ztaki | 2553 | 2007. február 27. 08:27 | Válasz erre: 2552 |
Oké Macko - sajnos nálam is elég gyakran becssúszik az ilyen gyerekes hétvége, amit nem egyszerû megoldani. Épp erre a hétre is mellbevágott az asszony "Ja, nem mondtam még, hogy másfélhétre sielni megyek?" szöveggel... Úgy, hogy erre az útra speciál lehet, hogy nekem vinnem kell a picurt is... 6-7 éves... s ha nem tudom megoldani, akkor a vitarával fogok menni - de az is nagyon kafa lesz... (Mindenesetre talán a faterékat be tudom majd palizni...) A gimiról... (már annyiszor leírtam a véleményemet errõl a témáról, hogy inkább meg sem szólalok...) Az útról, ahol vele: http://www.enduro.extra.hu/2006-06-17/001.php Konkréten a gumiról: http://www.enduro.extra.hu/2006-06-17/nagy.php?kep=9.jpg (Már nem mûködik az oldal - csak nézegethetõ...) |
Macko | 2552 | 2007. február 27. 08:09 | Válasz erre: 2551 |
Taki, köszi az invitlást, megkaptam Wilitõl priviben is. Nekem az gyerekes hétvége, így sajnos eleve kizárt. Ráadásul tényleg átrakattam Yeti elõtt az Anakee-kat, azzal meg semmi értelme. Minden 4 méternél hosszabb sárfolton elesnék. Valahogy meg fogom oldani a felnikérdést, és akkor rugalmasabb leszek. SOKA-t gondolkozom én is egy rendes endúrón, de igazság szerint egyszerûen nem bírnám hova rakni. Meg most lé sincs rá sajnos... Viszont jó utat Nektek!!! |
ztaki | 2551 | 2007. február 27. 08:05 |
Soka: ez nem is olyan rossz 5let!!!! Macok, boxer és willi úgyis gondolkodik még rajta... te lehetnél az aki elõmozdítaná a döntésüket... :-) Ha ti jöttök a bömbössel, akkor jó magam meggondolom, hogy 1. aprillia tuareg 50 köbössel jöjjek 2. xtz750-nel jöjjek... terepen ezek kb. ugyanazt tudják... :-) Valahogy nincs kedvem a drz-vel csapatni egésznap... Lehet, hogy eladom? :-))))) Soka: most jut eszembe terepet sosem látott drz-met csak neked 1,1 misiért eladom... 2005.11 havi, nagyon megkímélt, gyári állapot... :-)))) A hcc-n megtekintheted és kipróbálhatod... :-) |
gunyi | 2550 | 2007. február 27. 07:04 |
soka, gyere el a hcc1-re, kölcsönadom egy darabon az XR-t, addig én megyek a bömbivel. Már a 2 között is elég nagy a különbség.
|
frpeter | 2549 | 2007. február 26. 22:25 | Válasz erre: 2547 |
Hát 2 éve a DRZ tesztnap nyílt pályán volt az alföld közepén, asszem Jakabszálláson :) Vagy 10 perc volt egy kör :)
|
pallogabi | 2548 | 2007. február 26. 21:44 | Válasz erre: 2547 |
pedig kíváncsi lennék kinek mi a szubjektív véleménye a G 650 Xchallenge -rõl ;D |
polya | 2547 | 2007. február 26. 21:22 | Válasz erre: 2534 |
Szerintem az adatlap olvasas helyett gyere el a hcc1-re es mindegyik megallonal valaki mas motorjat kerd el egy-ket korre..., sajnos az offorad tesztnapokat mind crosspalyan tartjak :( persze meg mindig jobbak mint a bmw aki egyaltalan nem tart offroad tesztnapot 11
|
polya | 2546 | 2007. február 26. 21:17 | Válasz erre: 2541 |
Mert polya megfontolt és higgadt ;) es ha teheti keruli a siksagot ami a legveszelyesebb 11
|
polya | 2545 | 2007. február 26. 21:10 | Válasz erre: 2534 |
Jah az is nagy kulombseg hogy egy konnyu utos geppel nem ragadsz bele a sartocsaba...(ez nem bmw:))+ amugy sem art neha labra gyurni... jol jon ha veletlen vissza ulsz a bomosre es ki kell tamasztani labbal ;D ha ragaszkodsz az oninditohoz akkor exc300e ;))) ha "penz nemszamit hisz abbol van a legkevesebb" akkor egy kxf450, ha meg olcsobol akarja az ember akkor gasgas ec300(ami nem dragabb mint a drz...) A bmw melle nem erdemes meg egy dualsport gepet venni - inkabb egy konnyu, jol kezelheto, tokeletes futomuvu, eros(ami a mely sarbol is kijon...), versenyendurot ;) ennek meg lesz az a mellekhatasa is hogy amikor megtapasztalod hogy ugyanazok a dolgok amik a bmw-vel kihivas volt a szocske eszre sem veszi es olyan dolgokat keresem ami ezzel is kihivas nem kell venned egy harmadik motort ;) mindenki az uzemoran parazik... nem tok mind1? mesz annyit egy honapban hogy 1-2nel tobbet kelljen cserelni? ha igen akkor 4-8e ft..., a 2 motorod ha otthon áll a garázsba akkor is a tobbszoroset veszti az ertekebol, ha terepen hasznalod akkor akar par ora alatt ;) |
frpeter | 2544 | 2007. február 26. 21:00 | Válasz erre: 2543 |
Jaja, kár hogy én voltam :D Jó hogy mindenki asziszi, csak egy apró bibi van, a videokat én készítettem, így ez eléggé kizáró tényezõ :D |
ztaki | 2543 | 2007. február 26. 20:39 | Válasz erre: 2542 |
fr: hát mondjuk az utolsó videódon volt egy "egykerekezésed", ami épp beleillett az határsurolós dumámba... :-)
|
frpeter | 2542 | 2007. február 26. 20:17 | Válasz erre: 2541 |
Mondtam hogy fiatal vagyok még ehhez :D Végülis csak másfél éve terepezek :p
|
ztaki | 2541 | 2007. február 26. 19:36 | Válasz erre: 2540 |
fr: sajnos azt kell, hogy mondjam, hogy ami késik... :-) Mert ugye terepezés közben a végleteket próbálgatjuk... mindenki a saját végleteit... mindenki egyre jobb lesz, egyre nehezebb "izgalomba" hozni... és az egyéni véglete egyre jobban megközelíti azt a szinete, ahol a tudatosság és a véletlen már szinte meg sem különböztethetõ... Mondhatjuk mi, hogy oda figyelünk, meg ovatosak, meg hogy nagyon figyelünk... én is olyan helyeken törtem összemagam, ahol elvileg csukot szemmel lükfercben is bármikor elmegyek... és elõtte többszázszor lett volna sokkal "elõkelõbb" helyem is, ahol szarrá törhettem volna magam... és ez csak az én példám, de a többiek is mesélhetnének. Eddig talán még csak Polya nem törte magát rendesen szarrá... persze már õ is volt kék, meg zöld... csak ki se néznétek belõle, hogy milyen jól viseli... :-) Szóval adjátok el az endurókat és quadokat és menjetek tévét nézni... :-)))) |
frpeter | 2540 | 2007. február 26. 19:25 | Válasz erre: 2539 |
Egy év alatt szerencsére nem sikerült ilyet elkövetnem, és kórházat is még csak barátaim miatt láttam. Mondjuk az biztos, hogy nem én vagyok az a nagy enduros arc :)
|
ztaki | 2539 | 2007. február 26. 18:59 | Válasz erre: 2538 |
:-) az a baj, hogy senki sem azért veszi, de elõbb-utóbb mindenki esik vele... Nem akarok én ördögöt falra festeni sem... de az is tény, hogy lassacskán már én sem ismerek enduróst, aki ne ütötte volna már meg valamely testrészét, hosszabbtávra "ágyhoz" kötve magát... :-( S mivel ez teljesen véletlenszerû, így nagyon praktikus azzal kezdeni, hogy leszedsz mindent ami úgyis letörne... :-) eladáskor még nagyon hálás leszel érte - mert az utángyártott idomot elég nehéz megmagyarázni... :-) |
Macko | 2538 | 2007. február 26. 18:47 | Válasz erre: 2537 |
De Soka nem azért veszi, hogy elessen vele! :o)
|
ztaki | 2537 | 2007. február 26. 18:12 | Válasz erre: 2536 |
ja és 1-2e Ft-t felraknak egy-egy deknivédõt is... ami nagyon jól jön, mert eséskor a váltó és a fékkar is erõszeretettel lukasztja ki a papírvékony oldaldeknit...
|
ztaki | 2536 | 2007. február 26. 18:09 | Válasz erre: 2535 |
soka: 1. az új motornál nincs jobb motor... :-) 2. az S-t használtan egy évesen kb. 1.1-1.25misi között szokták árulni... és az gyári kb. az elsõ terepezés után pont olyan lesz mint ezek... 3. ha újat veszel FELTÉTLEN SZED LE RÓLA MÉG AZ ELSÕ TEREPEZÉS ELÕTT: - az összes idomot (vegyél rá után gyárottat, alig valami...) - az információs panelt... ugyis eltöröd... (nem szoktak rám hallgatni... de ugye tudod, hogy ki az aki csak a saját kárán tanul? :-)) |
soka63 | 2534 | 2007. február 26. 18:01 |
Köszönöm Fiuk! Azt hiszem öninditós lesz, most olvasom a tesztet: "Nagy könnyebbség, ha egy sártócsa közepén nem kell a berúgókaron hintázva egyensúlyoznunk." Az ajánlatokat meg fogom nézni. Egyelõre akkor körülnézek adatlapokat keresve, mi is pontosan az E és S közötti különbség. E most akciós... üdv |
ztaki | 2533 | 2007. február 26. 17:57 |
Itt fejtegetem gondoltaimat az E és S különbségeirõl: http://www.enduro.extra.hu/forum/index.php?bal=koszont.php&jobb=lista.php&temaazon=5&korazon=3&kezdet=1 Itt irt Polya egyet a honda legujabb kezdõknek szánt endurojarol... valami 230 könnyû kis enduróról... ha nem vagy egy "állat" akkor én ezt is bent tartanám... :-) Meg a régi DR 250, 305 esetleg a TTR250 stb... De persze igazából az egész inkább pénz függõ... :-) A baj csak az, hogy ha drz-t veszel, akkor tuti eladod a bömböst... :-) |
frpeter | 2532 | 2007. február 26. 17:52 |
Egy tuti darabot énis tudok, egyik barátom árulja itt: http://www.dr-zclub.hu/index.php?page=elado Kásai Zsanett hirdetését keresd. Téynleg megkímélt gép, terepet nem nagyon látott, sokat túráztunk együtt. Azt nem mondanám, hogy lájtosan vezet a csajszi, de nem szokta széthajtani a gépeit, vigyáz rájuk :) Szal én meg ezért kezeskedem :) |
Macko | 2531 | 2007. február 26. 17:41 | Válasz erre: 2528 |
Azért ha a meredeken pofára esik a magunkfajta kezdõ, csak jó, ha van önindító. Erdõs Csabi mondjuk berúgta akárhol a motort úgy, hogy rajta állt, de hát belõle csak 1 van... :o) |
ztaki | 2530 | 2007. február 26. 17:36 | Válasz erre: 2525 |
soka63: én tuti, hogy drz s-t vennék (ennek az elõnyeit, hátrányait soxor vitattam már - ha érdekel megbeszélhetjük), ellenben az is tény hogy akinek drz s-e van az lecserélné drz e-re... Fordítva nem igen szokás. Viszont szegeden most mindkettõbõl tudok két tuti darabat (mondhatnám, hogy személyesen felelek értük... - de egy frászt mondom! ) Ellenben az tény, hogy ha most motort kellene vennem - ezek közül bármikor bevállalnám bármelyiket. Az egyik egy drz 400 S, 2006-os évközepi... pár ezer kilométer van benne - a "picuré" - õ leakarja cserélni egy kroszra... Sajnos a digitális kilométeroráját eltörte - de a moci ettõl eltekintve teljesen hibátlan... A másik egy drz 400 E - õ az endurósabb változat. A suzuki régi szegedi képviseletében az egyik szerivizes srácé... szinte soha nincs ideje használni... tavaly 4 szer gurult velünk... idén még csak egyszer indította el... kb. 10 km-re... :-) A motor nem tudom, hogy hanyas gyártmány, de hogy még nem ment 4000 km-t az tuti... és az is tuti, hogy nagyon rendesen volt szervizelve... Ha bármelyik érdekel priviben küldök telszámot... |
faki | 2529 | 2007. február 26. 17:14 | Válasz erre: 2526 |
Az XR 400 sem üzemórás, 1600 km az olajcsere intervalluma. Az önindító tényleg hiányzik róla, de könnyen indul berúgókarral is. Nagyon hálás és "felhasználóbarát" gép. Elõnye a viszonylag alacsony fordulatról húzó motor. Fordulékony, de lágy futómûve van, kiforrott technika, tartós szerkezet.
|
soka63 | 2528 | 2007. február 26. 17:06 | Válasz erre: 2526 |
Köszi. A Honda XR 400 se. Ma voltam a Lehrnél, van egy utolsó darabjuk, azért tetszik mert léghütéses, ez ugye bmwseknél elõny, meg egy hibaforrással kevesebb. Ellenben nem öninditós, na püff, csak elindul rugva is. |
ztaki | 2527 | 2007. február 26. 17:04 | Válasz erre: 2525 |
Én DRZ függõ vagyok... :-) De DRZ és DRZ között is van különbség... Olvasd el a www.enduro.extra.hu témái közül azt amit az enduróról irtam.. ha van kérdés utána szívessen.. :-) Különben az üzemóra, vagy kilóméter könnyen át válltható... Hárg endurózás 20km óránként.. Tehát, ha 60 üzemóra (pl. DRZ E), akkor az 1200 km Lájt enduró akkor az 60 km óránként thát a 60 üzemórás DRZ E-vel: 3600 km. A DRZ S-nek 6000km a szterfíz intervalluma... ebbõl is számolhatsz üzem órát is, ha akarsz. :-) Persze én azért a fentieket erre is alkalmaznám, ha nagyon terepeznék... Az XR-eknek nincs önindítójuk - nálam ez kizáró ok. :-) |
Macko | 2526 | 2007. február 26. 16:43 | Válasz erre: 2525 |
Amennyise én tudom, a DR-Z az egyetlen NEM üzemórás motor. Ami lehet mérlegelési szempont is.
|
soka63 | 2525 | 2007. február 26. 16:36 |
Tisztelt Tereptudorok! Mint tudjátok le-le merészkedünk a BMW bálnáinkkal a betonról terepet kostolgatni. Ez annyira megtetszett, hogy esetleg beruháznék egy künnyûlovas enduróra. Nem vagyok e téren ismerõs. A követelmény, legyen: minél könnyebb minél kevesebb szervizigényü megbizható 40 LE körüli rendszámos. Mit javasolnátok? Ahogy igy nézegetem a dolgokat két tipus maradt fent a rostámon: DRZ 400, XR 400. Tudtok egy jót valahol eladót? :-))) |
ztaki | 2524 | 2007. február 26. 11:11 | Válasz erre: 2523 |
fr - én nem értek ezekhez a kügyükhoz... ugy, hogy azt sem tudom, hogy nekem minek kellene barmilyen trak is... :-) Igazából lehet, hogy az izgatna inkább jobban, hogy mivel és hogy hogyan...
|
frpeter | 2523 | 2007. február 26. 10:50 | Válasz erre: 2522 |
A kötél nálam alapfelszereltség, de motorost nem húzok :) Amúgy tegnap elég szép helyeken jártunk, akit érdekel nézze meg itt a képgalériát: http://svmedia.hu/egyebmoci/SuzukiLTF2502006/070225sarisap.htm Ezt a két videot pedig különösen ajánlom: Az év videoja (semmi sem volt direkt!): http://svmedia.hu/egyebmoci/SuzukiLTF2502006/070225sarisap/video/lol.avi Az év mákja: http://svmedia.hu/egyebmoci/SuzukiLTF2502006/070225sarisap/video/csatt.avi Amúgy taki, megcsináltam a trackeket kúttól-kútig bontásban és 150 pontra optimalizálva, kell esetleg? Mert a pontokat is átírtam régebbi típusok számára is értelmezhetõvé :) |
ztaki | 2522 | 2007. február 26. 09:43 | Válasz erre: 2521 |
fr: te hozzál vontató kötelet - és majd azzal húzhatod a láncszakkadókat... ;-)
|
ztaki | 2520 | 2007. február 26. 09:39 | Válasz erre: 2519 |
hát igen... meg az eltört láncszemekbõl a tengelyt sem olyan könnyû kiszedni... - ellenben egy lánccsere utáni láncot lehet, hogy nem árt hordani magával... Már ha nagyobb társasággal megy az ember - esetleg, ha van egy teher hordó is... :-) Tényleg a HCC-re lehet, hogy beinvesztálok egy új lácszetbe (persze fel nem rakom, de útközbe ha kell valakinek aranyáért eladom... ;-)) |
pallogabi | 2519 | 2007. február 26. 08:51 | Válasz erre: 2517 |
volt nálunk 4db patentszem, de azis kevés volt :(
|
ztaki | 2517 | 2007. február 26. 06:17 | Válasz erre: 2512 |
Polya: akkor te ezen túl legalább 4 db patentszemet hordjál magaddal... ;-)
|
Logen | 2516 | 2007. február 25. 14:12 |
Polya: Te mit mûvelsz a lánccal, hogy így néz ki? :) Néha átrakod láncfûrészbe? |
kisti | 2515 | 2007. február 25. 12:07 | Válasz erre: 2514 |
szia! sztem valahol a rázkódástól kidörzsölõdött egy vezeték, valószínû a lendkerék körül!!. az akkut töltsd fel mert a töltésed sem mûködött ezért nem volt a végén indexed sem!!! az ép üveges lámpában kell izzót cserélni!! Üdv:Kisti |
ztaki | 2514 | 2007. február 25. 10:03 | Válasz erre: 2513 |
:-( Tévedtem - nagyobb fordulaton megszünik az áramellátás... majd boci szeved vele tovább... :-) |
ztaki | 2513 | 2007. február 25. 09:03 |
Kisti: megszereltem... ;-) (hogy én milyen ügyes vagyok...) Kicseréltem a kicsapott biztosítékot... hát valahol itt ér véget a motorszerelési ismeretem - remélem ez elég is lesz minden hibára... :-) Levágtam 1cm-t az üléströgzítõ csavarból... az elõfeszítést maximumra állítottam... s ha kicsit melegebb lesz megyek tesztelni. (Melyik izzot cseréljem ki elõl? - a törött üvegeset - vagy a másikat?) Polya: én azt szeretem az a "kopó alkatrészes" dumában, hogy szerintem nincs egyetlen egy alkatrész sem a motoron ami nem kopó... :-) legalábbis az én motorjaimon... azok elõbb-utóbb teljesen elszoktak kopni. |
polya | 2512 | 2007. február 24. 20:52 |
"dr-nek soha semmi baja nem lehet" - ez igy is van ;) a lánc kopoalkatrész: http://motoros.bnet.hu/kepek/070224-gurulas/IMG_5996.jpg
|
kisti | 2511 | 2007. február 24. 20:26 | Válasz erre: 2510 |
Még valami, a lendkerék lehúzó ha nincs a szerelõdnek ,lejuttatom postán mert az is itt maradt!
|
kisti | 2510 | 2007. február 24. 20:11 | Válasz erre: 2509 |
Ja a lendkerék a bal o. lánc takaró mûanyag dekli alatt van, de valószínûleg csak lehúzóval jön le, alatta vannak a tekercsek, esetleg ezek vezetékei, okozták?
|
kisti | 2509 | 2007. február 24. 20:09 | Válasz erre: 2508 |
Hali, tekercs, vagy vezeték hibára gyanakszom, mert a világítás, index és a kürt, külön tekercsrõl megy ami egyben tölti az akkut is! A gyújtás külön tekercsrõl üzemel.Hát a rázkodás nem tudom mennyire játszott közre, nálunk nem volt ilyen kemény igénybevétele(ülés csavar és a gumi, közte kb ha rajta ülsz is 20-25 cm nek kéne lenni, teljes elõfeszítés alatt)Ha kiderül a hibája és esetleg alk. kell, szólj ha a beszerzésben tudok segíteni.(BIZTOSÍTÉK ami az akku mellett a motor jobb oldalán van, az a gumírozott egység az egyenirányitó amin a bizt. is van, OTT kezd!)
|
ztaki | 2508 | 2007. február 24. 19:49 | Válasz erre: 2507 |
Kisti: igazából nem is lett volna olyan hideg - csak szegedtõl kb. 40 km-re vettem észre, hogy szaraxik a világítás, igy inkább kitéptem a betonra... ott meg ugye nem igen mozog az ember - igy mire hazaértem tényleg keményen átfagytam. Amúgy nem tudod mi okozhatja a bibit? Egyszercsak elment a villágítás - irányjelszõ - kürt... (ekkor döntöttem, hogy amig látok gyorsan kõre... persze igy is sötétre értem haza...). Szerencsére észrevettem, hogy ha fordulatot 5-7e között tartom, akkor némi delej csak lesz mert ilyenkor néha be-be villant a pilács... alatta és felett semmi. Csak ha van konkért 5leted - mond, mert hétfõn ígyis-úgyis viszem Bocihoz, hogy kicsit testre szabja nekem (a hátulja néha keményen leütött és az ülést rögzítõ csavar keményen belevert ilyenkor a gumiba - ezt meg kell szüntetnem, mert igy tuti, hogy szét cseszem a hátulját...). Hát kb. ennyi gondom volt a szerkenytyûvel (persze Boci igyis, úgyis talál majd egy rakás praktikus átalakítandót... de õ már csak ilyen...) - de nagyon hangsúlyoznám, hogy elvárásaimat messze felül múlva teljesített, tehát nagyon örülönk, hogy mellette döntöttem. :-) |
kisti | 2507 | 2007. február 24. 19:29 |
Sziasztok! Taki ! Örülök , hogy éppségben haza értél! Nem csodálom ha rögtön a kályhán ágyazol meg magadnak,elhiszem hogy q..va hideg van. Üdv: Kisti |
ztaki | 2506 | 2007. február 24. 19:19 | Válasz erre: 2503 |
Pallo: Hát igy este én most inkább a mikróba készülök... mert szétfagytam. Úgy volt, hogy Polya lehozza a motorját krosszosítási szándékkal - én meg épp mára terveztem, hogy lehozam a tuareget érd-rõl... igy ugy döntöttünk, hogy akkor amjd egymást támogatjuk ezen az úton, mert Balázsnak már utcai gumi van a mociján - én meg még csak most fogok ismerkedni a kismocival... Reggel még egyszer próbáltam egyeztetni polyával (nem titkolt szándékom volt felébreszteni is...) persze nem hagyta magát befolyásolni... aludt tovább. Nap közben meg lett a tuareg - polya is felébred.. irány surány - gyerünk! Már örkény környékén jártam amikor keservesen csörgött a telefon... gondoltam az asszony akar valamit, de nem polya. Elszakadt a dr lánca (ezt jegyzed meg, mert amúgy polya szerint a dr-nek soha semmi baja nem lehet!!) úgy, hogy õ lemondja mai szegedi utat - és faki segedelmével (meg valami kötél is szerephez jutott...) visszafordultak nagykátára... Igy egyedül kényszerültem tovább. A jó hírem: a tuareg nagyon-nagyon-nagyon jó kis moci (gondolom ennek a kihegyezett teljesítménynek majd egyszer keményen megiszom az árát is...) állítom, hogy nem ment rosszabbul mint a drz, vagy az xt... Persze nem lehet vele csapatni, meg egy csomo dolgot - de összeségében nem rosszabb a nagyoknál. Lehet, hogy ezzel kellene mennem a hcc-re? :-))) A rossz hírem az, hogy a katonai lõteret kitáblázták... szinte mindenütt... igy - mivel én tisztelem a táblákat, valószínûleg az ide lesz az utolsó HCC1, amikor még átvágunk rajta... jövõre az 5-ös másik oldalán jövünk. Szóval az 50 köbcentis fillingõl egy tök jó endurózás lett - lehet, hogy a végén még megszeretem 2 ütemûeket?? csak nagyon nagyon nagyon hideg lett estére - már jelzem is, hogy ha ilyen lesz az idõjárás március 10-én, akkor lehetõleg mindenki hozzon meg legalább egy réteget pluszban...!!!! |
frpeter | 2505 | 2007. február 23. 21:54 |
Nem, de nincs mire írni :) Ma elhoztuk a Csiki-Begébõl a quad gumikat, többen már fel is rakták, elég jók :) És a -20% se volt rossz a tavalyi árakból :) |
pallogabi | 2504 | 2007. február 23. 20:07 |
na mia? lelécelt mindenki? Tán mert nyilvános a fórum, s a rendõrök is vizslatják? |
pallogabi | 2503 | 2007. február 22. 22:16 |
hali! készül valaki szombatra valamerre? szívesen mennék! -ha nem, akkor majd elleszek valahogy a környékben- :-S |
frpeter | 2502 | 2007. február 20. 20:09 | Válasz erre: 2500 |
Nahh akkor ezt gyorsan megoldjuk, cserélünk és kész :DDD Az AEME-t én nem tudom követni, úgyhogy feladtam az olvasását. |
ztaki | 2501 | 2007. február 20. 19:37 | Válasz erre: 2497 |
Feji: Csak nálad folyik ossze az idõ... :-) Az egyik kulcsonttörésem valamikor szept-okt körül lehetett... a másikra határozottan emléxem és nem csak azért, mert azt megúsztam agyrázkódás nélkülis..., hanem mert szeretett anyósom elõtt való napon érkezett hozzánk vendégségben... szóval az dec. 1-én történt... Azért azóta már nagyon-nagyon sok idõ eltelt. Persze azért próbálok figyázni is magamra - minden kirohanó kutyát csípõbõl lövök... ;-) S te hogy állsz igy elmotortalanítva?? |
pallogabi | 2500 | 2007. február 20. 19:35 | Válasz erre: 2499 |
remélem vigyázni fog magára, és veled megy, mert még csak 3napja quadozik ;P
|
frpeter | 2499 | 2007. február 20. 18:26 | Válasz erre: 2493 |
Taki: köszi, de nekem ez nem nagy segítség, sztem õ veletek fog menni, az megy 130 körül is...
|
Feji | 2497 | 2007. február 20. 17:55 |
Szevasz Taki! te ... a csontjaid mibõl vannak ? mert egyik pillanatban azt olvasom,hogy megint összetörted magad,a következõ héten meg 300 kilómétert mentél egynap egyedül.... vagy gumiból vagy?? vagy csak nekem fojik össze az idõ..:)) |
ztaki | 2495 | 2007. február 20. 17:03 |
Van egy IWIW meghívom... ha valakinek kellen - adja meg a meghivandó e-mail cimet oszt meghivom... :-)
|
kveker2 | 2494 | 2007. február 20. 16:58 | Válasz erre: 2487 |
Hohó, király! Megyek is a bicikliboltba, mondom nekik hogy rendeljenek nekem egy ilyet. Annyiból is jó a dolog, hogy ezt rajta lehet hagyni a gépen, nem kell aggódni miatta, hogy eltörik, ellpoják, stb. Felfedezõs barangoláshoz szerintem tök jó, de majd kiderül használat közben. Szegény ember GPS-e.. :) |
ztaki | 2493 | 2007. február 20. 15:44 | Válasz erre: 2492 |
frpéter: az aeme-rõl csaba jelezte, hogy egy ltz400-zal lehet, hogy bevállalná...
|
frpeter | 2492 | 2007. február 20. 15:39 |
A GPS-t én mûszerfalként használom, továbbá pont arra hogy légvonalban navigáljon. Ez annyival jobb a saemminél, hogy pluszban nem megyünk sokkal többet, nem kell állandóan leszállni térképezni, de a felfedezés az megvan. Plusz az sem egy hátrány számomra, hogy este meg tudom nézni merre is jártam.
|
ztaki | 2491 | 2007. február 20. 10:38 | Válasz erre: 2488 |
a LINK nem mûxik... mert elfelejti... de irdbe a bejövõ oldalba, hogy iránytû és már meg is van.
|
gunyi | 2490 | 2007. február 20. 10:34 | Válasz erre: 2479 |
otthon megvan a kép kveker, majd beillesztem ide
|
polya | 2489 | 2007. február 20. 09:49 | Válasz erre: 2479 |
es ez hogy van osszefuggesben azzal hogy hasznalsz-e gps-t? ;)
|
ztaki | 2488 | 2007. február 20. 09:39 | Válasz erre: 2487 |
EZ AZ gabi! Épp ilyen volt az enyém is... http://www.neuzer.hu/aruhaz/product.php?param=Y29kZT01ODUyMDAyJmNhdD01REMmY3JjPWUwMzgyMWJj |
pallogabi | 2487 | 2007. február 20. 09:28 | Válasz erre: 2486 |
szerintem ezt keresitek: http://www.neuzer.hu/aruhaz/product.php?param=Y29kZT01ODUyMDAyJmNhdD01REMmY3JjPWUwMzgyMWJj |
ztaki | 2486 | 2007. február 20. 09:22 | Válasz erre: 2485 |
ez nem ugyan az, de még világítás is van benne... :-) http://www.vatera.hu/iranytu_19833274.html ez se a kormányra szerelhetõ változat - de tuti megoldható... http://www.vatera.hu/iranytu_terepjarora_csonakra_repulore_19881993.html |
ztaki | 2485 | 2007. február 20. 09:16 | Válasz erre: 2483 |
:-) Mint már említettem - ilyen iránytû kapható - kormányra szerelhetõ kittel... Én olaszban egy bicikliboltban vettem - mint gyerek bicikli kiegészítõt... 1 euroért... - de itthon is kapható. Csak tényleg figyelj arra, hogy acél kormányon csal - sokat... tehát csak aluménium kormányra javalt.
|
kveker2 | 2484 | 2007. február 20. 09:14 | Válasz erre: 2480 |
Igen, igazad van. Ez a légvonalban tervezõs mód nekem is szimpatikus, és ezt a legkisebb Geko is tudja.
|
kveker2 | 2483 | 2007. február 20. 09:12 | Válasz erre: 2481 |
Köszi! Ez nagyon király! mindenképpen beszerzek egy ilyet. Hol lehet kapni, tudtok ilyen helyet? Vagy ez a hagyományos golyós iránytû rá lett téve valamilyen felfogatásra?
|
faki | 2482 | 2007. február 20. 08:49 | Válasz erre: 2481 |
Ez meg a továbbfejlesztett változat: http://www.gps.hu/news.php?id=1201
![]() |
ztaki | 2480 | 2007. február 20. 08:41 | Válasz erre: 2479 |
kapható kormányraszerelhetõ iránytû - tök sirály... csak ne legyen acélból a kormányod... :-) Én sokáig ezt használtam és még sokan mások, aztán egyszer véletlen lerugtam.... :-( A gps egyáltalán nem veszi el a felfedezés örömét... endurózás közben 99%-ban az õvtáskában pihen... csak ha már nagyon úgyérzed, hogy eltévedtél veszed elõl és nézed meg, hogy merre az arra. Amúgy meg akár azt is beállíthatod rajta, hogy csak iránytû ként viselkedjen. ;-) Ellenben egy jó funkciója tényleg van - amit néha-néha már használtam is. Beadod neki, hogy ettõl a helytõl eddig a helyig akarsz eljutni... erre õ összeköti a két helyet egy vastag vonallal... menetközben meg csak arra kell figyelni, hogy ne nagyon távoldjál el a vonaltól... - ez tetszik nekem... :-) |
kveker2 | 2479 | 2007. február 20. 08:32 | Válasz erre: 2477 |
Ez az iránytû tök jó ötlet! Én is gondolkodtam rajta, csak még nem jutottam el a kivitelezésig. Megmondom az õszintét, a GPS túl kényelmes nekem, én jobban szeretek felfedezni, rájönni melyik út hova visz. Nem tudsz egy képet feltenni az iránytûs mûszerfaladról? Zoli |
gunyi | 2478 | 2007. február 20. 05:59 | Válasz erre: 2476 |
a környéken végülis elég sok fajta föld volt, de a lényeg a meredek lejárók, s a fasza erdei kis utak voltak - na itt érezni az XR súlyát
|
gunyi | 2477 | 2007. február 20. 05:58 | Válasz erre: 2475 |
peti, track vagy ilyesmire sajnos tõlem nem számíthatsz - egyrészt nem is tudom pontosan mi az, de gondolom a gps-hez valami útvonal. Nekem van egy ún. info pultom az XR-en: Fekti féle iránytû, meg egy Casio óra és csókolom. |
pallogabi | 2476 | 2007. február 19. 19:44 | Válasz erre: 2474 |
eléggé agyagos az a környék nemde?! kb mint az aeme túra, csak homokos szakaszok nélkül :P
|
gunyi | 2474 | 2007. február 19. 17:20 |
tegnap megakirály terpen voltam Dunaújváros felé, le a kalappal - ezt most itt az Alföldi viszonyokhoz képest mondom, amerre én szoktam járni leginkább. Valamikor el kell mennünk arra közösen, de én még nem tudom mikor lesz idõm és pénzem - ez elég ritka. |
ztaki | 2473 | 2007. február 14. 16:12 | Válasz erre: 2472 |
gabi: ha idõd engedi rakd már fel a www.enduro.extra.hu ra is a hirdetést... az apró közé... Halahogy el kéne indítani azt a lapot is... :-)
|
gunyi | 2471 | 2007. február 14. 10:18 |
nem érdekel valakit 46-os szürke acerbis csizma? 3,5 éves, eléggé lelakott, de 5ruppóért odaadom. |
ztaki | 2470 | 2007. február 14. 09:35 | Válasz erre: 2469 |
Polya: hanyas méret? Rám jó lenne? - tényleg érdekel... a terepet is bírja? ;-)
|
polya | 2469 | 2007. február 14. 09:19 |
nem csak a big: nekem egy crossmotorom sem volt, kizarolag enduroik. "megyek lefelé... a kismotorok lettek a kedvenceim. " indulj a masik iranybol: van egy elado görkorcsolyam ;) |
ztaki | 2467 | 2007. február 14. 07:08 |
Polya: te mindig ezt a krosszos ágat képviseled... bár a big ennek ellent mond... de én tényleg olyan kis mocit akarok, amivel nem szok gond lenni... pallogabira is szivesen hallgatnék... csak azon hezitálok, hogy a 88-as dt vagy a 93-as honda vagy a 96-os aprilia... Mert lehet, hogy a dt a legmegbízhatóbb... de pl. az apriliánál majdnem 10 évvel öregebb és majdnem egy árban van. Gunyi: Ja-ja... eladom, mert 1. az asszony 2 év alatt nem tudott levizsgázni - akkor minek álljon a garázsban? 2. én is alig-alig használtam, akkor minek álljon benne 500e Ft... Különben friss mûszakival, teljesen hibátlanul 450e. Ja és az XTZ-t is árulom... megyek lefelé... a kismotorok lettek a kedvenceim. |
polya | 2465 | 2007. február 13. 21:35 | Válasz erre: 2461 |
polya | 2464 | 2007. február 13. 21:18 | Válasz erre: 2461 |
szerintem honda cr vagy kawa kx -et vegyel 80/85-ost :) vagy egy pitbike-ot ;D
|
frpeter | 2462 | 2007. február 13. 21:16 |
A Dt-t ajánlhatom, jó kis gép :) Egy 125-öst hajtottam majd egy évig, és cirka 15 ezret beleraktam. Hibája nem volt semmi, azt leszámítva, hogy egyszer kimentem vele parkolózni, és a túlzott használat miatt emgadta magát a hátsófék. Alkatrész van hozzá, de rohadt drága. szerencsére nem sokszor van rá szükség :) Volt Apriliám is, sport verzió, 125-ös, meglepõ módon azzal se volt semmi baj, igaz abba csak 9 ezret tettem 2 év alatt. Amit majdnem bizton állíthatok, ha kis 2T endurot szeretnél, akkor a Dt a legmegbízhatóbb és legjobb megoldás. Nem a legerõsebb, de lehet ezt is tuningolni. |
ztaki | 2461 | 2007. február 13. 21:06 | Válasz erre: 2460 |
Jelenleg pályán van: - honda mtx 110e 93-as elvileg okés... - yamah dt lcII80-as 88-as 120e, motorikusan nagyon ok - de amúgy lelakott... - aprilia sx 50 96-os 160e, elvileg okés... - derbi senda 50-es 97-es 140e nem a legszebb... - piaggio ciao 92-es, 40e... nekem tetszik. :-) |
ztaki | 2459 | 2007. február 13. 20:30 |
pg: én szinte mindennel elkerülöm a pályákat... nekem a hosszú csapatások és a hegyi szívások jönnek be... Ellenben gyûlnek a viharfellegek... 10-18 között az asszony elmegy sielni... igy rámmarad a gyerek. De megoldjuk - legrosszabb esetben õ is jön velem... :-) |
ztaki | 2457 | 2007. február 13. 19:59 |
pg: én ezt már nem tom követni... Ellenben még mindig keresem a seged motort, ami egyszerû és megbízható és olcsó és engem is elbír... Szerintetek moped vagy enduro... vagy valami konkrét?? |
frpeter | 2456 | 2007. február 13. 19:58 | Válasz erre: 2453 |
Multkor sztem hétvégén volt emlékeim szerint, de ha nem, akkor meg basztatásból reklamáltam :D Amúgy most hogy mondod két hét múlvától már ráérek hétfõn és kedden is ez valóban igaz, de nem hiszem hogy a nagytöbbdég itt hétközben ráérne. |
polya | 2449 | 2007. február 13. 17:18 |
"De pl. a Polyának nem jó egyik hétvége sem! " nekem? szinte minden hetvege jo - nekem a hetkoznapok nem jok. |
frpeter | 2447 | 2007. február 13. 17:14 |
Nekem csak ez a 10-i hétvége jó, májusig végig be vagyok táblázva. Illetve áprilisban van még egy szabad hétvégém :(
|
ztaki | 2446 | 2007. február 13. 16:18 |
A www.enduro.extra.hu oldalon probalkozom a régi hcc-s oldal helyett osszehozni egy ujabb oldalt... ha van véleményetek - 5letetek osztjátok meg velem is...
|
gunyi | 2445 | 2007. február 13. 15:17 |
tudom hogy az én hibám, mert nem gondoltam arra hogy ez a nap munkanap lesz. Kösz faki utólag is hogy emlékeztettél, így még van esély hogy tudok egyeztetni a fõnökkel a hiányzásommal kapcsolatban. Tibi, ne légy ilyen pesszimista, biztosan te is voltál már így. |