10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

kokrno 17759 2019. március 10. 21:27   Válasz erre: 17755
Valami ilyesmit vettem motorosboltban. Kinézetre "tudományos", az is ilyen csúszós szerű. Elől más az anyaga a menetszél miatt, mint hátul. A zippzár is asszimetrikusan van elhelyezve, hogy ne essen egy vonalba egy középen lévővel a kabáton. Meg ez is magas garbószerű nyakú. Csak szett, nadrággal. De gondolom, nem téli, nem bélelt, csak szélfogó lenne, enyhe időre jó. De hidegebben már fent nem elég, legalábbis szeptemberben az esti hidegben már fáztam benne, akkor még vel kellett vennem a hosszú ujjú pulóvert is.
Pont ezzel együtt vettem csősálat. Meg felnire fényvisszaverő csíkot, csak utóbbit nem találom.
    

kantorbalu 17758 2019. március 10. 20:42   Válasz erre: 17741
Nekem bejött ez a betyár! És csillag szeme vó’t neki. Volt benne spiritusz, az egyszer biztos. Nem egy város béli puhány-nyavalyás. Tragédia, hogy az ital annyira fellobbantotta azt a spirituszt, hogy annak a szerencsétlen asszonynak az élete égett el benne.
Azért ahogy ott elmeséli, hogy azon a napon hány férfit küldött padlóra, nem semmi... a kóterban is gyorsan rendet vágott.
Chuck Norris...? Na ne má’...
    

inazuma400 17757 2019. március 10. 19:59   Válasz erre: 17755
Jók ezek a cuccok, én lidlbe vettem téli aláöltözőt, de nem motorozáshoz, meg még fogok is majd... mivel én nem motorozom télen, ez engem nem érint, de nyári aláöltözőm nekem is van egy, de majd még akarok többet, csak drágák ezek a taktikai aláöltözők, pedig ám jók, nekem egy fehér rövid ujjas under armour pólóm van, mindenféle jósággal ellátva! :)
    

kantorbalu 17756 2019. március 10. 19:35  
És összeraktam a robogót végre. Érdekes most nem csörög-zörög! Ja... hogy bele raktam még vagy 20 hiányzó csavart...! Így egész élvezhető a járgány.
Lányommal (11) gurultunk ma reggel egyet. Húztam is a 250-es motornak, hadd menjen, azta teremburáját...!!! Lelkesen kérdeztem, na milyen a robesz, baró mi? (Amúgy jól van kitalálva, kényelmes az ülés, kapaszkodó, lábtartó) A válasz : Apa, ne röhögtess már, Zümi (ez az Ina) után ciki!
Tessék: lecikizte a robogóm... vagy lehet, hogy igaza van...?
    

kantorbalu 17755 2019. március 10. 19:06   Válasz erre: 17746
A Decathlonban vettem egy túra aláöltözetet. Na ez meleg! És igen vékony! Úgy van tervezve, hogy az ellenszél (vagyis front oldal) felől van csak bélelve, tehát onnan véd, hátrafelé pedig kiszellőzik. Magasan zár pont a sisak vonaláig, esetleg egy csősál kell még fölé, úgy maszk nélkül is tökéletes a védelem hidegebb időben is. Az anyaga csúszós, ezért könnyű ráhúzni a kabátot. Nekem telitalálat lett a kabát alá. Egy póló vastagságú hosszúujjú valamivel a leghidegebb időben is izzasztó tud lenni.
https://www.decathlon.hu/ferfi-turapolar-sh900-x-warm-id_8397433.html
    

inazuma400 17754 2019. március 10. 13:46  
Nah sikerült! Fel perc alatt kint volt, csak egy kis bátorítas kellett, kocsit össze nyomtam és kész! Köszönöm Laci bácsi! :) idomok teljesen szetszedve, megtakarítom és már csak fényezni kell....
    

kokrno 17753 2019. március 10. 13:06   Válasz erre: 17748
A jó bőr sokáig húzza, hehe
    

kokrno 17752 2019. március 10. 13:05   Válasz erre: 17749
Nem, a pontos időt mutatja, csak a zippzár takarja a kettőspontot, heheh

Jobban tetszene, ha nem lenne rajta, de árban, stílusban ez volt a legjobb, a nem teljesen feketék közül. Teljesen feketét nem akartam. Mert bőr helyett, ha vettem volna, akkor ilyen neonzöld, vagy sárga kabátot vettem volna. Sisakból is, ha lett volna belőle ilyen. Így a narancsot választottam abból is, hogy azért valamennyire feltűnő lesz.
    

inazuma400 17751 2019. március 10. 13:03   Válasz erre: 17750
Ajst ismerem, motorbol, angol téma, nagy kedvenc, kár h befuccsolt még nagyon rég....
Hát azt mondják amúgy és igaz is, h a külön felvehető a legjobb, mert az adja a legtöbb védelmet, de nekem az macera, ezért jó a kabátba tehető, több mint a semmi... Bár még nincsenek benne portik, a váll és könyököt leszámitva... De idén szeretnék bele venni, asszem hat proti 30, a mell a 15/db... Vmi ilyesmire emlékszem.
    

kokrno 17750 2019. március 10. 12:59   Válasz erre: 17747
Az a baj, hogy a hasamon feszül. Így máshol lazább. Polo, aláöltöző, ami azért passzos, meg még, ha muszáj, egy felső, de akkor alig tudok fordulni, úgy feszül. AJS a márkája, a pár fő márkán kívül, amit ismerek, ez kívül esik. Gondolom, hogy Louis-os, mert a Rider13-ban vettem, ők meg rengeteg cuccot tartanak onnan.

https://www.discounto.de/Angebot/AJS-1921-LEDERJACKE-SCHWARZ-OFF-WHITE-1364805/

Protektoros, de csak könyök, meg váll volt hozzá, és még nincsen hozzá hátprotektorom. Mondjuk, ha az belekerül, biztosan szűkebb lesz. Még azt sem tudtam eldönteni, hogy berakhatót vegyek, vagy külön alávehetőt.
    

jimy_L 17749 2019. március 10. 12:20   Válasz erre: 17748
Én aszittem irányítószám. :(
    

cblaci 17748 2019. március 10. 11:27   Válasz erre: 17745
Ez a kabát 2 év múlva 100 éves lesz, ahhoz képest elég jól bírja :-)
    

inazuma400 17747 2019. március 10. 10:13   Válasz erre: 17745
Enis vidékről járok fel, bár azt nemtom h Tőled mennyi Pest, nekem oylan 60km lehet kb csak oda, tavaly sokat jártam fel, a sisakom miatt is, mert úgy kellett rendelni, aztán egy másik alkalommal vettem a többi cuccom. Hát a kinézet nekem is fontos, meg a védelem. Nagyon jó kabátom van, de ez igazi nyári dzseki, szellőzők elől, hátul, gerincprotit lehet bele tenni, meg ami nagyon tetszik h mell protektor is, csak sajna külön kell megvenni, pwdig ennyi pénzért igazán bele pakolhattak volna.... Nekem a Cordura nem tetszik, a bőrnadrágot ense tudom elviselni, régen abban nyomtam, de nem jött át.... Legjobb ez a bőrkabát motoros farmer kombo szerintem, nakedhez úgyis illik, pályára meg úgyis bőroverallba mennék.
Hát az furcsa h alá tudsz öltözni a dzsekidnek, mert ugye a rendes motoros cuccnak feszülni kell rajtad, szóval oda egy póló, max egy nagyon vékony pulcsi.. Amúgy jó a dzsekid, Louisos? (bázismotor) amúgy nem tűnik protektorosnak, van benne?
    

kokrno 17746 2019. március 10. 09:16   Válasz erre: 17743
Hehe, két nadrágom is van. Az elsővel pont az volt a bajom, hogy szűk. Igaz, az is a pestre rohangálós dolog költségkímélőségéből, meg a rutintalanságból van. Abban már protektorral a motorra fel sem bírnék ülni, olyan szűk. Inkább vettem még egyet, az már komfortos, csak igazgatni kell a protektort, mert olyasmi, mint amit írtál, de az már kényelmes.
    

kokrno 17745 2019. március 10. 09:09   Válasz erre: 17740
Én a netről próbáltam felderíteni, mi mennyi merre. Azután vidékről feljárkálni nem lenne gazdaságos sport. De néha sikerült költségmentesen megoldani. Igazából a sisak az egyedüli márkás cuccom, a kabátok, nadrág, kesztyűk együtt annyik kb. mint a sisak. Bár a bőrkabát áránál kicsit többért, de már a nyárival együtt annál jóval olcsóbban vehettem volna cordura négyévszakos túrakabátot, csak nem tetszett. Ráadásul egyik neve sem mondott semmit. De a bőrkabátom tetszik, csak hidegebben már nem jó, csak sok alávett cuccal. Ezért is írtam, hogy a póz volt fontosabb, hogy nekem "szép" legyen, mint a praktikum, hogy bármikor hordhassam. Bár, ha rajtam van, nem szép, mert a böndőm megbontja a dizájnt, hehe...
A cordura nadrágok meg esetlennek tűnnek a szememnek a motorosokon. A bőr meg drága, talán nem is komfortos. Így egyelőre kevláros farmer van.
Itt az első gurulásom a motorral. akkor még nem volt nadrágom sem, meg kesztyűm. Csak kabát meg cipő.
    

night-rider 17744 2019. március 10. 07:57  
!
    

night-rider 17744 2019. március 10. 07:57  
!
    

inazuma400 17743 2019. március 10. 02:09   Válasz erre: 17740
Nah jó, de melyik az a 2bót?! :D amúgy jó Neked, és igazad van, én sajna pont az ellentetje vagyok, szomjazom a brandet.... Daineset és agvt preferálom, de ami még bejött, az az airoh volt sisakbol, az volt az első sisakom, persze elmarad minőségben, de azt tudja amire ki lett találva, és olcsó... Mondjuk az én fejemre nem volt az igazi az a típusa amit választottam, mert kicsit laza volt már új korában is, persze nem vészesen, de na, az egyel kisebb pedig túl szoros votl, és oylan helyeken ahol már nem tágul... Motoros csizmabol még a falco-t tartom jónak. Mielőtt megvettem a mostani dzsekimet, előtte egy utcai kabátban motoroztam de nem is értem h hogy bírtam, mivel lobogott mint az állat... Kesztyűben még nincs nagy tapasztalatom, a múltkor már le írtam a véleményem arról amit most használok, asszem... De lehet egy motoros csoportba írtam, de szerintem ide is. (a 10ezer forintos indiai kesznyű) meg van egy knox redline motoros farmerem, azzal annyi a bajom h bő szabású, és a térd protektor nem fix, egy esetleges esésnél simán elmozdulna a helyéről, eredetileg nem is ezt a típust akartam, de amit kinéztem nem volt a méretemben, és gyorsan kellett egy "olcsóért"... (vmi 35 körül volt asszem...)
Téli cuccok nem igazán érdekelnek, mert nem szeretek hidegben motorozni.
    

inazuma400 17742 2019. március 10. 01:54   Válasz erre: 17739
Rendben, holnap megprobalom, azaz ma! :)
    

cblaci 17741 2019. március 9. 23:13   Válasz erre: 17738
Azóta már találkozott a kis pulijával és az égi rónán fonja az ostort. Állítólag szabadulása után nem sokkal 2010-ben elhunyt, jóval régebbi felvétel ez a youtube-os feltöltés időpontjánál, legalább 20 éves.
    

kantorbalu 17740 2019. március 9. 23:13   Válasz erre: 17727
Pöstön van egy bót, illetve kettő van ugyanazzal a tulajjal. Motoros embör, a fiai is. Én mindig végigjárom a lelőhelyeket, ha éppen valami ruha beszerzésen töröm a fejem. Motoros farmer, kabát, kesztyű, robogós kabát, városi motoros cipő... szóval ilyesmi... Valami mindig hibádzik a többi boltban: drága...vagy gagyi, nem jön rám...idióta szabású cuccok...gyenge anyag, stb...
Náluk valahogy ésszerű, jó anyagú, jó szabású, gagyi mentes cuccok vannak. Ja a presztízs és drága márkákat nem tartja és nincs elkötelezve semmilyen brand felé. Erre-arra járkál a tulaj és levadássza a pénztárca barát darabokat egyenként. A HJC sisakokat forgalmazza, amik (legalábbis az én tipusom) simán verik pl a Nolant, Sharkot minőségben.
A motoros ruházat, meg persze az egész műfaj lenyúlós üzletág lett. Éppen ezért érdemes ezeket a helyeket keresni, na persze nem fog a hátadon egy hangzatos márkanév virítani. KeloMotor
Csizmát Gábor cipésznél csináltattam. 50 kékhasú volt. Na de méretre a lábamra csinálta, minden része javítható, a legtartósabb bőrből, bőr béléssel. Ebbe nem büdösödik a motoros ember lába még nyáron sem. Van egy bőrkabát készítő Óbudán. Minőségben messze veri a konfekciót, az ára ugyanannyi, vagy inkább olcsóbb. Bőr táska készítő Zuglóban. Utánuk a motoros boltok konfekció választéka komolytalan és drága. Egy szó, mint száz: a márka vadász nagy motoros boltok tőlem lehúzhatják a rolót. Bármit vettem ezekben a boltokban, mindig megbántam. És k... drága mindegyik.
    

cblaci 17739 2019. március 9. 23:09   Válasz erre: 17737
A lemez távtartóként is funkcionál, hogy ne törtön a műanyag amikor meghúzod a csavart. Szerintem egy kicsit ha két oldalról összenyomod akkor kifér, régen szedtem ki, de úgy emlékszem nem volt bonyolult.
    

kantorbalu 17738 2019. március 9. 22:31   Válasz erre: 17729
Na ez a legény ott van a szeren! Szabadult már?
Nekem ez a kedvencem...
    

inazuma400 17737 2019. március 9. 20:46   Válasz erre: 17736
Akkor ennek is ki kéne jönnie... Majd holnap próbálkozom, meg teszek fel képet, a csavarok kiszedve, a lemez ami alatta van, arról is le van emelve, de azt nem vettem ki, lehet az a baj? Mert mozogni mozog, csak egyszerűen nem jön semerre se ki... Te hogy tudtad kivenni? Felfelé tuti nem jön ki, v előre v hátra v vhogy forgatva kéne.
    

cblaci 17736 2019. március 9. 19:07   Válasz erre: 17735
A 750-es első sárvédőjét -miután kicsavartam a csavarjait és levettem a mögöttes lemezeket- ki lehetett venni úgy, hogy a kerék is a helyén maradt. Ha mutatnál képet egyszerűbb lenne.
    

inazuma400 17735 2019. március 9. 18:41   Válasz erre: 17734
Próbáltam, nem bírom, ott szenvedtem vele negyed órát kb mire feladtam, mert volt a 2dik aminek neki láttam, az ülés alatti idomokkal kezdtem, és a farokidom volt a vége, mert Attila féltem a legjobban, szopás is volt, szóval ha vkinek le kell szedni vmi miatt akkor írjatok nyugodtan, bár lehet h Ti kovetkezetesebbek vagytok, és nem csináltok hülyeségeket, bár egy tutorial videó nagyban megkonnyitette volna a dolgom.....
    

jimy_L 17734 2019. március 9. 18:18   Válasz erre: 17733
Ezt a sárvédő témát most nem vágom, de kicsi az esélye, hogy ki kéne hozzá venni a kereket.
Próbáld meg elfordítani.
    

inazuma400 17733 2019. március 9. 17:21   Válasz erre: 17732
Köszönöm! :) nah az bebszik ha azt kell kiszednem... Mindenesetre a blokkban tuti nem nyúlok bele, az kimerül az olaj és gyertya cserében...
Viszont közben gondolkodtam, de még nem győződtem meg róla.. De szerintem ki kell h jöjjön a sarvedo ha ki szedem az első kereket, mert felfelé csak azért nem enged, mert ott szélesedik a cimering helyén... Remélem jó az elméletem, és nem kell telo szárral szarakodni, de így végig gondolva hülyeség is lenne....
    

jimy_L 17732 2019. március 9. 16:09   Válasz erre: 17730
No látod megy ez, ügyes vagy. Félúton most már ne állj meg, még ki nem veszed a főtengelyt addig nem is szetted szét igazán. ;)))
    

jimy_L 17731 2019. március 9. 16:05   Válasz erre: 17729
Na ja, az a kis nyüzüge Bruce Lee is csak mőg lögyintötte, oszt edűt mint a rohatt nád.
Mi lönne ha ilyen tenyeres talpas paraszt gyerökök, lögyintönék mög?
https://youtu.be/f-q5FLtlUOI?t=151
    

inazuma400 17730 2019. március 9. 15:41  
Nah emberek, teljesen egyedül segítség nélkül (tutorial videó és egyéb) egymagam 2 óra alatt szét szedtem a motort... Úgy h csavartwm ki olyan csavarokat is amit nem kellett volna... Meg gondolkodtam h hogyan tovább stb... Az önmetsző csavarokat nem tudom mire vélni... Van belőlük jó pár a műanyag részekhez... Ez normális? Bár néztem, faterebe is olyan, csak nekem furi, bár talán érthető.. Csak számomra meglepő... :D nah viszont az első sarvedovel bajba vagyok, mert nem számítottam rá h nem fog kijönni anélkül h babrálkodnom kéne a teleszkopokkal.... Aminek nagyon nem örülök...
Plussz amikor nézte a fényező srác a motort, azt mondta a farikomdra h szerinte ez már volt fújva.. És lehet h igaza is lehet, mert hiányzik belőle egy csavar.... Képek nincsenek majd lehet dobok fel, de esélyes h csak holnap... Ha vki nem látott még meztelen inazumat :D
    

cblaci 17729 2019. március 9. 11:07   Válasz erre: 17728
Itt a hortobágyi végtelen pusztán kemény emberek élnek, ide még Chuck Norris se mer eljönni mert pontosan tudja, hogy itt visszakézből hamar szájba verdesik :-)))
https://www.youtube.com/watch?v=TySsiA1PUW0
    

jimy_L 17728 2019. március 9. 08:49   Válasz erre: 17720
Chuck Norris elsétált a végtelen Hortobágy mind két végére;))) De lehet motorral ment.
    

kokrno 17727 2019. március 9. 08:02  
Gondoltam, hogy az enyémnél melegebb cucc. Ruhára egyelőre nem áldozok többet. Közel a motor ára volt eddig. Még az ülés, akku, karbantartás, adó is elég. Kivárom a jobb időt, és irigykedek rátok, hehe. Így jár, akinek a póz fontosabb, hehe
    

kantorbalu 17726 2019. március 8. 23:31   Válasz erre: 17720
Négyhengeres fecskék, vagy inkább villámló darazsak.
    

inazuma400 17725 2019. március 8. 23:22   Válasz erre: 17722
Cordurak melegebbek mint a bőr, a bőr az inkább nyáron jó, bár én vmiért a Cordurat hűvösebb időben sem tudom elviselni, vhogy sose szerettem... Mondjuk sose volt, de már a gondolata se tetszik :D
    

inazuma400 17724 2019. március 8. 23:18   Válasz erre: 17721
Hát én a nyári cuccomba ilyenkor még szarrá fagynék... Tavaly szezon végén is éreztem h ez a ruha nem arra való... Sőtt vmikor májusba is amikor Vácon voltam motoros talin és elkapott az eső meg lehült a levegő rendesen fáztam benne...
    

inazuma400 17723 2019. március 8. 23:14   Válasz erre: 17720
(Y) nagyon állat! :) jó lenne már motorozni, de az még odébb van, nekem még hideg is van, meg hát ugye nem állok sehogy...
    

cblaci 17722 2019. március 8. 22:15   Válasz erre: 17721
Nem volt hideg, rajtam kordura nadrág volt bélés nélkül, hosszú ujjú póló, kapucnis pulcsi, kordura kabát. 10°C alatt biciklis aláöltözőt veszek fel, az kb. két éve van meg, azért szeretem mert vékony de meleg. Egyébként nem csináltam belőle túl nagy műsort régebben se, ha nagyon hideg volt többet ért a jégergatya mint a kordura bélése, bőrt inkább nyáron használok, abból is inkább a nadrágot, a bőrdzsekimet évek óta nem vettem fel.
    

kokrno 17721 2019. március 8. 20:26   Válasz erre: 17720
Hány réteg ruhában motoroztok ilyenkor? Direkt hidegre való cuccban, vagy normál aláöltözettel?
    

cblaci 17720 2019. március 8. 19:29  
A végtelen Hortobágy, valamint a Tisza és a Nyugati-főcsatorna környékére megérkeztek az első fecskék :-)
    

inazuma400 17717 2019. március 8. 12:38   Válasz erre: 17715
Hát a normális az ugye 20, az se vészes nyilván, csak felesleges.... De azért próbálj meg beszélni másik bontókkal is, hátha....
    

inazuma400 17716 2019. március 8. 12:36   Válasz erre: 17714
Majd lehet próbálkozom a penges megoldással is. Lassan akció. :D hosszú hétvégén legkésőbb szét kell szednem, remélem utolsó héten beferek meg fényezohoz, aztán még szerelőhoz is menni kell... Plussz fog kelleni egy szett új papucs is a szezonra....
    

kokrno 17715 2019. március 8. 10:32  
Beszéltem a bontóval is, meg Andorral is. Ha lesz a bontóban tré, olcsó ülés, megveszem. Ha már csak normális, drága , akkor Andorral leszedetem a gyári huzatot, szivacsot. Azokat elrakom, és vele építtetek egy másik szivacsot. Bár jön a szezon, és csak két hét múlva lesz aktuális a sok melója miatt.
    

kokrno 17714 2019. március 8. 10:27   Válasz erre: 17713
Az ilyen matricás feliratokat le is lehet feszíteni ,csak az ellenoldali perem alá kell valami, hogy ne nyomódjon bele a festékbe. De újrafestésnél az is mindegy. Egy csavarhúzóval is alá lehet feszíteni, csak figyelni kell, ne repedjen meg.
Vagy , mint a többiek írták, kitolt pengével, mint a kenyérszeletelés, elvágni alatta a ragasztót.
    

inazuma400 17713 2019. március 6. 12:45   Válasz erre: 17712
Azt Tom h kétoldalu ragasztóval van fent, de az fura h pengével lejön, már most félek h eltöröm :D lehet felhívom a tankos csávót, mivel szedte le az Ina feliratot a tankrol...
    

jimy_L 17712 2019. március 6. 07:08   Válasz erre: 17711
Mivel pingálnám a tankot, én egy suzuki emblémát teszek a felirat helyére.
Ezek kétfalas ragasztóval vannak fent, legalábbis mikor én levettem az emblémákat a műanyag idomokat festendő (mert az egyik füle letört más hanyagságából, és a bordót amit vettem feketében akartam látni) simán pengével levágtam, hígítóval lemostam.
    

inazuma400 17711 2019. március 5. 23:42   Válasz erre: 17710
Hat az biztos, csináltam v 3 órán keresztül, a végére az ujjaimnak annyi is lett... (mert én egy nagy lepedőből vagdostam hosszú szállakat és azt tekertem az ujjaim köré és ment a sikamika) de megérte. És látnom enis h újra vannak rajta hibák, de közel sem annyi és akkorák mint előtte, szóval enis azt gondolom h igazad lehet, (mivel ugye azt írja a tubuson h visszamarad egy védőréteg is polírozás után) és mostmàr sokkal gyorsabban helyre lehet pofozni a leömlőket. Majd most tavasszal, meg minden komolyabban találkozó, és az inas buli előtt tuti fel fogom polírozni őket, megkapja majd az új fényezést, az is sokat fog rajta dobni. Csak azt nemtom még h a feliratot hogy kéne helyre pofozni... Majd teszek fel képet róla. Meg olyan kérdésem lenne h az ülés alatti oldalidomról az inazumas madaras emblémát hogy tudom leszedni? Gondolom nem úgy kéne lefujatni h rajta van...
    

cblaci 17710 2019. március 5. 22:02   Válasz erre: 17709
Szintúgy! Vannak kémiai szerek amelyek gyors hatást érnek el, kényelmesebb mint a paszta, de nincs olyan eredménye mint a pasztás izommunkának, arról nem is beszélve, hogy egyes esetekben előfordulhat foltosodás is ha nem megfelelően közömbösítik. Egy Naked gép szépségéhez nagyban hozzájárul a leömlők állapota, ha egyszer alaposan kivikszoljuk a szintentartás nem több alkalmanként egy negyedóránál.
    

inazuma400 17709 2019. március 4. 23:24   Válasz erre: 17708
Hát én maradok a jól bevállt pasztanál, meg polírozásnál, van rajta pár folt azóta, de ez elkerulhetetlen szerintem ha használod a gépet, mind1 mivel takarítod.
    

jimy_L 17708 2019. március 4. 12:32   Válasz erre: 17707
Még nem. Valami tartós eredményt adó módszeren agyalok.
    

inazuma400 17707 2019. március 4. 12:27   Válasz erre: 17701
Wow, nagyon szép lett. Innen a leömlőid is jónak tűnnek, azt is megtakarítottad?
    

jimy_L 17706 2019. március 3. 20:19   Válasz erre: 17703
Kösz!
Az egy eredeti, gyári, utánozhatatlan, egyedi, hyosung műanyag elejű fémházas lámpa. Keresem még az igazit, ezt is meg néztem már, a devils börzén meg is taperoltam. No meg a kis króm indexek, valamelyik banditról.
Igen a dekliket minden oldalon összefestékeztem, olajcsere előtt.
    

cblaci 17705 2019. március 3. 19:31   Válasz erre: 17701
Mindjárt első a sorban, 18cm-es foncsor átmérő, 20-as teljes átmérő, ráadásul új, ez kell Neked:
http://batszimotor.hu/index.php?uid=&lapidd=aruk&cid=159
    

cblaci 17704 2019. március 3. 19:11   Válasz erre: 17702
Nem szabad garázdálkodni, told ki az utcára és hagyd benne a kulcsot, megoldódik a helyzet magától.
    

cblaci 17703 2019. március 3. 19:09   Válasz erre: 17701
Nagyon mutatós lett! Látom a blokk deknit is lefényezted, így már sokkal szebb. Már csak az MTZ 50-ről kölcsönvett első lámpa helyett kell egy gyári, vagy egy kicsit elegánsabb, aztán egészen megújul a gép!
    

kantorbalu 17702 2019. március 3. 19:00   Válasz erre: 17698
Ó... hát azt úgy is megtudjátok, ha elegem lesz, mert az rendőrségi hír lesz. Tuti felrobbantom, elégetem...vagy ledobom a Ferenc Jóska hídról...
    

jimy_L 17701 2019. március 3. 18:40  
Szevasztok.
Látom mindenki ügyködik. És hát megirigyeltem a ténykedéseteket. Így én sem tétlenkedhettem tovább. Elkezdtem a felni kipofozását. De hát legyünk őszinték ki a f@szomnak van kedve kivenni a kerekeket, azokat legumizni, kicsapágyazni, féktárcsa le, hermetikusan lezárni a kényes részeket a homok fúvás előtt, utána kimaszkolni a színterezéshez.
No meg mire a homokos végez a fúvással, meg mire elviszem színterezni.
Hát az a sok tortúra nem hiányzik.
Így egy egyszerűbb megoldás mellett döntöttem, maradt a jó öreg alufólia, és a technokolrapid. Ragasztás után amíg száradt, szépen kisimítottam körömmel mit régen a csoki csomagoló sztaniolpapírt. Néhány fotó a teljesség igénye nélkül.
    

inazuma400 17700 2019. március 3. 18:38   Válasz erre: 17698
Hat ebben teljesen egyet tudok Veled érteni, van nekünk is egy, és fellelhető mindenféle probléma azon is :D
    

inazuma400 17699 2019. március 3. 18:33   Válasz erre: 17696
:D a bicinglizéssel úgy vagyok h amiota megvan a jogsim (10 éve) talán egyszer ültem bicinglin azt is csak a kezdeti időszakban, amikor még csak a Riga volt és épp leszopta magát, mert akkor még nem valogathattam a járműparkból mint most :D de akkor egy km után úgy bedurrantam a combom h alig bírtam tekerni, és persze ziháltam mint az állat :D pedig még 500 m az uticelig :D pedig egyebkent mi is nagyon sokat bicingliztunk haverokkal olyan 14 éves korunktól főleg... Egész nap tekerünk árkon bokron keresztül, mert jobbára a földutakat kedveltuk, persze a bicinglik nem éppen a legalkalmasabbak voltak a feladatra, úgyhigy volt minden, defekt, láncszakadás, fékbogden szakadás, bugdácsolás stb.... :D

*szakszavak használatát kötelezőnek érzem, ha már megtanultam őket, lásd bicingli, és bogden :D
    

cblaci 17698 2019. március 3. 17:36  
Ezekkel az öreg robeszokkal az a baj, hogy nincs egy legalább fél évig tartó konstans állapotuk. A léghűtéses talán kisebb szopóroller, de mivel magasabb hőmérsékleten dolgozik, a felmelegedési időszak és az üzemi hő között képtelenség pontos keverési arányt beállítani a hőtágulás miatt. Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy beállítasz egy szép alapjáratot ahonnan jól ugrik a gép, jön egy melegebb időszak aztán igazítani kell rajta mert vagy összevissza ketyerészik, vagy szarul ejti a fordulatot, vagy felpörög, esetleg nem úgy indul ahogy előtte... picit hozzányúlsz de jön egy hidegebb időszak és megint elmászik az egész beállítás. A vizes annyiból jobb, hogy eleve csendesebb, a hőmérséklet ingadozás is kisebb mint a léghűtésesnél, de ott meg jönnek a szivárgások, vagy befelé -ami ha kezdődő nagyon tud szívatni-, vagy kifelé, ami nem sokkal jobb, de az legalább nem okoz motorműködési zavarokat, de attól még bontogathatod a sok műanyagot mire megtalálod hogy miért fogy a víz... arról nem is beszélve, hogy valamiért a robogók jobban el vannak hanyagolva minden téren, mivel a legtöbb nem szeretetből van tartva hanem munkaeszköz, vagy a fiatalabb nemzedék élte ki magát rajta. Az automata szívatóról még nem is beszéltem, a szétrohadt telókról sem, repedező műanyagok... stb, ha bejön egy bovden csere bontsd szét az egész elejét. Nekem mindkét robogóm szép volt és jó is, de ehhez folyamatosan szerelni kellett, mondjuk a legkisebb bajára is érzékeny voltam és nem szerettem ha picit is sántít. Talán egy új 4 üteműt bevállalnék, de abból se a kínai szart, ami viszont jó az egy jobb használt kisautó ára. Száz szónak is egy a vége, térjünk vissza erre a témára egy fél év múlva, feltéve ha addig megtartjátok és nem öli meg teljesen az agyatokat :-)
    

kokrno 17697 2019. március 3. 00:03   Válasz erre: 17695
Ezen a fekvő blokkoson is már a légszűrő cseréje sem egyszerű. A karbi kipucolásán még erősen gondolkozok, hogy mi lenne, ha csak karbitisztító adalékot adnék neki. Hiszen pöccre indult, csak melegen alacsony az alapjárat kicsit. Mert egy hülye vázmerevítő-lemez mögött van bowdenekkel, mindenekkel együtt.
Még jó, hogy léghűtéses.
    

kokrno 17696 2019. március 2. 23:56   Válasz erre: 17694
Te nyertél. Pékség 650, párom melója 700 (gyalog 450 ) , Spar 750 ( gyalog 500 ), gyógyszertár 850, posta 900 méter.
A héten elugrottam érte a melóhoz, mivel mostanában nem bringával, gyalog jár ( teleptulaj nem engedi a bringákat berakni az udvarra). Én a parkolóban vártam, ő az utca felé ment haza. Meg akartam lepni, ő lepett meg, hehe. Másfé kilométerért ketyegtettem potyára az autót.
Bringát csak akkor veszem elő, ha ő tekerni akar egyet a városban. Évente olyan ötször veszem elő. Gyerekkoromban meg felwőbe minden nap azzal jártam, hóban, fagyban is. Meg állandóan bringáztunk. Most meg... Mint az olvasás, a net óta alig, előtte meg faltam a könyveket , amióta megtanultam olvasni.
    

kantorbalu 17695 2019. március 2. 23:33   Válasz erre: 17690
Megértem!
Nekem egy hibás gyújtás alaplap miatt (csere) le kellett engedni az olajat, vizet, leszedni a teljes burkolatot, kipufogót, és még csak akkor jött az igazi szoppancs, amikor a service manual szerint az oldal dekli leszedéséhez semmi extra mozgolódás nem kell, csak azt nem kalkulálták bele, hogy a legalsó csavar így 15 év után már végzetesen bele fog érni a vázba a középsztender környékén, mert azt a fél centit, amennyit a váz azon a környéken deformálódik (persze hogy a rossz irányba) pont elegendő ahhoz, hogy reménytelen legyen kiszedni aztakú’ csavart. (Tehát nekem is megvolt az aztakú’ érzés!!!) Úgyhogy motortartó meglazítás, bakolás, emelő, rugdosás, anyázás, testépítő gyakorlatok, gyeremán arréb mert szétvéglak baltával jelszavak... aztán csak kijött... régi tömítés vakarás... csere... tömítés...vazze... a vízpumpa is igényli az új tömítést... papír... marionett farigcsálás, mehet vissza az egész... Ja persze az a kú’ csavar újra, emelő, rugdosás, anyázás, végre bent és nem tört el, köszönöm...!, nyomatékkulcs, és a vége előtt az utolsó csavar eltörött, hú de fasza, így marad, mert inkább felgyújtom, fogja 8 másik... folydékok vissza, nem szivárog, kábelek, kipufogó, (Ja hogy hegesztés után már nem oly’ egyszerű...?, feszegetés, anyázás, kész lett, beindul, fasza minden...
...szeretem a robogóm...jó, hogy megvettem....szeretem a robogóm...jó, hogy megvettem... szeretem a robogóm... jó, hogy megvettem...
......
......
    

inazuma400 17694 2019. március 2. 21:18   Válasz erre: 17693
Ezzel nem vagy egyedül, kocsival v motorral megyek mindenhova IS! :D de tényleg mindenhova, a posta kb 250 méterre van tőlünk, a bolt kb 500, de esélytelen a gyaloglás :D
    

kokrno 17693 2019. március 2. 20:14   Válasz erre: 17690
Sajnos én lusta vagyok, és bár gyalog is eljutnék ezekre a helyekre, vagy bringával, eddig kocsival mentem. Mindig csodáltam az ilyen embeket, akiknek muszáj csinálniuk valamit, mert tétlenül rosszul érzik magukat. Mint faterom, a nővére, a hugom. Én anyámra ütöttem, akkor érzem jól magam, ha tespedek. Úgyhogy én most örülök ennek a gyösznek. Meg általában minden ilyen gépesített járgánynak. De ott a Schwalbe is, már biztosítást is kötöttem rá, és annyi, hogy egyszer tavaly tavasszal be letg índítva. Nem foglalkoztam vele.
    

inazuma400 17692 2019. március 2. 19:15   Válasz erre: 17690
:D hát igen, minden szezonkezdetben ez a legjobb, az aztakurva érzés :D
    

inazuma400 17691 2019. március 2. 19:10   Válasz erre: 17689
Foh, fater már ment az övével, de csak minimálisat... Nekem meg március végére van helyem fenyezonel, de nem is baj, előbb úgyse nagyon akartam erőltetni a témát....
    

cblaci 17690 2019. március 2. 18:57   Válasz erre: 17689
Szerencsére nincs a szűkebb környezetemben akkora távolság amit ne tudnék a bicajommal áthidalni (kocsma, bolt, anyám), így aztán sikeresen és nagy örömmel megszabadultam a robesztól. Hogy utáltam én azt a sok műanyag katrancot ami bontogatni kellett a legkisebb szerelésnél is...
Na de térjünk vissza a motorokhoz, én is megkezdtem a szezont, ami röviden : hó, hohó, hűbazmeg... aztakurva! :-)))
    

kokrno 17689 2019. március 2. 16:56   Válasz erre: 17688
Én beindítottam az enyémet múlt héten. Előtte rátöltöttünk az akkura, mert legutóbb már csak a visszajelzőkre volt benne elég kraft.
A múltkor beugrottam kollégának olajért egy motorosboltba, volt nála egy rakat Exide motorakku. A régit leadva 15 lett volna. De azt mondta, nemsokára jön neki egy készlet tényleg zselés akku, nem a lezárt savas. Most azt várom, mi lesz abból.
Még a szezon arrébb van nekem, eleve a robogó még foglalja a helyét, annál is csak az állapotfelmérésnél járok, szíj, görgők mellett mi kell még.
    

inazuma400 17688 2019. február 27. 07:15   Válasz erre: 17687
Én még messze vagyok tőle, de nekem még hideg is van, március vége felé talán... Fatere be lett a indítva, de még ő se ment vele, meg még nem volt olaj csere se...
    

kantorbalu 17687 2019. február 26. 20:40  
Én megnyitottam a szezont magamnak, bár eddig is voltak kisebb motorozások, de ma egy szezonnyitó olajcserével visszafordíthatatlanul beüzemeltem a vasat. Fél-hűtő-takarással. Jön a tavasz, belecsimpaszkodtam a lábába és erőszakosan cibálom lefelé! Csak hogy Nektek is jó legyen.
    

kantorbalu 17686 2019. február 25. 10:46   Válasz erre: 17684
Ha jól emlékszem, Neked Laci HJC sisakod van. Ahogy nekem is...
Én tavaly nyáron végigpróbáltam a fellelhető szinte teljes kínálatot. Tépelődtem egy kis időt, mire HJC lett
    

inazuma400 17685 2019. február 23. 20:30   Válasz erre: 17684
Ense igénylem, de mindig "ráérzek" XD amúgy nekem arai formára nem tetszik, agv formájába vagyok szerelmes, pedig ugye elvileg a shoei a csúcs. nyílván vannak normális áron is nagyon jó cuccok, a nagy márkáknál a nevet is meg kell fizetni, persze azért más a minőség, kidolgozás, anyaghasználat stb, de azért akkor is indokolatlanul drágák némely cuccok.....
    

cblaci 17684 2019. február 23. 19:43   Válasz erre: 17682
Már a 17681-es hozzászólás megírásakor gondolhattad volna, hogy egy Arai nem az olcsóbb sisakok között van.
Egyébként nem igénylem az efféle drága dolgokat, egy vágyam volt csak, hogy az a bizonyos szárnyas logó a tankon legyen, az pedig teljesült!
    

Gábor 63 17683 2019. február 23. 18:33  
S
    

inazuma400 17682 2019. február 23. 16:05   Válasz erre: 17681
Jóvan... Még ha tetszik is, szerintem nem ez lesz a Te sisakod... Kíváncsi voltam az árára, enyém is drága volt, nah de ez... :D itt a link, amúgy van hrc edition is, meg v4rc30 edition, azok is rohadt jól néznek ki.

https://www.pardi.hu/shop/bukosisak/arai-bukosisak/arai-rx-7v/arai-bukosisak-rx-7v-honda-cb-black-arx7v_honda_cb_bl
    

inazuma400 17681 2019. február 23. 16:00   Válasz erre: 17666
Ezt nézd mire akadtam. Neked küldöm speciálba hátha érdekel! :)
    

inazuma400 17680 2019. február 20. 21:33   Válasz erre: 17677
Tankbőr azért nem jó, mer ahhoz olyan tatyó kéne, v ezt át alakítani, viszont ez a fóliázás szimpatikus dolog.
    

inazuma400 17679 2019. február 20. 21:31   Válasz erre: 17676
Tudom, írtam enis a normákat, meg tisztában vagyok azzal is h nincs piaca a sprotmotoroknak, középkategorias többcelu motorokra van kereslet.
    

Kovacspeter 17678 2019. február 20. 21:10   Válasz erre: 17667
Csináltass egy fasza tanbőrt Andorral, vagy fóliáztasd le átlátszóval ahol ezzel foglalkoznak, ha szép a meló, nem is látszik hogy rajta van.
    

Kovacspeter 17677 2019. február 20. 21:10   Válasz erre: 17667
Csináltass egy fasza tanbőrt Andorral, vagy fóliáztasd le átlátszóval ahol ezzel foglalkozna, ha szép a meló, nem is látszik hogy rajta van.
    

Kovacspeter 17676 2019. február 20. 21:06   Válasz erre: 17674
Ricsi...utcai-használhatósági tartományra hangolás+euro normák.
    

Kovacspeter 17675 2019. február 20. 21:04   Válasz erre: 17673
A Thruxton szép és részleteiben is igényes kialakítású gép, egy nagy baja van, az iszonyatosan szűk felhasználási terület, de hát ezt hobbimotornak tervezték ugye. Brezovára, Kakucsra, stb nehéz, a Hungaroringre gyenge. Hosszabb távra kényelmetlen. Amire kitalálták, arra nagyon jó: Kávézóba, fagyizóba menni.
    

inazuma400 17674 2019. február 19. 01:43   Válasz erre: 17666
Most enis rátévedtem a Honda honlapjara, egy facebuk reklám jóvoltából, épp a cbr 650et promoztak. Nekem külsőre nagyon bejön, 3 milla szerintem nem is rossz ár érte. Bár kicsit gyengének tűnik papíron, de persze a valóságban elég az utcára, csak nekem olyan furcsa h már 2006ban egy 6 kilós sportmotor már 120 pacit tudott. Mondjuk ezek már nem azok, csak a neve az, de ugye a 600as supersport kategória kb ki is halt az euró normák miatt....
    

inazuma400 17673 2019. február 19. 01:34   Válasz erre: 17672
Jó helyen kapirgálsz, de ha retro és triumph akkor thruxton! :P :D
    

Kovacspeter 17672 2019. február 18. 22:46  
Retro, szép, drótküllős felni, 21-es első kerék, és az XE változat alatt ránézésre komolyabb futómű is van. Lehetne vele menni bárhova. Bár van egy olyan sejtésem hogy nemigen fogunk vele találkozni a Vlegyászán, Nagy-Biharon, stb...
https://www.youtube.com/watch?v=gFaTJm84BO8
0:33-0:53-között élvezhető a kéthengeres hang:-)
Attól félek, ha beárazzák valamivel a GS alá ott fog elbukni a dolog...
    

Kovacspeter 17671 2019. február 18. 22:15   Válasz erre: 17653
Erre tényleg passzol. Az más kérdés hogy egy nehéz ezres blokk jó magasan elég dráma ám terepen a súlypont szempontból. Legalább egy 21-es első kereket belecsaphattak volna. Munkának mondjuk szép.
    

Kovacspeter 17670 2019. február 18. 22:10   Válasz erre: 17651
Merem remélni hogy a Székelykőre soha nem lesz tüköraszfalt...
    

Kovacspeter 17669 2019. február 18. 22:09   Válasz erre: 17651
Traktorgumival mentem, ez volt a második alkalom hogy az Inazuma fent járt:-) Az első alkalommal (2017-ben) sima gumival mentem, szóval az 1.2-es azt is tudja:-)))
Node az első aszfaltnélküli menés azért ne a Székelykőre vezessen...
Amúgy az egész "Inazuma a Székelykőn" projekt onnan indult hogy torockói barátainkkal felmentünk egy trágyahordóval, ami után úgy gondoltam hogy menni fog. Amúgy a Nagyárkon át már vagy 12-szer gyalogtúráztam fel. A köv. tervem a Torockó főtér-Székelykő-csúcs 60 percen belüli teljesítése, erre azért rá kell edzenem. TanárÚr egyik erdélyi származású haverja 45 perc alatt nyomta a távot... azt biztos hogy nem tudom megcsinálni, cél a 60 p.
Úzvölgy motorral: Azért ettől könnyebb, ha akad az erdészeti teherautók által szétnyomott szakasz és sáros is az lehet érdekesebb. Egy gázabb pont volt, de azt írtam korábban: A leszakadt híd.
    

inazuma400 17667 2019. február 18. 22:01   Válasz erre: 17666
Hát igen, az a baj h túl kemény, de úgy látszik lesz megoldás érdeklődtem csoportokban, és sokan javasolják pl amit autókra szoktak tenni kőfelverődés elleni fóliát.
Akkor nem Te voltál, de tuti h hallottam vkitől h egyszer csak leugrott neki ez a lockos rögzítőgyűrűs cucc, és h jól hasba vágta, meg alig sikerült elkapnia, de akkor lehet azt is facen olvastam vmelyik motoros csoportban.
    

cblaci 17666 2019. február 18. 21:51   Válasz erre: 17665
Nincs ezzel baj, másabb egy bolyhos szövet mint egy sima műanyagszerű felület, az utóbbi sokkal jobban karcol.
Nekem tanklock-os sztorim nem volt, hátsó dobozt viszont már hagytam el, lehet azzal kevered.
    

inazuma400 17665 2019. február 18. 19:20   Válasz erre: 17664
Ahha, ha ennyire pici, miért nem inkább tankgyűrűs megoldást választottad? nekem amúgy nem a táska aljával van baj, hanem a mágnesekkel, legalábbis szerintem ahogy csúszkál a tankon, a szövet és a tank közé szorult, porszemcsék karistolják fel a tankom. majd érdeklődöm motoros csoportokban erről a fóliás dologról, én abba látok egyenlőre fantáziát. egyébként az én tatyóm ilyen, 5 db kisméretű mágnes próbálja a helyén tartani a tanktáskát, időnként nem túl nagy sikerrel...
fater is akar amúgy, de szerintem e fogom beszélni erről a mágneses dologról... de azért a tanklokkos megoldást se merem ajánlani neki, asszem a pont itt elmondottak alapján, nem Te mondtad h Neked egyszer elengedett, v rosszul emlékszem?

http://www.szallerbeckmotor.hu/termekek/bagster/magneses-tanktaskak/flash
    

cblaci 17664 2019. február 18. 18:54   Válasz erre: 17663
Annyira azért nem vágom, de pont most kínlódok ezzel. Vettem egy Givi táskát ami egészen pici, de nekem nem is kell másra csak az iratok és a fényképezőgép részére, hogy kéznél legyenek, a többi cuccot elnyeli a 3 doboz. Az előző tanktáska alját puha szövettel vontam be, az egyáltalán nem karcolt, de nekem volt tankbőröm is ezért ritkán hordtam a csupasz tankon. A mostanihoz polár szövetet illesztek de van a tankra lakk védő spray-m is, így a kettő elvileg elég lesz. Annyit akarok még, hogy a mágneseket erősebbre cserélem és többet rakok bele, hogy a polár anyagon keresztül is jól kapaszkodjon. A többi a használat során derül ki.
https://www.shox.hu/givi-tanktaska-ea106b/?p=653GEA106B00000
    

inazuma400 17663 2019. február 18. 18:31  
Laci, ezt Te vágod nagyon, de ha van vkinek vmi tapasztalata írjon nyugodtan. Tanktaska kérdés, ugye nekem mágneses van és egy darabig nem bántotta a fényezést, de kb egy szezon után, meg eső + por, már látszott h ki kezdte, amiről Te is beszéltél, szeretném megtartani ezt a tatyót, de van vmi épkézláb ötlet amivel működhet, h ne kúrja össze a fényezést?! Rémlik vmi a fóliázásról v vmi hasonlóról... De asszem Te vmi folpackot feszítettel ki, v rosszul emlékszem?
Azt tudom h motorokra lehet kapni tankra iylen rücsis felragasztható cuccot az oldalára h a térdvédő ne dörzsölje ki, létezik ilyen sima fóliába is ami rá ragadna és később le tudnám szedni? Mert én vmi ilyesmi megoldást látnék jónak. Válaszokat köszi! :)
    

inazuma400 17662 2019. február 16. 22:58   Válasz erre: 17660
Nemrossz, bár nekem túl sok rajta króm... A váz maradhatott volna fekete, szerintem úgy jobban nézni ki. Meg az a plexi se kéne rá :D arra viszont kíváncsi lennék h vajon milyen első telo van rajta.
Be akartam linkelni a kedvencem, de ahogy kerestem, találtam még egy csomó jót, és nem tudok választani közülük, nagyon sok jó építés van! :D
    

inazuma400 17661 2019. február 16. 22:36   Válasz erre: 17659
Nekem mondjuk a 400zase jobban tetszik mint a 750es v 1200es hangja, a kis ccm miatt nem annyira zajos. Egyébként szeretem a mechanikai hangokat, de a nagy inake kicsit "traktoros" a fogaskerekes vfrek sírásat szeretem, meg a triple nyüszögését. Egyébként szép hangja van a hornetnek, meg a cbnek is csak mint mondottam túl lágy így nekem gyáriba. Akárhogyis azért nekem mindig a sor4 lesz az igazi motorhang, és arra asszociálok mindig a motor szó hallatán, akárcsak a naked bikera. Egy jó sportdob ami szépen szól azért az megdobogtatja az ember szívét :D bár hosszú távon lehet engem is idegesítene, de amikor haverom Banditjat hoztam haza, végig vigyorogtam az utat, a hang miatt is meg a durrogas miatt is amit minden gázelvetelnel produkált pedig gyári herélt dob van rajta :D
    

cblaci 17660 2019. február 16. 22:29  
"Nemcsak szóval, bocsánatkéréssel, hanem tettel is illik jóvátenni hibáinkat." /T.K./

Tudom hogy sokat offolok... ez viszont nem az és nagyon tetszik:
https://www.youtube.com/watch?v=2OzqXDBcHxc
    

cblaci 17659 2019. február 16. 21:31   Válasz erre: 17657
Ebből én már kinőttem, inkább a motor járása legyen kulturált, minthogy ordítson mint a sakál...
Nekem még nem volt meg a Hornet amikor beszélgettem Hacse úrral, aki elmesélte a tapasztalatait Rudi 900-asával kapcsolatban, ugyanis kipróbálta. Neki annyira nem tetszett hogy gyorsításkor csak "szívóhangot" hallott (itt hozzátenném, hogy valószínűleg 5ezer fölé nem forgatta, mert akkor gyújtanak be igazán a rakéták és ezt szépen visszaadja a dupla cső hangja is), mindegy, neki jobban bejön a légolajos morajlás, azt viszont elismerte, hogy megy úgy mint az 1,2-es Ina.
Na de az a lényeg, hogy én inkább mechanikai műremekként tudnám jellemezni azt amit Te lágynak értékeltél :-)
    

inazuma400 17657 2019. február 15. 23:19   Válasz erre: 17655
Aha, közbe este rá néztem h mi a helyzet, és látta h mindent rá húztak erre a platformra... Nekem még az előző cb élt az emlékeimben.
Meghallgattam, hát elég lágy, kéne vmi izmosabb kipufogó rá! :D ez már tényleg nagyon villanymotorszeru. :)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők