Please log in

Registration Forgot password






SEGITSÉG!!!
Comment
Előző oldal
kisfeher74 (msg) 13449 March 24, 2017, 8:10 p.m.   reply to: 13447 x
Szia! Nekem is belassult már vagy egy hete vagy kettő.

Üdv: Rozsdás.
     Reply to this


kawa70 (msg) 13448 March 24, 2017, 7:57 p.m.   reply to: 13447 x
Nem tom, nekem nem lassú asztali gépen meg telefonon sem. Pedig mostanság sűrűn nézem.
     Reply to this


1Laciapu (msg) 13447 March 24, 2017, 5:15 p.m.   x
Nem tudjátok, miért olyan lassú pár napja a ha.hu?
Vagy nálam lehet valami gond?
Bár a többi oldal jön rendesen, ez meg olyan lett mint a tetű...
     Reply to this


pandamaci (msg) 13446 March 20, 2017, 8:24 p.m.   reply to: 13444 x
Ez is elég király, főleg rövidgatya-póló mellé..

Különben minden motoron van gyárilag kialakított kapaszkodó az utasnak-ha más nem, egy bőröv az ülés közepén.Az miért nem jó?

http://www.motostyling.hu/webshop/motoros-ruhazat/egyeb-ruhazat_rider-hold-tight-utaskapaszkodo
     Reply to this


pandamaci (msg) 13445 March 20, 2017, 8:24 p.m.   reply to: 13444 x
Ez is elég király, főleg rövidgatya-póló mellé..

Különben minden motoron van gyárilag kialakított kapaszkodó az utasnak-ha más nem, egy bőröv az ülés közepén.Az miért nem jó?
     Reply to this


Audimania (msg) 13444 March 20, 2017, 7:51 p.m.   reply to: 13443 x
Hali. Kevés gépre terveznek gyárilag ilyesmit, az itt levő képek esetleg adhatnak ötletet: https://www.sportmotor.hu/teszt/honda/?c=1003&r=1187
De az is lehet, ha van a háta mögött egy stabil túradoboz, aminek alkalomadtán nekidőlhet, azzal is beéri.
Oldalirányba meg ne akarjon kapaszkodni (akkor inkább maradjon a földön:( ), beszéld rá, hogy együtt dőljetek.
     Reply to this


01ricco (msg) 13443 March 20, 2017, 7:27 p.m.   x
Hááát srácok...nem segítettetek :/ :/
     Reply to this


Larten (msg) 13442 March 18, 2017, 7:07 p.m.   reply to: 13441 x
Ez nem a motorosnak kell, hanemaz utasnak aki attól érzi biztonságban magát hogy kapaszkodik egy fix valamiben...
Magyarázd meg egy majrés utasnak amit írtál.
De amit írtál abban igazad van, csakhogy a mi szemszögünkből.
:-)))
     Reply to this


1Laciapu (msg) 13441 March 18, 2017, 4:10 p.m.   reply to: 13440 x
Nekem az a tapasztalatom, hogy normális tempóban nem kell kapaszkodni sehol. Ha állandóan kapaszkodnia kell, előbb utóbb le fog szállni es nem megy sehova. Utassal a hatunk mögött nem száguldozunk. Ha meg neha olyan csajt viszel, az meg csak olelgessen rendesen ☺
     Reply to this


01ricco (msg) 13440 March 18, 2017, 1:56 p.m.   x
Sziasztok,

valaki esetleg használt már utas kapaszkodó övet?
Kellene vmi amiben a lány tud kapaszkodni rajtam kívül is, de mivel BMW a tank az ülés alatt tehát a "hagyományos" tankra szerelhető kapaszkodó nem megoldható. Ötleteket, tapasztalatokat várnék.

KÖszi
     Reply to this


Botanikus (msg) 13439 March 13, 2017, 8:03 p.m.   x
Sziasztok!
Úgy döntöttem, még nem veszek új sisakot, inkább lefújom a régit ! Nagyon tetszik az új Mazdákon látott metál bordó szín ! Kikevertettem, és lefújtam a bukót ! Azonban a szétszedésnél elszakadt a plexi tömítő gumi ! Szerintetek be lehet valahonnan szerezni ?
     Reply to this


SZICSU (msg) 13438 Feb. 23, 2017, 6:15 p.m.   reply to: 13437 x
Köszi!Megnézzük...
Jöhet még...
     Reply to this


F2 (msg) 13437 Feb. 23, 2017, 4:57 p.m.   reply to: 13436 x
szia

sztem erre a célra egy probiker traveller bőven jó, nem drága és vízálló

több csizmám is van, az egyik ilyen én meg vagyok vele elégedve, persze bőrruhához nem megy :)
     Reply to this


SZICSU (msg) 13436 Feb. 23, 2017, 4:13 p.m.   x
Üdv Hölgyek,Urak!
Egy barátom most lépett be a motorosok táborába,egy GSR 600-al.Már minden felszerelése megvan,csak egy csizma kellene még.Főként túrára,és napi melóba járásra...
Tippek,tapasztalatok érdekelnék,hogy milyen,márkát,típust nézegessen.Én ebben nem tudok neki segíteni,mert a cross csizma nem opció.:-)))
Előre is köszönök minden segítséget!
     Reply to this


Winchi (msg) 13435 Feb. 22, 2017, 6:27 p.m.   x
Helló!
Keresek profi GPS hozzá értő szakit.
Lehetőleg Bp..vagy pest megye..
     Reply to this


László_atya (msg) 13434 Feb. 16, 2017, 10:27 a.m.   reply to: 13431 x
Na, mondtam én, hogy MLM, mert ugye az is pilótajáték, csak azt nem tiltják, mert valamennyit adózik... :)
     Reply to this


Annonymus (msg) 13433 Feb. 15, 2017, 2:11 p.m.   x
2016
     Reply to this


Annonymus (msg) 13432 Feb. 15, 2017, 2:10 p.m.   x
Jó napot naccságosurak...Lacus...megjöttek az új cip?k...remélem olyan jók lesznek mi t ahovy mesélted...55000 be álltak meg
     Reply to this


Yossarian (msg) 13431 Feb. 15, 2017, 1:51 p.m.   reply to: 13428 x
Ez konkrétan egy pilótajáték. Hozz még két embert, azok pengetnek, a fentiek meg kapják a lét. Egyszer? ez, mint a faék, aki elkezdte simán meg is gazdagodik bel?le, a többiek meg tejelnek. A hülyének is megéri. Ja nem, CSAK a hülyének éri meg :)
     Reply to this


kawa70 (msg) 13430 Feb. 15, 2017, 1:47 p.m.   reply to: 13429 x
Én se most jártam???? internet akkor se volt postán kellett küldeni, kapott levél alapján. Mindenesetre kiváncsi lennék mib?l gondolják hogy ez a megoldás és lehet?ség bármire. Meddig és kinek juttatnak vissza meg mennyit. Akik intézik az egész ügymenet azok ingyé teszik felebaráti segit?szándékból vagy azt is finanszirozni kell ebb?l a tagdijból? Mer akkor ez megint csak egy olyan próbálkozás mint amikor autót akartak igy intézni csoportban havi tagdij befizetéssel és ha összegyült valamennyi lé akkor sorsoltak ki kapjon autót.
     Reply to this


Audimania (msg) 13429 Feb. 15, 2017, 12:36 p.m.   reply to: 13427 x
Amikor meg iskolaba jartam, nem volt ilyen. Na jo, internet se nagyon volt. Itthon.
     Reply to this


László_atya (msg) 13428 Feb. 15, 2017, 11:19 a.m.   reply to: 13423 x
Mi a f@szom ez? Mert a szöveg a legocsmányabb MLM "konferenciák" m?sorszámaira emlékeztet...
     Reply to this


kawa70 (msg) 13427 Feb. 15, 2017, 6:14 a.m.   reply to: 13425 x
Ja, és ilyet már kitaláltak egyszer, amikor még iskolába jártam ugyanez már megvolt csak akkor 500 ft volt a beugró.
     Reply to this


kawa70 (msg) 13426 Feb. 15, 2017, 6:12 a.m.   reply to: 13425 x
Mondjuk én meg se néztem egyik linket sem, csak megnyitottam. Aztán mivel láttam mir?l van szó már zártam is be mert rühellem az efféle néphülyítést.
     Reply to this


Audimania (msg) 13425 Feb. 15, 2017, 12:03 a.m.   reply to: 13424 x
Nemhogy itt, sehol.
"kb. 9-10ezer Ft önkéntes küldésével már tag lehetsz..." Pfff
     Reply to this


kawa70 (msg) 13424 Feb. 14, 2017, 11:01 p.m.   reply to: 13423 x
Valamit nagyon elnezhettel.....nem biztos, hogy ennek itt a helye.
     Reply to this


xell (msg) 13423 Feb. 14, 2017, 9:41 p.m.   x
Egy kis összefogásra lenne szükség:
Egy elképzelt párbeszéd Én és a Lehet?ség között.
Történik napjainkban a sok hazugság félrevezetés közepette.
Továbbikban én= É lehet?ség= L

L: Szia,kerestél!
É: Én a lehet?séget kerestem.
P: Igen én vagyok és itt vagyok nem ismersz fel?
É: Végre már nagyon hiányoztál sehol nem találtalak,már azt hittem nem is létezel.
É: Jaj de jó mutasd magad!
L: https://www.youtube.com/watch?v=6o3YbKaUFoU
É: Hát nem így képzeltelek el.Biztos te vagy A lehet?ség?
L: igen.Nem tetszem?
É: Hááát nem ilyennek gondoltalak.Azt hittem a TV-ben látlak,vagy az utcán a földön talállak mert valaki elhagyott,vagy a lottózóban találok rád, vagy csak úgy beléd botlom.
De a képzeletemben csillogsz villogsz,mindenki téged akar és azonnal.
L: Mi a baj velem?
É:: Hát nekem nem t?nsz lehet?ségnek!Szerintem az emberek sem ismernének fel.Olyann izé ....semmilyen vagy mint egy egy fogkrém reklám.
Szerintem nem hiszik el az emberek nekem ha megmutatlak nekik.
L Miért nem akarnak jól élni?
É: Mert csak legyintenek és azt gondolják ez nem lehet az! Túl egyszer?nek t?nsz!Els?re túl könnyen elérhet?nek t?nsz Nincs semmi titkod? Apróbet?s rész?
L: Pedig nem vagyok álruhában!Ez vagyok én akire sokan vágynak. Miért gondolnak olyan elérhetetlennek ? Ha túl egyszer? vagyok akkor már nem lehetek igazi?
É: Mert még sose olvastak rólad az újságban és nem szerepeltél a TV-ben,csak olyan aki utánozott téged és már nem hisznek benned.
L: És te hiszel?
É: Bizalmatlan vagyok mert azt mondták az emberek.

L: Kik azok az emberek?És mit mondtak rólam?

É: Szinte mindenki.És azt mondták te nem lehetsz az mert nem kell nehéz fizikai munkát végezni,nem kell a hidegben dolgozni,
nem kell éjszakai m?szakot vállalni miattad,nem kell korán kelni,nem kell messzire utazni,nem kell a családodtól távol élni.
Mert ezt szokták meg az emberek, csak ebben hisznek sokan.
Tudod itt mindenkinek egész életében ezt vésik az agyába.

L Próbát tettek velem ,és csalódtak bennem?

É Szerintem nem,csak megszokták a nyavalygást és azt,hogy mástól várják a megoldást,de maguk nem akarnak semmit se tenni.Meg ugye a család,média hatása.

L És te hiszel bennem?

É: Kétségeim vannak,de ki akarlak próbálni mit veszíthetek?Nem akarok tovább abban a hitben élni amit mások mondanak,és akarnak velem elhitetni.ÉN akarok meggy?z?dni rólad és inkább magamhoz hívlak,mert bízom benned.Biztos nem véletlenül kerestél meg.Mert már tudom véletlenek nincsenek.Ezt viszont tudom nem hiszem.És téged is inkább TUDNI akarlak NEM hinni

É De kihez irányítsalak tovább?

L Bárkihez akinek szüksége lenne rám!

É És mit kell tennem?

L Mutatom is , ez lenne az els? lépésed:

https://www.youtube.com/watch?v=z3AaCUn4FzE

É Megtettem de nem felejtettél el valamit?

L Nem felejtettem el csak most keresem a társam.Hoppá meg is van:
https://www.btcrising.com/ref/fd660cea23
É Neked van társad?
L Persze csak nem gondoltad,hogy egyedül járok a nagyvilágba?Egyedül nem jutnék semmire,de te sem.Ugye rájöttél már?
L Most már veled vagyok élj velem,légy a társam!
     Reply to this


1Laciapu (msg) 13422 Feb. 8, 2017, 9:55 p.m.   x
Köszönöm a válaszokat!

Maszek vállalkozás a cég. A munkaszerz?dés és a munkaköri leírás alapján szinte bármi lehetnék :)
Semmi konkrétum. Kollektív szerz?dés? Ugyan már...
A szakmunkás bérminimumra is azt mondták, hogy itt az nem vonatkozik. Igazuk is van, megvan a kiskapu hagyva, csak meg kell találni, nem nehéz.

Hogy miért jöttem akkor ide dolgozni? Mert eddig szuper jó hely volt minden szempontból. Most beütött a megbízónknál a krach, borul minden.
Na, majd kialakul, még egyszer köszi!
     Reply to this


kawa70 (msg) 13421 Feb. 8, 2017, 8:36 p.m.   reply to: 13420 x
Ha meg még jobb akkor van kollektiv szerz?dés, ami szabályozza. Ha meg egyikse, akkor bemondásra megy minden. Mindkét oldalról.....
     Reply to this


Audimania (msg) 13420 Feb. 8, 2017, 7:45 p.m.   reply to: 13419 x
Ha egy kicsit is normálisabb helyed van, kell lennie munkaszerz?désnek. Abban le van írva, hogy mit, mennyi ideig,mennyiért. Ha ennél is jobb, akkor munkaköri leírásodnak is kell lennie. Abban elég jól körül van határolva a mit? Ha írásban megkapod az új munkaköri leírást, akkor érthet? lesz, hogy a mennyiért-nek is változnia kell. Ha csak szóban, akkor csak az addigiakat lehet számonkérni. Ha nem tetszik nekik, megegyezhettek, vagy felmondhatnak. (arra azért számíts, hogy nem fognak eltekinteni a felmondási id? kitöltését?l) Én magamtól csak akkor tenném, ha volna kilátásban elfogadható ajánlat.
     Reply to this


1Laciapu (msg) 13419 Feb. 8, 2017, 6:40 p.m.   x
Röviden a kérdésem:
felszólíthat-e a munkáltató, hogy adjam be a felmondásomat abban az esetben, hogy ? jelent?s mértékben megváltoztatja az elvégzend? munka mennyiségét, folyamatát, körülményeit, idejét plusz fizetés nélkül, és ezt nem vállalom el. Vagy mondhatom, hogy a felsoroltakra tekintettel mondjon fel ?? Hogyan tudom ezt elérni?
Privátban is jöhet, megköszönném a segítséget.
     Reply to this


1Laciapu (msg) 13418 Feb. 8, 2017, 5:24 p.m.   reply to: 13417 x
Pontositanek, munkajogban, felmondással kapcsolatban kéne infó.
     Reply to this


1Laciapu (msg) 13417 Feb. 8, 2017, 1:40 p.m.   x
Munkaügyben jártas illet? segítségét, tanácsát kérném, inkább telefonon, ha lehet. Ha megcsörget, visszahívom!
elérhet?ségem az adatlapomon található. Köszönettel!
     Reply to this


kawa70 (msg) 13416 Feb. 7, 2017, 6:45 p.m.   reply to: 13415 x
Azért naptári nap, mert az a munkaadónak könnyités, hogy annyi ideje van a távozó munkaer?t pótolni adott esetben. Ez régen nagyobb jelent?séggel bírt, mint maanpság amikor állitólag az utcán százan várják hogy mehessenek dolgozni - ami egyébként egyáltalán nem igaz, mert egy gyakorlott jó szakember helyett nem fog azonnal lenni egy másik. Másrészt vannak olyan munkahelyek, ahol a szolgálat vagy munka nem hétf?t?l péntekig és állandó napközbeni meló, hanem adott esetben lehet hogy egy hónapban összesen 10-12 napot dolgozik, azt is össze-vissza. Ezek nem 8 órás munkák, azonban a munkanapot abban kéne számitani, ez elég bonyolult lenne, ráadásul nem is biztos hogy a dolgozó és a munkaadó egyformán értelmezné.
A naptári nap meg elég egzakt kikötés. A felmondás beadásától indul, és tart ameddig a munkaszerz?désben vagy szóbeli megállapodásban ki lett kötve.
     Reply to this


1Laciapu (msg) 13415 Feb. 7, 2017, 6:11 p.m.   x
Köszönöm szépen, minden egyebet megtaláltam, csak ezt nem pontosítják sehol.
Köszi!
     Reply to this


kawa70 (msg) 13414 Feb. 7, 2017, 6:04 p.m.   reply to: 13413 x
A kilépett az a dolgozói cselekvés amikor felmond, de nem tölti ki a felmondási id?t - ami ugyebár az eltöltött szolgálati id?b?l származtatott napok száma. Akár szabadsággal is eltölthet? a felmondási id?.
De ma már sehol senki se kérdezi mi volt az el?z? munkahelyén.
     Reply to this


kawa70 (msg) 13413 Feb. 7, 2017, 6:01 p.m.   reply to: 13412 x
Naptári nap. De amugy szinte mindegy, mióta a munkakönyv megszünt, hogy kilépett, kirugták, megszünt vagy leszámolt........
     Reply to this


1Laciapu (msg) 13412 Feb. 7, 2017, 5:57 p.m.   x
Szeretném megkérdezni a hozzáért? olvtársak véleményét, hogy felmondás esetén a felmondási id? napszáma hogyan értend?? Naptári nap, vagy munkanap?
Guglival nem jutottam d?l?re...

El?re is köszönöm!
     Reply to this


klimas (msg) 13411 Jan. 31, 2017, 3:38 p.m.   reply to: 13410 x
Pont így találtuk meg a rosszalkodó alkatrészeket és tényleg az általad írt h?mérsékleteknél így viselkedik a motor. Ami zavar , ha beindult -10°C -nél, akkor egy darabig sántítva jár, eléggé rázkódik, majd úgy 15-20 mp után szépek kisímul a járás és mintha semmi sem történt volna. Ez a rázkódás nem igazán tesz jót a kett?stömeg?nek, mert az van benne, hála a fasz mérnököknek.......Na most ennek a halálát nem akarnám siettetni ,ezért akarnám rendbe tenni a gyertya kérdést. ...
     Reply to this


pandamaci (msg) 13410 Jan. 30, 2017, 8:05 p.m.   reply to: 13409 x
Ha ebbe a csatlakozóba bekotsz egy próbalámpát, reggel meg tudod nézni a tényleges el?izzítás, majd járásnál az utóizzítás idejét.(h?t?viz h?fok jeladó vezérli). A sárga kontroll ezt sem direktben jelzi ki..Egyébként egy jó cdi hdi motor minusz 1-2 fokban izzítás nélkül is beindul, de -10ben tutira nem.
1 kiégett gyertya viszont nem lesz akadálya hogy röffenjen-ha más gondod nincs,
     Reply to this


pandamaci (msg) 13410 Jan. 30, 2017, 8:05 p.m.   reply to: 13409 x
Ha ebbe a csatlakozóba bekotsz egy próbalámpát, reggel meg tudod nézni a tényleges el?izzítás, majd járásnál az utóizzítás idejét.(h?t?viz h?fok jeladó vezérli). A sárga kontroll ezt sem direktben jelzi ki..Egyébként egy jó cdi hdi motor minusz 1-2 fokban izzítás nélkül is beindul, de -10ben tutira nem.
1 kiégett gyertya viszont nem lesz akadálya hogy röffenjen-ha más gondod nincs,
     Reply to this


klimas (msg) 13409 Jan. 30, 2017, 6:31 p.m.   reply to: 13407 x
Szia! Az izzítás vezérl?r?l a stekkert le lehet könnyedén húzni, a bekötés is meg van és így derült ki , az egyik gyertya nem m?ködik, vagy elromlott vagy kontakt hiba van.
Alaphelyzetben a vezérl? is szar volt de ezt kicseréltük, ez most jó.
Gyakorlatilag - 2-3 fokig észre sem vettem az izzítás hiányát, amikor bejött az els? komolyabb -10 körüli id? , akkor nem akart indulni, a szokásos kör, akksi csere, így sem indul... na akkor kezdtük a mélységeket kotorászni. Ami a szemét megoldás oroszlánoséknál, a m?szerfalon semmi nem tájékoztat arról hogy valami b...meg van..((((
     Reply to this


desiderus (msg) 13408 Jan. 29, 2017, 7:50 p.m.   x
Sziasztok, a kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek tapasztalata IGOL motorolajokkal ?
El?re is köszi.
     Reply to this


pandamaci (msg) 13407 Jan. 29, 2017, 7:30 p.m.   reply to: 13405 x
Az izzitógyertyákat kiszerelés nélkül is meg lehet nézni, hogy jó-e..Persze a csatl.kábelt ehhez le kell szedni róla. Ha szakadt,akkor nem vesz fel semmi áramot, azaz rossz. Ebben a pözsóban kb 5voltos gyertyák lesznek, azaz 1 méter dróttal direktben az akkuról ne próbálgasd .
Különben mi a gondod,nem indul a minuszokban?
     Reply to this


klimas (msg) 13406 Jan. 29, 2017, 3:44 p.m.   reply to: 13404 x
Javítok : A videón a nyolcszelepes motor van...
     Reply to this


klimas (msg) 13405 Jan. 29, 2017, 3:43 p.m.   reply to: 13403 x
Köszi, egyenl?re a legnagyobb gondom, hogy nem találom, hol tudnék áztatgatni...)))) Aztán szerencsére nem mindennapos a használat, lesz id?m mindenféle varázslatokra. Van egy elég jó akksis csavar ki-behajtóm, elég széles sávban állítható a nyomatéka, próbának jó lesz talán.
A beszakadt gyertya kiszedésére Zsámbokon találtam céget (egyenl?re).
Ha minden igaz, csak egy gyertya nem m?ködik, lehet elektromos kontatkthiba is..
Ha nem ez a gond....nos akkor jönnek az imádságok ...:)))
     Reply to this


klimas (msg) 13404 Jan. 29, 2017, 3:36 p.m.   reply to: 13402 x
Köszönöm a fáradozást, de ez a 8 szelepes motor és Citroen, a pözsóék valami eszement módon lebarikádozták a gyertyákat. I
Itt egy kép a motorról felülr?l.....
     Reply to this


pandamaci (msg) 13403 Jan. 29, 2017, 9:51 a.m.   reply to: 13401 x
Nem az a legnagyobb gond, hogy sz.r hozzáférni..hanem az , hogy kitekeréskor, kilazítás el?tt az izzítógyertya beleszakad. Aztán ezután senki nem akarja a hengerfej le fel költségét bevállani..
Hogyan állj neki? Elötte esténként (meleg motoron) áztasd be a gyertyákat csavarlazítós olajba. Ha nekiállsz, melegitsd be a motort, és újra fújkáld a gyertyát a hideg csavarlazitóval. Lazítani 20-30nm nél nagyobb er?vel ne próbáld!! 50nél kb elszakad!! Ha csikorogva megindulna, újra fújogasd, tekergesd oda vissza. Ha igy nem megy hagyd abba. Spec légkulccsal kis er?vel veretve lehet még próbálni,de olyanod úgysincs..
Meg van olyan cég is aki a beszakitottat a helyén nem olcsón kibányássza..
     Reply to this


Kraszi_ (msg) 13402 Jan. 28, 2017, 10:05 p.m.   reply to: 13401 x
Nem magyar, de a lényeg látszik...
https://www.youtube.com/watch?v=DGBBnj4HVkY
     Reply to this


klimas (msg) 13401 Jan. 28, 2017, 8:09 p.m.   x
Sziasztok!
Bajban vagyok, segítséget kérek. Van egy Peugeot 5008 2.0 L HDI motoros
autó, izzítógyetyát kellene cserélni benne. Hetek óta bújom a netet, sehol nem találok videót vagy valami hasonló információs helyet, ahol meg lehetne tudni, egyáltalán hol van és hogy lehet hozzáférni?? A szerel?k szerint valami gané munka és nem akarják vállani, persze van az a pénz csak nem nekem...Ha esetleg van olyan szerel? ismer?s,pláne itt a XVI.k. környékén aki legalább megmutatná, már az is segítség. Kösz el?re is és inkább a privátban szóljatok.
     Reply to this


ztaki (msg) 13400 Dec. 24, 2016, 8:09 a.m.   reply to: 13399 x
én ilyenkor meg szoktam kérni a szomszéd nénit.... Még sosem csalódtam. ;)
Még passzíroz is.. ;)
     Reply to this


egynyoc (msg) 13399 Dec. 23, 2016, 8:26 p.m.   x
Kedves Barátaim,
Bajban vagyok, tudom nem motoros téma de hallé /halászlé/ receptet keresek....fõzni nem tudok így kicsit hosszabban jobban körülírva várnám a lehetõségeket...a lényeg, szeretnék holnapra saját önerõmbõl hallét összehozni itthonra a család meglepetésére...
Feltétel passzírozni ne kelljen...azt nem vállalom be...
Amim van....ponty kb. 4,5 kg pucolt állapotban az egyiknek meg van a feje is...kárász dögivel...törpeharcsa is szép számmal...
Kb. ennyi...
     Reply to this


1Laciapu (msg) 13398 Dec. 9, 2016, 11:50 a.m.   x
Ha én lennék a gyártója ennek a szarnak, én is ezt javasolnám :)))
Tuti törés :)))
     Reply to this


Attimotor (msg) 13397 Dec. 8, 2016, 8:48 p.m.   reply to: 13393 x
90 fokkal eltekered, 45-el vissza, és kijátszod.
     Reply to this


1Laciapu (msg) 13396 Dec. 8, 2016, 7:56 p.m.   x
Köszönöm a biztatást, akkor úgy jön szét, ahogy gondoltam!
Na majd holnap, ma már elpakoltam mindent...
     Reply to this


Jani55 (msg) 13395 Dec. 8, 2016, 7:46 p.m.   reply to: 13393 x
A középsõ képen láthatod, a felsõ, a csatlakozós egység is kis "háromszögekkel" önzáró összenyomás után.
A jól látható helyeken két-két kis csavarhúzóval/akármivel be kell nyomni a négy helyen -a képzeletbeli átlók mentén- és széthúzni. Otthoni körülmények között kétemberes, négykezes munka, megy az.
Türelem, igyál egy kávét, a segítõ személynek mutasd meg, beszéljétek át, egyszerre csináljátok, ha jó a mozdulat, magától szétpattan. Nekünk is ilyen van, még nem törtük el egy esetben sem.
     Reply to this


kawa70 (msg) 13394 Dec. 8, 2016, 7:44 p.m.   reply to: 13393 x
És ha tudnád hány ilyen egyirányban összerakós dolog van a világon....... nem cserésre tervezték egyiket se hanem ha csere akkor az egészet ugy,ahogy van. Bár van amelyikhez létezik kiszedõ célszerszám, de az ritka.
     Reply to this


1Laciapu (msg) 13393 Dec. 8, 2016, 7:19 p.m.   x
Ez a kapcsoló egy agyrém!
Mellékelt linken látható két nézetben is, hogy néz ki a belseje. Na most azt a két kis szárnyacskát kéne egyszerre összenyomni, hogy kijöjjön a kapcsolóházból. A négy sarkát egyszerre! Benyomni és közben kihúzni az egészet! Hát szarjon sünt, aki tervezte! Ehhez olyan spéci szerszám kell, hogy ...
Holnap beviszem a servicébe, megkérem a szakikat, ugyan már legyenek oly kedvesek kivarázsolni belõle, mert összerakni k....vára egyszerû. És ha lehet kapni belét, akkor azt ki is lehet venni!
Na, jól felhúztam magam ezen a szaron, miért nem lehet normális dolgokat kitalálni....

Link

     Reply to this


1Laciapu (msg) 13392 Dec. 8, 2016, 5:59 p.m.   x
Arra rájöttem, hogy ha a kitámasztó háromszögek alsó sarkait odanyomom a kapcsoló testhez, akkor a kép szerint lefelé le tudom nyomni. Az a része már szabad. Igen ám, de a csatlakozós része, ami keresztben van, az nem fér ki a lukon! Valahogy ketté kéne szedni, de hogy?
     Reply to this


1Laciapu (msg) 13391 Dec. 8, 2016, 4:59 p.m.   x
Gyerekek!

Nincs itt valaki gáztûzhelyes? Vagy mind1, aki ismeri, hogy kell kiszedni ezt a fajta kapcsolót az elõlapról? Új elõlapot tennék fel, de ezeknél a kapcsolóknál elakadtam...
Elõre is köszi!
     Reply to this


klimas (msg) 13390 Dec. 6, 2016, 9:06 a.m.   reply to: 13389 x
Sõt , hogy még egy kicsit fényezzem a sajátomat, megtudtam, a kerekek poziciója indifferens, a rendszer felismeri és jelzi ha gond van. Tehát lehet a felniket csereberélni, bár igaz, egyszer meg kell tanítani az autót.
     Reply to this


klimas (msg) 13389 Dec. 6, 2016, 7:55 a.m.   reply to: 13387 x
Hááát... nekem sem kell átszerelni, 60e-ért meg qrva drága lenne!!!


     Reply to this


Flenegen (msg) 13388 Dec. 6, 2016, 6:28 a.m.   reply to: 13387 x
Lehet gogy ebbõl a szempontból az Audi jó, de azért ott is látni nem túl szerencsés megoldásokat:)
     Reply to this


F2 (msg) 13387 Dec. 5, 2016, 10:45 p.m.   reply to: 13384 x
Hááát szomszéd, én áldom az Audit az indirekt rendszerért... nincs nyûg, nem kell átszerelni vagy venni még 4db-t a téli szettbe 60e-ért, nem kell cserélni stb. cserébe mûködik :)
     Reply to this


klimas (msg) 13386 Dec. 5, 2016, 10:29 p.m.   reply to: 13385 x
Jó-jó! Nekem egy öreg autóm van a fiatalabbak mindig okosabbak, meg aztán a szoftverfejlesztõkön sok múlik....
     Reply to this


Flenegen (msg) 13385 Dec. 5, 2016, 10:03 p.m.   reply to: 13384 x
Akkor mondom neked, hogy a kia meg a hyundai még feljedtebb, mert semmit sem kell megadni. Ha a típushoz való a szenzor, akkor kb 8 perc vagy max 10 km alatt automatikusan betanul.
     Reply to this


klimas (msg) 13384 Dec. 5, 2016, 9:58 p.m.   reply to: 13382 x
Köszönöm a segítséget, büszke vagyok az oroszlános gépem fejletteb rendszerére.
Amit ezzel kapcsolatban megtudtam, 9 szenzor (4 elsõdleges + pótkerék + 4 másodlagos szett) azonosítóját lehet megadni a BSI-nek és így felismeri az adott garnitúrát , nem kel minden szereléskor újra tanítani. Remélem így is van...
     Reply to this


tsanyi (msg) 13383 Dec. 5, 2016, 8:32 p.m.   reply to: 13381 x
Az nem morog inkább? Bár az elején akár koppanhat is, nekem tavaly eleinte azt csinálta a kamionon és az abs hibát dobálta.
     Reply to this


Flenegen (msg) 13382 Dec. 5, 2016, 8:20 p.m.   reply to: 13380 x
Nincs benne szenzor. Indirekt rendszerrel oldotta meg a Honda. Az abs jeladó alapján a kerékfordulatból számolja a keréknyomás értékét.

Okosan és bõvebben:
Link



     Reply to this


Jani55 (msg) 13381 Dec. 5, 2016, 7:54 p.m.   reply to: 13378 x
Hali! Én kerékcsapágyra tippelnék.
     Reply to this


klimas (msg) 13380 Dec. 5, 2016, 7:12 p.m.   x
Sziasztok! Nem motoros téma de hátha valaki tudja: Honda C-RV keréknyomás érzékelése hogy mûködik ? Egy ismerõsöm váltig állítja, a második garnitúraként vásárolt téli felnikre /be/ nem tettek külön szenzorokat!!! Ennek ellenére, amikor defektet kapott a téli gumikkal, rendszer pontosan jelzett neki.
Érdekelne hogyan oldották meg Hondáék, hogy mûködik??? Persze ha igaz amit az ismerõs állít!!!!
     Reply to this


kawa70 (msg) 13379 Dec. 2, 2016, 6:59 a.m.   reply to: 13376 x
Biztos nèztèk, de engem egyszer a lengèscsillapitò szivatott meg igy. Toronycsapàgy felõl baloldalon kopogàs az ùt minõsègènek arànyàban. A lengèscsillapitò felsõ rèsze adta a hangot.
     Reply to this


Tiger (msg) 13378 Dec. 1, 2016, 9:06 a.m.   reply to: 13377 x
Szia kawa, igen ez is felmerült, mikor a toronycsapágyat cseréltük, hogy esetleg a teloszár( ha van ilyen) kopog a házában. Nekem egyértelmûen a jobboldalról jön a hang, ahogy írod az út minõségének(minõsíthetetlenségének) arányában.
     Reply to this


kawa70 (msg) 13377 Nov. 30, 2016, 8:30 p.m.   reply to: 13376 x
Biztos nèztèk, de engem egyszer a lengèscsillapitò szivatott meg igy. Toronycsapàgy felõl baloldalon kopogàs az ùt minõsègènek arànyàban. A lengèscsillapitò felsõ rèsze adta a hangot.
     Reply to this


Tiger (msg) 13376 Nov. 30, 2016, 7:15 p.m.   x
Köszönöm mindnyájatoknak, akik segíteni próbáltok:-)
Az általatok felsoroltakat próbáltákn kizárni azok a vizsgálatok, amelyeket elvégeztek rajta. Mindent kizártak, pedig még rázópadra is feltették.
A második vizsgálat azt hozta ki, hogy nagy valószinûséggel a toronycsapágy.
Nosza csere, nem kis veszõdséggel, alkatrész beszerzéssel.
Már kiszerelve látszott semmi baja, de azért, ha már megvettem, kicserélték.
Semmi nem változott és mostanra értem el azt a szintet, hogy már halálosan idegesít, mert semmi másra nem tudok vezetés közben figyelni, mint erre a rohadt kopogásra, amit még a kasztni jó fel is erõsít.
Kicsi most ajánlott egy szervizvezetõt, holnap megpróbálom elérni, hátha motorosként jobban áll a dologhoz, mint az eddigi próbálkozók, akik közül az egyik egyébként egy hivatalos mûszaki állomás volt és annak a mûszerezettsége, technikája.
Bocs, hogy ennyit nyûglõdöm ezen a marhaságon, de azért mégsem cserélhetem le látatlanban, esetleg indokolatlanul a futómû összes elemét:-)

     Reply to this


zooli (msg) 13375 Nov. 30, 2016, 5:58 p.m.   reply to: 13369 x
Ha már végig nézted az összes,lent említett"kutya csontot",támasztó gömbfejet,szilenttet,torony csapágyat,axiál csuklót és mind feszes.Érdemes megnézni nincs e valamelyik üregben felverõdött kavics,beejtett anya,bit fej akármi.
Tud ám szivatni.:))
     Reply to this


Z.Tibor (msg) 13374 Nov. 30, 2016, 12:57 p.m.   x
A kopogáshoz: nekem rendszeresen stabilizátor pálcát kell cserélgetnem.Hála a magyar utaknak.....Amint megkopik,kopogó hangot ad.Érdemes megnézni,nem kell a legolcsóbb fajtát keresni....egyébként kb 4-5000 az én típusomra.Mondeo.
     Reply to this


galoscsabus (msg) 13373 Nov. 30, 2016, 12:32 p.m.   reply to: 13371 x
Sajnos magyarul már nem fogják kiadni többé, ez a legutolsó infó a kiadó részérõl.
És csak a magyar nyelvû kiadás jöhet szóba.
De köszönöm, hogy foglalkoztatok vele.
     Reply to this


Spapa (msg) 13372 Nov. 30, 2016, 12:01 p.m.   reply to: 13365 x
Hasonlóan jártam már én is. A kipufogócsõ hozzá-hozzá verõdgetett a karosszéria aljához. Aztán a függesztésen kellett nyújtani. :-)
     Reply to this


ErErpower (msg) 13371 Nov. 30, 2016, 12:01 p.m.   reply to: 13369 x
Link
     Reply to this


zooli (msg) 13370 Nov. 30, 2016, 11:46 a.m.   reply to: 13369 x
Ha nem feltétel a magyar nyelv a bookline oldalán tuti találsz.
     Reply to this


galoscsabus (msg) 13369 Nov. 30, 2016, 11:37 a.m.   x
Hölgyek/Urak!
Nagyon nagy segítségre lenne szükségem!
Égen-földön keressük-kutatjuk Anthony Bozza, Slash-rõl írott könyvét, de egyre reménytelenebbnek látszik a történet.
Egy nagyon kedves barát számára keressük ajándékként és nem szívesen mondanánk le a meglepetésrõl.
Ha bárki tudna olyan forrást, ahol még be lehet szerezni, az nagyon kérem szóljon.
Azon ritka esetek egyike, amikor "ár nem számít" a jóízlés határain belül :-)))

Üdv
Gálos Csaba
     Reply to this


Tiger (msg) 13368 Nov. 30, 2016, 11:08 a.m.   reply to: 13367 x
Hello kicsi,
Melyik Ferkóra gondolsz?:-)
De megkérdezem, bárki is legyen:-)
     Reply to this


kicsi (msg) 13367 Nov. 30, 2016, 10:47 a.m.   reply to: 13365 x
Ferkót kérdezted már?
     Reply to this


OcsiÚr (msg) 13366 Nov. 30, 2016, 9:41 a.m.   reply to: 13363 x
Szia Doky!

Tavaly augusztusban jártam az említett úton motorral. Nagy a forgalom, de egyébként teljesen európai szintû a közlekedési morál. 2-3-4 sávos szakaszok váltakoznak. A vártnál sokkal elõzékenyebbek voltak az oroszok. Benzinkút ellátottság is rendben van. Egy szakaszon kész az autópálya, ami elvileg fizetõs, de tõlünk motorosoktól nem kértek díjat.
     Reply to this


Tiger (msg) 13365 Nov. 30, 2016, 8:16 a.m.   x
Sziasztok.
Az utóbbi hónapban kétszer fizettem teljesen potyára két futómû diagnosztikára (az autóban, amivel naponta közlekedem reménytelenül kopog valami).
Az egyik vizsgálat "eredményeként" még 23.000 forintos javítást is elvégeztettem, mondanom sem kell, teljesen feleslegesen.
Nem az az alkatrész okozta, okozza a kopogást, csere után kiderült.
Mielõtt az õrületbe kergetnének a "hozzáértõ" szervizek, kérem jelezze felém motoros körökbõl az a valódi szakember, akinek nem haladják meg a képességeit egy normál személyautó futómûvének alapos átvizsgálása, hogy mikor és hol tudná átnézni az autót!?
Egyszerûen nem akarom elhinni, hogy ennyire bonyolult szerkezet lenne egy pár elembõl álló futómû.
Bár számomra tényleg az, de mentségemre szolgáljék, nem tanult szakmám:-))
Elõre is köszönöm!
     Reply to this


tsanyi (msg) 13364 Nov. 28, 2016, 6:01 p.m.   x
Kösz a segítségeket, megoldódott!
     Reply to this


Dokypapa (msg) 13363 Nov. 27, 2016, 11:09 a.m.   x
Érdekelne pár infó , ha valakinek lenne , nem túl régi , SzentPétervár , Moszkva útvonalról , mennyire biztonságosak az Oroszok és egyébb.

     Reply to this


kisfeher74 (msg) 13362 Nov. 27, 2016, 9:31 a.m.   x
Próbáld meg a Fiat szalont Gyõrben, õk indítanak minden nap mûszaki vizsgát.
     Reply to this


pandamaci (msg) 13361 Nov. 26, 2016, 4:29 p.m.   reply to: 13360 x
Ha jó az autó, akkor kb az Autóklubnál ,meg Koroncón (10km) Bogárdinál van lehetõség arra ,h érkezési sorrendben beáll a sorba,és levizsgáztatják. Mindegyik helyen kérhet elõzetes átnézést is,de arra lehet be kell jelentkezni elõre Hivd fel õket elõtte .
Kb 24-25eFt egy vizsga ,ha nem kell hozzányúlni a kocsihoz.
     Reply to this


tsanyi (msg) 13360 Nov. 26, 2016, 3:45 p.m.   x
Ha tudtok segíteni az hálára kötelezne, a lányomnak kéne mûszaki a kocsijára Gyõrben, most tûnt fel, hogy lejár 2 hét múlva és addig nem akar hazajönni a vizsgák okán.
     Reply to this


pandamaci (msg) 13359 Nov. 22, 2016, 6:18 p.m.   reply to: 13358 x
Természetesen nem neked szántam, szerintem te láttál ilyeneket közelrõl, sõt kiterítve:))
     Reply to this


kawa550 (msg) 13358 Nov. 22, 2016, 9:16 a.m.   reply to: 13357 x
Egyrészt én is ezt írtam, másrészt én nem Johhny-nak válaszoltam(ez az elõzmény sorszámból is látszik ugyebár), mert azt már ketten is megtették elõttem, jól-rosszul. Csak a rosszult javítottam. :D
     Reply to this


pandamaci (msg) 13357 Nov. 22, 2016, 7:51 a.m.   reply to: 13355 x
A vákuumos benzincsap meg a vákuumos benzinpumpa az 2 különbözõ dolog. Johnny a vákuumos benzinpumpát kérdezte, tipustól függetlenül -bár nem tudom miért :))

Erõsen hasonló szerkezetek, membrán, vákuum , meg benzin mindegyikben van. Mondjuk a vákuumos csap sehogy sem pumpálja a benzint,ahhoz min 2 szelep hiányzik belõle.. Ha a membrán bármelyikben elreped, annak kb ugyanaz lesz a következménye.
     Reply to this


kawa70 (msg) 13356 Nov. 22, 2016, 6:16 a.m.   reply to: 13355 x
Lehet igazad van, most hogy mondod.
     Reply to this


kawa550 (msg) 13355 Nov. 21, 2016, 9:34 p.m.   reply to: 13354 x
Kevered a szezont a faxommal. :)))))))))
A zizinek(volt nekem is) jó kawa szokás szerint a BENZINCSAPJA vákumos, az on állásban csak akkor enged át benzint ha jár a motor és szíjja a csap membránját a vákuum.
Ellenben pl a TDM-el, ahol meg a BENZINPUMPA vákuumos, kb úgy ahogy a kolléga leírta. Mikor szív a henger, megszívja egy vákuumcsövön a pumpa membránját, amíg nem szív, visszaengedi és ez így megy addig míg le nem állítod. Hátránya hogy ha szerelés után fel kell tölteni a karbit, vagy tavaszi indításnál ha leereszti az ember a beleöregedett benzint, akkor annyit kell köszörültetni mire feltölt, hogy gyakran lemerül teljesen tõle az akksi.
Kawákon szerencsésebb, ott van PRI állás, ami állandóan átengedi a benzint.
     Reply to this


kawa70 (msg) 13354 Nov. 21, 2016, 9:24 p.m.   reply to: 13353 x
Hát nem tom, de nekem a zzr is vákuum membrános volt de az üza.szivattyú elektromos, viszont volt egy,vákuumdoboz ami akkor engedte müködni amikor nyomtam az inditógombot vagy ha már beindult a motor.
     Reply to this


pandamaci (msg) 13353 Nov. 21, 2016, 8:09 p.m.   reply to: 13350 x
kb olyan, mint egy mechanikus benzinpumpa, csak a benne levõ membránt a járó motor szívócsõben keletkezõ, ,,lüktetõ,, vákum húzogatja.
     Reply to this


johnny (msg) 13352 Nov. 21, 2016, 8:09 p.m.   reply to: 13351 x
Köszönöm.
     Reply to this


kawa70 (msg) 13351 Nov. 21, 2016, 8:03 p.m.   reply to: 13350 x
Röviden annyi, hogy csak akkor mûködik, ha a motor is, tehát van vákuum a motor felõl. Az a jelentõsége, hogy baleset esetén az áram alatt lévõ, de már leállt motor ne pumpálja a benzint a tankból kifelé és esetleg ezzel tüzet okozzon.
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26290