23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21

Please log in

Registration
Forgot password
VEZETÉSTECHNIKAI KÉPZÉS - kell vagy nem?
Next page

KTib962 48 8. Januar 2018 09:20  
Idén szeretnék megtanulni driftelni, vagy legalább megtudni képes vagyok-e rá. igen, 50 fölött elmentek otthonról, elgurult a gyógyszer, stb, de mégis. A terepes tréning adhat alapot erre?
    

KTib962 46 7. Januar 2018 23:22  
Valaki mondja már meg miről maradtam le. Meló után át akartam olvasni és látom hiányoznak hozzászólások.
    

HoGo 45 7. Januar 2018 14:42   reply to: 33
Az árral kapcsolatban nem neked válaszoltam, a többivel meg egyet értek. A hasonlat viszont rossz, medence helyett edzö :)
    

zoligs 44 7. Januar 2018 14:26   reply to: 41
A lóhere összejött a tréning végére :)

https://youtu.be/2CvZ3N9Fds0
    

zoligs 41 7. Januar 2018 13:45   reply to: 36
Félkézzel a nyolcas , vagy a lóhere , azt nem csak azért kell megtanulnod , hogy vagánykodj a többiek előtt ,hanem azért hogy amikor a szezon elején előveszed a vasad , akkor ezen gyakorlatok mutatják meg magadnak , mennyit is zökkentél ki a rutinból , és látod mennyit kell még gyakorolnod ahhoz a tudáshoz mint amivel leraktad a verdát . ,
    

kawa550 38 7. Januar 2018 11:22   reply to: 36
Hogy ki hova menjen, mit csináljon a motorjával, ahhoz nekem semmi közöm, nem is szólok bele. Hogy kinek hány motor fér bele a költségvetésébe, ahhoz sincs több. Hogy a motoros pályafutása alatt az ember leragad egyféle motornál, vagy cserélgeti őket és van olyan időszak, amikor terepmotorral tolja, az is egyéni döntés. Én endúrókkal kezdtem, sportmotor is volt, túra is, most meg naked. De hosszú évekig tartottam az utcai mellé endúrót is. Aztán ahogy a korral arányosan csökkent a kondícióm, meg a gyerek is abbahagyta a krosszozást és már nem jártunk hétvégenként pályára, meg a vége felé már én is csak 5 kört bírtam vejkén, letettem róla, most már csak 1 motorom van. Meg persze szép lassan épül (és ha így folytatom sose készül el)egy erdőszéli Rat-scrambler egy 250-es chopperből, mert hát mégiscsak kell disznólkodni is néha. :))))))
https://www.youtube.com/watch?v=yjBrpN9nmZQ
    

zoligs 37 7. Januar 2018 10:31   reply to: 36
"minden motor enduro csak úgy kell használni."
Nagyon jó , 40 éve motorozok , de ezt még nem hallottam .:))
    

KTib962 36 7. Januar 2018 10:05   reply to: 28
Azért a félkézztel megcsinálod a nyolcast is jelent valamit addig amíg vannak olyanok akik két kézzel sem teszik meg ezt ugyanolyan szűk íven.
A terepképzéssel és gyakorlással egyetértek, több helyen is olvastam, hogy amit ott kapsz, nagyon jól tudod kamatoztatni a mindennapokban.
Kérdésem: menjek szerinted terepre egy túramotorral vagy tartsak egy endurót is? Habár olvastam már olyat, hogy minden motor enduro csak úgy kell használni.
    

lendvai 35 6. Januar 2018 19:44   reply to: 34
Nem is hasonlítom magam, csak az alázat szóról jutottak eszembe. Részben az emberekkel szembeni alázat, másrészt meg az alkalmanként alattam dühöngő géppel szembeni alázat. Azt szerintem nem tanítják a vezetéstechnikai tréningeken, pedig kellene. Nagyon is kellene. Én a magam részéről a saját káromon tapasztaltam meg, hogy ha nem tisztelem azt az erőt, amit nem tudok uralni, akkor az előbb-utóbb megpróbál elpusztítani. :-)))
    

kawa550 34 6. Januar 2018 19:07   reply to: 32
Rossikhoz, meg Marquez-ekhez felesleges magunkat hasonlítgatni. Vannak emberek, akik különleges tehetséggel születnek, ami nem tanulható. Gyakorolhatunk mi akármennyit, sose leszünk hozzájuk foghatók, ők így születtek. Ami nekik zsigerből megy, azt mi csak sovány utánzatként tudjuk megtanulni.
    

kawa550 33 6. Januar 2018 19:04   reply to: 29
Visszaolvastam párszor amit írtam, de nem találom azt a részt, ahol én akár csak érintettem volna a drága/nem drága részt, szóval hogy is került ez ide a nekem szánt válaszodba?
Másrészt a csőre tett deszkán egyensúlyozás, meg az oszlop tetején bekötött szemmel ácsorgás is fejleszti az egyensúlyérzéket, de én azoknak a gyakorlását is hanyagolom, ahogy a szűk visszafordulás közbeni egykezezést is(ezzel asszem sokan vagyunk így). Rengeteg gyakorlat fejleszti, de nem hinném hogy azt nekem mindet gyakorolnom kéne, és nem hinném hogy te is az összes létező egyensúlyfejlesztési gyakorlatot állandóan gyakorlod, szóval ne akarjuk megmondani másnak hogy milyen gyakorlatra van szüksége. Szakember csinálja, oktasson, az a dolga. De csak mert én már úsztam 10 különböző medencében, és azt gondolom hogy egész jól megy ez nekem, még nem biztos hogy úszó tanfolyamot kéne tartanom másoknak, főleg nem versenyedzést.
    

lendvai 32 6. Januar 2018 18:25  
Ezt meg a telemetria alapján kb. 160-as tempónál adta elő a jóember:

https://www.youtube.com/watch?v=Wr-QnZ0x0b0

Tudom, ezek más dimenziók, de épp ezért vagyok én úgy vele, hogy elmotorozgatok, de a tudás még messze van, a "felülsz oszt húzod" meg kissé megmosolyogtató kijelentés. :-) Na ezért kell a tréning (ahogy a biztosítás is). :-)
    

lendvai 31 6. Januar 2018 18:17  
Ez például egy olyan gyakorlat volt tavaly, amihez sok-sok tréning és rutin kell, én nem tudom mit csinálnék ilyen szituációban.
Az a fehér valami, ami a pályára hullott a plexiből volt, mert mentés közben lefejelte. :-)

https://www.youtube.com/watch?v=zu-6bQTqNxI
    

lendvai 30 6. Januar 2018 18:12   reply to: 29
Hát igen, ez a drága-nem drága mindig relatív. Olyan ez, mint a biztosítások, fizetem a vakvilágba, általában nincs rá szükség, de amikor igen, akkor jól jön. :-)
Vannak egyébként ingyenes tréningek is, azt hiszem motoros rendőrök szervezik, csak el kell gurulni az ország adott szegletébe.
Autóval is voltam már tréningpályán, az is hasznos, ahogy a frissen esett hóban a parkolóban próbálgatni a fizikát. Ha másért nem azért, hogy ne szarjam össze magam, ha egyszer valamiért keresztbe áll alattam az autó. :-))
    

HoGo 29 6. Januar 2018 18:07   reply to: 28
Egyensúlyérzék motorra? Szerintem is felesleges hülyeség. (ja, nem.)
A gyakorlat valóban gyakorlással jön meg, ahogy a rossz beidegződések is, ha valaki nem koppint itt-ott az orrodra, hogy ez nem így kéne.
Minden évben elmegyek legalább egyre tavasszal, van olyan év, hogy kettőre is. Eddig mindig máshová, szépen lehet ötvözni a tapasztalatokat (meg elfelejteni a hülyeséget).
Hogy drága? Az.
Az, hogy jobbik esetben csak pár hónapig nem tudsz dolgozni (meg járni, ülni, enni, üríteni) az nem drága? Egy ripityára tört idomdarab az ár többszöröse, pedig az gyorsan megkerül.
    

kawa550 28 6. Januar 2018 14:51   reply to: 27
Mert az ilyesmitől nő a pénisz is?! Hol lehet ilyen növelő tanfolyamra jelentkezni?:))))))))))))))
Na, hogy valami okosat is mondjak, a dirt tréningeket (ahogy arról beszéltünk is a minap) mindenkinek ajánlom, a keresztbe kasba csúszkálás megismerése egészen biztosan hasznos lesz a normál napokon is, ellentétben a keresztbe tett félkézzel csináljunk nyolcasokat a parkolóban gyökkettes tempóval, ami az egyensúlyérzéket talán fejleszti, de a gyakorlati haszna elhanyagolható.
Ugyanakkor megjegyezném, hogy úszni vízben, sok gyakorlással lehet JÓL megtanulni, egy néhány órás úszótanfolyamon még senki sem lett se rövid, se hosszú Katinka.:)))))) Egy ilyen dirt tréning pont elég lesz arra, hogy az ember ráérezzen a dolog ízére, de főzni nem ott fog megtanulni, hanem a hétköznapok 10.000km-én. Én személy szerint az egyik legalapabb dolognak tartom a lehető legtöbb krosszos tapasztalatszerzést, kinél több, annál jobb, a folyamatos kitörések, keresztbe csúszások lejtőn lefelé keréktolás olyan mennyiségű gyakorlásra és valós tapasztalatra kényszerít, hogy idővel tényleg ösztönössé válik. Természetesen a sima tréningeket is támogatom, akinek lehetősége van menjen, csak tessenek helyén kezelni a dolgokat. A tréningről kifelé jövet még nem leszel Rossi, meg még sokáig sem, ne csak a (néha hamis) önbizalom nőjön.
    

lendvai 27 6. Januar 2018 12:19   reply to: 26
Ezt szimpla péniszirigységnek tudom be, nem szép dolog a másik igyekezetét kifigurázni. :-)
    

kawa550 26 6. Januar 2018 11:24   reply to: 24
Ez még a crikvenicai megfordulások előtt vagy után volt? Mert ha után, akkor csak azt tom mondani amit Herr Untermaier mondott Gáborka vékony bicepszét megtapogatva: falsches Training.....:))))))))))))))))
    

KTib962 25 6. Januar 2018 10:18   reply to: 24
Szívemből szóltál, több gondolatnál mintha csak magamat hallottam volna. Én a Riliclub 2 napos képzésén voltam és teljesen átalakították a stílusomat, amikor csak tudok gyakorlok, és épp nemrég döntöttem el, hogy idén megyek terepmotor tréningre pont azon okok miatt és indittatásból amiket leírtál. Az uralomamotorom.hu oldalon találtam olyan lehetőséget ahol ehhez motort is adnak. Várom a jó időt és nagy várakozással tekintek a jövőbe.
    

lendvai 24 6. Januar 2018 09:53  
A címben szereplő mondatra reagálva: én azt mondom kell, de a megfelelő módon használva. Én is vettem részt vezetéstechnikai tréningen, és fogok is. Nekem a Safety-Hungary képzése megfelelő volt, van, aki szereti, van, aki szidja, nekem helyileg is kedvező. Amit ott tanultam annak egy részét éles helyzetben is volt alkalmam megtapasztalni, kipróbálni, így állva maradtunk az utasommal, meg tudtam állni, ki tudtam kerülni stb. De! A képzés lényege nem az, hogy elmegyek egy tréningre és onnantól már többet tudok. Ezeket folyamatosan gyakorolni kell, mert különben szépen, lassan elfelejtődnek. A gyakorlatok egy része nem a mindennapi helyzeteket modellezi, hanem a vészhelyzeteket, amiből nagyságrendekkel kevesebb van. Én ha tehetem és találok egy megfelelő területet mindig gyakorlok egy kicsit, mert pl a kikerülésnél nem egy szolványos mozdulat az, hogy pont az elék kerülő akadály felé fordítjuk a kormányt, hogy ki tudjuk időben kerülni, az agyam tiltakozik ez ellen, így muszáj gyakorolni, különben ha éles vészhelyzet van egyszerűen nem tudom alkalmazni. A rutin és az évek, mondják...
A hazai átlag útviszonyok között motorozás egy utcai használatra tervezett géppel véleményem szerint közelebb van a túlélési gyakorlathoz, ha pl egy osztrák kanyargással vetem össze. Itt folyamatosan figyelnem kell az úton a kátyúkat, a homokot, kavicsot, egyéb felverődéseket, sokszor változik az út anyaga, a szürkeaszfalt alattomos hatásait már több alkalommal volt alkalmam megtapasztalni. Ezért idén egy dirt-track tréningre is el fogok menni, mert nem érzem jól, ha a motor hátsó kereke sodródni kezd egy kanyarban, pedig sok öröm forrása lehet, ha "driftelve" kanyarodik be az ember egy lendületesebb szerpentinezés között. Csak hát ezt is gyakorolni kell, különben könnyen a szalagkorlát alatt végzi a motor. Azt mondom jó terep egy tréning után, ha ideálishoz közeli útviszonyok között gyakorolhat az ember, akár a Dolomitokban, akár az Alpokban, de Magyarországon is lehet találni megfelelő útszakaszokat. Persze a gyakorláshoz én inkább forgalommentes területet keresek, szélesebb bekötőutakat, nagyobb parkolókat. De számomra annyi bizonyos, hogy egy tréning csak az alap: ha nem gyakorlom rendszeresen az egyébként kicsi valószínűséggel előforduló vészhelyzeteket, akkor egyszerűen nem leszek képes tudatosan alkalmazni az arról tanultakat. Kanyarodni, egyenesen menni minden alkalommal tudok, ha motorozni indulok, a "felülsz oszt húzod" motorosok nagy része kerül ki pl egy Mulholland drive videóra a Youtube-on. Érdemes megnézni néhányat, vannak ott is tanulságos esetek, szerintem ezekből is lehet tanulni, ha az ember érti hol rontotta el a videón a delikvens.
Két dolog még: a Safety-Hungary tréningje nekem azért is megfelelő, mert ott adnak körbecsövezett motort, így bár nem a sajátomat használom, más az érzés, de nyugodtan le lehet dönteni, el lehet dőlni vele, nem lesz baja, maximum a ruházat látja kárát, így akinek van régi cucca érdemes abban menni.
A másik az öltözet: mi mindig beöltözünk, a legnagyobb melegben is. Nálam a bőr jött be, lévén sokkal jobban véd, mint a cordura. másrészt nyáron nem olyan kurva meleg. Én kétszer csúsztam eddig el, a cordura felső mindig elszakadt, másodszor bőr nadrág volt rajtam, azon csak a festés sérült. És a balesetin láttam robogóval csúszott párocskát, valószínűleg rövidgatya-papucs-trikó kombóban mentek a melegre való tekintettel, hát rajtam felszíni sérülés nem volt (szerencsére belső sem), ők meg igen rosszkedvűek voltak és tetőtől-talpig be voltak mázolva valami rózsaszínes trutyival.
Mindent összevetve tréningre szükség van, mert meglepetés érhet, amikor kiderül, hogy nem tudom eléggé uralni a gépet, márpedig Marc Marquez is esik néha a versenyeken. Ehhez el lehet menni egy tréningre, akinek nincs rá elég anyagi fedezete, az gyakorolhat az utakon vagy egyéb forgalommentes területen a netről szedett videók alapján is. Mert ha nem gyakorlok, akkor nem is tudom alkalmazni a tanultakat.
    

KTib962 23 6. Januar 2018 08:52   reply to: 22
Látom ez a Dolomitok dolog nagyon beégett nálad. Na és aki nem jut el, vagy még nem jutott el a húzzon földet magára?
Tudod az a gondom, hogy én motoroztam csapattal, több féle összeállításban, és egy enyhébb mecseki vagy bakonyi túra is feladja sokaknak a leckét, nem kell ahhoz Dolomitok. Ez természetesen azzal jár, hogy vagy irtózatosan lassítja a haladást, vagy ha bátorkodik annak meg rossz vége van.
    

gezasz 22 6. Januar 2018 08:18   reply to: 21
KImész a a Dolomitokba, Dél-Tirolba. A harmadik nap már karcintod az aszfaltot utassal csomagokkal nem is hiszed el ,hogy mennyire tudsz. És ott a körforgalom nem olajos, néhol igen csúszos aszfaltján keringsz! Az állandó gyakorlás viszont kell hozzá,hogy szinten maradj
    

KTib962 21 5. Januar 2018 23:01   reply to: 20
Szia! Alapvetően egyetértek veled, de...
Tudod én abból indultam ki, hogy ha fordítva van és én nem tehetem meg, hogy kifizessek egy képzést, de van valaki az ismeretségi körömben aki ezt meg tudta lépni és látom az eredményeit is, biztos, hogy megkérem hogy próbáljon segíteni nekem.

A cimborám, akivel gyakoroltam egy fél napot megjegyezte a nap végén, hogy nem gondolta volna hogy ekkora helyen is meg lehet fordulni, a felesége, aki az utasa egy későbbi beszélgetés alkalmával megjegyezte, hogy észrevette a körforgalomban hogy mennyivel dinamikusabban és magabiztosabban kanyarodik az embere.
    

HoGo 20 5. Januar 2018 17:26   reply to: 5
1) Kell!
2) Nem mindegy hol, kinél.
3) Add 2: miért téged kerestek volna? Miért nem egy olyan céget, aki ezzel foglalkozik? Nem elég tudni motorozni (habár egy motoros sosem fog tudni, csak folyamatosan tanulhatja), hanem tudni kell elmondani, felépíteni a "tananyagot" és odafigyelni a másikra. Ide már gyakorlott szem kell, aki ránézésre kiszűri, hogy rossz helyen van a talp, rossz felé néz a tekintet, rossz a testtartás, stb.
    

KTib962 19 4. Januar 2018 21:39   reply to: 18
Tudom, zuhanó repülőgépen nincs ateista utas :-)
    

Bulldog1100 18 4. Januar 2018 21:30  
Te csak azt hiszed.....
    

KTib962 17 4. Januar 2018 21:22   reply to: 16
Hithű ateista vagyok, de azért köszi.
    

Bulldog1100 16 4. Januar 2018 21:05   reply to: 15
Nagyon ügyes vagy! Bár így könnyű, végéig a Jézuska árnyékában csinálod a gyakorlatokat. Próbáld meg egyszer úgy is, hogy nem a kő kereszt mellett csinálod.
    

KTib962 15 4. Januar 2018 18:49  
Anno csináltam néhány rövid videót a gyakorlásaimról. Ideteszem vagy kedvcsinálónak vagy gondolatébresztőnek.vagy olyannak amibe bele lehet verni a csúfot, vagy csak úgy.

https://www.youtube.com/watch?v=NyXKMVteKyU

https://www.youtube.com/watch?v=eBwUV6pUipQ

https://www.youtube.com/watch?v=PKYoiwbCVQk
    

Flenegen 14 4. Januar 2018 18:36   reply to: 11
Itt is a tudatosság a lényeg ! Sportmotoros volt a tréningeken ahol voltam, igaz a túrások voltak többen!

Nem kell meggyőzni senkit, ha maga nem érzi fontosságát.
    

Bulldog1100 13 4. Januar 2018 14:15  
Én is láttam már sport motorost ezeken a tréningeken, de nem ők vannak többségben az való igaz. Egyébként mindegy milyen motorral mész, csopper, cruser, túra vagy gyorsasági mindenki fejlődik ha saját magához viszonyítjuk.

Ami fontos, hogy lényegesen többen járnak már ilyen vezetés technika oktatásokra mint korábban. Nagyon sok motoros rendőr tart teljesen ingyenes oktatásokat, azért, hogy minél kevesebben végezzük rosszul.

Szerencsére ma már a jogsi megszerzéséhez is kell némi vezetéstechnikai tudás, korábban (jóval korábban) ez nem volt így. Úgyhogy csak így tovább, minél többen legyenek az oktatásokon és minél kevesebben az úttesten krétával körbe rajzolva.
    

KTib962 12 4. Januar 2018 14:03   reply to: 11
2 dolog: a technikás egyenes kifejezés tetszik, a másik személyes tatasztalás: én találkoztam a képzésen egy sportmotoros lánnyal, és lássanak csodát fejlődött és olyan helyen is megfordult amit azelőtt nagy ívben elkerült.
    

Tomi1 11 4. Januar 2018 13:52  
Sziasztok!

Többször voltam ilyen tréningen és mindig megállapítottam, hogy a nap végére mindenki egy kicsit ügyesebben kezelte a gépet.
Az első körökben a rossz beidegződéseknek köszönhetően röpködtek a bóják, aztán az oktatók útmutatásit követve (ha valaki tényleg leküzdötte a "rutint") úgy ment, mintha kötélen húznák a motorokat.
Szerintem akik akarnak bőven tanulhatnak ilyen rendezvényeken, akik pedig a jó 'technikás egyeneseket' szeretik, azok úgysem mennek ilyen helyekre.
Nyilván a következő miatt sokan támadnak, de sportmotorosokkal én még sosem találkoztam a tréningeken.
Sokszor van ingyenes oktatás, csak észre kell venni a lehetőséget.
Széles utat mindenkinek!
    

KTib962 10 4. Januar 2018 13:27   reply to: 9
Csatlakozom a záró gondolatodhoz, mert így sokkal kevesebb kétkerekű időzített bomba és/vagy potenciális áldozat rohangálna az utakon.
    

Flenegen 9 4. Januar 2018 12:32   reply to: 7
3 évvel ezelőtt voltam egy motoros tréningen mely szintén alapjaiban rengette meg a technikám. Sok esetben jó volt a szűk helyen történő megfordulás begyakorlása, bója kerülgetés meg előkészít a vészfékezést. Aztán 2017-ben voltam egy másik oktatáson, ahol megint máson volt a hangsúly. Idén biztosan megyek megint, már ki is fizettem csak a jó időre várok:) Volt az elmúlt 3 évben 2-3 olyan közlekedési szituáció, melyben a begyakorlott dolgok voltak a megmentők. Én a tapasztalataim alapján ajánlom mindenkinek.
    

KTib962 7 4. Januar 2018 10:24   reply to: 6
Az eddigi hozzászólásokkal egyetértettem, de veled kivételt kell tennem. Az előzőekben említetett írás tanulás példánál maradva gondolj vissza hogyan is csináltuk. Először kis lépések, később a gyakorlásnak köszönhetően egyre folyékonyabb lett, majd kellő rutin kialakulása után megkapta a személyre szabott formáját. Szerintem hasonóképpen van a motorozással is. Valóban sok mindent meg tudsz tanulni
magadtól is, én is autodidakta módon tettem,
bátor is voltam, de amióta képzem magam bátrabban és jobban döntöm a motort.
    

gezasz 6 4. Januar 2018 09:51  
Annyiból jobb egy vezetés technikai tréning,hogy megtanít fékezni, vészfékezni. Sokan nem tudnak ,én se igazán. A bóják közti kacskaringozásnak , uttesten helyben való megfordulásnak nem sok értelmét látom. Inkább jó móka ,hogy ilyet is tudok.
A való életbe, hogy mennyire döntöd a kanyarba a motort az országuton az függ attól mennyire vagy bátor. Mert a tréningen nem azt tanuljátok,hogy hogyan csapassunk 120-al a kacskarigós uton majrécsík nélkül. Azt mered vagy nem ! A lassú bólyás kacskaringó tudása mondjuk egy Stelvió-s csapatásnál jól jön, mivel ott sok a visszafordítós hajtűkanyar. Arra technikára is rá lehet jönni magadtól csak tovább tart egy picit mint egy tréningen ahol elmagyarázzák és megmutatják hogy hogyan csináld. Megtanulni motorozni viszont szerintem nem egy nagy túragőzösön lehet, egy könnyű kisebb köbcentis motor alkalmasabb rá
    

KTib962 5 4. Januar 2018 09:20   reply to: 3
Egyetértek veled, de tudod mi az érdekes? Az ismerősi körben mindenkinek elmeséltem és dícsértem, sőt csináltam pár videót a gyakorlásokról és az eredményekről, szétküldtem a linkeket, megnézték, alkalomadtán dícsérték, de - és ez már nem pénz kérdése - senki nem keresett meg azzal, hogy tanítsam, vagy gyakoroljak vele. Ennyit az igényről.
    

KTib962 4 4. Januar 2018 09:14   reply to: 2
Szia!

Köszi a véleményedet és az egyetértésed. A cimborámat azóta már tanítottam és sokat profitált abból a fél napból, habár az együtt motorozásokkor néha figyelmeztetnem kell, hogy használja a tanultakat, most tavasszal meg el akarom csalni egy alapszintű terepképzésre csak még nem tud róla. :-)
    

Hanyistok 3 4. Januar 2018 09:11  
Már a kérdést sem értem?! A tréning ellen egyetlen érv tud szólni, nevezetesen az, ha nem tudod megfizetni az árát.
    

Bulldog1100 2 4. Januar 2018 06:43  
Szia!

Nem tudom, hogy helyes-e a kérdés feltevés. Olyan mintha azt kérdeznéd, hogy érdemes-e megtanulni írni és olvasni. És hát aki tud írni és olvasni, az tudja mennyit veszítene ha nem lenne birtokában ezeknek a képességeknek. Viszont aki nem tud, annak lövése sincs, hogy mit hagy ki. Szerintem a haverod ebbe a második kategóriába tartozik, de ne mondjál le róla. Győzd meg!
    

KTib962 1 4. Januar 2018 00:48  
Sziasztok!

Kíváncsi vagyok ki hogyan látja ezt a kérdést. Én 2 éve részt vettem egy képzésen. Mikor cimborámnak mondtam, hogy hova készülök, azt kérdezte: nem tudsz motorozni? Felülsz oszt húzod.
Az igazság az, hogy nem tudtam mire számíthatok, mire vállalkoztam, viszont ez a két nap alapjaiban változtatta meg a motorozáshoz való viszonyomat, a motorkezelési technikámat. Olyan szinten megfogott az újszerű motorkezelés, hogy hosszú időn keresztül havonta legalább egyszer kimentem pár órát gyakorolni és egyre magabiztosabban irányítottam a jószágot, és minden szerénytelenség nélkül kijelenthetem, hogy gyengébb motorral és utassal haladva a szólóban és izmosabb vasakon ülő csapattagok a szerpentineken nem igazán tartották a tempót.
Minden vélemény érdekel!
Széles utat!
    

Previous page
Felhokep

Member count: 22132
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants