármit, az 500 forintos kis vacak, amit szinte láthatatlanul fel lehet tenni, szerintem mûködik. Tizenéve nem volt még közelítésem sem. Az is lehet, hogy nem ennek köszönhetõ, mert hisz bizonyíték nincsen rá, de annyit azért lehet rá költeni akár megnyugtatásképpen is.

Bazsi! Ha találsz itt a környékünkön megnézni való donort, szólj és megnézem(nézzük).

Baxamegakutyafaxa! Nem semmi szezonunk van...
    

BarBazsi 85562 2014. augusztus 16. 08:25  
Köszi Mindenkinek!
A motor pörcre indul, a kipufogó valahol kifúj, ha már emelhetek lebontok róla minden törött cuccot és megpróbáljuk menet közben, hogyan fut. Visszamentem a helyszínre - hát nem volt egyszerû, k....nagy szerencsém volt!!!!!!!!!!!
    

Schindler 85561 2014. augusztus 16. 08:05   Válasz erre: 85537
Szia Bazsi!
A motor csúnyán néz ki,de nagyon örülök, hogy te így megúsztad!
Ránézésre a donor projekt tûnik a leg gazdaságosabbnak.
Mielõbbi teljes felépülést mindkettõtöknek!


    

BarBazsi 85560 2014. augusztus 16. 07:43  
72-s fõút Litér elõtt 200 m Balatonfûzfõ irányából , balról jött a szarvas. Tegnap néztem a kabátomat, a bal oldali kabátujj és a mellkasrész tiszta vadszõr.
    

yamatomo 85559 2014. augusztus 15. 23:59   Válasz erre: 85537
Testi és lelki gyógyulást! A Fõnök vigyázott Rád... A moci szerintem talpra állítható. Szeptember közepéig,végéig,aktívan fircingelnek ezek a jószágok. Nekem is volt majdnem hasonló élményem,de le is zsibbadtam akkor... Szerencsére elmaradt a "találkozás". Azóta tiszteletben tartom az szarvasos táblákat.
    

Vandis 85558 2014. augusztus 15. 21:54   Válasz erre: 85537
Hát ez csúnya. Mielõbbi felépülést minden szempontból (testi, lelki)!
Még augusztus közepéig-végéig tart az üzekedési idõszak, vigyázzunk az utakon!
    

Englishman 85557 2014. augusztus 15. 20:38   Válasz erre: 85553
Néhány hozzászólással korábban Vladek is egy hasonló cikket linkelt be.
A Yamaha hivatalos nemzetközi sajtó oldalán viszont nincs ilyen hír, sajnos. :(
Jelenleg az MT-09-nek két speciál változata létezik, az MT-09 Street Rally és az MT-09 Sport Tracker.
    

Englishman 85556 2014. augusztus 15. 20:31   Válasz erre: 85537
Sajnálom!
Örülj, hogy ennyivel megúsztad és nem volt utasod!
A motor sorsa majd rendezõdik így, vagy úgy, nem szabad elkapkodni a döntést.
Hol sikerült összeakadnotok?
    

Flenegen 85555 2014. augusztus 15. 19:05   Válasz erre: 85537
A multkor a hasznaltauto.hun az olxen meg az aprodon is fent vol 200 ezerért egy motorhibás. Lehet azt kellene elcsípni.
    

zsotli 85554 2014. augusztus 15. 17:05   Válasz erre: 85553
Jóféle, csak ne árazzák túl ezt is mint a tenerét!
    

mati12 85553 2014. augusztus 15. 13:09  
Láttátok már ezt az írást? http://onroad.hu/2014/08/15/yamaha_mt09x/
    

kawa550 85552 2014. augusztus 15. 12:56   Válasz erre: 85551
Szerintem is, csak donornak inkább egy olyan lenne jó, ahol a motor totálkáros de a külsõ teljesen rendben van, ez esetben ha a váz nem sérült akkor az idomok és a tank átszerelésével mindenféle fényezés és egyebek nélkül egy színváltozás bejelentéssel kész lenne a gép.
    

XJRider 85551 2014. augusztus 15. 12:46   Válasz erre: 85549
Nem is azt írtam,hogy hibátlan, hanem, hogy donor. Ahogy a képeken láttam, a villa görbült,kipufogó dettó,az egész fej idom,mûszerfal kuka. A kettõbõl lehet(ne) egyet összerakni. Vagy amit Te javasoltál, hogy eladni aztán venni egy másikat.
    

kawa550 85550 2014. augusztus 15. 12:35   Válasz erre: 85544
Hát az tuti hogy az ulrtahangos vadriasztók egy kalap szart se érnek, akármit is írnak róluk.
http://www.conrad.de/ce/de/product/191304/Kemo-Ultraschall-Power-Kanone-Baustein-12-VDC-Reichweite-max-im-Freifeld-300-m-Ausgangsfrequenz-ca-22-kHz
    

kawa550 85549 2014. augusztus 15. 12:32   Válasz erre: 85545
Hát azért ez bõ 3 kilóért nem egy alkalmi vétel, fõleg hogy a lefittyent indexbõl ítélve ez most is épp sérült, és a típusidegen tükrök meg a fényezés és matricák hiánya is arról árulkodik hogy túlélt már egy nagyobb esést, valszeg javítottak az idomok meg a konzol.
    

Fido71 85548 2014. augusztus 15. 12:26   Válasz erre: 85537
De szar dolog ilyet olvasni! :(((
Szerencsére a nejed nem volt veled /úgy értelmezem/.
    

lendvai 85547 2014. augusztus 15. 11:19   Válasz erre: 85544
Mozgásérzékelõs-szervomotoros lézerágyú, ami az akadály észlelésekor azonnal irányba áll és koncentrált energiasugárral elpárologtatja mielõtt az ütközés bekövetkezne. :-)
Errõl eszembe jutott egy régi Rózsaszín párduc rajzfilm, amiben a zuhanó faházból a földetérés pillanatában lépett ki egy elegáns mozdulattal az ajtón, mögötte pedig rommá törött a ház. :-)
    

VVLaci 85546 2014. augusztus 15. 10:43  
Kawa mesternek barkácsolni való! :-))))))))))

(Hgeminitõl loptam)
    

XJRider 85545 2014. augusztus 15. 10:38   Válasz erre: 85537
Nagy szerencséd volt, a lényeg, hogy túlélted!
A gépeket mindig meg lehet javítani - minket már kevésbé!

Ahogy néztem, jól " megpörgött" a masina, de nem reménytelen eset.
Itt egy alkalmas donor:
http://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/yamaha-tdm-850-89925600/?adId=89925600&

Nincs is messze tõled...

    

ati5995 85544 2014. augusztus 15. 10:31  
Következõ TDM-.es projekt?! Vadrács-ill.szarvas elhárító-elõjelzõ!!
    

VVLaci 85543 2014. augusztus 15. 10:19   Válasz erre: 85537
Bakker! Nagy szerencséd van, hogy megúsztad ennyivel! Jobbulást!
    

tdm.friend 85542 2014. augusztus 15. 10:04   Válasz erre: 85537
Nagyon nagy mákod volt... Nemrég halt bele ugyanilyen balesetbe Denny M. vezetéstechnikai oktató,újságíró... Vigyázz magadra,jobbulást és gyors gyógyulást!!! A motort meg ha a váznak semmi baja simán újjá lehet varázsolni.Lehet megérné, mivel már egyszer megmentett!!! Mégegyszer: Jobbulást!
    

kawa550 85541 2014. augusztus 15. 09:46   Válasz erre: 85522
Hát bizony ez a rozsdásodás lassan már nálam is téma lesz. Az sx4 már 8 éves, és bizony a hátsó kipuffdobon már látható egy tenyérnyi barnás elszínezõdés, szerintem korrózió lesz....:)))))))))))))))))))
A fényezéssel is van gond, a bal elsõ sárvédõmet megtolta egy baromarcú octaviás, márkaszervizben cserélték,majd gyári technológiával javították a festést(mert ugye ez kellett a garancia megmaradásához), na ezen a részen 2 helyen szépen levitte a magasnyomású mosó a felsõ átlátszó lakkréteget. Igaz, csak akkor látszik jól mikor lemosom, azon kívül nekem is keresnem kell ha meg akarom mutatni, de akkor is a k anyjukat, ha már egyszer szakszerviz.....
    

kawa550 85540 2014. augusztus 15. 09:39   Válasz erre: 85537
Ojjé, hát ez biza elég szarul néz ki. Összes idom,sárvédõ, mûszerfal, konzol, tükrök,kipuff, fényezés, matricázás, ez egy idõsebb példánynál közel gtk, lehet hogy jobban jársz ha eladod, valami streefighterátépítõ majom megveszi te meg a vételár+várható jav.költség veszel egy másikat....
    

lendvai 85539 2014. augusztus 15. 09:39   Válasz erre: 85537
Szerintem motorozz tovább mindenképpen! Ha a geometriának nem esett nagy baja, akkor szépen vissza tudod építeni. A szarvasbika kemény jószág, de szerencséd volt, ez a lényeg!
    

dcsaby 85538 2014. augusztus 15. 09:32   Válasz erre: 85537
Szia. Rossz nézni a gépet, a jó hír viszont, hogy Te most tudsz írni és nincs nagy bajod. Rosszabbul is végzõdhetett volna. Gyógyulj mielõbb a motort meg majd meggyógyítod Te.
    

BarBazsi 85537 2014. augusztus 15. 09:21  
Bár nem szoktam rendszeresen írni, de naponta olvasom a fórumot. Kedden éjszaka szarvasbikával ütköztem. A motorról elölrõl szinte minden letörött, meg fejre állt, meg minden.Még gondolkodom mi legyen tovább? Szerencsére nekem, csak zúzódásaim lettek, igaz az mindenhol, sisak, ruha eléggé elhasználódott. Mindenki vigyázzon magára. Bazsi
    

lendvai 85536 2014. augusztus 15. 08:47   Válasz erre: 85512
Az MX-5-öt illetõen ezeknél a hátsókerekes kis élményautóknál pont az a lényeg, hogy kicsik és könnyûk. Egy 2 tonnás tohonya dögöt nem egy nagy élvezet egy szerpentinen terelgetni. Személy szerint még én sem vezettem ilyet, csak olvasgattam mások tapasztalatait, de kíváncsi vagyok. :-) Páromat ugyan nem tudom rábeszélni, de a lányom jövõre szerez jogsit, a mobile.de-n 1500EUR környékén már vannak vállalható darabok, igaz keménytetõ az kéne, nem tudom a vászontetõs változatoknál ott van-e a mechanika, mert akkor utólag be lehet szerezni. 1,6-os motorral bõven elég, a rozsda nem érdekel, hadd húzzak hasznot a gyerek tanulóautójából. :-)
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mazda-mx-5-1-6i-16v-l%C3%B6hne/195970518.html?lang=en&pageNumber=4&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=16800&makeModelVariant1.modelId=15&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPrice=1500&transmissions=MANUAL_GEAR&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&noec=1
Bár lehet, hogy egy Saab 9000-et kéne neki venni kezdõ autónak. :-)
Ha meg az MX-5 nem jön össze, akkor vagy lesz egy "békalámpás" 3 ajtós 1.5-ös Civic, az még full japán, vagy az én elõzõ Accordom kupé verziója, ahhoz van alkatrész meg szervizdoksi háttér és karbantartási tapasztalat. Szerintem gyönyörû, persze kézi váltóval:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-accord-2-0i-coupe-automatik-1-hand-eisenach/172532908.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=2&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=SportsCar&noec=1
De egy ilyet is el tudnék képzelni neki:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-accord-coupe-2-0i-es-bramsche/196357075.html?lang=en&pageNumber=2&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=2&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=SportsCar&noec=1
Aztán majd meglátjuk. :-) Lehet, hogy kap egy Trabantot. :-)


    

tulok99 85535 2014. augusztus 15. 08:33   Válasz erre: 85521
lehet, mert pont nemrég javítottam MPV-t, és az egyálalán nem volt rozsdás, 10 éves volt...
    

tulok99 85534 2014. augusztus 15. 08:32   Válasz erre: 85520
az említett autók között nem a megbízhatósági külömbséget emeltem ki.mióta euópára is felszereltebb autót gyártani egyes gyártók, sajnos sokkal több lett bennük a hibalehetõség. nyilván ami 13szor annyi darabból készült, abban több is lesz a hiba. én komfortról beszéltem, meg vezetési élményrõl. bár volt a 5-ös amit én is használtam, 3.0 crd, automata, tv, navi, légrugó, gyári sportfutómû, teljes full. egy hibája volt mindössze, abs elromlott. 27-ért javították. ezen kívül csak olajat kellett benne cserélni, és 360.000km-el került ide, és 500.000-el távozott... annyira azért szerintem mégsem volt problémás meg fenntarthatatlan...

amúgy pont ez a baj, hogy mióta ekkora tömegtermelés van, meg kooperáció a gyártók között, azóta ahogy te is írtad, két egyforma egymás melletti autó a szalonban minõségre, tartósságra mégsem egyforma...
    

jobbkormanyos 85533 2014. augusztus 15. 08:19   Válasz erre: 85532
Majd a következõ alkalommal.
    

night-rider 85532 2014. augusztus 15. 05:33   Válasz erre: 85523
ha már ott voltatok a falkert see-hez felmehettetek volna az ingyenes.https://www.google.hu/search?q=falkertsee&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Wn_tU5qeLqGv7AbnmoDIAw&ved=0CCsQsAQ&biw=819&bih=612
    

galoscsabus 85531 2014. augusztus 15. 00:37  
Aki tegnap (14. csütörtök) a Glokin motorozott, az fogadja õszinte csodálatomat és egyben sajnálatom is :-)
3 fokban, abban a térdig érõ felhõ-ködben, amiben amúgy sem lehet ellátni normálisan 25 méterre, nemám vizes plexin keresztül.
Mi autóval (ezüst SX4) barangoltunk rajta, de sok motorossal találkoztunk a rendkívül mostoha idõ ellenére.
    

VVLaci 85530 2014. augusztus 14. 23:46   Válasz erre: 85525
Laciiii!

Szombaton nem jársz erre???
    

Flenegen 85529 2014. augusztus 14. 22:23  
Reggel összefutottam a Transalpos magyar különítménnyel. Mint kiderült Budapestrõl jöttek, szerda idemotoroztak majd ma reggel indultak haza. Kicsit irígykedtem is meg nem is. Kérdem merre jöttek, majd vàlaszként annyit kaptam, hogy ne kèrdezzem nem tudjàk.
    

Petike88 85528 2014. augusztus 14. 22:14  
Restaurálástól én messze állok, messzirõl ugatom én ezt a dolgot MÉG! Tudom kihez vigyem el a hûtõt meg a tankot meg a karosszériát. Én csak szétszedem meg összerakom nagyjából fék futómû meg nem bonyolultság csak erõ meg kitartás kell, hogy szétjöjjenek az 50 év alatt összegyógyult alkatrészek
    

Petike88 85527 2014. augusztus 14. 22:11  
Mindenki azt hitte C+ fesztivál valamelyik kidobóembere vagyok közbe meg csak nem akartam elázni a kölcsönrobogón :D
    

Petike88 85526 2014. augusztus 14. 22:09  
Akkor azért láthattalak a Yamaha nyergében felpakolva? :)
    

scopy 85525 2014. augusztus 14. 21:54  
Na szevasztok! Régiek és újak!

Megtértem a nyaralásból. Vagy kétszer olvastalak benneteket, mert lementünk a térképrõl és nem volt semmilyen térerõ. Amikor meg lehetõségem lett volna átlépni a mobilnet korlátait, nem ezzel töltöttem az idõt.

Fidónak köszönöm a diszkrécióját! :-)))

Oszika látogatása elõl meg sikerült meglépnünk. Bár mikor ez kiderült, akkor közölte, hogy mégis le tud menni a Balcsira, ha már mi nem leszünk ott! :-)))

Gurultam egy rövidet az új fénnyel és kormánnyal. Hááát nem tudom...
Õszintén nem gyõzött meg ez a széles, egyenes vasdarab. Nekem vagy szoknom kell erõsen, vagy tényleg nem az én méreteimhez és a motor-user arányaimhoz találták ki ezt a variációt. (tudom, nem gyári) Majd egy hosszabb túrán elválik, hogy marad-e.
Az átalakított lámpa viszont sokkal jobbnak tûnik mint az eredeti, bár ez sem tuti infó, mert csak a nyaralás miatti elvonási tünetek kezelésére pattantam nyeregbe egy rövidke kanyarra.

Tüdikét pusszantom így utólag is! Grat a nagy egérvadászoknak!
Ja! A nyaralás elsõ napjaiban 4.-én, 5.-én és 6.-án szinte kizárólag TDM-eket láttunk a Balaton parton, összesen ötöt. Pöcs vagyok, senkit nem ismertem meg.
Ma pedig az esõmenõs városi gurigámkor összeintettünk Petikével, az autó restauráló spanunkkal.

Joccakát!

Ui.: Van hír Anonimusról?
    


jobbkormanyos 85523 2014. augusztus 14. 21:37   Válasz erre: 85499
A Malta -tal nem olyan nagy élmény , motorozásilag, de ugorhatsz egyet. Inkább a Nockalm strassén nyomnám oda vissza. Múlt héten voltam mindkettõn.
9,5eur/motor.
Az L46-os utat ne hagyd ki, nagyon jó motorozni rajta.
    

Flenegen 85522 2014. augusztus 14. 21:04  
Gyerekek a magyar nem az elõírás szerinti szervizelésrõl ès karbanntartásr híres. Sajnos ez szakmai tapasztalat. Ha van egy kavicspött, nem lejavítja egy 2000 ftos stifttel, hanem megvàrja míg lerohad a karosszéria. A 12 èves g astrám rohadt pedig csak 174 ezer volt benne és végig garázsban àllt ismertem az elõzô tulajt aki újan vette. A 10 èves C4-en le kell fujatnom a tetõlemezt mert a szélvédõkeretrõl a festék úgy jön le mint ahogy alapos leégés után a hátam foszlik. Sajnos ezen én màr meg sem lepõdöm.
    

fazakas66 85521 2014. augusztus 14. 20:55   Válasz erre: 85508
Köszi a segítségeket.
Az a 63/22 na az lesz.
Jövõ héten megoldom a problémát .


A Mazda 6 mellett az MPV is ugyan olyan bõrbe kapható,megnéztem párat és nem találtam jó állapotút 8-10 év környékén.
Lehet csak a rozsdásakat árulják :))??
    

Flenegen 85520 2014. augusztus 14. 20:54   Válasz erre: 85518
Kedves Vasutas barátom.

Sajnos 2007-ig a ráncfelvarrásig a hatos ilyen problémákkal küzdött. A hátsó sárvédõ ívek és küszöbök nem megfelelõ tömítési eljárása miatt. 2008-2010 között az összes magyarországi autòt ami alvázszám szerint beleesett és hoztàk szervízbe rendesen gyári visszahívásban javítottunk. Hidd el hogy nem rosszak. Sajnos azonban nagy a kintrõl behozott ellenõrizhetetlen autò. Én elõbb ülnék bele akár egy 3-as vagy 6-os Mazdàba mint egy Mercibe vagy BMW-be. Pedig most hogy Mercivel is foglalkozó szalonban ész szervizben dolgozom olcsòbb lenne a javítás de akkor sem kell. Pl egy ügyfelem pont egy éve cserélt egy 4 éves E osztályt meg a felesége 1-es bömösét két kiára. A két kocsiba beletekertek 45 ezret egy évalatt és azt mondja jobban szeretik ezeket mint a prémiumokat. Régi Mazdás ügyfelem vett 2008.- ban hatost nálam. 255000 km után másfél éve egy 19,5 millás Merci Ml250-et vett. A másfél év alatt több garis gondja volt a mercivel mint ahányszor a mazdával kötelezö szervizen volt ( 20000 km vagy 1 év ). De saját tapasztalatot is írok: a párom mazda3-al 3 év alatt 107600 km-t ment egy garis visszahívás volt az autón egy csatlakozòt kellet cserélni. Kb 3 perc. Most a céges golf6 3 év után 120ezernél áll. A kötelezõ szervizen kívüli hibalista: 27e km vezérmûlánc csere gariba. 35e km : gyujtòkábel 4. Hengernél csere gariba. 58e km: vezérmûlánc csere gariba mòdosítottra. 74 e km 2. Henger gyújtókábel csere gariba. Aztán voltvalami turbonyomás szabályozó lap csere szintén gariba. Egyik reggel a légzsáklámpa nem akart elaludni indítás után, na ott elektronika csere volt gariba. A gyári esõérzékelõ 0 km-es korátòl nem volt jò. Nekiálltak 2x is de nem javult meg. Megszokta hogy nem volt szakaszos törlés. Egy szélvédõ csere alkalmával véletlenül megjavult. Szóval minden márkában van jò és rossz. Ez kicsit olyan mint a motorozàs . Nekem közel 20 éve van motor a garázsban ( 13 voltam mikor az elsõt még kaptam ) . A haverom meg nem érti ebben mi a jò.
    

Vandis 85519 2014. augusztus 14. 20:49  
Újra ellenõriztem az M3-ast és az új 2-est is, és tényleg.. :)

Köszönöm szépen mégegyszer mindenkinek a fogadtatást és jókívánságokat!
    

vasutas 85518 2014. augusztus 14. 20:05   Válasz erre: 85517
Tegnap délután három Mazda 6-ost néztem meg egy ifjú barátom kérésére, mindhárom nyolc éves . Az elsõnél még hüledeztem, hogy nem lehet ilyen rozsdás az alja, biztos valami sólepárlónál volt cégautó . Aztán a következõ kettõ még erre is rátett a rozsdásodó ablakkeretekkel és küszöbökkel . Itthon utána olvastam, ezek tényleg vonzzák a rozsdát .
Úgy látszik már a japán minõség is a múlté ,,,
    

tulok99 85517 2014. augusztus 14. 19:27   Válasz erre: 85515
nem tudom, nálam az autó 1,5 tonnánál kezdõdik és 5 méter hosszú, és min 3000ccm. az alatt szerintem csak matchbox van... azt hogy a fiat meg a mazda között mennyi a különbség nem tudom, de nem a fiat minõsége nem jött át, hanem az hogy nem férek el benne, meg olyan mint egy konzervdobozba préseltek volna. ránézésre ez az mx5-ben is nagy valószínûséggel megvan. saját ízlésemrõl beszéltem, aki szereti ezeket a kis autókat, annak biztosan nagyon jó lehet... mazda 323-at és 626-ot használtam. mindkettõt kombiban, egyik sem kéne, de teljesen jó autók voltak. a mazda 6 egyenesen tetszik. de egy mx5-öt nem tudnék mire használni. azt meg azért tapasztalatból tudom, hogy mercit meg bmw-t elviselni menet közben nem annyira megrázó. én a komfortérzetet azokban elõbb megtaláltam, mint a barchettában.
    

Robi70 85516 2014. augusztus 14. 19:25   Válasz erre: 85513
Így lesz Zoli!
Egy ideje ha TDM-es cimbi esik útba, általában meglátogatjuk. És jó érzés! Nekünk legalábbis jó!:)
    

Flenegen 85515 2014. augusztus 14. 18:41   Válasz erre: 85512
Ez az mx-5 vs barcetta összehasonlítás olyan mintha az aprilia caponardot hasonlítanád a tdm hez. Én elõbb vennék egy mazdát mint fiatot mèg ha azonos áron öregebbet is kapok. Mondjuk az élmény is viszonylagos. Van akinek a szerelès van akinek az autózás adja az èlmènyt. Azt pedig hogy egy mx5 milyen élményt ad én sem tudtam míg nem használtam egy hònapig, mert ugye a nyári tesztautònak mazda szalon promòba ilyent àllít forgalomba és zárás utàn inkább én hasznàltam mint hogy álljon a szalon elõtt csak úgy.hidd el az említett merci meb bmw ehhez képest szart sem ér.
    

tulok99 85514 2014. augusztus 14. 18:39  
Üdv az új kolleginának! végtelen sok balesetmentes kilométert kívánok!
    

tulok99 85513 2014. augusztus 14. 18:38   Válasz erre: 85495
Robi! ha jártok errefelé, mindenképpen nézettek be!
    

tulok99 85512 2014. augusztus 14. 18:31   Válasz erre: 85458
egyik barátom is nemrég akart egy mx5-öst venni, de annyira drágák ( irreálisan, érthetetlen számomra is... ) hogy inkább vett helyette egy fiat barchetta-t... hát, a szépség ugye relatív, de a többi már kevésbé... sajnos már ismerem a barchetta cabriót régebbrõl, de nekem inkább a nyomor jutott eszembe mint az élmény. nem tudom a mazda mennyivel tudhat többet, de szömre ugyan olyan kicsi meg fapados... ha már lenne 3 autóm, 2 motorom, és még mindig lenne pénzem, lehet hogy beruháznék egy cabrióba, mondjuk egy jó 650i-be, vagy egy mercedes cl-be. attól hogy nyitható a teteje egy autónak mért kell szappantartó formájúnek lennie, és kispolszki méretûnek?
    

tulok99 85511 2014. augusztus 14. 18:23   Válasz erre: 85448
a német autók örököses mint a nyomor, mert ahány barom golfost ismerek, mind azt mondja az autójáról hogy a mai napig ettõl jobb autót nem gyártottak, és ez örökké fog menni! csak azt nem teszi hozzá, mikor mondja vigyorogva hogy ez 28 éves és még mindig újszerû, hogy 4-szer volt lakatolva meg telibefújva, 2 motorfelújításon van túl 350.000km alatt, meg az 5-ödik váltót cserélte rajta tavaly... de mindene eredeti a tulajdonosa szerint, és sosem romlik el, és örökké menni fog...
    

Vladek 85510 2014. augusztus 14. 18:08  
A fjúcsör öcsém!
http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/yamaha/mt-09x.html
    

Kilos 85509 2014. augusztus 14. 18:01   Válasz erre: 85507
"erõsen szeretetet sugároz" :) - ez nagyon tetszik! Úgy gondolom, hogy ez a szeretet már most kölcsönös közted és a TDM-ed között!
Még egyszer gratulálok hozzá! :)
    

pandamaci 85508 2014. augusztus 14. 17:53   Válasz erre: 85500
http://www.ronayers.com/REAR-WHEEL-C487403.aspx

Rajz szerint ha gyári számra rákeresel 6303 (17x47x14) , 6203 (17x40x12) , 63/22rs (22x56x16) ez a 3db csapágy van bent kb..
    

Vandis 85507 2014. augusztus 14. 17:45  
Én köszönöm a megtiszteltetést, hogy itt lehetek.
Ma hoztuk haza a motort, úgyhogy megnyugodtam, nincs papírból :) Saját kerekén gurult be a garázsba.

Én láttam egy 900-as hirdetést a neten, amit hölgy hirdetett.. de azért mindenféle más egyébben még akár lehetek elsõ is :)

Egyelõre óvatosan bántam a gázzal, illetve úgy adagoltam, ahogy az NC-nél megszoktam (városban). Azon a fordulaton nem ugrik úgy, mint az NC, viszont az M3 bevezetõn azért érezhetõ volt, hogy túra tempóban erõsen szeretetet sugároz :)
    

Robi70 85506 2014. augusztus 14. 16:57   Válasz erre: 85504
Valamiért a 20-as számod utolsó két számjegye felcserélõdött, mikor elmentettem. Most rendben van ez is.
    

Robi70 85505 2014. augusztus 14. 16:55   Válasz erre: 85504
Már meg is van minden!
Reszkess Glockner jövünk!:)))
    

lendvai 85504 2014. augusztus 14. 15:37   Válasz erre: 85502
Ne felejts el foglalni a Gyöngyvirágban, meg az Adelheidben, az elõbbinél telefonon, a másiknak a honlapján van egy Buchung, ahol meg tudod írni. :-)
A számom pedig 20/618-4494.
    

Robi70 85503 2014. augusztus 14. 15:32  
Tibi küldj egy tel számot lécci, mert sem a 70-es sem a 20-as számod nem kapcsolható.
Vagy nem is volt komoly az invitálás?!:)))))
    

Robi70 85502 2014. augusztus 14. 15:28   Válasz erre: 85499
OKÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!
Megyünk Tibi!:))))))))
A részletekért hívlak.
    


fazakas66 85500 2014. augusztus 14. 14:47   Válasz erre: 85491
Laci ,a hátsóról lenne szó csak az a gond,hogy semmi nem egyszerû tegnap szétkaptam és láss csodát a csapágy kiesett az agyból a porvédõ szimering tartotta bent.
Az a meglátásom hogy nem odavaló méret a külsõ méretrõl beszélek.Ha a csapágyházból simán kiesik ÉS NEM ÁLLT BE NEM FORDULT EL .
Tuti valami b.zi méret való oda is hogy ne legyen egyszerû az élet.

    

lendvai 85499 2014. augusztus 14. 13:40   Válasz erre: 85495
Hát figyu, 08.24-én legurulunk Kõszegre (kb230km), szállás a Gyöngyvirág Panzióban, SZÉP kártyával fizetve, vacsora mondjuk a Bécsikapu étteremben, fizetés SZÉP kártyával. Hordozható muníció beszerzése a helyi TESCO-ban. 25-én kora reggel indulás, osztrák autópálya matrica vásárlás bakkártyával, megállás Gmünd in Karntenben (kb420km), szállás az Adelheid panzióban, 55EUR kifizetése készpénzzel, ebben benne van a másnapi reggeli. Maltatahl erõmû támadása 18:00 után, mert akkortól ingyenes a felvezetõ út (kb 60km).
Másnap reggel csúcstámadás, 24EUR útdíj kifizetése, idõjárás függvényében Grossglockner és a környezõ szépségek bemotorozása, majd irány vissza Kõszegre (kb520km). Ha szar idõ van, akkor csúcstámadás elhalasztva, irány vissza Kõszegre. Ott további egy éjszaka eltöltése a Gyöngyvirág Panzióban, SZÉP kártyával fizetve. 27-én indulás vissza (kb 230km). További részletek improvizatív módon. :-)
    

gezasz 85498 2014. augusztus 14. 12:53  
és
    

gezasz 85497 2014. augusztus 14. 12:50  
Még kép
    

gezasz 85496 2014. augusztus 14. 12:45   Válasz erre: 85494
Heiligenblutnál még úgy nézett ki, hogy minden OK! Amúgy olaszban viszonylag jó idõ volt, meg elõtte az osztrákoknál is, csak hazafelé kaptuk el.
    

Robi70 85495 2014. augusztus 14. 12:42   Válasz erre: 85494
Belföldi gurulásokat tervezek, mert a SZÉP kártyámmal szeretnék fizetni, ahol csak lehet.:(
De azért leírhatnád az elképzelésed: szállás, km, kaja, hol, mikor, mennyiért? Hátha...
    

lendvai 85494 2014. augusztus 14. 12:30   Válasz erre: 85493
Robi, gyere velünk 25-én! Egyelõre úgy tûnik jó idõ lesz! :-)
    

Robi70 85493 2014. augusztus 14. 12:29   Válasz erre: 85492
Legalább nem volt tömeg Géza!:)))
Jó Nektek! Nektek legalább jutott idén a Grossglocknerbõl!:)))
Mindig egy kicsit irigykedve nézem a képeket.

    

gezasz 85492 2014. augusztus 14. 12:17   Válasz erre: 85469
Jó neked! Nekem csak ez jutott az idén a Grossglocknerbõl
    

VVLaci 85491 2014. augusztus 14. 11:13   Válasz erre: 85482
Pista! Szerintem az lesz a legegyszerûbb, ha kiveszed és elkocogsz vele egy csapágyboltba. Gondolom, a hátsó lánckerékrõl van szó!
    

Robi70 85490 2014. augusztus 14. 10:52   Válasz erre: 85489
Most, hogy jobban megnéztem a képet.... tényleg van hasonlóság.:))))
    

Fido71 85489 2014. augusztus 14. 10:36   Válasz erre: 85486
Amúgy tényleg róla kaptam a becenevet 9 évesen... ;)
Akkor ment a tv-ben a mese.
    

VVLaci 85488 2014. augusztus 14. 10:33   Válasz erre: 85487
TibiTibi!!!

Ne fényezd magad! :-)))

Ez egy jó CSAPAT! :-)
    

lendvai 85487 2014. augusztus 14. 10:27   Válasz erre: 85464
Vandis, üdv a csapatban! Szép ez a gép, úgy látom a nyereg már át van alakítva, azzal nem lesz gondod. :-) Ezzel a sok szószátyár ezermesterrel meg az antiszociális ápoltakkal itt annál több! :-) De ártalmatlanok vagyunk. :-) Nagyrészt. :-) Azt hiszem. :-) Én biztosan. :-) Bár hétvégén eltettem láb alól egy egeret...
    

lendvai 85486 2014. augusztus 14. 10:03   Válasz erre: 85485
Hát lehettél volna Fidó Bácsi, de akkor meg azért lettünk volna szemetek. :-)
    

Fido71 85485 2014. augusztus 14. 09:54  
Vandis!
Érezd magad megtisztelve.

Bezzeg nekem semmilyen titulust nem akartak adni, mikor ide kerültem... :(

Pedig lehettem volna az elsõ õszülõ vörös-hajú, 110 kg pluszos, ragyás-képû, nagypofájú, 45-ös, falusi, szürke 900-as tulaj!
Diszkriminatív egy társaság ez, majd meglátod! :))))
    

Schindler 85484 2014. augusztus 14. 09:39   Válasz erre: 85464
Szia Vandis!
Üdv a "családban". :)
Gratulálok a szép jószághoz, legyen benne sok örömöd!
Aztán csak óvatosan a gázzal! :))))
    

Robi70 85483 2014. augusztus 14. 09:26   Válasz erre: 85480
Akkó' marad Vandis a szép 900-assal. Titulus nélkül.
    

fazakas66 85482 2014. augusztus 14. 08:48  
Szép jó reggelt hölgyek,urak!!
Üdv. az új tagoknak.
Valaki nemrég cserélt lánckerék csapágyat ha a méretét idedobná megköszönném (3 vd)de szerintem a 4 tx is azonos .
Meg hogy hol vette mert hát ki szeretném cserélni.


    

VVLaci 85481 2014. augusztus 14. 08:48   Válasz erre: 85480
Ahogy látszik, nem fórumoznak. :-(
    

Englishman 85480 2014. augusztus 14. 08:41   Válasz erre: 85478
Õ Dóri.
A másik lányt talán Kata hívták és nekem bizony egy 900-as rémlik.
    

Muju 85479 2014. augusztus 14. 08:33   Válasz erre: 85464
Szia Vandis!

Gratula a géphez, sok jó gurulást!
    

Robi70 85478 2014. augusztus 14. 07:53   Válasz erre: 85477
Egyikükre emlékeztem a béri találkozó videójából: https://www.youtube.com/watch?v=JPBSGQtWY74
1:00-nál ott van.
Mivel itt egy 850-es látható, Vandisnak még ki tudjuk osztani az "elsõ 900-as hölgy tulaj" címet!
Ne röhögj!:) Palik Laci így "nyert" Dakart. Az "elsõ dízeles újonc" kategóriában.:))))
    

Englishman 85477 2014. augusztus 14. 07:44   Válasz erre: 85470
Nem, szerintem a harmadik.
Dórival (saba69) többször is találkoztunk és emlékeim szerint volt még egy lány is, de õ nem jött el egyik találkozóra sem.
    

Robi70 85477 2014. augusztus 14. 07:44   Válasz erre: 85464
Szasztok!
Gratula Vandis! Tényleg szép vasat vettél. Légy üdvözölve itthon!
    

Flenegen 85476 2014. augusztus 14. 07:38  
Üdv a csapatban! Tudod a TDM mellé kaptál itt a fórumon egy összetartò, segítõkész és jò társaságot. A többit meg majd meglátod!
    

nferro 85475 2014. augusztus 14. 07:27   Válasz erre: 85464
Hahó!
Szép motor, gratula. Sok balesetmentest.
    

Englishman 85474 2014. augusztus 14. 07:20   Válasz erre: 85464
Üdv a fórumon!
Sok szép élményt és balesetmentes kilométert a paripához!
Szép darab!
    

sandorfia 85473 2014. augusztus 13. 23:34   Válasz erre: 85464
Helló Vandis! Jól néztek ki!
    

sandorfia 85472 2014. augusztus 13. 23:16  
És akad még egy pár szép hely errefelé...
    

Karex 85471 2014. augusztus 13. 23:12   Válasz erre: 85464
Üdv a csapatban!
Jól néz ki a gép!
    

VVLaci 85470 2014. augusztus 13. 23:10   Válasz erre: 85464
Az elsõ TDM-es Hölgyvezetõ?

Teljen örömöd ebben a gépben! :-)))

A fék csak akkor fogjon, ha Te akarod!
    

sandorfia 85469 2014. augusztus 13. 23:02  
Szevasztok! Nem vagyok normális, de még a nyaralás alatt is a fórumot olvasgatom.
Elég változékony mostanság az idõ a Grossglockner-en.
De a Maltatal-nál szép volt.
A Passo San Boldo-nál az elsõ menetben olyan viharos esõ volt, hogy azt hittem a sisakban fogok vízbe fúlni. Mire leértünk kitisztult az idõ, így menni kellett még egy kört.
    

Kilos 85468 2014. augusztus 13. 22:13   Válasz erre: 85464
Nagyon szép motor. Gratulálok hozzá és legyen benne sok örömed! :)

    

csokabi 85467 2014. augusztus 13. 22:12   Válasz erre: 85465
Azért fog egy cseppet, mert koszosak a munkahengerek és nehezen mozognak a helyükön. Rendszeres takarítás segít rajta, de igényel némi gyakorlatot, mert könnyen ki lehet fordítani a dugókat. Nekem legutoljára pont a worldben tették rendbe, mert a jobb oldali nyeregben be voltak állva. 12000 pénzt számláztak a mókára és utána jól érezhetõ volt a különbség.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22113
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők