27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Petike88 84176 2014. július 5. 01:05  
Megoldódott a probléma. VVLacinak ezer köszönet. Látta a problémát felhívott. Service Manualt rendelkezésemre bocsájtott és telefonon segített még, hogy minden tutira jó legyen.

Köszönet érte. Nem elõször futok bele ebbe, hogy itt mindenki önzetlenül segít :)
    

Nmiki 84175 2014. július 4. 22:01   Válasz erre: 84172
Tegnap is, ma is nyitva volt szerencsére. Jó hely.
    

hamster 84174 2014. július 4. 21:31   Válasz erre: 84165
A szakács elõbb egy rendes kaját csináljon,mer az õ fõzési tudományával is úgy vagyok mint Jézusal........mindenki beszél róla de én még nem tapasztaltam! :-D
    

ati5995 84173 2014. július 4. 16:44  
Eladó-4TX-hez szabott elsõ FÉM Fékcsõ,Goodridge-márkájú,törött motorról vettem a hullámos tárcsákkal együtt(csak egybe adta a tulaj)én nem teszem fel-hátha valakit érdekel közületek-5000Ft az ára .Bp.-en,v. posta.
    

Flenegen 84172 2014. július 4. 16:40  
Lehet, hogy holnap ellátogatunk egy laza guriga alkalmával a Vigánti langalló manufaktúrába... ha szép idõ lesz ki kell hozni a lovat meg kell járatni és az új kabátátot össze kell koszítani!
    

kormi1313 84171 2014. július 4. 14:30  
Hali!

Ha valaki érintve van, az Origón van egy cikk a kismotorok rendszámozásáról!

http://www.origo.hu/auto/20140604-osszel-donthetnek-a-robogok-rendszamozasarol.html
    

sagipet 84170 2014. július 4. 14:05   Válasz erre: 84168
Nem teljesen értem, de szerintem fordítanod kellene a külsõ tárcsán hogy passzoljon a fogazatra. A youtube-n lehet találni kuplungos videókat, de ha nem jutsz elõrébb a hétvégén, egyik nap lehet át tudok ugrani, legfeljebb ketten nézzük :)! De csináltam már kuplungot több motoron. 304928804
    

Karex 84169 2014. július 4. 12:48   Válasz erre: 84168
Hát akkor mégegyszer a fotó kedvéért.......
    

Petike88 84168 2014. július 4. 08:24  
Sziasztok!

Szervíz szekcióhoz tennék fel kérdést:

Kuplunglamellákat, lemezeket felpakoltam, kiemel, mûködik.

Szerintem nem jól raktam össze valamit. A leszorító felsõ rész, ami a 6 db rugóval nyomja össze a lamellákat. Annak van egy belsõ fogazata, ami bentebb ér a külsõ gyûrûnél. Nekem csak ez a belsõ rész szorít a külsõre nem fekszik fel semmi.

Elsõ körön egy fotó sokat segítene. Arról hamar kiderülne, hogy hol basztam el. Persze szétdöltöttem mint foxi a lábtörlõt és nem fotóztam le.
    

Karex 84167 2014. július 3. 22:26   Válasz erre: 84166
Meg kell próbálni, vevõ van, csak mennyiért kelne el, az már más kérdés.
    

sc_zsolt 84166 2014. július 3. 22:22  
Sziasztok, Szerintetek ha el akarnám adni a motoromat, lenne rá kereslet?
Adatok:
2002, magyarországi (itt a fórumon vettem), kék-fekete, nem volt törve.
45000km
új hátsó, kb 60-70%-os elsõ BT-023 gumik, jó lánc, fékbetétek.
Extrák:
3 Nonfango doboz, középállvány, bukócsõ, markolat fûtés, kézvédõ, túra plexi, elsõ sárvédõ toldat.

Árban 750-800e körül gondoltam.

Az elhatározás még nem fix, de érlelõdik egy ideje..
    

Fido71 84165 2014. július 3. 22:16   Válasz erre: 84161
Majd visszajön a szakács a hasalásból, megnézi és 500 forintból összedobja.
Festéssel együtt... :)))))
    

Vladek 84164 2014. július 3. 21:10   Válasz erre: 84148
Héjhó, te tényleg Recskrõl vagy?
    

cxkopi 84163 2014. július 3. 21:07   Válasz erre: 84160
Olaj szintet nézheted többféle módon, csak 1 a
lényeg: mindig ugyan úgy.
1. indítás elõtt, vagy le állás után, de mindig ugyan úgy.
az olajszint a benzintõl is nõhet,a nívó pálca benzin szagú és az olaj vékony, híg.
A hûtõ folyadéktól, akkor pedig szürkés- fehéres a színe.
    

zsotli 84162 2014. július 3. 20:13   Válasz erre: 84160
Olajszintet motorozás után nézel, 1-2 perc várakozás után. Mivel a tartályból valamennyi szivárog vissza a blokkba állás közben!
    

hamster 84161 2014. július 3. 19:21  
Ha esetleg érdekelne valakit ilyen központi emelõ keressen bátran! :-)
    

Lamb 84160 2014. július 3. 19:06  
Volt már olyan, hogy az olajszintetek nõtt??? :-((((((
Ez egy pici aggodalomra ad okot. Hogy néztek szintet? Azonnal a leállítás után?
    

Vladek 84159 2014. július 3. 17:46   Válasz erre: 84155
Köszöntem!
    

Flenegen 84158 2014. július 3. 12:49  
mert a japán, az japán:)
    

lendvai 84157 2014. július 3. 12:46   Válasz erre: 84154
A gumigyûrûk nem tartozékai az olajszûrõ csomagnak, de a gyári Yamaha gyûrûk sem vészesek, én valami 500ft körüli darab árra emlékszem. És nem cseréltem minden alkalommal, mert nincs értelme. Amíg nem látni olajpárát az illesztésnél addig tömít, eldurranni meg nem fog, mert nincs mozgó alkatrész a közelben, ami szétzilálja. Mindig van egy-két garnitúra belõle, ha úgy látom, hogy már elégé ellaposodott a gyûrû akkor kicserélem. A fékbetétek lemezei más kérdés, nem tudom, hogy a gyári betétekhez jár-e, tudtommal nem. Az autómnál tudom, hogy benne van a gyári csomagban és nem is volt sokkal drágább, mint az utángyártottak, amikhez nem adtak semmit. A gyárihoz még rézpasztát is csomagoltak. :-)
    

mezeinyúl 84156 2014. július 3. 10:42   Válasz erre: 84131
Kilos! Köszönöm a részletes útmutatódat, remélem a leírtak alapján sikerül megoldani ezt a problémát.

    

Fido71 84155 2014. július 3. 08:48   Válasz erre: 84142
A gumigyûrûk mérete : 63x4mm és 12x2,5mm. Bármelyik csapágyboltban beszerezhetõ olajálló gyûrû. Nem biztos, hogy cserélni kell, de jó ha kéznél van.
    

Fido71 84154 2014. július 3. 08:45   Válasz erre: 84140
A motorom vásárlása után cseréltem, amit szkás ilyenkor.
Én ezért vettem Championt, mert néztem éppen ezt a videót.
Nem adtak hozzá semmit!!!!
Magyarországon nem jár, hiába reklamáltam.

Akkor még nem találtam Rátok, így sok mindenrõl nem tudtam /méretek, JBX és hasonló/... :)))
    

Lega 84153 2014. július 3. 07:47  
Vladek!

Tudod kúpgörgõsre is cserélni, a motorbázisnál lehet kapni 15e körül. Teljes készletet kapsz évjárat alapján. M
    

tunty 84152 2014. július 3. 07:26  
Szép reggelt!

Esetleg bal oldali hasidomra matricája van valakinek eladó?Szürke Tdm 900 -s(2003) a matricán Tdm piros színû nagy betûk, még a twin 900 kisbetûk fekete.A többi cucc megvan a géphez még ez hiányzik és mehet festésre!Köszönöm az eddigi segítséget és az továbbiakat is.
Üdv Tunty
    

Vladek 84151 2014. július 3. 06:18  
Ok cserélem ez nem kérdés. De méretet tud vki a fedél nagy o-gyürühöz? Ha már szétszedem nem akarok még mérni és rohangálni ha egy mód van rá. Rögtön jó lenne ha kéznél van.
    

VVLaci 84150 2014. július 2. 23:31   Válasz erre: 84143
A gumigyûrûk ha kiállnak a felületbõl vagy 0,5 mm-t, akkor tömíteni fognak. Egyébként valóban illik cserélni.

Viszont sokkal lényegesebb a leeresztõcsavarok réz/alu tömítése, amit KÖTELEZÕ cserélni! Sokkal olcsóbb, mint a kitépett menetet pótolni!
    

Schindler 84149 2014. július 2. 23:08   Válasz erre: 84114
Köszi Robi, holnap megkeresem. :)

    

Recsk-i 84148 2014. július 2. 23:03   Válasz erre: 84147
Végre valaki örül a szabadulásomnak! Köszönöm!
    

Bimmer1 84147 2014. július 2. 22:47   Válasz erre: 84145
Már nem kell. Kijött :)
    

csokabi 84146 2014. július 2. 22:36   Válasz erre: 84142
Majd jön valaki aki tudja.
    

Bimmer1 84145 2014. július 2. 22:23  
SOS

Valaki az akkumulátor kíszedõs videót

Köszi
    

Lamb 84144 2014. július 2. 22:20   Válasz erre: 84140
Ja ua mint az enyém. Mindkettõ csere. Sima csapágy boltban.
    

Lamb 84143 2014. július 2. 22:18   Válasz erre: 84140
Cserélj! És ne húzd meg csak a gyári értékre.
    

Vladek 84142 2014. július 2. 21:58   Válasz erre: 84141
OK, méretet tudsz esetleg?
    

csokabi 84141 2014. július 2. 21:43   Válasz erre: 84140
Nekem a Championhoz sem adtak a Lajosban. Egyébként pár forint és tömítést illik mindig cserélni.
    

Vladek 84140 2014. július 2. 21:27  
Mondjuk ebben a videóban a Champion szûrõhöz adtak egy nagy O-gyûrût is, nekem a Hiflofiltro-hoz meg nem...
Azt feltétlen kell cserélni, vagy a régi is visszamehet?
http://www.youtube.com/watch?v=WkvDscFum2I
    

Lamb 84139 2014. július 2. 21:24  
Bocs Balázs! Most néztem, hogy 900asod van :-)
    

Lamb 84138 2014. július 2. 21:22   Válasz erre: 84137
az olajszûrõ háznál.
    

Vladek 84137 2014. július 2. 21:18   Válasz erre: 84135
Hi,
melyikre gondolsz?
    

Lamb 84136 2014. július 2. 21:14   Válasz erre: 84131
Én belõttem a csapágyat rendesen, mégis kottyan rossz úton :-( A telókat kimostam és ippon olajjal feltöltöttem gyári értékre :-(((
    

Lamb 84135 2014. július 2. 21:13   Válasz erre: 84133
Új "o" gyûrûd legyen az olaj cseréhez.
    

VVLaci 84134 2014. július 2. 20:37   Válasz erre: 84131
Az a 40 Nm leginkább 108, a többi a vigyorgással is stimmel! :-))))))
    

Vladek 84133 2014. július 2. 20:33  
Na Kilos leírása pont kapóra jön, én is kormánycsapágy állításra készülök, kormány cserével együtt.
Felpattintok egy 28,6-os KTM enduro kormányt 20mm átalakítós kiemelõvel, a kormányvégsúlyokat most gyártatom.

Olajcsere is szintén most lesz, Motul 5100 10w40-et vettem+HF145 szûrõ.
Fékbetéteket is cserélem: EBC szinter elõre, EBC organikus hátra.
Meglátjuk, hogy válnak be.

    

kormi1313 84132 2014. július 2. 20:29   Válasz erre: 84131
Üdv motorostársak!

Kilos, ez igen! Nagyon nagy segítség ez a magyarázat nem csak mezeinyúlnak, hanem minden TDM esnek aki most ismerkedik a járgánnyal! Én is köszönöm, talán hiányolom még az olaj vagy a zsír említését amirõl tudjuk, hogy fél lakatos.

Szép idõt, jó kanyarodást! :)

    

Kilos 84131 2014. július 2. 20:02   Válasz erre: 84127
Na erre kíváncsi lennék, hogy miért nem lehet már tovább húzni a központi anyát! Addig szoríthatod amíg teljesen be nem ékelõdik a kormány és már nem tudod elfordítani sem, az igaz, hogy nem ezt kell csinálni.
Ha van középállványod, húzd rá, ha nincs bakold fel a mocit úgy, hogy az elsõ kerék a levegõben legyen. Így mozgasd meg az elejét és ha érzel kottyanást akkor tapogasd ki (segítség kell hozzá!) hogy a kormány nyak vagy esetleg a villa szár kottyan-e. A segítõ mozgatja, Te pedig megfogod a vizsgálandó részt és érezni fogod a kottyanást. Ha a kormány nyak kottyan ne várj egy percet sem, mert nagyon hamar tönkre tud menni ha nincs jól beállítva. Vedd le a központi harang anyát, a felsõ zárhidat és a felsõ kontraanyát a biztosító alátéttel együtt. A két anya között van egy gumi gyûrû, arra vigyázz, az oda kell! A kormánytengelyen fent lévõ anyát húzd addig amíg meg nem szorul, elnehezedik, majd engedd vissza 1/6 fordulatot. Forgasd el a kereket jobbra-balra ütközésig, közben hallgasd, hogy hallasz-e valami nem odaillõ hangot, ropogást, morgást, rágódást, figyelj, hogy érzel-e valami akadozást. A csapágynak, lazán, könnyedén és simán kell elfordulnia. Ha minden OK, akkor mozgasd meg hogy sikerült-e megszüntetned a kottyanást. Összerakásnál figyelj a gumigyûrûre, nem szabad ráhúzni a kontra anyát, mert kikúszik a helyérõl. Nem a kontra anya biztosít, hanem a két anyát összezáró körmös alátét. Azért kell a gumigyûrû, hogy a felsõ anya hornyait össze tudd állítani az alsó anyáéval. Tedd föl a körmös biztosítót majd a zárhidat. A haranganyát - ha jól emlékszem- 40 NM -el kell lehúzni.
A kormánynak a két szélsõ véghelyzete között mindenütt egyformán, könnyedén és akadozás mentesen kell elfordulnia. Ha eddig nem ilyen volt a kormány, akkor még nem tudod milyen élvezet a TDM-el kanyarogni! Ha sikerül jól beállítani, vigyorogni fogsz a sisak alatt a szerpentineken az biztos!
    

horhaus 84130 2014. július 2. 19:01  
Kösz a hozzászólásokat gumi javítás ügyben. A kukacolás után kukába dobni a gumit, ezt kicsit én is meredeknek tartottam, ezért vártam egy kis megerõsítést.
    

Lamb 84129 2014. július 2. 18:51  
Ma Yamaha szervízban hallottam, hogy 20W-50.. :-(

Nem gondolom, hogy kéne. Ha jól tudom a motorok káros kopása épp hidegen keletkezik a nagy viszkozitás miatt.

Nem eszi.....marad a 10w

a Full szintetikusra meg nem hallottam csak jót...
    

scopy 84128 2014. július 2. 17:59   Válasz erre: 84106
Elég nehéz megfúrni és beletolni, majd visszahúzni a kukacot. Nem ajánlott egyedül csinálni, mert sok rángatással jár és vészes, hogy felborítod a gépet. De megoldható, csak óvatosan!
    

mezeinyúl 84127 2014. július 2. 17:58  
Tisztelt márkatársak!
Érdeklõdöm cserélt vagy cseréltetett már valaki kormány csapágyat?Ugyanis az elsõ villát megfogva a motor hossztengelyébe mozgatva enyhe elmozdulást érzek, egyes mesteremberek szerint már nem lehet tovább húzni a központi anyát,de ne aggódjak mert még jó ideig bírja csere nélkül.Nagyon nem vagyok megnyugodva ezért kérném a tisztelt véleményeteket tapasztalataitokat stb. Elõre is köszönö
    

Flenegen 84126 2014. július 2. 17:14  
nekem is félszintetikus 10-40 es van benne, semmi negatív észrevétel.
    

Fido71 84125 2014. július 2. 16:37   Válasz erre: 84121
Motul 5100 10W-40-el járok.
Nincs vele gondom.
Résszintetikus...
    

Fido71 84124 2014. július 2. 16:33   Válasz erre: 84120
Én ezt vettem 550-ért, mert személyesen vettem át.
http://moto-complet.hu/Termek/GOLD+FREN+S3+puha+fekbetet+utcai+es+off+road+motorokhoz+/21
Ez is carbon-ceramia, ha hihetek a csomagolásnak.

Van tárcsájuk is:
http://moto-complet.hu/Termek/GOLD+FREN+utcai+uszo+fektarcsa+elso+/78

Elõször idegenkedtem a márkától, mert jobban szeretem a nagy neveket, de más fórumokon dicsérik.
Az ára meg jó, így kipróbálom.

    

lendvai 84123 2014. július 2. 16:05   Válasz erre: 84121
Én a magam részérõl a 850-be és a 900-ba is szintetikusat használtam, használok. Haladjunk a korral, használjuk ki a modern technológia elõnyeit. :-) De tíz embernek tízféle véleménye lehet a használt motorolajokról, van, akinek csipegette a Motul 5100 10W-40-et, nekem nem csipegette. Nekem a Repsol szintetikus 10W-40 is bevált, van, aki nem szerette. Most Repsol 10W-40 full szintetikus van benne, 3000km-t mentem vele, még nem néztem meg a szintet, a blokk nem ad gyanús hangokat, a váltó is rendben van. A szintetikus olajok jobban bírják a nyírást, mint az ásványi, már csak ezért is inkább azt használom. Kawa majd felteszi az archívumából a tribológiai tanulmányt, abból sok minden kiderül. :-)
    

Lamb 84122 2014. július 2. 15:35  
És még valami. Nincs valakinek egy eladó gyári kicsi plexije?
    

Lamb 84121 2014. július 2. 15:33  
Skacok. Kinek, milyen motorolaj vált be??? Szintetikus vagy ásványi????
    

lendvai 84120 2014. július 2. 11:57   Válasz erre: 84117
Nekem két keveréket ajánlott hátra, az egyik szinter volt, ha sportosan akarok közlekedni, esetleg kimerészkedni a versenypályára, vagy ezt a karbon-kerámiát, ha megelégszem a sportos túrázás határain belüli motorozással. Elöl Lucas MCB 611 CRQ betét van, az is valami hiper karbon cucc állítólag, elsõsorban versenyzési célra. Két ujjal meghúzva megindítja az ABS-t, nekem megfelel. A tárcsának sincs tõle még pereme, így nem panaszkodhatom rá. Mellette ott vannak a gyári Sumitomo betétek, szerintem 80% állapotban kaptam õket néhány további kütyüvel, ha ezek elkopnak akkor visszarakom õket és elkoptatom azokat is.
    

todaytom 84119 2014. július 2. 10:37  
Sziasztok
Csapattársat keresek a július 12-13-án lesz Bikemaraton tájékozódási versenyre. Ketten vagyunk és kellene egy harmadik pilóta, jó buli én már csak tudom mert voltam már 5x.
    

zolikv 84118 2014. július 2. 08:57   Válasz erre: 84107
Bimmer, mikor legelõször használtam bohó módon azt hittem, hogy sokáig fog tartani és nem mentem gumishoz. Másnap reggelre a gumi le volt eresztve.

Ha többnapos túrára mész akkor a cuccok miatt a motor súlya is nagyobb, szóval sokáig nem fog tartani. A gombás cucc nem tudom meddig tart, de gondolom azt sem árt megnézetni egy hozzáértõ emberrel, amint lehet.
    

csokabi 84117 2014. július 2. 08:51   Válasz erre: 84115
Kíváncsi leszek a tapasztalataidra. Nézegettem én is ezeket a betéteket. Viszont a Brembo az ajánlásában SA-SP keverékeket adott meg a TáDéra. Ezek egyenértékûek a gyári betétekkel. Az SP kifejezetten hátsófékbe való sinter betét.
    

VVLaci 84116 2014. július 2. 08:50   Válasz erre: 84115
A rézforgács a hõ jobb elvezetése végett van benne! :-)

Másképp a felszíne pillanatok alatt felüvegesedne és jelentõsen csökkenne a fékhatás!
    

lendvai 84115 2014. július 2. 08:14  
Jó reggelt! Tegnap beszereztem a hátsó fékbetéteket is, ha már péntekre kikapom a kereket a gumicseréhez. Brembo karbon-kerámia betét lett a nyerõ, nézegettem a felületét, de kerámia helyett inkább a szinterre hajazó fémes cuccot látok benne. :-) Mindenesetre ezt ajánlották utcai használatra, meglátjuk, mit tud. :-)
    

Robi70 84114 2014. július 1. 23:18   Válasz erre: 84101
Laci, keresd Pufi88 kollégát: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=member&mid=19021&session_id=SESSION_ID Nemrég õ kínálgatott karbit. 3vd, vagy 4tx arra nem emlékszem.
    

Bimmer1 84113 2014. július 1. 23:17  
Köszi mindenkinek a hozászolást... holnap nézek valamit.

Aztán csütörtökön beveszem magam a Dunántúlra :) pár napra.


    

VVLaci 84112 2014. július 1. 23:01   Válasz erre: 84109
A srác jó helyre kente a vulkanizáló gumioldatot. De két gilisztát elhasználni egy csavarhoz??? Na ezért béna! A behúzott szálat el kell fordítani a gumi belsejében, hogy nagyobb tömítõfelület jöjjön létre! Az elsõ videóban jól látszik, hogy mi történik belül.
    

fazakas66 84111 2014. július 1. 22:31  
Ugyan olyan egységcsomag,ha elegen vagyunk körülötte még jobb a hangulat is:)
    

csokabi 84110 2014. július 1. 22:31   Válasz erre: 84107
A spray az ideiglenes javítás. Úgy tudom, hogy a legközelebbi gumisig ajánlják csak. Tesóm kocsijában is az van és azonnali mûhelylátogatást javasol a cucc használatija alkalmazás után.
    

csokabi 84109 2014. július 1. 22:28   Válasz erre: 84106
Nem egy nagy "vásziszdász". https://www.youtube.com/watch?v=0Ik9AQYWPlU
A készletben van még egy ragasztónak látszó dolog is amit egy másik videóban a tulaj a kukacra kent fel ( https://www.youtube.com/watch?v=IZCkkgv69JQ ). Rosszul tette, mert azt az elején a dörzsárra kell rakni, hogy feloldja a gumit. Varás, mit várjunk tõle?!:)))
Keveset is dolgozott a lyukon, mert ennél könnyebben kell becsúsznia a kukacnak:)
    

Petike88 84108 2014. július 1. 22:27  
Héten összerakom a gépet (kuplungozás) és mehet a motorozás ezerrel. Jelenleg sógor 150ccm 2T-s robogójával veretem. Egy repülõ hokedli. 100 felett simán tud. Lábtartót taposom a karok helyett, meg hátsó fékkel kuplungolok indulásnál. nagyon praktikus, de nem kéne... Inkább veszek még egy jawa-t :)

Köszönöm a gratulációkat. Lenyíródott a hajam a buli alkalmával (nem szépen, és majdnem kopaszra). Valamint elfogyott némi alkohol is.
    

Bimmer1 84107 2014. július 1. 22:24   Válasz erre: 84100
szia


Mennyi idõn belül kell gumishoz mennem a motorral külföldi több napos túrán nem ez a legjobb elfoglaltság...)

Kibírja pár napot míg hazaérek az itthoni szervizbe?
    

Bimmer1 84106 2014. július 1. 22:04  
Mindenkinek köszi a hozászolásokat defektjavítószer témában!

zolikv hozzászólásáig a defektjavítóspray volt a nyerõ... na nem azért mert akinek ilyenje volt az olyan jó véleménnyel lett volna.. hanem mert aki ilyet vett azt a defektek elkerülték :) Hiszek az elrettentés erejében :)

A kukacost mennyire nehéz használni? Belehúzni ... ne magatokból induljatok ki én nem vagyok olyan okos és ügyes mint ti!


    

scopy 84105 2014. július 1. 21:47   Válasz erre: 84102
Elég sok olyan gumiról tudok, amit azzal javítottak és egyik sem lett tõle kuka.

Nekem konkrétan szakmûhelyben is javítottak vele és közel nullára futtattam utána.
    

Kilos 84104 2014. július 1. 21:46   Válasz erre: 84102
Legfeljebb másik gumishoz viszed! :)

Egy "igazi" gumis kiszedi a tömítõ-kukacot, kitisztítja a lukat és gumikukacot húz bele, amit össze vulkanizál az abronccsal. A lényeg, hogy a lyuk a futófelületen legyen, akkor még menthetõ.
    

dinnyemag 84103 2014. július 1. 21:41   Válasz erre: 84102
Szerintem is kicsit bizonytalan vagy....:-)))))))))))))))))))))))
    

horhaus 84102 2014. július 1. 21:28  
Sziasztok

Engem is érdekelne valami defektjavító. Ezt a kukacosat néztem ki, de közben beszéltem egy gumissal, aki azt mondta hogy ha avval javítom a gumi utána kuka. Ez kicsit elbizonytalanított. Szerintetek?
    

Schindler 84101 2014. július 1. 19:11  
Sziasztok!
Az egyik ismerõsöm keres 3VD- hez komplett karbit. Ha valakinek van elfekvõben kérem jelezze.
Köszi!
Schindler
    

zolikv 84100 2014. július 1. 13:56  
Nekem is spray van, hasonló állapotban a Lendvaiéhoz. Volt szerencsétlenségem próbálni is. Felfújja a kereket és meg is ragasztja a gumit, viszont csak kb annyira elég, míg elérsz egy gumishoz, aki aztán normálisan rendbe hozza.
    

lendvai 84099 2014. július 1. 13:50   Válasz erre: 84098
Nekem volt spray, szerencsére nem kellett használni. Most optimizmus van, de azért a következõ hosszú túra elõtt egy ilyen patronos csomagot elhelyezek a nyereg alatt. A lyukat meg kell találni, ez régi nagy igazság, azt meg szorgalmasan gyakorolni kell. :-)))
    

gezasz 84098 2014. július 1. 12:23   Válasz erre: 84088
Nekem spray van még a a Corában vettem pár éve. Szerencsére sosem kellett, talán már nem is igazán jó mivel legalább 3 éves. A kukacossal az az egy probléma ha nincs meg a szeg, meg kell találni a lyukat.
    

Flenegen 84097 2014. július 1. 11:21   Válasz erre: 84094
csak megerõsíteni tudom!

Jó hangulatú estét töltöttem ott, kellemes környezet , rendkívül jó hangulat és kifogástalan ételek!
    

Robi70 84096 2014. július 1. 09:25   Válasz erre: 84094
Szasztok!
Alapvetõen a Showder klub az egyetlen nézhetõ mûsor az rtl-en. Szeretem is. De ezt a meccs közvetítést 8 percig bírtam. Talán egy Kõhalmi, Aranyosi, Hadházi trió nagyobbat domborított volna.
    

tulok99 84095 2014. július 1. 08:47   Válasz erre: 84085
Laci most képzeld el, keresgélek, hogy melyik szolgáltató interntjét köttessük be az új házba. a lehetõségek elég korlátozottak itt faluhelyen, a legvadabb net talán a 16/3, de az egy fél fizetés, és kapok mellé egy vezetékes telefon vonalat +2000-ért ha kõ ha nem. jelenleg egy komoly 5/0.5-ös van, ezzel mekkora élmény feltölteni HD videót a youtubra?
    

tulok99 84094 2014. július 1. 08:41   Válasz erre: 84076
Robi! én voltam a törzshelyükön pesten, és azt kell mondjam megéri! nagyon jól nyomják a vakert megállás nélkül, igaz ott nem az egész mûsor rögtönzött, de nem féltem õket! illetve a dumaszínház maga mint vendéglátóegység is kiváló! mûsor közben végig jön a pincér ha megrezdülsz egybõl, hozza a kaját, piát, mûsor végén pedig kapod a számlát... nagyon szép és kultúrált hely, illetve itt megtapasztaltam, amit magyarországon általában nem lehet, amikor a személyzet figyel rád, lesi minden mozdulatodat, és akkor van ott, mikor kell. feleslegesen nem, viszont ha valamit szerettem volna 10 másodpercen belül valaki megjelent, és ha rendeltem, azt is rögtön kihozták, nem fél óra múlva...
    

tulok99 84093 2014. július 1. 08:33   Válasz erre: 84061
Gratulálok Peti!
    

Fido71 84092 2014. július 1. 08:33   Válasz erre: 84091
Nekem meg az ülés alatt. ;)
    

VVLaci 84091 2014. július 1. 07:49   Válasz erre: 84090
Nálam is ilyen van a dobozban. :-)
    

scopy 84090 2014. július 1. 07:45   Válasz erre: 84088
Nekem nincs, de ajándékba már többet is vettem. :-)))))))))

Pali barátom a fészerhez - és még sokan mások is - kukacosat használnak két CO2-s patronos kivitelben. Azért írom, hogy használnak, mert kellett is nekik!
Ugye skacok? :-)))
    

scopy 84089 2014. július 1. 07:41   Válasz erre: 84080
Jól hergelt!

Jó volt látni a felvételt! :-))))))))))
    

Bimmer1 84088 2014. július 1. 01:37  
Vélemények errõl a defektjavító sprayrõl?

Procycle defektjavító spray

http://www.roadside.hu/index.php?param=4&lap=97

Esetleg más márka amit használt közületek valaki?

Ki mit hord magánál egy többnapos túra alkalmával?
    

Kilos 84087 2014. június 30. 22:28   Válasz erre: 84086
A szerkesztéssel még nem tudtam foglalkozni! Ezek mind nyers, vágatlan felvételek.

    

Robi70 84086 2014. június 30. 22:25   Válasz erre: 84085
Köszi Laci. Akkor a várt csoda elmaradt. Türelem kell a HD videóhoz 'ammá biztos. Úgy a szerkesztéshez, mint a feltöltéshez.
    

Kilos 84085 2014. június 30. 22:11   Válasz erre: 84081
Robi, a kamera MOV kiterjesztésû felvételeket készít HD minõségben. Ha nem én állítom le, akkor 29 perc 58 másodperc hosszú egy felvétel. Ez most pontosan 22 perc 39 másodperc, 1,882 Gb méretû, a Facebook nem engedte feltölteni, de a Youtube igen. Igaz, majd egy óra alatt ment föl pedig nem olyan rossz az itthoni kapcsolat! (50/5 Mb/s)
    

Endruz 84084 2014. június 30. 20:38   Válasz erre: 84083
Robi vegyes volt a kép...bizony vannak olyan részek ahova nem mennék vissza...ez fõleg a dél Romániai vidék. Az utak és az egész nekem nem jött be lepukkanás, kosz és szemét :-(((( Erdély az gyönyörû!!!
    

Robi70 84083 2014. június 30. 20:27  
Endruz, (ha erre jársz). Megnéztem a képeket és a videót a Fekete-tengeri gurulásotokról. Élménydúsnak látszik a fotókról. A harmónikás mindenképpen ki akart tenni magáért. A defektet sem úsztad meg.... De gondolom nem cserélnéd el az élményt semmiért.
    

yamatomo 84082 2014. június 30. 20:10   Válasz erre: 84064
Szia! A Revolutionmotor nevû cégnél érdemes próbálkozni. Magyar vállalkozás... Csak friss gumikat hoznak,és az egyik legolcsóbb beszerzési forrás. Megtalálod az oldalukat a neten. Sok sikert!
    

Robi70 84081 2014. június 30. 20:07   Válasz erre: 84079
Grtat Kilos. Szép túra volt.
Te milyen formátumban mented a vidiket, hogy ilyen bátran tolsz fel 20-30 perces hosszúságúakat a netre?
Ez a 22 perces mennyi GB helyet foglal Neked???


Nekem ez az alig több mint 2 perc 380MB.
Az 1080p vagy 720p-rõl nem akarok lemondani, de ha kisebb lenne a terjedelme azt nem bánnám.
    

Robi70 84080 2014. június 30. 19:53  
Tegnap kipróbáltuk a "menet közben videózzuk magunkat" dolgot. Egy rövid összefoglaló belõle: https://plus.google.com/?partnerid=gplp0
    

Kilos 84079 2014. június 30. 19:11  
Sziasztok!
A hétvégén a Várak és Kastélyok Túrasorozat folytatódott.
Tegnap az ausztriai Léka lovagvárát és Frakno Esterházy várkastélyát néztük meg.
Képek itt: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=909379792412075&set=a.909379679078753.1073741844.100000201883855&type=3&theater

Nem hagyhattuk ki a Rohonc - Léka közti kanyarokat sem! :)
https://www.youtube.com/watch?v=GFd1c-fYxlM&feature=youtu.be
    

Robi70 84078 2014. június 30. 18:12   Válasz erre: 84077
Na én most tettem vissza a tv-re a hangot. Ezek a vicces fiúk, csak a nevükben viccesek. A közvetítéshez meg az ég világon semmi közük. Röviden xar!
    

csokabi 84077 2014. június 30. 17:45   Válasz erre: 84076
Meglátjuk. Elvileg Kiss Ádám képes improzni, de másfél óra az valóban sok. Hajdú és Felméri inkább az elõre betanult mûsorukban szoktak jobbat alakítani.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22113
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők