21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Xj 600-as
Következő oldal

kilajsanyi 4253 2008. július 20. 12:37   Válasz erre: 4249
7 liter az mondjuk egy elég tempós rövidtávú közlekedésnek felel meg. 7 liter felett eszik ha tartósan 130 felett közlekedsz és bele-bele húzod a 160-170be.

Ha irreálisnak tartod, akkor nézd meg a
-szivatóbowdent, visszamegy e rendesen.
-alapjáratot
-vákuumcsövet ami az 1-es hengertõl a benzincsapra megy. Ott szokott szivárogni a benya bele a hengerbe.
-karbiszinkron esetleg, de az ennyire nem jáccik bele a fogyasztásba.

*
A fogyasztást úgy tudod csökkenteni, hogy nem húzod neki. :)

*
Kuplungot meg a pinktõl kell rendelni. 13 körül van a Tourmax asszem. Keresd meg Öcsémet, szokott rendelni. (dacamoped nick-en van, írj neki pü-t )

*
Milyen tömítéseket cseréltek a blokkban, ha meg szabad kérdezni, 40ekm-nél?

Vilman, amikor a múltkor voltunk arra Csesznek/Zirc felé, akkor tankoltam a Zikszjémre 6,3 litert/100 és ott még bõven lett volna mit húzni a szarván.
    

stiell 4252 2008. július 20. 10:51  
Üdvicsek.
Egy jo müsszeres karbiszinkron sokat segithet,de hozzáteszem a müszer kevés hogy van valakinek.
Értse is hogyan kell belöni jol.
Mert ugye van ahol van müszer . áligatnak adott pillanatban jo utána meg hazza sem érsz és már nem olyan...
Néz körüll és keres valami ügyi embert. van aki erre van ráálva.

    

PER 4251 2008. július 20. 10:09  
Nem megyek azért annyira sportosan.
Szeretek jól gyórsulni, de azért nem szoktam mindig csutka gázon élni.
Hogyan tudnám csökkenteni a fogyasztást?
    

Vilman 4250 2008. július 20. 09:27  
7 litér áz szerintem rangeteg egy 600-astól...
Bár ez attól is függ hogyan használod. Ha sokat járkálsz véle városban, ha magas az alapjárat, stb...

Összehasonlításképp az én 900-asom ritkán eszik 4.5 fölött, persze sokkal nyomatékosabb mint a Te géped.


    

PER 4249 2008. július 20. 09:14  
Hali!

Mennyire reális a '92es XJ600-nak a 7 literes fogyasztás?
Kb 1 éve vettem, most kb 45Ekm van benne. Tavaly volt olajcsere, kb 40Ekmnél. Tömítéseket is kicserélték a blokkban. Olajcsere is volt nemrég. Most volt elsõ felni, kuplungbowden csere is.

Tud valaki olcsóért kuplungot a géphez? szeptemberbe már aktuális lenne.
    

Jose 4248 2008. július 18. 13:33   Válasz erre: 4247
:-)))
    

Berber 4247 2008. július 18. 12:54   Válasz erre: 4246
Nem is NÁLAD, és fõleg nem OLAJAT(KÕ) kerestem!!! :-DDDDDD
    

Jose 4246 2008. július 18. 12:41   Válasz erre: 4245
Én csak kõolajat tudnék adni, mert az van raktáron :-)))))))
    

Berber 4245 2008. július 18. 11:05  
Elnézést a hubogásért, van valakinek olcsó olajszûrõje, és elsõ fékpofája RJ01? Lassan közelít az eksön, és mielõtt belecsapok a lecsóba, megkérdeztem... :-)
    

Jose 4244 2008. július 18. 08:33   Válasz erre: 4243
Hogy a bukóknál maradjunk, ma szakadó esõben is tesztelhettem feleségem bukóját.Kezdem sajnálni szegényt.Nagyon érezhetõ a minõségi különbség.Párásodott mint a dög (pedig hideg sincs), két ponton a vízpára belülre behatolt (enyhén) , a plexit az utolsó (lecsukás elötti ) pozícióban nem lehet finoman nyitni.Vagy kinyitom kb. egy centire vagy lecsukom teljesen.Nekem is a Nolan marad szerintem ha csere leszen egyszer.Nem csak a minõség, de a fejformám (nem cikizi!!!) miatt is a legkényelmesebb ezidáig.
Ma nem csak bukó teszt volt de esõruha is.Ajánlom mindenkinek a veszprémi volt vasmûszaki helyén lévõ robogó szalont.Ott találtam kétrészes ruha + esõcsizma+kesztyû szettet 10 ezer magyar pengõért.Teljesen vízálló tényleg.A varrásoknál gimírozott a belsõ részen és a felsõben bélés valamint a magasított nyaknál poha anyagból betét.*-os 5-re vizsgázott.
    

kilajsanyi 4243 2008. július 17. 20:43   Válasz erre: 4242
következõ sisakom vagy Lazer Revolution lesz vagy N103.
A revolution elsõre talán mintha nehéz lett volna.

    

Jose 4242 2008. július 17. 20:41  
Most, hogy áthuzatolásra vittem a bukó belét, az asszonyom Airoh 2000 pro bukóját erõszakoltam magamra ma is.Van különbség.Még a látószög és a plexi torzitása is zavaró volt az elsõ kilómétereken és most ugye a méretbeli problémáimat nem veszem bele a problémáimba.A szél átjár rajta és ezt nem halkan teszi,a zsanérozás nem oly' puha, csatt takaró anyag 40 km után nem olyan komfortos...........100 szónak is............ van különbség.
    

kilajsanyi 4241 2008. július 17. 20:39   Válasz erre: 4239
Nekem is MDS-em volt. A Kornélnál vettem 15.990ért még vagy 3 éve. Úgy egy szezonz bírt.
Most már egy öreg NZI Convertem van. De ez is kuka már.

    

Jose 4240 2008. július 17. 20:32   Válasz erre: 4235
Nem is kétlem a létjogosultságát a márkás bukóknak.Ezért vettem én is Nolant.Nem is okozott gondot a plexi cseréje és a páramentesítõ (szilikonos ) betét sem.Sõt! Egy telefonomba került az alkatrész beszerzése és egy jóbarát kellett hozzá, aki éppen nagy faluban járt.:-))A bukó belét szintén cserélni lehetne gyári huzatolással (csak annyiért szinte új N103-at lehet akcióban venni)
A nevesebb bukók valóban azt nyújtják, amiket írnak róla a plexin kilátni 5 fokig nyitás nélkül,nem esik ki a füled a szél fütyülésétõl, nincs fejet rángató turbulencia, torzitott éjszakai látás, stb, stb.Csak meglepett a nemes egyszerûség.A gyereknek minden vicc új.Így jártam vele, mert még nem kaptam szét bukót az életemben.Azt tudom, hogy a kiskõrösi bukóban minden látszott és a szivacsot a szél a szemébe vitte a motoros népnek. :-))Ez már történelem.....
    

Vilman 4239 2008. július 17. 20:27  
Egyetértek Kilajjal sisak terén. Nekem még MDS-em van, városban még elmegy de kint a gyorsabb szakaszokon vége van.
Szeles, hangos, rezonál a plexi stb.
Cserélem is miánst tudom.
    

mazsi33 4238 2008. július 17. 19:46   Válasz erre: 4237
na igen mi sem csak szalonspiccesek voltunk:-)))))
    

B_Jani 4237 2008. július 17. 19:09   Válasz erre: 4236
Köszi... bizonyára utána megnyomtam a reset gombot :-))
    

mazsi33 4236 2008. július 17. 18:38   Válasz erre: 4232
Kedves János!Pedig említettem neked még vilyvitányon a bulin hogy én baranyában Komlón születtem.Még említetted is hogy Cápi is baranyai.
    

kilajsanyi 4235 2008. július 17. 09:48   Válasz erre: 4234
Pedig van létjogosultsága a márkás sisakoknak. Fõleg hosszú túrákon, változékony idõben jön elõ szerintem.

Egy Arai vagy Premier krosszsisak nem egyenlõ egy ócsó mûagyag 19999.-os sisakkal. Ugyanígy egy MDS vagy Grex vagy valami bóvli sem hasonlítható egy Shark/Shoei/Schubert/Lazer vagy bármi más rendes márkához.

Az már más kérdés, hogy 100 felett érdemes e venni, de a 30 és 70 ezres sisak között elég erõs különbség van.
Meg talán nem mindegy a szupport sem. Egy 20ezres sisakhoz nem egyszerû plexit vagy csatot találni. Egy márkás típusnál van hová fordulni és akár a Te esetedben komplett belsõt lehet hozzá kapni.

Én az 50-60ezres kategóriát találom elfogadhatónak egyébként, de estem már fejre sima mûagyag sisakban is, azzal sem volt gond.


    

Jose 4234 2008. július 17. 08:29  
Tegnap kivettem a bukóm belsejét mert át leszen kárpitozva designés és új szivacsos belsõt kap.Nem kis meló volt.Egy órát küzdöttem vele egymagam és a végén a feleségemmel kooperálva (aki már szerintem megsajnált ) sikerült kivenni.Rákellett döbbennem, hogy micsoda egy egyszerû szerkezetekrõl van szó, amikor is egy bukósisakról beszélünk.Nem is igazán értem ezek után a 70-100-130 ezres árakat.Ez is olyasmi lehet, mint a ruházatoknál a márka.Az biztos, hogy jó kis rugalmas és egyben erõs anyag maga a héj, mert amit a kezemben elviselt azt igazolja.
    

Jose 4233 2008. július 17. 08:21   Válasz erre: 4231
Már néztem a térképen,de a vak szememmel nem nagyon találtam, csak azóta elfelejtettem reagálni.Tényleg egy kis vadregényes szemet pihentetõ kis gyöngyszem lehet.
    

B_Jani 4232 2008. július 16. 20:47   Válasz erre: 4231
Miért? - Merre van az Ó hazád?
    

mazsi33 4231 2008. július 16. 15:57   Válasz erre: 4220
Szia Jose!vilyvitány a szlovák határtól kb 5km-re van Sátoraljaujhelyen kell keresztül menni.nagyon szép csendes település.Hegyes dombos vidék nagyon-nagyon szép.Ó-hazámra emlékeztet
    

kilajsanyi 4230 2008. július 15. 22:07   Válasz erre: 4229
jaja. Még mindig jobb egy szerelõnek kifizetni pár forintot egy egyszerû diagnosztikáért, mint összevásárolni minden alkatrészt
    

druszi 4229 2008. július 15. 21:55   Válasz erre: 4227
Mind1 holnap felhivok egy szerelõt és megmérettetem.Az a biztos.
    

druszi 4228 2008. július 15. 21:54   Válasz erre: 4227
volt rajta (még az elõzõ tulaj tette rá) 2 kis kék led bekokeszolva, de azokat kivettük, meg elõl a két index nem gyári, azok is érdekesen vannak bekötve, de mér két éve van nálam a moci eddig nem okoztak problémát.
    

kilajsanyi 4227 2008. július 15. 21:50   Válasz erre: 4226
riasztó, szivargyújtó, valami töltõ..ilyesmik.

én azzal kezdeném, hogy minden ilyesmit kiiktatnék.

    

druszi 4226 2008. július 15. 21:48   Válasz erre: 4225
Mire gondolsz?
    

kilajsanyi 4225 2008. július 15. 21:41   Válasz erre: 4224
nincs valami kiegészítõ ketyere a gépen?
    

druszi 4224 2008. július 15. 21:39   Válasz erre: 4223
Értem, köszi.Még bizok benne hogy nem kell megvennem...
    

kilajsanyi 4223 2008. július 15. 21:38   Válasz erre: 4221
Számlánál mindig rajta van, hogy pontosan mit vettél és ha esetleg gondok lennének a származással, egyszerûbb elõkapni a számlát amin feketén - fehéren ott van, hogy mit vettél. Egy blokkal lehet rohangálni..

    

druszi 4222 2008. július 15. 21:37   Válasz erre: 4218
Mi már 2 szer voltunk a nagybátonyi bulin, nagyon szép helyen van a hegyek között a szorospataki ifitáborban. Ha minden jól megy megyünk idén is.
    

druszi 4221 2008. július 15. 21:34   Válasz erre: 4219
A Biker-world-on láttam, tourmax márkájú, megrendelésre jön. Azért még szétnézek, ha egyáltalán ez a baja...Miért is kell a számla?
    

Jose 4220 2008. július 15. 20:57   Válasz erre: 4218
Ez olyan mint a vijtrutko :-)) Megnézem hol van. Olyan érdekes a neve.
    

kilajsanyi 4219 2008. július 15. 20:04   Válasz erre: 4217
ha 18900 és japán , akkor kérj róla számlát is ne csak a blokkot!


    

mazsi33 4218 2008. július 15. 19:34  
Sziasztok!Gondoltam belepofázok már én is egy kicsit a társalgásba.Most volt az elsõ hosszabb utam az xj-vel vilyvitányon ,király volt.És a géppel is meg voltam max.elégedve pedig paráztam hogy tolhatom kb110km-ert.De ment ,férjestöl ,cuccostól.A következõ tervünk agusztusban Bátonyterenyére.Jó bulinak igérkezik.
    

druszi 4217 2008. július 15. 18:19  
Sziasztok! Kösz az infókat. Most néztem az új fesszabályzó ára 18990FT. REmélem nem az lesz a baja.
    

kilajsanyi 4216 2008. július 15. 17:06   Válasz erre: 4212
30 körül mennek a Denso-k, de csodálkoznék , ha így halna csórikám.

Esetleg még mielõtt halottnak nyilvánítanád, mérj rá megint, mikor elkezdi a villódzást.


    

Vilman 4215 2008. július 15. 16:26  
Ki. Fasza volt nagyon mint mindíg bár most egy kissé nervös lettem a por miatt. Na nem attól hogy volt, hanem attól hogy a
vadbarom idióta korlátolt kisgyerekek a szakadt kis enduroikkal direkt kavarták...
    

Jose 4214 2008. július 15. 07:16   Válasz erre: 4211
Szevasztopulosz! Milyen volt Polgárdi? Már kijózanodtál? :-)))
    

Jose 4213 2008. július 15. 07:15   Válasz erre: 4212
Ha rácuppansz a www.biker-world.hu -ra akkor találsz újban.Nem ismerem a Ti félétek (fiatalabb XJ )használt alkatrész ellátó helyét.Tünetek arra hajaznak, hogy a fesszabályozód már túlmelegszik (nézd meg a bordáknál)
    

druszi 4212 2008. július 15. 06:21  
Az aksim 8Ah. 1 ,5 éves, gondozásmentes. A töltést megmértük az rendben volt,de igaz a tünetek (a villogás) akkor nem jelentkezett.Végig néztünk minden csatlakozást, lefújtuk kontaktsprével.Mikor már jó forró a motor akkor kezdi el a hülyeséget. Tudja valaki hogy mennyiért lehet fesszabályzót szerezni? Úgy tudom nem olcsó. Köszi!
    

Vilman 4211 2008. július 14. 19:54  
Jóvanmán !
Csak semmi élcelõdést Uraim !

Keine paripa csere ezidáig. De elõbb-utóbb...
    

kilajsanyi 4210 2008. július 14. 19:32   Válasz erre: 4209
bocs, akkor elvegyülök a híg fos tengerében és sosem mondok egyenes véleményt. Inkább majd valami általános maszlagot bájvigyorral és akkor a társaságba való beilleszkedés 100%-os lesz. :)

Jó a fényezés, akartam is kérdezni, hogy egy sárkányt ábrázol e?



    

stiell 4209 2008. július 14. 19:11  
kilajsanyi
Amugy pedig mielött lefikázod azt a fényezést, elárulom hogy egy igen ritka egyedi fényezésröl van szo amely egy sárkány végig a mocin.
De lehet a látásod problémás igaz a kép egy mobillal készült.
És ha látnád valossan nemhiszem hogy fujoznád.
Bár lehet te még az alp gyári fényeknél vagy. persze azok is szépek.
de ez a fényezés a 4 szerese a gyárinak.
De ha neked nem tetszik szeritem nem szokás egymást fikázni.
Kinek mi van.Azt becsüli.
Szerintem.
Üdvicsek amugy.
Széles utat! -mindenkinek.
    

stiell 4208 2008. július 14. 19:05  
Igaza van.
Mérj rá az aksira ha a volt meg is van mérj rá midenre.
Járo motor mellet is.Hogy menyivel tölt.
HA pedig netán nem cseptöltövel töltöttted az aksid. ami persze gondolom zselés akkor tuti ha 3 óránál tovább töltötted akor az aksiban deformálodtak a celák.
Igy ez egy uj aksi.

Üdvicsek
    

kilajsanyi 4207 2008. július 14. 17:58   Válasz erre: 4206
feszszabályzóra mérj rá és akkor kiderül , hogy a töltéssel van e gond vagy a szabályzóval.

Akksi mennyi idõs és hány Ah-ás
    

druszi 4206 2008. július 14. 17:45  
Sziasztok! A tünetek a következõk: üzemi hõmérsekleten, a feszültség ingadozik (pislog a világítás stb. a töltés valszeg meg-meg szûnik, az akkumlátor lemerül menetközben). Esetleg tudja valaki hogy mivel lehet a probléma?
    

kilajsanyi 4205 2008. július 13. 20:32   Válasz erre: 4204
betonozás má óver szerencsére

    

Jose 4204 2008. július 13. 20:02   Válasz erre: 4203
Részvétem. :-( Ez már a kapitalizmus vad hajtása vagy még betonozás?
    

kilajsanyi 4203 2008. július 12. 22:19   Válasz erre: 4202
erre elmennék, de dolgozom a hétvégén....



    

Jose 4202 2008. július 12. 20:40  
Ha valakinek nincs még programja vasárnapra, akkor ajánlom a Lovasi Napokat.Neten gyorsan elérhetõ a program: "http://www.lovasinapok.hu/programok.html"
Valami érdekesség a képeken.Én azt hittem, hogy ilyen emberek csak filmen vannak (A motoros )
    

Vilman 4201 2008. július 12. 18:34  
Polgárdiba jövök én is he ! :)
    

kilajsanyi 4200 2008. július 12. 16:55   Válasz erre: 4198
Volt már Fazer 600 a seggem alatt 104.000 km-rel, aminél 2 lapkát kellett cserélni és az forog is, de tény, hogy ezekkel egyikkel sincs különösebb gond. A vezérmûláncot szokták a gyenge pontnak említeni, de az is egyszerûen cserélhetõ.


    

stiell 4199 2008. július 12. 16:27  
Amugy egy gyujtáselektronikát ugy lehet kinyirni ha nem indul és szar kérsz egyet kölcsön azzal sem utána cserélsz egy gyujtotrafot szerzel mégegyet és rájösz hogy a gyujtotrafo nyirta ki az elözö kettö elektronikát.
enyi a történet. hogy hogy az pasz .
de a lényeg hogy az volt a szar.
    

Jose 4198 2008. július 12. 11:44   Válasz erre: 4197
Nem olyan tartósak ezek szerint.De az is lehet, hogy valami csücskösített sportgéphez hasonlítgatta, aminek az üzemi fordulatszáma a duplája az XJ-hez képest.Nem merültem bele a témába, mert csak az érdekelt, hogy nálam semmi gond.
    

kilajsanyi 4197 2008. július 11. 15:56   Válasz erre: 4194
mér, az új vasak jobban kopnak?

    

Jose 4196 2008. július 11. 10:15   Válasz erre: 4195
Örülök, hogy jelentkeztél!Jó szórakozást Polgárdiban! Mi a lovasi Lovasnapra hajtunk le.Tegnap is voltam lovat simogatni. :-)) A kutyák után nálam a második helyen vannak a kedvencek között.Olyan gyermekkori szerelem, mint a motor.Azzal viszont nehézkes túrázni és több idõt követel meg mint a motorizált paripa.
    

antpeter 4195 2008. július 11. 09:50  
Sziasztok
Gratulálok a 24 órás teljesítéshez.Nagyon szép teljesítmény motornak és vezetõjének egyaránt.
Most azért volt egy kis idõm motorozni,de még mindig nem az igazi,de szerintem sohasem leszek elhalmozva szabadidõvel.Szerencsére holnapra sikerült mûszakot cserélnem,így délután helyett délelõttre megyek dolgozni.Délután pedig megyek Polgárdiba a motorostalálkozóra és a felvonulásra.Gyertek,ha tudtok.Tavaly nagyon jó volt.
    

Jose 4194 2008. július 11. 08:56   Válasz erre: 4193
Ilyet nagyon régen írhattam még a Valvoline idõszakban.A szintetikus olajból fogyasztott, de akkor sem kellett utántölteni a cserék között.Tavaly õsz óta áttértem az ásványi Repsol 15-50-re és az olajfogyás teljesen megszünt, a váltóm sokkal finomabb és csendesebb az üzemelés.A Repsol-val teljesen meg vagyok elégedve.Ezzel a típussal a harmadik cserén vagyok vele túl és úgy érzem egyre jobban tetszik neki.A Valvoline nekem nem jött be.Hangos volt a váltóm, csúszott a kuplungom és a motor is zajosabb volt.Szelep állításánál a szerelõ azt mondta (azt a munkafázist én nem merem megcsinálni) , hogy a vezérlés kopási állapota a mai fiatal vasakat lealázza.
    

kilajsanyi 4193 2008. július 11. 08:31   Válasz erre: 4192
Azért marha érdekes, hogy a Te géped idejébõl a Yamaha sportmotorjai meg itták az olajat, mint teve a vizet.

Hogyhogy most nem eszi? A jómúltkor írtad, hogy 1000 km alatt eszik valamennyit. Olajat váltottál?
    

Jose 4192 2008. július 11. 08:25   Válasz erre: 4191
Ahogy számoltam megálltam 5,2-ben (benzinbõl) és 0 egység olajból. Hurrá!!!!!!!

Vilman! Volt már paripa csere?
Imo! Mi a bánat van? Lementél a térképrõl?
Antpeter! Motorozol már?
Mi ez a nagy passzivitás?
    

Berber 4191 2008. július 10. 16:28   Válasz erre: 4190
De, annó írtam egy választ, aztán kimoderált a site. :-DD
Most higgadtabban. Én is azt hittem hogy összebvethetõ a kettõ dolog, de nem. Mi se mentünk többet 100-110-nél. Mi is biztonságosan gurultunk, ráérõsen, szinte nézelõdve. A baj ott volt, hogy nagyon nem lehetett megállni, csak az etapok végén. Be is akartuk idõre fejezni. Aztán meg éjszaka a szunya helyett gurulni kellett. Próbás dolog ez, és nem annyira a gép mint ember próbája. Volt aki gázbovden szakadással küszködött, akinek a vize forrt elde egy defekt is kiállásra kényszeríthet. Nemkell annak nagy dolognak lenni... Úgy voltunk vele mint a lecsóval, csak aztán döbbentünk rá, hogy ez erõsõpaprikából készült, és marja a torkunkat, amikor már a közepénél tartottunk...
Amúgy régen tényleg voltak Pannoniák is állítólag, de nem külföldön, és fõleg nem 1300 km-en. Tulajdonképpen a mieink voltak a legöregebb verdák a mezõnyben, és sokkal jobban muzsikáltak mint azt bárki elvárta volna. Láttad volna a lenyúlott arcokat, amikor egy egy etap után átadtam az uszkve 900-1200 Ft bengapénzt a kutasnak...
    

kilajsanyi 4190 2008. július 10. 08:39   Válasz erre: 4188
Anno a barátommal mi is gondolkodtunk 24 óráson, de aztán valahogy elmaradt.
Mostanság meg már nem is érdekel. Mi is leterkertünk most a 3 nap alatt vagy 1100 km-t, de kötetlenül, lazán, a magunk tempójában biztonságosan.

Mégegyszer gratulálok.


    

Jose 4189 2008. július 10. 08:28   Válasz erre: 4187
Ki tudja!? Egy jó barát mindenre képes. (volt egy vigyor ám a 4185-nél)
    

Jose 4188 2008. július 10. 08:27   Válasz erre: 4186
Köszi Kilajsanyi! Azért volt ott 10 csapat akik feladni kényszerûltek.Ezt ne felejtsük el.Olyan 1-2 éves KTM és Tenere amikbõl aktívan jött a víz a benzinkútnál.Ez nem csak a motorokról, de a vezetõikrõl is szólt nem kis mértékben.Szombat reggel 5-kor kelés és vasárnap délután 6-kor hazaérés alvás nélkül, balesetmentesen.Mögötted 1500-1600 km csak tankolás és kaja pihenõkkel.Az utolsó etapnál bevallom férfiasan, hogy az oldalsztenderrõl nehéz volt a vasat felállítani.Ma viszont egy örömmotorozás volt a Balaton felé bejönni Veszprémbe.Tegnap észleltem, hogy van egy káreseményem a kaland után.Nem bírta a lábtartóm a sok állást és kezdi elengedni magát.Úgy is kopott volt már a gumi rajta :-))
    

krisztian.fz6 4187 2008. július 9. 20:24   Válasz erre: 4185
és hogyan?? Elkéri egy próbakörre és véletlenül félreköti a gyújtáselektronikát???
    

kilajsanyi 4186 2008. július 9. 20:09   Válasz erre: 4184
nézd meg a festését... ezek után egy gyújtáselektronika már nem lehet akadály.


A triónak meg gratula. Be is baszna, ha 24 üzemórát nem bírja ki egy motor sem. Még egy Pannónia is simán eltekert ennyit, sõt többet is. :)


    

Jose 4185 2008. július 9. 20:08   Válasz erre: 4184
Félre kötéssel :-))))
    

krisztian.fz6 4184 2008. július 9. 15:45   Válasz erre: 4180
Hogy lehet használat közben pár perc alatt kinyírni a gyú
jtáselektronikát???
    

Jose 4183 2008. július 9. 12:44   Válasz erre: 4182
nem :-(
    

PER 4182 2008. július 9. 11:21  
xenonba tud segíteni valaki?
    

stiell 4181 2008. július 9. 07:28  
Amugy itt van egy kép rola.
Nincs Középsztender még rajta visszatéve.
A fejidom sincs fen.
Most raktam összefelé,Rendbetettem kicsit.
VAn rövidvideó is ha ide valahová fellehet teni és kiv vagytok.
Már csak oil . és go ha nincs más a másik Bringa elektronikájával.
    

stiell 4180 2008. július 9. 07:23  
CSak anyi az egész hogy egy ismerös kölcsönkérte és sikerült kinyirnia.
Tehát nem az enyémröl van szó.
:D
De ha megnézed akkor az uj bringák statisztikailag több alkatrészre hivatottak rákényszerülni.
DE én voltam a BAlaek mert odattam.
Most meg keresgélhetek.
    

Jose 4179 2008. július 8. 20:14   Válasz erre: 4178
Gonosz :-)))
    

krisztian.fz6 4178 2008. július 8. 19:41   Válasz erre: 4176
Nicsak, a tönkretehetetlen xj-dnek rossz a gyújtáselektronikája??? Csak el romlott rajta valami???? :-)) :-))
    

krisztian.fz6 4177 2008. július 8. 19:38   Válasz erre: 4176
Remélem hamar tönkre megy az enter gombod a klaviatúrán.
    

stiell 4176 2008. július 8. 18:25  
Sziasztok
Igy végigolvasva az eseményeket amiket irtok illetve mien is volt.
Igazán Szép lehetet olykor bebizonyitani az öreg gép is elmegy ahová kell.
Erre tettetek bizonyitványt a többi uj bringás srácnak.
IgyTehát ismét felértékeltétek .
Illetve azt sem kell elfelejteni hogy a motor, a motoroson is mulik.
Jelenlegi helyzetben ahogy mondod is jelentösen könyeb uj vagy ép ujjab bringához jutni.
Persze a sok nagypályás, tapasztalatlan megveszi az uj bringát.
És mint tudjuk megvan a baj hamar.Ezekböl adodik a statisztika nagy része.Rosz fényt vetve ránk .
Tisztelet a kivételnek.
Én magamrol tudom kellenek a tapasztalatok.
10 évessen mini rigával keztem meg ütött kopott tákolt simson star-ral.
Végigmentem a létrán , Pancsi, Ts mz,Simson hegyek,Romet kadett.-és sorolhatnám,Ama kör amelyben a motors idö telt az évek allat mindegyikünknek volt minden és a mai napig van is..
Szoval Mint ti is életformaként élitek meg.
Nem mint sokan,akik ugye hétköznap törölgetik hétvégén kitolják a garásbol egy pár óra hosszára.
és annyi.
Nemde?
Ahogy leveszem az irásotok és a motorozások, élményeitek leirását.
nektek is a lelketek a moci.
A reggeli elsö inditás,érezve mien is lesz a nap.
menni vagy csak kényelmessen nyugottan..
Felvéve a ritmusát a gépnek is.
Tehát nincs is job sokszor mint egy jo gurulás.
Reggel kellemesen begurulni meloba.
Du kiszelösztetni a fejet hazáig.Meg erre arra amere dolog van menni..
NA jol belejöttem.
DE az a lényeg hogy ha megyünk is bármerre .
a lényeg nem az hogy elsök legyünk.
HAnem az hogy oda is érjünk ahol az utunk vége van.
Nem másnak kell bizonyitani hannam magunknak.
ha elmenék egy ien turára.
HA utolsoként is érnék be esetleg 60 al pötyögnék végig,sem érdekelne a vélemény.
AA lényeg az hogy ha motorozok.
avagy motorozunk , jolérezük magunkat.
Ezt ajánlom minden mocisnak.
Tudom sokszor mennek el mellettem mert ninkedvem száguldani..90 körül mellémálnak ..
Köszönés meg egyéb..
Nameg a szokásos huzd neki stb..
joval fiatalab bringákkal stb.
nem szoktam menni ienekre.
De ami a miféle tapasztaltabb motorosok elönye.

A legtöbször a köv településnél már vagy ál a gépe vagy nagyon belasitt.Avagy a szokásossab verzió hogy kiveszik a sorbol mert ész nélkül visszi a trafit a csucsra.
NEm csak az adrenalint lehet élvezni. A motorozást is.
Legalábis én igy vagyok vele.
Tehát most huzok is mert igen böre sikerült firkálni..
De ez a véleményem.
Avange van még a körünkben egy 1100 as öreg kava is de .
patika a gép és a gazdája is.egy uj gépért sem adná.
Sokuk meg csak ész nélkül cserélgeti.
Széthajtani könyü rendbentartani megbecsülni,Már nem.
NA tehát . üdv minden bringásnak.Ajánlom nem a sebeség alényeg hanem hogy ha lassan mész is odaérj.Ha pedig ugyanugy jolérzed magad akor már tudod miröl beszélek.

SZÉLES UTAT !
    

Bundi 4175 2008. július 8. 16:03   Válasz erre: 4173
Berber ezt meg is beszéltük. Én ezt nem akartam itt megtárgyalni, de miattad nem lettem egynek a tulajdonosa. Eltérítettél, pedig az udvari kapuig annyira jól csináltad, hogy már bíztunk Benned! Ott teljesen simán kitaláltunk, de azután........ :-)))))
    

Jose 4174 2008. július 8. 15:51   Válasz erre: 4173
Látom már magadhoz tértél! :-DDDDDDDDDDD
    

Berber 4173 2008. július 8. 15:15   Válasz erre: 4171
Nem tudsz lemondani a Garminrol ugye?! Inkább veszek neked egyet! :-DDD
    

Jose 4172 2008. július 8. 14:08   Válasz erre: 4171
Én még nem döntöttem el, de ebben a csapatban benne van egy dobogó az tuti. Jó volt néha egymást újraéleszteni. :-))))
    

Bundi 4171 2008. július 8. 13:52  
Sziasztok! Kedves Berber és Jose! Köszönöm, hogy együtt motorozhattam Veletek, igazán megtiszteltetés volt. Én már most eldöntöttem, hogy 2009-ben is ott leszek Veletek, vagy Veletek :-)
    

Berber 4170 2008. július 8. 10:04  
Huuuu de figyelmetlen vagyok! Nekem annyira az van, hogy mindkét siteot figyelem, hogy eszembe se jut, hogy valaki nem néz át! Hát itt a link, meg beidézem a szövegeket!

A képtáram a fotóit itt találjátok meg.
"http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=7193"

Skacok, ez nagyon jó volt! Valahogy visszagondolva, kipihenve, már állatul klasz volt!
De tegnap éjfélkor, 10C fokban az Alpokban a szerpentinen csúszkálva a párában, összefagyva, oémosan lefáradva, az utat, és az itinert lesve, a feladáson gondolkodtam, és azon, hogy ki volt az az állat aki rávett. De mivel haza is pont annyi lett volna az út, mint végigmenni, tovább csináltuk a legjobb tudásunk szerint. Nem volt esélyünk a BNV csodák mellett, csak egy két PMR-ben elkapott mondat tudott boldoggá tenni:
-...hogy a fracba kerültek már megint elénk az öregek?...
-...rázzuk le õket valahogy...
-...öcsém, el mert jönni egy 26 éves géppel! ... és haza is megy vele! (ez már aMagyar határnál volt )
-...már megint itt vannak...
Szóval voltak efféle hangok.
Voltak balesetek, kiesõk, és profik akik már 4x jöttek és mégis a közepén végeztek.
Mi motoroztunk egy nagyot. Nem hiszem hogy ujra megpróbálnám

Nagyon várom Bundi fotóit! A piszok rakott föl beetetést miniatürben, azt nem lehet élvezhetõen letölteni! No mindegy, majd a Sallerbeckes fotósgyerek képei jól jönnek.

    

Jose 4169 2008. július 8. 09:52  
Ja azt majdnem elfelejtettem, hogy ott is voltak olyan erõpróbás motorosok akiknek a motorjait autó hozta a rajthoz és a cél után autó is szállította haza.Ilyet már láttam az alsóörsi "nagy" motoros fesztiválon is. :-DDDD
NO Komment.
    

Jose 4168 2008. július 8. 09:49   Válasz erre: 4167
A 4162-be tettem egy linket.Ott megtalálhatók a feltöltött képek.Azon képgalériában Berber társam is feltette a maga által készített képeket rövid kommentárokkal.
Örülök, hogy Te sem a papír motorosok társaságát gyarapítod.Megmondom õszintén, hogy a kiváncsiság és a bizonyítási vágy is hajtott egyszerre.Mióta 0 forintért lehet"venni" motort azóta az öreg paripák becsülete egy kicsit fogyatkozóban.A versenyen a forgalmazások során sikerült elkapni Berber kollegának mások beszélgetésébõl olyan részeket, amibõl a csodálkozásuk és a respektjük tünt ki.Már ezért is érdemes volt ott lenni.
Neked is jó kis gurulásokat kívánok!
    

stiell 4167 2008. július 8. 09:01  
Sziasztok
Nem is azért de a fényképes beszámolotokra kiváncsi vagyok.
NA meg minthogy van két xj-is igy tudom mien kifforott mocik is ezek.
a kor anyira engem nem izgat.
ahová kell elvisz cserbe nem hagy.
igyhát nem is meglepö hogy elmegy ugyanott ahol az uj verdák.
Szoval.Minthogy ti is xj vel nyomultuk igy ti is tisztában vagytok ezzel.
Bár a 600 as hoz még mindig keresgélek gyujtáselektronikát unom rakosgatni a másikbol.Remélem nemsokára gurulunk együtt valamerre.
Bár idö keves de a melo sok.
Ez van.NA akkor tehát Ha a képek lesznek akkor üzenjetek kiváncsi vagyok merre jártatok.
Ma majd teszek fel képeket a 600 -as -rol most meloztam rajta aa hétvégén kiseb dolgokatt.
Már jo lenne azzal is gurulni .
Idén nem mentem még vele.Sajna.
A másik ugyan napi 200km alat nemál meg.
Ez viszon pozitivum.Aszem
Tehát minthogy nem tartom hétvégi Bringásnak magam.
Az idöjuárás sem zavar.
Igy tudom hogy megbizhatok.
Ezért is szeretem meg és lett 2,5 db xj
NA üdvicsek.
Szabad utat,szép idöt.
Mindenkekelött balaesetmentes bringázást mindenkinek.
Ez a legfontossabb.
    

Jose 4166 2008. július 8. 08:47  
Pár ízelítõ ide is. :-)Indulás elött, célban és menet közben egy-egy
    

Jose 4165 2008. július 8. 08:08  
Köszi a motorok nevében is! :-))
    

Vilman 4164 2008. július 7. 22:32  
Én is ! :)
    

imo 4163 2008. július 7. 22:08  
Hi mindenki!Gratulálok mindenkinek ehhez a szép teljesítéshez!:-)
    

Jose 4162 2008. július 7. 21:11  
Mindenki 48 óráson van? ;-)"http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=7203"
    

Jose 4161 2008. július 7. 07:40  
MEGCSINÁLTUK!!!
Tájékoztatom a Tisztelt fórumosokat, hogy a Yamaha XJ csapat(Berber, Bundi és jómagam) teljesítette minden gond nélkül a 24 órás maratont.A motorok fiatalokat megszégyenítve bírták végig a szerpentínek és a meleg általi megpróbáltatásokat.Képes beszámoló (akit érdekel) késõbb.:-)
    

PER 4160 2008. július 7. 01:25  
Hali!

Hogy lehet szétszedni az XJ600asnak a lámpa búráját? Nekem nagyon patent..nem merem feszegetni...az összeszorító fémlapokat lekaptam, de meg se mozdul a búra...izzót szeretnék cserélni benne. A gyári szar lehet benne, de nagyon gyér a világítása. Mostanába gyakran járok falura, ahol 0 a világítás..korom sötét van, de ami most van benne, még távolságival sem elég erõs. Xenonra gondoltam, de hallottam olyat, hogy a búra anyaga és mérete sem mind1, a hõtermelés miatt...valakinek van tapasztalata ezzel?
Valami tökös világítás kellene...
    

kilajsanyi 4159 2008. július 2. 22:34   Válasz erre: 4158
Macko fórumtag asszem tesztelt egyet. Kérdezd meg kitõl kapta a motort. Õk talán meg tudják mondani, hogy merre adtak el belõle.
    

Daty 4158 2008. július 2. 21:20  
Kedves Motoros Barátaim!

Elõször is elnézést kérek az OFF-ért!
Segítségeteket szeretném kérni!
Vettem egy Piaggio Mp3-as 3 kerekû robogót.
Meg is nyitottam a topicot az indexen, de sajna még senki nem jelentkezett be.
Ami nem is csoda, hisz Magyarországon mindössze 30 db van.
Ezért kérek mindenkit, hogy ha valaki ismer olyan személyt aki az említett jármûvel rendelkezik, és internettel is, kérem, szóljon neki, hogy nézzen be a topicba!

Segítségeteket elõre is köszönöm!

Széles utat!

Daty
    

Jose 4157 2008. július 2. 20:18   Válasz erre: 4156
Gondolom a ménes már elszéledt.Valami oka csak van, hogy nincs rajta mûszaki.
Megdögleni így is lehet, meg 80 évesen tele élménnyel és unokával.Én a másodikat választom. :-))
A véleményem az ilyen gyíkokról, hogy BKV-ra ültetném büntibõl.Nem én vagyok az igazság osztó, de sajnos ezt a stilet nem kamálom.
    

NOrbixj 4156 2008. július 2. 14:02   Válasz erre: 4155
Ugy indult a dolog hogy a lampanal megelozott :) es nem volt rajta rendszam,vekonka gumi,mondom ez 250es :D utanna mentem es a kovetkezo lapmanal derult ki hogy 1000es amikor megkerdeztem.Ahoz kepest hogy a srac allitolag 10eve motorozik rendszam nelkul nem ment jol kanyarokba.Azert nem a ringen mert messze volt onnan.:) Ahoz kepest hogy 147Le-nek mondta az FZR-t nem ment ugy.Szerintem egy 900XJ-vel fogtam volna.
    

Jose 4155 2008. július 2. 13:53   Válasz erre: 4151
Azért FZR-vel versenyezni egy kicsit nagyképüségnek hangzik. Miért nem a ringen?
    

NOrbixj 4154 2008. július 2. 11:22  
Ezeket legközelebb egybe irom,bocsi :)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők