Please log in

Registration Forgot password






Yamaha TDM
Comment
Előző oldal
csanesz (msg) 125570 March 29, 2020, 10:26 a.m.   x
És még én vagyok kemény, mint a kád széle! :)))))))
     Reply to this


Itil900 (msg) 125568 March 28, 2020, 9:16 p.m.   reply to: 125566 x
Gondolom a szerszám nyeleket farpofákkal szorítod, mert más rögzítő elem nem látszik!
Izgi lehet;)))
     Reply to this


Kawakarika (msg) 125567 March 28, 2020, 9 p.m.   reply to: 125564 x
Jól felpakoltál!
Jó kis málhás szamár a TDM!
Balról a nyél,jobbról a kasza.Aztán spuri a 200km-re levő birtokra...:D
     Reply to this


cizi (msg) 125566 March 28, 2020, 4:23 p.m.   reply to: 125564 x

     Reply to this


cizi (msg) 125564 March 28, 2020, 4:21 p.m.   x
Motorozni mentünk!:)
     Reply to this


lendvai (msg) 125563 March 27, 2020, 9:03 p.m.   x
Én sose voltam szófogadó. :-)))
     Reply to this


kawa550 (msg) 125562 March 27, 2020, 7:59 p.m.   x
Biztos ami ziher, a jóidőt kihasználva elmentünk egyet itt a Fertő parton tekeregni a gyerekkel, nem kell aggódni, itt az udvaron felültünk, oszt mentünk Fertőújlakig, ott nézelődtünk volna a madárlesről a puszta közepén, csak hát ott a nemzeti park éppen kiscsoportos tárlatvezetést tartott túristáknak, 2 kocsival 8 fő, ezt nyílván lehet, de te egyedül ne motorozgassá' a vírus miatt ugyebár..... A gyereknek a tavalyi nagy zakó óta ez volt az első motorozás, úgyhogy elég uncsi tötymörgős menés volt, de hát a semminél ez is több. Monnyuk abban már most biztos vagyok, hogy amint ez lejárt 11.-én, azonnal elrendelik újra 2 hétre, és azt is ismételni fogják, szóval idén tavasszal max bevásárolni fogunk motorral, ezt má baszhassuk ahogy mi itten falun mondani szoktuk. Azért az tök érdekes, hogy a Vuhani példa alapján gyakorlatilag a világ teljes gazdasága leáll, a vírus meg már a világ összes országába eljutott, és tized annyi lakossal rendelkező országokban is több a halott mint Kínában. Ügyes kis vírus ez, eljut a világon bárhová, még a Tanganyika tó partjára is afrikába, de se Pekingbe, se Sanghajba nem jutott el. Mondom én, ügyes kis vírus ez.....
     Reply to this


cizi (msg) 125561 March 27, 2020, 6:27 p.m.   reply to: 125558 x
Én is nagyon sajnálom. Gondolom most mindenki szomorú, hogy nem tudja leadni a lottószámokat!:)
     Reply to this


yamaszaki (msg) 125560 March 27, 2020, 5:01 p.m.   reply to: 125559 x
Hát igen.(szeretek háttal is kezdeni:)
Kezd egy kicsit "A Nagy Nemzeti Korona Vírus"lenni az egész,de azért komolyan kell venni mert olyan ez mint a medve!!
Gyulám, ha már unod a banánt te is légy online séf, tanítsd a motorosokat sütni-főzni:)))))))))))))

Egy kis néznivaló ha még nem látta valaki!
https://www.youtube.com/watch?v=mTMgMMmGw6E
     Reply to this


kawa550 (msg) 125559 March 27, 2020, 9:23 a.m.   reply to: 125558 x
Látod Imi, mivel minket már 2 hete bezártak és perpill kinéz 2-3 hónap zárvatartás, így most mégis el tudnék talán én is menni. Erre vazze az összes találkozót fújják le..... De le van xarva, ma még nincs kijárási, gyorsan elmek egyet motorolni míg lehet, de már csak idehaza, mert a határon kedden is csak külön munkáltatói igazolással engedtek ki, már az osztrák taj kártya se volt elég. Nálunk is kis ex tdm buli lett volna a múlt héten a kemény maggal, de végül mi is lemondtunk róla. Az erdő 10m-re van tőlem, pont leszarom a kijárási korlátozást, a sok hülye meg csak tolongjon a piacon egymást taposva. :)))))
     Reply to this


yamaszaki (msg) 125558 March 27, 2020, 8:15 a.m.   reply to: 125557 x
Kitartás Mindenkinek!!!!!!!!!!
Májusban sajnos kicsi az esély,de ha már látjuk az alagút végét akkor megpróbáljuk rendezni a sorokat!!!

Addig virtuálisan találkozzunk itt a fórumon ne hagyjuk "lankadni" az oldalt!
A grafománoktól jöhetnek a beszámolók ,túrákról,túra útvonalak,tapasztalatokról, "új"motorokról(olasz ribancról,bömösökröl, tenerékről,stb) TDM-ekről,és minden egyébről mert most bármilyen téma belefér!

Pl: Mi lett Kucsiék balesetének a vége? (tapasztalat,tanulság)
     Reply to this


csanesz (msg) 125557 March 26, 2020, 8:43 p.m.   x
Ez az év gondolom kilőve...
     Reply to this


csanesz (msg) 125556 March 26, 2020, 8:28 p.m.   x
Na most, akkor most mikor megyünk találkozni?
Vagy mikor motorozunk a találkozón?
Vagy mikor találkozunk motoron???
     Reply to this


csanesz (msg) 125555 March 26, 2020, 8:26 p.m.   x
Na még egy "t".
     Reply to this


csanesz (msg) 125554 March 26, 2020, 8:25 p.m.   x
Megállt az élet it is.
Bakker....
     Reply to this


csanesz (msg) 125553 March 22, 2020, 5:26 p.m.   reply to: 125551 x
Igen, ezt korábban is tapasztaltam már. Már mint a zsírozás hiányát... :)))
     Reply to this


zsotli (msg) 125552 March 22, 2020, 5:04 p.m.   x
Sziasztok! AGV K3 SV bukót használ valaki?
     Reply to this


lendvai (msg) 125551 March 22, 2020, 4:55 p.m.   reply to: 125550 x
Kemény vagy Csanesz, mint a kád széle. :-))))) Givi (vagy más olasz) technikát utólag zsírozni kell, valamiért úgy tűnik a gyárban nem szeretik összemaszatolni a kezüket. :-)))
     Reply to this


csanesz (msg) 125550 March 22, 2020, 4:46 p.m.   x
Ez meg elfáradott…
Természetesen zárt állapotban maradt benne.
     Reply to this


csanesz (msg) 125549 March 22, 2020, 4:38 p.m.   x
..és még 2db kép.
     Reply to this


csanesz (msg) 125548 March 22, 2020, 4:36 p.m.   x
Sisakomért szombaton elugrottam az Eoromotorhoz – maszkot vittem (motorost és orvosit is meg fertőtlenítőt).
A tömítést nem tudták teljesen kicserélni, mert a Nolan bezárt.

Így itthon nekiálltam a hiányosságokat pótolni, meg egyebeket.
Kapott szigetelést is. Alkatrészek kenve. Nyöszörgés megszűnt.
Plexi szellőzés módosítva.
Nagyon passzentosan és határozottan záródik az állrész.
A napszemüveg kicsit még feszes, de a szilikon zsírnak kell kis idő amíg összetörik.
     Reply to this


csanesz (msg) 125547 March 22, 2020, 4:29 p.m.   reply to: 125545 x
Néztem azt is! Jó ára van és kényelmes is. A szélzaj nálam másodlagos. A nagy plexi sokat fog. Bár arra jöttem rá, hogy inkább a kavicsok miatt van.
     Reply to this


night-rider (msg) 125545 March 22, 2020, 12:23 p.m.   reply to: 125544 x
Nem egy süketszoba de funkcionárisan nem rosz..és főleg nem ólom nehéz..nekem a subi c3 mellé van egy n40 szeretem mert simléderes és nem süt a nap a pofámba meg könnyű igaz akkor a legjobb ha már bikiniplexivel használom a mocit
     Reply to this


csanesz (msg) 125544 March 22, 2020, 10:06 a.m.   x
Megtaláltam az ideális bukósityakot:
Mégis csak Nolan lett végül és az N70.

Gyakran használom a sisakot felhajtott állrésszel városban vagy lassabb forgalomnál. De így a homlokomnál lévő szivacs bánta a súlypont miatt.
A hátrahajtós állrészes verziókat kihagytam.
Legyen a legegyszerűbb megoldás.
     Reply to this


csanesz (msg) 125543 March 19, 2020, 10:37 p.m.   reply to: 125542 x
Nekem, hogy egy 7100 -át végig használtam már mondhatom, hogy keményebb, de valamivel pontosabb lett a váltó. Ezt nem eszi, pedig többször is megvolt hajtva autópályán. Hogy váltáskor a csúsztatás mennyiben fog változni nem tudom. Erre leszek kíváncsi.
     Reply to this


lendvai (msg) 125542 March 19, 2020, 1:33 p.m.   reply to: 125541 x
A Motul 7100-al én is tettem egy próbát, de a TDM váltója kicsit reszelőssé vált tőle. Így maradtam a Repsol Sintetico-nál, az pont jó volt a mechanika akkori állapotához. Enni egyiket sem ette.
     Reply to this


csanesz (msg) 125541 March 19, 2020, 11:59 a.m.   reply to: 125540 x
Igen ezért csinálom ezt végig, mert marad a masina. :)
A kuplung kosár kezd fáradni, de még sokat bír. Az óvatos váltásokkal ki lehet tolni az életét - eddig is így váltottam. A gázbowden most le lett cserélve utángyártottra, mert már nincs belőle gyári. A kopott gyárit rendbe fogom rakatni.
A kuplung lemezek enyhe hullámossága nem indokolta a cserét, de ilyen idős korban akárhány km -el mögötte ildomos a csere. Elszíneződés nem volt. Hogy megszűnik a csúszás a már "bejáratott" olajnál azt meglátjuk. Ha gond lesz az EBC feldughatja magának a kuplungjait.
Olaj Motul 7100 10W-40.

Már csak a hátsó betét, kuplung lamellák meg légszűrő, ami utángyártott. Betétből gyárira állok. Boltban ugyanezt a Nissin -t. 12-15 000 -ért vesztegetik. A gyári szet (párban) 10 000 erős magyar forint. Olajszűrő nem vészes árban. A levegőszűrő kicsit ütősebb az utángyártottaknál, de papír szerint 18 000 -ként kellene cserélni kifújkálás nélkül. Ha 12 000 -ként cserélem, akkor is nyugodt maradok. Fura apró smirgli szemcséhez hasonló cucc volt a légszűrő ház falán. Most még volt egy Hiflo Filtro szűrőm. Azt beleraktam, de nem lesz benne sokáig.
500 Km -ig szolidan kell hajtani a gépet a betétek és tárcsák miatt.
Jelenleg nagyon kicsi a csúsztatási intervallum a kuplungkaron. Ez tetszik...
És a többi... és a többi... :)
     Reply to this


lendvai (msg) 125540 March 18, 2020, 7:51 p.m.   reply to: 125539 x
Lassan visszaáll gyári új állapotra a gép (már ha gyári új alkatrészeket használsz hozzá). :-))))
Ennélfogva semmi értelme eladni, hacsak meg nem unod. ;-)
     Reply to this


csanesz (msg) 125539 March 17, 2020, 10:08 p.m.   x
4TX első fékcserén:
Első tárcsák és csavarjai, fékbetétek, karmantyúk - a főfékmunkahengernél is -. Ha már ott van olajcsere, gyári szűrő és azok a fránya kuplung lemezek is cserélve lesznek. No meg a fékfolyadék és akksi csere.

Elvileg holnap kész, ha a karmantyúkat jól számoltam. :)
     Reply to this


Itil900 (msg) 125538 March 17, 2020, 9:13 a.m.   x
Vicces: majd' egy hónapja ott kinlódtam Umykával, az istennek nem akart beindulni. Tegnap ráindítottam, pöcc röff. Viccesek ezek az elektronok...
     Reply to this


Lega (msg) 125537 March 13, 2020, 3:37 p.m.   x
Sziasztok!
900-ashoz van eladó alacsony ülésem.
30/2421456
KM
     Reply to this


Itil900 (msg) 125536 March 12, 2020, 7 a.m.   reply to: 125534 x
Ne is törődj vele! :))
     Reply to this


lendvai (msg) 125535 March 11, 2020, 10:51 p.m.   reply to: 125534 x
:-))))))))))
     Reply to this


csanesz (msg) 125534 March 11, 2020, 8:31 p.m.   x
ezt elbasztam...
...na mindegy.
     Reply to this


csanesz (msg) 125533 March 11, 2020, 8:29 p.m.   x
Má' nem úgy, hogy itt zombik vannak vagy ilyenek...
...rendes élő emberek...
     Reply to this


csanesz (msg) 125532 March 11, 2020, 8:28 p.m.   reply to: 125531 x
Egy biztos, ha TDM -nél maradsz és a 900 -as érvei meggyőztek, itt mindig kapsz segítséget, ha kérdésed van. Ez jó kis csapat. Élőben még jobb! :)
     Reply to this


jarod10293 (msg) 125531 March 11, 2020, 5:38 p.m.   x
Csanesz, nagyon köszönöm.
     Reply to this


csanesz (msg) 125530 March 10, 2020, 8:01 p.m.   reply to: 125521 x
jarod10293!

Asszem elmondhatom magamról, hogy fanatikus 4TX -es vagyok. De vegyél 900 -at.
Nálam megvolt a nagy generál 860 ezerért. Piszok jó lett!
Most első fék nagy generál lesz és kuplung lemez csere csak az anyag 345 ezer.
Karbi, hűtőrendszer és hátsófék korábban megvolt. Így van egy új motorom közel 1,9 millából.
Szal az a 900 -as nem is olyan vészes.

...az én 4TX -et el nem adnám... :)))
     Reply to this


zsotli (msg) 125528 March 9, 2020, 8:23 p.m.   x
Sziasztok! Sajna elég rég jártam erre, de annyi a meló hogy lassan netezni is elfelejtek. Érdeklődnék, hogy 2015 utáni kawasaki versys 1000-et próbált már valaki?
     Reply to this


kawa550 (msg) 125526 March 9, 2020, 7:57 p.m.   reply to: 125524 x
Majd bekerülnek olcsón ide szlovéniából, oszt egyből lesz bennük 40.000. :)))))))))))))
Zsuzsika 2 bakancs mikit fogyasztott el, máig visszasírja őket, az a kedvenc autója. :D Azért a hegesztőm villogott egy darabig, mire ilyen lett.
     Reply to this


gezasz (msg) 125525 March 9, 2020, 7:47 p.m.   reply to: 125523 x
Nem mindenki motorozik évi 17 ezret / ez én lennék/ Ismerek nem egyet aki évi 1 esetleg 2 ezret megy évente
     Reply to this


vasutas (msg) 125524 March 9, 2020, 7:04 p.m.   reply to: 125508 x
2001-es a 4TX-em, 86ezer kilométer van benne, pedig jó pár éve alig használom. Nekem még sohasem volt gondom a karburátorral, igaz két-három hetente beindítom és ha nincs hó, gurulok vele egy keveset. Különösebb problémám nem volt vele, igaz én birtokolom új kora óta. Itt a szlovén oldalon ismerek két 4TX tulajt, 180-200 ezer van a motorokban.
Na és elhagyta a garázst ma a Mazdám! A kaszni kifoltozva, talán sikerült pár évre konzerválni. Jöhet a motor és a hajtás rendbetétele.
Megcsúsztam a felújítással, mert közben befogadtam egy bakancs Micrát is, a bontóból mentettem meg.-:)
     Reply to this


lendvai (msg) 125523 March 9, 2020, 3:50 p.m.   reply to: 125521 x
Jajjaj, kezdődik. :-))) Valamiért a magyar vásárlóközönségnek igénye van arra, hogy hülyének nézzék és az eladók ezt gátlástalanul ki is használják. Na mármost ha valaki elhiszi, hogy egy huszonéves 4TX-ben 34 ezer km van (a Szent 35 ezer km a HaHu alapján :-)) akkor az meg fog enni sok mást is. persze előfordulhat, nagyjából a lottó ötösével vetekedő valószínűségel. :-))) Ha valaki csal azzal, hogy visszatekeri az órát akkor törvényszerű, hogy csalni fog a motor állapotát, ismert hibáit illetően is.
Én a magam részéről azt vallom, hogy minél több km van a hirdetésben annál inkább érdemes lehet a megvételre. Különösen ha tulajdonostól vesz az ember.
Összehasonlításképp: én egy 2005-ös 900-ast adtam el 98 ezer km-el, de a nálam töltött 6 év teljes szervizdokumentációjával és számláival (előtte fórumtárs szervizeltette szervizkönyvvel, első tulajdonosként, így hitelesnek tekintem a km állást). Ha csak megzizzent benne valami azonnal gyári új Yamaha alkatrész került a helyére. Ezekbe beletartoztak olyan alkatrészek is, amiket a tulajdonosok jellemzően vagy egyszer cserélnek a tulajdonviszony alatt, vagy soha (féktárcsák, generátor, ABS hidraulika, bár az egy 2012-es bontott motorból származott). De a többségnek szörnyen hangzik az a 100 ezer km a sok hamvas 30 ezres 900-as között, amik közül volt szerencsém párat megtekinteni kérés alapján: hát gyalázatos állapotúak voltak az én mércémmel. Nos, ha kifog az ember egy magamfajta technoperverz őrültet, aki dédelgetett családtagként tartja majd adja el a motorját az lehet egy jó vétel akár 3VD-ből is. De a magamfajta azért nem gyakori és a piaci ár fölé áraz mert egyrészt nem szorul rá, hogy rögvest elsózza a rejtett hibákkal teli vasát valami balekre, másrészt tudja, hogy ha a vevő értelmes akkor megérti, hogy hosszú távon sokkal olcsóbb lesz neki mint a bizonytalan előéletű 35 ezer km-es csodák. :-)))
     Reply to this


cizi (msg) 125522 March 9, 2020, 2:46 p.m.   reply to: 125521 x
Ha öreg motor és 34e van benne akkor nemcsak az előélete bizonytalan, hanem a jövője is!
Vannak kivételek, de alaposan át kell nézni.
Belelátni nem lehet, de vigyél egy hozzáértőt aki talán kiszűri az esetleges hibákat.
100%-ig senki nem tudja, mert a használtnak mindig megvan a rizikója. Az már a Te döntésed, hogy bevállalod, vagy sem...
     Reply to this


jarod10293 (msg) 125521 March 9, 2020, 1:58 p.m.   x
és 34000km rel ismeretlen előélettel is ajánljátok? Tudom hogy ez hülye kérdés így látatlanból, de tanácstalan vagyok.
     Reply to this


kawa550 (msg) 125520 March 9, 2020, 12:14 p.m.   reply to: 125516 x
A karbikkal elég sok a gond, membrán, O gyűrűk, szívótorok gumik alul felül, belerohadó téli benzin stb. Én úgy 10 éve mozgok Tdm-es körökben, ez alatt vagy 20db 3vd és 4tx lett főtengelyes, 900 egy sem. A 3.fokozat fogaskereke ugyan ez. 4tx letörő km jeladók az első kerékben menetrendszerűen jönnek. Magukat elfosó hátsótelók mindkettőnél. Gatya fényerejű eredeti lámpák az öregben, bemattuló szart sem világító lámpák a 4tx-ben. Ezek közül a 900-nál semmi nincs, annak a legnagyobb problémája egy szivató patron tisztítás bír lenni.
     Reply to this


kawa550 (msg) 125519 March 9, 2020, 12:07 p.m.   reply to: 125517 x
A metz egy szar. :))))))
     Reply to this


jarod10293 (msg) 125518 March 9, 2020, 11:58 a.m.   x
ok, vettem :)
     Reply to this


cizi (msg) 125517 March 9, 2020, 11:55 a.m.   reply to: 125516 x
Nekem nem volt 850-es, de itt vannak sokan akiknek volt és nagyon szerették. Azóta már váltottak 900-ra, vagy más márkára. Ha 3vd-d lenne akkor megértenélek, de így nem. Látod, hogy harman egymástól függetlenül ugyanazt írtuk.
Egyik vélemény sem arról szól, hogy rossz választás lenne a 850-es, de sajnos az idő eljárt felette.persze nincs is jobb egy 900-asnál
Metz.Z6-ossal! Ugye Kawa?:)
     Reply to this


jarod10293 (msg) 125516 March 9, 2020, 10:58 a.m.   x
tudjátok konkretizálni, hogy mire gondoltok, a karburátorral van baj?
     Reply to this


lendvai (msg) 125515 March 9, 2020, 10:39 a.m.   x
Én is 900-ra voksolok. Volt 4TX is. Jó kis motor, de ha nem vagy képzett szervizelő-barkácsoló típus akkor az előttem szólókat megerősítve gyorsan utoléred a költségekkel a 900-at.
     Reply to this


jarod10293 (msg) 125514 March 9, 2020, 10:28 a.m.   x
Kawa550 és Cizi, nagyon köszönöm. Igaz most még jobban belekavarodtam a döntésbe, de így több az infóm, leszűröm őket magamban. Széles utat.
     Reply to this


cizi (msg) 125513 March 9, 2020, 9:56 a.m.   reply to: 125510 x
Persze Tiéd a döntés és azt vedd meg amelyik jobban tetszik. Ha pedig csak a 150-200 árkülömbözetet nézed akkor gondolj arra, hogy azt egy 850-esre simán rá kell dobnod egy-két éven belül márcsak a Kawa által említett okok miatt is.
Ne vedd rábeszélésnek, de nekem legelső szériás 900-as van és csak kopó alkatrészre és benzinre költök.
     Reply to this


kawa550 (msg) 125512 March 9, 2020, 9:16 a.m.   reply to: 125510 x
Azért az tudjad, hogy a 850-ek ülése nem véletlenül állandó átalakítási téma. Gyári állapotban én 200km-t is alig bírtam ki rajta.
     Reply to this


kawa550 (msg) 125511 March 9, 2020, 9:14 a.m.   reply to: 125508 x
Azonos jó műszaki állapotot alapul véve a 4TX-ek különböző évjáratai között semmiféle használati érték különbség nincs, tökmind1 melyik évjáratot választod ha jó állapotú. Sőt, ha jó állapotú, akkor még egy első szériás körlámpás 3VD meg a 4TX közt sincs az optikán kívül jelentős különbség. A 3VD általában kicsit többet fogyaszt, és a kora miatt már nehéz jó állapotú keveset futottat találni, de ez már a 4TX-ekre is igaz, túlnyomó részt azok is már 20 év feletti öreg motorok, amik már csak az évtizedek alatt elöregedett gumi alkatrészek miatt is tudnak problémásak lenni. Ha én most Tdm vásárlásán törném a fejem, a 850 témát simán elengedném, csak 900-ban gondolkodnék. Klasszisokkal jobb fék, van ABS-es, jobb futómű, lényegesen megbízhatóbb és problémamentesebb, kisebb fogyasztású injektoros blokk, még ma is elfogadható külső, és azt még néhány év múlva is jól el lehet majd adni, míg a karbis 850-ek már most is hónapokig várják az új tulajdonost.
     Reply to this


jarod10293 (msg) 125510 March 9, 2020, 9:04 a.m.   reply to: 125509 x
Cizi, igenis meg nemis,.mert az 700.000 és a 1.000.000 közötti különbség nekem jelentős. 900 lenne a legfejlettebb, de azt olvastam, hogy keskenyebb az ülése, ez elrettentett tőle. Az előnyei mellett ez nekem hátrány. Most van kontrét 3db 850es, amivel szemezek, és nem tudom, hogy tényleg számítanak e leírt változtatások annyit.
     Reply to this


cizi (msg) 125509 March 9, 2020, 7:21 a.m.   reply to: 125508 x
Nem rossz döntés a 850-es, ha nagyon ragaszkodsz hozzá, de nem sokat kell hozzátenni és kifoghatsz egy 900-ast is az első évjáratokból.
     Reply to this


jarod10293 (msg) 125508 March 9, 2020, 6:02 a.m.   x
Üdvözlet a Csapatnak. Új tagként segítséget, tanácsot kérnék tőletek. 4TX vasárlás előtt állok, és nehéz dillemával szembesültem. Vegyek e egy 1998, frissités előtti példányt teljws menetfelszereléssel jó áron, vagy tegyek még hozzá és inkább 1999 utánit nézzek. Sokat lehet olvasni a váltó, karburátor módosításról, a benzinpimpáról, tényleg sokat számít? Előre is köszönöm. Z!
     Reply to this


lendvai (msg) 125507 March 8, 2020, 9:47 p.m.   reply to: 125506 x
Az az ő bajuk. ;-))) Én már kinőttem abból, hogy kemény fickót játsszak. :-)))
     Reply to this


kawa550 (msg) 125506 March 8, 2020, 9:03 p.m.   reply to: 125505 x
Mert puha vagy vazzeg. :)))))) Tegnap a Kassai nyílt napon a tanítványok a szívmelengetően szeles 9 fokban mosolyogva csinálták végig a 2 órás bemutató edzést egy szál rövidujjú pólóban vazzeg. Már attól fáztam a 2 pulóverben meg a steppelt mellényben, hogy néztem őket. Ezek meg vigyorogtak vazzeg.
     Reply to this


lendvai (msg) 125505 March 8, 2020, 6:52 p.m.   x
A 2020-as szezont megnyitottam. A végére azért már fázni kezdtem. Rétegek ide, vagy oda, a bőr azért nem szereti a hideget.
     Reply to this


ogabi54 (msg) 125504 March 7, 2020, 11:47 a.m.   x
Szuper!
     Reply to this


Fido71 (msg) 125503 March 6, 2020, 3:16 p.m.   reply to: 125502 x
Nagyon szépen köszönünk mindent!
     Reply to this


yamaszaki (msg) 125502 March 5, 2020, 9:37 p.m.   x
Bővült a résztvevők száma és gyakorlatilag teljesen beteltünk !!

ÜDV MINDENKINEK!!!
A májusi TDM talival kapcsolatban írnék egy pár infót.
Tegnap személyes egyeztetésre elmentünk az asszony társsal Püspökladányba.(sajnos csak négy keréken)
A tulajjal összevetettük a mi listánkat az ő regisztrált foglalásainkkal és minden felmerült kérdést,eltérést,kérést tisztáztunk.Erről a poszt alján írok is egy listát és az azon szereplők visszaigazoltnak tekinthetik a foglalásukat.
Van még három elő foglalásunk amivel lényegében az összes SZABAD HELYET ELFOGLALTUK a kempingben!!Ha még valaki jelentkezne az engem keressen és megpróbálunk még valami szállást kikönyörögni.:)
Az árakkal kapcsolatban még sajnos még mindig nincs végleges döntés de előre láthatólag 6500 Ft fő/éj-nél senkinek nem lesz több a szállás ,amiben benne van az egész idő alatti díjtalan belépő a fürdő komplexumba.
Az étkezéssel kapcsolatban annyit beszéltünk meg,hogy mivel az étterem kapacitása véges az eddigi gyakorlat szerint a reggelik kontinentálisak. A vacsorák úgy lesznek hogy melegen tartó pultból lehet majd választani az ételekből.De mivel ezt csak az idei szezontól próbálják bevezetni ezért ez még sajnos akadályokba ütközhet.
Ha ez nem jön össze akkor majd előre lebeszélt menüvel megoldják.Ez majd ahogy közeledik az időpont addigra teljesen tisztázódik.
A LISTA:
1. Tamás Imre Yamaszaki/Tünde
2. Szücs László Kilos/Ildi
3. Meixner Ferenc Mex/Tünde
4. Bajnóczi István Cizi/Kati
5. Erdei László Endrúz/Szilvi
6. Lendvai Tibor Lendvai/Rita
7. Noszlopy Tamás Fidó/Betti
8. Bori Attila Atti/Csilla
9- Végh-Vőneky László VVLaci/VVGabi
10. Háhn Tamás Tomhahn/Mariann
11. Rezsnyik Róbert Robi70/Magdi
12. Kovács László Laci/Saci
13. Tabajdi Gyula Jobbkormányos/Andi
14. Köböl József Köböl/Adri
15. Riemer Imre Imi/Erzsike
16. Pálmüller Béla PalmBéla
17. Orosz Viktor Vikusz/Bea
18. Tamás Gergő Geri+Anett
19. Takács István Taki+1fő
20. Kis Sándor Sander67
21. Csankó Ványi Norbert Csanesz
22. Rietling Péter TDM Peti
23. Kucselata Ferenc Kucsi és Teca
24. Kovács Pál Szállító+Margó
25. Németi László Gepida+Kata
26. Tógya Zsolt Zsozsó197+Dorka
27. Olajos Gábor ogabi+Judit
28. Gémes Attila Nex(u)+1fő
29.Hegedűs Gábor Hege+Zsuzsa
30.Szaniszló Zoltán Zoli+Niki
31.Váraljai Lajos Lajos+1fő
32.Hambuch Bertalan Berti
33. Somogyi Zoltán Zolikv+Andi
34. Sági Peti +Judit
35.Zsótér Ferenc Kerekfej+Kati
36.Varga Sándor+Lona
37.Nagy Lajos Gázos
38.Gyöngyösi Tamás Angol+Kati
39.Szűcs Attila Suprati+Szilvi
40.Kósa Lóránt Tdm lori+1fő
41.Kiss Dávid kdavid87+1fő

Szóval így vagyunk vissza igazolva!!
Ez csak névsor,az hogy ki kivel és milyen szállás azt gondolom mindenki tudja.
Ha kérdés van nyugodtan zaklassatok.

Zárszó:MIÉRT NEM VAGYUNK MÉG OTT!
     Reply to this


csanesz (msg) 125500 March 1, 2020, 10:59 a.m.   reply to: 125499 x
A Bell -t néztem. Ami tetszett az itthon sajna nincs.
De szerencsére már van jó pár sityak, ami érdekel.
Lesz mit próbálgatni. Csak a kíváncsiság hajt.
     Reply to this


csanesz (msg) 125498 Feb. 29, 2020, 9:56 p.m.   reply to: 125496 x
Mindenképp végigmegyek a kiválasztottakon. Meg van az irány és az elképzelés. Napszemüveg az alap! A kényelem? Az én fejem mindent szétnyom. Cimbora kipróbálta a használt béléssel a bukómat aszonta: úristen... szabadulj meg tőle. ...jó most meg olyan, mintha egy 100Kg -os nő combjai között lenne a fejem.

- Valahogy nem jövök ki jól a női sztorikkal... :)))
     Reply to this


csanesz (msg) 125497 Feb. 29, 2020, 9:47 p.m.   reply to: 125492 x
A HJC RPHA 70 az ott nagyon drága. A Schubiból három féle van: Carbon Pro a Pro és a Basic. Mindháromban van hangszóró és mikrofon. Nemtom miben különbözik a Pro és a Basic az árán kívül (ha csak nem írták el a füles előkészítést). Úgy néztem a Basic relatíve jó áron van itthon is. Az oldal viszont nagyon jó. Sokféle sityak van! :)
Köszi!
     Reply to this


lendvai (msg) 125496 Feb. 29, 2020, 9:16 p.m.   reply to: 125493 x
Ezért mondtam Csanesznek, hogy ne hallgasson senkire. :-) Én pl a Schuberth-el a próbáig jutottam el, aztán többet nem is jöhetett szóba. Egyrészt csúnya az én ízlésemnek. A zárt nem az én fejformámra való. A bélés anyaga meg lehet, hogy funkcionálisan jó, de a látványa, tapintása (Ritával néztük) mindkettőnknek kizáró ok volt. Ja igen, az én mércém szerinti túlárazottsága sem volt szimpatikus, mert cserébe nem szólított meg bennem semmit. Ha meg túlárazott cuccot veszek akkor annak nagyot kell ütnie itt belül. :-))))) Shoei-t még nem próbáltam, sportos design, de ne legyen túl zajos és legyen benne beépített napszemüveg, én innen indítok. :-)))
     Reply to this


csanesz (msg) 125495 Feb. 29, 2020, 9:10 p.m.   reply to: 125494 x
Hupsz. No igen a karcállóságban a Nolannal nem volt gondom. Nagyon kellett akarni, hogy látszódjon rajta a törődés. Még a napellenző is bírja a strapát. Az 6 éve nem volt cserélve. Ezek azok a dolgok, amiket csak drágán lehet megtapasztalni.
     Reply to this


Endruz (msg) 125494 Feb. 29, 2020, 7:53 p.m.   reply to: 125493 x
Zenekarban jó!!! :-)))

Scorpions
     Reply to this


Endruz (msg) 125493 Feb. 29, 2020, 7:51 p.m.   reply to: 125485 x
A Scorpion szerintem felejtsd el nekem sima EXO volt kényelmetlen használhatatlan plexi karcolódik ha belülről a koszos lesz és tisztítani szeretnéd van egy páramentesítő réteg tisztíthatatlan ha megpróbálod be foltosodik közel 15.000 Ft-ért rendeltem hozzá Belgiumból ott volt a legolcsóbb azt gondoltam a gyári plexije volt rossz, de nem a rendelt is ugyan olyan rossz volt egy Lengyelországi túrát bírt ki és kuka azután a sisak is ment a kukába!!! Soha többet Scorpion.

Schubert az igen!!!
     Reply to this


cizi (msg) 125492 Feb. 29, 2020, 7:38 p.m.   reply to: 125491 x
Keress rá, most is nagyon jó árak vannak.
     Reply to this


csanesz (msg) 125490 Feb. 29, 2020, 6:52 p.m.   reply to: 125489 x
Az a helyzet, hogy néztem a Schubert C4 -et is. De az már sokkk.
Olyan 130 000 Ft -ig húztam meg a határt. Se több se jobb nem kell.
Már nem sürgős a csere szal próbálgatni, várni az újabb modellekre lesz időm.

EuroMorornál aranyosak voltak a lányok, pláne az a nagymellű! :) Mondta, hogy amíg bélést cserél próbáljam ki a C4 -et az emeleten. De nem érdekelt, mert nézni akartam, ahogy cseréli a bélésemet. :))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125488 Feb. 28, 2020, 5:49 p.m.   reply to: 125485 x
A bélés csere nem rossz ötlet, majd utánanézek a HJC-nél. Az én R-PHA-m bélése könnyen koszolódik, ha eljön az ideje inkább cserélem benne én is.
     Reply to this




csanesz (msg) 125485 Feb. 28, 2020, 4:50 p.m.   x
Sisak ügyben született döntés. Ami szóba jöhetne az a HJC R-PHA 70, ha zárt lesz. Ha nyitható, akkor az Airih Revolution vagy a Scorpion EXO-TECH TIME OFF. A zárt most valamiért bejönne. A hátrahajtós nyitható meg kiegyensúlyozottabb.
Jelen helyzet az, hogy még marad a régi. Voltam az EuroMotornál és mondták, hogy 10 évet garantálnak a Lexan miatt. Így vettem bele bélést és leadtam szigetelő gumi cserére. Bélés 20 000 (újabb változat) olyan peckesen passzolt mint egy új sityak. Alkatrészek még mindig vannak hozzá. A szigetelés csere 10 000 lesz. Így 30 000 -ból még egy darabig el leszek vele. Amúgy meg jó sityak. :)
     Reply to this


Itil900 (msg) 125484 Feb. 26, 2020, 10:57 p.m.   reply to: 125482 x
Minden héten van szerda, mégsem mondod, hogy melyiken...! Vagy tévednék??? ;))))
     Reply to this


Itil900 (msg) 125483 Feb. 26, 2020, 10:54 p.m.   reply to: 125480 x
Isten éltessen...ha hiszel benne...ha nem, akkor is! ;))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125482 Feb. 26, 2020, 8:32 p.m.   reply to: 125480 x
Jaja, itt mindenki túl van már a születése napján. :-) Az lenne a csoda, ha előtte tudna itt posztolgatni. :-)))))
     Reply to this


PalmBela (msg) 125481 Feb. 26, 2020, 6:46 p.m.   reply to: 125480 x
Csak közelebb egy kicsit a következőhöz... :)
ST-t!
     Reply to this


Endruz (msg) 125480 Feb. 26, 2020, 5:48 p.m.   reply to: 125479 x
Már születésnapon túl... :-)
     Reply to this


Itil900 (msg) 125479 Feb. 25, 2020, 11 p.m.   reply to: 125478 x
Névnap? Születésnap?
     Reply to this


Endruz (msg) 125478 Feb. 25, 2020, 7:34 p.m.   reply to: 125477 x
Köszi Béla!!!
     Reply to this


PalmBela (msg) 125477 Feb. 25, 2020, 8:55 a.m.   reply to: 125475 x
Napot!
Isten éltessen!!!
     Reply to this


lendvai (msg) 125476 Feb. 21, 2020, 6:52 a.m.   reply to: 125475 x
Rád bízom mit kóstolgatunk. :-)))
     Reply to this


Endruz (msg) 125475 Feb. 20, 2020, 6:05 p.m.   reply to: 125463 x
Tibi!

Szilva van, meg meggy is. Esetleg még alma lehet, mind tuti... :-)))
     Reply to this


PalmBela (msg) 125474 Feb. 19, 2020, 7:38 p.m.   x
ST-t!
Hát van olyan Bayor lú, amire fel ülnénk, de egyre inkább úgy tűnik, hogy idén nem lesz csere. Mindegy! Ha idén is sikerül annyit motorúni, mint tavaly, akkor jövőre biztosabb a váltás. Addig meg meglátjuk, mibe bolondulok bele megint.
     Reply to this


lendvai (msg) 125473 Feb. 19, 2020, 7:13 p.m.   reply to: 125472 x
A Bömös nem az én világom. :-)))
     Reply to this


ati5995 (msg) 125472 Feb. 19, 2020, 4:34 p.m.   reply to: 125470 x
A Bömös megóv a "fékcsíkoktól"....
     Reply to this


night-rider (msg) 125471 Feb. 19, 2020, 3:14 p.m.   reply to: 125464 x
király
     Reply to this


lendvai (msg) 125470 Feb. 19, 2020, 12:52 p.m.   reply to: 125469 x
Általában elégedett vagyok a motorjaimmal, ezért nem kell sűrűn cserélgetnem őket. :-)))) A gatyáimat illetően egy-két elkottázott kanyar befolyásolhatja a csereperiódust. :-))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 125469 Feb. 19, 2020, 12:48 p.m.   reply to: 125468 x
Mert te alsógatyát ritkábban váltasz mint Ati motort. :)))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125468 Feb. 19, 2020, 12:27 p.m.   reply to: 125467 x
Mert te oly befolyásolható vagy. :-))) Nekem hiába prédikált, igaz sose voltam szófogadó típus. :-)))))
     Reply to this


ati5995 (msg) 125467 Feb. 19, 2020, 11:03 a.m.   reply to: 125466 x
Háát persze hogy te Gyula....de tudod nálam nem lehet tudni....talán ezt a szezont kihúzza....aztán...jöhet a lottó ötös..XR-900....bejön....
     Reply to this


kawa550 (msg) 125466 Feb. 19, 2020, 8:58 a.m.   reply to: 125464 x
És ki terelgetett a rendes sor4 felé, még ha béjemvé is? Na ki? :))))))))
     Reply to this


cizi (msg) 125465 Feb. 19, 2020, 6:34 a.m.   reply to: 125464 x
A kép láttán megértelek!:)
     Reply to this


ati5995 (msg) 125464 Feb. 19, 2020, 6:32 a.m.   reply to: 125462 x
Ahogy mondod...
     Reply to this


lendvai (msg) 125463 Feb. 18, 2020, 11:12 p.m.   reply to: 125462 x
Ahh, de jó, hogy itt vagy: májusra lehet még abból a szilvóriumból amire múltkor hagytam magam rábeszélni és nem bántam meg? :-)))) Frankón elegem lett a rettenetesebbnél rettenetesebb pálinkákból, egyedül az általunk vitt aszúágyon érlelt törköly és a te szilvóriumod maradt fenn a listán a Bailey's meg a Jagermeister mellett, de azok nem pálinkák ugye :-))((
     Reply to this


Endruz (msg) 125462 Feb. 18, 2020, 10:51 p.m.   reply to: 125461 x
Bármit is választ Béla a BMW jó döntés :-) ugye Imi meg Bori Ati :-))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125461 Feb. 17, 2020, 10:43 p.m.   reply to: 125460 x
Valami azt súgja, hogy Béla is kezd elkényelmesedni és kinézett egy kinemmondjukot. ::))))
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26964