PER | 3753 | 2008. május 2. 21:20 | Válasz erre: 3752 |
Iris-re azt mondták, h gagyi... Tudnál üzletet mondani? 40 körül láttam csak a neten:S én max 25e-rel számoltam:S Google a barátom és éppen azt bújom most is, de sok szemetet dob ki. Louis-ban is elég drágán láttam. |
kilajsanyi | 3752 | 2008. május 2. 20:45 | Válasz erre: 3751 |
118 szemest meg kell venni hozzá. 16/48 a gyári lánckerékáttétel. DID, RK, Regina, Iris láncokból JT, Sunstar lánckerekek amik itthon kaphatóak, népszerûek és jók. |
PER | 3751 | 2008. május 2. 20:39 |
Srácok, XJ600-ra milyen lánc kell? Hány szemes? Tudnátok nekem esetleg konkrét típust mondani? Minõségi érdekelne. |
Paragraf | 3750 | 2008. május 2. 18:37 |
Nem bírtam magammal és a 70 kilómmal, meghajlítottam a vasat és felraktam. Most nagy az öröm :D
![]() |
kilajsanyi | 3749 | 2008. május 2. 13:42 | Válasz erre: 3743 |
Jose, ráérek ma. Olajszûrõ? :) meg van egy eladó metzeler lasertec-em. elsõ gumma, talán 3000-ret futott gumi. Ha valakit érdekel szóljon. |
PER | 3747 | 2008. május 2. 12:36 | Válasz erre: 3738 |
Hali! Milyen fékolaj van?:) Nekem pont most kellene cserélni:) Mennyi az annyi? Mennyit engedsz a felébõl?:D Széles utat! Sejben |
Halal | 3746 | 2008. május 2. 10:37 |
Egy par szot szeretnek hozzafuzni a fekolaj temahoz, cimszavasan Egy kemiai olajrol beszelgetunk, ami mint minden chemikalia, bizony oregszik. Emellett vannak bizonyos hatasok, amik erik ezt a "szert", tobbek kozt a Berber altal emlitett "szennyezodesek" mellett hohatasok, esetenkent hosokkok, paratartalom megkotodese, stb stb stb Mivel egy biztonsagi berendezesrol beszelgetunk, a gyartoknak felelosseguk van. Egy fekberendezes miatt bekovetkeztetett baleset eseten a fekfolyadek okozta balesetet nekik kell viselni. Reszint ezert is gondosak, hogy meddig szavatoljak a termekuk megfeleloseget. Ez sokszor nem azt jelenti, hogy azutan rossz, de addig az ideig garantaltan jo, megfelelo tarolas/hasznalat mellett (gondoljatok csak bele egy konzervbe, vagy egyeb termekbe...szerintem mindenki talalkozott mar tokeletesen eheto szavatossagi idon tuli elelmiszerrel, vagy egy folyekony szappant sem dobsz a kukaba, amig nem budosodott meg) Szoval sokan vagyunk ugy vele, hogy fekfolyadekot nem cserelunk, mert bizony ezt az ember erzi, hogy szukseges vagy sem, de bizony motorolajat is csereltem mar le korabban az eloirtal, mert latszott, hogy "igenyli a cseret" Szoval igen, a gyartok "kitalaltak" ezt a idore vetitett cseret, de nem "csak" passziobol...velhetoen...ugyan ugy, ahogy egyeb hidraulika olajok eseteben is igy van. Fogadjatok el, hogy minden oregszik...nem hiszitek? Nezzetek csak tukorbe reggel, es nezzetek ra a gyerekeitekre! :) Ugye-ugye...pedig par eve meg vigan hagtatok hajnal 2kor az asszonyt Ti is, most pedig a baratok kozt utan mar a fogmosas is faradtabban megy (kivetel, aki poharban tartja a feje mellett ejjelre) :) Uff...de ezek csak az en eszreveteleim voltak! :S |
Berber | 3745 | 2008. május 2. 06:42 | Válasz erre: 3743 |
Igen írnak elõ, de kilóméterben, mégpedig sok kilóméterre. Ott is van kopó alkatrész és szennyezõdés. Az idõre vetített cserét csak a fékolaj gyártók találták ki. Újat mondok! A hûtõvizet is cserélni kell! (No nem az XJ-k ben:)) Az legalább indokolt.
|
Berber | 3744 | 2008. május 2. 06:37 | Válasz erre: 3742 |
Te Bundi ezek Magyar srácok? Mer akkor le a kalappal! A Japók így nyomják: "http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/poen/?vi=1628"
|
Jose | 3743 | 2008. május 1. 21:50 | Válasz erre: 3742 |
Ekkora masinával is lehet ilyeneket ? Biztos ez a munkájuk! :-) Berber! A fékolaj témában nem érzem magam kompetensnek.Jobban hisznek a "szervizes" marketingnek.Csendben azért megjegyzem, hogy ezeket az csere idõket nem a szervizek, inkább a gyárak írják elõ persze az alkatrész kereskedelem is egy üzletág.Ki tudja ki-kinek mennyit ad miért. :-) Paragraf! Már egy kis kihíváson is ilyen mélyen elgondolkodsz? Oldja meg katona! Hányszor hallottam, amikor nem indult be a lánctalpas búldózer a szentkirályszabadjai déli-végen. :-)) Mikor lesz már hétfõ? Na nem a munka miatt. |
Bundi | 3742 | 2008. május 1. 16:11 |
"http://www.youtube.com/watch?v=yZi7i7sQI8s&feature=related" Ízelítõnek :-) |
Berber | 3741 | 2008. május 1. 08:14 | Válasz erre: 3740 |
Sajnos alakítanod kell a rögzítési pontok idõközbeni változása miatt.
|
Paragraf | 3740 | 2008. április 30. 23:50 |
Ja, nem írtam le hogy mi tulajdonképpen a probléma. A lényeg az, hogy nem tudtam felrakni a vasra és most ennek az okát keresem (saját hülyeségem vagy tényleg nem lehet felrakni átalakítás nélkül).
|
Paragraf | 3739 | 2008. április 30. 23:47 |
Berber | 3738 | 2008. április 30. 21:40 |
Nem nyeltek le, még élek is.... mintha gondolkodóba estek volna. Na már ez is nagy eredmény! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Krisztiánnak van olcsó fékolaja, ha valaki cserézni akar! :-DDDD |
Berber | 3737 | 2008. április 30. 16:41 |
Jose nem bírtam.... beszóltam. Most mindenki engem fog útálni. Pedig sejtik, hogy igazam van, csak nem merik bevallani! Csakhát egyszerûbb az árral úszni.......:-DDDD
|
Jose | 3736 | 2008. április 30. 13:53 | Válasz erre: 3734 |
Mi lehet, hogy Sümeget vesszük célba.Kirándulás meg ilyenek.
|
Jose | 3735 | 2008. április 30. 13:52 | Válasz erre: 3734 |
Vp. Kistó u. Puwe Kft. Kültéri matt fekete szemcsés 1000 pengõ volt a két lap és a távtartók.
|
antpeter | 3734 | 2008. április 30. 13:46 | Válasz erre: 3733 |
Na arra kiváncsi vagyok.Hol csináltattad a mûanyagozást? Majálisra jön valaki a cseri erdõbe?Sör-virsli-hekkhal a jelszó:-) |
Jose | 3733 | 2008. április 30. 09:24 |
Jó reggelt! Kész a mûanyagozása a dobozaim tartóinak :-)))Hétfõn felkerülnek a dobozok, teszek fel képet. :-))Már nem fogok kilógni a brigádból és még pakolni is tudok.Majd csak jön a bukócsõ projekt ?! Irigykedem azokra akik a hosszú hétvégén motorozhatnak :-(( |
Jose | 3732 | 2008. április 29. 07:46 | Válasz erre: 3731 |
Én meg úgy voltam úttörõ, hogy nyolcadikban megfosztottak a nyakkendõmtõl de az osztály éves kirándulására vissza adták.A Balatonra mentünk fûrdeni és hogy a tanár felismerjen minket a tömegben, a nyakkendõt kellett felraknunk.Kár, hogy nem volt digitális fényképezõnk akkor. Úgy néztünk ki fürdõgatyában és nyakkendõben mint az idióták.Ez olyan mély nyomokat hagyott bennem, hogy azóta sem vettem fel nyakkendõt (még Snoopy-at sem)a fûrdõgatyámhoz. :-)) |
Vilman | 3731 | 2008. április 28. 23:22 |
Én voltam kisdobos ! Egy évig. De aztán - megbukott a rendszer...:DDD
|
Jose | 3729 | 2008. április 28. 15:55 |
Mindenki õrizze meg a higgadságát! :-)) Már posfestésen van a dobozok tartója és fényezésen a dobozok!Síkköszörûs is beizzítva, vihetem a tárcsákat szabályozni. :-))) +10 óra foglalatosság :-)) PER! Sajnos ilyen nagy melót szerintem itt senki nem tud bevállalni.Kisebb segítségekre persze mindenki kapható.Mivel majdnem mindenki volt itt a fórumon úttörõ vagy kisdobos ezért, ha tudunk segítünk.Határok az idõ hiánya miatt szûkösek azért.Gondolom ezt Te is megérted. Az ötleted a bartelre nem rossz.Próbáld meg a SEGÍTSÉG fórumon is.Lehet, hogy ott valaki pont olyan alkatrészekre vágyik, amilyenek Neked vannak. |
PER | 3728 | 2008. április 28. 14:21 | Válasz erre: 3725 |
Nézd, nem keresek havi fél millát, hogy egy 200 rongyos felújítást zsebbõl kivágjak. A láncot megrendeltem, elvileg héten meglesz. Éppen elég az egyéb költségeim mellett fenntartani a motort. EZÉRT kértem segítséget. Nem azért, mert spúr vagyok. Lehet, hogy valakinek éppen a robogóm burkolata kellene, vagy az ülése, vagy berugókar, vagy akármi és õ neki éppen véletlen van egy elfekvõ felnie...sose lehet tudni. Egy próbát, szerintem megér. A szervízbe 200 rongyot kértek volna a felújításért. Sajnálatos módon nekem ennyi összesen nem áll rendelkezésemre, így jobb megoldást nem tudok, mint a többi motorostól segítséget kérni, hátha valaki tud segíteni. Én a robogóval voltam úgy, hogy több 100 órát szeretem-bütyköltem. Sõt, ha olyan van, akkor még az utcán is megállok, hogy segítsek, ha tudok egy elakadt motorosnak-autósnak. Ez ennyire meglepõ lenne nálad/nálatok? Tudom, hogy amit felvázoltam, az több, mint egy egyszerû fogdacsavart és húzd dolog..ha ennyi lenne, akkor belevágnék egyedül is. Robogóval még elboldogulok, de a nagymotorokat nem szívesen piszkálom...nem szeretnék meghalni. Sajnálom, ha te úgy látod, hogy itt kizsákmányolást akarok eszközölni. Nem errõl van szó. Szeretem a motorom és becsülöm. Viszont nekem munkaeszköz a motor. Sokat járok a városba, így mennie kell. Ha nem megy huzamosabb ideig, akkor el kell adnom... Mert dolgozni muszály. Sajnos nem vehetek tartalékot és ha pénzem nincs másikra, akkor el kell adnom. Vagy tudsz jobbat? |
Jose | 3727 | 2008. április 28. 14:14 | Válasz erre: 3725 |
Jól beszéltél Kilajsanyi! Az óraszámot, ha összeadtam volna, akkor inkább több száz jönne ki. :-DD De nem bánom!És akkor Berber Kollégát nem is kérdezzük. ;-)
|
kilajsanyi | 3725 | 2008. április 28. 12:07 | Válasz erre: 3717 |
Te cimbi, belõtted magad egyébként? Krisztus koporsóját sem õrizték ingyen, ráadásul azért dolgozzon valaki Neked szívességbõl, hogy horroráron eladd a megzúzott láncnélküli cikázva járó motorod? Ha ezt sem vagy képes rendbetetetni akkor mi lesz ha nagyobb géped lesz nagyobb fenntartási költséggel? Itt javarészt olyan srácok vannak akik jópár(tíz , száz ) órát töltöttek azzal, hogy a lassan, vagy már a húsz éven is túl lévõ motorjaikat gyári állapotba hozzák és vigyázzanak rá. |
PER | 3724 | 2008. április 28. 11:24 |
hoppá...véletlen elnyomtam... új fejidom van rajta, de csavarral rögzítve... így magas fordulatnál berezonál..erre gondoltam a gumi alátétet. Szívesen mondanám milyen alkatrész kellene, de nem vagyok szerelõ, így nem tudom mi a baja. Most rendeltem meg a fogaskerék+lánc szettet, mert az eléggé halott:P Várom még mindig a lelkes szerelõk segítségét:) Esetleg bukócsõ is érdekelne a mocihoz. |
PER | 3723 | 2008. április 28. 11:20 | Válasz erre: 3718 |
80ig gond nélkül lehet kormány fogás nélkül menni vele...akár kanyarodni is...stabil. de 80 körültõl, már nem vállalnám be..annyira akkor sem vészes, de van pár centi szitája.. ha fogom a botot, akkor akár 170nél is csont nélkül megy. Semmi nehézség nem adódik vezetésnél.. Bár az utolsó borulás óta 120nál többel nem mentem vele (ezért kapott most új fényt), de semmi változást nem észleltem. |
Berber | 3721 | 2008. április 28. 07:19 | Válasz erre: 3717 |
Hali a fórumban! Kár hogy mint leendõ ex tulaj kerültél ide. :( de hát valakinek örülnie kell egy jó mocinka nem? Az meg úgy megy, hogy valaki eladta.... :-P Kereket pl innen tudsz szerezni: "http://cgi.ebay.de/Yamaha-XJ-600-Diversion-91-Vorderrad-17x2-50-Rad-Felge_W0QQitemZ220129151897QQcmdZViewItem?_trksid=p3286.c82.m20.l1116" "http://cgi.ebay.de/XJ600-FELGE-vorne-Vorderrad-Rad-XJ-600-DIVERSION-XJ600N_W0QQitemZ310039018820QQcmdZViewItem?_trksid=p3286.c82.m20.l1116" "http://cgi.ebay.de/XJ-600-Diversion-4LX-Vorderrad_W0QQitemZ250177096232QQcmdZViewItem?_trksid=p3286.c82.m20.l1116" A fejidom gumi alátétet nem értem. Komplett elsõ futómû is létezik, de nem feltétlen kell azt cserézni! Üdv. |
Berber | 3720 | 2008. április 28. 07:06 | Válasz erre: 3718 |
Nekem nem szitázik. Pedig bukott moci, egyenesített szárakkal. Ezért nem igazán értem a szitát az XJ-en. Valami interferenciás rezgésre tudok gondolni, ami ha több kicsi megjelenik, és szinkronba kerül, felerõsíti egymást. Ha 8-as van a kerékben az egyik kiváltó biztosan az lehet. Imo kolléga észrevétele alapján a lengéscsillapítók csúszóinak kopása és lötyögése miatt keletkezhet a szitálás, mivel a keréknek szabadsága lesz, és pont ilyen mozgást enged. Az is gyanús, hogy csak magasabb futásteljesítményû XJ-en jelentkezik. Hozzátenném, az én mocim még elõre le is van kicsit buktatva az egyengetés miatt, mégse rázza magát, viszont origin a csúszó persely. Alkatrészeket amúgy olcsón az e-bayrol lehet vadászni, de sajna ingyen még senkinek sem sikerült :-DD Ha leírod mi kell passzoklok linkeket. |
PER | 3719 | 2008. április 28. 00:02 | Válasz erre: 3718 |
80ig gond nélkül lehet kormány fogás nélkül menni vele...akár kanyarodni is...stabil. de 80 körültõl, már nem vállalnám be..annyira akkor sem vészes, de van pár centi szitája.. ha fogom a botot, akkor akár 170nél is csont nélkül megy. Semmi nehézség nem adódik vezetésnél.. Bár az utolsó borulás óta 120nál többel nem mentem vele (ezért kapott most új fényt), de semmi változást nem észleltem. |
Vilman | 3718 | 2008. április 27. 20:08 |
Üdvözöllek az XJ-fórumban kedves PER ! :) Mennyire remeg az a kormány és ez meddig (Km/h) tart??? Az XJ-k amúgy is hajlamosak a szitálásra nyócvan' körül, szal nem biztos hogy gond van vele...az én 900-asom is rázza az elejét annyinál. :) Többiek ? |
PER | 3717 | 2008. április 27. 19:29 |
Hali! Nékem is van egy '92-es XJ-m... Nemrég volt szervizbe (ismi meg akarta venni, õ vitte el). Állítólag 8as van a kerékbe(és valszeg a szelepnél ereszt, mert néhány naponta fújni kell..sebességtõl független módon ereszt le), az elsõ fék nem fog eléggé (valszeg fékolaj - tárcsa okés), illetõleg az elülsõ futómû görbe!? vagy valami ilyesmi. Nem vagyok nagy szakértõ, de én a futómû problémából csak annyit tapasztaltam, hogy 80 felett remeg a kormány (én ezt a keréken található sok súlyozásnak tudtam be) A kérdésem/kérésem az, hogy tudna-e nekem valaki szívességbõl (vagy pár sörért;)) segíteni a rendbetételében? Informatikus vagyok, így cserébe esetleg géphez tudok pár alkatrészt, vagy a számítógépet tudnám kitakarítani, mind szoftveresen, mind hárdveresen. Vagy akár programot is írhatok valailyen feladat elvégzésére. Alkatrészeket is szívesen vennék. pl: fejidomhoz gumi alátét, vagy ha a futómû cserére szorul, akkor ahhoz, ami kell..elsõ kerék (gumi elvileg jó, így lehet elég lenne csak a felni) Alkatrészekért pénzt is lehet tudnék szerezni. Vagy van egy mûködésképtelen robogóm (Malaguti CR1 Cross - kerekek, karbi, váz, ..stb. jó, csak a fõtenygely-dugattyú-gyûrû-henger szállt el)...azt fel tudnám ajánlani csere-javítás alapnak. Bármilyen megoldás érdekel, ami pénztárca kímélõ. Olajcsere nemrég volt motoron, kb 2000 km-rel ezelött. Vagy 600ért eladnám...akár üzembentartóival is. Vagy erõsebb gépre cserélném, ráfizetéssel. Bocsánat, ha ezt nem ide kellene írnom! |
Jose | 3716 | 2008. április 27. 11:59 | Válasz erre: 3711 |
Én csak az ablakból láttam egy párat ezekbõl a gépekbõl és a nyócason.Hát nem volt nehéz észrevenni hogy nem egy suzuki jön. :-) Minden túlméretes rajtuk.Olyan csúnyák, hogy szépek.
|
Jose | 3715 | 2008. április 27. 11:57 | Válasz erre: 3712 |
Amikor itt voltál, akkor mutattam, hogy ott mennek.Így nem mondhatod, hogy lemaradtál :-DDDD
|
Vilman | 3714 | 2008. április 27. 00:09 |
Faterom kinnt volt mint biztosító, és közben videózta is a vörsönyzõket egy kanyarban. Megnéztem a felvett anyagot, és azt kell mondjam hogy nem sz*rral gurigázik egyik sem... :)
|
Berber | 3707 | 2008. április 26. 13:47 |
Mivan? Itt mindenki elhalt? Má mindenki csak motorozik? Na majd jön az esõ!!!!!
|
Jose | 3706 | 2008. április 25. 15:33 | Válasz erre: 3705 |
Köszi!Remélem sikerül a lámpiont életre kelteni!
|
Bundi | 3705 | 2008. április 24. 20:36 |
Köszi jose a tanácsot, holnap megnézem a kapcsolót. Ment a honlap címe.
|
Jose | 3704 | 2008. április 24. 20:20 | Válasz erre: 3695 |
Na ez jó ötletnek tûnik! Bár olaszban nem sok 900-as XJ-t fogsz találni.Lehet, hogy a temperamentum miatt, de inkább vagy kihegyezett sportokkal nyomúlnak, vagy túra endúróval.Az tuti, hogy Pegasót, TDM-et, Transalpot gyorsan találnál.Szurkolok, hogy sikerüljön valamit találnod!!
|
Berber | 3703 | 2008. április 24. 09:44 | Válasz erre: 3702 |
:DDD Nem is annyira a kondimmal lenne a baj, hanem a térdem nem bírná. Most járni is alig tudok.... bemozdult egy régi porc darab. :((
|
kilajsanyi | 3702 | 2008. április 24. 09:41 | Válasz erre: 3697 |
Akkor kezdj el gyúrni. Egy fél év intenzív kondiépítés után talán ki tudsz menni egy 250-essel másfél , 2 órára úgy, hogy nem töröd össze magad. :)
|
Bundi | 3701 | 2008. április 24. 07:23 | Válasz erre: 3700 |
Gondoltam már rá, hogy meg kellene nézned, mert az elektromos része már az õrületbe kerget :-( Pedig motorikusan ktûnõ. Találtam a neten kapcsolási rajzot!
|
Berber | 3700 | 2008. április 24. 06:47 | Válasz erre: 3699 |
Kéne látnom azt a mocit. Nem mintha attól megjavulna, de talán többet tudnék mondani mint így messzirõl. Kapcsolót meg szerzünk!
|
Bundi | 3699 | 2008. április 23. 23:17 |
Sziasztok! A lábfékem nem mûködteti a féklámpát :-( Elromlott volna a kapcsoló? (van egyáltalán?) Esetleg valakinek elfekvõben egy eladó?
|
krisztian.fz6 | 3698 | 2008. április 23. 22:09 | Válasz erre: 3642 |
Ugy hallottam, hogy kb 24 ezrenként szoktak láncot cserélni a 600-as divin.
|
Berber | 3697 | 2008. április 23. 21:19 | Válasz erre: 3696 |
:-DDDD nem annyira nézegetném, inkább tekernék rajta egyet! Fel a pákozdi hegyekbe egy túrára! Sokszor nem kéne, de egyszer megcsinálnám! Utoljára Babettával mentem arra "motoron" :)))
|
kilajsanyi | 3696 | 2008. április 23. 20:56 | Válasz erre: 3693 |
krossz van itthon 5 darab, gyere ha van kedved , nézd meg. cr250,rm250, ktm mx 250 |
Vilman | 3695 | 2008. április 23. 19:44 |
Na igen, ismerek egy srácot aki hoz be gépeket olaszból. Egy hónapja hozott egy ZSÍR állapotban lévõ FZR 1000-et és nem több mint 260e (!) pénzt kért érte... lehet hogy beszélek vele. :)
|
Jose | 3694 | 2008. április 23. 15:50 | Válasz erre: 3693 |
:-DDDD egy kicsit sok lenne az! Én egyszer úgy szeretnék fiatalítani, hogy a Vasmadár is megmaradjon a kazánházban.Sajnos nem sok realitás van rá.Nem sértõdnék meg ha hozzám vágnának egy TDM-et :-)))
|
Berber | 3693 | 2008. április 23. 15:40 |
A baj az, hogy én is szeretnék egy nagyobbat, de úgy hogy ezt ne kelljen eladni! Meg szeretnék egy krosszt is, meg egy supermotót, meg egy pirosat, és kéket .....
|
Jose | 3692 | 2008. április 23. 14:23 | Válasz erre: 3685 |
Mindenkinél eljön egyszer az idõ, amikor fiatalítani akarna. :-)))Igaz a Ti kapcsolatotok sem mai!A 900-as ragaszkodáson nem csodálkozom.Nekem is nagyon bejön, fõleg ez a burkos.Mindíg irigykedem, amikor Berber is felpattan a fiatal 600-as finom hangú paripára és tova suhan.:-D Lehet, hogy olyannal kéne beszélned, akik hoznak be paripákat Csak hogy nyitott szemmel járjanak.Ha lenne valami akkor meg kimennél velük válogatni, tesztelni. |
Berber | 3691 | 2008. április 23. 13:16 | Válasz erre: 3689 |
fishbence | 3689 | 2008. április 23. 12:47 |
Vilman ez a cikk pont arrol szól, hogy an kell hazahozni XJ 900ast Angliából :) "http://motorostura.hu/build.asp?Module=news&ActiveModule=news&ActiveMode=DisplayArticle&ArticleID=427"
|
Berber | 3688 | 2008. április 23. 10:52 | Válasz erre: 3687 |
Gondold át a külföldi lehetõséget is. Kb 120 eFt a plussz, és csak 260-al kell szorozni az árat. Egy link az e-bayrõl: "http://m6n.ebay.de/_Motorrader__xj-900_W0QQErstzulassung6a280a70Z20021774c0Q7c20001774beQ7c1998172347Q7c1997172346Q7c1991172340QQLHQ5fPrefLocZ3QQQ5feditaspZ1QQ_nkwZxjQ20900QQ_catZ9800QQ_sopZ2"
|
Berber | 3686 | 2008. április 23. 09:07 | Válasz erre: 3684 |
Teljesen normálisár szerintem.... fõleg ha nincs benne 100000 km és nem volt apróra törve.
|
Vilman | 3685 | 2008. április 23. 09:03 |
Azé' kérdezem mert arra gondoltam hogy esetleg frissíteném a gépparkot. Na nem mintha gondom lenne a Secával... Csak 900-as Divi érdekel.Semmi más. |
Vilman | 3684 | 2008. április 23. 09:01 |
sHácok mennyiért lehet vajon mostanában 900-as Divit találni ??? Néztem egy csomó oldalon, pl haszáltautó és -II-motor.hu-n is, de csak kettõt találtam. Azok ilyen 800e Ft körül voltak, 8-10 évesen. Az reális ár ? |
Jose | 3683 | 2008. április 23. 08:43 | Válasz erre: 3682 |
Most sem megvágtak!!!!!! Visszavontam a kérelmemet.A napokban méréseket végzek (tolómérõ, indikátor óra) és meglátjuk mit mutat.Elsõ mérésre azt adta ki, hogy még túlméretes vagyok, így ha az indikátor óra nem mutat túl sokat, akkor szabályozás.Mivel belsõ hûtéses a tárcsám ezért nem akarom a full alsó határra szabályoztatni.Ezen a héten kiderül.Vasárnap viszont mehetek oldaldoboz tartó próbára:-))
|
Berber | 3682 | 2008. április 23. 06:55 | Válasz erre: 3681 |
Te aztán nem ám megint megvágnak, és leshetünk mint hal a vízben! :-(( Mostmár be KELL mérnünk a KM órát!
|
Jose | 3681 | 2008. április 22. 16:00 | Válasz erre: 3680 |
A második variáció a valós mert igen rendes volt a "motoros" alkalmazott.Mert a motorosok legalább összetartanak ! :-))Visszavontam a mûszaki kérelmemet.A minimum méretem meg van a tárcsán is szerepel.Ha azzal van a gebasz akkor csere lesz.A tárcsának nincs válla, de már ennyi év alatt biztos volt szabályozva.Majd rámérek oszt meglátjuk.Köszi a felajánlást! |
kilajsanyi | 3680 | 2008. április 22. 14:53 | Válasz erre: 3678 |
Ha kell tudok segíteni a szabályoztatásban csak a tárcsáid minimumméretét tudd meg. Fura, mert ha nem tud egyenletes eredményt produkálni, akkor is ki kell, hogy tudja nyomtatni a szar eredményt. Autónál dettó. Itt is megkaptam amikor szar volt és abból a görbébõl látni, hogy hol a gebasz, hol kell nekiállni. Elõfordulhat az még, hogy azért nem nyomtatta ki, mert akkor regisztrált volna és csekkolni kellett volna a mûszaki díját. Még ezt tudom elképzelni, bár ezt is nehezen. |
Jose | 3679 | 2008. április 22. 14:20 | Válasz erre: 3672 |
Következõ mûszakiig utána járok pad nélkül is.Én megcsináltam vagy csináltattam eddig mindent rajta.Nem akarom az asszony megölni és másokat sem!Ha a tárcsa lesz a hibás, akkor meg csere.A biztonsággal nem játszom.
|
Jose | 3678 | 2008. április 22. 14:16 | Válasz erre: 3670 |
Május 5-re kaptam idõpontot.Így nincs semmi akadálya a gurulásnak (remélem) Az állomásra nem engedtek be így nem tudom milyen érték volt az eltérés.A srác azt mondta, hogy a számítógépen nem tud egy egyenletes eredményt produkálni ezért nem jó. A fékpofák cseréje óta van egy kis egyenletlenség a fogásnál, de csak igen lassú gurulásnál érzem .A gép egy kicsit élesebb lehet.Nem nagy mértékû és ezért csodálkoztam én is rajta, hogy ez már ekkora gond lenne.Még egy kicsit vasalok rajta és ha nem változik akkor kiméretem a tárcsáimat.Az a gáz, hogy az elõzõ garnitúra pofával nem volt ilyen jelenség, sõt ezekkel a pofákkal kétszer jobb a fékhatás. |
fishbence | 3677 | 2008. április 22. 13:28 |
Berber: 10én a komáromi turaversenyen asszisztálok, de a hétvégén gurgulászok. Biztosat még nem tudok mondani, péntek Kismaros-Dunakanyar látszik, szombaton meg Keszthely. Ha valakit érdekel valamelyik irány akkor beírom majd ide a fejleményeket!
|
Berber | 3675 | 2008. április 22. 13:13 | Válasz erre: 3673 |
Igazad van, de a hydraulika tömítés jó, és ugye alapból ilyet vettem. :-) Nem gurulsz?
|
fishbence | 3673 | 2008. április 22. 12:39 | Válasz erre: 3668 |
Benzin és gumi nem szeretik egymást. Mondjuk nem tudom mit tettél bele és hova :P de ha sima gumma és érintkezik a benzinnel akkor majd figyelgetni kell, nehogy megegye.
|
kilajsanyi | 3672 | 2008. április 22. 09:54 | Válasz erre: 3669 |
Ha ott vizsgáztatod, ahol nincs fékpad attól a fék még nem lesz jó. Mit mutatott a pad, mégis milyen ingadozást mért? |
Berber | 3670 | 2008. április 22. 08:57 | Válasz erre: 3669 |
A fene sem gondol ilyesmire! Ez a fékpad nagy szívatás! Itt fehérváron engem 2 nap alatt fogadtak... és nincs fékpad. :-S Igaz messze van, meg elkopna még a (fék)pofád is.. :-DDDDD Nézd a jó oldalát! Pihizhetsz! Csak Májusra meglegyen! |
Jose | 3669 | 2008. április 22. 08:00 | Válasz erre: 3668 |
Magyar ember találékony! Gratula! Én meg tegnap elmegyek mûszakira 9-re.Állok, sor, papírmunka,eltelik 1 óra.Jön egy srác, motort bevisz, motorral kijön, beszél:A mûszaki állomáson fékpad van a motorhoz is, elsõ fékem nagy ingadozást mutat a mûszer szerint, nem tudnak kinyomtatni rendes adatot.Kérdezem én, hogy most akkor buktam?Mondja rendes srác, hogy igen, de vonjam vissza a vizsga kérelmemet és jelentsem be a "kpm"-hez.Mondom ok.Megköszön.Tûz Vp.Természetesen elöttem egy rendõr autó és nekem nincs mûszakim.Megúsztam! Új mûszaki vizsga két hét múlva fékpad nélkül :-)) Addig még vasalom az új fékpofákat. :-)Ezt jól túlkomplikáltam mi? |
Berber | 3668 | 2008. április 22. 07:33 |
Jo reggelt fiatalok! Mindenki alszik? Jose. Tegnapra sikerült megoldani a benzincsap folyást! Elképesztõ! Már a bénaság! Bementem egy boltba javító kittért. Mondta eladó: 18 eFt. Mondtam én, hogy nem benzincsapot keresek, hanem tömítést, de gyorsan. Nem tudott. Nézem a Bikerworld-öt, ott ugyan ~5800,- de rájön ~2000 posta. Mondom kösz... Beugrok a Borsóhoz a motorboltba, mondta Louis 6000,- itt. Mondok, jó. Aztán vár-vár-vár. Szombaton mondja nekem, hogy nincs Wien-ben ilyen. Na ekkor lettem tök ideg! Ez 1 hétig nem derült ki! Tegnap bementem egy tömítésboltba, vettem 2db "O" gyûrût, baraktam, és nem folyat. Mindezt 70,- (nem írtam el! hetven)Ft-ért. Azért mit nem tudok, ha felbõszítenek!!!! |
Jose | 3667 | 2008. április 21. 13:12 | Válasz erre: 3666 |
max estebédre jó, mert nincs aki megetessen :-))
|
Berber | 3666 | 2008. április 21. 12:58 | Válasz erre: 3661 |
Hmmm.. ez most meghívás, vagy nem??? No mindegy, mamég itthon ebédelek. :-P
|
kilajsanyi | 3665 | 2008. április 21. 12:50 | Válasz erre: 3664 |
nézd a jó oldalát, legalább le tudod pucolni a blokkot rendesen és a szelephézagoz sem kell nõgyógyászkéz. |
kilajsanyi | 3663 | 2008. április 21. 11:26 | Válasz erre: 3662 |
szelepfedél, hengerfejhez nem, de a hengertalphoz igen.
|
NOrbixj | 3662 | 2008. április 21. 11:03 |
Hali mindenki Valaki nem tudja veletlenul hogy az XJ tömítésének (szelepfedel,hengerfej,hengertalp),cserejehez ki kell e venni a blokkot vagy sem ? elõre is köszi |
Jose | 3661 | 2008. április 21. 07:27 | Válasz erre: 3660 |
Maradt még a veresboros pincepöri anyagból! Nem szeretem kiszámolni az adagot.Nem volt valami vadregényes, de a végeredmény igen jól sikerült.Ezzel nem magam dícsérem, mert az asszony fûszerezett (bár amikor nem volt a közelben akkor tettem még bele borot meg fûszereket) mindenki megelégedésére. :-DD |
Berber | 3660 | 2008. április 21. 07:22 | Válasz erre: 3658 |
Ez nem gyenge! IIIgen mutatós a koszt. Valahogy éreztem, hogy el kéne arrafelé ugranom, valami maradékért! :DD A füstöt hogyan pótoltad? Várj, sejtem! |
Jose | 3659 | 2008. április 21. 07:12 |
Ma valószínû vezeklek az idõcsinálásom miatt.9-re elgurulok mûszakira.Tegnap még egy kis átnézés meg kormány csapágyak után húzása volt a tenni valóm.Remélem gyorsan végzek!
|
Jose | 3658 | 2008. április 21. 07:06 | Válasz erre: 3651 |
Vilman | 3657 | 2008. április 20. 19:26 |
Jól van Imo ! :) Sosem láttam még élõben 900-as Diversiont. Hát szebb mint képen az biztos !!! :) |
imo | 3656 | 2008. április 20. 18:31 | Válasz erre: 3654 |
Majd bepotoljuk!Bicskére mentünk nyilt nap volt a suzukinál:-)Vissza felé mi is jól eláztunk:-(ma reggel lecsutakoltam a paripát most már van valamilyen szine is:-))
|
kilajsanyi | 3655 | 2008. április 20. 18:26 | Válasz erre: 3654 |
Ha méregzöld volt akkor a Sanyikát láttad - ( UBX-xxx ) Jövõ hónapban indul spanyolba a zsivány. |
Vilman | 3654 | 2008. április 20. 12:15 |
Most értem haza, jó volt végre Imoval talizni. Kár hogy a szombati felvonulás után elnyelte a föld... :D Na Imo, majd legközelebb gurulsz egyet a vassal ! Igen moslék idõ volt a felvonulás után egészen este hétig. Skacok, kit láttam én egy gyönyörû zöld 900-as Diversionnal ??? |