kovrob | 5432 | 2009. február 3. 20:15 | Válasz erre: 5421 |
Terjeszd az igét testvérem... hintsd a magot, had vigye a szél. :)
|
kovrob | 5431 | 2009. február 3. 20:14 | Válasz erre: 5420 |
Én is ezzel kezdtem pedig, F650GS-el! ;) És most? Hogy hová/meddig fejlõdtem? Sehova! :)
|
kovrob | 5430 | 2009. február 3. 20:09 | Válasz erre: 5429 |
Csak nem az a leányzó, aki tengelyig süllyedt a dágványba a csopperel, mikor... :)))))))))) Azta he! Okosak már elmondták, hogy hogyan állj hozzá, én azt, hogy hogy ne: pl. Ne kezdj egy Caponorddal! :) ( Ugye Taki? Mekkora élmény volt az a 10m? :)))) Hajrá, jó helyen vagy! ;) |
pallogabi | 5429 | 2009. február 3. 19:38 | Válasz erre: 5416 |
szia alíz! Ahogy téged ismerlek, már túl vagy a könnyedebb terep bevetéseken. S ha úgy adódna, néhány nap után már magabiztosan tudnál kezelni egy erõsebb gépet is. Így szó szerinti kezdõ kategóriába én nem sorolnálak. Taki GasGas-a szerintem is jó választás lenne, elég alacsony és kifejezetten barátságos gépezet. |
ztaki | 5428 | 2009. február 3. 19:35 |
és nem ártana a költség kereteket is meghatározni, még ha széles tartományba esik is...
|
zsore | 5427 | 2009. február 3. 19:33 | Válasz erre: 5416 |
ztaki | 5426 | 2009. február 3. 18:50 | Válasz erre: 5425 |
rudo: de legalább nem kell protektorra költeni... ;)
|
Rudo | 5425 | 2009. február 3. 18:35 | Válasz erre: 5424 |
Lehet a gas-gas kevés lessz.(elfogtam egy fényképet) :DD
![]() |
ztaki | 5424 | 2009. február 3. 17:35 | Válasz erre: 5416 |
gencsydani | 5423 | 2009. február 3. 17:27 | Válasz erre: 5422 |
Igen, egy chopper, ami van vagy 30LE meg 130 kg...
|
frenk | 5422 | 2009. február 3. 17:23 | Válasz erre: 5420 |
ez igaz de 650es mocija van vagy volt ugy olvastam
|
gencsydani | 5420 | 2009. február 3. 16:34 | Válasz erre: 5419 |
Persze, jó hogy nem már rögtön dízelmozdonnyal kezdjen terepezni...ti teljesen meg vagytok huzatva?!?
|
frenk | 5419 | 2009. február 3. 16:17 | Válasz erre: 5416 |
szia igen ez jo nekem is ilyen van (BMWf650gs)De sokmindent megtudhacc az f650gs.hu-n kezes kis moci.
|
gencsydani | 5418 | 2009. február 3. 16:11 | Válasz erre: 5416 |
125-ös, esetleg 250-es gépnél semmiképp nem ajánlanék nagyobbat...japánoknak akadnak ilyen típusaik, újabbak (XT125, XRL125) és kevésbé újak (DR125, XR125, XR200, XT225) között is.
|
tranyo | 5417 | 2009. február 3. 15:28 | Válasz erre: 5416 |
BMW F650GS. Ideális kezdõ túraenduró, különösen alacsonyabbaknak. ![]() |
Moondance81 | 5416 | 2009. február 3. 15:00 |
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne (ha lehet :)) Hogy ti mit ajánlanátok egy kezdõ motoros részére? Eddig csak egyszer - kétszer jártam terepen. Ja igen, ez a másik probléma, hogy nõ lennék, tehát valami olyan gépet keresek, ami nem túl magas. Tudtok nekem ilyet ajánlani? Elõre is köszi. |
zoligs | 5414 | 2009. január 31. 15:17 | Válasz erre: 5413 |
Hely az amivel nem rendelkezem, ha szétszedném még több helyet foglalna el. |
ztaki | 5413 | 2009. január 31. 15:15 | Válasz erre: 5412 |
zoli: ha úgy döntessz, hogy bontva is eladod, akkor engem érdekelne a segédváza és a két kereke...
|
zoligs | 5412 | 2009. január 31. 15:13 |
ztaki | 5411 | 2009. január 30. 19:10 |
Na, megérkeztünk. Nagyon jó volt... sõt qrva jó... de sajnos a technika ördöge közbeszólt, így kicsit rövidebb lett. "http://www.takacsek.hu/"
|
viktorazallat | 5409 | 2009. január 29. 16:39 | Válasz erre: 5408 |
de az böszme sok víz és hó és mínuszok minden felé ;-)) |
viktorazallat | 5407 | 2009. január 29. 12:51 | Válasz erre: 5406 |
taki. ugye meg van az idõjárásjelentés. holnapra meg jó utat. oszt ha hazaértetek egy 300oldalas beszámolót kérek!! |
ztaki | 5406 | 2009. január 26. 21:38 |
viktor: ugye megvan, hogy itt nem szombat-vasárnap, hanem péntek-szombatról van szó? És szórakozásnak: "http://www.youtube.com/watch?v=foaO26lK8dA&eurl=http://www.offrooz.hu/elemek/csemegek/egyebek/egyebek.htm" |
viktorazallat | 5405 | 2009. január 26. 20:18 | Válasz erre: 5404 |
érdekell a hétvégi téma. ott alvás ingyé felmenni kicsipéz ha viszont baszogatnak az nagygáz:-(( bár azt szondtad: nem akkor meg teccik. kemény terep zura helyek és már jó jis a téma. azonnal híjj ha tudol valamit |
ztaki | 5404 | 2009. január 25. 10:24 |
Egy kicsit rágyurunk és már mehetünk is... "http://sportmotor.hu/motoros_videok/enduro/minden-ami-belefer-a-vegkimerulesig-40132" nézõnek... ;) |
ztaki | 5403 | 2009. január 23. 12:07 | Válasz erre: 5402 |
Módosítom: szombatot tudom csak szabaddá tenni..
|
ztaki | 5402 | 2009. január 23. 11:57 | Válasz erre: 5401 |
viktor: ennyire sûrgõs? :) Jõvõhéttõl havazást mondanka - hómotorod meg úgy sincs... Hétvégémbõl egy napot szabaddá tudok tenni - de nagyobb bandával nem szívesen, de veled bárhova... |
viktorazallat | 5401 | 2009. január 23. 11:53 | Válasz erre: 5399 |
tranyó. te olyan okos vagy ebben a térképben (is?):-))) taki most akkor tudsz nyomtani vagy csak nem akarsz:-)) hétvégén romi?? |
kovrob | 5400 | 2009. január 21. 10:47 | Válasz erre: 5399 |
Igen, de azt tudjátok, hogy az ETP-s online térkép az egy bõ évvel ezelõtti állapotot tükröz. Azóta a térképre szerkeszett úthálózat (Túrista és közút összesen) többmint 10,000km-el bõvült. Mivel az OpenMaps-on még nincs publikálva az On-line megjelenítõ (már kész/készül, most teszteljük a bétát) ezért addig a Garmin ingyenes Mapsource termékét ajánlom a friss térképekhez. ;)
|
tranyo | 5399 | 2009. január 21. 10:00 | Válasz erre: 5398 |
Az ETP online térképe azé' még mûködik, hál'Istennek!
|
kovrob | 5398 | 2009. január 21. 08:34 |
Az ETP már régen átalakult és OpenMaps néven fut tovább. Most a www.openmaps.eu címen a környezõ országok szintvonalas túristatérképei és közúthálózata is elérhetõ. Természetesen ingyenesen. Illetve ha valaki GPS-el jár akkor a kommentezett tarckekekt szívesen látjuk! :) |
viktorazallat | 5397 | 2009. január 20. 21:02 | Válasz erre: 5396 |
figyu. ez állat. hû bakker. taki vetted az adást? nekem kellene a bihari a bélirõl ill simenikrõl is:-))) TAKI HA EEZZEL KÉSZ VAGY(már úgyértem kinyomtattad színesben) és még mindég akarol nyomtatni akkor a ruszkai havasok ill a retyezát is kéne. hálás köszönetem:viktor |
tranyo | 5396 | 2009. január 20. 20:24 |
Ha már térképek, akkor még ez: "http://www.lib.utexas.edu/maps/" a Texas Egyetem térkép könyvtára |
ztaki | 5395 | 2009. január 20. 17:41 |
tranyo: ezek nagyon kafa térképek... és még csak fizetni se kell értük. ;)
|
tranyo | 5394 | 2009. január 20. 17:38 |
Illetve Karánsebestõl délre a Szemenik van(1446 m) a Retyezát (2509 m) tõle keletre.
|
tranyo | 5392 | 2009. január 20. 17:30 | Válasz erre: 5391 |
Vagy itt: "http://terkepek.3x.ro/" "http://medvegyu.organic.hu/?page_id=226" "http://etp.hu/interaktiv.php" "http://mapy.mk.cvut.cz/list" |
tranyo | 5391 | 2009. január 20. 17:24 | Válasz erre: 5390 |
Nézz szét pl. itt: "http://harti.mielu.ro/zarand.html" A Codru Moma a Béli-hg. |
viktorazallat | 5390 | 2009. január 20. 17:18 | Válasz erre: 5389 |
a multhéten néztemegy térképboltban az attila útcában szegeden de ott csak a nemzetiparot is merik romcsiban meg az erdélytérlépet. olyan van nekem is. a királyerdõ-padis ill karánsebes alatt is van egy hegység 2190 csúcsokkal na még az jó lenne.(a béli is jó lenne) |
tranyo | 5389 | 2009. január 20. 17:11 | Válasz erre: 5385 |
Pádis és Királyerdõ térképet nálunk is árulnak, a Dimap készíti õket. Ezeket árulják Romániában is. A Zarándi-hegységrõl vagy a Béli-rõl sajna nincs ilyen. Max. a netrõl lehet letölteni. |
viktorazallat | 5388 | 2009. január 20. 15:20 | Válasz erre: 5386 |
az biztos. mi sem vagyunk 100asok,de ezek még 10ek sem:-))) a térképet meg el szeretném kérni olyan formátumba mint a zarándis:-)))egy A-4 formátumon színesben!! majd egyszer összehozzuk. a teleplyárós videjót meg megnéztem. taki ez pont olyan mint amikor veld voltunk a dakaron és visszafelé.... az is állat volt. nem vagyok ilyedõs ,de néha azt hittem nem jutunk át. de a suzuki és a sofõr(aki úgylehet okossabb, mint egy ötödikes csak sosem mutatja:-))) átvitt árkon bokron:-)) mondjuk a husaberg is annak a túrának a dlyümlcse, élvezem is azóta minden nap. |
ztaki | 5387 | 2009. január 20. 13:06 |
amúgy meg nem értem, hogy miért nem mész biciklivel... ;) "http://videa.hu/videok/sport/eszement-biciklisek-baki-baleset-bicikli-2yi0hN1udqsj9nnJ" |
ztaki | 5386 | 2009. január 20. 12:10 | Válasz erre: 5385 |
van királyerdõs térképem is és pádisos is... Románban szokom õket venni, akkor amikor nem rohanuk, hanem simán csak motorozunk... ;) |
viktorazallat | 5385 | 2009. január 20. 12:00 | Válasz erre: 5374 |
valamikor a héten szeretnénk menni romiba. úgy néz ki elõjöttek a mormoták a barlangból és egybõl kinyílt a csipa a szemükbe:-)) tényleg azt a térképet -ami alaplyán járjuk a zarándit- az t hol szerezted? ill királyerdõ-padisos részrõl tudnál ilyet szerezni??? jól jönne. voltunk a hétvégén falván és kúrva jót mentünk. két triálos(akik együtt okosabbak, mint egy ötödikes:-)) +husaberg és kúrva jó részeken bakkecskéztettem a témát. nagy nevetések és a nagy tanulás napja volt ez. én is sokat finomítottam az endúrótiál technikámon. 1minél nagyobb a feladat annál több gáz 2 ha valami ekkor sem enne akkor meg mégtöbb gáz. és így már megy minden:-))) |
Macko | 5384 | 2009. január 13. 14:49 | Válasz erre: 5382 |
És közben mit pöfög ki a V8-as szarjából!!! :o((( Mellesleg gyalog elõbb fel is jut... |
KT | 5383 | 2009. január 13. 14:37 | Válasz erre: 5382 |
de ha részeg vadászok rodeóznak az erdõben az nem baj ! hogy a gyalogok teleszórják pillepalackal és moslék maradékkal az nem baj ! látott már vki sötétzöldet szemetet szedni ??? |
ztaki | 5382 | 2009. január 13. 14:26 |
Ha még egyszer valamelyik zöld azt mondja, hogy az endurómmal rombolom a természetet, veszek egy autót... ;) "http://www.youtube.com/watch?v=xpPdHelyInE&NR=1" |
bakkvik | 5377 | 2009. január 5. 22:50 | Válasz erre: 5376 |
MIkor, hol tali? Ha tudok, viszek valakit, talán a Fektit, vagy mittomén. |
bakkvik | 5375 | 2009. január 5. 21:51 |
KT! Van kedved szombaton, vagy vasárnap gurulni egy kicsit? Nekem mindegy, hogy merre, megyek utánad, és kész. |
ztaki | 5374 | 2009. január 5. 19:45 | Válasz erre: 5373 |
viktor: kicsit be vagyok szarva... mert a lejtõkrõl lefelé többet mentem az oldalamon, mint a kerekeken... de egyenlõre nem állok ellen - csak visszafogottságot kérek. Meg azért majd nézzük meg, hogy milyen lesz az idõ a hétvégéhez közeledve. Lehet, hogy át kellene gumizni a pamperát, mert nagyon-nagyon nem fogott semmit a gumi. Mondjuk triálra... ;) |
viktorazallat | 5373 | 2009. január 5. 19:41 | Válasz erre: 5361 |
taki. na mi lesz kapol levegõt??? és a hétvégére egy ..mániát?? |
Macko | 5372 | 2009. január 5. 16:26 | Válasz erre: 5369 |
Akkor én már most úgy készülök, hogy egyéb elfoglaltságom legyen. Lehet, hogy akkor barkácsolgatok a motoron. Van pár apróság, amit meg akarok csinálni, pl. a lámpákat máshova áttenni. Akkor ezeket beillesztem péntekre.
|
zsore | 5371 | 2009. január 5. 15:24 | Válasz erre: 5370 |
Dehogy érted! A KTd éppen az,aki bírja. A Zsore a gyenge pont. :o)
|
zsore | 5369 | 2009. január 5. 11:22 | Válasz erre: 5366 |
Ezek szerint túl udvariasan fogalmaztam volna?:o)Én azt hittem,hogy elég világos...Tiszta sor,hogy mínusz 5 - 10 fokban,egy métert sem megyek sajnos,de ezt már a legelsõ alkalommal,amikor szóba került az átvétel lehetséges idõpontja,világosan leírtam.Ha ilyen mocsadék hideg lesz,akkor elmarad a menet.
|
Macko | 5368 | 2009. január 5. 08:39 | Válasz erre: 5367 |
Persze nem ragaszkodom én sem a menethez, legrosszabb esetben dolgozom. Úgyis van mit! :o(
|
Macko | 5367 | 2009. január 5. 08:39 | Válasz erre: 5366 |
A HCC hóra is -9-be indultunk és -4 volt a napi csúcs. Mégis CSÚCS volt az egész. Gondoljatok az utasomra, ki szintén nagyon élvezte! Na de õ kemény, ellentétben a KTM motorozzponthus zászlóhurcolójával. :-)))
|
boxer | 5366 | 2009. január 5. 08:31 | Válasz erre: 5362 |
Zsorci! Zárd rövidre a témát azzal, hogy most elmarad és kész! Én se mennék ki ilyen idõben. Úgyhogy fogadd puhány együttérzésemet és közöld a többiekkel bátran azt, amit magadban már úgyis eldöntöttél a józan eszedre hallgatva!
|
KT | 5365 | 2009. január 4. 22:36 | Válasz erre: 5356 |
A trendimocikások napelemes jószágok ! Míg egy igazi MOTOROS nem az !
|
zsore | 5362 | 2009. január 4. 19:15 |
Nem gyerekek,ez azért tényleg nem normális...Persze vannak kemény csávók,meg fûtött ruhák, de lássuk be,ez nem motorozni való idõ. Péntekre azt prognosztizálják,ahogy néztem,hogy éjszaka -12,nappal pedig a legmagasabb -5 fok lesz.Ez azt jelent,hogy kb -8 környékén kéne elindulni a motorért.Nem akarok ünneprontó lenni,de ne nagyon éljétek bele magatokat...Amikor elhozom,legalább 100km-t akarok teljesíteni,hogy feléledjen az akksi,meg rendesen beinduljanak az életfunkciói,az pedig ilyen hidegben képtelenség számomra.Az emlegetett KT-s menet 50km volt egy éve, de mondhatom,sosem éreztem még magam olyan szarul motoron,mint akkor,persze errõl nem KT tehet,de a tanulságot levontam akkor egy életre.
|
ztaki | 5361 | 2009. január 4. 16:52 | Válasz erre: 5360 |
Mackó: ez a veszély nem fenyegat... Tavaly KT úgy befagyasztotta Zsore összes nyílását, hogy idén már nem hajlandó a fagyás közeli állapotra se... De azér mi így is szeretjük... én is csak azért nyomtam ennyit mostanság a hóba, mert a melóhelyen kényszer szabira küldtek. No, de hétfõtõl - örülök majd, ha levegõt fogok tudni venni. :)) |
ztaki | 5359 | 2009. január 4. 16:45 | Válasz erre: 5357 |
zsore: pedig nincs is jobb, mint a befagyott punci éltere keltése... :))
|
zsore | 5357 | 2009. január 4. 16:24 | Válasz erre: 5356 |
ASZONDOD LÁNY VAGYOK?! MIII??? ASZONDOD??? OKÉ!.....Akkor sem megyek ki,mert befagy a puncim!:o)
|
ztaki | 5356 | 2009. január 4. 16:01 | Válasz erre: 5355 |
helyes KT! Manapság már alig találni embert, aki hajlandó motorra ülni, ha mondjuk nem 22-26°C közötti az átlag hõmérséklet, ha legalább 3-4 napon belül esõ esett és ha néha még hozzá is kell nyúlni a motorhoz... ;))
|
ztaki | 5354 | 2009. január 4. 14:07 | Válasz erre: 5353 |
zsore: kicsit késõbb, de õ is pattant. A nagyon állatságokat már nem akarta bevállalni, mert azért az mégis egy burkolt motor vala...
|
zsore | 5353 | 2009. január 4. 13:56 | Válasz erre: 5347 |
Nagyon jó a videó! Maximális tiszteletem a suzukis komának! Igen elszántan vitézkedett:o))))))))) Amúgy meg az LC4 advencsörös koma lepattanat,vagy csak nem kívánta a videót???
|
ztaki | 5352 | 2009. január 4. 13:29 | Válasz erre: 5350 |
az advencsörös gyerekkel most találkoztam elõször - nagyon szimpatikus volt, de a nevét csak polya tudja... :)) Kifejezetten érdeklõdik hosszabb távú tereptúrák iránt. Igy ha jövõre tervezünk (terveztek) valami erdélyi, ukrán útat, akkor hívjátok bátran - nem fog ellenállni. Igen polyát kellett leimádkozni a dombról... hazafelé meg hallgathattam az ittfájjait... :)) Nem tom, hogy jártunk-e kifejezetten triálos részen - szerintem igen, de lehet, hogy nem... :)) Ellenben megmutatta gabi, hogy hol rongyoltál fel a f650-nel... :)) és még én vagyok a hülye... :)) |
ztaki | 5351 | 2009. január 4. 13:24 | Válasz erre: 5346 |
zsore (és akit érdekel...) Szarakodik a szerver igy az oldalt, ha egyszer már megnézted nem tölti le újra... ezért nem látod a modosításokat... De egy ctrl-F5-ös firissítés csodákra képes. ;)
|
kovrob | 5350 | 2009. január 4. 13:12 | Válasz erre: 5347 |
Ez kész! :))) Pár kérdés: - ki volt az advencsõrrel? - Ki volt az aki nem akarta feladni a mindenáronküzdelmet? (Polya?) - A tetepuszta melletti triálosnál voltatok? |
Rudo | 5349 | 2009. január 4. 13:07 | Válasz erre: 5347 |
Jóóóóóóóó! Teccik a végén motorozó srác hozzáállása,kár,hogy nem voltam ott nagyot motoroztunk volna.Én is szeretem a kihívásokat és a kisdokit nem is féltem. ;-) |
kovrob | 5348 | 2009. január 4. 12:50 | Válasz erre: 5323 |
Aszfalton még nincs tapasztalat! :) Max. annyi, hogy lábújhegyen kikecmeregtem a városból.
|
zsore | 5346 | 2009. január 4. 09:48 | Válasz erre: 5341 |
Szép csapat!Szép túra!A legjobban persze az LC4 Advencsör tetszett :o))) Én most megyek teázni,mert kissé megfáztam mire végignéztem az összes képet :o))))) Hol a videó??? Azt nem láltem mög...
|
zsore | 5345 | 2009. január 4. 09:33 | Válasz erre: 5343 |
Az a késpenge él CSAK hóban kell,egyébként kurvára nem hiányzik sehol.Lehet,hogy egy Everts VS Cairoli párharcban néhány másodperc múlna rajta,de nálunk.... Szóval csak hóban,ott meg menjenek akiknek muszáj :o))))))
|
Macko | 5344 | 2009. január 4. 08:15 | Válasz erre: 5342 |
De ugyanúgy arcra esek, ha elmegy vadászni az eleje. Mint annak szemtanúja is voltál! :o)))
|
KT | 5342 | 2009. január 4. 00:51 | Válasz erre: 5340 |
krossz hátsó nincs olyan méretben ??? de csak ha a hátsót lecseréled legalább nem kell tolni-húzni... :) |
ztaki | 5341 | 2009. január 4. 00:01 |
A mai gurulás képei: "http://www.takacsek.hu/" A videó is felér reggelre... |
Macko | 5340 | 2009. január 3. 19:25 | Válasz erre: 5336 |
Tudom, azt néztem én is. De mint mondtam is, a hátsó nem gond. Fektitibinél is ott ül a polcon nagyon szuper Metreler crossgumi ugyanebben a méretben. A baj az én esetemben ott van, hogy elõre nem tudok mit tenni. De egyelõre nekem lehet hogy beválik ez a régi Karoo, bespájzolok belõle és no problemo! :-) |
zsore | 5339 | 2009. január 3. 15:34 | Válasz erre: 5337 |
Én értem ezt,de nincs igazad,ugyanis a drága gumi annyival tovább is tart,mint amennyivel drágább...
|
bakkvik | 5338 | 2009. január 3. 15:20 | Válasz erre: 5334 |
Nem akarom az XR400-at szétb-szni terepen. Inkább eladom amíg szép. Venni akarok még egy pár kereket, de addig is kéne valami.
|
KT | 5336 | 2009. január 3. 12:44 | Válasz erre: 5331 |
a gumaker.hu n láttam Heidenau krosszgumit 140/80-17 es méretben, az mát jó lehet Neked hátra ! tök úgy néz ki minta C-02 |
KT | 5335 | 2009. január 3. 12:42 | Válasz erre: 5329 |
nyáron terepezni elöl TKC hátul Mitas C-02 aszfaltra hátul is TKC télen vagy sárban elöl Mitas C-17 hátul C-02 ez nekem bevált ! |
fektitibi | 5334 | 2009. január 3. 12:11 |
Van két motorod.Egyiket használd ide a másikat oda.Vagy tegyél fel vágott slicket biztos jó megoldás,mert a supermotosok mennek vele mint az ördög.Itt is ott is.
|