1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29

Please log in

Registration
Forgot password
Kipufogo!!
Next page

ztaki 221 30. Januar 2008 09:49   reply to: 220
Próbáld más formátumban beskennelni - vagy megnyitni a (start/programok/microsoft office/office eszkozok) microsoft office picture managerrel... és elmenteni más formátumba... méretbe... hátha segít... lehetõleg jpg-be.

    

Vaslovas 220 30. Januar 2008 09:40  
Most olvastam 1 Német szaklapban, hogy teszteltek 12 kéle tuning kipufogót Suzuki GSX-R 1000-en !
Minden bemérés ...lóerõ növekedés és súly rajta van !
Csak ha beszkennelem akkor nem tudom megnyitni a képeket !
Ha valakinek van ötlete, hogy csináljam, akkor szivesen megosztom mindenkivel......tanulságos !!!
    

yoles8 219 26. Dezember 2007 10:41  
Kössssssszépen "KT".Jó ötlet!
    

egynyoc 218 25. Dezember 2007 21:57  
5-let egynyóCCra ! :-)))
    

KT 217 25. Dezember 2007 21:44  
el kell ballagni a bõrzére február 2.-án, ott rengeteg használt, de jó állapotó sportdobot árulnak, mert az olaszoknál bekeményítettek és sokan eladják ott a kéményeket !
(már a novemberi bõrzén is sok sportdob volt)
    

yoles8 216 25. Dezember 2007 16:58  
Sziasztok ! ( 2003 )CBR 600 F4 -re keresek YOSHIMURA TRS TRI OVAL dobot .Ha esetleg valaki rendelkezik ilyen alkatrésszel kérem jelentkezzen !! Mindenkinek Kellemes Ünnepeket Kívánok.!!!!
    

fefe721 215 5. Dezember 2007 22:28  
Köszi, ment a válaszom.
    

Zsifi 214 5. Dezember 2007 22:09   reply to: 213
Kaptál PÜ-t!
    

fefe721 213 5. Dezember 2007 22:00  
Hali!
Ha szépen kérem akkor valaki tudna nekem Yamaha FZS 600-ra (2002-es 1 dob) valami szebb hangot produkáló sportdobot mint a gyári zümmögõje. Nem fontos, hogy új legyen, de......
    

biker66 212 26. November 2007 18:18  
Esetleg valakinek gsx 1200-re nagyon jó állapotú sportdob ötlete?
    

Bandito 211 14. August 2007 14:25   reply to: 210
Ja azt kihagytam, hogy ezt csak Hegyeshalomnál tapasztaltam, de ott majdnem mindig.
    

Bandito 210 14. August 2007 14:24  
Nekem már többször is nézték. A módszer a következõ: határõr viccesen (mintha rajongó lenne) közli, hogy kicsit húzgáld meg a gép fülét. Lelkesen megrángatod és ha ez után úgy ítéli, hogy sok volt, akkor megkér, hogy állj félre mérésre. Nekem akkor esett le a huszas (2.-3. alakalom után), amikor többen voltunk és mindenkivel meghuzatta a gépet. Szóval ésszel, nem bedõlni a látszat lelkesedésnek...
    

jano61 209 14. August 2007 08:18  
sziasztok! kawasaki vn900 dobot valaki alakittatott már át? nem merem megfúrni mert injektoros. mi a véleményetek?
    

jzoli 208 1. August 2007 08:06   reply to: 206
Kispesten egy motorszerelõnél volt téma, Osztrák felé nagyobb átkelõknél nézik,ezt beszélik.
Aztán lehet hogy urban legend ez is, mindenesetre én a mûszer miatt kérdeztem, majd lemérem az enyémet.
    

R2 207 31. Juli 2007 23:54   reply to: 206
Ahol mérleg van! 20 ft-al müködik :-))))))))))
    

gourman 206 31. Juli 2007 23:20  
na és vajon merre felé mérik azokat a decibeleket, melyik határnál,azt lehet tudni??????
    

Zsifi 205 31. Juli 2007 22:02   reply to: 204
4000....
Még az etikett cimkén is rajta van, hogy 93dB 4000ford/perc-nél..
    

Pépépe 204 31. Juli 2007 19:22   reply to: 203
Elvileg 1 méter a távolság, és a földre hangelnyelõ anyagot kell fektetni (gumilap vagy valami hasonló) Nem a földrõl visszaverõdõ hangra vagyunk kivácsiak, hanem a jármû hangrára.
(kocsiknál rallye versenyen 4500-as fordulatszámnál mértek. motornál nem tudom, hogy van-e elõirt fordulatszám)
    

jzoli 203 31. Juli 2007 16:45   reply to: 202
Köszi Pépépe
Mérésnél a mérõfejet mindenkinek ugyanolyan távolságra kell elhelyezni a kipuff végétõl, ez hány cm ?
Csak mert nagyon nem mindegy. Hangfalaknál érzékenységet 1m-re mérik hangszóró elõtt pontban középen. Lehet itt is 1 méter?
    

Pépépe 202 31. Juli 2007 15:59   reply to: 201
98dB
    

jzoli 201 31. Juli 2007 11:47  
Srácok, hallok olyanokat hogy a határnál forditottak már vissza motorokat, mert nem volt "EU" jel a kipuffban. Érdekes...
Meg hogy mérnek hangnyomást is... Mondjuk ez érdekelne mert van dB mérõm, már csak a határártékeket kéne megtudni.

    

Borzolo 200 25. Juli 2007 21:38   reply to: 137
Egyrészt csatlakozni szeretnék a kérdéshez, mondhatnám nekem is kéne valami jobbfajta hangoskodó!
Másrészt annyit azért mondanék, hogy az új árak keresgélve lehetnek olcsóbbak is pl: http://www.louis.de/_30f333372f05f0acb11c48b7557492c808/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=&wgr=0&origin=bikedb&MARKEN_ID=7&CCM=5&typ_id=VN800B&list_total=65&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10030455
Én szoktam a louisból vásárolni, 1-2 hét alatt bécsbe megjön a motyó, csak a kipuffogóra még nem szántam rá magam.
Harmadrészt átmenetileg annyit csináltam, hogy a gyáriról lefúrtam a 3 popszegecset és a középsõ lyukat 13-assal felfúrtam. azt nem mondom, hogy tökjó, de jobb, mint a gyári csapszegkattogós...:-) képet nézdmeg!
De télleg, ha itthon gyártana valaki valami jófajtát, az nagyon érdekelne...
Üdv: BéZé
    

Figo222 199 20. Juni 2007 16:55  
Helló! Tud valaki nekem segíteni? Sportdodokat keresek 1999-es Honda Dominatorra. Elõre is köszi
    

R2 198 19. Juni 2007 21:18   reply to: 197
Keresd Olikát! .-)
    

tattobalint 197 19. Juni 2007 21:14  
sziasztok! Érdeklõdnék hogy van e valakinek eladó használt sportkipufogó rendszere? 2000-es gsxr600-ra kéne!Érdekellne nagyon! Ha megérintett valakit akkor légyszíves írjon egy üzit nekem hogy felvegyük a a kapcsolatot!kösszi
    

MotoCat 196 7. Juni 2007 11:21   reply to: 195
a Rákosmentében is kérdezte:))) odaírtam már le:)
    

MatulA 195 7. Juni 2007 11:07   reply to: 194
Most kerestem, nincsen másik.... Mármint a sportdob, kipuffancsok, vagy mi volt a másik topik....


    

MotoCat 194 7. Juni 2007 10:56   reply to: 193
másikban leírtam:))
    

nasa01 193 7. Juni 2007 10:51  
Sziasztok !

Hallott valaki valamit a PROEX által készített dolgokról ? www.proex.hu

    

nagyHoHo 192 27. April 2007 21:20   reply to: 190
Az engem is érdekelne...:)))))
    

SVLaci 191 27. April 2007 10:53   reply to: 189
A Bandit egy kicsit más tészta, az egyik kipufogós ember mondta nekem, hogy ezekkel a motorokkal van a legkönnyebb dolga, mert annyira le vannak fojtva a kipufogóval, hogy ha egy darab csövet raraksz rá, már akkor is jobban megy mint a gyári dobbal.
    

fix-x 190 15. April 2007 15:53  
Sziasztok!Tud valaki XX-re nagyon jó csövet?(nem hátrány, ha olcsó.lehet használt is)
    

Bandito 189 15. April 2007 10:23   reply to: 186
Ebben nem értek veled egyet. Igenis van érezhetõ teljesítmény különbség. A nagyon kihegyezett sportgépeknél nem annyira, mert csak pár paci jön és az százalékosan elenyészõ. Én amióta megcsináltattam a Banditát, azóta pl. egyesben felejtõs a nyélgáz, mert kiugrik alólad vagy szar aszfalton kipörög. Ilyet egy szériával nemigen tapasztalsz. A lényeg az, amit Kishoris írt: egyenletesen fogja leadni a teljesítményt. Ha nincs nyomatékluk, azt már az elsõ elõzésnél megérzed. Az más kérdés, hogy ez kinek mit ér meg. De az egész onnan indult, hogy vettél kipufogót a hang miatt.
    

ripper22 188 14. April 2007 10:34  
Nem tud segíteni valaki??

Ami érdekelne: Sportdob egy Yamaha YZF 600 Thundercatre.. 98-as

Ha tudsz valami segítséget.. please írj
    

kishoris 187 14. April 2007 10:29   reply to: 186
600-as Hornetem van, Akra kipu, K&N légszûrõ, DynoJet kit. Sikerült "kivasalni" vele a LE ill. nyomatékgörbét, nincsenek benne lukak. Teljesítménynövekedés is lett a mocin, de összeségében ez nem érezhetõ, csak az, hogy szép egyenletesen húz a kicsike egészen a végéig. Az alkatrészek + a fékoadi mérés, beállítás, hát igen...olyan 200 ezer ft körül volt.
    

nagyHoHo 186 13. April 2007 22:07   reply to: 180
de ne felejtsük el, hogy vannak 2 illetve 4 ütemû motorok. A kettõ között a vezérlésben is óriási a különbség. Kétütemû motoroknál a "vezérlésben" a legnagyobb szerepe a kipufogónak...nem mindegy mekkora a huzat az elõsûrítés miatt. A négyütemû motoroknál ekkora szerepe nincs a kipufogónak, nincs elõsûrítés, a motor vezérlését szelepek végzik. Persze sokat dolgoznak mérnökök azon, hogy a levegõszûrõ, a motor és a kipufogó megfelelõen illesztve legyen, de csoda nincs egy utcai motoron bármit állítgathatnak a padon mért +1-2-5-10 LE-t úgysem veszed észre. Max. ha pályán kõrözgetsz és nagyon tudsz motorozni ( akár 40 kört lenyomsz +/- 0,1 mp különbségekkel) akkor nyersz pár századot.
Ha ilyen egyszerû lenne a dolog, hogy sportszûrõ+motor vezérlés+kipufogó, megoldja a teljesítmény hiány problémáját, akkor pl. a MotoGP-ben nem áldoznának néhány tizedmásodperc érdekében, dollár milliókat...ennél jóval összetettebb ez a dolog...
Csak azt akarom mondani, hogy csodát senki se várjon a motorjába ölt 100-200 ezer forintért.:)
    

MatulA 185 13. April 2007 21:25   reply to: 180
No! Ilyen válaszra vártam, hogy akkor most mi is van!? :-)))) Okka így már értem a dolgot, és el is fogadom! :-))))

További szép estét!


    

Rudo 184 13. April 2007 20:55   reply to: 182
Köszi! Úgy döntöttem le van szarva a katalizátor! :)
    

Bandito 183 13. April 2007 15:41   reply to: 182
Elõzõ hozzászólásom helyesírása elég pusztító. Mindegy, legalább egyben keresztrejtvény is, hogy vajon mit akart írni :-)))
    

Bandito 182 13. April 2007 15:40   reply to: 181
Hát használni nem fog neki. Már ha még benne van :-))) Egyes tipusoknál a dobban van, mások a dob elõtt. Slip-on doboknál általában azt a csövet is szerélik, amiben a kat. van. Amúgy meg mi van, ha tönkre megy? Nem fogsz megbukni a zöldkártyán :-)))) De ha mégis zavar a dolog, akkor szerintem nézesd meg egy mérõpadon, hogy kell-e egyáltalán állítani. Ha meg kell, akkor állíttasd be. A mérés megvan 7-8e-bõl, az állítgatás típusfüggõ. Ha commander is kell, akkor húzós lesz...
    

Rudo 181 13. April 2007 14:27   reply to: 180
Álj, ezzel azt akarod mondani,hogy a Tigeremre felrakott full nyitott csõ tönkre fogja tenni a katalizátoromat? :(
Engem nem a teljesítmény motivál csak a hang,de ha tönkreteszi akkor irány vissza a gyári!
    

Bandito 180 13. April 2007 13:57  
Na akkor csináljunk egy kis rendet. A belsõégésû motorok nem lineális elektromotorok. Vagyok különbözõ fordulatszámokon más-más teljseítményt ad le, amihez eltérõ mennyiségû levegõre és üzemanyagra van szüksége. Az injektor térkép ezt állítja be: mekkora fordulatszámhoz mennyi levegõ és benyát adjon a rendszer. Karbicseknél ugyan ez a szitu: azért kúpos a tû és azért nem egyenletes a Dynojet tûk kúposságe, mert a középsõ tartományban kicsit több anyag kell. Ettõl dagad a nyomatékgörbe viszont nõ a károsanyag kibocsájtás és a fogyasztás. A lambda szonda csak bizonyos határok közti minimális korrekcióra képes a benzin-levegõ keverékben. De ezt a katalizátor védelmében teszi és nem azért, hogy jobban guruljon a vas. Ugyanis a katalizátor kipurcan a túl sok szénhidrogén-származéktól (elégetetlen).
Namármost, ha felteszel egy eléggé nyitott csövet, akkor ettõl az égéstér kiürülése meggyorsul vagyis lesz egy csomó elégetetlen üzemanyag (t.i.: nyitott dob megszívja a rendszert), ami miatt nõ a fogyasztás és csökken a teljesítmény. De ha az üzemanyag elletó rendszert hozzá igazítod a gyorsabb gázcseréhez, akkor jelentkezik a teljesítmény növekedés. Ami lehet hogy LE-ban vagy Nm-ben nem lesz jelentõs, de biztos, hogy a motor könnyebben forogja ki magát.
Aki még ezután se hiszi el, hogy ez így van, az méresse le a motorját dobcsere elõtt, után és beszabályozás után. A mért értékekkel már csak nem fog senki vitatkozni...
    

pandamaci 179 13. April 2007 09:07  
kb1 éve létezik befecskendezõs vl800 (c800) , azt írta az van neki is.
Az elsõk valóban karburátorosak voltak.Ahhoz vehettél dynojet karburátor készletet, a nyitott légszûrõhöz és üres (gyors áramlású?)t kipufdobhoz kb. 30 cal nagyobb fõfúvókát irtak. Meg azt is, hogy nagy fogyasztás,kis fordulatokon egyenetlen járás, nem mûszaki vizsgaképes,nem utcai használat stb stb..
De ujra irom ,a két lyukfúrástól, a hang változáson kívûl mást abszolut ne várj.
    

Macko 178 13. April 2007 08:37   reply to: 177
Ott biztos hogy nem is kell programozni. Nincs is mit, hisz karbis. Vagy nem?
    

pandamaci 177 13. April 2007 08:33  
más az utcai motor meg a versenymotor, más az elmélet meg a gyakorlat. (az elõzményekben lévõ, kipufogó változtatásról irt tanulmányok viszont nem alaptalanok.)
De az eredeti kérdésbõl kiindulva: ha egy vl800 (2007 injektoros tip. ) gyári , valószínûleg zajnormák miatt leszûkitett kipuf.csövébe ( csõ alja le van zárva,oldala 1-2 cm darabon perforált)valaki hátulról fúr egy lyukat,ahhoz nem kell semmt utánprogramozni
    

MatulA 176 13. April 2007 08:20   reply to: 175
Az a GP, mi utcai motorokról beszélünk, és van lambda szonda.....

oksi, elfogadom, hogy igazatok van, hogy ha tényleg jól akarjuk, hogy mûködjön a dolog, akkor variálni kell az elektronikával. Elfogadom, de indolkoljátok meg miért!!!!!!! Tudom, hogy az égés teljesen megváltozik a csõcserével, mivel nagyon sok mindent megváltoztat a gázáramlásban.... Viszont ott van a lambdaszonda!!!!! ha nem lenne, akkor rendben, variálni kell az elektronikával, ha kiveszem, és nem lesz a dobban szonda akkor is variálni kell. De ha van akkor miért kell?????? Mi az oka??????


    

oszitrek 175 13. April 2007 08:16   reply to: 174
De ott nem a lambda szonda számít, hanem a kipufogó rendeszer változtatása... :)))
    

MatulA 174 13. April 2007 08:12   reply to: 173
Oksi, elfogadom, de miért??????? Miért kell állítani????? Mi változott meg azzal, hogy más lesz a blokknak az "öblítése", de ott van a lambda szonda ami kontrolálja az egész folyamatot????


    

oszitrek 173 13. April 2007 08:07   reply to: 171
Igazából nem vagyunk MotoGP-sek, ezért nekünk pár lovacska ide vagy oda, nem számít. Talán még meg sem érezzük a hiányát, vagy a többletet... A profi mûhelyekban amúgy tényleg úgy csinálják, mint pl Akra, h fel a kipuff rendszer, és Injektor állítás a tesztpadon...
    

MatulA 172 13. April 2007 08:03   reply to: 170
igen tudom! :-)))))) sõt az is számít, milyen átmérõ változások vannak, s az is, hogy milyen rádiuszban van meghajlítva a csõ..... :-)))))))))))))))


    

MatulA 171 13. April 2007 08:02   reply to: 168
Ez okka, de akkor sem értem, hogy miért kellene átvariálni az injektor adatokat!?!?!!?!?!? Lényeg, hogy a benzin, és a levelgõ aránya 1:14 kiló legyen, nem? Ekkor tökéletes az égés, és ekkor jön ki a max teljesítmény az adott fordulatból. No, a lambda szonda pont erre "törekszik", hogy 1:14-es arányt állítson elõ. Akkor nem értem, hogy miért kell a varia, egy kipu csere esetén!?

Mert ha a verzérmûtengejyt cseréled, akkor tök egyet értek veletek! De most csak csõcsérõl van szó. :-))))))


    

oszitrek 170 13. April 2007 08:01   reply to: 166
Pl a kipufogórendszer hosza is számít. Gondoltad volna???
    

oszitrek 169 13. April 2007 08:00   reply to: 167
Ez így van!!!
    

Macko 168 13. April 2007 07:58   reply to: 166
Matu, ha csak egy dobot cserélnek, mint Nálad, akkor valószínûleg minimálisak a változások a gyári állapothoz képest. Így nem feltétlen szükséges az elektronikával babrálni. Persze lehet, hogy most mondjuk 2 LE-vel erõsebb a motorod a gyárinál, ha rendesen belõnék az injektortérképet, akkor nyernél még 2-3-at. Kérdés, van-e erre szükség.
    

Macko 167 13. April 2007 07:56   reply to: 160
Pontosan ettõl nagy mutatvány egy rendes kipufogótuning. Ha pl. egy modert sportmotorra felteszel egy komoly (tehát tökéletesen hangolt, minimális ellenállású) rendszert, ezzel felborítod a teljes égési folyamat rendszerét. Itt jön, amit Bandito írt: változtatni kell az injektortérképet, gyújtást, stb.
Van olyan fékpad, ami ezt teljesen önállóan elvégzi.
Mert ha csak simán felteszel egy össze-vissza variált csövet, amit egy sufniban barkácsolt valaki, legnagyobb valószínûséggel gyengébb lesz a motorod. De ezt már lerágtuk...
    

MatulA 166 13. April 2007 07:55   reply to: 163
Tehát, akkor sületlenség amit írtam, hogy a lambda szonda, és az injektor miatt nem kell hozzá piszkálni az elektronikához, kipu csere esetén?

Megint más kérdés, ha tuningolni akarjuk a vasat, és még többet akarunk belõle kihozni! Viszont egy dobcsere esetén..... :-)))))))))))))))))


    

oszitrek 165 13. April 2007 07:54  
Matu! 1 kis olvasnivaló http://origo.hu/motor/20061002fekpadon.html
    

oszitrek 164 13. April 2007 07:52   reply to: 160
Mitõl függ??? Hát nagyon sok mindentõl függhet...
    

oszitrek 163 13. April 2007 07:51   reply to: 162
Optimális teljesítmény az amikor megfelelõ benzin/levegõ arány van, és tökéletes az égés, és nem szennyezi a környezetet...
    

MatulA 162 13. April 2007 07:44   reply to: 161
Többi kérdésre a válasz???? :-))))))))))))))))))))))))))))) Eddig nagyon jó!!! :-)))))))))))))))))))))


    

oszitrek 161 13. April 2007 07:43   reply to: 160
A lambda szonda a kiáramló kipufogógáz oxigéntartalmát méri, és az elektronika ahhoz állítja a a befecskendezést, h optimálisabb legyen az égés, és még megfeleljen az aktuális EURO szabványnak... Ez utóbbi miatt sem szeretik nagyon tuningolni az injektoros mocikat, hanem inkább a karbisokat, mert ott nincs ilyen zavaró cucc...
    

MatulA 160 13. April 2007 06:16   reply to: 159
Miért is? Miért van a lambda szonba a kipufogóban? No, és mi számít optimális teljesítménynek? Mitõl függ az optimális teljsítmény? :-))))))))

(nem vitatom, lehet igazad, de kérlek ezekre azért válaszolj, beszélgessünk errõl egy picit.) :-))))


    

Bandito 159 13. April 2007 05:10   reply to: 158
Hát ez elég rosszul tudod. Ha így lenne, akkor nem lennénk kifejlesztve a külnbõ PowerCommender cuccok, amikkel az injektor térképet lehet átírni. Pl. amikor egy Fazeren kipfogót cserelsz és kiugrik az egész Exup (már dobcserénél is), akkor azért van egy kis állítgatni való az optimális teljesítmény érdekében. Nem biztos, hogy kell állítani, de azt mondeni, hogy a lambda-szonda miatt nem kell, elég nagy sületlenség.
    

MatulA 158 12. April 2007 13:17   reply to: 157
hm.... érdekes, mert szerintem az elektronika nem let piszkálva a motoromon! Sõt ha piszkálták volna, akkor lehet kiabáltam volna!!!!! :-))))))))))))))))

Mivel van Lambda szonda, az és a verzérlés szoros összeköttetésben vannak egymással, így nem kell hozzányúlni semmihez sem. Ez természetesen akkor áll, ha injektor, és L-szonda is van. Ami szerintem egy új motoronál tuti van. :-))))))


    

pandamaci 157 12. April 2007 13:12  
de ha már egyszer odavan a nagyobb hangért, ezzel teszi a legkisebb változást a gázcserében.

(Ha jobban belefolyunk, ûres csõ és kpl.új kipuf rendszer is vehetõ hozzá kb 30- 200 ezerig,ahhoz már valószínû adni kéne egy kis benzint is, ami a karburátorosnál egyszerú , de hát 2007esnél ki tudja progamozni az elektronikát :))- meg volt aki egy hét után a nyitott csõ helyett visszasírta a régit, mert szétment a feje a hangtól..)
u.i.enyém is kifúrt,ugyanolyan stílusú a hangja mint volt,csak mintha feljebb hangosítanád a rádiót.
    

Macko 156 12. April 2007 12:53   reply to: 155
Azért azt ne felejtsük el megemlíteni, hogy a gyárban a csövet pontosan méretezik a gázlengésekre. Egy komoly sportcsõgyártó szintén.
Ha Te otthon belefurkálsz találomra lukakat a csõbe, könnyen veszíthetsz nem kevés lóerõt, vagy eltolod az egész nyomatékgörbét, stb.
Szóval azért ez nem olyan egyszerû dolog mint sokan hiszik!
    

pandamaci 155 12. April 2007 08:43  
l1nux
semmit nem árt neki, világits bele a csõbe, és meglátod mit kell kifurkálni.Persze legalább egy 30 cm es fúró kell hozzá...(a csõ olyan mint egy zsákutca,gyárilag az oldalán körben ,egy rövidebb részen vannak furatok.)
Ha kívül esel neki a peremnek, netán kibontod az egész végét, valóban ocsmány lesz.
Jobban menni nem fog tõle, csak a hang erõsödik kissé.
    

Bandito 154 11. April 2007 20:31   reply to: 153
Ocsmány kókány munka lesz. Ha ez szerinted nem árt egy új motornak, akkor nem lesz semmi baja :-))))
    

l1nux 153 11. April 2007 16:43  
Van egy Suzuki Intruder VL 800 asom, 2007 es modell... mit árthat neki, ha a szabályozott katalizátoros kipuffjának nekiesek a fúrógéppel? Szerintetek érdemes? Én túl halknak találom.
    

fülemüle 152 25. März 2007 22:30   reply to: 151
Haveromnak a GSX750F gépén egy Martin ovál alu dob van. Alacsony fordulaton, meg olyan 130-ig olyan telt, mély, halható hangja van, ha kihúzatja akkor ordít. Bár a barom otthon szétvágta, és asszem 10 centit kivett belõle, így még erõsebb a hangja.
    

fix-x 151 25. März 2007 21:44  
XX-hez és gsx750f-hez kersünk jóhangú végeket.Ha tudtok segíteni,vagy van ötletetek,szivesen venném.
    

fektitibi 150 27. November 2006 17:54  
Tudom hogy kell megcsinálni,de nem publikus.Hozd el és megoldom.
    

faki 149 27. November 2006 17:52   reply to: 146
Õk értik a dolgukat, egy telefont megér: http://proex.hu/
    

ztaki 148 27. November 2006 13:42   reply to: 147
Hátha furulya, akkor talán lehetne szabályozni a lukakbefogását egy bovdennel mûkodtetõ kis csuszkával... vagy mit tudom én... de egy 1001 mester biztos tudná... :-)
    

Macko 147 27. November 2006 13:21   reply to: 146
Ha ilyet gyártanának, sok embernek lenne! Szerintem a furulyával halkítható sportdob az egyetlen járható út. Azt meg menet közben elég streetfigteres beszerelgetni. :-)
    

ztaki 146 27. November 2006 12:05  
Ha tud valaki olyan emberket aki enduróra (DRZ, KTM520) olyan kipufogót tudna szerkeszteni, aminek minimum 2 üzemmódja lenne (vagy három)...
1. állat
2. csendes mint a villanymotor
3. egy közepes...
És lehetõleg mindet valami nagyon-nagyon egyszerû modon lehetne állítani - engem érdekelne pár darab... (az se lenne baj, ha akár menet közben is állítható lenne...)
    

oszitrek 145 27. November 2006 11:05   reply to: 143
Ezt tényleg meghallják 5km-rõl... :)))
    

atus 144 27. November 2006 10:09   reply to: 142
Nekünk is nagyon tetszett!
Köszi
    

papi 143 27. November 2006 09:46  
ez nagyon jóóóó!
    

oszitrek 142 27. November 2006 07:50  
Ezt halgassátok meg!!!
http://www.billzilla.org/BRM-loudpass.mp3
    

Anubis 141 12. Juni 2006 11:17   reply to: 139
Galad! Igen, rá. Ismered. Amúgy már letettem az ötletrõl. Másra jobban kell a pénz. Ez túl luxus lenne nekem.
    

Jeeppes 140 12. Juni 2006 09:29  
Hi! Ha van valakinek egy fölös GS500 dobja, szívesen megszabadítanám tõle! :-) Alapvetõen gyári kéne, de, ha sport az se baj, csak jó állapotban legyen!
    

Galad 139 11. Juni 2006 09:26   reply to: 133
Az Albert gyerekre gondolsz?
    

vaddiszno 138 11. Juni 2006 09:16  
Akinek nyitott csõ kell chopperre vagy bármire!! Dr.SIMA BÉLA 061-364-3378 VAGY 0630-935-7237
    

gabo 137 10. Juni 2006 12:46  
Kawasaki Vulcan 800 Classicra keresek olcsó sport illetve nyitottabb dobot. Sajnos amit eddig néztem 100-150 könyékén mozog és 2-6 hetet kell rá várakozni. Hietetlen! Amerikában a Cobra cégnek a legdrágább kipufogója magyar pénzben 83.000 HUF -----------> ugyan ze pontosan Magyarországon 150.000 HUF :P rablás :(

Valaki tud segíteni, használt is érdekel, az jelentkezzen, köszi : )
    

oszitrek 136 12. Mai 2006 17:59   reply to: 135
Nem is veszélyes...
    

papi 135 11. Mai 2006 22:36  
Raptor sport dob, eladó SUZUKI GSXR 600- 750 (SRAD)- ra. Telefonon keress! ! !


--------------------------------------------------------------------------------
Hely: Pest megye Feladás dátuma: 2006-05-10
Feladó neve: Miki Lejárat dátuma: 2006-06-24

Telefon: 06 30 325 98 99
Ár: 19.000

    

Macko 134 10. Mai 2006 06:52   reply to: 133
A bejáratás végét várd meg nyugodtan.
A motornak nem lesz baja.
A garancia sem hiszem, hogy elveszne, egyébként meg a régi dob úgyis visszatehetõ, ha gond van.
Viszont csak olyan noname dobot rakass fel, ahol elõtte és utána meg tudod méretni a motor teljesítményét. Egy rossz dobbal (hiába szép kívülrõl és szép a hangja) ugyanis nem erõsebb, hanem lényegesen gyengébb is lehet egy motor! Az ismerettségi körömben volt erre is néhány példa.
    

Anubis 133 10. Mai 2006 06:24  
Jártam tegnap egy srácnál, aki maszekban gyárt sportkipufogókat (versenymotorokra is!). Szép munkákat csinál. A kérdéseim ezek lennének a sportkipufogó beújításával kacsolatban:
- érdemes-e megvárni, mire már nem lesz bejáratós a motorom (szervizkönyv szerint 1600 km-ig)?
- mivel még garanciás a motor, elvesztheti-e a jótálását egy ilyen átszerelés által?
- a motor injektoros, a gyári kipufogó katalizátoros. Károsodhat-e a motor, ha nem a gyári kipufogó van rajta?

Köszi!
    

oszitrek 132 9. Mai 2006 20:50  
A Raptor doboknak is szép a hangjuk. Van az 1ik ismerõsömnek az 1000F-jén. Brutális!!!
    

ztaki 131 9. Mai 2006 09:46   reply to: 130
sport dobom van - teljesen koroket - csõvet csinálsz hozza...
    

gunyi 130 9. Mai 2006 08:01  
ha mar itt tartunk, nem tud véletlen valaki egy hasznalt sportdobot Honda XR600-ra?
Nem akarok rá ujat venni, nem akarok annyit költeni kipura.
    

Anubis 129 8. Mai 2006 14:33   reply to: 128
Gunyi! OK, megpróbálom. Köszi! Megvan a szám, lejebb megtaláltam.
    

gunyi 128 8. Mai 2006 13:11  
anu,

a raptoros srácot hivd fel, õ asszem csongrádi, s méretre megcsinalja neked a cuccost. Egy haver beszélt vele telefonon, s azt mondta rugalmas a srác.
    

Anubis 127 8. Mai 2006 12:40  
Hello gunyi! Felhívtam a Finstert. 45.000 Ft lenne, per darab. Ilyenkor sajnálom, hogy 2 kipufogós az XT... :-(
    

gunyi 126 8. Mai 2006 10:42  
szia anu,

finster csövet kapsz 50 körül, s szerintem egy Leo Vince sincs 80nál több.
Vagy probald meg a Raptoros srácot, õ is csinal dobokat, õ vele biztos tudsz egyezkedni is.
    

Anubis 125 8. Mai 2006 07:31  
Haverom mondta, látott egy Yamaha XT660-ast sportkipufogóval. Akkora hangja volt, mint egy tanknak. Nekem is ilyen motorom van. Utánanéztem de min. 200e volt a Remus gyártmánya. Ne is számítsak arra, hogy más márkából olcsóbban megúszhatom...? Nagyon kedvet kaptam rá! :-)
    

oszitrek 124 7. März 2006 06:14   reply to: 123
Az jobb mint az enyém??? :)))) Ja, nem figyeltem h 600-ason volt. Akkor nekem nemis jó. :)))))
    

fülemüle 123 6. März 2006 19:45  
Ha estleg valaki szeretne egy Yoshimura karbon dobot az írjon üzit. A dob karcmentes, tri-oval, és eddig 600-as Gsxr-en volt.
    

Petipapa 122 6. März 2006 19:38  
Köszi Macko, küldtem Zsifinek pü-t.
    

Previous page
Felhokep

Member count: 22131
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants