12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Oldalkocsis akarok lenni

Jani55 123 2022. december 25. 23:16  
Boldog Karácsonyt minden márkatársamnak!
    

Jani55 120 2021. május 28. 06:36  
Ismét túlvagyunk az aktuális műszaki vizsgán.
Kormányhivatali Vizsgahelyen pár nap kivételével tartották a 30 napos adminisztrációs határidőt.
Adott időpont előtt fél órával ügyfél nem volt, egyből beállítottak a csarnokba. Bejelentkezés, kérelemírás, pénztár. Mire a fizetés megtörtént, a fényképezkedés is elkészült... Vizsgabiztos közölte: minden rendben, mindjárt kiadja a papírokat, elköszönt,
Gyakorlatilag ennyi. Kis adminisztrációs hibát leszámítva, hogy a vizsgaösszeg felét fizettették velem... Újra pénztár. Mire előkerült a pénztárosnő és tudtam fizetni, előkerült egy másik vizsgabiztos, újra fényképezés, majd megállapította: minden rendben... Igen, indexelni kellett... ennyi.
Tulajdonképpen a fél órával előbbi érkezésem is beszámítva 3 óra alatt végeztünk.
    

vkami 119 2019. november 22. 13:04  
Nincs mit.
Ez a szentpétervári profinak tűnik.
    

Jani55 118 2019. november 22. 07:53   Válasz erre: 117
Köszönöm,
Mindről kiderül, már elkelt, vagy, ha az előző érdeklődő nem viszi, akkor az enyém... olyan konkrét hirdetés is van, hogy majd jövőre, a II. negyedévben... meg olyan is, hogy a kép csak illusztráció, egyébként sérült...
Egy konkrét van valahonnan Kanadából, előreutalás után küldik... meg 130 + az egyéb költségek...
Előbb megérkezik a tovariséktól, fele ennyiért... a tavasszal.
Gondoltam, itthon talán egyszerűbb és 35-50-ből.
    

vkami 117 2019. november 21. 16:58  
https://www.ebay.com/itm/Drum-Brake-Wheel-for-a-motorcycle-URAL-19/191559377210?hash=item2c99d4213a:g:PtoAAOSw3ydVnjcR


Illetve sok alkatrésze is van, érdemes körülnézni nála
    


vkami 115 2019. november 21. 16:30  
ráfot árul valaki:
http://veteranapro.hu/index.php?page=item&id=14860
    

Jani55 114 2019. november 21. 08:00  
URAL komplett kereket keresek megvételre. 19-es, dobfékes, nikkelezett, vagy feketére színezett. (csak ez a típus érdekel)
    

Spapa 113 2019. április 18. 11:01  
mzz trophy ok
    

Spapa 112 2019. március 15. 13:58  
Kéne! :-)
    

Jani55 111 2019. március 11. 19:39  
8
    

Jani55 110 2019. március 11. 19:38  
7
    

Jani55 109 2019. március 11. 19:38  
6
    

Jani55 108 2019. március 11. 19:37  
5
    

Jani55 107 2019. március 11. 19:36  
4
    

Jani55 106 2019. március 11. 19:36  
3
    

Jani55 104 2019. március 11. 19:34  
2
    

Jani55 103 2019. március 11. 19:34  
Új ural koncepció Andrew Minakov-tól
    

Jani55 102 2019. március 10. 22:24  
A gyári csörlő tudja a 400kg-ot.
    

Spapa 101 2019. február 24. 02:54  
ff
    

Spapa 100 2019. február 22. 14:07  
f
    

Spapa 99 2019. február 21. 13:46  
nn
    

Spapa 98 2019. február 21. 13:09  
ok
    

Spapa 97 2019. február 18. 11:04  
oldalkocsi
    

Spapa 96 2019. február 11. 21:51  
én is
    

Spapa 95 2019. január 27. 20:49  
f
    

Gábor 63 93 2019. január 5. 10:22  
.
    

Jani55 92 2019. január 3. 00:32  
Tessék: https://www.youtube.com/watch?v=imL33-jKubg&feature=share
    

Jani55 91 2018. december 12. 16:43  
.
    

KTib962 90 2018. december 10. 23:05  

    

bszemethy 89 2018. december 4. 10:27  
https://tinyurl.com/sidecar-motorcycle-streetview

:- )
    

Jani55 88 2018. november 29. 00:30  
Aki a hangjára is kíváncsi, hallgassa meg: https://vimeo.com/299884118
    


Utalatos 86 2018. november 10. 09:07   Válasz erre: 85
Ez így van, de érdeklödő ember vagyok, szeretem az újdonságokat, de mégjobban a nosztalgikus formákat, tárgyakat és szeretek is ezekről beszélgetni, mert alapvetően kiváncsi vagyok szinte mindenre.
Nem gondoltam, hogy ezzel "megzavarom a köreidet".
De igérem ezután csak "női dolgokba" szólok bele. Természetesen semmi sértődés nincs, becsülöm az izlésedet, vonzódásodat, küldetésedet a ritkább járművek iránt.
    

Jani55 85 2018. november 10. 08:37   Válasz erre: 84
Szíved joga szkeptikusnak lenni.
Ha simán csak a műszaki adatokból indulok ki, úgymint tömeg, akksikapacitás, motorteljesítmény, akkor az eautókhoz képest jobbnak, használhatóbbnak tűnik.
Kéretik nem megsértődni, de a szavaidból az tisztán látszik, nem te vagy a célközönség, nem neked gyártották... (nem is akarsz te oldalkocsis lenni)
    

Utalatos 84 2018. november 10. 07:49   Válasz erre: 83
Ezeket az aksikat hűteni is kell vagy a bordák csak a design része?
Szkeptikus vagyok én azzal a 165km-es hatótávval is. Itt a Balatonfelvidéken szerintem 100 se jönne össze.
A 13 órás (beépített töltős) töltés pedig egyszerűen nevetséges egy életszerű használathoz, valódi túrázáshoz pedig eleve alkalmatlan.
De legalább jó drága lehet:-(((
Nem bántom tovább, de ha lesz ilyened, vagy akár az új benzinesed szívesen megnézném. Az öregeket mindig körüljárom a rendezvényeken, utcán, használat közben már keveset látok.
Zundappok, BMW-k pedig csak veterán találkozókat gazdagítják, pedig azokban szívesen gyönyörködöm.
    


Jani55 82 2018. november 8. 19:53   Válasz erre: 81
Azt nem tudhatod, mit hoz a jövő, milyen motorokat fogsz venni 10-20-akárhány év múlva. Ha találkozókon, vagy kirándulások alkalmával, vagy bármi okból találkozunk, felülsz rá, kipróbálod, meg fog változni a véleményed és nagyon meg fogsz lepődni! Majd eldöntöd később, akarsz-e ilyen gépet magadnak.

Megbízhatatlan, korszerűtlen... Nagy tévedésben vagy! Elnyűhetetlen, abszolút megbízható, teljesen kiforrott technika. Nincs mi tönkremenjen rajta/benne, egyszerű, nem szervizigényes, mindenki ért hozzá, ezért kedvelik nagyon. A 2000 utániakon az elődmodell minden kényes pontját átdolgozták, minden japán: karburátorok, stb. Nem olcsó játék, (16e Euro-tól), ennek ellenére kb 1év a várakozás rá. A legújabbak már injektorosak, katalizátorosak, máskülönben nem lennének eladhatóak sem az unióban, sem az usában. (nem tudnak eleget gyártani, hiánycikk) Problémás példányokról, esetekről nem nagyon hallani, még a net világában sem, pedig a rosszhír gyorsan terjed... (egyébként meg, mint minden technikai dolognak, ennek is el szabad romlani, nem örökös semmi sem: egy-két karbantartási hiányosságra, elhanyagoltságra visszavezethető meghibásodásról hallani ezt-azt, mint minden más márka esetében)
    

Utalatos 81 2018. november 8. 08:12   Válasz erre: 80
Tudom soha nem lesz ilyenem, nem is venném meg, mert valahogy megbízhatatlannak, korszerűtlennek érzem, különösen a blokkját(lehe nem az, de akkor is dolgoznak a régi reflexek, hogy az oroszoktól csak durva, robosztus, energiapazarló dolgok jönnek), szóval ennek ellenére nagyon tetszik.
Talán mert gyerekkort idéz, pedig már az én gyerekkoromban is más motorokkal jártak, talán mert a motorokrol alkotott képemet testesíti meg, vagy mert azt hiszem ezzel valami más dimenzió jelentene a motorozás, talán mert kb.15 éve néztem egy angol gasztro sorozatot, ahol két idős nő fözött, mindig más helyen és egy oldalkocsis Triumph-al közlekedtek?
Nagyon szép, mert az úton levés érzetét kelti bennem. Persze az oldalkocsit elhagynám, de az sem biztos:-)
A cikkben azért van egy szó, ami csípte a szememet: miért van az, hogy egy újságíró nem tud különbséget tenni "légzsák" és "szélzsák" között, mégha egyes nyelvekben lehet azonos is. Ő magyarul írt, ott egyértelmű, miről van szó.
Persze nem ettől vacak a világ:-)))
    

Jani55 80 2018. november 7. 22:51  
Ajánlom figyelmetekbe: http://www.automotor.hu/motor/mult-es-jovo-oldalkocsis-ural-dronnal/
    

KTib962 79 2018. november 7. 14:39  
Már megint...
    

tiberius 78 2018. november 1. 18:44   Válasz erre: 76
Akkor kétfajta Velorex létezett,mert amit én ismertem,abban egy kb. 50 centis "botkormányt" kellett hirtelen hátrarántani a két ülés között,az volt az önindító. De az első önindítós motor a Tatran S 125 volt 1967-ben, (az ára 7600 Forint) dinaster volt benne,a dinamó és starter szóösszetételből adódik az elnevezés. Ha áramot kapcsolok rá,indít,ha forgatom áramot termel. 2 db 12 voltos akku működtette. (az 1960-as 500-as BMW már tudta ugyanezt)
    

gezasz 77 2018. október 31. 12:01  
y
    

varajani 76 2018. október 30. 21:08   Válasz erre: 75
A bőregérben is ezt használta a JAWA indítómotor-generátor üzemben.
    

KTib962 75 2018. október 30. 09:36   Válasz erre: 70
Ebben a motor-generátor kombiban jók az elvtársak, már a T-55-ös harckocsikon is használták, igaz ott csak indítómotor volt ha jól rémlik.
    

nferro 74 2018. október 29. 19:51   Válasz erre: 69
Megoldható. Ha az oldalkocsi is hajtva van, akkor trükköseb, a crova szárat elhajtja, ha azzal akarja az emer rögzítani a kihajtást. Ha szóló a hajtás, az nagyjából de. Leakaszt és gyááá.
    

Itil900 73 2018. október 29. 15:40   Válasz erre: 62
Még a drótok is kilátszanak! Speckó beázásmentes orosz kötés???:)))
    

Itil900 72 2018. október 29. 15:39   Válasz erre: 62
Jaj jaj
    

Utalatos 71 2018. október 29. 09:04   Válasz erre: 70
Jó, igazad van. Azért mégis csak nőből vagyok:-) Legalább azt díjazhattad volna, hogy ennek ellenére mennyire megfogott a látvány és a téma!:-)))
Akkor az a csatlakozás kizárólag a töltést, világítást, akkuk kapcsolatát szolgálja és az oldalkocsinak nincs külön, szinkronizált meghajtása.
Értem.
És mekkora teljesítménye van az e motornak? Meg hatótáv, végsebesség, stb, mert látom a BMW is megcsinálta a saját e motorját?
    

Jani55 70 2018. október 29. 08:47   Válasz erre: 69
62-es képet nézd meg jobban, a meghajtó e-motor a hagyományos kardántengelyen keresztül hajtja a hátsó kereket.
Az akksiegységek a hagyományos tank-motor helyén és az oldalkocsi csomagterében.
Töltő, energia-visszatápláló elektronikák hálózatról működik, erős lejtmenetben, féküzemben automatikusan töltő üzemmódba kapcsolnak, ekkor az e-motor generátorként működik.
    

Utalatos 69 2018. október 29. 08:09   Válasz erre: 66
Azért a benzines még mindig jobban néz ki. Azt szívesen kipróbálnám, ha oldalkocsi nélküli, szoló változatban is gyártják. Gondolom, nem egyszerűen csak lekapcsolják az oldalkocsit róla.
Hülye vagyok hozzá, de tetszik a kinézete és már arra gondoltam, lányként mekkora királyság lenne egy ilyennel járni:-)
Az oldalkocsist is ki tudnám használni, gyerekmotoroztatásra, ami persze a saját ovisaimmal tilos, illetve olyan felelősség, amit én nem engedek meg magamnak, de több olyan rendezvényen voltam, ahol szinte a legnagyobb sikere az oldalkocsisoknak volt.
Az e-ural szerintem csúf és nem is értem, milyen elven müködik.
Eddig csak olyan elektromos motorokat láttam, amiknél a kerékagyon volt a motor. Ez a láncot hajtja központilag? És az oldalkocsinál? Mert a benzinesnél ugye kardántengellyel viszik át a hajtást?
Azért környezettudatos emberként egy jó elektromos robogóra szívesen beneveznék:-)
Szünetünk van, ezért ne toljatok le, hogy munkaidőben miért fórumozok!
    

Jani55 68 2018. október 29. 06:52  
URAL evolúció legújabb tagja: E-URAL
    

Jani55 66 2018. október 29. 06:50  
E-URAL
    

Jani55 63 2018. október 28. 23:13  
E_URAL
    

Jani55 62 2018. október 28. 23:11  
Itt az E-URAL
    

Jani55 61 2017. december 30. 20:10  
Délutáni kanyar a Vértesben:
    

Jani55 60 2017. november 28. 07:59  
4.00x19 URAL eredeti orosz 4db külső+belső+védőszalag 10 éves, 10ekm-t futott, kompletten eladó. Futófelület kb élete felénél, nem javított, nem volt defektes, egyben 10eFt.
    

Jani55 59 2017. november 24. 15:18   Válasz erre: 57
Van egy katalógusom, amiből rendelni tudsz olyan csomitartót, ami nekem van.

https://www.ebay.de/itm/Zubehoerkatalog-URAL-DNEPR-ENFIELD-Origialkatalog-plus-Preisliste-Enfield-/192360594148

Bármikor érkezhetsz, elviheted, nekem már nem kell.
    


Attila85 57 2017. november 22. 11:24   Válasz erre: 56
Bocsánat lehet, hogy nem volt egyértelmű...

Jani55 nek volt egy posztja 2016. szeptember 3-án Viktormegyében cimmel.
Azon a képen láttam a motort.
    

Attila85 56 2017. november 22. 11:20   Válasz erre: 40
Szia!

Van egy Dnepr MT16 os motorom és pontosan olyan oldalkocsi pótkerekére szerelhető csomagtartót keresek, mint amilyen ezen a képen van.
Tudnál-e tippet adni, hogy hol kaphatnék ilyet. Köszönöm a választ előre is.
Attila Kecskemétről.
mail: csertoatyi@gmail.com
    

Jani55 55 2017. október 24. 19:02  
Új modell:
    

Jani55 54 2017. október 21. 09:32  
IMZ
    

Jani55 53 2017. október 21. 09:29  
75 éves az IMZ (Irbit Motocikle Zavod).
    

Jani55 52 2017. április 19. 21:16   Válasz erre: 51
Köszönöm, megtaláltam én is, (két irányból is).
    

varajani 51 2017. április 19. 15:52   Válasz erre: 50
Ha már van oldalkocsid, ezt ki ne hagyd!
http://onroad.hu/2017/04/18/oldalkocsis-motorok-versenye-a-bajkal-to-jegen-extrem/
    

dlsatya 50 2017. április 6. 11:00  
Dönthető oldalkocsit készítésével foglalkozik itt valaki? Vagy ismertek ilyen személyt?
    

varajani 49 2017. április 5. 11:23   Válasz erre: 47
Úgy értettem, hogy az új motor a gyári promóciós videón nagyon szép. A házilag épített összkerékhajtású szerkezet nem szép, de igen hasznos,mert kihúzta a sárból az egész kócerájt!
    

csanyi 48 2017. április 5. 08:52  
Ééés itt a nem szép és csak adott helyzetekben hasznos változat is, 2.30 körül látható miképp kell vele menni:): http://www.youtube.com/watch?v=UFK4A2XczlI
    

Jani55 47 2017. április 5. 08:37   Válasz erre: 46
"Ez nem olyan szép, de hasznos!" Ne haragudj, de ez így értelmezhetetlen, (minthogy a fordítottja is: nem olyan ronda, de haszontalan!)
Szép, kecses, csinos, vagy ronda, kecstelen, ízlés, megítélés dolga és erősen szubjektív. Hasznos, vagy kevésbé hasznos, esetleg haszontalan, a használó igényei, a használat módja alapján lehet változó, sőt az is lehet, egyáltalán nem használjuk ki a gép biztosította tulajdonságokat, lehetőségeket.
Szerintem mindkettő szép (a maga módján), a hasznossága is alapvetően ugyanaz (miután ugyanarról a gépről, típusról, de újabb és értelemszerűen korszerűbb modellváltozatról van szó).
    

varajani 46 2017. április 4. 12:21   Válasz erre: 45
Ez nem olyan szép, de hasznos!
https://www.youtube.com/watch?v=TLr-7nPFQBs
    

Jani55 45 2017. április 4. 09:48  
Tessék nézni: https://www.youtube.com/watch?v=fBpdISGeux8
    

Jani55 44 2017. április 4. 09:48  
Tessék nézni: https://www.youtube.com/watch?v=fBpdISGeux8
    

Jani55 43 2017. április 4. 09:48  
Tessék nézni: https://www.youtube.com/watch?v=fBpdISGeux8
    

Hr.Geiger 42 2017. február 18. 15:21   Válasz erre: 40
Jól néz ki a fogatod! :-)
Az utóbbi id?szakban " rákattantam" én is az " autózás el?szobájára", talán nem véletlenül, hisz apró gyerekként egy Duna oldalkocsiban szocializálódtam, ami nagyapám T5-ös Pannóniájához volt kapcsolva. Valószín?leg ez lehet az oka ennek a nosztalgikus vonzódásnak a háromkerek?ek felé. Viszont az URAL-t túl drágának tartom, azért akárhonnét is nézzük, ez egy lassan 80 éves m?szaki színvonal, eljárt már felette az id?. ( A BMW 1938 február 18-án mutatta be az R71-es modelljét, amir?l a szovjet elvtársak megkezdték a másolást 1941-ben. ) Nem is értem, hogy az oroszok miért nem követték a fejlesztésekben az etalon BMW-t? Valószín?leg ez is lehet az oka, hogy a hazai piacon alig tudnak már eladni, ha a bolond amerikaiak nem zsongtak volna be a márkáért, akkor már lelakatolhatták volna az irbiti gyárat. :-) Bájos, nosztalgikus a motorozás romantikus id?szakába repít vissza az Ural, de én inkább egy ilyen fogatban gondolkodom..., a szóló motorkerékpár már a garázsban van hozzá. :-)
    

Jani55 41 2017. február 17. 23:35  
A márka: https://www.youtube.com/watch?v=UUZOzT4F0DI
    

Jani55 40 2016. szeptember 3. 22:05  
Viktormegyében
    

Jani55 39 2016. augusztus 30. 18:06   Válasz erre: 25
Most visszaolvasva, 4 év és 33ekm után jelezném, semmi probléma, abszolút üzembiztos, nyáron-télen, esõben, bármikor, bárhol indul és megy (hegynek-völgynek, földúton, hóban, sárban,) maximális megelégedésemre.
Az új gumigarnitúrák, 1db új akksin, 2db új gyertyán (olajak+szûrõkön), 3x-i szelephézag ellenõrzésen (egyszeri állításon) kívül hozzányúlni semmihez nem kellett, minden gyári, eredeti.
    

freund 38 2016. augusztus 29. 10:50  
Sziasztok!
BMW R1100RT-hez keresek oldalkocsit.
Tud valaki valami infóval szolgálni?
Köszönöm.
    

Jani55 37 2016. augusztus 25. 23:00  
Nagyon komoly! https://www.youtube.com/watch?v=oZROv3PMZFo
    

Jani55 36 2015. szeptember 30. 21:04  
4.00X19 URAL új, gyári eredeti gumikat keresek megvételre.
Ismét aktuális, megint nem tudok beszerezni.
(Esetleg 4.10x19 is megfelel)
Elõre is köszönöm.
    

Macko 35 2013. február 4. 10:25   Válasz erre: 34
Én elajándékoztam a Jaffát...
    

Rudo 34 2013. február 4. 10:03  
Nekem is volt egy 350-es jaffám oldalkocsival szép gyári állapotban,mikor meguntam alig tudtam elsütni 30eft-ért (kb10 éve) most meg látom 300körül beszélgetnek,wazze....
Mostani IZS-em is oldalkocsis volt de hozzám már szólóba jött,rajta a kapcsolódási pontok mindenhol,ha találnék emberi áron hozzá kocsit biztos rámennék a dologra,komoly feeling.
    

qqriq64 33 2013. február 3. 18:34   Válasz erre: 32
Nagyon jóóóó!
Imádtam az oldalkocsis motoromat.

    

Pampusz 32 2013. február 3. 18:11  
Oldalkocsi örömei.:))) http://www.youtube.com/watch?v=XwhUGbjfI4Y
    

gazesmas 31 2013. február 3. 05:57   Válasz erre: 30
Szia. Gumim nincs. Van viszont pár eredeti alkatrésem. Kipufogó, Chopperes lábtartó, új gyári oldalkocsi ülés. Meg a fene tudja micsodák.
    

Jani55 30 2013. február 2. 20:46  
4.00X19 URAL gyári eredeti gumikat keresek megvételre.
Ha tud valaki valamilyen megoldást, kérem, jelezze.
Köszönöm.
    

varajani 29 2012. június 7. 22:39   Válasz erre: 28
Nekem is volt egy MZ-m, de nem szerettem meg.
    

gazesmas 28 2012. június 7. 18:00  
A lényeg inkább az, hogy uralt az vesz aki veterán motor kedvelõ.
Oldalkocsist az, akinek volt, vagy valóban meg akar tanulni motort vezetni. :))))))
    

rosejblee 27 2012. június 6. 11:00   Válasz erre: 26
Igen ez a lényeg,õ már negyvenöt,és 5-9.Nagy külömbség,az még vasból van.
    

uraltom 26 2012. június 6. 10:14  
Én 10 éve gyilkolok egy m63-ast,van elõnye is hátránya is,3 éve csak tankolni kellett.Könnyen javítható(kalapács,csavarhúzó,féltégla:))Szerethetõ gép.Nyilván nem vagyunk egyformák,valakinek nem jön be.De ha megállok vele valahol,akkor mindig csodálják.Tiszteletet ébreszt.Ja és 45 éves!
    

varajani 25 2012. június 6. 09:58   Válasz erre: 23
Hadmérnök barátomnak volt. Nagyon sokat dolgozott rajta, hogy üzembiztos legyen. Nem ajánlotta ezt a modellt.
    

Jani55 24 2012. június 6. 08:46   Válasz erre: 23
savanyú, nagyon savanyú...
    

rosejblee 23 2012. június 5. 19:28   Válasz erre: 22
Én kérek elnézést a szar nagyképû válaszod miatt.Akkor nyugodtan vegyél belõle,mert te megteheted,és használd egészséggel.A valós fõtengely,kuplung,váltó,elektromos problémákkal meg ne foglalkozzunk:)De csak halkan jegyezném meg,én már 2005-ben mentem,használtam ilyen(nagyon jó motort)sõt le is foglalóztam,de a jó szerencsém tovább vezérelt.Nem kérek választ,elõre is köszönöm.
    

Jani55 22 2012. június 5. 16:19   Válasz erre: 21
Tájékozódj! Az új tulajdonosi kör a legnagyobb hangsúlyt a problémás részek "átdolgozására" fektette! Ha valakik, õk tudták/tudják a gyenge pontokat. Minden javítva, ha sorolhatom: már 30kW-os, emelt kompressziójú motor, japán karburátorok, gyertyák, aksi, stb, erõsített fékszerkezet, törekedtek rá, hogy a szigorúbb emissziós követelményeknek is megfeleljen (katalizátor), csendesebb, stb.
Az anyagminõséggel eddig sem volt különösebb probléma.
Trehány munka? Már ez sem igaz!
Sikerüket a piac díjazza, nem tudnak eleget gyártani(!), annak ellenére, hogy 10eEuro, ill. 14.500$ az ára!
Lentebb belinkeltem, ott meg lehet nézni a videokat, hogy mire is alkalmas ez a gépezet! Nem tudom, ezt más kibírná-e?
Biztonságos, erõs szerkezet, maximális megelégedésemre.
"A mai gyártásúak szart sem érnek" neked, mert nem tudsz, vagy nem vagy hajlandó ennyit fizetni érte! (az 5-6 éves példányok is 1.6-1.7MFt -nál kezdõdnek...)
Az Agárdi találkozón egymás mellett a báttyukkal, és két másik teljesen újszerû darab (a fekete tulajával nem tudtam találkozni).
    

rosejblee 21 2012. június 5. 14:28   Válasz erre: 19
Sajnos ez nem így van,mert a mai gyártásúak már sajnos szart sem érnek a trehány munka végzés,és a pocsék anyag minõség miatt.Nem véletlen volt szinte mind eladó már az 1 éves koruk elõtt.Magam is szemeztem eggyel,de a jó szerencse tovább vitt.Pedig külsõre az embernek igen fáj a foga rá.Még mindig azt mondom,kimész veszel a szájízednek megfelelõt,Lehet az ultra modern 3 személyes,vagy régi vágású, akár érvényes papírok nélkül is,majd P rendszám,és csak a jaszkarizás marad:)
    

Mi legyen 20 2012. június 5. 13:46  
Most volt itt nálam a Csabi. Saját bevallása szerint kb 5 éve nem frissítette a honlapját,mert nincs ideje rá. Most ládázott be Portugáliába valamint Norvégiába 3 oldalkocsit. Az intruderre készített oldalkocsiról fotó van nálam,de erröl a géprõl nem tudom feltenni.Ahogy lesz rá idõm,felrakom. Az ára 1 millió alatt van levizsgáztatott állapotban. A vizsgáztatás most lesz majd.
    

Jani55 19 2012. június 5. 08:57  
A Varához kb 2MFt lett volna az oldalkocsi, a szükséges kellékekkel, újonnan. Ezután jött volna az engedélyeztetés, az összeépítés, a vizsga. (és ez az, ami nem megy magyarországon)
Az Ural újonnan 14.500$ Nincs semmi probléma, ezer éves, erõsen túlméretezett gyári konstrukció, mindent kibír!!! (lásd a videokat http://www.ural.cc/index.php?de_index )
    

Mi legyen 18 2012. június 4. 16:56   Válasz erre: 17
Sok a munkája ezáltal nem igazán internetezik és nem frissül a honlapja,de azért itt látható pár információ. Ha írsz neki akkor hivatkozz a Gyurira az intruderesre.

http://www.veteranmotorcycle.hu/menu_hu.html
    

gazesmas 17 2012. június 4. 15:06  
Szia, összehoznál vele?
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők