27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Annonymus 81784 2014. május 11. 15:05   Válasz erre: 81757
Nana...majd az IGAZMONDÓ italomból iszogatva kibújik a szög a zsákból,hogy ki is az igazi Keresztapa....Ja...s nemkellene küldenem senkit...õk is már a spájzban vannak
    

csokabi 81782 2014. május 11. 15:02   Válasz erre: 81779
A fékalkatrészeket Európából veszem. Nagy baklövésem még nem volt, reklamálni nem kellett. A nagykereskedõk igyekeznek pontos leírást adni a termékrõl. Magánszemélyeknél találkoztam "bújtatott" leírással. Például egyszer végignéztem ahogy valaki 60 pár euróért megvette egy oral b fogkefe csomagolását. Szitkozódni tudott csak, de reklamálni nem lehetett, mert a leírásban minden szerepelt. Az más kérdés, hogy ha vette volna a fáradtságot és beleolvas az eladó értékeléseibe ott tisztán látta volna, hogy mi a szitu.
    

csokabi 81781 2014. május 11. 14:56   Válasz erre: 81778
Mást jelent számunkra az élvezetes motorozás:)))
    

csanesz 81780 2014. május 11. 14:41   Válasz erre: 81777
Enyém is!
Ott a keleti szekció az ahol több motorból raknak össze egyet!
    

csanesz 81779 2014. május 11. 14:39   Válasz erre: 81770
Sok dolog van, amit nem szeretek ebay -rõl venni, mert ha gondom van a cuccal az eladónak nehéz reklamálni.
Inkább a hazai boltokba járok, mert ahhoz hozzávághatom, ha sz@rral etet.
    

csanesz 81778 2014. május 11. 14:33   Válasz erre: 81770
Ha eljön az ideje az elsõ tárcsák cseréjének az biztos, hogy oda gyárit veszek a hátsó marad a bontott verzió. Mert azzal olyan nagyot nem fékezek csak ha már lassabban gurulok. Féket is alig használok szinte csak, ha meg kell állni. Vagy vész fékezni kell! Zömében motorfék megy nálam.
Idén kezdtem el így vezetni, hát érdekes...
Kicsit jobban oda kell figyelni és így a fékeken is sokat lehet spórolni!

A bontott hátsó tárcsával több mint 10 000 -et mentem és 0,1 - 0,2 mm hiányzik csak belõle.
    

nferro 81777 2014. május 11. 14:11   Válasz erre: 81745
Hahó!

Az enyém is digóniából származik és visítós a 3. Akkor mennyire köll összepiszkítanom a gatyát? Jellegzetes gebasz?
    

nferro 81776 2014. május 11. 14:07   Válasz erre: 81746
Hahó!
Enyém is 2001-es 4tx. Az 1-ben nagyot csattan, utána már nem vészes, a többi fokozatot nem aránylag kultúrátlan veszi.
    

csokabi 81775 2014. május 11. 13:37   Válasz erre: 81774
Kosz Gyula az infót, erre készülök majd a cserénél.
    

jobbkormanyos 81774 2014. május 11. 13:25   Válasz erre: 81762
Hõlégfúvóval fel kell melegíteni a felnit a csvaroknál, a menetrögzítõ így megpuhul, de így is roppannak a csavarok /gyári szerelésnél /.
    

Robi70 81773 2014. május 11. 13:24   Válasz erre: 81742
7,6 liter?!?! Belefér egyáltalán annyi?
Nem olyan rég a kémlelõ ablak fölé töltött mennyiségbõl leeresztést javasolt a szervíz szekció. Az még 4,5 liter sincs. Ez meg 7,6!!!
    

Robi70 81772 2014. május 11. 13:21   Válasz erre: 81744
Szasztok!
Csuda jó szlogeneket találsz ki, Te Kilos!
Nem csak jól hangzik, még igaz is!
    

kawa550 81771 2014. május 11. 11:27   Válasz erre: 81762
Tádé tárcsáit simán erõlködés nélkül áttettem az fzr felnire, de pl az SR féktárcsája csak csavarroncsolással, hidegvágóval jött le.
    

csokabi 81770 2014. május 11. 11:21   Válasz erre: 81767
Ennél http://www.ebay.de/itm/121201301389?_trksid=p2055120.m1438.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT sokkal többért is vettem már hülyeségeket:)
Jól gondolod, fékkel nem szórakozok.
    

Kilos 81769 2014. május 11. 11:19   Válasz erre: 81751
Most már látom, hogy ebbõl a hosszú felsorolásból igazából Neked csak egyetlen dologra van szükséged, hogy a problémád megoldódjon, egy derékszögben meghajlított, 4 és 8 cm szárhosszúságú, a végein menetes vasdarabra! :)
A felsorolásból ezt a legegyszerûbb beszerezni, és már látom meg is oldódik a probléma! :))))))
    

csokabi 81768 2014. május 11. 11:18   Válasz erre: 81764
Na meg is találtam. Elöl 298x5 mm, hátul 245x5 mm és azonnal javítanám is magam. A meghúzási nyomaték elöl 18 Nm és hátul 20 Nm.
    

csanesz 81767 2014. május 11. 11:16   Válasz erre: 81763
Az mák, ha neked a csavarok olcsóbbak!
Nekem a 4TX -hez darabja 1000 Ft, gyári!

Bontott tárcsa gondolom nem érdekel?
    

VVLaci 81766 2014. május 11. 11:09   Válasz erre: 81746
Üdv a klubban!

Az alsó fedél levételével nem fogsz szinte semmit látni, tehát felesleges.

Esetleg próbálj egy kicsit vastagabb olajat használni, valamilyen 50-es melegoldali viszkozitásút.

Ez a motor szintén nagyszerû konstrukció, de az elõéletét nem ismerheted, így teljesen lutri. Fõleg ha úgy kezelték, ahogy leírtad.
    


VVLaci 81764 2014. május 11. 11:02   Válasz erre: 81753
Belebújsz a manuálba és megtalálod. Ahogy tudom, a csavarok nem cserések, de menetrögzítõt kell rájuk tenni.
    

csokabi 81763 2014. május 11. 11:00   Válasz erre: 81762
Remélhetõleg az enyémek nincsenek ennyire begyógyulva. Nem is a csavarral van gondom (az nem tétel), hanem a tárcsával. A gyárira kaptam egy 51000 ft-os árajánlatot, a Lajosban pedig 70 euróért vesztegetik a brembot. Viszont találtam az ebay-en is brembo tárcsát. A gubanc a következõ. Az ebay-es 245mm átmérõt ír, a Lajosos csak 240 mm-t, itt viszont ajánlanak még lucast is, de az megint 245mm-es. A gyári méretre még nem akadtam rá. Ami még zavar, hogy a Lajosos brembo PDF-ében csak 14 Nm meghúzó nyomatékról esik szó, míg a manual 40 Nm-t ír.
    

csanesz 81762 2014. május 11. 10:38   Válasz erre: 81753
Csokabi!

Nálam a tárcsacsere úgy zajlot(4TX), hogy le kellett vágni a csavarok fejét, mert képtelenség volt kilazítani!

    

lendvai 81761 2014. május 11. 10:38   Válasz erre: 81754
Hú, köszönöm a gyors reagálást! Kistolmácsra bõven elég lesz! :-) Bár most látom, hogy a XVI. kerületben vagy, lehet hogy el is megyek érte, elõtte hívlak! :-)
    

gabor82 81760 2014. május 11. 10:36   Válasz erre: 81751
Hìvj, hogy mikor jössz érte.
    

csanesz 81759 2014. május 11. 10:35   Válasz erre: 81755
sztenderdet akartam írni!
    

csanesz 81758 2014. május 11. 10:31   Válasz erre: 81757
Idönként azért vidd pórázon sétálni! :)))
    

kawa550 81757 2014. május 11. 10:23   Válasz erre: 81750
Elmentem dolgozni oszt mire hazajöttem itt volt. Zsuzsink meg anyám megnéztek valami birkákat cenken oszt egybõl hoztak is egyet.
Itthagyással nem lesz gond, 2 családos a ház, valamelyik család mindig itthon van. Most ki kõ mûvelnem magam állattartásból....
Ja és Artúr a neve( de ehhez nekem semmi közöm, mielõtt a nyakamra küldenéd az ukrán maffiát!!:)))))
    

csanesz 81756 2014. május 11. 10:23   Válasz erre: 81746
Üdv Lamb a csapatban!

A TDM elõtt nekem is a Bandit tetszett és abból is az 1200 -es fejidomos.

A fogaskerék mizériát nekem is mondták, hogy egyes évjáratoknál elbacták a kéregedzést, így nekem azt ajánlották, hogy évjáratot vegyek és ne állapotot.

Itt léptem tovább és egy ismerõsöm, aki motorokat javít õ ajánlotta a TDM -et. Ez közel másfél éve volt. És nem bántam meg!


Amiket leírtál az új szerzeményrõl még most is emésztem....
    

csanesz 81755 2014. május 11. 10:08   Válasz erre: 81728
Lendvai!

Sajna a menetes szárat nem lehet meghajlítani, ha csak nem hevíted tisztességesen túl!

A szenderd menetes szárakat hidegen haránt préselik!

Csak a metszövel készítettet tudod hajlítani!
    

gabor82 81754 2014. május 11. 09:56   Válasz erre: 81751
Mikorra kell. Délutánra jó, ha kész? Rozsdamentes 8as anyagom van.
    

csokabi 81753 2014. május 11. 09:55  
Van valakinél elfekvõben információ féktárcsák méretét illetõen? Tárcsacserénél illik a csavarokat is cserélni?
    

lendvai 81752 2014. május 11. 09:51   Válasz erre: 81750
Na igen, ezért nem lesz nekem semmilyen állatom.:-) Na meg pár évtized múlva lehet, hogyvelem is ugyanezek a problémák lesznek. Lányom néha már emleget valami pelenkázást.:-)
    

lendvai 81751 2014. május 11. 09:49   Válasz erre: 81732
Sajnos nincs hozzá anyagom, de ha sikerülne is vennem 20 centi 9-es gömbvasat anélkül, hogy körberöhögnének a vasboltban (azt meg rosszul tûröm és olyankor mindenkit elküldök a picsába :-)), utána még menetmetszõt is vennem kéne, mert szégyenszemre még az sincs. Meg állványos fúróm se.:-) Ha menetmetszõ, akkor már egy teljes készletet kéne, mellé akkor menetfúrót is, ha meg már készlet, akkor valami minõségi gyártmány, magamat ismerve.:-) De a statisztika alapján átlag öt évente van szükségem menetfúrásra, vagy metszésre, ezért nincs még ilyen szerszámom. Ezért kértem a gyakorló kollégák segítségét.:-) A sört be lehet természetesen váltani szinkron ellenõrzésre is, ha arra van igény.:-)
    

Fido71 81750 2014. május 11. 09:47   Válasz erre: 81748
Azért minden állat tartása egy felelõsség.
Összeszarik mindent, nehézkes otthagyni egy hosszú hétvégére, meg ilyenek...
    

csokabi 81749 2014. május 11. 09:43   Válasz erre: 81748
:)))
    

Lamb 81748 2014. május 11. 09:38   Válasz erre: 81747
:-) Birkát nem nehéz szerezni LAMB :-)
    

Fido71 81747 2014. május 11. 09:35   Válasz erre: 81734
Wazzeg!
Nem hiszem el, hogy szereztél egy birkát, hogy ne kelljen füvet nyírni... :))
Vagy csak kölcsönzöd?


    

Lamb 81746 2014. május 11. 09:33   Válasz erre: 81745
Gondolom az elõzõ szakember még nem hallott száraz karteres motorról. Leengedte a karterból a 1 litert és még csodálkozott is, hogy ez a szar mennyi olajat fogyaszt. Ja és erre a volt tulaj az mondta, hogy akkor jó a szint, ha mindig fekete a kémlelõ ablak.
Na így vegyééé motort.
Sok a SZAKEMBER és ciki manualt olvasni.

Nem igazán tudom, hogy honnan jött a vas. Szívesen lekapnám a kartaert és belenéznék a váltóba, hogy hogy néz ki az a 3.
Nem tudom, hogy itt is belátni e, mint a Banditban. Az olyan stabil, faék motor volt :-) Csak nehogy megbánjam a cserét...
    

csokabi 81745 2014. május 11. 09:16   Válasz erre: 81742
Jó reggelt az Uraknak!

A 7,6 liter olajnál azonnal kiugrott az álom a szemembõl, pedig a kávém még csak most rotyog.
A visító hármas az olaszból jött gépek jellegzetessége...
    

Kilos 81744 2014. május 11. 09:10   Válasz erre: 81742
Szia Lamb! Üdv a klubban!

Ahol minden TDM tulajnak ott kell lenni!
Ahol minden TDM tulajt szívesen látnak!
Ahol minden TDM tulaj barátokra talál!
Ahol minden TDM tulaj jól érzi magát!

Yamaha TDM Találkozó
2014. május 23. - 25. Kistolmács

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmWyAkPgnyngdEtERXREQlU2b1pSTVFBV2hNTlhUbWc#gid=0
    

Lamb 81742 2014. május 11. 09:01  
Scopy, Hux80

Köszönöm a fogadtatást.

A moci pár hete került hozzám. Egy nagy Banditról ültem át. Ott ismeretes volt a váltó fogaskerekek kéragének hibája. Ikaruszos hang :-)
Egybõl szét kellett kapnom és bele kellett dobni egy GSXr váltót. Itt is meglepõdtem, hogy hallani a 3.at de nem vészes csak a szakmai fülnek fáj.
A mociról meg annyit, hogy egy kedves "tulajdonossal" cseréltem szõrben. Amikor megvettem, mindent átnéztem, amit csak lehet.
Amik aztán otthon derültek ki: 7,6l olajat engedtem le.
lógott a kormány csapágy
meg gondolom egy padkán sikerült a keresztmetszet feléig beverni a leömlõt.
Na ezeket helyre raktam, kapott egy szinkront és teljesen kimostam a telót.
Jelenleg Repsol Synt van benne kb 300Km-es. A kipumat megbabrálták mert a vége utólagosan de szépen van visszahegesztve. Egy picit jobb a hangja.
Amúgy TDM-hez méltóan nem egy széthajtott darab. 85 e van benne.
Kopressziós végnyomást még nem mértem de állítólag nem árt az 5 szelep miatt. Hajlamos az égéstér lekokszolódni.

Na nem fárasztalak titeket :-)))


    

hux80 81741 2014. május 11. 08:23   Válasz erre: 81727
Szia!
Az enyém is elég csattogós, és harmadikban sokkal 'visítósabb' mint a többi sebességben. Olajcsere óta viszont sokkal finomabban lehet váltani vele.
    

scopy 81740 2014. május 11. 05:59   Válasz erre: 81738
Szevasz Lóri!

Aztán hogy van a kis családod?
    

scopy 81739 2014. május 11. 05:54   Válasz erre: 81727
Szevasz Lamb! Üdvözöllek Itthon, köztünk!

Igen, a váltó sûrûn téma itt, nem ok nélkül. Olvass vissza pár hetet és elég sok okfejtést fogsz találni. A legszakiparosabbat VVLaci Mester "tollából". (Nem csak az újak tették föl kérdésnek)

Én nem okoskodnék bele, mert szép az, mikor az okos hülyéskedik, de mikor a hülye okoskodik... Majd a szerviz szekció leírásából látni fogod, hogy ez egy ilyen váltó. Ha mûxik rendesen, nem kell félni. Függ attól, hogy milyen olaj, milyen régi olaj, mennyire meleg a motorblokk (városi araszolás) hogyan váltasz, de leginkább, hogy éppen hogy állnak a szerkezeti elemek a váltóban, mikor Te kapcsolod. Teljesen más, mint a gépkocsiknál, nincs szinkron.

Visszaolvasni egyébként is hasznos lesz és hidd el, nem fogsz unatkozni közben.

Még valami! Magadról, a motorodról kicsit többet, mint a reglapodon?

YAMAHA TDM ÉVES TALÁLKOZÓ 2014. MÁJUS 23-25 KISTOLMÁCS! Ott a helyed(tek).
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmWyAkPgnyngdEtERXREQlU2b1pSTVFBV2hNTlhUbWc#gid=0

(a kis alsó ablakokat is nyisd meg!)
    

tdm lori 81738 2014. május 11. 05:49  
Jó reggelt!

http://vimeo.com/86858909 Jean-Claude Van Damme is szereti a TDM-et.
    

scopy 81737 2014. május 11. 05:46   Válasz erre: 81731
Jól hergelt!

Tibi! Az nem jó, hogy gérben vágod és összehegeszted?

Gyula! Mi az, hogy "egy birkát találok a kertben..."? Nem mondod, hogy valaki postán küldött egyet, Tüdike meg átvette mire hazaértél? Egyébként a pit'sában nincs még egy fazon, aki annyit szív a fûnyírókkal, mint Te! :-)
    

gabor82 81736 2014. május 11. 01:04   Válasz erre: 81734
Honnan tudod, hogy ittam :-))))

    

Kilos 81735 2014. május 11. 01:02   Válasz erre: 81734
:))))))
    

kawa550 81734 2014. május 11. 00:59   Válasz erre: 81730
Bazmeg én meg hazajövök oszt egy birkát látok a kertemben, pedig én nem is ittam!:)))))))))))))
Monnyuk má ideje vót, délelõtt megint lenyírtam a füvet, utána meg egy órán keresztül szereltem meg hegesztettem mert tõbõl tört bele a fûnyíró házába a tologató kar....
Remélem beválik ez a birka és nem kell kiképeznem magam birka szerelésbõl is...:))))))))))))))
    

Kilos 81733 2014. május 11. 00:58   Válasz erre: 81728
9mm-es rúd (magyarul gömb vas) acélból csináld, az nem fog eltörni. Meghajlítod aztán vágsz rá menetet. A menetes szárat legalább vörösre fel kell melegíteni, ahhoz, hogy ne törjön el. A menetvágás miatt hatalmas feszültség van benne, a hajlító feszültséget már nem bírja.
    

gabor82 81732 2014. május 11. 00:53   Válasz erre: 81728
Van hozzá "anyagod"? Ha van hívj, ha nincs akkor azért csörögj rám, hogy nekem van-e.
Reggel megnézem, de ha elfeljteném ...
    

lendvai 81731 2014. május 11. 00:41   Válasz erre: 81729
A 4TX-be 10Ah-s akksi kell. Méretet nem ad meg a szervizkönyv, érdemes típusspecifikusan keresni. A polaritást illetõen ha szembõl nézed és feléd állnak a saruk akkor bal oldalon van a pozitív pólus, azt nem tudom jobbosnak vagy balosnak nevezik.
    

lendvai 81730 2014. május 11. 00:30  
Bazmeg, egy szakállas nõ nyerte az Eurovíziót! :-) Ittam egy kicsit, de ilyet csak nem hallucinálhatok tõle! :-) Beteg egy világ ez! :-)
    

zsotli 81729 2014. május 11. 00:13  
Egy kis segítség kéne valaki meg tudná mondani mekkora akksi kell a tdm-be, Ah, méret, polaritás vagy belinkelne egyet amin ezek megtalálhatók! Mert ugy érzem mintha kicsit lassabban és tovább hajtana az önindító.
    

lendvai 81728 2014. május 10. 23:49  
Segítsetek nekem emberek! Már két menetes szárat törtem el, mert sem hidegen, sem melegen nem tudom derékszögben meghajlítani. Kellene nekem egy L alakú fémrudacska, az egyik szára 4, a másik 8cm és nagyjából 1cm-nyi M8 menet kéne mindkét végére. Ha valaki tudna ilyet barkácsolni nekem akkor Kistolmácson egy sörre a vendégem lenne.:-)
    

Lamb 81727 2014. május 10. 23:44  
Sziasztok Urak! Új vagyok itt!

Azt szeretném kérdezni, hogy nálatok is elõfordult e, hogy nem vált valami szépen a váltó. Olyan, mintha külön lelkivilága lenne más motorokhoz képest. Egyszer finoman vált máskor pedig nagyon csattanósan. Valamint nálatok van e valami hangbeli különbség a fokozatok között.

Üdv Ádám

TDM 850 2001
    

zozo.d 81726 2014. május 10. 22:05   Válasz erre: 81724
:-)))
    

scopy 81725 2014. május 10. 21:57   Válasz erre: 81724
:-)))
    

PalmBela 81724 2014. május 10. 21:19  
Parancsnok Úr...Akarom mondani Elnök Úr!

Micsoda sztár!

http://vimeo.com/86858909




    

csokabi 81723 2014. május 10. 21:01  
A rokkiparkolós szívásról, ha jól emlékszem jasszel tudna többet mesélni. Valami kulcstartó méretû, falra csavarozott tábla miatt adódtak kellemetlenségei...
    

csanesz 81722 2014. május 10. 20:57   Válasz erre: 81721
Úgy látszik a tábla már túl költséges lett volna, így meg pláne nem szabályos!
Holnap lehet, hogy elgurulok arra.
    

XJRider 81721 2014. május 10. 20:46   Válasz erre: 81720
Én olvastam. A pofám leszakad...
:-)
Szellemi sérültek festettek, mert a szabványhoz képest fordítva mázolták fel a mozgássérült jelet.
Az én olvasatomban az nem szabályos, mert a KRESZ ilyen jelet nem ismer.
    

csanesz 81720 2014. május 10. 20:41  
Olvastátok már ezt a pofátlanságot:
http://index.hu/belfold/2014/05/10/bufescsata_a_motorosokert_dobogokon/
    

Robi70 81719 2014. május 10. 20:37   Válasz erre: 81708
Jól látod. Hátul zipzár van a nadrágszáron, hogy könnyebb legyen felvenni. Le is teszteltük a boltban. Szép látvány lehettünk ott a sorok között.:)))
    

hux80 81718 2014. május 10. 20:33   Válasz erre: 81704
Mi is köztük voltunk! :-)
Jó sokan voltunk.
    

csokabi 81717 2014. május 10. 20:15   Válasz erre: 81713
Szerintem ez nem "mazsolaság" kérdése, inkább csak megszokás. Autóval is így parkolok és indulok.
    

pacsa 81716 2014. május 10. 20:14   Válasz erre: 81715
Láttam,köszi!
    

Kilos 81715 2014. május 10. 20:13   Válasz erre: 81714
Kijavítottam! :)

    

pacsa 81714 2014. május 10. 20:10   Válasz erre: 81712
Bévéstem!
    

Kilos 81713 2014. május 10. 20:10   Válasz erre: 81711
Tavaly Erdélyben felborították a paripát mert a kolléga nem fért el a dobozaival az én dobozaim mellett. Azóta rászoktam a sebességben parkolásra, de indítás elõtt mindig üresbe teszem, biztos "mazsola" vagyok még!
    

csokabi 81712 2014. május 10. 20:01   Válasz erre: 81710
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmWyAkPgnyngdEtERXREQlU2b1pSTVFBV2hNTlhUbWc#gid=0
Akkor tessék magad bevésni a Horváth-Kertes buli szakaszba!:)
    

csokabi 81711 2014. május 10. 19:58   Válasz erre: 81707
Ha eltöltesz itt a környéken pár napot motorozással, akkor gyorsan rászoksz a sebességben parkolásra, különben a saját útját fogja járni a gép:)))
A fékkar nekem is nagyon bejön, de a kuplungé számomra zavaróan rövid. Ahogy én fogom a markolatot, úgy két ujjal pont ráhúzom a harmadikra. Ha hárommal esek neki, akkor meg a harmadik a kar végén lévõ zárógömbön fekszik fel. Nem kényelmes, na.
    

pacsa 81710 2014. május 10. 19:56   Válasz erre: 81644
Ha van még szálláshely akkor megyek
    

Kilos 81709 2014. május 10. 19:55  
Esõruhát én is (mint Fidó) a Lidl-st használom. Overál, tökéletesen megfelel és szerintem minõségben is vetekszik bármelyik motorosoknak ajánlott cuccal. Tavaly többször és már idén is használtam de azon kívül, hogy egyedül képtelen vagyok lehámozni a széles vállaimról -na, ugye hogy nem a pocakkal van a baj- semmi gondom nem volt vele. könnyen tisztítható és még jól is néz ki. Ja, és 5 - 6 eFt volt, én sem emlékszem pontosan.
    

csokabi 81708 2014. május 10. 19:51   Válasz erre: 81706
Kösz, átnézem még a raktárat is majd:)
Jól látom, hogy a tiédnek cipzáras a bokarésze? A munkaruházatival ez volt a gondom. Nehéz volt felvenni, ha útközben kapott el az áldás és idõvel elkezdte a csizmába engedni a vizet.
    

Kilos 81707 2014. május 10. 19:49   Válasz erre: 81703
Ezt holnap kipróbálom. Nem vettem észre semmi különbözõséget, nem szoktam sebességben behúzott kuplunggal indítani, de megnézem. A kar rövidebb ugyan egy kicsit, de egyáltalán nem zavaró, hiszen a kisujjam amúgy is csak akkor éri el ha teljesen behúzom a kuplungot. A féket pedig két vagy három újjal mûködtetem, teljesen jól mûködött tegnap.
    

Robi70 81706 2014. május 10. 19:40   Válasz erre: 81702
Csabi, akkor érdemes lesz végig sétálnod az egész áruházat. Vízálló göncöt találsz a vadász, bringás, vitorlás és túrázós osztályon is. Árban és kinézetben is van különbség.
    

zolikv 81705 2014. május 10. 19:31  
Esõruhához, ezt http://mathemotor.hu/kiegeszito_termekek.php?id=ixs_orca_szurke_esoruha már öt éve vettem, nagyon sokat használtam, Transzfogarasi túrán három napon keresztül volt rajtam, de elsõ TMD talin is volt nyúzva. Még mindig teljesen jó, zipzár, tépõzár stb. ép és egészséges rajta.
Akkor sajnáltam rá a sok zsét, de most már nem bánom hogy ezt vettem, ismerõsök már mind lecserélték a nem motorra szánt darabokat, így már többe került nekik a dolog.
A nagy hátránya, amit Scopy is jelzett, hogy overall és nagyon macerás felvenni, ezért az egyért utálom, viszont a kétrészesekkel ellentétben, itt nincs rés, ahol bemenjen a víz.
    

Flenegen 81704 2014. május 10. 19:21  
Ma 5 TDM vett részt a gyõri motoros felvonulàson, meg motor nélkül 1
    

csokabi 81703 2014. május 10. 19:16  
Kilos és akik még lecserélték a karokat, ne lepõdjenek meg, ha sebességben, behúzott kuplung mellett sem indul a bringa. Ha a legtávolabbi pozícióba állítjátok a kart, akkor be fog röffenni. Egyébként megszokható ez a rövidebb kuplungkar, de azért rendeltem a hosszabb verzióból is.
    

csokabi 81702 2014. május 10. 19:09  
Sikerült kipróbálnom ezt az x-grip mobiltartót és csak azért nem azt mondom, hogy fényesen szerepelt, mert itt nincsenek olyan tesztutak, mint otthon:) 4 óra navigálás után is normálisan volt meleg a készülék nem pedig tûzforró, kikapcsolás szóba sem került.

Annyit beszéltünk mostanában az esõruhákról, hogy hazafelé el is kapott egy jó kis zuhé. Természetesen már hónapok óta nincs a dobozban az a plasztikgönc...

Robié jól néz ki, úgyis mennem kell a Dechatlonba napszemcsiért, majd ránézek erre is.
    

MrBatihu 81701 2014. május 10. 18:52  
Sziasztok!

Tegnap láttam Tatabányán egy kék 4TX-et a Táncsics úton, utassal volt. Esetleg innen valaki?
    

MadBob 81700 2014. május 10. 18:21  
Ma háromnegyed négykor a Határ úton arany TDM900 innen valaki?
    

rady 81699 2014. május 10. 17:51  
Üdv. Valaki ismer Gyõrben olyan szakit aki át tudná alakítani a gyári dobot úgy hogy jobb hangja legyen? Az is Jó lenne ha visszaalakithato lenne vizsgára. Elõre is kösz (Gyõr és környékén )
    

Robi70 81698 2014. május 10. 15:44  
Nem értem miért beszéltek ennyit az esõ ruhákról.:))) Térdig érõ napsütés van erre felé!:)))
Szóval amit vettem, így néz ki. Össze csomagolva nem sok helyet foglal (bár még így sem tudom hol lesz a helye). Ha motoros ruhára veszem fel, akkor nem lóg rajtam, mint tehénen a gatya.:)
    

Fido71 81697 2014. május 10. 15:12  
2 éve én a LIDL-ben vettem motoros esõruhát.
Egybe részes, van bélése is.
Nem kivehetõ, de ha esik, akkor úgyis hidegebb van.
Teljesen jó, állítható a bokánál, csuklónál.
Nem lobog sehol rajtam.
Illetve egy kicsit mégis, mert nagy a cingár testemre, de nem volt már kisebb méret.

Az ára 6ezer körül volt.

    

Kilos 81696 2014. május 10. 13:57   Válasz erre: 81670
AMWAY mi???? :))))
Konkrétan, 6:35-nél csúsztam meg! -jól látszik a felvételen.
    

sagipet 81695 2014. május 10. 13:36   Válasz erre: 81668
Bocsika, tegnap kimaradt az útvonal! De most sem sikerült bemásolnom, pedig próbáltam volna pótolni :( !
    

sagipet 81694 2014. május 10. 13:25   Válasz erre: 81692
Vagy kófic olajat tettek bele..
    

godisme71 81693 2014. május 10. 13:19  
Esõruha: Praktikerben 9990 3 részes ( a cipõnek is van :D ) fekete,elég vastag ahhoz,h ne szakadjon el az elsõ levételnél. Én belehajítottam az egyik oldaldobozba,így jöhet zuhé,nem zavar :)
    

zsotli 81692 2014. május 10. 13:14  
Basszus haver SV-je megadta magát, úgy égett a kipufogó mint egy vulkán. Króm szépen be is sárgult. Erõ elfogy félreáll, motor nem indul illetve néha elkapja de akkor is pár pöff és leáll. Motor nézegetés, jé most cserélt olajat és a minimumra eltûnt. megvan mitõl égett a masina, de hol az olaj, 27 ezer km-nél talán mégse kéne szétesnie. Blokk szétszed, és a hengerfejtömítés szépen át van égve. Olyan minta valaki összerakta volna a bontott tömítéssel.
    

csokabi 81691 2014. május 10. 12:58  
Nekem is ez a munkaruházati típus van. Két bevetése volt eddig, többé, kevésbé jól vette az akadályokat. Motoros cuccal jó, sima farmerrel tuti beázás. Ez a hõtartásos tulajdonsága szerintem csak bizonyos ideig elõny, engem zavart egy idõ után. Nézegettem a Lajosban a Proofokat, de szerintem azok sem tudnak sokkal többet. A totalbike-on volt cikk egy futár sráccal és nála is sorban hullottak (márkától függetlenül) tartós használat mellett.
    

_norberto 81690 2014. május 10. 12:40   Válasz erre: 81688
az a baj, hogy én se használtam sztem 5 nél többször(hosszabb túrákon), és még is tönkrement...

A mostani ruhám már nekem is vízálló, de a korábbiak nem voltak azok(bár azt mondták rá :S) és ott nagyon kellett a plusz esõ ruha.

Viszont most se mondanék le róla, mert valóban emelik a hõkorfontot, de nem úgy ha kinyílnak mint a tuba rózsa, az csak az a vérnyomást emeli :DDD

Szóval én még keresgetek vmi masszívabbat, lehet elmegyek egy munkavédelmi boltba, és ott nézek vmi savállót :DDD




    

Endruz 81689 2014. május 10. 12:29   Válasz erre: 81671
Igyekszünk utolérni benneteket!!!!
    

scopy 81688 2014. május 10. 12:19  
ESÕRUHA

A mi ruháink alapból vízhatlanok- mint itt a többieké is általában.
Az esõruhát akkor használjuk, mikor dõl a víz, hiszen a ruhák azért egy idõ után csak át-átengedik imitt-amott. Ezen kívül csupa ganyé lesz minden, amit az esõruha felfog. Ezeken kívül a hõérzet is más. Szerintem ezek a "gagyi" esõruhák pont tudják azt, amit muszáj tudniuk. Mi évek óta használjuk, összesen kb. ötször volt rajtunk. Tavaly háromszor mentünk egész napos esõben (Igaz Oszika?) és nem lett gond.

Mindenki vegye meg a drága, komoly kivitelt, mert egészen biztosan jobb, mint a miénk, de én nem voltam hajlandó többet áldozni rá.

Ja! Esõoverál! Nekem az is volt, de átengedtem nemelírásfészeresszállító barátomnak, mert az a belebujkálás... Neki meg semmi sem volt, így az övé lett.
    

aramo69 81687 2014. május 10. 11:17   Válasz erre: 81653
Nem cibálta az elejét? :)
Toldottál volna inkább az én törtembõl. :)
Egyébként meg ha csinálsz sablont, mint ahogy tetted már, (megjegyzem, ha tudom hogy már csináltad, nem veszek 27000e ért!!! :((( ) hosszabra tervezd.
    

zsotli 81686 2014. május 10. 10:21  
Esõruha témához mi 2 éve ezt használjuk , eddig még egész jól bírja. http://www.ganteline.hu/hu/product/coverguard-eso-elleni-ruhak/fluo-orkan-ruha/.
    

_norberto 81685 2014. május 10. 09:50   Válasz erre: 81601
Ezek után tuti inverteres lesz, már csak vmi elfogadható árút kell találnom.

Most épp ez a nyerõ: http://www.megatool.hu/iweld_hegesztogep_bevont_elektrodas_zx_7_140_3116
    

_norberto 81684 2014. május 10. 09:48   Válasz erre: 81672
Nem akarok lebeszélni senkit se ezekrõl az esõruhákról, én már két garnitúrát elhasználtam belõlük, de a mostani túrán megfogadtam h. soha többet...

Az a bajom, hogy a cipzárjaik/patentjeik elég gagyik, és hamar beadják az unalmast. Pl a mostani túrámon amikor is egyik pillanatról a másikra szakadt le cipzárat tartó rész, a patent meg nem zárt rendesen nagyobb tempónál kinyíltak, még jó hogy a kordúra bírta a gyûrõdést.



    

Robi70 81683 2014. május 10. 08:23   Válasz erre: 81658
4e a kabát és 4e a nadrág is. Délután teszek fel képet ha érdekel.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22113
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők