bf109 | 18185 | 7. Februar 2013 15:13 | reply to: 18184 |
Ezek szerint titokba más is be szokott nézni ide. Engem pl. érdekelne a 650-esen a levegõcsavarnak mennyire kellene kitekerve lennie?
|
Transalpos Maszi | 18180 | 2. Oktober 2012 15:41 |
Szevasztok! Szép képek. Csatlakozok én is egy két képpel.
|
ZooLee | 18175 | 9. August 2012 11:38 |
TPBalaton | 18174 | 9. August 2012 08:54 | reply to: 18173 |
A JT van a legjobb árban általában. De furcsa a repedés.Ez már a 3. TA amelyiknek elreped a hátsó tárcsája itt a fórumon. |
ltz | 18173 | 9. August 2012 05:42 |
36 e körül és nem terepezek vele . azért irok mert most vettem meg a gyári fék betétet nehogy elkoptassa a repedt tárcsa .
|
ltz | 18171 | 8. August 2012 18:20 |
sziasztok! segítség kellene repedések vannak a hátsó féktárcsámon milyet érdemes venni (gyári vagy után gyártott is jó) 2003 650- es transalp .elõre is köszönöm motoros társak
|
Syl | 18170 | 6. August 2012 16:20 |
Sziasztok! Eladó sorba került a motorom, irányár 550e Ft. Tavaszra teljes generálon esett át, kifogástalan motorikus állapotban van, esztétikai hibák az idomon. Részleteket magánban agostonsz@gmail.com, vagy a 06 20 9939483 telefonszámon |
zooli | 18169 | 1. August 2012 15:28 | reply to: 18168 |
Jóó lenne az,kiviném vele a Julist a falu rétjére oszt piszkálhatná a faszálkát.:D
|
zooli | 18167 | 1. August 2012 13:44 | reply to: 18166 |
BRUDER mester | 18166 | 1. August 2012 13:07 | reply to: 18165 |
Hát akkor én ki is estem a lehetséges vevõk körébõl. :-)
|
matt1989 | 18165 | 1. August 2012 12:13 |
Köszi, sok munkám és pénzem van benne. Remélem, ha eladom nem valami offroados õrülthöz kerül. :) |
BRUDER mester | 18164 | 1. August 2012 12:05 | reply to: 18161 |
Pedig szép a motorod. Ha ilyen kellene, én megvenném ennyiért, csakhogy senki nem vesz semmit. |
matt1989 | 18163 | 1. August 2012 11:23 |
A dobozokat és a doboztartót már el is pattintottam. A bukócsövem is lehet eladom 43-ért ködlámpástól. Touratech bukócsõ újszerû karcmentes állapotban körülbelül 8 hónapos. Az új ára: http://midland.hu/termek/bukocso_honda_transalp_xl_650_v_051-0522.html |
zooli | 18162 | 1. August 2012 10:23 | reply to: 18161 |
Extrázd le és azokat nyomd külön,ritkán fizetik meg a spécit.Talán piac képesebb lesz,ahogy a Bruderm. írta nagy ám a "válság".
|
matt1989 | 18161 | 1. August 2012 09:07 |
Már így is jóval leengedtem az eredeti elképzelésembõl, és most az egyik legolcsóbb 650-es. Ha nem megy el ennyi pénzért, akkor megmarad. Egy jó motort szarért-húgyért nem fogok eladni csak hogy vegyek egy másikat. |
BRUDER mester | 18160 | 1. August 2012 08:12 |
Az is marad, ha nem engecc a felibõl. Tapasztalatból mondom, tennap beszédült a fészerbe egy 2009-es LR az új ár 30 százalékáért. Vagy árulod, vagy eladod. |
matt1989 | 18159 | 31. Juli 2012 15:58 |
Még mindig eladó: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_transalp_xl650v-5915749 |
Okta | 18157 | 23. Juli 2012 14:22 | reply to: 18153 |
"Amióta csináltam bukócsövet, bátran merek esni. Semmi baja." Mármint a bukócsõnek? :-) |
BRUDER mester | 18155 | 23. Juli 2012 09:27 | reply to: 18136 |
" Vagyis pontosabban gyertyát, olajat, szûrõket, szimeringeket én szoktam cserélni a motoromon. " Mást nem is kell. Elromlani nem nagyon fog. A transalp.hu-n azt vettem észre, hogy a "mûhelyt" nem is olvasom. Karbantartást megfejtem otthon/szerelõvel, oszt azon kívûl inkább csak motrozom, jobb a békesség. :-) |
BRUDER mester | 18154 | 23. Juli 2012 09:24 | reply to: 18136 |
"Borulni nem szeretnék. Használt motort ebben a kategóriában nem szívesen vennék, nem volt még új motorom és vágyom egyre. " El kell dönteni, -nem a motort :-) -, hogy motorozni, vagy szerelni szeretnél. Már döntöttél. |
BRUDER mester | 18153 | 23. Juli 2012 09:22 | reply to: 18135 |
" aki pár óra alatt megtanít az alapokra. a terep azért más, mint az országút. " Pár óra alatt, Öhömm. :-) "ugye azt is tudod, hogy az endurosok esnek-borulnak? sokat. ezt annak tükrében mondom, hogy nálad számít a szín, meg az, hogy új legyen. egy enduro nem sokáig van külsõleg újszerû állapotban. ha az endurozás valódi endurozást jelent nálad és nincs rá sok pénzed, akkor nem túl célszerû új gépben gondolkodni. " Amióta csináltam bukócsövet, bátran merek esni. Semmi baja. |
ZooLee | 18152 | 16. Juli 2012 21:45 |
Sziasztok Transalposok, szeretném kikérni a véleményeteket, s inkább segitségeteket. Nmost hétvégén voltunk a magas tátrában. két személlyel mentem, megpakolva, de normálisan mint mindig. de ahogy jöttek a magaslatok, azt vettem észre, hogy a motor a nagyobb terheléskor, kopogó hangot hallat. olaj rendben, olajnyomás is van, de csak sebességben, kigyorsításkor hallatta magát. de menni ugyanugy ment rendesen. nem volt gond a reggeli hidegintisással sem. itthon haverral elkezdtük közelebbrõl szemügyre venni, a hang ugyanugy hallható volt. de nem fõtengely, vagy csapszeg hang. erre levettem a láncot, hogy csak maga a lánckerék tengely legyen maga. amikor beinditottam, akkor lehett hallni, ezt a hangot amikor sebességbe volt téve pl 2-3-4-5. olyna mintha a gázadásnál csattana a, de amikor alapjáraton járt ezen sebességben, akkor is lehett hallani. bemásolom a haver diagnosztikáját is, mert õ jobban fogalmaz mint én erõsebb terhelésnél sebességtõl függetlenül erõsen hallható kopogó hang alacsonyabb fokozatokban kevésbé (vagy egyáltalán nem) érzékelhetõnem gázfröccsre jön elõ, sokkal inkább rendszertelen, ütemtelen kopogása lánckereket levéve egyértelmûen érzékelhetõ kis fordulaton is (így a hajtási zajok nem nyomják el, könnyebb megfigyelni)behúzott kuplung mellett semmi hiba nem jelentkezik kérlek titteket, ha valamelyikõtöknek van hozzá tippje, vagy találkozott hasonlóval irja meg, mi lehet a hiba. nagyon szépen köszönöm! :) |
genier | 18151 | 16. Juli 2012 21:44 | reply to: 18149 |
Hihetetlen malacom van, kvázi a Szerencse Fija vagyok. :-)) Valami nem OK a motoron, de még nem tudom rendesen megmondani. az, hogy "úgy érzem", hogy nagyon ráz ( mintha az eleje és a háta is csillapítás nélkül lenne), még nem korrekt megfogalmazás. |
night-rider | 18150 | 16. Juli 2012 11:52 |
kisti | 18146 | 15. Juli 2012 19:20 | reply to: 18145 |
Mé, mit ígértem ,kész lecc valamikor?????? :o) Hétfõn Dave cseréli a kormány csapágyadat ,oszt jöhecc érte! Illetve mehecc érte, me Én cabin vagyok a héten! |
kisti | 18144 | 15. Juli 2012 10:04 | reply to: 18143 |
Haggyad má, nálunk kap szép újat pont olyan színben is!! :o)))
|
genier | 18143 | 15. Juli 2012 09:27 | reply to: 18140 |
Vegyél egy 600-ast, vagy egy 650-est, esetleg egy Dominátort. Tapasztalat nélkül egy zsírúj 700-ast legyalázni ( ami még inkább nem való arra, amire tervezed, mint az általam említett 3 motor) - nem menõ. :-))))) |
Zsoli86 | 18142 | 14. Juli 2012 18:00 | reply to: 18141 |
Rendesen vágyom rá! :-D Igaz, azóta már megacélosodott mindkét lábam. :))
|
Zsoli86 | 18140 | 13. Juli 2012 21:46 | reply to: 18138 |
Átgondolom, megfontolom még ezt a motorvásárlást. Tényleg nem volna jó lemorzsolni az új motort a tapasztalatlanság miatt.
|
Zsoli86 | 18139 | 13. Juli 2012 21:45 | reply to: 18138 |
Ma voltam "endúrózni" az Intruderral 30-40-es tempóban. Kicsit poros lett... :-D Viszont ez még fémbõl van, nem törik. Épp, amiket leírtál a homokról, meg az utolsó pillanatban észrevett, kimosott keréknyom eltudja igazítani a motor vázát rendesen. Igazi erõnlét kell a motor "úton"tartásához. Szóval kipróbáltam ezt is mókából. :) |
Okta | 18138 | 13. Juli 2012 12:58 | reply to: 18136 |
Bocs, hogy itt is hozzászólok, de látom más is hasonló tanácsot adott, mint én :-) Persze, lemész a földútra. Nincs semmi gond, mész szép lassan. Aztán egy kicsit homokosabb részre érsz, lassú tempóban, mert úgy ítéled meg, hogy az biztonságos. Aztán jön a becsóválás, kormánykicsavarás és a dõlés. Te egy bukfenccel leszálsz, védõfelszereléssel valószínûleg egy karc nélkül. Viszont a motoron megreped a plexi, letörik az index, karcos lesz az idom. Erre kár elhasználni egy új drága motort. Fõleg, ha nincs rutinod!Elég egy nem látható keréknyomba belemenni, könnyen a földön találja magát az ember. És még egy: ahogy a közúton, terepen is egyre bevállalósabb lesz az ember. Ahogy írtuk: terepen, fõleg kevés rutinnal könnyebb esni, mint mondjuk aszfalton. Te tudod, a te pénzed, de a mondás szerint okos a más kárán tanul, buta a sajátján... :-D |
Zsoli86 | 18137 | 13. Juli 2012 12:19 | reply to: 18135 |
A szín annyira nem számít, viszont ha már pénzt adok érte, akkor a gyári három (fekete-fehér, bordó-szürke-fehér, kék-fehér-arany) színkombinációból ezt választanám, ami a képen volt, csak az aranyozott felni miatt, mert olyan szép. :)
|
Zsoli86 | 18136 | 13. Juli 2012 12:18 | reply to: 18135 |
Kron, köszönöm a velõs véleményedet! Utánanéztem, mit jelent a "kemény" endurózás. Tényleg félreérthetõ voltam. Annyira nem szeretnék belemélyedni a témába. Nekem környékembeli, erdei csatangolásra kellene a motor. Erdõjárásra, porba, kavicsra, töltésre, fûbe, fába, horgászni, munkábajárni. Végülis könnyû terepezésre, ill. késõbb feldobozolni és túrázni, akár még sivatagba is, sosem lehet tudni, mit hoz a jövõ. :-) Olyan helyekre, ahová egy csopperral nem szívesen megyek a tûrhetõ minõség alatti útviszonyok miatt. Borulni nem szeretnék. Használt motort ebben a kategóriában nem szívesen vennék, nem volt még új motorom és vágyom egyre. A javításokat, karbantartásokat garancia alatt a Honda márkaszervízben végeztetném. Utána meg sajátkezûleg. Van elég szerszámom motorszereléshez. Vagyis pontosabban gyertyát, olajat, szûrõket, szimeringeket én szoktam cserélni a motoromon. Azt sajnálom viszont, hogy már nem gyártanak új motorokat karburátorral. |
Kron | 18135 | 13. Juli 2012 02:13 | reply to: 18133 |
jómagam évekig enduroztam, de sajnos nem tudok elfogulatlan véleményt mondani, mert 3 éve nekem is ilyen motorom van, csak abs-el: ez neve ellenére egy túra motor, esetleg túra enduro. enduros körökben semmilyen motornak sem számít, mert endurozásra nem való. erre alkalmatlanná teszi a 220 kg-os feltankolt tömege, súlyeloszlása és a rugóútjai. ellenben tökéletes városi csavargásra, országúti cirkálásra, visszafogott szerpentinezésre és gond nélkül le lehet vele térni az országútról földutakra, murvára, kisebb sárba. szóval, egy kiváló mindenes gép, de autópályázásra és valódi endurozásra nem való. ha még kezdõ vagy és "akár milyen dzsungába" akarsz belevágni, akkor kisebb köbcentis (max 400, de inkább 250) valódi endurokat javasolnék és egy oktatót vagy egy tapasztalt endurost, aki pár óra alatt megtanít az alapokra. a terep azért más, mint az országút. enduroban a 400 ccm már nagynak számít, azzal már dakarra mennek. ugye azt is tudod, hogy az endurosok esnek-borulnak? sokat. ezt annak tükrében mondom, hogy nálad számít a szín, meg az, hogy új legyen. egy enduro nem sokáig van külsõleg újszerû állapotban. ha az endurozás valódi endurozást jelent nálad és nincs rá sok pénzed, akkor nem túl célszerû új gépben gondolkodni. ha csak csatangolni akarsz országutakon, alkalmanként nem túl gödrös és meredek földutakkal, füves területekkel megbírkózni, arra tökéletes a transalp. szerviz 6000 km-enként (vagy évente) van. ez minimum olajcserét jelent, de ha koszos helyen jársz, akkor légszûrõcserét is. szelepállítás 12000-ként. gyertya detto. nem túl szervizigényes (ellentétben egy valódi enduroval), persze márkaszervizben jóval drágább a karbantartás, mint privát szervizben. a garancia lejárta után érdemes ismerõs, megbízható szervizbe vinni (itt és a transalp klubban is tudnak ajánlani ilyet), fele annyi pénzbõl megvan, és nem jársz úgy, mint én legutóbb, hogy lelopja róla a márkaszerviz a fényszórót. :( |
Zsoli86 | 18134 | 12. Juli 2012 22:13 |
De elfogult Transalposok kíméljenek! :-))) (érzem, jó topikban járok, itt biztos nincsennek elfogult emberek)
|
Zsoli86 | 18133 | 12. Juli 2012 22:11 |
jasszel | 18131 | 11. Juli 2012 21:37 |
HELLO ! ez tetszeni fog ;) http://www.youtube.com/watch_popup?v=U2KHzchJ71w&vq=hd720 |
matt1989 | 18130 | 11. Juli 2012 12:32 |
Eladó a motorom: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_transalp_xl650v-5915749 |
lucius | 18129 | 28. Juni 2012 15:00 |
Szomorúan közlöm a díszes társasággal,hogy ma 14.30 jogtalanul tartózkodom az önök kiváló oldalán. ugyanis ebben az idõpontban bekövetkezett az amitõl féltem.Elkelt a kedves motorom TA. Nagyon köszönöm nektek ,hogy e rövidke kis idõre is magatok közzé fogattatok és mint egy igazi motor haverral bántatok. Kívánom nektek,hogy ez így maradjon továbbra is.Maradjon meg a barátság az egyetértés.Széles utat nektek... u.i: Ha egyszer(ami biztos!!) lesz újra motorom az csakis TA lehet!!!! |
lucius | 18128 | 27. Juni 2012 19:43 | reply to: 18125 |
Sajnos ez van...NEM TESZEK LE RÓLA!! Mert ,úgyse tudok,de puhítom a családot és egyszer (ha sikerül)veszek újra egy TA!!!
|
Games | 18127 | 27. Juni 2012 16:52 | reply to: 18116 |
A vizsgahely (elvileg) nem szerviz, ott nem cserélnek semmit. Vagy volt pont egy ilyen plexije, és üveg kellett neki, (erre azért gondolni is alig merek) Vagy elõtte is plexi volt.
|
KT | 18126 | 27. Juni 2012 15:20 |
Szicsu ! irtad, hogy jöttök xombaton ! Hányan ? picit késöbb indulunk, mert volt aki panaszkodott, hogy nem tudja megnézni az esti mesét ! ;) |
KT | 18125 | 27. Juni 2012 15:18 |
szomorú, hogy vki szögre akasztja a sisakot... Sajnos a belös kerekek ilyenek... sok futár kikeni szelvedöragasztoval a felni ágyát, tesznek bele külön szelepet es mehet a tömlönelkuli abroncs ! Az max lassan leereszt... Bar lófaxx a Honda mérnökeibe, mert a feleségem XL600LM motorja is kullös kerekes, de lehet rá tömlö nélkuli gumit tenni ! |
lucius | 18122 | 24. Juni 2012 13:38 |
Köszönöm a jó kívánságokat. K60 gumi volt elõl ,kb 4000km futott(kb 5mm borda van még) Elindultam a Tiszáról kb 800 métert haladtam az aszfalt úton,mikor éreztem ,hogy egyre jobban beszitál az elsõ kerék, 30km/h haladtam, óvatosan fékeztem a hátsó fékkel.De-gondolom-akkor már a felni mellé ment a gumi és eldobott a bal oldalra ,a motor meg tovább csúszott vagy 3m mikor leált a motorja. A haverom kocsival jött mögöttem kb 300m lemaradva,de addigra már kezdtem feltápászkodni.felállítottuk a motort ami 5perc állás után pöc- röf indult. Kabát nélkül egy szál pólóban voltam,még volt kb 2km a fõútig ott akartam fel venni.... kb 8m ment mire full leengedett,pedig volt benne defekt gél is. JA és nem láttam benne szöget vagy valamit!! |
zooli | 18121 | 24. Juni 2012 09:36 | reply to: 18120 |
Nagyon sajnálom,ha így döntöttél érthetõ,elsõ a család. Mielõbbi jobbulást! "SOSE MENJETEK EGY MÉTERT SE VÉDÕ FELSZERELÉS NÉLKÜL!!!! " Te ezt nem tudtad?? |
lucius | 18120 | 24. Juni 2012 09:21 |
KÉSZ, VÉGRE.Eladó a motorom a sisak meg minden cucc. Tegnap kaptam egy elsõ kerék dúr defektet és estem.Egész éjjel a kórházban voltam. Váll-csípõ és medence zúzódás, a két karomon nincsen máz.SOSE MENJETEK EGY MÉTERT SE VÉDÕ FELSZERELÉS NÉLKÜL!!!! A motornak (meg nekem)szerencse a bukó keret és a doboz megvédet.De a kislányom sírva kérte ,hogy hadjam abba motorozást!! Úgyhogy eladó,vagy így vagy veszek rá gumát és rendbe rakva.... |
genier | 18118 | 22. Juni 2012 22:04 | reply to: 18117 |
Szerinted mi az esélye, hogy 2,5 év alatt nem adta el ?? :-))))) |
redrover | 18117 | 21. Juni 2012 19:12 | reply to: 10945 |
�Szia! Van egy honda xl700v-m és szeretnék hozzá vásárolni egy közép állványt! Láttam, amit felraktál képet. Légyszíves írj egy telefonszámot az e-mailemre, hogy tudjunk egyeztetni! Elõre is köszönöm!
|
Kron | 18116 | 9. Juni 2012 21:12 |
Sziasztok! Egy 2008-as 700-as transalpom van, amit nemrég leadtam vizsgázni egy márkaszervízbe. A vizsgán sikeresen átment, de ma takarításkor vettem észre, hogy a fényszóróját kicserélték a gyári üvegrõl plexire. Ez most valami új balesetvédelmi elõírás, mint az autóknál, hogy nem kerülhetnek már forgalomba üveggel vagy egyéb oka lehet? Tud errõl valaki valamit? Amikor átvettem a motort, nem jelezték, hogy ilyet kellett volna csinálniuk a szervízben és a munkalapon sincs rajta. |
lucius | 18115 | 9. Juni 2012 15:51 | reply to: 18113 |
Hegedûs Ede ,õ szokott bontani itt borsodban ...Egy telefont megér... 06 70 274 4085 Osztály társam volt , hivatkozz rám nyugodtan . |
genier | 18114 | 8. Juni 2012 20:13 | reply to: 18108 |
ebay-n nézzél szét, én 133 EUR-ból oldottam meg anno a komplett konzol+doboz kérdést. 3 db Moto Detail dobozról beszélünk, 3 idényben hiba nélkül mûködtek.
|
tranyo | 18112 | 6. Juni 2012 13:12 | reply to: 18108 |
Ez is jó alternatíva lehet az olaltáskára: http://www.ebay.de/itm/vaude-Aqua-Back-Sondermodell-Fahrradtaschen-red-black-/200724358218?pt=Fahrrad_Zubeh%C3%B6r&hash=item2ebc1aa44a Igaz, kerékpárra készült, de csak a tartón múlik... |
KawaÉvi | 18110 | 5. Juni 2012 22:18 | reply to: 18108 |
Szia leleszi! Bár nem vagyok Hondás, talán nem gond ha válaszolok. Nekem cordura nyeregtáskám van. Állandóan nem hordom, csak ha több napos túrára megyek. A problémát jól látod. Nyilván úgy nem zárható mint egy doboz, de azért azt kinyitni sem egy mozdulat, nem hinném, hogy könnyen megbabrálnák. A le és fölszerelése nem macerás különösebben. A vízállósága viszont egy nulla, még esõzsákkal is... Legbiztosabb ha nejlonba csomagolod benne a ruhákat :-) Viszont mosógépben mosható, és használaton kívül könnyen elfér a szekrényben is :-) Ha hevederrel rögzíted (gyári tartozéka, és konzol sem kell hozzá) nem "libeg" a menetszéltõl. Elõnye, hogy több zseb van rajta, iratok apróbb dolgok könnyen pakolhatók bele. Üdv: Évi |
leleszi | 18109 | 5. Juni 2012 21:10 | reply to: 18107 |
A bikeparts.hu-ról rendeltem 1 hete. 20 e volt postával. Nem tudom ez régi vagy új. |
leleszi | 18108 | 5. Juni 2012 21:04 |
Lenne egy kérdésem moci felmálházásáról. A nyeregtáska (givi T493) + tartó keret beszerzésén agyalok. (A kemény dobozhoz a konzol 40 lenne + a doboz min 30/db = 100., a kinézett táska tartókerettel 45 körül megáll.) Kérdésem, hogy van-e valakinek tapasztalata a puha nyeregtáskákról. Van-e valami jelentõsebb hátrányuk. (pl libegnek a menetszéltõl, stb) Amit én látok: nem zárhatók, kicsit nyûgösebb a fel- és leszerelés. Nem teljesen vízállók csak a mellékelt esõzsákkal. |
TPBalaton | 18107 | 5. Juni 2012 20:18 | reply to: 18106 |
Az újfajta Variot raktad fel vagy a régit? Az új az nagyobb. |
leleszi | 18106 | 5. Juni 2012 20:16 | reply to: 18104 |
178 cm vagyok. A szélhang csendesebb lett, de nem szûnt meg teljesen. Szerintem a keskeny plexi szélárnyéka keskenyebb a sisaktól. A plexi repedése végén amúgy fúrtam kis lyukat. |
bf109 | 18105 | 4. Juni 2012 21:01 |
Sziasztok márkatársak. Nem tudom van-e valaki, aki olvasgatja a Transalp.hu Mûhely oldalát? Nem olyan régen volt téma a karbiszinkron, vagyis a szinkrontesztert helyettesítõ olcsóbb megoldás. Miszerint szakboltba veszünk két vákummérõ órát, meg egy kevés gumicsövet és már kész is van a saját szinkronteszterünk a gyári ár töredékébõl. Ma voltam Békéscsabán egy hasonló szakboltban és az igen intelligens és kellõ szakértelemmel megáldott eladó mutatott nekem egy vákummérõ órát 4100 Ft-ért, ami szerintem túlságosan is szuper lenne nekünk motorosoknak. Az óra háza fémbõl van, csillogó króm karika széllel, karcmentes üveggel és a számlap folyadékban úszik. Az eladó azt mondta, hogy gyárilag beépített csillapítás van benne, hogy a hírtelen váltakozó vákum erõssége ne tegyen kárt az órában. Ehhez még folytószelepet sem kellene eszkétolni, csak csövet rá és kész. Szerintetek???
|
zooli | 18103 | 4. Juni 2012 11:47 | reply to: 18101 |
Kösz,hogy megosztottad a tapasztalataidat.Sajnálom a repedt plexit, remélhetõleg nem reped tovább.Esetleg 1 -es fúróval a repedés végét "bezárni"? A hátsó sort talán ki kellene próbálnod,így elsõ kézbõl lenne tapasztalatod.:)) Csak ott ne ragadj!:))) |
lucius | 18102 | 4. Juni 2012 11:35 | reply to: 18101 |
Hasonló a véleményem a CBF-TA kapcsolatban,már kiöregedtem belõle...) http://www.boon.hu/oltetek-sornyitasra/1998130 |
leleszi | 18101 | 3. Juni 2012 20:29 | reply to: 18082 |
A plexi magasító (az MRA csík) a GIVI plexire szerlve sokat használt. Eddig 60-nál kezdte a szél csavarni a fejem, ha fel volt nyitva sisakom állrésze. Ez megszûnt + kobak lehajtva is sokat csendesedett. 60-70-nél nyitott sisakkal az arcomon sem érzek nagyon menetszelet. Ma tettem fel de, amerre mentünk többnyire oldalszél fújt, így a "teljes" végeredményt még nem éreztük. Üröm az örömben, hogy 4, plexire fúrandó 6-os lyukból az elsõnél sikerült berepesztenem a plexít... (de 1ben maradt.) Ha valaki ilyen magasítót akar felfúrni: csak tök új, éles fúróval, közepestõl nagyobb fordulattal, max. 0,1 N nyomóerõvel fúrjon. Óvatosan, mint ahogy a sünök kefélnek... CBF-TA: Nekem egyértelmûen jobban tetszik a TA, mert könnyebb, jobban kezelhetõ. A CBF-el már kiszáguldoztam magam, most nyugisabban járok. A Transalp hátsó ülésérõl még vegyes a véleményt hallok. Pl .a magas üléspozíció miatt fél amikor döntöm. Remélem, a hátsó sor is hamar megbarátkozik vele. |
tranyo | 18100 | 3. Juni 2012 11:36 |
Ja a térkép. A feltett fotók nagyjából átfedik. Még várok én is fotókra a raftingról, a vízeséses rajcsúrról és a tengeri fürdésrõl... |
tranyo | 18099 | 3. Juni 2012 11:34 |
Átmentünk. A csúcsokat Zabljakból észak felõl megkerülõ úton: Zabljak - Crna Gora - Susica kanyon - Nadajno - Trsa Lásd a térképen. Trsa-ból elindultunk a déli úton vissza Zabjak felé, de Boricje után, 1800 m felett még hó volt az úton, így Bezuje - Piva kanyon felé indultunk. Május 18-26 között voltunk. Az elsõ 3 napon ferõfény volt 25, 26 fok. A Tarában még raftingoltunk. A Savnik utáni napon egész du. áztunk Podgoricáig. Ezen kívül változóan napos, 22-24 fokos idõnk volt végig. 2 éjszakát vadkempingeztünk (Szerbiában Valjevo elõtt és a Komarnica kanyonban), 2 éj kemping a Tara mellett és 4 éj motelben (Rijeka Crnojavica, Uljcin, Visegrad). A kemping 3 EUR, a szoba 10-12 EUR volt reggelivel. |
tranyo | 18089 | 3. Juni 2012 09:42 |
matt1989 | 18088 | 26. Mai 2012 20:13 | reply to: 18084 |
Az enyém a gép amirõl szeretnél volna többet megtudni, de látom már tárgytalan. Nagyon megszerettem a motort, (nem kell sorolnom itt az elõnyeit), így nem fogok bánkódni, ha megmarad. :) Az egyetlen problémám vele az 52LE, ez az oka annak hogy felraktam. (ja és autót szeretnék vásárolni) http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_transalp_xl650v-5743457 |
zooli | 18087 | 22. Mai 2012 18:12 | reply to: 18086 |
Igaz legalább a szél fújja fel.:-))) Már sejted miért járok strandra.:-D |
lucius | 18086 | 22. Mai 2012 16:02 | reply to: 18083 |
nála felfúvódás..:-))) Nekem CBR 600 volt elõtte ,de ott a sebesség el viszi a hõt,ennél én nem érzem annyira. Motoros ruhában vágtattok? Nekem kordura van ,de az ok- |