Please log in

Registration Forgot password






Suzuki Inazuma 400 750 1200
Comment
Előző oldal
Utalatos (msg) 14916 Dec. 18, 2017, 8:17 a.m.   reply to: 14915 x
Elnezest kerek a sok nyelvtani hibaert, kutyafuttaban potyogtem be!
     Reply to this


Utalatos (msg) 14915 Dec. 18, 2017, 8:12 a.m.   reply to: 14911 x
Kevesen tudjak, de ma is torveny szabalyozza( talan az Alkotmany is), hogy katonai mozgositas eseten barkinek a jarmuve, ingatlanja, bizonyos hasznalati eszkozeit a Honvedseg lefoglalhatja, igenybe veheti, beszolgaltatas kereteben elveheti.( a helyzettol fuggoen karterites nelkul is)
Nehany eve sokan meglepodtek, mikor levelet kaptak, hogy lajstromba vettek( foleg a nagy teljesitmenyu) terepjarojukat ebbol a celbol.
Egeszen a rendszervaltasig minden kereskedelmi ceg kotelezetsege volt "lejelenteni" a regisztralt vasarloi listakat, meg az egyszeru kerekparokrol, tartos fogyasztasi eszkozokrol is.
Emlitettem mar, hogy nagymamam az orszag elso noi motorosai koze tartozott.
1942. Oktobereben taviratilag koteleztek, hogy a veszpremi akkori kieg.parancsnoksagnak megfelelo telephelyre szallitsa le a mindossze 4 eves, gyonyoru Indian motorjat.
Ket nappal kesobb nagyapank neven szereplo Philips radiot kellett leadni, azert legalabb kijottek egy csendorsegi teherautoval, ami az elmondasuk szerint akkor mar zsufolasig volt kerekparokkal es radiokeszulekekkel, de meglepo modon meg gramafonok is voltak ott.
Nem volt ez ujdonsag nagyszuleim szamara, mert az O szuleiktol meg az elso VH alatt a biciklijeiket es az igavono joszagaikat is " besoroztak" a honvedelem javara.
Sajnos soha semmit nem kaptak vissza es nem is kartalanitottak oket.
Nagymamam joszerivel belebetegedett az Indian elvesztesebe, de mas vilagot eltunk, kemeny asszonykent ot evet vart besorozott nagyapankra, ( masfel ev front, harom es felev orosz-roman) fogsag mindig rettegve a rossz hirektol. Ehhez kepest a motor elvesztese, csak aprosagga valt.
A haboru es a fogsag utan mar '48 ban ujra motoroztak egy kilott nemet Zundapp nyergeben, gyakorlatilag a vazbol felepitve azt.
Ennyit a "motor es honvedelem" kapcsan.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14914 Dec. 17, 2017, 11:39 p.m.   reply to: 14895 x
Én sem cserélném a 170est 180ra, egyrészt hozzá értők véleménye h ha a gyáritól eltérsz, megvaltoznak a dolgok, és nem jó irányba (kezelhetőség, stabilitás stb) 2 a 170/60 az egy helyesebb profilszog mint a 180/55 szóval jobban lehet dönteni, nem mintha én lennék márkmárkez, csak az ilyen iditoknak mint én jók esik ez a tudat h ez hegyesebb majd ezzel én leszek a rossi :D pedig nemis :D
     Reply to this


cblaci (msg) 14913 Dec. 17, 2017, 8:32 a.m.   reply to: 14911 x
Jó régi kép lehet, hol találtad?
Ma már a motorvezetésről -a sok szép összetevője mellett- legkevésbé a honvédelem ugrik be, a honismeret viszont állja a helyét. Nagyon sok érdekes dolgot ismertem meg motorozás közben, amit itthon még további böngészés követett. Szerintem kimondhatjuk, hogy a motorvezetés az egy nagyon hasznos dolog ;)
     Reply to this


cblaci (msg) 14912 Dec. 17, 2017, 8:29 a.m.   reply to: 14906 x
Amit Peti látott a motoromon az eredetileg autó műszerfalába való, azért nem ajánlottam mert teljesen át kellett alakítani a házát ahhoz, hogy a plexi mögé beférjen, természetesen figyelve a vízállóságra is. Nem lett rossz, de még egyszer én se kínlódnék vele.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14911 Dec. 16, 2017, 11:24 p.m.   x
Ha ezt eddig nem tudtátok volna:-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14910 Dec. 16, 2017, 11:23 p.m.   reply to: 14906 x
Bármelyik nagyobb motorosboltban kapni, vagy megrendelik az adott típushoz. Az olajbetöltő csavar helyére kell betekerni, a legtöbben ezt használják.
Cblacinak-nek van komolyabb, a műszerfalra szerelve. Igazából a hidegebb időben való motorozásnál érdemes rápillantani, vagy esetleg Pesten egy kánikulai dugóban.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14909 Dec. 16, 2017, 11:16 p.m.   reply to: 14904 x
A hasított sertést még mielőtt eldőlt volna, gyorsan átalakítottuk.:-)
     Reply to this


Penge (msg) 14907 Dec. 15, 2017, 10:19 p.m.   x
Sziasztok ! Először is üdv a csapatban Balázs ! Motorgumival kapcsolatban,az én motoromon is cserélni kell. A fórumot olvasva én is egy pár Bridgestone bt 016 Pro gumit választottam, mint Fenyő. A hátsó az 180-as, viszont az ára 54e.+száll. Hétfőn szállítják. Üdv mindenkinek !
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14906 Dec. 15, 2017, 8:56 p.m.   reply to: 14902 x
Nincs olajhőmérő, hol kapok, megkérik az árát?
Már megint sötét van egy abroncs fotóhoz, de talán holnap...
Királyság lenne a télen mindennek a végére járni! Aztán tavasszal csak nyeregbe pattanni és csavargatni a markolatot...
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14905 Dec. 15, 2017, 7:33 p.m.   reply to: 14901 x
mikor megvettem a gépet, road2 volt hátul, nem emlékszem pontosan, de olyan 8 éves korában baromira felkeményedett, kb 60%-os volt, olyan volt, mintha bakeliten mennék...
lecseréltem, itt a mese vége...
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14904 Dec. 15, 2017, 7:26 p.m.   reply to: 14891 x
(Ketté)Hasított disznó, az nem kevés érdek, Bár az ólban nem áll meg, de van rajta két futómű( bár ezen állapotban ritkán futnak maguktól, fél agya is van, tehát okosabb bármely ügyintézőtől, és még sorolhatnám az előnyeit...)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14903 Dec. 15, 2017, 7:13 p.m.   reply to: 14902 x
Dehonnem, ott van a harmadikon :-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14902 Dec. 14, 2017, 11:25 p.m.   reply to: 14901 x
Olajhűtő ok, ez a gyári drót-rács. Az oldalsó idom nem takar semmit, sőt még kicsit rá is tereli a luftot.
A hidegebb időben amúgy az Inazuma túlhűtött. Érdemes egy csík power tape-el leragasztani a hűtő felső részét. Olajhőmérő van?
Gumiról nem jött át fotó.
Megnéztem a munkalapot, jelenleg kb 10 ezer km körül jár a Z01, és még van benne bőven.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14901 Dec. 14, 2017, 10:17 a.m.   reply to: 14900 x
Itt az olajhűtő képe, közelről is.
Pirelli Diablo van elől (2016)
Michelin Pilot Road2 hátul (2011)
Az első kifogástalan, a hátsó kopottabb, de én úgy látom, a profil mélység rendben, nem érzem, hogy nagyon felkeményedett volna. Köröm próba...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14900 Dec. 14, 2017, 9:12 a.m.   reply to: 14899 x
Amit ezen a motoron még használtam:
Michelin Pilot Road 3, 31ezer km-t futott, vízen szuper, tapadás jó. A Z6 szárazon kissé jobb volt de nem égbekiáltó különbség.
Road 4-et nem használtam, egybehangzó vélemények szerint az kevesebbet bír valamennyivel. Ez utóbbival hátha van valakinek részletes tapasztalat
Most Z01 van, futás még nem megállapítható, de tartósnak tűnik, szárazon fasza, vízen is szépen teljesít. (A Metzeler ígérete szerint itt már kijavították a vizes körülmények közötti gyengélkedést, a tapasztalat ezt alá is tâmasztja)
A Z6 és a Z01 között volt még a Z8, ezzel nincs tapasztalat.
Megkérdezem a gumiszakértőt.
Z01-ről előkeresem a munkalapot hogy tudjak mondani jelenlegi futás km-t.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14899 Dec. 14, 2017, 8:35 a.m.   reply to: 14894 x
És nincs valami köztes megoldás? Ami kevésbé kopik, mint a Conti, azért nem fut annyit, mint a Metzeler, de elfogadható vízen?
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14898 Dec. 14, 2017, 8:32 a.m.   reply to: 14890 x
Mindig elfelejtem azt az olajhűtő fotót, és mire hazaérek már sötét van. Na de majd ma...!
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14897 Dec. 13, 2017, 9:48 p.m.   reply to: 14888 x
Szintén azt vallom hogy kanyarban azért nem mindegy mit csinál a hátsó.
Motordoktorunk azt írja hogy csak a szélessége eltérő, ezek szerint nem vette a fáradtságot hogy kiszámolja.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14896 Dec. 13, 2017, 9:48 p.m.   reply to: 14888 x
Köszönet a válaszokért, jó pap holtig tanul, főleg ha olyan mazsola, mint én! Őszintén szólva nem találok semmi hibát a mostani gumikkal kapcsolatban, de hát azt tudni kell, hogy én még nem feszegetem a határokat, mivel még azt sem tudom, hol vannak a határok. Ez bizony egy hosszú (és remélem tényleg hosszú oldrider) tapasztalatszerző tanulási folyamat lesz. Nekem már az is élmény, hogy egy ilyen guruló masina messze túlszárnyalja az általam oly sokat hajtott autóim élményfaktorát. Mitagadás szeretem a gyorsulást, férfiből vagyok... Én nem éreztem instabilitást, csúszást kanyarban, körforgalomban, kigyorsításkor, visszakapcsoláskor. Vagyis remélem, csak vihart kavarok itt a biliben. Úgyhogy bocsánat, ha oktalanságoknak tűnnek a kérdéseim. Takarékos ember vagyok sok szempontból, a “párban cserélünk” vallás nem lesz az életem része. Hallgatok az “öregebbre”, már bocsánat.
Be kell valljam töredelmesen, hogy még mindig nem tettem el alukálni a kétkerekűt, bízom az enyhe délutánokban. Még nem tudtam megemészteni, hogy most vettem a villámot és alig gurultunk párszáz kilómétert...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14895 Dec. 13, 2017, 9:42 p.m.   reply to: 14885 x
A 17O-est 'hülye' méretnek szokták hívni a viszonylagos ritkasága okán. Azazhogy a sporttúra kategóriában értem a ritkaságot. (Enduró mintázattal már több motor kapta ezt a hátsó méretet, pl. BMW-k)
Részemről ragaszkodni szoktam a 17O-es hátsóhoz.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14894 Dec. 13, 2017, 9:37 p.m.   reply to: 14884 x
Z6: Inazumán nálam elfutottak a garnitúrák 28-31 ezer km között elől-hátul a tapadás kiválónak mondható melegen. Egy baja volt: vízen pocsék rossz.
Legjobb tudomásom szerint a gumigyártók nem írják elő a párban történő cserét, kivéve a Metzelert. Ezt a mintával magyarázzák.
Citygrip: valószínűleg csak robogóméretben kapható. Utána kéne nézni.
Continental: Road 1-es, 2-es: kicsivel 1O ezer km felett elfogytak az 1.2-esen, elől is. Amúgy nem rossz, tapadás ok, vízen is elfogadható. A 3-ast nem tudom, csodálkoznék ha futásteljesítményben óriási változás lenne...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14893 Dec. 13, 2017, 9:26 p.m.   reply to: 14880 x
Inazumán nem csúszkált a Conti, tök jó volt. Mondjuk új volt. Csak hamar fogyott.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14892 Dec. 13, 2017, 9:23 p.m.   reply to: 14878 x
Az szerintem gyári extra volt.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14891 Dec. 13, 2017, 9:22 p.m.   reply to: 14877 x
A tankrozsda okainak találgatása kapcsán merült fel a kérdés, negatív reklám nem volt cél, ami jó az jó, aki ért hozzá valamelyest, az látja:-)
Egyébként csak ne vicceljük el a dolgokat kérem szépen, a "tojótyúk, hasított disznó, tüzifa, ereszdeszka" komoly dolgok kérem tisztelettel:-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14890 Dec. 13, 2017, 9:11 p.m.   reply to: 14875 x
A hűtő elejéről csinálj már egy fotót, hogy mennyire takarja ki a bordás részt.
Ha befolyásolja a menetszél hűtését, akkor meg tudja dobni az olajhőt, ami nem igazán kedvező. Mondjuk hidegben jól jön...
Hátsó teló: Azt lehetne, hogy az olajfolyásosat elküldeni az öreg Katonához felújítani, a motoron levő állítható gázossal együtt. ( ha már hozzányúlnak, akkor párban érdemes, meg a másiknak se árt egy friss olajtöltet) Így lenne egy pár felújított 1.2-eshez való szett.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14889 Dec. 13, 2017, 8:59 p.m.   reply to: 14874 x
Igen, a kuplung környéke volt soron. Elment volna még de hát...az igényes gazda...:-) Na meg részemről jelentősen tudom késleltetni a dolgokat azzal, hogy még ezt nem lehetne-e, meg azt nem lehetne-e:-)
Rendben, legközelebb megemlítem.
Jó a zsír a láncra, csak ne verje nagyon széjjel. Vagy nagyon sűrű olajjal vékonyan átkenni, mondjuk ezekkel gyakrabban kell kezelni mintha spréznéd.
     Reply to this


cblaci (msg) 14888 Dec. 13, 2017, 10:23 a.m.   reply to: 14884 x
Vannak akik szentírásként kezelik a páros cserét, vannak akik egy kisebb defekt után gondolkodás nélkül cserélik a 90%-os gumit mert az úgy biztonságos, de olyan is van aki az új motort a szalonból egyenesen a gumishoz viszi mert tud jobbat a gyári szerelésnél.
Nincs ezzel baj, jó példa az ha törekszünk a biztonságra, ezt a törekvést viszont vannak akik kevesebb pénzből tudják megoldani mint mondjuk azok aki a naposabb oldalra születtek. Nem kell szélsőségekben gondolkodni, öreg gumival ők se járnak, ha közel a kopáshatár ugyanúgy lecserélik, de ha megérett a hátsó attól még nem dobják le az elsőt is, főleg ha az nem öreg és van még benne 5-6 ezer km. Ha van lé bőven akkor csibészelni kell vele a gazdaság szekerét, már csak azért is hogy "Jóska" (aki a szállítószalag mellett álmodozik) is párban tudja majd egyszer cserélni, ha viszont kevesebb van akkor egy kicsit óvatosabban kell bánni a felesleges kiadásokkal, de akkor se a biztonság rovására. Nekem erről ez a véleményem.
Fenyő képviselőtársam esszéjével nagyjából egyetértek, bár a hátsó gumi fontosságát annyira talán nem bagatelizálnám el, főleg kanyarokban nem árt ha az is kiszámítható módon viselkedik.
A váltóméretes téma volt már itt napirenden régebben, elég sok inazumás használ alacsonyabb 180-as hátsót. Ehhez találtam egy kis adalékot, akár még innen közülünk is kérdezhette valaki.
https://totalbike.hu/technika/motordoktor/2014/06/02/szelesebb_gumit_a_motorra/
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14886 Dec. 13, 2017, 8:33 a.m.   reply to: 14885 x
Először is, 30 év motorozás és némi versenyzés után alkotott véleményem szerint az egyszerre és azonosat" gumi csere szerintem baromság, ezt már kinőttük a 80"-90-es években! Persze a gumigyár és a gumis is ezt ajánlja, mert így kettőt veszel, nem egyet, pedig szinte soha nem egyszerre mennek tönkre!!
2. a DOT szám csak mérvadó, ugyanis nagyon nem mindegy, hogy az a gumi mondjuk garázsban, árnyékos hűs helyen volt-e, vagy kint tárolt (napsütés!) motoron, esetleg pályán pár körön keresztül túl melegítették-e?
Tehát erre nincs két egyforma válasz!
Jómagam akkor cserélem, ha kockásodik, vagy kezd nem tapadni megfelelően, ezt könnyen ellenőrizheted a körmödet a gumiba nyomva az könnyen bemegy és sokáig látni a körmöd alakját! Persze ehhez is rutin kell, nem fogod tudni így kiértékelni az első pillanatban, ez csak útmutató!
Amúgy részemről azt a verziót kedvelem gumiválasztásnál, ha az első puha-tapadós mint állat, a hátsó médium (közepes) keménységű és lehetőleg 2-3 komponensű, hogy később kockásodjon el!
Amúgy Én ezeket használtam megelégedéssel elöl:
Pilot Power 2CT (és annak alfajait,több komponensűben)
Most a Battlax BT-016 PRO Hypersport-ot használom, ez a legjobb szerintem pillanatnyilag, főleg ott ahol a többi gyenge: vizes körülmények között, szárazon gyakorlatilag mind jó:-))

Hátra szinte bármit használhatsz, mert mikor nagyon számít, akkor úgyis az első gumi fog dolgozni a hátsó igazából kigyorsításkor dominál, de ha akkor meg is csúszik, azt könnyű kontrollálni!
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14885 Dec. 13, 2017, 12:01 a.m.   reply to: 14884 x
Majd elfelejtettem!!!
Tudom, kínos, hogy ilyen kezdő vagyok a témában, de Ti talán elnézitek nekem.
Létezik motorkerékpárnál is az alternatív, váltó méret? Nem igazán tudom elképzelni, mert úgy komolyan megváltozhat a kétkerekű geometriája. Egész pontosan:
120/70 r17 előre kapható párban is, de ehhez gyakran 180/55 r17-et adnak a párjaként 170/60 r 17 helyett. Remélem, nem írtam el a számokat...
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14884 Dec. 12, 2017, 11:40 p.m.   reply to: 14881 x
Na de Uraim...!
Komolyra fordítva a szót!
Egy motoros társam melegen ajánlja a Metzeler Roadtec Z6-ot. Túra-sporttúra használatra ideálisnak tartja. Neki Honda VFR-je van. Azért is tanácsolta, mivel tartós abroncs, ilyen hobby-turázós manusnak, mint én, ideális. Kiemelte, hogy nyomatékos gépre szintén jó a kopás szempontjából.
Na ugye a probléma csak annyi, hogy a DOT szám alapján csak a hátsót kellene cserélni, de a gyártó mindenképpen párban ajánlja a cserét. Nem igazán occsó így...
Valakinek van tapasztalata ezzel a gumival kapcsolatban?
Péter, Spitzi a Michelin Citygrip-et ha jól tudom most használja. Nagymotorja jelenleg nincs, nagyrobogót hajt. Akikre hivatkozott, hogy nekik is bevált, azok is mind nagyrobogón ülnek. Azt hiszem, így nem nekem szól az ajánlás.
Tudom, hogy a gumi márka kérdés szinte vallási szinten tud működni, de nekem eddig a Continentalról csak morogtak a megkérdezettek.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14883 Dec. 12, 2017, 9:19 a.m.   reply to: 14882 x
Egyetértek, ez olyan mint a bungee jumping, inkább gumival, mint nélküle:-)))
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14882 Dec. 11, 2017, 10:50 p.m.   reply to: 14881 x
Szerintem a motorozás ebben a témában eltér a szextől, jobb gumival. bár gumi nélkül nem kell letámasztani, bárhol megáll magától, de rosszabbul gyorsul, hangos, szikrázik, gyorsan kopik a felni, meg ilyenek. javaslom, hogy motorozáshoz használjunk gumit, több előnye van mint hátránya.
     Reply to this


cblaci (msg) 14881 Dec. 8, 2017, 9:15 a.m.   reply to: 14880 x
Egy 10 éves gumi nem lehet összehasonlítási alap, sőt amióta belenyúltam a Dunlop Qualifier-be azóta az a meggyőződésem is elvirágzott miszerint egy új nem lehet rossz, főleg ha akciós.
Érdekes az is amikor ugyanaz a márka más méretben eltérő viselkedést mutat, vagy amikor ugyanaz a méret egy gyengébb motoron jól teszi a dolgát de egy erősebben már előjönnek a hiányoságai, ezek mellett ott a humán faktor is, vagy mondhatnám úgy is, ki hogy érzi.
Nekem (egy kivétellel) nem volt olyan mértékű negatív tapasztalatom ami eltántorítana valamelyik korábban használt márkától. Annyit viszont nem nyűttem még el hogy meggyőződéssel favorizáljak. Típustól függetlenül a kettős keverékekben eddig még nem csalódtam, túrakörülmények között is szép egyenletes kopásképet mutattak, vagyis azok a tulajdonságok amiket megszoktam nem romlottak számottevően akkor sem amikor már közel volt a kopáshatár.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14880 Dec. 7, 2017, 9:47 p.m.   reply to: 14871 x
Nekem road 3 van fent. A motorrevu gumitesztje az új contit hozta ki győztesnek, lepipalta a road 4 gyet, bár én hallottam olyat is h állítólag a road 3 jobb mint a road4, de talán annak is csak annyi a baja h hamarabb fogy, de már nem emlékszem pontosan, viszont jön a road5, sokat ígérnek...mondjuk nekem egy darabig sztem nem kell másik gumi :D contira visszaterve, mentem olyan hornettel amin az volt, egy régebbi típusa, az egy hulladék szar volt, csuszkalt.... Nemtom h mi lesz a kövi gumim... Néha gondolkodom pilot poweren is v h esetleg vmi egyéb mást kipróbálni h legyen több tapasztalatom... Azt tudom h heidenau meg avon ami rajta volt az egy hulladék szar volt, bár lehet a kora is nagyban közre játszott 10+os volt mind a kettő :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14879 Dec. 7, 2017, 9:38 p.m.   reply to: 14868 x
Ja értem
     Reply to this


cblaci (msg) 14878 Dec. 7, 2017, 7:39 p.m.   reply to: 14861 x
Pusztavacson még nem volt letörve. Az első sárvédő az már akkor se volt eredeti, de ki figyel az ilyen apróságokra, én se :)
     Reply to this


cblaci (msg) 14877 Dec. 7, 2017, 7:36 p.m.   reply to: 14868 x
Nem mindegyik 750-es "Olaszból, Angolból aprópénzért behozott", még ha behozott is, kerüljük a negatív reklámot mer' a végén még nem tudom eladni :)
Meg aztán 150ezer se kicsi pénz, vehetett a paraszt a 750-es mellé tojótyúkot, hasított disznót, tüzifát, ereszdeszkát... és most csak a legfontosabbakat említettem :)
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14876 Dec. 7, 2017, 5:41 p.m.   reply to: 14875 x
Vagyis megvan a hátsó index pár.
A tartályos teló folyik, a másik száraznak tűnik, de hát a tartály letörött és nincs meg.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14875 Dec. 7, 2017, 5:39 p.m.   reply to: 14869 x
Oldalt és elől is van” dísz borítás” az olajhűtőn.
A zacsiban ezeket találtam (plusz egy garnitúra fékbetét és olajszűrő).
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14874 Dec. 6, 2017, 11:10 p.m.   reply to: 14870 x
Még azóta szét van kapva a motorod?
Majd tavasszal megnézzük azt a gumit is. Nem akarok feltétlenül cserélni. Ha Tanár Úr még a télen tudna időt szakítani a gépre, boldog lennék!
A láncot (hajtás) tisztítsam meg? Csiszi zsírozta, így én is zsiroztam, nem spray-ztem.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14873 Dec. 6, 2017, 11:01 p.m.   reply to: 14872 x
Lefényképezem a gáztartályt, ami a zacsiban van. Letörött a rugóstagról. A másik hátsó teleszkóp (állítható gáztartállyal, az eredeti) pedig folyik. Ez is a zacsiban van. Ezt kellene felújítani, ha lehet. Ha nem lehet, akkor meg marad így.
Téli kuckónak meg bedeszkázom a helyet, a sör nem rossz ötlet, de mostanában még deszkázás nélkül sem jutok hozzá. Ma még begurultam a MÜPA-ba a géppel csúcsforgalomban oda, este meg vissza. Nem volt egy hatalmas élmény, úgyhogy tényleg itt a vége a szezonnak. Nem lehet tovább halogatni... Mikulás meghozta a mai enyhe napot, a krampusz meg elvitte az egészet és röhög a markába.
(Ez a Givi Maxia meg csúcs és nem néz ki ormótlanul ezen a motoron. Örülök, hogy megcsíptem...)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14872 Dec. 6, 2017, 9:30 p.m.   reply to: 14864 x
A külső ködös-párás lecsapódás ellen biztos jó, csak ami levegőt is bezársz a motorral együtt, annak a páratartalma is ki tud csapódni, és akkor kész a dunszt. Inkább ahogy a többiek írták valami levegőáteresztő anyaggal érdemes letakarni.
Régebben láttam valahol ehhez hasonló nylon garázst, egy kis elektromos páramentesítő motorral kombinálva, na az inkább.
Már nem emlékszem hol.
Vagy csak OSB-vel körbevenni a féltetőt, egy-két sör elfogyasztása mellett:-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14871 Dec. 6, 2017, 9:17 p.m.   reply to: 14870 x
Mondjuk az új Contikat nem tudom...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14870 Dec. 6, 2017, 9:16 p.m.   reply to: 14863 x
A gépem még szétborítva, hétfőn voltam Tanár úrnál, de elfelejtettem...legközelebb rákérdezek.
Gumi: ha nem csúszkál, nem repedezett, profilmélység is megvan (manuál 2mm-t ír hátra, a műszaki vizsga 1.6-ot) akkor még jó lehet. City Grip-el semmi tapasztalatom sincs, még másodlagos infó sem. Spitzi melyik gépen használta? Az 1.2-est gyárilag Bridgestone Bt019-el szerelték, amit ha jól tudom már rég nem gyártanak. Abban az időben sokan igyekeztek tőle megszabadulni, és feltenni rá mást, pedig annyira azért nem volt vacak mint amennyire osztották.
Most Metzeler Z01-et használok, kb. meg vagyok vele elégedve. Bár szárazon motoroztam már tapadósabb túragumival is. Vízen nekem a Michelin Pilot Road 3 volt az etalon. Ezt 31 ezer km-nél szedték le. (Road 4-est nem használtam) A Continental-ok az Inazumán iszonyat gyorsan fogynak és nem tapadnak jobban...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14869 Dec. 6, 2017, 8:52 p.m.   reply to: 14861 x
Hátsó teleszkóp: nem tudom mit értesz törött konzolon, csinálj már egy képet róla. Javításra két kiváló futóműves jöhet szóba:
Katona Gábor, Dömsöd: 30 934 9529
Déczi Balázs apukája: 30 409 9518
Máshol nem érdemes próbálkozni...
Az olajhűtőn elől van valami plusz dísz, rács, ilyesmi? Oldalt van, azt látom, de elől?
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14868 Dec. 6, 2017, 8:42 p.m.   reply to: 14853 x
A 400-asokat is:-)
Az addig Ok hogy a 750-eseket meg lehetett itthon venni újonnan, viszont jelentős volt a nepperek által Olaszból, Angolból aprópénzért behozott 750-es, ezért aztán többet találni itthon, mint 1.2-est. Újonnan csak kb 100-150 ezer forinttal volt olcsóbb a 750-es, hát persze hogy inkább az 1.2-est vette aki ilyen retrós formára vágyott.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14867 Dec. 5, 2017, 3:04 p.m.   reply to: 14864 x
Féltető alatt minek takarod le? Azzal csak a kárt fogod csinálni a pára miatt, vagy ha annyira nem akarod, hogy porosodjon, akkor szövettel takard le, mint pld: lepedő, paplanhuzat, stb, ezek alatt legalább szellőzik!
     Reply to this


cblaci (msg) 14866 Dec. 4, 2017, 10:42 p.m.   reply to: 14864 x
A párásodást nehéz kivédeni ha kint tárolod a motort, még akkor is ha féltető alatt áll. A linkelt nylon "garázs" a leírás szerint hatékony védelmet nyújt a pára ellen, ezt én nehezen hiszem, tapasztalatom viszont nincs vele, ezért a véleményem se hiteles. Nekem még minden autóm és motorom zárt garázsban állt.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14865 Dec. 4, 2017, 9:21 p.m.   reply to: 14863 x
Nem brightstonennal?
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14864 Dec. 4, 2017, 8:43 p.m.   x
Lovagok!

Nincs garázsom. Egy féltető alatt áll a motor egy autó ponyva alatt középsztenderen.
http://www.rider13.hu/termek/vci-corrosion/#rider13
Ezzel kapcsolatban lenne véleményetek? Mintha valahol azt olvastam volna, hogy az ilyenben “bepállik” a gép, és pont azért fog rozsdásodni.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14863 Dec. 4, 2017, 8:22 p.m.   reply to: 14855 x
Ha jönne egy kicsit enyhébb és szárazabb idő, gurulhatnánk pár kört, kíváncsi lennék, mit szólsz a biciklihez? Majd nézem az előrejelzést. Te pl. olyan időben, mint a ma napközbeni még motorozol?
A hátsó gumi DOT szám alapján 2011-es. Én még teljesen jónak látom. Spitzi ajánlotta nekem a Michelin City Grip-et. De úgy tudom gyárilag Metzeler-rel voltak szerelve. Ezzel kapcsolatban mi a tapasztalat?
Remélem, Tanár Úr szakítana kis időt... Ha szólnál pár szót az érdekemben...!
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14862 Dec. 4, 2017, 7:31 p.m.   reply to: 14854 x
Ma is bent voltam a néninél, könnyes szemmel nisztalgiázott, hogy a szabadság, a társaság, a tájak... aztán a végén kibökte, hogy szívesen felülne egy körre...
Na... van, amiről nem lehet leszokni!
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14861 Dec. 4, 2017, 7:26 p.m.   reply to: 14856 x
Egy zacsiban megkaptam a két hátsó indexet (Csiszi az oldaldobozok miatt szerelte le), meg még pár nyalánkságot (hátsó rugóstagok, gáztartályok, egyik konzolja törött, fékbetétek...). Az indexeket vissza vágyom a gépre, az egyik hátsó teleszkópot 750-esére cserélte, nem tudom, az eredetit fel lehet-e újítani, mert a gáztartály így nem állítható.
A kapaszkodó nincs meg, pont ma vettem egy használt Givi Maxia dobozt platnival, ami így a rácsra felszerelhető, persze úgy a kapaszkodó értelmét veszti, de azért örülnék, ha meglenne.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14860 Dec. 4, 2017, 6:20 p.m.   reply to: 14846 x
Volt ettől cifrabb is, de nem találom, olyan előre nyúló fejidom mint az első hornet s en, a kép ittvan előttem, piros motor, és látszik h kiállításon lett lőve a kép, már többször is belebotlottam mikor inas dolgokat kerestem, de most nincs meg :D mellesleg egyáltalán nem szép :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14859 Dec. 4, 2017, 6:08 p.m.   reply to: 14853 x
Nem inkább a 400zasokat? A 750eseket európai piacra szánták és itthon is lehetett kapni! Mellesleg enyém is rozsdasodik belülről, de szerelőmnek van egy ismerőse aki ezzel foglalkozik, kitakaritja és asszem műgyanta bevonatot kap v ilyesmi, mutatott egy 900zas cbrt aminek szintén rozsdásodott a tankja, de már megcsinalta, aszondja akinek ilyen baja van mind oda küldi, mert jól dolgozik az öreg... Jövőre enis megfogom csináltatni, plussz nem ártana fényezni sem... De az inkább csak esztétika... Nemtom bele e fog férni jövőre.... Viszont ez a rozsda elég gáz, mert tele szarja a karbit nekem.... Sose dugult el, de évente ki kell takarítani mert tele van mindig....
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14858 Dec. 4, 2017, 6 p.m.   reply to: 14849 x
Valóban! Jó hülye megoldás... Köszi! :)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14857 Dec. 4, 2017, 5:51 p.m.   reply to: 14844 x
Jó rusnya az a fejidom :D
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14856 Dec. 3, 2017, 10:45 p.m.   reply to: 14850 x
Változatlanul szép állapotban maradt az elmúlt években. A hűtődíszen elől van valami rács?
Úgy látom a hátsó indexek lettek cserélve minire, talán egy eldőlés, vagy esetleg oldaldobozok miatt?
Ha nincs meg, nem nagy ügy bontóban túrni egy párat, szépen fel lehet újítani a fekete műanyagot, és a búrát is.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14855 Dec. 3, 2017, 10:36 p.m.   reply to: 14836 x
Még annyi hogy kipuffot, légszűrőt bedugni, akkumulátort meg csepptöltőre tenni.
Kíváncsi vagyok a gépre, na meg régen is láttam, szívesen rákukkantok ha vmit megbeszélünk.
Tanár Úrral majd beszélek, eléggé el szokott lenni havazva, de hátha be lehetne protezsálni valahogy, megérdemelné a gép profi melót.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14854 Dec. 3, 2017, 10:24 p.m.   reply to: 14826 x
Akkor most már lesz motoros beszédtéma is, ha legközelebb mész vásárolni:-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14853 Dec. 3, 2017, 10:17 p.m.   x
Nem biztos hogy ez a tankrozsdásodás kizárólag a hibás sorozat számlájára írandó, szerintem benne van a pakliban a tengerparti vidékekről való származás, meg a hosszas állás feltöltetlenül.
Tudtommal inkább a 750-eseket érinti, amiknél ugye jelentős volt a szürkeimport.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14852 Dec. 3, 2017, 10:06 p.m.   reply to: 14803 x
Jópofa videó, a vizsgázót alakító srác biztos hogy székely, annyira autentikus, ezt egy 'tápos' nem tudná így eljátszani bármilyen jó színész:-)
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14851 Dec. 3, 2017, 9:39 p.m.   reply to: 14850 x
Basszus...
Elsöpörhettem volna a leveleket... és az a lapát a háttérben... hű, de ciki!
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14850 Dec. 3, 2017, 9:18 p.m.   x
Akkor most már én is feltöltöm az ex Csiszi gépet, mert még adós vagyok vele...
     Reply to this


cblaci (msg) 14849 Dec. 3, 2017, 6:46 p.m.   reply to: 14840 x
Ricsi, valószínűleg a lap alján keresed amivel lapozni lehet, talán régen úgy volt de az is változott.
Felül keresd, azzal egészen az elejéig lapozhatsz:
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14848 Dec. 3, 2017, 6:45 p.m.   reply to: 14847 x
Nyugodság van. A töklámpás se túl gyakori, fejidomosból megy egyet látott régebben valaki, úgyhogy nem fog szembejönni veled mindennap egy a következő szezonban :-)
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14847 Dec. 3, 2017, 5:53 p.m.   x
Nekem a fejidomos kifejezetten nem tetszik, az túl gixxeres!
Ez a vas nem gixxernek készült (bár annak a blokkjával), tehát ne is akarjon annak látszani, ez a motor így szép,nagy króm lámpával, idom nélkül!
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14846 Dec. 3, 2017, 5:19 p.m.   reply to: 14844 x
a másik:
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14844 Dec. 3, 2017, 5:15 p.m.   reply to: 14840 x
Nekem sikerült, bizonyíték az első hsz:
"Ha tudom, hogy itt ilyen könnyen megy egy fórumot létrehozni akkor már régen megléptem volna.
Remélem a többi inazumás is idetalál és elindulhat a fórumozás e ritka típus lovasai között."

és hoztam még két képet a harmadikból érdekességképpen:
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14843 Dec. 3, 2017, 5:10 p.m.   reply to: 14841 x
Ezt be :-)
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14841 Dec. 3, 2017, 1:46 p.m.   reply to: 14839 x
Oh... Hát olvasgatom én már folyamatosan. Már ott tartok, amikor Odüsszeusz Szkülla és Kharübdisz között vergődik, de még mindig nem tudta eldönteni, a kanyarban használja-e a lábféket. Szegény botor hősünk nem fogja tudni bevenni ezt a kanyart, ha kicsúszik, valamelyik leharapja a hátsó túradobozt, amiben a rózsaujjú hajnalt viszi Küklopsznak. Nincs mese: ezt bizony benézte...!
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14840 Dec. 3, 2017, 12:02 a.m.   reply to: 14839 x
Hat nemtom nálatok hogy van, de nálam nem lehet vissza tekerni teljesen...
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14839 Dec. 1, 2017, 8:14 p.m.   reply to: 14836 x
Figyelj Balázs, jön a tél, lesz idő, olvasd el az előző 148xx. hozzászólást. olyan mint egy görög dráma: van vidám rész, van mondanivaló, persze van benne izgalom, semmitmondás, hülyeség. Sok mindenről volt szó itt az elmúlt évek során, ha a végére érsz, lesz típusismeret, és az első túráidról is konkrét elképzeléseid lesznek :-)
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14836 Dec. 1, 2017, 8:07 a.m.   reply to: 14835 x
Köszönöm mindkettőtöknek!
     Reply to this


hacse (msg) 14835 Nov. 30, 2017, 11:18 p.m.   reply to: 14834 x
Szia! Én biztos nem engedném le a tankból, inkább töltenék rá , mondjuk egy kis 100- as benyát , ha már el kívánod tenni télire, és ha marha precíz akarsz lenni , akkor csepegtessél bele egy kis SPURI adalékot!
Egyébként, ha a benzincsapról lehúzod a csövet , akkor ki tudod engedni a tartályból az üzemanyagot. Ahogy Billig Péter írta a karburátorokból érdemes leengedni a cuccot , már csak azért is , mert az esetleg lerakódott szutyok is kijön vele. Javasolnám ehhez a művelethez szerezzél be kis keresztmetszetű benzincsövet , ami a leeresztő csavar kis csonkjára ráhúzható.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14834 Nov. 30, 2017, 6:23 p.m.   reply to: 14833 x
Van még kb. fél tank 95-ös benne. Le tudom-e ereszteni? Ha jól tudom, ez üzemanyag szivattyús, menni fog? A helyére tankolnék valami prémiumot.
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14833 Nov. 30, 2017, 12:43 p.m.   reply to: 14827 x
Ha nagy belenyúlásokat terezel a blokkba, akkor nem érdemes most olajat cserélni, majd utána. mosd le takarosan, tankold tele lehetőleg etanolmentes benzinnel, engedd le a benzint a karbikból (a csészék alján van egy kis imbuszcsavar, azon keresztül, persze zárt benzincsapnál), ha hideg helyen tárolod, akkor vedd ki belőle az akksit, vidd melegebb helyre(az akksit), állítsd középsztenderre, takard le, oszt jóéjszakát :-)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14832 Nov. 30, 2017, 12:35 p.m.   reply to: 14831 x
Csereüdültetés :-)
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14831 Nov. 30, 2017, 9:21 a.m.   reply to: 14830 x
Mivel zuhog az eső, csak abban látom a megoldást, ha felküldöd a macsekot. De aztán nehogy a miénk menjen vissza, mert ezektől minden kitelik...
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14830 Nov. 29, 2017, 7:19 p.m.   x
Gyere le hozzám, itt mindent megoldunk!
Sajnos én Enyingen lakok, itt a segítség! :-)))
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14829 Nov. 29, 2017, 4:51 p.m.   reply to: 14828 x
Hey...! Mit keres ott a macskám?!!!
Nekem bezzeg nem segített! Ezt megbeszélem vele!!!
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14828 Nov. 29, 2017, 3:33 p.m.   x
Minden ( is:-) leszervizelve, téliesítve, persze kis segítséggel:-)
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14827 Nov. 29, 2017, 9:21 a.m.   x
Reménytelen az időjárás helyzet, elrakom a gépet.
Kérdezném Tőletek:
Mivel olaj-, folyadék cseréket nem csináltam még meg, érdemes-e a téli eltevés előtt, vagy tavasszal?
Csiszi említette a vezérműlánc cserét (én őszintén szólva nem hallom, hogy megcsörrenne), nekem a láncszett is gyanús, de ebben sem vagyok biztos. Ki tudná megnézni, megcsinálni, valamint a téli “üzemmódra” tekintettel engem tanáccsal ellátni?
Az Angol utca nekem közel van, kedves Tanár úr...
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14826 Nov. 25, 2017, 8:12 p.m.   reply to: 14825 x
Én is szomorúan nézem a nedves aszfaltot...
Ahogy felszárad, eső, ködszitálás nem várható és van egy órám, kitalálom, hogy nincs itthon kenyér, beöltözöm, gurulás, bolt mellett el... gurulás, bolt felé vissza, kenyér be, gurulás... Autóval 5X megjártam volna már... na és...?
A múltkorjában “Magyar Áruk Boltja” Csömöri úton nézek be a kedvenc eladó nénimhez (olyan 65-70 éves lehet, 150 cm magas sarokkal), addig csak autóval jártam Nála, visszajáró vevő vagyok, szoktunk beszélgetni erről-arról. Meglátja a ruhám, a bukót, kérdezi: nincs hideg a motoron? Mondom, hogy: ha jól felöltözöm, nem fúj át a szél. Tetszik tudni egy ilyen motoros kabát, nadrág úgy működik, hogy...
Tudom, tudom... én is rengeteget motoroztam, a férjem salakmotoros versenyző volt, sokat jártam vele NDK-ba a versenyekre is, amúgy meg állandóan túráztunk 10 fős csapatokban, több 10.000 kilómétert.
És a férje mögött ült?
Dehogy is! Mindig saját motorom volt!
Sok motorom volt: ETZ-k, MZ, Jawa, egy BMW Gs 650-nel zártam, nagyon szerettem, jó motor volt. Ismerem ám a motorokat! Magának milyen van? Kimegyek megnézem!
Messziről mondja: ez egy Suzuki, ugye? Na most látom, rá is van írva! Mondom, hogy ismerem a motorokat! Jaj de szép! 1200-es! Huuuu...! Na vigyázzon magára! Viszlát, jöjjön máskor is!
Kezét csókolom...!
Nézek utána és elképzelem bőrruhában, ahogy húzza a gázt... 70 éves és messziről felismeri a motorokat! Na nem semmi öreglány!
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14825 Nov. 23, 2017, 4:51 a.m.   reply to: 14824 x
Már nem túrázom, ezek csak olyan 'gurulok egy kört" típusú rövidtávú elvonási tünet csökkentő gurulások!
Tudod, olyan mint a téli napsütés D-vitamin tartalma, van, d nem az igazi:-)))
     Reply to this


cblaci (msg) 14824 Nov. 22, 2017, 9:20 p.m.   reply to: 14823 x
Az aszfalt viszont hideg, úgyhogy csak óvatosan ;-)
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14823 Nov. 22, 2017, 9:01 p.m.   reply to: 14821 x
Nincs vége még......
     Reply to this


cblaci (msg) 14821 Nov. 22, 2017, 8:52 p.m.   reply to: 14820 x
Kárörvendő az semmiképp, inkább kicsit irigy, nem rossz az a +4liter benya, amennyivel az 1,4-es tankja többet befogad, mellesleg jól is mutat.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14820 Nov. 22, 2017, 4:53 a.m.   reply to: 14817 x
A közmondás örök: Legszebb öröm a káröröm,abban nincs semmi irigység:-)))
Amúgy az enyémnek már nem felújító, hanem fémpótló készlet kellett volna:-)!
     Reply to this


indiszogye (msg) 14819 Nov. 21, 2017, 10:12 p.m.   reply to: 14815 x
Szia Peti. Utána nézek ennek a csoda szernek. Köszi a tippet.
     Reply to this


indiszogye (msg) 14818 Nov. 21, 2017, 10:03 p.m.   reply to: 14815 x
Nyilván az üvegtank nem görbül, úgy ahogy nem rozsdásodik. Kontra törés esetén roppant gyorsan javítható. Nem azért írom ezt , mert én találtam esetleges megoldást egy problémára.
Az én tankom nyüge talán megoldásra talált.
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14816 Nov. 21, 2017, 5:35 p.m.   reply to: 14814 x
Pláne, ha a négyből három a tied. :-)
Az élethez kell egy kis szerencse is :-)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14815 Nov. 21, 2017, 5:32 p.m.   reply to: 14807 x
Ha csak a rozsdásodás a probléma, lehet olcsóbb ez a készlet:
http://oldtimerperfekt.hu/termek/por-15-motorkerekpar-uzemanyagtank-felujito-keszlet-25l/
Nekem lennének aggodalmaim az üvegszálas tank szilárdsága miatt, mert mi van ha eldől a motor, vagy ne adj isten balesetet szenved?
De az is lehet, hogy nincs igazam.
     Reply to this


cblaci (msg) 14814 Nov. 21, 2017, 5:27 p.m.   reply to: 14813 x
Az attól függ, mert ha pont én vettem volna meg az egyiket, akkor tutira azt mondanám hogy az nagyon sok :)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14813 Nov. 21, 2017, 5:21 p.m.   reply to: 14812 x
És lehet, hogy jutott egy Szőgyére is, de még a négy is kevés :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 14812 Nov. 21, 2017, 5:17 p.m.   reply to: 14811 x
Ezzel kapcsolatban is felhívtam Ina Zu bácsit Hamamatsuban :)
Azt mondta az öreg hogy tudomása szerint összesen 3 hibás Inazuma tank készült (ez azért nem olyan rossz hibaszázalék), az egyik ilyen hibás tankkal szerelt motor Enyingre került, a másik kettőről meg csak annyit tud hogy bontókba végezték...
Mondtam is az öregnek hogy akkor én meg valószínűleg tudom hogy kinek sikerült begyűjteni az összeset :D
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14811 Nov. 21, 2017, 4:51 a.m.   reply to: 14810 x
Anno raktam fel fotókat, elég siralmas látvány volt! Nem tudom, hogy a többieké milyen, érint-e más évjáratokat, az enyém 2000-évj 750, ez rohad,az biztos, nekem a műhelyben 3db tank van az enyémről leszedettel együtt, mindhárom egységesen siralmas! Ezért adtam fel a gyári verziót! Ja persze lettvolna új, fényezetlen tank Angliából 800 fontért..........köszike:-(
     Reply to this


lecso (msg) 14810 Nov. 19, 2017, 8:50 p.m.   reply to: 14809 x
Aha.
Köszi.
     Reply to this


cblaci (msg) 14809 Nov. 19, 2017, 8:46 p.m.   reply to: 14808 x
Volt egy sorozat aminek erősen korrodált belülről a tankja, Fenyő konkrétan ezért cserélt tankot, sőt amit bontottan vásárolt az is olyan lett homokszórás után mint a szita... nem véletlen hogy végül az 1,4-es tankját tette fel.
Engem szerencsére nem érint ez a probléma de biztos van akinek segítség lehet ez az üvegszálas megoldás.
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26544