Please log in

Registration Forgot password






VEZETÉSTECHNIKAI KÉPZÉS - kell vagy nem?
Comment
Előző oldal
KTib962 (msg) 198 June 4, 2018, 7:47 a.m.   x
Dél-Magyarország motorosainak ajánlom figyelmébe a Gombymotor oktatását!

Tegnap voltam és meg kell mondanom az mellett, hogy nagy élmény, nagyon hasznos is volt. Ár-érték arányban az eddigi legjobb (voltam több pesti és Pest környéki tréningen is, van összehasonlítási alapom), jól szervezett, tematikus, jól felépített program, feszes menetrend, fegyelem. Csak jót tudok mondani róluk, biztos, hogy évente legalább egyszer visszamegyek hozzájuk, remek lehetőség a technika csiszolására olyan körülmények között, ami a közúton nem adatik meg. Ott csak a megszerzett rutint lehet kamatoztatni és lehet hogy ez menti meg az életedet, de minimum a testi épségedet na meg a motorét. Nem agitálok senkit, csak közreadom, hogy egy motoroskesztyű áráért olyan tudáshoz és rutinhoz lehet jutni, ami sokszor forintban nem is mérhető. Természetesen a megszerzett alapot további gyakorlásokkal és a mindennapi motorozásba beültetve tovább kell mélyíteni és így fejti ki a jövőbeni jótékony hatását.

Zárszóként csak annyit, hogy az a cimborám is ott volt, aki anno amikor a tréninget először említettem neki úgy reagált, hogy nem tudsz motorozni, felülsz és húzod neki. Nos ez a cimborám úgy reagálta le a napot: most már kezdem érteni miért jársz ilyenekre. Ez egy szkeptikus szájából megfelelő igazolás, hogy jó úton járok. Szeretném, ha minél többen rálépnének erre az útra a saját és mások biztonsága és a sérülésmentes hazaérés érdekében.
     Reply to this


Ullyses (msg) 197 June 3, 2018, 1:08 a.m.   x
Ajánlom annak, aki szeretne még jobban, biztonságosabban motorozni, és annak is aki csak nézelődni akar!

2018. június 4. hétfő, Safety-Hungary (Bp. X.ker. Kozma utca) – OBB Nyílt Nap 15:00 - 21:00-ig
Program:
Rövid, motorosoknak szóló hasznos infókat tartalmazó, érdekes előadások :
Mitől jó egy motoros ruha? (Somorjai István, Shox)
A prémium túra ruházat szolgáltatásai: biztonság, kényelem design
Motoros vélemények: elvárások, tesztek, visszajelzések
A motorok lopásáról (előadó: Perger Kálmán, Aegon)
Statisztikák, védelem, megelőzés
A Continental túraabroncsai (előadó: Musztrai Ferenc, Continental Hungary)
Elvárások
Tulajdonságok és fejlesztési irányok
Izgalmas túrabeszámoló az USA nyugati partvidékén átélt motoros kalandokból (Dobos Zoltán, Szimcsák Attila, Rhino Tours)
Los Angeles-San Francisco-Las Vegas-Grand Canyon és még számtalan különleges kaland.
Megismerheted a Safety-Hungary-t: találkozhatsz az instruktorokkal, és kipróbálhatod motoros tudásodat is oktató pályán a HS motorjaival.
Kedvezményesen regisztrálhatsz vezetéstechnikai tréningjeink bármelyikére a helyszínen...
Ajándékjegy a SiLverKart gokart pályáján 1 futamra ...
Ezen a napon minden vendég kedvezményes 1200 Ft/ 7perc áron gokartozhat... stb.
Ne hagyd ki, érdemes beugrani, én már voltam, megéri... ezért is ajánlom!
     Reply to this


Ullyses (msg) 196 May 16, 2018, 10:08 a.m.   reply to: 195 x
Jól tetted, az a továbbképzés csak a hasznodra vált!... kár , hogy sokan nem így gondolják!
     Reply to this


KTib962 (msg) 195 May 15, 2018, 11:08 p.m.   reply to: 194 x
Oda nam tudtam elmenni, de voltam másik kettőn és magam részéről azt vallom mindenkinek legalább egyszer meg kellene mérettetni magát hogy rájöjjön mennyire találtatik könnyűnek, ergo mennyire nem tud.
     Reply to this


Ullyses (msg) 193 May 3, 2018, 12:07 p.m.   reply to: 191 x
Nem okozott különösebb gondot a nem saját motor kérdése..., sőt azt hiszem inkább segített, mert amint vége volt az oktatásnak egy-két dolgot a sajátomon azonnal kipróbáltam és ment, így megvolt a "mégnagyobbsikerélmény" is :)) Kb azonos ülésmagasságú motort kértem (500m3) és nem volt semmi gondom. Persze tudni kell a Hondák súlypontja ált alul van, így nem sok különbség volt, hacsak...az nem, h a H.Safety-ben kuplungos motorok vannak (van robogó is persze) az enyém meg DCT-s ...
     Reply to this


KTib962 (msg) 192 May 3, 2018, 11:33 a.m.   x
Én a jövő héten megyek megint tréningre, aztán befejezem egy időre, max ha a bmw németországi terepképzésére el tudnék jutni.

https://www.enduropark-hechlingen.de/en/enduro-training/2-day-enduro-training/

Szerdán Kiskunlacháza, csüt-péntek Hungária Rendőregylet.
Érintett valaki valamelyik programon?
     Reply to this


KTib962 (msg) 191 May 3, 2018, 11:25 a.m.   reply to: 190 x
Nem tudja eldönteni, hogy a kocsi vagy a motor legyen az első.

Jól hangzik, hogy nem a saját motort nyúzod, de nem okoz gondot, hogy egyúttal nem a saját motoroddal szoksz össze, nem annak a viselkedését tapasztalod meg és jössz rá hogyan tudtok együtt jobbak lenni?

Ezt a kapott motor dolgot a terep tréningnél néztem ki. Na ott nem bánom, hogy nem a saját, főleg, hogy nem is lenne odavaló.
     Reply to this


Ullyses (msg) 190 May 3, 2018, 11:12 a.m.   reply to: 187 x
Te, az az ismerősöd fordítva akar ülni a "lovon" ill motoron??? Legalább az alapokat egy motoros oktatáson miért nem akarja megszerezni, és akkor legalább megvan a jogsija is , és akkor a motoros tréningen is bátrabban fogja venni az akadályokat, kanyarokat, feladatokat. Lehet, megül már egy motoron, de az alapokat egy motoros képzésen kaphatja meg az 1., 2., 3. sz pálya teljesítésével és ha sikeresen levizsgázott az már valami és persze tovább aztán a forgalomban... beszéld rá tegye le a vizsgát!
A Honda Safety-t pedig nagyon ajánlom mindenkinek!!! akik voltunk mindenki elismerte, hogy biz'a tanult újat....érdemes volt! sztem az ára is megéri, pláne h nem a saját motort "kínoztuk" a feladatok megoldásakor.
     Reply to this


KTib962 (msg) 189 May 2, 2018, 11:05 p.m.   x
Előveszem a régi témát és azt mondom: gyakorolni, gyakorolni és gyakorolni. Inkább tűnjön feleslegesnek, mint élesben beszarni és elszállni.

https://youtu.be/MGXZLUU402E
     Reply to this


Flenegen (msg) 188 Jan. 28, 2018, 9:22 a.m.   reply to: 187 x
Honda Safety
     Reply to this


KTib962 (msg) 187 Jan. 27, 2018, 11:48 p.m.   x
Ismerősöm kérdezi, hogy jogsi nélkül el tud-e menni valahova vezetéstechnikai tréningre, ahol motort is adnak?
     Reply to this


KTib962 (msg) 185 Jan. 19, 2018, 9:29 a.m.   reply to: 184 x
Hogy érted, hogy más felépítésű a tréning? Miben más?
     Reply to this


Flenegen (msg) 184 Jan. 18, 2018, 11:03 a.m.   reply to: 183 x
Én a Drivingcamp-ben voltam egyszer, majd 2017-ben a egy győri magán kezdeményezésben az ETO parkban. Idei évben ismét a Drivingcamp lesz már megvan az utalvány, csak más felépítésű tréning.
     Reply to this


KTib962 (msg) 183 Jan. 18, 2018, 10:33 a.m.   reply to: 182 x
Igen rájuk gondoltam. 2 éve voltam a Riliclubnál, az se volt rossz, sőt...
Azt szokták ugye javasolni, hogy minél több fajta céghez menjünk el, de olyanhoz amelyik megfelelően nívós.
     Reply to this


HoGo (msg) 182 Jan. 18, 2018, 9:43 a.m.   reply to: 181 x
Tudom ajánlani őket, voltam! Életszerű helyzetekre készítenek fel, jól magyaráznak.
Mármint ha rájuk gondolsz: http://drivex.hu/bmw-motorrad-vezetestechnikai-trening/
     Reply to this


KTib962 (msg) 181 Jan. 18, 2018, 12:31 a.m.   x
Úgy gondolom idén meglátogatok egy vagy két BMW Motorrad Vezetéstechnikai Tréninget. Van valakinek tapasztalata velük?
     Reply to this


Flenegen (msg) 180 Jan. 15, 2018, 11:49 a.m.   reply to: 179 x
Én a győrin 2017-ben részt vettem. Elsőre sikerült regisztrálni, és nem volt gond. Ajánlani tudom, ár / érték arányban teljesen jó volt amit adott.
     Reply to this


Nmiki (msg) 179 Jan. 14, 2018, 9:29 p.m.   reply to: 119 x
A győrieknél eddig 3x próbálkoztam, ebből 2x sikerült is regisztrálnom, de mindkét alkalommal pár nappal később közölték, hogy "bocsi, de már betelt a létszám!" Volt olyan alkalom is, hogy 8h-tól lehetett (volna) regelni, de arra már betelt a létszám.
     Reply to this


lajostrom (msg) 178 Jan. 14, 2018, 7:19 p.m.   reply to: 176 x
Dicsőség az úrnak! Béke, boldogság!
     Reply to this


lajostrom (msg) 177 Jan. 14, 2018, 7:18 p.m.   reply to: 175 x
A tieden! Sztem egyáltaláb nem mindegy kik próbálják, és csak másodlagos , h mivel. Épp ezt fejtegettem, egy extrém világutazó miben hasonlítható a dolgozó- vénülő városi néphez. És mégis! Mindenik arra használja, amire nem valók. Ha direkt forgatod és ajánlgatsz ezt azt javul az egyetértés? Vagy győzni kell? Odaadom, s jó egésséget.!
     Reply to this


zoligs (msg) 176 Jan. 14, 2018, 7:04 p.m.   reply to: 171 x
Bocsss , elbeszéltünk egymás mellett , a GS t mint a TÚRA ENDÚRÓ típus egyik tagját említettem , de ide tartoznak még sokan más gyártóktól , amelyek megfelelnek az említett használati igényeknek . Teljesen egyetértek az előttem posztolóval , hogy ezek a tréningek megmutatják , bármilyen motorral is veszel részt , hogy a gyenge láncszem az te vagy , ugyanis a motor sokkal többet tud . Ez igaz szerintem 99,9% ra a motorosoknak :)
     Reply to this


kawa550 (msg) 175 Jan. 14, 2018, 6:53 p.m.   reply to: 174 x
Mégis kéne valami kommunikációs tréning....:)))) A képen egyetlen EMBER sem látható, így tök mind1 kik ők és hol laknak, csak MOTOR szerepel a képen, és attól hogy egy motor derékig állt a sárban egy képen, nem lett se jobb se rosszabb terepmotor, és egy ilyen kép semmit sem mond el arról hogy azt a motort milyen célra készítették, az viszont látszik, hogy csak mert néhányan olyasmire használják amire nem való, attól még nem lesz az.
Vagy most akkor indul a vita, hogy milyen csodás endúró az R1, hisz van egy képünk arról hogy terepeznek vele?
     Reply to this


lajostrom (msg) 174 Jan. 14, 2018, 6:45 p.m.   reply to: 173 x
Jaja! A tied egy neves extrém utazó. Ezek meg városi névtelen ficsúrok egy hete, Pesttől keletre.
     Reply to this


kawa550 (msg) 173 Jan. 14, 2018, 6:40 p.m.   x
Látom a saras fotó itt mindent visz!:))))))
And now, ladies and gentlemen, the winner is : ...........THE YAMAHA R1, the best enduro motorcycle in the world!
     Reply to this


lajostrom (msg) 172 Jan. 14, 2018, 6:24 p.m.   reply to: 170 x
Előfordul az, h nem értjük egymást. Próba, oszt majd kijavítanak. Sztem azt is jelentheti, ( mint a képeim sejtetik)h pl. a GS sok nehézséggel kűzd pl. nehéz terepen. De! Jóval többre képes, mint az ember aki hajtja, szidja, kritizálja csak képzett, jó kondis, tapasztalt ( ez nálam rengeteg buktát, sok kudarcot jelent) képzett sofőrt igényel az aktus.
Erre a szintre eljutni szinte lehetetlen, ezért edzés, edzés,..... Mottó: sose fogsz tudni motorozni. De minden méter közelebb visz hozzá.
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 171 Jan. 14, 2018, 6:17 p.m.   reply to: 170 x
Hát a túra endúró megnevezés, helyett szerintem a német elnevezés sokat mondóbb. De nem akarok okoskodni, csak szerintem az endúró szónál a gelande árnyaltabban fogalmaz.
     Reply to this


zoligs (msg) 170 Jan. 14, 2018, 6:12 p.m.   reply to: 161 x
Ismerem a GS jelentését , csak az összefüggést nem teljesen találom a posztom és a német fordítás között .
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 169 Jan. 14, 2018, 6:08 p.m.   reply to: 167 x
Hát ezért vigyorognak annyit a falusi traktorosok....., pedig én már azt hittem a pia miatt van.
     Reply to this


lajostrom (msg) 167 Jan. 14, 2018, 5:58 p.m.   reply to: 166 x
Lehet az is. Bár nem hiszem. 3,5 km séta sárban, teljes cuccban a traktorért. Mert az húzta ki. A DL nem. Saját lábán jött ki.
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 166 Jan. 14, 2018, 5:49 p.m.   reply to: 164 x
Na de ezt méééééé? Ha csak nem a fotó kedvéért?
     Reply to this


lajostrom (msg) 165 Jan. 14, 2018, 5:30 p.m.   x
Ez meg DL. Nem tudom mit jelent.
     Reply to this


lajostrom (msg) 164 Jan. 14, 2018, 5:26 p.m.   reply to: 161 x
Biza!
     Reply to this


gezasz (msg) 163 Jan. 14, 2018, 5:23 p.m.   x
Nem kell! Van már önvezető motor, ami majdnem minden helyzetbe helyt áll! :)
https://www.youtube.com/watch?v=B4IrN3zMFGo
     Reply to this


lajostrom (msg) 162 Jan. 14, 2018, 5:19 p.m.   reply to: 160 x
Te minősítettél engem. Kéretlenül, és nem túl barátságosan. Majd tréninget ajánlgatsz, miközben álkérdésre vársz választ, de az se jó. Így hát menj Te! Remélem nő lesz az előadó! Marha!:-) :-) :-)
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 161 Jan. 14, 2018, 5:08 p.m.   reply to: 147 x
Bocsánat, hogy beleszólok csak a GS jelentését idézném ide:

gelände und strasse, terep és út
     Reply to this


lendvai (msg) 160 Jan. 14, 2018, 4:38 p.m.   reply to: 159 x
Sok jó kommunikációs tréninget találni a XXI. században. :-) Ez olyan nőies, én meg nem játszok ilyen játszmákat. :-)
     Reply to this


lajostrom (msg) 159 Jan. 14, 2018, 4:24 p.m.   reply to: 158 x
Akkor mégi csak értetted!? Már csak a tehenet kéne!
     Reply to this


lendvai (msg) 158 Jan. 14, 2018, 4:20 p.m.   reply to: 156 x
Nem igazán áll össze a logikai kapcsolat a szavak közt, de nem baj. :-) Ahogy valaki a sárban elsüllyedve találja meg a lelki békéjét, van, aki szerpentineken kanyarogva, kívülállóként mindkettő lehet érthetetlen, ahogy a lenti mondatok is. :-)
     Reply to this


lajostrom (msg) 157 Jan. 14, 2018, 4:10 p.m.   reply to: 154 x
Mind a három átjutott. Így már két choppernyi van?
     Reply to this


lajostrom (msg) 156 Jan. 14, 2018, 4:08 p.m.   reply to: 155 x
Amiért a Dolomitokba. A tehén jelző barátságot feltételez!! Erről nem tudok.
     Reply to this


lendvai (msg) 155 Jan. 14, 2018, 3:53 p.m.   reply to: 152 x
Fasznak kellett belemenni a posványba? :-))) Marha. :-)))
     Reply to this


kawa550 (msg) 154 Jan. 14, 2018, 3 p.m.   reply to: 153 x
Az ott a képen egy rajtszámos versenymotor, ami pont annyira túramotor, amennyire Rossi motorja egy széria R1. Orral beleállni a sárba meg egy chopper is tud. :))))))))
     Reply to this


lajostrom (msg) 153 Jan. 14, 2018, 2:44 p.m.   x
Ez meg egy túraendúró.
     Reply to this


lajostrom (msg) 152 Jan. 14, 2018, 2:43 p.m.   x
És most egy motor, amely nem rabol el szíveket.
     Reply to this


gezasz (msg) 151 Jan. 14, 2018, 2:05 p.m.   x
Téli napokra motorozás Itáliába.Az első perc után indul a fesztivál!
https://www.youtube.com/watch?v=cCMxz8ImRug
     Reply to this


zoligs (msg) 150 Jan. 14, 2018, 1:10 p.m.   reply to: 149 x
:}
     Reply to this


kawa550 (msg) 149 Jan. 14, 2018, 12:39 p.m.   reply to: 147 x
Tökéletesen osszefoglaltad, egy szóba sem tudok belekötni.
     Reply to this


zoligs (msg) 148 Jan. 14, 2018, 11:49 a.m.   reply to: 144 x
Az alábbi linken megtalálod a pontos leírást ,árakat időpontokat .
https://www.enduropark-hechlingen.de/en/home/
Áprilisra gondoltam bepalizni még pár embert , mert a Traficommal akár 8 ember is eljut kényelmesen gazdaságosan . Amennyiben összejön , akkor megkereslek , és ha van kedved akkor +1 fő . A tudást amit ott elsajátítasz , igen tudod alkalmazni az R eden is , mivel olyan önbizalmat , és tudást ad , annyira ráérzel a nehéz motorral komfortzónádon kívüli helyzetek biztonságos lekezelésére .
     Reply to this


zoligs (msg) 147 Jan. 14, 2018, 11:39 a.m.   reply to: 146 x
A GS t , és a hozzá hasonló nagy túra endúrókat egyáltalán nem arra találták ki hogy durva terepen asztalokat repülj át velük . Rafkósan a nevükben elrejtették a , hogy valójában mire is szánták őket . TÚRA ENDÚRÓ , ami azt jelenti elmész kényelmesen biztonságosan valahova , majd a látványosságig nem vezet aszfaltos út , nem ijedsz meg a murvás úttól , egy 50 cm gázlótól , vagy 20 m fosó homoktól stb . Ezért jók az ilyen tréningek . Terepezni az én is az EXC t használom , futóval elviszem , majd a nap végén 150 km után leborulok róla mint akit agyoncsaptak , míg a GS el , Szegedről elmegyek a Garda tóra 1000 km re , és érkezés után sörözünk , mert nem volt olyan fárasztó , mint az endúrózós 150 km.
     Reply to this


kawa550 (msg) 146 Jan. 14, 2018, 11:13 a.m.   reply to: 145 x
Többet igen, de AZT amit egy VALÓDI enduró tud, azt nem. Ezért mondom én azt, hogy ilyen szoft örömködésre jók, de nem kéne összekeverni ezt a dolgot az endúrózással, mert annak csak halovány utánzata. Ezek túramotorok, amik nem ijednek meg néha 1-1 földúttól.
     Reply to this


HoGo (msg) 145 Jan. 14, 2018, 11:04 a.m.   reply to: 143 x
Azon nem veszünk össze, hogy sosem lesz egy kategória. Mintha azt mondanám, hogy képzeld, 5-en mentek le a horvát tengerpartra 5 db bokorugró kétüteművel, ők másnap érkeztek teljesen kifáradva, összetörve én meg addigra már kis is aludtam magam és mosolyogva ittam a reggeli kávét.
Köze nincs egymáshoz a két kategóriának.
Abba kötöttem bele, hogy azokból a motorokból IS messze többet lehet kihozni, mint amit a videón látni. A gond csak az, hogy lassabban tanulsz és sokkal jobban fájnak a pénztárcának a keményebb esések.
     Reply to this


KTib962 (msg) 144 Jan. 14, 2018, 10:21 a.m.   reply to: 141 x
Köszi az infót, felcsigázott kissé. Pár kérdésre válaszolj még légyszi. Mikor szokott lenni, illetve idén mikor lesz, hogyan kell jelentkezni, az odajutás motoros, autós esetleg vonat vagy egyéb és tudom-e szerinted kamatoztatni, ha R1150R-em van, ami ugye nem tipikusan enduró.
     Reply to this


kawa550 (msg) 143 Jan. 14, 2018, 10:15 a.m.   reply to: 139 x
Ez itt az én kicsi fiam úgy 8-9 évvel ezelőtt. Ekkoriban fordult elő a vejkei krossz és enduró parkban
https://www.facebook.com/motocrossenduro/
https://goo.gl/maps/NARSk91t6832

hogy egy ilyen túraendúrósoknak tartott tréningen a nagyfiúk a térképen látható kiskörön tréningeztek mikor vasárnap délelőtt kimentünk a gyerekkel a szokásos motorozgatásra. Nagyrészt gs-ek, a ktm akkoriban még nem nagyon hasított a bálnák közt. Természetesen a gyerek egyből közéjük rontott a malagutival, és 1 kör után vigyorogva állt ki hogy láttad apa, megelőztem az összeset egy kör alatt! És pontosan így történt, szó szerint a hónuk alatt körbemotorozta az összeset egy kör alatt.
Erre az esetre a tréningesek valszeg így emlékeznek:
Tereptréningen voltunk a komoly terepezésre is alkalmas nagyvasunkkal, tök ügyesek voltunk, sokat tanultunk és állati jól éreztük magunkat.
Mi így emlékszünk rá:
A gyerek egy kör alatt bohócot csinált a bénázó bálnákból egy automata váltós 5Le-s gyerekmotorral.

És a legszebb az egészben, hogy mivel ugyan azt két teljesen különböző nézőpontból nézzük, így homlokegyenest ellenkező a véleményünk, és mégis mindkettőnknek tök igaza van. :)))))) Peace!
     Reply to this


gezasz (msg) 142 Jan. 14, 2018, 10:06 a.m.   reply to: 141 x
Bennem is ott van a félsz amikor van lehetőségem ilyen bolyák közti szlalomra ,hogy véletlen megfektetem a motoromat. De akkor nem tudom feszegeti a határokat. Így hát kihagyom. Nincs keret a törött idomok javitására.
     Reply to this


zoligs (msg) 141 Jan. 14, 2018, 1:17 a.m.   reply to: 140 x
Mehetsz sajáttal is , de nincs értelme , mivel érzelmileg kötődsz a saját járművedhesz , és nem vállalsz be rizikós dolgokat . A 2 napos okítás az 650 € volt kb és ők adnak egy 6 misis mocit , amit úgy baszol oda ahogy neked tetszik . Ritkán találkoztam olyan résztvevővel aki nem okozott volna legalább 650 e kárt a motoron . 3 csoport közül választhatsz , kezdő , haladó , profi . Amennyiben feléred ésszel , hogy ahátsó kerék is előre forog , akkor simán kezdhetsz a haladóban , ha már van egy külön kis bokorugród a nagy vas mellett , akkor simán profival indíthatsz .
Ez az egész vursli , egy szuper élmény , You Tube videókon meglátod . Rengeteget tanulsz tehetséges oktatóktól , akik megmutatják , hogy egy 250 kg os motorral szuperul tudsz könnyen terepezni , ha tudod hogyan kell tenned . Az idén lecseréltem a levegőst vizesre , valszeg megint elmegyek ismerkedni az új tereptulajdonságaival , anélkül , hogy a sajátot odab@sszam a kőbányában . Csak ajánlani tudom .
     Reply to this


KTib962 (msg) 140 Jan. 14, 2018, 12:30 a.m.   reply to: 139 x
Mondj még pár dolgot erről a tréningről: saját motor vagy adják, ára, feltételek, stb. Köszi
     Reply to this


zoligs (msg) 139 Jan. 13, 2018, 11:41 p.m.   reply to: 136 x
Nem a motoroknak , hanem a pilótáknak vannak határai . Amikor először elmentem Hechlingenbe a BMW enduró tréningre , a második nap már biztora tudtam ,hogy a nyitó mondatom igaz . Azóta 2 X voltam , és még mindig tudok újat tanulni .
     Reply to this


zoligs (msg) 138 Jan. 13, 2018, 11:30 p.m.   reply to: 122 x
10 körül , ami tartalmazta a finom bográcsost is :)
     Reply to this


HoGo (msg) 137 Jan. 13, 2018, 10:48 p.m.   reply to: 136 x
Hidd el, hogy nincs értelme folytatni. Te továbbra is keményfejűen gyártod az elméleteket, én meg, mivel gyarló módon nem bírom felfogni, hogy értelmetlen dolog amit csinálok, kimegyek motorozni és (tudom, nagyon gâz :(, de) jól érzem magam 3 fokban a havas esöben sárban, homokban és még több órával késöbb is vigyorgok.
     Reply to this


kawa550 (msg) 136 Jan. 13, 2018, 10:25 p.m.   reply to: 135 x
Értem én mit akarsz kihozni belőle, részemről nincs semmi probléma, csak látni kell a dolgokat. Vannak motorok amik alkalmasak dolgokra, vannak amik nem, még ha erőltetik is néhányan és vannak is apró sikerélményeik. Ott a youtube, nézd meg mire képes a világszám Pfeiffer egy sima f800r-el stunt terén, meg milyen nyomorúságos próbálkozásai vannak ugyan ennek az eszement tehetségnek egy 1200gs-el. Valamit mutat, de dől belőle az izzadtság, mert egyszerűen a motor nem arra való. 1000 embert találsz majd, aki annak örül hogy egy dagadt endúróval végigzötyögött egy földúton, de ennek köze nincs ahhoz, mikor egy valódi endúróval teligázon végigveretsz ugyan ott. Azzal a 35 éves szar détével én, a kocamotoros bohócot csinálok egy jó motorosból kemény terepen ha az egy ilyen masztodonnal emberkedik.
     Reply to this


HoGo (msg) 135 Jan. 13, 2018, 10:10 p.m.   reply to: 134 x
Asszem ebből a témából többet már nem hozunk ki, keressünk újjat. :D

(mellesleg a sràc a strom-mal harmadszor volt terepen, viszont meglepöen jól ment neki. Csak annyit akartam kihozni a témából, hogy nem a motoron múlik, igen is sokat ki lehet hozni azokból a nagyendúrókból)
     Reply to this


kawa550 (msg) 134 Jan. 13, 2018, 10 p.m.   reply to: 133 x
Ilyesmire nem képeket nézegetve jön rá az ember, hanem mikor látja őket átlag jánossal bénázni, meg mikor próbál nehéz és könnyű motorral is terepen haladni, és érzi a különbséget. De hát az ember már csak ilyen gyarló, te fel tudod mérni hogy mennyire vagyok kompetens abból hogy éppen most milyen motorom van, én meg a saját tapasztalataim alapján azt gondolom, hogy a 200 kilós szoft túraendúrok nem valók kemény terepre. Há' ez van, nem vagyunk tökéletesek(mármint hogy én nem vagyok az, rólad nem tok nyilatkozni, túl kevés az infó). :))))))
     Reply to this


HoGo (msg) 133 Jan. 13, 2018, 9:44 p.m.   reply to: 132 x
Valahogy nem akar leesni, melyik képnél jöttél rá mire (nem) képes egy nagyendúró :)
     Reply to this


kawa550 (msg) 132 Jan. 13, 2018, 9:36 p.m.   reply to: 131 x
Szívesen! :))))))) Mindig örülök ha valaki ilyen kevés infóból is ért mindent. Persze a dologhoz hozzátartozik hogy ezek is én vagyok. :D
     Reply to this


HoGo (msg) 131 Jan. 13, 2018, 9:04 p.m.   reply to: 130 x
Nincs több kérdésem, minden világos :D
     Reply to this


kawa550 (msg) 130 Jan. 13, 2018, 8:57 p.m.   reply to: 125 x
Perpill? Zrx 1100. De ennek semmi köze ahhoz, hogy ha nézek egy videót, akkor lássak is. :))))) Egyébként pont dl 650-el(első szériás) sikerült már terepezni a horvát hegyekben, ne bántsuk meg senki érzelmeit, fogalmazzunk finoman: nem rabolta el a szívemet. :D
     Reply to this


HoGo (msg) 129 Jan. 13, 2018, 8:17 p.m.   reply to: 125 x
Már csak tudod :)
Milyen motorod is van?
     Reply to this


lajostrom (msg) 128 Jan. 13, 2018, 6:52 p.m.   reply to: 125 x
Vezetéstechnikai hiba.
(leggyakoribb probléma. A gép tudja.)
     Reply to this


lajostrom (msg) 127 Jan. 13, 2018, 6:50 p.m.   reply to: 123 x
Köszönöm a népszerűsítést, Gézu!
(a jelenlévők közt az a legkönnyebb, sofőrrel pláne)
     Reply to this


kawa550 (msg) 126 Jan. 13, 2018, 5:05 p.m.   reply to: 124 x
Milyen kis elegáncsosan eltartja a zujjacskáját nagy gáznál! :))))))))) És ehhez meg megjegyezném, hogy ahogy itt is látszik, aki szereti feszegetni a határokat, az időnként pofára is esik, és ilyenkor szép lassan kiköt a bőrruhánál, ahogy ez a csávó is, pedig a kis cb nem nagyon indokolná elvileg. Csak mikor az emberen 2 cordura már szétszakadt semmi kis eleséseknél is, akkor harmadszorra már nem nyeli be a marketing bullshitet, hogy ez is nagyon bírja. :D
     Reply to this


kawa550 (msg) 125 Jan. 13, 2018, 4:58 p.m.   reply to: 123 x
Kiegészítve még azzal, hogy ezek a nagy dögök is kb pont ennyire képesek és legfeljebb ennyire valók. Kivéve a dl, mert az egyenesen röhej, hogy egy ekkora árokpart meg némi homok is kiveszi sebességből.
     Reply to this


gezasz (msg) 124 Jan. 13, 2018, 3:18 p.m.   x
Na ezt nem tanítják a vezetéstechnikai képzésen! Ezt vagy tudod, mered vagy nem!
https://www.youtube.com/watch?v=97iJykS-HS0
     Reply to this


gezasz (msg) 123 Jan. 13, 2018, 3:12 p.m.   x
Egy átlag motoros kb erre képes egy nagy dög enduróval. Az élvezetesebb csapatáshoz kicsi könnyű, de erős gép kell
https://www.youtube.com/watch?v=QXoQ5-gX6Ng&feature=youtu.be
     Reply to this


KTib962 (msg) 122 Jan. 13, 2018, 3 p.m.   reply to: 121 x
Nincs ár az oldalukon. Tavaly mennyibe kerüét?
     Reply to this


zoligs (msg) 121 Jan. 13, 2018, 12:25 p.m.   reply to: 118 x
Az elérhetőség a következő , ( és most lepődjetek meg)
gombymotor.hu
Egynaposak a tréningek , ár értékarányban verhetetlen . Szegedhez való közelsége miatt legalább egyszer egy évben ellátogatok , onnan tudom ezt állítani .
J
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 119 Jan. 13, 2018, 11:44 a.m.   reply to: 114 x
Na látod, ez egy remek tipp volt, mert bár Győr sok helyről messze van, de sok helyről meg nem. Rengeteg oktatási napot lehet kiválasztani.

http://vezetestechnikagyor.hu/idopontok.php

Köszi a tippet.
     Reply to this


KTib962 (msg) 118 Jan. 13, 2018, 10:44 a.m.   reply to: 116 x
A vásárhelyi Gombymotor is tart képzéseket. Van valakinek infója róluk?
     Reply to this


KTib962 (msg) 117 Jan. 13, 2018, 10:42 a.m.   reply to: 116 x
Én a Rilinél voltam a két napos alapon, számomra meggyőző volt, és jó az ár-érték arány. Igaz, hogy megdobta a költségeket a két Bp-Szeged oda-vissza üa. költség, de megérte.
     Reply to this


zoligs (msg) 116 Jan. 13, 2018, 10:36 a.m.   reply to: 101 x
a Hungárián legalább 6X voltam , csak ajánlani tudom . Az oktatók tapasztalt motoros rendőr oktatók , sok sok év gyakorlattal . A Safety pedig egy láncszerűség amelynek meg van adva a kötelező arculat , egyen pólók stb , üzleti stratégia hogy kivonuljanak minden nagyobb motoros rendezvényre , ott nagy pofával játsszák az eszüket egy számukra megadott forgatókönyv alapján , minél több fizető kuncsaft reményében . Pár évvel ezelőtt láttam őket egy Sándorfalvi rendezvényen , ahol gázráncigálós cirkuszi mutatványosként tették magukat nevetségessé . Azóta szerencsére valaki értelmes, közölte velük a stabil gáz lényegét , és azóta arra esküsznek tréningjeiken . Számomra ezért esne először a választás a rendőrmotoroskar ,(akik évtizedek óta a bevált módszert alkalmazzák) majd Riliékre vagy fordítva .
majd... majd.. stb .
     Reply to this


kawa550 (msg) 115 Jan. 13, 2018, 10:14 a.m.   reply to: 113 x
Elvagy te tévedve tesó, itten most a ductape-ről van szó (vagy hogy hívják azt a talján ízét) :)))))))))))
     Reply to this


KTib962 (msg) 114 Jan. 13, 2018, 10:02 a.m.   reply to: 112 x
2 éve még a Route 82 MTC szervezésében volt ingyenes, de tavaly ezt is fizetőssé tették. Nem egy ökör ára az a 8000, de Győrben van. Ez elég messze van az ország sok helyétől, főleg hogy reggel kilenckor kezdenek. Ugyanott vagyok, ha Pest megyébe megyek és kicsit később is indulhatok. Talán mintha Debrecenben még lett volna ingyenes tréning, de nem biztos, hogy jól emlékszem.
     Reply to this


Flenegen (msg) 113 Jan. 13, 2018, 9:48 a.m.   reply to: 110 x
Azért a tehénke sem volt játékszer, és Rexikét is annak a lelakott csúnya sárga 900- nak köszönheted :)
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 112 Jan. 13, 2018, 8:44 a.m.   reply to: 107 x
Helyes! Támogatom, ha valaki tud ingyenes vezetéstechnikai oktatást, akkor tegye fel ide a túrák közé.
     Reply to this


KTib962 (msg) 111 Jan. 13, 2018, 1:32 a.m.   reply to: 106 x
Ha már így szóba került én azokat a túráimat tettem fel, amiket eredetileg magamnak és a páromnak szerveztem és pusztán felkínálom a csatlakozás, az együtt motorozás lehetőségét és szerencsére vannak olyanok szívesen becsatlakoznak egy nonprofit felfedezésbe.
     Reply to this


kawa550 (msg) 110 Jan. 12, 2018, 11:26 p.m.   reply to: 109 x
Komoly férfiember(akinek van felsőmarója) nem használ játékszereket, még próbaképpen sem. :))))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 109 Jan. 12, 2018, 11:14 p.m.   reply to: 108 x
5 év múlva cimbora. Addigra túl is leszek néhány tréningen hozzá. Ha jó leszel kipróbálhatod. :-)))
     Reply to this


kawa550 (msg) 108 Jan. 12, 2018, 10:53 p.m.   reply to: 107 x
Há' nehéz úgy eltaposni, hogy nem érnek utol.....:)))))) Idénre veszel valami rendes motort amivel lehet követni a rexikét? :D
     Reply to this


lendvai (msg) 107 Jan. 12, 2018, 10:12 p.m.   reply to: 106 x
Ez eléggé drámaszínház hangzatú volt. :-) Én rendszeresen ingyen túrázok a barátaimmal és senki nem taposott el bennünket, nem is fog. :-) Az ingyenes vezetéstechnikai tréningekre is kell legyen hirdetési felület, különben nem mennének el rá. Én többször kaptam róla értesítést ismerősöktől, idén is biztos lesz. Ott a Facebook, nem csak szelfik felpakolására jó. :-) Szelfit állítólag amúgy is azok készítenek, akiknek nincsenek barátaik, akik normálisan lefényképeznék őket. :-)
Ha eljut hozzám ingyenes vezetéstechnikai tréning infó, akkor megírom ide.
     Reply to this


Dokypapa (msg) 106 Jan. 12, 2018, 8:44 p.m.   reply to: 105 x
Hát Igen , valaha volt , mert lehet ezt önzetlenül is , ugye , csak azokat akik ezt nem megélhetésből csinálták , letaposták , ahogy az szokás , ma már több itt a fizetős , azaz megélhetési túrázás ,mint a tényleges , azaz nulla profitos ,. ,
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 105 Jan. 12, 2018, 5:22 a.m.   reply to: 102 x
Régen ez az oldal volt az. Ha valaki tudott ilyet, akkor ide kiírta a túrák közé. Egy évben volt, amikor három ingyenes oktatás is ki volt írva, ide a túrák közé.
     Reply to this


KTib962 (msg) 102 Jan. 12, 2018, 12:35 a.m.   x
Egy ingyenes képzésre is el szeretnék jutni, de nagyon véletlenül bukkanok rá, hogy hol és mikor van ilyen. Van olyan oldal ami összefogja ezeket az infókat?
     Reply to this


HoGo (msg) 101 Jan. 11, 2018, 5:43 p.m.   reply to: 100 x
Elsőnek, tapasztalatlanul a Safety, amúgy
http://www.hungariarendoregylet.hu/oktatas.html
     Reply to this


KTib962 (msg) 100 Jan. 11, 2018, 10:57 a.m.   reply to: 97 x
Apropo melyik céget tartjátok a jobbnak, vagy kinek melyik jött be? Safety-Hungary, Riliclub, Hungaroring Motoros Akadémia? Ezeken kívül van még ilyen cég?
     Reply to this


kawa550 (msg) 99 Jan. 11, 2018, 9:27 a.m.   x
Rendőrös vezetéstechnika köll? Há' netek, retek hogy örüjjetek. :)))))))))))
http://napivideo.reblog.hu/igy-kell-szorult-helyzetbol-kiallni
     Reply to this


csanyi (msg) 98 Jan. 11, 2018, 9:11 a.m.   x
Még egyszerűbb áttenni a gázkart a baloldalra, az amiknál volt asszem jó régen Indian gépeken a rendőröknél balos gáz épp a fegyóhasználat okán, de amúgy tényleg életszerű, nekem pl. rengeteg gondom volt abból, hogy nem tudok lőni a forgalomban és menni is, állandóan az a megállás, tiszta időveszteség.:))
     Reply to this


lendvai (msg) 97 Jan. 11, 2018, 8:08 a.m.   reply to: 94 x
Fel fogom vetni a Safety-Hungary-nál, hogy legyen az anyagban a gyakorlat: kanyarodás közben bal kézben tartott fegyverrel lőjük a bóját. :-)
     Reply to this


kawa70 (msg) 95 Jan. 11, 2018, 7:41 a.m.   reply to: 94 x
Különösképp ha balkezes az illetö:)
     Reply to this


Fido71 (msg) 94 Jan. 11, 2018, 5:49 a.m.   reply to: 92 x
Szerintem meg egyszerűbb bal kézzel megtanulni lőni, mint a forgalomban bal kézzel gázt húzogatni... ;)
     Reply to this


KTib962 (msg) 93 Jan. 10, 2018, 11:23 p.m.   reply to: 91 x
Hát igen....lehet hogy nem borítom el a gépet - kétszer is - emelkedőn való visszaforduláskor, ha már túl lettem volna a képzéseken. Mindkét alkalommal ugyanaz a hiba. Kis tempó, egyensúlyvesztés utassal és mire a lejtőn leért a lábam már menthetetlen volt a helyzet.
Ma már másképp csinálnám illetve csinálom is.
     Reply to this


Hr.Geiger (msg) 92 Jan. 10, 2018, 10:06 p.m.   reply to: 91 x
Magam is így érzem!
A bal kezes gázhúzogatásnak és manőverezésnek egy értelmét látom: ha közben a jobb kezével fegyvert kell használnia a járőrnek. Máskülönben nem életszerű, hiszen a gyors manőverezéshez mindkét kezünkre szükségünk van.
Érdekességnek jó, de mindennapi használata a civil életben felesleges " huligánkodás". :-)
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26693