Please log in

Registration Forgot password






Yamaha TDM
Comment
Előző oldal
kawa550 (msg) 116132 June 28, 2017, 10:57 p.m.   reply to: 116131 x
Biztos faxa. A kuplung különösen fogja szeretni, ha tényleg csökkenti a súrlódást. Ha nem csökkenti, akkor viszont nem tom mire jó.....:))))))))
     Reply to this


Hitmanus (msg) 116131 June 28, 2017, 10 p.m.   x
Négyütemű motorba való Fimol nevű cuccról van valakinek véleménye, tapasztalata?
     Reply to this


kawa550 (msg) 116130 June 28, 2017, 2:30 p.m.   reply to: 116129 x
Aldis maginon. 100-ig jó, másik motorossal nyílt terepen 2-300m-ig müxik, kezelés egyszerű, telefonálni és zenét hallgatni is lehet, csak nem tom minek az motoron. Kb 6ora üzem idő.
     Reply to this


sjanek (msg) 116129 June 28, 2017, 1:56 p.m.   x
Sziasztok!
Használ valaki "olcsó" intercom-ot? Ha igen milyet, milyen tapasztalattal?
Eljutottam odáig, hogy párban motorozunk, és mégis jobb, ha tudunk egymáshoz szólni. Nem feltétel a zene, navi, stb extrák..
     Reply to this


lendvai (msg) 116128 June 28, 2017, 1:27 p.m.   reply to: 116124 x
Ez az Extol alap kategóriás cucca, de a visszajelzések alapján ezt választottam, mert huszonezerért szerintem nagyon megéri, másrészt nem ipari felhasználásra vettem, így az évenkénti néhány kerékcserés és makacs csavaros karbantartásos felhasználásra ideális. Nem állítható sem a nyomaték, sem a fordulatszám, de nem tépi el a csavart, mert az ütések mennyisége határozza meg a nyomatékot. Ütni meg nem üt akkorát, M8 csavart lazítottam már meg vele, nem lett baja. Ami istentelenül be van rohadva azt természetesen el tudod szakítani vele, mert 330Nm-t tud ha elég sokáig ütöd a csavart. Elég ha elolvasod a kezelési útmutatót, a táblázat ad egy mankót, aztán tapasztalatból már tudod, hogy melyik csavarnál mennyit érdemes ütni befelé. Kifelé nekem nem számít, mert fullra meg kell lazítani, visszafelé meg általában nyomatékkulccsal húzom készre, ezzel csak előcsavarozom.
     Reply to this


Fido71 (msg) 116127 June 28, 2017, 12:30 p.m.   reply to: 116117 x
Ilyen van nekem is, 12V-os.
Ütőműves elven működik.
Nyomatéka nem állítható, de idővel ráérez az ember. Ha jól emlékszem papíron 320 NM-t tud.
Praktikerbe vettem 7-8 éve 5-6ezerért.
A Burgman varió szíj cseréjéhez muszáj volt vennem. Befért az ülés alá, egy tartalék szíjjal. Bátran elindult az ember bárhova, kb. 20 perc alatt kicseréltem egy szakadt szíjat, éjjel zseblámpa mellett.
     Reply to this


kawa550 (msg) 116126 June 28, 2017, 11:35 a.m.   reply to: 116125 x
Van olyan is, faxa, évente 1x. :)))))))
     Reply to this


Tomchy (msg) 116125 June 28, 2017, 10:34 a.m.   x
Én az üthető csavarhúzóra esküszöm, nekem bevált.
     Reply to this


cxkopi (msg) 116124 June 28, 2017, 10:23 a.m.   reply to: 116117 x
"Nekem van egy ilyen, csodákra képes."
Kérdés, hogy a ford. és a nyomaték állítható?
Nehogy eltépje a csavart, ha hirtelen megindul.

Most szeretnék beszerezni egyet, ezért érdeklődöm.
     Reply to this


fazakas66 (msg) 116123 June 28, 2017, 10:02 a.m.   reply to: 116122 x
Nekem is van de tartósan 6 bár fölötti kompresszor kellene ami nincs nekem.Így marad a bableves nyomaték :)
     Reply to this


kawa550 (msg) 116122 June 28, 2017, 9:12 a.m.   reply to: 116121 x
Az se rossz. Monnyuk a légkulccsal én pont beleválasztottam(igaz, ajándékba kaptam, nem én választottam), az baszki olyan gyenge, hogy egy rászorult kerékcsavart előbb kézzel kell lelazítanom, aztán csak utána mehetek rá a kulccsal.
     Reply to this


fazakas66 (msg) 116121 June 28, 2017, 8:21 a.m.   x
Egy célszerszám ami nekem bevált a féktárcsa csavarjainak kiszedéséhez.Erőkart ígény szerint feszíted közbe kalapálod mint egy légkulcs .
     Reply to this


kawa550 (msg) 116120 June 27, 2017, 10:59 p.m.   reply to: 116119 x
Egy ilyennel simán ki lehet szedni őket általában. Darabonként is kapható a szerszámboltokban, nem kell készlet, nekem is csak 3 féle van. Aztán ha mégis elnyalná a belső nyílást, akkor az egyik szélét hidegvágóval merőlegesen megütöd párszor, lesz egy kis árok, abba betámasztod úgy 45 fokban a hidegvágót és 2-3 ütésre meglazul, utána pöcögtetve 1-2 fordulat és már rá lehet fogni fogóval. Nem egyszer meg nem is kétszer szedtem már le féktárcsát, 1-2 csavar mindig ragaszkodott. Melegítés segíthet, mert soxor a menetrögzítő fogja meg nagyon, de a féktárcsánál azért nagyon figyelni kell az ilyen egy pontban melegítésre, nehogy vetemedés legyen, mert az sokba fáj.
     Reply to this


abel92 (msg) 116119 June 27, 2017, 9:38 p.m.   reply to: 116118 x
Igen, valószínűleg azt fogom tenni. Igazából fele annyiért is tudok szerezni gyárit, okosba. Csak na először érdeklődtem, ki mit tud. Nagyobb probléma lesz inkább a kitekerésük szerintem. Egyet próbáltam, már még kint volt a kerék, de az Istennek se sikerült megmozdítani.

/Egyébként ma a helyére került az új csapágy és szimering. Iszonyat jó lett. Mentem is vele gyorsan egy kört amennyire időm engedte/

Apropó hétvégén lesz valami motoros találkozó, esemény bármi amiről tudtok? Szívesen mennék valahova szombaton, vasárnap, de akár veletek is tdm tulajok, ha van kedvetek!

Üdv,
Marci
     Reply to this


csanesz (msg) 116118 June 27, 2017, 9:11 p.m.   reply to: 116106 x
abel92!

Azon ne spórolj!
Csak gyári csavart tegyél oda.
Igaz darabja 1 000Ft, de az tuti!
     Reply to this


lendvai (msg) 116117 June 27, 2017, 3:53 p.m.   reply to: 116115 x
Nekem van egy ilyen, csodákra képes. :-)
     Reply to this


lendvai (msg) 116116 June 27, 2017, 3:52 p.m.   reply to: 116114 x
OK, lelked rajta. :-)
     Reply to this


kawa550 (msg) 116115 June 27, 2017, 3:51 p.m.   reply to: 116111 x
Imbusz krovafej megoldja, szó szerint. Amit nem, azt meg a hidegvágó+kalapács.
     Reply to this


kawa550 (msg) 116114 June 27, 2017, 3:48 p.m.   reply to: 116110 x
Csinálunk egy scramblert a tacsiból oszt trenírozhatsz az erdőszélen amennyit akarsz. :))))))))
     Reply to this


Flenegen (msg) 116113 June 27, 2017, 3:35 p.m.   reply to: 116110 x
A drivingcamp-ben a tréninget csak ajánlani tudom, én már 2 éve mikor indították a motorost, az elsők között részt vettem, olyan dolgokat mutattak mint még senki. Aztán kis kihagyással most 2 hete egy győri tréninget is végig csináltam kb 50%-ban megegyeztett a drivingcampes anyaggal, a maradék újdonság volt. Meglepő mi mindent tudnak mondani és mutatni. Lehet hogy csak nekem,mert ésn rendkívül keveset motorozom, de mindíg van újdonság...
     Reply to this


Flenegen (msg) 116112 June 27, 2017, 3:30 p.m.   reply to: 116111 x
Ez ittend az MRA racing olcsósított változata. Ezen gondolkoztam még a toldat mellett. Mivel kb azonos a kettő termék ára, ezért most a toldót megpróbálom, azt könnyebb eladni, ha azt max még ezt is kipróbálom:

http://www.ebay.com/itm/Windscreen-for-Yamaha-TDM-900-02-05-03-04-Windshield-Fairing-gt-G/381930950628?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649
     Reply to this


Hitmanus (msg) 116111 June 27, 2017, 2:19 p.m.   x
Én is szopkodtam a a féktárcsa csavarokkal.
A vége az lett, hogy kivettem a kereket, a csavarba Co-ztam imbusz fejet, majd szépen lassan hosszú csővel, mint erőkar, ki tudtam hajtani...

3 Imbuszfejem bánta..de kijöttek a csavarok..

Természetesen közben szorgosan szidtam a japán tervező anyját, aki ilyen takony csavart szerkesztett bele..

Miért nem lehetett volna egy hatlap-fejű csavarral megoldani, amit lehet könnyebben ki lehetett volna hajtani belőle..

A plexikhez meg annyit fűznék hozzá, hogy a TDM(főleg a 900), bármilyen plexivel egy fos, turbulencia, szélvédelem zajosság terén.

Minden plexi kísérlet egy feneketlen tó, amibe dobálod a lóvét:))

Nekem ami most fent van az az MRA Racing plexije..csodák csodájára ez jött be eddig a legjobban..és még jól is néz ki vele, nem úgy mint a gyári ocsmány kis plexivel..

Amúgy minden más téren fasza vas..meg kell szokni ezt a kis "problémáját"..
     Reply to this


lendvai (msg) 116110 June 27, 2017, 1:48 p.m.   reply to: 116107 x
Dehogynem, csak ami egyszer már rossznak bizonyult arra minek adjak ki pénzt. :-)
MX-5-ben nem zavar a huzat, különösen ha Nardi bőr. :-) Ha meg kilinccsel előre megyek a kanyarban akkor persze, hogy jönni fog a szél oldalról. :-) Persze ehhez (is) kell majd előtte egy vezetéstechnikai tréning.
Tervben van még egy Safety-s dirt track, mert már unom, hogy minden alkalommal, amikor elindul a motor segge összeszarom magam, pedig semmi baj nem történik.
     Reply to this


lendvai (msg) 116109 June 27, 2017, 9:06 a.m.   reply to: 116108 x
Hát igen, első fék, én nem kezdenék semmilyen fillérbaszós akcióba a csavarokkal.
     Reply to this


csokabi (msg) 116108 June 27, 2017, 7:12 a.m.   reply to: 116106 x
Ezeket a csavarokat biztos, hogy a Yamahától venném...
     Reply to this


Flenegen (msg) 116107 June 27, 2017, 6:50 a.m.   reply to: 116104 x
Neked sem jó ám semmi.

Az Mx-5-ben is lesz ám huzat!

:)))))
     Reply to this


abel92 (msg) 116106 June 27, 2017, 6:50 a.m.   x
Sziasztok!

A korábban már említett csörgő hang, amely a motor elejétől származik, végre megoldódott. Bizony az első kerék csapágyak voltak azok, így ezek most cserélve lesznek. Azok akiknek hasonló problémájuk lesz akkor leírom, hogy a csapágy mérete 60/22-2RS (22X44X12)
https://www.thebigbearingstore.com/60-22-2rs-radial-ball-bearing-22x44x12/
A szimering mérete 28x44x7.

Ja és ami még aktuális nálam, az a rozsdás féktárcsacsavarok cseréje. Nem tudja valaki nekem megmondani, hogy ez valamilyen speciális csavar, vagy van valami szabvány száma, mérete?
Köszi előre is!
Marci
     Reply to this


csanesz (msg) 116105 June 26, 2017, 9:49 p.m.   x
Az enyémnél arra lettem figyelmes, ha nincs előttem senki szépen kisimul a légáramlat és egyáltalán nem rángatózik a plexim. Szépen, simán megvezeti a menetszelet.
Filóztam, hogy két oldalra (nem nevet) teszek fel egy-egy vezérsíkot a plexi oldalaira. Így több levegő fut fel előttem, nagyobb lesz a légáram és talán a nagyobb bogarakat is eltéríti.
     Reply to this


lendvai (msg) 116104 June 26, 2017, 9:23 p.m.   reply to: 116102 x
Ez egy hólapát, nem kell. Amiről én beszéltem az ívelt, ezáltal hasznosítja a Venturi-elvet, ami segít "elszívni" a turbulenciát, cserébe a menetszelet is, így az eredeti konstrukció alulról, a műszerfal felől szellőzött de 60km/h alatt azt se nagyon .
     Reply to this


Zsozso197 (msg) 116103 June 26, 2017, 8:22 p.m.   x
Sziasztok!

Nem tudtok esetleg segíteni Tdm 900 hoz gyújtáskapcsolót vagy esetleg aki ilyet javìt budapest előny ....!

Előre is köszönöm
Üdv
Zsolt
     Reply to this


Flenegen (msg) 116102 June 26, 2017, 4:44 p.m.   reply to: 116100 x
Itten van néked Tibi amire vágyol:)

https://www.bikehps.com/acatalog/Madstad_Screens_and_Brackets_for_Yamaha_TDM900_2002_onwards.html
     Reply to this




lendvai (msg) 116100 June 26, 2017, 2:23 p.m.   reply to: 116099 x
Nem is szép kell legyen, csak hatékony. :-) A kettő nem feltétlenül jár együtt, erősen szubjektív ez a "megfelelő szélvédelem, alig van turbulencia" téma is. Nekem az Airflow a 4TX-en bevált, de túlságosan is megfogta a szelet a turbulencián kívül.
     Reply to this


Levi990 (msg) 116099 June 26, 2017, 2:17 p.m.   reply to: 116098 x
Nem lesz valami szép.

Várjuk meg inkább Kareszt :) az biztos hogy sokkal szebbet csinál és úgy tűnik hogy nagyon jó is.
     Reply to this


lendvai (msg) 116098 June 26, 2017, 1:46 p.m.   reply to: 116097 x
Én már megpendítettem korábban: vesztek egy túraplexit, plusz egy Givi Airflow-t vagy Kappa Airstream-et és az állítható Venturi trükkös ívelt darabot felrakjátok a túraplexire. (Mivel TDM-re nem gyártott sem a Givi, sem a Kappa ilyet.) Fejidom megerősítése repedezés ellen ajánlott. Zsebbe nyúlós, de hát valamit valamiért. :-)
     Reply to this


Flenegen (msg) 116097 June 26, 2017, 12:39 p.m.   reply to: 116095 x
puig az volt nekem is a 850-esen, az szart sem ért. Kb 10 km-t volt a motoron, használtam vettem meg azon az áron tovább is adtam, ez tőbbféle képp àllítható, megnézem. Azt ha nem jó akkor megyen a háztól. Ha másra nem akkor arra kó lesz hogy pont annyival lesz magasabban a motor eleje, hogy a ponyva nem ér le a földre nem ázik el az alja.
     Reply to this


night-rider (msg) 116096 June 26, 2017, 12:25 p.m.   reply to: 116091 x
Englis épp karintiában és olaszban koptatja a tdm gumijait
     Reply to this


night-rider (msg) 116095 June 26, 2017, 12:21 p.m.   reply to: 116094 x
Na ez aztán éppen nem való semmire..talán nekem is hentereg egy valahol a garázsban talán puig márkájú
     Reply to this


Flenegen (msg) 116094 June 26, 2017, noon   x
Én meg bátor vagyok, és a garázsban álló TDM-re amibe úgysem lesz sok km rendeltem egy újabb díszlemezt:)

http://www.ebay.com/itm/1x-New-Brand-Universal-Windshield-Wind-Deflector-Motorcycle-Brown-Windscreen/232157576565?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649

Valaki ezzel is kurva jól fog járni....

De én már csak ilyen vagyok:)
     Reply to this


lendvai (msg) 116093 June 26, 2017, 8:25 a.m.   reply to: 116092 x
Természetesen igazad van. Elnézést kérek.:-)
     Reply to this


Levi990 (msg) 116092 June 25, 2017, 11:08 p.m.   reply to: 116089 x
Természetesen alaptalanul jelentem ki hogy bunkók, ugyan... :) nem a szállásadó a bunkó, hanem a pincér meg a boltos pl, azok akiknek közvetve adom a pénzt és ezt leginkább a parton tapasztalom csak. Na meg több világjárta ismerősömnek is hasonló a tapasztalata az elmúlt években, mióta nagyon felkapott lett a horvát part.

Nem is értem hogy lehet valami motorral messze :D még úgy is, hogy tőletek nagyjából 1000km, de abból csak a magyar szakasz az unalmas.
     Reply to this


dinnyemag (msg) 116091 June 25, 2017, 7:50 p.m.   x
Fazakas Pisti és Englishman! Boldog szülinapot tinéktek!!!! Még ilyet, egy napon születtek és mindketten ma 37 évesek!:-)))
Csokit bírjátok???:-)))
     Reply to this


lendvai (msg) 116090 June 25, 2017, 6:48 p.m.   reply to: 116089 x
Kiegészítés, mert szerkeszteni utólag nem lehet: menjen oda=menjen Montenegróba. :-)
     Reply to this


lendvai (msg) 116089 June 25, 2017, 6:30 p.m.   reply to: 116087 x
Hát, a fiatalság bolondság, mondják, te élből lebunkóztad a horvátokat, gondolom nem túl nagyszámú minta alapján. Ezek után miért várod el, hogy más igenis menjen oda, kellő sokaságú reprezentatív mintavétel után alkosson objektív véleményt? :-) Nekem nem volt bajom a horvátokkal (ami volt az nyugdíjasokkal, akik nem értették, hogy az idegenforgalom kulcsszerepet játszik abban, hogy nekik nyugdíjuk van. :-) Drága helyek vannak, igen, de rajtam áll, hogy kifizetem, vagy sem. Vannak olcsóbb alternatívák is. (Például az, hogy saját séffel megy az ember nyaralni. :-) ) Montenegróról sokan mondják, hogy megéri elmenni, nekem egyelőre messze van motorral, de lehet egyszer megnézem.
     Reply to this


kawa550 (msg) 116088 June 25, 2017, 5:35 p.m.   reply to: 116087 x
Semmi bajom vele, mivel nem akarok odamenni. Nem véletlenül esett nagyot az ő vendégforgalmuk is. Ha lehet választani, én inkább nem választok olyan országot, ahol bármelyik percben bekövetkezhet egy államcsőd, nem nyit ki a bank, nem tudsz kártyával tankolni/enni/szállást fizetni/pénzt kivenni, ahogy elő is fordult náluk az elmúlt években, beleértve azt is hogy napokig nem lehetett benzint kapni stb. Kalandvágyók menjenek, én nem megyek, én dolgom.
     Reply to this


Levi990 (msg) 116087 June 25, 2017, 4:21 p.m.   reply to: 116084 x
majd ha jártál Montenegroban akkor beszélgetünk tovább :)

Csődközeli Göröggel mi a baj? Voltál már?
     Reply to this


kawa550 (msg) 116086 June 25, 2017, 3:53 p.m.   reply to: 116083 x
A maga kompromisszumait mindenkinek magának kell vállalnia. Ha te vállalod a szépségbeli és kormánymozgatós kompromisszumot a szélvédelemért, akkor sok boldog kilométert. Én inkább törölgetem a bogarakat a plexiről. :))))))))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 116085 June 25, 2017, 3:51 p.m.   x
Nem mese. :D
     Reply to this


kawa550 (msg) 116084 June 25, 2017, 3:50 p.m.   x
Könnyen meglehet, hogy a hatás ellenhatás nem csak a fizikában működik, hanem az emberek viselkedésében/bunkóságában is.
Nekem még egyetlen közelebbről megismert horváttal sem volt bajom, ellenben olyan hogy még le se vettem a dobozokat a motorról, de a háziak nagyanyja már jött a kistányérral hogy most sült meg a pite, addig együk míg meleg, olyan volt.
Olyan is hogy reggelente saját készítésű sajttal meg joghurttal ébresztett a tulaj.
Olyan is hogy amíg mi napoztunk, addig ő felhajtott egy autószerelőt, aki házhoz jött, vezetett a szervizig és mindenki mást félretolt a műhelyben hogy meghegessze a kipuffogómat, aztán ezért szégyenlősen 20 eurót bírt kérni.
Sose legyen bajom nagyobb bunkókkal. Az ár meg annyi amennyi. Aki akarja kifizeti, aki akarja nem. Tömeg az van, de nem véletlenül. Ki akar a csődközeli görögökhöz, európával baszakodó törökökhöz meg lefejezős felrobbantós tunéziába menni? Persze hogy a horvátokhoz özönlik a nép, a tenger ugyan olyan szép és jó, de biztonságos és probléma mentes.
     Reply to this


vasutas (msg) 116083 June 25, 2017, 3:47 p.m.   reply to: 116079 x
Kawa, neked nem kell mondani, milyen erős és ráadásul szinte állandó szelek vannak ott a hegyekben .Nálam is ez volt a fő kérdés, de ezt a kormányszitálást leteszteltem már a találkozóra menet . A gyári túraplexi szinte teljesen tehermentesíti a mögötte levő, de több helyen hajlított plexit, teljesen remegés mentes . Abban igazad van, hogy nagyon erős oldalszélben 140-nél már mozgatta a kormányt, de nem volt veszélyes . A viaduktokon meg amúgy is félős vagyok, nem merek száz fölé menni ,,,-:)
     Reply to this


Levi990 (msg) 116082 June 25, 2017, 1:33 p.m.   reply to: 116076 x
Köszi! Most elbizonytalanítottál, nagyon a Sena márkát céloztuk meg. Nekünk 2motoron 3-4emberrel kellene kommunikáljon, 900métereket írnak de ha tud 200-at az már nagyon jó nekünk.

Most már nagyon bosszantó a percekig tartó kiabálás aminek a vége hogy meg kell állni mert nem érti egyikünksem hohy mit mond a másik.
     Reply to this


Levi990 (msg) 116081 June 25, 2017, 1:28 p.m.   x
Horvát tengerpart... irreálisan magas árak, zsúfoltság, bunkó emberek.
Montenegro (tavaly, idén még nem voltam) filléres szállások, finom kaják, kedves emberek. Bár egyre több a turista, hamarosan Horvátpart szintjére lép :(
     Reply to this


kawa550 (msg) 116080 June 25, 2017, 10:50 a.m.   x
Idén én is ezt tervezem autópálya helyett, még ha hosszabb meg lassabb is.
https://goo.gl/maps/bJfQJac4HT22
     Reply to this


kawa550 (msg) 116079 June 25, 2017, 10:47 a.m.   reply to: 116078 x
Emmiez? Tettél még 1 szélvédőt a másik mögé, ráadásul a kormányhoz rögzítve? Micsinál ez az izé oldalszélben a kormánnyal? Mert hogy meg se rezzenti, azt nem igazán hiszem.....
Árak valóban emelkedtek, de azért nem a duplájára. 7-8 éve minden évben nyaraltunk a tengerparton, volt hogy 2x is. Mikor először voltam Senjben, akkor 4 főre egy tengerparti, tengerre teraszos 2 szobás apartman a város szélén 400Eur volt egy hétre, idén ugyan ilyent csak a város centrumában a kikötőtől 300m-re 480-ért foglaltam. Éttermi árak böszmék, egy tetves kis hal megsütve krumplival meg mángolddal 100 kuna, annyiért a piacon 4-et veszek meg hozzá a krumplit meg a zöldet. Kényelmesék vigyenek jó vastag buxát, mi meg majd sütkérezünk magunknak. :))))))))
     Reply to this


vasutas (msg) 116078 June 25, 2017, 9:20 a.m.   x
Péntek reggel ismét a tökéletes plexin törtem a fejemet, a cél az volt, hogy védjen a turbulenciától és a rovaroktól, na és pillanatok alatt levehető legyen. A kivitel minősége ezért nem fontos számomra . A gondolatokat tettek követték, a garázsban talált hulladékokból és egy plakátot védő két millis plexiből már tíz órára készen lett az újabb prototípus . Szerettem volna kipróbálni, milyen vele a tartós suhanás 140-150-el az autópályán, így egy hirtelen ötlettől vezérelve délben már a letenyei határátkelőn találtam magam, megcélozva Opátiát . (itt döbbentem rá, hogy annyira kapkodtam, sem jogsi, sem forgalmi nem volt nálam, de nem akartam ezek miatt időt veszíteni )
Az autópályás teszt hozta a várt eredményt ,140-el hasítva még a lidlis sisakban is inkább a motor hangját hallottam a kevés szélzaj mellett, pedig a nagy meleg miatt végig fel volt húzva a sisak plexije, néha a rostély is . Turbulencia = 0 .
Már régi vágyam volt, hogy egyszer újra végigmotorozzak a tengerpartra vezető régi úton,,,36 év után teljesült . Csak javasolni tudom mindenkinek, Karlovác után letérni valahol jobbra és a régi kihalt úton folytatni .Kanyargós hegyi szakasz, alig forgalommal, üresen tátongó fogadókkal .
A tengerpart azonban iszonyúan zsúfolt volt, még így szezon elején is, az árak pedig megdöbbentettek . Négy éve voltam ott utoljára, úgy láttam duplájára emelkedtek az árak . Mivel csak egy éjszakát terveztem így beletörődtem, tegnap pedig már haza is indultam, természetesen Zágrábig a régi úton .
Na és egy kép a gyomorforgató tákolmányról,,,-:)))
     Reply to this


janni (msg) 116077 June 24, 2017, 7:58 p.m.   x
Jó estét Urak! Lenne valakinek eladó 4tx fojtószelep szenzoros karbija , vagy csak a "sibertű" tartó műanyag ház otthonról a sufniból, polc alól vagy csak éppen a keze ügyéből!? A vételár mellett finom zalai pálinkát is felajánlanék!!!
Köszönöm: Jani
     Reply to this


Robi70 (msg) 116076 June 24, 2017, 6:32 p.m.   reply to: 116072 x
Helló Levi!
Én a legszerényebb Sena-t használom. A neve 3S. Meg vagyok vele elégedve. GPS hang, és/vagy zene, telefon hívás vagy intercom beszélgetés, mindegy neki. Hang minőség és hangerő szupi. Jó kidolgozottságú. Könnyen beépíthető. Lassan egy éve nyúzzuk, de egyenlőre tartósnak tűnik.
A két gombos kezelést szoknunk kellett, de már sínen vagyunk!:)
Az aksit (ha csak intercom-ra használod) egy nap alatt nem lehet lemeríteni. Ha zenét hallgatnál, max hangerőn kb 4 órát bír. Kisebb hangerőn (15-ös skálán 12-re halkítod) 8 órát is zenél.
Hátránya, hogy ezt csak Sena-val lehet párosítani. A Sena 5, 10, 20 már bármivel összekapcsolódik.
A beígért 200m-es hatótáv pedig mindössze 20(húsz) méter. Hamar észre veszem, ha elhagyom magam mögül Magdit!:)))
     Reply to this


csokabi (msg) 116075 June 24, 2017, 1:14 p.m.   reply to: 116072 x
U10-em van. Eddig telefonálásra használtam, más motorossal még nem volt alkalmam kipróbálni. Robinak nagyobb tapasztalata van a gyártó készülékeivel, ő inkább tudná véleményezni, mint én. Ami nekem van és neki nincs, az a távirányítóegység amit a bal markolatra kell helyezni. Két gombot tartalmaz és egy joystickot. Bele lehet kavarodni a funkciókba és maga a hardver jelenléte is szokást igényel kuplungoláskor és irányjelzőzéskor. Az androidos app sem igazán van a helyzet magaslatán. Sok mindent be lehet állítani, de például rádióadókat beállítás után nem lehet menteni. Akkor meg minek beállítani?! Az app csak angolul hajlandó kommunikálni. Igazából még nem volt alkalmam elég időt ráfordítani, ezért még nem is mondanék véleményt.
     Reply to this


Fido71 (msg) 116074 June 24, 2017, 8:35 a.m.   reply to: 116073 x
Az a légszűrő... :))))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 116073 June 23, 2017, 10:21 p.m.   x
:)))))))))
https://www.sportmotor.hu/video/Lgrm6FPJbUj
     Reply to this


Levi990 (msg) 116072 June 23, 2017, 9:10 p.m.   x
Csokabi, a Senaról írnál kicsit? Milyen tipusod van, masik motorossal próbáltad már?
     Reply to this


csokabi (msg) 116071 June 23, 2017, 3:39 p.m.   reply to: 116070 x
Tekerj rá rongyot vagy valamit ami felissza a csavarlazítót és fújd telibe éjszakára! Nekem is így lazult fel annakidején a láncfeszítő csavar.
     Reply to this


pocak75 (msg) 116070 June 23, 2017, 12:41 p.m.   reply to: 116068 x
Basszus de lazán jár normál esetben....nem néztem de van vagy 2mm átmérő különbség.
Nem merem már erőltetni inkább szerzek egy leömlőt és szétvágom az alu bilincset, ha letörik a tőcsavar nagyobb szívás.
     Reply to this


Muju (msg) 116069 June 23, 2017, 12:40 p.m.   reply to: 116066 x
Spray + elektromos vésőkalapács.
Na ne gondolj durvaságra, csak megrezgetni, hogy elválljon a rozsdás dzsuvától. Közben feszítsed csavarhúzóval a bilincset.
Le fog jönni.
     Reply to this


Fido71 (msg) 116068 June 23, 2017, 12:37 p.m.   reply to: 116066 x
... éppen azért, mert alu. és acél.
     Reply to this


lendvai (msg) 116067 June 23, 2017, 12:02 p.m.   reply to: 116066 x
Anno én a 4TX-nél leszedtem, nekem is volt hasonló élményem, bár nem ilyen durva. Az abból adódott, hogy a leömlő cső nem pontos szögben érkezett a hengerfej csonkjához, így feszítette a gyűrűt. Mivel amúgy is le kellett szednem a kipufogót így enyhült a feszítés és úgy már sikerült leszedni.
     Reply to this


pocak75 (msg) 116066 June 23, 2017, 6:25 a.m.   reply to: 116065 x
Az egyiknél hasonló volt az lejött a másikat kb 2 órán keresztül basztattam feszegettem fél flakon nyálat fújtam rá és semmi....
attól tartok már hogy inkább a tőcsavar törik el tőben.....
Hogy a picsba tud így összeállni az alu meg az acél mikor nem kis hézag is van :-( az anyát meg a csavart még megérteném.
     Reply to this


kawa550 (msg) 116065 June 22, 2017, 11:55 p.m.   reply to: 116064 x
Nekem utoljára a csavarlazító-gumikalapács segített.
     Reply to this


pocak75 (msg) 116064 June 22, 2017, 9:54 p.m.   x
Urak a leömlő tömítést szerettem volna cserélni, de rögzítő bilincs megszivatott... az anya könnyen le jött viszont a bilincs ugy rá volt/van állva a tőcsavarra hogy embertelen. Az egyik kb két órás vizpumpa fogós mozgatás, feszigetés, sprézés után engedett. De a másikkal megbuktam. Van esetleg valami tipp, volt mar hasonló valakinek? Melegíteni próbáltam de nem segített persze lehet a zsebsárkányom kevés volt..
     Reply to this


fazakas66 (msg) 116063 June 22, 2017, 9:28 p.m.   x
.
     Reply to this


fazakas66 (msg) 116062 June 22, 2017, 9:27 p.m.   x
.
     Reply to this


fazakas66 (msg) 116061 June 22, 2017, 9:26 p.m.   x
Elkezdtem a plexi teszelést a 900 ra .Az eddigiekhez képest két darabból lessz elkészitve a "Karexpista"koprodukció.A mostani állás szerint Givi túra és az mra+ toldó lepipálva.Én mindenképp meosztom a tapasztalatokat,hogy ha valakit majd érdekel.
     Reply to this


kawa550 (msg) 116060 June 22, 2017, 6:28 a.m.   reply to: 116059 x
Magyarországon semmilyen. De Svájcban meg Németországban még az ülés áthúzáshoz is külön engedély kell.
     Reply to this


Tibcsike68 (msg) 116059 June 22, 2017, 12:40 a.m.   reply to: 116056 x
Milyen adminisztratív herce hurca van a kormány cserével? Kell rá külön engedély,vagy vizsga? Ezt nem tudtam.
Amugy ezek a dolgok,mint kormány, ülés vagy szélvédelem, elég szubjektív dolgok. Én például a magam 196 centijével hülyét kapok, ugy örvénylik a szél ,a barátom,aki kiprobálta, azt mondta nem olyan rossz ez: én vagyok kényes. Igaza lehet. Van, amit meg kell szokni, és van amin jó változtatni. De jó az, ha mások megosztják a tapasztalataikat, vagy van mód kipróbálni valamit, mielött egy valog pénzt kidobok esetleg feleslegesen. Én mindenesetre köszönöm a kommenteket!
     Reply to this


Twin850 (msg) 116058 June 21, 2017, 3:46 p.m.   reply to: 116033 x
Köszi, megkeresem őket.
     Reply to this


Levi990 (msg) 116057 June 21, 2017, 2:03 p.m.   reply to: 116055 x
Úgyérzem megint szőrszálhasogatás van. A felsőtest így sem lesz hátrébb drasztikusan. Egy topcase sokkal drasztikusabban beleszól tömegközéppontba. Az meg hogy a háta függőlegesebb megint nem hiszem hogy probléma lenne, nem lobogtatjajobban a szél, vagy nem is értem mire célzol ezzel.
Ahogy a Tibi is írja, nem fél méterről van szó, de Neked is volt.
Ugyanúgy ülök rajta mint a gyári kormánnyal, ha felemelem a karjaimat mintha a kormányt fognám akkor majdnem ugyanugy tartom a kezem mint ahogy a széles kormány van. Nem kell erőltessem semerre magam, nekem fájt a csukjám és a gerincem mellett egy pontban a hátam, a horneten is ugyanez volt a problémám a gyári kormánnyal.

Nekem megérte a 15000et a kormány és így hogy apu megvette rá a variot, megérte volna nekem is az 50000-et.
     Reply to this


csokabi (msg) 116056 June 21, 2017, 1:57 p.m.   reply to: 116054 x
Nekem a jobb csuklómat öli a gyári kormány és marha gusztustalan az a krómozott cső. Csak ezért cserélnék, ha rászánnám magam az adminisztratív hercehurcára. A Levi által említett vario 5-6 centit emel, illetve tol hátra ami már nem elenyésző.
     Reply to this


csokabi (msg) 116055 June 21, 2017, 1:43 p.m.   reply to: 116050 x
Nekem semmi, neked semmi. Viszont nem tudod kinek adsz tanácsot és az illető hogyan motorozik vagy hogyan kezelne egy váratlan szitut amin egy hátrafelé eltolt súlypont csak rontana. Ne arra gondolj, hogy te hogyan motorozol, hanem arra hogy egy kezdő hogyan lobogna a gép után a Glocknerről lefele egy akaratlan gázfröccs következtében! Azonkívül azt írtam, hogy a gyári beállítás nekem a legjobb, nem pedig általánosítva. Arról nem is beszélve, hogy én beleraktam azt az 50000 Ft-nyi eurót annakidején a projektbe és a végén nem éreztem megtérültnek a befektetést.
     Reply to this


lendvai (msg) 116054 June 21, 2017, 1:38 p.m.   reply to: 116049 x
Nekem nem nagyon vándorolt a súlypontom hátrébb, mert a kiemelő csak azért kellett, hogy a laposabb kormányt ellensúlyozza. De a gyári TDM kormány befelé hajló végével az én nyak- és válltájékomnak is problémái voltak hosszú távon. Az alu meg jobban is néz ki, ami az én koromban már szempont is lehet. :-)
     Reply to this


lendvai (msg) 116053 June 21, 2017, 1:36 p.m.   reply to: 116052 x
Akkor lassan kifogy az a tank benzin. :-)
     Reply to this


Flenegen (msg) 116052 June 21, 2017, 1:29 p.m.   reply to: 116051 x
Majd ha akarok! Nem vagyok én rendőr vagy katona hogy parancsra csináljak bármit! Egyébként már többet motoroztam mint 2016-ban
     Reply to this


night-rider (msg) 116051 June 21, 2017, 12:46 p.m.   reply to: 116047 x
akkor most már motorozzál is .))))
     Reply to this


Levi990 (msg) 116050 June 21, 2017, 12:30 p.m.   reply to: 116049 x
Mi a probléma azzal ha vándorol a súlypont hátra? Egyáltalán nem értek azzal egyet hogy a gyárival a legjobb. Szerintem ezzel sokkal könnyebb motorozni vele.
     Reply to this


csokabi (msg) 116049 June 21, 2017, 9:55 a.m.   reply to: 116046 x
A széles kormány jó, pláne, ha a markolatnak nincs az az idióta szöge amitől kikészül a csukló. A baj az, hogy ezek a gyári befogóba ritkán passzolnak úgy, hogy ne verjenek bele a kasztniba. Itt lépnek be a képbe a különböző magasítók, eltolók és vándorol a súlypont egyre csak hátra.
     Reply to this


Tibcsike68 (msg) 116048 June 21, 2017, 3:40 a.m.   reply to: 116041 x
Köszönöm a hozzászólásokat, egyenlőre akkor nem veszek kormányt, de szándékomban van menni Pécs felé, akkor megnézem a Leviét. Ez jo ötlet. Tényleg necces ennyi pénzt kiadni egy talán jó dologra, látatlanba.
     Reply to this


Flenegen (msg) 116047 June 20, 2017, 10:28 p.m.   x
Ma felkerült az új kipufogó a vasra, így eladó a régi. Ki mire akarja: boncolás / tartalék / stb

Pár képet teszek fel, de ha kell van több is.

Az alsó hővégő dìszlemez sértetlen, a dobon több kissebb horpadás , a nagy hővédő karcos. Menetirány szerinti jobb oldal. Tömítés benne, rögzítő bilincs nincs.

Iá: megegyezés szerint.
     Reply to this


Levi990 (msg) 116046 June 20, 2017, 9:52 p.m.   reply to: 116044 x
Én ezzel teljesen nem értek egyet. Szélesebb kormánnyal kevesebb erő kell a bekormányzáshoz, könnyebb vele lassan is menni, a gyárival olyan pont semilyen, nem is dőlsz előre igazán de nem is ülsz egyenesen.
A gyárival is leért a lábtartó meg a szélessel is. A 160as gumit meg se borítom igazán és már peremen van. Meg én féltem lábtartóig dönteni, van egy rumpli vagy úthiba és már leér a középállvány is. Nem akartam eldobni.
     Reply to this


Fido71 (msg) 116045 June 20, 2017, 9:24 p.m.   x
Na, most aztán fel van adva a lecke.... :)))))
     Reply to this


csokabi (msg) 116044 June 20, 2017, 9:11 p.m.   reply to: 116043 x
Az előzőn volt minden ilyen dolog, az újra már nem veszek. Ha sokat túrázol kényelmes tempóban, akkor nagyon jók. Ha viszont van rongyolós köröd, mint nekem, akkor ezek nélkül jobb lehet.
     Reply to this


Flenegen (msg) 116043 June 20, 2017, 8:22 p.m.   reply to: 116042 x
A mostani motorról vetted le a magasítót, vagy az előzőn volt?
     Reply to this


csokabi (msg) 116042 June 20, 2017, 5:27 p.m.   reply to: 116041 x
Nekem volt rajta magasító, ez a vario is meg másik kormány is. Most meg teljesen gyári. A változtatásokkal kényelmesebb lett, de ebben az előredőlős, gyári pozícióban a legjobban irányítható a motor. Nekem.
     Reply to this


Levi990 (msg) 116041 June 20, 2017, 1:35 p.m.   reply to: 116040 x
Nekem fájt a hátam a gyári kormánnyal, igy kapott egy széleset de ezzel alacsonyabb lett, apunak meg hatrebb kellett hozni. Szerintem gyárilag rossz az üléspozició, indokolatlanul előredőlős. Én tennék fe rá átalakítót, de ha a Mecsek felé jársz, nézd meg, az a biztos mielőtt kidsz ~50000-et az átalakításra.
     Reply to this


Tibcsike68 (msg) 116040 June 20, 2017, 7:55 a.m.   reply to: 116039 x
Köszi Levi, én érdeklődtem. kb 670 a gyári szélessége, ez elég szélesnek tűnik, és nem hajlik nagyon vissza. Magasító mindenképp ajánlott hozzá, szerinted? Vagy csak a kényelem miatt kell? Üdv:Tibi
     Reply to this


Levi990 (msg) 116039 June 19, 2017, 7:50 p.m.   reply to: 116028 x
Na tehát egy kép az átalakítóról.

Illetve egy kép hogy melyik kormányt venném én most. Van ehez egy merevítő de én azt leszedtem. A végsúlyt bele lehet szerelni, esztergályossal kell menetet fúrni a végébe, vagy én vettem menetfúrót ,de nagyon óvatosan vele és mielőtt felrakod mert én hiába próbàltam figyelni, mégis ferdén fúrtam.
     Reply to this


KDave (msg) 116038 June 19, 2017, 7:42 p.m.   reply to: 115953 x
Rendben, mindenképpen felkeresem, köszi a segítséget :)
     Reply to this


csanesz (msg) 116037 June 19, 2017, 6:12 p.m.   reply to: 116034 x
Még én sem töltöttem utána, elviekben nem is lesz rá szükség. Még 2 000Km van az olajcseréig.
     Reply to this


csanesz (msg) 116036 June 19, 2017, 6:07 p.m.   reply to: 116032 x
Pedig minden gyári érték szerint történt és gyári alkatrészekkel. Tömítések is cserélve. Nincs ezzel bajom. A 160 Km/ó már úgysem az én világom. Jobb szeretek 120-140 között autópályázni. Országúton 100-110 nekem bőven elég.
Persze ráfoghatnám, hogy nagyon melegben jöttem haza balcsiról, de ez nem lehet ok.
     Reply to this


Robi70 (msg) 116035 June 19, 2017, 1 p.m.   x
Jelentem kész a műszaki vizsga. 2 évre le van a gond róla. NKH, másfél óra és 4360 Ft. Még majdnem a frászt hozták rám. Kopáshatáron van a hátsó gumim. Tanakodtak egy darabig, hogy belefér-e? De aztán átment.
     Reply to this


Robi70 (msg) 116034 June 19, 2017, 10:07 a.m.   reply to: 116031 x
Csatlakozom Kawa mesterhez. 4 éve volt henger felújítás az enyémen. Azóta csak olajat cserélek. Után tölteni 1x sem kellett.
     Reply to this


lendvai (msg) 116033 June 19, 2017, 8:42 a.m.   reply to: 116030 x
Nekem ők csinálták az autóm műanyag elemeit, elégedett voltam velük. Budapest XI. :
http://www.muheg.hu/
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26392