23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21

Please log in

Registration
Forgot password
Kipufogo!!
Next page

Rugesz 321 4. Juni 2010 11:24   reply to: 320
hali!
a flex tuti :-)))
lecerélted a vasat?
    

Mike 320 4. Juni 2010 11:21  
Hy.

Kipuffógóra ráégett sarok, valamint esõruha maradványok letisztítása, valakinek 5lete?

Már próbáltam: higítót, den.szeszt, cif-et, eddig semmi sem segített.

Megköszönném
    

night-rider 319 10. Januar 2010 17:07   reply to: 318
keresd rapkai zolit a h-d budapestnél,mivel budapesti vagy,õ a mûhelyfõnök,és normális.
    

cruiserrob 318 10. Januar 2010 16:41  
Sziasztok !
Egy Cimborámnak kellene egy kis segítség..Tõletek! Egy HARLEY SOFTAIL STANDARD -re szeretne tenni egy VANCE AND HINES pukifogót, még hozzá a BIG RADIUS-t. Itt most nem nagyob átalakításról lenne szó, ha nem csak egy szép hangot szeretne a lovának. Tehát maradna a légszûrõ is és az elektronika is, és minden más is a gyári. Ebben az esetben lehet-e számítani bármilyen nem várt "károsodásra" vagy valami olyasmire ami nem tenne jót a motornak. Szívesen meghallgatnánk mindenféle véleményt, tanácsot, tapasztalatot ezzel kapcsolatban...amit elõre köszönünk!!!
Üdv.: rob
    

tozlaae 317 1. Dezember 2009 18:40  
Érdekelne a csere a gyári dobra.
    

Rudo 316 1. Dezember 2009 15:36   reply to: 315
A srác akinek hoztuk a drz-t múlthéten lehet belemegy a buliba majd megkérdem tõle.
    

ztaki 315 1. Dezember 2009 11:32  
drz400-ra kerese egy nyitottabb dobot - cserébe adhatok egy gyári fojtottat.
    

csocso 314 30. November 2009 16:34  
Sziasztok !

Érdekelne '08 Honda CBR 1000RR gyári dob.
Elõre is köszi a segítséget.
    

fehereger 313 21. November 2009 15:04   reply to: 312
Sziasztok.!
Szükségem lenne egy kis segítségre.
Szeretnék vásárolni a 2000-es évjáratú Suzuki GSXR 600-ra gyári kipufogó dobot.
Ha valakinek esetleg lenne otthon elfekvõben....
Szivesen várok ötleteket is, hogy honnan szerezhetnék be egyet, persze nem túl magas áron.
Az Expressz.hu.-n találtam eladót, de az K5.-ös GSXR.-re való...
Nemtudom, hogy az enyémre felszerelhetõ-e?
Elõre is köszönöm önzetlen segítégetek.


Üdvözlettel.:
fehereger



    

Amti 312 21. Februar 2009 13:47   reply to: 311
A hegesztési nyomokat is ki lehet csiszolni ill. polírozni vagy az egy másik technológia ? Valami zajcsillapítóval ki is tömöd a csövet ? Nem tetszenek a hangos kipufogók. Teljesen egyedi tervezés vagy valamirõl másolod ? Tavasszal biztos találkozunk egy forróteás futamon, akkor majd megcsodálom élóben.
    

olika 311 21. Februar 2009 00:19   reply to: 310
Amti!
A fémcsiszolás egyfajta mûvészet.Egyszerûen mikor kész van megpolírozom.De amire te gondolsz régebbi képekre az egy másik kipufogó.Ha jól megnézed a végét akkor a régebbi hat míg a mostani csak három csavaros.
    

Amti 310 20. Februar 2009 23:52   reply to: 309
A régebbi képekenlátni a hegesztéso nyomokat, a kész kipun meg semmi. Ez akkor most hogyan ..... ?
    

Vaslovas 309 20. Februar 2009 16:39   reply to: 308
Örök króm...rozsdamentesbõl csinálja és szebb mint bármilyen krómozás!!
Nagyon állat...láttam:-))
    

Amti 308 20. Februar 2009 16:32   reply to: 301
Krómozást hogyan oldottad meg ?
    

gourman 307 20. Februar 2009 12:14   reply to: 306
Hát E Betû:))))))))
    

krisztianz 306 20. Februar 2009 12:13  
Ez vmi rejtvény? Nem értem!:)
    

gourman 305 20. Februar 2009 12:03  
tessék...:)))))
    

krisztianz 304 20. Februar 2009 11:56  
Az E betût nem látom, de azért szép!:)
    

olika 303 20. Februar 2009 10:55   reply to: 302
Megoldjuk a dolgot valahogy.:-)
    

Vaslovas 302 20. Februar 2009 10:23  
Nekem is csinálnál 1 párat???
A részleteket, meg majd megbeszéljük!
    

olika 301 20. Februar 2009 10:13   reply to: 300
Szia Csaba!
Igen én csináltam õket :-))
Nehezéknek csináltam a robogóra hogy erõs szélben is tudjak robogni.
:-))))))
    

S.Csaba 300 19. Februar 2009 20:21   reply to: 298
Te csináltad olika? Tök jók lettek. De minek egy robogóra két ekkora kipufogó? :)
    

torpiken1 299 19. Februar 2009 19:45   reply to: 298
Üdv néktek! Én is kíváncsi vagyok a hangra. Szépek lettek nagyon a csövek! A motor sem rossz. Sikerült szépen legyártani a komplett vasat. :)
    

olika 298 19. Februar 2009 18:56   reply to: 297
csak jöjjön a jó idõ.Alig várom már,hogy kint hallgassam meg a hangját.Amit eddig tud már az is bíztató :-)))
    

furoember 297 19. Februar 2009 18:48   reply to: 296
Szólj rájuk, hogy ne szójjanakbeeeee!!!:)
    

olika 296 19. Februar 2009 18:44   reply to: 295
Itt lent a mûhelyben teljesen más hangja mint majd kint lesz.Itt a falak közbeszólnak.
:-))))
    

furoember 295 19. Februar 2009 18:41   reply to: 294
Ja, az van neki:))))
    

olika 294 19. Februar 2009 18:40   reply to: 293
Köszi Guri úr!A hangja is eléggé normális lett.:-)))
    

gourman 293 19. Februar 2009 16:07   reply to: 292
Ez is jól néz ki mint az a pár tucat amit eddig gyártottál:)
    

olika 292 19. Februar 2009 15:33  
Ismét alkottam.:-))))))
    

vbandi 291 3. Juli 2008 20:06  
Sziasztok! Yamaha FZ6-ra eladó Mastek rozsdamentes sportkipu. Képet hamarosan teszek fel. Ára: 60.000,- Ft. Üdv.: Vbandi 30/400-9905

    

gns 290 3. Juli 2008 18:49  
Köszi.
Találtam ebayen 600 $-ért , nekem ennél alacsonyabb ár tetszene inkább. :)
    

Macko 289 3. Juli 2008 06:20   reply to: 288
"http://bodis.fullgas.hu/bodis_arlista_2008.pdf"

10. oldal alja.
    

gns 288 3. Juli 2008 04:03  
Hali!

Kawasaki er 6n-hez szeretnék valami frankó kidörrentõt, de sehol sem találtam rá , illetve megoldható-e a gyárinak valamilyen formában történõ átalakítása , hogy morcosabb hangja legyen?!
Elõre is kösz!
    

olika 287 25. Juni 2008 21:01   reply to: 286
Hello!
Keress meg oszt kitalálunk valamit.
    

ltzoli 286 25. Juni 2008 19:39  
sziasztok! ltz 400 ra tudtok valami középmegoldást?
se nem túl hangos de ne legyen gyári se.
    

olika 285 1. Mai 2008 11:30  
...
    

olika 284 1. Mai 2008 11:29  
...
    

Al1971 283 29. April 2008 18:40   reply to: 282
M2 Dual VA.L.E. Carbon-fiber /2 db/. 183.500.- Ft Budapesti átvétellel. 7kg-val könyebb mint a gyári. Magnézium bevonatú teflon végkarikákkal !

12-15 munkanap

    

tsanyi 282 29. April 2008 18:10   reply to: 281
A B-Kingre mennyi lenne a két testvér dob?
    

Al1971 281 29. April 2008 18:06   reply to: 280
Te hetente hozok rendszereket kintrõl az USA-ból mindenféle sportmotorra. Én hetente járok Bécsbe motorral dolgozni az uj RR-el is soha nem nézték még az E betüt csak a 96 DB-s zajhatár érdekelte öket meg a papirok...
    

tsanyi 280 29. April 2008 17:54   reply to: 279
lehet....de E jel van benne?....hiába a hangtompító a rendõr nyugatabbra azt is nézi....
    

Al1971 279 29. April 2008 17:14  
Az Amerikai Yoshimurakkal illetve Two Brothersekkel ilyen gond nincs mert univerzális hangtompitó van bennük amely ki illetve becsavarható. é szép hangjuk van... Leovice-re ugyanez igaz.
    

fix-x 278 11. Februar 2008 20:22  
Köszönöm a segítségeket,majd beszámolok az eredményrõl!
    

tsanyi 277 7. Februar 2008 07:32  
vagy itt: http://www.prop-tech.hu/
nagyjából azonosak az árak, de amit Macko írt az közelebb van........
    

Macko 276 6. Februar 2008 21:45   reply to: 275
Pl. Ago Motors.

http://www.agomotors.hu/

Õk biztosan jók. Persze ez nem egy olcsó játék azért!
    

fix-x 275 6. Februar 2008 21:29   reply to: 273
Köszi a hozzáértõ-hozzászólásod!
Mennyibe fáj egy ilyen újraprogramozás?Kik,és hol tudják ezt csinálni,ha kell?
    

tsanyi 274 5. Februar 2008 19:31   reply to: 271
injektor írás....de a gyári csõ nyitástól nem szokott szépen szólni.....
    

hajaj 273 5. Februar 2008 19:31   reply to: 271
Szia! Ez természetes, mivel gyorsabban megy végbe az öblítés elszegényül a hengerben a keverék, jobban fog melegedni a motor, nyújtottabb lesz az égés, ami akár a kipufogóba is belõhet, jócskán leterhelve a kipufogószelepeket. Egyes motoroknál a befecskendezés vezérlése utána tud menni a dolognak egy bizonyos határon belül, de lehet, hogy egy újraprogramozás (mind befecskendezõ, mind gyújtás) elkél majd neki.
    

Rudo 272 5. Februar 2008 19:17   reply to: 271
Csukd vissza,csukd vissza! :))
    

fix-x 271 5. Februar 2008 18:46  
Szevasztok!
Létezik,hogy ha a gyári csövet nyittatom ki,romlik a motor teljesítménye?Magyarul,nem megy úgy végre.
Ez injektoros motor,tehát nem tudok több nyálat adni neki.Megoldás?
köszi fix-x
    

hajaj 270 4. Februar 2008 18:21  
Köszönöm a választ, én is attõl tartok, hogy ezek a srácok nem viccelnek. :)
Az oldalt már néztem, de az importõr szerint csak ez az egy rendszer létezik. Annyira nem bánom, mert a gyári sokkal jobban néz ki, de horror áron hoznák meg. A fúvókákat meg még úgy se.
    

icebandit 269 3. Februar 2008 23:12  
http://www.marving.com/faces/immagini/linee/4-1.jpg
    

icebandit 268 3. Februar 2008 23:10  
hajaj!
most néztem meg a marving.com-ot és ott megtudod nézni, hogy néz ki. nem csak racig rendszer van.
    

icebandit 267 3. Februar 2008 23:04  
Marving.

olaszok készítik, azt nem tudom, hogy milyen lehet. de mint írod "racing rendszer" (verseny rendszer) ebbõl gondolván ez sem lesz olyan halk mint a gyári és ez is elfogja szegényíteni a keveréket mert nyitott lesz a rendszer, nem lesz benne fojtás.
ha az alapfuvókából pluszod van vagy betudod szerezni, akkor azt már fel tudod fúrni nagyobbra, esetleg esztergáltatni lehet minta alapján, ami nagyobb méretû lesz. hogy mekkora kellene a rendszerhez azt érdeklõd meg egy hozzáértõ szakitól.
    

hajaj 266 3. Februar 2008 22:37  
Sziasztok! Marving dörrentõkkel van valakinek tapasztalata? Náluk egy racing-nek titulált rendszer feleannyiba lenne a vasamhoz, mint egy gyári. Ellenben a gyárit azért cserélném, mert teljesen belezett, nincs hangtompítója és amellett, hogy erõteljesebb a hangja mint szeretném még a keveréket is elszegényíti a halálba. Ez vajon változna a fent említett megoldással? (nem ismerem a gyárat, nem tudom mennyire gondolják komolyan ezt a megjelölést) Sajnos csak az alap fúvókákkal tudok gazdálkodni, túlméreteset nem tudok beszerezni. A vas egy '77-es CB400f SS.
    

Rudo 265 3. Februar 2008 22:32  
Sztem a kipuff mérete arányos az 1henger köbcentivel.Legalábbis én így csinálom.(meg fülre) :))
    

icebandit 264 3. Februar 2008 22:28  
na persze én se úgy gondoltam, hogy olyan könnyû mint egy szelet kenyeret levágni.
azzal is lehet sz...ni eleget.

Macko.
a finster lehet, hogy nem literesre volt tervezve, pl. kicsi perforált csõ átmérõ. lehet hogy jó lett volna egy 600-ra.
    

Rudo 263 3. Februar 2008 22:23  
Mondjuk ez a teljesítményjáték a kihegyezet dolgokra lehet inkább igaz,egy végletekig hegyezett motoron persze észrevenni mindent,bár szintén van egy ellen példám mert saját építésû fzr1000exup-om saját készítésû kipuffal tudta keréken a 131Le-t,15évesen 40000km után ami gyári érték szerint új állapotában is 134Le keréken.
    

Macko 262 3. Februar 2008 22:14   reply to: 253
Amit én konkrétan láttam, az régebbi GSX-R 1000, Finster dob.
Fékpadon mérve tizenlóerõs teljesítménycsökkenés.
Nem legenda, sajnos ténykérdés.
A tulaj visszatette a gyárit inkább, és elkönyvelte, hogy így járt.
    

Rudo 261 3. Februar 2008 22:12  
Nameg azért dobot se oly egyszerû,hogy ne mondják meg róla egybõl ho "sufnituning".
    

Rudo 260 3. Februar 2008 22:10   reply to: 259
Persze, engem csak a hang érdekel (ami ugye a dob hosszával olyanra hangolható amilyen tetszik) a teljesítmény hidegen hagy.Persze csak a normál határokon belül úgyértem érezhetõ teljesítménycsökkenés ne legyen az hogy padon esetleg kevesebb 2Le-vel pfff legyen.
    

icebandit 259 3. Februar 2008 22:01  
nem dobot nehéz csinálni, hanem rendszert!!!
Rudo gondolom te is csak dobot csináltál.
    

Zsifi 258 3. Februar 2008 21:58   reply to: 257
hajrá!!
    

Rudo 257 3. Februar 2008 21:57   reply to: 256
Ezek szerint ebbõl kellene élnem!
Figyelem,figyelem csak most akció.................................:)))
    

Zsifi 256 3. Februar 2008 21:54   reply to: 255
biztos mákod van...
egy ismerõs csináltatott egy dobot a motorjára ahelyi kipuffancs gyártóval...
négyszer kellett szétszedni, hogy menjen legalább valahogy...
    

Rudo 255 3. Februar 2008 21:51   reply to: 253
Akkor nekem mákom van mindig saját kezûleg csinálok kipuffot a mociaimra de soha nem vettem észre teljesítménycsökkenést,fogyasztásnõvekedésd se, viszont kis fordulatról jobban mennek.
    

Zsifi 254 3. Februar 2008 21:51   reply to: 252
ezek úgy kezdõdtek, hogy vettek egy akrapovic, vagy yosimusi dobot félbe vágták és egy ügyes lakatos lemásolta...
Az ilyen dobok nagyrésze minden motorra egyforma...csak az öszsekötõ csõ más...
aztán a Bódis elkezdte kimérni a suzukikat...abban jó...
A "drága" dobok azért drágák, mert több teszten mennek keresztül...persze abból is van ami nem tökéletes...
A végdob csere nem más mint hangkeltés többnyire..
    

Zsifi 253 3. Februar 2008 21:47   reply to: 251
én a plusz 1-2 literes fogyasztásra gondolok, meg arra, hogy középen veszít a nyomatékból és szar vele elõzni...
de mindenki úgy intézi ahogy tudja..lelke rajta...

    

icebandit 252 3. Februar 2008 21:47  
Zsifi! már bocs, de nem suzukira van hegyezve.
amit suzuki-ra gyártanak azt nem tudod feltenni egy MV Agusta-ra.
amit kawára készítenek, azt nem egy suzukin tervezik meg.
de lehet, hogy félre értettelek.
amúgy a motor nagyon friss és nem lesz egyszerû találni rá, fõleg mert ezen is már a "csúf" kipufogó van.
    

Rudo 251 3. Februar 2008 21:45   reply to: 250
100 helyett 96 hmmm,csak ellenék vele valahogy.
    

Zsifi 250 3. Februar 2008 21:43   reply to: 249
csak már találkoztunk pár olyan motorral aminek romlott a menetteljesítménye az olcsó dobtól..
    

Rudo 249 3. Februar 2008 21:36   reply to: 246
Raptor,finster, 60eFt kompletten felszerelve,de ha neked puccos dob kell vegyél azt.Hangja szép a magyar doboknak is ha meg az a lényeg,hogy lámpától lámpáig le tudj faragni 0,002másodpercet akkor vegyél drága cuccot.
    

Zsifi 248 3. Februar 2008 21:26   reply to: 246
Én nem tennék Bodist..az a Suzukikra van kihegyezve.
Ami tesztelt dob
Remus
Sebring
Bos
Akrapovic
    

icebandit 247 3. Februar 2008 21:24  
Freagen!
www.yoshimura-rd.hu nézz körül.
a Bódis-t Balatonlellei Full-Gas forgalmazza.
még próbálkozz a google-val is.
bár a te mocid nagyon friss és ritkább, mint a speed-ek így lehet, hogy nehezebben fogsz rá találni.

szerintem érdemes rakni rá, igazából rendszerrel, a hozzáhangolt levegõ mennyiséggel, és elektronikával együtt a legérdemesebb, bár ez már igen pénzes dolog. ezt neked kell tudni, hogy mit áldozol rá. szerintem ez akár 500.000.- huf is lehet, míg egy dobbal megúszhatod 200-250.000 huf-ból is. a használt még olcsóbb is lehet, bár a te motorod esetében nehéz lesz találni használtat. szerintem.
az árak nagyon változóak. ha valamiben tévedtem akkor bocs. ha valaki jobban ért hozzá mint én akkor legyen szíves majd javítson ki.
gondolom a mocid még garanciás, ha igen akkor elõbb érdeklõdd meg, hogy nem-e elveszted a garit.
remélem egy kicsit tudtam segíteni. üdv.
    

Freagen 246 3. Februar 2008 20:39  
Sziasztok!

Tudna nekem valaki arrol infót hogy 2007es 600as Hornetre mennyiért, milyet lehet és egyáltalán érdemes-e sportkipufogot rakni? köszi a válaszokat
    

icebandit 245 3. Februar 2008 20:19  
oszitrek!!

bölcs maradtál volna, ha nem szólalsz (írsz) meg, a Bódis csövekkel kapcsolatban. (remélem nincs harag, nem sértésnek szántam)
nekem volt szerencsém végignézni a gyárat ahol készítik a csöveket. hát nem semmi volt.
mellékesen megjegyezve: literes gixeren a bódis többet tud mint a yosi - értelemszerûen rendszerrõl beszélve.
gyártás minõségében kenterbe veri az összes gyártót. aki nem hiszi hasonlítsa össze õket és utána lehet csodálkozni.

mielõtt megkiabáltok nekem yosi van a gépemen és meg vagyok vele elégedve. amúgy mi halandó felhasználók nem hiszem, hogy 4-5 LE különbséget észreveszünk. -tisztelet a kivételnek-

UI: A Bódisnak gyári Kawa csapata megy a német bajnokságban.
    

gourman 244 3. Februar 2008 20:02   reply to: 241
gsr 600-ra egy Bódis dob 120e ft
Ugyanez Akrából 230 ezer forint
Tapasztalat,a feleségem motorjára amikor néztem dobokat pontosan körbejártam,én a Bódis mellett döntöttem,és nem bántam meg,illetve aki már hallotta a hangját az tudja hogy a gyári dobbal tulajdonképpen csendes motor,viszont Bódissal szépen duruzsol,ezeket csak az árak és viszonyítás miatt írtam.........
    

Macko 243 3. Februar 2008 19:33   reply to: 241
Oszi, azért mert ostoba vagy és nem vagy képben, milyen nemzetközi neve lett mára a BÓDIS márkának, legalább ne kürtöld világgá!

    

Bandito 242 3. Februar 2008 19:27   reply to: 241
Azért javaslom nézz meg elõször élõben egy ilyen dobot. A Bódis egy nagy jó minõségû cucc. Csak azért ne fikázzunk már valamit mert magyar. Inkább örüljünk, hogy van nálunk komolyan megtervezett csõ is nem csak olyan "ránézésre méretezett" mint a Finster vagy a Raptor (ezt senki ne vegye sértésnek).
Biztos szar cucc, azért versenyeznek vele annyian. Pont annyira gagyi mint olaszországban egy Termignoni. Az is csak gagyi lehet, mert nincs benne ebben a táblázatban... :-))))))
    

oszitrek 241 1. Februar 2008 07:35   reply to: 230
Bódis? Hát az mi a rák??? :)))) 1 garázsos ki magyar bóvli... Arról nem beszélve, h amennyiért adja a szarjait, annyiért már 1 Akrát is lehet venni, ami legalább márkás....
    

Bandito 240 1. Februar 2008 05:56   reply to: 236
Látom Te vagy az Agy...
    

Bandito 239 1. Februar 2008 05:55  
Szerintem ez így marhára nem obijektív.
Ha fogsz egy motort és ráteszel egy másik kipufogót és leméred, akkor nem biztos, hogy jobb lesz. Pl. a Yoshi a szerelési útmutatóban közli, hogy légszûrõt is kell cserélni. Ha még azt is figyelembe veszed, hogy a széria motorok átlagosan 30%-al több anyagot kapnak a kelleténél (ideális levegõ/benzin ~12,5, szériában nem ritka a 10 sem) aztán felteszel valamit ami mégtöbb levegõt igényel... Szerintem ez a táblázat így nagyon csalóka.
    

kilajsanyi 238 31. Januar 2008 19:12   reply to: 237
annyér már inkább a hengerfejhez nyúlnék.

    

Macko 237 31. Januar 2008 18:57   reply to: 236
Milyen durva egy Yoshi dob 312 ezer HUFért, és az összes nyereséged -90 deka... :-DDD
    

krisztian.fz6 236 31. Januar 2008 18:55   reply to: 229
Teljesítménynövelés=parasztvakítás
    

Macko 235 31. Januar 2008 18:52   reply to: 234
Illetve az a Revüben volt, ez nem tudom hol.
    

Macko 234 31. Januar 2008 18:52   reply to: 231
Ezen ne nevessetek, mert 2 éve a Bódis UGYANEZT az összehasonlítást simán MEGNYERTE!!!
Úgyhogy óvatosan!
    

Bandito 233 31. Januar 2008 18:22  
Hát ha a Gixer nem tetszik, akkor milyen az új ZX-10??? :-)))) Úgy látszik az Euro-X normákat csak egyre bénább formákkal lehet kielégíteni :-)))
    

indián 232 31. Januar 2008 10:02   reply to: 231
:-)))))
    

Vaslovas 231 31. Januar 2008 10:01   reply to: 230
Na k...be !
Az nincs rajta:-)))))))))))))))))
    

indián 230 31. Januar 2008 09:58   reply to: 229
És a Bódis ! ?
    

Vaslovas 229 31. Januar 2008 09:57   reply to: 224
Suzuki GSX-R 1000 fordítási részletek !
Gyári:183 LE, 6,5 Kg

Akropovic Slip on: 1172Euro.....Plussz 2,7Ló/12000 /min...minusz 2,6Kg ....120Nm/9600/min
Arrow: 949.-.....+0,9/11900.....-2,6.........117,6/9900
Bos Slip on: 699.-........+1,5/12000.................-2,7,,,,,,118/9600
Giannelli Slip On: 849.-,,,,,,,,,+2,6/12000,,,,,,,,-2,2,,,,,,,,,,,,119/9700
G.P.R.:848.-,,,,,,,,,,,+2/12000,,,,,,,,,-1,7,,,,,,,,,119/9700
Holeshot P-Max:1198.-,,,,,,+2,5/11900,,,,,,-2,5,,,,,,,,,119,2/9800
Leo vince GP:679.-,,,,,,,+2,2/11900,,,,,,,-2,,,,,,,,,,,,119/9800
Micron delta:798.-,,,,,,,,,-2 !!!!!!!!!!!/11800,,,,,,,,,,,,,,,,,,,-2,8,,,,,,,,,,,117/9800
Remus hexa Cone:1076.-,,,,,,,,,,0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!/1200,,,,,,,,,-0,7,,,,,,,,,,116,5/9800
Sebring:830.-,,,,,,+2/11800,,,,,,,,-1,1----------120/9800
SR-racing:990.-,,,,,,,,,-1,6/11900,,,,,,,,,,,,,,,,,,,-1,3,,,,,,,,,,,117,7/9700
Yoshimura:1200.-, ,,,,0LE/1200min!!!!!!!!!!!,,,,,,,,-0,9Kg,,,,,,,116,7Nm/9800min

Na ennyi...bogarásszatok :-))))))))
    

Macko 228 30. Januar 2008 21:16   reply to: 227
Nekem mindig az a (talán) K5-ös 1000-es Gixxer jut az eszembe, amire egy magyar sufnituning-dobot tett fel a tulajdonosa. Aztán nem nagyon akart menni. Fékpad, és kerek 12 lóerõs gyengülést mértek.
Vissza is került rá a gyári dob...
    

Zsifi 227 30. Januar 2008 20:52  
egy kis történet "sportkipufogókhoz"

Nekem arégi varán 5 évig volt sportdob (Remus, neves dob drága pénzért) kétszer volt szelepellenõrzésen, de nem kellett korongozni.
Az új motoromon a kezdetektõl rajta van a sportdob (BOS ez is neves, drága) kétszer volt szelepellenõrzésen, de itt sem kellett hozzányúlni.
Van több varás akinek sportdobja van (leginkább a nagy cégektõl akik motorokhoz gyártanak)
Még eddig nem volt vara amin kellett volna piszkálni a szeelpek korongjait.
A Múlt héten egy srác elvitte avaráját szervízbe 20.000km-el és kiderül a 4 kipuff szelepet korongozni (állítani) kell. Nagy pánikolva felhívott, hogy ezek szerint mégsem annyi a km mint az órájában. A szervízben is azt mondták neki ilyet még nem tapasztaltak (pedig ez a klub szervize ahová sok varás jár)
Majd kis siránkozás és nézelõdés után rájöttünk, hogy a NONAME kipuffancs miatt van az egész.
Szóval nem mindíg az olcsó kerül kevesebbe..
    

heinrich 226 30. Januar 2008 20:41   reply to: 225
A bevezetõt még el tudtam olvasni:

"Úgy igazából sohasem arattak sikert az aktuális GSXR-1000-es otromba kipufogói. Ezért is megérett az idõ, hogy a 185 LE sportmotorhoz 12 alternatív kipufogópárost teszteljünk. A vizsgapadon, a mérleges és utcán. Egy biztos: valamennyi szebb, mint az eredetiek.

Míg a 2005-ös és 2006-os modellévekben a suzuki GSXR -1000 elsõ osztályú, titánlemezbõl finoman megmunkált kipufogóval rendelkezett, az utódmodell sokkolta a szemlélõt a két kövérkés, irtózatos, túramotorra emlékeztetõ kipufogóival. Botrány: minden idõk egyik legjobb motorját meggyalázták és valósággal elcsúfították.

A 13499 € (+ egyéb költségek) árú motorkerékpár sok vásárlója számára világos, hogy a kipufogógázzal kapcsolatos technikával valamit tenni kell. 12 alternatívát vizsgáltunk meg pontosan 12X2 kipufogót és nem komplett rendszereket.

A néhány gsxr-1000 vásárló teljesítmény és nyomaték utáni keresésben van. A négyhengeres hivatalosan 185 LE és 117Nm-vel rendelkezik. Sokak szerint így sokkal inkább a küllem, a hang, és esetleg még a tömegarány javításáról lehet szó. A teljesítményméréssel inkább arról lehet szó, hogy az utólagosan felszerelt kipufogó nem okoz-e teljesítményveszteséget, kevésbé van szó + — néhány lóerõrõl a csúcsteljesítményben. Sokkal fontosabb a teljes teljesítmény-leadás, különösen a mindennapi használatakor fontos középsõ tartományban. Tény, hogy csak egyetlen egy utólag felszerelt kipufogó nem teljesítette a széria által nyújtott teljesítményt. Cserébe a kissé gyengélkedõ Micron küllemét tekintve messze a leginnovatívabb. Az ívelt és nagyon kompakt és könnyû kipufogók illenek a leginkább a GSXR vonalához. A gyártók a GSXR-1000 –hez nagyon vonzó kipufogókat kínálnak, jóval a gyári ára alatt. Mindazonáltal a legnemesebb kipufogók ára 1000 € fölé kúszik. Ugyanakkor örvendetes, hogy a Giannelli alumínium szettet kínál már 599€-tól. A kipufogók minõsége meggyõzõ, majdnem mindegyik igen magas minõségi kidolgozottságú. Csak néhánynak vannak nem igazán szép heggesztési varatai, feltûnõ, szennyezõdések a megmunkálásban inkább kivételeknek tekinthetõek. Összességében megmutatja magát a minõség. Mindegyiket legális hangerõvel szállítják, mindegyik rendelkezik vizsgajelzéssel, és a kipufogót cserélõ minden esetben elégedett lehet a hanghatással. Az összehasonlításból az az eredmény adódott, hogy egyik kipufogó megvásárlása sem tekinthetõ kirívó melléfogásnak. Kinek melyik tetszik, megragadhatja.. A motor esztétikai értéke nõ az új „csövek” felszrelésével."

a lényeg, vagyis a teszteredmények azonban annyira aprók, hogy egyszerûen összemosódnak a betûk, és semmit, még fogalmam sincs, hogy milyen szavak lehetnek. NIncs meg esetleg valahol egy link, ahol jobb méretben elérhetõ?

Sajnálom, hogy csak ennyit tudtam tenni

    

Vaslovas 225 30. Januar 2008 17:33  
Ha minden igaz sikerül felnagyítani a cikkeket!
    

Vaslovas 224 30. Januar 2008 11:13   reply to: 223
1 Német szaklapban, hogy teszteltek 12 kéle tuning kipufogót Suzuki GSX-R 1000-en !
Minden bemérés ...lóerõ növekedés és súly rajta van !
    

Vaslovas 223 30. Januar 2008 11:09  
teszt.....
    

Vaslovas 222 30. Januar 2008 10:51   reply to: 221
Oké...így menni fog úgy látom...mindjárt felteszem !!!
    

Previous page
Felhokep

Member count: 22132
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants