12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Oldalkocsis akarok lenni
Következő oldal

Mi legyen 16 2012. június 4. 12:26  
Egy haverom aki kb 2 hetente látogat meg engemet,készít oldalkocsikat,fõleg nyugatra. Az itteni legutolsó munkája egy 1500-as intruderre készült. Még az én gépemet nézte meg elõtte,h hogyan smint tudja majd összehozni. :))
    

qqriq64 15 2012. június 4. 10:27  
Valamikor Krisztus elõtt, megboldogult ifjúkoromban eladtam a szóló Zündappomat és megvettem az oldalkocsis BMW-t. Elõtte a haverom szintén vett egy oldalkocsis R51-est és elsõ útja a villanyoszlopnak ment. Ebbõl okulva nem akartam Tiszatenyõrõl lábon hazajönni vele merthogy soha nem vezettem oldalkocsist.
Aki meg akarta venni a Zündappot az maszek fuvarozó volt egy fixes IFA-val és úgy beszéltem meg vele hogy eladom neki ha hazahozza a BMW-t az alföldrõl. Így is történt és bizony néhány napba beletellett mire átszoktam az oldalkocsisra.Szokni kell hogy bátran húzd a kormányt nem testtel irányítod. Amúgy nagy élmény az oldalkocsis megvan a maga hangulata.
    

tsanyi 14 2012. június 4. 08:16   Válasz erre: 12
Ha jól emlékszem 2005 óta nehezítették meg vagy inkább tették lehetetlenné az összeépítéseket sõt az egyedi gyártást is, errõl az aki a motoros utánfutókat gyártja tudna mesélni.......igazából szerintem ennek nincs elfogadható oka......valakik vagy pénzt láttak benne vagy csak simán a bürokraták gyõzelme az ész felett.
    

varajani 13 2012. június 3. 21:44   Válasz erre: 12
-Külföldrõl vásárolni egy oldalkocsis Varaderot, majd a saját szóló motorodat eladni?


    

Jani55 12 2012. május 8. 09:00  
Oldalkocsis akartam lenni... Meglévõ HONDA Varaderora szerettem volna (volna, volna) oldalkocsit. Egy évem ment rá...
2012-ben, ezt gyönyörû hazánkban szinte lehetetlen megoldani (vagy, ha lehetséges is, annyiba kerül, hogy egy új oldalkocsis 750-es URAL behozva, forgalomba helyezve is bõven belefér, sõt olcsóbb). De a bizonytalan kimenetelû dologba nem megyek bele...
Nem nagyon értem a Közlekedési Hatóság merevségét, vagy inkább úgy kell mondanom: részükrõl, mintha nem létezne ez a kategória!
Ha valaki esetleg a NKH részérõl itt magyarázatot adna, biztosan szívesen vennénk, többünket érdekelne.
(1994-ben, vettem egy féléves 3102-es Volgát, magam építhettem át dízelre, az enyém volt az elsõ és a mai napig egyetlen az országban, amelyikbe Nissan LD28-as, soros hathengeres D került. Minden szükséges engedélyt megkaptam a Szfehérvári akkori Közlekedési Felügyelettõl. Magam terveztem, építettem össze, vizsgáztattam, egyetlen kikötés volt: a végleges állapotról nyújtsam be a tervet a vizsga napján és 2 hónap alatt fejezzem be, vigyem vizsgára... A vizsga nem volt rendkívüli, simán átment és az átminõsítést is megcsinálták, ha jól emlékezem, az egész hatósági összköltség 10eFt ba belefért...)
    

tsanyi 11 2010. december 5. 13:29  
Hogy lehet P rendszámhoz jutni?...
    

Macko 10 2010. december 5. 05:41   Válasz erre: 9
A P rendszámot azt milyen feltételekkel lehet ma beszerezni és mennyibe kerül? Ha jól tudom, 2010 eleje óta már külföldre is mehetsz vele?

(Amúgy ne felejtsd el, hogy P rendszámmal mindig egy buzi nagy keményfedeles könyvvel rohangálsz, amit elég sûrûn írogatnod is kell.)
    

rosejblee 9 2010. december 4. 20:16  
Dolgozna vele annyit a tököm.Ráépítenék kintrõl bármit ami megtetszik,és vennék egy p rendszámot,oszt nyalják ki a seggedelmem.
    

tsanyi 8 2010. december 4. 13:38   Válasz erre: 7
Csak pár éve(2-3) nem lehet, elõtte nem volt gond ez, csak valami okos kitalálta, hogy csak a gyári jó, persze mert ebbõl nem esett le nekik semmi..:))
    

Macko 7 2010. december 4. 13:30   Válasz erre: 6
Biztos hogy le lehet vizsgáztatni, Ottó Bácsiénak is magyar rendszáma volt!

http://www.onroad.hu/motor/bemutato/17/


    

tsanyi 6 2010. december 4. 09:47   Válasz erre: 5
Jó, hogy ezeket mindenhol le lehet vizsgáztatni csak nálunk nem......szép is a hatalom az érdemtelenek kezében.....azt hiszem, hogy egy XX-et láttam hirdetni tavaly lila színben oldalkocsival......amúgy újonnan ha van gyári összeépítési papír akkor lehet csak utólagos összeépítés tilos ha jól sejtem..
    

Macko 5 2010. december 4. 09:38  
Ottó Bácsi fogata az EML cégtõl származott. Suzukiból ha jól nézem, VX800 átépítésük van, de fotót nem találtam róla.

http://www.emlsidecar.com/starteng.htm


    

tsanyi 4 2010. december 4. 09:26   Válasz erre: 3
Amikor most vizsgáztattam az oldalkocsisomat azt kérdezték elsõre, hogy már benne van-e a forgalmiban mert pár éve tilos MO-n az utólagos összeépítés.....nem tudom ez miért jó pedig új gépen is jól mutatna egy szép oldalkocsi...
    

Larten 3 2009. szeptember 11. 21:31  
Mert korábban megigértem hogy utána nézek,

Cimbi sok régi motor és oldalkocsi gazdája amikor elmondtam a problémádat anyit javasolt,
hogy ny-európábol kell behozni, már 200 eFt körül beszerezhetõ.
Lényeg hogy legyen rendben a papírja.

Õ próbált többször oldalkocsit vizsgáztatni, amihez lellett volna származási igazolás, hogy közúti forglomra tervezték és gyártották.
Az old-timerekre persze nem volt neki.


Ha építeni akarsz, ugyan az a helyzet mint pl. az utánfutóval.
tervrajz, ami lehet tipusterv is az Autó Felügyelettõl,
..vagy egyedi terv egy jogosult tervezõtõl,
midezt engedélyezik, majd építheted de nem te,
hanem aki építhet gépjármûvet.

ezután jöhet az elsõ forgalomba helyezés

Itt magyarországon ez rendkívül körülményes és sokáig tart.
Õ erre azt modta, hogy lehetetlen.

Marad a külföldrõl behozott papírokkal randelkezõ oldalkocsi.

Állítólag már két személyes is létezik

és ha ezek után nem lankadtál, hát sok sikert:

Larten
    

gazesmas 2 2009. július 14. 21:06  
Bocsi, csak azért írok, hogy lássátok kérésem!
    

gazesmas 1 2009. július 14. 17:58  
Szeretnék egy SUZUKI 800 Intruder-e egy oldalkocsit. Van egy cég, Szekszárdon, de elég érdekes, mert nem válaszol semmire. Így szeretnék más infókat begyûjteni az ügyben. Az említett cég honlapján van egy amelyik tetszene, de lhet más hasonló is. A papírozása is érdekel.
A cég: www.prohi.hu a tipus PROHI 2.
Köszi.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők