| Robi70 | 85367 | 2014. augusztus 11. 20:37 | Válasz erre: 85358 |
|
Az "F"-en kívül az is érdekes, ha a megtett km-t elosztod a motor korával 2078km éves futás teljesítmény jön ki. Megkímélt darab!:))) Minek motor annak aki nem használja?!:))) |
| hamster | 85366 | 2014. augusztus 11. 20:34 | Válasz erre: 85355 |
|
Azé nem is fotel!Volt alkalmam kipróbálni,és mivel kb egyforma magasak vagyunk szerintem hosszú távon nem szeretnél bele,max a teljesítménybe.
|
| Robi70 | 85365 | 2014. augusztus 11. 20:21 |
|
Tulok jó, hogy itt vagy. Aramo kolléga nyakig olajos. Eltörött a km óra jeladó mágnes izéje. Többen voltatok akik valami más módon pótoltátok. Hogyan és mivel???
|
| csokabi | 85364 | 2014. augusztus 11. 20:13 | Válasz erre: 85363 |
|
Ezt vágom, nálam is ez volt amelyik gyorsban beugrott:) Viszont most 4-rõl 5-re kéne majd váltania és egyetlen széria 5 hengeres sem jut eszembe. |
| kawa550 | 85363 | 2014. augusztus 11. 20:08 | Válasz erre: 85361 |
|
Szerencsére van egy cég aki a megalomán faxokra is gondol valami k1600-al...:))))))))))
|
| csokabi | 85362 | 2014. augusztus 11. 20:03 | Válasz erre: 85360 |
|
Nem 4TX-re gondoltam a fiatalításnál, annak nem lenne sok értelme.
|
| csokabi | 85361 | 2014. augusztus 11. 20:01 | Válasz erre: 85359 |
|
Akkor a következõ váltásnál gondban lesz...:)
|
| kawa550 | 85360 | 2014. augusztus 11. 20:01 | Válasz erre: 85358 |
|
F mint faxa!:)))))))))) De látod, errõl beszélek. 3x annyiba kerül mint tehénke. 3x többet is ad? Nem hinném.... |
| tulok99 | 85359 | 2014. augusztus 11. 19:57 | Válasz erre: 85354 |
|
Gázos Lajos, ha már szóba került, szerintem most azért vett versyst, mert gyûjti a hengereket... gondoljatok bele! mindig egyel több kell neki!
|
| csokabi | 85358 | 2014. augusztus 11. 19:50 |
|
Ennél http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850_f-8127042 mit jelent az "F" a típusjelzésben? Talán a Friss szervizre utalnak vele?!:)))
|
| csokabi | 85357 | 2014. augusztus 11. 19:49 | Válasz erre: 85355 |
|
Hát azért ez sem tûnik túlpárnázottnak...:)
|
| tulok99 | 85356 | 2014. augusztus 11. 19:48 | Válasz erre: 85321 |
|
Tibi! pont Fidoval beszéltük, hogy az arrallánc mesésen szép dolog, de ha te is a fehér láncsprayt használod, nem lesz valami látványos dolog...
|
| kawa550 | 85355 | 2014. augusztus 11. 19:47 | Válasz erre: 85354 |
|
Hát a csukló biztos fáradna, de ha elég gyorsan mécc, akkor a szél valamennyire tehermentesít. Ez még azokból az idõkbõl van,mikor a nagy sportmotorokat nem gyerekekre meg törpékre méretezték. Még ülése is rendes van, nem csak olyan kakasülõ deszka. http://images.1000ps.net/images/gebrauchtmotorrad/g_W1159285_5.jpg?maxwidth=1280 |
| csokabi | 85354 | 2014. augusztus 11. 19:38 | Válasz erre: 85353 |
|
Ez faxán néz ki, bár a hátam már a fotó láttán jelezte, hogy gyorsan felejtsem is el. A versys számomra vizuális kínzás, de ettõl még simán lehet jó motor. Gázos Lajos meg gondolom nem vesz meg mindenféle vackot:) Az FJR nálam is benne van a listában. |
| kawa550 | 85353 | 2014. augusztus 11. 19:30 |
|
Merazér ez odabaxna nem?!:)))))))))))) http://www.motormatrica.hu/motorok/yamaha/yzf%201000%20thunderace%202001.jpg |
| kawa550 | 85352 | 2014. augusztus 11. 19:23 | Válasz erre: 85350 |
|
Hogyne!:))) Vettem is lottót szombaton, de egyelõre marad tehénke.....:( Pedig ha nyertem volna, akkor gázos Lajosunknak már nem kellett volna jövõre egyedül szégyenkezni egy 1000-es versysen ülve.:) Meg egy fjr is jól mutatna a háznál. Meg épp a minap nézegettük itt Zsuzsival az 1000-es thunderace-eket, az mindkettõnknek nagyon tetszik, még azt is feldobta hogy esetleg eladhatnánk tehénkét meg kiskawászt és a kettõn vehetnénk egy olyant. De hát ugye nem venném el a motorját csak azért hogy nekem legyen egy jobb. Tehénke meg van olyan jó, hogy az árának a 4-5x-ét kéne rálocsolni, hogy egy kicsit jobb motorom legyen, de annál meg sóherebb vagyok. Ez is elvisz ahova akarom, haza is hoz, és megelõzni is elég ritkán szoktak más motorosok.:))))))) Szombaton a 27-esen egy Fz1-et léptünk át a kanyarokban mint a pocsolyát, aztán párszáz méterrel késõbb meg minket lépett át egy ktm adventure. Gondoltam is magamban, sok lesz ez a tempó neked öcsém. A következõ 1km-en a nyomában maradtam, mikor másodszor csúszott meg jól láthatóan, akkor elszállt a bátorsága, visszavette a tempót, tehénke meg a jól megérdemelt helyét a sor elején. Szóval amíg ilyen jól teljesít tehénke, és nem nyertem a lottón, addig valszeg marad. Úgyis nagyon összeszoktunk már, feleennyi ideig se volt nálam még motor egyhuzamban. |
| dinnyemag | 85351 | 2014. augusztus 11. 19:20 | Válasz erre: 85350 |
|
Szerintem fura lenne tizenéves japán suhancként látni a Mestert:-)))))
|
| csokabi | 85350 | 2014. augusztus 11. 19:01 | Válasz erre: 85348 |
|
Gondolkodtál már fiatalításon vagy típusváltáson?
|
| pandamaci | 85349 | 2014. augusztus 11. 18:56 | Válasz erre: 85345 |
|
http://www.motorozz.hu/img/albums/20080929_Plockenpass_sauris_cortina/ Ez volt az . sAURIS alagutasról neten nemnagyon lesz kép.. |
| kawa550 | 85348 | 2014. augusztus 11. 18:49 | Válasz erre: 85347 |
|
Nem, az bizony nem jó. De. Ezt tudtam itt a környéken elfogadható áron beszerezni. Az ember egy 23 éves sacc/kb 2kiló forgalmi értékû motorba, ami olajcserénként még megeszik +2 litert, nem vesz 3-4.000Ft-os olajat, mivel az éves olajköltség a motor értékének a negyedét is kitenné. Ez abszurdum. Ebbõl az olajból meg 20 rugó alatt bõven megvan 2 olajcsere a rátöltésekkel együtt. A gyárilag engedélyezett olajak közt szerepel a 20w-50, tehát ez miatt nem fog tönkre menni. Vegyél elõ egy flakon 20w-50 és egy 10w40 olajat és nézd meg hogy a 20-25 fok körüli hõmérsékletnél, amikor általában én motorozásra gondolok mostanában, mekkora a különbség a viszkozitásukban. Na, nem ez a különbség fog szignifikáns méretû kopást okozni a hetente 1x elõvett motornál, mert mostanában kb ennyi alkalmam van motorozni. Itt nem napi 5 hidegindításról beszélünk évente 365 napon. És nem -5 fokról beszélünk, mikor már tényleg jelentõs lenne a különbség a 2 olaj közt. Üzemmelegen meg nincs mérhetõ különbség a 2 olaj viszkozitása közt, tehát egy hosszú túrán tökmindegy, sõt, egy magasabb melegoldali olaj hosszú úton hõségben még jobb is lehet. Mondom, csak "lehet" de ártani biztos nem árt. |
| Lamb | 85347 | 2014. augusztus 11. 18:16 |
|
Kawa, jó az nekûnk,ha késõbb ér el az olaj a kenendõ területekre? Miért gondoljátok,h az üzemmeleg olajnak jelentõsen nagyobb a sûrûsége mint a gyári tizesé? Szerintem nincs nagy különbség, max hidegen szopatjuk a mocit. Nem?
|
| kawa550 | 85346 | 2014. augusztus 11. 17:59 | Válasz erre: 85342 |
|
Én meg 20w-50 ásványit tettem most(castrol) bele a 10w-40 félszint helyett, hang ilyesmi nálam sem változott, viszont 4 tank alatt egy dekát se ment lejjebb az olajszint, ami jó jel, csak azért valszeg az is belejátszik hogy a friss olajat sokkal kevésbé szokta enni. Majd meglássuk.
|
| kawa550 | 85345 | 2014. augusztus 11. 17:56 | Válasz erre: 85343 |
|
Ez a plöckenpass tetszik, már csak Udinét kéne valahogy nagyon elkerülni, utálom a városokat....
|
| hamster | 85344 | 2014. augusztus 11. 17:19 | Válasz erre: 85308 |
|
Ha csak 145-160 között érzed akkor szerintem minden ok,mert az enyém is itt kapcsolja be a zsiborgót!Szerintem a blokk okozza a rezonanciát.Vagy az enyémnek is ugyan az a baja mint a tiédnek,de nem tudom mi az! :-)
|
| pandamaci | 85343 | 2014. augusztus 11. 16:45 | Válasz erre: 85326 |
|
heiligenblut-plöckenpass hágó (A-I határon,elég látványos) majd ha még itt is ráérsz :comeglians -sauris di sottó (tó keleti partja mellett macskaköves-alagutas elég vad kitérõ)- ampezzoig -és innen lefelé ..pula Vagy Spital-Villach autópálya helyett Milstatter see keleti oldal is szép , de a határon ha nem a 7kmes karawanken -alagutat akarod: - akkor vilach i autópálya csomópontnál jobbra, wurzenpass hágó felé- kranjska gora- bovec 49 vad hajtûkanyaros Vrsic, Soca folyó mentén -vagy loiblpass Trögerner Klamm van még arra, ha betévednél (zsákutca de nagyon jó) |
| _norberto | 85342 | 2014. augusztus 11. 16:45 |
|
Sziasztok, Ígértem, hogyha lesz tapasztalat a 10w 50 Motullal, akkor írok. No mentem vele eddig ~4e kilométert, menet közben semmi változást nem vettem észre, nem lett halkabb/hangosabb stb, tehát OK :) Viszont az eddigi 10w40 es olajból 6e km alatt szemmel láthatólag nem volt fogyás, a 10w 50-bõl viszont 4e km alatt megvett ~3dl -t, ez nem túl jó szóval valószínû jövõre ismét 10w 40-et kap majd. |
| kawa550 | 85341 | 2014. augusztus 11. 16:12 | Válasz erre: 85340 |
|
Nem is azért mondtam, vannak jó hangú V motorok is pl a szárnyascsirkénél, de a ktm-ek azok valami szörnyûek, nem tom mit baxhattak ennyire el.
|
| istvan170 | 85340 | 2014. augusztus 11. 16:00 | Válasz erre: 85336 |
|
Ja, ezzel nem akartam leszólni a TDM sorost. Csak megállapítottam, hogy nagyon más. Nincs vele bajom, jó hangja van. Nem olyan karakteres, de pont elég. Igazából az XV hangja pörgetve nekem már kicsit sok is volt. Ráadásul a beszerzett TDM-en gyári a kipufogó. Nem is nyúlok hozzá, az biztos.
|
| kawa550 | 85339 | 2014. augusztus 11. 15:43 | Válasz erre: 85335 |
|
A swarowski házikóban vannak ilyen állványos teleszkópok, azokkal én is el voltam egy fél órát, a szabad szemmel nem is látható hegymászókat nézegettük.
|
| Endruz | 85338 | 2014. augusztus 11. 15:25 | Válasz erre: 85337 |
|
Még ezen keresztül sem, mert eltakarták a felhõk :-))))
|
| VVLaci | 85337 | 2014. augusztus 11. 15:23 | Válasz erre: 85335 |
|
Öregszel, Laci??? Szabad szemmel nem láttad? :-))))))))))))))
|
| kawa550 | 85336 | 2014. augusztus 11. 15:21 | Válasz erre: 85331 |
|
És micsoda cseresznye hogy nem V motor!:)))) A kuchli teraszán ücsörögve el nézegettük meg hallgattuk a gépeket szombaton, oszt jól megállapítottuk hogy nincs ocsmányabb motorhang mint a ktm új nagy V blokkjai. |
| lendvai | 85334 | 2014. augusztus 11. 14:30 | Válasz erre: 85329 |
|
Ezért megyek kedden, akkor talán lehet normális tempóban közlekedni. :-) Legalábbis legutóbb lehetett. :-)
|
| Robi70 | 85332 | 2014. augusztus 11. 14:10 |
|
Aug. 23.-án érdekesnek ígérkezõ program lesz itt a környékünkön. http://www.kawasaki.hu/hu/news/limeride_party_-_j%C3%A1ratlan_utakon_?Uid=08EADAlZWApaW1wNWF0MXA1dDlAMDltfDVtcWlBbCgpfXQo Öcsémékkel (aki a mostanában sokat emlegetett 1000-es V-Strommal gurul) már be is neveztünk. Lehet, hogy találkozom márkatársakkal??? Jön valaki? |
| istvan170 | 85331 | 2014. augusztus 11. 14:07 |
|
Igen, azért ez a TDM minden trükközés ellenére nem V motor. Íme egy kép a motorról a párommal. |
| Reppa | 85330 | 2014. augusztus 11. 13:58 | Válasz erre: 85313 |
|
Gratula a géphez! Örülök hogy rábeszéltünk,mert jól jártál vele.Érdekes ez hogy a TDM után "mindenki" V-stromra vált,akitõl én vettem az is azt vett,akitõl te az is,meg tudok még jópár emberkét aki arra váltott. Vasárnap motoros találkozón sikerült kipróbálnom egy 1000est,hát engem annyira nem fogott meg,bár szó mi szó impozáns egy gép,szép nagy,modernebb de kb ennyi. Ja,meg annak van hangja,V hagja :) |
| Endruz | 85329 | 2014. augusztus 11. 13:19 | Válasz erre: 85321 |
|
Tibi ha már ott vagy a glocknernél a sorompó elõtt és kifizetted a 24 €-t azt fel is nyitják és be is engednek :-)))) de ha jó idõ lesz motorozásos élményt ne remélj mert annyian lesznek, hogy lépésben tudsz menni néha még a biciklis is gyorsabb :-(((( A múlthéten pénteken mentünk brutális forgalom volt a gleccserre pl. leterelték az autósokat egy bazi nagy parkolós részre, ahol felsorakoztak kb. 10 autó egy sorban és kb. 15 sor, amennyien lejöttek annyit engedtek fel. A motorosok folyamatosan mehettek....
|
| Muju | 85328 | 2014. augusztus 11. 12:23 | Válasz erre: 85313 |
|
Szia istvan170, Gratula a járgányhoz, sok sok megtett km-et! Képet tegyél fel mindenképp. |
| lendvai | 85327 | 2014. augusztus 11. 12:17 | Válasz erre: 85325 |
|
Mindkettõ tudja kezelni a fizetõs utakat, be is van kapcsolva az útvonal beállításoknál. A navi valamiért nem látja. Biztos elkallódott néhány bit telepítés közben. :-)
|
| kawa550 | 85326 | 2014. augusztus 11. 12:04 |
|
A gyakorlott szlovéniások szerint a glocknerrõl milyen útvonalon kéne lemenni Pulába és onnan merrefelé kéne hazajönni kópházára? Bled,Mangart, Vrsic, Dráva völgy már volt, nem ártana valami új. |
| kawa550 | 85325 | 2014. augusztus 11. 11:39 | Válasz erre: 85321 |
|
Ezek szerint a telós változat nem tudja kezelni a "fizetõs utak" lehetõséget, merthogy mindegyik az.:)
|
| Robi70 | 85324 | 2014. augusztus 11. 11:32 |
|
Szasztok! Gratula István! Minél jobban megismered az új gépet, annál jobban fogod szeretni! Ha nem akarsz otthon bukógombát-csövet, doboz tartó rendszert, közép állványt készíteni, akkor Petya 89 a Te embered: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=member&mid=8207&session_id=SESSION_ID Ha mégis, rajzokkal, képekkel, tapasztalatokkal tudunk segíteni. |
| VVLaci | 85323 | 2014. augusztus 11. 11:18 | Válasz erre: 85312 |
|
Nincsen semmi gond, legfeljebb a találkozón jobban beleillesz a csapatba! :-)))))))))
|
| VVLaci | 85322 | 2014. augusztus 11. 11:16 | Válasz erre: 85319 |
|
Errefelé a rendõrök a ruhamosást úgy oldják meg, hogy Sonax rovaroldóval lefújják egymást, azután nagynyomású mosóval lecsapatják. És mûködik! :-))) István170-et üdvözlöm a fórumon! Ha hozzászoksz a gázmarkolat finom morzsolgatásához, sokkal jobb lesz cirkáló üzemmódban is! :-))) |
| lendvai | 85321 | 2014. augusztus 11. 11:13 | Válasz erre: 85318 |
|
Azért egy láncszett csere a szezon után befigyel, valamivel el kell ütni az idõt a hosszú téli estéken. :-) Azon még gondolkodom, hogy fukszos legyen-e, vagy mezei szürke. :-) A Glockner túrát meg tervezgetem, viszem a navit is, áttöltöttem a telefonról az útvonalat, ugyanaz a Primo, ugyanazokkal a térképekkel meg beállításokkal, de a navis változat makacsul ellenáll a Nockalmstrassénál, azt mondja én oda nem mehetek be. A Glocknerre se akar felengedni. :-) A telefon beenged. :-) Lelkük van ezeknek a fránya szerkezeteknek. :-) |
| lendvai | 85320 | 2014. augusztus 11. 11:09 | Válasz erre: 85319 |
|
Esetleg nem te voltál múltkoriban a hírekben, aki esõben meztelenül flangált az utcán úgy tisztálkodott? :-)))
|
| kawa550 | 85319 | 2014. augusztus 11. 11:04 |
|
Ja és bõrruha tisztításilag van egy tuti tippem! Mikor már alig látszik a sok bogártetemtõl a ruha, akkor el kell menni motorozni, ott egy felhõszakadásban szarrá ázva repeszteni egy fél órát, utána egy újabb órát napsütésben 30 fokban motorozni, lehetõleg nagy tempóval hogy a hajszárító hatás fokozódjon, utána egy fagyizás meg egy bevásárlás szintén bõrbe töltve és így úgy szárad meg hogy közben nem megy össze és nem keményedik meg a bõr, viszont olyan tiszta lesz mint az új. Nekem szombaton bevált!:))))))) |
| kawa550 | 85318 | 2014. augusztus 11. 10:58 | Válasz erre: 85308 |
|
Igaz hogy csak hosszas és teljesen felesleges brainstorming után, de az utolsó pontban azért beletaláltál a tutiba.:))))))))))))))) Nem kõ ezt így túldimenzionálni, állandóan kenegetni meg baxtatani, ez egy tádé! Rá kõ ûni oszt tulatni nekijje ahogy a csövön kifér!:))))) Tegnap pont délben érdeklõdött nálam az étteremvezetõnk mikor én békésen tévézgettem alsógatyában hogy nem akarnék-e elindulni esetleg mert már dolgoznom kéne, kicsit kiment a fejembõl hogy deles vagyok nem hármas.... egy 130-140-s átlagsebességnek köszönhetõen 12:35-kor munkába álltam. :)))) |
| nferro | 85317 | 2014. augusztus 11. 10:48 | Válasz erre: 85316 |
|
Szia! Gratulálok, sok balesetmentest! Bukócsõ és középállvány Petya 89-nél. Nagy Feró |
| istvan170 | 85316 | 2014. augusztus 11. 10:36 |
|
Bukócsõ ügyben kihez fordulhatok? Robi70 kolléga mondta, hogy foglalkozik vele valaki itt a fórumon, de szita az agyam.
|
| Kilos | 85315 | 2014. augusztus 11. 10:18 | Válasz erre: 85313 |
|
Sziasztok! istvan170 üdv a klubban! Biztos lehetsz benne, hogy jó választás volt a TDM. Hozzád hasonlóan én is a nejemmel utazok. Eddig, a tavaly megvásárolt motorommal 18 ekm-t tettem meg, amibõl minimum 16 ekm-t a nejemmel a hátsó ülésen. Még tegnap is szívesen ült fel a motorra, szóval cipelhetem még - remélem - jó sokáig! :) |
| yamatomo | 85314 | 2014. augusztus 11. 10:06 | Válasz erre: 85310 |
|
Nagy csóróság van errefelé... Nem is tellett új bömösre a haveromnak,csak egy 1700km futott full extrás, Argentínában a gyár által szervezett rallyn felvezetõ motorként szereplõ darabra. 3,3 misiért nem rossz vétel. Még a fékfolyadék tartályt is fémrács védi... A gyári doboz árak kicsit a valóságtól elrugaszkodott dimenzióban mozognak. A TDM gyári szettje is hasonló áron kapható emlékeim szerint. Nekem szerencsére már tartozék volt a vásárlásnál.
|
| istvan170 | 85313 | 2014. augusztus 11. 09:21 |
|
Jó reggelt! Jelentem a tisztelt közösségnek, hogy sikeres volt a térítés a kollégák által. Kíváncsiságom a kategória iránt kidomborodott, és szombaton vettünk egy TDM-et. Egyelõre párommal fogjuk próbálgatni a dolgot, elég nagy lépés nekünk. Késõbb majd szeretnénk persze a társaság részévé válni 1-1 túra erejéig. Tegnap azért kerültünk vele egyet, 160 km lett belõle. Az õ részérõl a tapasztalat annyi, hogy azt mondta ezzel már bárhova mehetünk, úgy trónol hátul, mint egy királynõ. Én még kicsit feszélyezett vagyok, de mindenképp benne van a potenciál ebben a motorban. Nagy, kényelmes, erõs, jók a fékek. A magasságát, súlyát még szokni kell, nehezen terelgetem csorgásnál. Chopper után furcsa, hogy 3000 alatti fordulatot nem szereti, illetve nagyon durvák a terhelésváltásai. Igazi túragõzös az elõzõ motoromhoz képest. Nem egy városi cirkáló 2 személlyel. A motor egyébként egy 2000-es 4tx, aminek az elõzõ 2 évben nagyon lelkiismeretes gazdája volt, de sajnos nem fértek el rajta, néhány nap múlva egy DL1000-e fognak átülni, ha minden igaz. A gép régebbi élete nem ismert, vannak kisebb, nagyobb esztétikai hibák, de a blokkja jónak tûnik, nem füstöl, nincs szétmókolva a gép. A beígért kávéra bármikor várom a dorogi kollégákat, elõzetes egyeztetés után. Illetve nem tudom volt-e eddig esztergomi a társulatban, de minden TDM-es bátran keressen, ha valaha itt támad bármilyen jellegû problémája, kérése. Egyelõre ennyi, karbantartásokkal, szerelésekkel, kiegészítõkkel fogok jönni a fórumra.
|
| lendvai | 85312 | 2014. augusztus 11. 08:51 | Válasz erre: 85309 |
|
Fogd csak rám, hogy alkoholista vagyok! :-) Párom is megkérdezte, amikor kitöltöttem a páleszt, hogy ennyire megviselt Miklós kivégzése? :-) Mondtam nem, de jó alkalom, hogy elszürcsöljek pár centilitert. :-) Az üveggyertyán tûnõdtem a minap, azért utána kell néznem, mert egy dolog, hogy 12-es menettel lehet kapni, ami a TDM gyertyamenet mérete, de maga az üveggyertya olyan kis tömzsi jószágnak tûnik, nem biztos, hogy belefér a likba. :-) Bizsergetõs motor a nõi utasoknak való leginkább. :-) Lásd: http://www.tommot.hu/hu/component/content/article/1-hirek/109-vibratortommotmotorules2012 |
| tulok99 | 85311 | 2014. augusztus 11. 08:47 | Válasz erre: 85309 |
|
Laci jól beszélsz! épp nemrég ültem rá kívácsiságból egyik ismerõs 1450ccm-es harley-ére, úgy ugrál alattad, mintha rodeon lennél! persze ettõl még túlárazott a készülék bõven, de valóban nem hétköznapi... bár megjegyzem jó volt, illetve érdekes negyed órára, de nem tudom hosszú távon is érdekes lenne, vagy bosszantó...
|
| tulok99 | 85310 | 2014. augusztus 11. 08:44 | Válasz erre: 85307 |
|
akinek tellik géesre annak legyen drága dobozra is!!! :D egyszer én is megkédeztem mennyibe kerül pár apróság a bmw-hez, mikor az volt, de kiröhögtem õket az áraikkal együtt, megvettem máshol nem bmw-hez 4-ed áron...
|
| VVLaci | 85309 | 2014. augusztus 11. 08:32 | Válasz erre: 85308 |
|
Valami baj van??? Egyre többet iszol! :-)))) A bizsergetéstõl férfias egy motor!!! (mondják a harlisok!!!) |
| lendvai | 85308 | 2014. augusztus 11. 08:12 |
|
Jó reggelt! Kötelességemnek érzem bejelenteni, hogy tegnap meghalt Miklós, az egér. A macskáknak nem tetszett a Miki egér elnevezés, ami mint tudjuk amúgy is jogdíjas, így átnevezték. A hétvégi kreatív családi egérragasztás megtette hatását, vasárnap délután telefonáltak, hogy megvan, konyhába nem mer bemenni senki. :-) Gyors voltam és hatékony, senkinek egy szava nem lehetett. A kutyák is hallgattak. :-) Aztán a megboldogult emlékére ledöntöttem egy barackpárlatot. :-) A másik téma, hogy úgy tûnik megjelent egy kis rezonancia a motoron, ami eddig nem volt. Elsõsorban nagyobb tempónál (150+) érezhetõ, az a tipikus tenyeret-talpat csiklandozó érzés. Láncfeszesség rendben, szinkron rendben, a leömlõk egyforma színûek, így a következõkre tippelek: 1: ideje egy láncszett cserének, mert a nyúlás kicsit egyenetlen, lett pár õsz hajszálam, mire a legfeszesebb pontot megtaláltam és beállítottam a kb 5cm-t. 2: a szinkron mellett lehet, hogy a szelephézagra is rá kéne már nézni, bár hangja nincs, kb 10000km-rel ezelõtt rendben volt. 3: nem tökéletes a légszûrõ tömítettsége, mivel a K&N sem képes egy méretpontos geometriát legyártani, bár igyekeztem a fedél felhelyezése után csavarhúzóval mindenhol benyomkodni a helyére a kitüremkedõ gumiperemet. 4: olyasmi okozza, amivel még nem találkoztam, így az itteni tapasztalt kollégák tanácsára van szükségem. 5: leszarom, a TDM ilyen. :-) |
| yamatomo | 85307 | 2014. augusztus 10. 23:57 | Válasz erre: 85304 |
|
Köszi a segítséget! Több mint 300e ft egy gyári doboz szett az 1200Gs-re... Így szerintem a harmadából megússza a gésás cimborka.
|
| Vladek | 85306 | 2014. augusztus 10. 21:43 | Válasz erre: 85305 |
|
Közben én is gurultam pár kilométert a középállványoddal és semmi gondom nincs vele. Sehol nem ér le, és sehol nem ér bele a gyári kipufogóba sem. Amit nekem küldtél, azt kell csak sokszorosítanod, mert tuti lett. Ja és felhúzni is könnyebb rá mint pl. az SW-Motec-re.
|
| petya89 | 85305 | 2014. augusztus 10. 18:01 | Válasz erre: 85284 |
|
Sziasztok Látom sztender téma volt. A sztendereken nem kell faragni,párat magam tettem föl vidéken. A taposók biztos nem érnek le. A 850 esnél a koptató leérésekor kb még 3 cm van még a taposóig,a talp még messzebb van. Örülök hogy Kilos megírta a tapasztalatát a 900-ról mert így tudom hogy hol érdemes még korrigálni. Akinek sport dobja van fönn annak próbálni kell mert ha nem ugyan ott megy a kipufogó csõ akkor bele érhet és akkor azon alakítani kell. |
| mati12 | 85304 | 2014. augusztus 10. 17:21 | Válasz erre: 85301 |
|
Esetleg még a dobozokkal kapcsolatban: http://onroad.hu/2014/06/22/tartos-teszten-az-uj-magyar-aluminium-doboz-csalad/
|
| yamatomo | 85301 | 2014. augusztus 10. 13:45 |
|
Sziasztok! Pár ezer hsz.-el ezelõtt volt szó egy hazai cégrõl, akik alu.koffereket,dobozokat gyártanak motorokra. Tudna esetleg valaki segíteni a cég elérhetõségében?!? Egy gésás cimborám szeretne csináltatni a mocijára. Elõre is köszi a segítséget! Motorolós,verõfényes napot Mindenkinek! |
| kawa550 | 85300 | 2014. augusztus 10. 10:37 | Válasz erre: 85299 |
|
Úgyis útba ejted Grazot ott van lajos, tudsz venni, addig meg ne kapj defektet.:)))) Óratorony jó buli http://www.thetravelzine.com/austria_pix/4843_Schlossberg_Graz.jpg |
| lendvai | 85299 | 2014. augusztus 10. 09:56 | Válasz erre: 85290 |
|
Szerintem meg romlik a memóriád és jó, ha van egy biztos pont, ha eltévednél.:-) A Hohe Wand útvonalat is elfelejtetted, úgy tûnik vaktában kell szerkesszek egyet, ami vagy jó kis kanyargós túra lesz, vagy tehénszaros off road.:-) Itt is gyûlnek a felhõk, délután kéne gurulni, de utálom az esõt.:-) Így asszonykám Fityójával megyünk Szentendrére kóricálni egyet. Kár, hogy vasárnap zárva a Shox, a Glockner túra elõtt még be kell szerezzek egy kukacos defektjavítót az esõruhák mellé, kabalának.:-)
|
| nferro | 85298 | 2014. augusztus 10. 08:50 |
|
Kios, Csokabi! Köszönöm az információt. Akkor majd oldalkocsis módon kell kanyarodni a Transzfogarason.:)))) |
| kawa550 | 85297 | 2014. augusztus 9. 22:18 | Válasz erre: 85296 |
|
Hazafelé volt egy kósza gondolatom hogy akkor akár egy teichalm is lehetne, de gloggnitz után a felhõk hamar lebeszéltek róla.:)
|
| ferko57 | 85296 | 2014. augusztus 9. 22:13 |
| Kilos | 85295 | 2014. augusztus 9. 21:13 | Válasz erre: 85287 |
|
A Petya-féle középtámasz nekem tényleg leért kanyarban és mindkét oldalon sikerült kicsit megkoptatnom de, az igazsághoz hozzátartozik, hogy két személlyel, 3 túlterhelt dobozzal és tanktáskával motorozva történt a dolog akkor amikor az út hullámossága miatt megült a motor. Valószínû, hogy rá kell állítanom a hátsó rugózásra egy kicsit és akkor már nem lesz gond. A középtámasz lábai értek le, Szerintem - de ezt Petya tudná biztosra megmondani - a lábak terpesztése nem nagyobb mint a gyári, így valószínû, hogy nálam a gyári is leért volna. |
| Kilos | 85294 | 2014. augusztus 9. 20:55 | Válasz erre: 85293 |
|
NSU Kettenkrad Gyönyörû állapotban van. Nem sok lehet már belõle, légvédelmi löveg vontató volt a II. VH-ban. |
| mati12 | 85293 | 2014. augusztus 9. 20:16 |
|
Nekem ma ezt sikerült "lõni". Sajnos a típusát nem tudtam beazonosítani és a tulajdonosával sem tudtam összefutni.
|
| VVLaci | 85292 | 2014. augusztus 9. 20:06 | Válasz erre: 85283 |
|
A Miskolc-Felsõtárkány szakaszba lehet, hogy csatlakozok!
|
| VVLaci | 85291 | 2014. augusztus 9. 20:04 | Válasz erre: 85288 |
|
Oszt még a 2 ojrót is megspórolta!!! :-) A szlovák hasonló hidegtûrõ népség, a Dedinky-víztározóban csak úgy pancsiztak! |
| kawa550 | 85290 | 2014. augusztus 9. 19:32 | Válasz erre: 85289 |
|
Mer mutassa a zidõt meg a valós sebességet, ellentétben a km órámmal ami a 17"-os elsõkerekemrõl asziszi hogy 18"-os. Há' azé vazze!:)))))
|
| night-rider | 85289 | 2014. augusztus 9. 19:25 | Válasz erre: 85286 |
|
gyulalúr! mi a monynak neked máriazellig gps már csak háton és fejenálva nem jártál azokon az utakon...
|
| Robi70 | 85288 | 2014. augusztus 9. 19:14 | Válasz erre: 85285 |
|
Fõni, minek vittél volna esõ ruhát, ha egyszer fürdeni készültél!:) Csak kívánnod kell és megkapod!:))) Mázlista!:) |
| csokabi | 85287 | 2014. augusztus 9. 18:38 | Válasz erre: 85284 |
|
Hali! Igaz nem 4TX, de TDM-es tapasztalat. Ha jól emlékszem Kilos 900-asán is Petya féle középtámasz van és említette (85184), hogy leért neki kanyarban. A gyárival elõbb ér le a koptató, mint a sztender. Érdemes lepróbálni, mielõtt meglepi lesz a vége. A Totalbikeosok mostanában tettek be az árokba egy burgonyát a középtámasz aktív közremûködésének hatására. Egyébként nem hallottam még rosszat a srác munkájáról. |
| kawa550 | 85286 | 2014. augusztus 9. 18:35 |
|
Ja és természetesen a jó öreg(vagy 5 éves) wayteq mohabá fenn maradt a motoron amíg mi a buszmegállóban toporogtunk, orrán száján folyt rajt a víz de le se szarta, vígan müxik mintha mi sem történt volna.:)))) http://www.technet.hu/gps/20090205/wayteq_n770_-_minek_nevezzelek/ ezek a tesztelõ balfaxok meg annyit se értenek hozzá mint én az agysebészethez, hasít rajt bármilyen igo/primo/sygic, a gumiborításban pedig az se érdekli ha rendszeresen betonra ejti az ember. El se tudom képzelni mi lesz ha egyszer meghal, a mai plázacicáknak való göncök a nyomába se érnek. A "motoros" navik meg néha szó szerint 10x ennyibe kerülnek. Oszt egy dekával se bírják jobban a strapát, kesztyûben menet közben meg ezt is lehet kezelni, az nem stájsz. |
| kawa550 | 85285 | 2014. augusztus 9. 18:08 |
| nferro | 85284 | 2014. augusztus 9. 17:27 |
|
Hahó! 4 TX-en a Petya féle középállvánnyal van valakinek tapasztalata? Kanyarban mennyire változik a motor dönthetõsége? Kell farigcsálni a felrakásnál? |
| Diravi | 85283 | 2014. augusztus 9. 16:47 |
|
Holnap déltõl egy Aggtelek gurigára kedve valakinek? Egyenlõre 1 x TDM900, 1 x Hornet900. Érkezés este.
|
| Robi70 | 85282 | 2014. augusztus 9. 14:41 |
|
Találkoztunk Alex50 márkatárssal és nejével Évával. Gurultunk egy jót a Vértesben, Gerecsében, beszélgettünk, KV-zgattunk.... Én még ilyen aktív nyugger párt nem láttam! Jó fejek! És felcsillant Sanyi szeme, mikor az éves márka találkozóról kezdtem beszélni. Szóval jövõre eggyel többen leszünk. |
| Robi70 | 85281 | 2014. augusztus 9. 14:35 | Válasz erre: 85277 |
|
Hejjjj, ha hamarabb szóltál volna....:)) Addigra már úton voltam Fehárvár felé. Amúgy is messze laksz tõlünk, sajna. |
| kawa550 | 85279 | 2014. augusztus 9. 09:30 | Válasz erre: 85278 |
|
Konyhafõnök úr annyit hokizott a múlt héten hogy megfájdult a kiskacsója, elment egy hét betegállományra, és csak péntekig volt munkarendünk. Erre tegnap kimegyek oszt látom hogy kaptam mára egy 3. szabadnapot is.:)))))) A 2 ajró meg nem vicc hanem kötelezõ népjóléti elõírás minden önkormányzati strandnak ausztriában és tényleg szinte minden faluban van. |
| dinnyemag | 85278 | 2014. augusztus 9. 09:19 | Válasz erre: 85277 |
|
Szia! Meglepi szabadnap, két ajrós strandbelépõ.... idõutazó lettél?:-))) |
| kawa550 | 85277 | 2014. augusztus 9. 09:16 |
|
Ne menjetek sehá', gyertek velünk, minnyá indulunk!:))))) Kaptam egy meglepi szabadnapot mára, strandidõ, hétvége, irány st.corona, 27-es, kalte kuchli és persze viszünk fürdõrucit meg törcsit, mert ha útközben belefutnánk egy strandba(amire van némi esély mert minden osztrák falunak saját strandja van 2eur belépõvel) akkor ott megállunk kicsit hûsölni.:))))))))))))))) |
| Robi70 | 85276 | 2014. augusztus 9. 08:57 | Válasz erre: 85262 |
|
Alex! Ez lenne az útvonal: https://goo.gl/maps/EBWwq Kb. 11-kor leszek Szfváron, ha ott becsatlakozol...... |
| Robi70 | 85276 | 2014. augusztus 9. 08:57 | Válasz erre: 85262 |
|
Szasztok! Köszönöm a tippeket Imi! Már nézem õket. |
| vasutas | 85274 | 2014. augusztus 9. 07:59 |
|
Szeretném veletek megosztani tegnapi élményemet,,, :) Beszélgetünk egy autós bolt elõtt, egy terepjáró érkezik öreg tulajával és szeretne bekanyarodni balra az autósbolt parkolójába, azonban onnan éppen egy autó kanyarodna ki, ezért elõbb õt ki kell engednie, így hát megállt . Nem így tett a mögötte jövõ fekete kombi és ezerrel csattant a terepjáró hátuljába, azt vagy tíz méterrel lökte odébb . Fekete kombiból kipattant kigyúrt gazdája és az õ kedvenc pláza cicája, a faszkalap elindult spéci karatés mozgásokkal a terepjáró felé, hogy elégtételt vegyen . A baloldali tükröt szemelte ki magának, ami azonban elég magasan volt, de hát emberünkön ez nem foghatott ki, hiszen látszott, sportos életmódot él . Felugrott és rúgott egy retteneteset, azonban a japán technika alattomosan kivédte a rúgást . A tükör könnyedén és sértetlenül fordult be elõre az ajtóoszlop mellé, a barom pedig métereket úszott a levegõben, majd hatalmasat taknyolt az aszfalton. Közben rendõrség kihív, kérdezik mentõ kell e ,,, nem, nem , bár van egy sérült aki elég rendesen összetörte az egyik oldalát ,,,, :) |
| freund | 85272 | 2014. augusztus 8. 22:39 |
|
Lavorba víz,oldalról lépcsõ könyvekbõl,vonalzó,végére terülj terülj asztalkám,,,,,,tud úszni,de nem sokáig,reggelre tuti belefullad. |
| tudike | 85271 | 2014. augusztus 8. 22:22 | Válasz erre: 85247 |
|
Ugyanebben a helyzetben vagyok...körberagasztóztam a csokit, a rohadék kiette középrõl. Letettem a csattanóst, 1 hónap után persze hogy az én ujjamon lépett mûködésbe elõször, mert elfeledkeztem róla, és benyúlkáltam a konyhabútor alá. Ma meg helyesen kukucskált ki rám egy köcsög mögül, éppen csak nem kacsintott...:)
|
| C.J.Jani | 85269 | 2014. augusztus 8. 21:28 | Válasz erre: 85255 |
|
Fél diót imádja a kis aranyos. Agyag virágcserép, befõttesüveg is lehet feltámasztva. A dió befele legyen a béllel.
|