kilajsanyi | 4253 | 2008. július 20. 12:37 | Válasz erre: 4249 |
7 liter az mondjuk egy elég tempós rövidtávú közlekedésnek felel meg. 7 liter felett eszik ha tartósan 130 felett közlekedsz és bele-bele húzod a 160-170be. Ha irreálisnak tartod, akkor nézd meg a -szivatóbowdent, visszamegy e rendesen. -alapjáratot -vákuumcsövet ami az 1-es hengertõl a benzincsapra megy. Ott szokott szivárogni a benya bele a hengerbe. -karbiszinkron esetleg, de az ennyire nem jáccik bele a fogyasztásba. * A fogyasztást úgy tudod csökkenteni, hogy nem húzod neki. :) * Kuplungot meg a pinktõl kell rendelni. 13 körül van a Tourmax asszem. Keresd meg Öcsémet, szokott rendelni. (dacamoped nick-en van, írj neki pü-t ) * Milyen tömítéseket cseréltek a blokkban, ha meg szabad kérdezni, 40ekm-nél? Vilman, amikor a múltkor voltunk arra Csesznek/Zirc felé, akkor tankoltam a Zikszjémre 6,3 litert/100 és ott még bõven lett volna mit húzni a szarván. |
stiell | 4252 | 2008. július 20. 10:51 |
Üdvicsek. Egy jo müsszeres karbiszinkron sokat segithet,de hozzáteszem a müszer kevés hogy van valakinek. Értse is hogyan kell belöni jol. Mert ugye van ahol van müszer . áligatnak adott pillanatban jo utána meg hazza sem érsz és már nem olyan... Néz körüll és keres valami ügyi embert. van aki erre van ráálva. |
PER | 4251 | 2008. július 20. 10:09 |
Nem megyek azért annyira sportosan. Szeretek jól gyórsulni, de azért nem szoktam mindig csutka gázon élni. Hogyan tudnám csökkenteni a fogyasztást? |
Vilman | 4250 | 2008. július 20. 09:27 |
PER | 4249 | 2008. július 20. 09:14 |
Hali! Mennyire reális a '92es XJ600-nak a 7 literes fogyasztás? Kb 1 éve vettem, most kb 45Ekm van benne. Tavaly volt olajcsere, kb 40Ekmnél. Tömítéseket is kicserélték a blokkban. Olajcsere is volt nemrég. Most volt elsõ felni, kuplungbowden csere is. Tud valaki olcsóért kuplungot a géphez? szeptemberbe már aktuális lenne. |
Berber | 4247 | 2008. július 18. 12:54 | Válasz erre: 4246 |
Nem is NÁLAD, és fõleg nem OLAJAT(KÕ) kerestem!!! :-DDDDDD
|
Jose | 4246 | 2008. július 18. 12:41 | Válasz erre: 4245 |
Én csak kõolajat tudnék adni, mert az van raktáron :-)))))))
|
Berber | 4245 | 2008. július 18. 11:05 |
Elnézést a hubogásért, van valakinek olcsó olajszûrõje, és elsõ fékpofája RJ01? Lassan közelít az eksön, és mielõtt belecsapok a lecsóba, megkérdeztem... :-)
|
Jose | 4244 | 2008. július 18. 08:33 | Válasz erre: 4243 |
Hogy a bukóknál maradjunk, ma szakadó esõben is tesztelhettem feleségem bukóját.Kezdem sajnálni szegényt.Nagyon érezhetõ a minõségi különbség.Párásodott mint a dög (pedig hideg sincs), két ponton a vízpára belülre behatolt (enyhén) , a plexit az utolsó (lecsukás elötti ) pozícióban nem lehet finoman nyitni.Vagy kinyitom kb. egy centire vagy lecsukom teljesen.Nekem is a Nolan marad szerintem ha csere leszen egyszer.Nem csak a minõség, de a fejformám (nem cikizi!!!) miatt is a legkényelmesebb ezidáig. Ma nem csak bukó teszt volt de esõruha is.Ajánlom mindenkinek a veszprémi volt vasmûszaki helyén lévõ robogó szalont.Ott találtam kétrészes ruha + esõcsizma+kesztyû szettet 10 ezer magyar pengõért.Teljesen vízálló tényleg.A varrásoknál gimírozott a belsõ részen és a felsõben bélés valamint a magasított nyaknál poha anyagból betét.*-os 5-re vizsgázott. |
kilajsanyi | 4243 | 2008. július 17. 20:43 | Válasz erre: 4242 |
következõ sisakom vagy Lazer Revolution lesz vagy N103. A revolution elsõre talán mintha nehéz lett volna. |
Jose | 4242 | 2008. július 17. 20:41 |
Most, hogy áthuzatolásra vittem a bukó belét, az asszonyom Airoh 2000 pro bukóját erõszakoltam magamra ma is.Van különbség.Még a látószög és a plexi torzitása is zavaró volt az elsõ kilómétereken és most ugye a méretbeli problémáimat nem veszem bele a problémáimba.A szél átjár rajta és ezt nem halkan teszi,a zsanérozás nem oly' puha, csatt takaró anyag 40 km után nem olyan komfortos...........100 szónak is............ van különbség.
|
kilajsanyi | 4241 | 2008. július 17. 20:39 | Válasz erre: 4239 |
Nekem is MDS-em volt. A Kornélnál vettem 15.990ért még vagy 3 éve. Úgy egy szezonz bírt. Most már egy öreg NZI Convertem van. De ez is kuka már. |
Jose | 4240 | 2008. július 17. 20:32 | Válasz erre: 4235 |
Nem is kétlem a létjogosultságát a márkás bukóknak.Ezért vettem én is Nolant.Nem is okozott gondot a plexi cseréje és a páramentesítõ (szilikonos ) betét sem.Sõt! Egy telefonomba került az alkatrész beszerzése és egy jóbarát kellett hozzá, aki éppen nagy faluban járt.:-))A bukó belét szintén cserélni lehetne gyári huzatolással (csak annyiért szinte új N103-at lehet akcióban venni) A nevesebb bukók valóban azt nyújtják, amiket írnak róla a plexin kilátni 5 fokig nyitás nélkül,nem esik ki a füled a szél fütyülésétõl, nincs fejet rángató turbulencia, torzitott éjszakai látás, stb, stb.Csak meglepett a nemes egyszerûség.A gyereknek minden vicc új.Így jártam vele, mert még nem kaptam szét bukót az életemben.Azt tudom, hogy a kiskõrösi bukóban minden látszott és a szivacsot a szél a szemébe vitte a motoros népnek. :-))Ez már történelem..... |
Vilman | 4239 | 2008. július 17. 20:27 |
Egyetértek Kilajjal sisak terén. Nekem még MDS-em van, városban még elmegy de kint a gyorsabb szakaszokon vége van. Szeles, hangos, rezonál a plexi stb. Cserélem is miánst tudom. |
mazsi33 | 4238 | 2008. július 17. 19:46 | Válasz erre: 4237 |
na igen mi sem csak szalonspiccesek voltunk:-)))))
|
B_Jani | 4237 | 2008. július 17. 19:09 | Válasz erre: 4236 |
Köszi... bizonyára utána megnyomtam a reset gombot :-))
|
mazsi33 | 4236 | 2008. július 17. 18:38 | Válasz erre: 4232 |
Kedves János!Pedig említettem neked még vilyvitányon a bulin hogy én baranyában Komlón születtem.Még említetted is hogy Cápi is baranyai.
|
kilajsanyi | 4235 | 2008. július 17. 09:48 | Válasz erre: 4234 |
Pedig van létjogosultsága a márkás sisakoknak. Fõleg hosszú túrákon, változékony idõben jön elõ szerintem. Egy Arai vagy Premier krosszsisak nem egyenlõ egy ócsó mûagyag 19999.-os sisakkal. Ugyanígy egy MDS vagy Grex vagy valami bóvli sem hasonlítható egy Shark/Shoei/Schubert/Lazer vagy bármi más rendes márkához. Az már más kérdés, hogy 100 felett érdemes e venni, de a 30 és 70 ezres sisak között elég erõs különbség van. Meg talán nem mindegy a szupport sem. Egy 20ezres sisakhoz nem egyszerû plexit vagy csatot találni. Egy márkás típusnál van hová fordulni és akár a Te esetedben komplett belsõt lehet hozzá kapni. Én az 50-60ezres kategóriát találom elfogadhatónak egyébként, de estem már fejre sima mûagyag sisakban is, azzal sem volt gond. |
Jose | 4234 | 2008. július 17. 08:29 |
Tegnap kivettem a bukóm belsejét mert át leszen kárpitozva designés és új szivacsos belsõt kap.Nem kis meló volt.Egy órát küzdöttem vele egymagam és a végén a feleségemmel kooperálva (aki már szerintem megsajnált ) sikerült kivenni.Rákellett döbbennem, hogy micsoda egy egyszerû szerkezetekrõl van szó, amikor is egy bukósisakról beszélünk.Nem is igazán értem ezek után a 70-100-130 ezres árakat.Ez is olyasmi lehet, mint a ruházatoknál a márka.Az biztos, hogy jó kis rugalmas és egyben erõs anyag maga a héj, mert amit a kezemben elviselt azt igazolja.
|
Jose | 4233 | 2008. július 17. 08:21 | Válasz erre: 4231 |
Már néztem a térképen,de a vak szememmel nem nagyon találtam, csak azóta elfelejtettem reagálni.Tényleg egy kis vadregényes szemet pihentetõ kis gyöngyszem lehet.
|
mazsi33 | 4231 | 2008. július 16. 15:57 | Válasz erre: 4220 |
Szia Jose!vilyvitány a szlovák határtól kb 5km-re van Sátoraljaujhelyen kell keresztül menni.nagyon szép csendes település.Hegyes dombos vidék nagyon-nagyon szép.Ó-hazámra emlékeztet
|
kilajsanyi | 4230 | 2008. július 15. 22:07 | Válasz erre: 4229 |
jaja. Még mindig jobb egy szerelõnek kifizetni pár forintot egy egyszerû diagnosztikáért, mint összevásárolni minden alkatrészt
|
druszi | 4229 | 2008. július 15. 21:55 | Válasz erre: 4227 |
Mind1 holnap felhivok egy szerelõt és megmérettetem.Az a biztos.
|
druszi | 4228 | 2008. július 15. 21:54 | Válasz erre: 4227 |
volt rajta (még az elõzõ tulaj tette rá) 2 kis kék led bekokeszolva, de azokat kivettük, meg elõl a két index nem gyári, azok is érdekesen vannak bekötve, de mér két éve van nálam a moci eddig nem okoztak problémát.
|
kilajsanyi | 4227 | 2008. július 15. 21:50 | Válasz erre: 4226 |
riasztó, szivargyújtó, valami töltõ..ilyesmik. én azzal kezdeném, hogy minden ilyesmit kiiktatnék. |
druszi | 4224 | 2008. július 15. 21:39 | Válasz erre: 4223 |
Értem, köszi.Még bizok benne hogy nem kell megvennem...
|
kilajsanyi | 4223 | 2008. július 15. 21:38 | Válasz erre: 4221 |
Számlánál mindig rajta van, hogy pontosan mit vettél és ha esetleg gondok lennének a származással, egyszerûbb elõkapni a számlát amin feketén - fehéren ott van, hogy mit vettél. Egy blokkal lehet rohangálni.. |
druszi | 4222 | 2008. július 15. 21:37 | Válasz erre: 4218 |
Mi már 2 szer voltunk a nagybátonyi bulin, nagyon szép helyen van a hegyek között a szorospataki ifitáborban. Ha minden jól megy megyünk idén is.
|
druszi | 4221 | 2008. július 15. 21:34 | Válasz erre: 4219 |
A Biker-world-on láttam, tourmax márkájú, megrendelésre jön. Azért még szétnézek, ha egyáltalán ez a baja...Miért is kell a számla?
|
Jose | 4220 | 2008. július 15. 20:57 | Válasz erre: 4218 |
Ez olyan mint a vijtrutko :-)) Megnézem hol van. Olyan érdekes a neve.
|
kilajsanyi | 4219 | 2008. július 15. 20:04 | Válasz erre: 4217 |
ha 18900 és japán , akkor kérj róla számlát is ne csak a blokkot! |
mazsi33 | 4218 | 2008. július 15. 19:34 |
Sziasztok!Gondoltam belepofázok már én is egy kicsit a társalgásba.Most volt az elsõ hosszabb utam az xj-vel vilyvitányon ,király volt.És a géppel is meg voltam max.elégedve pedig paráztam hogy tolhatom kb110km-ert.De ment ,férjestöl ,cuccostól.A következõ tervünk agusztusban Bátonyterenyére.Jó bulinak igérkezik.
|
druszi | 4217 | 2008. július 15. 18:19 |
Sziasztok! Kösz az infókat. Most néztem az új fesszabályzó ára 18990FT. REmélem nem az lesz a baja.
|
kilajsanyi | 4216 | 2008. július 15. 17:06 | Válasz erre: 4212 |
30 körül mennek a Denso-k, de csodálkoznék , ha így halna csórikám. Esetleg még mielõtt halottnak nyilvánítanád, mérj rá megint, mikor elkezdi a villódzást. |
Vilman | 4215 | 2008. július 15. 16:26 |
Ki. Fasza volt nagyon mint mindíg bár most egy kissé nervös lettem a por miatt. Na nem attól hogy volt, hanem attól hogy a vadbarom idióta korlátolt kisgyerekek a szakadt kis enduroikkal direkt kavarták... |
Jose | 4214 | 2008. július 15. 07:16 | Válasz erre: 4211 |
Szevasztopulosz! Milyen volt Polgárdi? Már kijózanodtál? :-)))
|
Jose | 4213 | 2008. július 15. 07:15 | Válasz erre: 4212 |
Ha rácuppansz a www.biker-world.hu -ra akkor találsz újban.Nem ismerem a Ti félétek (fiatalabb XJ )használt alkatrész ellátó helyét.Tünetek arra hajaznak, hogy a fesszabályozód már túlmelegszik (nézd meg a bordáknál)
|
druszi | 4212 | 2008. július 15. 06:21 |
Az aksim 8Ah. 1 ,5 éves, gondozásmentes. A töltést megmértük az rendben volt,de igaz a tünetek (a villogás) akkor nem jelentkezett.Végig néztünk minden csatlakozást, lefújtuk kontaktsprével.Mikor már jó forró a motor akkor kezdi el a hülyeséget. Tudja valaki hogy mennyiért lehet fesszabályzót szerezni? Úgy tudom nem olcsó. Köszi!
|
Vilman | 4211 | 2008. július 14. 19:54 |
Jóvanmán ! Csak semmi élcelõdést Uraim ! Keine paripa csere ezidáig. De elõbb-utóbb... |
kilajsanyi | 4210 | 2008. július 14. 19:32 | Válasz erre: 4209 |
bocs, akkor elvegyülök a híg fos tengerében és sosem mondok egyenes véleményt. Inkább majd valami általános maszlagot bájvigyorral és akkor a társaságba való beilleszkedés 100%-os lesz. :) Jó a fényezés, akartam is kérdezni, hogy egy sárkányt ábrázol e? |
stiell | 4209 | 2008. július 14. 19:11 |
kilajsanyi Amugy pedig mielött lefikázod azt a fényezést, elárulom hogy egy igen ritka egyedi fényezésröl van szo amely egy sárkány végig a mocin. De lehet a látásod problémás igaz a kép egy mobillal készült. És ha látnád valossan nemhiszem hogy fujoznád. Bár lehet te még az alp gyári fényeknél vagy. persze azok is szépek. de ez a fényezés a 4 szerese a gyárinak. De ha neked nem tetszik szeritem nem szokás egymást fikázni. Kinek mi van.Azt becsüli. Szerintem. Üdvicsek amugy. Széles utat! -mindenkinek. |
stiell | 4208 | 2008. július 14. 19:05 |
Igaza van. Mérj rá az aksira ha a volt meg is van mérj rá midenre. Járo motor mellet is.Hogy menyivel tölt. HA pedig netán nem cseptöltövel töltöttted az aksid. ami persze gondolom zselés akkor tuti ha 3 óránál tovább töltötted akor az aksiban deformálodtak a celák. Igy ez egy uj aksi. Üdvicsek |
kilajsanyi | 4207 | 2008. július 14. 17:58 | Válasz erre: 4206 |
feszszabályzóra mérj rá és akkor kiderül , hogy a töltéssel van e gond vagy a szabályzóval. Akksi mennyi idõs és hány Ah-ás |
druszi | 4206 | 2008. július 14. 17:45 |
Sziasztok! A tünetek a következõk: üzemi hõmérsekleten, a feszültség ingadozik (pislog a világítás stb. a töltés valszeg meg-meg szûnik, az akkumlátor lemerül menetközben). Esetleg tudja valaki hogy mivel lehet a probléma?
|
Jose | 4204 | 2008. július 13. 20:02 | Válasz erre: 4203 |
Részvétem. :-( Ez már a kapitalizmus vad hajtása vagy még betonozás?
|
Jose | 4202 | 2008. július 12. 20:40 |
Ha valakinek nincs még programja vasárnapra, akkor ajánlom a Lovasi Napokat.Neten gyorsan elérhetõ a program: "http://www.lovasinapok.hu/programok.html" Valami érdekesség a képeken.Én azt hittem, hogy ilyen emberek csak filmen vannak (A motoros ) ![]() ![]() ![]() |
kilajsanyi | 4200 | 2008. július 12. 16:55 | Válasz erre: 4198 |
Volt már Fazer 600 a seggem alatt 104.000 km-rel, aminél 2 lapkát kellett cserélni és az forog is, de tény, hogy ezekkel egyikkel sincs különösebb gond. A vezérmûláncot szokták a gyenge pontnak említeni, de az is egyszerûen cserélhetõ. |
stiell | 4199 | 2008. július 12. 16:27 |
Amugy egy gyujtáselektronikát ugy lehet kinyirni ha nem indul és szar kérsz egyet kölcsön azzal sem utána cserélsz egy gyujtotrafot szerzel mégegyet és rájösz hogy a gyujtotrafo nyirta ki az elözö kettö elektronikát. enyi a történet. hogy hogy az pasz . de a lényeg hogy az volt a szar. |
Jose | 4198 | 2008. július 12. 11:44 | Válasz erre: 4197 |
Nem olyan tartósak ezek szerint.De az is lehet, hogy valami csücskösített sportgéphez hasonlítgatta, aminek az üzemi fordulatszáma a duplája az XJ-hez képest.Nem merültem bele a témába, mert csak az érdekelt, hogy nálam semmi gond.
|
Jose | 4196 | 2008. július 11. 10:15 | Válasz erre: 4195 |
Örülök, hogy jelentkeztél!Jó szórakozást Polgárdiban! Mi a lovasi Lovasnapra hajtunk le.Tegnap is voltam lovat simogatni. :-)) A kutyák után nálam a második helyen vannak a kedvencek között.Olyan gyermekkori szerelem, mint a motor.Azzal viszont nehézkes túrázni és több idõt követel meg mint a motorizált paripa.
|
antpeter | 4195 | 2008. július 11. 09:50 |
Sziasztok Gratulálok a 24 órás teljesítéshez.Nagyon szép teljesítmény motornak és vezetõjének egyaránt. Most azért volt egy kis idõm motorozni,de még mindig nem az igazi,de szerintem sohasem leszek elhalmozva szabadidõvel.Szerencsére holnapra sikerült mûszakot cserélnem,így délután helyett délelõttre megyek dolgozni.Délután pedig megyek Polgárdiba a motorostalálkozóra és a felvonulásra.Gyertek,ha tudtok.Tavaly nagyon jó volt. |
Jose | 4194 | 2008. július 11. 08:56 | Válasz erre: 4193 |
Ilyet nagyon régen írhattam még a Valvoline idõszakban.A szintetikus olajból fogyasztott, de akkor sem kellett utántölteni a cserék között.Tavaly õsz óta áttértem az ásványi Repsol 15-50-re és az olajfogyás teljesen megszünt, a váltóm sokkal finomabb és csendesebb az üzemelés.A Repsol-val teljesen meg vagyok elégedve.Ezzel a típussal a harmadik cserén vagyok vele túl és úgy érzem egyre jobban tetszik neki.A Valvoline nekem nem jött be.Hangos volt a váltóm, csúszott a kuplungom és a motor is zajosabb volt.Szelep állításánál a szerelõ azt mondta (azt a munkafázist én nem merem megcsinálni) , hogy a vezérlés kopási állapota a mai fiatal vasakat lealázza.
|
kilajsanyi | 4193 | 2008. július 11. 08:31 | Válasz erre: 4192 |
Azért marha érdekes, hogy a Te géped idejébõl a Yamaha sportmotorjai meg itták az olajat, mint teve a vizet. Hogyhogy most nem eszi? A jómúltkor írtad, hogy 1000 km alatt eszik valamennyit. Olajat váltottál? |
Jose | 4192 | 2008. július 11. 08:25 | Válasz erre: 4191 |
Ahogy számoltam megálltam 5,2-ben (benzinbõl) és 0 egység olajból. Hurrá!!!!!!! Vilman! Volt már paripa csere? Imo! Mi a bánat van? Lementél a térképrõl? Antpeter! Motorozol már? Mi ez a nagy passzivitás? |
Berber | 4191 | 2008. július 10. 16:28 | Válasz erre: 4190 |
kilajsanyi | 4190 | 2008. július 10. 08:39 | Válasz erre: 4188 |
Anno a barátommal mi is gondolkodtunk 24 óráson, de aztán valahogy elmaradt. Mostanság meg már nem is érdekel. Mi is leterkertünk most a 3 nap alatt vagy 1100 km-t, de kötetlenül, lazán, a magunk tempójában biztonságosan. Mégegyszer gratulálok. |
Jose | 4189 | 2008. július 10. 08:28 | Válasz erre: 4187 |
Ki tudja!? Egy jó barát mindenre képes. (volt egy vigyor ám a 4185-nél)
|
Jose | 4188 | 2008. július 10. 08:27 | Válasz erre: 4186 |
Köszi Kilajsanyi! Azért volt ott 10 csapat akik feladni kényszerûltek.Ezt ne felejtsük el.Olyan 1-2 éves KTM és Tenere amikbõl aktívan jött a víz a benzinkútnál.Ez nem csak a motorokról, de a vezetõikrõl is szólt nem kis mértékben.Szombat reggel 5-kor kelés és vasárnap délután 6-kor hazaérés alvás nélkül, balesetmentesen.Mögötted 1500-1600 km csak tankolás és kaja pihenõkkel.Az utolsó etapnál bevallom férfiasan, hogy az oldalsztenderrõl nehéz volt a vasat felállítani.Ma viszont egy örömmotorozás volt a Balaton felé bejönni Veszprémbe.Tegnap észleltem, hogy van egy káreseményem a kaland után.Nem bírta a lábtartóm a sok állást és kezdi elengedni magát.Úgy is kopott volt már a gumi rajta :-))
|
krisztian.fz6 | 4187 | 2008. július 9. 20:24 | Válasz erre: 4185 |
és hogyan?? Elkéri egy próbakörre és véletlenül félreköti a gyújtáselektronikát???
|
kilajsanyi | 4186 | 2008. július 9. 20:09 | Válasz erre: 4184 |
nézd meg a festését... ezek után egy gyújtáselektronika már nem lehet akadály. A triónak meg gratula. Be is baszna, ha 24 üzemórát nem bírja ki egy motor sem. Még egy Pannónia is simán eltekert ennyit, sõt többet is. :) |
krisztian.fz6 | 4184 | 2008. július 9. 15:45 | Válasz erre: 4180 |
Hogy lehet használat közben pár perc alatt kinyírni a gyú jtáselektronikát??? |
stiell | 4181 | 2008. július 9. 07:28 |
stiell | 4180 | 2008. július 9. 07:23 |
CSak anyi az egész hogy egy ismerös kölcsönkérte és sikerült kinyirnia. Tehát nem az enyémröl van szó. :D De ha megnézed akkor az uj bringák statisztikailag több alkatrészre hivatottak rákényszerülni. DE én voltam a BAlaek mert odattam. Most meg keresgélhetek. |
krisztian.fz6 | 4178 | 2008. július 8. 19:41 | Válasz erre: 4176 |
Nicsak, a tönkretehetetlen xj-dnek rossz a gyújtáselektronikája??? Csak el romlott rajta valami???? :-)) :-))
|
krisztian.fz6 | 4177 | 2008. július 8. 19:38 | Válasz erre: 4176 |
Remélem hamar tönkre megy az enter gombod a klaviatúrán.
|
stiell | 4176 | 2008. július 8. 18:25 |
Sziasztok Igy végigolvasva az eseményeket amiket irtok illetve mien is volt. Igazán Szép lehetet olykor bebizonyitani az öreg gép is elmegy ahová kell. Erre tettetek bizonyitványt a többi uj bringás srácnak. IgyTehát ismét felértékeltétek . Illetve azt sem kell elfelejteni hogy a motor, a motoroson is mulik. Jelenlegi helyzetben ahogy mondod is jelentösen könyeb uj vagy ép ujjab bringához jutni. Persze a sok nagypályás, tapasztalatlan megveszi az uj bringát. És mint tudjuk megvan a baj hamar.Ezekböl adodik a statisztika nagy része.Rosz fényt vetve ránk . Tisztelet a kivételnek. Én magamrol tudom kellenek a tapasztalatok. 10 évessen mini rigával keztem meg ütött kopott tákolt simson star-ral. Végigmentem a létrán , Pancsi, Ts mz,Simson hegyek,Romet kadett.-és sorolhatnám,Ama kör amelyben a motors idö telt az évek allat mindegyikünknek volt minden és a mai napig van is.. Szoval Mint ti is életformaként élitek meg. Nem mint sokan,akik ugye hétköznap törölgetik hétvégén kitolják a garásbol egy pár óra hosszára. és annyi. Nemde? Ahogy leveszem az irásotok és a motorozások, élményeitek leirását. nektek is a lelketek a moci. A reggeli elsö inditás,érezve mien is lesz a nap. menni vagy csak kényelmessen nyugottan.. Felvéve a ritmusát a gépnek is. Tehát nincs is job sokszor mint egy jo gurulás. Reggel kellemesen begurulni meloba. Du kiszelösztetni a fejet hazáig.Meg erre arra amere dolog van menni.. NA jol belejöttem. DE az a lényeg hogy ha megyünk is bármerre . a lényeg nem az hogy elsök legyünk. HAnem az hogy oda is érjünk ahol az utunk vége van. Nem másnak kell bizonyitani hannam magunknak. ha elmenék egy ien turára. HA utolsoként is érnék be esetleg 60 al pötyögnék végig,sem érdekelne a vélemény. AA lényeg az hogy ha motorozok. avagy motorozunk , jolérezük magunkat. Ezt ajánlom minden mocisnak. Tudom sokszor mennek el mellettem mert ninkedvem száguldani..90 körül mellémálnak .. Köszönés meg egyéb.. Nameg a szokásos huzd neki stb.. joval fiatalab bringákkal stb. nem szoktam menni ienekre. De ami a miféle tapasztaltabb motorosok elönye. A legtöbször a köv településnél már vagy ál a gépe vagy nagyon belasitt.Avagy a szokásossab verzió hogy kiveszik a sorbol mert ész nélkül visszi a trafit a csucsra. NEm csak az adrenalint lehet élvezni. A motorozást is. Legalábis én igy vagyok vele. Tehát most huzok is mert igen böre sikerült firkálni.. De ez a véleményem. Avange van még a körünkben egy 1100 as öreg kava is de . patika a gép és a gazdája is.egy uj gépért sem adná. Sokuk meg csak ész nélkül cserélgeti. Széthajtani könyü rendbentartani megbecsülni,Már nem. NA tehát . üdv minden bringásnak.Ajánlom nem a sebeség alényeg hanem hogy ha lassan mész is odaérj.Ha pedig ugyanugy jolérzed magad akor már tudod miröl beszélek. SZÉLES UTAT ! |
Bundi | 4175 | 2008. július 8. 16:03 | Válasz erre: 4173 |
Berber ezt meg is beszéltük. Én ezt nem akartam itt megtárgyalni, de miattad nem lettem egynek a tulajdonosa. Eltérítettél, pedig az udvari kapuig annyira jól csináltad, hogy már bíztunk Benned! Ott teljesen simán kitaláltunk, de azután........ :-)))))
|
Berber | 4173 | 2008. július 8. 15:15 | Válasz erre: 4171 |
Nem tudsz lemondani a Garminrol ugye?! Inkább veszek neked egyet! :-DDD
|
Jose | 4172 | 2008. július 8. 14:08 | Válasz erre: 4171 |
Én még nem döntöttem el, de ebben a csapatban benne van egy dobogó az tuti. Jó volt néha egymást újraéleszteni. :-))))
|
Bundi | 4171 | 2008. július 8. 13:52 |
Sziasztok! Kedves Berber és Jose! Köszönöm, hogy együtt motorozhattam Veletek, igazán megtiszteltetés volt. Én már most eldöntöttem, hogy 2009-ben is ott leszek Veletek, vagy Veletek :-)
![]() ![]() ![]() |
Berber | 4170 | 2008. július 8. 10:04 |
Huuuu de figyelmetlen vagyok! Nekem annyira az van, hogy mindkét siteot figyelem, hogy eszembe se jut, hogy valaki nem néz át! Hát itt a link, meg beidézem a szövegeket! A képtáram a fotóit itt találjátok meg. "http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=7193" Skacok, ez nagyon jó volt! Valahogy visszagondolva, kipihenve, már állatul klasz volt! De tegnap éjfélkor, 10C fokban az Alpokban a szerpentinen csúszkálva a párában, összefagyva, oémosan lefáradva, az utat, és az itinert lesve, a feladáson gondolkodtam, és azon, hogy ki volt az az állat aki rávett. De mivel haza is pont annyi lett volna az út, mint végigmenni, tovább csináltuk a legjobb tudásunk szerint. Nem volt esélyünk a BNV csodák mellett, csak egy két PMR-ben elkapott mondat tudott boldoggá tenni: -...hogy a fracba kerültek már megint elénk az öregek?... -...rázzuk le õket valahogy... -...öcsém, el mert jönni egy 26 éves géppel! ... és haza is megy vele! (ez már aMagyar határnál volt ) -...már megint itt vannak... Szóval voltak efféle hangok. Voltak balesetek, kiesõk, és profik akik már 4x jöttek és mégis a közepén végeztek. Mi motoroztunk egy nagyot. Nem hiszem hogy ujra megpróbálnám Nagyon várom Bundi fotóit! A piszok rakott föl beetetést miniatürben, azt nem lehet élvezhetõen letölteni! No mindegy, majd a Sallerbeckes fotósgyerek képei jól jönnek. ![]() ![]() ![]() |
Jose | 4169 | 2008. július 8. 09:52 |
Ja azt majdnem elfelejtettem, hogy ott is voltak olyan erõpróbás motorosok akiknek a motorjait autó hozta a rajthoz és a cél után autó is szállította haza.Ilyet már láttam az alsóörsi "nagy" motoros fesztiválon is. :-DDDD NO Komment. |
Jose | 4168 | 2008. július 8. 09:49 | Válasz erre: 4167 |
A 4162-be tettem egy linket.Ott megtalálhatók a feltöltött képek.Azon képgalériában Berber társam is feltette a maga által készített képeket rövid kommentárokkal. Örülök, hogy Te sem a papír motorosok társaságát gyarapítod.Megmondom õszintén, hogy a kiváncsiság és a bizonyítási vágy is hajtott egyszerre.Mióta 0 forintért lehet"venni" motort azóta az öreg paripák becsülete egy kicsit fogyatkozóban.A versenyen a forgalmazások során sikerült elkapni Berber kollegának mások beszélgetésébõl olyan részeket, amibõl a csodálkozásuk és a respektjük tünt ki.Már ezért is érdemes volt ott lenni. Neked is jó kis gurulásokat kívánok! |
stiell | 4167 | 2008. július 8. 09:01 |
Jose | 4166 | 2008. július 8. 08:47 |
Pár ízelítõ ide is. :-)Indulás elött, célban és menet közben egy-egy
![]() ![]() ![]() |
Jose | 4162 | 2008. július 7. 21:11 |
Mindenki 48 óráson van? ;-)"http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=7203"
|
Jose | 4161 | 2008. július 7. 07:40 |
MEGCSINÁLTUK!!! Tájékoztatom a Tisztelt fórumosokat, hogy a Yamaha XJ csapat(Berber, Bundi és jómagam) teljesítette minden gond nélkül a 24 órás maratont.A motorok fiatalokat megszégyenítve bírták végig a szerpentínek és a meleg általi megpróbáltatásokat.Képes beszámoló (akit érdekel) késõbb.:-) |
PER | 4160 | 2008. július 7. 01:25 |
Hali! Hogy lehet szétszedni az XJ600asnak a lámpa búráját? Nekem nagyon patent..nem merem feszegetni...az összeszorító fémlapokat lekaptam, de meg se mozdul a búra...izzót szeretnék cserélni benne. A gyári szar lehet benne, de nagyon gyér a világítása. Mostanába gyakran járok falura, ahol 0 a világítás..korom sötét van, de ami most van benne, még távolságival sem elég erõs. Xenonra gondoltam, de hallottam olyat, hogy a búra anyaga és mérete sem mind1, a hõtermelés miatt...valakinek van tapasztalata ezzel? Valami tökös világítás kellene... |
kilajsanyi | 4159 | 2008. július 2. 22:34 | Válasz erre: 4158 |
Macko fórumtag asszem tesztelt egyet. Kérdezd meg kitõl kapta a motort. Õk talán meg tudják mondani, hogy merre adtak el belõle.
|
Daty | 4158 | 2008. július 2. 21:20 |
Kedves Motoros Barátaim! Elõször is elnézést kérek az OFF-ért! Segítségeteket szeretném kérni! Vettem egy Piaggio Mp3-as 3 kerekû robogót. Meg is nyitottam a topicot az indexen, de sajna még senki nem jelentkezett be. Ami nem is csoda, hisz Magyarországon mindössze 30 db van. Ezért kérek mindenkit, hogy ha valaki ismer olyan személyt aki az említett jármûvel rendelkezik, és internettel is, kérem, szóljon neki, hogy nézzen be a topicba! Segítségeteket elõre is köszönöm! Széles utat! Daty |
Jose | 4157 | 2008. július 2. 20:18 | Válasz erre: 4156 |
Gondolom a ménes már elszéledt.Valami oka csak van, hogy nincs rajta mûszaki. Megdögleni így is lehet, meg 80 évesen tele élménnyel és unokával.Én a másodikat választom. :-)) A véleményem az ilyen gyíkokról, hogy BKV-ra ültetném büntibõl.Nem én vagyok az igazság osztó, de sajnos ezt a stilet nem kamálom. |
NOrbixj | 4156 | 2008. július 2. 14:02 | Válasz erre: 4155 |
Ugy indult a dolog hogy a lampanal megelozott :) es nem volt rajta rendszam,vekonka gumi,mondom ez 250es :D utanna mentem es a kovetkezo lapmanal derult ki hogy 1000es amikor megkerdeztem.Ahoz kepest hogy a srac allitolag 10eve motorozik rendszam nelkul nem ment jol kanyarokba.Azert nem a ringen mert messze volt onnan.:) Ahoz kepest hogy 147Le-nek mondta az FZR-t nem ment ugy.Szerintem egy 900XJ-vel fogtam volna.
|
Jose | 4155 | 2008. július 2. 13:53 | Válasz erre: 4151 |
Azért FZR-vel versenyezni egy kicsit nagyképüségnek hangzik. Miért nem a ringen?
|