nagyK | 11979 | 2015. október 18. 07:36 | Válasz erre: 11977 |
E rnõ N agyon I smert G erjesztõ M egoldást A karsz ? |
nagyK | 11978 | 2015. október 18. 07:31 | Válasz erre: 11972 |
Köszi a segitséget, hasznos és érdekes volt.. Ha arra járok biztos,hogy meg fogom nézni. :-)) |
ErErpower | 11977 | 2015. október 17. 20:43 | Válasz erre: 11975 |
Tudod ilyet használok néha, ha bevetésen vagyok és írok utána! :-)))) "remélem tudja vki hogy mi ez mert nem magyarázkodok"! :-))))
![]() |
kicsi | 11976 | 2015. október 17. 19:37 | Válasz erre: 11975 |
Nem mindig sikerül egyértelmûen fogalmaznia. Lehet, úgy, mint most nekem :)) |
Gyurci | 11975 | 2015. október 17. 19:34 | Válasz erre: 11974 |
"... mert bár volt már rá példa, hogy sikerült dekódolni Ernõ sorait..." Ne haragudj, de ezt nem tudom értelmezni... ;) :))) |
kicsi | 11974 | 2015. október 17. 19:26 | Válasz erre: 11972 |
Köszi, tényleg jól jött a segítséged, mert bár volt már rá példa, hogy sikerült dekódolni Ernõ sorait, ez most nem sikerült teljesen. :)
|
ErErpower | 11973 | 2015. október 17. 18:18 | Válasz erre: 11972 |
Látjátok! van 1! okos ember akinek bejött....Grat! hát szomorú hogy ennyire tudtok valamicskét :-)))
|
Gyurci | 11972 | 2015. október 17. 18:15 | Válasz erre: 11971 |
Segítek, mert ezt Power Kollégától soha nem tudod meg, szóval: Az Üzlet a korzónt az eperjesi kerületben lévõ Kisszeben városkában forgatták 1965-ben. Jan Kadar és a cseh Elmar Klos alkotása 1966-ban megkapta a legjobb külföldi filmnek járó Oscar-díjat. Az "üzlet" és a réztábla ennek állít emléket. :) |
kicsi | 11971 | 2015. október 17. 15:56 | Válasz erre: 11970 |
Azért van különbség abban, hogy milyen:-ágyú,-börtön,-kocsma,-paplan,-vagy torta :))
|
nagyK | 11970 | 2015. október 17. 14:58 | Válasz erre: 11967 |
A tábla a fontos,hansúlyos a többi töltelék.... :-)))
|
kicsi | 11968 | 2015. október 17. 11:26 | Válasz erre: 11966 |
nem, nem a legjobb :)) Kisszeben(Sabinov) alakban jobban tetszett volna :)) |
ErErpower | 11966 | 2015. október 17. 10:33 | Válasz erre: 11964 |
(Sabinov) Kisszeben így már jó lesz? :-))
|
nagyK | 11965 | 2015. október 17. 10:27 | Válasz erre: 11962 |
"Kép elárul mindent aki ismeri! ;-) " Akkor ebben a -"szellemben"-teszek fel én is képet.... :-))) ![]() |
nagyK | 11964 | 2015. október 17. 10:19 | Válasz erre: 11962 |
Úgy látom, hogy az ismeret terjesztés nem túl erõs oldalad.. :-)) Próbáld megosztani a "tudásod", más "gyengébb" képességüekkel,hidd el jól fog esni...... :-))) |
ErErpower | 11960 | 2015. október 16. 16:45 | Válasz erre: 11959 |
Így kell járni a tieddel is! :-))) https://www.youtube.com/watch?v=PAwmeLYEL_U |
részvényes | 11959 | 2015. október 16. 15:31 |
Ámberek! Lehet gyünni! http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5526&session_id=SESSION_ID Üdv! |
nagyK | 11956 | 2015. szeptember 16. 08:55 | Válasz erre: 11955 |
Na ide jó a tempomat, amit máshol fejtegetsz.... :-)))))
|
kicsi | 11955 | 2015. szeptember 15. 20:45 | Válasz erre: 11954 |
szia Ferkó! Ezzel csak egyetérteni lehet. Persze az a túra nagyon izgalmas lehetett Debrecen és Nyíregyháza között, tele technikás egyenesekkel...:) Illetve, lehet, hogy nem is jól fogalmaztam, csak egy technikás egyenes van, igaz az Debrecentõl Nyíregyig tart :) |
Ferko | 11954 | 2015. szeptember 15. 20:37 | Válasz erre: 11943 |
Évi, ügyes vagy így kell ezt csinálni. Nem szabad soha belemenni olyanba amit nem igazán szeretnénk. Úgy kell motorozni, hogy azt élvezzük és ne egy stressz legyen a motorozás. Természetesen ez mindenkinek mást jelent, tudása, motorja és vérmérséklete szempontjából. Mindig csak úgy szabad menni, hogy azt tényleg érezzük és ne legyen sok. Túrát csak így lehet igazán élvezni. Évi példamutató voltál.
|
kicsi | 11953 | 2015. szeptember 15. 17:52 | Válasz erre: 11952 |
Nem tudtad, én is lassulok ám :) Különben meg mentünk már együtt az új járgányoddal :) Legfeljebb én is csak egy Hondával fogok menni :) |
Daty | 11952 | 2015. szeptember 15. 14:04 | Válasz erre: 11951 |
Sajnálom Pali, nem gondoltam, hogy ráérsz!:-((( Legközelebb szólok, ha ráérsz, ha nem!:-) Kíváncsi leszek, mennyire fog tetszeni a tempó... Persze, szerpentinen, amit a hasmagasság enged, egyenesben meg 120 így is megvan.:-) Ja, és ahhoz képest, hogy cruiser, már csak fél centis a majrécsíkom.:-D |
Dodi007 | 11950 | 2015. szeptember 14. 21:29 | Válasz erre: 11943 |
Az átlag volt 126,43, szóval, beleszaladtunk a 220-230-ba is néha. :-) Adrenalin rendben volt. :-) :-)
|
Daty | 11949 | 2015. szeptember 14. 20:59 | Válasz erre: 11942 |
Én, meg mint írtam Évinek, "megkívántam" az általad emlegetett Breznót, így oda mentünk. Ha lett volna idõnk, kinéztünk Volna Chopokra is.:-) |
Daty | 11948 | 2015. szeptember 14. 20:57 | Válasz erre: 11939 |
Sajnos nem olvastam a fórumot, így nem volt módom szólni. Breznó-Poprád környékét motoroztam be feleségemmel. 423 km lett a vége. 11.15-kor indultunk, egy késõi ebéddel Aggteleken este 19.30-ra értünk haza. Isteni volt!:-)) |
kordaz | 11947 | 2015. szeptember 14. 08:37 | Válasz erre: 11938 |
Persze-persze. 3-3,5... értem én.....:D egyenesen termeli a bömcsi a benzint neeeem? :D
|
nagyK | 11944 | 2015. szeptember 14. 07:19 | Válasz erre: 11941 |
Gratulálok! Hol, merre,hogyan? Mesélj!! "az igazat mondd,ne csak a valódit" .... |
KawaÉvi | 11943 | 2015. szeptember 13. 21:51 | Válasz erre: 11940 |
Köszönöm! A motorom bírná a tempót, de 130-at max autópályán megyek. Túl sokan várnak haza, akiknek fontos vagyok. Nem kell "annyira" sietnem :-) Üdv: Évi |
kicsi | 11942 | 2015. szeptember 13. 18:25 | Válasz erre: 11941 |
Már megint túráztál.és megint nem hívtál ....
|
Dodi007 | 11940 | 2015. szeptember 12. 21:47 | Válasz erre: 11939 |
Igen, kikormolás céljából, Debrecen-Nyíregy-Debrecen 2 órában, az átlagsebességet induláskor kitaláljuk (100-130 között szok lenni). Csatlakozhatsz, ha tartani tudod a tempót, 10 óra körül a Tesco parkolóban megjelenünk:-) |
KawaÉvi | 11939 | 2015. szeptember 12. 19:59 |
Sziasztok! Holnapra szervez valaki gurulást? Csatlakoznék. Köszi |
ErErpower | 11938 | 2015. szeptember 11. 14:53 | Válasz erre: 11937 |
90-120 közt! nem hallod hogy mindig ezzel járok el melletted? :D
|
kordaz | 11937 | 2015. szeptember 11. 12:40 | Válasz erre: 11921 |
3-3,5??? :))) aztatat meg hogy? 60-nal teherauto megett? |
Delon43 | 11936 | 2015. szeptember 6. 18:14 | Válasz erre: 11935 |
Nem semmi !! De a ha jól láttam akkor olyan blokk van benne , mint a Riga 16-osomba volt anno ! :)
|
nagyK | 11931 | 2015. augusztus 31. 06:19 | Válasz erre: 11930 |
Jó a pólód.../a felirat/ vetted vagy csináltattad?
|
kicsi | 11928 | 2015. augusztus 19. 07:19 | Válasz erre: 11927 |
ÁÁ, dehogy, nem veszem át a Te szokásaidat :)
|
krisztian.fz6 | 11927 | 2015. augusztus 18. 23:52 | Válasz erre: 11926 |
Ez egyáltalán nem volt vicces. Meg ne szoljál be. :-) |
krisztian.fz6 | 11925 | 2015. augusztus 18. 09:28 | Válasz erre: 11923 |
Enyém sem túl izmos 3000 fordulat alatt. :-))
|
kicsi | 11924 | 2015. augusztus 18. 09:13 | Válasz erre: 11923 |
Nyilván egyedi megítélés kérdése, hogy kinek, mit jelent az izmosság, viszont ismerve a K200-es erejét, nyomatékát(nekem is volt egy 1200GT-m)ha én mindenképpen rosszat szeretnék mondani róla, a legutolsó sorban jutna csak eszembe az, hogy lusta, nyomatékszegény. Néhány diesel autó nekem is áll az udvaron, szeretem is õket,azokat nem annyira a szórakozásra, kikapcsolódásra szoktam használni, sõt éppen ellenkezõleg :) Mondjuk azért egy BMW X4 3.0d-vel el tudnék szórakozni ....:) |
nagyK | 11923 | 2015. augusztus 18. 07:11 | Válasz erre: 11917 |
Nálam nem elsõdlegesen a fogyasztás miatt,hanem az alacsonyabb fordulaton hamarabb megjelenõ Nm-ek miatt.... Egyébként a mostani motoromnál is az a""""bajom"""",hogy 3000/min fordulat alatt nem túl izmos ..<lehet csak érzéki csalódás>... 1990-tõl vannak folyamatosan diesel autóim,lehet elfogult lettem... |
ErErpower | 11922 | 2015. augusztus 17. 17:33 | Válasz erre: 11918 |
Nem igaz! te jársz 10000 ezreket mármint kilóméterbe... mindig! :D erre írtam : Bár ahol gazdagság van meg BMW ott nem számít. :-) :-)
|
ErErpower | 11921 | 2015. augusztus 17. 17:30 | Válasz erre: 11919 |
Jelenlegi vel 3.3 -3.5l kicsi ahogy leírtad: nem a fogyasztás az elsõdleges.. Krisztián! a retro gépre írtam a #11916 a hozzászólást :-) |
kicsi | 11919 | 2015. augusztus 17. 16:53 | Válasz erre: 11918 |
...."nem a fogyasztás az elsõdleges..." ebben hol van az, hogy nem számít a fogyasztás? :P Különben meg meglepõdnél, hogy mennyire keveset is eszik egy BMW, igaz Ernõ? :) |
krisztian.fz6 | 11918 | 2015. augusztus 17. 16:35 | Válasz erre: 11917 |
Számít az a fogyasztás. Ha a júniusi túrán egy literrel evett volna többet 100 km-enként a kis FZ6-os, akkor majd 100 literrel tankoltam volna többet a két hét alatt. Az majd 50 ezer ft. Bár ahol gazdagság van meg BMW ott nem számít. :-) :-) |
kicsi | 11917 | 2015. augusztus 17. 15:13 | Válasz erre: 11916 |
Egy motoros túrázónak bõven nem a fogyasztás az elsõdleges szempontja motor választásánál, jelen esetben sem hiszem, hogy az motiválta volna.Inkább a különlegessége, természetesen ezzel nem azt mondom, hogy nem számíthat a fogyasztás, de (rajtad kívül) talán csak Daty tartja azt pontosan nyilván. :))
|
ErErpower | 11916 | 2015. augusztus 17. 12:53 |
2.0 L országúton, városi 2.4L 100 on, megéri neki hisz németbõl jött :)
|
nagyK | 11915 | 2015. augusztus 17. 12:50 | Válasz erre: 11913 |
Talán,de a mai diesel konstrukciók már messze túlszárnyalják a régi közhelyeket:"túl nagy súly, a nagyobb vibráció, a kényesebb mûködés, nagyobb zaj"....és a Diesel motor hatásfoka is jobb mint a Otto motoré..De lehet így van jól. |
kicsi | 11913 | 2015. augusztus 17. 10:05 | Válasz erre: 11912 |
Azt gondolom, hogy elsõsorban nem a költségek miatt.Inkább olyan okokat vélek,mint a túl nagy súly, a nagyobb vibráció, a kényesebb mûködés, nagyobb zaj.Vagy még inkább ezeknek az összessége.
|
nagyK | 11912 | 2015. augusztus 17. 09:17 | Válasz erre: 11909 |
Nyomatékos lehet alacsony fordulaton is... Vajon a nagy márkák miért nem gyártanak diesel mocit..? Tudom költséges...de.. |
kicsi | 11910 | 2015. augusztus 16. 13:15 | Válasz erre: 11909 |
Érdekes egy jószág. Az üzemanyagszûrõ elhelyezése, vagy az oldaldoboztartó... Viszont berúgókart is régen láttam nagymotoron(mi lehet alatta az a kis kar?) |
Daty | 11907 | 2015. július 14. 09:54 | Válasz erre: 11903 |
Mi szombaton voltunk ott a bringa versenyen!:-))
|
Delon43 | 11905 | 2015. július 13. 06:28 | Válasz erre: 11901 |
Az a kastély nagyon szép , gondolom a sör is jó volt ! :)
|
részvényes | 11900 | 2015. július 12. 14:37 |
A kedvencem a fa gs. A miénk a dinnyeszállitó. És a nehézjármû. ![]() ![]() ![]() |
nagyK | 11896 | 2015. július 10. 18:50 |
Lehet még valamit életre kelteni....-fórum..!!./ez nem az én gondom/....Kétszer voltam,..nem rossz/asszonypajtásnak/szinvonalas.... http://www.koroknaiautosiskola.hu/motoros-fesztival-2015-balmazujvaros/ |
Gixef | 11892 | 2015. június 1. 17:39 | Válasz erre: 11891 |
Köszi Tibi!! A hõbaglyon meg helyettünk is igyatok,nehogy kárbavesszen a mi adagunk.......:-))) |
tiberius | 11891 | 2015. június 1. 08:22 |
Szia Gixef! Jó volt hírt kapni Rólatok! Örülök hogy megtaláltad Akit,/amit/ kerestél! Még emlegetjük az esküvõtöket,én még soha addig nem voltam négy napos lagziban! Visszanéztem a szegedi topicot,még az ottani motorosok aggódtak amikor eljöttél onnan,de Zsu megnyugtatta Õket hogy jó helyre kerültél! Nekünk maradt az ígéret földje,de kitartunk! A Hõbagolyon gondolunk Rátok,mint alapítókra. Puszi Zsu-nak,üdv.Tiberius |
Gixef | 11887 | 2015. május 31. 20:33 |
Már-már lassan szégyellem az én képeimet feltenni ide...-:) De csak azért is!!!!:-)))) ![]() ![]() ![]() |
Daty | 11885 | 2015. május 31. 16:52 |
Ja, ez volt az útvonal oda: Miskolc Bánréve 571-es út 531-es út E571, E58, 50 Losoncnál 75-ös úton Gács (Halic) Gácsliget (Lehotka) Nagylibercse (Luborec) Érújfalu (Závada) Tótkelecsény (Slovenské Klacany) Nógrádszentpéter (Pótor) Nagykürtös (Velky Krtis) innen 527 Kürtösújfalu (Nová Ves) Mikszáthfalva (Sklabiná) Zsély (Zelovce) Tótgyarmat (határ) Slovenské Darmoty Balassagyarmat (22-es úton Rétség felé) Ipolyszög Érsekvadkert Rétság (E77) Szendehely Verõce (12-es út) Kismaros Nagymaros Ez meg vissza: Nagymaros (12-es út) Zebegény Szob balra alsórendû út Ipolydamásd Letkés Ipolytölgyes Vámosmikola Kemence Bernecebaráti jobbra 2-es útra Drégelypalánk Nagyoroszi Patak Dejtár 22-es útra Ipolyszög Balassagyarmat Õrhalom Szécsény Endrefalva Szalmatercs Karancsság Ságújfalu Kishartyán Salgótarján 21-es útra Bátonyterenye 23-es útra Pétervására Bükkszenterzsébet Tarnalelesz 25-ös útra Szentdomonkos Borsodnádasd Járdánháza Arló Ózd Sajópüspöki Bánréve Az útvonalat Évi állította össze, és szinte végig õ vezetett minket!:-) |
Daty | 11884 | 2015. május 31. 16:50 |
Megvolt a túra, köszönjük Évinek!:-) 467 km lett a vége, legalábbis nekem. ![]() ![]() |
Daty | 11883 | 2015. május 29. 17:37 |
Holnap reggel 9.00-kor a kazincbarcikai MOL kútról indulunk a tahitótfalui eper fesztiválra. Szívesen látunk mindenkit. |
Daty | 11880 | 2015. május 27. 20:44 |
Sziasztok! Szombaton valami hosszabbat tervez valaki, valahová? Csatlakoznék. Duna-kanyar, Üvegtigris? |