23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21

Please log in

Registration
Forgot password
Honda Transalp
Next page

bf109 18185 7. Februar 2013 15:13   reply to: 18184
Ezek szerint titokba más is be szokott nézni ide. Engem pl. érdekelne a 650-esen a levegõcsavarnak mennyire kellene kitekerve lennie?
    

Pampusz 18184 6. Februar 2013 18:12   reply to: 18182
Én arra szoktam járni.:))
    

BRUDER mester 18183 6. Februar 2013 16:43   reply to: 18182
De.
    

an-dee 18182 6. Februar 2013 09:11  
erre nem jár senki? :)
    

jasszel 18181 6. Oktober 2012 21:50  
gurultunk...
    

Transalpos Maszi 18180 2. Oktober 2012 15:41  
Szevasztok! Szép képek. Csatlakozok én is egy két képpel.
    

genier 18179 1. Oktober 2012 21:53  
Jó képek !!
:-)
    

jasszel 18178 1. Oktober 2012 21:47  
M0
    

jasszel 18177 1. Oktober 2012 21:45  
hello mindenkinek ;-)
    

ZooLee 18176 15. August 2012 00:24   reply to: 18175
Senki ne aggódjon, már találtam hozzá! :))
    

ZooLee 18175 9. August 2012 11:38  
Sziasztok,

szeretnék érdeklõdni, hogy valakinek nincs e elfekvõben, illetve nem e ismer valakit aki bont transalp alkatérszket, mert ma ahogy feszítettem a kormánycsapágyon, és hoztam meg a kifli csavarjait, hát eltörötött :( valózinüleg tulságonsan meghoztam a csavarokat. nekem 98as 600-asom van. kérek aki tud valamit irja meg. köszönöm szépen,

üdvözlettel,
Nagy Zoltán
    

TPBalaton 18174 9. August 2012 08:54   reply to: 18173
A JT van a legjobb árban általában.
De furcsa a repedés.Ez már a 3. TA amelyiknek elreped a hátsó tárcsája itt a fórumon.
    

ltz 18173 9. August 2012 05:42  
36 e körül és nem terepezek vele . azért irok mert most vettem meg a gyári fék betétet nehogy elkoptassa a repedt tárcsa .
    

TPBalaton 18172 8. August 2012 18:29   reply to: 18171
Mennyi km van a gépben?
Sokat terepezel?
    

ltz 18171 8. August 2012 18:20  
sziasztok! segítség kellene repedések vannak a hátsó féktárcsámon milyet érdemes venni (gyári vagy után gyártott is jó) 2003 650- es transalp .elõre is köszönöm motoros társak
    

Syl 18170 6. August 2012 16:20  
Sziasztok!

Eladó sorba került a motorom, irányár 550e Ft.
Tavaszra teljes generálon esett át, kifogástalan motorikus állapotban van, esztétikai hibák az idomon.
Részleteket magánban agostonsz@gmail.com, vagy a 06 20 9939483 telefonszámon
    

zooli 18169 1. August 2012 15:28   reply to: 18168
Jóó lenne az,kiviném vele a Julist a falu rétjére oszt piszkálhatná a faszálkát.:D
    

BRUDER mester 18168 1. August 2012 14:23   reply to: 18167
Sokk szódával elmegy. :-)
    


BRUDER mester 18166 1. August 2012 13:07   reply to: 18165
Hát akkor én ki is estem a lehetséges vevõk körébõl. :-)
    

matt1989 18165 1. August 2012 12:13  
Köszi, sok munkám és pénzem van benne.

Remélem, ha eladom nem valami offroados õrülthöz kerül. :)


    

BRUDER mester 18164 1. August 2012 12:05   reply to: 18161
Pedig szép a motorod.

Ha ilyen kellene, én megvenném ennyiért, csakhogy senki nem vesz semmit.
    

matt1989 18163 1. August 2012 11:23  
A dobozokat és a doboztartót már el is pattintottam.

A bukócsövem is lehet eladom 43-ért ködlámpástól.

Touratech bukócsõ újszerû karcmentes állapotban körülbelül 8 hónapos.

Az új ára:
http://midland.hu/termek/bukocso_honda_transalp_xl_650_v_051-0522.html
    

zooli 18162 1. August 2012 10:23   reply to: 18161
Extrázd le és azokat nyomd külön,ritkán fizetik meg a spécit.Talán piac képesebb lesz,ahogy a Bruderm. írta nagy ám a "válság".
    

matt1989 18161 1. August 2012 09:07  
Már így is jóval leengedtem az eredeti elképzelésembõl, és most az egyik legolcsóbb 650-es.

Ha nem megy el ennyi pénzért, akkor megmarad.
Egy jó motort szarért-húgyért nem fogok eladni csak hogy vegyek egy másikat.
    

BRUDER mester 18160 1. August 2012 08:12  
Az is marad, ha nem engecc a felibõl. Tapasztalatból mondom, tennap beszédült a fészerbe egy 2009-es LR az új ár 30 százalékáért.

Vagy árulod, vagy eladod.
    

matt1989 18159 31. Juli 2012 15:58  
Még mindig eladó:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_transalp_xl650v-5915749
    

BRUDER mester 18158 28. Juli 2012 00:25   reply to: 18157
Állesz cuzámmen. :-)
    

Okta 18157 23. Juli 2012 14:22   reply to: 18153
"Amióta csináltam bukócsövet, bátran merek esni. Semmi baja."

Mármint a bukócsõnek?

:-)
    

BRUDER mester 18156 23. Juli 2012 09:28   reply to: 18138
Vagy 2 db motor, egy kicsi, meg egy nagy.
    

BRUDER mester 18155 23. Juli 2012 09:27   reply to: 18136
" Vagyis pontosabban gyertyát, olajat, szûrõket, szimeringeket én szoktam cserélni a motoromon. "

Mást nem is kell. Elromlani nem nagyon fog.

A transalp.hu-n azt vettem észre, hogy a "mûhelyt" nem is olvasom.

Karbantartást megfejtem otthon/szerelõvel, oszt azon kívûl inkább csak motrozom, jobb a békesség. :-)
    

BRUDER mester 18154 23. Juli 2012 09:24   reply to: 18136
"Borulni nem szeretnék. Használt motort ebben a kategóriában nem szívesen vennék, nem volt még új motorom és vágyom egyre. "

El kell dönteni, -nem a motort :-) -, hogy motorozni, vagy szerelni szeretnél.

Már döntöttél.
    

BRUDER mester 18153 23. Juli 2012 09:22   reply to: 18135
" aki pár óra alatt megtanít az alapokra. a terep azért más, mint az országút. "

Pár óra alatt, Öhömm. :-)

"ugye azt is tudod, hogy az endurosok esnek-borulnak? sokat. ezt annak tükrében mondom, hogy nálad számít a szín, meg az, hogy új legyen. egy enduro nem sokáig van külsõleg újszerû állapotban. ha az endurozás valódi endurozást jelent nálad és nincs rá sok pénzed, akkor nem túl célszerû új gépben gondolkodni. "

Amióta csináltam bukócsövet, bátran merek esni. Semmi baja.

    

ZooLee 18152 16. Juli 2012 21:45  
Sziasztok Transalposok,

szeretném kikérni a véleményeteket, s inkább segitségeteket. Nmost hétvégén voltunk a magas tátrában. két személlyel mentem, megpakolva, de normálisan mint mindig. de ahogy jöttek a magaslatok, azt vettem észre, hogy a motor a nagyobb terheléskor, kopogó hangot hallat. olaj rendben, olajnyomás is van, de csak sebességben, kigyorsításkor hallatta magát. de menni ugyanugy ment rendesen. nem volt gond a reggeli hidegintisással sem.

itthon haverral elkezdtük közelebbrõl szemügyre venni, a hang ugyanugy hallható volt. de nem fõtengely, vagy csapszeg hang. erre levettem a láncot, hogy csak maga a lánckerék tengely legyen maga. amikor beinditottam, akkor lehett hallni, ezt a hangot amikor sebességbe volt téve pl 2-3-4-5. olyna mintha a gázadásnál csattana a, de amikor alapjáraton járt ezen sebességben, akkor is lehett hallani. bemásolom a haver diagnosztikáját is, mert õ jobban fogalmaz mint én

erõsebb terhelésnél sebességtõl függetlenül erõsen hallható kopogó hang alacsonyabb fokozatokban kevésbé (vagy egyáltalán nem) érzékelhetõnem gázfröccsre jön elõ, sokkal inkább rendszertelen, ütemtelen kopogása lánckereket levéve egyértelmûen érzékelhetõ kis fordulaton is (így a hajtási zajok nem nyomják el, könnyebb megfigyelni)behúzott kuplung mellett semmi hiba nem jelentkezik

kérlek titteket, ha valamelyikõtöknek van hozzá tippje, vagy találkozott hasonlóval irja meg, mi lehet a hiba. nagyon szépen köszönöm! :)
    

genier 18151 16. Juli 2012 21:44   reply to: 18149
Hihetetlen malacom van, kvázi a Szerencse Fija vagyok.
:-))

Valami nem OK a motoron, de még nem tudom rendesen megmondani.
az, hogy "úgy érzem", hogy nagyon ráz ( mintha az eleje és a háta is csillapítás nélkül lenne), még nem korrekt megfogalmazás.
    

night-rider 18150 16. Juli 2012 11:52  
heló kollégák! van pár szép hátsó gumim transalpra,sajna még egy gumi csere és vége a szezonnak ezért ide is felteszem hátha valakit érdekel mert az új gumik ára az egekben van. pirelli scorpion 130/80 17" 2007-es gyártás a közepén 6mm a szélén 8mm /70%/ 8000ft //avon distanzia 120/90 17" középen 5,5mm szélén 7,5mm 6000ft //dunlop trailmax 130/80 17" középen bõ 3mm a szélén 7mm 3000ft.a gumik gyõrben vannak postai utánvét 1770ft tel:20/3861930
    

kisti 18149 16. Juli 2012 11:18   reply to: 18148
Továbbra is hátul van!!
    

genier 18148 15. Juli 2012 20:38   reply to: 18146
Háccsó kerekem ???
    

ErErpower 18147 15. Juli 2012 19:32  
700ast! ;-)
    

kisti 18146 15. Juli 2012 19:20   reply to: 18145
Mé, mit ígértem ,kész lecc valamikor?????? :o)
Hétfõn Dave cseréli a kormány csapágyadat ,oszt jöhecc érte!
Illetve mehecc érte, me Én cabin vagyok a héten!
    

genier 18145 15. Juli 2012 15:53   reply to: 18144
Hagyom.
az enyimé motorral miwammá??
:-)))
    

kisti 18144 15. Juli 2012 10:04   reply to: 18143
Haggyad má, nálunk kap szép újat pont olyan színben is!! :o)))
    

genier 18143 15. Juli 2012 09:27   reply to: 18140
Vegyél egy 600-ast,

vagy egy 650-est, esetleg egy Dominátort. Tapasztalat nélkül egy zsírúj 700-ast legyalázni ( ami még inkább nem való arra, amire tervezed, mint az általam említett 3 motor) - nem menõ.
:-)))))
    

Zsoli86 18142 14. Juli 2012 18:00   reply to: 18141
Rendesen vágyom rá! :-D Igaz, azóta már megacélosodott mindkét lábam. :))
    

ErErpower 18141 13. Juli 2012 22:37  
Nocsak! összeakarod magad újra törni? :)
    

Zsoli86 18140 13. Juli 2012 21:46   reply to: 18138
Átgondolom, megfontolom még ezt a motorvásárlást. Tényleg nem volna jó lemorzsolni az új motort a tapasztalatlanság miatt.
    

Zsoli86 18139 13. Juli 2012 21:45   reply to: 18138
Ma voltam "endúrózni" az Intruderral 30-40-es tempóban. Kicsit poros lett... :-D Viszont ez még fémbõl van, nem törik.

Épp, amiket leírtál a homokról, meg az utolsó pillanatban észrevett, kimosott keréknyom eltudja igazítani a motor vázát rendesen. Igazi erõnlét kell a motor "úton"tartásához.

Szóval kipróbáltam ezt is mókából. :)

    

Okta 18138 13. Juli 2012 12:58   reply to: 18136
Bocs, hogy itt is hozzászólok, de látom más is hasonló tanácsot adott, mint én :-)

Persze, lemész a földútra. Nincs semmi gond, mész szép lassan. Aztán egy kicsit homokosabb részre érsz, lassú tempóban, mert úgy ítéled meg, hogy az biztonságos. Aztán jön a becsóválás, kormánykicsavarás és a dõlés. Te egy bukfenccel leszálsz, védõfelszereléssel valószínûleg egy karc nélkül. Viszont a motoron megreped a plexi, letörik az index, karcos lesz az idom. Erre kár elhasználni egy új drága motort.
Fõleg, ha nincs rutinod!Elég egy nem látható keréknyomba belemenni, könnyen a földön találja magát az ember.
És még egy: ahogy a közúton, terepen is egyre bevállalósabb lesz az ember. Ahogy írtuk: terepen, fõleg kevés rutinnal könnyebb esni, mint mondjuk aszfalton.
Te tudod, a te pénzed, de a mondás szerint okos a más kárán tanul, buta a sajátján...
:-D

    

Zsoli86 18137 13. Juli 2012 12:19   reply to: 18135
A szín annyira nem számít, viszont ha már pénzt adok érte, akkor a gyári három (fekete-fehér, bordó-szürke-fehér, kék-fehér-arany) színkombinációból ezt választanám, ami a képen volt, csak az aranyozott felni miatt, mert olyan szép. :)
    

Zsoli86 18136 13. Juli 2012 12:18   reply to: 18135
Kron, köszönöm a velõs véleményedet!

Utánanéztem, mit jelent a "kemény" endurózás.
Tényleg félreérthetõ voltam. Annyira nem szeretnék belemélyedni a témába.

Nekem környékembeli, erdei csatangolásra kellene a motor. Erdõjárásra, porba, kavicsra, töltésre, fûbe, fába, horgászni, munkábajárni. Végülis könnyû terepezésre, ill. késõbb feldobozolni és túrázni, akár még sivatagba is, sosem lehet tudni, mit hoz a jövõ. :-) Olyan helyekre, ahová egy csopperral nem szívesen megyek a tûrhetõ minõség alatti útviszonyok miatt.

Borulni nem szeretnék. Használt motort ebben a kategóriában nem szívesen vennék, nem volt még új motorom és vágyom egyre.

A javításokat, karbantartásokat garancia alatt a Honda márkaszervízben végeztetném. Utána meg sajátkezûleg. Van elég szerszámom motorszereléshez. Vagyis pontosabban gyertyát, olajat, szûrõket, szimeringeket én szoktam cserélni a motoromon.

Azt sajnálom viszont, hogy már nem gyártanak új motorokat karburátorral.
    

Kron 18135 13. Juli 2012 02:13   reply to: 18133
jómagam évekig enduroztam, de sajnos nem tudok elfogulatlan véleményt mondani, mert 3 éve nekem is ilyen motorom van, csak abs-el:

ez neve ellenére egy túra motor, esetleg túra enduro. enduros körökben semmilyen motornak sem számít, mert endurozásra nem való. erre alkalmatlanná teszi a 220 kg-os feltankolt tömege, súlyeloszlása és a rugóútjai.

ellenben tökéletes városi csavargásra, országúti cirkálásra, visszafogott szerpentinezésre és gond nélkül le lehet vele térni az országútról földutakra, murvára, kisebb sárba. szóval, egy kiváló mindenes gép, de autópályázásra és valódi endurozásra nem való.

ha még kezdõ vagy és "akár milyen dzsungába" akarsz belevágni, akkor kisebb köbcentis (max 400, de inkább 250) valódi endurokat javasolnék és egy oktatót vagy egy tapasztalt endurost, aki pár óra alatt megtanít az alapokra. a terep azért más, mint az országút.
enduroban a 400 ccm már nagynak számít, azzal már dakarra mennek.
ugye azt is tudod, hogy az endurosok esnek-borulnak? sokat. ezt annak tükrében mondom, hogy nálad számít a szín, meg az, hogy új legyen. egy enduro nem sokáig van külsõleg újszerû állapotban. ha az endurozás valódi endurozást jelent nálad és nincs rá sok pénzed, akkor nem túl célszerû új gépben gondolkodni.
ha csak csatangolni akarsz országutakon, alkalmanként nem túl gödrös és meredek földutakkal, füves területekkel megbírkózni, arra tökéletes a transalp.

szerviz 6000 km-enként (vagy évente) van. ez minimum olajcserét jelent, de ha koszos helyen jársz, akkor légszûrõcserét is. szelepállítás 12000-ként. gyertya detto. nem túl szervizigényes (ellentétben egy valódi enduroval), persze márkaszervizben jóval drágább a karbantartás, mint privát szervizben. a garancia lejárta után érdemes ismerõs, megbízható szervizbe vinni (itt és a transalp klubban is tudnak ajánlani ilyet), fele annyi pénzbõl megvan, és nem jársz úgy, mint én legutóbb, hogy lelopja róla a márkaszerviz a fényszórót. :(
    

Zsoli86 18134 12. Juli 2012 22:13  
De elfogult Transalposok kíméljenek! :-))) (érzem, jó topikban járok, itt biztos nincsennek elfogult emberek)
    

Zsoli86 18133 12. Juli 2012 22:11  
Szép estét!

Megfogalmazódott bennem tavasszal egy kis vágy arra, hogy néha a közútról jól esne néha letérni egy kis "mocsokba", jóértelemben persze.

Az elmúlt pár hétben nézegettem túra-endúró bringákat.
Az új motorok között nézelõdtem és rájöttem, hogy anyagilag eléggé beszûkültek a lehetõségeim.

Kinéztem a Honda XL700V 2012-es Transalpját, ABS nélküli verzióját.
Olvastam pár értékelést is róla, leírást.

Kérdésem: Endúrós körökben ez milyen motornak számít? Bele lehet vágni vele akármilyen dzsungába? :-) Váz, rúgózás, mennyi km-enként kell kötelezõen szervizelni? Fogalmam nincs mit kérdezzek még, mert nincs tapasztalatom ebben a stílusban, csak általános véleményre vagyok kíváncsi. Ha jók a tapasztalatok, lehet megbolondulok és õszre beszerzek egyet (ebben a színben jöhetne is).


    

an-dee 18132 12. Juli 2012 22:06   reply to: 18120
"hadjam" helyett "hagyjam"
    

jasszel 18131 11. Juli 2012 21:37  
HELLO !

ez tetszeni fog ;)


http://www.youtube.com/watch_popup?v=U2KHzchJ71w&vq=hd720

    

matt1989 18130 11. Juli 2012 12:32  
Eladó a motorom:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_transalp_xl650v-5915749


    

lucius 18129 28. Juni 2012 15:00  
Szomorúan közlöm a díszes társasággal,hogy ma 14.30 jogtalanul tartózkodom az önök kiváló oldalán. ugyanis ebben az idõpontban bekövetkezett az amitõl féltem.Elkelt a kedves motorom TA.
Nagyon köszönöm nektek ,hogy e rövidke kis idõre is magatok közzé fogattatok és mint egy igazi motor haverral bántatok.
Kívánom nektek,hogy ez így maradjon továbbra is.Maradjon meg a barátság az egyetértés.Széles utat nektek...


u.i:

Ha egyszer(ami biztos!!) lesz újra motorom az csakis TA lehet!!!!
    

lucius 18128 27. Juni 2012 19:43   reply to: 18125
Sajnos ez van...NEM TESZEK LE RÓLA!! Mert ,úgyse tudok,de puhítom a családot és egyszer (ha sikerül)veszek újra egy TA!!!
    

Games 18127 27. Juni 2012 16:52   reply to: 18116
A vizsgahely (elvileg) nem szerviz, ott nem cserélnek semmit. Vagy volt pont egy ilyen plexije, és üveg kellett neki, (erre azért gondolni is alig merek) Vagy elõtte is plexi volt.
    

KT 18126 27. Juni 2012 15:20  
Szicsu ! irtad, hogy jöttök xombaton ! Hányan ?
picit késöbb indulunk, mert volt aki panaszkodott, hogy nem tudja megnézni az esti mesét ! ;)
    

KT 18125 27. Juni 2012 15:18  
szomorú, hogy vki szögre akasztja a sisakot...

Sajnos a belös kerekek ilyenek... sok futár kikeni szelvedöragasztoval a felni ágyát, tesznek bele külön szelepet es mehet a tömlönelkuli abroncs !
Az max lassan leereszt...

Bar lófaxx a Honda mérnökeibe, mert a feleségem XL600LM motorja is kullös kerekes, de lehet rá tömlö nélkuli gumit tenni !

    

SZICSU 18124 27. Juni 2012 10:42  
Ha esetleg valakit érdekelne...ELADÓ!
    

lucius 18123 27. Juni 2012 08:05  
Isten éltesen minden Lászlót !
    

lucius 18122 24. Juni 2012 13:38  
Köszönöm a jó kívánságokat.
K60 gumi volt elõl ,kb 4000km futott(kb 5mm borda van még)
Elindultam a Tiszáról kb 800 métert haladtam az aszfalt úton,mikor éreztem ,hogy egyre jobban beszitál az elsõ kerék, 30km/h haladtam, óvatosan fékeztem a hátsó fékkel.De-gondolom-akkor már a felni mellé ment a gumi és eldobott a bal oldalra ,a motor meg tovább csúszott vagy 3m mikor leált a motorja. A haverom kocsival jött mögöttem kb 300m lemaradva,de addigra már kezdtem feltápászkodni.felállítottuk a motort ami 5perc állás után pöc- röf indult. Kabát nélkül egy szál pólóban voltam,még volt kb 2km a fõútig ott akartam fel venni....
kb 8m ment mire full leengedett,pedig volt benne defekt gél is. JA és nem láttam benne szöget vagy valamit!!
    

zooli 18121 24. Juni 2012 09:36   reply to: 18120
Nagyon sajnálom,ha így döntöttél érthetõ,elsõ a család.
Mielõbbi jobbulást!

"SOSE MENJETEK EGY MÉTERT SE VÉDÕ FELSZERELÉS NÉLKÜL!!!! "

Te ezt nem tudtad??
    

lucius 18120 24. Juni 2012 09:21  
KÉSZ, VÉGRE.Eladó a motorom a sisak meg minden cucc.
Tegnap kaptam egy elsõ kerék dúr defektet és estem.Egész éjjel a kórházban voltam. Váll-csípõ és medence zúzódás, a két karomon nincsen máz.SOSE MENJETEK EGY MÉTERT SE VÉDÕ FELSZERELÉS NÉLKÜL!!!!
A motornak (meg nekem)szerencse a bukó keret és a doboz megvédet.De a kislányom sírva kérte ,hogy hadjam abba motorozást!! Úgyhogy eladó,vagy így vagy veszek rá gumát és rendbe rakva....
    

lucius 18119 22. Juni 2012 22:43   reply to: 18117
A transalp.hu van eladó
    

genier 18118 22. Juni 2012 22:04   reply to: 18117
Szerinted mi az esélye,

hogy 2,5 év alatt nem adta el ??
:-)))))
    

redrover 18117 21. Juni 2012 19:12   reply to: 10945
�Szia! Van egy honda xl700v-m és szeretnék hozzá vásárolni egy közép állványt! Láttam, amit felraktál képet. Légyszíves írj egy telefonszámot az e-mailemre, hogy tudjunk egyeztetni! Elõre is köszönöm!
    

Kron 18116 9. Juni 2012 21:12  
Sziasztok!

Egy 2008-as 700-as transalpom van, amit nemrég leadtam vizsgázni egy márkaszervízbe. A vizsgán sikeresen átment, de ma takarításkor vettem észre, hogy a fényszóróját kicserélték a gyári üvegrõl plexire.

Ez most valami új balesetvédelmi elõírás, mint az autóknál, hogy nem kerülhetnek már forgalomba üveggel vagy egyéb oka lehet? Tud errõl valaki valamit? Amikor átvettem a motort, nem jelezték, hogy ilyet kellett volna csinálniuk a szervízben és a munkalapon sincs rajta.
    

lucius 18115 9. Juni 2012 15:51   reply to: 18113
Hegedûs Ede ,õ szokott bontani itt borsodban ...Egy telefont megér...

06 70 274 4085
Osztály társam volt , hivatkozz rám nyugodtan .
    

genier 18114 8. Juni 2012 20:13   reply to: 18108
ebay-n nézzél szét, én 133 EUR-ból oldottam meg anno a komplett konzol+doboz kérdést. 3 db Moto Detail dobozról beszélünk, 3 idényben hiba nélkül mûködtek.
    

jula87 18113 8. Juni 2012 16:47  
88-as 600-as TA-ra keresek középsztendert megfizethetõ áron!
    

tranyo 18112 6. Juni 2012 13:12   reply to: 18108
Ez is jó alternatíva lehet az olaltáskára:

http://www.ebay.de/itm/vaude-Aqua-Back-Sondermodell-Fahrradtaschen-red-black-/200724358218?pt=Fahrrad_Zubeh%C3%B6r&hash=item2ebc1aa44a

Igaz, kerékpárra készült, de csak a tartón múlik...
    

TPBalaton 18111 5. Juni 2012 22:18   reply to: 18109
A régi lehet.
    

KawaÉvi 18110 5. Juni 2012 22:18   reply to: 18108
Szia leleszi!
Bár nem vagyok Hondás, talán nem gond ha válaszolok. Nekem cordura nyeregtáskám van. Állandóan nem hordom, csak ha több napos túrára megyek. A problémát jól látod. Nyilván úgy nem zárható mint egy doboz, de azért azt kinyitni sem egy mozdulat, nem hinném, hogy könnyen megbabrálnák. A le és fölszerelése nem macerás különösebben. A vízállósága viszont egy nulla, még esõzsákkal is... Legbiztosabb ha nejlonba csomagolod benne a ruhákat :-)
Viszont mosógépben mosható, és használaton kívül könnyen elfér a szekrényben is :-)
Ha hevederrel rögzíted (gyári tartozéka, és konzol sem kell hozzá) nem "libeg" a menetszéltõl.
Elõnye, hogy több zseb van rajta, iratok apróbb dolgok könnyen pakolhatók bele.
Üdv: Évi
    

leleszi 18109 5. Juni 2012 21:10   reply to: 18107
A bikeparts.hu-ról rendeltem 1 hete. 20 e volt postával.
Nem tudom ez régi vagy új.
    

leleszi 18108 5. Juni 2012 21:04  
Lenne egy kérdésem moci felmálházásáról. A nyeregtáska (givi T493) + tartó keret beszerzésén agyalok. (A kemény dobozhoz a konzol 40 lenne + a doboz min 30/db = 100., a kinézett táska tartókerettel 45 körül megáll.)
Kérdésem, hogy van-e valakinek tapasztalata a puha nyeregtáskákról.
Van-e valami jelentõsebb hátrányuk. (pl libegnek a menetszéltõl, stb)
Amit én látok: nem zárhatók, kicsit nyûgösebb a fel- és leszerelés. Nem teljesen vízállók csak a mellékelt esõzsákkal.
    

TPBalaton 18107 5. Juni 2012 20:18   reply to: 18106
Az újfajta Variot raktad fel vagy a régit?
Az új az nagyobb.
    

leleszi 18106 5. Juni 2012 20:16   reply to: 18104
178 cm vagyok. A szélhang csendesebb lett, de nem szûnt meg teljesen. Szerintem a keskeny plexi szélárnyéka keskenyebb a sisaktól.
A plexi repedése végén amúgy fúrtam kis lyukat.

    

bf109 18105 4. Juni 2012 21:01  
Sziasztok márkatársak. Nem tudom van-e valaki, aki olvasgatja a Transalp.hu Mûhely oldalát? Nem olyan régen volt téma a karbiszinkron, vagyis a szinkrontesztert helyettesítõ olcsóbb megoldás. Miszerint szakboltba veszünk két vákummérõ órát, meg egy kevés gumicsövet és már kész is van a saját szinkronteszterünk a gyári ár töredékébõl. Ma voltam Békéscsabán egy hasonló szakboltban és az igen intelligens és kellõ szakértelemmel megáldott eladó mutatott nekem egy vákummérõ órát 4100 Ft-ért, ami szerintem túlságosan is szuper lenne nekünk motorosoknak. Az óra háza fémbõl van, csillogó króm karika széllel, karcmentes üveggel és a számlap folyadékban úszik. Az eladó azt mondta, hogy gyárilag beépített csillapítás van benne, hogy a hírtelen váltakozó vákum erõssége ne tegyen kárt az órában. Ehhez még folytószelepet sem kellene eszkétolni, csak csövet rá és kész. Szerintetek???
    

TPBalaton 18104 4. Juni 2012 19:48   reply to: 18101
Milyen magas vagy?
    

zooli 18103 4. Juni 2012 11:47   reply to: 18101
Kösz,hogy megosztottad a tapasztalataidat.Sajnálom a repedt plexit, remélhetõleg nem reped tovább.Esetleg 1 -es fúróval a repedés végét "bezárni"?


A hátsó sort talán ki kellene próbálnod,így elsõ kézbõl lenne tapasztalatod.:))
Csak ott ne ragadj!:)))
    

lucius 18102 4. Juni 2012 11:35   reply to: 18101
Hasonló a véleményem a CBF-TA kapcsolatban,már kiöregedtem belõle...)

http://www.boon.hu/oltetek-sornyitasra/1998130
    

leleszi 18101 3. Juni 2012 20:29   reply to: 18082
A plexi magasító (az MRA csík) a GIVI plexire szerlve sokat használt. Eddig 60-nál kezdte a szél csavarni a fejem, ha fel volt nyitva sisakom állrésze. Ez megszûnt + kobak lehajtva is sokat csendesedett. 60-70-nél nyitott sisakkal az arcomon sem érzek nagyon menetszelet. Ma tettem fel de, amerre mentünk többnyire oldalszél fújt, így a "teljes" végeredményt még nem éreztük. Üröm az örömben, hogy 4, plexire fúrandó 6-os lyukból az elsõnél sikerült berepesztenem a plexít... (de 1ben maradt.) Ha valaki ilyen magasítót akar felfúrni: csak tök új, éles fúróval, közepestõl nagyobb fordulattal, max. 0,1 N nyomóerõvel fúrjon. Óvatosan, mint ahogy a sünök kefélnek...

CBF-TA: Nekem egyértelmûen jobban tetszik a TA, mert könnyebb, jobban kezelhetõ. A CBF-el már kiszáguldoztam magam, most nyugisabban járok.
A Transalp hátsó ülésérõl még vegyes a véleményt hallok. Pl .a magas üléspozíció miatt fél amikor döntöm. Remélem, a hátsó sor is hamar megbarátkozik vele.
    

tranyo 18100 3. Juni 2012 11:36  
Ja a térkép.

A feltett fotók nagyjából átfedik.

Még várok én is fotókra a raftingról, a vízeséses rajcsúrról és a tengeri fürdésrõl...
    

tranyo 18099 3. Juni 2012 11:34  
Átmentünk.
A csúcsokat Zabljakból észak felõl megkerülõ úton:
Zabljak - Crna Gora - Susica kanyon - Nadajno - Trsa

Lásd a térképen.

Trsa-ból elindultunk a déli úton vissza Zabjak felé, de Boricje után, 1800 m felett még hó volt az úton, így Bezuje - Piva kanyon felé indultunk.

Május 18-26 között voltunk.

Az elsõ 3 napon ferõfény volt 25, 26 fok. A Tarában még raftingoltunk.

A Savnik utáni napon egész du. áztunk Podgoricáig.

Ezen kívül változóan napos, 22-24 fokos idõnk volt végig.

2 éjszakát vadkempingeztünk (Szerbiában Valjevo elõtt és a Komarnica kanyonban), 2 éj kemping a Tara mellett és 4 éj motelben (Rijeka Crnojavica, Uljcin, Visegrad).

A kemping 3 EUR, a szoba 10-12 EUR volt reggelivel.


    

TPBalaton 18098 3. Juni 2012 10:39  
Durmitoron át tudtatok meni?
Általában hány fok volt?
    

TPBalaton 18097 3. Juni 2012 10:22  
Tranyo toljad még!!:-)))
Ennyi nem elég!!:-))
    

tranyo 18096 3. Juni 2012 10:02  
Lovcen NP
    

tranyo 18095 3. Juni 2012 09:58  
Shkoderi tó, Murici
uljcini szállásunkról
Kotori öböl
    

tranyo 18094 3. Juni 2012 09:53  
Rijeka Crnojevica

Pelikánok
    

tranyo 18093 3. Juni 2012 09:50  
fent a vízesésben fürödtünk

Rijeka Crnojevica
    

tranyo 18092 3. Juni 2012 09:48  
Piva - Ne Vidio (Komarnica) kanyon
    

tranyo 18091 3. Juni 2012 09:46  
+ Trsa - Durmitor
    

tranyo 18090 3. Juni 2012 09:45  
Durmitor - Susica kanyon
    

tranyo 18089 3. Juni 2012 09:42  
Nem rég Montenegróban jártunk.
Az utóbbi 6 évben negyedszerre jártam az országban, de még mindig maradt felfedezni való érték benne. Fõleg az ország belsejében.

Erre mentöünk... Szeged - Novi Sad - Ruma - Sabac - Valjevo - Uzice - Nova Varos - (MNE) Jabuka - Pljevlja - Tara Durdevica - Zabljak - Durmitor hegység, Crna Gora, Trsa - Piva kanyon - Savnik - Ne Vidio kanyon - Niksic - Ostrog Manistir - Podgorica - Rijeka Crnojevica - Virpazar - Murici - Arbnez - Ada Bojana - Uljcin - Stari Bar - Budva - kotori szerpentin - Njegusi - Resna - Grahovo - Bileca - (BIH) - Foca - Gorazde - Visegrad - (SRB) - Valjevo...

9 nap, 2100 km.
    

matt1989 18088 26. Mai 2012 20:13   reply to: 18084
Az enyém a gép amirõl szeretnél volna többet megtudni, de látom már tárgytalan.

Nagyon megszerettem a motort, (nem kell sorolnom itt az elõnyeit), így nem fogok bánkódni, ha megmarad. :)

Az egyetlen problémám vele az 52LE, ez az oka annak hogy felraktam. (ja és autót szeretnék vásárolni)

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_transalp_xl650v-5743457


    

zooli 18087 22. Mai 2012 18:12   reply to: 18086
Igaz legalább a szél fújja fel.:-)))
Már sejted miért járok strandra.:-D
    

lucius 18086 22. Mai 2012 16:02   reply to: 18083
nála felfúvódás..:-)))

Nekem CBR 600 volt elõtte ,de ott a sebesség el viszi a hõt,ennél én nem érzem annyira. Motoros ruhában vágtattok? Nekem kordura van ,de az ok-
    

Previous page
Hoterkep

Member count: 22132
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants