18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

night-rider 117476 2017. szeptember 22. 17:39   Válasz erre: 117475
Spórolásból nem lehet meggazdagodni.....
    

Fido71 117475 2017. szeptember 22. 17:21  
Ha szarevés az, ha valaki évente nem hagy 200ezer forintot a kútnál és ingyé' autózik, akkor legyen.
Azért azt ne felejtsd, hogy van, akinek ez másfél havi fizetés...
A zöldséges ismerős egy régi Ducatóval évi 2 millát spórol így.
Ő a legnagyobb szarevő akkor, de annyiért már rám is mondhatna bárki bármit.
Tudod: "Két fajta vélemény van. Az egyik az enyém, a másikat meg leszarom.... " :))))
    

night-rider 117474 2017. szeptember 22. 16:06  
Ezek az emberek a szarevés világbajnokai......
    

kawa550 117473 2017. szeptember 22. 14:49  
Mostan még azon agyalok, hogy az ilyen fáradt olajban úszkáló fémkopadék szemcsék tudják-e, hogy nekik be kő épülni az útjukba kerülő kopott alkatrészekbe kenőcsileg öngyógyítva a motort, vagy az csak a megfelelően drága inteligencs adalékolajban úszó szemcsék sajátja?........:))))))))))))))))))
    

Levi990 117472 2017. szeptember 22. 14:40   Válasz erre: 117471
Az egyik autókat szerelő ismerősöm csak fáradtolajjal közlekedett, 1-es punto. Az elején megszűrte addig nem volt baj aztán lusta volt arra is, a végén 25-30litert megevett az autó belőle. Azt mondta a legjobban az automataváltó olajjal ment az autó. Nem épelméjű a srác, köd volt mögötte de szart rá.
    

kawa550 117471 2017. szeptember 22. 14:04   Válasz erre: 117470
Ja hogy csak ilyen ízesítés jelleggel? Aszittem van aki ezt tölti bele úgy konkrétan.
    

Fido71 117470 2017. szeptember 22. 12:14   Válasz erre: 117467
55 literhez /bármihez/ a 4 liter /fáradtolaj/ nem okoz gondot...
Nyáron lehet full étolaj, de +5 C alatt már felesbe kell gázolajjal keverni, mert sűrű.
De ez kizárólag csak a régi adagolósokra vonatkozik.
    

lendvai 117469 2017. szeptember 22. 12:05   Válasz erre: 117468
Mondjuk 3-as. :-) Ha már számszerűséget szeretnél. :-)
    

kawa550 117468 2017. szeptember 22. 11:26   Válasz erre: 117465
Monnyuk én az első lámpákra gondoltam, amik 1 izzószálhoz tervezett foncsorral vannak ellátva, nem több pontból jövő led fényekhez, hogy azok mennyire szarok(merthogy azok, afelől nincs kétségem, csak hogy számszerűleg mennyire azok arra vok kíváncsi).
    

kawa550 117467 2017. szeptember 22. 11:22   Válasz erre: 117466
Azért ezzel kapcsolatban kérdeznék fidó bá! :)))))))))))
Hogy mennyire müxik vele jól, mert a Gyuri szerint néha már benzint kell hozzákeverni, mert ezeket a mai fullszint olajakat már nehéz meggyújtani és égni se égnek jól szerinte!
    

Fido71 117466 2017. szeptember 22. 08:54  
Na, Mester úr!
Többek között ezért is jó az öreg és buzis diesel.
Simán beletöltik a tankba /egy szűrés után/ a használt étolaj mellé és elpöfögnek azzal is.
De megy hígítóval vagy trafóolajjal is.
Persze én nem, mert az törvénybe ütközik, de hallottam ilyenekről. ;)
    

lendvai 117465 2017. szeptember 22. 08:03   Válasz erre: 117462
Nekem is van Lajosos kínai LED lámpám hátulra fehér burával, próáltam eladni, senkinek nem kellett. Mielőtt messzemenő következtetéseket próbálnál levonni: a motorral kaptam. :-)
    

kawa70 117463 2017. szeptember 21. 20:27   Válasz erre: 117461
Ne hidd, nagyon sokat eszik az olajégö. Kell az olaj rendesen.
    

kawa550 117462 2017. szeptember 21. 17:40   Válasz erre: 117460
Egy olyan kínai ledesített lámpa vs eredeti jóminőségű izzó tesztre még kíváncsi lennék, elég sok parasztot sikerült parasztvakítani ezekkel a led jelszavakkal.
    

kawa550 117461 2017. szeptember 21. 17:39   Válasz erre: 117459
Pont hogy a soproni és a nagycenki mol kutakon nem vették át tőlem akkoriban, végül a soproni szeméttelepen tudtam ingyen leadni. Azóta nem szarakodok vele, egy részét elkenegetem a karámkerítésre meg ilyesmire, a többit gyűjtöm egy nagy kannába aztán a autószerelőnk átveszi, ő azzal fűti a műhelyét. Monnyuk ha abból indulok ki, hogy tegnap 10-kor cserélt olajat a Zsuzsi micráján és akkor volt az aznap a 3. olajcseréje, akkor szerintem nem csak a műhelyt de a házat is azzal fűti. :))))))
    

kormi1313 117460 2017. szeptember 21. 16:38  
Szevasztok!

A Motorrevu.hu n vannak égő tesztek.
Érdekes olvasmánny, habár a TDM lámpáján szerintem nem segít semilyen égőtípus.
    

Tomchy 117459 2017. szeptember 21. 14:57   Válasz erre: 117458
Szerintem MOL kút a titok, ott utasításba van adva, hogy mindenkitől át kell venni a cuccot. 2 hete volt az autóban olajcsere, beszédültem az első kútra az új olaj flakonjába (Total, vagyis tuti nem ott vettem) visszatöltött fáradtolajjal, annyit kérdezett a kutas, hogy kérem-e vissza a bödönt. Nem problémáznak sokat rajta. A régi olajszűrőt viszont nem kérte.
    

lendvai 117458 2017. szeptember 20. 14:04   Válasz erre: 117457
Nem mindegik kút gyűjt löttyöket, nekem pl Gyálra kell elmennem ha le akarom adni, így 1-2 évig gyűjtögetem őket. Aztán egy része a lángok martaléka lesz, benzinnel keverve remekül rá tud venni makacskodó anyagokat, hogy füstölgés helyett égjenek. :-) De ez csak azért van, mert én nem vagyok környezettudatos és teszek az EU normákra, se flappantyún nincs, se katalizátor betétem a Leo Vince dobokban, pedig árulnak bele ilyesmit. :-)
    

kawa550 117457 2017. szeptember 20. 12:17   Válasz erre: 117456
Videóm nincs, de a folyamat ugyan ez. Idomokat lebontod annyira hogy hozzáférj a hűtőradiátor kupakjához, leveszed, alul kinyitod a leeresztőt, vagy ha türelmetlen vagy mint én, lelököd az alsó vízcsövet és 10 másodperc alatt kinn van az összes, amennyire én emlékszem, nem kell a tágulásihoz nyúlni, lefolyik az magától is. Ha lenn van, mindent vissza, radiátort csurig töltöd, ha hozzáférsz megmaszírozhatod kicsit a vastag csöveket amíg bugyog, rá a sapka, tágulási maxra tölt, beindítod hogy 1x felmelegedjen oszt kész, légteleníti saját magát.
Arra azért kíváncsi lennék, mikor beállítasz bármelyik benzinkútra a leengedett lével, főleg ha nincs számla a kezedben hogy ott vetted a csere fagyállót, pont náluk. Szerintem úgy elhajtanak a 'csába, ahogy engem is a fáradt olajammal a környékbeli mol kutakon.
    

Tibcsike68 117456 2017. szeptember 20. 00:26  
Sziasztok, egy kis szerelési tanácsot szeretnék kérni. A hűtővizet szeretném lecserélni, tavasszal vettem a motort, ki tudja, mennyi van benn, mármint hány éves a víz. Ezt a leírást találtam, szerintetek jó? http://mt-03.blog.hu/2012/04/10/2012_04_06_h_t_folyadek_csere Ha valakinek van egy jó videója, ami a TDM vízcserét mutatja, linkelje, be léci. Vagy bármi, amire oda kell figyelni, érdekel. Köszi a segítséget!
    

SzVZoli 117455 2017. szeptember 19. 19:26   Válasz erre: 117451
Van egy ilyenem ,ha érdekelne ,persze a műanyag csavarokkal
    

kellerzs 117454 2017. szeptember 19. 12:45   Válasz erre: 117447
Köszi a tanácsokat, megnézem őket. Mondjuk én elölről hallom inkább a korcolást. Esetleg nem lehet a km spirál meghajtójánál valami?
    

pandamaci 117453 2017. szeptember 18. 23:19   Válasz erre: 117446
Egyenesben csend van, lendületes élvezetes jobb -vagy bal (tökmindegy ) kanyarba bedöntve búg ? Simítsd végig a gumikat, nem-e hullámosra csipkésre kopott a 2 széle..
    

pandamaci 117452 2017. szeptember 18. 23:12   Válasz erre: 117445
Autópálya ,fizetős út, útdij kikapcs..Ennek ellenére 2017es here térképpel a szombathelyi körforgalomnál mi is rámentünk a fizetős részre. Nem én vezettem ,sötét volt eső esett, de navi után bárki beszopta volna. Elsó helyen azonnal le- eddig nem küldtek csekket. 3 hete történt
Érdekesség: ha lejössz, a navi mindenhol vissza akar terelni a pályára..
    

zsotli 117451 2017. szeptember 18. 20:30  
sziasztok!

Haveromnak sikerült eldőlni egy 97es bordó 4tx el. kormány, index, kuplungkar tört oldalidom repedt de az könnyen javítható "csak" fújni kell.Viszont kicsit benyomódott a generátorfedél és valahonnan szivárog hátra az olajat a középdobra. Valamikor lebontja és nekiáll keresni a szivárgást. Egyenlőre gyors átnézéssel nincs meg hogy honnan jön. Első kérdés nem tud e valaki szétszedett blokkot aminek eladnák külön a generátorfedelét. Mindenki komplett blokkot akar rásózni.
    

nferro 117450 2017. szeptember 18. 19:47   Válasz erre: 117449
Az állvány jól hallható. A jobb oldal 100%-ra.:)
    

ati5995 117449 2017. szeptember 18. 19:04  
Ha bátor vagy akkor ,lábtartó-középállvány-a csizmád-füled stb.
    

ati5995 117449 2017. szeptember 18. 19:04  
Ha bátor vagy akkor ,lábtartó-középállvány-a csizmád-füled stb.
    

Robi70 117448 2017. szeptember 18. 18:49   Válasz erre: 117446
Kardán wazze! Kardán!:)))
Vagy nem, de az biztos.:)))
    

kawa550 117447 2017. szeptember 18. 13:01   Válasz erre: 117446
Durva mintás terepgumi használata, nem egy nyomon futó kerekek, gyári műanyagrátétes kislánckerék helyett utángyártott sima is hangosabban működik.
    

kellerzs 117446 2017. szeptember 18. 12:38  
Sziasztok!
Van esetleg valakinek ötlete, hogy kanyarban mi korcol? Első hátsó kerékcsapágyak, hátsó lánckerék csapágya, fékbetétek cserélve és még mindig olyan a hangja kanyarokban mintha valamelyik csapágy morogna.
    

kawa550 117445 2017. szeptember 18. 12:20   Válasz erre: 117442
Időpont meg útvonal stimmel, ő lehetett, a miénket befizetjük. Közben ha nehezen is, de sikerült elérni ezeket a faszokat. Ahogy az egy gerinctelen szar cégtől várható volt, az, hogy segítettem nekik 2 problémás ügyet elkerülni a saját költségemen, bár semmi sem kötelezett rá csak a jószándék, a köszönet annyi hogy jól van bazdmeg, akkor csak a sajátodat fizesd be. Hogy esetleg köszönjük és méltányosságból valami engedmény a miénkből, az nem fér bele.
    

kawa550 117444 2017. szeptember 18. 12:16   Válasz erre: 117443
Én is erre gondolok, hogy a térkép szerint az még egy már használható de még nem díjfizetős szakasz lehet, 2016 Q1-es a térkép. Egyszer engem is ráterelt motorral, de azonnal lejöttünk amint lehetett, akkor elkerültük a kamerát, a gyerek valszeg később jött le.
    

lajostrom 117443 2017. szeptember 18. 11:38   Válasz erre: 117441
Sajnos tényszerűen matricás fizetős pedig csak autóút. Az a lemondott miniszter aki becsajozott sokáig fékezni tudta de a Csorna elkerülővel kB.egyidöben fizetős lett.
    

Robi70 117442 2017. szeptember 18. 11:25   Válasz erre: 117441
Akkó kinek a büntiét csengetted a kasszába?
Lehet nem is a gyerek hozta össze?
Esetleg nem a gps bugzott, hanem az ótópálya kezelő pc-je?
    

kawa550 117441 2017. szeptember 18. 11:03  
Ezek az útdíjbirságolók ott vannak a szeren.
A baleset napján este a gyerek egyedül jött haza Nagykanizsáról. A fél éves jogsijával még soha nem volt egyedű 3-4 falunyinál messzebb, autópályán se járt még eddig. A tetves mohabá egyszerű jól követhető módban valamiért akkor is betervezi a Nagykanizsa-Kópháza útvonalba a Szombathely környéki Ölbő egy pár kilométeres autópálya szakaszát, ha ki van kapcsolva az autópályák használata, vagy valami bug a szoftverben vagy térképhiba, tökmind1, rutintalan a gyerek, feltévedt, kifizetjük, rendben vagyunk.
Aztán lapozok tovább a borítékban kapott oldalak közt, és ott a következő azonnal fizessél vagy kiherélünk felszólítás, de ott már mint kedves Noda Csaba Jánosként szólítanak meg.
Aztán továbblapozva megint kiherélős fenyegetés, de itt már kedves Pedro-Döbi Car kft-nek szólítanak.
Hogy énnekem mennyi nevem van vazzeg, elmehetnék valami brazil sorozat szereplőjének. :))))))))))))))))))))
    

Utalatos 117440 2017. szeptember 18. 08:30   Válasz erre: 117439
A hetfoi munkakezdes elott kifejezetten frissito olvasmany volt, koszonet erte.
De igazabol a lany blogja az erdekesebb, egyszeruen jobban van megirva, azt nagyon elveztem, talan mert "atelhetobb" minden sora:-)
Olvassatok azt is! "Bogarak a fogaimban"
    

Flenegen 117439 2017. szeptember 17. 21:17  
Ezt a blogot ismeritek?

http://ontherun.blog.hu/2017/09/16/kicsimmel_torokbe
    

lendvai 117438 2017. szeptember 17. 20:10   Válasz erre: 117437
Hehe, ez tetszik, pacsi! :-)
    

kawa550 117437 2017. szeptember 17. 17:01   Válasz erre: 117436
Ja, igazad lehet. És annak hogy én ausztriában dolgozok, mi köze ahhoz hogy elégedetlen voltam egy magánkézben lévő programszervező cég munkájával?
    

night-rider 117436 2017. szeptember 17. 16:25   Válasz erre: 117435
Gyula te fogalomzavarban szenvedsz én itt születtem ..te meg önként választottad ..gondolom nem fegyverrel kényszeritettek hogy ausztriában dolgozz...
    

kawa550 117435 2017. szeptember 17. 15:52   Válasz erre: 117430
Akkor remélem te meg minden este hálaadó imát rebegsz orbánokhoz, gyurcsányokhoz meg bajnaikhoz, mert te meg az ő szekerüket tolod évek óta ugye? Mert akinek a szekerét vagy kénytelen tolni, azt nem fikázhatod ugye?
    

varajani 117434 2017. szeptember 17. 15:16   Válasz erre: 117432
Barátomnak kellene a 4TX, de nincs otthon net. csak jogsi:-)
    

lajostrom 117433 2017. szeptember 17. 15:01   Válasz erre: 117429
Zsuzsika szerencse lánya! Felkötött karú, fájólábú,nem túl szeretem zenére, tumúltusba partner nem terem minden bokorban, tudom! Pl én még a Lidl-t is magamba tolom ha békére vágyok. Ès még így se.
    

lajostrom 117432 2017. szeptember 17. 14:50   Válasz erre: 117431
Tán magadnak? Vagy segítesz?
    

varajani 117431 2017. szeptember 17. 14:42   Válasz erre: 117430
Jó állapotú 4TX-et keresek, magyar rendszámosat!
    

night-rider 117430 2017. szeptember 17. 14:31   Válasz erre: 117429
Gyula a rutin megöl...a kenyéradó nemzetedet neg ne fikázd hiszen tizen..huszéve az ő szekerüket tolod....
    

kawa550 117429 2017. szeptember 17. 14:14   Válasz erre: 117428
Az az egy számuk van, ami ott van a kocsiban a zenéim közt, az egyetlen amit igazán szeretek, a többivel csak úgy elvagyok. Az volt a nyitószám, úgy szólt hogy felállt a kezemen a szőr, és egyben ez volt a csúcspont is, onnan nekem már csak lefelé ment, a ráadásnál már reménykedtem hogy csak 1 szám lesz, de 3 lett, alig vártam hogy visszamehessek a kocsiba ledőlni kicsit. A színpadból még az én magasságommal se lehetett semmit látni csak a kivetítőket. Zsuzsikának megvolt a nagy kívánsága, voltunk együtt stones koncerten, oszt ennyi, nem ez volt életem koncertje, sőt. Ez a red bull ring meg egy röhej, a parkolás, a megközelítés, a szervezés mind kritikán aluli volt. Kapuban a motozógyerek első dolga volt, hogy megmarkolta a felkötött vállamat, olyant ordítottam a pofájába hogy egy métert ugrott hátra, aztán már nem is volt kedve folytatni.
Nem mellesleg a sárga mellényesek közt többségben voltak a sötétbőrűek, ha ide valaki be akart volna juttatni valami nem odavalót, biztos kurva nehéz dolga lett volna a hittársai közt......
    

lajostrom 117428 2017. szeptember 17. 13:26   Válasz erre: 117427
Szimpátia az ördöggel..
    

kawa550 117427 2017. szeptember 17. 12:00  
Gurulás nem volt csak gördülés. Ahogy azt már alant vizionáltam, még egy Rolling Stones koncertet is el tud baxni egy fájós láb, fájós váll, meg a bokáig érő sárban 5 órát tapicskolás, meg az oda-vissza úton 10db több kilométeres dugó az autópályán, az, hogy este a parkolóból kijutás első 3 métere 3(!!) óráig tartott a kiváló szervezésnek meg a segg böszme osztrák zsaruk "irányításának" köszönhetően, az már csak a hab volt a torta tetején. 11 előtt vége volt a koncertnek, hajnali 5-kor értünk haza a 190km-es útról autópályázva.
    

nferro 117426 2017. szeptember 16. 20:44   Válasz erre: 117418
Hello.
keresd petya89-et.
    

night-rider 117425 2017. szeptember 16. 18:41   Válasz erre: 117421
Volt kicsi fürdés is..pápától györig
    

1Laciapu 117424 2017. szeptember 16. 16:17  
Nemtom, de mikor legutóbb ott voltunk még rendben volt a gravitáció ☺
    

night-rider 117423 2017. szeptember 16. 16:11   Válasz erre: 117422

    

night-rider 117422 2017. szeptember 16. 16:09   Válasz erre: 117421

    

night-rider 117421 2017. szeptember 16. 16:05   Válasz erre: 117420
Megint csak a virtualitás..közben én nemsokára végzek a bakony megkerülésével
    

Flenegen 117420 2017. szeptember 16. 14:50   Válasz erre: 117419
Minek nekem ellenség, ha két ilyen jó BMW-barátom is lehet:)
    

mati12 117419 2017. szeptember 16. 14:37   Válasz erre: 117416
Ne keseregj.....! Ha nem jön össze linkelek majd Youtube-os videókat neked...:-))
    

GSzabolcs 117418 2017. szeptember 16. 13:47  
Sziasztok,

Crashbar-t szeretnék vésérolni a TDM 850esemre. Tudnátok ajánlani oldalakat vagy eladókat? Ha külföldi az sem gond.

Köszi előre is.
    

kawa550 117417 2017. szeptember 16. 10:03   Válasz erre: 117416
perpill sok esélyed tényleg nincs, esik a hó.
http://hu.bergfex.com/skiheiligenblut/webcams/c4248/
Nekem meg Rolling Stones jegyem van mára az osztrák Red Bull Ringre. Hideg van, szakad az eső, ha ácsorogni kell órákat, fáj a lábam mert nem tom felvenni a visszér harisnyámat, fáj a vállam meg az oldalam. Hát, biztos faxa lesz, pont így képzeltem hónapokkal ezelőtt mikor megrendeltük a jegyeket......
    

Flenegen 117416 2017. szeptember 16. 08:59   Válasz erre: 117415
Hószánozni megyünk nem motorozni, ha ilyen marad az idő. A jövő hétre terveztük, de szerintem esélytelen.
    

night-rider 117415 2017. szeptember 16. 08:57   Válasz erre: 117414
na mi ujság flenegen voltál motorozni a glockneren?
    

Flenegen 117414 2017. szeptember 16. 08:42  
Nincs valakinek eladó V szériás oldaldobozhoz eladó konzolja?

A Kappa kxl347 vagy Plx 347 a pontos típus.

Érdekelne!
    

Tibcsike68 117413 2017. szeptember 15. 23:16   Válasz erre: 117392
Én is csak meg tudom erősíteni, hogy az elől egy foggal kevesebb lánckeréktől sokkal jobb lett a motor dinamikája. Ezen lehet számolgatni, hogy mennyit változik az áttétel. http://www.gearingcommander.com/
    

Robi70 117412 2017. szeptember 14. 23:24   Válasz erre: 117405
Úgy emléxem hátul 2 foggal nagyobb lánckerékhez még elég a gyári lánc hosszúság.
    

kawa550 117411 2017. szeptember 14. 22:16   Válasz erre: 117410
Ès ha főtengelyes lesz, az természetesen a szar blokk miatt van, olajat nem kell cserélni.
    

SzVZoli 117410 2017. szeptember 14. 20:53  
Ha már a Taschnerbácsi ,akkor van a face-n egy másik motorszerelő csávó is
Gandalfmotor ,aki úgyszintén elkezdett videózni
Még csak pár videója van ,de szétborított egy 4TX blokkot ,az valami szörnyű hogy hogyan nézki
https://www.facebook.com/Gandalf-Motor-Motorker%C3%A9kp%C3%A1r-jav%C3%ADt%C3%A1s-karbantart%C3%A1s-1722855631308801/
    

lendvai 117409 2017. szeptember 14. 20:49   Válasz erre: 117407
Na igen, a hengerfejben a menet hirtelen összehúzódott a hideg gyertyától, a gyertya meg hirtelen tágulni kezdett a forró hengerfejtől és kész a baj, szétfeszítette a hengerfejet. :-) Tanulságos történetek ezek, sokat tanulhatunk belőlük. :-) Én mindig lehűtöm a számat a fagyasztóba dugva a fejem, mielőtt hűtött italt iszok, nehogy a hideg folyadék szétrepessze a fejem. :-)
    

kawa550 117408 2017. szeptember 14. 20:37  
Ja és a mester zsenialítását igazolja, hogy már 15.000-en látták a videót.
A gangnam style-t meg 2.9 milliárdan, szóval az a világ legjobb zenésze, ez logikus....:))))))
    

kawa550 117407 2017. szeptember 14. 20:35   Válasz erre: 117406
Pedig estére is jutott gyöngyszem! :))))))))))))
Ha jól hámozom ki a lényeget(nem eccerű), a meleg blokkba betekert hideg gyertya úgy lehűtötte a hengerfejet, hogy megrepedt. Nyilván az idom, tank, légszűrőház meg az összes stb leszerelése közben is járt a motor, hogy forró maradjon, a gyertyát meg valszeg folyékony nitrogénba mártva tekerték be. Vagy valami ilyesmi.....:)))))))))))
https://www.facebook.com/299706513435124/videos/1634419023297193/
    

lendvai 117406 2017. szeptember 14. 20:19   Válasz erre: 117391
Megnéztem most már én is ezt a híres mestert. Hát nekem úgy tűnik mentálisan senki nincs ott rendben. :-) Remek szociológiai esettanulmány lenne, de túl egyszerűek a gondolatok. Meglehet az IQ miatt. Mindenesetre nekem eszembe nem jutna odavinni bármit, lehet, hogy rutinos az öreg és az is lehet, hogy vannak dolgok, amiket jobban tud, mint más, de a többi... nálam az olyan mesterember, aki a más munkájának a becsmérlésével van elfoglalva mehet ki az ajtón. De hadd legyen ő a király a maga kis szemétdombján, én nem szólok hozzá ott semmihez, nem is fogom olvasgatni meg a videókat nézegetni, hagyom, hogy az ő kis világa legyen. :-) Egy Testastretta DVT-vel még megnézném mihez kezd, nagyobb összegben fogadnék, hogy megbukik vele, de sebaj. :-)
    

Fido71 117405 2017. szeptember 14. 19:07  
A lánchossz miatt kérdeztem.
    

kawa550 117404 2017. szeptember 14. 19:00   Válasz erre: 117402
Sehol se vagytok.:))))))) A lentebb linkelt dt-n elől 3-al kisebb, hátul 2-vel nagyobb lánckerék vót. Nem ment többet 80-90-nél, de harmadikban is vicces volt földúton gázt adni, még krosszgumival is. :D
    

Robi70 117403 2017. szeptember 14. 19:00   Válasz erre: 117400
Szevasz Dezső 'bá. Rólad is hallani néha?
    

Robi70 117402 2017. szeptember 14. 18:54   Válasz erre: 117394
Annó tulok99, Auer Zoli kolléga cserélt elől egyel kisebb, hátul 2vel nagyobb lánckerékre. A bajnai szerpentinen együtt gurultunk és a sok kanyar között 1 rövid egyenesben, megelőzött egy traktort. Csakhogy jöttek szemből és sürgős lett vóna befejezni a műveletet. Odabaxott hát a lovak közé. De a tádé ilyen áttételezéssel, hirtelen gázadásra inkább emeli az elejét, minthogy gyorsuljon. Aszonta nem volt vidám szitu. Szemből jönnek, a feje mellett a traki kerék forog, a gyorsulást + úgy kell kigépészkedni.:)
    

kawa550 117401 2017. szeptember 14. 17:40   Válasz erre: 117399
Sajnos nem hogy kitüntetésem nincs, de még csak felterjesztve se voltam soha.... :(
:))))))))))
    

kawa550 117400 2017. szeptember 14. 17:38  
Mivanmivanmivan?! :)))))))))))
Igen nagy öröm ért ma, kaptam egy csomag házi juhtúrót ajándékba. De ami a lényeg, hogy személyesen Dinnye kezéből vehettem át! :))))))))))))))
    

Kucsi 117399 2017. szeptember 14. 17:37   Válasz erre: 117393
Lehet hogy neked még ott is menne. Nem katál még valami kitüntetést a sok levegőbe beszélésért?
    

Kucsi 117398 2017. szeptember 14. 17:33   Válasz erre: 117394
Maradt a gyári.
    

Kucsi 117397 2017. szeptember 14. 17:33   Válasz erre: 117394
Maradt a gyári.
    

csokabi 117396 2017. szeptember 14. 15:28   Válasz erre: 117395
Inkább vajákos, nem?!:)
    

night-rider 117395 2017. szeptember 14. 15:11   Válasz erre: 117393
" a kópházai csodatevő "))))
    

Fido71 117394 2017. szeptember 14. 15:11   Válasz erre: 117392
Hátul maradt a gyári vagy nagyobb lett pár foggal?
    

kawa550 117393 2017. szeptember 14. 14:27   Válasz erre: 117392
Szoktam én a levegőbe beszélni? Hát persze hogy szoktam, viszonylag ritkán beszélek a víz alatt.....:))))))))))))
    

Kucsi 117392 2017. szeptember 14. 14:24  
Kawa mester egy régebbi beírásán felbuzdulva előre egy foggal kisebb lánckereket tettem fel, és azt kell mondjam, hogy már régebben megtehettem volna ezt. Annyira más lett a motor viselkedése, sokkal jobb, hogy az csak na... :) Már 2000-től rángatás nélkül lehet vele menni. Ötödik fokozatban a 100-as tempót most 4000-res fordulattal produkálja, előtte ezt 3850 körül vitte. Szóval tök jó lett.
    

kawa550 117391 2017. szeptember 14. 13:42   Válasz erre: 117390
Az egész működése kicsit a politikusokra emlékeztet engem. Agyba főbe fényezi magát, aki segg hülye ahhoz, amiről az öreg beszél, az tátott szájjal hallgatja és istenként csodálja, aki esetleg kritikus(legtöbbször okkal) az egyből kap egy "köcsög fotelszerelő ne pofázz bele"-t az öregtől.
Ma egy kis cbf 125-ről lehetett megtudni, hogy ez a legalja, amit az öreg még hajlandó a szent kezével megérinteni. Valszeg hajtókarcsapágyas, mindenki más számára javíthatatlan, mert egy új főtengely 400 font hozzá(= 140.000Ft) de nem is lehet kapni, de szerencsére neki van embere, aki kitolja belőle a szemet, aztán esztergálás stb és akkor még 50-et elmegy majd. Nekem pl erről más a véredényem. A hajtókar javítókészlet nincs 70 font, egy komplett főtengely meg 130-160 font közt van az ebay-en, vagy 8 eladónál.
http://www.ebay.ie/itm/TKRJ-Pleuelsatz-HONDA-CBF-125-Typ-kte-Connecting-rod-kit-/132317880931?hash=item1ecec2a263%3Ag%3A6awAAOSw-EBZrTvV
http://www.ebay.ie/itm/Crankshaft-Honda-CBF125-/272474501396?hash=item3f70bef114%3Ag%3Ac~EAAOSw4GVYRMN5
Azt is megtudhatjuk, hogy a 2t még ha japán is, mind szar, 20.000-et fut max, de inkább csak 10-et és kuka az egész. Na, az én 125 dt-m elmúlt 20 éves mikor hozzám került, gyári henger, gyári dugó, krosszpályán használtam rendszeresen, vagy 4 évig volt meg, váltóolaj csere, telószimering, meg gyertya csere volt az összes javítás. De ezt én csak képzelem, hisz Isten megmondta, minden 2t egy kalap szar. :)))))))))
    

Gepida 117390 2017. szeptember 14. 11:54   Válasz erre: 117333
Én is csodáltam már a taschner garage csoda szerelő videóját. A Mester épp egy teleszkópszárat szerelt ki, majd egy beton kefnin forgatva vizsgálta az állapotát. Kommentben megjegyeztem, hogy bizony az én motoromat nem szerelné egy ilyen szakbarbár.Kaptam is hideget-meleget rendesen.
    

kawa550 117389 2017. szeptember 13. 22:43  
:)
    

kawa550 117388 2017. szeptember 13. 18:54  
Haza se értünk, próbakör aztán sikamika. :))))
Szépen műxik a kis szar, a sérült idomon kívül minden rendben van, hozzá se kell nyúlni. 100-as utazót szépen vitte Zsuzsika alatt, hátszéllel még a 120 is megy előzésnél. Annak idején tizenévesen ölni tudtam volna egy ilyenért, a tökfejnek is fülig ér a szája. :D
    

kawa70 117387 2017. szeptember 13. 13:14   Válasz erre: 117386
Mert ellentétes irányu erők hatnak rá. A hátsó hajt, az első tolva van mintha fékeznél, de pl fékezéskor egyirányba mutatnak az erővonalak a gumik felületén. De lehet ezenkivül más oka is.
    

Levi990 117386 2017. szeptember 13. 12:00  
Ha már gumi. Az első gumik miért olyanok mintha forditva kellene hogy forogjanak? Lehet velem van a baj de pl a road2-3 első gumi mintája olyan mintha pont fordítva kellene forogjon a jobb vízelvezetés miatt, de mégsem.
    

galoscsabus 117385 2017. szeptember 13. 06:03   Válasz erre: 117383
Úgy emléxem, hogy 3000 mérföld, ami kb. 5000 km lehet.
Amúgy igénytelen, egyszerű kis masina, megy szorgalmasan, csak azt a kurva alapjáratot nem lehet rajta beállítani.
    

Robi70 117384 2017. szeptember 12. 23:19   Válasz erre: 117380
Kettő pr4-et koptattam el tavaly és tavalyelőtt. Nagy megelégedéssel. Azt nem állítom, hogy nem csúszott meg, de csak apró, kontrollálható csusszanások voltak.
Július óta Pirelli Angel gt-t koptatok a hátsó keréken és ez hajlamosabb tapadást veszíteni. De minimális a különbség a két gumi között.
Talán mert többet használtam, több a bizalmam a Michelinben. Ha futásteljesítményben nem lesz nagy különbség, visszatérek a misihez.
Esetleg előhozakodnak addigra a pr5-tel, azt meg mindenképp kipróbálom. Ha már a 3 és a 4 jól bevált.
    

kawa550 117383 2017. szeptember 12. 22:29   Válasz erre: 117381
Különben mennyi ezeknek a szerviz periódus? 3000?
    

kawa550 117382 2017. szeptember 12. 21:50   Válasz erre: 117381
Tyúk vagy tojás? Ki tudja?:)))))))) Köszönöm, ma már jobb kézzel ittam a kólát. Nagy dolgok ezek. :D
    

galoscsabus 117381 2017. szeptember 12. 21:36   Válasz erre: 117315
Háló Főszakács!
Akkor már csak azt kellene eldönteni, hogy a H tanulta el ezt a Y-tól, vagy fordítva?
Mert a kölök XT125R csettegőjén sincs olajszűrő :-)
Én is órákon át kerestem hozzá az első szörvízkor az alkatrészt, aztán eszembe jutott, hogy talán meg kellene nézni a motort, mert hátha.....és igen. :-O
Vállad gyógyulgat?
    

SzVZoli 117380 2017. szeptember 12. 21:18  
Sziasztok !
Ez a motorgumi téma nekem pont aktuális lesz,tavaszal szeretném cserélni
Úgy gondoltam hogy majd a Pr 4 lesz a befutó,de már jópár ember írta különböző helyeken ,különböző motorokkal,hogy megcsúszott nekik a misi
Valaki tapasztalt e ilyet közületek ?
    

kawa550 117379 2017. szeptember 12. 18:53   Válasz erre: 117378
Lehet még egyáltalán mellényúlni a nagy gyártók újabb fejlesztései közt? Pr4, Angel, Roadsmart, Roadtec 01, Cra3, stb. Biztos vannak kis különbségek, de hogy szar lenne, azt ezek közül egyikre se lehet már mondani. Ezek közül már nyugodtan dönthet az ember szimpátia vagy márkahűség szerint is.
    

Fido71 117378 2017. szeptember 12. 17:35   Válasz erre: 117377
Én még a gyári Dunlop gumikkal vettem a TDM-et 6 évesen. Hááááát, az valami ritka sz@r volt!!!
Bár ez a gumi, már nem az a gumi...
    

Kucsi 117377 2017. szeptember 12. 14:50  
Gondolom rég volt téma a gumi, ezért megosztanám az új tapasztalataimat.
Múlt héten voltunk az adrián, és előtte persze gumi csere volt esedékes. Ilyenkor persze az ár szokott a döntő lenni, és majd a stílusomat igazítom a gumihoz. :)
Nos végül Dunlop sportmax GPR300 gumit vettem 57000 Ft-ért párban.
A tesztelés meg volt szárazon és elég sok km vizen is. Azt kell mondjam, hogy elég jó a gumi. Csak azért, hátha megtetszik valakinek. (Ja és maradt egy 60%-os Metz Z8 első gumim)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118