ztaki | 4932 | 2008. augusztus 20. 11:18 | Válasz erre: 4931 |
gabesz: hát azért annyira nem zsákba a macska, mert az egyik endurós társsal kipróbáltattam, aki úgy mellékesen még motorszervízben is dolgozik, és instrukcióként annyit mondtam neki, hogy a döntés és a karbantartás az õvé lesz... Azt mondta, hogy kp-re nem venné meg, de így cserébe talán nem olyan vészes, mert a blokkjának van egy kellemetlen hangja, ami már túlmutat a 2T általános zörején... De végülis nekem nagyon szimpatikus ez a moci, mert alkatra kb. a yamaha xt225-ömhöz tudnám leginkább hasonlítani, amit szintén nagyon jó motornak tarottam és jókat rehabilitációztam azzal is :)) ez meg még erõsebb, fiatalabb (2004.12), bár lelakottabb is. De valószínûleg nálam lesz elõször felújjítva - igy látok rá esélyt, hogy még nincs szétbarmolva. A balesetnél nyilatkoztam (a tényekkel ellentétben), hogy önhibámból történ (amúgy kovrobi lökött fel...) A drz-t mennyire gondolot komolyan, mert akkor akár el is vihetnéd... mit álljon itt??? Fizetni ráérsz 3 éven belül... |
Gabeszxmen | 4931 | 2008. augusztus 20. 10:11 | Válasz erre: 4929 |
Taki! Belementél egy zsákbamacska cserébe? Elég merész próba nélkül! Más: Azon gondolkodtam, hogy a mentõsök hogyhogy nem kértek rendõri intézkedést, hiszen az szükséges lenne a személyi sérüléssel járó baleseteknél. Álláspont ez ügyben? |
Gabeszxmen | 4930 | 2008. augusztus 20. 10:07 | Válasz erre: 4929 |
Akkor csak tartogasd még úgy kora tavaszig. Addigra összeszedem magam úgy anyagilag mint technikailag, és átveszem ezt is tõled. Esetleg K.Péternél is lehet addig, úgy nem szakad meg a hagyomány. :-))) |
ztaki | 4929 | 2008. augusztus 20. 07:53 | Válasz erre: 4928 |
Ja-ja, csere lett a vége. Sajnos a pamperát még nem tudtam elindítani/kipróbálni így nem tudom, hogy jó csere volt-e... :) De csere volt a javából. :) A DRz még ott figyel a garázsba, de már hírdetgetem. Elõbb-utóbb csak elmegy. |
Gabeszxmen | 4928 | 2008. augusztus 19. 21:33 | Válasz erre: 4927 |
Mennyiért sikerült eltolni? Vagy csere volt? Ja, és a DRZ még otthon figyel? |
Gabeszxmen | 4924 | 2008. augusztus 19. 21:08 | Válasz erre: 4923 |
Hét, Taki! Nem hazuttolod meg magad! Neked lételemed a motorvásárlás.
|
ztaki | 4923 | 2008. augusztus 19. 20:58 | Válasz erre: 4922 |
Nem teljesen... :) Vettem egy Pampera 280-t, mostanában õ lesz az vegyes használatra szánt enduróm. Valószínûleg a kis derbinek is mennie kell - túl magas. ![]() |
Gabeszxmen | 4922 | 2008. augusztus 19. 20:51 | Válasz erre: 4921 |
Rendben, nem akarok nagyon off-olni, elméletben tudsz te vigyázni magadra ha nagyon muszáj! :-) Az alacsony ülésmagassággal a TTR50-re céloztál? |
ztaki | 4921 | 2008. augusztus 19. 20:19 | Válasz erre: 4920 |
gabeszxmen: tudok én lassan, óvatosan is menni... Igazából az év hátralévõ részében, amíg az idõ engedi, szeretnék pár ezer kilométert beletekerni az új dongós biciklimbe. Ez az elsõdleges projekt... Aztán kicsit tudatosabba ráedzeni a triálozás egyensúly fejlesztésére... és néha-néha (nagyon ritkán) gurulni egy-egy kifejezetten lájtosat enduróval. JJJaaaa és majd el felejtettem, hogy ha nem tudom eladni a kis atv-t akkor természetesen legalább egy Szeged-Dabas túrát lenyomni vele... :))) A biciklis résztõl annyira nem tartok baleset veszély miatt - persze lehet azzal is nagyot esni, ez nekem is összeszokott néha jönni, de pl. a sípcsontörésre azért nagy esélyem nem lenne... A triálnál kihagyok minden ugrabugrát... csak a készségeket próbálom majd elõhozni... néha még be sem fogom indítani hozzá... ;) Az endurózásra meg vettem már egy célszerszámot, aminek 10 cm-rel alacsonyabb az ülésmagassága mint a drz-nek. És ez nagyon-nagyon sokat jelent a talponmaradásnál... Szóval én elméletben már nagyon felkészültem. ;)) |
Gabeszxmen | 4920 | 2008. augusztus 19. 20:10 | Válasz erre: 4919 |
Hát azért nem árt elõbb tisztába jönni a lehetséges kockázatokkal. Mert összeforrás ide vagy oda,de akár sokkal rosszabb is lehet a helyzet egy szerencsétlen ütéstõl. És azt te sem akarhatod!
|
ztaki | 4919 | 2008. augusztus 19. 19:27 | Válasz erre: 4918 |
Gabesz: hát szemezgettem én is a Zsore-túrával, mert nem szívesen hagyom ki az elvakultak által szervezett túrákat, fõleg, ha hárdosra vannak már hírdetve is. :) Szóval ha véletlen épp semmi dolgom nem akad az nap akkor lehet, hogy elkérem Zsorétól a track-et és megpróbálkozom majd egy saját tempóval... Csak elõbb meg kellene tanulni járni. Amúgy az én véleményem az, hogy ha az orvos azt mondja, hogy az összeforrás elfogadható állapotban van, akkor a többi már csak nyavajgás, vagy kifogás. ;) |
Gabeszxmen | 4918 | 2008. augusztus 19. 19:22 | Válasz erre: 4917 |
Hát azt nagyon reméltem is! (Mármint, hogy rohamosan fogsz javulni.) Beneveztem a szeptember elejei Zsore féle hardtrack-re, ha azt túlélem, bárhová elmegyek Veled terepen. Úgy számolgattam, hogy elõtte még korai lenne a lábadnak. Na meg nekem is! :-))) |
ztaki | 4917 | 2008. augusztus 19. 18:16 | Válasz erre: 4916 |
Gabesz: ma nem sikerült elérnem a kezelõorvosomat, holnap szabin van. Igy legkorábban csütörtökön fogok vele találkozni, ahol is megállapítja, hogy jól forrtunk-e össze, vagyis, hogy ezek után terhelhetem-e a lábam. Az én érzésem szerint okés, de azért megvárnám a megerõsítését. Aztán rohamosan fogok javulni... ;)
|
Gabeszxmen | 4916 | 2008. augusztus 19. 16:59 |
Taki: Akkor mikor is jössz elém a Derbivel? Nehogy feledésbe merüljön a dolog, mert õszre kellene a kabátom! :-) |
Sada88 | 4913 | 2008. augusztus 19. 00:17 | Válasz erre: 4912 |
a TTR50et leverem :D de a pamperára kíváncsi vagyok lehet egyik dután-este kinézek hozzád ha kölcsön adod egy kis körre :)
|
ztaki | 4912 | 2008. augusztus 18. 19:34 |
Hát lehet, hogy most már én is veletek tartok... csak nem tudom, hogy bírni fogjátok-e a tempót. ;) "http://www.montesa.extra.hu/2008-08-18-TTR50/" |
Sada88 | 4911 | 2008. augusztus 15. 23:57 | Válasz erre: 4909 |
köv hétvége vasárnapjára átkellene tolni mert Zoli most a GSel túrázik ha jól emlékszem valahol ausztriába :)de köv hétvége sztem neki is jó meg nekem is :)
|
Rudo | 4909 | 2008. augusztus 13. 12:23 | Válasz erre: 4907 |
Hi Amennyiben vasárnap rám gondoltok,ahogy beszéltük Sada koma csak délelõtt vagyok szabad! 1 5-let:10-re érjetek le hozzám onnan kivezetlek benneteket a pályára,mókázunk kicsit aztán én lelépek, hazafele már hazataláltok,vagy ha korábban jöttök, többet maradok.Fél 12-re nekem legkésõbb haza kell érnem hacsak nem akarom lekésni a saját eljegyzésem:) |
KT | 4908 | 2008. augusztus 13. 09:19 |
"http://www.bamakochallenge.budapestbamako.hu/hu/versenynaptar/index.php"
|
Sada88 | 4907 | 2008. augusztus 9. 11:25 | Válasz erre: 4906 |
oks beszélek menyussal elõtudom e vadászni meg somát talán sada1988@gmail.com dobj már egy e-mailt és akkor átküldöm a számom ! meglátogatjuk taki komát ,hogy jobban gyógyuljon ;)
|
zoligs | 4906 | 2008. augusztus 9. 08:17 | Válasz erre: 4905 |
Vasárnap bármikor jó számomra. Jelezd , hol smikor és brummoghatunk egyett.
|
Sada88 | 4905 | 2008. augusztus 9. 03:32 | Válasz erre: 4904 |
nekem vasárnap jó a moccozás most értem haza sztem estig alszok : )
|
zoligs | 4904 | 2008. augusztus 8. 22:18 | Válasz erre: 4903 |
szeretnék egy kicsit motorozni emberekkel is itt a környéken , mivel egyedül unalmas, és magamtól csak a hülyeséget tudom ellesni. Senkinek nem volt 16 os elsõ fogas, legyártattam egyet , és ha hiszed ha nem , nem fért be a helyére. Valaki figyelmeztetett, hogy nem lesz jó, de ki is ?:)
|
ztaki | 4903 | 2008. augusztus 8. 22:03 | Válasz erre: 4902 |
zoligs: hátha az aprilia rx-szel jönnél, akkor nagyon szívesen megnézném végre akcióban is azt a szörnyet... :) De nekem egyenlõre orvosi igazolásom van a távolmaradásra. De Rudó-t vagy Sada-t lehet, hogy el lehetne csábítani. |
zoligs | 4902 | 2008. augusztus 8. 21:50 | Válasz erre: 4901 |
Jó estét fiúk. Holnap esetleg egy kis dagonyázás itt Szegeden? Két okból tudnám ajánlani 1. gusztustalanul tiszta a verda 2.te azokkal a gumikkal lehet ,hogy nem aláznál meg annyira terepen sárban :)
|
Rudo | 4900 | 2008. augusztus 7. 21:58 | Válasz erre: 4895 |
Nagyon kultúrált a masina,szinte már robogós a feeling-je.:)
|
ztaki | 4899 | 2008. augusztus 7. 21:54 | Válasz erre: 4898 |
sada: egy kis perec mindig kell, mert különben fejedbe száll a dicsõség. :)
|
ztaki | 4897 | 2008. augusztus 7. 18:45 | Válasz erre: 4896 |
Robi: én ettõl nem tartok - úgyis az lesz a vége, hogy elindulok aszfalton, aztán meg nem tetszik és máris megyek terepre. Legalább a gumi miatt lesz benne egy kis izgi is. ;)
|
kovrob | 4896 | 2008. augusztus 7. 18:41 | Válasz erre: 4895 |
Eddigi összes motorbalesetemet aszfaltozott úton szenvedtem el. Csak úgy mondom. :)
|
ztaki | 4895 | 2008. augusztus 7. 18:16 |
Itt a DRZ-m a nagy átalakítás után: "http://www.enduro.extra.hu/2008-08-07/" Ha túléli a hétvégét, akkor kap még egy 15 literes tankot és a csízmakoptató helyeket újra festetem és megprálom vele újraindítani a kapcsolatunkat - kicsit aszfaltosabban. |
gencsydani | 4893 | 2008. augusztus 7. 09:59 | Válasz erre: 4892 |
Bár Gustafsson anno a 250-es Huskyjával elég jól ment pedig õ közelebb van a 100-hoz mint a 80-hoz (kilóban)...
|
gencsydani | 4892 | 2008. augusztus 7. 09:58 | Válasz erre: 4887 |
Na ja, azért a 125 2T/250 4T endurokhoz nem árt ha nem nehezebb az ember mint 75 kg...;)
|
ztaki | 4891 | 2008. augusztus 7. 09:54 | Válasz erre: 4890 |
pallog: nálam most a 125-ös 2T-k vannak a kedvelési élbojban... Rájöttem, hogy én nem is szeretem a nyomatékot. ;) Ez különben azóta vam, amióta itthon vagyok és az asszony mindent kétszer-háromszor mond el - és ebbõl elgalább az egyik nyomatékos... :o)) |
pallogabi | 4890 | 2008. augusztus 7. 09:45 | Válasz erre: 4887 |
valahonnan ismerõsnek tûnik az az ipse szerintem a narancs 250et lecserélte 400ra, majd most egy nyomatékos igazán megkímélt crm 250et hajt...
|
pallogabi | 4888 | 2008. augusztus 7. 09:41 | Válasz erre: 4886 |
bocs, félreértettelek, a hiányos tudásom s figyelmetlenségem miatt! ;)
|
ztaki | 4887 | 2008. augusztus 7. 08:39 | Válasz erre: 4886 |
egyszer lett volna egy csere ajánlatom szõrért szõrt a drz-re 250-es 4T ktm exc-t... Botond (egyedül õ versenyzett...) kivételével az össze havar lebeszélt róla. De nem is ez volt a döntõ érv, hogy nem mentem bele a cserébe, hanem inkább az, hogy a cserét felajánló is úgy nyilatkozott, hogy azért cserélné le, mert szeretne egy nyomatékosabb motort... |
gencsydani | 4886 | 2008. augusztus 7. 07:54 | Válasz erre: 4885 |
Ki beszélt itt 2T-rõl?!? "http://www.motorbikes.be/en/KTM_EXC_250_Racing_2002.aspx" |
pallogabi | 4885 | 2008. augusztus 6. 22:18 | Válasz erre: 4883 |
szó mi szó, nekem is jobban tetszik még mindig a "zweitakt- teknik", valahogy nehezen barátkozom a 4T pörgetésével
|
ztaki | 4884 | 2008. augusztus 6. 19:48 |
egy kedves ismerõsöm 53-as hátsó (még szép...) lánckereket keres a betonkeverõjéhez - igyé... bármilyen lepusztult jó lenne, ha lenne... Van? ;)
|
gencsydani | 4883 | 2008. augusztus 6. 16:42 | Válasz erre: 4881 |
Én meg ponthogy inkább a 250-est (a régi fajtát, nem az EXC-F-et) venném, t.i. annak a blokkja tökugyanaz mint a 400/520-nak, csak kisebb lyukat csináltak a hengerbe, így az 520-as 50-pár pacijára méretezett cuccok a 250-es 30 póniját örök élet+1 napig kiszolgálják...
|
zsore | 4882 | 2008. augusztus 6. 14:26 | Válasz erre: 4878 |
Biztos, hogy nem olcsó ! Én is ezért vettem mindig újat, minden cserénél "csak" a különbözetet kellett kiköhögnöm, és mivel szép állapotban volt az összes motorom, hamar elvitték õket. Visszatérve az üzemóra ügyhöz. Ezek VERSENYTECHNIKÁK és pont. Versenyszerû használatra vannak fejlesztve, arra adja meg a gyár üzemórában a szervízintervallumot. Aki ilyet vesz, annak ezt tudomásul kell venni. Egy ilyen gép soha az életben nem fog elmenni annyit, mint pl. egy DR350 - es blokk, de addig..... Ne hasonlítsuk össze õket. Lényeg a lényeg : Mindennek van egy ára, ennek a teljesítménynek ez a szervízigény. Azt meg mindenki el tudja egyedül is dönteni, hogy mi - mennyit ér meg neki. Én az EXC - k mellett döntöttem és soha nem bántam meg. Most is nagyon hiányzik néha az az õrület, amit az tud. Ugyanezt a SER - rel én nem tudom kimotorozni sajnos, pedig a gép majdnem tudná :o) |
Sada88 | 4881 | 2008. augusztus 6. 13:25 | Válasz erre: 4880 |
én még filozok meg gyüjtögetek Bocival beszéltem múltkor,hogy exc450 talán pár év múlva de õ meg azt mondta,hogy az 520as inkább mert a 450az pörgösebb és hamarabb szétpörgi magát de én már nem tom :) ez a hajtókar csere meg mittom én ezekrõl kellene valami információ mert ha csak 3szor többe lenne bele az olaj mint a DRbe akkor simán csere bejönnek nagyon azok a WP telók . csak így mindenki mond mindenfélét,hogy 15-20ezer km után már a fél blokkot újítani kell ami 200-300ezer :S
|
pallogabi | 4880 | 2008. augusztus 6. 13:11 |
nekem azt mondta egy-két narancsember hogy: verseny körülmények közt 15 óra, hobby 25 óra így magamat besoroltam a kettõ közé, abból remélhetõleg nemcsinálok nagy bajt |
kveker2 | 4879 | 2008. augusztus 6. 11:49 |
Üzemórás téma. Nekem nincs üzemórás motorom, viszont több olyan ismerõsöm van, akinek ilyen van. És általában ezt is hallom tõlük hogy marhaság, hogy 15 üzemóránként cserélni kell az olajat. De aztán pár év után mégis inkább eladósorba kerülnek ezek a vasak... Lehet hogy mégis kellett volna cserélni? Aztán meg rengetem olyan 2-3 éves motor is van a piacon, amit nem szabad megvenni, mert teljesen le vannak strapálva, mert elmaradt az a karbantartás amit meg kellett volna neki adni. Hobbi célú használat nyilván nem verseny, érzésre akkor 2x annyit el kell mennie egy olajcserével szerintem. |
Sada88 | 4878 | 2008. augusztus 6. 10:11 | Válasz erre: 4877 |
Zsore akkor te vagy a májer :) de meséljél egy picit arról,hogy mipénzbe kerül ha már a a blokkba belekell nyúlni ? Taki mindig ezzel riogat csak azért : )
|
zsore | 4877 | 2008. augusztus 6. 09:26 |
Az üzemóra figyelés egy igazi f@szság ! Legalábbis a KTM EXC széria esetében, kivéve ha valóban versenycélú a felhasználás ! Ha amatõr szinten van használva a gép, akkor nyugodtan lehet 800 - 1000 km - nként ( érzésre) cserélni az olajat - szûrõt. Nekem volt 4 db 450 EXC - m, sosem volt velük semmi gondom. Mindegyiket újonnan vettem. Elõször 600 km - nél cseréltem olajat, másodszor 800 km után ( azaz 1400 km - nél ) majd a felhasználás durvaságától függõen ( tehát érzésre ) minden megtett 800 - 1000 km - nként. Egy ismerõsöm ugyanezzel a szisztémával belerakott egy 2003 450 EXC - be 35000 km - t úgy, hogy a blokkot nem kellett megbontani, pedig használta rendesen.... Arra kell még nagyon figyelni, hogy a légszûrõ mindig tiszta legyen.
|
Sada88 | 4876 | 2008. augusztus 6. 01:04 | Válasz erre: 4874 |
de ha csak ez lenne,hogy sûrûbb olajcsere polya véleménye szerint a DRbe 60üzemóra a olaj váltás periódus így a 3szorosa a ktmnek ,de sajna a motor blokkra többet kell költeni mert hamarabb megadják magukat a cuccok :( legalább is sokan ezt mondják ezért is vagyok kíváncsi egy "tartós" tesztre majd :) |
ztaki | 4875 | 2008. augusztus 5. 22:06 | Válasz erre: 4871 |
amúgy én az összes nagyobb igánynek kitett motoromon szoktam használni olyan nagyon gagyi biciklis kilométer órátl... azokban mindben van olyan, hogy mozgásban eltöltött idõ számláló... az kb. megfelel ennek a funkciónak is.
|
pallogabi | 4874 | 2008. augusztus 5. 21:36 |
jaja, kb így van, de távot úgymond még nem mentem vele, mivel "szokni kell" így homokbányában és erdõben próbálgattam az új szárnyakat napi 1-5óra és kb 10-70km a környékben, így 22 óra alatt mentem vele kb 500km-t amióta megvan
|
gencsydani | 4873 | 2008. augusztus 5. 19:36 | Válasz erre: 4872 |
A KTM-ek gyári km-órájában van üzemóra számláló funkció (is), úgyhogy azokon nem kell külön cuccot venni emiatt.
|
Gabeszxmen | 4872 | 2008. augusztus 5. 18:33 | Válasz erre: 4871 |
Lehet kapni direkt üzó. mérõt. A gyujtásra kell kötni és kész. Én a traktoromhoz (fûnyíró) vettem, mert én sem értettem, hogy egyébként hogyan számoljam.
|
kovrob | 4871 | 2008. augusztus 5. 18:27 | Válasz erre: 4869 |
Nekem is ez jött ki. Lehet mindketten hülyék vagyunk ehhez az üzemórás versenyteknikához? :) hogy mérik az üzemórát? Sacc/kb? Szó szerint egy stopperrel? Go-On, Stop-off? Hmmm... és tökmindegy hogy túrázol 1/3 fordulatszámon vagy versenyzel maxigázon max fordulat közelében? És hogy adod el a gépet? bemondásra? "Hááát a nagyi jár vele tejé, az 2x5 perc/nap x 2 alkalom/hét, akkó van benne kb 15 üzemóra mióta megvan! Ja, a karcok! Azok a genyó tehenek csapkodják össze a farkukkal, mer mindíg fedett helyen tartottam ám!" - hmmm. Nademajd Pídzsí elmeséli nekem a legközelebbi guruláskor... remélem.
|
Sada88 | 4869 | 2008. augusztus 5. 17:01 | Válasz erre: 4868 |
várjál :) vagy hülye vagyok vagy 500kmenként olajcsere? várjál 25*60 mondjuk az 1500 ha nem cska hárd , jól értelmezem? |
pallogabi | 4868 | 2008. augusztus 5. 14:35 | Válasz erre: 4866 |
nagyon nemtudom összehasonlítani, mert ezzel ritkábban megyek, mint az elõzõvel ( mert egy nap is elég, hogy az a nap izomlázzal végzõdjön :o) ) 3hete cseréltem elõször olajat( 1,5*3200ft), olajszûrõket (2*1400ft) és a mult szombaton ( kb 500km és 15-20územóra után, amit a narancsszervizesek 20-25órára javasoltak volna). A legutóbbi "hard nap", ahol a berobi is ott volt, kb 5 üzemórát emésztett fel. Az elõzõ gépnél 2T olajbol kb 2-3hetente kellett a 3000ft-os. A honda kb 5,5-6 liter körül evett a 10 literes tankból, a ktm..nemtudom de olyan 5körülre jönne ki és kb 8,5literes a tankja. Kb ha így használom, mint most akkor nagyjából félévente cserés lesz a gumigarnitúra (ellenben az elõzõvel, ahol 4évre volt egy aszfaltos és egy terep szett). Nyitottabb a légszûrõház, ami miatt ha nem is naponta de minden 2ik hétvégén muszály kimosni a szivacsot. Utassal próbáltam menni egy kb 30km terepet, de az inkább szenvedés volt csak, ezért már le is szedtem a lábtartókat (is).Az aluminium alkatrészek amellett hogy könnyebbek mint az acél, az is velük jár hogy figyelmesebben kell hozzájuknyúlni (a beléjük rögzülõ acél csavaroknak nincs acél perselyük, amitõl kis kézerõvel is kiszakadhatnak) A mûanyagok jól bírják az eséseket, eddig számomra szokatlan mértékû deformálódásból is visszanyerték közel eredeti alakjukat (sárvédõk, spojlerek). |
pallogabi | 4867 | 2008. augusztus 5. 14:10 | Válasz erre: 4866 |
sztem ugyanolyan az áttétele, mint neked, mitöbb neki kisebb a légellenállása is :D
|
Sada88 | 4866 | 2008. augusztus 5. 13:56 | Válasz erre: 4858 |
tuti a leghosszabb van nekem olyat mondott,hogy 150et megy az övé :) nekem 15-44el el megy 140et és 15-38 a leghosszabb. amúgy fenntartásról majd írjál már egy kicsit mondjuk az elözõ gépedhez képest :) |
Gabeszxmen | 4865 | 2008. augusztus 5. 13:35 | Válasz erre: 4864 |
Ha van is, nem azzal menne gyorsulni. De lehet, nagyot tévedek!
|
pallogabi | 4864 | 2008. augusztus 5. 13:30 | Válasz erre: 4862 |
nemtudhatom, hogy a gsxr-en kívül vane valami terepgépe...
|
Gabeszxmen | 4863 | 2008. augusztus 5. 13:30 |
Kovrob! Ma tervezem a meglátogatásodat a melóhelyeden. Bent vagy? |
pallogabi | 4860 | 2008. augusztus 5. 12:50 | Válasz erre: 4859 |
asszem ezt valamilyen okbol kihagyom, de azért köszi az invitet. amugy off-road túra lenne ez?!? |
murdoc | 4859 | 2008. augusztus 5. 11:44 |
Üdv mindenkinek! hamarosan kezdödik (08-15) az év legnagyobb adrenalin bombája, a Kunmadarason zajlo 3 napos gyorsulás! szeretnék szervezni egy kis csapatot az odavezetö utra. a 3 napos beugro 5000 ft, sátrazás és zuhanyzási lehetöség van a camping-ben. részletek a meghirdetett turámnál! mindenkit szivesen látunk! széles utat! |
pallogabi | 4858 | 2008. augusztus 5. 11:21 | Válasz erre: 4857 |
van rajta berúgókar is :o) amugy nemnagyon tudtam összehasonlítani a dr-rel mivel robi szerint majdnem a leghosszabbb áttétel van az övén, de majd... egész jó, bár még szokni kell, többek közt azt is, hogy olthatatlan vágyat érzek minduntalan ahhoz hogy egy hosszú egyenes szakaszon cikkcakkban menjek, a leghepehupásabb, leg változatosabb terepviszonyokat keresve |
manour | 4856 | 2008. augusztus 4. 21:45 | Válasz erre: 4855 |
Hát nekem elég gatya a rendszámom,kiegyentgetés,karcolás,átfúrás van rajta,és mûszakin a fõfõnök azt mondta akkor cseréljem ha sok pénzem van :-).Simán átment oszt jó utat kivánt hazafelé! (Salgótarjáni KPM.)Sajnos nem mindenhol ilyen ruganyosak. |
pallogabi | 4855 | 2008. augusztus 4. 10:26 |
ezt máshova írtam, de itt is talán utanézhetne valaki: naszoval átirattam a gépet. rendszámot is kicseréltettem, mivel korábban aztmonták az elõzõ az szabálytalan volt (korábban irtam hogy szerintem s az okmányiroda szerint is eredeti szabványos.) de amugy átvolt fúrva, s úgy volt feltéve. Amit hallomásból tudom, hogy nem szabályos, sõt a mûszakin is belekötöttek már ceglédi kpm-nél. aztán ma elhoztam az újat, rendes EU-s potom 4200ft+450ft matricát fizettem úgy hogy az elõzõt leadtam. és lám lám az van ráírva a csomagolására, hogy: "rendszámtábla felszerelési útmutató: A rendszámtáblát a KRESZ elõírása szerinti helyre jól láthatóan a kereskedelmi forgalomban kapható rendszámtáblatartó-keret, illetve egyéb kötõelem (pl. CSAVAR) alkalmazásával lehet felszerelni. A felszereléshez és rögzítéshez esetlegesen szükséges furatokat a rendszámtáblán LYUKASZTÁSSAL lehet kialakítani. A rendszámtáblát rögzítõ kötõelemek látható felületének színe egyezzen meg a furatot magába foglaló felület színével." esetleg valaki megkeresné nekem hogy akkor most a KRESZ hogy rendelkezik? szabad-e átfúrni? vagy a rendõrök és a mûszakisok csak a nemtudásunk miatt ba5zogatnak? Jó mondjuk én már sajnos kifizettem, de más még talán tanulhatna esetleg az esetembõl. |
tibierdrol | 4854 | 2008. augusztus 4. 09:40 | Válasz erre: 4853 |
Tavalyelõtt Örményország és Hegyi-karabah is teljesen biztonságos volt. Az új Karabah - Azeri határnál vannak csak katonák, amúgy nyugi van, és jókat lehet gondolkodni egy-egy kilõtt tank mellett megállva. Aknaszedõket Karabahban láttunk, tehát az útról nem nagyon érdemes letérni.
|
ztaki | 4853 | 2008. augusztus 1. 21:00 | Válasz erre: 4852 |
Nekem meg bátoságom nincs... Én katonai lõtérközelében nõtem fel. 14 éves koromig minium 3-an robbantak fel a fel nem robbant lõszerektõl... Nem lenne bennem bátorság olyan helyre menni, ahol még most is éles lõszerekkel dobálóznak. Oké, hogy az úton általában nincs, de ki látott már engem úton motorozni?? ;)) |
manour | 4852 | 2008. augusztus 1. 20:56 | Válasz erre: 4851 |
Lenne ilyenhez kedvem :-) de idõm +júróm az nincs :-(
|
Rudo | 4850 | 2008. július 30. 22:15 | Válasz erre: 4845 |
Jaja,meg a tekintete is olyan értelmes. Biztos Taki az apja? :) |
ztaki | 4849 | 2008. július 30. 19:30 | Válasz erre: 4848 |
viktor: hát mostanság már aktívan közlekedem, igy az otthon találhatósági esélyem látványosan megcsappant... ;) De délután általában itthon szoktam lenni, mert a delelõtti terhelést ki kell valamikor pihenni :)) Amúgy már 170 km van a kis rokkant kocsimba... |
zsore | 4844 | 2008. július 29. 21:53 | Válasz erre: 4843 |
Tudsz élni! Pihenés, babázás, egész nap döglés az ágyban, csak kajálni vagy kvadozni kelsz fel, ha éppen úgy tartja a kedved. Mondom, tudsz élni ! :o)))
|
ztaki | 4842 | 2008. július 29. 19:20 | Válasz erre: 4841 |
türelem az van, de ha nem jegyzetelsz, elfelejted...
|
zsore | 4841 | 2008. július 29. 19:14 |
:o))) Szívesen megosztok veletek minden tapasztalatot, de még kérnék egy kevés türelmet, amíg még egy - két garniturát kipróbálhatok. Van jelöltem, bár az MT21 - ben most nagyon bízom. A gumisok és a ti szerencsétekre, a SER - nek max. 3 - 5000 km egy garnitura terepgumi, az aszfaltos tudni fog legalább 10 ezret. Egyébként eddig nincs sok tapasztalatom a típusokat illetõen. A Pirelli még csak a harmadik ( a Scorpionnal együtt a negyedik ) fajta gumi lesz, amit teszteltem. Persze ha az exc - s tapasztalatok is beleszámítanak, akkor más a helyzet, de azt nehéz SER - es szemmel megítélni, mert fele ilyen súlyú és erejû géppel használtam õket. ( Trelleborg,meg vmi Pirelli gyári krosszgumi, de nem az MT21. Ennek mondjuk utána tudok nézni )Szóval kis türelmet kérek, télen úgyis annyit fogunk unatkozni, hogy jól jön majd a sok nyári téma meg info.
|
Macko | 4840 | 2008. július 29. 18:31 | Válasz erre: 4838 |
Honnan veszed, hogy Macko nem tenné fel? FELTENNÉ! Persze 2 helyen is megfér, fizetni úgysem tudunk... :-D |
ztaki | 4838 | 2008. július 29. 18:29 | Válasz erre: 4837 |
zsore: te olyan sûrûn váltogatod a gumikat, mint más a motorkat... :)) de komolyiból: lassacskán neki feküdhetnél és csinálhatnál egy képekkel illusztrált pár oldalas leírást az általad használd gumikról és tapasztalatokról - biztos szívesen olvasnák ezt mások is. És ha macko nem is tenné fel az onroadra, én szívesen felraknám az enduro.extra.hu-ra... |
zsore | 4837 | 2008. július 29. 18:19 | Válasz erre: 4831 |
Úgy ránézésre aszfalton gyenge minõsítést adnék neki. A minta sokkal durvább mint a TKC - Karoo pároson. Utóbbiaknak adnék egy 50% aszfalt 50% terep minõsítést, míg a pirellinek 30% aszfalt 70% terep alkalmasságot. De ugyanez a Dunlop RR 908 esetében 20% aszfalt 80% terep. Visszaraktam a dunlopokat és mentem aszfalton egy kis próbakört. Katasztrófa ! Borzalmas az eleje. Szó szerint úgy kell ráerõszakolni az ívre, ha be akarsz fordulni. Most lesz majd egy hosszabb menet ezeken, jó sok aszfalttal. Várhatóan le is amortizálom õket teljesen. Kiváncsi leszek, hogy a kopás függvényében mennyire válik kezelhetõbbé a motor viselkedése. A következõ páros már a Pirelli MT21. Szerintem jövõ héten fel is kerülnek, ha minden igaz. Rögvest megírom a tapasztalatokat, ahogy szert teszek rájuk.
|
KT | 4836 | 2008. július 29. 10:47 | Válasz erre: 4833 |
de hátul meg jó mivel nem csak dagasztja a sarat hanem az ék alakú minta oldalra kikotorja, persze azért ez nem krosszgumi ! |
KT | 4835 | 2008. július 29. 10:45 |
az ék alakú mintázat jó vízszintes talajon fékezésnél, de semmit nem tart keresztben, fõleg ha egy picit is "lejt" oldalirányban a talaj! pl nyomvájúból kilépni szinte lehetetlen, ami gáz ha a fûben akkor veszed észre a keréknyomot amikor már kifordította a kereket és azt nézed hová fox feküdni... |