23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21

Please log in

Registration
Forgot password
Oldalkocsis akarok lenni

Jani55 123 25. Dezember 2022 23:16  
Boldog Karácsonyt minden márkatársamnak!
    

Jani55 120 28. Mai 2021 06:36  
Ismét túlvagyunk az aktuális műszaki vizsgán.
Kormányhivatali Vizsgahelyen pár nap kivételével tartották a 30 napos adminisztrációs határidőt.
Adott időpont előtt fél órával ügyfél nem volt, egyből beállítottak a csarnokba. Bejelentkezés, kérelemírás, pénztár. Mire a fizetés megtörtént, a fényképezkedés is elkészült... Vizsgabiztos közölte: minden rendben, mindjárt kiadja a papírokat, elköszönt,
Gyakorlatilag ennyi. Kis adminisztrációs hibát leszámítva, hogy a vizsgaösszeg felét fizettették velem... Újra pénztár. Mire előkerült a pénztárosnő és tudtam fizetni, előkerült egy másik vizsgabiztos, újra fényképezés, majd megállapította: minden rendben... Igen, indexelni kellett... ennyi.
Tulajdonképpen a fél órával előbbi érkezésem is beszámítva 3 óra alatt végeztünk.
    

vkami 119 22. November 2019 13:04  
Nincs mit.
Ez a szentpétervári profinak tűnik.
    

Jani55 118 22. November 2019 07:53   reply to: 117
Köszönöm,
Mindről kiderül, már elkelt, vagy, ha az előző érdeklődő nem viszi, akkor az enyém... olyan konkrét hirdetés is van, hogy majd jövőre, a II. negyedévben... meg olyan is, hogy a kép csak illusztráció, egyébként sérült...
Egy konkrét van valahonnan Kanadából, előreutalás után küldik... meg 130 + az egyéb költségek...
Előbb megérkezik a tovariséktól, fele ennyiért... a tavasszal.
Gondoltam, itthon talán egyszerűbb és 35-50-ből.
    

vkami 117 21. November 2019 16:58  
https://www.ebay.com/itm/Drum-Brake-Wheel-for-a-motorcycle-URAL-19/191559377210?hash=item2c99d4213a:g:PtoAAOSw3ydVnjcR


Illetve sok alkatrésze is van, érdemes körülnézni nála
    


vkami 115 21. November 2019 16:30  
ráfot árul valaki:
http://veteranapro.hu/index.php?page=item&id=14860
    

Jani55 114 21. November 2019 08:00  
URAL komplett kereket keresek megvételre. 19-es, dobfékes, nikkelezett, vagy feketére színezett. (csak ez a típus érdekel)
    

Spapa 113 18. April 2019 11:01  
mzz trophy ok
    

Spapa 112 15. März 2019 13:58  
Kéne! :-)
    

Jani55 111 11. März 2019 19:39  
8
    

Jani55 110 11. März 2019 19:38  
7
    

Jani55 109 11. März 2019 19:38  
6
    

Jani55 108 11. März 2019 19:37  
5
    

Jani55 107 11. März 2019 19:36  
4
    

Jani55 106 11. März 2019 19:36  
3
    

Jani55 104 11. März 2019 19:34  
2
    

Jani55 103 11. März 2019 19:34  
Új ural koncepció Andrew Minakov-tól
    

Jani55 102 10. März 2019 22:24  
A gyári csörlő tudja a 400kg-ot.
    

Spapa 101 24. Februar 2019 02:54  
ff
    

Spapa 100 22. Februar 2019 14:07  
f
    

Spapa 99 21. Februar 2019 13:46  
nn
    

Spapa 98 21. Februar 2019 13:09  
ok
    

Spapa 97 18. Februar 2019 11:04  
oldalkocsi
    

Spapa 96 11. Februar 2019 21:51  
én is
    

Spapa 95 27. Januar 2019 20:49  
f
    

Gábor 63 93 5. Januar 2019 10:22  
.
    

Jani55 92 3. Januar 2019 00:32  
Tessék: https://www.youtube.com/watch?v=imL33-jKubg&feature=share
    

Jani55 91 12. Dezember 2018 16:43  
.
    

KTib962 90 10. Dezember 2018 23:05  

    

bszemethy 89 4. Dezember 2018 10:27  
https://tinyurl.com/sidecar-motorcycle-streetview

:- )
    

Jani55 88 29. November 2018 00:30  
Aki a hangjára is kíváncsi, hallgassa meg: https://vimeo.com/299884118
    


Utalatos 86 10. November 2018 09:07   reply to: 85
Ez így van, de érdeklödő ember vagyok, szeretem az újdonságokat, de mégjobban a nosztalgikus formákat, tárgyakat és szeretek is ezekről beszélgetni, mert alapvetően kiváncsi vagyok szinte mindenre.
Nem gondoltam, hogy ezzel "megzavarom a köreidet".
De igérem ezután csak "női dolgokba" szólok bele. Természetesen semmi sértődés nincs, becsülöm az izlésedet, vonzódásodat, küldetésedet a ritkább járművek iránt.
    

Jani55 85 10. November 2018 08:37   reply to: 84
Szíved joga szkeptikusnak lenni.
Ha simán csak a műszaki adatokból indulok ki, úgymint tömeg, akksikapacitás, motorteljesítmény, akkor az eautókhoz képest jobbnak, használhatóbbnak tűnik.
Kéretik nem megsértődni, de a szavaidból az tisztán látszik, nem te vagy a célközönség, nem neked gyártották... (nem is akarsz te oldalkocsis lenni)
    

Utalatos 84 10. November 2018 07:49   reply to: 83
Ezeket az aksikat hűteni is kell vagy a bordák csak a design része?
Szkeptikus vagyok én azzal a 165km-es hatótávval is. Itt a Balatonfelvidéken szerintem 100 se jönne össze.
A 13 órás (beépített töltős) töltés pedig egyszerűen nevetséges egy életszerű használathoz, valódi túrázáshoz pedig eleve alkalmatlan.
De legalább jó drága lehet:-(((
Nem bántom tovább, de ha lesz ilyened, vagy akár az új benzinesed szívesen megnézném. Az öregeket mindig körüljárom a rendezvényeken, utcán, használat közben már keveset látok.
Zundappok, BMW-k pedig csak veterán találkozókat gazdagítják, pedig azokban szívesen gyönyörködöm.
    


Jani55 82 8. November 2018 19:53   reply to: 81
Azt nem tudhatod, mit hoz a jövő, milyen motorokat fogsz venni 10-20-akárhány év múlva. Ha találkozókon, vagy kirándulások alkalmával, vagy bármi okból találkozunk, felülsz rá, kipróbálod, meg fog változni a véleményed és nagyon meg fogsz lepődni! Majd eldöntöd később, akarsz-e ilyen gépet magadnak.

Megbízhatatlan, korszerűtlen... Nagy tévedésben vagy! Elnyűhetetlen, abszolút megbízható, teljesen kiforrott technika. Nincs mi tönkremenjen rajta/benne, egyszerű, nem szervizigényes, mindenki ért hozzá, ezért kedvelik nagyon. A 2000 utániakon az elődmodell minden kényes pontját átdolgozták, minden japán: karburátorok, stb. Nem olcsó játék, (16e Euro-tól), ennek ellenére kb 1év a várakozás rá. A legújabbak már injektorosak, katalizátorosak, máskülönben nem lennének eladhatóak sem az unióban, sem az usában. (nem tudnak eleget gyártani, hiánycikk) Problémás példányokról, esetekről nem nagyon hallani, még a net világában sem, pedig a rosszhír gyorsan terjed... (egyébként meg, mint minden technikai dolognak, ennek is el szabad romlani, nem örökös semmi sem: egy-két karbantartási hiányosságra, elhanyagoltságra visszavezethető meghibásodásról hallani ezt-azt, mint minden más márka esetében)
    

Utalatos 81 8. November 2018 08:12   reply to: 80
Tudom soha nem lesz ilyenem, nem is venném meg, mert valahogy megbízhatatlannak, korszerűtlennek érzem, különösen a blokkját(lehe nem az, de akkor is dolgoznak a régi reflexek, hogy az oroszoktól csak durva, robosztus, energiapazarló dolgok jönnek), szóval ennek ellenére nagyon tetszik.
Talán mert gyerekkort idéz, pedig már az én gyerekkoromban is más motorokkal jártak, talán mert a motorokrol alkotott képemet testesíti meg, vagy mert azt hiszem ezzel valami más dimenzió jelentene a motorozás, talán mert kb.15 éve néztem egy angol gasztro sorozatot, ahol két idős nő fözött, mindig más helyen és egy oldalkocsis Triumph-al közlekedtek?
Nagyon szép, mert az úton levés érzetét kelti bennem. Persze az oldalkocsit elhagynám, de az sem biztos:-)
A cikkben azért van egy szó, ami csípte a szememet: miért van az, hogy egy újságíró nem tud különbséget tenni "légzsák" és "szélzsák" között, mégha egyes nyelvekben lehet azonos is. Ő magyarul írt, ott egyértelmű, miről van szó.
Persze nem ettől vacak a világ:-)))
    

Jani55 80 7. November 2018 22:51  
Ajánlom figyelmetekbe: http://www.automotor.hu/motor/mult-es-jovo-oldalkocsis-ural-dronnal/
    

KTib962 79 7. November 2018 14:39  
Már megint...
    

tiberius 78 1. November 2018 18:44   reply to: 76
Akkor kétfajta Velorex létezett,mert amit én ismertem,abban egy kb. 50 centis "botkormányt" kellett hirtelen hátrarántani a két ülés között,az volt az önindító. De az első önindítós motor a Tatran S 125 volt 1967-ben, (az ára 7600 Forint) dinaster volt benne,a dinamó és starter szóösszetételből adódik az elnevezés. Ha áramot kapcsolok rá,indít,ha forgatom áramot termel. 2 db 12 voltos akku működtette. (az 1960-as 500-as BMW már tudta ugyanezt)
    

gezasz 77 31. Oktober 2018 12:01  
y
    

varajani 76 30. Oktober 2018 21:08   reply to: 75
A bőregérben is ezt használta a JAWA indítómotor-generátor üzemben.
    

KTib962 75 30. Oktober 2018 09:36   reply to: 70
Ebben a motor-generátor kombiban jók az elvtársak, már a T-55-ös harckocsikon is használták, igaz ott csak indítómotor volt ha jól rémlik.
    

nferro 74 29. Oktober 2018 19:51   reply to: 69
Megoldható. Ha az oldalkocsi is hajtva van, akkor trükköseb, a crova szárat elhajtja, ha azzal akarja az emer rögzítani a kihajtást. Ha szóló a hajtás, az nagyjából de. Leakaszt és gyááá.
    

Itil900 73 29. Oktober 2018 15:40   reply to: 62
Még a drótok is kilátszanak! Speckó beázásmentes orosz kötés???:)))
    

Itil900 72 29. Oktober 2018 15:39   reply to: 62
Jaj jaj
    

Utalatos 71 29. Oktober 2018 09:04   reply to: 70
Jó, igazad van. Azért mégis csak nőből vagyok:-) Legalább azt díjazhattad volna, hogy ennek ellenére mennyire megfogott a látvány és a téma!:-)))
Akkor az a csatlakozás kizárólag a töltést, világítást, akkuk kapcsolatát szolgálja és az oldalkocsinak nincs külön, szinkronizált meghajtása.
Értem.
És mekkora teljesítménye van az e motornak? Meg hatótáv, végsebesség, stb, mert látom a BMW is megcsinálta a saját e motorját?
    

Jani55 70 29. Oktober 2018 08:47   reply to: 69
62-es képet nézd meg jobban, a meghajtó e-motor a hagyományos kardántengelyen keresztül hajtja a hátsó kereket.
Az akksiegységek a hagyományos tank-motor helyén és az oldalkocsi csomagterében.
Töltő, energia-visszatápláló elektronikák hálózatról működik, erős lejtmenetben, féküzemben automatikusan töltő üzemmódba kapcsolnak, ekkor az e-motor generátorként működik.
    

Utalatos 69 29. Oktober 2018 08:09   reply to: 66
Azért a benzines még mindig jobban néz ki. Azt szívesen kipróbálnám, ha oldalkocsi nélküli, szoló változatban is gyártják. Gondolom, nem egyszerűen csak lekapcsolják az oldalkocsit róla.
Hülye vagyok hozzá, de tetszik a kinézete és már arra gondoltam, lányként mekkora királyság lenne egy ilyennel járni:-)
Az oldalkocsist is ki tudnám használni, gyerekmotoroztatásra, ami persze a saját ovisaimmal tilos, illetve olyan felelősség, amit én nem engedek meg magamnak, de több olyan rendezvényen voltam, ahol szinte a legnagyobb sikere az oldalkocsisoknak volt.
Az e-ural szerintem csúf és nem is értem, milyen elven müködik.
Eddig csak olyan elektromos motorokat láttam, amiknél a kerékagyon volt a motor. Ez a láncot hajtja központilag? És az oldalkocsinál? Mert a benzinesnél ugye kardántengellyel viszik át a hajtást?
Azért környezettudatos emberként egy jó elektromos robogóra szívesen beneveznék:-)
Szünetünk van, ezért ne toljatok le, hogy munkaidőben miért fórumozok!
    

Jani55 68 29. Oktober 2018 06:52  
URAL evolúció legújabb tagja: E-URAL
    

Jani55 66 29. Oktober 2018 06:50  
E-URAL
    

Jani55 63 28. Oktober 2018 23:13  
E_URAL
    

Jani55 62 28. Oktober 2018 23:11  
Itt az E-URAL
    

Jani55 61 30. Dezember 2017 20:10  
Délutáni kanyar a Vértesben:
    

Jani55 60 28. November 2017 07:59  
4.00x19 URAL eredeti orosz 4db külső+belső+védőszalag 10 éves, 10ekm-t futott, kompletten eladó. Futófelület kb élete felénél, nem javított, nem volt defektes, egyben 10eFt.
    

Jani55 59 24. November 2017 15:18   reply to: 57
Van egy katalógusom, amiből rendelni tudsz olyan csomitartót, ami nekem van.

https://www.ebay.de/itm/Zubehoerkatalog-URAL-DNEPR-ENFIELD-Origialkatalog-plus-Preisliste-Enfield-/192360594148

Bármikor érkezhetsz, elviheted, nekem már nem kell.
    


Attila85 57 22. November 2017 11:24   reply to: 56
Bocsánat lehet, hogy nem volt egyértelmű...

Jani55 nek volt egy posztja 2016. szeptember 3-án Viktormegyében cimmel.
Azon a képen láttam a motort.
    

Attila85 56 22. November 2017 11:20   reply to: 40
Szia!

Van egy Dnepr MT16 os motorom és pontosan olyan oldalkocsi pótkerekére szerelhető csomagtartót keresek, mint amilyen ezen a képen van.
Tudnál-e tippet adni, hogy hol kaphatnék ilyet. Köszönöm a választ előre is.
Attila Kecskemétről.
mail: csertoatyi@gmail.com
    

Jani55 55 24. Oktober 2017 19:02  
Új modell:
    

Jani55 54 21. Oktober 2017 09:32  
IMZ
    

Jani55 53 21. Oktober 2017 09:29  
75 éves az IMZ (Irbit Motocikle Zavod).
    

Jani55 52 19. April 2017 21:16   reply to: 51
Köszönöm, megtaláltam én is, (két irányból is).
    

varajani 51 19. April 2017 15:52   reply to: 50
Ha már van oldalkocsid, ezt ki ne hagyd!
http://onroad.hu/2017/04/18/oldalkocsis-motorok-versenye-a-bajkal-to-jegen-extrem/
    

dlsatya 50 6. April 2017 11:00  
Dönthető oldalkocsit készítésével foglalkozik itt valaki? Vagy ismertek ilyen személyt?
    

varajani 49 5. April 2017 11:23   reply to: 47
Úgy értettem, hogy az új motor a gyári promóciós videón nagyon szép. A házilag épített összkerékhajtású szerkezet nem szép, de igen hasznos,mert kihúzta a sárból az egész kócerájt!
    

csanyi 48 5. April 2017 08:52  
Ééés itt a nem szép és csak adott helyzetekben hasznos változat is, 2.30 körül látható miképp kell vele menni:): http://www.youtube.com/watch?v=UFK4A2XczlI
    

Jani55 47 5. April 2017 08:37   reply to: 46
"Ez nem olyan szép, de hasznos!" Ne haragudj, de ez így értelmezhetetlen, (minthogy a fordítottja is: nem olyan ronda, de haszontalan!)
Szép, kecses, csinos, vagy ronda, kecstelen, ízlés, megítélés dolga és erősen szubjektív. Hasznos, vagy kevésbé hasznos, esetleg haszontalan, a használó igényei, a használat módja alapján lehet változó, sőt az is lehet, egyáltalán nem használjuk ki a gép biztosította tulajdonságokat, lehetőségeket.
Szerintem mindkettő szép (a maga módján), a hasznossága is alapvetően ugyanaz (miután ugyanarról a gépről, típusról, de újabb és értelemszerűen korszerűbb modellváltozatról van szó).
    

varajani 46 4. April 2017 12:21   reply to: 45
Ez nem olyan szép, de hasznos!
https://www.youtube.com/watch?v=TLr-7nPFQBs
    

Jani55 45 4. April 2017 09:48  
Tessék nézni: https://www.youtube.com/watch?v=fBpdISGeux8
    

Jani55 44 4. April 2017 09:48  
Tessék nézni: https://www.youtube.com/watch?v=fBpdISGeux8
    

Jani55 43 4. April 2017 09:48  
Tessék nézni: https://www.youtube.com/watch?v=fBpdISGeux8
    

Hr.Geiger 42 18. Februar 2017 15:21   reply to: 40
Jól néz ki a fogatod! :-)
Az utóbbi id?szakban " rákattantam" én is az " autózás el?szobájára", talán nem véletlenül, hisz apró gyerekként egy Duna oldalkocsiban szocializálódtam, ami nagyapám T5-ös Pannóniájához volt kapcsolva. Valószín?leg ez lehet az oka ennek a nosztalgikus vonzódásnak a háromkerek?ek felé. Viszont az URAL-t túl drágának tartom, azért akárhonnét is nézzük, ez egy lassan 80 éves m?szaki színvonal, eljárt már felette az id?. ( A BMW 1938 február 18-án mutatta be az R71-es modelljét, amir?l a szovjet elvtársak megkezdték a másolást 1941-ben. ) Nem is értem, hogy az oroszok miért nem követték a fejlesztésekben az etalon BMW-t? Valószín?leg ez is lehet az oka, hogy a hazai piacon alig tudnak már eladni, ha a bolond amerikaiak nem zsongtak volna be a márkáért, akkor már lelakatolhatták volna az irbiti gyárat. :-) Bájos, nosztalgikus a motorozás romantikus id?szakába repít vissza az Ural, de én inkább egy ilyen fogatban gondolkodom..., a szóló motorkerékpár már a garázsban van hozzá. :-)
    

Jani55 41 17. Februar 2017 23:35  
A márka: https://www.youtube.com/watch?v=UUZOzT4F0DI
    

Jani55 40 3. September 2016 22:05  
Viktormegyében
    

Jani55 39 30. August 2016 18:06   reply to: 25
Most visszaolvasva, 4 év és 33ekm után jelezném, semmi probléma, abszolút üzembiztos, nyáron-télen, esõben, bármikor, bárhol indul és megy (hegynek-völgynek, földúton, hóban, sárban,) maximális megelégedésemre.
Az új gumigarnitúrák, 1db új akksin, 2db új gyertyán (olajak+szûrõkön), 3x-i szelephézag ellenõrzésen (egyszeri állításon) kívül hozzányúlni semmihez nem kellett, minden gyári, eredeti.
    

freund 38 29. August 2016 10:50  
Sziasztok!
BMW R1100RT-hez keresek oldalkocsit.
Tud valaki valami infóval szolgálni?
Köszönöm.
    

Jani55 37 25. August 2016 23:00  
Nagyon komoly! https://www.youtube.com/watch?v=oZROv3PMZFo
    

Jani55 36 30. September 2015 21:04  
4.00X19 URAL új, gyári eredeti gumikat keresek megvételre.
Ismét aktuális, megint nem tudok beszerezni.
(Esetleg 4.10x19 is megfelel)
Elõre is köszönöm.
    

Macko 35 4. Februar 2013 10:25   reply to: 34
Én elajándékoztam a Jaffát...
    

Rudo 34 4. Februar 2013 10:03  
Nekem is volt egy 350-es jaffám oldalkocsival szép gyári állapotban,mikor meguntam alig tudtam elsütni 30eft-ért (kb10 éve) most meg látom 300körül beszélgetnek,wazze....
Mostani IZS-em is oldalkocsis volt de hozzám már szólóba jött,rajta a kapcsolódási pontok mindenhol,ha találnék emberi áron hozzá kocsit biztos rámennék a dologra,komoly feeling.
    

qqriq64 33 3. Februar 2013 18:34   reply to: 32
Nagyon jóóóó!
Imádtam az oldalkocsis motoromat.

    

Pampusz 32 3. Februar 2013 18:11  
Oldalkocsi örömei.:))) http://www.youtube.com/watch?v=XwhUGbjfI4Y
    

gazesmas 31 3. Februar 2013 05:57   reply to: 30
Szia. Gumim nincs. Van viszont pár eredeti alkatrésem. Kipufogó, Chopperes lábtartó, új gyári oldalkocsi ülés. Meg a fene tudja micsodák.
    

Jani55 30 2. Februar 2013 20:46  
4.00X19 URAL gyári eredeti gumikat keresek megvételre.
Ha tud valaki valamilyen megoldást, kérem, jelezze.
Köszönöm.
    

varajani 29 7. Juni 2012 22:39   reply to: 28
Nekem is volt egy MZ-m, de nem szerettem meg.
    

gazesmas 28 7. Juni 2012 18:00  
A lényeg inkább az, hogy uralt az vesz aki veterán motor kedvelõ.
Oldalkocsist az, akinek volt, vagy valóban meg akar tanulni motort vezetni. :))))))
    

rosejblee 27 6. Juni 2012 11:00   reply to: 26
Igen ez a lényeg,õ már negyvenöt,és 5-9.Nagy külömbség,az még vasból van.
    

uraltom 26 6. Juni 2012 10:14  
Én 10 éve gyilkolok egy m63-ast,van elõnye is hátránya is,3 éve csak tankolni kellett.Könnyen javítható(kalapács,csavarhúzó,féltégla:))Szerethetõ gép.Nyilván nem vagyunk egyformák,valakinek nem jön be.De ha megállok vele valahol,akkor mindig csodálják.Tiszteletet ébreszt.Ja és 45 éves!
    

varajani 25 6. Juni 2012 09:58   reply to: 23
Hadmérnök barátomnak volt. Nagyon sokat dolgozott rajta, hogy üzembiztos legyen. Nem ajánlotta ezt a modellt.
    

Jani55 24 6. Juni 2012 08:46   reply to: 23
savanyú, nagyon savanyú...
    

rosejblee 23 5. Juni 2012 19:28   reply to: 22
Én kérek elnézést a szar nagyképû válaszod miatt.Akkor nyugodtan vegyél belõle,mert te megteheted,és használd egészséggel.A valós fõtengely,kuplung,váltó,elektromos problémákkal meg ne foglalkozzunk:)De csak halkan jegyezném meg,én már 2005-ben mentem,használtam ilyen(nagyon jó motort)sõt le is foglalóztam,de a jó szerencsém tovább vezérelt.Nem kérek választ,elõre is köszönöm.
    

Jani55 22 5. Juni 2012 16:19   reply to: 21
Tájékozódj! Az új tulajdonosi kör a legnagyobb hangsúlyt a problémás részek "átdolgozására" fektette! Ha valakik, õk tudták/tudják a gyenge pontokat. Minden javítva, ha sorolhatom: már 30kW-os, emelt kompressziójú motor, japán karburátorok, gyertyák, aksi, stb, erõsített fékszerkezet, törekedtek rá, hogy a szigorúbb emissziós követelményeknek is megfeleljen (katalizátor), csendesebb, stb.
Az anyagminõséggel eddig sem volt különösebb probléma.
Trehány munka? Már ez sem igaz!
Sikerüket a piac díjazza, nem tudnak eleget gyártani(!), annak ellenére, hogy 10eEuro, ill. 14.500$ az ára!
Lentebb belinkeltem, ott meg lehet nézni a videokat, hogy mire is alkalmas ez a gépezet! Nem tudom, ezt más kibírná-e?
Biztonságos, erõs szerkezet, maximális megelégedésemre.
"A mai gyártásúak szart sem érnek" neked, mert nem tudsz, vagy nem vagy hajlandó ennyit fizetni érte! (az 5-6 éves példányok is 1.6-1.7MFt -nál kezdõdnek...)
Az Agárdi találkozón egymás mellett a báttyukkal, és két másik teljesen újszerû darab (a fekete tulajával nem tudtam találkozni).
    

rosejblee 21 5. Juni 2012 14:28   reply to: 19
Sajnos ez nem így van,mert a mai gyártásúak már sajnos szart sem érnek a trehány munka végzés,és a pocsék anyag minõség miatt.Nem véletlen volt szinte mind eladó már az 1 éves koruk elõtt.Magam is szemeztem eggyel,de a jó szerencse tovább vitt.Pedig külsõre az embernek igen fáj a foga rá.Még mindig azt mondom,kimész veszel a szájízednek megfelelõt,Lehet az ultra modern 3 személyes,vagy régi vágású, akár érvényes papírok nélkül is,majd P rendszám,és csak a jaszkarizás marad:)
    

Mi legyen 20 5. Juni 2012 13:46  
Most volt itt nálam a Csabi. Saját bevallása szerint kb 5 éve nem frissítette a honlapját,mert nincs ideje rá. Most ládázott be Portugáliába valamint Norvégiába 3 oldalkocsit. Az intruderre készített oldalkocsiról fotó van nálam,de erröl a géprõl nem tudom feltenni.Ahogy lesz rá idõm,felrakom. Az ára 1 millió alatt van levizsgáztatott állapotban. A vizsgáztatás most lesz majd.
    

Jani55 19 5. Juni 2012 08:57  
A Varához kb 2MFt lett volna az oldalkocsi, a szükséges kellékekkel, újonnan. Ezután jött volna az engedélyeztetés, az összeépítés, a vizsga. (és ez az, ami nem megy magyarországon)
Az Ural újonnan 14.500$ Nincs semmi probléma, ezer éves, erõsen túlméretezett gyári konstrukció, mindent kibír!!! (lásd a videokat http://www.ural.cc/index.php?de_index )
    

Mi legyen 18 4. Juni 2012 16:56   reply to: 17
Sok a munkája ezáltal nem igazán internetezik és nem frissül a honlapja,de azért itt látható pár információ. Ha írsz neki akkor hivatkozz a Gyurira az intruderesre.

http://www.veteranmotorcycle.hu/menu_hu.html
    

gazesmas 17 4. Juni 2012 15:06  
Szia, összehoznál vele?
    

Previous page
Felhokep

Member count: 22132
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants