gezasz | 2065 | 14. Oktober 2017 20:41 | reply to: 2064 |
Én is nagy érdeklődéssel várom azt a pillanatot amikor Daty az ép aktuális csúcsmotorját lecseréli! Vajon mi lesz helyette? Esetleg?
|
Daty | 2063 | 13. Oktober 2017 21:26 | reply to: 2062 |
Lehet, de akkor sem bántam meg, hogy lecseréltem, ma sem tennék másképp!:-))
|
Daty | 2061 | 11. Oktober 2017 21:36 | reply to: 2059 |
Köszönöm szépen, hogy megosztottad velem a tapasztalataidat!:-)
|
Utalatos | 2059 | 11. Oktober 2017 21:27 | reply to: 2057 |
Ne ijedj meg! Nagy valoszinuseggel abba fogja hagyni. Volt szijas motorom es en is nagyon megijedtem, mikor eloszor elkezdett alattam, csikorogni, nyiszorogni, nyavogni, sot volt hogy szinte sivitott, nyikorgott. Ha nincs lathato serules, szalszakadas,nyulas rajta, akkor az alabbi esetekben adhat kellemetlen hangot: -esoben, vizes uton -homerseklet valtozas miatti tagulas, nyulas, osszehuzodas (inkabb ez utobbi, vagyis a tulzott megfeszules, pengeszeru feszesseg) -a szij a vezeto tarcsa ( fogalmam sincs minek hivjak pontosan) egyik falahoz tapad es folyamatosan ott fut, surlodva a peremmel - szennyzodes kerult a szij es a tarcsa koze, ala (majd kikopik, kihordodik a hasznalat alatt) Kulonben minden esetben meg fog szunni a nyikorgas a hasznalat soran, erdemes lenne tobbszor is elore-hatra tologatni. En leginkabb a tulzott feszessegre gyanakszom, de akkor sem kell beavatkozni, majd az enyhulo idovel elhallgat. Persze ezek csak az en tapasztalataim voltak, ha valami hiba lenne, azt latnad, meg gondolom nalam jobban is ertesz hozza:-) 30000km-nel meg semmi komoly baj nem lehet a szijjal! Allittolag 80-120 ezret is nyulas, serules nelkul kibirnak. Bocs, de en csak ilyen lanyos, anti muszakis modon tudom megfogalmazni a velemenyemet, mert sajnos tenyleg tok hulye vagyok hozza, viszont mivel vegigeltem,megtapasztaltam ezt tobbszor is, gondoltam nem artok a leirasaval:-) |
Daty | 2057 | 11. Oktober 2017 17:21 |
Elkezdett nyikorogni a fogasszíj a vason. Van erre valami "ellenszer"? |
Daty | 2056 | 28. September 2017 21:36 |
Kíváncsiságból kinéztünk kedvenc alagutunkhoz, Siroke-ra. Hát... a hegyekben már nem volt olyan meleg, 11 és 18 fok között motoroztunk. Tiszta felüdülés volt az alagútban lévő 27,5 fok!:-))) 11.30-kor indultunk, 17.15-re értünk haza egy ebéddel. 340 km lett a vége. Az utak még egész jól motorozhatók voltak, nem voltak még annyira csúszósak. |
varajani | 2055 | 24. September 2017 18:21 | reply to: 2054 |
Én is emlékszem rá! Amikor a sárban gázolva toltuk a 600-ast:-) |
gezasz | 2054 | 23. September 2017 20:50 | reply to: 2053 |
A birkák látványától kiterült sornégyes gazdája is azt nyilatkozta nekem, hogy ez volt élete legfelejthetetlenebb túrája
|
lajostrom | 2051 | 23. September 2017 20:15 |
Az elkövető! Itt még előtte vagyunk, talán már sejtettem, hogy "nagyot lép" oszt lefotóztam!
|
lajostrom | 2049 | 23. September 2017 20:10 | reply to: 2048 |
Mé? Csernavölgyben tökön-babon is átment a sornégy-utcai gumi. Csak a birkák tudták felborítani! Tudod 100 kétszáz feletti lökést is feledtet az a nap.
|
gezasz | 2048 | 23. September 2017 20:05 | reply to: 2047 |
Tudod amikor 200 felett felkapcsolsz 5.-be és odahuzod neki és még ránt egy nagyot rajtad... azért az nem gyerek motor
|
lajostrom | 2047 | 23. September 2017 19:54 | reply to: 2044 |
A vallomásodnak viszont felhőtlenül örülök. Ez a forcilinder egysorba gyermekeknek, meg autóba való.
|
1Laciapu | 2046 | 23. September 2017 19:52 |
Persze, jó-jó a szupertehén - bár ízlés kérdése - de még véletlenül sincs 200kg közelében. 261kg! Igaza van Janinak, Vara után minek még egy ilyen víziló? |
lajostrom | 2045 | 23. September 2017 19:51 | reply to: 2044 |
Súly és mréret problémája vót Janinak, Gézu!! Amúgy másfél pézért talán egy fél XTZ-t kapol. A többi stimmel. |
gezasz | 2044 | 23. September 2017 19:39 | reply to: 2042 |
XTZ 1200 Super Tenere. Tudom ajánlani szerintem igazán jó túra enduró. A teszt kör után azt mondtam, ez az a motor ami hajazni tudja a TDM-et. Rajta ülve úgy éreztem megérkeztem, ez az én motorom! Csak sajnos az ára nem
|
varajani | 2042 | 22. September 2017 10:55 | reply to: 2041 |
Egy Africa tulajdonossal hosszabb beszélgetést folytattam, az nem nekem való.
|
varajani | 2040 | 21. September 2017 15:31 | reply to: 2039 |
Igaz, nem kapkodok! Nem elviselhetetlen a BMW, de szeretnék egy néhány 200 Kg súlyú motort kipróbálni.
|
lajostrom | 2039 | 21. September 2017 14:33 | reply to: 2035 |
Biztos a súly és a méret vót a változtatás legfőbb oka nálad. E szempontból ok. Ám egy Varadérót nehéz (igen nehéz) helyettesíteni kompromisszum nélkül -másfél pénzért. Tanács lesz bőven, de tálcán kínálkozik a legfontosabb is Semmit nem elkapkodni! Semmit ! |
night-rider | 2038 | 21. September 2017 13:27 | reply to: 2037 |
miért ...motort keresel? és mi van a bmw-vel....egyébként most van egy jó kis moci győrben a realban 2017-es 12000km-et futott karcmentes dl 650 /2millát kérnek érte / saját motorjuk ..mármint a szaloné ..ők helyezték üzembe a tavasszal.
|
varajani | 2037 | 21. September 2017 13:08 | reply to: 2036 |
Egy 50.000 Km-es Africát néztem meg kívülről. Csavarok csillognak, úgy néz ki, mint ami még nem ment esőben soha. Ülés egyedi, kényelmes. A szomszéd utcában van, jövő héten elkérem egy menetre. Vacakot én sem akarok venni.
|
kawa550 | 2036 | 21. September 2017 12:26 | reply to: 2035 |
varajani | 2035 | 21. September 2017 11:05 | reply to: 2034 |
Lehet, hogy nem voltam elég megfontolt, több motort is ki kellett volna próbálnom, pl. DL 650 és az Africa Twin régebbi( megfizethető) változatait. De még van lehetőségem váltani...
|
lajostrom | 2034 | 21. September 2017 07:38 | reply to: 2032 |
Jók a példák úgy hiszem. A kerékméret, s a gumi látható jel nélkül is gyanusított. A felszerelt tartozékok, táskák, de még a kézvédö is. Szem Magyarországon -Janinak- a használt motor előélete, karban és kézben tartásia is etős rizikó faktor. Jól látható ma is,hogy ki mit képzel szakszerű javításnak, karbantartásinak, BMW ügyben pláne
|
Daty | 2033 | 20. September 2017 20:35 |
Életem egyik legrémisztőbb élménye egy "orrkönnyű" TS 250-hez kapcsolódik. Amúgy is könnyű volt a TS eleje, a szóban forgó darabban meg már alig volt benzin is, ami "lenyomja" kicsit az elejét. Úgy beszitált, hogy ütközéstől ütközésig csapkodott a kormány jobbra-balra.:-( Természetesen megfogni nem bírtam. 'Szépen" átsodródtam a szembe levő sávba - ahol szerencsére semmi nem jött velem szemben - és sikerült lelassítanom annyira, hogy állóra fékezzem a motort. 2x pördült meg, de sikerült megtartanom úgy, hogy még csak el sem dőlt. Szerencsémre, mert egyik haveromé volt, még talán most is fizetném neki. Na, azóta sem ültem TS 250-esen, de nem is áll szándékomban sem arra, sem semmiféle "elkönnyülő elejű" vasra ráülni. |
night-rider | 2032 | 20. September 2017 20:22 |
az f800gs-el csak kb 1800km megtétele van mögöttem,de tapasztaltam némi bizonytalanságot nekem tura plexi van és 185cm 110kg vagyok szólóban új gumikkal 120-140 közöt bizonyos szögben ható erősebb oldalszélnél lehet érezi ahogy a 21-es elsőkereket cincálja /küllős kerék/ vagy ha fent van a 45literres givi hátsódoboz akkor is nagy sebességnél gyenge periódikus kacsázást lehet érezni,de biztos,hogy faszra pakolva 3doboz + utas érdekes dolgokat csinálhat a vas..mikor bejött 2008-ban találkoztunk zadar felett egy német csávóval megpakolva utassal nagy oldalszélben alig mert menni ..akkor furcsállottuk is mi 1150-essel voltunk és hasitottunk..ezt a mocit én sem tervezem utassal használni..
|
Flenegen | 2031 | 20. September 2017 19:45 | reply to: 2029 |
Ez nem ár kérdése. Viszont terepen meg jobb mint más . Nem megbántani akartalak hanem elmondtam a BMW értékesítő indokát. Mindezek ellenére egy tök jó kis gépnek gondolom.
|
lajostrom | 2030 | 20. September 2017 15:19 |
Nem hiszem, hogy az imbolygás evidens. Az optimalizáltság sem erre vonazkozhat. Számozatlan sok oka lehet! |
varajani | 2029 | 20. September 2017 15:02 | reply to: 2027 |
Mivel Nekem a legfontosabb a 200 kg körüli tömeg, és az 1.5 M Ft körüli ár, ebbe a keretbe ez fért bele. Ennyi pénzért ez jár.
|
Daty | 2028 | 20. September 2017 13:16 | reply to: 2026 |
Szerencsére az F800 GT egyáltalán nem így viselkedik. Még 200 környékén, 3 dobozzal, és utassal is stabil. |
Flenegen | 2027 | 20. September 2017 12:42 | reply to: 2026 |
Sajnos nem a plexi okozza. Egy BMW tesztnapon mentem egy 70-80 Km-t ilyen motorral , gyári kis plexivel , akkor még a 850-es TDm-em volt. Kérdezte is az értékesítő srác, hogy milyen volt, nekem instabilnak tünkt 130-140 felett a motor eleje. Ott akkor azt a választ kaptam, hogy a motor nem erre a sebességre van optimalizálva, és 120 felett elkönnyül az eleje, de korrektül jelzi mert instabil érzetet ad. Összességében tetszett a motor, de meglepődtem rajta.
|
varajani | 2026 | 20. September 2017 10:13 | reply to: 2025 |
Két Varaderoval kísérve szombaton Szeged- Medve-barlang utat jártuk be: https://goo.gl/maps/bBZQBHPrkj52 Mivel én mentem elöl, egy kicsit bátrabban húztam a gázt a GS 650F 800-al. Úgy tapasztaltam, hogy jó úton is csak 140-ig fut stabilan, utána már imbolyog. Ekkor 5000-et forog, tehát menne még gyorsabban is, de nem mertem tovább húzni. Hosszított plexi van rajta, egy szélterelő peremmel együtt, lehet, hogy az rángatja a kormányt. Így kell elfogadni. |
Daty | 2021 | 12. September 2017 13:33 | reply to: 2020 |
A mi túránkról készült egy órás filmet itt megnézheted: https://www.youtube.com/watch?v=bzBX_FQ2gT0 |
Daty | 2019 | 12. September 2017 09:47 | reply to: 2018 |
Indultok Montenegróba? Gyönyörű hely, az biztos!:-) |
kawa70 | 2018 | 11. September 2017 19:42 | reply to: 2017 |
Ako egyeztessünk:) idén már voltam de oda vissza kell menni. Holnapután Montenegró :)
|
Daty | 2017 | 11. September 2017 09:40 | reply to: 2015 |
Én is szívesen elmotoroznék Ausztria irányába, de az nekem az "jó messze" van.:-( Na, talán majd jövőre...:-) Jó kis túra lehetett a Tiétek, irigyellek Benneteket! Gratula! |
night-rider | 2015 | 10. September 2017 20:25 |
Daty | 2013 | 10. September 2017 19:56 | reply to: 2012 |
Megállhattál volna, hátha épp összefutottunk volna!:-(
|
kawa70 | 2012 | 10. September 2017 19:48 | reply to: 2010 |
Ma én is jártam szilvásváradon, gondolkodtam a rétesen de sokan voltak aztán nem álltam meg.
|
Daty | 2011 | 10. September 2017 19:41 |
Ha jól emlékeszek, 23.500 km-nél, egy első gumi cserével kezdtem a szezont. Ez elől a második új gumi a gyárit is beleszámítva. A gyári hátsó 18.300 km-t bírt ki a második (Metzeller Z6) 12.000 km-t. Kidurrant ugyan, 30.000 km-nél, (ezt írtam is) azért cseréltem le, de egyébként sem volt már benne max 1-2.000 km. A jelenlegi hátsóban (BT 023) 2.000 km van, kíváncsi leszek, mennyit fog bírni. Bízok benne, hogy összejön az évben a 10.000 km.:-) Nem a hátsó gumira gondoltam, hanem a szezonra!:-D |
Daty | 2010 | 10. September 2017 19:14 |
Tegnap gurultunk egyet Kassa felé is, hogy ne csak nyugat és észak Szlovákiát lássuk.:-) Az 576-oson mentünk fel Kassától Nagymihályig (Mihalovce). Az út fele hagyott némi kívánnivalót maga után, de ki lehetett bírni, a másik fele jó minőségű kanyargós kis rész volt.:-) Ez után megkerültük a Széles tavat (Zemplinska Sirava), aztán irány haza. Hazafelé már nagyon lógott az eső lába, de megúsztuk.:-) A kaja most dobozból volt. 11.30-kor indultunk, 18.30-ra értünk haza. garázstól garázsig 364 km volt. Ma a Kékesre ugrottunk ki. 245 km oda-vissza. Ahol már leaszfaltozták az utat a Mátrában, ott szuper volt, de a többi kritikán aluli.:-( A siroki rész is nagyon rossz. 11.00-kor indultunk, 17.00-ra értünk haza egy ebéddel. Ja és természetesen Szilvásváradon nem hagytuk ki a rétest sem!:-D Ma átléptem a 32.000 km-t.:-) |
lajostrom | 2009 | 28. August 2017 21:06 | reply to: 2008 |
Így igaz! Bár én tôkön-babon-árkon-bokron gondótam, traktorista vok. Irigylem is a betonszaggatókat! Amúgy van ott domb - a nevén kívúl-. Aligha!
|
gezasz | 2005 | 27. August 2017 21:17 | reply to: 2004 |
Jó neked,hogy olyan közel vannak hozzád hegyek. Nekem 160km kell menni minimum,hogy kezdjen dombosodni. 200 után kezdődnek a hegyek/Kárpátok/.
|
Daty | 2004 | 27. August 2017 20:32 |
Tegnap sikerült újabb 372 km-t gurulni, ma meg 270-et!:-)) Természetesen a Tátrában!:-D |
gezasz | 2002 | 26. August 2017 21:31 |
Amúgy érdekes egy gumi ez a Contiroadattack 2 Evo . Képes trapéz alakura kopni.Túl kemény a futó felület, vagy túl lágy az oldala?
|
gezasz | 2000 | 26. August 2017 21:26 |
A mai gumi képem jobboldal szinte nincs is majrécsík , baloldalt félcentis talán.Conti RoadAttack 2 evo
|
Daty | 1997 | 25. August 2017 16:06 | reply to: 1994 |
A Triump-omon BT021-es volt, imádtam. Eddig ezzel is meg vagyok elégedve. Majd ha megtudom az "élettartamát", akkor talán már tudok többet mondani. |
gezasz | 1995 | 25. August 2017 12:42 | reply to: 1993 |
Az asszony nem verte a hátadat,hogy apjuk ne dűtsd mán annyira?
|
rimen | 1994 | 25. August 2017 10:12 | reply to: 1993 |
Nem tudom,de nekem az a gumi nem jött be.Váltottam T30-ra szerintem az jobb.
|
Daty | 1993 | 25. August 2017 09:48 |
Tegnap "bejárattuk" feleségemmel az új BT023-as hátsó gumit.:-) Már csak fél centi majrécsík van rajta.:-D Izsófalva-Aggtelek-Nyustya-Tiszolc-Breznó-Besztercebánya-Dóval-Rózsahegy-Liptószentmiklós-(a Tátra alatt) Poprád-Dobsina-Rozsnyó-Aggtelek-Izsófalva. 474 km. Délelőtt 10-től délután 7-ig. Ebben volt 2 tankolás, egy kávé szünet, és egy ebéd. |
Daty | 1992 | 12. August 2017 21:25 |
Eddig "lári-fári, újmódi huncutságnak" tartottam a gumi nyomás ellenőrzőt a motoron. Mától nem tartom annak. Az biztos, hogy egy esésétől ma megmentett, de lehet, hogy ettől többtől is. Éppen a nyustyai szerpentinen jártunk, (itthonról éppen 100 km-re) mikor még az előtt bejelzett (figyelmeztetett egy piros, háromszögű visszajelző villogásával, és folyamatosan írta a nyomás állapotát) a guminyomás ellenőrző, mielőtt én észrevettem, vagy megéreztem volna a defektet. Gyorsan félreálltam, így, mire teljesen leeresztett (a hátsó) már álltam. A figyelmeztetés egy nagyobb balos kanyarban jött. Szerencsére volt nálam defekt javító készlet, olyan amiben gumi "hernyók" ragasztó, fúró, befűző, meg 3 patron van. Beragasztottam, és szerencsére a patronokra nem volt szükség, mert egy Szlovák autós megállt, és felfújta a gumimat a kompresszorával. A ragasztás kitartott a hazafelé vezető 100 km-es úton, bár az utolsó 20-25 km-en elkezdett ereszteni. 2,7-re fújtuk, de mire beálltam vele a garázsba, már csak 1,9-et mutatott. Ja, utassal, és hátsó dobozzal voltam. Hát... köszönöm az égieknek, és a BMW-nek, hogy módomban állt ezt ma eset leírnom! Defekt javítót sem mindíg vittem magammal, de mától nem indulok nélküle sehová. |
night-rider | 1990 | 12. August 2017 11:23 |
night-rider | 1989 | 12. August 2017 10:31 | reply to: 1987 |
a bmw f800gs ülés eladása már nem aktuális..szép napot
|
varajani | 1988 | 9. August 2017 09:53 | reply to: 1987 |
Ha többen keresnek alacsony ülést, nekem is van egy eladó!
|
night-rider | 1987 | 8. August 2017 20:24 |
Urak! Bmw f800gs 2008-2012 alacsonyitott gyári űlés eladó..a többit privátban 20/3861930
|
kawa70 | 1985 | 7. August 2017 19:56 | reply to: 1984 |
Most hétvége az nem lesz jó, csak a következő. Arra a vasárnapi napra viszont lehet valamit intézni.
|
lajostrom | 1979 | 4. August 2017 20:03 | reply to: 1978 |
Infót tőlem Neked??? Ilyen kezdéssel??? Élj boldogan!!! |
desiderus | 1978 | 4. August 2017 20:00 | reply to: 1977 |
Akkor légyszíves a felsorolást. Nem veszem rossznéven. |
lajostrom | 1977 | 4. August 2017 19:50 | reply to: 1976 |
Ezesetben Te vagy a buta! Tényleg Te futsz! A Suzuki egyetlen tipusának (DL) csak az elmúlt három évben négy visszahívása volt!!! |
desiderus | 1976 | 4. August 2017 19:44 | reply to: 1974 |
Mert butaságot írtál. Nekifutok én helyetted. BMW visszahívási akciók 2010-ig visszamenőleg : 2003-2011 évjáratok hátsó féktárcsa tartókonzol törés 2006-2009 évjáratok első fék vibráció miatti szivárgás 2013-2017 évjáratok : teleszkópszár befogatása a villahíd találkozási pontjánál eltörhet már enyhe terepen is 2014 évjáratok : az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókkal szerelt példányoknál eltörhet a lengéscsillapító szára 2013 évjáratok : váltóolaj szivárgás ( igaz ez jóformán csak Kanadában fordult elő ) Suzuki visszahívási akciók 2010-ig visszamenőleg : 2015-2016 évjáratok fesszabályozó meghibásodhat Ennyi. |
lajostrom | 1975 | 4. August 2017 19:25 | reply to: 1973 |
Így van ez! És Te is említed a ma már gyakoribb kihelyezett gyártásokat akár világmárkák esetében. Nagy kockázat - anyagi haszon reményében Sok konkrét eset ismert és tapasztalt hova is vezethez ez. De ez már általános tendencia. Divatosnak mondott, trendi cuccot illik gyártani, néhány éppen piacvezető tulajdonsággal, aminek a tartósság időtállás érdekével -a gyártónak- ellentétes fogalom. Ha mégis fizesse meg. |
varajani | 1973 | 4. August 2017 18:32 | reply to: 1971 |
Kevesebb alkatrész, kevesebb probléma:-) Múlt héten vettünk egy XJ 900-at, ami 34 éves.Kinn állt az esőn 2 évig, külső akkuról azonnal beindult, majd pár másodperc múlva megállt. Egyik úszótű nem zár. Nemsokára újra menni fog! |
desiderus | 1972 | 4. August 2017 18:30 | reply to: 1971 |
"Másik meg az a tény, hogy egy mai Suzuki mkp. már a garancia időt sem tôlti ki vmilyen meghibásodás, visszahívás, alkatrészcsere nélkúl, akár többször is. (BMW-t nem tudom,de sejtem). " Ennek fussál neki mégegyszer. |
lajostrom | 1971 | 4. August 2017 17:40 | reply to: 1970 |
Köszönet! Tán egyetértesz nem túl megdöbbentő eredmény. És valóban.! Némi - nem túl sok- tapasztalattal én is azt érzékelem, hogy a fenntartásban már nem jelentős a különbség a két bringa közt. Sztem mkp-ok esetén a legnagyobb bukta épp a Suzukit érte, vmikor, s ebbe sok-sok márkakereskedés " belepusztult". A maradottak új pályát rajzoltak. Másik meg az a tény, hogy egy mai Suzuki mkp. már a garancia időt sem tôlti ki vmilyen meghibásodás, visszahívás, alkatrészcsere nélkúl, akár többször is. (BMW-t nem tudom,de sejtem). Az ”ôregem" tíz évig, 200 000 km-ig, tervezett szervizek, és szarul megoldott kanyarok, forgalmi szituációk következményeinek restaurálása okán vót vendég szervízben. A maí!? De ez már másik történet. |
varajani | 1970 | 4. August 2017 17:11 | reply to: 1967 |
Elolvastam a tesztet F 700GS&650XT. Hozzáteszem, hogy most egy F650 GS 800-at hajtok, de a tesztmotorok egyikét sem vezettem még. Érdekességek számomra: a próbapadi mérés szerint 72-73 LE mindkettő. plusz-minusz 5 % hibahatár a mérési pontosság. Rugalmasság: 1 sec különbség 60>100 ismét 1 sec különbség 100>140 Amikor elérik a 140-et, 50m-el előrébb van a BMW:-) A rezonancia a legmagasabb nyomatéki pontnál jelentkezik a BMW-nél:-) Nem tudtam, hogy Kínában szerelik össze a Rotax motorokat:-( A DL kényelmesebb két személynek, és jobb a szélvédelme:-) A teszt szerint a szervizktsg a Suzukinál olcsóbb, én ezt tulajdonosoktól nem így hallottam! A BMW jobban felszerelt mindenféle elektronikai kütyüvel, de én ezt nem tartom előnynek. Egy példa: defekt esetén letilt a motor. Végül: 1 M Ft a két motor ára között nagyon jelentős! |
lajostrom | 1969 | 3. August 2017 08:36 |
Így gondolom nagyjából én is. Annyiban más a véleményem, hogy a kis DL a kétszemélyes+cucc utazásnak mérsékelten barátja. Arra a nagy javasolt. A fék hatásfoka kritizálható -főleg mai szemmel- ám aki vett már részt vezetéstechnikai teszten, vagy őszintén magába mer nézni beláthatja, hogy inkább a fékberendezést működtető személy szorul fejlesztésre. Kiegyensúlyozottság, felhasználóbarát viselkedés, super ár -ez az ő húzóereje.
|
Stenmark | 1968 | 2. August 2017 21:40 | reply to: 1967 |
Az 1 m Ft többletet új állapotban tényleg nem éri meg az átlag felhasználónak, itt meg kell fizetni a nevet is. Viszont a használt áraknál már nincsen nagy különbség, és ott biztosan versenyképes a jelenleg kialakult ár, a Dl 2. szériájával szemben. A Dl egy nagyon kiegyensúlyozott motor, de az általad említett szempontok sokat jelentenek, hát még kétszemélyes használatnál. Bár gondolom német az összehasonlító teszt, de itt tényleg igazuk van. Egy kellemetlen szempont még van (az ülés és plexin kívül) az F szériával, de ez a 650,700-ast nem nagyon érinti, az 5000-5500-nál jelentkező finom, és idegesítő vibráció. A pörgősebb F-eknél ez elég kellemetlen lehet, de erről nincsen tartós tapasztalatom, mert én ez alatt használtam a motort. Na ez a Dl-nél ismeretlen. Szóval ez a széria sem hiba nélküli, mint a boxerek sem, oda is kell bőven tolerancia. A főbb szempontoknak viszont meg kell feleljen, ebben most nálam az 1150 GSA viszi a prímet. De egy F 800 GSA azért érdekelne egy hosszabb tesztre, a 700-as karakterisztikájával, azt talán a párom is vezetné (a boxerről hallani sem akar) Azt hiszem Mackótól olvastam valahol, hogy tudnak 200 e km-t futott példányról is, úgyhogy a tartóssággal sem lesz gond. Tehát a jövő még nyitott könyv... |
lajostrom | 1967 | 2. August 2017 20:02 | reply to: 1966 |
Jó a bizalom, bár a motorrevü kevesebb tōbblettel bír pl. a Kiskegyednél. Tipp: néhány dologban (teljesítmény, nyomaték, fék, kifinomultabb elektronokák, szélesebb kiegészítő lista, stb.) nyer az F. Mindezt kb. 1 Mft többletért teszi. Ha van véleményed megismerném!
|
varajani | 1966 | 2. August 2017 11:48 | reply to: 1964 |
Augusztusi Motor Revü-ben van cikk az F 700 és a DL 650 összehasonlításáról. Okvetlenül megveszem ezt a lapot!
|
Stenmark | 1965 | 2. August 2017 11:22 | reply to: 1954 |
A rossz emlék elég régen, még síelés kapcsán volt, azóta megváltozott a helyzet. Mostanában Erdélybe készülünk, a Retyezát a cél túrázni, de motorral a környéket (Transalpina stb) is megnézzük. A fogyi tényleg hihetetlen, mindig megdöbbentett, mikor együtt tankoltunk a párommal és az övé mindig sokkal többet elment, és kevesebb benzinnel. Ezért is cseréltem a kis tankos boxert nagyra, de hát most már együtt megyünk, így a boxer is kevesebbet fogyaszt...Mármint az F nélkül... |
Stenmark | 1964 | 2. August 2017 11:08 | reply to: 1953 |
Szerintem jól fog működni, bár nagy túrán nem voltam és sem az F-el, de a Dl650 szintjét biztosan hozza, és azzal sokan túráznak. Két gyenge pontja azért van, az ülés (gyári komfort ülés elfogadható), és a szélvédelem, ez a Dl-en jobb gyárilag. Nekem farigcsált plexi volt rajta, de a 700-ashoz van már Givi Airflow, ami a 650-re is feltehető szerintem kisebb átalakítással, az jó lehet. Az F 650 Twint elvitték közben (nagyon sajnáltam, de jó kezekbe került), maradt egy Touratech sztender szélesítő, valamint egy automata láncolajzó (Scottoiler), ha valakit érdekel. |