21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Xj 600-as
Következő oldal

Jose 3953 2008. május 21. 19:34  
És mégis mozog a föld :-DDD
Jut eszembe!
Szentkirályszabadja reptéren idén is megrendezésre kerül tudomásom szerint június 22-én a vezetés-technikai oktató nap.Lehet döntögetni a bólyákat! Akár idõs akár fiatalabb paripákkal.
    

Jose 3952 2008. május 21. 19:29   Válasz erre: 3951
Van itt olyan típus társ, akinek 160.000 van a gépben és nem volt rajta fõdarab csere.Nincs kihegyezve de megállja a helyét.Az enyémrõl még magam sem tudom mennyi lehet, mert én sem eredeti órával vettem és utána pedig Vilman 70.000-es órája került bele :-(((
    

kilajsanyi 3951 2008. május 21. 18:08   Válasz erre: 3949
Meg sajnos a nyolcvanas évek motorjai arról is híresek voltak, hogy a futómû és a váz egy nagy kaki volt. Volt a bazinehéz blokk meg a csilicsáré futómû.

Némelyik mai motorba meg 3-5 év alatt kerül bele annyi kilóméter, mint a régiekbe 20 év alatt.
Most megpörkölsz egy jó öreg motort az alpokban 5-600 km-en kereszül belepusztulsz meg burigathatod bele az olajat.

Számomra a problémát a mai motorok külseje okozza, nem az, hogy milyenek. A blokkok nagyrésze még mindig japán, az, hogy hol kendácsolják össze, talán az elmond valamit. De nagyon durva összekendácsolási hibáról még nem hallottam.



    

Jose 3950 2008. május 21. 14:28   Válasz erre: 3949
A tartósságról jól szóltál! Lehet, hogy egy álom, hogy megtartani a jelenlegi paripát és mellé újítani, de ez olyan jó lenne.
    

Vilman 3949 2008. május 21. 11:01  
Nagyjából igen Jose. Nem azt akarom mondani hogy meguntam az XJ-t, csak már másra vágyom. Egy kissé sportosítani akarom a gépparkomat. Félreértés ne essék, nem vágyom hipermodern sportmotorra vagy zsír új túragépre. Engem sosem fogtok pl. '94-esnél újabb GSX-R-el látni. Nekem mindíg ezek a nagyjából '83-'95 közötti kiadású gépek tetszettek és ebbõl fogok válogatni mindíg. Hogy miért? Mert ebben az idõszakban a japánok túlélésre tervezték a motorjaikat. Nem úgy mint most. A 2005-ös kiadású GSX-R-1000-ek TÖBB MINT FELE már bontóban van.
Vagy összetörték, vagy szétforgácsolták belülrõl.
    

Jose 3948 2008. május 21. 08:26   Válasz erre: 3945
Tudsz élni! Most akkor tele vagy friss élményekkel.Azt nem is kérdezem, hogy jól érezte-e magad :-)) A buszos utat viszont nem irigylem, mert Görögbe is elég volt busszal.Idén már inkább kocsival riccenünk nyaralni.
Vilman! Kiforrott benned a csere? Azért azt a csavar témát még megoldod nem? ;-)) Az elsõ két típus valamelyikébe én is beneveznék és a min 750 is klappol.Mondjuk a Suzuki DL650
kivétel lehetne nálam dobozokkal :-O
    

Vilman 3947 2008. május 21. 00:32  
Na asszem lassan árúba bocsájtom majd a paripát. Elõször titeket kérdezlek meg :Netán érdekel-é valakit az '1988-as kiadású, korához képest jó állapotban lévõ XJ 900 31A típ. motorkerékpárom ?

Nekem nem sûrgõs a dolog. Tudok várni mondjuk 1-2 hónapot és aztán meghírdetem. Csere is lehetséges, értékegyeztetéssel is. Akik helyette szóba jöhetnek : Diversion 900, FJ 1100/1200 , régebbi GSX-R-ek, de minimum 750-es legyen a gép.
Irányár : 450e Ft.-
    

Vilman 3946 2008. május 21. 00:14  
Nem, ez nem valószínû Berber, de igazad van, én is hallottam már ilyen esetrõl.
Jose, na szerinted milyen szakos vagyok a héten ?
Hát rittig délutános...:D
    

imo 3945 2008. május 20. 22:42  
Hi mindenki !Kicsit elvoltam úgy 1600Km-re nem paripával!:-)busszal voltam a Belgáknál:-)
    

Berber 3944 2008. május 20. 17:03   Válasz erre: 3920
Vilman!
Határozottan emlékszem, hogy valamelyik fórumban, vagy a hírek között olvastam, hogy elõfordult olyan, amikor ellenörzött körülmények dacára "lazultak ki" elsõ féknyerg csavarok. Parkolóban hagyott motorokon, annak ellenére, hogy a szerelõ csavarrögzítõvel szerelte a tuskót. (ez meg is látszott a csavarvégen!!!!) A helyzet az, hogy egyesek, nemcsak drótköteleket feszegetnek nyakmagasságban, hanem villáskulccsal mászkálnak. Nem mondom, hogy veled is ez történt, de megeshet. Én elsõre fel se fogtam amit leírtak, de azóta figyelek. Mindenre. Szerencsére a van riasztóm," ..és nem félek használni!" :-D
    

Paragraf 3943 2008. május 20. 15:39   Válasz erre: 3932
A bowdened nagyon drágának tûnik. Ha jól emlékszem akkor nekem úgy 8E körül (összesen és nem külön-külön) cserélték le a gáz és kuplung bowdeneket Veszprémben a Tatainál (nehogy elmenj hozzájuk szereltetni, lehúzós társaság és kontárok). Szerintem más szerelõnél is megoldható lett volna olcsóbban a dolog (igaz ezek nem eredeti gyári bowdenek voltak, úgy lettek méretre vágva és elkészítve).
    

Jose 3942 2008. május 20. 11:06  
IMO Pajti is rendben :-)))
    

Jose 3941 2008. május 20. 09:20  
Vilman! Valszeg mégis neked van igazad talán 10*1,25-ös a menet és nem normál.Azért próbáld meg egy anyával is biztos ami tuti.:-))
    

Jose 3940 2008. május 20. 09:11   Válasz erre: 3939
Szerintem sima metrikus menetes és nem finom menetes , de azért légyszíves próbáld ki egy anyával,aztán várom a méretet.Lehet, hogy ma délután is megtudom venni és akkor hazafelé eldobom hozzád, ha nem délutános vagy.
    

Vilman 3939 2008. május 20. 08:33  
Oké de ez nem sima menetes ám. Majd lemérem és leírom mekkora.
    

Jose 3938 2008. május 20. 08:00   Válasz erre: 3937
Sajnos ilyen csavarral nem szolgálhatok, de ha kell akkor írd meg nekem a menet hosszát és akkor holnap(szerdán) tudok venni Veszprémben a KOmfortnál imbuszosat.A 200.-ft-os tételért nem kell bejönnöd.Ha így Neked jó.
    

Vilman 3937 2008. május 20. 00:00  
MagyaRországon, na. Jose, nincs véletlenül egy ilyen csavarod ???
Imo-val mi a rosseb van mán' ??? :D
    

Vilman 3936 2008. május 19. 23:57  
Jól van, abban igazad van Zsifi hogy csak hozzá értõ nyúljon hozzá, csakhogy szerintem te is tudod hogy ez itt Magyaországon nem így mûködik. Ha minden ilyen dologgal bevittem volna a mozdonyt a szervízbe, akkor most még a fékbetétekre sem maradt volna pénzem. :)
    

Jose 3935 2008. május 19. 20:34   Válasz erre: 3932
Nagy melód lehet a két kuplunggal :-)))))Hogy fogod beszinkronizálni? NEM sértõdik! Csak adta magát a zika.
Jó munkát! Ne felejtsél el alu vagy réz gyûrût venni a szemekhez mert azok csak egyszer használatosak!!!!!!!
    

Jose 3934 2008. május 19. 20:30  
Jó pap is......
    

kilajsanyi 3933 2008. május 19. 19:50   Válasz erre: 3932
elvesztem.

Nekem egy bowden van a taligán, ami a kuplungkartól a kuplungig megy. Bótba 8000 körül van.
Ha fékcsõre gondoltál, akkor kábé ennyi az ára, bár más kérdés, hogy én a gyárit vettem volna rá, nem a fémborításút. Remélem a tömítéseket és a csavarokat is cseréli a szerelõd.

Teleszkóp szimmering háromezerér' pár nem rossz, bár attól függ milyen. Folyadék sem rossz ár.
    

PER 3932 2008. május 19. 15:25  
hi!

MotorBázis a pacimhoz ezt küldte:
kuplung bowden (fém hálós) hátsó: 10045291 15330.-
elsõ: 10045393 19160.-
10045492 19160.-
- fék folyadék 10038240 2640.-
- teleszkóp szimering 10043303 2940.-

Ezt a bowdent kicsit nagyon drágának tartom...
    

PER 3931 2008. május 19. 15:24  
...
    

Jose 3930 2008. május 19. 12:24   Válasz erre: 3928
Ne idegesítsd magad Vilman! Kijössz hozzám kicsavarjuk, bekenjük, visszacsavarjuk és már mehetsz is a söröddel :-)
Még valami! Ha arra adod a fejed, hogy az elveszett csavart pótolod akkor ne sima csavarral tedd.A megfelelõ szilárdságut vedd meg (8.8).Imbuszosban biztosan találsz.
    

Zsifi 3929 2008. május 19. 11:22   Válasz erre: 3928
Nem bántani akartalak. Inkább a késõbbiekben otthon barkácsolókat akartam elriasztani..)
Azért felelõtlenség, mert féket javítani csak az ahhoz értõ tanult szakembernek szabad.
Sajnos sok esetben a szervízekben sem megfelelõen felkészültek a szerelõk..((
Számodra annyi a tanulság, hogy a következõ szervíz elõtt, bármit csinálnál tájékozódj...
Fizikailag nagyon sokan meg tudják, tudnák csinálni..
    

Vilman 3928 2008. május 19. 10:56  
"Ez felelõtlenség"

Nem, ez nem felelõtlenség kedves Zsifi. Életemben nem gondoltam hogy menetrögzítõt kell használni a féknyereg csavarjához. Ha tudom, használok, hidd el. Nem vagyok hülye.
Sosem használtam megmondom õszintén. Ezzel pedig nem vagyok egyedül..
    

Jose 3927 2008. május 19. 07:50   Válasz erre: 3923
Még jó, hogy nekem a fékbetét cseréhez le sem kell vennem a féknyerget. Az tény, hogy ilyen biztonságtecnikai alkatrészekhez kell a menet rögzítõ.Én mondjuk az hasidom csavarjait is megkínáltam vele.A féktárcsa csavarjairól nem is beszélek.Az elõzõ megbontásnál a szerelõ (ami nem nálam volt) viszont nem sima rögzítõt rakott rá az tuti, mert szombaton vert a víz a csavarok lazításánál.Jó hogy több csavart rendeltem hozzá, mint ami az elsõ fékekhez kellett.Volt olyan csavar, amit csak hidegvágó indított meg.
    

Jose 3926 2008. május 19. 07:41  
Jó reggelt!
Vilman!
Ha jársz Öskü felé, akkor van egy behûtött söröd is (haza is viheted) és nálunk tudunk a csavarjaidra tenni menet rögzítõt.Én megvettem egyet és azért a négy csavarért nem kell kiadnod 1427.-ft-ot a stiftre.Nekem a 24 csavarra érdemes volt beruháznom, Téged viszont megkínállak :-))
Bundi!
Köszi az ízelítõt! Igyekszem mihamarabb az általam készített fotókat is megosztani, de még a Arborétumos küldésekkel is lemaradtam a nagy fékszervizem miatt.Kecskemét igen jó és fárasztó volt, hatkor beestem az ágyba és reggel keltem.
Kilajsanyi!
Nagyon jól tudom, hogy nem sértésként írtad, nincs ezzel semmi gond! ;-) Az igazságot mondtad, de amennyiért én is vettem a Vasmadarat, anyiért robogót adnak.Igaz, hogy a mostani állapotában nem az az értéke mint vásárláskor, de nem sajnálom tõle a befektetett energiát és pénzt.Sok jó élménnyel hálálta meg.A tegnapi napon sem gondólkodtam rajta, hogy elmerjek-e indúlni egyedül Kecskemétre rutinozni egy délelöttre.A 24 óráson is ott leszünk és, hogy esetlegesen nem az elsõ helyen végzünk, abban sem az XJ lesz a hibás.:-)))ÁR-ÉRTÉK arány nagyon jó!Lehet, hogy ezt tudom rá mondani.
Antpeter!
Remélem a vizsgáid sikerûlnek és végre tudsz gurigázni!
Egy kalappal!
    

kilajsanyi 3925 2008. május 18. 20:58   Válasz erre: 3923
Márkaszervizek nem errõl szólnak sajnos.

    

Bundi 3924 2008. május 18. 20:49  
II. Kék Fény Vezetéstechnikai képzés Kecskemét
    

Zsifi 3923 2008. május 18. 20:18   Válasz erre: 3922
Ez nem ár-pénz kérdés...
Ez felelõtlenség...
Cseréltem már fékbetétet olyan motorban amin elõzõleg MÁRKASZERVÍZBEN volt a betét csere...nem volt egy csavaron sem rögzítõ..(((
    

kilajsanyi 3922 2008. május 18. 20:14   Válasz erre: 3920
Loctite 243 - 1600 Ft körül van.
    

Zsifi 3921 2008. május 18. 20:08   Válasz erre: 3920
Tisztán emlékszem hogy meghúztam mindkettõt rendesen...

Csavarrögzítõ nélkül összeszerelni a motoron féket, elég nagy botorság.....
    

Vilman 3920 2008. május 18. 20:05  
Majdnem megdöglöttem. A jobb elsõ féknyereg mindkét csavarja fellazult és elindult kifelé a helyérõl. A felsõ ki is repült, ha valaki a z M8-ason talál egyet, hozza má' be nekem Palotára...
Az alsó csavar félig volt a helyén amikor a palotai skála elé beértünk az elébb. Tehát egy fél csavar tartotta a féknyergemet kb 5 percen keresztül.
A mai napra prémium illeti meg az õrangyalomat, és kiutalok neki 3 nap jutalomszabadságot. Tisztán emlékszem hogy meghúztam mindkettõt rendesen...
    

stiell 3919 2008. május 18. 10:32  
Sziasztok
Yamaha xj 600 -a hozz keresek gyujtáselektronikát és egyébb alkatrészeket.
Akinek akad ez az az legyen oly rendes és ir néhány sort az ovo4@freemail.hu -ra.
Elöre is köszi aki ir és van neki némi plusz cuca. nekem is van ez az igy csereüzlet is mehet.
Üdv Stiell
    

kilajsanyi 3918 2008. május 17. 19:32   Válasz erre: 3917
jaja, öccse.


    

antpeter 3917 2008. május 17. 19:25   Válasz erre: 3915
A marci az öcséd?Vele jártam motorjogsira Veszprémbe.
    

antpeter 3916 2008. május 17. 19:24   Válasz erre: 3908
Csak annyit szólok hozzá itt két tétel tanulása között,hogy nekem is megfordult a fejemben esetleg egy másik,újabb motor vásárlása,de ez csak elvi síkon,hiszen ezt sem használom ki.
Mondjuk az XJ-vel meg vagyok elégedve,de ha újítanák,akkor azért nem venném mégegyszer ezt a típust,mert az újabbakat (gondolom a könnyítés végett) már lánccal szerelnek a jó öreg kardán helyett.Nekem az FJR 1300-as nagyon tetszik,de csillagászati áron van.A Hondának a Deauville típusa,ami szintén kardános,és túra jellegû nagyon tetszik.
De marad nálam az XJ egy darabig,az biztos.Június 16-án lesz az utolsó vizsgám.Ekkor lesz a szakdolgozat megvédése+szóbeli vizsga is.Utána valamikor már szeretnék egy pár napot motorozni is.

    

kilajsanyi 3915 2008. május 17. 19:22   Válasz erre: 3914
Öcsém 1700 eurós Fazere '99-es volt. 80%-os gumik, 40e.km, újszerû lánc, gyári dob.

"http://picasaweb.google.com/nabasticz/GarageMiscPictures/photo?authkey=GCJD3gO-bd8#5184408064045984226"


    

Berber 3914 2008. május 17. 18:56   Válasz erre: 3913
Te félreértesz. Nem azt mondtam, hogy szar a kintrõl behozott, hanem azt, hogy azon is azonnal van mit csinálni, mert vagy öreg, vagy elhanyagolt, vagy ha jó, annyira drága odakinn is, hogy a határig sem érdemes hozni.
    

kilajsanyi 3913 2008. május 17. 17:40   Válasz erre: 3909
Nem sértésnek szántam amit írtam ez talán látszik. Általában nem szeretek magamnak sem hazudni. Az XJzés általában ott kezdõdik, hogy ezt lehet kapni a piacon ócsóér. Így lesz valakibõl XJ-s, nem pedig azért mert él-hal a típusért.

Berber.

Irdatlan sok motort hoznak be és messze nem olyan az állapotuk, mint ahogy azt Te beállítod. Az az urbán legenda része, hogy az import motor szar és sokat kell rá költeni. Sõt szerintem nagyon sok az olyan motor, fõleg az idõsebb gépek, amit odakünn 3-400 euróért árulnak, itthon lepapírozzák és már kész is a zsíros árú itthoni / tulajdonostól motor.

A, hogy valakiki az enyémet leugatja, fõleg egy FJR-es simán elfogadom, mert azért mégiscsak egy 8 szelepes kotlám van a középkorból :)

    

Vilman 3912 2008. május 17. 17:04  
Jose-t idézem :
"Mindezek után természetesen szívesem veszem ha összehozol olyan nem lehúzós-gusztustalan haszonnal ténykedõ felelõs érzésû személlyel aki nekem tudna egy jó állapotú XJ 900-at hozni 270+mûszaki+regadó árban."

Hát DETTO. Egy 900-as Diversiont én is bevállalnék akár valamivel több pénzért is mint Jose. Van egy iciripiciri félrtéve erre a dologra.

    

Vilman 3911 2008. május 17. 16:57   Válasz erre: 3900
Nesze Jose, mivel a csávó lengyel, nem fogtok találkozni mostanában, így a sört átvállalom :
Ez egy XJ900F
    

Jose 3910 2008. május 17. 15:16   Válasz erre: 3908
Van egy kis igazság a szavaidban. :-( Bevallom neked, hogy egy külföldrõl behozott paripán is ezeket kellene kicserélni mint én tettem eddig a Vasmadáron. Olaj, gyertya, (lánc nálam nem áll fenn de egy kintin biztos kiadás) kormánycsapágy kerékcsapágy, telók, fékek, gumik.Ezeket mind a saját és utasom érdekében csinálnám.Természetesen nekem is megfordult már a fejemben, hogy egy fiatalabbra ( inkább újra) kéne cserélni, de sajnos nem rendelkezem olyan erre fordítható szabad tõkével jelenleg, ami kéne hozzá.Mivel nagy részét saját magam csinálom rajta szakmai felügyelettel, így az anyag költség a nagyobb tétel egy szervizelés alkalmával.Felhívom a figyelmedet, hogy eddig nem kellett egy olyan programot sem kihagynom(nunk) -lekopogom-az öreg
"talicska" esetleges hibája miatt amit elterveztem(tünk).Amiket megcsináltam (csináltattam) eddig, az mind a biztonságos közlekedés miatt és nem a mozgásképtelenség miatt lett javítva.Még ennyit sem kellett volna tennem, ha nem egy pöcsfej, nemtörõdöm lett volna az elõzõ gazda.
Mindezek után természetesen szívesem veszem ha összehozol olyan nem lehúzós-gusztustalan haszonnal ténykedõ felelõs érzésû személlyel aki nekem tudna egy jó állapotú XJ 900-at hozni 270+mûszaki+regadó árban. Akkor elkezdem hírdetni a Vasmadarat ezt megigérhetem. Nem azért járok és tartok rendben egy 26 éves vasat, mert ennyi az igényem! Azt viszont nem igérem meg, hogy egy fiatalabbal kevesebbet törödnék :-))
Kész a fék! :-)) A próbakörrõl és a rutinozásról visszaérve írtam ezt a könyvet :-))
    

Berber 3909 2008. május 17. 07:32   Válasz erre: 3908
Tudod valahogy ez is benne van abban, hogy itt többen XJ-zünk. Ottvan Jose is, a 26 éves paripájával, vannak gondja, mégse cseréli le. Valahogy apróban jobban elmegy a dolog mint egyben. Aztánmeg azt tudni illik, hogy az olcsón megvett külföldi gép, ha behozod, hoz magával egy csomó elhasznált, cserélendõ problémát is... (gumik, láncok, olajak, perselyek...) ugyanis azért adják el, mert a teljes szervíz már vetekszik a gép árával, odakint... It ezek a gépek havonta, kéthavonta csak kicsit kérnek. Épp ezért tarthatók fenn. Paragrafot meg ismerem, amekkora szeretettel gondozza azt a gépet, inkább becsülendõ mint leszólandó a "talicskálya". Kicsit gondold meg mit szólsz máskor. A Te gépedet is leszolhatná, egy új FJR 1300-as gazdája, azt meg egy BMW K1200S-s, azt meg egy MV Augusta F4-es és tudnám sorolni, a Y2K-ig is akár. Tehát nem a Te géped van a toppon, és mivel topp sem létezik, azt godolom mindenki arra büszke amije van, és hidd el többet ér amit beletesz saját kis kezével, mint amit megvehet. Grrrr...
    

kilajsanyi 3908 2008. május 16. 23:38   Válasz erre: 3905
Te, megéri egy ilyen öreg talicskára ennyit rákölteni?

250 körül már totál fasza állapotú XJ600-at lehet behozatni, ami papírral együtt is is megáll 350 körül. 92-95ös évjáratig. Nem kell a sok makkmarciból kiindulni aki itthon aranyárban akarja eltolni a bringáját.

Engem majdnem megevett a penész amikor 1000 euró alatt látok ilyen fiatalabb XJ-ket. 900-asok is már vannak 1300 eurótól. Sõt TDM-ek és hasonlóan jól használható más márkájú túraféleségû motorok.


Persze ez mind magánügy meg magántárca, csak úgy eszembe jutott, mert ezekkel a régi vasakkal idõvel csak a folyamatos pénzköltés van motorozás meg lófasz.
Egy idõ után átütnek majd a gyertyakábelek, megdöglik a trafó, szétrohad a mûanyag,csapágycserék, szívótorok,olajfogyasztás, ami persze mind-mind javítható csak kérdés van e értelme.


    

Paragraf 3907 2008. május 16. 22:52  
Mi lelte a sportmotor.hu-t? Már a 2. alkalom hogy nem elérhetõ ,pedig tettem fel oda képeket az "új" ülésemrõl. :(
    

Jose 3906 2008. május 16. 11:16   Válasz erre: 3904
Ma is paripával jöttem, mert tegnap 9-kor már teszteltem és biztonságosnak nyílvánítottam. :-))
    

Jose 3905 2008. május 16. 11:15   Válasz erre: 3904
De bizony lesz hátsóm (csilli-villi) és ami a hátsón van most az megy elsõnek jobbosra.A hátsót cserélték az tuti és szerintem nem figyelték a vastagságot rajta.Sõt amikor én cseréltem a pofákat nekem is csak az volt fura, hogy a kézhez kapott pofa vastagsága miatt nem ment be egy az egyben és csöppet kellett belõle csiszolnom.De én nem is gyanítottam, hogy ilyen eltérés lehet a kettõ tárcsa között.
A furatok és az átmérõ is egyezõ pedig.Tényleg rafkósak ezek a Japók.Most hátul nem belsõ hûtésû lesz fenn ennyi lesz a változás. Fúrt hõtésû angyalom.+egy fékpofa garnitúrát kap hátra.
    

antpeter 3904 2008. május 16. 10:26   Válasz erre: 3902
Tehát akkor már hátsó kereked sem lesz:-()Így már nehéz gurulni.:-)
Nekem eszembe se jutott volna.Jó ötlet.
    

Berber 3903 2008. május 16. 09:12   Válasz erre: 3902
Ezt már azért nem hiszem el! Ez nagyon durva! Ennyire a Japó sem Japó! :-OO
    

Jose 3902 2008. május 16. 09:01   Válasz erre: 3901
A harmadik variáció lépett életbe.Azt ajánlom mindenkinek, hogy mielött sietségében fejest akar ugrani, nézze meg, hogy van-e víz a medencében.Világosabban: A hátsó féktárcsámról kiderült, hogy az frontos.A kis naív én ilyenre nem gondoltam.A különbség a tárcsa vastagságából adódik csak.Így a kezemben van már egy vadi új hátsó tárcsa.A jelenlegi hátsó pedig megy elõre és azért, hogy a hülyének legyen szerencséje is pont a jobbos tárcsámban van a huppanás. :-)))) Remélem így minden megoldódik.
Szép napot Mindenkinek! ;-)
    

Berber 3901 2008. május 16. 07:39   Válasz erre: 3899
Nem igaz, hogy ez a legolcsóbb megoldás! Bár lenne több idõ!
    

Jose 3900 2008. május 16. 07:35   Válasz erre: 3890
:-DDDDDDD Szívesen megnéznék egy olyan palit, aki xj-vel egykerekezik.Egy sörre tuti meghívnám. :-))))
Na valaki?!
:-)))Persze nem az enyémmel!
    

Jose 3899 2008. május 16. 07:32   Válasz erre: 3891
Hali!Szerintem alkudj meg a pécsi sráccal és próbáld megvenni azokat a zsír tárcsákat.Hidd el megéri mert az utángyártott darabja 25.600.- és még az eredeti árát ma tudom meg.Tegnap összeraktam a régi tárcsákkal.Indikátor óra kimérés volt utána és a jobbosom mutat 5-6 százados kiingást egy ponton. A balos pedig még egy század sincs talán így egy harmadik variáció lépett fel.Majd beszámolok okulásként.Ma megpróbálom rövidre zárni és hétvégén megcsinálom toppra (remélem)
    

kilajsanyi 3898 2008. május 15. 21:25   Válasz erre: 3897
agyrém bazzeg

    

antpeter 3897 2008. május 15. 21:23   Válasz erre: 3896
Igen,ez rendõri hozzáállástól függ,de talán nem szõröznek ennyire.Amúgy az érvényességi hosszabbítás is csak annyiból áll,hogy megnézik a sértetlenségét a csomagnak,és nyomnak rá egy pecsétet x összegért.Azt hiszem a gyógyszertárakban csinálnak ilyent.
    

kilajsanyi 3896 2008. május 15. 21:18   Válasz erre: 3894
Steril cuccok vannak benne vákuumcsomagolva. Értem én, hogy 3 év, de ha nincs kibontva akkor csak nem basztat érte.

    

antpeter 3895 2008. május 15. 20:58   Válasz erre: 3894
Így visszaolvasva a fórumot IMO kollega internet szolgáltatót vált?
    

antpeter 3894 2008. május 15. 20:57   Válasz erre: 3893
Azért ajánlom mindenkinek,hogy ellenõrizze az elsõsegély dobozát,mert a rendõrök most erre mentek rá.Van rajt egy érvényességi dátum is,amit 3évente meg kell hosszabbítani.Én is most vettem.
    

antpeter 3893 2008. május 15. 20:55   Válasz erre: 3892
Nem belsõ hûtéses.De jó,hogy megnyugtattál:-)
Ma volt mûszaki vizsgán,arról két évig le van a gond.(mondjuk sok gond nem volt vele)
Nem baj,majd spórolok az elsõ fékkel,és a hátsót használom,vagy azt sem :-(D
    

kilajsanyi 3892 2008. május 15. 20:11   Válasz erre: 3891
A 4,5 már alsó határ ha nem belsõ hûtésû a tárcsa.
    

antpeter 3891 2008. május 15. 19:30   Válasz erre: 3886
Jose!
Mennyi lesz a féktárcsa?Milyen vastag a mostani féktárcsád?
Én lemértem,nekem az egyik 4,5 mm,a másik 4,6 mm vastag.
    

kilajsanyi 3890 2008. május 15. 15:50   Válasz erre: 3889
felõlem...
hun tali?
    

Jose 3889 2008. május 15. 15:49   Válasz erre: 3888
Én most csak egykerekezve tudok :-(( Téged nem zavar? :-))
    

kilajsanyi 3888 2008. május 15. 15:15  
valaki délután itt a környéken egy kallert? többre nincs idõm, mert holnap meló.

    

fishbence 3887 2008. május 15. 14:05  
A flúgos futam Komárom környékén zajlott, és benézett imo is. Azóta én sem hallottam felõle.
    

Jose 3886 2008. május 15. 09:16   Válasz erre: 3885
A motor tömeget mi is észleltük, csak nem tudtuk leolvasni a kikötözött feliratot, így tudatlanok maradtunk.
    

Berber 3885 2008. május 15. 05:47   Válasz erre: 3883
Hát ez nem gyenge! Láttam vagy 200 motorost, azt senki se tud róluk.
Szombaton, Sümegnél meg Honda CB találkozó lehetett, mert ennyi "darazsat", egy helyen még életemben nem láttam! Frankón tele volt velük a NAGY parkoló!
    

kilajsanyi 3884 2008. május 14. 17:18   Válasz erre: 3879
Bázz, mintha egy XT600ról szerváltad volna azt a lámpát! :)



    

Jose 3883 2008. május 14. 15:48  
MICSODA VÁLTOZÁSOK VANNAK ITTEN MEG!
Bundi! Új gépet vettél? Nekem így is bejön és tényleg más és egyedi.
Kilajsanyi!
Mindegy nekem, hogy kardán vagy lánc csak legyen valami.
Berber!
Nem valami flúgos futam volt?
Pragraf!
Ha olyan párnás lenne a hátsód, mint az enyém, akkor megspóróltál volna egy áthúzást.
IMO-t még mindíg várják a bejáratnál!!! Hát lassan felhívom!
Nekem meg tárcsa csavarok rendelése és új tárcsa néz ki.
Nem lehet(illik) a motorok tárcsáit szabályozni és nincs is rá hivatalos tûrés határ.Az alsó méret jelölés tájékoztató adat, hogy az alatt nem lehet már használni.Az enyémek nagyon lécesen vannak felette, így egy le kell szoknom a dohányzásról, hogy legyen tárcsa.Guriga elsõ kerék hiányában kilõve jövõ hétig.:-(((
    

Paragraf 3882 2008. május 14. 15:20  
Levettem az ülést a géprõl és elküldetem faterommal egy ismerõshöz, hogy rakjon rá 1 réteg puha szivacsot, mert nagyon nyomta legutóbb a sejhajom. Kíváncsi vagyok hogy mit hoz ki belõle az öreg. Kap új huzatot is (fekete). Mire hazamegyek, elvileg kész lesz, majd akkor pakolok fel róla képet.
    

Bundi 3881 2008. május 13. 20:57   Válasz erre: 3880
Jól van na :-( Idomka és a lámpán van :-(
    

Berber 3880 2008. május 13. 20:48  
Namost ezen hol van a fejidom? :-O Mert mintha azt ígértél volna!

Más!: Nem tudja valaki, hogy vasárnap miféle motoros verseny lehetett, mert rengeteg csoporttal találkoztam akiket nagy, narancs szín számozású motorok vezettek... a számok a szélvédõkre voltak felragasztva, és idõnként térképszorongató, tanácstalan csoportokba is botlottunk. Ez most mi volt?


    

Bundi 3879 2008. május 13. 20:32  
Sziasztok! Megtörtént az átalakítás. Nekem õszintén mondom tetszik, de teljesen más lett a Paripa karaktere. Persze nem volt egyöntetû a tetszés nyilvánítás, de nincs is ezzel semmi gond. Holnap tesztelem a szélvédelmet, illetve még az elsõ irányjelzõk felszerelése van hátra.
    

kilajsanyi 3878 2008. május 13. 16:41   Válasz erre: 3874
ha láncosod lenne, akkor meg a kardánra találnál ki valamit :P
    

PER 3877 2008. május 13. 15:41  
Köszönöm.

2 nap alatt beletettem 300Kiló-Misit:D
Hát még ha lenne idõm munka helyett motorozni:D
    

Jose 3876 2008. május 13. 15:21   Válasz erre: 3875
Én ahogy nézem a kilóméter fogyasztásodat Te is rövidesen lecseréled kardánosra. :-))
    

Berber 3875 2008. május 13. 15:08   Válasz erre: 3874
Jó nagy szád van azzal a kardánnal...... :-(
    

Jose 3874 2008. május 13. 14:13   Válasz erre: 3872
HASZNÁLD EGÉSZSÉGGEL!Jó, hogy nekem nincs ilyen lánc problémám.:-))
    

PER 3873 2008. május 13. 13:51   Válasz erre: 3872
nem tárcsa, hanem lánckerék:)
    

PER 3872 2008. május 13. 13:51   Válasz erre: 3852
dacamopedtõl vettem a láncszettet.
Nagyon jól megy a kicsike:)
JT tárcsák és Iris O gyûrûs erõsített (aranyozott) 520-as lánc.
118 szemes, melybõl nálam 4 szemet ki kellett szedni:P
    

Jose 3871 2008. május 13. 09:35   Válasz erre: 3869
Sejtem mire gondoltál. :-DDDDD Majd próbálkozom így mint tavasszal a kiskutyák (tacskó a juhászkutyával).Nem vagyok egy verekedõs típus (ritka kivétel) de lehet, hogy tényleg meg kell ütnöm a csavarokat.Az edzett anyagok miatt csak a
jelzés szintût fogom majd alkalmazni azt hiszem.
Lehet, hogy az acélos testem árnyékolt? :-))))
    

Berber 3870 2008. május 13. 09:19   Válasz erre: 3866
Sajna NEM fülhallgató baj. Akkor az intercom is szar lenne. Viszont az 100% sõt a GPS is tökély. Sõt az itthonival frankón mûködött is! Nem fogom agyban, hogy mi a gond! Valami árnyékolásra asszociálok! Antenna.... Szerintem sok volt rajtad a ruha.....

"http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/poen/?vi=31424&c=50"
    

Berber 3869 2008. május 13. 09:14   Válasz erre: 3867
Beleteszel egy egyenes imusz/csillag/mittom én üthetõ végû csavarkulcsot, és ráütsz. Befújod csarlazítóval, hogy síkos legyen. Békénhagyod. Megint megütöd. (Közben bocsánatot kérsz:) Aztán lebeszéled róla. Fínoman. Mint egy lánnyal (16>és<18) :-DDD ha tudod mire gondolok.
    

Berber 3868 2008. május 13. 09:09   Válasz erre: 3864
Ajnye! Hát ez a Zsámbéki rom templom. Csak elugrottunk motorozni, azt meg se álltunk odáig! A hétvégét egy 600-700 km- nek saccintom.... :) 2x-is el kellett mennem tankítani!

    

Jose 3867 2008. május 13. 08:33  
Hilfe! Tegnap próbálkoztam a féktárcsák leszerelésével, de egyszerüen meg sem moccantak a csavarok.Valami tipp esetleg?
Tiszta pánikban vagyok :-)) A héten pedig jó lenne leköszörûltetni.
    

Jose 3866 2008. május 13. 08:29  
Üdv Mindenkinek!
Yami!
Köszi a kérdésedet! Kamillázás, Calcium pezsgõ, Claritin segített.Kifosztottuk az allergiás polcot a veszprémi patikában. :-( Ma reggelre már leapadt a duzzanat és nem néz rám fél szemmel a volt barátnõm.
Bundi!
Nekem ez a 2008-as év motorja is. :-))
Berber!
Angliába gurigáztatok? Tisztára olyan a rom. Szabad a gazda!
beszéltem az Öcsémmel a pmr hangról és azt mondta, hogy Õ egy mp3-val lõtte be a fülesek pozícióját a bukóban kb egy óra szüttyögés után.Azt mondta, hogy a fülhalgató poziciója nagyon fontos.Megpróbálkozom majd vele én is, hátha tényleg az volt a problematika.
Vilman!
Köszi a helyesbítést! Akkor inkább javítsam át a feljegyzésemet? ;-)
Antpeter!
Csobbanás elnapolásra került, de így is egy komplett program volt. Az Erdész pedig nagyon kedves volt velünk.A virágok Nekünk nyíltak.Berber jó idõre szervezte mert most volt a csúcs virágzás.Én is megúsztam a segre pacsit mert jó volt az idõnk is. :-))
IMO! Várnak a strand bejáratánál! Hol vagyol?
    

antpeter 3865 2008. május 13. 07:33   Válasz erre: 3846
Jók lettek.Volt pancsolás is?
    

antpeter 3864 2008. május 13. 07:30   Válasz erre: 3856
Merre voltatok?Nekem nem ismerõs a hely,de szép.
    

antpeter 3863 2008. május 13. 07:30   Válasz erre: 3861
Hi
Ha még nincs túlságosan elnyalva a csavarfej,akkor érdemes ütvecsavarhúzóval nekilátni.Én ezzel már blokkcsavarokat is szedtem ki kisebb nehézségek nélkül.Ha jársz Palotán,akkor megpróbálhatjuk.Úgy tudom,hogy saválló csavart Veszprémben valamelyk csavarboltban lehet kapni.
    

Berber 3862 2008. május 13. 05:48   Válasz erre: 3861
Pár deci megy bele mindössza. Tán még annyi se. :-) A csavar M4 emlékeim szerint, és mintha 10-15(?) mm sülyesztett fejü lenne, és !saválló!. A hossz fontos. A kiapplikálás nem sikerül, nagyon megszívhatod. Nekem a fej lefúrásával sikerült. Neked remélem egyszerûbb lesz.
    

Paragraf 3861 2008. május 12. 21:49   Válasz erre: 3857
Berber, meg tudod nekem mondani hogy mekkora csavar kell a mellsõ fék olaj tartályához? A héten beszerezném õket és kiaplikálnám valahogy azokat a szarokat amik éppen fent vannak mert min alatt van a fékolajszint.
Fékolajat milyen idõközönként érdemes fullra lecserélni és mennyi megy bele a vasba?
    

Paragraf 3860 2008. május 12. 21:45   Válasz erre: 3858
Mindig csak esténként volta kint. Vasárnap délután 5 körül mentem ki, de mind3 alkalommal pontosan ugyanot álltam meg (egy piros ETZ mellett a bal felsõ ficakban). A vasárnap este nem kicsit sikerült pörgõsre, régen zúztam ekkorát. Van egy képem, amin éppen sörtõl ázik a pólóm, a drágalátos bátyám leburított viccbõl :)
    

Yami 3859 2008. május 12. 20:03  
Sziasztok!Visszaolvastam jó pár oldalt itt is folyik az élet ráadásul Bundi is írogat legalább így beszélhetünk ha már a túrán nem jött össze.Berber senki nem cikizett az irányitás miatt jól vezettél minket a szar utakrol meg nem te tehetsz.
Jose mi van Kriszta szemével?javult valamit?
    

Vilman 3858 2008. május 12. 19:49  
Nem Jose, csak tudod külön motorparkoló volt mert mocival és autóval nem lehetett bemenni a fesztre.
Ja és egy pontosítás : Ferrodo FDB 337 ST a fékbetét pontosan.
Tehát nem nyikorog és akkorát fog mint az állat. :)
Paragraf ezek szerint elkerültük egymást. Na, majd legközelebb...
    

Berber 3857 2008. május 12. 14:40  
Na még egy telefon fotó, az utasomról!!!! :-DDDDDDD
    

Berber 3856 2008. május 12. 14:36  
Ma is nyomtunk egy kisebb kanyart!
    

Bundi 3855 2008. május 12. 13:05   Válasz erre: 3853
Bizony :-)) Azt is tudom, hogy születésekor a 274-ik volt a sorban. Illetve, hogy az XJ típus (hogy pontosan melyik még nem tudom) 1984-ben Japánban az év motorja volt!

Természetesen nem találtam képet, a szerelés holnapra marad :-(
    

Jose 3854 2008. május 12. 10:17   Válasz erre: 3851
Mi az Vilman részegen ott is hagyta a paripát? :-))
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők