galoscsabus | 18084 | 22. Mai 2012 11:15 |
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_transalp_xl650v-5743457 Üdv Urak! A belinkelt motorról van-e valakinek konkrét infója? Egy barátomat nagyon érdekelné. Elõre is köszönöm a segítséget! Üdv: G.Cs. |
genier | 18083 | 22. Mai 2012 05:53 | reply to: 18078 |
2. probléma:jobb láb kinyújt és hût a menetszél,nekem bevált zacskóig hûsít.:-))) -- Kizártnak tartom, hogy a benzintyúknál is ez legyen az eredmény.. :-))) |
zooli | 18082 | 21. Mai 2012 22:57 | reply to: 18081 |
Számomra mindig öröm ha mosolyt csalhatok az emberek arcára. Ismerem a CBF-et nagyon jó gép az 1000-es fõleg,remélem nem fogtok csalódni a Transalp-ban.Teljesen más kategória de a TA a sajátjában király. Az MRA-val (ha az állítható dõlés szögû keskeny plexi csíkra gondolsz) kíváncsi vagyok mennyire javul a helyzet.Suzuki DL-en variáltuk hát nem volt meggyõzõ.Bár ott a plexi alján van egy levegõ "belépõ"+ a magasság is állítható.Várom a tapasztalataidat. A boka melegedést még mindig nem értem,pedig nézegettem a garázsban a motort.Esetleg a jobb oldali idom belsõ felébõl nem hiányzik a hõvédõ betét?Bár ennek hiánya nem boka tájon okozna melegedést. |
leleszi | 18081 | 21. Mai 2012 21:47 |
Az említett személy jót mosolygott a hozzászólásokon. Elõtte cbf 1000 volt, ami jól megy, jó a hangja, de elegem lett a kátyúkerülgetésbõl. Fekvõ rendõr: CBF = 5 km/ó + káromkodás XL650 = akár 55 km/ó, széles vigyorral, de ezt tõlem jobban tudjátok. A turbulencia biztos a magas plexi miatt van (ez eddig sem volt kétséges), tehát vagy tovább kell nyújtani, vagy nyesni belõle, amit viszont nem szeretnék. Szerintem az MRA spoiler jó lesz rá. A takaró lemez nem 1szerû kérdés: Elég messze legyen a kipufogótól, hogy legyen légrés, és a bokától is, nehogy pont az okozzon sérülést, és férjen el egy kis azbeszt réteg is. Após pajtás karosszériás, biztosan segít megoldani. Azt gondoltam, hogy létezik "gyári" megoldás a kérdésre. |
zooli | 18080 | 21. Mai 2012 21:21 | reply to: 18079 |
OK,OK nem bántok én senkit.Ha átgondolod a kipuf.dob hõjét a menetszél hátra viszi.Amit a párod érez az a blok és a két könyök hõje ezt te élbõl kapod,...gond?...ilyen a motorozás. Másik,ülés alakítás?Szal hátul is nyergesíteni.Esetleg nem túl magas a plexi -tudom furán hangzik- és mögötted turbulenciát generál? |
leleszi | 18079 | 21. Mai 2012 19:13 |
A benzintyúk nem szõke, a labnyújtást csinálja. A takaró lemezzel egy próbát teszek majd alkalom adtán. 100-110-nél én sem megyek gyorsabban. Én 178 vagyok, õ 173, és azt mondja hogy kb 5 cm-el ha lejjebb húzza a fejet már ok. Ezért gondolom hogy a plexi magasító segít. |
zooli | 18078 | 21. Mai 2012 09:49 | reply to: 18075 |
2. probléma:jobb láb kinyújt és hût a menetszél,nekem bevált zacskóig hûsít.:-))) Komolyan, esetleg más csizma az a lemez nem tom,hogy nézne ki.Még nem panaszkodott utasom,nekem közepes plexi van.Igaz nem megyek gyorsan,90-120 km/h. |
k2golden | 18077 | 21. Mai 2012 07:08 | reply to: 18075 |
Megbontanád egy gyönyörûség összhangját egy párkapcsolatért/házasságért???!! :-)))) > Én egy azbeszttel kombinált takaró lemezen gondolkodok, esetleg egy bontott autó katalizátor takaró méretre szabásával. |
leleszi | 18075 | 20. Mai 2012 23:42 |
Sziasztok Transakposok! Hétvégén vettem egy gyönyrû 2004-es Transalpot. Én szeretem a mocit, sõt egyre inkább, de a benzintyúknak 2 dolog nem tetszik: 1. A fejét 100 fölött rángatja a menetszél. (Magas GIVI plexi van a motoron, és egy további plexi magasító van tervbe véve.) 2. A bokáját melegíti a kipufogó (gyári van rajta.) Van valami szokásos megoldás a második problémára? Én egy azbeszttel kombinált takaró lemezen gondolkodok, esetleg egy bontott autó katalizátor takaró méretre szabásával. Van ettõl jobb is? Mégsem adhatok az utasra azbeszt haisnyát... |
wizi | 18073 | 4. Mai 2012 08:24 |
�Sziasztok! 650-es transalphoz keresek plexit és hátsó lámpát vagy búrát.Ha tudtok ilyet kérlek segítsetek. köszi Wizi 20-355-86-06 |
ZooLee | 18072 | 29. April 2012 21:02 | reply to: 18062 |
szia! :D most olvasom mit irtál! :) köszönöm szépen, no ma már nem .. de holnap ki is fogom próbálni egybõl! :)) köszönöm szépen! :)
|
Iceman76 | 18071 | 28. April 2012 09:08 |
Leveszem a szelepfedelet és megnézem. Én is kevésnek találtam a kilométert mert 55 ezernél szerintem sem kellene cserélni. Igaz azt is mondták lehet csak a láncfeszítõ rugója fáradt el, de ha már szét lesz szedve érdemesebb a láncot is cserélni. Na majd kiderül:) Lánc bajos a motorom mert a meghajtó lánc a gyári is 20 ezret ment és kuka ami most rajta van 25 ezer van benne és egyszer volt csak után állítva. |
zooli | 18070 | 26. April 2012 11:31 | reply to: 18069 |
Nem lehet,hogy az olajszivattyú meghajtó láncnak van hangja?
|
m4k40 | 18069 | 26. April 2012 07:21 | reply to: 18065 |
Vedd le a szelepfedelet, ott látod az egészet. Lánc szerintem sem valószínû, láncfeszítõt inkább el tudom képzelni. |
genier | 18068 | 25. April 2012 22:38 | reply to: 18065 |
A Komforntnál azt mondták általában 50-60 ezret megy el a vezérmûlánc. -- Be is baszna ..:-))) Az NT700 VA-mban 83k km van ( ugyanaz a a motor, mint a TA-ban, csak 6 LE-vel erõsebbre van hangolva) és semmi ilyesmikrõl nincsen szó. Pedig látott pár dolgot... |
Iceman76 | 18065 | 25. April 2012 13:02 | reply to: 18064 |
3-4 fordulaton ha megtartod hangja van, vagy amikor üresben 5-6 felpörgeted és vissza ejted akkor becsörren. A Komforntnál azt mondták általában 50-60 ezret megy el a vezérmûlánc. |
BRUDER mester | 18064 | 25. April 2012 11:29 | reply to: 18063 |
Láncot miért kellett cserélni? Elõírás, hogy lejárt, hangja volt, megnyúlt, vagy hogy derült ki, hogy cserélni kell? |
Iceman76 | 18063 | 25. April 2012 10:30 |
2008 Transalpom elérte 55 ezer és a vezérmû láncot kell rajta cserélni igen drága dolog:( Igaz mióta meg van csak kopó cucokat kellet rajta cserélni Gumi2 garni, fékbetétek, olaj, levegõszûrõ, semmi nem romlott el rajta. Két defektem volt ami inkább bosszantó volt. Tehát nekem egyik legjobb moci a világon:))) bocs az ömlengésért. |
puleee | 18062 | 24. April 2012 22:45 | reply to: 18060 |
Hali! Ha van egy multimétered, azt beállítod áramerõsség mérésre, az aksira ráteszed a testet, a pozitívot leveszed - közé teszed a multimétert (mármint az egyik mérõzsinór az aksi pozitívra, a másik pedig a pozitív kábelére) és ha van mérhetõ érték, akkor van fogyasztás is, tehát meríti az aksit, ha meg nincs érték, akkor minden OK a motorral és az aksi a hunyó! - így nem kell heteket várnod az eredményre. üdv b! |
ZooLee | 18060 | 21. April 2012 14:31 | reply to: 18057 |
Fuha, hát sejtettem hogy nem egy világmárkát vett bele ha már eladja, de erre nem gondltam hogy ennyire gyagyi lenne :( ... no most kivettem, várok vele egy két hetet, és visszarakom, kiváncsi vagyok magától lemerülne e ....
|
ZooLee | 18059 | 21. April 2012 14:30 | reply to: 18058 |
igen igen .... minden bizonnyal én voltam :D járok oda eleget :D haha a fagyi nagyon finom! :)
|
lucius | 18058 | 21. April 2012 13:27 | reply to: 18056 |
húsvétkor láttalak szikszón.Bent volt a kórházban a nagybátyámnál és visszafele jövet megálltunk a cukrászdában,de meg ott parkoltál le hátul...
|
tocsa | 18057 | 21. April 2012 07:20 |
"az akkumlátor Power Load márkájú"- na, valószínû az a baj! Ezek elég rossz minõségûek, tapasztalatból beszélek. Nekem volt olyan is, Banner, ami 1 hetes volt és gyárilag szar volt, úgyhogy Nálad is elképzelhetõ, hogy ugyanez a helyzet. |
ZooLee | 18056 | 21. April 2012 06:45 | reply to: 18055 |
Szia, az akkumlátor Power Load márkájú tavaly nyár végén kapta. egyéb plussz fogysaztó nincs rajta. a csatlakozókat viszont át fogom fujkálni! :) köszönöm szépen az ötletet! :) |
zooli | 18055 | 20. April 2012 10:13 | reply to: 18054 |
Elõször is van-e valami extra elektromos szerkó.Akkumulátort terhelõ villával ellenõrizni.Csatlakozásokat kontakt tisztítóval átfújni,kapásból ennyi.Akkura gyanakodnék,milyen típus?
|
ZooLee | 18054 | 20. April 2012 09:33 |
Sziasztok, szeretném megkérdezni a véleményeteket! :) Édestestvérem transalpjával, amely 94-es 2. szériás tranyó, az a probléma, hogy ... az akkumláotr, ha áll a motor kb 1-2 hetet, és nincs beinditva, akkor lemerul 10,5voltot méretem rajta tegnap. az akkumlátor még garanciális, 3/4-ed éves kb. ha feltötletem szépen indul a gép, és van töltésem is, kimértem. valakinek már volt hasonló problémája? hol lennne érdemes elkezdeni a kutakodást? minden hozzászólást örömmel veszek! :)) köszönöm szépen, sziasztok! :) |
matt1989 | 18053 | 20. April 2012 08:52 |
Eladó a motorom: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_transalp_xl650v_rd10-5717323 |
ABARTH | 18051 | 11. April 2012 14:26 |
Lecseréltem a gumikat a gépen és a hátsó még szerintem egy bõ szezont elmegy! Ha valakit érdekel írjon rám vagy csörögjön! Ár.: 5eFt ? |
ABARTH | 18050 | 11. April 2012 14:22 |
Sziasztok! Ha esetleg valakit érdekel eladó Transalp! http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_transalp-5696034 |
lucius | 18047 | 8. April 2012 22:01 | reply to: 18046 |
Sajnos nem egyezik,de csörömpölést megér,hátha tud szerezni...
|
lucius | 18045 | 8. April 2012 21:16 | reply to: 18043 |
mennyi különbség van a 600 és a 650 közt? mert 600 ,tudok.. Hegedûs Ede Hejõkeresztúr 06 70 2744085 |
lucius | 18042 | 4. April 2012 16:18 |
valakit érdekelt... http://www.lealkudtuk.hu/item/view/?cod=1570356863&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=20120404_daily |
tranyo | 18036 | 28. März 2012 19:45 |
GIVI E36 oldaldobozok eladók! A lenti tartóval használhatók. Közös kulcsok mindkettõhöz. Kívül akad egy két horzsolás rajtuk, de nem törött, nem lyukas, nem javított. A 2 doboz ára: 36.000.- HUF |
tranyo | 18035 | 28. März 2012 19:38 |
650-es Transalphoz való GIVI doboztartó eladó! Monokey dobozokkal kompatibilis. Nem sérült, javítva nem volt. Ára 22.000.- HUF |
ABARTH | 18034 | 26. März 2012 14:43 |
Sziasztok! Gumivásárlás elõtt állok elõre hátra milyet ajánlotok méretben és hol érdemes megkérdezni? Transalp 600 94' |
genier | 18033 | 25. März 2012 20:05 | reply to: 18031 |
http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alkatresz/HONDA_AKKUMULATOR_XL_650_V_Transalp_YTZ12-S.php -- összevesztél Gugli Úrral, vagy mi ???? |
genier | 18032 | 25. März 2012 20:03 | reply to: 18030 |
Nem 2-3 napig, hanem 2-3 napja vagyok Veletek kapcsolatban... Ez egy szép, "hosszú" üzleti kapcsolat.. :-)))) Holnap felhílak, és ezt vedd fenyegetésnek.. :-)) |
keresztapi | 18031 | 25. März 2012 10:01 |
üdv Mindenkinek!! megadnátok a 650-s transalp akkumulátor típusát?? kösz! |
kisti | 18030 | 24. März 2012 12:34 | reply to: 18029 |
Azé olyan soká nem cokott tartani, csak Te jöcc érte késõn!! :o))))
|
genier | 18029 | 24. März 2012 07:23 | reply to: 18027 |
Vedd fel a kapcsolatot az alattad 2-3-mal író "kisti" topictárssal. Nekem õk szerelik a motorjaimat vagy 2-3 napja... :-))))) |
lucius | 18028 | 23. März 2012 21:18 |
Pesten nem ,de olyat tudok Miskolcon akit NEM ajánlok... Ma mentem a frissen szervizelt TA,mikor furcsa hang jött elõröl.Valami zakatolt,lenézek és és ..... Vazze lóg a féknyergem !!! Hátsó fék -lassítás szép lassan be a kútra. Hiányzik a féknyereg felsõ rögzítõ csavarja!! Már csak az alsó fogta,azt is kézzel kitekertem. Itt köszönném meg annak a motoros társam(fehér v-storm) önzetlen segítségét ,aki ahelyett ,hogy segített volna majdnem elsodort! 1-2 Telefon ,sikerült egy helyi motor kereskedõ( alkatrész motorokkal foglalkozik kintrõl) segített,így haza jutottam... |
tekergo | 18027 | 23. März 2012 15:21 |
Üdv! Tudna valaki ajánlani nekem egy megbízható budapesti motorszerelõt, szelepállításhoz és teleszkóp olajcseréhez? |
mistral1011 | 18026 | 19. März 2012 10:24 | reply to: 18023 |
Csakis kizárólag extraszûz olívát! Nehogy melegen sajtolt napraforgót tegyél be, vagy neadj'Isten repcét! Csakis esz-olíva! :-) (mint a "stahl konyhájában", amikor a malacot is esz-olívába mártott késsel szúrták le...) |
lucius | 18025 | 18. März 2012 14:07 |
http://www.lidl.hu/cps/rde/xchg/lidl_hu/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=24820
|
jula87 | 18023 | 14. März 2012 18:22 |
Sziasztok! Egy gyors kérdés. Milyen olajat ajánlotok az elsõ teleszkópba? (Xl600V) |
sanya33 | 18021 | 13. März 2012 15:12 |
Sziasztok! Jön valaki 15-én a közös gurulásra a motorozz.hu évadnyitójára? Üdv Sanyi |
ABARTH | 18020 | 12. März 2012 10:57 |
Van két motoros kabátom is amitõl megválnék ha valakit érdekel emailen elér: ritmoabarth@freemail.hu
|
ABARTH | 18019 | 12. März 2012 10:51 |
Sziasztok! Sajnos eladó lett transalpom, ha esetleg valakit érdekel a gép, de elsõsorban azért írok, hogy mivel a vevõk nagy része csak csupasz motort akar venni ezért, ha valakit érdekel az oldal dobozok esetleg a sport dob jelezze! A link a motorról: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_transalp-5439603 |
ZooLee | 18018 | 3. März 2012 22:46 | reply to: 18017 |
szia, eddig minden használtgumimat megvették, miért ne ezt ne? ... vannak sokan akik örülnek a használtguminak is, nem mindenki tehetõs. ennyiért meg ajándék a kettõ, még ha elmotorozik is vele 3-4 ezer km-t. |
genier | 18017 | 3. März 2012 17:20 | reply to: 18008 |
A saját bevallásod szerint is 2 mm-es mintájú HULLADÉKOT miért akarod másnak odaadni?? Ráadásul pénzért ??!!!! |
Syl | 18016 | 1. März 2012 13:37 |
Sziasztok! Aki figyelemmel kísérte motorjavításom kálváriáját, nekik örömmel tudatom, hogy végre jó a motorom. :))) (csak el ne kiabáljam) Lesz évadnyitó gurulás? |
lucius | 18015 | 29. Februar 2012 21:22 | reply to: 18014 |
ok,addig kikötöm a Tisza partra,hogy védje a csónakomat a kikötésnél...:-)) legalább nem szárad ki...:-))) |
lucius | 18013 | 29. Februar 2012 06:01 | reply to: 18012 |
ok,ami lejön hátulról az jó lesz? TÜÖRRADIÁL:-)))
|
lucius | 18010 | 28. Februar 2012 19:45 | reply to: 18008 |
5k adok érte...ha új)) én 8ért vettem újat. Leeset a camionról...)))
|
Aszti | 18006 | 28. Februar 2012 17:31 |
Értem én,hogy minél nagyobb annál jobb.De az oldalszél és a kamionok nem lökõsík a motort?A CDI Problémákra pedig így találtam meg a megoldást.http://translate.google.com/translate?hl=hu&sl=auto&tl=hu&u=http%3A%2F%2Fwww.transalp.de%2Ftechnik%2Freparaturen%2Fzuendbox%2F~~V%2F
|
ZooLee | 18005 | 28. Februar 2012 09:29 | reply to: 18001 |
Szia! Nekem igaz 2.es tranyó van, a legmagasabb plexivel. gyakorlatilag 160nál is tudsz nyitott sisakkal menni. egyik ismerõsömnek pedig ugyanez a fajta van, de közepes plexivel, tehát a gyárinál egyel nagyobb, de ott pl már 120nál zavaró a szél. ezért én azt tudom tanácsolni, hogy ha lehet, minnél nagyobbat vegyél magadnak, annál jobb :)
|
Aszti | 18001 | 27. Februar 2012 20:32 |
Sziasztok. Tudom foglalkoztatok már a szélterelõkel de az már régen volt.Nekem a 88 TA-ra szerintetek milyen volna jó?Én fõleg aszfalton nyomom. |
ZooLee | 18000 | 27. Februar 2012 08:25 | reply to: 17999 |
ZooLee | 17998 | 26. Februar 2012 21:03 | reply to: 17997 |
TomRed | 17997 | 25. Februar 2012 01:10 | reply to: 17995 |
Hátha segít ez a cikk, meg a videó benne: http://www.onroad.hu/cikk/teleszkop-szereles-motullal.html Kommentekben megemlítik, hogy speciális pofája volt a satunak. |
ZooLee | 17995 | 24. Februar 2012 21:41 |
Huha, ... ma kivettem alólról a telóból a csavart, felõlrõl a rugót :) húznám széjjel, de nem jön .. erõltetni nem akartam, nehogy baj legyen. :) valaki szedte már szét a teleszkópot? ha igen, és megosztaná velem a lépések sorrendjét nagyon megköszönném! :))
|
ZooLee | 17994 | 24. Februar 2012 21:40 |
fúúú ... ganéjság igy ellopni valamit, csak azért mert alu :( .. volt már ilyen, hogy betörtek egy veteránoshoz, miket vittek el? p20 motordekni, blokkfelek, ... .. alu alu alu ... mindegy hogy mi csak alu vagy réz legyeen .. elszomorító :(
|
lucius | 17993 | 23. Februar 2012 22:18 |
SEGÍTSÜNK... http://totalbike.hu/magazin/2012/02/23/elloptak_a_motorversenyzo_mukarjat/ |
ZooLee | 17992 | 23. Februar 2012 21:31 | reply to: 17991 |
Igazad van, tényleg félre olvastam! :D no nem baj, mjad ha beleteszed, meséld el a véleményedet! :)
|
TomRed | 17991 | 23. Februar 2012 16:24 | reply to: 17990 |
Szia, kissé félreértettél, mert megvettem Tranyótól jó egy éve, de még nem lett berakva. Elolvastam a leírást a levegõ kamráról, meg egyebekrõl és arra jutottam, hogy jobb lesz elvinni egy hozzáértõhöz. (Pl. Classichoz) Van egy szép ábra a leírása végén arról, hogy milyen fontos a légkamra mérete. Azért az nagyon nem jó, ha elpattog a kanyarban a kerék. Azért vettem meg, mert remélem, hogy terepen jobban fog viselkedni a motor eleje, mivel nem nagyon tudok állva motorozni. Meg aztán sokan dicsérték a típust, hátha igazuk van.:) |
ZooLee | 17990 | 23. Februar 2012 15:23 | reply to: 17989 |
Szia, köszönöm szépen hogy megmérted nekem! ez sokat segít, mert az enyém 61cm- hosszú. eddig volt benne egy 25 mm magas pogácsa legfellõl, de nem akarom visszatenni ha nem muszály. 10w-s olajat vettem bele, no meg meg is akarom ültetni, hogy kényelmesebb legyen. Nekem nem szükséges kemény rugózás, a puhább jobban bejön, ugysem száguldozom :) haha ... mondcsak, amugy miért cserélted le a rugódat? miben lessz másabb a vezetése, mint a gyári? |
TomRed | 17989 | 23. Februar 2012 14:24 | reply to: 17986 |
Megmértem egy Wilbers rugót, 63,2 cm hosszú. Tipusa: 501-603, fork springs XLV 650 (RD10A). Tranyo-tól vettem, az õ motorjában benne volt, sajnos én még nem szereltem be. A gyári rugó lehet, hogy nem pont ilyen hosszú.
|
Pampusz | 17987 | 23. Februar 2012 06:06 | reply to: 17986 |
Tegyél fel egy email címet, megpróbálok átküldeni egy könyvet.
|
ZooLee | 17986 | 22. Februar 2012 21:56 | reply to: 17985 |
Szia, az igazat megvallva, a felújitásnál bizony hasznát fogom venni :) fõleg a sorrend miatt! bár az a baj hogy ezen sincsenek számok, hogy mi mekkora, no de ha a hossza a telóban megegyezik csak gyári rugó lehet :)
|