Jose | 3953 | 2008. május 21. 19:34 |
Jose | 3952 | 2008. május 21. 19:29 | Válasz erre: 3951 |
kilajsanyi | 3951 | 2008. május 21. 18:08 | Válasz erre: 3949 |
Meg sajnos a nyolcvanas évek motorjai arról is híresek voltak, hogy a futómû és a váz egy nagy kaki volt. Volt a bazinehéz blokk meg a csilicsáré futómû. Némelyik mai motorba meg 3-5 év alatt kerül bele annyi kilóméter, mint a régiekbe 20 év alatt. Most megpörkölsz egy jó öreg motort az alpokban 5-600 km-en kereszül belepusztulsz meg burigathatod bele az olajat. Számomra a problémát a mai motorok külseje okozza, nem az, hogy milyenek. A blokkok nagyrésze még mindig japán, az, hogy hol kendácsolják össze, talán az elmond valamit. De nagyon durva összekendácsolási hibáról még nem hallottam. |
Jose | 3950 | 2008. május 21. 14:28 | Válasz erre: 3949 |
A tartósságról jól szóltál! Lehet, hogy egy álom, hogy megtartani a jelenlegi paripát és mellé újítani, de ez olyan jó lenne.
|
Vilman | 3949 | 2008. május 21. 11:01 |
Nagyjából igen Jose. Nem azt akarom mondani hogy meguntam az XJ-t, csak már másra vágyom. Egy kissé sportosítani akarom a gépparkomat. Félreértés ne essék, nem vágyom hipermodern sportmotorra vagy zsír új túragépre. Engem sosem fogtok pl. '94-esnél újabb GSX-R-el látni. Nekem mindíg ezek a nagyjából '83-'95 közötti kiadású gépek tetszettek és ebbõl fogok válogatni mindíg. Hogy miért? Mert ebben az idõszakban a japánok túlélésre tervezték a motorjaikat. Nem úgy mint most. A 2005-ös kiadású GSX-R-1000-ek TÖBB MINT FELE már bontóban van. Vagy összetörték, vagy szétforgácsolták belülrõl. |
Jose | 3948 | 2008. május 21. 08:26 | Válasz erre: 3945 |
Tudsz élni! Most akkor tele vagy friss élményekkel.Azt nem is kérdezem, hogy jól érezte-e magad :-)) A buszos utat viszont nem irigylem, mert Görögbe is elég volt busszal.Idén már inkább kocsival riccenünk nyaralni. Vilman! Kiforrott benned a csere? Azért azt a csavar témát még megoldod nem? ;-)) Az elsõ két típus valamelyikébe én is beneveznék és a min 750 is klappol.Mondjuk a Suzuki DL650 kivétel lehetne nálam dobozokkal :-O |
Vilman | 3947 | 2008. május 21. 00:32 |
Na asszem lassan árúba bocsájtom majd a paripát. Elõször titeket kérdezlek meg :Netán érdekel-é valakit az '1988-as kiadású, korához képest jó állapotban lévõ XJ 900 31A típ. motorkerékpárom ? Nekem nem sûrgõs a dolog. Tudok várni mondjuk 1-2 hónapot és aztán meghírdetem. Csere is lehetséges, értékegyeztetéssel is. Akik helyette szóba jöhetnek : Diversion 900, FJ 1100/1200 , régebbi GSX-R-ek, de minimum 750-es legyen a gép. Irányár : 450e Ft.- |
Vilman | 3946 | 2008. május 21. 00:14 |
Nem, ez nem valószínû Berber, de igazad van, én is hallottam már ilyen esetrõl. Jose, na szerinted milyen szakos vagyok a héten ? Hát rittig délutános...:D |
imo | 3945 | 2008. május 20. 22:42 |
Hi mindenki !Kicsit elvoltam úgy 1600Km-re nem paripával!:-)busszal voltam a Belgáknál:-)
![]() ![]() ![]() |
Berber | 3944 | 2008. május 20. 17:03 | Válasz erre: 3920 |
Vilman! Határozottan emlékszem, hogy valamelyik fórumban, vagy a hírek között olvastam, hogy elõfordult olyan, amikor ellenörzött körülmények dacára "lazultak ki" elsõ féknyerg csavarok. Parkolóban hagyott motorokon, annak ellenére, hogy a szerelõ csavarrögzítõvel szerelte a tuskót. (ez meg is látszott a csavarvégen!!!!) A helyzet az, hogy egyesek, nemcsak drótköteleket feszegetnek nyakmagasságban, hanem villáskulccsal mászkálnak. Nem mondom, hogy veled is ez történt, de megeshet. Én elsõre fel se fogtam amit leírtak, de azóta figyelek. Mindenre. Szerencsére a van riasztóm," ..és nem félek használni!" :-D |
Paragraf | 3943 | 2008. május 20. 15:39 | Válasz erre: 3932 |
A bowdened nagyon drágának tûnik. Ha jól emlékszem akkor nekem úgy 8E körül (összesen és nem külön-külön) cserélték le a gáz és kuplung bowdeneket Veszprémben a Tatainál (nehogy elmenj hozzájuk szereltetni, lehúzós társaság és kontárok). Szerintem más szerelõnél is megoldható lett volna olcsóbban a dolog (igaz ezek nem eredeti gyári bowdenek voltak, úgy lettek méretre vágva és elkészítve).
|
Jose | 3941 | 2008. május 20. 09:20 |
Vilman! Valszeg mégis neked van igazad talán 10*1,25-ös a menet és nem normál.Azért próbáld meg egy anyával is biztos ami tuti.:-))
|
Jose | 3940 | 2008. május 20. 09:11 | Válasz erre: 3939 |
Szerintem sima metrikus menetes és nem finom menetes , de azért légyszíves próbáld ki egy anyával,aztán várom a méretet.Lehet, hogy ma délután is megtudom venni és akkor hazafelé eldobom hozzád, ha nem délutános vagy.
|
Jose | 3938 | 2008. május 20. 08:00 | Válasz erre: 3937 |
Sajnos ilyen csavarral nem szolgálhatok, de ha kell akkor írd meg nekem a menet hosszát és akkor holnap(szerdán) tudok venni Veszprémben a KOmfortnál imbuszosat.A 200.-ft-os tételért nem kell bejönnöd.Ha így Neked jó.
|
Vilman | 3937 | 2008. május 20. 00:00 |
MagyaRországon, na. Jose, nincs véletlenül egy ilyen csavarod ??? Imo-val mi a rosseb van mán' ??? :D |
Vilman | 3936 | 2008. május 19. 23:57 |
Jól van, abban igazad van Zsifi hogy csak hozzá értõ nyúljon hozzá, csakhogy szerintem te is tudod hogy ez itt Magyaországon nem így mûködik. Ha minden ilyen dologgal bevittem volna a mozdonyt a szervízbe, akkor most még a fékbetétekre sem maradt volna pénzem. :)
|
Jose | 3935 | 2008. május 19. 20:34 | Válasz erre: 3932 |
Nagy melód lehet a két kuplunggal :-)))))Hogy fogod beszinkronizálni? NEM sértõdik! Csak adta magát a zika. Jó munkát! Ne felejtsél el alu vagy réz gyûrût venni a szemekhez mert azok csak egyszer használatosak!!!!!!! |
kilajsanyi | 3933 | 2008. május 19. 19:50 | Válasz erre: 3932 |
elvesztem. Nekem egy bowden van a taligán, ami a kuplungkartól a kuplungig megy. Bótba 8000 körül van. Ha fékcsõre gondoltál, akkor kábé ennyi az ára, bár más kérdés, hogy én a gyárit vettem volna rá, nem a fémborításút. Remélem a tömítéseket és a csavarokat is cseréli a szerelõd. Teleszkóp szimmering háromezerér' pár nem rossz, bár attól függ milyen. Folyadék sem rossz ár. |
PER | 3932 | 2008. május 19. 15:25 |
hi! MotorBázis a pacimhoz ezt küldte: kuplung bowden (fém hálós) hátsó: 10045291 15330.- elsõ: 10045393 19160.- 10045492 19160.- - fék folyadék 10038240 2640.- - teleszkóp szimering 10043303 2940.- Ezt a bowdent kicsit nagyon drágának tartom... |
Jose | 3930 | 2008. május 19. 12:24 | Válasz erre: 3928 |
Ne idegesítsd magad Vilman! Kijössz hozzám kicsavarjuk, bekenjük, visszacsavarjuk és már mehetsz is a söröddel :-) Még valami! Ha arra adod a fejed, hogy az elveszett csavart pótolod akkor ne sima csavarral tedd.A megfelelõ szilárdságut vedd meg (8.8).Imbuszosban biztosan találsz. |
Zsifi | 3929 | 2008. május 19. 11:22 | Válasz erre: 3928 |
Nem bántani akartalak. Inkább a késõbbiekben otthon barkácsolókat akartam elriasztani..) Azért felelõtlenség, mert féket javítani csak az ahhoz értõ tanult szakembernek szabad. Sajnos sok esetben a szervízekben sem megfelelõen felkészültek a szerelõk..(( Számodra annyi a tanulság, hogy a következõ szervíz elõtt, bármit csinálnál tájékozódj... Fizikailag nagyon sokan meg tudják, tudnák csinálni.. |
Vilman | 3928 | 2008. május 19. 10:56 |
"Ez felelõtlenség" Nem, ez nem felelõtlenség kedves Zsifi. Életemben nem gondoltam hogy menetrögzítõt kell használni a féknyereg csavarjához. Ha tudom, használok, hidd el. Nem vagyok hülye. Sosem használtam megmondom õszintén. Ezzel pedig nem vagyok egyedül.. |
Jose | 3927 | 2008. május 19. 07:50 | Válasz erre: 3923 |
Még jó, hogy nekem a fékbetét cseréhez le sem kell vennem a féknyerget. Az tény, hogy ilyen biztonságtecnikai alkatrészekhez kell a menet rögzítõ.Én mondjuk az hasidom csavarjait is megkínáltam vele.A féktárcsa csavarjairól nem is beszélek.Az elõzõ megbontásnál a szerelõ (ami nem nálam volt) viszont nem sima rögzítõt rakott rá az tuti, mert szombaton vert a víz a csavarok lazításánál.Jó hogy több csavart rendeltem hozzá, mint ami az elsõ fékekhez kellett.Volt olyan csavar, amit csak hidegvágó indított meg.
|
Jose | 3926 | 2008. május 19. 07:41 |
Jó reggelt! Vilman! Ha jársz Öskü felé, akkor van egy behûtött söröd is (haza is viheted) és nálunk tudunk a csavarjaidra tenni menet rögzítõt.Én megvettem egyet és azért a négy csavarért nem kell kiadnod 1427.-ft-ot a stiftre.Nekem a 24 csavarra érdemes volt beruháznom, Téged viszont megkínállak :-)) Bundi! Köszi az ízelítõt! Igyekszem mihamarabb az általam készített fotókat is megosztani, de még a Arborétumos küldésekkel is lemaradtam a nagy fékszervizem miatt.Kecskemét igen jó és fárasztó volt, hatkor beestem az ágyba és reggel keltem. Kilajsanyi! Nagyon jól tudom, hogy nem sértésként írtad, nincs ezzel semmi gond! ;-) Az igazságot mondtad, de amennyiért én is vettem a Vasmadarat, anyiért robogót adnak.Igaz, hogy a mostani állapotában nem az az értéke mint vásárláskor, de nem sajnálom tõle a befektetett energiát és pénzt.Sok jó élménnyel hálálta meg.A tegnapi napon sem gondólkodtam rajta, hogy elmerjek-e indúlni egyedül Kecskemétre rutinozni egy délelöttre.A 24 óráson is ott leszünk és, hogy esetlegesen nem az elsõ helyen végzünk, abban sem az XJ lesz a hibás.:-)))ÁR-ÉRTÉK arány nagyon jó!Lehet, hogy ezt tudom rá mondani. Antpeter! Remélem a vizsgáid sikerûlnek és végre tudsz gurigázni! Egy kalappal! |
Zsifi | 3923 | 2008. május 18. 20:18 | Válasz erre: 3922 |
Ez nem ár-pénz kérdés... Ez felelõtlenség... Cseréltem már fékbetétet olyan motorban amin elõzõleg MÁRKASZERVÍZBEN volt a betét csere...nem volt egy csavaron sem rögzítõ..((( |
Zsifi | 3921 | 2008. május 18. 20:08 | Válasz erre: 3920 |
Tisztán emlékszem hogy meghúztam mindkettõt rendesen... Csavarrögzítõ nélkül összeszerelni a motoron féket, elég nagy botorság..... |
Vilman | 3920 | 2008. május 18. 20:05 |
Majdnem megdöglöttem. A jobb elsõ féknyereg mindkét csavarja fellazult és elindult kifelé a helyérõl. A felsõ ki is repült, ha valaki a z M8-ason talál egyet, hozza má' be nekem Palotára... Az alsó csavar félig volt a helyén amikor a palotai skála elé beértünk az elébb. Tehát egy fél csavar tartotta a féknyergemet kb 5 percen keresztül. A mai napra prémium illeti meg az õrangyalomat, és kiutalok neki 3 nap jutalomszabadságot. Tisztán emlékszem hogy meghúztam mindkettõt rendesen... |
stiell | 3919 | 2008. május 18. 10:32 |
Sziasztok Yamaha xj 600 -a hozz keresek gyujtáselektronikát és egyébb alkatrészeket. Akinek akad ez az az legyen oly rendes és ir néhány sort az ovo4@freemail.hu -ra. Elöre is köszi aki ir és van neki némi plusz cuca. nekem is van ez az igy csereüzlet is mehet. Üdv Stiell |
antpeter | 3917 | 2008. május 17. 19:25 | Válasz erre: 3915 |
A marci az öcséd?Vele jártam motorjogsira Veszprémbe.
|
antpeter | 3916 | 2008. május 17. 19:24 | Válasz erre: 3908 |
Csak annyit szólok hozzá itt két tétel tanulása között,hogy nekem is megfordult a fejemben esetleg egy másik,újabb motor vásárlása,de ez csak elvi síkon,hiszen ezt sem használom ki. Mondjuk az XJ-vel meg vagyok elégedve,de ha újítanák,akkor azért nem venném mégegyszer ezt a típust,mert az újabbakat (gondolom a könnyítés végett) már lánccal szerelnek a jó öreg kardán helyett.Nekem az FJR 1300-as nagyon tetszik,de csillagászati áron van.A Hondának a Deauville típusa,ami szintén kardános,és túra jellegû nagyon tetszik. De marad nálam az XJ egy darabig,az biztos.Június 16-án lesz az utolsó vizsgám.Ekkor lesz a szakdolgozat megvédése+szóbeli vizsga is.Utána valamikor már szeretnék egy pár napot motorozni is. |
kilajsanyi | 3915 | 2008. május 17. 19:22 | Válasz erre: 3914 |
Öcsém 1700 eurós Fazere '99-es volt. 80%-os gumik, 40e.km, újszerû lánc, gyári dob. "http://picasaweb.google.com/nabasticz/GarageMiscPictures/photo?authkey=GCJD3gO-bd8#5184408064045984226" |
Berber | 3914 | 2008. május 17. 18:56 | Válasz erre: 3913 |
Te félreértesz. Nem azt mondtam, hogy szar a kintrõl behozott, hanem azt, hogy azon is azonnal van mit csinálni, mert vagy öreg, vagy elhanyagolt, vagy ha jó, annyira drága odakinn is, hogy a határig sem érdemes hozni.
|
kilajsanyi | 3913 | 2008. május 17. 17:40 | Válasz erre: 3909 |
Nem sértésnek szántam amit írtam ez talán látszik. Általában nem szeretek magamnak sem hazudni. Az XJzés általában ott kezdõdik, hogy ezt lehet kapni a piacon ócsóér. Így lesz valakibõl XJ-s, nem pedig azért mert él-hal a típusért. Berber. Irdatlan sok motort hoznak be és messze nem olyan az állapotuk, mint ahogy azt Te beállítod. Az az urbán legenda része, hogy az import motor szar és sokat kell rá költeni. Sõt szerintem nagyon sok az olyan motor, fõleg az idõsebb gépek, amit odakünn 3-400 euróért árulnak, itthon lepapírozzák és már kész is a zsíros árú itthoni / tulajdonostól motor. A, hogy valakiki az enyémet leugatja, fõleg egy FJR-es simán elfogadom, mert azért mégiscsak egy 8 szelepes kotlám van a középkorból :) |
Vilman | 3912 | 2008. május 17. 17:04 |
Jose-t idézem : "Mindezek után természetesen szívesem veszem ha összehozol olyan nem lehúzós-gusztustalan haszonnal ténykedõ felelõs érzésû személlyel aki nekem tudna egy jó állapotú XJ 900-at hozni 270+mûszaki+regadó árban." Hát DETTO. Egy 900-as Diversiont én is bevállalnék akár valamivel több pénzért is mint Jose. Van egy iciripiciri félrtéve erre a dologra. |
Vilman | 3911 | 2008. május 17. 16:57 | Válasz erre: 3900 |
Nesze Jose, mivel a csávó lengyel, nem fogtok találkozni mostanában, így a sört átvállalom : Ez egy XJ900F ![]() |
Jose | 3910 | 2008. május 17. 15:16 | Válasz erre: 3908 |
Van egy kis igazság a szavaidban. :-( Bevallom neked, hogy egy külföldrõl behozott paripán is ezeket kellene kicserélni mint én tettem eddig a Vasmadáron. Olaj, gyertya, (lánc nálam nem áll fenn de egy kintin biztos kiadás) kormánycsapágy kerékcsapágy, telók, fékek, gumik.Ezeket mind a saját és utasom érdekében csinálnám.Természetesen nekem is megfordult már a fejemben, hogy egy fiatalabbra ( inkább újra) kéne cserélni, de sajnos nem rendelkezem olyan erre fordítható szabad tõkével jelenleg, ami kéne hozzá.Mivel nagy részét saját magam csinálom rajta szakmai felügyelettel, így az anyag költség a nagyobb tétel egy szervizelés alkalmával.Felhívom a figyelmedet, hogy eddig nem kellett egy olyan programot sem kihagynom(nunk) -lekopogom-az öreg "talicska" esetleges hibája miatt amit elterveztem(tünk).Amiket megcsináltam (csináltattam) eddig, az mind a biztonságos közlekedés miatt és nem a mozgásképtelenség miatt lett javítva.Még ennyit sem kellett volna tennem, ha nem egy pöcsfej, nemtörõdöm lett volna az elõzõ gazda. Mindezek után természetesen szívesem veszem ha összehozol olyan nem lehúzós-gusztustalan haszonnal ténykedõ felelõs érzésû személlyel aki nekem tudna egy jó állapotú XJ 900-at hozni 270+mûszaki+regadó árban. Akkor elkezdem hírdetni a Vasmadarat ezt megigérhetem. Nem azért járok és tartok rendben egy 26 éves vasat, mert ennyi az igényem! Azt viszont nem igérem meg, hogy egy fiatalabbal kevesebbet törödnék :-)) Kész a fék! :-)) A próbakörrõl és a rutinozásról visszaérve írtam ezt a könyvet :-)) |
Berber | 3909 | 2008. május 17. 07:32 | Válasz erre: 3908 |
Tudod valahogy ez is benne van abban, hogy itt többen XJ-zünk. Ottvan Jose is, a 26 éves paripájával, vannak gondja, mégse cseréli le. Valahogy apróban jobban elmegy a dolog mint egyben. Aztánmeg azt tudni illik, hogy az olcsón megvett külföldi gép, ha behozod, hoz magával egy csomó elhasznált, cserélendõ problémát is... (gumik, láncok, olajak, perselyek...) ugyanis azért adják el, mert a teljes szervíz már vetekszik a gép árával, odakint... It ezek a gépek havonta, kéthavonta csak kicsit kérnek. Épp ezért tarthatók fenn. Paragrafot meg ismerem, amekkora szeretettel gondozza azt a gépet, inkább becsülendõ mint leszólandó a "talicskálya". Kicsit gondold meg mit szólsz máskor. A Te gépedet is leszolhatná, egy új FJR 1300-as gazdája, azt meg egy BMW K1200S-s, azt meg egy MV Augusta F4-es és tudnám sorolni, a Y2K-ig is akár. Tehát nem a Te géped van a toppon, és mivel topp sem létezik, azt godolom mindenki arra büszke amije van, és hidd el többet ér amit beletesz saját kis kezével, mint amit megvehet. Grrrr...
|
kilajsanyi | 3908 | 2008. május 16. 23:38 | Válasz erre: 3905 |
Te, megéri egy ilyen öreg talicskára ennyit rákölteni? 250 körül már totál fasza állapotú XJ600-at lehet behozatni, ami papírral együtt is is megáll 350 körül. 92-95ös évjáratig. Nem kell a sok makkmarciból kiindulni aki itthon aranyárban akarja eltolni a bringáját. Engem majdnem megevett a penész amikor 1000 euró alatt látok ilyen fiatalabb XJ-ket. 900-asok is már vannak 1300 eurótól. Sõt TDM-ek és hasonlóan jól használható más márkájú túraféleségû motorok. Persze ez mind magánügy meg magántárca, csak úgy eszembe jutott, mert ezekkel a régi vasakkal idõvel csak a folyamatos pénzköltés van motorozás meg lófasz. Egy idõ után átütnek majd a gyertyakábelek, megdöglik a trafó, szétrohad a mûanyag,csapágycserék, szívótorok,olajfogyasztás, ami persze mind-mind javítható csak kérdés van e értelme. |
Paragraf | 3907 | 2008. május 16. 22:52 |
Mi lelte a sportmotor.hu-t? Már a 2. alkalom hogy nem elérhetõ ,pedig tettem fel oda képeket az "új" ülésemrõl. :(
|
Jose | 3906 | 2008. május 16. 11:16 | Válasz erre: 3904 |
Ma is paripával jöttem, mert tegnap 9-kor már teszteltem és biztonságosnak nyílvánítottam. :-))
|
Jose | 3905 | 2008. május 16. 11:15 | Válasz erre: 3904 |
De bizony lesz hátsóm (csilli-villi) és ami a hátsón van most az megy elsõnek jobbosra.A hátsót cserélték az tuti és szerintem nem figyelték a vastagságot rajta.Sõt amikor én cseréltem a pofákat nekem is csak az volt fura, hogy a kézhez kapott pofa vastagsága miatt nem ment be egy az egyben és csöppet kellett belõle csiszolnom.De én nem is gyanítottam, hogy ilyen eltérés lehet a kettõ tárcsa között. A furatok és az átmérõ is egyezõ pedig.Tényleg rafkósak ezek a Japók.Most hátul nem belsõ hûtésû lesz fenn ennyi lesz a változás. Fúrt hõtésû angyalom.+egy fékpofa garnitúrát kap hátra. |
antpeter | 3904 | 2008. május 16. 10:26 | Válasz erre: 3902 |
Tehát akkor már hátsó kereked sem lesz:-()Így már nehéz gurulni.:-) Nekem eszembe se jutott volna.Jó ötlet. |
Berber | 3903 | 2008. május 16. 09:12 | Válasz erre: 3902 |
Ezt már azért nem hiszem el! Ez nagyon durva! Ennyire a Japó sem Japó! :-OO
|
Jose | 3902 | 2008. május 16. 09:01 | Válasz erre: 3901 |
A harmadik variáció lépett életbe.Azt ajánlom mindenkinek, hogy mielött sietségében fejest akar ugrani, nézze meg, hogy van-e víz a medencében.Világosabban: A hátsó féktárcsámról kiderült, hogy az frontos.A kis naív én ilyenre nem gondoltam.A különbség a tárcsa vastagságából adódik csak.Így a kezemben van már egy vadi új hátsó tárcsa.A jelenlegi hátsó pedig megy elõre és azért, hogy a hülyének legyen szerencséje is pont a jobbos tárcsámban van a huppanás. :-)))) Remélem így minden megoldódik. Szép napot Mindenkinek! ;-) |
Berber | 3901 | 2008. május 16. 07:39 | Válasz erre: 3899 |
Nem igaz, hogy ez a legolcsóbb megoldás! Bár lenne több idõ!
|
Jose | 3900 | 2008. május 16. 07:35 | Válasz erre: 3890 |
:-DDDDDDD Szívesen megnéznék egy olyan palit, aki xj-vel egykerekezik.Egy sörre tuti meghívnám. :-)))) Na valaki?! :-)))Persze nem az enyémmel! |
Jose | 3899 | 2008. május 16. 07:32 | Válasz erre: 3891 |
Hali!Szerintem alkudj meg a pécsi sráccal és próbáld megvenni azokat a zsír tárcsákat.Hidd el megéri mert az utángyártott darabja 25.600.- és még az eredeti árát ma tudom meg.Tegnap összeraktam a régi tárcsákkal.Indikátor óra kimérés volt utána és a jobbosom mutat 5-6 százados kiingást egy ponton. A balos pedig még egy század sincs talán így egy harmadik variáció lépett fel.Majd beszámolok okulásként.Ma megpróbálom rövidre zárni és hétvégén megcsinálom toppra (remélem)
|
antpeter | 3897 | 2008. május 15. 21:23 | Válasz erre: 3896 |
Igen,ez rendõri hozzáállástól függ,de talán nem szõröznek ennyire.Amúgy az érvényességi hosszabbítás is csak annyiból áll,hogy megnézik a sértetlenségét a csomagnak,és nyomnak rá egy pecsétet x összegért.Azt hiszem a gyógyszertárakban csinálnak ilyent.
|
kilajsanyi | 3896 | 2008. május 15. 21:18 | Válasz erre: 3894 |
Steril cuccok vannak benne vákuumcsomagolva. Értem én, hogy 3 év, de ha nincs kibontva akkor csak nem basztat érte. |
antpeter | 3895 | 2008. május 15. 20:58 | Válasz erre: 3894 |
Így visszaolvasva a fórumot IMO kollega internet szolgáltatót vált?
|
antpeter | 3894 | 2008. május 15. 20:57 | Válasz erre: 3893 |
Azért ajánlom mindenkinek,hogy ellenõrizze az elsõsegély dobozát,mert a rendõrök most erre mentek rá.Van rajt egy érvényességi dátum is,amit 3évente meg kell hosszabbítani.Én is most vettem.
|
antpeter | 3893 | 2008. május 15. 20:55 | Válasz erre: 3892 |
Nem belsõ hûtéses.De jó,hogy megnyugtattál:-) Ma volt mûszaki vizsgán,arról két évig le van a gond.(mondjuk sok gond nem volt vele) Nem baj,majd spórolok az elsõ fékkel,és a hátsót használom,vagy azt sem :-(D |
kilajsanyi | 3892 | 2008. május 15. 20:11 | Válasz erre: 3891 |
A 4,5 már alsó határ ha nem belsõ hûtésû a tárcsa.
|
antpeter | 3891 | 2008. május 15. 19:30 | Válasz erre: 3886 |
Jose! Mennyi lesz a féktárcsa?Milyen vastag a mostani féktárcsád? Én lemértem,nekem az egyik 4,5 mm,a másik 4,6 mm vastag. |
Jose | 3889 | 2008. május 15. 15:49 | Válasz erre: 3888 |
Én most csak egykerekezve tudok :-(( Téged nem zavar? :-))
|
kilajsanyi | 3888 | 2008. május 15. 15:15 |
valaki délután itt a környéken egy kallert? többre nincs idõm, mert holnap meló. |
fishbence | 3887 | 2008. május 15. 14:05 |
A flúgos futam Komárom környékén zajlott, és benézett imo is. Azóta én sem hallottam felõle.
|
Jose | 3886 | 2008. május 15. 09:16 | Válasz erre: 3885 |
A motor tömeget mi is észleltük, csak nem tudtuk leolvasni a kikötözött feliratot, így tudatlanok maradtunk.
|
Berber | 3885 | 2008. május 15. 05:47 | Válasz erre: 3883 |
Hát ez nem gyenge! Láttam vagy 200 motorost, azt senki se tud róluk. Szombaton, Sümegnél meg Honda CB találkozó lehetett, mert ennyi "darazsat", egy helyen még életemben nem láttam! Frankón tele volt velük a NAGY parkoló! |
kilajsanyi | 3884 | 2008. május 14. 17:18 | Válasz erre: 3879 |
Bázz, mintha egy XT600ról szerváltad volna azt a lámpát! :) |
Jose | 3883 | 2008. május 14. 15:48 |
MICSODA VÁLTOZÁSOK VANNAK ITTEN MEG! Bundi! Új gépet vettél? Nekem így is bejön és tényleg más és egyedi. Kilajsanyi! Mindegy nekem, hogy kardán vagy lánc csak legyen valami. Berber! Nem valami flúgos futam volt? Pragraf! Ha olyan párnás lenne a hátsód, mint az enyém, akkor megspóróltál volna egy áthúzást. IMO-t még mindíg várják a bejáratnál!!! Hát lassan felhívom! Nekem meg tárcsa csavarok rendelése és új tárcsa néz ki. Nem lehet(illik) a motorok tárcsáit szabályozni és nincs is rá hivatalos tûrés határ.Az alsó méret jelölés tájékoztató adat, hogy az alatt nem lehet már használni.Az enyémek nagyon lécesen vannak felette, így egy le kell szoknom a dohányzásról, hogy legyen tárcsa.Guriga elsõ kerék hiányában kilõve jövõ hétig.:-((( |
Paragraf | 3882 | 2008. május 14. 15:20 |
Levettem az ülést a géprõl és elküldetem faterommal egy ismerõshöz, hogy rakjon rá 1 réteg puha szivacsot, mert nagyon nyomta legutóbb a sejhajom. Kíváncsi vagyok hogy mit hoz ki belõle az öreg. Kap új huzatot is (fekete). Mire hazamegyek, elvileg kész lesz, majd akkor pakolok fel róla képet.
|
Berber | 3880 | 2008. május 13. 20:48 |
Namost ezen hol van a fejidom? :-O Mert mintha azt ígértél volna! Más!: Nem tudja valaki, hogy vasárnap miféle motoros verseny lehetett, mert rengeteg csoporttal találkoztam akiket nagy, narancs szín számozású motorok vezettek... a számok a szélvédõkre voltak felragasztva, és idõnként térképszorongató, tanácstalan csoportokba is botlottunk. Ez most mi volt? |
Bundi | 3879 | 2008. május 13. 20:32 |
kilajsanyi | 3878 | 2008. május 13. 16:41 | Válasz erre: 3874 |
ha láncosod lenne, akkor meg a kardánra találnál ki valamit :P
|
PER | 3877 | 2008. május 13. 15:41 |
Köszönöm. 2 nap alatt beletettem 300Kiló-Misit:D Hát még ha lenne idõm munka helyett motorozni:D |
Jose | 3876 | 2008. május 13. 15:21 | Válasz erre: 3875 |
Én ahogy nézem a kilóméter fogyasztásodat Te is rövidesen lecseréled kardánosra. :-))
|
Jose | 3874 | 2008. május 13. 14:13 | Válasz erre: 3872 |
HASZNÁLD EGÉSZSÉGGEL!Jó, hogy nekem nincs ilyen lánc problémám.:-))
|
PER | 3872 | 2008. május 13. 13:51 | Válasz erre: 3852 |
dacamopedtõl vettem a láncszettet. Nagyon jól megy a kicsike:) JT tárcsák és Iris O gyûrûs erõsített (aranyozott) 520-as lánc. 118 szemes, melybõl nálam 4 szemet ki kellett szedni:P |
Jose | 3871 | 2008. május 13. 09:35 | Válasz erre: 3869 |
Sejtem mire gondoltál. :-DDDDD Majd próbálkozom így mint tavasszal a kiskutyák (tacskó a juhászkutyával).Nem vagyok egy verekedõs típus (ritka kivétel) de lehet, hogy tényleg meg kell ütnöm a csavarokat.Az edzett anyagok miatt csak a jelzés szintût fogom majd alkalmazni azt hiszem. Lehet, hogy az acélos testem árnyékolt? :-)))) |
Berber | 3870 | 2008. május 13. 09:19 | Válasz erre: 3866 |
Sajna NEM fülhallgató baj. Akkor az intercom is szar lenne. Viszont az 100% sõt a GPS is tökély. Sõt az itthonival frankón mûködött is! Nem fogom agyban, hogy mi a gond! Valami árnyékolásra asszociálok! Antenna.... Szerintem sok volt rajtad a ruha..... "http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/poen/?vi=31424&c=50" |
Berber | 3869 | 2008. május 13. 09:14 | Válasz erre: 3867 |
Beleteszel egy egyenes imusz/csillag/mittom én üthetõ végû csavarkulcsot, és ráütsz. Befújod csarlazítóval, hogy síkos legyen. Békénhagyod. Megint megütöd. (Közben bocsánatot kérsz:) Aztán lebeszéled róla. Fínoman. Mint egy lánnyal (16>és<18) :-DDD ha tudod mire gondolok.
|
Berber | 3868 | 2008. május 13. 09:09 | Válasz erre: 3864 |
Ajnye! Hát ez a Zsámbéki rom templom. Csak elugrottunk motorozni, azt meg se álltunk odáig! A hétvégét egy 600-700 km- nek saccintom.... :) 2x-is el kellett mennem tankítani! |
Jose | 3867 | 2008. május 13. 08:33 |
Hilfe! Tegnap próbálkoztam a féktárcsák leszerelésével, de egyszerüen meg sem moccantak a csavarok.Valami tipp esetleg? Tiszta pánikban vagyok :-)) A héten pedig jó lenne leköszörûltetni. |
Jose | 3866 | 2008. május 13. 08:29 |
Üdv Mindenkinek! Yami! Köszi a kérdésedet! Kamillázás, Calcium pezsgõ, Claritin segített.Kifosztottuk az allergiás polcot a veszprémi patikában. :-( Ma reggelre már leapadt a duzzanat és nem néz rám fél szemmel a volt barátnõm. Bundi! Nekem ez a 2008-as év motorja is. :-)) Berber! Angliába gurigáztatok? Tisztára olyan a rom. Szabad a gazda! beszéltem az Öcsémmel a pmr hangról és azt mondta, hogy Õ egy mp3-val lõtte be a fülesek pozícióját a bukóban kb egy óra szüttyögés után.Azt mondta, hogy a fülhalgató poziciója nagyon fontos.Megpróbálkozom majd vele én is, hátha tényleg az volt a problematika. Vilman! Köszi a helyesbítést! Akkor inkább javítsam át a feljegyzésemet? ;-) Antpeter! Csobbanás elnapolásra került, de így is egy komplett program volt. Az Erdész pedig nagyon kedves volt velünk.A virágok Nekünk nyíltak.Berber jó idõre szervezte mert most volt a csúcs virágzás.Én is megúsztam a segre pacsit mert jó volt az idõnk is. :-)) IMO! Várnak a strand bejáratánál! Hol vagyol? |
antpeter | 3864 | 2008. május 13. 07:30 | Válasz erre: 3856 |
Merre voltatok?Nekem nem ismerõs a hely,de szép.
|
antpeter | 3863 | 2008. május 13. 07:30 | Válasz erre: 3861 |
Hi Ha még nincs túlságosan elnyalva a csavarfej,akkor érdemes ütvecsavarhúzóval nekilátni.Én ezzel már blokkcsavarokat is szedtem ki kisebb nehézségek nélkül.Ha jársz Palotán,akkor megpróbálhatjuk.Úgy tudom,hogy saválló csavart Veszprémben valamelyk csavarboltban lehet kapni. |
Berber | 3862 | 2008. május 13. 05:48 | Válasz erre: 3861 |
Pár deci megy bele mindössza. Tán még annyi se. :-) A csavar M4 emlékeim szerint, és mintha 10-15(?) mm sülyesztett fejü lenne, és !saválló!. A hossz fontos. A kiapplikálás nem sikerül, nagyon megszívhatod. Nekem a fej lefúrásával sikerült. Neked remélem egyszerûbb lesz.
|
Paragraf | 3861 | 2008. május 12. 21:49 | Válasz erre: 3857 |
Berber, meg tudod nekem mondani hogy mekkora csavar kell a mellsõ fék olaj tartályához? A héten beszerezném õket és kiaplikálnám valahogy azokat a szarokat amik éppen fent vannak mert min alatt van a fékolajszint. Fékolajat milyen idõközönként érdemes fullra lecserélni és mennyi megy bele a vasba? |
Paragraf | 3860 | 2008. május 12. 21:45 | Válasz erre: 3858 |
Mindig csak esténként volta kint. Vasárnap délután 5 körül mentem ki, de mind3 alkalommal pontosan ugyanot álltam meg (egy piros ETZ mellett a bal felsõ ficakban). A vasárnap este nem kicsit sikerült pörgõsre, régen zúztam ekkorát. Van egy képem, amin éppen sörtõl ázik a pólóm, a drágalátos bátyám leburított viccbõl :)
|
Yami | 3859 | 2008. május 12. 20:03 |
Sziasztok!Visszaolvastam jó pár oldalt itt is folyik az élet ráadásul Bundi is írogat legalább így beszélhetünk ha már a túrán nem jött össze.Berber senki nem cikizett az irányitás miatt jól vezettél minket a szar utakrol meg nem te tehetsz. Jose mi van Kriszta szemével?javult valamit? |
Vilman | 3858 | 2008. május 12. 19:49 |
Nem Jose, csak tudod külön motorparkoló volt mert mocival és autóval nem lehetett bemenni a fesztre. Ja és egy pontosítás : Ferrodo FDB 337 ST a fékbetét pontosan. Tehát nem nyikorog és akkorát fog mint az állat. :) Paragraf ezek szerint elkerültük egymást. Na, majd legközelebb... |
Bundi | 3855 | 2008. május 12. 13:05 | Válasz erre: 3853 |
Bizony :-)) Azt is tudom, hogy születésekor a 274-ik volt a sorban. Illetve, hogy az XJ típus (hogy pontosan melyik még nem tudom) 1984-ben Japánban az év motorja volt! Természetesen nem találtam képet, a szerelés holnapra marad :-( |
Jose | 3854 | 2008. május 12. 10:17 | Válasz erre: 3851 |
Mi az Vilman részegen ott is hagyta a paripát? :-))
|