night-rider | 117476 | 2017. szeptember 22. 17:39 | Válasz erre: 117475 |
Spórolásból nem lehet meggazdagodni.....
|
Fido71 | 117475 | 2017. szeptember 22. 17:21 |
Ha szarevés az, ha valaki évente nem hagy 200ezer forintot a kútnál és ingyé' autózik, akkor legyen. Azért azt ne felejtsd, hogy van, akinek ez másfél havi fizetés... A zöldséges ismerős egy régi Ducatóval évi 2 millát spórol így. Ő a legnagyobb szarevő akkor, de annyiért már rám is mondhatna bárki bármit. Tudod: "Két fajta vélemény van. Az egyik az enyém, a másikat meg leszarom.... " :)))) |
kawa550 | 117473 | 2017. szeptember 22. 14:49 |
Mostan még azon agyalok, hogy az ilyen fáradt olajban úszkáló fémkopadék szemcsék tudják-e, hogy nekik be kő épülni az útjukba kerülő kopott alkatrészekbe kenőcsileg öngyógyítva a motort, vagy az csak a megfelelően drága inteligencs adalékolajban úszó szemcsék sajátja?........:))))))))))))))))))
|
Levi990 | 117472 | 2017. szeptember 22. 14:40 | Válasz erre: 117471 |
Az egyik autókat szerelő ismerősöm csak fáradtolajjal közlekedett, 1-es punto. Az elején megszűrte addig nem volt baj aztán lusta volt arra is, a végén 25-30litert megevett az autó belőle. Azt mondta a legjobban az automataváltó olajjal ment az autó. Nem épelméjű a srác, köd volt mögötte de szart rá.
|
kawa550 | 117471 | 2017. szeptember 22. 14:04 | Válasz erre: 117470 |
Ja hogy csak ilyen ízesítés jelleggel? Aszittem van aki ezt tölti bele úgy konkrétan.
|
Fido71 | 117470 | 2017. szeptember 22. 12:14 | Válasz erre: 117467 |
55 literhez /bármihez/ a 4 liter /fáradtolaj/ nem okoz gondot... Nyáron lehet full étolaj, de +5 C alatt már felesbe kell gázolajjal keverni, mert sűrű. De ez kizárólag csak a régi adagolósokra vonatkozik. |
lendvai | 117469 | 2017. szeptember 22. 12:05 | Válasz erre: 117468 |
Mondjuk 3-as. :-) Ha már számszerűséget szeretnél. :-)
|
kawa550 | 117468 | 2017. szeptember 22. 11:26 | Válasz erre: 117465 |
Monnyuk én az első lámpákra gondoltam, amik 1 izzószálhoz tervezett foncsorral vannak ellátva, nem több pontból jövő led fényekhez, hogy azok mennyire szarok(merthogy azok, afelől nincs kétségem, csak hogy számszerűleg mennyire azok arra vok kíváncsi).
|
kawa550 | 117467 | 2017. szeptember 22. 11:22 | Válasz erre: 117466 |
Azért ezzel kapcsolatban kérdeznék fidó bá! :))))))))))) Hogy mennyire müxik vele jól, mert a Gyuri szerint néha már benzint kell hozzákeverni, mert ezeket a mai fullszint olajakat már nehéz meggyújtani és égni se égnek jól szerinte! |
Fido71 | 117466 | 2017. szeptember 22. 08:54 |
Na, Mester úr! Többek között ezért is jó az öreg és buzis diesel. Simán beletöltik a tankba /egy szűrés után/ a használt étolaj mellé és elpöfögnek azzal is. De megy hígítóval vagy trafóolajjal is. Persze én nem, mert az törvénybe ütközik, de hallottam ilyenekről. ;) |
lendvai | 117465 | 2017. szeptember 22. 08:03 | Válasz erre: 117462 |
Nekem is van Lajosos kínai LED lámpám hátulra fehér burával, próáltam eladni, senkinek nem kellett. Mielőtt messzemenő következtetéseket próbálnál levonni: a motorral kaptam. :-)
|
kawa70 | 117463 | 2017. szeptember 21. 20:27 | Válasz erre: 117461 |
Ne hidd, nagyon sokat eszik az olajégö. Kell az olaj rendesen.
|
kawa550 | 117462 | 2017. szeptember 21. 17:40 | Válasz erre: 117460 |
Egy olyan kínai ledesített lámpa vs eredeti jóminőségű izzó tesztre még kíváncsi lennék, elég sok parasztot sikerült parasztvakítani ezekkel a led jelszavakkal.
|
kawa550 | 117461 | 2017. szeptember 21. 17:39 | Válasz erre: 117459 |
Pont hogy a soproni és a nagycenki mol kutakon nem vették át tőlem akkoriban, végül a soproni szeméttelepen tudtam ingyen leadni. Azóta nem szarakodok vele, egy részét elkenegetem a karámkerítésre meg ilyesmire, a többit gyűjtöm egy nagy kannába aztán a autószerelőnk átveszi, ő azzal fűti a műhelyét. Monnyuk ha abból indulok ki, hogy tegnap 10-kor cserélt olajat a Zsuzsi micráján és akkor volt az aznap a 3. olajcseréje, akkor szerintem nem csak a műhelyt de a házat is azzal fűti. :))))))
|
kormi1313 | 117460 | 2017. szeptember 21. 16:38 |
Szevasztok! A Motorrevu.hu n vannak égő tesztek. Érdekes olvasmánny, habár a TDM lámpáján szerintem nem segít semilyen égőtípus. |
Tomchy | 117459 | 2017. szeptember 21. 14:57 | Válasz erre: 117458 |
Szerintem MOL kút a titok, ott utasításba van adva, hogy mindenkitől át kell venni a cuccot. 2 hete volt az autóban olajcsere, beszédültem az első kútra az új olaj flakonjába (Total, vagyis tuti nem ott vettem) visszatöltött fáradtolajjal, annyit kérdezett a kutas, hogy kérem-e vissza a bödönt. Nem problémáznak sokat rajta. A régi olajszűrőt viszont nem kérte.
|
lendvai | 117458 | 2017. szeptember 20. 14:04 | Válasz erre: 117457 |
Nem mindegik kút gyűjt löttyöket, nekem pl Gyálra kell elmennem ha le akarom adni, így 1-2 évig gyűjtögetem őket. Aztán egy része a lángok martaléka lesz, benzinnel keverve remekül rá tud venni makacskodó anyagokat, hogy füstölgés helyett égjenek. :-) De ez csak azért van, mert én nem vagyok környezettudatos és teszek az EU normákra, se flappantyún nincs, se katalizátor betétem a Leo Vince dobokban, pedig árulnak bele ilyesmit. :-)
|
kawa550 | 117457 | 2017. szeptember 20. 12:17 | Válasz erre: 117456 |
Videóm nincs, de a folyamat ugyan ez. Idomokat lebontod annyira hogy hozzáférj a hűtőradiátor kupakjához, leveszed, alul kinyitod a leeresztőt, vagy ha türelmetlen vagy mint én, lelököd az alsó vízcsövet és 10 másodperc alatt kinn van az összes, amennyire én emlékszem, nem kell a tágulásihoz nyúlni, lefolyik az magától is. Ha lenn van, mindent vissza, radiátort csurig töltöd, ha hozzáférsz megmaszírozhatod kicsit a vastag csöveket amíg bugyog, rá a sapka, tágulási maxra tölt, beindítod hogy 1x felmelegedjen oszt kész, légteleníti saját magát. Arra azért kíváncsi lennék, mikor beállítasz bármelyik benzinkútra a leengedett lével, főleg ha nincs számla a kezedben hogy ott vetted a csere fagyállót, pont náluk. Szerintem úgy elhajtanak a 'csába, ahogy engem is a fáradt olajammal a környékbeli mol kutakon. |
Tibcsike68 | 117456 | 2017. szeptember 20. 00:26 |
Sziasztok, egy kis szerelési tanácsot szeretnék kérni. A hűtővizet szeretném lecserélni, tavasszal vettem a motort, ki tudja, mennyi van benn, mármint hány éves a víz. Ezt a leírást találtam, szerintetek jó? http://mt-03.blog.hu/2012/04/10/2012_04_06_h_t_folyadek_csere Ha valakinek van egy jó videója, ami a TDM vízcserét mutatja, linkelje, be léci. Vagy bármi, amire oda kell figyelni, érdekel. Köszi a segítséget!
|
SzVZoli | 117455 | 2017. szeptember 19. 19:26 | Válasz erre: 117451 |
Van egy ilyenem ,ha érdekelne ,persze a műanyag csavarokkal
![]() |
kellerzs | 117454 | 2017. szeptember 19. 12:45 | Válasz erre: 117447 |
Köszi a tanácsokat, megnézem őket. Mondjuk én elölről hallom inkább a korcolást. Esetleg nem lehet a km spirál meghajtójánál valami?
|
pandamaci | 117453 | 2017. szeptember 18. 23:19 | Válasz erre: 117446 |
Egyenesben csend van, lendületes élvezetes jobb -vagy bal (tökmindegy ) kanyarba bedöntve búg ? Simítsd végig a gumikat, nem-e hullámosra csipkésre kopott a 2 széle..
|
pandamaci | 117452 | 2017. szeptember 18. 23:12 | Válasz erre: 117445 |
Autópálya ,fizetős út, útdij kikapcs..Ennek ellenére 2017es here térképpel a szombathelyi körforgalomnál mi is rámentünk a fizetős részre. Nem én vezettem ,sötét volt eső esett, de navi után bárki beszopta volna. Elsó helyen azonnal le- eddig nem küldtek csekket. 3 hete történt Érdekesség: ha lejössz, a navi mindenhol vissza akar terelni a pályára.. |
zsotli | 117451 | 2017. szeptember 18. 20:30 |
sziasztok! Haveromnak sikerült eldőlni egy 97es bordó 4tx el. kormány, index, kuplungkar tört oldalidom repedt de az könnyen javítható "csak" fújni kell.Viszont kicsit benyomódott a generátorfedél és valahonnan szivárog hátra az olajat a középdobra. Valamikor lebontja és nekiáll keresni a szivárgást. Egyenlőre gyors átnézéssel nincs meg hogy honnan jön. Első kérdés nem tud e valaki szétszedett blokkot aminek eladnák külön a generátorfedelét. Mindenki komplett blokkot akar rásózni. |
nferro | 117450 | 2017. szeptember 18. 19:47 | Válasz erre: 117449 |
Az állvány jól hallható. A jobb oldal 100%-ra.:)
|
ati5995 | 117449 | 2017. szeptember 18. 19:04 |
Ha bátor vagy akkor ,lábtartó-középállvány-a csizmád-füled stb.
|
ati5995 | 117449 | 2017. szeptember 18. 19:04 |
Ha bátor vagy akkor ,lábtartó-középállvány-a csizmád-füled stb.
|
Robi70 | 117448 | 2017. szeptember 18. 18:49 | Válasz erre: 117446 |
Kardán wazze! Kardán!:))) Vagy nem, de az biztos.:))) |
kawa550 | 117447 | 2017. szeptember 18. 13:01 | Válasz erre: 117446 |
Durva mintás terepgumi használata, nem egy nyomon futó kerekek, gyári műanyagrátétes kislánckerék helyett utángyártott sima is hangosabban működik.
|
kellerzs | 117446 | 2017. szeptember 18. 12:38 |
Sziasztok! Van esetleg valakinek ötlete, hogy kanyarban mi korcol? Első hátsó kerékcsapágyak, hátsó lánckerék csapágya, fékbetétek cserélve és még mindig olyan a hangja kanyarokban mintha valamelyik csapágy morogna. |
kawa550 | 117445 | 2017. szeptember 18. 12:20 | Válasz erre: 117442 |
Időpont meg útvonal stimmel, ő lehetett, a miénket befizetjük. Közben ha nehezen is, de sikerült elérni ezeket a faszokat. Ahogy az egy gerinctelen szar cégtől várható volt, az, hogy segítettem nekik 2 problémás ügyet elkerülni a saját költségemen, bár semmi sem kötelezett rá csak a jószándék, a köszönet annyi hogy jól van bazdmeg, akkor csak a sajátodat fizesd be. Hogy esetleg köszönjük és méltányosságból valami engedmény a miénkből, az nem fér bele.
|
kawa550 | 117444 | 2017. szeptember 18. 12:16 | Válasz erre: 117443 |
Én is erre gondolok, hogy a térkép szerint az még egy már használható de még nem díjfizetős szakasz lehet, 2016 Q1-es a térkép. Egyszer engem is ráterelt motorral, de azonnal lejöttünk amint lehetett, akkor elkerültük a kamerát, a gyerek valszeg később jött le.
|
lajostrom | 117443 | 2017. szeptember 18. 11:38 | Válasz erre: 117441 |
Sajnos tényszerűen matricás fizetős pedig csak autóút. Az a lemondott miniszter aki becsajozott sokáig fékezni tudta de a Csorna elkerülővel kB.egyidöben fizetős lett.
|
Robi70 | 117442 | 2017. szeptember 18. 11:25 | Válasz erre: 117441 |
Akkó kinek a büntiét csengetted a kasszába? Lehet nem is a gyerek hozta össze? Esetleg nem a gps bugzott, hanem az ótópálya kezelő pc-je? |
kawa550 | 117441 | 2017. szeptember 18. 11:03 |
Ezek az útdíjbirságolók ott vannak a szeren. A baleset napján este a gyerek egyedül jött haza Nagykanizsáról. A fél éves jogsijával még soha nem volt egyedű 3-4 falunyinál messzebb, autópályán se járt még eddig. A tetves mohabá egyszerű jól követhető módban valamiért akkor is betervezi a Nagykanizsa-Kópháza útvonalba a Szombathely környéki Ölbő egy pár kilométeres autópálya szakaszát, ha ki van kapcsolva az autópályák használata, vagy valami bug a szoftverben vagy térképhiba, tökmind1, rutintalan a gyerek, feltévedt, kifizetjük, rendben vagyunk. Aztán lapozok tovább a borítékban kapott oldalak közt, és ott a következő azonnal fizessél vagy kiherélünk felszólítás, de ott már mint kedves Noda Csaba Jánosként szólítanak meg. Aztán továbblapozva megint kiherélős fenyegetés, de itt már kedves Pedro-Döbi Car kft-nek szólítanak. Hogy énnekem mennyi nevem van vazzeg, elmehetnék valami brazil sorozat szereplőjének. :)))))))))))))))))))) |
Utalatos | 117440 | 2017. szeptember 18. 08:30 | Válasz erre: 117439 |
A hetfoi munkakezdes elott kifejezetten frissito olvasmany volt, koszonet erte. De igazabol a lany blogja az erdekesebb, egyszeruen jobban van megirva, azt nagyon elveztem, talan mert "atelhetobb" minden sora:-) Olvassatok azt is! "Bogarak a fogaimban" |
Flenegen | 117439 | 2017. szeptember 17. 21:17 |
Ezt a blogot ismeritek? http://ontherun.blog.hu/2017/09/16/kicsimmel_torokbe |
kawa550 | 117437 | 2017. szeptember 17. 17:01 | Válasz erre: 117436 |
Ja, igazad lehet. És annak hogy én ausztriában dolgozok, mi köze ahhoz hogy elégedetlen voltam egy magánkézben lévő programszervező cég munkájával?
|
night-rider | 117436 | 2017. szeptember 17. 16:25 | Válasz erre: 117435 |
Gyula te fogalomzavarban szenvedsz én itt születtem ..te meg önként választottad ..gondolom nem fegyverrel kényszeritettek hogy ausztriában dolgozz...
|
kawa550 | 117435 | 2017. szeptember 17. 15:52 | Válasz erre: 117430 |
Akkor remélem te meg minden este hálaadó imát rebegsz orbánokhoz, gyurcsányokhoz meg bajnaikhoz, mert te meg az ő szekerüket tolod évek óta ugye? Mert akinek a szekerét vagy kénytelen tolni, azt nem fikázhatod ugye?
|
varajani | 117434 | 2017. szeptember 17. 15:16 | Válasz erre: 117432 |
Barátomnak kellene a 4TX, de nincs otthon net. csak jogsi:-)
|
lajostrom | 117433 | 2017. szeptember 17. 15:01 | Válasz erre: 117429 |
Zsuzsika szerencse lánya! Felkötött karú, fájólábú,nem túl szeretem zenére, tumúltusba partner nem terem minden bokorban, tudom! Pl én még a Lidl-t is magamba tolom ha békére vágyok. Ès még így se.
|
varajani | 117431 | 2017. szeptember 17. 14:42 | Válasz erre: 117430 |
Jó állapotú 4TX-et keresek, magyar rendszámosat!
|
night-rider | 117430 | 2017. szeptember 17. 14:31 | Válasz erre: 117429 |
Gyula a rutin megöl...a kenyéradó nemzetedet neg ne fikázd hiszen tizen..huszéve az ő szekerüket tolod....
|
kawa550 | 117429 | 2017. szeptember 17. 14:14 | Válasz erre: 117428 |
Az az egy számuk van, ami ott van a kocsiban a zenéim közt, az egyetlen amit igazán szeretek, a többivel csak úgy elvagyok. Az volt a nyitószám, úgy szólt hogy felállt a kezemen a szőr, és egyben ez volt a csúcspont is, onnan nekem már csak lefelé ment, a ráadásnál már reménykedtem hogy csak 1 szám lesz, de 3 lett, alig vártam hogy visszamehessek a kocsiba ledőlni kicsit. A színpadból még az én magasságommal se lehetett semmit látni csak a kivetítőket. Zsuzsikának megvolt a nagy kívánsága, voltunk együtt stones koncerten, oszt ennyi, nem ez volt életem koncertje, sőt. Ez a red bull ring meg egy röhej, a parkolás, a megközelítés, a szervezés mind kritikán aluli volt. Kapuban a motozógyerek első dolga volt, hogy megmarkolta a felkötött vállamat, olyant ordítottam a pofájába hogy egy métert ugrott hátra, aztán már nem is volt kedve folytatni. Nem mellesleg a sárga mellényesek közt többségben voltak a sötétbőrűek, ha ide valaki be akart volna juttatni valami nem odavalót, biztos kurva nehéz dolga lett volna a hittársai közt...... |
kawa550 | 117427 | 2017. szeptember 17. 12:00 |
night-rider | 117425 | 2017. szeptember 16. 18:41 | Válasz erre: 117421 |
Volt kicsi fürdés is..pápától györig
![]() |
1Laciapu | 117424 | 2017. szeptember 16. 16:17 |
Nemtom, de mikor legutóbb ott voltunk még rendben volt a gravitáció ☺
|
night-rider | 117421 | 2017. szeptember 16. 16:05 | Válasz erre: 117420 |
Megint csak a virtualitás..közben én nemsokára végzek a bakony megkerülésével
|
Flenegen | 117420 | 2017. szeptember 16. 14:50 | Válasz erre: 117419 |
Minek nekem ellenség, ha két ilyen jó BMW-barátom is lehet:)
|
mati12 | 117419 | 2017. szeptember 16. 14:37 | Válasz erre: 117416 |
Ne keseregj.....! Ha nem jön össze linkelek majd Youtube-os videókat neked...:-))
|
GSzabolcs | 117418 | 2017. szeptember 16. 13:47 |
Sziasztok, Crashbar-t szeretnék vésérolni a TDM 850esemre. Tudnátok ajánlani oldalakat vagy eladókat? Ha külföldi az sem gond. Köszi előre is. |
kawa550 | 117417 | 2017. szeptember 16. 10:03 | Válasz erre: 117416 |
perpill sok esélyed tényleg nincs, esik a hó. http://hu.bergfex.com/skiheiligenblut/webcams/c4248/ Nekem meg Rolling Stones jegyem van mára az osztrák Red Bull Ringre. Hideg van, szakad az eső, ha ácsorogni kell órákat, fáj a lábam mert nem tom felvenni a visszér harisnyámat, fáj a vállam meg az oldalam. Hát, biztos faxa lesz, pont így képzeltem hónapokkal ezelőtt mikor megrendeltük a jegyeket...... |
Flenegen | 117416 | 2017. szeptember 16. 08:59 | Válasz erre: 117415 |
Hószánozni megyünk nem motorozni, ha ilyen marad az idő. A jövő hétre terveztük, de szerintem esélytelen.
|
night-rider | 117415 | 2017. szeptember 16. 08:57 | Válasz erre: 117414 |
na mi ujság flenegen voltál motorozni a glockneren?
|
Flenegen | 117414 | 2017. szeptember 16. 08:42 |
Nincs valakinek eladó V szériás oldaldobozhoz eladó konzolja? A Kappa kxl347 vagy Plx 347 a pontos típus. Érdekelne! |
Tibcsike68 | 117413 | 2017. szeptember 15. 23:16 | Válasz erre: 117392 |
Én is csak meg tudom erősíteni, hogy az elől egy foggal kevesebb lánckeréktől sokkal jobb lett a motor dinamikája. Ezen lehet számolgatni, hogy mennyit változik az áttétel. http://www.gearingcommander.com/
|
Robi70 | 117412 | 2017. szeptember 14. 23:24 | Válasz erre: 117405 |
Úgy emléxem hátul 2 foggal nagyobb lánckerékhez még elég a gyári lánc hosszúság.
|
kawa550 | 117411 | 2017. szeptember 14. 22:16 | Válasz erre: 117410 |
Ès ha főtengelyes lesz, az természetesen a szar blokk miatt van, olajat nem kell cserélni.
|
SzVZoli | 117410 | 2017. szeptember 14. 20:53 |
Ha már a Taschnerbácsi ,akkor van a face-n egy másik motorszerelő csávó is Gandalfmotor ,aki úgyszintén elkezdett videózni Még csak pár videója van ,de szétborított egy 4TX blokkot ,az valami szörnyű hogy hogyan nézki https://www.facebook.com/Gandalf-Motor-Motorker%C3%A9kp%C3%A1r-jav%C3%ADt%C3%A1s-karbantart%C3%A1s-1722855631308801/ |
lendvai | 117409 | 2017. szeptember 14. 20:49 | Válasz erre: 117407 |
Na igen, a hengerfejben a menet hirtelen összehúzódott a hideg gyertyától, a gyertya meg hirtelen tágulni kezdett a forró hengerfejtől és kész a baj, szétfeszítette a hengerfejet. :-) Tanulságos történetek ezek, sokat tanulhatunk belőlük. :-) Én mindig lehűtöm a számat a fagyasztóba dugva a fejem, mielőtt hűtött italt iszok, nehogy a hideg folyadék szétrepessze a fejem. :-)
|
kawa550 | 117408 | 2017. szeptember 14. 20:37 |
Ja és a mester zsenialítását igazolja, hogy már 15.000-en látták a videót. A gangnam style-t meg 2.9 milliárdan, szóval az a világ legjobb zenésze, ez logikus....:)))))) |
kawa550 | 117407 | 2017. szeptember 14. 20:35 | Válasz erre: 117406 |
Pedig estére is jutott gyöngyszem! :)))))))))))) Ha jól hámozom ki a lényeget(nem eccerű), a meleg blokkba betekert hideg gyertya úgy lehűtötte a hengerfejet, hogy megrepedt. Nyilván az idom, tank, légszűrőház meg az összes stb leszerelése közben is járt a motor, hogy forró maradjon, a gyertyát meg valszeg folyékony nitrogénba mártva tekerték be. Vagy valami ilyesmi.....:))))))))))) https://www.facebook.com/299706513435124/videos/1634419023297193/ |
lendvai | 117406 | 2017. szeptember 14. 20:19 | Válasz erre: 117391 |
Megnéztem most már én is ezt a híres mestert. Hát nekem úgy tűnik mentálisan senki nincs ott rendben. :-) Remek szociológiai esettanulmány lenne, de túl egyszerűek a gondolatok. Meglehet az IQ miatt. Mindenesetre nekem eszembe nem jutna odavinni bármit, lehet, hogy rutinos az öreg és az is lehet, hogy vannak dolgok, amiket jobban tud, mint más, de a többi... nálam az olyan mesterember, aki a más munkájának a becsmérlésével van elfoglalva mehet ki az ajtón. De hadd legyen ő a király a maga kis szemétdombján, én nem szólok hozzá ott semmihez, nem is fogom olvasgatni meg a videókat nézegetni, hagyom, hogy az ő kis világa legyen. :-) Egy Testastretta DVT-vel még megnézném mihez kezd, nagyobb összegben fogadnék, hogy megbukik vele, de sebaj. :-)
|
kawa550 | 117404 | 2017. szeptember 14. 19:00 | Válasz erre: 117402 |
Sehol se vagytok.:))))))) A lentebb linkelt dt-n elől 3-al kisebb, hátul 2-vel nagyobb lánckerék vót. Nem ment többet 80-90-nél, de harmadikban is vicces volt földúton gázt adni, még krosszgumival is. :D
|
Robi70 | 117403 | 2017. szeptember 14. 19:00 | Válasz erre: 117400 |
Szevasz Dezső 'bá. Rólad is hallani néha?
|
Robi70 | 117402 | 2017. szeptember 14. 18:54 | Válasz erre: 117394 |
Annó tulok99, Auer Zoli kolléga cserélt elől egyel kisebb, hátul 2vel nagyobb lánckerékre. A bajnai szerpentinen együtt gurultunk és a sok kanyar között 1 rövid egyenesben, megelőzött egy traktort. Csakhogy jöttek szemből és sürgős lett vóna befejezni a műveletet. Odabaxott hát a lovak közé. De a tádé ilyen áttételezéssel, hirtelen gázadásra inkább emeli az elejét, minthogy gyorsuljon. Aszonta nem volt vidám szitu. Szemből jönnek, a feje mellett a traki kerék forog, a gyorsulást + úgy kell kigépészkedni.:)
|
kawa550 | 117401 | 2017. szeptember 14. 17:40 | Válasz erre: 117399 |
Sajnos nem hogy kitüntetésem nincs, de még csak felterjesztve se voltam soha.... :( :)))))))))) |
kawa550 | 117400 | 2017. szeptember 14. 17:38 |
Mivanmivanmivan?! :))))))))))) Igen nagy öröm ért ma, kaptam egy csomag házi juhtúrót ajándékba. De ami a lényeg, hogy személyesen Dinnye kezéből vehettem át! :)))))))))))))) |
Kucsi | 117399 | 2017. szeptember 14. 17:37 | Válasz erre: 117393 |
Lehet hogy neked még ott is menne. Nem katál még valami kitüntetést a sok levegőbe beszélésért?
|
Fido71 | 117394 | 2017. szeptember 14. 15:11 | Válasz erre: 117392 |
Hátul maradt a gyári vagy nagyobb lett pár foggal?
|
kawa550 | 117393 | 2017. szeptember 14. 14:27 | Válasz erre: 117392 |
Szoktam én a levegőbe beszélni? Hát persze hogy szoktam, viszonylag ritkán beszélek a víz alatt.....:))))))))))))
|
Kucsi | 117392 | 2017. szeptember 14. 14:24 |
Kawa mester egy régebbi beírásán felbuzdulva előre egy foggal kisebb lánckereket tettem fel, és azt kell mondjam, hogy már régebben megtehettem volna ezt. Annyira más lett a motor viselkedése, sokkal jobb, hogy az csak na... :) Már 2000-től rángatás nélkül lehet vele menni. Ötödik fokozatban a 100-as tempót most 4000-res fordulattal produkálja, előtte ezt 3850 körül vitte. Szóval tök jó lett.
|
kawa550 | 117391 | 2017. szeptember 14. 13:42 | Válasz erre: 117390 |
Az egész működése kicsit a politikusokra emlékeztet engem. Agyba főbe fényezi magát, aki segg hülye ahhoz, amiről az öreg beszél, az tátott szájjal hallgatja és istenként csodálja, aki esetleg kritikus(legtöbbször okkal) az egyből kap egy "köcsög fotelszerelő ne pofázz bele"-t az öregtől. Ma egy kis cbf 125-ről lehetett megtudni, hogy ez a legalja, amit az öreg még hajlandó a szent kezével megérinteni. Valszeg hajtókarcsapágyas, mindenki más számára javíthatatlan, mert egy új főtengely 400 font hozzá(= 140.000Ft) de nem is lehet kapni, de szerencsére neki van embere, aki kitolja belőle a szemet, aztán esztergálás stb és akkor még 50-et elmegy majd. Nekem pl erről más a véredényem. A hajtókar javítókészlet nincs 70 font, egy komplett főtengely meg 130-160 font közt van az ebay-en, vagy 8 eladónál. http://www.ebay.ie/itm/TKRJ-Pleuelsatz-HONDA-CBF-125-Typ-kte-Connecting-rod-kit-/132317880931?hash=item1ecec2a263%3Ag%3A6awAAOSw-EBZrTvV http://www.ebay.ie/itm/Crankshaft-Honda-CBF125-/272474501396?hash=item3f70bef114%3Ag%3Ac~EAAOSw4GVYRMN5 Azt is megtudhatjuk, hogy a 2t még ha japán is, mind szar, 20.000-et fut max, de inkább csak 10-et és kuka az egész. Na, az én 125 dt-m elmúlt 20 éves mikor hozzám került, gyári henger, gyári dugó, krosszpályán használtam rendszeresen, vagy 4 évig volt meg, váltóolaj csere, telószimering, meg gyertya csere volt az összes javítás. De ezt én csak képzelem, hisz Isten megmondta, minden 2t egy kalap szar. :))))))))) ![]() |
Gepida | 117390 | 2017. szeptember 14. 11:54 | Válasz erre: 117333 |
Én is csodáltam már a taschner garage csoda szerelő videóját. A Mester épp egy teleszkópszárat szerelt ki, majd egy beton kefnin forgatva vizsgálta az állapotát. Kommentben megjegyeztem, hogy bizony az én motoromat nem szerelné egy ilyen szakbarbár.Kaptam is hideget-meleget rendesen.
|
kawa550 | 117388 | 2017. szeptember 13. 18:54 |
Haza se értünk, próbakör aztán sikamika. :)))) Szépen műxik a kis szar, a sérült idomon kívül minden rendben van, hozzá se kell nyúlni. 100-as utazót szépen vitte Zsuzsika alatt, hátszéllel még a 120 is megy előzésnél. Annak idején tizenévesen ölni tudtam volna egy ilyenért, a tökfejnek is fülig ér a szája. :D |
kawa70 | 117387 | 2017. szeptember 13. 13:14 | Válasz erre: 117386 |
Mert ellentétes irányu erők hatnak rá. A hátsó hajt, az első tolva van mintha fékeznél, de pl fékezéskor egyirányba mutatnak az erővonalak a gumik felületén. De lehet ezenkivül más oka is.
|
Levi990 | 117386 | 2017. szeptember 13. 12:00 |
Ha már gumi. Az első gumik miért olyanok mintha forditva kellene hogy forogjanak? Lehet velem van a baj de pl a road2-3 első gumi mintája olyan mintha pont fordítva kellene forogjon a jobb vízelvezetés miatt, de mégsem.
|
galoscsabus | 117385 | 2017. szeptember 13. 06:03 | Válasz erre: 117383 |
Úgy emléxem, hogy 3000 mérföld, ami kb. 5000 km lehet. Amúgy igénytelen, egyszerű kis masina, megy szorgalmasan, csak azt a kurva alapjáratot nem lehet rajta beállítani. |
Robi70 | 117384 | 2017. szeptember 12. 23:19 | Válasz erre: 117380 |
Kettő pr4-et koptattam el tavaly és tavalyelőtt. Nagy megelégedéssel. Azt nem állítom, hogy nem csúszott meg, de csak apró, kontrollálható csusszanások voltak. Július óta Pirelli Angel gt-t koptatok a hátsó keréken és ez hajlamosabb tapadást veszíteni. De minimális a különbség a két gumi között. Talán mert többet használtam, több a bizalmam a Michelinben. Ha futásteljesítményben nem lesz nagy különbség, visszatérek a misihez. Esetleg előhozakodnak addigra a pr5-tel, azt meg mindenképp kipróbálom. Ha már a 3 és a 4 jól bevált. |
kawa550 | 117383 | 2017. szeptember 12. 22:29 | Válasz erre: 117381 |
Különben mennyi ezeknek a szerviz periódus? 3000?
|
kawa550 | 117382 | 2017. szeptember 12. 21:50 | Válasz erre: 117381 |
Tyúk vagy tojás? Ki tudja?:)))))))) Köszönöm, ma már jobb kézzel ittam a kólát. Nagy dolgok ezek. :D
|
galoscsabus | 117381 | 2017. szeptember 12. 21:36 | Válasz erre: 117315 |
Háló Főszakács! Akkor már csak azt kellene eldönteni, hogy a H tanulta el ezt a Y-tól, vagy fordítva? Mert a kölök XT125R csettegőjén sincs olajszűrő :-) Én is órákon át kerestem hozzá az első szörvízkor az alkatrészt, aztán eszembe jutott, hogy talán meg kellene nézni a motort, mert hátha.....és igen. :-O Vállad gyógyulgat? |
SzVZoli | 117380 | 2017. szeptember 12. 21:18 |
Sziasztok ! Ez a motorgumi téma nekem pont aktuális lesz,tavaszal szeretném cserélni Úgy gondoltam hogy majd a Pr 4 lesz a befutó,de már jópár ember írta különböző helyeken ,különböző motorokkal,hogy megcsúszott nekik a misi Valaki tapasztalt e ilyet közületek ? |
kawa550 | 117379 | 2017. szeptember 12. 18:53 | Válasz erre: 117378 |
Lehet még egyáltalán mellényúlni a nagy gyártók újabb fejlesztései közt? Pr4, Angel, Roadsmart, Roadtec 01, Cra3, stb. Biztos vannak kis különbségek, de hogy szar lenne, azt ezek közül egyikre se lehet már mondani. Ezek közül már nyugodtan dönthet az ember szimpátia vagy márkahűség szerint is.
|
Fido71 | 117378 | 2017. szeptember 12. 17:35 | Válasz erre: 117377 |
Én még a gyári Dunlop gumikkal vettem a TDM-et 6 évesen. Hááááát, az valami ritka sz@r volt!!! Bár ez a gumi, már nem az a gumi... |
Kucsi | 117377 | 2017. szeptember 12. 14:50 |
Gondolom rég volt téma a gumi, ezért megosztanám az új tapasztalataimat. Múlt héten voltunk az adrián, és előtte persze gumi csere volt esedékes. Ilyenkor persze az ár szokott a döntő lenni, és majd a stílusomat igazítom a gumihoz. :) Nos végül Dunlop sportmax GPR300 gumit vettem 57000 Ft-ért párban. A tesztelés meg volt szárazon és elég sok km vizen is. Azt kell mondjam, hogy elég jó a gumi. Csak azért, hátha megtetszik valakinek. (Ja és maradt egy 60%-os Metz Z8 első gumim) |