| Petike88 | 84176 | 2014. július 5. 01:05 |
|
Megoldódott a probléma. VVLacinak ezer köszönet. Látta a problémát felhívott. Service Manualt rendelkezésemre bocsájtott és telefonon segített még, hogy minden tutira jó legyen. Köszönet érte. Nem elõször futok bele ebbe, hogy itt mindenki önzetlenül segít :) |
| Nmiki | 84175 | 2014. július 4. 22:01 | Válasz erre: 84172 |
|
Tegnap is, ma is nyitva volt szerencsére. Jó hely.
|
| hamster | 84174 | 2014. július 4. 21:31 | Válasz erre: 84165 |
|
A szakács elõbb egy rendes kaját csináljon,mer az õ fõzési tudományával is úgy vagyok mint Jézusal........mindenki beszél róla de én még nem tapasztaltam! :-D
|
| ati5995 | 84173 | 2014. július 4. 16:44 |
|
Eladó-4TX-hez szabott elsõ FÉM Fékcsõ,Goodridge-márkájú,törött motorról vettem a hullámos tárcsákkal együtt(csak egybe adta a tulaj)én nem teszem fel-hátha valakit érdekel közületek-5000Ft az ára .Bp.-en,v. posta.
|
| Flenegen | 84172 | 2014. július 4. 16:40 |
|
Lehet, hogy holnap ellátogatunk egy laza guriga alkalmával a Vigánti langalló manufaktúrába... ha szép idõ lesz ki kell hozni a lovat meg kell járatni és az új kabátátot össze kell koszítani!
|
| kormi1313 | 84171 | 2014. július 4. 14:30 |
|
Hali! Ha valaki érintve van, az Origón van egy cikk a kismotorok rendszámozásáról! http://www.origo.hu/auto/20140604-osszel-donthetnek-a-robogok-rendszamozasarol.html |
| sagipet | 84170 | 2014. július 4. 14:05 | Válasz erre: 84168 |
|
Nem teljesen értem, de szerintem fordítanod kellene a külsõ tárcsán hogy passzoljon a fogazatra. A youtube-n lehet találni kuplungos videókat, de ha nem jutsz elõrébb a hétvégén, egyik nap lehet át tudok ugrani, legfeljebb ketten nézzük :)! De csináltam már kuplungot több motoron. 304928804
|
| Petike88 | 84168 | 2014. július 4. 08:24 |
|
Sziasztok! Szervíz szekcióhoz tennék fel kérdést: Kuplunglamellákat, lemezeket felpakoltam, kiemel, mûködik. Szerintem nem jól raktam össze valamit. A leszorító felsõ rész, ami a 6 db rugóval nyomja össze a lamellákat. Annak van egy belsõ fogazata, ami bentebb ér a külsõ gyûrûnél. Nekem csak ez a belsõ rész szorít a külsõre nem fekszik fel semmi. Elsõ körön egy fotó sokat segítene. Arról hamar kiderülne, hogy hol basztam el. Persze szétdöltöttem mint foxi a lábtörlõt és nem fotóztam le. |
| Karex | 84167 | 2014. július 3. 22:26 | Válasz erre: 84166 |
|
Meg kell próbálni, vevõ van, csak mennyiért kelne el, az már más kérdés.
|
| sc_zsolt | 84166 | 2014. július 3. 22:22 |
|
Sziasztok, Szerintetek ha el akarnám adni a motoromat, lenne rá kereslet? Adatok: 2002, magyarországi (itt a fórumon vettem), kék-fekete, nem volt törve. 45000km új hátsó, kb 60-70%-os elsõ BT-023 gumik, jó lánc, fékbetétek. Extrák: 3 Nonfango doboz, középállvány, bukócsõ, markolat fûtés, kézvédõ, túra plexi, elsõ sárvédõ toldat. Árban 750-800e körül gondoltam. Az elhatározás még nem fix, de érlelõdik egy ideje.. |
| Fido71 | 84165 | 2014. július 3. 22:16 | Válasz erre: 84161 |
|
Majd visszajön a szakács a hasalásból, megnézi és 500 forintból összedobja. Festéssel együtt... :))))) |
| cxkopi | 84163 | 2014. július 3. 21:07 | Válasz erre: 84160 |
|
Olaj szintet nézheted többféle módon, csak 1 a lényeg: mindig ugyan úgy. 1. indítás elõtt, vagy le állás után, de mindig ugyan úgy. az olajszint a benzintõl is nõhet,a nívó pálca benzin szagú és az olaj vékony, híg. A hûtõ folyadéktól, akkor pedig szürkés- fehéres a színe. |
| zsotli | 84162 | 2014. július 3. 20:13 | Válasz erre: 84160 |
|
Olajszintet motorozás után nézel, 1-2 perc várakozás után. Mivel a tartályból valamennyi szivárog vissza a blokkba állás közben!
|
| hamster | 84161 | 2014. július 3. 19:21 |
|
Ha esetleg érdekelne valakit ilyen központi emelõ keressen bátran! :-)
|
| Lamb | 84160 | 2014. július 3. 19:06 |
|
Volt már olyan, hogy az olajszintetek nõtt??? :-(((((( Ez egy pici aggodalomra ad okot. Hogy néztek szintet? Azonnal a leállítás után? |
| lendvai | 84157 | 2014. július 3. 12:46 | Válasz erre: 84154 |
|
A gumigyûrûk nem tartozékai az olajszûrõ csomagnak, de a gyári Yamaha gyûrûk sem vészesek, én valami 500ft körüli darab árra emlékszem. És nem cseréltem minden alkalommal, mert nincs értelme. Amíg nem látni olajpárát az illesztésnél addig tömít, eldurranni meg nem fog, mert nincs mozgó alkatrész a közelben, ami szétzilálja. Mindig van egy-két garnitúra belõle, ha úgy látom, hogy már elégé ellaposodott a gyûrû akkor kicserélem. A fékbetétek lemezei más kérdés, nem tudom, hogy a gyári betétekhez jár-e, tudtommal nem. Az autómnál tudom, hogy benne van a gyári csomagban és nem is volt sokkal drágább, mint az utángyártottak, amikhez nem adtak semmit. A gyárihoz még rézpasztát is csomagoltak. :-)
|
| mezeinyúl | 84156 | 2014. július 3. 10:42 | Válasz erre: 84131 |
|
Kilos! Köszönöm a részletes útmutatódat, remélem a leírtak alapján sikerül megoldani ezt a problémát. |
| Fido71 | 84155 | 2014. július 3. 08:48 | Válasz erre: 84142 |
|
A gumigyûrûk mérete : 63x4mm és 12x2,5mm. Bármelyik csapágyboltban beszerezhetõ olajálló gyûrû. Nem biztos, hogy cserélni kell, de jó ha kéznél van.
|
| Fido71 | 84154 | 2014. július 3. 08:45 | Válasz erre: 84140 |
|
A motorom vásárlása után cseréltem, amit szkás ilyenkor. Én ezért vettem Championt, mert néztem éppen ezt a videót. Nem adtak hozzá semmit!!!! Magyarországon nem jár, hiába reklamáltam. Akkor még nem találtam Rátok, így sok mindenrõl nem tudtam /méretek, JBX és hasonló/... :))) |
| Lega | 84153 | 2014. július 3. 07:47 |
|
Vladek! Tudod kúpgörgõsre is cserélni, a motorbázisnál lehet kapni 15e körül. Teljes készletet kapsz évjárat alapján. M |
| tunty | 84152 | 2014. július 3. 07:26 |
|
Szép reggelt! Esetleg bal oldali hasidomra matricája van valakinek eladó?Szürke Tdm 900 -s(2003) a matricán Tdm piros színû nagy betûk, még a twin 900 kisbetûk fekete.A többi cucc megvan a géphez még ez hiányzik és mehet festésre!Köszönöm az eddigi segítséget és az továbbiakat is. Üdv Tunty |
| Vladek | 84151 | 2014. július 3. 06:18 |
|
Ok cserélem ez nem kérdés. De méretet tud vki a fedél nagy o-gyürühöz? Ha már szétszedem nem akarok még mérni és rohangálni ha egy mód van rá. Rögtön jó lenne ha kéznél van.
|
| VVLaci | 84150 | 2014. július 2. 23:31 | Válasz erre: 84143 |
|
A gumigyûrûk ha kiállnak a felületbõl vagy 0,5 mm-t, akkor tömíteni fognak. Egyébként valóban illik cserélni. Viszont sokkal lényegesebb a leeresztõcsavarok réz/alu tömítése, amit KÖTELEZÕ cserélni! Sokkal olcsóbb, mint a kitépett menetet pótolni! |
| Recsk-i | 84148 | 2014. július 2. 23:03 | Válasz erre: 84147 |
|
Végre valaki örül a szabadulásomnak! Köszönöm!
|
| Lamb | 84144 | 2014. július 2. 22:20 | Válasz erre: 84140 |
|
Ja ua mint az enyém. Mindkettõ csere. Sima csapágy boltban.
|
| csokabi | 84141 | 2014. július 2. 21:43 | Válasz erre: 84140 |
|
Nekem a Championhoz sem adtak a Lajosban. Egyébként pár forint és tömítést illik mindig cserélni.
|
| Vladek | 84140 | 2014. július 2. 21:27 |
|
Mondjuk ebben a videóban a Champion szûrõhöz adtak egy nagy O-gyûrût is, nekem a Hiflofiltro-hoz meg nem... Azt feltétlen kell cserélni, vagy a régi is visszamehet? http://www.youtube.com/watch?v=WkvDscFum2I |
| Lamb | 84136 | 2014. július 2. 21:14 | Válasz erre: 84131 |
|
Én belõttem a csapágyat rendesen, mégis kottyan rossz úton :-( A telókat kimostam és ippon olajjal feltöltöttem gyári értékre :-(((
|
| VVLaci | 84134 | 2014. július 2. 20:37 | Válasz erre: 84131 |
|
Az a 40 Nm leginkább 108, a többi a vigyorgással is stimmel! :-))))))
|
| Vladek | 84133 | 2014. július 2. 20:33 |
|
Na Kilos leírása pont kapóra jön, én is kormánycsapágy állításra készülök, kormány cserével együtt. Felpattintok egy 28,6-os KTM enduro kormányt 20mm átalakítós kiemelõvel, a kormányvégsúlyokat most gyártatom. Olajcsere is szintén most lesz, Motul 5100 10w40-et vettem+HF145 szûrõ. Fékbetéteket is cserélem: EBC szinter elõre, EBC organikus hátra. Meglátjuk, hogy válnak be. |
| kormi1313 | 84132 | 2014. július 2. 20:29 | Válasz erre: 84131 |
|
Üdv motorostársak! Kilos, ez igen! Nagyon nagy segítség ez a magyarázat nem csak mezeinyúlnak, hanem minden TDM esnek aki most ismerkedik a járgánnyal! Én is köszönöm, talán hiányolom még az olaj vagy a zsír említését amirõl tudjuk, hogy fél lakatos. Szép idõt, jó kanyarodást! :) |
| Kilos | 84131 | 2014. július 2. 20:02 | Válasz erre: 84127 |
|
Na erre kíváncsi lennék, hogy miért nem lehet már tovább húzni a központi anyát! Addig szoríthatod amíg teljesen be nem ékelõdik a kormány és már nem tudod elfordítani sem, az igaz, hogy nem ezt kell csinálni. Ha van középállványod, húzd rá, ha nincs bakold fel a mocit úgy, hogy az elsõ kerék a levegõben legyen. Így mozgasd meg az elejét és ha érzel kottyanást akkor tapogasd ki (segítség kell hozzá!) hogy a kormány nyak vagy esetleg a villa szár kottyan-e. A segítõ mozgatja, Te pedig megfogod a vizsgálandó részt és érezni fogod a kottyanást. Ha a kormány nyak kottyan ne várj egy percet sem, mert nagyon hamar tönkre tud menni ha nincs jól beállítva. Vedd le a központi harang anyát, a felsõ zárhidat és a felsõ kontraanyát a biztosító alátéttel együtt. A két anya között van egy gumi gyûrû, arra vigyázz, az oda kell! A kormánytengelyen fent lévõ anyát húzd addig amíg meg nem szorul, elnehezedik, majd engedd vissza 1/6 fordulatot. Forgasd el a kereket jobbra-balra ütközésig, közben hallgasd, hogy hallasz-e valami nem odaillõ hangot, ropogást, morgást, rágódást, figyelj, hogy érzel-e valami akadozást. A csapágynak, lazán, könnyedén és simán kell elfordulnia. Ha minden OK, akkor mozgasd meg hogy sikerült-e megszüntetned a kottyanást. Összerakásnál figyelj a gumigyûrûre, nem szabad ráhúzni a kontra anyát, mert kikúszik a helyérõl. Nem a kontra anya biztosít, hanem a két anyát összezáró körmös alátét. Azért kell a gumigyûrû, hogy a felsõ anya hornyait össze tudd állítani az alsó anyáéval. Tedd föl a körmös biztosítót majd a zárhidat. A haranganyát - ha jól emlékszem- 40 NM -el kell lehúzni. A kormánynak a két szélsõ véghelyzete között mindenütt egyformán, könnyedén és akadozás mentesen kell elfordulnia. Ha eddig nem ilyen volt a kormány, akkor még nem tudod milyen élvezet a TDM-el kanyarogni! Ha sikerül jól beállítani, vigyorogni fogsz a sisak alatt a szerpentineken az biztos! |
| horhaus | 84130 | 2014. július 2. 19:01 |
|
Kösz a hozzászólásokat gumi javítás ügyben. A kukacolás után kukába dobni a gumit, ezt kicsit én is meredeknek tartottam, ezért vártam egy kis megerõsítést.
|
| Lamb | 84129 | 2014. július 2. 18:51 |
|
Ma Yamaha szervízban hallottam, hogy 20W-50.. :-( Nem gondolom, hogy kéne. Ha jól tudom a motorok káros kopása épp hidegen keletkezik a nagy viszkozitás miatt. Nem eszi.....marad a 10w a Full szintetikusra meg nem hallottam csak jót... |
| scopy | 84128 | 2014. július 2. 17:59 | Válasz erre: 84106 |
|
Elég nehéz megfúrni és beletolni, majd visszahúzni a kukacot. Nem ajánlott egyedül csinálni, mert sok rángatással jár és vészes, hogy felborítod a gépet. De megoldható, csak óvatosan!
|
| mezeinyúl | 84127 | 2014. július 2. 17:58 |
|
Tisztelt márkatársak! Érdeklõdöm cserélt vagy cseréltetett már valaki kormány csapágyat?Ugyanis az elsõ villát megfogva a motor hossztengelyébe mozgatva enyhe elmozdulást érzek, egyes mesteremberek szerint már nem lehet tovább húzni a központi anyát,de ne aggódjak mert még jó ideig bírja csere nélkül.Nagyon nem vagyok megnyugodva ezért kérném a tisztelt véleményeteket tapasztalataitokat stb. Elõre is köszönö |
| Flenegen | 84126 | 2014. július 2. 17:14 |
|
nekem is félszintetikus 10-40 es van benne, semmi negatív észrevétel.
|
| Fido71 | 84125 | 2014. július 2. 16:37 | Válasz erre: 84121 |
|
Motul 5100 10W-40-el járok. Nincs vele gondom. Résszintetikus... |
| Fido71 | 84124 | 2014. július 2. 16:33 | Válasz erre: 84120 |
|
Én ezt vettem 550-ért, mert személyesen vettem át. http://moto-complet.hu/Termek/GOLD+FREN+S3+puha+fekbetet+utcai+es+off+road+motorokhoz+/21 Ez is carbon-ceramia, ha hihetek a csomagolásnak. Van tárcsájuk is: http://moto-complet.hu/Termek/GOLD+FREN+utcai+uszo+fektarcsa+elso+/78 Elõször idegenkedtem a márkától, mert jobban szeretem a nagy neveket, de más fórumokon dicsérik. Az ára meg jó, így kipróbálom. |
| lendvai | 84123 | 2014. július 2. 16:05 | Válasz erre: 84121 |
|
Én a magam részérõl a 850-be és a 900-ba is szintetikusat használtam, használok. Haladjunk a korral, használjuk ki a modern technológia elõnyeit. :-) De tíz embernek tízféle véleménye lehet a használt motorolajokról, van, akinek csipegette a Motul 5100 10W-40-et, nekem nem csipegette. Nekem a Repsol szintetikus 10W-40 is bevált, van, aki nem szerette. Most Repsol 10W-40 full szintetikus van benne, 3000km-t mentem vele, még nem néztem meg a szintet, a blokk nem ad gyanús hangokat, a váltó is rendben van. A szintetikus olajok jobban bírják a nyírást, mint az ásványi, már csak ezért is inkább azt használom. Kawa majd felteszi az archívumából a tribológiai tanulmányt, abból sok minden kiderül. :-)
|
| Lamb | 84121 | 2014. július 2. 15:33 |
|
Skacok. Kinek, milyen motorolaj vált be??? Szintetikus vagy ásványi????
|
| lendvai | 84120 | 2014. július 2. 11:57 | Válasz erre: 84117 |
|
Nekem két keveréket ajánlott hátra, az egyik szinter volt, ha sportosan akarok közlekedni, esetleg kimerészkedni a versenypályára, vagy ezt a karbon-kerámiát, ha megelégszem a sportos túrázás határain belüli motorozással. Elöl Lucas MCB 611 CRQ betét van, az is valami hiper karbon cucc állítólag, elsõsorban versenyzési célra. Két ujjal meghúzva megindítja az ABS-t, nekem megfelel. A tárcsának sincs tõle még pereme, így nem panaszkodhatom rá. Mellette ott vannak a gyári Sumitomo betétek, szerintem 80% állapotban kaptam õket néhány további kütyüvel, ha ezek elkopnak akkor visszarakom õket és elkoptatom azokat is.
|
| todaytom | 84119 | 2014. július 2. 10:37 |
|
Sziasztok Csapattársat keresek a július 12-13-án lesz Bikemaraton tájékozódási versenyre. Ketten vagyunk és kellene egy harmadik pilóta, jó buli én már csak tudom mert voltam már 5x. |
| zolikv | 84118 | 2014. július 2. 08:57 | Válasz erre: 84107 |
|
Bimmer, mikor legelõször használtam bohó módon azt hittem, hogy sokáig fog tartani és nem mentem gumishoz. Másnap reggelre a gumi le volt eresztve. Ha többnapos túrára mész akkor a cuccok miatt a motor súlya is nagyobb, szóval sokáig nem fog tartani. A gombás cucc nem tudom meddig tart, de gondolom azt sem árt megnézetni egy hozzáértõ emberrel, amint lehet. |
| csokabi | 84117 | 2014. július 2. 08:51 | Válasz erre: 84115 |
|
Kíváncsi leszek a tapasztalataidra. Nézegettem én is ezeket a betéteket. Viszont a Brembo az ajánlásában SA-SP keverékeket adott meg a TáDéra. Ezek egyenértékûek a gyári betétekkel. Az SP kifejezetten hátsófékbe való sinter betét.
|
| VVLaci | 84116 | 2014. július 2. 08:50 | Válasz erre: 84115 |
|
A rézforgács a hõ jobb elvezetése végett van benne! :-) Másképp a felszíne pillanatok alatt felüvegesedne és jelentõsen csökkenne a fékhatás! |
| lendvai | 84115 | 2014. július 2. 08:14 |
|
Jó reggelt! Tegnap beszereztem a hátsó fékbetéteket is, ha már péntekre kikapom a kereket a gumicseréhez. Brembo karbon-kerámia betét lett a nyerõ, nézegettem a felületét, de kerámia helyett inkább a szinterre hajazó fémes cuccot látok benne. :-) Mindenesetre ezt ajánlották utcai használatra, meglátjuk, mit tud. :-)
|
| Robi70 | 84114 | 2014. július 1. 23:18 | Válasz erre: 84101 |
|
Laci, keresd Pufi88 kollégát: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=member&mid=19021&session_id=SESSION_ID Nemrég õ kínálgatott karbit. 3vd, vagy 4tx arra nem emlékszem.
|
| Bimmer1 | 84113 | 2014. július 1. 23:17 |
|
Köszi mindenkinek a hozászolást... holnap nézek valamit. Aztán csütörtökön beveszem magam a Dunántúlra :) pár napra. |
| VVLaci | 84112 | 2014. július 1. 23:01 | Válasz erre: 84109 |
|
A srác jó helyre kente a vulkanizáló gumioldatot. De két gilisztát elhasználni egy csavarhoz??? Na ezért béna! A behúzott szálat el kell fordítani a gumi belsejében, hogy nagyobb tömítõfelület jöjjön létre! Az elsõ videóban jól látszik, hogy mi történik belül.
|
| fazakas66 | 84111 | 2014. július 1. 22:31 |
|
Ugyan olyan egységcsomag,ha elegen vagyunk körülötte még jobb a hangulat is:)
|
| csokabi | 84110 | 2014. július 1. 22:31 | Válasz erre: 84107 |
|
A spray az ideiglenes javítás. Úgy tudom, hogy a legközelebbi gumisig ajánlják csak. Tesóm kocsijában is az van és azonnali mûhelylátogatást javasol a cucc használatija alkalmazás után.
|
| csokabi | 84109 | 2014. július 1. 22:28 | Válasz erre: 84106 |
|
Nem egy nagy "vásziszdász". https://www.youtube.com/watch?v=0Ik9AQYWPlU A készletben van még egy ragasztónak látszó dolog is amit egy másik videóban a tulaj a kukacra kent fel ( https://www.youtube.com/watch?v=IZCkkgv69JQ ). Rosszul tette, mert azt az elején a dörzsárra kell rakni, hogy feloldja a gumit. Varás, mit várjunk tõle?!:))) Keveset is dolgozott a lyukon, mert ennél könnyebben kell becsúsznia a kukacnak:) |
| Petike88 | 84108 | 2014. július 1. 22:27 |
|
Héten összerakom a gépet (kuplungozás) és mehet a motorozás ezerrel. Jelenleg sógor 150ccm 2T-s robogójával veretem. Egy repülõ hokedli. 100 felett simán tud. Lábtartót taposom a karok helyett, meg hátsó fékkel kuplungolok indulásnál. nagyon praktikus, de nem kéne... Inkább veszek még egy jawa-t :) Köszönöm a gratulációkat. Lenyíródott a hajam a buli alkalmával (nem szépen, és majdnem kopaszra). Valamint elfogyott némi alkohol is. |
| Bimmer1 | 84107 | 2014. július 1. 22:24 | Válasz erre: 84100 |
|
szia Mennyi idõn belül kell gumishoz mennem a motorral külföldi több napos túrán nem ez a legjobb elfoglaltság...) Kibírja pár napot míg hazaérek az itthoni szervizbe? |
| Bimmer1 | 84106 | 2014. július 1. 22:04 |
|
Mindenkinek köszi a hozászolásokat defektjavítószer témában! zolikv hozzászólásáig a defektjavítóspray volt a nyerõ... na nem azért mert akinek ilyenje volt az olyan jó véleménnyel lett volna.. hanem mert aki ilyet vett azt a defektek elkerülték :) Hiszek az elrettentés erejében :) A kukacost mennyire nehéz használni? Belehúzni ... ne magatokból induljatok ki én nem vagyok olyan okos és ügyes mint ti! |
| scopy | 84105 | 2014. július 1. 21:47 | Válasz erre: 84102 |
|
Elég sok olyan gumiról tudok, amit azzal javítottak és egyik sem lett tõle kuka. Nekem konkrétan szakmûhelyben is javítottak vele és közel nullára futtattam utána. |
| Kilos | 84104 | 2014. július 1. 21:46 | Válasz erre: 84102 |
|
Legfeljebb másik gumishoz viszed! :) Egy "igazi" gumis kiszedi a tömítõ-kukacot, kitisztítja a lukat és gumikukacot húz bele, amit össze vulkanizál az abronccsal. A lényeg, hogy a lyuk a futófelületen legyen, akkor még menthetõ. |
| dinnyemag | 84103 | 2014. július 1. 21:41 | Válasz erre: 84102 |
|
Szerintem is kicsit bizonytalan vagy....:-)))))))))))))))))))))))
|
| horhaus | 84102 | 2014. július 1. 21:28 |
|
Sziasztok Engem is érdekelne valami defektjavító. Ezt a kukacosat néztem ki, de közben beszéltem egy gumissal, aki azt mondta hogy ha avval javítom a gumi utána kuka. Ez kicsit elbizonytalanított. Szerintetek? |
| Schindler | 84101 | 2014. július 1. 19:11 |
|
Sziasztok! Az egyik ismerõsöm keres 3VD- hez komplett karbit. Ha valakinek van elfekvõben kérem jelezze. Köszi! Schindler |
| zolikv | 84100 | 2014. július 1. 13:56 |
|
Nekem is spray van, hasonló állapotban a Lendvaiéhoz. Volt szerencsétlenségem próbálni is. Felfújja a kereket és meg is ragasztja a gumit, viszont csak kb annyira elég, míg elérsz egy gumishoz, aki aztán normálisan rendbe hozza.
|
| lendvai | 84099 | 2014. július 1. 13:50 | Válasz erre: 84098 |
|
Nekem volt spray, szerencsére nem kellett használni. Most optimizmus van, de azért a következõ hosszú túra elõtt egy ilyen patronos csomagot elhelyezek a nyereg alatt. A lyukat meg kell találni, ez régi nagy igazság, azt meg szorgalmasan gyakorolni kell. :-)))
|
| gezasz | 84098 | 2014. július 1. 12:23 | Válasz erre: 84088 |
|
Nekem spray van még a a Corában vettem pár éve. Szerencsére sosem kellett, talán már nem is igazán jó mivel legalább 3 éves. A kukacossal az az egy probléma ha nincs meg a szeg, meg kell találni a lyukat.
|
| Flenegen | 84097 | 2014. július 1. 11:21 | Válasz erre: 84094 |
|
csak megerõsíteni tudom! Jó hangulatú estét töltöttem ott, kellemes környezet , rendkívül jó hangulat és kifogástalan ételek! |
| Robi70 | 84096 | 2014. július 1. 09:25 | Válasz erre: 84094 |
|
Szasztok! Alapvetõen a Showder klub az egyetlen nézhetõ mûsor az rtl-en. Szeretem is. De ezt a meccs közvetítést 8 percig bírtam. Talán egy Kõhalmi, Aranyosi, Hadházi trió nagyobbat domborított volna. |
| tulok99 | 84095 | 2014. július 1. 08:47 | Válasz erre: 84085 |
|
Laci most képzeld el, keresgélek, hogy melyik szolgáltató interntjét köttessük be az új házba. a lehetõségek elég korlátozottak itt faluhelyen, a legvadabb net talán a 16/3, de az egy fél fizetés, és kapok mellé egy vezetékes telefon vonalat +2000-ért ha kõ ha nem. jelenleg egy komoly 5/0.5-ös van, ezzel mekkora élmény feltölteni HD videót a youtubra?
|
| tulok99 | 84094 | 2014. július 1. 08:41 | Válasz erre: 84076 |
|
Robi! én voltam a törzshelyükön pesten, és azt kell mondjam megéri! nagyon jól nyomják a vakert megállás nélkül, igaz ott nem az egész mûsor rögtönzött, de nem féltem õket! illetve a dumaszínház maga mint vendéglátóegység is kiváló! mûsor közben végig jön a pincér ha megrezdülsz egybõl, hozza a kaját, piát, mûsor végén pedig kapod a számlát... nagyon szép és kultúrált hely, illetve itt megtapasztaltam, amit magyarországon általában nem lehet, amikor a személyzet figyel rád, lesi minden mozdulatodat, és akkor van ott, mikor kell. feleslegesen nem, viszont ha valamit szerettem volna 10 másodpercen belül valaki megjelent, és ha rendeltem, azt is rögtön kihozták, nem fél óra múlva...
|
| scopy | 84090 | 2014. július 1. 07:45 | Válasz erre: 84088 |
| scopy | 84089 | 2014. július 1. 07:41 | Válasz erre: 84080 |
|
Jól hergelt! Jó volt látni a felvételt! :-)))))))))) |
| Bimmer1 | 84088 | 2014. július 1. 01:37 |
|
Vélemények errõl a defektjavító sprayrõl? Procycle defektjavító spray http://www.roadside.hu/index.php?param=4&lap=97 Esetleg más márka amit használt közületek valaki? Ki mit hord magánál egy többnapos túra alkalmával? |
| Kilos | 84087 | 2014. június 30. 22:28 | Válasz erre: 84086 |
|
A szerkesztéssel még nem tudtam foglalkozni! Ezek mind nyers, vágatlan felvételek. |
| Robi70 | 84086 | 2014. június 30. 22:25 | Válasz erre: 84085 |
|
Köszi Laci. Akkor a várt csoda elmaradt. Türelem kell a HD videóhoz 'ammá biztos. Úgy a szerkesztéshez, mint a feltöltéshez.
|
| Kilos | 84085 | 2014. június 30. 22:11 | Válasz erre: 84081 |
|
Robi, a kamera MOV kiterjesztésû felvételeket készít HD minõségben. Ha nem én állítom le, akkor 29 perc 58 másodperc hosszú egy felvétel. Ez most pontosan 22 perc 39 másodperc, 1,882 Gb méretû, a Facebook nem engedte feltölteni, de a Youtube igen. Igaz, majd egy óra alatt ment föl pedig nem olyan rossz az itthoni kapcsolat! (50/5 Mb/s)
|
| Endruz | 84084 | 2014. június 30. 20:38 | Válasz erre: 84083 |
|
Robi vegyes volt a kép...bizony vannak olyan részek ahova nem mennék vissza...ez fõleg a dél Romániai vidék. Az utak és az egész nekem nem jött be lepukkanás, kosz és szemét :-(((( Erdély az gyönyörû!!!
|
| Robi70 | 84083 | 2014. június 30. 20:27 |
|
Endruz, (ha erre jársz). Megnéztem a képeket és a videót a Fekete-tengeri gurulásotokról. Élménydúsnak látszik a fotókról. A harmónikás mindenképpen ki akart tenni magáért. A defektet sem úsztad meg.... De gondolom nem cserélnéd el az élményt semmiért.
|
| yamatomo | 84082 | 2014. június 30. 20:10 | Válasz erre: 84064 |
|
Szia! A Revolutionmotor nevû cégnél érdemes próbálkozni. Magyar vállalkozás... Csak friss gumikat hoznak,és az egyik legolcsóbb beszerzési forrás. Megtalálod az oldalukat a neten. Sok sikert!
|
| Robi70 | 84081 | 2014. június 30. 20:07 | Válasz erre: 84079 |
|
Grtat Kilos. Szép túra volt. Te milyen formátumban mented a vidiket, hogy ilyen bátran tolsz fel 20-30 perces hosszúságúakat a netre? Ez a 22 perces mennyi GB helyet foglal Neked??? Nekem ez az alig több mint 2 perc 380MB. Az 1080p vagy 720p-rõl nem akarok lemondani, de ha kisebb lenne a terjedelme azt nem bánnám. |
| Robi70 | 84080 | 2014. június 30. 19:53 |
|
Tegnap kipróbáltuk a "menet közben videózzuk magunkat" dolgot. Egy rövid összefoglaló belõle: https://plus.google.com/?partnerid=gplp0
|
| Kilos | 84079 | 2014. június 30. 19:11 |
|
Sziasztok! A hétvégén a Várak és Kastélyok Túrasorozat folytatódott. Tegnap az ausztriai Léka lovagvárát és Frakno Esterházy várkastélyát néztük meg. Képek itt: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=909379792412075&set=a.909379679078753.1073741844.100000201883855&type=3&theater Nem hagyhattuk ki a Rohonc - Léka közti kanyarokat sem! :) https://www.youtube.com/watch?v=GFd1c-fYxlM&feature=youtu.be |
| Robi70 | 84078 | 2014. június 30. 18:12 | Válasz erre: 84077 |
|
Na én most tettem vissza a tv-re a hangot. Ezek a vicces fiúk, csak a nevükben viccesek. A közvetítéshez meg az ég világon semmi közük. Röviden xar!
|
| csokabi | 84077 | 2014. június 30. 17:45 | Válasz erre: 84076 |
|
Meglátjuk. Elvileg Kiss Ádám képes improzni, de másfél óra az valóban sok. Hajdú és Felméri inkább az elõre betanult mûsorukban szoktak jobbat alakítani.
|