7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Hungarian Cross Country
Következő oldal

Macko 5635 2009. május 30. 09:16   Válasz erre: 5634
Olyan takis utatok volt akkor, nem? :o)))
    

ztaki 5634 2009. május 30. 08:32  
Tegnap és ma hajnal között (15:30-01:20) haza hoztuk polya új szerzeményét (dr 350) és közbe megpróbáltuk bejárnia hcc night túra problémásabb részét...

Természtesen egyik sem járt problémák nélkül. :))

Elõször is polya már délután elaludt... igy a 14 órás indulás egy kicsit megcsúszott... Aztán a drz-re pattantunk ketten - fel Pestre, kis doki elõ, indít és már jöttünk is... Vagy 10 km-t. Aztán polya jelezte, hogy olyan bizonytalan a motorja... ja... bizonytalan. Töklapos elsõvel nem csoda. Alaposabban szemrevételezve - neki sem álltunk szerelni, látva a kiszakadt szelepet... Na, most mi lesz - ilyenkor már nincs nyitva semmi...

Szerencsére Tibi(érdrõl) nyitva volt... :D

Igaz ugyan, hogy õ nem volt otthon, de a szülei szívesen fogadtak bennünket, és még a gumicserében is segítkeztek - hadd köszönjük meg nekik ez úttal is...

Újra lóra... polya tép vissza az eredeti nyomvonalra... tesztelgeti a kis dr végsebességét... 120 felett egy kicsit gps szerint. Az autósok megdöbbenve húzódnak le a füstöt és lángot okádó dr mellett... aztán polya is észrevéve a problémát - pont ugyan ott áll meg újra, ahol már a defektet is megszemléltük. A kis doki maszek kipufogója nem bírta a terhelést és a végében lévõ folytás miatt szétnyílt a dob (összeillesztésmentén), elégette a benne lévõ gyapotot és kicsit hangos is lett a lelkem...

Gyorsan kerítettünk egy kis drótot - állítottunk a folytáson és ucu neki... siettünk, mert már-már sötétedett és igaz ugyan, hogy az éjszakai túra nyomvonalára voltunk kíváncsiak, de azért nem teljesen sötétben... :))

Na, a lényeg: sokat és jót is motoroztunk, több probléma nem volt - leszámítva, hogy a bejárás alkalmval is sikerült egy-két olyan részen is átmennünk, ahol normális ember, normális motorral soha nem fog - igy aztán érdekes lesz majd maga a túra.. :)) De végül amikor is a katonai lõtér és a természetvédelmi terület behajtani tilos táblái már nem hagytak más alternativát - csak kimentünk aszfaltra és irány Szeged....

Útközben a kis dr-bõl elfogyott a benzin és kiégett a hátsó izzó... Mivel helyzetjelzõ ízzót nem kaptunk így kénytelnek voltunk egy féklámpa izzót venni és átkötni rá a világítás állandó áramát...

Polya végre megtapasztalhatta, hogy egy rosszul beállított csoda dr350 is képes 6 liter felett enni százon, mert kb. 200 km után tankoltunk a dr-be 12 liter felett, a drz-be meg kb. 7,5 litert...

Kurva hideg volt - hidegebb mint télen - de végül csak hazaértünk... Remélem a ti éjszakátok esemény dúsabb volt... ;))

    

frpeter 5633 2009. május 29. 06:12   Válasz erre: 5632
Ezen a napon van a Napkor trophy :(
    

ztaki 5632 2009. május 28. 21:04  
III.Szentgál Trophy
2009.06.06
Zomba-Szentgálszõlõhegy

Meghívó!
A rendezvényre Quadosokat,Crossmotorosokat, Endurosokat és Terepjárósokat várunk.
Nevezési díjak:

Terepjáró: 6000Ft
Az ár 2fõ részére ebédjegyet tartalmaz. Crossmotor, Quad, Enduro:5000Ft
Az ár 1fõ részére tartalmaz ebédjegyet.
Érdeklõdni: Hollósi Dóra 0630/562-2805
quadtrophy.szentgal@citromail.hu

Kérlek jelezz vissza hogy számíthatok e rád vagy sem. elõre is köszi Üdv. Dóra
    

ztaki 5631 2009. május 27. 17:04  
Meghívó

Ezennel szeretnénk felkelteni a figyelmedet az I.Mátratrophy és Offroad fesztiválra

amit

2009.07.24-26 között rendezünk meg a Mátra hegység vonulatain, Pásztótól 5km-re Hasznoson. A trophy a szokásos péntek éjszakai és szombat nappali túrából áll,éjszaka 2 nappal 3 speciállal melyet normál,profi,extrém és Quad kategóriában teljesíthetsz. A fesztiválra nevezõk péntektõl vasárnapig a völgyben próbálgathatják az autójuk tudását a siratófalakon,dagonyában,patakvölgyben,sárgyorsulás,triál és superkupa pályákon,- saját inni tudásukat pedig a fesztivál területén lévõ sörsátorban. Vasárnap 6 épített triálpályán sárgyorsuláson és superkupán méretjük meg a tudást a terepjárósok és most elõször a Quadosok között is. A trophyval együtt a Hasznosi falunap és rétes fesztivál is megrendezésre kerül a fesztivál területének tõszomszédságában ahol szeretettel várják a Quadosokat és terepjárósokat,körhintával,céllövöldével, szabadtéri színpaddal,rengeteg fellépõvel korlátlan étel és italfogyasztással.


Szeretettel várnak a rendezõk :

Nagy Zsolt”ideges” 70/4567419

Maka Laci”makapeszi”30/9352939
Szenderák Attila 20/2727772
Stelzner Zsolt/Stekker/70 2397424

információ:

www.4x4klinika.hu vagy www.tapiotrophy eoldal.hu
    

kovrob 5630 2009. május 25. 08:54   Válasz erre: 5625
Uff!!! ;)
    

ztaki 5629 2009. május 23. 07:23  
még egy kis szájtépés a motorozás természetkárosításáról "http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/motoros_interju/radiobeszelgetes-az-erdben-valo-motorozasrol-46666"
    

ztaki 5628 2009. május 22. 21:32   Válasz erre: 5627
gabor: ha lesz szeptemberben 48 órás, akkor Szelektel épp most dumájuk, hogy 50-esekkel futunk neki... - tényleg érdekel, hogy mire képes.
Addig meg ajánlom figyelmedbe: "http://apakuka.blog.hu/"
mondjuk igaz, hogy ez csak kis hazánkat kerüli, a másik meg szeli meg - de sindi és london is csak ennyi... egy picit tovább tartva... ;)
    

gabor1.1 5627 2009. május 22. 21:12  
Azért egy mopeddel nem egyszerû ,szerintem volt ideje átgondolni az eddigi életét és a következõt:)
    

ztaki 5625 2009. május 22. 21:00   Válasz erre: 5624
gabor: már nagyon-nagyon sokat gondolkodtam az ilyen hatalmas utazásokon és mindig rá kellett, hogy jöjjek, hogy nem azok a nagy emberek, akik ezt meg tudják tenni, hanem azok akik otthonról támogatják, akik nélkülözik õket és akik megkeresik nekik a rávalót...
Szerintem százszor nagyobb dolog otthon bizonyítani a család elõtt, mint legurulni pár tízezer kilométert - felelõsség nélkül, csak a hecc kedvéért.
    

gabor1.1 5624 2009. május 22. 19:33  
Szia Taki egy kis érdekesség:"http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=460631"
    

ztaki 5623 2009. május 17. 18:39  
Csévharaszton hatalmas erdõ tûz volt... több hektáron égett le a fenyves.
Gondolom felelõs itt sem lesz - ellenben nehogy már lemenjél az útról enduróval, mert véletlen eltaposol egy csigát...
    

ztaki 5622 2009. május 17. 13:30   Válasz erre: 5621
Kész a beszámolós, képes, videós oldal is... "http://www.budapest-szeged.extra.hu/2009.html"
    

ztaki 5621 2009. május 16. 23:00  
Megjöttünk a Moped Rally-ról. Képek: "http://www.takacsek.hu/2009-05-16/"
Majd lesz videó is - csak nagyon sok lett a nyersanyag... Valami iszonyatos a szárázság és a homok... Alig tudtunk haladni - de ugye minket ez nem is nagyon szokott zavarni. ;)
    


Karton 5619 2009. május 10. 21:07  
Urak,
Így ismeretlenül is nagyon várom a beszámolót az ország kerülésrõl. Üdv Karton
    

Sada88 5618 2009. május 7. 09:11   Válasz erre: 5615
mikor meg hol lesz ez a verseny ? :)
    

ztaki 5617 2009. május 6. 20:25   Válasz erre: 5616
viktor: jó az a berg hidd el... és a viktor-berg is jó. :)

Amúgy a siratón a boci küzött a zoli ktm-jével, aztán megállapította, hogy elszokott õ már ezektõl a nehéz dögöktõl... ;)
    

viktorazallat 5616 2009. május 5. 20:14   Válasz erre: 5615
az rmzre vissztérve az még halkabban is duruzsol sokkal(még csõgázon is, mint a bergem félgázon.
ez is szimpi.
    

viktorazallat 5615 2009. május 5. 20:09   Válasz erre: 5613
na megnéztem.
fain volt.
látom voltatok a sirokinál.
az az amelyik 8 perc után kétszer is bepróbált a zoli.
képzeld el azt mikor folyik le a sáros malaj a hegyrõl akkor az állat:-))
az hogy felbirok e menni vagy sem az meg nem presztizs kérdés, hanem lét!:-))))
na annak a pataknak a töve balról a bobos patak de ha jobbra mentek akkor egy igaz triálos élvezõs patak lesz.
vagy 5 perc, nem tíz inkább húsz nem is egy egész napot is igénybevehet amíg az ember felér oda(kinek 5 perc elég ,kinek 10 perc kinek egy öröklét is kevés:-)))

amúgy az tudni kell vasárnapvolt az asszony szülinévnapja igy motorozni uis csak a bordányi pályáig juottam ,de ott készülök a versenyre. remélem eljössz és szurolsz majd;)

    

gabor1.1 5614 2009. május 5. 18:52  
Thx. megkaptam. Most próbáltam a sátrat felállítani TESCO quality Nagyon jó kb 10 perc alatt kész.Klárafalva -Kübekháza-Szeged lezárva útépítés miatt holnap megnézem át tudunk e menni.
    

ztaki 5613 2009. május 5. 17:31   Válasz erre: 5611
viktor - voltunk a kempingnél... és egy-két viktoros helyen is... Csak azért, hogy megnézzük, hogy hova járnak a nagyok. ;)
És nekem még mindig nem abból áll az endurózás, hogy egy-egy kimagasló dombra feltépjek - vagy épp ne tépjek... Volt egy igen rövid idõszakom, amikor nagyon izgultam a megmászhatatlan feljárókra, de manapság már inkább az olyan kirándulós endurózásokat szeretem. Ha hót izgalomra vágyom elegendõ, hogy közúton haza megyek a mopedemmel... :)))

www.takacsek.hu oldalon meg megtalálod a képeket és a videjót... ;)
    

gabor1.1 5612 2009. május 5. 17:29  
Taki az itinert megkaptad mert én már levelezek egy ideje , mindent 3-szor megkérdeztek ,de nekem még nem küldték át. Ha neked megvan átküldenéd gyorianita@citromail.hu-ra köszönöm.Azt hogy meddig megyünk szerintem menet közben majd eldöntjük. Már csak 2-nap és indulunk.
    

viktorazallat 5611 2009. május 5. 13:52  
hály.
taki, milyen volt az endúró túra, vasárnap?
mi kimentünk a ptihez és ott vágattunk egy hatalmas jót.
nem értettem hogy gondolod ezt a lidi endúrót és a 450 összepasszintani ,fõleg olyan endórós szituba ahol egy kicsit el lehet engedni a gyeplõt;)
mert egy szopós patakban ahol a hátadon viszed ott mindegy de azon kívül....
de azért ari vagy:-)) majd egyszer össezhozzuk a találkát a kempingnél és ott mocskossul jó helyeket tudok ,van ahol még csak lefelé jöttünk de már kinéztam felfelé is;)csak ahhoz lehet trilyál kell:-))))
ill ott az összes mumus feljáró ami szarabb talajnál már az endúróban mumusos, triálban meg síma talajnál is:-)))))

    

ztaki 5610 2009. május 5. 10:21   Válasz erre: 5608
Gábor: na megvan az útvonal terv... Szentgotthárdig 610 km. Az elsõ nap ennél illenék többet mennünk nem? ;)
Az útvonal tervezõ szerint 13 óra kell a teljesítéséhez - ez a Mackó által csak kicsit túlzásba vitt kérdések száma alapján már-már hót reális is. Igy, ha 8-kor indulunk, akkor este 9-re már ott is vagyunk.
Szerintem menjünk el egészen VELEM-ig... sõt egy kicst túl is azon és sátorozzunk a faluhatárba - igy reggel csodálatos környezetben ébredünk és még a 700 km-t is meg tettük ezen a napon. ;)
Na?
    

ztaki 5609 2009. május 5. 08:27   Válasz erre: 5608
Gábor: Ez jól hangzik... Mondjuk SzentGothárdra vitt az "Egy tank benzinnel" tavalyi túra is - igaz, hogy akkor épp a másik irányból (mondjuk úgyis lett 1000 km - ami azért érdekes, mert akkor sokkal toronyirántabban mentünk - szóval most Szentgothard-Szeged tuti, hogy több lesz ezernél.)
Mindjárt neki állok az itinert átültetni GPS-be - és máris okosabbak leszünk. Mivel ennek a túrának csak a benzin költségvetése is több mint, amit én egy gurulásra önszántamból szánnék, ezért nekem jól esne ha nem vernénk magunkat még egyéb kiadásokba is - igy én egyenlõre a sátrazás mellett állnék (Persze jó kérdés, hogy hol??)
    

gabor1.1 5608 2009. május 4. 20:57  
Mért nem szóltál hamarabb most ajándékoztam el egy univerzálisat. A nagyobb plexi folyamatban van. A szállással mi legyen sátor vagy panzió ,úgy pakolom a cuccot (meg a házi pálinkát:))?Ahogy számolgattam esetleg Szentgotthárdig érünk el estig,de még az is fogós lesz.
    

szelekt 5607 2009. május 4. 20:54   Válasz erre: 5606
Sziasztok.
Ztaki az ülés projektben, egy ötlettel talán tudok neked segíteni.
A "kispárna"helyett.....:)::)
    

ztaki 5606 2009. május 4. 20:15   Válasz erre: 5605
na valami ilyesmi plexi kellene nekem is... vagy kicsit nagyobbacska...
    

gabor1.1 5605 2009. május 4. 18:28  
Szerintem lassan indulhatnánk !
    

ztaki 5604 2009. április 30. 18:07   Válasz erre: 5603
valaki kérdezte - az egyik helyszin Üröm volt....
    


ztaki 5602 2009. április 28. 10:11   Válasz erre: 5601
Gabor: Már pár hónapja megcsináltam az útitervet - sok minden nem hiszem, hogy változni fog addig (bár még Mackó is csak most véglegesíti...), na azt kellene kideríteni, hogy Makóról elindulva kb. hol fogunk tartani 700-1000km környékén. De mondom - komolyan majd csak jövõhéten foglalkozom a témával.
Amúgy senkinek sem az a szándéka, hogy szarrá hajtsuk magunkat, aztán meg beszívjunk valamit a fáradság miatt. De az is tény, hogy én vasárnap már itthon szeretnék lenni... és itt nem csak a vasárnapon van a hangsúly, hanem az itthonon is - értem ezalatt, hogy nem korházban. :)) Tehát ha úgyérzem, akkor inkább leszek vasárnap máshol, de elõbb-utóbb, akkor is itthon. ;)
    

gabor1.1 5601 2009. április 27. 21:04  
�Üdv urak nekem mindegy hogy 2 vagy 3 nap lesz,a sátrat azt lehet hogy tudnám felejteni én is!Bár jobban vágyok a nyugodt motorozásra (ameddig jutunk és kész alapon) ,de rajtam nem fog múlni :-) Az esõ ,hát az nem hiányzik egy picit se, de majd meglátjuk!
    

ztaki 5600 2009. április 27. 20:44   Válasz erre: 5599
gabi: elvileg kapható olyan bicikli, ami összecsomagolható - még a kepingnél is kisebbre. Sebváltós, könnyû... és jó drága. :)))
Ellenben egy agyfáltót ráeszkábálni egy kempingre nem lenne túl nagy dolog...
Amúgy az ismerõseim közül ketten végig csinálták a kéktúrát exc-kkel... - azok a boldog békeidõk... :))
    

nafm 5598 2009. április 27. 12:30   Válasz erre: 5589
Taki!
Szerintem "(3)". Készüljünk három napra, de törekedjünk kettõre. Majd a pillanat megmondja melyik lesz a helyes!
Nálam lesz sátor is meg valamennyi kp. is.

Az országos esõ probléma engem is foglalkoztat. Ne kerüljön rá sor, de valószínû feladás lenne belõle.
    

ztaki 5597 2009. április 27. 08:04  
Én még nem gondolkodom ilyen nagyon praktikus dolgokon.
Mert, ha pl. a túra minkét napján zuhog az esõ, akkor tuti, hogy nem fogok sátrazni - sõt nagyon valószínû, hogy még a töketlenséget is bevállalom és itthon maradok. ;)
Amúgy a 2100 km a nagyon takarékos drz 4,2liter/100km-es fogyasztásával és a barátságos 260Ft/1literes árral számolva is több mint 22.000Ft lesz. :(
Nekem napelemes motor kéne... ;)
    

szelekt 5596 2009. április 27. 06:45   Válasz erre: 5595
Nagyon jó,praktikus dolog!!
Csak az a baj,hogy kb 70-80cm az átmérõje összecsomagolva:(:(
A motoron való rögzítést kellene megoldani,,
Dolgozom rajta::):):).

    

ztaki 5594 2009. április 26. 07:54  
Amúgy a HCC-seknek van egy rossz hírem... :(
Tegnap hazafelé gondoltam bemegyek kicsit homokozni Dabasnál a katonai lõtérbe. Elég kemény akadályokba ütköztem. Egyre komolyabban veszik a be- és áthajtani tilos dolgokat ezen a területen.
Szóval nem odázhatjuk tovább: jövõre (akarom mondani idén évvégére) új nyomvonal kell a HCC Hó-hoz...
    

szelekt 5593 2009. április 26. 07:38   Válasz erre: 5592
Az fontos lesz a világitás, 48 órásnál,
gondolom,
/ahogy ismerlek/vasárnap ebédnél otthon leszel:):)
    

ztaki 5592 2009. április 26. 07:33   Válasz erre: 5591
Mondjuk hazafelé a fateréktõl nem ritkán jöttem 130-140-nel is (kb. 80km-t). De legalább tesztelhettem a világításomat - mûködik. ;))
    

ztaki 5591 2009. április 26. 07:30   Válasz erre: 5590
550 körül... Reggel 7-tõl esta 8:30-ig... De ugye sok-sok megállóval és több mint 100km tereppel.
    

szelekt 5590 2009. április 26. 07:29  
Sziasztok.
Ztaki,
Tegnap mennyi km volt Neked, háztól-házig?
    

ztaki 5589 2009. április 26. 07:25  
Az utóbbi hetekbe be-bevállaltam egy-egy kiadósabb fõleg aszfalton vivõ túrát. Ha kényelmesen csináltuk, akkor napi kb. 600 km simán belefért mint az idõbe, mint a fizikális dolgokba.
Most úgy érzem, hogy azt kellene végig gondolnuk (srácok, ha olvastok - akkor gondoljátok végig!!!),
(1) hogy a kényelmes 3 naposat vállaljuk, vagy a hajtós 2 naposat?
Mert a napi "kényelmes" 600 SEM elég a teljesítéshez mert minimum 700 km kell... és akkor még nem is beszéltünk az felmerülõ problémákról.
(2) vagy a bevállalós 1000km/napos futammal próbálkozzunk? Ugye ez az általam kényelmesnek tartottnak majdnem a duplája. De még ez se reménytelen, mert a megállások számát minimalizálva azért csak teljesíthetõ...
(3) Esetleg elindulunk 1000-es céllal és megcsináljuk a 700-ast... (Persze a kettõ között csak 300km különbség van - de ugye alsóbbrendû utakon ez akár 5-6 órát is igénybe vehet!!)

Karton: a tescos 1-2személyes "eldobható" sátor felállítása, lebontása soha nem tartott még pár percnél tovább - persze olyan is... :)) A hálózsákos alvásnál a hajnali párával szokott gond lenni - valami fólia oda is kell... ;)
    

Karton 5588 2009. április 25. 10:14   Válasz erre: 5586
Szia Ztaki,
A fáradság miatt nem kell félni ha endurózni jártok akkor kizárt, hogy ne bírjátok fizikailag. A 24 órás versenyen a szõlõcukor és a koffein bebizonyította, hogy jó háttér támogatást tud adni a megfelelõ mennyiségû folyadéknak és így lelkileg és szellemileg is bírni fogjátok.
A 60-as átlag nekem nagyon soknak tûnik, az én tapasztalatom, hogy az 50-es átlag néhol 140 km/ó jelent ha a tájékozódás nem megy teljesen flottul (de lehet, hogy ebben tévedek). Természetesen nem elfelejtve, hogy a lakott területen csak max. 60km/ó
Úgy kellene szerintem indulni, hogy 23-24 órafelé megtudjatok legkésõbb állni és aludni tudjatok. A sátor verés és bontás minimum 1 órát elvesz az idõtökbõl ezért sátrat nem is vinnék magammal max. hálózsákot és a motor mellett aludnék, bár szerintem bárhol találtok egy szállást 2500-3500/fõ/éj és ágyban kialudva magatokat tudtok elindulni másnap ami azért nem kis dolog hiszen nem kevés lesz ekkor még hátra.
Jó utat és sikert.
    

KT 5587 2009. április 22. 10:13   Válasz erre: 5584
bamakós tím ?

Mi tegnap, csakúgy az orronk után akkorát mentünk földutakon, hogy cak na !!!

A ktm-bmv-triumf topicban hamarosan lesz videó az ütõsebb részekrõl !
Sajna ezeket 7közben kell tartani, mert a gyalogok nem kárognak be !
De nézd megitt a juni 6-7 turát !
nincs állat nevezési díj...

    

ztaki 5586 2009. április 22. 09:56   Válasz erre: 5583
Karton: Hát reméljük, hogy összefog jönni... Tavaly az "Egy tank benzinnel" címû országszelõ túrán 1000 km-t mentünk szarabbnál-szarabb alsórendû utakon. A mi csapatunk fõleg enduróból állt, így max. 130 km-enként tenkolni meg kellett állni, tehát volt megálló rendesen, mondjuk enni nem álltunk meg, de két nagyobb (min. félórás) szünetet így is tartottunk... Az út nagy részén (mivel figyleni kellett a fogyasztásra) tényleg 90 körül mentünk... az élvezetesebb hegyi szakoszokon egy-egy szerpentin erejéig bele-bele nyúlutunk a 130-140-be, de max. pár száz méterre...
Mondjuk a sebességet gps-szel mértük, ami a mai kilométerórákkal ellentétben nem csalnak (óránk egyáltalán nincs).

Én szeméy szerint két dologtól tartok a 48 órással kapcsolatban:
1. remélhetõleg a kötelezõ tankolások és a kötelezõ ellenõrzõ pontok felkresése, megtalálása nem fog irreálisan sok idõt elvenni tõlünk. (Mondjuk 100-150 km-enként egy max. 5 perces megálló még elmegy, de több nem - ezért örülök, hogy pl. Makóról CSAK 3-an indulunk, így valószínleg nem fogjuk egymást feltartani...).
2. remélem, hogy fizikailag én is (és ha többen leszünk egy csapatban, akkor a többiek is) bírni fogják a motoron töltendõ nem kevés idõt.

Amúgy én a tipikusan nem száguldozó motorok táborát szélesítem. Elvileg sok-sok idõt bírok motoron eltölteni megállás és figyelemvesztés nélkül. Igy a sûrû tankolástól, ellenõrzéstõl otszkodom a leginkább...
Mivel mi endurósok vagyunk így egyáltalán nem okoz gondot, hogy egynapra elegendõ vízet vigyünk magunkkal. Evésre-ivásra nem igen kell idõt szánnunk, amíg a másik tankol simán bekapjuk, amit akarunk - inni meg folyamatosan tudunk a hátizsákban levõ futóstasakból slagon keresztül.
A mûszaki problémák közül a leggyakoribbakat napi szinten kell terepen, nomád körülmények között orvosolni - rövid diõn belül. Sok-sok tapasztalat áll már mögöttünk, így elég hamar meg tudjuk ítélni, hogy érdemes-e egyáltalán idõt fordítani a javításra, vagy reménytelen és inkább hátra hagyjuk a halottainkat... A csapat minden tagja tisztába van azzal, hogy végszükség esetén neki kell gondoskodnia a hazajutásról. Bár a "kisérõ kocsi" telefonszámát azért elmentettük... ;)
1000 km, 60-as átlaggal az max. 17 óra. Igy reggel 8-kor rajtolva elvileg hajnali 1-re már ott is vagyunk a szálláson... :))) Talán épp ezért kellene a szállást kihagyni és sátorozni... És talán épp ezért nem szerencsés ez a reggel 8 órás indulás. Jobb lenne 4-kor indulni és akkor idõben aludnánk...

    

kovrob 5585 2009. április 22. 09:09   Válasz erre: 5584
Kedv az van, de.... :S
    

Karton 5584 2009. április 22. 08:22  
valakinek van kedve a Budapest-Gyõr 2 napos túrához május 9-10.
    

Karton 5583 2009. április 22. 08:19  
Sziasztok, bocs hogy beleszólok de a 90-es tempó kevésnek tûnik ha az ország kerülõre készültök. Tavaly megcsináltuk egy páran 3 nap alatt és volt közötte olyan szakasz ahol 140-t is húztunk neki. 750 és 900 km / nap volt a megtett táv. igaz étteremben kajáltunk és lakott területen 60-nál nem mentünk gyorsabban. Tájékozódásnál 1 ember itiner 1 emger térkép GPS csak a benzinkutakhoz illetve a nagyobb városoknál a megfelelõ kivezetõ út megtalálására volt jó. Egyébként meg sok sikert.
    

ztaki 5582 2009. április 20. 20:08   Válasz erre: 5581
gabor: én konkrétan majd csak a túra elõtti héten szeretnék az útvonallal foglalkozni... De tény, hogy az elsõ nap leginkább az Alföldön fog vezetni - igy illenék jó tempót és jó távot futnunk. Az elsõ nap az 1000km MEG KELL tennünk, de legalábbis meg kell kisérelni...
    

gabor1.1 5581 2009. április 20. 19:56  
Ahogy nézem elsõ nap legalább szentgotthárdi célszerû eljutni

    

ztaki 5580 2009. április 20. 19:51   Válasz erre: 5579
gabor: tartani fogjuk magunkat a kiíráshoz: a határhoz legközelebbi aszfaltúton megyünk.
    

gabor1.1 5579 2009. április 20. 18:53  
Makó-Szeged-Kelebia-Bácsalámás-Madaras-Katymár stb. földesúton megyünk? :))
    

gabor1.1 5578 2009. április 20. 16:29  
A szállás jó ötletnek tûnik ,a szitálást nem azért csináltam meg mert ennyivel akarok végíg repeszteni,de már nagyon untam .
    

ztaki 5577 2009. április 20. 11:28   Válasz erre: 5575
amúgy nem hiszem, hogy szükség lesz a 130-as utazóra. :))
Nekem a szél már 110-nél is letépi a fejemet. Én inkább maradnék a stabil 90 környéki utazónál és a minél kevesebb tökölésnél.
A gumikkal még bajban vagyok, mert nálam a tkc80-as figyel most fenn - de azért ez a 2000 km nem hiszem, hogy igényelné a tkc terepképességeit, ellenben jól elkoptatná.
Szóval elképzelhetõ, hogy felrakom a garázsban árválkodó sima, elégé kopott országuti szettet. (csak, hogy én hogy útálok gumit cserélni...)
    

ztaki 5576 2009. április 20. 09:59   Válasz erre: 5574
gabor: hát az útvonal lényegében fixálva van... :) Makó-Szeged-Kelebia-Bácsalámás-Madaras-Katymár stb...
A szálláson még nem gondolkodtam, de el tudok képzelni - a sátrazás helyett - egy olyan tervet, hogy mondjuk Makó + 1000km-nél kinézünk és lefoglalunk egy panziós szállást. Igy legalább lebegne egy cél elõttünk és kénytelenek lennék valóba megtenni elsõnap az 1000km-t... (Ami legjobb esetben is éjjel 10-12 között lehetséges.)
    

gabor1.1 5575 2009. április 19. 19:53  
Ja meg gumit is cseréltem az is gyanús volt a Mitas 10000-km alatt elfogyott ,de terepen nem volt rossz.
    

gabor1.1 5574 2009. április 19. 19:03  
Ztaki a 48-óráson sátrazunk vagy panzió,merre induljunk Nyírség vagy délmagyaroszág?Talán sikerült megcsinálnom hogy 130 körül ne szitáljon az eleje! Egy kicsit lógott a kormánycsapágy meg a felsõ villaszárnak a tartócsavarja nem volt rendesen meghúzva így a két kifli nagy sebességnél elcsavarodott,majd holnap letesztelem !
    

atus 5573 2009. április 13. 20:53  
Sziasztok!
Ismerettséget keresek a XVII kerület környékén terep motorozásra ........
    

gabor1.1 5572 2009. április 12. 07:47  
Köszönöm hogy szólsz,de sajnos melóznom kell,a hétköznap nekem kilõve.
    

ztaki 5571 2009. április 11. 21:11   Válasz erre: 5570
gabor: szerdán a dr-bigesek közül egy páran mennek a biharba egy hosszúnapos gurulásra. Aszem, hogy ez jó alkalom lesz, hogy leteszteljem a drz-t... - nincs kedved?
    

gabor1.1 5570 2009. április 9. 10:04  
Most raktam föl a dobozokat a kecskére ,gyorsan csináltam is egy kis off-road kerülõt egész jó . Majd a 48-óráson azért letesztelem.
    

ztaki 5569 2009. április 9. 09:05   Válasz erre: 5568
Gabor: ez nagyon kafa volt... :DD
Remélem idén sikerül románban egy hasonlót összehoznunk a lepukkant rom-lom-jainkkal... :)))
    

gabor1.1 5568 2009. április 9. 08:41  
Igazi kikapcsolódás :"http://video.mail.ru/mail/grom1300/smol/5.html"
    

ztaki 5567 2009. április 8. 16:44   Válasz erre: 5566
:D
    

Rudo 5566 2009. április 8. 16:36   Válasz erre: 5565
Pl.:triálmotorszervíz :DD
    

ztaki 5565 2009. április 8. 15:11   Válasz erre: 5564
kawogabi azt mesélt amit akar - :)
enduróval SOHA nem fog senki olyan helyekre eljutni, ahová még én is el tudok triallal.
    

viktorazallat 5564 2009. április 8. 14:52  
hály:-))taki.
mesélj milyen volt a kis hegyitúra.
kawagabi mesélte hogy a dolgokat amik, hogy is mondjam nem egyeztek 100%ban a taki féle elbeszélésekkel:-))))
mesélete hogy olyan részeket hagytatok ki amit a kawa-fourfyfty alapjáraton megcsinál.
na most akkor hogy van ez????:-))))
mesélj figyelünk.
    

bakkvik 5563 2009. április 5. 22:56   Válasz erre: 5562
Köszi.
A gumis oldalon mindkettõ van, de csak ugyan ezzel a képpel amit ide is feltettél. Az elõk mérete egyforma, a hátsó 1 centicel szélesebb az RR-nek.
    

zsore 5562 2009. április 3. 18:22   Válasz erre: 5561
Nem is tudom, hogy van-e "sima" 908-as...Ha van, akkor nem ismerem. Ez az RR annyit tesz,minr Rally Raid, az alábbi képen az látható.Az RR brutálisan kemény gumi, az eleje nagyon ideges az elsõ idõben, amíg kicsit be nem kopik, utána szuper lesz, és a kopásállósága elképesztõ.
    

bakkvik 5561 2009. április 3. 13:28   Válasz erre: 5560
Zsore!

Mi a különbség a 908, és a 908 RR között?

Köszi
    

zsore 5560 2009. március 29. 16:18   Válasz erre: 5558
Marha jó helyeken voltatok.Imádom ezeket a homokos pusztaságokat :) Ami a gumit illeti, szerintem gondold meg a Dunlop 908 RR-t...A DRZ-n akkor is örökké fog tartani, ha csak aszfalton használod õket arról nem is szólva, hogy terepen meg nincs amit nem tudsz megoldani vele. Oké az elsõ az elején gyötrelmes, de hamar beleszox utána meg egyre javul és van még egy nagy elõnye: Sosem fox könnyelmûsködni vele fõleg aszfalton...Esetleg még megfontolhatnád a Pirelli MT21-eseket is,mint olcsóbb alternatívát.Utóbbi eleje sokkal kellemesebb aszfalton viszont értelemszerûen gyengébb terepen és biztos,hogy rövidebb futásteljesítménnyel számolhatsz. Kovrob és én is nagyon elégedettek vagyunk vele.
    

kovrob 5559 2009. március 29. 10:13   Válasz erre: 5558
Akartad mondani itt: "http://www.takacsek.hu/2009-03-28/index.html" ;)
    

ztaki 5558 2009. március 28. 19:21  
Itt vannak a képek: "http://www.takacsek.hu/2009-03-27/"

Sokat nem csináltunk, mert ronya annyira hajtott, hogy még a fényképezõgépet sem volt idõm elõvenni... :))

Összeségében egy nagyon jót gurultunk... Nekem 379 km jött össze (gps szerint...) és ez idõ alatt 15,9 litert evett meg a kis drz... elégedett vagyok vele... Még kb. egy 100 km-es szakaszra való volt benne.
A continentál tkc80 mint gumi nálam teljesen megbukott... terepen rosszabb mint pl. a sokkal utcaibb trailmax... Országúton nem volt vele gondom, de ugye nem teljesen erre vettem...

    

gencsydani 5557 2009. március 28. 07:19   Válasz erre: 5556
Neked eddig sem volt akadály a laza túrázgatáshoz az a tény hogy a motor abszolúte nem alkalmas erre a feladatra - lásd Derbi:P
    

ztaki 5556 2009. március 28. 07:11   Válasz erre: 5555
már elvitték õket...

amúgy a drz bármikor kb. 10-20 perc alatt visszalakítható... ;) ellenben igy mehetek vele lazán túrázgatni is. Hárdozni meg már úgy se akarok, lenyugdíjaztattam. :)
    

gencsydani 5555 2009. március 28. 07:09   Válasz erre: 5538
Típus, pontos méret? Esetleg kép?
    

gencsydani 5554 2009. március 28. 07:09   Válasz erre: 5537
Látom pénzt, idõt és energiát nem kímélve sikerült végre elcsúfítanod szegény DRZ-t:P
    

ztaki 5553 2009. március 28. 05:57  
ezt most olvastam... hús-vér embertõl, aki még motoros is:

"Párom kérdezte, hogy mit szeretnék szülinapra. Mondom a tervet:

Reggel szex, nagy motorozás, nagy ebéd, nagy motorozás, este szex, majd berúgás, de nagyon.

Tény: késõn keltem, rohanás melóba, egész nap b@szogattak (szex tehát megvolt :-) ), ebéd 2 tojás, gyorsan motorozás, kanyarban megcsúsztam, mert a felénél vizes volt az út, majdnem taknyoltam, hazafelé bal kanyar, szemben Vitó a sávomban (bodzás ember), berongyoltam a szántásba (még jó, hogy enduró), pont 50 km-t sikerült összehoznom, de életben maradtam, este egy üveg bor, mire párom hazajött, már alvás :-)"
amtibá
    

bakkvik 5552 2009. március 25. 09:20   Válasz erre: 5549
Soft endorózás címmel feltettük a túrák közé a kis kiruccanásunkat!!!
    

bakkvik 5551 2009. március 25. 08:24   Válasz erre: 5550
Szeretettel várunk akár fél napra is! De azért jobb lenne, ha mondjuk kettõt tudnál maradni.

    

ztaki 5550 2009. március 25. 06:24   Válasz erre: 5549
Bakvik: Húsvétra megyünk Egercsehibe... Az asszony azt mondta, hogy nyugodtan vihetek motort is. ;) Szóval egy napra lehet, hogy átgurulok hozzátok, de még az egész igen képlékeny (pl. konkrét idõpont sincs).
    

bakkvik 5549 2009. március 24. 21:05  
Meghívó!

Mindenkedves földtúrót szeretettel várunk Április 7.-étõl 11.-éig egy kis földmûvelésre és beszélgetõs evõsivós estékre Mátramindszentre.
Szállás 2000 Ft./fõ/nap. Igény esetén kapunk 'szakácsot'.
Terv: a környék szépségeinek felfedezése földúton. Természtetesen a Természetvédelmi övezeteket ELKERÜLJÜK!!!!!!!!!!
Tervben van egy Szlovák kiruccanás is, amit nagyon várunk.
Kb. 10 fõ jelentkezését várjuk, hogy ne legyen nagy tömeg.

Fekti Tibi, Bakk viktor
    

viktorazallat 5548 2009. március 24. 13:28  
hály.
én nekem személys szerint tetszett a hétvégi triálbuli.
bár az életben nem akkarok ilyen motorral menni(ill már mentem sherco 2.9 el ,de nekem nem jönbe mert sokat szoktam ülni ill naggyon szerretem ha mozog a gép alattam),szóval nekem ez jön be. inkább csak a technikát szoktam levenni a triál vb-krõl is. ezt átrakom a bergre és ott csõstül kamatoztatom:-))

taki. a hétvégén már úgy mentünk ,hogy nem volt pardon meg derékbaszakodás-fájogat még de mikor hajtunk már nem is veszem észre.
most olyar ót hajtottunk mint ti múltkor a mecsekbe. hihetetlen meredek hosszú és meglehetõsen sáros hajtás volt.
de pl a páfrányosra -ami a videjódon az utolsó feljáró volt- a múltkor úgy küzdöttem, most a sár ellenére erölködés nélkül jutottam fel,mert ott lehetett hagyni a gázt-ill azért kicsit fogósabb volt a sár mint a múltkor.
de a többinek új gumik fent és azok úgy mentek mindenhol mint a tank nekem a 80% virsliörökölt gumival azért minden nehezebben ment.
    

Sada88 5547 2009. március 24. 13:26   Válasz erre: 5546
hát nem tom én még takitól nem tudtam kisírni ,hogy kölcsön adja egy próba körre :D a pólyáé meg tönkre ment mire elkérhettem volna .
de azért 70kilóval könnyebb arrébb ugrani amikor hátraszaltozik a motor :)
    

frpeter 5546 2009. március 24. 12:57   Válasz erre: 5545
Itt pont az a jó, ha 100 kilo vagy, vagy nem jól érzem? Így jobb a testsúlyáthelyezés meg ilyenek :)
    

Sada88 5545 2009. március 24. 12:08   Válasz erre: 5544
én kiprobálnám ha 30kilóval könnyeb lennék :) gondolj bele nem lehet olyna nagyot esni mert nincs akkora sebesség meg a motor súlya se nyom agyon :)
    

frpeter 5544 2009. március 24. 09:42   Válasz erre: 5542
Ez tök jó :)
Kár hogy nem lenne merszem kipróbálni :)
    

Macko 5543 2009. március 24. 06:43   Válasz erre: 5542
"Csak tudnám, hogy akkor honnan szedtem én ezt az 525-öt??? "

A vágyaid kivetítése, Taki! EXC... :-D

Ja, én megnézem a triálos videóidat, engem érdekel!
    

ztaki 5542 2009. március 24. 06:14  
A triál dolgoknak sehol sem találok helyet... :(
Mindenesetre itt egy rövid videó a hétvégi edzésrõl: "http://www.youtube.com/watch?v=Xcs9PCkc5T0&feature=channel_page"
És persze a www.takacsek.hu oldalon fenn van a hosszú és a képanyag is.

Bár nem tom - érdekel ez itt egyáltalán valakit??


Rudo: megnéztem. Tényleg 520-as a lánc... de ami érdekesebb: a drz-n is 520-as van. Csak tudnám, hogy akkor honnan szedtem én ezt az 525-öt??? Lehet, hogy az xtz-n volt?
    

Rudo 5541 2009. március 21. 20:57  
520-as lánc van rajta.530-as az a nagy gépeken van.
    

ztaki 5540 2009. március 21. 20:21   Válasz erre: 5539
Mackó: érdkes kérdés ez a patentszemes dolog... A drz-vel mindig hordok, de ott rendszeresen ellenörzöm is... igy nagy baj nem lehet. De pl. a cagivának valami 500-as lánca volt, igy az 525-ös patentszemmel semmire sem mentem volna. Épp ma cseréltem le a láncszetet rajta, de sajnos hátsó lánckereket már egyáltalán nem kapni hozzá - igy azt mindig esztergáltatni kell... :(
Mondtam is a mesternek, hogy nem lenne egyszerûbb a hátsó agyat esztergálni a még kapható lánckerékhez?? Azt mondta, hogy dehogyne... elvittem neki a hátsó agyat is... erre már megint a lánckereket esztergálta meg... :))) hiába - máskor is akar keresni rajtam... :))) Amúgy ami igazán érdekes, hogy ahogy ráraktam az új láncot - nézem már, hogy erre meg 530 van rá írva... :)))
Na, akkor most mi is van a patentszemmel??
    

Macko 5539 2009. március 21. 20:10   Válasz erre: 5537
Ha egyedül mész és nem egy hónapos túrára, nem is kell oldaldoboz. Egy 50 literes zsákba minden elfér, amire szükséged lehet. Akár még a patentszem is! :-D
    

ztaki 5538 2009. március 21. 19:24  
amúgy van 2 teljes prá krossz gumi szettem... (18-21-es).
Minkettõ jó állapotban van 90-80%-os... az egyikek anyagukban öregebbek. 7e és 4e... ha mindett viszi 10e.
    

ztaki 5537 2009. március 21. 19:14   Válasz erre: 5536
Mackó: a tank és az ülés (ugye ezek a felfekvés miatt összetartozó darabok...) aprilia tuareg RALLY 125-bõl valóak. Ezekkel szoptam a legtöbbet. Egy régebbi motorrevüben volt, hogy ezek drz-re könnyen rászerelhetõek... Hát nem tom, nekünk elég sokat kellett vele küzdeni, de a végeredménnyel elégedett vagyok... 18 litert már tankoltam bele és valami még volt is benne... Mindenesetre így valószínûleg 4-500 km között lesz a hatótávom.
A fejidomot is megvettem - de az nem igen tetszik, igy most egy xar utángyárott van rajta - ezt majd kicserélem valami igazán ütõsre. A rally elvárások miatt csak két izzós jöhet szóba...
A teljes segéd vázat újra csináltattam - kicsit erõsebb anyagból és kicsit az új elemekhez igazítva.
Ha már önálló segédváz - akkor ezzel egy kalapalatt csináltattam egy csomagtartót is, ami szerves részét képezi a segédváznak, de két csavar és a elektronika oldásával egy az egybe leszedhetõ és megkapjuk a "régi" drz 400 e rövídített vázát...
És persze rászereltem az S fojtottabb kipufogóját. Hát ennyi. Oldaldobozokhoz nem készítettem tartót, mert azoktól otszkodom.
    

Macko 5536 2009. március 21. 19:04   Válasz erre: 5535
Taki, mi változott, és mi honnan van?
Tank, ülés, stb. Minden érdekel, méghozzá nagyon!
    

ztaki 5535 2009. március 21. 18:47  
"http://www.takacsek.hu/2009-03-21/"
Elkészütl a túra drz-m tesztelhetõ verziója...
    

ztaki 5534 2009. március 13. 07:02   Válasz erre: 5533
egyenlõre nem tûnik kivitelezhetõnek, mert múlthétvégén tartottam a névnapomat és a faterék nem tudtak lejönni - mostanra igérték és már múltkor is berágtak... szóval nem lenne túl ildomos, ha nagyon eltûnnék.
De még beszélek velük, hogy melyik napra gondoltak.
    

viktorazallat 5533 2009. március 13. 05:34  
hály.
ztaki.
na mi a helyzet a szombattal?
egy finom kis velnessz:-))))

    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők