manóbácsi | 251 | 9. Oktober 2010 15:53 |
Sziasztok! A Cseh bajnokság elég kemény! Nagyon várom már a fejleményeket !! Ma itthon rendez versenyt az Öreg Kornél és itt lesznek õk is. Az infót begyûjtöm! Manó |
zsore | 250 | 7. Oktober 2010 19:46 | reply to: 247 |
Ja, Kõszárhegy az nagyon faja! Szabadon használható, a pályán van egy info tábla, azon minden tudnivaló. Szuper hely!
|
zsore | 249 | 7. Oktober 2010 19:41 | reply to: 246 |
Kornél és Bence aláírt jövõre a csehekhez. Fognak menni állítólag a német bajnokságban is. Drukkolok nekik! :o)
|
graf46 | 247 | 5. Oktober 2010 21:15 |
Sziasztok! Fehérvári vok és most tervezem egy cross gép vételét. Esetleg tudtok Fehérváron vagy a környéken olyan helyeket ahol lehetne endurozni, crossozni? Köszi! |
manóbácsi | 246 | 26. September 2010 06:56 |
Sziasztok! Hát igen volt róla szó!! De a VISZONY nem valami fényes!!!!! Bence inkább NYUGATRA KACSINGAT !! BELGIUM TALÁN! Az öreg EVERTS jó viszonyban van velük!! |
Okta | 245 | 23. September 2010 09:15 | reply to: 244 |
Kornél már korábban említette, hogy Bence szerinte is igen tehetséges (azt is mondta, hogy ha lesz rá lehetõsége kivinné egy-két versenyre is - ez persze még tavaly vagy lehet, hogy azelõtt volt, mikor másképp álltak a dolgok), õ meg azt hiszem igazán kompetens az ügyben. ;-)
|
manóbácsi | 244 | 22. September 2010 18:34 |
Sziasztok! Nagyon jól láttad!! A MAGYAR mezõny óriás NULLA! Borka a bajnok! Én voltam SZárhegyen!! A Bence 1 futam 52 Mp 2. futam 47 Mp Ennyi volt a külömség és talán 12-23 pont! Mindez úgy,hogy Bence az év elején nem ment legalább 3 versenyt azaz 6 futamot!!Ha ez a MAXIMUM a kis pertlitõl/az apját hívtuk így/akkor jövõre nem lesz bajnok! Van rá fogadásom! Sziasztok Manó |
sunnyogi | 243 | 21. September 2010 20:08 |
Ha kimennek a Csehekhez, ott is ez van. Talán azért, mert ott több profi tud versenyezni és húzzák egymást. Szerintem... Ott sokan mennek. Itthon meg MX1-MX2 együtt és úgy vannak valamennyien. Bár lehet, nem jól látom... |
zsore | 242 | 21. September 2010 18:20 |
http://www.motoracing.hu/news ADAC masters a hír, amirõl beszélek. |
zsore | 240 | 21. September 2010 18:17 |
Rossz a link, talán most... http://www.motoracing.hu/article,2010-09-20,2667 |
zsore | 239 | 21. September 2010 18:16 |
Azért ez elképesztõ! Ha valaki nem tudná, az MX1 elsõosztály idei magyar bajnoka Borka Jani. http://www.motoracing.hu/article,2010-09-20,2667 A fene se érti mitõl jobbak ennyivel a többiek... |
zsore | 237 | 16. September 2010 12:38 | reply to: 236 |
Ez talán nem is a motocross kritikája, hanem az embereké. Sajnos ez elég általános tapasztalat, amit most Te is megtapasztaltál. Rengetegen ezért nem szerveznek semmit, mert rohadt hálátlan feladat. Utána meg még meg is gyanusítanak, hogy biztos van valami okosság az ügyben ezért csinálja az ember...Ilyen a magyar(tisztelet a kivételnek!!!) :o(
|
manóbácsi | 236 | 16. September 2010 07:28 |
manóbácsi | 233 | 9. September 2010 07:32 |
Sziasztok! Mi mentünk HUSKY Vikingel!! Nagyon régen még a 80-as években ! Ezen a típuson fordított volt a váltó és a fék állása! Tehát balról volt a fék és jobbról a váltó!Aztán a 90-es években szintén jött vagy 2 bringa de õk már normál állásúak voltak.A blokk nem volt valami frankó de a többi az szuper ! Nem volt a futómûvel és a vázzal semmi gond a Kornél alatt! Pedig akkor sem volt nádszál!Ha sokat melóztunk rajt minden futamon végigment! Utána nagygenerál!! Manó |
zsore | 232 | 8. September 2010 22:22 | reply to: 229 |
http://www.motorinfo.hu/teszt/2010/08/27/teszt_husqvarna_tc449_es_te449_2011_a_batorsag_nem_szeriatartozek/
|
Okta | 231 | 8. September 2010 17:41 | reply to: 230 |
Köszi Manó! Nem akartam ilyen magas szintre vinni az ügyet :-) de ha nem találok valamit a neten, ami kielégíti a kíváncsiságom, akkor írok neki. Kösz Üdv Okta |
manóbácsi | 230 | 8. September 2010 15:07 |
Szia Laci! Van 1 igen jó SVÉDORSZÁGBAN élõ barátom ! Õ ért is és + is tudja szerezni a leírásokat! Nyugodtan hivatkozhatsz rám ! A címe pedig itt van!onetiredkid@freemail.hu Manó |
Okta | 229 | 8. September 2010 14:27 |
Errõl a Husqvarnás himbarendszer mûködésérõl hol lehetne olvasni valamit? Most gyorsan rákerestem a gugliban, de csak egy totalbike-os hírt dobott ki. Bár leszereltem a középállványomat (elég silány anyagból van és már annyira elhajlott, hogy állandóan leért), de ha másért nem, azért a "funkciójáért" szerettem, mert védte a rugóstag alját és a himbarendszert... Ha jól tudom, a himbarendszer alkalmazásával progresszívabbá tehetõ a rugózás (normál tekercselésû rugóval), illetve rövidebb rugóstagot lehet így használni. (Lehet, hogy hülyeséget írok, akkor javítsatok!) |
zsore | 228 | 8. September 2010 13:04 |
A 2011-es KTM cikkre reagálva írta ezt kilajsanyi kollégánk: "Kivalo cikk es profi, jó minosegu kepek, amik vegre nem fejmagassagbol keszulnek! Orulnek ha esetleg a WP vagy ugy altalanosan a terepmotorok futomuverol is olvashatnek egy cikket. Ertem en, hogy WP vagy Showa ... de erdekelne, hogy mikor miert hasznalnak hatul himbat, hogyan kell szakszeruen karbantartani esetleg finombeallitani ezeket az alkatreszeket. Az MXesek sosem mennek gyari futomuvel ha jol tudom azzal kezdik, hogy a szamomra kurva jo gyari futomuvet valami futomusznob ceggel atszabadtjak. :) Kossz, Nandi" Ami az elejét illeti, azt nagyon köszönöm! Ami a futómûvel kapcs. cikket, azt sajnos nem igazán tudnám megírni, mivel elég hiányosak az ismereteim e tárgyban. Viszont, engem is érdekel a téma, ezért gondoltam összetolhatnánk itt a buksinkat, és megcsócsálhatnánk a témát valamennyire. Egy-két dolog biztosan kiderül. Én így elsõre két dologra tudok valamelyest válaszolni: 1. "Ertem en, hogy WP vagy Showa ... de erdekelne, hogy mikor miert hasznalnak hatul himbat?" A KTM által eddig favorizált PDS, közvetlen kapcsolódású hátsó rugóstag és a himbás megoldás között a legfontosabb különbség a geometriában rejlik. A himbás telók elõnye, hogy meredekebb szögben tudják beszerelni és lágyabb trakciót tudnak vele elérni,mint a közvetlen kapcsolódású szisztémával. Ez inkább a szuperkrossz szerû hegyesebb eldobókkal,magasabbra reptetõ ugratókkal kialakított pályákon elõnyös. A hátsó teló minél jobban fexik, annál inkább löki elõre a motort amely egy komoly magasságból való leérkezés kirugózásakor elég brutál meglepit képes okozni. Fõleg ha ismét egy hegyes eldobó következik. Ilyenkor tehát egyértelmûen jobb a himbás rendszer. A japánok úgy általában szarnak az EU-s piacra, ezért inkább amerikára fejlesztenek. Ott meg ugye inkább a szuperkrossz és a még extrémebb magasságokat meghódító freestyle a nyerõ, tehát csak a himbás rendszer jöhet szóba. A KTM is próbál erre erõsíteni ezért hagyott fel a négyütemû krosszgépeknél (de csak ott!!!) a PDS-el. A kétütemû krosszgépeknél és az enduróknál meghagyta a közvetlen kapcsolódást, a kétütemû gépeknél a vázgeometria és a másfajta motorviselkedés miatt.(Úgy ítélték meg, hogy a kétütemû sítlusához jobban passzol a PDS) Az endúróknál pedig egyértelmûen jobb a közvetlen kapcsolódású PDS, hiszen azzal nem ugranak akkora magasságokban, ráadásul a PDS-nél sokkal nagyobb marad a motor átlépõ (hasmagassága), ami egy enduró esetében nagyon nem mindegy ugyebár. Éppen ezt igyexik a Husqvarna ellensúlyozni egy idei újításával, hogy felfordította a himbát, tehát nem alulra lóg be, ami sérülhet köveken, eltömheti a dzsuva, hanem a villa fölé emeli így megvédve ezektõl a hatásoktól. 2. " Az MXesek sosem mennek gyari futomuvel ha jol tudom azzal kezdik, hogy a szamomra kurva jo gyari futomuvet valami futomusznob ceggel atszabadtjak. :)" Ez azért van, mert a japánok a relatíve olcsó, tömeggyártást célozzák. Ami pedig olcsó, az nem lehet profi. Abból indulnak ki, hogy egy átlag felhasználónak úgyis bõven elég amit a gép szériában tud, egy profi pedig amennyivel olcsóbban jut a motorjához, mint ha pl. egy alapból "ready to race" KTM-et vesz,annyiból nyugodtan tuningolgathatja a gépét kedve és ízlése szerint. Az eladási statisztikák õket igazolják...A kis gyártóknak így nem marad más lehetõsége, mint a minõséggel kitûnni, és ha drágábban is, de csúcsminõséget adni a vásárlóiknak, és ezzel híveket szerezni a márkának. Ezért van a KTM-ben alapból hidraulikus kuplung, WP futómû, brembo fékek, renthal (magura) kormány, excel felnik és még sorolhatnám...Azután ugye ott vannak az egyedi igények. A motorokat 70-75 kilós versenyzõkre fejlesztik. Aki ennél könnyebb vagy nehezebb, tök mindegy mennyire profi cuccot kap szériában, nem lesz jó neki. Át kell szelepelni súly és vezetési stílus szerint a komplett futómûvet. Szóval ez egy nagyon összetett és bonyolult ügy, de asszem a lényeg érthetõ fentiek alapján. Ami a beállításokat és a beállítási szempontokat illeti, asszem az mxonline.hu-n van egy nagyon jó sorozat "futómû beállítás mesterfokon címmel" azt érdemes átböngészni alaposan. Remélem hasznos volt a kis szösszenetem, én is szívesen olvasnék egyéb okosságokat a témában mert nagyjából ez minden amit tudok errõl :o) |
zsore | 227 | 8. September 2010 12:25 | reply to: 226 |
Hát ez gyönyörû! Kár,hogy én már eldurrantottam az összes idei patront :o( Gratula a túrához, és jó szórakozást!
|
manóbácsi | 226 | 7. September 2010 10:22 |
manóbácsi | 225 | 4. September 2010 09:30 |
Köszi ! Könnyeket csalsz a szemembe!! Holnap SZÁRHEGY!! Én már ma elmegyek! Manó |
Okta | 224 | 3. September 2010 10:04 |
(Tényleg csak azért, hogy felhozzam ezt a fórumot.) Brutál egy szerkezet lehet: http://www.atkmotorsports.com/news/2007/documents/2008ATK700IntimidatorSpecs.pdf |
manóbácsi | 223 | 30. August 2010 18:48 |
Sziasztok! Grill már 90-es évek közvetlen elején ment a CSEHSZLOVÁK HOLIC-ében VB futamon! Tehát rutin már van bõven!! Manó |
sunnyogi | 221 | 30. August 2010 17:34 | reply to: 220 |
IgenIgen. Én inkább a Szandás videón néztem, hogy a fák között milyen lazán és pontosan centiz elég nagy sebességgel. De hát szinte ordít a motorkezelésébõl a rutin.
|
zsore | 220 | 30. August 2010 17:10 | reply to: 218 |
Annyira egyszerûnek tûnik,ahogy így nézi az ember.Döbbenet mennyire könnyedén csinálja!Van veszélye is a dolognak. Ember kedvet kap, neki indul, ahogy látta a videón, utána jön a meglepi :o)
|
sunnyogi | 218 | 30. August 2010 14:55 | reply to: 215 |
Grillmayer volt Monoron... http://www.youtube.com/watch?v=xoUZEPdrgVg |
manóbácsi | 217 | 30. August 2010 13:32 |
Sziasztok! Akkor K szárhegyen találkozunk ! a Szvobodáék köröl leszek! Vagy a Balássy Csabiéknál! Vagy valahol máshol! |
Okta | 216 | 30. August 2010 12:55 | reply to: 215 |
Éledjünk: A 7669-es hsz.-ba írtam, hogy lenne-e igény az elmaradt Ferihegy környéki itineres gurulás bepótlására: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&topic_id=665&session_id=SESSION_ID&limit=100&offset=0&g=motorbike_forum_Nagyendur_k__volt_BMW___KTM___Triumph_ |
sunnyogi | 215 | 30. August 2010 10:06 |
Na vések ide valamit, hogy feléledjünk... Volt tegnap valaki Monoron? Én sajnos nem, mert éves csapatépitõt tartottunk. Viszont a hétvégén Kõszárhegyre már illene menni... |
manóbácsi | 214 | 27. August 2010 12:06 |
zsore | 213 | 27. August 2010 10:00 | reply to: 212 |
Szakadt kuplungbowden??? Ja igen, nem KTM-el megy,hanem vmi japánnal... ;o)
|
Okta | 212 | 27. August 2010 08:34 | reply to: 209 |
Itt melóhelyen jutyúb nem müxik. :-( Grillmayer szerintem az egyik legtehetségesebb motorosunk, csak ugye nem tudja 24/7-ben nyomni a motorozást meg az edzéseket, mert mellette dolgozni is kell... Igen rutinos "róka": tavaly a tokodi enduro EB-n õ is indult. Volt egy igen durva rész az elsõ osztálynak: fel a sziklán a kilátóhoz. Sokan segítettek a versenyzõknek húzni a motort, és meglepõen sokat kellett segíteni neki is. Ice cimborám meg is jegyezte, hogy azt hitte ez Grillnek könnyebben fog menni, mire valaki a segítõk közül (csapattagok, ismerõsök, stb.) csak annyit mondott, hogy ne aggódjunk, tud õ motorozni, de ügyesen kihasználta a segítséget és pihent egy kicsit. ;-) Illetve volt olyan OB, mikor az egyik napot majdnem végig szakadt kuplungbowdennel csinálta. Szóval bírom a srácot. |
Laca76 | 211 | 26. August 2010 22:01 | reply to: 209 |
A 2.részben a6perc körüli rész egész jó! A kis Dl biztos élvezné :) (aztán megint lenne rajta pár napos munka) Azért már hiányzik valami 100kiló környéki szöcske:) |
sunnyogi | 210 | 26. August 2010 21:04 | reply to: 209 |
Jól keni neki nagyon. Tavalyi teremcross bajnokunk, ha nem tévedek. Nem semmi, amilyen magabiztossággal húzza.
|
zsore | 209 | 26. August 2010 20:21 |
Grill endurózik. A start utáni elsõ három perc nem egyszerû: http://www.youtube.com/watch?v=PSiFANoNa3c&feature=sub Ilyen amikor Grillnek elgurul a gyócere :o))))Ez konkrétan végig brutál!!! http://www.youtube.com/watch?v=BHQksnGllxc&feature=sub |
zsore | 207 | 26. August 2010 18:28 | reply to: 205 |
Na ezzel nem lesz gond! Ezt rutniszerûen nyomjuk egész évben, én hóban nem, de a Tibisrác akkor él igazán :o)))
|
Okta | 206 | 26. August 2010 18:18 | reply to: 205 |
A Zilletékes szokott ám ide is írogatni! Jut eszembe: hová tûnt K(ötözködõ) T(íbor)? |
sunnyogi | 205 | 26. August 2010 17:51 | reply to: 204 |
Erre azért beneveznék... http://www.motorostura.hu/build.asp?Module=news&ActiveModule=news&ActiveMode=DisplayArticle&ArticleID=568 |
zsore | 204 | 26. August 2010 13:38 | reply to: 199 |
Köszi, lesz még sok ilyen, majd megtapasztalod ;o) Igen, amiket még találtál, azok Takival és Netjack Petivel közös kirándulások alkalmával készültek.
|
sunnyogi | 203 | 25. August 2010 09:56 | reply to: 202 |
Igy van. Szeptember 4-5. Tokod Viszont szeptember 18-19nél Fót!!! EnduroKrossz OB + XC 5órás. Versenynaptár : http://www.pannonenduro.hu/motorsportblog/wp-content/uploads/2010/02/Magyar-bajnoks%C3%A1g-napt%C3%A1r-2010.xls |
Okta | 202 | 25. August 2010 09:28 | reply to: 197 |
Amúgy következõ hétvégén lesz az enduro OB következõ fordulója Tokodon, nem?
|
sunnyogi | 201 | 25. August 2010 08:05 | reply to: 200 |
Az emelkedõ tetejénél lévõ kisebb gödör jól megviccelte az embereket... Csak a 2t-ket nem. xD Vártam, hogy nem dob-e valaki egy hátraszaltót, olyan sebességgel mentek a felfelé. |
Okta | 200 | 24. August 2010 23:22 | reply to: 199 |
Ha már videó: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/cross/fel-a-dombocskara-1496 Meredek. |
sunnyogi | 199 | 24. August 2010 20:56 |
Zsore nagyon jók a terepes videók. Találtam párat Takiéknál meg Netjack2009nél is...
|
sunnyogi | 197 | 24. August 2010 15:59 | reply to: 196 |
Az a következõ hét, ugye? Nekem 5-e rémlik.... http://www.dirtsport.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=43&Itemid=58 |
manóbácsi | 196 | 24. August 2010 13:34 |
Heló SUNNYOGI! Balási Csabika a haverom fiacskája! Ha idõm engedi vasárnap ott leszek SZÁRHEGYEN! Manó |
sunnyogi | 195 | 24. August 2010 11:45 | reply to: 176 |
Én meg a MX85ös videóban vagyok, Pontosabban csak a ReléEvõ. 3:03 ;) http://www.youtube.com/watch?v=ncYT0vI7vu4 |
zsore | 192 | 23. August 2010 19:59 |
Vááá, esküszöm nem tudtam :o)))) http://mxonline.hu/mxob_koka_beszamolo |
zsore | 191 | 23. August 2010 19:58 | reply to: 190 |
Azért kiváncsi lennék, hogy Cairoliék tényleg 350-el mennek-e, vagy igaz a pletyka a 420-as kittrõl...Mondjuk ha így-ha úgy, akkor is agyon verték az összes japcsi 450-est...Már csak Bencének kellene itthon is megcselekednie ugyanezt ;o)
|
zsore | 189 | 23. August 2010 16:38 |
Ha valakit érdekel,itt a 2011-es 4T MX KTM-ekrõl szóló cikk: http://www.onroad.hu/cikk/bemutatkoznak-2011-es-ktm-krosszmotorok.html |
manóbácsi | 188 | 23. August 2010 16:08 |
Az Erdélyi is eképp fog lezajlani! Mint írtam Sörözés kis kirándulás kis motorozás . Nincs bérleti díj nincs semmi plusz kiadás! A buli a bajnokság után !! De még semmi sem biztos!Kérdés Kornél jön e a többiek ,hogy állnak hozzá, STB Legalább 10 15 fõ kellene ! ez kísérõkkel együtt? |
Okta | 187 | 23. August 2010 15:39 | reply to: 186 |
Köszi a választ. No nem edzésre gondoltam, nem vagyunk mi versenyzõk. :-) Kirándulás, túra oda meg egy kis motorozgatás a pályán. Esetleg ottalvós túra, a távolság miatt. Erdély kb. mikor? |
manóbácsi | 186 | 23. August 2010 15:11 |
Szia Laci! Szerintem azért mert tudomásom szerint ez OSZTRÁK TULAJDON! Legalábbis arról lehetett hallani régebben! A link az jó!! DE A felfelé jövetben a gázt el kell fogyasztani !!! Azért mikor felér a tetõre és menne tovább szinte semmi lendület nincs a következõ emelkedõhöz! Hogy szervezzen e edzést? Erre én nem tudnék igazán válaszolni. Ma beszéltem Szvobodáékkal és tervezünk levezetõ edzõtábort a cross és enduró sportolóknak! ERDÉLYBEN !!!! Kirándulás sörözés STB ! Szerintem erre SPÁJZOLJATOK !! Amatõr Profi és ki tudja még kik nem jönnek ! ÉRTESÍTÉST TESZEK KÖZZÉ ITT AZ OLDALON! Manó |
Okta | 185 | 23. August 2010 14:04 | reply to: 184 |
Ezt találtam errõl a pályáról: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/enduro/cross-country-nagycenk-47805 Szinte több osztrák oldalt dob fel a gugli "nagycenk enduro" vagy "cross" megnevezésre, mint magyart... |
Okta | 184 | 23. August 2010 13:52 | reply to: 183 |
Volt egy ilyen sejtésem... ;-) Amit láttam belõle tetszett nagyon: szerinted érdemes lenne Zsorét rábeszélni, hogy szervezzen oda egy túrát? :-DDD Amúgy több infót a pályáról (használati lehetõség + díjak) honnan lehetne szerezni? |
manóbácsi | 183 | 23. August 2010 12:31 |
Szia Okta! Naná,hogy ismerem ! Akkor készült mikor Sopronban a BÉCSI dombit ideiglenesen + szüntették! Mentem is rajt!!! A Czuni Laci akkor volt a NAGYCENKI 1 esületnél talán 1 évig aztán vissza Lacháza! Mármint az "öreg" Czuni!! |
Okta | 182 | 23. August 2010 10:12 |
Manóbácsi, te nem ismered véletlenül ott Nagycenk mellett ezt a pályát? Talán vejkei-pálya a neve...
|
Okta | 181 | 23. August 2010 10:11 | reply to: 175 |
Ifjú suhanc koromban indultam ám enduro OB-n! (Simsonnal!!!) Egyébként ezt tudom javasolni, mármint az enduró versenyt, mert ott nem olyan nagy gáz, ha az ember nagyon elmarad a többiektõl. ;-) És igen jó buli. A SER-rel megpróbálhatnád egyszer, akkor mennék szerelõnek veled. |
manóbácsi | 180 | 23. August 2010 07:01 |
Szia ! A II.futamot láttam én is ! A KTM az idén szerintem minden kategóriát nyer! MX I MX II és a Csajokat Az ismétléseket majd talán + tudom nézni! Szia Manó |
zsore | 179 | 22. August 2010 22:02 | reply to: 178 |
Én a VB-t figyeltem. MX1: 1.Antonio Cairoli-KTM. Gyagyára verte a mezõnyt, több, mint 100 ponttal gyõzött! Az elsõ futamban belekeveredett a rajtnál egy csetepatéba, majd a 13. helyrõl jött fel a másodiknak, ha lett volna még pár kör, akkor nyer! A másodikban kicsit jobban sikerült a rajt. Ötödikrõl jött fel a másodikra, amikor hibázott, és visszaesett negyediknek, utána turbó és nyert! Elképesztõ ez a fickó, azt csinál amit akar egy ilyen mezõnyben...Döbbenet! MX2-ben Roczen nyerte a brazil nagydíjat, de asszem Musqin így is simán világbajnok a KTM-el. Csapatban torony magasan KTM, utána Suzuki, Yamaha, Honda. Ez a vége idén.
|
manóbácsi | 178 | 22. August 2010 12:50 |
zsore | 176 | 20. August 2010 18:32 |
Hogy ne csak offoskodjunk! Egy újjab professzionális videó Hondababától a Csolnoki futamról. Felhívom a figyelmeteket a #2 rajtszámú KTM-es Szvoboda Bence freestyle mutatványaira az elején! Ja, és mi is rajta vagyunk Lacával kereken 2.00-nál,pont a yamaha tribün alatt látszik a magas homlokom (Laca háttal a kamerának:o) http://www.youtube.com/watch?v=gSpbOuCgm2Q&feature=sub |
zsore | 175 | 20. August 2010 18:02 | reply to: 174 |
Ne add fel ilyen könnyen! Most én is megtapasztaltam, milyen amikor csak útban vagyok mindenkinek egy pályán, mégis, minden percet élveztem a köbön! Errõl szól az egész, nem a nyerésrõl. Csak jól érezni magad, ez a cél! Persze, ha jó vagy vmiben az nem olyan nagy baj, de az úgyis megjön a sok gyakorlással...
|
Okta | 174 | 20. August 2010 16:35 | reply to: 172 |
Ja, legfeljebb nézõként...ott talán van esélyem a dobogóra is... :-DDD |
zsore | 173 | 20. August 2010 12:59 | reply to: 169 |
Örülök és gyere velünk minél több alkalommal! Tuti nem fox csalódni ;o)
|
zsore | 171 | 20. August 2010 12:57 | reply to: 168 |
Mindig erõlteted ezt a kurva nagyendúrókat!Próbálkoztunk vele sokáig, hiszen tudod. Tényleg jó is lett volna, csak az a gond, hogy írkál oda egy rakás olyan ember is, akinek csupán okos meglátásai vannak mindenrõl, de terepen még sosem látta õket senki...Ez sem baj igazából, hiszen mindenki arra megy és oda írkál ahova akar, de mivel az a stílus, és tartalom sokunk számára nem volt szimpatikus, hát létrehoztunk egy szûkebb közösségnek otthont adó topikot, ahol tényleg csak a valódi NAGYendurósok beszélgetnek egymással, értelmes dolgokról, normális stílusban. A topik elérte célját, hiszen akikkel bajunk volt, azok mellõzik is a látogatását, ahogy kell...De hiszen ezt Te úgyis tudtad :o)
|
sunnyogi | 170 | 20. August 2010 08:29 | reply to: 168 |
Most már tudom, hol kell keresni. Valahova csak befogadnak. :) |
sunnyogi | 169 | 20. August 2010 08:25 | reply to: 165 |
Szia! Köszönöm az invitálást, benézek akkor oda is. Nagyon jók a videóid, fel is iratkoztam. :) |
Macko | 168 | 20. August 2010 07:01 | reply to: 165 |
Ugye, hogy rossz a címe és elég lenne a Nagyendúrók? Ott otthonra lelne szegény Sunnyogi is! Mondtam én!!! :-))) |
Okta | 167 | 20. August 2010 00:25 |
Ezt most kaptam: "Vladár Zoltán vagyok a Monori cross verseny szervezõje. Szeretnélek meghívni az 2010. augusztus 29 .-én megrendezésre kerülõ versenyre, versenyzõként, nézõként. A versenyen MX1 és MX2 köbcentis motorok fognak részt venni, a hobbistáknak meghívásos, az amatõröknek OB-t a profiknak pénzdíjas futamot hirdetünk." A levél többi részét nem másolom be, hosszú. Más: voltunk nyaralni Sopron környékén (Nagycenk), onnan nem messze ki volt táblázva enduro és cross-pálya, illetve sok motort láttam az úton utánfutón. Be nem mentem, de amit láttam a pályából az útról (84-es), nagyon tetszett. Ismeri valaki? (Talán a vejkei-pálya???) |
atus | 166 | 19. August 2010 19:57 |
Eladó az XL600-as veteránom ha valaki??????? Kis pénzé! Nagyon jó állapotban van! |
zsore | 165 | 19. August 2010 17:47 | reply to: 164 |
Szia! Ugyan mostanában események hiánya miatt kissé leült a topikunk (AT-GS-LC8), de figyeld azt is, mivel az éppen errõl szól leginkább. Konkrétan nagyvasakkal terepen. Tény, hogy a Te géped nincs felsorolva a topik címében, de ez ne zavarjon! Az ízlésed maximálisan egyezik a mienkkel, tehát szívesen látunk bármikor! Ilyesmik a kanyarok, ha tetszik gyere velünk!Õsszel indul a szezon! ;o) http://www.youtube.com/zsore69?user=zsore69&hl=hu |
sunnyogi | 164 | 19. August 2010 15:36 |
Köszönöm a baráti fogadtatást! Javarészt egyedül terepezgetek sajnos és hát gondoltam hátha itt társakra lelek. |
manóbácsi | 163 | 19. August 2010 12:35 |
Szia Sunnyogi! Üdvözlet a Terep motorosok között! Várjuk a véleményed és a hozzászólásaidat! Köszi,hogy minket is választasz Manó |
sunnyogi | 162 | 19. August 2010 09:57 |
Sziasztok, Most fedeztem fel, hogy van itt OffRoad szakasz, úgyhogy csatlakoznék pár hozzászólással néha napján... ;) |
zsore | 160 | 18. August 2010 20:17 | reply to: 159 |
Igen, ezen már egyszer kiszomorkodtuk magunkat Cserénfa kapcsán :o(
|
manóbácsi | 159 | 18. August 2010 18:30 |
Én nem mondok SEMMIT!! Mindenki értelmezze az írottakat,hogy szeretné!! 1 biztos a kaposvári motorsportot a politika tette tönkre! Pedig ha vissza mennének az idõben csak 22 évet! Annyi világnagyság soha nem volt a városban sem elõtte sem utána! AZÓTA SEM!!!!!!!!!!!!!!!! |
zsore | 157 | 18. August 2010 16:40 | reply to: 153 |
Hát igen,sajnos ilyen világ van, de ne politizáljunk, abból mindig csak a baj, meg a vita van! Maradjunk annyiban, hogy a teljes T.Ház kapja be, mindegyiküknek szavazzunk meg egy szupercellát (Hagyónak is bejött:),abból mostanában úgyis egyre több van :o)Reméljük, hogy lesz ez még másképp is!
|
Macko | 155 | 18. August 2010 16:25 | reply to: 147 |
"Rajtam volt az a büdös nagy protektoring" Ritka nagy igazság van ebben a félmondatban! :-DDD |
manóbácsi | 152 | 18. August 2010 14:42 |
Te Királynak mondod a DZSIPSZI BOYT? Valószinü errõl a témáról is + 1 ezik a véleményünk! |
zsore | 151 | 18. August 2010 14:37 | reply to: 150 |
Asszem, ehhez jobb, ha mostanában még inkább hozzászokunk.Új királyunk ugyanis focirajongó :o( Bár meg kell mondjam, valszeg mi vagyunk a kisebbség...Szotyi,sör, plazmatévé,mi kell még?
|
manóbácsi | 150 | 18. August 2010 09:57 |
Sziasztok! 1986-ban a CSEHSZLOVÁK illetõségü SVET MOTOR motoros szaklap készített 1 felmérést szellemi és fizikai + terhelésre . A sportok közül a MOTO-CROSS-t tette az ELSÕ HELYRE ! Talán õk már akkor tudták mit ér a Cross!! Nálunk akkor 40'+ 2 kör volt 1 futam! ez durván a fociban 1 fél idõ! Szerintetek mit hajt 1 focista 1 félidõben? 15 percel szerintem sokat mondok!! Míg nálunk a tök utolsó is 45 percen keresztül felül leül stb!Mit keres 1 "labdazsonglõr"? és mit keres Szvoboda és a többiek? Id Németh akkor kapott 1 gyõzelemért 1800 Ft A kaposvári RÁKOCZI akkoro focistái döntetlen meccsért kaptak 800 Ft-ot!!! |