| Annonymus | 81784 | 2014. május 11. 15:05 | Válasz erre: 81757 |
|
Nana...majd az IGAZMONDÓ italomból iszogatva kibújik a szög a zsákból,hogy ki is az igazi Keresztapa....Ja...s nemkellene küldenem senkit...õk is már a spájzban vannak
|
| csokabi | 81782 | 2014. május 11. 15:02 | Válasz erre: 81779 |
|
A fékalkatrészeket Európából veszem. Nagy baklövésem még nem volt, reklamálni nem kellett. A nagykereskedõk igyekeznek pontos leírást adni a termékrõl. Magánszemélyeknél találkoztam "bújtatott" leírással. Például egyszer végignéztem ahogy valaki 60 pár euróért megvette egy oral b fogkefe csomagolását. Szitkozódni tudott csak, de reklamálni nem lehetett, mert a leírásban minden szerepelt. Az más kérdés, hogy ha vette volna a fáradtságot és beleolvas az eladó értékeléseibe ott tisztán látta volna, hogy mi a szitu.
|
| csokabi | 81781 | 2014. május 11. 14:56 | Válasz erre: 81778 |
|
Mást jelent számunkra az élvezetes motorozás:)))
|
| csanesz | 81780 | 2014. május 11. 14:41 | Válasz erre: 81777 |
|
Enyém is! Ott a keleti szekció az ahol több motorból raknak össze egyet! |
| csanesz | 81779 | 2014. május 11. 14:39 | Válasz erre: 81770 |
|
Sok dolog van, amit nem szeretek ebay -rõl venni, mert ha gondom van a cuccal az eladónak nehéz reklamálni. Inkább a hazai boltokba járok, mert ahhoz hozzávághatom, ha sz@rral etet. |
| csanesz | 81778 | 2014. május 11. 14:33 | Válasz erre: 81770 |
|
Ha eljön az ideje az elsõ tárcsák cseréjének az biztos, hogy oda gyárit veszek a hátsó marad a bontott verzió. Mert azzal olyan nagyot nem fékezek csak ha már lassabban gurulok. Féket is alig használok szinte csak, ha meg kell állni. Vagy vész fékezni kell! Zömében motorfék megy nálam. Idén kezdtem el így vezetni, hát érdekes... Kicsit jobban oda kell figyelni és így a fékeken is sokat lehet spórolni! A bontott hátsó tárcsával több mint 10 000 -et mentem és 0,1 - 0,2 mm hiányzik csak belõle. |
| nferro | 81777 | 2014. május 11. 14:11 | Válasz erre: 81745 |
|
Hahó! Az enyém is digóniából származik és visítós a 3. Akkor mennyire köll összepiszkítanom a gatyát? Jellegzetes gebasz? |
| nferro | 81776 | 2014. május 11. 14:07 | Válasz erre: 81746 |
|
Hahó! Enyém is 2001-es 4tx. Az 1-ben nagyot csattan, utána már nem vészes, a többi fokozatot nem aránylag kultúrátlan veszi. |
| csokabi | 81775 | 2014. május 11. 13:37 | Válasz erre: 81774 |
|
Kosz Gyula az infót, erre készülök majd a cserénél.
|
| jobbkormanyos | 81774 | 2014. május 11. 13:25 | Válasz erre: 81762 |
|
Hõlégfúvóval fel kell melegíteni a felnit a csvaroknál, a menetrögzítõ így megpuhul, de így is roppannak a csavarok /gyári szerelésnél /.
|
| Robi70 | 81773 | 2014. május 11. 13:24 | Válasz erre: 81742 |
|
7,6 liter?!?! Belefér egyáltalán annyi? Nem olyan rég a kémlelõ ablak fölé töltött mennyiségbõl leeresztést javasolt a szervíz szekció. Az még 4,5 liter sincs. Ez meg 7,6!!! |
| Robi70 | 81772 | 2014. május 11. 13:21 | Válasz erre: 81744 |
|
Szasztok! Csuda jó szlogeneket találsz ki, Te Kilos! Nem csak jól hangzik, még igaz is! |
| kawa550 | 81771 | 2014. május 11. 11:27 | Válasz erre: 81762 |
|
Tádé tárcsáit simán erõlködés nélkül áttettem az fzr felnire, de pl az SR féktárcsája csak csavarroncsolással, hidegvágóval jött le.
|
| csokabi | 81770 | 2014. május 11. 11:21 | Válasz erre: 81767 |
|
Ennél http://www.ebay.de/itm/121201301389?_trksid=p2055120.m1438.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT sokkal többért is vettem már hülyeségeket:) Jól gondolod, fékkel nem szórakozok. |
| Kilos | 81769 | 2014. május 11. 11:19 | Válasz erre: 81751 |
|
Most már látom, hogy ebbõl a hosszú felsorolásból igazából Neked csak egyetlen dologra van szükséged, hogy a problémád megoldódjon, egy derékszögben meghajlított, 4 és 8 cm szárhosszúságú, a végein menetes vasdarabra! :) A felsorolásból ezt a legegyszerûbb beszerezni, és már látom meg is oldódik a probléma! :)))))) |
| csokabi | 81768 | 2014. május 11. 11:18 | Válasz erre: 81764 |
|
Na meg is találtam. Elöl 298x5 mm, hátul 245x5 mm és azonnal javítanám is magam. A meghúzási nyomaték elöl 18 Nm és hátul 20 Nm.
|
| csanesz | 81767 | 2014. május 11. 11:16 | Válasz erre: 81763 |
|
Az mák, ha neked a csavarok olcsóbbak! Nekem a 4TX -hez darabja 1000 Ft, gyári! Bontott tárcsa gondolom nem érdekel? |
| VVLaci | 81766 | 2014. május 11. 11:09 | Válasz erre: 81746 |
|
Üdv a klubban! Az alsó fedél levételével nem fogsz szinte semmit látni, tehát felesleges. Esetleg próbálj egy kicsit vastagabb olajat használni, valamilyen 50-es melegoldali viszkozitásút. Ez a motor szintén nagyszerû konstrukció, de az elõéletét nem ismerheted, így teljesen lutri. Fõleg ha úgy kezelték, ahogy leírtad. |
| VVLaci | 81765 | 2014. május 11. 11:05 | Válasz erre: 81763 |
| VVLaci | 81764 | 2014. május 11. 11:02 | Válasz erre: 81753 |
|
Belebújsz a manuálba és megtalálod. Ahogy tudom, a csavarok nem cserések, de menetrögzítõt kell rájuk tenni.
|
| csokabi | 81763 | 2014. május 11. 11:00 | Válasz erre: 81762 |
|
Remélhetõleg az enyémek nincsenek ennyire begyógyulva. Nem is a csavarral van gondom (az nem tétel), hanem a tárcsával. A gyárira kaptam egy 51000 ft-os árajánlatot, a Lajosban pedig 70 euróért vesztegetik a brembot. Viszont találtam az ebay-en is brembo tárcsát. A gubanc a következõ. Az ebay-es 245mm átmérõt ír, a Lajosos csak 240 mm-t, itt viszont ajánlanak még lucast is, de az megint 245mm-es. A gyári méretre még nem akadtam rá. Ami még zavar, hogy a Lajosos brembo PDF-ében csak 14 Nm meghúzó nyomatékról esik szó, míg a manual 40 Nm-t ír.
|
| csanesz | 81762 | 2014. május 11. 10:38 | Válasz erre: 81753 |
|
Csokabi! Nálam a tárcsacsere úgy zajlot(4TX), hogy le kellett vágni a csavarok fejét, mert képtelenség volt kilazítani! |
| lendvai | 81761 | 2014. május 11. 10:38 | Válasz erre: 81754 |
|
Hú, köszönöm a gyors reagálást! Kistolmácsra bõven elég lesz! :-) Bár most látom, hogy a XVI. kerületben vagy, lehet hogy el is megyek érte, elõtte hívlak! :-)
|
| kawa550 | 81757 | 2014. május 11. 10:23 | Válasz erre: 81750 |
| csanesz | 81756 | 2014. május 11. 10:23 | Válasz erre: 81746 |
|
Üdv Lamb a csapatban! A TDM elõtt nekem is a Bandit tetszett és abból is az 1200 -es fejidomos. A fogaskerék mizériát nekem is mondták, hogy egyes évjáratoknál elbacták a kéregedzést, így nekem azt ajánlották, hogy évjáratot vegyek és ne állapotot. Itt léptem tovább és egy ismerõsöm, aki motorokat javít õ ajánlotta a TDM -et. Ez közel másfél éve volt. És nem bántam meg! Amiket leírtál az új szerzeményrõl még most is emésztem.... |
| csanesz | 81755 | 2014. május 11. 10:08 | Válasz erre: 81728 |
|
Lendvai! Sajna a menetes szárat nem lehet meghajlítani, ha csak nem hevíted tisztességesen túl! A szenderd menetes szárakat hidegen haránt préselik! Csak a metszövel készítettet tudod hajlítani! |
| gabor82 | 81754 | 2014. május 11. 09:56 | Válasz erre: 81751 |
|
Mikorra kell. Délutánra jó, ha kész? Rozsdamentes 8as anyagom van.
|
| csokabi | 81753 | 2014. május 11. 09:55 |
|
Van valakinél elfekvõben információ féktárcsák méretét illetõen? Tárcsacserénél illik a csavarokat is cserélni?
|
| lendvai | 81752 | 2014. május 11. 09:51 | Válasz erre: 81750 |
|
Na igen, ezért nem lesz nekem semmilyen állatom.:-) Na meg pár évtized múlva lehet, hogyvelem is ugyanezek a problémák lesznek. Lányom néha már emleget valami pelenkázást.:-)
|
| lendvai | 81751 | 2014. május 11. 09:49 | Válasz erre: 81732 |
|
Sajnos nincs hozzá anyagom, de ha sikerülne is vennem 20 centi 9-es gömbvasat anélkül, hogy körberöhögnének a vasboltban (azt meg rosszul tûröm és olyankor mindenkit elküldök a picsába :-)), utána még menetmetszõt is vennem kéne, mert szégyenszemre még az sincs. Meg állványos fúróm se.:-) Ha menetmetszõ, akkor már egy teljes készletet kéne, mellé akkor menetfúrót is, ha meg már készlet, akkor valami minõségi gyártmány, magamat ismerve.:-) De a statisztika alapján átlag öt évente van szükségem menetfúrásra, vagy metszésre, ezért nincs még ilyen szerszámom. Ezért kértem a gyakorló kollégák segítségét.:-) A sört be lehet természetesen váltani szinkron ellenõrzésre is, ha arra van igény.:-)
|
| Fido71 | 81750 | 2014. május 11. 09:47 | Válasz erre: 81748 |
|
Azért minden állat tartása egy felelõsség. Összeszarik mindent, nehézkes otthagyni egy hosszú hétvégére, meg ilyenek... |
| Fido71 | 81747 | 2014. május 11. 09:35 | Válasz erre: 81734 |
|
Wazzeg! Nem hiszem el, hogy szereztél egy birkát, hogy ne kelljen füvet nyírni... :)) Vagy csak kölcsönzöd? |
| Lamb | 81746 | 2014. május 11. 09:33 | Válasz erre: 81745 |
|
Gondolom az elõzõ szakember még nem hallott száraz karteres motorról. Leengedte a karterból a 1 litert és még csodálkozott is, hogy ez a szar mennyi olajat fogyaszt. Ja és erre a volt tulaj az mondta, hogy akkor jó a szint, ha mindig fekete a kémlelõ ablak. Na így vegyééé motort. Sok a SZAKEMBER és ciki manualt olvasni. Nem igazán tudom, hogy honnan jött a vas. Szívesen lekapnám a kartaert és belenéznék a váltóba, hogy hogy néz ki az a 3. Nem tudom, hogy itt is belátni e, mint a Banditban. Az olyan stabil, faék motor volt :-) Csak nehogy megbánjam a cserét... |
| csokabi | 81745 | 2014. május 11. 09:16 | Válasz erre: 81742 |
|
Jó reggelt az Uraknak! A 7,6 liter olajnál azonnal kiugrott az álom a szemembõl, pedig a kávém még csak most rotyog. A visító hármas az olaszból jött gépek jellegzetessége... |
| Kilos | 81744 | 2014. május 11. 09:10 | Válasz erre: 81742 |
|
Szia Lamb! Üdv a klubban! Ahol minden TDM tulajnak ott kell lenni! Ahol minden TDM tulajt szívesen látnak! Ahol minden TDM tulaj barátokra talál! Ahol minden TDM tulaj jól érzi magát! Yamaha TDM Találkozó 2014. május 23. - 25. Kistolmács https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmWyAkPgnyngdEtERXREQlU2b1pSTVFBV2hNTlhUbWc#gid=0 |
| Lamb | 81742 | 2014. május 11. 09:01 |
|
Scopy, Hux80 Köszönöm a fogadtatást. A moci pár hete került hozzám. Egy nagy Banditról ültem át. Ott ismeretes volt a váltó fogaskerekek kéragének hibája. Ikaruszos hang :-) Egybõl szét kellett kapnom és bele kellett dobni egy GSXr váltót. Itt is meglepõdtem, hogy hallani a 3.at de nem vészes csak a szakmai fülnek fáj. A mociról meg annyit, hogy egy kedves "tulajdonossal" cseréltem szõrben. Amikor megvettem, mindent átnéztem, amit csak lehet. Amik aztán otthon derültek ki: 7,6l olajat engedtem le. lógott a kormány csapágy meg gondolom egy padkán sikerült a keresztmetszet feléig beverni a leömlõt. Na ezeket helyre raktam, kapott egy szinkront és teljesen kimostam a telót. Jelenleg Repsol Synt van benne kb 300Km-es. A kipumat megbabrálták mert a vége utólagosan de szépen van visszahegesztve. Egy picit jobb a hangja. Amúgy TDM-hez méltóan nem egy széthajtott darab. 85 e van benne. Kopressziós végnyomást még nem mértem de állítólag nem árt az 5 szelep miatt. Hajlamos az égéstér lekokszolódni. Na nem fárasztalak titeket :-))) |
| hux80 | 81741 | 2014. május 11. 08:23 | Válasz erre: 81727 |
|
Szia! Az enyém is elég csattogós, és harmadikban sokkal 'visítósabb' mint a többi sebességben. Olajcsere óta viszont sokkal finomabban lehet váltani vele. |
| scopy | 81739 | 2014. május 11. 05:54 | Válasz erre: 81727 |
|
Szevasz Lamb! Üdvözöllek Itthon, köztünk! Igen, a váltó sûrûn téma itt, nem ok nélkül. Olvass vissza pár hetet és elég sok okfejtést fogsz találni. A legszakiparosabbat VVLaci Mester "tollából". (Nem csak az újak tették föl kérdésnek) Én nem okoskodnék bele, mert szép az, mikor az okos hülyéskedik, de mikor a hülye okoskodik... Majd a szerviz szekció leírásából látni fogod, hogy ez egy ilyen váltó. Ha mûxik rendesen, nem kell félni. Függ attól, hogy milyen olaj, milyen régi olaj, mennyire meleg a motorblokk (városi araszolás) hogyan váltasz, de leginkább, hogy éppen hogy állnak a szerkezeti elemek a váltóban, mikor Te kapcsolod. Teljesen más, mint a gépkocsiknál, nincs szinkron. Visszaolvasni egyébként is hasznos lesz és hidd el, nem fogsz unatkozni közben. Még valami! Magadról, a motorodról kicsit többet, mint a reglapodon? YAMAHA TDM ÉVES TALÁLKOZÓ 2014. MÁJUS 23-25 KISTOLMÁCS! Ott a helyed(tek). https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmWyAkPgnyngdEtERXREQlU2b1pSTVFBV2hNTlhUbWc#gid=0 (a kis alsó ablakokat is nyisd meg!) |
| tdm lori | 81738 | 2014. május 11. 05:49 |
|
Jó reggelt! http://vimeo.com/86858909 Jean-Claude Van Damme is szereti a TDM-et. |
| scopy | 81737 | 2014. május 11. 05:46 | Válasz erre: 81731 |
|
Jól hergelt! Tibi! Az nem jó, hogy gérben vágod és összehegeszted? Gyula! Mi az, hogy "egy birkát találok a kertben..."? Nem mondod, hogy valaki postán küldött egyet, Tüdike meg átvette mire hazaértél? Egyébként a pit'sában nincs még egy fazon, aki annyit szív a fûnyírókkal, mint Te! :-) |
| kawa550 | 81734 | 2014. május 11. 00:59 | Válasz erre: 81730 |
|
Bazmeg én meg hazajövök oszt egy birkát látok a kertemben, pedig én nem is ittam!:))))))))))))) Monnyuk má ideje vót, délelõtt megint lenyírtam a füvet, utána meg egy órán keresztül szereltem meg hegesztettem mert tõbõl tört bele a fûnyíró házába a tologató kar.... Remélem beválik ez a birka és nem kell kiképeznem magam birka szerelésbõl is...:)))))))))))))) |
| Kilos | 81733 | 2014. május 11. 00:58 | Válasz erre: 81728 |
|
9mm-es rúd (magyarul gömb vas) acélból csináld, az nem fog eltörni. Meghajlítod aztán vágsz rá menetet. A menetes szárat legalább vörösre fel kell melegíteni, ahhoz, hogy ne törjön el. A menetvágás miatt hatalmas feszültség van benne, a hajlító feszültséget már nem bírja.
|
| gabor82 | 81732 | 2014. május 11. 00:53 | Válasz erre: 81728 |
|
Van hozzá "anyagod"? Ha van hívj, ha nincs akkor azért csörögj rám, hogy nekem van-e. Reggel megnézem, de ha elfeljteném ... |
| lendvai | 81731 | 2014. május 11. 00:41 | Válasz erre: 81729 |
|
A 4TX-be 10Ah-s akksi kell. Méretet nem ad meg a szervizkönyv, érdemes típusspecifikusan keresni. A polaritást illetõen ha szembõl nézed és feléd állnak a saruk akkor bal oldalon van a pozitív pólus, azt nem tudom jobbosnak vagy balosnak nevezik.
|
| lendvai | 81730 | 2014. május 11. 00:30 |
|
Bazmeg, egy szakállas nõ nyerte az Eurovíziót! :-) Ittam egy kicsit, de ilyet csak nem hallucinálhatok tõle! :-) Beteg egy világ ez! :-)
|
| zsotli | 81729 | 2014. május 11. 00:13 |
|
Egy kis segítség kéne valaki meg tudná mondani mekkora akksi kell a tdm-be, Ah, méret, polaritás vagy belinkelne egyet amin ezek megtalálhatók! Mert ugy érzem mintha kicsit lassabban és tovább hajtana az önindító.
|
| lendvai | 81728 | 2014. május 10. 23:49 |
|
Segítsetek nekem emberek! Már két menetes szárat törtem el, mert sem hidegen, sem melegen nem tudom derékszögben meghajlítani. Kellene nekem egy L alakú fémrudacska, az egyik szára 4, a másik 8cm és nagyjából 1cm-nyi M8 menet kéne mindkét végére. Ha valaki tudna ilyet barkácsolni nekem akkor Kistolmácson egy sörre a vendégem lenne.:-)
|
| Lamb | 81727 | 2014. május 10. 23:44 |
|
Sziasztok Urak! Új vagyok itt! Azt szeretném kérdezni, hogy nálatok is elõfordult e, hogy nem vált valami szépen a váltó. Olyan, mintha külön lelkivilága lenne más motorokhoz képest. Egyszer finoman vált máskor pedig nagyon csattanósan. Valamint nálatok van e valami hangbeli különbség a fokozatok között. Üdv Ádám TDM 850 2001 |
| PalmBela | 81724 | 2014. május 10. 21:19 |
|
Parancsnok Úr...Akarom mondani Elnök Úr! Micsoda sztár! http://vimeo.com/86858909 |
| csokabi | 81723 | 2014. május 10. 21:01 |
|
A rokkiparkolós szívásról, ha jól emlékszem jasszel tudna többet mesélni. Valami kulcstartó méretû, falra csavarozott tábla miatt adódtak kellemetlenségei...
|
| csanesz | 81722 | 2014. május 10. 20:57 | Válasz erre: 81721 |
|
Úgy látszik a tábla már túl költséges lett volna, így meg pláne nem szabályos! Holnap lehet, hogy elgurulok arra. |
| XJRider | 81721 | 2014. május 10. 20:46 | Válasz erre: 81720 |
|
Én olvastam. A pofám leszakad... :-) Szellemi sérültek festettek, mert a szabványhoz képest fordítva mázolták fel a mozgássérült jelet. Az én olvasatomban az nem szabályos, mert a KRESZ ilyen jelet nem ismer. |
| csanesz | 81720 | 2014. május 10. 20:41 |
|
Olvastátok már ezt a pofátlanságot: http://index.hu/belfold/2014/05/10/bufescsata_a_motorosokert_dobogokon/ |
| Robi70 | 81719 | 2014. május 10. 20:37 | Válasz erre: 81708 |
|
Jól látod. Hátul zipzár van a nadrágszáron, hogy könnyebb legyen felvenni. Le is teszteltük a boltban. Szép látvány lehettünk ott a sorok között.:)))
|
| csokabi | 81717 | 2014. május 10. 20:15 | Válasz erre: 81713 |
|
Szerintem ez nem "mazsolaság" kérdése, inkább csak megszokás. Autóval is így parkolok és indulok.
|
| Kilos | 81713 | 2014. május 10. 20:10 | Válasz erre: 81711 |
|
Tavaly Erdélyben felborították a paripát mert a kolléga nem fért el a dobozaival az én dobozaim mellett. Azóta rászoktam a sebességben parkolásra, de indítás elõtt mindig üresbe teszem, biztos "mazsola" vagyok még!
|
| csokabi | 81712 | 2014. május 10. 20:01 | Válasz erre: 81710 |
|
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmWyAkPgnyngdEtERXREQlU2b1pSTVFBV2hNTlhUbWc#gid=0 Akkor tessék magad bevésni a Horváth-Kertes buli szakaszba!:) |
| csokabi | 81711 | 2014. május 10. 19:58 | Válasz erre: 81707 |
|
Ha eltöltesz itt a környéken pár napot motorozással, akkor gyorsan rászoksz a sebességben parkolásra, különben a saját útját fogja járni a gép:))) A fékkar nekem is nagyon bejön, de a kuplungé számomra zavaróan rövid. Ahogy én fogom a markolatot, úgy két ujjal pont ráhúzom a harmadikra. Ha hárommal esek neki, akkor meg a harmadik a kar végén lévõ zárógömbön fekszik fel. Nem kényelmes, na. |
| Kilos | 81709 | 2014. május 10. 19:55 |
|
Esõruhát én is (mint Fidó) a Lidl-st használom. Overál, tökéletesen megfelel és szerintem minõségben is vetekszik bármelyik motorosoknak ajánlott cuccal. Tavaly többször és már idén is használtam de azon kívül, hogy egyedül képtelen vagyok lehámozni a széles vállaimról -na, ugye hogy nem a pocakkal van a baj- semmi gondom nem volt vele. könnyen tisztítható és még jól is néz ki. Ja, és 5 - 6 eFt volt, én sem emlékszem pontosan.
|
| csokabi | 81708 | 2014. május 10. 19:51 | Válasz erre: 81706 |
|
Kösz, átnézem még a raktárat is majd:) Jól látom, hogy a tiédnek cipzáras a bokarésze? A munkaruházatival ez volt a gondom. Nehéz volt felvenni, ha útközben kapott el az áldás és idõvel elkezdte a csizmába engedni a vizet. |
| Kilos | 81707 | 2014. május 10. 19:49 | Válasz erre: 81703 |
|
Ezt holnap kipróbálom. Nem vettem észre semmi különbözõséget, nem szoktam sebességben behúzott kuplunggal indítani, de megnézem. A kar rövidebb ugyan egy kicsit, de egyáltalán nem zavaró, hiszen a kisujjam amúgy is csak akkor éri el ha teljesen behúzom a kuplungot. A féket pedig két vagy három újjal mûködtetem, teljesen jól mûködött tegnap.
|
| Robi70 | 81706 | 2014. május 10. 19:40 | Válasz erre: 81702 |
|
Csabi, akkor érdemes lesz végig sétálnod az egész áruházat. Vízálló göncöt találsz a vadász, bringás, vitorlás és túrázós osztályon is. Árban és kinézetben is van különbség.
|
| zolikv | 81705 | 2014. május 10. 19:31 |
|
Esõruhához, ezt http://mathemotor.hu/kiegeszito_termekek.php?id=ixs_orca_szurke_esoruha már öt éve vettem, nagyon sokat használtam, Transzfogarasi túrán három napon keresztül volt rajtam, de elsõ TMD talin is volt nyúzva. Még mindig teljesen jó, zipzár, tépõzár stb. ép és egészséges rajta. Akkor sajnáltam rá a sok zsét, de most már nem bánom hogy ezt vettem, ismerõsök már mind lecserélték a nem motorra szánt darabokat, így már többe került nekik a dolog. A nagy hátránya, amit Scopy is jelzett, hogy overall és nagyon macerás felvenni, ezért az egyért utálom, viszont a kétrészesekkel ellentétben, itt nincs rés, ahol bemenjen a víz. |
| Flenegen | 81704 | 2014. május 10. 19:21 |
|
Ma 5 TDM vett részt a gyõri motoros felvonulàson, meg motor nélkül 1
|
| csokabi | 81703 | 2014. május 10. 19:16 |
|
Kilos és akik még lecserélték a karokat, ne lepõdjenek meg, ha sebességben, behúzott kuplung mellett sem indul a bringa. Ha a legtávolabbi pozícióba állítjátok a kart, akkor be fog röffenni. Egyébként megszokható ez a rövidebb kuplungkar, de azért rendeltem a hosszabb verzióból is.
|
| csokabi | 81702 | 2014. május 10. 19:09 |
|
Sikerült kipróbálnom ezt az x-grip mobiltartót és csak azért nem azt mondom, hogy fényesen szerepelt, mert itt nincsenek olyan tesztutak, mint otthon:) 4 óra navigálás után is normálisan volt meleg a készülék nem pedig tûzforró, kikapcsolás szóba sem került. Annyit beszéltünk mostanában az esõruhákról, hogy hazafelé el is kapott egy jó kis zuhé. Természetesen már hónapok óta nincs a dobozban az a plasztikgönc... Robié jól néz ki, úgyis mennem kell a Dechatlonba napszemcsiért, majd ránézek erre is. |
| MrBatihu | 81701 | 2014. május 10. 18:52 |
|
Sziasztok! Tegnap láttam Tatabányán egy kék 4TX-et a Táncsics úton, utassal volt. Esetleg innen valaki? |
| rady | 81699 | 2014. május 10. 17:51 |
|
Üdv. Valaki ismer Gyõrben olyan szakit aki át tudná alakítani a gyári dobot úgy hogy jobb hangja legyen? Az is Jó lenne ha visszaalakithato lenne vizsgára. Elõre is kösz (Gyõr és környékén )
|
| Robi70 | 81698 | 2014. május 10. 15:44 |
| Fido71 | 81697 | 2014. május 10. 15:12 |
|
2 éve én a LIDL-ben vettem motoros esõruhát. Egybe részes, van bélése is. Nem kivehetõ, de ha esik, akkor úgyis hidegebb van. Teljesen jó, állítható a bokánál, csuklónál. Nem lobog sehol rajtam. Illetve egy kicsit mégis, mert nagy a cingár testemre, de nem volt már kisebb méret. Az ára 6ezer körül volt. |
| Kilos | 81696 | 2014. május 10. 13:57 | Válasz erre: 81670 |
|
AMWAY mi???? :)))) Konkrétan, 6:35-nél csúsztam meg! -jól látszik a felvételen. |
| sagipet | 81695 | 2014. május 10. 13:36 | Válasz erre: 81668 |
|
Bocsika, tegnap kimaradt az útvonal! De most sem sikerült bemásolnom, pedig próbáltam volna pótolni :( !
|
| godisme71 | 81693 | 2014. május 10. 13:19 |
|
Esõruha: Praktikerben 9990 3 részes ( a cipõnek is van :D ) fekete,elég vastag ahhoz,h ne szakadjon el az elsõ levételnél. Én belehajítottam az egyik oldaldobozba,így jöhet zuhé,nem zavar :)
|
| zsotli | 81692 | 2014. május 10. 13:14 |
|
Basszus haver SV-je megadta magát, úgy égett a kipufogó mint egy vulkán. Króm szépen be is sárgult. Erõ elfogy félreáll, motor nem indul illetve néha elkapja de akkor is pár pöff és leáll. Motor nézegetés, jé most cserélt olajat és a minimumra eltûnt. megvan mitõl égett a masina, de hol az olaj, 27 ezer km-nél talán mégse kéne szétesnie. Blokk szétszed, és a hengerfejtömítés szépen át van égve. Olyan minta valaki összerakta volna a bontott tömítéssel.
|
| csokabi | 81691 | 2014. május 10. 12:58 |
|
Nekem is ez a munkaruházati típus van. Két bevetése volt eddig, többé, kevésbé jól vette az akadályokat. Motoros cuccal jó, sima farmerrel tuti beázás. Ez a hõtartásos tulajdonsága szerintem csak bizonyos ideig elõny, engem zavart egy idõ után. Nézegettem a Lajosban a Proofokat, de szerintem azok sem tudnak sokkal többet. A totalbike-on volt cikk egy futár sráccal és nála is sorban hullottak (márkától függetlenül) tartós használat mellett.
|
| _norberto | 81690 | 2014. május 10. 12:40 | Válasz erre: 81688 |
|
az a baj, hogy én se használtam sztem 5 nél többször(hosszabb túrákon), és még is tönkrement... A mostani ruhám már nekem is vízálló, de a korábbiak nem voltak azok(bár azt mondták rá :S) és ott nagyon kellett a plusz esõ ruha. Viszont most se mondanék le róla, mert valóban emelik a hõkorfontot, de nem úgy ha kinyílnak mint a tuba rózsa, az csak az a vérnyomást emeli :DDD Szóval én még keresgetek vmi masszívabbat, lehet elmegyek egy munkavédelmi boltba, és ott nézek vmi savállót :DDD |
| scopy | 81688 | 2014. május 10. 12:19 |
|
ESÕRUHA A mi ruháink alapból vízhatlanok- mint itt a többieké is általában. Az esõruhát akkor használjuk, mikor dõl a víz, hiszen a ruhák azért egy idõ után csak át-átengedik imitt-amott. Ezen kívül csupa ganyé lesz minden, amit az esõruha felfog. Ezeken kívül a hõérzet is más. Szerintem ezek a "gagyi" esõruhák pont tudják azt, amit muszáj tudniuk. Mi évek óta használjuk, összesen kb. ötször volt rajtunk. Tavaly háromszor mentünk egész napos esõben (Igaz Oszika?) és nem lett gond. Mindenki vegye meg a drága, komoly kivitelt, mert egészen biztosan jobb, mint a miénk, de én nem voltam hajlandó többet áldozni rá. Ja! Esõoverál! Nekem az is volt, de átengedtem nemelírásfészeresszállító barátomnak, mert az a belebujkálás... Neki meg semmi sem volt, így az övé lett. |
| aramo69 | 81687 | 2014. május 10. 11:17 | Válasz erre: 81653 |
|
Nem cibálta az elejét? :) Toldottál volna inkább az én törtembõl. :) Egyébként meg ha csinálsz sablont, mint ahogy tetted már, (megjegyzem, ha tudom hogy már csináltad, nem veszek 27000e ért!!! :((( ) hosszabra tervezd. |
| zsotli | 81686 | 2014. május 10. 10:21 |
|
Esõruha témához mi 2 éve ezt használjuk , eddig még egész jól bírja. http://www.ganteline.hu/hu/product/coverguard-eso-elleni-ruhak/fluo-orkan-ruha/.
|
| _norberto | 81685 | 2014. május 10. 09:50 | Válasz erre: 81601 |
|
Ezek után tuti inverteres lesz, már csak vmi elfogadható árút kell találnom. Most épp ez a nyerõ: http://www.megatool.hu/iweld_hegesztogep_bevont_elektrodas_zx_7_140_3116 |
| _norberto | 81684 | 2014. május 10. 09:48 | Válasz erre: 81672 |
|
Nem akarok lebeszélni senkit se ezekrõl az esõruhákról, én már két garnitúrát elhasználtam belõlük, de a mostani túrán megfogadtam h. soha többet... Az a bajom, hogy a cipzárjaik/patentjeik elég gagyik, és hamar beadják az unalmast. Pl a mostani túrámon amikor is egyik pillanatról a másikra szakadt le cipzárat tartó rész, a patent meg nem zárt rendesen nagyobb tempónál kinyíltak, még jó hogy a kordúra bírta a gyûrõdést. |
| Robi70 | 81683 | 2014. május 10. 08:23 | Válasz erre: 81658 |
|
4e a kabát és 4e a nadrág is. Délután teszek fel képet ha érdekel.
|