Please log in

Registration Forgot password






Yamaha TDM
Comment
Előző oldal
csanesz (msg) 125056 Nov. 9, 2019, 11:37 a.m.   reply to: 125055 x
Mondtam én, hogy rozsdás... :))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 125055 Nov. 6, 2019, 6:25 p.m.   reply to: 125054 x
Az enyémen is a csapok végei lettek csak barnák, nem a görgők meg a heveder.
     Reply to this


csanesz (msg) 125054 Nov. 5, 2019, 11:53 p.m.   reply to: 125053 x
Az enyém is hajlamos rá. De a tömítéseknél nincs korrózió, csak a külső részein. Az monyuk nem izgat.
     Reply to this


lendvai (msg) 125053 Nov. 5, 2019, 10:21 p.m.   reply to: 125052 x
Én kb 2 éve cseréltem le, az előző is D.I.D volt, az nem rozsdásodott. Az előző 4TX-en sem. Ez a legutóbbi viszont igen.
     Reply to this


csanesz (msg) 125052 Nov. 5, 2019, 9:44 p.m.   reply to: 125051 x
Hát kövezzetek meg! Az enyimén nincs arany. :)))) http://www.nagyvas.hu/motoralkatresz.php?cmd=4&term_id=116085

Targonca láncot kapott. :))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125051 Nov. 5, 2019, 8:28 p.m.   reply to: 125050 x
Ezért igazán nem hibáztathatunk senkit, mindketten elragadó személyiségek vagyunk. :-)))))
Na meg van, aki kifejezetten igényli az erőszakot. Azt mondjuk főleg nők. :-))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 125050 Nov. 5, 2019, 7:25 p.m.   reply to: 125049 x
Abból a kevésből, ami még hátra van, egy pillanatot sem áldozok arra, hogy számámomra értéktelen és érdektelen emberek lelki üdvéért/problémáiért aggódjak. Lexarom hogy érzi magát és okoz-e ez neki bármi problémát. De úgy néz ki, azt jól látod, hogy nem másokért jár ide, csakis miattunk. Szerintem ez valójában imád minket..... :))))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125049 Nov. 5, 2019, 7:20 p.m.   reply to: 125048 x
Egyvalamin gondolkodjunk még egy pár másodpercet Gyula: pár nappal ezelőtt egy kolléga segítséget kért a 4TX-e kapcsán. Akkor csend volt. Én tévedtem a váltó szerkezetét illetően, hősünk azonnal megjelent és játszmázni kezdett. A másiknak segíteni nem ment. Gondolj bele, micsoda energiákat igényel, hogy valaki folyton azt figyelje a fórumokon ki mikor téved, mond olyasmit amibe bele lehet kötni. :-)))
Ezek bizony nagyon mélyen gyökerező mentális defektek, amiket igencsak kezelni kellene, de az ilyen delikvensek általában nem jutnak el oda. Sajnálat nincs bennem, így nem mondom hogy sajnálom őket amiatt a nyomorúságos lelkivilág miatt, ami benn dolgozik az ilyen emberekben. Ha segítséget kérnek kapnak, de általában marad a defekt és egy boldogtalan élet. Ez a tudnék segíteni, de neked nem fogok a legalja ezeknek a játszmáknak, kb egy három éves gyermek mentális szintjén történnek ilyenek. Én a magam részéről segítek bárkinek, ha segítségre szorul, akkor is ha belém rúgott valamikor. Csak be kell látni a tévedéseinket. Na az világméretű kórság, hogy nagyon nem megy. :-)))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 125048 Nov. 5, 2019, 5:45 p.m.   reply to: 125047 x
Csak veled ellentétben ehhez nekem nem kellett segítség, magamtól is tudom, problémát sem okoz, nemzavar ha nem kedvelnek olyanok, akiket én sem kedvelek. Azért egy dolgon még törd egy kicsit a buksit ha már kinyilatkoztatsz. Ha én(mi) tettük tönkre ezt a topikot, akkor hogy a pitsába lehet, hogy többszáz olyan topik is kihalt itt, ahova én(mi) még olvasni sem jártunk be soha 1x sem, nemhogy okoskodni. Azokat hogy tettem tönkre, telepátiával? :)))))))
     Reply to this


Levi990 (msg) 125047 Nov. 5, 2019, 5:39 p.m.   reply to: 125046 x
Ne aggódj Gyula, te sem vagy egy közkedvenc, nem csak Te ismersz fórumtagokat személyesen... :)
     Reply to this


kawa550 (msg) 125046 Nov. 5, 2019, 5:32 p.m.   reply to: 125045 x
Az 520-at tényleg elnéztem, ebben igazad van. A személyeskedés nem véletlen volt, hanem válasz az úgyistevagyalegokosabb személyeskedésre, de mint tudjuk, egyrészt ha te csinálod, akkor rendben van, ha én akkor bunkó vagyok, másrészt te sosem fogod beismerni ha valamiben tévedtél, ellentétben velem, pl itt feljebb. Nem véletlenül rühellenek téged itt is meg a sportmotoron is sokan.
     Reply to this


Levi990 (msg) 125045 Nov. 5, 2019, 5:13 p.m.   reply to: 125040 x
520-as láncot linkeltél 38170 az 530arany... és nem 30600ft. Nem bizonygatok semmit hisz úgyis neked lesz igazad.

Ilyenkor már jönnek a ferdítések meg a személyeskedések azért hogy neked legyen igazad. Nem is csoda hogy a fórum tagok nagy részét elüldöztétek.
     Reply to this


cizi (msg) 125044 Nov. 5, 2019, 5 p.m.   reply to: 125043 x
Ok.Remélem meglesz még akkor a kapcsolat a láncossal is...
Most adtam el CB 1300-asra 31-ért (nem arany színben) 530 114-est. Nálam fontos, hogy a vevő is elégedett legyené és az eladónak is maradjon pár liter benzinre!:)
     Reply to this


kawa550 (msg) 125043 Nov. 5, 2019, 4:32 p.m.   reply to: 125041 x
Rexire 530-as kell, de akkor majd évek múlva, ha majd kell, nálad veszem! :))))))
     Reply to this


cizi (msg) 125042 Nov. 5, 2019, 4:01 p.m.   reply to: 125041 x

     Reply to this


cizi (msg) 125041 Nov. 5, 2019, 3:59 p.m.   x
Miért nem tőlem vesztek láncot???
Azt az 530-ast amiről Levi ír 29-ért adom ( csak személyes ismerősöknek),de 525 ZVMX aranyozottban 118 szemesben is csak 27000.-
Persze mindenki ott költi a pénzét ahol gondolja...
     Reply to this


kawa550 (msg) 125040 Nov. 5, 2019, 3:42 p.m.   reply to: 125039 x
Idegesnek tűnsz. Akarsz róla beszélni? Hát mondd el a bácsinak, mi a baj Levike? :)))))))))))))
Emlékeztess kérlek, hol is írtam én szállítási időkről, amiket most vitatnom kellene?
Azt hogy képtelen vagy megnyitni a linket, és saját szemeddel megnézni hogy most, ebben a pillanatban is meg tudok rendelni egy DID ZVMX arany láncot csupán 30636Ft-ért, postaköltség nélkül, arról én nem tehetek. Azt hogy épp te bizonygatod hogy a lánckerekem több mint 9000, nem pedig 6-7 ahogy én tippeltem megnézés nélkül, még inkább erősíti amit én mondtam, és cáfolja amit te mondtál, hogy a 2 lánc különbségéből kijönnek a lánckerekek is, azt meg nem is értem. Te most kivel vagy, velem, vagy magaddal? :)))))))) Egy biztos, legyen bármekkora kedvezményed is, a 2 lánc közötti 5000Ft különbségből ha megfeszülsz, akkor sem jön ki egy első és egy hátsó lánckerék, se Jt-ből, se másból.
Tehát görcsölhetsz itt még egy darabig, de ez itt egyszerűen nem igaz:
"A DID lánc árából megvettem az RK láncot és a JT lánckerekeket"
Persze, értem én hogy az igazad bizonygatása közben próbálsz minél nagyobbat ferdíteni, és a legdrágább helyet kikeresni a DID beszerzéséhez ahol többmint 40 30 helyett, hogy összejöjjön a neked megfelelő különbség, de hát nem mindenki ilyen hülye, hogy a legdrágább helyen vegye meg.

Azt hogy kiemelt figyelemmel kezelsz, és pont nekem nem akarnál segíteni, megpróbálom valahogy feldolgozni jó? Várjál... Kész! Sikerült, már nem hogy szomorú nem vagyok miatta, hanem inkább dícséretnek érzem, hogy nem lehetek a barátod. :))))))))
     Reply to this


Levi990 (msg) 125039 Nov. 5, 2019, 12:43 p.m.   reply to: 125038 x
A motoralkatrész.eu-n a DID 530zwmx arany lánc 40160Ft, az Unixban 39090Ft és az RK 530 GXW 29013Ft.
A JT hátsó lánckereked 9640Ft (motoralkatrész) és 4712Ft (unix).
Nálam 3év alatt több mint 50ezer km ment a motorba...

Azt hiszem ezek tények amikbe nem nagyon tudsz már hibát találni. Én segítenék az unixos kedvezménnyel sokmindenkinek, Neked nem, de másoknak igen. Nekem 10perc összeírni hogy mennyiért van az unixban, ha kell akkor csak egy telefon és odaadják bárkinek.
     Reply to this


Levi990 (msg) 125038 Nov. 5, 2019, 12:26 p.m.   reply to: 125037 x
Természetesen igazad van és te vagy itt a legokosabb... én nem is néztem körbe mielőtt megrendeltem, ja de és az unixnál megrendeltem este 10-kor és reggel 8kor itt volt nálam... de biztosan megmagyarázod hogy ez nem így van
     Reply to this


kawa550 (msg) 125037 Nov. 5, 2019, 12:04 p.m.   reply to: 125036 x
Ez a történet max akkor állja meg a helyét, ha a DID lánc árát is a unix pofátlanul magas listaáraihoz nézzük. Az arany erősített RK lánc a legnagyobb unix kedvezménnyel is 25.000 az én motoromra pl, míg a DID ugyan ilyen kivitele 30 rugó máshol, ingyen postával. Ennyi különbségből még a hátsó lánckerék is nehezen jön ki, nemhogy a kettő. Arról az apróságról is emlékezzünk meg, hogy a unix már vagy 1.5-2 éve csak akkor adja meg a kedvezményt, ha a jogosult személyesen ott van, hiába mondom már be a haverom vevőkódját és hiába kérem a nevére a számlát, ha nincs ott, egy fillér kedvezményt sem adnak már. Szóval őt is magammal kéne rángatni egyrészt. Másrészt egy 4-5 évenként cserélt alkatrésznél 5000 forintokért olcsóbb cuccokkal variálni a bevállt helyett, az az én véleményem szerint fillérbaszás kategória. De mindenki azt basz amit akar, meg akit tud, ahogy itt falun mondják. :)))))))))))))

http://lanckereso.hu/cikkszam.php?cikkszam=520ZVMX.114-GOLD
https://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=a05229ba854504893087bc6db4e88314&cMegnNr=17902
     Reply to this


Levi990 (msg) 125036 Nov. 5, 2019, 10:25 a.m.   reply to: 125035 x
Akkor én most biztosan hazudok, mert az én motoromon bizony 20ezer km alatt egyetlen egyszer kellett állítani, az első pár száz km után egy picit lazult, azóta semmi.
Mert ugye ez egy KTM, nem kell lazítani a láncon hogy ki tudjam venni a kereket. Én biztosan nem vagyok akkora profi motoros mint te, de elfogyasztottam idén én is 3 hátsót és a tavaly is...
A DID lánc árából megvettem az RK láncot és a JT lánckerekeket, ez elég nagy árkülönbség.
     Reply to this


kawa550 (msg) 125035 Nov. 5, 2019, 9 a.m.   x
Ezen a képen a kipuff alatt nem véletlenül van ott az RK matrica, hanem mert a lánchoz adták. Az RK lánc egy kalap szar, ami még a 75 lovas tádén sem bírt ki 20.000km-t. A DID a jóval erősebb, nyomatékosabb és nehezebb rexin most van 34.000-nél, köszöni szépen jól érzi magát. Az olajozópártiak szent kinyilatkoztatásain "3 éve fenn van az olajzó, azóta még állítani se kellett a láncot" csak röhögni tudok. Átlag 2 hátsógumit fogyasztok el évente, ami minden esetben azzal kezdődik, hogy kerék kiszereléshez fel kell lazítani a láncot, aztán visszaszerelésnél újra beállítani. Szóval csak ez miatt 3 év alatt minimum 6x volt állítva a láncfeszesség + az alsónyerges rövid vezetékes fékbetétcserék miatt még 2x. Akik évekig hozzá sem nyúlnak, azok nyílván évekig nem vették ki a hátsókereket, nagyon keveset és/vagy nagypapa stílusban gáz nélkül motorozva közlekednek, tehát kevés tapasztalat alapján nyilatkoznak.
A hihető lánc mese nálam itt kezdődne: tegyél fel egy láncot, ápold átlagosan hogy lásd 40-50-et elmegy, cseréld le, tegyél fel olajozót, menj el vele tényleg 3x annyit, mindezt ugyan olyan felhasználási körülményekkel, ugyan azzal a motorral, aztán ha megvan ez a valós véleményhez szükséges kb160-200.000km, majd utána meséljünk 3x-os futásokról. Amíg ez nincs meg, addig nekem ne meséljen senki. És nem ismerek senkit személyesen, aki 1 motorjába beletett volna 200.000-et, így nem is hiszek senkinek, csak annak amit látok. Ennyike. :)))
     Reply to this


Levi990 (msg) 125034 Nov. 5, 2019, 12:42 a.m.   x
A lánc témához, unixban kedvességgel az RK lánc elég baráti áron van, arany, nem rozsdás, az enyémben 20ezer km felett van és még tökéletes pedig nem vigyázok rá, sárban, porban, patakban mindenhol megyek vele. A JT lánckerekek viszont kalap szarok, azokat megette, főleg a hátsót ami vicces.
Cobrra nemo2 olajzóval, ezzel én döntöm el hogy mennyi olajat és mikor kapja a lánc, ~10ezer km alatt 1dl, tehát nem tocsog az olajban semmi.
     Reply to this


kawa550 (msg) 125033 Nov. 4, 2019, 11:40 p.m.   reply to: 125032 x
Azt a motort még nem találták fel, amivel te előttem tudnál menni. :))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125032 Nov. 4, 2019, 11:07 p.m.   reply to: 125026 x
A lánc Szent Grálja senkinél nincs de én azért láncsprayzni fogom továbbra is. Nálam a lánc oldalfala nem nagyon koszolódott, mert oda nem fújtam semmit. :-)) Rozsdásodni a D.I.D, azt tudott. :-))) A por meg az olajba is beleragad, igaz valószínűleg kisebb mennyiségben, így csiszolópaszta ott is lenne. Nekem a súrlódás és az ezzel járó zaj csökkentése a szempont, hiszen pont te jegyezted meg múltkor, hogy hangos a láncom. Én meg a világért se szeretnék kellemetlenséget okozni neked, amikor mögöttem igyekszel majd alkalomadtán. :-))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 125030 Nov. 4, 2019, 10:11 p.m.   x
A liláért egy motoron annyira nem vok oda, így aztán mikor megláttam ezt az átalakítottat egy Emgo Venom fejidommal, akkor aszontam hogy így lesz nekem majdnem Lawson fejidomos, oszt rendeltem is egyet:
     Reply to this


kawa550 (msg) 125029 Nov. 4, 2019, 10:09 p.m.   x
De mivel itt most úgyis haldoklás van, legalább legyen téma. Az enyém ugye a csupasz N verzió, de a legszebb rexik a Lawson replika R-es verziók (a legpraktikusabb meg a fejidomos S, de az szegény elég csúnya). Nekm is az R tetszik legjobban, de a cseréhez el kéne adni a jól ismert és hibátlan motort, oszt beleugrani valami bizonytalan ismeretlen motorba, meg persze elszórni néhány százezret egy fejidomért. Ez a Lawson:
     Reply to this


kawa550 (msg) 125028 Nov. 4, 2019, 9:49 p.m.   reply to: 125027 x
Azt majd én tudom. ;)
     Reply to this


tdm.friend (msg) 125027 Nov. 4, 2019, 9:45 p.m.   reply to: 125016 x
Hmmm... Jól elcsúfítod ezt a szegény gépsárkányt...:))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 125026 Nov. 4, 2019, 9:39 p.m.   reply to: 125025 x
Há mi van itt, hogy már mindenki vakegér? Az nem rozsda vazzeg, hanem arany színű lánc, mert az megy az arany excenter/hátsóteló/fék/díszcsíkhoz. :))))))
Természetesen ebben is külön utakon járok. Nem használok láncsprét, mert koszos lesz tőle a szép aranylánc(meg mert beletapad a por, oszt kész a csiszolópaszta). Nem használok olajozót, mert az én motorom se nem kötömö, se nem béjemvé hogy bárhol is olaj csepegjen belőle. :)))))))) Viszont tudom, hogy az O meg X gyűrűs láncokat azért találták fel, HOGY A GYÁRILAG BENNE LÉVŐ KENŐANYAG benne is maradjon, pont ott ahol szükség van rá, az olajzásra csak azért van szükség, hogy ezek a gumigyűrűk a lehető legtovább bírják kiszáradás nélkül, meg persze az újabb DID láncoknál sajnos már a rozsdásodás ellen is, mert ezek bazmeg egy hónap alatt rozsdásak tudnak lenni télen a száraz garázsban. Így aztán mosás után lefújom a vizet, egy petróleumos papírtörlővel letörlöm, és alánc belső felét egy pár csepp olajjal megnedvesített szivacs darabkával áttörlöm. Ennyike. És köszöni szépen, a gőzmozdony nyomaték ellenére évek óta jól bírja a kiképzést. És lexarom kinek mennyire jó szerinte az olajzója. :)))))
     Reply to this


csanesz (msg) 125025 Nov. 4, 2019, 8:29 p.m.   reply to: 125017 x
Túl spilázod ezt a csík dolgot. :)))))

Rexike láncát kenegeted rendesen? Eléggé rozsdásnak látszik.
Itt lógsz a fórumon és ezalatt teljesen elhanyagolod szegényt.

Tessék olajozni!
...én zsíroznám, de te tudod. :))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125024 Nov. 4, 2019, 7:30 p.m.   reply to: 125023 x
Való igaz, az nem szinkronizált, ez csak egy ötlet volt. Ezért fogja majd egy gyakorlott szerviz megnézni azt az akadó váltót. :-))))
     Reply to this


Levi990 (msg) 125023 Nov. 4, 2019, 5:50 p.m.   reply to: 124996 x
Mutass már egy képet arról a szinkrongyűrűről ami a tdm-ben van...
     Reply to this


lendvai (msg) 125022 Nov. 4, 2019, 4:42 p.m.   reply to: 125019 x
Dinamikus lobogás, akkor már értem egyesek miért szeretnek pucéran rohangálni. :-))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125021 Nov. 4, 2019, 4:40 p.m.   reply to: 125020 x
Ez nem utód csak kistesó, lévén a 700-ast mutogatják. De sanszos, hogy az MT09 is megkapja ezt a formát. Nekem tetszik, bár azt mondják az MT09 kisebb és szűkösebb a túrázáshoz. Egyszóval nem vennék ilyet.
     Reply to this


Sander67 (msg) 125020 Nov. 4, 2019, 4:09 p.m.   x
Hello mindenki

Mit szóltok a Tádé utódhoz?
     Reply to this


kawa550 (msg) 125019 Nov. 4, 2019, 8:43 a.m.   reply to: 125018 x
Természetesen igen. Ahogy lobog majd a szélben, dinamizmust visz a látványba. :D
     Reply to this


lendvai (msg) 125018 Nov. 4, 2019, 8:27 a.m.   reply to: 125016 x
Az a cuki rózsaszín kendőcske is része lesz a dizájnnak? :-))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 125017 Nov. 4, 2019, 12:01 a.m.   x
ebből:
     Reply to this


kawa550 (msg) 125016 Nov. 4, 2019, midnight   reply to: 125014 x
A festék nem mosódik el, csak úgy látod, mert még a teret is meghajlítja maga körül. :))))) Még csak a kezdeteknél tartunk, a tankcsík még nincs fenn, mert az első próba után nem megfelelő arányúnak találtam a megrendelt méretűt, így újat rendelek más méretben.Ez lesz:
     Reply to this


kawa550 (msg) 125015 Nov. 3, 2019, 11:45 p.m.   reply to: 125011 x
53.000 vakegér, hármas holtverseny, így tisztességes ember lévén csak az aranyérem 1/3-át tartottam meg magamnak. :)))))))
     Reply to this


csanesz (msg) 125014 Nov. 3, 2019, 11:38 p.m.   reply to: 125005 x
Aztán olyan gyors lesz Rexike, hogy a festék is elmosódik rajta... :))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125013 Nov. 3, 2019, 10:38 p.m.   x
Na, ez az egészséges polgárpukkasztó savazás már hiányzott innen. :-))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125012 Nov. 3, 2019, 10:37 p.m.   reply to: 125011 x
Netán 7:3-at akartál írni csak remegett a kezed? Nabazmeg, már nem csak reumád van hanem Parkinsonod is? :-)))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125011 Nov. 3, 2019, 10:33 p.m.   reply to: 125010 x
Az a 7.33 aranyérem hogy jön ki, ha vagy ott vagy az egész számú kommentnél vagy nem? :-))))))
Az aranyered meg húzhatod az ujjadra, lemondok róla. :-))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 125010 Nov. 3, 2019, 9:54 p.m.   reply to: 125008 x
Nédd mán a kis csírát! Hát tényleg a nyomomba lép! Gratulálok kisfiam, bár megjegyzem, nem fog ez az oldal már annyi ideig élni, hogy behozhatnád az én 7.33 aranyérmemet. Esetleg az aranyeremre még van esélyed.... :))))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 125009 Nov. 3, 2019, 9:50 p.m.   reply to: 125006 x
Eddig aszittem, a szélütést lehet a széltől elkapni, de akkor ezek szerint a derékfájásom is attól van? Pitsába! Na, nem baj, legalább annyi haszna van, hogy ezek után már sose fogja tudni letagadni, hogy szerinte is szép a motorom. :)))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125008 Nov. 3, 2019, 9:49 p.m.   x
Nofene, tényleg. Először mióta ide járok. :-)
Mentségemre szolgáljon, hogy a szélütött szakács elvonta a figyelmem. :-)))
Az idők most is szépek. :-) Csak mások. :-)
     Reply to this


Kawakarika (msg) 125007 Nov. 3, 2019, 9:26 p.m.   x
Szevasztok TDM-esek és volt TDM-esek!
Hol vannak a régi (szép) idők?
Öregszetek,vagy csak szakítottatok a hagyományokkal?:))))

Englishman (üzenet) 120002 2018. március 24. 7.57 válasz erre: 120000 x
"Szevasztok
Mivel hosszas keresés után sem találtam a TDM-rõl egy fórumot sem a neten, ezért úgy döntöttem itt nyitok egyet. Jó lenne hasonló motorral rendelkezõ emberekkel beszélgetni, tapasztalatot cserélni, és esetleg túrákat szervezni..... Addig is széles utat és jó idõt kívánok minden motorosnak!

Üdv.
Zsolt "

1e ati5995
2e vasutas
3e Dewy
4e petyatdm
5e Balu68
6e kawa550
7e CJKrisz
8e egoka
9e vasutas
10e CJKrisz
11e Endruz
12e CJKrisz
13e PalmBela
14e vadasz
15e Suprati
16e Suprati
17e lendvai
18e kawa550
19e cizi
20e Suprati
21e Tamas85
22e heilm72
23e hamster
24e kawa550
25e CJKrisz
26e fazakas66
27e predator9
28e Lokátoros
29e Englishman
30e galoscsabus
31e dinnyemag
32e szsolt
33e Suprati
34e hamster
35e oszika
36e Flenegen
37e Szilárd
38e hamster
39e dinnyemag
40e Suprati
41e furoember
42e hamster
43e fazakas66
44e VVLaci
45e CJKrisz
46e Scopy (Lendvai barátunk "emlékére")
47e tdm lori
48e szsolt
49e jimbeam
50e hgemini
51e fazakas66
52e scopy (bár ez így nem ért!)
53e Vasutas, hgemini, kawa550 3-as holtverseny!:)))))))))
54e hgemini
55e Tamas85
56e hgemini
57e csokabi
58e Robi70
59e Kilos
60e csokabi
61e jimbeam
62e hamster
63e gabor82, iszonyatos küzdelem árán:-)))
64e dinnyemag
65e furoember
66e Kilos
67e csokabi
68e Skuli és ati5995 fej fej mellett:)))
69e MadBob
70e Robi70
71e Endruz az eltévelyedett:)
72e Scopy (Tominak ajánlom!)
73e MadBob (mert mindenki aludt!)
74e Tonio
75e csokabi újabb trófeája:)
76e csabesz1
77e Flenegen újra (2014-02-24)
78e Scopy és Schindler holtversenyben! (2014-03-14)
79e csokabi (2014-03-30)
80e tomhahn (2014-04-13)
81e Tulok99 (2014-04-30.)
82e MadBob (2014-05-14)
83e Schindler (2014-05-29)
84e Tomhahn (2014-06-26)
85e Ati5995 (2014-07-30)
86e BIKE-R (2014-08-29)
87e Tomhahn (2014-09-30)
88e Karex (2014-10-28)
89e galoscsabus (2014-12-01)
90e Hr.Geiger és csokabi (2015-01-05)
91e tulok99 (2015-02-03)
92e Kilos és Skuli (2015-02-27)
93e Hr.Geiger (2015-03-21)
94e Flenegen (2015-04-17)
95e scopy (2015-05-08)
96e MadBob (2015-06-05)
97e Kawakarika (2015-07-08)
98e Schindler (2015 -08-13)
99e Kawakarika, hajnali unalmában:) (21-09-2015)
100e Tomhahn (2015-10-27)
101e Hr.Geiger ( 2015-12-10 )
102e gesszti (2016-01-10)
103e Kawa550(2016.02.01
104e Flenegen (2016-02-25)
105e Tomhahn (2016-03-17)
106e Kilos (2016-04-09)
107e Kilos (2016-05-03)
108e Karex (2016-05-31)
109e Kilos (2016-07-04)
110e Kawa550 (2016-08-18)
111e Tomhahn (2016-10-09)
112e Csanesz (2016-11-26)
113e Kawa550 (2017-01-15)
114e Kawa550 (2017-03-03)
115e Kucsi (2017-04-13)
116e Fido71 (2017-06-17)
117e Sagipet (2017-08-23)
118e Lenvai (2017-11-07)
119e Englishman (2018-01-17)
120e PalmBela (2018-03-24)
125e Lendvai (2019.11.03.
     Reply to this


lendvai (msg) 125006 Nov. 3, 2019, 8:55 p.m.   reply to: 125005 x
Vettél egy szép retro naked motort, most van fejidom, kis plexi, aztán ugyanott leszünk mint Tehénkével. :-) Puhány kezdesz lenni te is, reumás leszel a széltől, nincs mit szépítsünk rajta. :-)))
     Reply to this


kawa550 (msg) 125005 Nov. 3, 2019, 8:19 p.m.   reply to: 125004 x
De én nem szeretnék se alul, se felül, se elől, se hátul maradni ilyen helyzetben! :))))))) nem baj, Rexikének hála minden helyzetből meg tudok lépni. Főleg most hogy kész az új fejidom, és lassan a gyorsító dekorcsíkok is felkerülnek. :))))))
     Reply to this


csanesz (msg) 125004 Nov. 3, 2019, 8:13 p.m.   x
No para srácok!
Lendvai én támogatlak! ...még nem tudom miben. :)))

Kawa ne hagyd magad! Kitartás... meg ilyenek.
...úgy is alul maradsz! :)))
     Reply to this


kawa550 (msg) 125003 Nov. 3, 2019, 8:05 p.m.   reply to: 125002 x
Na, lássák kendtek is he'?! Most meg buzulásra akar rávenni! De ez se sikerül neki! :)))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125002 Nov. 3, 2019, 8:03 p.m.   reply to: 125001 x
Békaphattya kee'. :-))))) Negatív hullámok, persze. :-))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 125001 Nov. 3, 2019, 7:34 p.m.   reply to: 125000 x
Milyen annyi év után?! Há' még egy évtizede sincs hogy a negatív hullámiddal bombázol! :)))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125000 Nov. 3, 2019, 7:17 p.m.   reply to: 124999 x
Ezt érdemlem annyi év után? :-)))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 124999 Nov. 3, 2019, 7:10 p.m.   reply to: 124998 x
Ne dőljetek be a mézesmázos dumájának. Csak azért csatlakozott, mert eladta a tádét, és most abban reménykedik, hogy legalább ezzel a kis lépéssel a nagyok lábnyomába tud lépni, hogy a következő motorján már neki is rendes kuplung lesz. :))))))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 124998 Nov. 3, 2019, 6:52 p.m.   reply to: 124997 x
Ehhez csak csatlakozni tudok. :-))) Na nem azért, mert elköteleződnék bármelyik oldalra csak fogamra való a szokásos cinikus savazós stílus. :-)))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 124997 Nov. 3, 2019, 6:26 p.m.   reply to: 124993 x
Én az enyémbe csak olajat teszek, zsírt sosem. Mentségemre szóljon, rendes motoroknak hidraulikus kuplungja van, merhá' mégse a kőkorszakban élünk ugyebár.... :)))))
     Reply to this


lendvai (msg) 124996 Nov. 3, 2019, 6:13 p.m.   reply to: 124994 x
97-es motorról van szó, előfordul hogy valamelyik fokozat "sír", főleg olasz visszatekert km-órás importnál a harmadik. Az még nem okoz gondot. Az hogy a kettest nehezen veszi inkább utal váltó mechanikai problémára: kopott szinkrongyűrűk, ilyesmi. Egy 22 éves ilyen kategóriás motor bőven 100 ezer km fölött futott, de lehet, hogy már 200 ezer fölött van (én átlagos túrás használat mellett évi 10 ezret motorozok).
Ha ész nélkül raknak rá "sportkipufogót", akkor előfordul, hogy gyengébb lesz mert elfelejtik a szívó oldalt utánahangolni. Ha ettől esetleg már elkezdtek elégni a kipufogószelepek attól is lehet gyengébb a kelleténél. Bár az inkább a szélsőségesebben sportos használatnál fordulhat elő.
Ezen kívül számos egyéb oka lehet annak, ha gyengének érződik, de azt komolyabb átvizsgálás, esetleg a blokk vagy a karburátorok megbontása nélkül nem lehet megmondani.
Amit leírtál elsőre nem hangzik jól. érdemes jó alaposan átnézetni egy jó szervizzel.
     Reply to this


kawa550 (msg) 124995 Nov. 3, 2019, 6:07 p.m.   reply to: 124994 x
Pesten próbálozz Kozmaxnál, ő is Tdm-es, valszeg nem fog ki rajta ez sem.
http://kozmaxmoto.hu/?fbclid=IwAR35oqvuSbgrl-6GJm4Bt0Y0CFOqCW_v2c17EnDKazywrsE3EJicefYvL9E
     Reply to this


bono77 (msg) 124994 Nov. 3, 2019, 5:59 p.m.   x
Sziasztok!

Sok hónapos gondolkozás után, ma sikerült vennem egy 4TX -t (97').
Gyorsan kipróbáltam, és egy 100km-es próbaútra vittem. A kettest nehezem veszi, reccsenés nélkül alig. Sportpufogó van rajta, és szerintem gyengén húz, talán beállítás lehet. Segítségeteket kérném.
Szóval hozzáértő embereket, szerelőket keresnék. Én Bp.16.kerben lakok, de bárhova elmegyek, egy jó szóért.
Köszi: Norbi
     Reply to this


csanesz (msg) 124993 Nov. 3, 2019, 5:31 p.m.   reply to: 124991 x
Inkább a mosástól maradt benne. De az már 3 hete volt és azóta voltam túrázni is. Való igaz, hogy az olaj is ott maradna, ha a víz sem tudott távozni, de ez egy kis szakaszon van lent a kuplung háznál, ahol egy erősebb ívben hajlik - ráfordul a bowdenház rögzítésre. 6cm -el hosszabb lett a legyártott bowden így lent nagyobb ívet kapott. Ez az egyik kritikus pontja meg a fenti rész a kuplung karnál. Fent megkapja a hajózsírt így kellőképp tömíteni fog a beázástól. A legyártott bowdennél érződik az a darabosság, amit a "sodrony" ad. A Kuplungkarnál lévő 20cm szakasz zsírozása után ez megszűnt (hajózsírral).
Szerelő azt mondta még a kenés előtt, hogy ettől a darabos érzettől kb. 2 évig húzza utána bowden csere.
Majd jövőre meglátjuk mennyire válik be a módszer és mennyire lesz tartós. Én bízok benne. Egy ideje agyaltam a dolgon, hogy van értelme és gondozás tekintetében mindenképp tartós megoldásnak tűnik.
2018. júliusában lett gyártva a kuplung bowden.
     Reply to this


lendvai (msg) 124991 Nov. 3, 2019, 1:46 p.m.   reply to: 124990 x
Érdekes, hogy víz volt a bovdenházban, valószínűleg előzetes esők vagy mosások nyomai, ha nem újra cserélted. De mintha úgy rémlene, hogy ez új. Akkor lehet, hogy szimpla kondenzáció. Az meg hogy benn maradt a víz megint csak érdekes, mert akkor az olaj is benn kéne maradjon.
Így első olvasatra a zsír jobb megoldásnak tűnik, a felületi feszültségek miatt. Olajnál azért a kegyetlen gravitáció lassan, de biztosan teszi a dolgát. :-)
     Reply to this


csanesz (msg) 124990 Nov. 2, 2019, 12:58 p.m.   x
Maga a művelet kb. 5 perc.
A bowden zsírozó adapter:

https://i.imgur.com/eqs3zSc.png
https://i.imgur.com/5xCF71H.png
https://i.imgur.com/a5huQCr.png
https://i.imgur.com/bPF1Snx.png
https://i.imgur.com/bShnEmt.png

Olajozni nem akarom, mert az kifolyik és a motormosásakor vagy az eső is kimossa.

Utsó képen látszik, hogy átfolyt. A nyomást a flakonból képes megtartani. Először a Liqui Moly hajózsírt nyomtam bele fecskendővel, de kb. 20 cm után olyan ellenállása lett, hogy abbahagytam - viszont nagyon jól csillapította a felújított bowden sodrony durva érzetét használatkor. Így maradt a flakonos. Az egyből átment. De hígnak tartom, mikor megdermed. Würth -nek van hasonló a melóhelyemen, de az picit sűrűbb lesz, ha megdermed.
- Mikor belenyomtam a zsírt fecskendővel víz jött ki alul a bowdenházból. Így arra gondoltam a flakonos zsírozás után megkapja fecskendővel felülről a Hajózsírt, mert az jól tömít. De lehet én spilázom túl egy picit a dolgot. :)))))

Facéra is felteszem...
     Reply to this


csanesz (msg) 124989 Nov. 2, 2019, 12:40 p.m.   reply to: 124988 x
Én is csere előtt állok. De teljes fékrendszer felújításom lesz csak elől. Ez így 200 000 lesz. Igen jól látod.
Apránként veszem a coccokat, így nem fog annyira fájni. És így meglesz a teljes felújítás.
Eladni még nem akarom így marad a gyári alkatrész csere. Plusz gázbowden csere. Gyári már nincs, ezért utángyártott lett. Egy komolyabb. Ezt megvettem. És kapott rendes zsírt, mert elkészült a bowden zsírozó adapterem. Így a kuplung bowden is megkapta a magáét. Furcsálltam, mert olyan mintha nem is lett volna bekenve a bowden egyiknél sem. Még tapintásra sem lett olajos az újjam.
     Reply to this


vasutas (msg) 124988 Nov. 2, 2019, 7:08 a.m.   x
Műszakin voltam a motorommal, kiderült az első féktárcsák közül valamelyik enyhén üt. Eddig én nem vettem észre a vezetési stílusom mellett. Régebben kétszer is fent felejtettem a tárcsafékzárat, talán ez okozhatja ezt a hullámzást. Szeretném lecserélni a hibás tárcsát (megnéztem, csak a jobboldali üt), ha mégis eladnám azért, ha meg megtartom ezért.-:) Szóval, ha valaki már cserélt itt a tagok közül első féktárcsákat és hasonlóképpen egy jó még van nála, azt szívesen megvásárolnám.
Az új nevetségesen sokba kerül (azt csak párban vennék), főleg a motorom mostani árához képest és ahhoz is, hogy idén csak háromszáz kilométert sikerült motoroznom. Felhívtam pár bontót is, ők meg csak párban adnák.
     Reply to this




kawa550 (msg) 124986 Oct. 30, 2019, 12:17 p.m.   x
ez a suzuki membrán 4tx-hez, valszgeg a 3vd-hez is jó, de nem 100%
     Reply to this


lendvai (msg) 124985 Oct. 30, 2019, 9:48 a.m.   reply to: 124984 x
Az attól függ mi a normális ár és milyen hosszú távra tervezel vele.
Ha gyári membránt szeretnél (én a magam részéről nem foglalkoznék utángyártott termékkel, hacsak nincs elegendő pozitív visszajelzés róla a világhálón, lévén relatíve hoszú ideig tartüó munka kicserélni) akkor mivel a 3VD-t forgalmazták USA-ban a boats.net-en meg tudod nézni cikkszám alapján. 3VD cikkszámban a 3VD tulajok valószínűleg tudnak segíteni, mert van alkatrészkatalógus pdf formában minden típushoz.
Előfordulhat, hogy ezt a karburátort is használták más típuson. A 4TX korai változatát a Suzuki használta, náluk a csúszka nélkül meg lehet venni nagyjából negyedáron. Neten biztos van erről is infó rá kell keresni a karburátor típusa alapján. Szintén 3VD alkatrészkatalógus segíthet.
     Reply to this


csabesz1 (msg) 124984 Oct. 30, 2019, 5:40 a.m.   x
Üdv Mindenkinek!

Érdeklődöm, tud-e valamelyikőtök a 3VD-es TDM porlasztó membránjára normális árban megoldást?

Előre is köszi!

Csabesz
     Reply to this


lendvai (msg) 124983 Oct. 29, 2019, 8:01 p.m.   reply to: 124981 x
Ja, nálam is. Majd legközelebb elmegyünk Triumphban (val) motorozni, a sok polgár meg hadd pukkadjon. :-)
     Reply to this


Robi70 (msg) 124982 Oct. 29, 2019, 8 p.m.   reply to: 124980 x
Az a facse nevű dolog, nálam nem játszik. Pár napot várok, oszt indul a tábortűz.:)
     Reply to this


Robi70 (msg) 124981 Oct. 29, 2019, 7:58 p.m.   reply to: 124979 x
Ahogy öregszem, jönnek a hóbortok.:)
     Reply to this


kawa550 (msg) 124980 Oct. 29, 2019, 7:38 p.m.   reply to: 124978 x
A facse csoportban harapnak mindenre ami ingyé van, ott próbálkozzál. Vagy csak gyújtsd fel a 'csába. :))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 124979 Oct. 29, 2019, 5:57 p.m.   reply to: 124978 x
Az utolsó általam látott képanyagban még rendesen fel voltál öltözve, mióta van ez a fehérneműben motorozás? :-)))))))
     Reply to this


Robi70 (msg) 124978 Oct. 29, 2019, 5:21 p.m.   reply to: 124976 x
Azt hittem valaki nagyon fog örülni egy hímzett, márka logós pólónak. De tévedtem. Nem kell a kutyának sem.
Nem baj. Ahogy Gyulánk mondta, én már csak fehérneműben utazom!:)))
     Reply to this


kawa550 (msg) 124977 Oct. 29, 2019, 4:42 p.m.   reply to: 124976 x
Újabban már csak fehérneműket visel, abból is csak a klasszikus márkásakat, Triumph, ilyesmi.... :)))))
     Reply to this


yamaszaki (msg) 124976 Oct. 29, 2019, 3:52 p.m.   reply to: 124973 x
Már csak a Tigrincses az igazi? (:
     Reply to this


Robi70 (msg) 124973 Oct. 28, 2019, 8:35 a.m.   x
Aki eljön értük, ingyen viheti.
     Reply to this


Robi70 (msg) 124972 Oct. 28, 2019, 8:33 a.m.   x
Szasztok!
A szekrény aljában találtam két TDM-es pólót. Használtak, de még használható állapotban vannak. A férfi XL-es, a női L-es.
     Reply to this


night-rider (msg) 124971 Oct. 27, 2019, 7:17 p.m.   reply to: 124970 x
A moci nem rossz de az ár tényleg sok 2.990000ft jobban hangzana..megnéztem a videót én úgy tudtam hogy a hátsó kereket 18-asra csinálták mint a ktm-ét biztos sok rajta a spéci alkatrész mint a honda x-adv n mert azt is majd 4 milláért vesztegetik...jövőre az erős euro és az euro 5 besorolás miatt még drágábbak lesznek a mocik..a benzin meg szarabb mert felhúzzák az etanol tartalmat
     Reply to this


csanesz (msg) 124970 Oct. 27, 2019, 4:55 p.m.   reply to: 124969 x
Én még külsőleg nem tudtam hova tenni.
Technikailag tetszik: 2 henger, széles kormány, alacsony fordulaton már van ereje.
Viszont terepre nehéznek tartom, de jól reagál a döntésekre.
Az ülés ezeknél természetesen keskeny és kényelmetlen, de ez orvosolható.
Ország kürülire biztos nem mennék vele.
Az alap ár 3,5 milla. Ez viszont nekem sokkk.
     Reply to this


lendvai (msg) 124969 Oct. 27, 2019, 12:58 p.m.   reply to: 124968 x
Szerintem roppant rút jószág. Funkcionálisan valószínűleg jó, de én egy fillért nem fizetnék érte.
     Reply to this


csanesz (msg) 124968 Oct. 27, 2019, 12:28 p.m.   x
Szerintetek?
MT-07 blokkal.
https://www.youtube.com/watch?v=4z3f8VM58cU
     Reply to this


csanesz (msg) 124967 Oct. 24, 2019, 11 p.m.   reply to: 124961 x
Pollent évente cserélem. Monyuk van vagy 25cm hosszú és 18cm széles.
     Reply to this


csanesz (msg) 124966 Oct. 24, 2019, 10:55 p.m.   reply to: 124961 x
Nekem az első verzió van. Ott nem kellett kiszedni a gázpedált. Légszűrő nekem nem ilyen bonyolult. Bár az ezt követő verziót már nem ajánlották nekem. 13 éve nyúzom és 17 éves.
     Reply to this


H.Andràs (msg) 124965 Oct. 24, 2019, 9:40 p.m.   reply to: 124964 x
Nem. Egy egyedi összeállítású jött rendelêsre. Misano kék színben karbon tetővel, karbon fékekkel, stb
     Reply to this


lendvai (msg) 124964 Oct. 24, 2019, 8:19 p.m.   reply to: 124962 x
Volt nálunk egy piros teszt célra, lehet az volt amit eladtál? :-)))
     Reply to this


lendvai (msg) 124963 Oct. 24, 2019, 8:17 p.m.   reply to: 124961 x
Arról az 1.4-es PSA motorról is mondott cifrákat a szerviz anno. :-)
     Reply to this


H.Andràs (msg) 124962 Oct. 24, 2019, 7:51 p.m.   reply to: 124959 x
Ha lesz gondolok ràd. Nem egy gyakran keresett modell, 1 db-ot adtam el idèn. Meg egy 4C italiat.
     Reply to this


kawa550 (msg) 124961 Oct. 24, 2019, 7:26 p.m.   reply to: 124960 x
A fiamnak van egy ilyen ford fúdesőn, hát baszki, aki azt tervezte, az is elmehet a 'csába. A pollenszűrő cseréje így kezdődik a szervizkönyvben: szerelje ki a teljes gázpedált konzolostul. Merthogy mögötte van a szűrő, amit illik kb évente 2x cserélni. Kurva anyjába menjen aki ilyesmit talál ki. A légszűrő az már faxa, leszeded a légszűrőházat vagy 4 csavarral, aztán a fejére állítva kiszedsz még 8 csavart, oszt már ott is van előtted a szűrő.
Sx4-ben mire ezt leírom, kicseréltem szerszám nélkül mindkét szűrőt b+.
     Reply to this


csanesz (msg) 124960 Oct. 24, 2019, 6:58 p.m.   x
A jó öreg kis Ford Fusionom 1.4 TDCI! Az ám az autó! Megy mint meszes, rohad mint állat, de azért egyben van! :)))
     Reply to this


lendvai (msg) 124959 Oct. 24, 2019, 2:42 p.m.   reply to: 124955 x
Az rendben van, mert van alatta normális futómű meg a kaszni se egy buta hombár. :-))) Van tesztautód? Azért lemennék Győrbe. :-)))
     Reply to this


H.Andràs (msg) 124958 Oct. 24, 2019, 1:52 p.m.   reply to: 124956 x
Engem is az mx èrdekelne jobban. Dobhatnàl fel kèpet róla:)
     Reply to this


Itil900 (msg) 124957 Oct. 24, 2019, 1:11 p.m.   reply to: 124956 x
"autónak kinéző autók"...az az érzésem, az Asconám is ebbe a kategóriába tartozik...igaz , 75 paci, de...
     Reply to this


vasutas (msg) 124956 Oct. 24, 2019, 12:08 p.m.   x
Rajongok a régebbi technikákért, az autónak kinéző autókért. Az MX pedig pont ilyen. Mivel már van rajta rendszám, délutánonként kóstolgatom a zalai kanyarokban. De ezekben a napos időkben már megjárta a szlovén szőlős dombokat is, ott látszott milyen jó kis mókákra képes a jó minőségű aszfalton. Kevés pénzből fenntartható, ha pedig odavágnám egy kanyar korlátjához, hát az sem döntene anyagi csődbe.
Mint írtam, van nálunk egy 645-ös BMW. Szépen gurgulázik a nyolc henger, megy mint az állat. Cserébe 20-25 liter kér százon, a hárombetűs védelmek nélkül a nedves vagy kavicsos emelkedőn képtelen elindulni. Szervizelése még autószerelő gazdájának is egy vagyonba kerül.
S ha egymás mellett állnak a parkolóban, az örökké csillogó fekete kupé mellett mindig learatja a babérokat a kopottas vászontetős.-:))
     Reply to this


H.Andràs (msg) 124955 Oct. 24, 2019, 9:04 a.m.   x
Neked sem jó ám semmi......

Gondolom akkor a Ferrari fejlesztett 2,9 V6 biturbo 510 le Alfa sem lesz jó:)
     Reply to this


lendvai (msg) 124954 Oct. 23, 2019, 9:21 p.m.   reply to: 124953 x
Az nekem technológiai hulladék. Azért nem csak a köbcenti számít, hanem az is honnan jön ki a hang. :-)))
     Reply to this


H.Andràs (msg) 124953 Oct. 23, 2019, 8:57 p.m.   reply to: 124952 x
Van egy Grand Cherokee-nk is:)

6.4 V8 500 le Hemi Srt
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26920