Jam Clerk | 279 | 4. Dezember 2014 21:29 | reply to: 276 |
Akkor megnyugodtam, én is hasonlóan érzem, bár még csak az 1. éven vagyok túl. Nem kell (jobban) elmagyarázni, nem vallatni akartalak, csak hirtelen az a részlet ugrott be. Nem kell belelátni semmi többet :) |
Rudo | 278 | 4. Dezember 2014 20:15 | reply to: 274 |
Hüüüüüje létra! :D Akkor vegyél 990S adventure-t. Vagy Vlad-tól a SER-t. |
zoli32 | 276 | 4. Dezember 2014 19:40 | reply to: 275 |
Az összerázódás alatt azt értem hogy az eleje óta tudom hogy õ az igazi. De csak mostanra kezdem érteni mit mikor,hol,csinál,(még nem tartok a végén,nem vagyok profi) apróságok de ettõl olyan kézenfekvõ tud lenni mint egy passzentos kesztyû. Jobban nem tudom elmagyarázni. |
Jam Clerk | 275 | 4. Dezember 2014 18:28 | reply to: 272 |
Afféle szabad képzettársítás, csak abból kiindulva, hogy ha valaki 3 év közben-után kezd összerázódni a géppel (tudom, irónia), akkor az eleinte olyan "felhõtlen" viszony lehetett volna, mint a Júdea Népe Front érzései a Római Birodalom esetében... aztán behelyettesítettem Rómát Triumph-ra, és máris jött a többi, hogy mit adott neked a Triumph az összerázódási folyamat során... valami ilyesmi. De lehet, hogy én is tompa vagyok picit, olyankor szoktak ilyen eszmefuttatásaim lenni :) |
Jam Clerk | 270 | 4. Dezember 2014 15:34 | reply to: 268 |
Egy ismerõsöm engem is gyõzköd évek óta, hogy menjek oda élni, de szerintem ez már nem jön össze... nagyon jó kifogásokat tudok kitalálni :)
|
zoli32 | 269 | 4. Dezember 2014 15:23 | reply to: 265 |
Nekem elég a saját.Kezdünk összerázódni így 3 év alatt.:-)
|
Jam Clerk | 267 | 4. Dezember 2014 15:06 | reply to: 264 |
Ez a Davos elég messze van. Elég lesz oda 5-6 motor? A visszaútra is gondolni kell. Már ha valaki vissza akar onnan jönni :)
|
Jam Clerk | 266 | 4. Dezember 2014 14:57 | reply to: 261 |
Én se úgy vettem motort, hogy ezt az oldalt vettem alapul. Akkor még nem is tudtam errõl, tehát én is régimódi volnék ezek szerint :) Elmentem megnézni, ráültem, otthon voltam, a többin, amin szintén ültem, azokon meg nem, és ennyi. Még a valódi próba is tud meglepetést okozni, mert amikor az elvileg ugyanakkora K75-ösre ültem föl, el nem tudtam képzelni, hogy a nálam 10 centivel magasabb tulaj keze-lába hogyan fér el rajta, mikor nekem is szûk. Mindenesetre, õ szerette a sajátját, én meg nem cserélnék vele. Na jó, a gumikat esetleg :) Nekem is csak megerõsítésként volt jó ez a honlap, hogy amiken eddig ültem, azoknál stimmelt a tapasztalatom. |
johnny | 265 | 4. Dezember 2014 14:57 | reply to: 264 |
Oké, mehetünk. 5-6 különbözõ gép, 100-200 km-ként cserélgetve. :)))
|
zoli32 | 264 | 4. Dezember 2014 14:47 | reply to: 263 |
A tökéletes megoldás egy ingyen tesztút Davos-ba lenne:-)))))))))
|
johnny | 263 | 4. Dezember 2014 14:41 | reply to: 261 |
Igen, egy ilyen virtuális üléspróba csak támpontot nyújt, de következõ lépés a valódi megtapasztalás: hogyan érzed magad a motoron, benne ülsz vagy rajta ülsz, mennyire fáj/kényelmetlen pl. a behajlított térd, milyen "érzés", mennyire kényelmes, stb.
|
zoli32 | 262 | 4. Dezember 2014 14:37 | reply to: 251 |
Mondjuk az 1200-as tigerrõl nekem egy kisebb hegyolás jutott eszembe.
|
zoli32 | 261 | 4. Dezember 2014 14:36 | reply to: 258 |
2D-ben nem sok jelentõsége van. Nem szúrtam el a dolgot. Régimódi emberke lennék.Nekem xy alakatrész beszerzésekor ellõször az kattan be hogy bemegyek a bótba és megveszem. Motorvásárláskor is az volt az elsõ dolog ami eszembe jutott mint jonny-nak. Hol a jó életbe lehet ráülni. Elkolbászoltam a kereskedésbe,ráültem kipróbáltam,jééééé qvajó. Na innen indultam el a lejtõn.:-)))))))))))))) |
Jam Clerk | 259 | 4. Dezember 2014 14:08 | reply to: 256 |
Ha ezt Daty korábban tudta volna, most nem mondhatná el, hogy volt Triumph-ja is ;)
|
Jam Clerk | 258 | 4. Dezember 2014 14:08 | reply to: 255 |
Ha látnám, hogy hol lehet beállítani a tank és a kormány adatait, akkor jogos lenne az észrevétel ;) Egyébként nem ott szúrtad el, hogy nem pálcika az a zoli, aki a valóságban ül a gépeden? :) |
Rudo | 256 | 4. Dezember 2014 13:41 | reply to: 254 |
Én feltettem magam a motoromra (177) és kb azt mutatta ami a valóság,hogy qvára nem ér le a lábam róla. :))
|
zoli32 | 255 | 4. Dezember 2014 13:33 |
Mondjuk ez egy tank stzélességet vagy kormány szélességet nem mutat.Picit csalóka. Én ráültettem pálcikazolit az én gépemre és elég kényelmetlen kép alakult ki magamról.Pedig nem az.:-))))))))))))))))))))))))))))))) |
Jam Clerk | 254 | 4. Dezember 2014 11:46 | reply to: 253 |
Nekem eddig azt mutatta, amit az adott motoron ülve is éreztem, mármint hogy mennyire és hol fér el a lábam-kezem... kezdésnek ez is elegendõ, de hát többet nem is vár el az ember egy ilyen hájtek-cucctól :)
|
johnny | 253 | 4. Dezember 2014 11:36 | reply to: 252 |
Köszönöm, ezen már túl vagyok olyan 2 éve. :) Amúgy szerintem kicsit csalóka az a pálcika ember, de kétség kívül nyújt bizonyos támpontot. |
Jam Clerk | 252 | 4. Dezember 2014 09:21 | reply to: 251 |
Ha a testmérettel van gond, ezzel a honlappal el lehet szórakozni motornézés elõtt, valamennyire hasznos szerintem: http://cycle-ergo.com/ |
johnny | 251 | 4. Dezember 2014 08:24 |
Köszönöm a segítõ hozzászólásokat. A Triumph 3 hengereseirõl csak jót hallottam, olvastam eddig. Az Advrideren is dicsérik. Nem vitatom, hogy jobban megéri az árát, mint egy 20 éves 1100GS. Közben tegnap volt lehetõségem egyet közelrõl is megtekinteni. Sajnos, ott vérzik el a motor, ahol a többi: fizikailag kicsi...Mintha sámlin ültem volna. Pedig tetszett. Látom már, KTM Adv. lesz ebbõl. :) |
balkanbistrohu | 250 | 4. Dezember 2014 06:01 |
Esetleg még megidézném Orangetigert is, Õ hosszútávú túrákra használta! ;-)
|
Rudo | 248 | 3. Dezember 2014 20:37 | reply to: 247 |
Egyébként kva jó motorok a tigerek.Kényelmes,jó a szélvédelem és az a 3henger valami fenomenális,az egész gép olyan mintha zsinóron húznák. Remélem nem leskelõdik itt egy bmvvv-s se,szóval szerintem jobb motor mint egy 1100gs,sokkal könnyedebb vezetni és simábban/egyenletesebben jár. 2000-8000-es fordulatig használható,nincs lyuk nincs rángatás. Lájtos terepen is hozza a gs szintet,sõt laza talajon jobb. |
Rudo | 247 | 3. Dezember 2014 20:30 | reply to: 243 |
Hy Nekem volt egy 900i (ez kinézetre gyk ugyanaz mint a 955i) 4ekm-el vettem,majd 30e körül volt benne mikor átvette bátyám most olyan 50körül jár. Eladó! Ráadásul igen jó áron odaadná a tesó mert az idén is sikerült beletenni vagy 1500km-t,szóval nem használja. Szerintem 700-ért vihetõ. |
Daty | 246 | 3. Dezember 2014 16:47 |
Úgy látom, azért csak baktat ez a topic is!:-)) Megnyugtatlak Zoli, sosem felejtem el, hogy volt 2 hónapig egy Triump-om!:-)) |
zoli32 | 245 | 2. Dezember 2014 23:01 | reply to: 242 |
Van egy pici jeges apokalipszis mostanság.Biztos hogy jó ötlet?
|
johnny | 243 | 1. Dezember 2014 19:09 |
Sziasztok! Motorvásárlás elõtt állok. Az egyik jelöltem a Tiger 955i, de az ismeretségi körömben nincsen senkinek. Azt szeretném megkérdezni, hogy van-e valaki közületek Budapesten vagy a környékén, aki megengedné, hogy megnézzem a motorját közelebbrõl, esetleg ráüljek, megnézzem az üléspozíciót, stb. Varaderom volt elõtte, de mindig is érdekeltek a Triumphok, azonban még nem volt alkalmam ülni egy Tigeren sem. Köszönöm. |
cbjani | 242 | 1. Dezember 2014 18:16 |
Még vár rám egy Mikulás gurulás a vaslovasokkal a hétvégén a Bazilikához. HOHOHOO
|
zoli32 | 239 | 12. November 2014 13:42 | reply to: 238 |
Simán............csak jó helyen kéne. Nekem második menetre sikerült. |
rugyaicsabi | 238 | 12. November 2014 12:20 |
Sziasztok! Lenne 1-2 kérdésem hozzàtok, van nekem egy Triumph tt 600-om és a generàtorom kicsit össze égett.. szerintetek azt lehetne újra tekercselni ? A vàlaszokat elõre is köszönöm.
|
Rudo | 233 | 30. Oktober 2014 19:24 | reply to: 231 |
Nem,nem köcsög kátéjemeskedek,tényleg épül valami. Egyelõre nem mutatok képet,de reszelem,reszelem.;) |
Rudo | 230 | 30. Oktober 2014 17:01 |
Lassacskán elkészül az én боннавилла-m is. :DD
|
Jam Clerk | 229 | 30. Oktober 2014 10:15 | reply to: 228 |
Nincs jelentõsége, csak azt kérdeztem volna, voltál-e tréningen tavasszal, mert a Bonneville-dhez igen hasonló gép volt mellettem aznap egy ideig, és érdekelt volna, te voltál-e :) Viszont ha jól emlékszem, a gazdája nem volt 183 centi magas. |
delfinkutya | 228 | 29. Oktober 2014 23:46 | reply to: 222 |
Jam, elnézést. Attól tartok elkerülte a figyelmemet, viszont nem is alálom. Amennyiben idõszerû még a kérdés, kérlek küld el megint. még egyszer elnézést a figyelmetlenségemért. |
zoli32 | 227 | 29. Oktober 2014 18:58 |
Ha valaha tura fele mennek es terep akkor 800 xc ha utca akkor tiger sport. De nem erzem egeto szukseget. Barmikor elmegyek egy het 5000 km re a jelenlegivel is. |
Pettya | 226 | 29. Oktober 2014 18:39 |
Az 1200-es gs futómûve nagyon tetszett, de összességében nem jött be. Kinézetre is sokkal jobban tetszik az Explorer.
|
zoli32 | 225 | 29. Oktober 2014 17:13 |
Huhh a kicsi streettel is elvagyok a magyar utakon. Nemhinném hogy egy emelt túragépnek gondot okozna pár bucka és gödör.:-)))))))))))))))) |
cbjani | 224 | 29. Oktober 2014 15:24 |
Pettya: Gondod nem hiszem hogy lesz vele,miért is lenne. Kiegészítõ? Hm.. ahogy a pénztárca bírja. :) kartervédõ,markolatfûtés, dobozok, ülésfûtés asszonyka miatt..stb. Egyéni. A magyarországi úthibákat kisimítani nem lehet max elviselhetõbbé tenni, ezt viszont ez a típus tudja. |
Pettya | 223 | 29. Oktober 2014 10:55 | reply to: 221 |
A formája nagyon tetszik, sõt még feleségem is azt mondta rá, hogy szép. :) Igazából olyan motort keresek, amivel pont annyi gondom lesz, mint a jelenlegi DL-el. Évi 10-12 ezer km-t szoktunk menni, ebbõl a túrák kb. 8-9 ezer, a többi itt a város környéki szaladgálás. Mi az a kiegészítõ, amit érdemes megvenni még rá? Futómûve mennyire simítja ki az úthibákat? |
Jam Clerk | 222 | 29. Oktober 2014 09:36 | reply to: 219 |
Valamikor pár hete-hónapja küldtem neked egy rövid pü-t, de a mostani beírásod alapján tárgytalan, úgyhogy köszi, amiért beírtad a magasságod :)
|
cbjani | 221 | 29. Oktober 2014 07:43 |
Pettya: Az elõttem beíró elég sok mindent megválaszolt. Én még a következõket tudom elmondani. A motorom áprilisban lesz 3 éves és most 38000km van benne. Szerviz 15000km intervallum. Eddig csak a kötelezõ vizsgálatok voltak vele. Szervízdíj és a szerviz tapasztalatom jó, ámbár nem volt javítani való a motoron semmi. Olaj, gyertya, szûrõk, és software frissítések alkalmanként. A forma szubjektív nekem nagyon tetszik hogy baltával faragták és semmilyen lágy, lesimított éleket, csajos beütések nincsnek. A motor 2 személlyel is ideális nem fogy el az erõ és nyomaték semmilyen helyzetben. Sokszor voltam vele hosszabb túrákon Dalmácia, Görögország/2x/, stb. DE motorral járok dolgozni is, és a városban is jól tudom használni. ha kérdésed van még vagy bármi, Írjál hívhatsz. |
Pettya | 220 | 29. Oktober 2014 06:11 | reply to: 219 |
Köszönöm szépen. Tavasszal mindenképp ki szeretném próbálni, mert a jelenlegi motorom 2 személlyel kezd kevés lenni. Ha valaki hosszabb ideje használja, mondhatna pár szót a szerviz igényrõl is.
|
delfinkutya | 219 | 28. Oktober 2014 22:16 | reply to: 217 |
Szia Pettya, bár nem nekem szól a kérdés, azért talán nem baj ha magamra veszem egy kicsit:) Szeptember végén egy három napos csehországi túrára béreltem ki egy explorert. Konkrétan azért, mert ki szerettem volna próbálni hogy viselkedik a hosszú cca. 2X600km túra során, illetve én hogyan érzem magam rajta, mert jövõre vennék egyet. Illetve vagy Explorert vagy trophy-t. Hát mit mondjak...egyszerûen szuperség:) Jelenleg egy bonneville-m van, azzal szoktam menni a hazai és környékbeli, külföldi túrákra. Összehasonlíthatatlan. Gyakorlatilag a motor azt teszi amit kell, még jóformán nem is gondoltam a mozdulatra, de a motor már végrehajtotta. Kiváló a mozgása, irányítása a kanyarokban, biztonságos a fékrendszere, szuper dinamizmus és nyomaték. Oldaldobozokkal mentem, top case-t nem kértem rá. Semmi olyan zavaró nem volt a két megpakolt doboz következtében, ami említésre érdemes lenne. Hozzá teszem, egy kicsit tartottam a motortól elõzetesen, hiszen minden jellemzõjében, más...nagyobb, erõsebb, dinamikusabb, etc, mint a bonni-m, Viszont az aggodalmam alaptalan volt. 183 cm magasságomhoz az ülésbeállítás (alapon volt, nem megemelve) is rendben volt, nem gémberedett el a lábam, kényelmesen két lábbal lehetett letalpalni megálláskor. Összefoglalva: tökéletes túra motor és ami bónusz: TRIUMPH:) megjegyzés: mindazonáltal attól tartok Trophy lesz belõle, de ez az én optikai baromságom. A trophy formája nekem jobban bejön, mint az exp. "ûr" formája:) |
zoli32 | 218 | 28. Oktober 2014 17:46 |
Azert remelem lesz meg par 10 fok feletti napos vasarnap. Es lehet tekeregni picit. |
Pettya | 217 | 28. Oktober 2014 15:52 | reply to: 216 |
Szia. Milyen a vélemény a motorról? Volt vele valami negatív tapasztalat?
|
zoli32 | 215 | 27. Oktober 2014 07:58 |
Azert elokotrom a topikot hatha. Tegnap megvolt az ev utolso picit nagyobb gurulasa. Hereg,tat,visegrad. Ott meg a nap is sutott. Ha jo ido akad meg megyek de rovidet. |
zoli32 | 214 | 4. Oktober 2014 17:20 | reply to: 213 |
Nem feszbukozok.a budapesti honlap meg hat nem egy informativ oldal. De majd suruben nezem. |
cbjani | 213 | 4. Oktober 2014 14:44 |
zoli32: Néha nézz rá a Triumph tiger klub facebookára, vagy Triumph Magyarország honlapjára. Hamár Triumph, :)
|
Daty | 210 | 30. August 2014 20:58 | reply to: 208 |
Köszi, ez biztos jó lenne, mert alacsony ha jól látom, meg árban is belefér a 2 millába!:-DDDD
|
zoli32 | 205 | 24. August 2014 19:41 |
Jelenleg még nem merek túl hosszú körre menni. Tesztelem. Meg beszereltem egy lánc olajzót és annak a beállítását is meg kell találni. |
cbjani | 204 | 24. August 2014 19:32 |
Az már nagyon úgy néz ki hogy jó lesz. Jövõhét szombaton Noszvajra megyünk páran szilvanapok lesznek. Pár üveg lekvár és pálinka haza jön. Ha érdekel valakit. |
zoli32 | 203 | 24. August 2014 19:26 |
Kész a generátor.Eddig KB 200 Km ment bele ma.Semmi különös.Esztergom-Tát-Esztergom-Szentendre-haza. Ha kibir egy ezrest kijelenthetem hogy 2. nekifutásra sikerült gariban megcsinálni a cégnek. |
cbjani | 202 | 24. August 2014 19:21 |
Azért írogassunk ha már van topikocska. Ki merre gurul, vagy merre járt./ Képek/ |
Daty | 200 | 19. August 2014 22:41 | reply to: 199 |
Ne rémítsen! Nem egyformán öregszünk, miért lennél majd te is ilyen?:-) |
zoli32 | 199 | 19. August 2014 22:38 | reply to: 198 |
Nem kell egyformának lenni. Csak ez a libikóka dolog megrémist. Én is ilyen leszek 50- évesen? |
Daty | 198 | 19. August 2014 22:35 | reply to: 197 |
Semmi baj. Igazán fura az lenne, ha mindegyikünk egyforma lenne!:-) |
zoli32 | 197 | 19. August 2014 22:29 | reply to: 196 |
Akkoris picit fura a döntésimechanizmus. 4 évig tart míg eldöntöm hogy egy motor magas,majd veszek egy 2 centivel magasabbat amit 2 hónap után lecserélek egy 6 centivel alacsonyabb förmedvényre. Nekem fura.Ez van. |
Daty | 196 | 19. August 2014 22:09 | reply to: 195 |
Nekem meg sajnos nincs más választásom, ha továbbra is motorozni akarok. Tehát, vagy megszokom, vagy....abbahagyom. Tehát....megszokom!:-)) |
zoli32 | 195 | 19. August 2014 21:59 | reply to: 194 |
A 48 lovat és a 6000 körüli leszabályzást sose szoknám meg.
|
Daty | 194 | 19. August 2014 21:44 | reply to: 193 |
Igen, sokat aludtam rá. Egy hátrány van csak. 150 a vége. Ezt majd megszokom.:-)) |
zoli32 | 193 | 19. August 2014 17:38 | reply to: 192 |
Atya úr isten.............jól meggondoltad? Kár hogy nincs fejfogó smile. |
Daty | 192 | 18. August 2014 21:37 | reply to: 191 |
Köszi Zoli, tudom, hogy jót akarsz! De döntöttem. Úgy néz ki, megveszem a CTX-et. |
zoli32 | 191 | 17. August 2014 21:58 | reply to: 190 |
Mindenképp próbáld ki,telitankolva anyival,komóddal,kiskutyával lehetõleg ha van esély minimum 1 hétvégére. Kevesebb a pénzügyi bukta lehetõsége. |
Daty | 190 | 17. August 2014 21:37 | reply to: 189 |
Még az is lehet, hogy igazad lesz, és tényleg eladom pár hónap múlva.:-) De az biztos, hogy onnét kezdve nem ülök többet motorra. Semmilyenre. Cruiserem meg mint tudod, már volt. A sebességén és fékjein kívül mindenben elégedett voltam vele. Még a kardánjával is, nem kellett hozzá lánc olajozó.:-) Szóval ha megszokom a 150 alatti sebességet, és a gyengébb féket, szerintem elleszünk.:-)) |
zoli32 | 189 | 17. August 2014 21:30 |
Várom milyen indokkal lesz 2-3 hónap után eladó. Én sosem tudtam telitalppal megállni motoron. De életemben nem ülnék cruiserre. Talán egy HD XR1200-ra..............próba erejéig. |
Daty | 188 | 17. August 2014 21:19 | reply to: 186 |
Egész pontosan a magassága és a súlypontja együtt. A Triumphnál az utasom is és a hátsó doboz is sokkal magasabban van mint én, meg mint az eddigi motorjaimon voltak. Na meg a súlypontja sem volt olyan alacsonyan, mint egy cruiseré. A tankról nem is beszélve. Szinte a mellemig ér! És az ugye telenyomva +20 kiló, jó magasan. Már a Bandit is határeset volt, de az még belefért. Viszont az M800-asommal sosem volt ilyen gondom. Ebbõl gondolom, hogy egy másik cruiserrel is jól el leszünk.:-) Nem beszélve arról, hogy néha már untam a váltogatást, így külön ajándék lesz az automata váltó!:-)) |
Daty | 187 | 17. August 2014 21:12 | reply to: 186 |
Ha egy kis szerencsém van, egy héten belül többért viszik el, mint amennyiért vettem!:-)) És így legalább elmondhatom, hogy volt egy ilyenem is!:-)) Na meg ha végül egy kicsit bukok is, akkor is hajtottam egy ilyen "lovat" 2.500 km-en keresztül.:-)) Nekem megérte mindenképpen.:-) |
zoli32 | 186 | 17. August 2014 20:58 | reply to: 185 |
Inkább a golf vicces ruhában és cipõben. Komolyan nem értem.............már akkor mondtam hogy ha nem vagy biztos ne vedd meg mert anyagi bukta lesz. Szerintem a krúzer is.Nem a magasságga a gond egyiknek se. |
zoli32 | 184 | 17. August 2014 20:43 |
Szerintem ideje egy jó golf felszerelést keresni.:-)))))))))))))))))))))))))
|
varajani | 182 | 17. August 2014 10:39 | reply to: 178 |
rimen | 178 | 15. August 2014 17:57 | reply to: 176 |
Ez nem lenne vérszegény,elhiheted!!! Ülésmagasság 760.
|