23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21

Please log in

Registration
Forgot password
TEREPMOTOROSOK BESZÉLGETNEK

manóbácsi 359 6. Juni 2016 15:29  

Sziasztok !
Már több mint 1 éve tettem fel a kérdést !
Megyünk 1 TEREP túrát ?
Legalább 1 hetes ERDÉLY ! 64 Km a pálya !
Profi CROSS is van a szuper enduróhoz !

    

manóbácsi 358 10. April 2015 18:53  

Úgy látom teljesen LEÜLT a terepesek fóruma !
Szervezzek valami TEREP túrát ?

    

manóbácsi 357 21. Dezember 2013 15:11  
Boldogat minden porfelhõsnek !
    

manóbácsi 356 12. November 2013 07:58  

Szia ! jó reggelt !
Ha nincs idõd CSINÁLJ magadnak ! Mondj le valamirõl !

    

BIKE-R 355 5. November 2013 09:34   reply to: 354
Annyi idõm nincs, hogy végig terepen menjek :)
    

manóbácsi 354 5. November 2013 09:18  

De akkor az közúti is ?

    

BIKE-R 353 5. November 2013 09:17   reply to: 352
Ön nyert :)
    

manóbácsi 352 5. November 2013 09:14  

OROSZORSZÁG ?

    

BIKE-R 351 5. November 2013 08:18   reply to: 350
1-et én is szervezek. Nem saját pályán, és kicsit hosszabb, mint 64 km. Ja,és ez se kezdõ :)))) Erdélytõl egy hajszálnyival keletebbre van :DDDD
    

manóbácsi 350 4. November 2013 18:34  

A jövõ évben talán többet beszélünk !
Talán szervezek 1 jó túrát ! Van pályám ! 64 Km hosszú tök magas szintû !! ERDÉLYBEN !


    

BIKE-R 349 4. November 2013 12:29   reply to: 348
Kafa volt :) www.youtube.com/watch?v=KJitKQR-K_E
    

manóbácsi 348 4. November 2013 11:41  

ÉS ! Milyen volt a mai terep?

    

BIKE-R 347 1. November 2013 17:42   reply to: 346
Nem hiszem. Akinek van ideje, az motorozik. Mi is így tettünk ma :)
    

manóbácsi 346 1. November 2013 16:44  

Úgy látom már mindenki téli álmát alussza !
Pedig méh jók a pályák !

    

manóbácsi 345 31. Oktober 2013 11:13  

Terepesek!
Mi van ?
Mindenki át motorozta a nyarat ?
Mi a hír a Magyar Cross életrõl ?

    

manóbácsi 344 23. Dezember 2012 18:41  
http://www.motorozz.hu/img/forum/1201403_1.jpg
    

manóbácsi 343 29. April 2012 19:00  

A topikon be szólni TILOS
    

manóbácsi 342 7. Februar 2012 07:37  

Szervusztok porfelhõ lovagok !
A kaposvári OFF-ROAD motorosok 1 hetes cross,enduró Quad túrát szerveznek ERDÉLYBE !!
Kit érdekel a buli írjon !


    

manóbácsi 341 24. Dezember 2011 07:16  

BOLDOG KARÁCSONYT MINDEN SÁRLOVAGNAK!
    

manóbácsi 340 3. Oktober 2011 07:57  

Szia Zsore !
Hát nem tudom mit mondjak ! A 2 ütemû 500-as LÓERÕGYÁRAK igen csak forgatták
az anyaföldet ! Érdekes volt látni JAMES DOBB és mintha 1 pillanatra feltûnt volna
1 MAIKÓ mellett HANSZ MAIS is ! Sajna többet nem ismertem fel !
NAGYON KÖSZÖNÖM !
Talán júniusban szervezek 1 AMATÕR edzõtábort a saját pályámon ERDÉLYBEN ! !
Majd + írom !!
Pár kép a pályáról !!!! Manó

    

zsore 339 2. Oktober 2011 21:00   reply to: 338
Manóbácsi, fogadd szeretettel! Minden itt van, ami egy férfiembert tûzbe hoz... ;o)

http://mxonline.hu/veteran_nemzetek_krossza_osszefoglalo
    

manóbácsi 338 27. September 2011 07:15  

Mi a frász van?
Mindenki készül a 7 végére?
    

manóbácsi 337 19. September 2011 07:08  

Akkor mi volt a 7 végén ???

    

manóbácsi 336 18. September 2011 12:57  

Akkor START !

    

manóbácsi 335 17. September 2011 07:27  

Teljes gáz
max biztonság !
http://www.youtube.com/watch?v=2aE1wMWg7hk
    

manóbácsi 334 16. September 2011 06:53  

Itt a 7 vége !!
Az edzéseken és a versenyeken mindenkinek SOK SIKERT
FEKVETÖLTS NÉLKÜL !

    

manóbácsi 332 15. September 2011 13:24  

Csak az öreg ujj bütykére kell 1-2 tekerést!
    

Okta 331 15. September 2011 11:51   reply to: 329
Most már valami hasonló dolgot fel kell, hogy eszkábáljak, úgy érzem. :-D
    

Okta 330 15. September 2011 11:49   reply to: 328
Köszi Fõnök, én is valami ilyesmire gondoltam. Csak azért nem voltam benne biztos, mert nekem még nem kezdte ki a kezem a pereme. :-)
    

manóbácsi 329 15. September 2011 11:48  

Ez így igaz !
Az igazi profik RAGTAPASSZAL oldják + !!!!
    

BIKE-R 328 15. September 2011 11:07   reply to: 324
A markolat tövére kell húzni, hogy a markolat pereme ne kezdje ki a kezed.

    

Okta 324 15. September 2011 10:46  
Valaki innen biztos tudja: a "markolatfánk", az mire jó? Meg hova kell tenni. (Gondolom a markolatra, de a belsõ részére?)

    

Okta 323 15. September 2011 09:46   reply to: 322
Köszi, várjuk az infót!
    

manóbácsi 322 15. September 2011 09:39  

Most aztán össze kell szorítani a fogakat !
Délután beszélek vele !
Majd írom mit beszél!!!!!!!!!!!!
    

Okta 321 15. September 2011 09:01  
http://totalbike.hu/hirek/2011/09/14/megserult_a_magyar_bajnok/

A mínusz 130 fok elég durvának hangzik...
    

manóbácsi 320 13. September 2011 09:28  

Sehol 1 porfelhõ lovag??
    

manóbácsi 319 12. September 2011 07:36  

Akkor a 7-en is tréning!
Teljes gáz max bitzonság!
    

manóbácsi 318 11. September 2011 12:57  

Szia !

Lenyûgözõ,hogy uralja a Yamahát! Nem véletlen a 101 gyõzelem !
A kaposvári VB után hol nyert Stefán ,voltam náluk Belgiumban !
Az öreg Everts hívott + !!!!!!!!
Láttam és mentem ezen a pályán !!!!!!!!!!!!!
Ott van a házuktól nem messze ! Õ tréningezett a család barátjával !
Georges Jobe-val ! Csak akkor triál motorokkal mentek !
Életem 1-ik legnagyobb élménye volt! Igazi motoros család!

    

BIKE-R 317 11. September 2011 11:51   reply to: 314
Stefan Everts Training: http://www.youtube.com/watch?v=2ML4hfHT2e0
    

manóbácsi 316 11. September 2011 07:03  

Jó reggelt !
Tud valaki a Balássi Csabiról valami eredményt?
    

manóbácsi 315 10. September 2011 12:53  

KIEGÉSZÍTÉS AZ ELÕZÕHÖZ!
1971 - R. De Coster
1972 - R. De Coster
1973 - R. De Coster
1975 - R. De Coster
1976 - R. De Coster
a GYÕZTES GÉPEK CZ SUZUKI HONDA !!
    

manóbácsi 314 10. September 2011 12:45  


DE EZ SEM SEMMI!
KI LEGALÁBB 10x-ER NYERT VV FUTAMOT!

1. Stefan Everts (belga) 101 gyõzelem (13X 125, 37X 250, 12X 500, 1X 650, 9X MotocrossGP, 29X MX1)
2. Joel Smets (belga) 57X (47X 500, 10X 650)
3. Joel Robert (belga) 50X (50X 250)
4. Antonio Cairoli (olasz) 40X (24X MX2, 16X MX1)
5. Eric Geboers (belga) 39X (18X 125, 5X 250, 16X 500)
6. Mickael Pichon (francia) 38X (1X 125, 24X 250, 3X MotocrossGP, 8X MX1, 2X MX3)
7. Torsten Hallman (svéd) 37X (36X 250, 1X 500)
8. Roger De Coster (belga) 36X (36X 250) EZ NEM STIMMEL !Championships 500cc -
1971-1973, 1975, aZ IGAZ,HOGY 36 GYÕZELME VAN DE NEM 250-BEN HANEM
500-BAN !
9. Yves Demaria (francia) 34X (4X 125, 11X 250, 2X 500, 17X MX3)
10. Heikki Mikkola (finn) 32X (25X 500, 7X 250)
11. Gaston Rahier (belga) 30X (29X 125, 1X250)
12. Paul Friedrichs (német) 28X (27X 500, 1X 250)
13. Georges Jobe (belga) 28X (15X 250, 13X 500)
14. André Malherbe (belga) 28X (27X 500, 1X 250)
15. Alessio Chiodi (olasz) 27X (26X 125, 1X MX2)
16. Dave Strijbos (holland) 27X (26X 125, 1X 250)
17. Jeffrey Smith (brit) 25X (22X 500, 3X 250)
18. Harry Everts (belga) 23X (16X 125, 7X 250)
19. Alessandro Puzar (olasz) 23X (12X 125, 11X 250)
20. Sten Lundin (svéd) 22X (22X 500)
21. Dave Thorpe (brit) 22X (22X 500)
22. Rolf Tibblin (svéd) 22X (22X 500)
23. Hakan Carlqvist (svéd) 20X (14X 500, 6X 250)
24. Sebastien Tortelli (francia) 20X (11X 125, 9X 250)
25. Marnicq Bervoets (belga) 19X (15X 250, 4X 500)
26. Kees Van der Ven (holland) 18X (4X 125, 10X 250, 4X 500)
27. Jacky Martens (belga) 17X (16X 500, 1X 250)
28. Pekka Vehkonen (finn) 17X (12X 250, 5X 125)
29. Andrea Bartolini (olasz) 15X (4X 125, 3X 250, 8X 500)
30. Jean-Michel Bayle (francia) 15X (7X 125, 6X 250, 2X 500)
31. Bil Nilsson (svéd) 15X (15X 500)
32. Tyla Rattray (dél-afrikai) 15X (15X MX2)
33. Donny Schmit (amerikai) 15X (7X 125, 8X 250)
34. Sven Breugelmans (belga) 14X (14X MX3)
35. Sylvain Geboers (belga) 14X (14X 250)
36. Gennyagyij Mojszejev (szovjet) 14X (14X 250)
37. Ben Townley (új-zélandi) 14X (1X 125, 9X MX2, 4X MX1)
38. Marvin Musquin (francia) 14X (14X MX2)
39. Frederic Bolley (francia) 13X (13X 250)
40. Kurt Nicoll (brit) 13X (2X 250, 11X 500)
41. Trampas Parker (amerikai) 13X (6X 125, 5X 250, 2X 500)
42. Michele Rinaldi (olasz) 13X (12X 250, 1X 125)
43. Jacky Vimond (francia) 13X (12X 250, 1X 500)
44. Gerrit Wolsink (holland) 13X (13X 500)
45. David Philippaerts (olasz) 12X (6X MX2, 6X MX1)
46. Bengt Aberg (svéd) 12X (12X 500)
47. Greg Albertijn (dél-afrikai) 12X (4X 125, 8X 250)
48. Bob Moore (amerikai) 12X (11X 125, 1X 250)
49. Joshua Coppins (új-zélandi) 11X (11X MX1)
50. James Dobb (brit) 11X (11X 125)
51. Viktor Arbekov (szovjet) 10X (9X 250, 1X 500)
52. Torleif Hansen (svéd) 10X (10X 250)
53. Ken Roczen (német) 10X (10X MX2)
    

manóbácsi 312 2. April 2011 19:05  

Reméljük + jön rá a vevõ !!
    

KT 311 1. April 2011 10:03  
Van egy eladó AGV krossz sisakom, az eladós topicban vannak képek !
    

manóbácsi 310 28. März 2011 19:52  
Sziasztok !
Gyergyószárhegy és körzete !
Kapnak a srácok vezetõt ki oda valósi !
Én közúton nyomom!
    

Okta 309 28. März 2011 10:08  
Csaxólok :-) hogy de jó volt a monori verseny: Kornél nagyon elment mindenkinek, Bence kétütemmel nyomta, pálya jó volt, idõjárás sem volt gáz, kiskölykeim is élvezték.

Manóbá, köszi a meghívást! Idén nekem sajnos erõsen korlátozottak a lehetõségeim mind anyagi és mind idõ terén. :-( Egy hetes motorozás biztosan nem fér bele...

Amúgy mennyire hard? Mint a Gas-Gas túrák, vagy teljesíthetõ nagyenduróval is, gumi téren mi az ajánlott, stb? Küldj egy e-mailt ide kérlek a részletekrõl, ha van: drbig-club@freemail.hu és megírom a Biges és egyéb fórumra.
    

manóbácsi 308 27. März 2011 12:33  
Sziasztok !
ERDÉLYI HARD TÚRÁHOZ KERESÜNK TÁRSAKAT!
elérhetõség erdely01@citromail.hu
    

manóbácsi 307 25. März 2011 16:55  

Szia OKTATA !
CSAXÓLOK,hogy 6 endurós társakat keres 1 hetes ERDÉLYI
motorozáshoz ! július 18-26 között !
    

Okta 306 25. März 2011 16:35  
Csaxólok hogy Monoron vasárnap MX verseny lesz.

http://sportmotor.hu/motoros_esemenyek//?ei=2094
    

manóbácsi 305 8. März 2011 17:44  

Igenis Vettem, a ADÁST!
    

BIKE-R 304 20. Februar 2011 19:55  
"Tisztelt Motorosok és érdeklõdõk!

Ezúton szeretnénk meghívni a második alkalommal megrendezendõ, az elõzõ alkalommal nagy sikert aratott Monori Off-road Börzére. A börzét a Kawasaki Ivanics egyesülete szervezi.

Helyszín: Monori Motocross Pálya
Idõpont: 2011.03.20. (vasárnap)

Helypénz és belépõ díj: nincs.

A börze célja, hogy típusváltások, évjáratbeli különbségek vagy egyéb ok miatt feleslegessé vált, motorokat,felhalmozódott, elfekvõ alkatrészeket, ruhákat lehessen egymás közt baráti hangulatban csereberélni, a bolti árnál kedvezõbben adni, venni mert ez szezon kezdetén válságos idõszakban ilyen árak mellett különösen hasznos lehet mindenki számára.
Mindenki hozza magával a kis portékáját (lehetõleg felárazva) és máris indulhat az adok-veszek, csere-bere. ( Az árusítandó motorokra, alkatrészekre és egyéb kiegészítõkre semmilyen típusmegkötés vagy egyéb szankció nincsen, mindenki szabadon árusíthat. ) Kereskedõket is szívesen látunk.

Szezon kezdete elõtt általában nagyobb a lehetõség a motorok eladására, cseréjére.

Továbbá nagy elõny, hogy az eladásra kínált használt motorok kipróbálására van lehetõség, ugyanis a versenypálya melletti kis edzõpálya rendelkezésre áll. Így a megvásárolni kívánt motorkerékpárokat „terepen” is ki lehet próbálni díjmentesen. Lehetõség nyílik a motor és a futómû együttes kipróbálására, amire általában nem adódik lehetõség.

Célunk, hogy minél szélesebb körû lehessen a börze, a cross-osok mellett ezért quadosokat és endurosokat, pitbikeosokat, supermotosokat, és veterán motorosokat is nagy szeretettel várunk.

Jó idõ esetén itt lesz a 2011. idény Magyar Motocross Bajnokságának a hivatalos csapatbemutatója, meg lehet hallgatni az idei év csapatainak bemutatkozását illetve megtekinthetõk a csapatok motorjai.

Továbbá Pitbike nyílt nap is lesz, ahol mindenki betekintést nyerhet ebbe a sportágba, az idei bajnokság fõszervezõje pedig készséggel áll rendelkezésre a témával kapcsolatosan.
Akik még nem voltak, a pálya Budapesttõl, mintegy 40 km-re keletre Pest megyében, Monor és Monorierdõ között található. Budapesttõl 30 percen belül elérhetõ a pálya.

A rendezvényre érkezõket kulturált körülmények várják, nagy egybefüggõ körbekerített, gondozott füves terület, angol WC és kéz (és motor) mosási lehetõség, valamint büfé is üzemel.

A pályáról térkép (Google Föld):
http://mx1.hu/2008/12/13/monor...

GPS koordináták:
É: 47fok 19perc 35másodperc (47.3263 fok)
K: 19fok 29perc 11másodperc (19.4864 fok)

Aki GPS-t használ kérem mindenképpen ellenõrizze, hogy az úti cél Monor és Monorierdõ közé essen. Bármilyen további kérdés ezzel kapcsolatban is, írjon vagy hívjon.

Igény esetén utcaszintû „rajzolt” térképet is tudok küldeni.

Motorozni a nagypályán természetesen a börzétõl függetlenül a megszokott feltételekkel és módon lehet.

A börzét követõ vasárnap, tehát 2011.03.27.-én itt lesz az Motocross és Quad bajnokság idén nyitó futama. A tavalyi évben nagy sikerû volt a verseny itt Monoron, a közel száz magyar induló mellett 36 külföldi élversenyzõ tette tiszteletét, igazi nemzetközi hangulatot varázsolva. Idén is hasonló érdeklõdésre számíthatunk, a Magyar profi bajnoki mezõny krémje, és már most több külföldi csapat is jelezte részvételi szándékát. Ide is mindenkit váruk nagyon sok szeretettel.

További infó, kérdés: monorcross@gmail.com
Tel.: 06-209-584-148, Vladár Zoltán"
    

zsore 303 9. Februar 2011 21:34  
Kis magyar valóság! (Vagy inkább hányinger?)

http://mxonline.hu/czuni_ugy_a_jobarat_velemenye
    

manóbácsi 302 9. Januar 2011 17:03  

Úgy látom itt a terepeseknél UBORKA szezon van!
De mikor lesz már poros pálya?
    

manóbácsi 301 27. November 2010 08:36  

Szia Dani UFF !

    

gencsydani 300 26. November 2010 21:32  
Picit talán OFF, de máshol meg még inkább az volna...

Közelgõ szezonjára való tekintettel ismét felhívom a népek figyelmét hogy van egy pár eladó szöges gumim...részletek: http://gumi.autoalkatresz.hu/motorkerekpar-gumi/egyeb_7_6012_00r450_tt-131261
    

manóbácsi 299 24. November 2010 11:29  
Szia Laci!
Ha tudok valamit szólok de nem nagyon hiszem!
Ezek a srácok négyen mennek 1 kocsival szombaton!
Manó
    

Okta 298 24. November 2010 09:47   reply to: 297
Manó, az "események" között ott van a teremcross. Mivel nem jelentkezett senki, hogy jönne és szétdobnánk az útiköltségek, ezért már le is mondtam róla, asszonykám pedig hétvégére betervezett nekem egy kis parkettázást. Viszont most meg jelezték ketten, hogy érdekelné õket a közös leutazás. Én meg nem tudok menni...
Ha esetleg tudsz valakit, aki megy és Budapestrõl vagy Budapesten keresztül, nem érdekelné a két útitárs, akik beszállnak a benzinpénzbe?
Köszi
    

manóbácsi 297 23. November 2010 10:11  

Köszi szépen!
Vannak kik már mennek!
Én sajna nem tudok menni !!
Szia!
    

Okta 296 23. November 2010 09:59  
Ide írom, mert néha napján benéz ide is pár embör: Bp. környékérõl valakit érdekel a hétvégi teremcross rajtam kívül?
    

manóbácsi 295 16. November 2010 09:11  

Sziasztok !
Igen 10-telt terepesek!
Zsolti!
Igen nagy szeretettel köszönöm a Bence videót!!!
Talán még hallunk felõle többet is MAGASABB SZINTEN!!
Karcsi!
Most mindjárt + kérdezem a részleteket!! Azért kösz,hogy
szóltál!!!
Laci!
Utána nézek a bulinak de azért + írhatnád nekem a dátumot
és a helyet!
ÉN IS TUDOK ÁM MONDANI VALAMI FINOMAT!
Az OFFROADDEPO.HU-n van 1 igen faszának mutatkozó program
mit BODNÁR MÓNIVAL szervezek februárra! A Bence mellet vagy
helyett/térd mûtét/ A többszörös ENDURÓ BAJNOK TÓTH LACI
ma tesz pontot Pesten a szövetségi értekezleten erre a
bulira!Ha tudtok segítsetek!
Köszi az infókat Manó/bácsi/


    

Okta 294 16. November 2010 08:37   reply to: 293
Köszi, rendes vagy.

Akik olvasgatják ezt a fórumot, szerintem már találkoztak az igényfelmérésemmel. ;-)

Amúgy megjegyezném, hogy nem is a képzés lenne a "lényeg", hanem elsõsorban egy találkozó 'nagyendurósoknak' egy off-roados pályán. Ha van igény a tréningre, akkor be lehet szervezni a már említett Hessler urat.
    

matador 293 16. November 2010 05:49  
figyelmetekbe ajánlom a Honda Dominátor topikot..... Okta szervezne egy kis motoros-enduros-terep mocis képzést.Persze igény szerint.....
    

zsore 292 15. November 2010 22:14  
Manónak szeretettel :o)

http://www.youtube.com/watch?v=PApCm3urZgs
    

manóbácsi 291 9. November 2010 15:57  

Keresd + !!
Érdemes + hallgatni!
    

zsore 290 7. November 2010 19:09   reply to: 289
Nem láttam. Talán a neten elérhetõ.
    

manóbácsi 289 7. November 2010 19:07  

Szépeket írnak!
De állítólag a VB-re ismét jönnek a 2 ütemûek!
Láttad a Széles útban a KORI nyilatkozatát?
Sajna a honi bajnokságról nevetett!
De hozzátette! De azért MAGYAROK vagyunk!
Szia
    

zsore 288 7. November 2010 15:17  
Egyik kedvenc témám: http://mxonline.hu/2_utem_vs_4_utem_a_teszt
    

manóbácsi 287 3. November 2010 17:33  

Bocs!!!
Köszi az idõpontot!

    

manóbácsi 286 3. November 2010 17:32  
Szia !
De mint látom a konyhában is otthon van!
Mi mást fõzne mint PASZTA RAVIÓLI-t!
A csapat igazgatója + az én HAVEROM!!!
Csak ne lenne ennyire messze!
Sikeresebb lennék a motoros dolgok szervezésében . Erre mérget veszek!
Manó

    

zsore 285 3. November 2010 16:07   reply to: 284
Hogy õk a jövõ az stimmel! Az elsõ verseny idén endurócrossban március 13-14.-én Sóskúton volt, már ami az OB-t illeti.

Más. Ennek a Tony srácnak bejött az élet :o)

http://www.youtube.com/watch?v=R0nrIxAKUNQ&feature=uploademail
    

manóbácsi 284 3. November 2010 08:51  
Szia Zsolt!
Az "öreg" igen jó videót készített!
De képzelj el ezen a pályán 1 fiatal "csikót" !
Mondok 1 nevet:BALÁSI Csabika! Ha már láttad õt menni
akkor szerintem õ lesz Bence stílusú versenyzõ!!!!!!!!!
Mert ugye abban 1-et értünk,hogy õk a jövõ!
Sajnos igen kevesen vannak kiknek a szülei bírják a
"STRAPÁT".
MÁS!
Az ENDURÓS edzõtáborra állítólag/ és miért ne lenne igaz/
20-15 motoros várható. Szeretném kérdezni tudod e mikor
volt itthon idén az elsõ verseny? Nagy könnyedséggel
segítene az idõpont kiválasztásában hogy ne késsünk le a "formába hozással".
Manó
    

zsore 283 2. November 2010 20:13  
Azé' ott van az "öreg" a szeren...Döbbenet az a könnyedség amivel végigmegy Pannonhalmán. Nagyon megtévesztõ. Azt hinné az ember, hogy milyen fika, aztán ha megy egy-két kört fele ilyen tempóban, mindjárt kidõl a liszt :o)
Érdemes megnézni az endurós videóit is, nem pitik azok sem...

http://www.youtube.com/watch?v=m1K0Ffsjj_4&feature=sub


    

manóbácsi 282 1. November 2010 09:18  
Én Haász János /Manó/ vagyok Kaposvárról.
>> 35 éve dolgozom a motorsport MOTO-CROSS szakágában.
>> Van a birtokomban egy 36 Km hosszú profi és amatõr szintû pálya!!!
>> A tavasszal EDZÕTÁBORT szervezek. A tréningek levezetõje SZVOBODA
>> BENCE és Szvoboda Tamás
>> Kérlek ha tudsz segíts a szervezésben!
>> Várom válaszod Manó
És 1 ilyen bulihoz mit szólnátok?
Ez a felkérés BODNÁR MÓNIKÁNAK ment
címe:bodnarmoni@offroaddepo.hu
Õnála lehet jelentkezni a bulira!
    

manóbácsi 281 1. November 2010 09:14  
Sziasztok!
Hát szerénytelenség nélkül mondhatom NAGYON NAGYON tud motorozni a kisgyerek!
És még 1!!Nálam ment elõször életében versenyen!
Õ a következõ generáció!!
    

Macko 280 1. November 2010 08:02   reply to: 279
A leadbõl meg új szót tanulhattunk: "pattináns"! :-D
    

zsore 279 31. Oktober 2010 22:45  
Ebbõl a gyerekbõl még lehet valami. Illetve valaki :o) Úgy legyen!

http://mxonline.hu/kesz_szvoboda_bence_videoja
    

manóbácsi 278 30. Oktober 2010 07:46  
Szia Jó reggelt!
Köszönöm az információt!

    

BIKE-R 277 29. Oktober 2010 18:01  
http://www.terepmotorosok.hu/
    

manóbácsi 276 27. Oktober 2010 16:45  
Mármint ÉN ÖREG?
Talán kicsit koros de nem öreg!Bár az Asszony nem ezt mondja!!!!35 éve dolgozom a moto-crossban!
Volt saját pályán csináltam 1-2 versenyt de az akkori
"hatalomnak"/ Kökényesi/ nem tetszett! IDÉZEM
" Manó nem láttunk jó pár évig most meg elõkerülsz a semmibõl
és olyan díjakat adsz mit a VB sem" Szerintem a versenyzõt
ki a gázt húzza,kockáztat,költi a pénzt stb legalább azzal
10 teljük +,hogy nem 100 forintos köcsögöt és 1 fél csokor
száraz virágot adunk a MB-ágért!
OKTA!
Hát igen abban az idõben mit ÁTKOSNAK mondanak
a SPORTPROPAGANDA adta a CZ-ket! Aztán az elsõ sorozat
KTM motorokat!Ma kinek a szülei nem "tehetõsek" és
+ szállotjai ennek az "ÕRÜLETNEK" sajna lehet tehetsége
1 valaggal nem jut el a pálya széléig sem!
Hát Ennyi !!! Kösz,hogy + hallgattatok!
Az "öreg" Manóbácsi

    

Okta 275 27. Oktober 2010 09:30   reply to: 272
Javíts ki Manóbá, de a világ nagyot változott: régen volt tehetséggondozás, azaz a különbözõ klubokban a tehetséges srácok kaptak lehetõséget. Ma az versenyezhet, akinek van rá pénze... Ezzel nem leszólom az egész mezõnyt (elsõsorban azért nem, mert én sehol nem vagyok hozzájuk), de ha valaki egy magasabb szinten akarja ûzni ezt a sportot, az nagyon sok pénzbe kerül. Ha valaki tényleg jól megy és eredményes akar lenni, az pénzbe kerül. A szponzori pénzek nem fedezik a költségeket, ezért bizony az illetõ családjának kell áldozni erre a sportra. Ha tehetõs a family, akkor nem gond, ha kevésbé, akkor az bizony sok lemondással jár. És lehet sok tehetséges gyerek az országban, de ezek közül nem mindenki engedheti meg magának.
És nem csak ez változott: a mai versenymotorok sokkal szervízigényesebbek, mint a régiek szerintem, azaz a fenntartásuk is többe kerül. Utazni sem olyan olcsó mostanában.

És ugye itt az a probléma, hogy a pénz nem minden esetben párosul a tehetséggel...

A nevek, kiket felsoroltál (és még lehetne folytatni a sort) nem hiszem, hogy akkoriban nagyon gazdagok lettek volna. Mégis ott tudtak lenni a futamokon.

Persze sokáig lehetne még boncolgatni ezt a témát, de ahogy mondják a tények makacs dolgok.

    

Szicsu600 274 27. Oktober 2010 08:56  
Na az öreg továbbra sem egyszerû, de ezt eddig is tudtam.:D
Hihetetlen a stílusa.:))De a lényeg, hogy képben van s ennyi év után ez tisztelendõ.
    

manóbácsi 273 27. Oktober 2010 08:37  


Alig tették le a motorizáció alapjait a XIX. századvég nagy feltalálói és kerültek piacra a kétkerekû motoros járgányok elsõ példányai, a játékos ember már is versenyezni akart vele.Még ebben a században megrendezték a világ elsõ motorkerékpár versenyét és mind össze két évvel késõbb Magyarországon is felbõgtek a versenymotorok. Egy csodálatos új sportág indult el világhódító útjára.

Ennek a modern technikai sportnak egyik késõbb kialakult, fiatal szakága a motocross és annak ellenére, hogy fiatal, eredete mégis a legendák homályába vész. Mi azonban azt a verziót fogadjuk el, miszerint a kezdeteket az jelentette, hogy a háború elõtti idõkben az unatkozó angol katonák a laktanyákban motorokkal bravúroskodtak,minden féle akadályo- kon átmotoroztak, kipróbálva gödröket, dombokat, mitöbb még a lépcsõházat is. A kitünõ szórakozást még izgalmasabbá tette a versengés és némi szabályalkotás után már kész is volt az új sportág: a motocross.A szigetországban hamarosan kialakult a versenyrendszere, mely eltejedt Európában, majd az egész világon.

1947-ben kiírásra kerül a Motocross des Nations, tiz évvel késõbb az egyéni világbajnokság a fél litereseknél, 1962-ben a 250, ill. 75-ben a 125-ös géposztályban is. A motocross szabályai a kezdetek óta alig változtak.A pálya hossza általában 1500-2500 begin_of_the_skype_highlighting 1500-2500 end_of_the_skype_highlighting m. hosszú, min. 6 m. széles, teljesen zárt, önmagába visszatérõ,természetes és mesterséges akadályokkal kiépített körpálya.Fontos eleme a rajtegyenes,mely min.85, max.125 m hosszú, beépített, 40 versenyzõ egysorból történõ indítására alkalmas rajtgéppel. A közönségsiker nagyban függ a pálya területének jó kiválasztásától, a nyomvonal kijelölésétõl, mert jó esetben a látványos, izgalmas küzdelmek az egész pályán jó láthatóak. A szabályoknak megfelelõen a pálya vezetésének, akadályok,fordulók kialakításának a versenyzõk biztonsága érdekében olyannak kell lennie,hogy az átlagsebesség az 55 km/ órát ne haladja meg. Két akadály (ugrató) között min. 30 m. távolságnak kell lenni, a cél elõtti szakaszon már akadály nem lehet. Az a versenyzõ, aki a futam közban elhagyja, vagy levágja a pályát, kiesett a versenybõl. Ugyan ez vonatkozik arra is, aki szándékosan akadályozza, feltartja versenyzõtársait. Az elsõként célba érkezõ versenyzõ a futam gyõztese, az õt követõk befutási sorredjük szerint a helyezettek és ennek megfelelõ helyezési pontot kapnak. A versenyek két futamosak és a helyezési pontok összesítése alapján hirdetnek versenyeredményt. Világszerte igen sok kategóriában bónyolítják le ezt a versenyágat (50, 65, 85, 125, 250, és 500 ) valamennyit csak szólóban, de világbajnokságot csak 125, 250 és 500- ban, ill. oldalkocsis géposztályban.

Miután a motocross -amellett hogy a bátorság és ügyesség sportja- igen veszélyes is. Gyakoriak a bukások, balesetek, ezért számos elõírás szabályozza a versenymotor felszerelését, a versenyzõ öltözékét. A motor sárvédõinek hossza, a lábtartó szerkezeti kivitele, a kuplung és fékkar kialakítása, a rajtszámtábla elhelyezése ugyanúg szabályozott, mint a csizma, speciális nadrág és mez, bukósisak, szemüveg és kesztyû viselése.

A versenyzõ a verseny során nem részesülhet idegen segítségbe, szerelõjének, stábjának közremûködését csak az erre kijelölt pálya melletti külsõ depóban veheti igénybe. Magyarországon a bajnokságokban és díjversenyeken az 50, 65, 85,125, 250 ccm.- es gépek vesznek részt. ( a 250 ccm. géposztály un. open, itt indulnak megkülönböztetés nélkül az ennél nagyobb hengerürtartamú gépek is.) A hazai versenyrendszerben bárki részt vehet,aki MAMS ( Magyar Motorsport Szövetség ) versenyzõi licencével rendelkezik. A versenyrendszer három lépcsõben zajlik, az élsport, utánpótlás sport és tömegsport szintjén. A II.osztályú bajnokság legjobbjainak kötelezõ a felkerülés az élcsoportba, a III.osztály számára nincs ilyen elõírás. A gyerek kategóriákban már akár 5 éves kortól, a felnõtt géposztályokban 125 ?ben 14, a 250 ccm.-ben 15 éves kortól lehet indulni.Sportorvosi alkalmasság és szülõi hozzájárulás természetesen szükséges.

Hazánkban napjainkban a motocross népszerûsége a legszebb idõket idézi, 60 szakosztályban 420 licences versenyzõ ûzi ezt a szép és igen költséges sportot.De igen hosszú és olykor válságos idõszakokat is át kellett ehez a sportágnak vészelni. A magyarországi motocross kezdetét az egyes források más-más évszámhoz kötik. Kökényesi könyvében Sztankovics Sándor szakértõ táblázata 58-ban hozza az elsõ motocross bajnoki eredményeket, Rózsa György neves sportújságíró 1964-ben kiadott könyvében viszont 1957-es év motocross bajnokságának eredményeit ismerteti. Figyelmet érdemel azonban az az adat is, hogy 1955- ben terepgyorsasági versennyel bõvült a magyar motorsport és ki is írták a négy fordulós bajnokságot, melynek lebónyolítása lényegében megegyezett az akkor már Európa- szerte ismert motocrossal. A szakág gyors fejlõdését jellemzi, hogy cross versenyzõink már 1958-ban külföldön is rajthoz álltak. Az erõsen Budapest bázisú motorsport vidéken is fejlõdésnek indult, hiszen a motocross mûvelésére viszonylag köny- nyen lehetett pályát építeni. Már 1960-ban megtört a fõvárosi hegemónia, hiszen Máté és Harangvölgyi mellett a vidék is bajnoki címeket szerzett a szabolcsi Nemes és a vásárhelyi Técsy Sándor személyében. Felejthetetlen nagy versenyzõk tették népszerûvé a motocrosst a nézõk, sportrajongók tízerei számára, de az évtized elsõ felének izgalmas párhar- cát a sokszoros bajnok Máté Sándor és a trónkövetelõ Técsy összecsapásai jelentették. Király kategóriában 1965- ben megtört a jég, melyrõl a 66-ban kiadott "MHS Bajnokok" címû könyv igy ír: Az év nagy eredménye a hódmezõvásárhelyi Técsy Sándor nevéhez fûzõdik,aki megtörte az 1958 óta veretlen bajnok Máté Sándor (Újpesti Dózsa) gyõzelmi sorozatát. Ezzel együtt mi sem bizonyitjajobban Máté sportemberi nagyságát mint az, hogy a következõ két évben képes volt visszaszerezni az elvesztett koronát. De már Técsy mögött is felnõtt az új közönség kedvenc, az év 250-es bajnoka, az ajkai Simon Ferenc. A hihetetlen fizikummal és akaraterõvel megáldott fiút az elsõk között jelõlték a crossvilágbajnokságra. A lengyelországi bemutatkozáson nem volt szerencsé je géphiba miatt, Moszkvában rendezett VB. futamon 18.helyezett, a németországi Apoldában 17. lett és a Klagenfurtban tartott VB.futamban a 12. helyen fejezte be 1965-ben világbajnoki szereplését.

A következõ évtized Simon és Mohácsi Jenõ meghatározó szerepével folytatódott, majd jelentkeztek a késõbbi bajnokok, egy- egy kivételes tehetség,mint pl. Kiss László, Czuni László, Nátó János, Závodni István.1976-ra azonban a sportág átélte elsõ nagy válságát, megszünt az addig biztonságot nyújtó támogatási sruktúra,neves klubok szüntek meg és sok helyen szélnek eresztették a versenyzõket. A 70-es évek végére azonban feltünnek azok az új tehetségek,akik a következõ évtized meghatározó szereplõi lesznek, Németh Kornél, Borka János,Halász László, Gyurászik és a többiek. A sportág kiheverte a nehézségeket, cégek és vállalatok álltak a sportklubok mögé, jelentõs támogatásokat biztosítva. A szakágnak elsõ alkalommal áll az élére igazán hozzáértõ sportember,az 77 és 78- évi 500-as motocross bajnok Kökényesi György személyében,aki nagy lendülettel építi a versenyrendszert és a válogatott csapatot. Szerencsés körülmény, hogy erre az idõszakra esett egy jelentõs interkontinentális versenysorozat megerõsödése, a BBK, az un.Béke és Barátság Motocross Kupa,mely 7 ország részvételével bónyolódott. A számos világbajnokságot nyert CZ crossmotorok jelentõs szerepet bíztosítottak a keleti tömb versenyzõinek a VB.- ken és sorozatban nyerték is a versenyeket. A VB.menõk csúcsformában tartásához és egy erõs második vonal kialakításához szükség volt egy olyan versenysorozatra, mely felért egy VB-találkozó szintjével. A háromszoros világbajnok Mojszejev ugyanúgy rajthoz állt itt, mint a bronzérmes Rangelov, ill. Khudjakov, vagy Kuntz. Volt tehát lehetõség a nemzetközi szintû felzárkózásra. Ehhez még hozzá vehetjük, hogy erre az idõszakra esett a két legjobb magyar crossozó csúcsteljesítménye. Németh Kornél és Gyurászik László képes volt arra, hogy méltó ellenfelei legyenek a nemzetközi élvonal elején motorozó csehszlovák és szovjet versenyzõknek. Idõközben kialakult a legfiatalabb korosztályból egy tehetséges utánpótlás gárda és 1982-ben kiírásra kerülhetett a 125-ös géposztály bajnoksága is.

Beköszöntött a magyar motocross sport egyik legsikeresebb korszaka. Az 1982-es BBK sorozaton Gyurászik megnyerte a német és szovjet, Németh Kornél a romániai versenyt. Késõbbi VB. szereplésüket ugyan nem kísérte különösebb szerencse, de a 84-es BBK.-ra keményen felkészült a csapat és lengyelországban fölényes kettõs gyõzelmet arattak, majd további futamgyõzelmekkel, nehéz küzdelmek árán megnyeri a magyar gárda a 84- évi csapatversenyt és Németh Kornél diadalmaskodik egyéniben is. Sajnos, nemsokkal ezt követõen a két kivételes crossbajnok visszavonul.Közben a 125-ös géposztályban az évek során egy csendes kitartó versenyzõ gyûjti a bajnoki babérokat, a vásárhelyi Horváth Pál, összesen hetet.

Az évtized végén ismét két meghatározó, kivételes tehetség tartja lázban a szurkolókat, Kamrás Károly és Balogi Zoltán. Melletük feltûnt újabb tehetséges gárda ellenére sajnos ismét mélypont következik a szakág történetében. Belsõ vitáktól, marakodásoktól hangosak a depók, soha nem tapassztalt gyûlölködés osztja meg a versenyzõket, szakvezetõket. A sajtó csak a szakág botrányairól ir és végül a 90- es évek elején bekövetkezik a szakadás. A távozó kemény mag az MMSz keretein belöl alakit szakágat és beindítja az ún. amatör versenyrendszert. Az idõközben történt politikai rendszerváltás csak súlyosbítja a sport helyzetét, már azok a cégek is megszünnek, akik eddig némi hátteret jelenthettek a kluboknak. Igy nem maradt más lehetõség, minthogy a versenyzõk maguk, ill. családjuk vállalja fel a versenyzés anyagi terheit. Mégis, furcsa módon egy néhány kivételes motocross ünnepnek örvendhet a hazai motorsport kedvelõ publikum; a kaposvári Surján RT. jóvoltából zsinórban négy világbajnoki futamra is sor kerül Cserénfán. Ennek ellenére a szakágban a romló folyamat nem áll meg, egyre több versenyzõ követi a távozókat, a MAMS-ban vészesen lecsökken a bajnoki és díjversenyek száma. A konfliktus az egykor sikeres szakágvezetõ körül csúcsosodik ki, aki 1995 õszén lemond. A szakág romokban hever, eladósodva, mindössze 17 klubbal és alig 50 licences versenyzõvel vág neki az 96-os szezonnak. Új szakágvezetõnek Czuczi Gyõzõt választják meg, aki 1960-tól maga is crossozott néhány évig, majd késõbb a Szakági Bizottságban ténykedett és valamennyi hazai EB. és VB. futam technikai igazgatója volt. Az adósság állomány felszámolásával, stabil versenyrendszer kiépítésével és az utánpótlás bázis létrehozásával kezdi el a munkát és létre jön az, ami akkor a legfontosabb dolognak tünt: a szakágbelsõ békéje.

Ha lassan is, de a fejlödés megindult, egyre több klub vállalkozott versenyrendezésre, rendben folyt a bajnokság. De ebben az idõben még egy veszteség érte a szakágat, itthon megszünt az új és a világban oly népszerû versenyforma, a supercross. Közben az élsportban ismét sikeres neveket ismerhetett meg a cross kedvelõ közönség, többek között Grillmayer Gábor, Tóth Ádám, Soóky László, Iváfi Kornél, Hujber Péter mellett felragyogott egy új csillag: ifj. Németh Kornél neve. Ma élversenyzõink már szinte minden jelentõs kontinentális versenyen rajthoz állnak, EB.-n, Európa Kupán és nincs olyan év, hogy a magyar csapat ne állna ott a Motocross des National rajtjánál. Németh Kornél pedig sikeresen járja kivételes útját, megszerezte hazánk számára az elsõ motocross EB. érmet és VB. pontokat. Az utánpótlásra fordított figyelem is meghozta elsõ eredményeit, az alig 10 fõt számláló gárda néhány év alatt több mint 80 fõre emelkedett és kiváló szakemberek, edzõk tevé- kenysége igazán kivételes tehetségeket hozott felszinre. Soha sem szünetelt az a törekvés, hogy a motocross sport megosztottsága megszünjön, és újra együtt meneteljen a gárda. Sok sikertelen egyeztetés, tágyalás után, évek multán mégis eljött az idõ, amikor a motocrossozók nagy családja egymásra talált. 2000.ápr. 30. -án létre jött az a verseny Kõszárhegyen, amely az egyesülést jelentette és azóta is békében és zavartalanul mûködik az amatör gárda versenyrendszere, a III.osztályú bajnokság. Ma már 60 egyesület, 24 versenypálya, több, mint 400 aktív versenyzõ bizonyítja a szakág életképességét és ad hitet ahoz,hogy eredményes jövõ, számtalan jelentõs siker elõtt áll a magyar motocross sport...
    

manóbácsi 272 27. Oktober 2010 08:35  
Sziasztok Jó reggelt!
Az biztos,hogy a pénz is sokat dominál a sportban mint
minden hol!
DE!
Sajnos a DEPÓ világán /mármint az MX kategóriákban/
nem érzékelhetõ!Én különbözõ okok miatt nagyon régen voltam
MB futamon!!Most mentem el a SZvobodáék és a Balásiék
+ hívására Kõszárhegyre! Nos A több milliós lakókocsikon és az elõsátrakon kívül SEMMI NEM VÁLTOZOTT! Csak a minõség és a versenyzõk létszáma! De ezek RADIKÁLISAN NEGATÍV irányba!
Ti biztosan jobban ismeritek a mai élmezõny mint én!
De fogadni mernék Ti sem tudtok mondani 5 versenyzõt kik együtt 1 kategóriában mennek és az 5 közül bárki nyerhet!
Kis visszatekintés! Czuni,Borka,Németh,Vesztergom,Nátó,
Kökényesi,Závodny,Mohácsi,Gyurászik,Somogyi,Bányai!
Nos ha + hívásos verseny volt közülük BÁRKI nyerhetett!


Talán ha sikerül még összehoznom 1 igazi pályát akkor
személyesen is + ismerhetjük 1 mást!
Manó
    

BIKE-R 268 26. Oktober 2010 21:48   reply to: 267
Na, ez a kép már sokkal jobban tetszik :)

Tudod, van az a mondás: "kis pénz, kis foci". Lehet, hogy ez a motocrossra is igaz?

Én bízom benne, hogy a srácok a cseh bajnokságban is megállják majd a helyüket.
    

manóbácsi 267 26. Oktober 2010 21:00  
Sziasztok Jó estét!
Szerinted az a mezõny hol közel 20 év motorozás után
/mi legalább 38-40 évet jelent/elsõ tud lenni egy
nagy múlttal rendelkezõ versenyzõ az ERÕS ??
Szerintem NEM!Mindezzel nem szeretném Grill képességeit
és az elkötelezettségét kétségbe vonni.Sajnos itt tart a
motorsport kis hazánkban!!!A Szvoboda és a Kornél jövõre
a cseh bajnokságban is fog menni ott erõsebb lesz a
mezõny! Itthon õk a legjobbak ott hol lesznek?
Ti közelebb vagytok a "LEGENDÁHOZ" Szabó II Lászlóhoz
kérdezzétek + õt mi a véleménye.
Azért örülök,hogy kis vitát,vélemény cserét tudtunk
erre az oldalra tenni.Ez a fotó jó lesz?

    

BIKE-R 266 26. Oktober 2010 18:50   reply to: 263
Manóbácsi,

Lehet, hogy sokat tettél a magyar motorsport asztalára (bár nyoma nem maradt az "elektronikus médiában"), ennek ellenére kicsit szerényebben kellene elõadni.

Nem biztos, hogy az a legjobb reklám az általad szervezett edzõtábornak, hogy egy nagy nullának titulálod azokat, akiket elvársz oda.

Végül, de nem utolsó sorban a sokak által emlegetett fotó. Bizony, cserélni kellene. Ha hiteles is akarsz maradni, akkor kb. ilyenre:
    

Norbu 265 26. Oktober 2010 18:13   reply to: 264
Így van és sokan ismerik eme mûvésznéven...
    

Macko 264 26. Oktober 2010 17:44   reply to: 263
Nem névtelen, úgy hívják: Bike-R... :-)
    

manóbácsi 263 26. Oktober 2010 15:48  

Figyelj NÉVTELEN motoros társam!
Én nem alázok + senkit!
Viszont a véleményemet elmondom mindenkirõl!
Legyen az BÁR KI!!!!
Én már le tettem a MAGYAR MOTORSPORT asztalára annyit,
hogy ezt bátran tehetem. Aztán + mindenki gondoljon azt mit
akar!Sajnos ma a motorsport nem arról szól mirõl szólnia
kellene!Régen is voltak a depóban hangos kijelentések
gyûlölködések és még mondhatnék számos olyan dogot mi még
ma is ott vannak!

    

BIKE-R 262 26. Oktober 2010 08:46   reply to: 261
Komolyan nem érted? Az baj :(

Olvasd végig az itteni hozzászólásaidat, kikrõl és hogyan nyilatkozol...
    

manóbácsi 261 26. Oktober 2010 08:18  
Szia Laci!
Mi 1988 ban fejeztük be a Kornéllal a VB-zést!
Grill a következõ évben ment Sverepecen!
Nos ennek 22 éve/sajna/!!!!
Tehát TINI már nem lehet Gábor!
A KING választáson igen szép számmal voltak.
Csak azon csodálkozom,hogy szerveztünk a Szvobodával 1 igen
frankó programot és arra nem jelentkezett szinte SENKI!!
Te érted ezt?
Mert én NEM
Szia Manó

    

Okta 260 25. Oktober 2010 13:37   reply to: 259
Találtam róla egy újabbat:
http://bikeadviceusa.com/wp-content/uploads/2010/07/Ducati-and-Tom-Cruise.jpg

:-DDD
    

Ispan 259 25. Oktober 2010 13:33  
Manóbácsi!
Csinálj már valami új képet magadról!!!
Ez már uncsi egy kicsit.:-))))
Nemsokára megyek Kaposvárra,majd viszem az aparátot:-)))
    

Okta 258 25. Oktober 2010 13:32   reply to: 257
Most is voltak elég sokan:
http://www.endurokrossz.hu/motoros_kepek/enduro/?dr=42140&cmd=pic&id=574674

(Miért is 102 éves?...)
    

manóbácsi 257 25. Oktober 2010 13:15  
A 102 éves Grill Gábor?
Fasza!
Hát ezért van csak 2 "igazi" motoros országos szinten!!!!!
Bence-Kornél!!!
Slussz passz!!!
Akkor mikor mi mentünk kategóriánként 40-45 motor állt
a startnál!!!!!!!!

    

Okta 256 25. Oktober 2010 10:57   reply to: 254
Egyre jobban sajnálom, remélem jövõre el tudok menni nézni:
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/enduro/?dr=42146

Ha jól értelmezem (mily meglepõ...) Grill lett a király:

http://www.motorsport.hu/images/stories/pdf/2010/20101023_ec_2o.pdf

(Hanyadjára is már?) ;-)
    

Okta 255 25. Oktober 2010 10:53  
Hogy mondják kínaiul, hogy TEREPMOTOROSOK? :-)

http://galeria.totalbike.hu/magazin/2010/10/25/benazo_pasik_hodito_csajok/?current_image_num=1&image_size=xl

Itt a dombok császárát választhatták meg. ;-)
    

Okta 254 25. Oktober 2010 09:39   reply to: 253
Mint írtam én sem tudtam menni, de engem is érdekelne, hogy ki kapta a koronát. ;-)

Mindjárt rákeresek.
    

manóbácsi 253 25. Oktober 2010 08:55  

Szia Laci!
Mennyien voltatok és ki lett a KING?
Manó
    

Okta 252 21. Oktober 2010 14:09  
Most szombaton Királyválasztó:
http://www.offroaddepo.hu/

Családi programom van már hétvégére, de aki tud menjen!
    

Previous page
Felhokep

Member count: 22132
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants