23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Hungarian Cross Country
Következő oldal

viktorazallat 5232 2008. december 13. 17:48   Válasz erre: 5231
ez igaziból zsolti csak a t-ét kihagytam az elsõ írásból:-))
de neki drzje van úgy emlékszem drz...... 400as??:-)))
viszont ha akarod akkor elintézem a kerekeidet.
milyen kerekekrõl is van szó???
    

gencsydani 5231 2008. december 13. 16:47   Válasz erre: 5230
Ez a zsoli ez az akinek RM-je van? Mert akkor kapacitáld légyszi hogy vegye meg a kerekeimet:)
"http://www.kepesmotor.hu/felni/i?p=132927&c=1022#p"
    

viktorazallat 5230 2008. december 13. 15:17  
ha valami a hirtelen nagyot bukhatok gondolatra emlékeztet akkor ez az.
ilyen tengelytáv és ekkora kerekek mellett ilyen sebességnél ha megakad az eleje valahol tutti fályni fogh.
viszont ha eldõl fel tudod állítani és nem nyomja szét a lábad mint az egyik volt xtz -s barátomnak.
barátom az ember még most is ,de csak volt xtz-s ,most ugy nézem nemsoká pitbályker lesz:-)))

taki.
holnap mit csinálol?
ha más nem csak a reptérre de ki kéne menni, nem??

zsoli az meg már jól van 3 hét tp és megint úgy megy mint régen. mondjuk az baj mert régen is elesett,azért is van tp-n:-))))
    

ztaki 5229 2008. december 10. 21:06   Válasz erre: 5228
hát ha így nõ a fiam, akkor ha jövõre nem is, de azután tuti, hogy lesz egy hasonló a garázsba...
    

Macko 5228 2008. december 10. 21:03   Válasz erre: 5227
Ha veszel, kicsit kipróbálhatom? :-DDD
    

ztaki 5227 2008. december 10. 20:57  
mindenki csak a nagyobbat és az erõsebbet keresi.
Azt hiszem, én megtaláltam: "http://tw.youtube.com/watch?v=BN31cnB7G9A&feature=related"
:)
    

KT 5226 2008. december 10. 09:24  
"http://www.fn.hu/zold/20081209/zoldrendorseg_vedheti_erdoinket/"
    

ztaki 5225 2008. december 9. 21:29  
kiirtam nektek egy fajintos gurulást nyárelejére: "http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=2551&session_id=SESSION_ID"

viktor: remélem zsoli jobban van...
    

viktorazallat 5224 2008. december 7. 11:33  
ennek örülök.
olyan hiba lett volna ha felveszed hogy csuda.
ha hétközbe ráérsz valamikor és szólsz kimegyünk(kiviszlek a fityóval)és felvesszük.
olyan leugrókat találtam utána hogy besza...
a 15-43 miután visszraktam úgy mentem mint távirat(nme látja senki mégis gyorsan ott van:-)))
a mara zsoli meg elesett egy ugrató utáni rossz talajfogás kor, kiugrasztotta a vállát ,de estére már visszaugrasztották.
én meg felgyorsultam és olyan,de olyan jól mentem mint armandó hozé manuell a csók és konnyekben:-))
    

ztaki 5223 2008. december 7. 08:17  
viktor: tegnap kétszer hibáztam... :((
1. amikor nem néztem meg, hogy van-e sd kártya a video kamerában, amikor elindultam videózni...
2. amikor a terepen elhittem, hogy amikor azt írta ki, hogy nincs benne kártya, hogy nincs benne kártya....

Mert hazaérve sehol nem találtam. Mert benne volt, csak nem érzékelte. Kivettem betettem és minden okés lett.
Azt hiszem tanulságos volt az eset... :((
    

Sada88 5222 2008. december 6. 00:14   Válasz erre: 5221
egy fele ilyen jó futómû lenne a DRembe mint ezeknek :) áhhh
    

ztaki 5221 2008. december 5. 23:25  
ennek a videónak a végefelé van egy-két igen szép feljáró...
"http://www.youtube.com/watch?v=LLnlXboVChM&feature=related"
    

ztaki 5220 2008. december 4. 19:18   Válasz erre: 5219
gabesz: ez egy percig sem volt kérdéses, hogy jól érezték magukat...
Három-négy belevaló csákó a hegyoldalban csak és kizárólag jól érezheti magát... :)))
Amúgy épp filóztam rajta, hogy most a hétvégén felmegyek egyedül kicsit hegyezni, de óbégatás nélkül ez az esõ egy kicsit keresztbe húzott...
    

pallogabi 5219 2008. december 4. 18:15   Válasz erre: 5217
(sztem totál jol érezték magukat, csak neked monták ezt, nehogy megfájdítsák a szived mert te nem men(het)tél velük :)) )
    

pallogabi 5218 2008. december 4. 18:14   Válasz erre: 5217
jó, jó,igazad van csak a siránkozást ne vidd tulzásba :-p
    

ztaki 5217 2008. december 4. 16:43   Válasz erre: 5216
gabi: taki még mindig alig tud járni... igy totál nem szerencsés, ha a megcsúszó kerekek miatt ki kellene támasztani, inkább nem csúszkál.
Múlthéten voltak a haverok a hegyekbe (esett) az általában 1-2 órás utat kb. 8 óra alatt tették meg, a leglájtosabb feljáróra sem jutottak fel... szóval sok értelme nem volt.
    

pallogabi 5216 2008. december 4. 14:18   Válasz erre: 5215
"ztaki (pü) #5215 08:55:52
na, gondolom - a mai csapadék betett a hegyvidéki terveknek... "

?!? ez a hcc forum?!?
esik, fúj, süt, melegvan, hidegvan nagyon kevés esélyt adtok a motorozásnak
    

ztaki 5215 2008. december 4. 08:55  
na, gondolom - a mai csapadék betett a hegyvidéki terveknek...
    

viktorazallat 5214 2008. december 3. 20:36   Válasz erre: 5213
az nem lehet akadály.
kiszabadítalak ha elzárná az utat.
van otthon egy fejszém -acélnyéllel benyelezve!-na annak oszt fa még nem állt ellen.
    

Macko 5213 2008. december 3. 16:24   Válasz erre: 5212
Példul az elõszoba-szekrény ugye...
    

ztaki 5212 2008. december 3. 16:20   Válasz erre: 5211
viktor: ha csak rajtam múlik - ott leszek... De még olyan sok-sok dolog jöhet közbe... :)))
    

viktorazallat 5211 2008. december 3. 15:59   Válasz erre: 5209
egyébként szombaton is csak csupa profi lesz.
gyere el tej is.-))
nem fogod megbánni, nekem nem kell könyörögni hogy mennyek már egy kört. hisz ha meglátok egy kamerát egybõl indul a berg:-))
    

viktorazallat 5210 2008. december 3. 15:57   Válasz erre: 5209
akkor én itthon maradok.
ágyban párnékközt:-))
    

ztaki 5209 2008. december 3. 11:44   Válasz erre: 5208
szöges gumival csak az amatõrök járnak télen... ezen a túrán csupa profi lesz.
    

viktorazallat 5208 2008. december 3. 11:37   Válasz erre: 5207
engem a 20cm nél nagyobb hó zavar csak.
mert még a 20 cmesben a kis szögesgumi úgy tol elére mint a fény.
    

ztaki 5207 2008. december 3. 08:16   Válasz erre: 5205
viktor: a hétvégén én is gurulok valamit, valamikor (csak elõbb össze kellene rakni az elõszobában a beépített szerkényt, mert kezdik letépni...)
Szóval lehet, hogy megyek egy lájtosat én is, de az is lehet, hogy nem és még arról is lehet szó, hogy nincs is szó... :))

A forgalmi hiány elvileg az oda utban és a konkrét túrában nem hátráltat... csak visszafelé lesz kérdéses - de ha nem lesz hó, akkor tuti, hogy vissza is terep.
    

Macko 5206 2008. december 3. 08:03   Válasz erre: 5202
Ja, az Misi volt, Nmisi.

Gunyi, ha nem ismerlek meg, max. bemutatkozol De csak nem már! Egyébként meg nem is tudtam, hogy ilyen kis félénk vagy! :o)))
    

viktorazallat 5205 2008. december 3. 07:55   Válasz erre: 5204
and yú?
    

viktorazallat 5204 2008. december 3. 07:54   Válasz erre: 5200
dr ztaki.
engem lehet érdekell a dolog,de nekem a forgalmimat még nem adták ki a hatóságok,mert nincs is.hehehe
és ezért a betonos részek miatt kizáródik a túra.
viszont szombaton lesz egy kis hajtás megint valszeg zs.-re megyünk.(bár már voltak romániai hangok is:-)))
    

Sada88 5203 2008. december 1. 18:27   Válasz erre: 5191
Zoli skypeon majd írjál már rám ha gép elõtt leszl :)
    

gunyi 5202 2008. december 1. 07:47   Válasz erre: 5201
macko, én majd várok rád s segitek felcibálni a földrõl, tavaly is segitettem egy srácnak 3szor is.
Láttalak a Paks-Peking beszámolón szombaton, de nem mertem nagyon odamenni, nem voltam benne biztos hogy megismersz.
    

Macko 5201 2008. december 1. 06:55   Válasz erre: 5200
Csak sokat kell majd várni a tehetetlen béjemvésekre! :o)
    

ztaki 5200 2008. december 1. 06:46   Válasz erre: 5199
zoli (viktor): Hát minden évben szoktunk volt csinálni egy évbúcsúztató offroad túrát. Ez nem egy olyan nagyon nagy gurulásból áll: dabas-ladánybene. Mindössze kb. 40 km, de ha nagy a hó akkor épp elég... :))
Nem beszélve arról, hogy az igazi kihívás nem is maga a túra, hanem az oda és a vissza út... Mert mi terepen megyünk le (min. 150 km) idõjárástól függetlenül az elõzõ nap. Majd másnap leguruljuk a közös túrát és ha nem lesz nagyon sötét, akkor még aznap vissza... de vissza már lehet, hogy kövön.
A túrák között meg van hírdetve. Ha van pár tökös endrús ismerõsöd, nyugodtan ráizgíthatnád õket... ;)
    

zoligs 5199 2008. november 30. 21:58   Válasz erre: 5198
Egézségedre. Hova???
    

ztaki 5198 2008. november 30. 21:17   Válasz erre: 5197
zoli! tényleg... te/ti miért nem jöttök 28-án a HCC Hó-ra??
    

zoligs 5197 2008. november 30. 21:03   Válasz erre: 5196
sajnos mindent el lehet b@szni
    

ztaki 5196 2008. november 30. 21:00   Válasz erre: 5195
zoli: mindent el lehet rontani... gondatlan gazdától vettem... hárm hónapon belül beállt az egyik vezérmûtengelye... 340e lett volna a javítása. Akkor fogadtam meg, hogy drz-t csak újonnan... :))
    

zoligs 5195 2008. november 30. 20:57   Válasz erre: 5194
Elméletileg pedig a legmegbizhatóbb gépeknek tartsák õket, ezt te is tudod.
    

ztaki 5194 2008. november 30. 20:56   Válasz erre: 5193
hát azért hazafelé már futõval jött... :)
    

zoligs 5193 2008. november 30. 20:53   Válasz erre: 5192
A drz k sosem adják meg magukat.:)
    

ztaki 5192 2008. november 30. 20:51   Válasz erre: 5191
az elsõ drz-m épp egy szeged-baja uton adta meg magát... elõször... :))
    

zoligs 5191 2008. november 30. 20:49   Válasz erre: 5190
Láttam a képeket ,videót, jól éreztétek ti is magatokat. Az RXV vel voltam, 2 db KTM, és 1 DRZ.Bajáig lementünk majdnem, Balotaszálás, Halas, Kunfehértó stb.
    

ztaki 5190 2008. november 30. 20:38   Válasz erre: 5189
amúgy mivel voltál majsa körül?
tegnap mi is jártunk arra... homokozni...
    

zoligs 5189 2008. november 30. 20:36   Válasz erre: 5188
Te kis kapzsi, neked minden nem elég.:))
    

ztaki 5188 2008. november 30. 20:33   Válasz erre: 5187
nagyobbat és ócsóbbat... :)
    

zoligs 5187 2008. november 30. 19:59   Válasz erre: 5186
Üdv drusza, 2005 ös DRZ 400 as,550 ért ?
P.S. Ma 156KM t gurultunk gyönyörû idõben Majsa környékén
    

ztaki 5186 2008. november 30. 19:11  
egy megbízható állapotú, papírtalan nagy endurót keresek - ocsóért... Ha tud valaki ilyet, ne tartsa magába!

    

viktorazallat 5185 2008. november 30. 08:00   Válasz erre: 5182
nálunk is volt olyan aki ,ogy is mondjam a szervezési készsége alapjány diplomázott, de a 100 indulóból 30ban lenni azért úgy sem gáz.
én azért nem voltam nagy spíler a a beszerzésben így a dipómunka is egy még nem létezõ vezérlési rendszer elkészítése volt és nem egy mûködö gép lekopírozása ill kiplasztikázása.
de mint mondom a ki lekopírozta annak sem volt gyerekjáték!!
    

viktorazallat 5184 2008. november 30. 07:54  
nagyon sajnálom hogy nem voltam kint, de a mentségemre szóljon hogy szar vagyok:-))
a motor pds tagja nélkül,ill a hátsó villa nélkül naggyon bénán megyek, szitmte csak cibáltam volna egész nap:-)))a hátsókerekte meg felkötöttem volna a nyakamba.
na mindegy majd a jövöhéten vasárnap én is kilátogatok.

amit meg írtam azt nem kell emészteni, ezek tények:-)
emberstílushoz motort kell venni és nem motort vezsek oszt majd fejlõdök. ilyen is van ,de nem sok.
a mellélövök a motorrral típusó emberektõl lehet ocsóé venni a használt verdákat (crf, kx f, sx ,fc berg) (3 évessen félárban!én is igy vettem a berget, köbö vagy 70üzórával pattent állapotban!!)
olyan embertõl pl nem vennék drz aki crf 450re vágyik, mert az már valszeg a lelket iskitolta a gépdõl. de fordítva viszont szívesssen megveszem a kikímélt crf 450et:-))
    

ztaki 5183 2008. november 29. 19:11  
Ma gurultunk egyet a terepjárókkal és belfutottunk már megint a 'nagyok' be... igy készítettem egy kis videót az edzésükrõl.
Képek és videó: "http://www.takacsek.hu"
youtubin: "http://www.youtube.com/watch?v=zuYVy9ORGRw"
    

Macko 5182 2008. november 27. 19:55   Válasz erre: 5180
Nekem is autógépész üzemmérnöki diplomám van. Aki ismer, az pontosan tudja a példámból: semmit nem jelent! :o)))

Na jó, vicceltem, és is gratulálok ám! :-)
    

ztaki 5181 2008. november 27. 19:44   Válasz erre: 5180
GRATULÁLOK GÉPÉSZMÉRNÕK ÚÚÚÚRRRRRRR!!! :)))

(te most annyit, írtál, hogy még két hét múlva is ezt emésztem...)
    

viktorazallat 5180 2008. november 27. 19:42  
taki
elfelejtettem a legújjabb hírt.
a múlthéten azt mondták hogy mikor a 2008 as Romaniacs ról visszérvén bementem nyelvvizsgázni , szóval az sikerült!!!
és ezekután december 15 körül kézhezkapom az oly régen áhított diplomámat.
röpke 6 és fél év után:-(((
de ez már nem számít fõ hogy meg van!!!!!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
most már nyugodtan le gépészmérnök urazhatsz:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    

viktorazallat 5179 2008. november 27. 19:38  
szóval mindenki a vérmérsékletéhez passzoló motorrral megy a legjobban.
ha nekem nem megyaz ndúró félek a lefelékben nem húzom a felfelékben akkor egy sxf 450 el is szarul megyek. mert a motor túl sock nekem, félek tõle és kiveszi a zsírom a nap végére.
ha esetleg egy 125 ntvel mék akkor meg az a baj hogy állandóan nyírom eröltetem mergt nem egy szegény és a nap végére azért leszek ki mert mindenhol cibálom ahol a többi fellép az erõsebb gépekkel.
na itt jön az arany középútnak nevezett valami
egy igaz ...
egy szuper...
a hajabusa 1300 biturbó.

nem erre számítottál, változtatni kell nem ???
na jó csak vickeltem:-)))
ekkor jön egy drz 400 jeló.hihihi
    

viktorazallat 5178 2008. november 27. 19:31   Válasz erre: 5167
hály taki

erre egy jó történetem van ,de azt most nem mesélem el:-)))
viszont amit taki mond az félig igaz,de taki egy megrögzött felfedezõ helyett állandóan a drz árnyékában élt él és élni fogh:-)) úgyhogy nem értem mért prédikál a felfedezésrõl az aki az endúró szinten megragadt egy típusnál, ami azért közismerten nem az endúró ill endúrókrossz ill moroktossz királya.
való igaz a drz egy megbízható valami ami kissé túlsúlyos és löttyedt futómûvû:-)) épp olyan mint a dinók.erõs robusztos vékonylábú,de megbízható .és mégis kis is halt:-)))
itt ugrik a képbe a felfedezés.
taki próbálj ki egy rmz 450 egy crfet vagy gy ktm et(a husabergrõl nem is beszélek:-))
és utána kell a vélemény.
ha úgy érzed nem lettél jobb vele akkor neked tényleg a drz a legjobb mert pont olyan mint Te .
igaz kissé lomha és egyre elpuhulófélben van(ez a hasadra rakódó puhapihe rétegnek köszönhetõ ami már kezd kissé túlhaladott méreteket ölteni :-))))))))),de azért erõteljes nyugodt megbízható. hosszúéletû.?!

    

berobi 5177 2008. november 19. 13:38  
Ezt ide is be kell írnom :)

Most találkoztam Talmával :) Kérdeztem tõle, hogy milyen az új motor, azt mondta még nem ismerte meg eléggé, de épp most indul valenciába tesztelni. Egyébként mol kútra jár tankolni, és eléggé vad színe van az autójának :)))
    

zsore 5176 2008. november 13. 21:05   Válasz erre: 5175
2,5 millió az neked nem olyan nagy különbség??? Jó neked!:o))))
    

ztaki 5175 2008. november 13. 20:57   Válasz erre: 5174
zsore: belõlem is csak az irigység beszél... mert az a SER tényleg nagyon szépen viselkedik terepen.
Ha megengedhetném magamnak, akkor le is cserélném a derbit egy ilyenre.
De én meg azt vettem észre, hogy egy 2-3 milliós motor és egy 3-500eFt-os között nincs is olyan nagy különbség... :))
    

zsore 5174 2008. november 13. 20:50   Válasz erre: 5173
Az a vicc,hogy én szinte véletlenül találtam rá a SER-re. Még a végén is majdnem 990 Adventure S-t vettem, de végül szerencsére a karburátor miatt (a 990S injektoros) a SER mellett döntöttem. Szóval mindig is, már a BMW F650GS Dakar óta egy jó kompromisszumot kerestem. Nem találtam. Ezért volt sokáig párhuzamosan két motorom. Most megtaláltam és ha nem is tökéletes (olyan nincs ami mindenhova tökéletes) de legalább 80%-os (az eddigi legjobb max.60% volt).Ennél többet nem nagyon lehet elérni szerintem. Lényeg a lényeg, ha a motor a legjobb, az sokat kompenzál a bénaságomon :o)A célom : Elérni, hogy felnõjjek a SER-hez. Ha ez valaha sikerül, akkor elégedett leszek, addig viszont jól szórakozok. Kínlódtam eleget szarokkal, kezdve a kis romet és a jawa gyík korszaktól 13 éves koromban.Elég "öregnek" érzem magam,és eléggé jóban is vagyok magammal ahhoz, hogy megadjam magamnak a vélhetõ és elérhetõ legjobbat. Szenvedjenek az ifjú titánok, én kényelmesen élvezem a habot a SERem tetején :o)
    

ztaki 5173 2008. november 13. 18:20  
én ebben a logikában csak azt nem értem, hogy minek jobbat vagy a legjobbat hajtani??
Na a motor legyen a jobb, hanem tttteeeeee.... teeeeeeeee....

A legjobb nõk mindig unalmasak, egy síkúak... legalábbis az újságban elnézve õket... :)))
    

SvShrek 5172 2008. november 13. 18:07   Válasz erre: 5171
Majd én segítek:-)
TARTSD MEG A SER-T:-)
Jobb nincs
    

zsore 5171 2008. november 13. 14:30   Válasz erre: 5169
Hát megmondom õszintén, hogy nem érzem a zsákutca ügyet valamiért :o) Egyébként lehet, hogy mindenben igazad van, de akkor segíts kérlek megnevezni azt a típust, amivel ebben a kategóriában ( 600 - 1000 cm3 enduró )feljebb léphetnék...Nem véletlenül mentem el gésát nézni, egyúttal jól megnéztem az F800GS-t is....hagyjuk. Egy motor jöhetne szóba, a HP2 Enduró, de az sem tud annyit, mint a SER, és másfélszer annyiba kerül. Ha meg követném a példádat, amihez idõnként volna is kedvem, akkor minimum 3 motor kéne, de egyiken sem érezném magam úgy otthon, mint a SE-en. Szóval segíts! ;)
    

frpeter 5170 2008. november 13. 08:50  
HCC hó elõtt:
"http://motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=2519&session_id=SESSION_ID/yZzGZw1611"
    

ztaki 5169 2008. november 12. 21:17   Válasz erre: 5168
zsore: te és az SER egy tökéletes páros... De mit szól ehhez az asszony?? :))
Amúgy az általam leírt jelenség nálad csúcsosodik ki a leginkább. Mert te nem csak úgy érzed, hogy jobb vagy a KTM-mel hanem úgy, hogy ennél jobb már nem is lehetnél... és ez nem szép dolog. Igenis tessék felülni olyan motorra is, amiben benne van az elõre lépés lehetõsége. Egy tökéletes dolog - akár milyen meglepõ is - inkább hátráltatja az ember fejlõdését, mint elõre mozdítaná...
A világot a hülye emberek és a tévedések viszik elõre - csak a sok okos ezt másképpen tállalja, hogy bizonyítsa a létjogosultságát. De gondold végig: ha minden tökéletes lenne, akkor miért változtatnánk bármin is??? A felfedezés szóban benne van az, hogy valamit nem úgy teszel ahogy kellene... felfedezni csak úgy tudsz, ha nem a tökéletes útat követed... Érted te ezt? Nem érzed, hogy zsákutcába vagy?? :))
    

zsore 5168 2008. november 12. 20:17   Válasz erre: 5167
Aha, így már értem :o)Ebben lehet valami egyébként. Természetesen nálam nem így van, én tényleg jobban megyek a KTM-mel, mint valaha is menetem a BMW-immel, sõt jobban megyek a SER-el, mint az összes egyéb nagy KTM-emmel :o)))
    

ztaki 5167 2008. november 12. 19:50   Válasz erre: 5166
zsore: a homályos mondataimmal azt akartam kifejezni, hogy sok-sok olyan emberrel motoroztam, akik átültek KTM-re... és én utána is sokáig motoroztam még velük, de annak ellenére, hogy mindegyik állította, hogy a ktm-mel sokkal-sokkal jobban mennek - én aki soha nem váltottam motort - mindig érzékeltem, hogy az elõzõ motorjukkal nyújtottak többet.
Szóval ezekbõl arra következtettek, hogy a ktm-nél maga a motor nyújt egy olyan pluszt, hogy aki a nyergében ül az úgy érzi, hogy õ most nagyon állat módjára megy... Pedig valójában semmivel sem megy jobban mint egy másik márkával tette - csak úgy érzi.
Na, érted máá?
De végül is ez nem bûn, hiszen az a lényeg, hogy a driver jól érezze magát... de volt egy konkrét túra, ahol ez engem elégé mellbevágott, mert szokva voltam a felvezetõ stílusához, lendületéhez... erre beállított egy ktm-mel és egész túrán hallgathattuk, hogy a ktm milyen állat és hogy most milyen kurva jót motoroztunk... de valójában az elõzõ motorjával sokkal-sokkal jobban, élvezetesebben ment DDEEE valamiért õ mégis úgy érezte, hogy a jelenlegivel megy jobban... mi meg ásítoztunk a háttérbe... - no ez nagyon nem esett jól, mert egy 3-4 napos túrára mentem el vele, bízva hogy olyan lesz mint tavaly, tavaly elõtt... és én nagyon nehezen tudok több napra elszakadni... :(
A DRZ-s haverok is mind átnyargaltak KTM-re és onnantól mind érezte, hogy milyen sokat fejlõdött és, hogy mennyire megy már neki... de összeségében én nem láttam ezt a hatalmas elõrelépést. De a KTM mindenesetben adott valami plusz érzést nekik...
    

zsore 5166 2008. november 12. 19:27   Válasz erre: 5165
Éppen akartam kérdezni, hogy milyen pamparampa lett újítva Takinak? Egyébként ezt :"és remélem, hogy ez nem olyan pozitív érzés mint amit a ktm-ek szoktak jújtani (vagyis, ha ugyan ott egy másik motorral megyek, akkor untakozom a ktm-mel meg vigyorgok mert azt hiszem, hogy most nagyon megyek"... szóval ebbõl egy szót sem értek, hiába tudtam meg...:o) Ha esetleg világot gyújtanál ködös elmém sekélyes bugyraiban,igazán megköszönném, mert egyébként érdekel, mit akartál mondani. Lehet durván és egyszerûen is fogalmazni, ígérem nem sértõdök meg, viszont lehet, hogy megértem :o)
    

ztaki 5165 2008. november 12. 17:03  
Na az elõbb elhoztam a Pamperát a szerelõtõl... és ha már rajta ültem fordultem vele izibe egykört.
Hát valami döbbenet, hogy milyen állat módjára megy. :)) Még mindig vigyorgok, pedig igen visszafogottan mentem, mert ugye rámsötétedett és igazán fel sem voltam öltözve.

A motor kifejezetten rövid - igy a várakozással szembe szinte egyáltalán nem emelgeti az elejét... Olyan vele minni, mint a kis derbivel csak egy ici-picit ütõsebb. :)) Az mondjuk zavart, hogy az ötödiket kb. 30-40 körül már szereti és onnan kb. 130-ig megy vele, de mondjuk 80-90 körül már igen erõsen pörög. Az hogy a gázon minimum kétszer kell újat fogni, hogy lecsutkázzam az se semmi..., de igy legalább elsõkörben nem húzom túl... Aztán az alacsony súlypontja miatt még aszfalton is totál használható volt a krossz gumi rajta.
És már ma is mentem vele olyan helyen, ahol a drz-vel nem tudtam elmenni... - szóval eddig totál pozitív... és remélem, hogy ez nem olyan pozitív érzés mint amit a ktm-ek szoktak jújtani (vagyis, ha ugyan ott egy másik motorral megyek, akkor untakozom a ktm-mel meg vigyorgok mert azt hiszem, hogy most nagyon megyek - csak zsore meg ne tudja...)
Ja - és nem utolsó szempont, hogy be tudtam rúgni...
    

zsore 5164 2008. november 10. 16:31   Válasz erre: 5163
Aha, így már értem.
    

ztaki 5163 2008. november 10. 15:02   Válasz erre: 5161
zsore: de azt is vedd figyelembe, hogy az elmúlt 4-5 hónapban a derbin kívül egy olyan motorom sem volt, amelyet bármikor, bárhol el tudtam volna indítani...
Mert az önindítosokat eladtam (és ezeknek az eladásoknak igazából inkább gazdasági okai voltak, mert igazából egyiket sem használtam csak a triált...) és az eladás okán (csak beszámítva ment el mind...) hozzámkerült nagyobbacska motorok (Cagiva ar350, pampera 280) mindegyike igaz ugyan, hogy olcsó motor, de talán épp ezért berugókarosak is. Én meg ha elsõre nem sikerül, akkor már nem igen tudok több rúgást adni nekik... Szóval, ha gurulni akarok, akkor egyenlõre csak a derbi jöhet szóba - vagy valamelyik nagyobb, de akkor kell valaki aki berugdossa helyettem.
És itt jegyezném meg, hogy pl. az orvosi elõszakvélemények is minimum 6 de inkább 16 hónap motormentességet jósoltak... Pl. az xtz eladási árából akár holnap vehetnék egy másikat, amelyik fiatalabb, szebb stb... szóval a lábadozás idõszakára ha más nem is indokolta volna, már akkor sem lett volna értelme megtartani õket.
Aztán ha a gazdasági válság tényleg tetõzni fog - lesz itt olyan motoráresés, hogy ihaj... persze valószínûleg akkor sem vennék... max. egy csoppert... (tesztelném a terepjáróképességét...) ;)
Hosszabbtávba meg nem gondolkodom.
Mint mondtam a drz-nek és az xtz-nek azért kellett mennie, mert amióta megvettem a triál motort azóta ezekkel évesszinten alig mentem 3-4 napot összesen. Ezt meg nem szeretném megengedni magamnak, még akkor se, ha igen... ;)

Tehát épp ezért nem nagyon látok reális esélyt arra, hogy nagy mocit vegyek csak azért, hogy álljon a garázsba és évente 2-3-szor elmenjek vele egy Zsoretúrára.

Amúgy épp tegnap, amikor a polya, mint önindító és én elmentünk románba lájtterepezni - no, ez volt az a momentum, ami megint végiggondolásra kényszerít. Mert reggel beleugrottam a krosszcsízmába és uzsgyi a garagéba, motort kitolni... ez kb. 20-30m... s mire oda értem a krosszcsízma annyira nyomta a bõröm alatt megbívó csavarokat, hogy a végén már arra is képtelen voltam, hogy visszajöjjek cipõt cserélni - úgy kellett kihozatnom.
Szóval ez a csízmát nem tûrõ láb egy rakás kérdést és problémát vett fel... Igy pl. nem tudom, hogy hogyan lesz a hétvégi triálturám és a HCChóval sem tom, hogy mi lesz. Mindenesetre a jelenlegi felállásban képtelen vagyok krossz/enduró csízmában leledzeni. És ez az állapot még minimum 6 hónapig el is fog tartani... :(( Pedig most jön a legjobb endurós idõszak... :((
Majd megpróbálok bevásárolni egy nagyon laza triál csízmát, hátha... Vagy marad a jelenlegi felállás: jobb láb országuti túra csizma (semmi védelem...), bal láb krossz csízma és csak arra kell figyelnem, hogy mindig balra döljek... ;)

    

ztaki 5162 2008. november 10. 14:57   Válasz erre: 5161
...
    

zsore 5161 2008. november 10. 12:54  
Nem értem Taki, hogy Te, aki (taki:)egyszer már megérezted az erõt,hogy bírod nélküle....Értem, ha néha átülsz jópofáskodni egy kis zümmögõre (nekem is van ez a rolleres betegségem), de, hogy mindig azon...Engem megütne a guta, hogy húzom neki és nem megy.
    

ztaki 5160 2008. november 10. 10:13   Válasz erre: 5159
rudo: példák arra, amit te nem csinász a kis dokival...
1. fogod a motort és elviszed úgy 10-20 m-re...
2. lakott területen belül lazán közlekedhetsz vele 50 felett - nem kell félni a kameráktól... (ez igaz a külterületre is.)
3. megyek földúton aztán ha megunom bütetlenül kimegyek aszfaltra és azon tépek haza...
4. szinte bárhol elmehetek - nem kell félnem attól hogy kapartatásommal kárt teszek más földjébe...
;)
    

Rudo 5159 2008. november 10. 09:36   Válasz erre: 5158
Lehet,de én elképzelhetetlennek tartom,hogy te olyat csinálsz vele amit én ne tudnék a kis dr-el.Hacsak nem ki tudja messzebb dobni a verseny.:))
    

ztaki 5158 2008. november 10. 09:26   Válasz erre: 5157
Rudo: hát igazából a "mindent meg lehet, amit a nagyokkal" mondatomat csak a kezedeti és a vég állapotra értettem.
Tehát ha te a dombalatt állsz a nagy motorral és aztán a domb tetején... no, akkor azt az 50 köbössel is meg lehet csinálni, maxiumum kézbe viszem fel.. :))
Szóval amire én itthon használtam a drz-t arra az 50-es is jó: alföldi túrázások. Persze van egy rakat dolog, amit nem lehet vele megcsinálni, de van egy rakat, mait viszont épp ezzel lehet megcsinálni...
    

Rudo 5157 2008. november 10. 09:18   Válasz erre: 5156
Mondjuk a 90-el földutas kanyarban keresztbe csúszást azt megnézném,50köbbel.:-) (Meg 1-2 feljárót is)
    

ztaki 5156 2008. november 10. 08:39   Válasz erre: 5155
gunyi: már nem emléxem, hogy a drz mennyiért ment el, da lényeg az, hogy még 2-3 évig a nevemen marad és közben részletekben fizetik - ismerõshöz ment.
Lényegében az elmúlt évek tapasztalata alapján én arra jöttem rá, hogy amit meg lehet csinálni nagy motorral azt meg lehet csinálni kicsivel is... ;) Igy tényleg nincs nagy motorom - kivéve talán a Cagiva AR350-t (amivel a lenti román túrán is voltam..., de õ is eladó!!! 220e). Amúgy mostnában a legjobbakat egy 50 köbös kis enduróval szoktam gurulni. :)) - bár az is igaz, hogy azt meg kezdem kinõni... :))
    

gunyi 5155 2008. november 10. 08:15  
taki!

eladtad a drz-t? mennyiért sikerült

olvastam egy másik itteni fórumon hogy az összes nagymotorodtól megszabadultál
    

zsore 5154 2008. november 9. 22:31   Válasz erre: 5153
Na jó, elfogaggyuk a lemonnyást.Ezután büntibõl már csak miniszterelnök lehecc!(persze csak ha idõnként megvesztegetsz némi bográcsos cuccal:)
    

Rudo 5153 2008. november 9. 20:12   Válasz erre: 5151
Le vagyok mondva.
    

ztaki 5152 2008. november 9. 20:05  
Ma a Polyával elgurultunk egy kis rehab 2-t Erdélyországba... mivel nagyon siettünk, ezért úgy döntöttünk, hogy csak szépen lájtosan, ismertutakon stb... stb...

No ebbõl lett aztán egy olyan girbe-gurba gurulás, hogy ihaj... sajnos a legizgalmasabb részekrõl nem készült használható videó - mert azokon csak sikítozás hallható és a föld látható... De izelítõnek itt van pár kép - és készül a 7 perces mozgó anyag is... ;)

képek: "http://www.takacsek.hu/2008-11-09"!
    

zsore 5151 2008. november 9. 19:54   Válasz erre: 5150
Nem kell súgni neki! Igenis magyarázza meg! Jó volt a pöri meg a szõke coola, de a 120 kilós kopasznyakú az 120 kilós kopasznyaq... Magyarázza meg vagy monnyon le!
    

ztaki 5150 2008. november 9. 19:33  
rudo: mond neki azt, hogy hosszú út mellett hosszú a kerítés.
    

zsore 5149 2008. november 9. 19:20   Válasz erre: 5148
Akkor mit monc? Mosmá mekkel magyaráznod....
    

Rudo 5148 2008. november 9. 16:45   Válasz erre: 5147
Nem egészen.:D
    

zsore 5147 2008. november 9. 14:25   Válasz erre: 5146
Tehát ezzel azt mondod, hogy én egy 120 kilós kopasznyakú vagyok, valamint, hogy a szegény ifjú helybéli SER rajongók terrorfenyegetettség miatt tettek úgy, mintha tetszene nekik a SER....Jól értem? :o)
    

Rudo 5146 2008. november 9. 13:14   Válasz erre: 5145
Ja,ha az 5 mucinak ott a darabonként120kilós kopasznyakú barátja,a vaddissznót kerülgetve sandítanának át a csajokra.:DD
    

zsore 5145 2008. november 9. 12:27   Válasz erre: 5143
Tehát -ha jól értem- Tekegyelmed azt állítja, hogy ha pl. fexik egy kupacban mondjuk 5 gyönyörû pucér muci, és pár méterrel odébb egyedül egy 130 kilós egy méter magas vaddisznó dús bozonttal itt-ott, akkor a lelkes rajongók az utóbbit dongják majd körbe,mivel az furcsa és gnóm? :o)
    

Rudo 5144 2008. november 9. 10:47   Válasz erre: 5141
A szélsõt.........azt körbe tudták járni.:)
Meg aztán,hogy menjenek a komoly gépek közelébe mikor ott lesnek a gazdák.:))
    

ztaki 5143 2008. november 9. 07:48   Válasz erre: 5141
zsore: õ Gábor volt, aki tényleg nagyon tud. :) Mondjuk az ízlése az nem tökéletes... :))
Amúgy amikor nagy tömeg vesz körbe valamit, akkor annak leggyakrabban nem a fékezhetetlen gyönyör okozta extázis szokott az oka lenni, inkább a megdöbbenés, a furcsa és gnóm utáni oldhatatlan kíváncsiság. ;))
    

Macko 5142 2008. november 9. 07:29   Válasz erre: 5141
El sem tudjuk képzelni, Zsore!!! :-D
    

zsore 5141 2008. november 8. 22:50   Válasz erre: 5138
Mi is találkoztunk velük! Aki elõször megy a videón rögtön barátom lett, mert nagyon megdicsérte a jó SER-t :o) Hiába, jó szeme van a srácnak, aszonta "gyönyörû".
Volt mégjobb eset is. Betértünk egy igen kedves és barátságos kis család portájára Pusztamérgesen egy kései ebéd okán. Volt az udvarban Honda,BMW,Triumph, de még DR350 is, valamint nem utolsó sorban volt egy gyönyörû KTM is. Miközben toltuk az arcunkba a pazar lakomát, betért a portára néhány igen kifinomult ízléssel bíró, helybéli koma. Na szerintetek melyik gépet csodálták leginkább? :o)
    

gencsydani 5140 2008. november 8. 20:23   Válasz erre: 5138
Gabeszazállat:)
    

gunyi 5139 2008. november 8. 19:19   Válasz erre: 5138
a jövõ szombat engem is izgatna, de sajna fõsuli egész nap.

November 22 Harta körül vecsei erdõben valaki? Taki és kovrob és Misi is ismeri azt a szakaszt, nekem bejön:)
    

ztaki 5138 2008. november 8. 17:36  
ma voltam kicsit lájtozni és találkoztam a hárdosokkal... köztük Gábor, a királlyal és Tiborral, a fáradtal...
"http://www.takacsek.hu/2008-11-08/"
    

ztaki 5137 2008. november 8. 06:52  
Esetleg ha érdekel valakit, akkor vasárnap megyünk erdélyországba Polyával egy lájtos offroadozásra. Annyira lájtosra, hogy hó utcai gumikkal (ami azért olyan nagyban nem fog befolyásolni...) és nem is túl hosszú útra, mert világosba megyünk és sötétedésre érünk vissza. Reggel 9-es rajt Szegedrõl (9:45-ös határátlépés Nagylaknál) és kb. 17 órás visszaérkezés (persze ez csúszhat - de túl sokat nem...). Kint egy kb. 40-60km offroad lenne a program - fõleg nézelõdésre és nem hárdozásra kiélezve, de meglepetés biztos lesz.

Aztán jövõhét szombaton KovRob barátommal csinálunk egy lájtos Ladánybene-Szeged hirtelen gurulást - ide is lehet csatizni.
    

ztaki 5136 2008. november 2. 18:01  
ja, a képek az enduro.extra.hu oldalon... "http://www.enduro.extra.hu/"
    

ztaki 5135 2008. november 2. 17:55  
Na, ma megpróbáltam egy-két endurós-t elcsábítani, de mindegyik töketlen volt... - igy úgy döntöttem, hogy épp ideje kinevelni egy mindig kéznél lévõt. ;)
Ennek a vége 110km lett és egy homoki vipera kölök... :D

a video youtubis változata - nem túl jó... de amúgyis elég eseménytelen... mert én videóztam... :) "http://www.youtube.com/watch?v=WlzyBJA5D7c"
    

Macko 5134 2008. október 26. 20:40   Válasz erre: 5133
Nem ég a ház, de szerintem feltétlenül megér egy komolyabb cikket. Pláne most, hogy látom a fotókat is!!! :o)
    

ztaki 5133 2008. október 26. 20:34   Válasz erre: 5132
macko: max. jövõhét végén lesz szabadidõm, mert a kiscsalád elutazott a szünetre, én meg agyon vállaltam magam maszek melóval, hogy legyen pénzem benzinre... ;)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22124
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők