Please log in

Registration Forgot password






Suzuki Inazuma 400 750 1200
Comment
Előző oldal
inazuma400 (msg) 14034 June 28, 2017, 2:41 p.m.   reply to: 14033 x
Köszönöm! :) megoldhato lenne Gödöllőn a talin?
     Reply to this


harleytom (msg) 14033 June 28, 2017, 9:31 a.m.   reply to: 14032 x
Helló!
Jobb szerettem volna párban, de csak itt darabra is oda adom. Üdv
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14032 June 27, 2017, 2:31 p.m.   reply to: 14031 x
Fú! Index csak párba eladó? Kéne a bal hátsó! :)
     Reply to this


harleytom (msg) 14031 June 27, 2017, 9:13 a.m.   x
Helló!

Motorom eladása miatt eladóvá váltak megmaradt alkatrészeim, hátsó idom 10.000.-Ft, gyári kormány 7.500.- Ft, indexek 2.500.-Ft /db ( a hátsó lámpa és az indexek lámpa lakkal voltak megfújva, ez látszik rajtuk, ettől függetlenül teljesen jól működnek ).
Személyes átvétel és postázás megoldható.
Az árak minimálisan alku képesek.

Üdv, Tamás
     Reply to this


hacse (msg) 14030 June 21, 2017, 9:31 a.m.   reply to: 14026 x
Szerintem érzi az a múzsa is , hogy kinek a homlokát kell csókolgatni ahhoz , hogy efféle lebilincselő tartalmakat láthassunk.
     Reply to this


hacse (msg) 14029 June 21, 2017, 9:25 a.m.   reply to: 14028 x
Én afrikai meg ázsiai "szakműhelyekben" láttam először ezt a metodikát , nem tudtam , hogy izlandi módszernek nevezik. Én a kicsit unalmasabb tűzmentes technikával operálok. :o)
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14028 June 20, 2017, 7:25 p.m.   x
Quad gumit szereltem robbantással ( Izlandi módszer)
https://www.youtube.com/watch?v=Gt9JMy1h9Qg
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14027 June 11, 2017, 3:44 p.m.   reply to: 14026 x
El is hiszem! Hát jövőre remélem h mi is kijutunk! :) szép cselekedet! :)
     Reply to this


cblaci (msg) 14026 June 11, 2017, 7:51 a.m.   reply to: 14025 x
Köszönöm! Abban a környezetben ha nem vigyáz az ember hamar homlokon csókolja a múzsa :-)
Anyám imádja Erdélyt és a hegyeket, de őt már mindenféle mozgásszervi problémák korlátozzák. Amikor hazajövünk egy túrából mindig várja a beszámolót, egy ideje a SportMotor oldalra feltöltött galériák linkjét is elküldöm neki, most is úgy volt, ő meg elsírta magát...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14025 June 10, 2017, 10:14 p.m.   reply to: 14022 x
Jó képek lettek! :) és milyen szépen ki tudod egészíteni szöveggel a látottakat. Én nem tudnék ilyen szépen fogalmazni! :)
     Reply to this


cblaci (msg) 14024 June 9, 2017, 10:09 p.m.   reply to: 14023 x
A múlt tele van tragédiákkal, elhiszem hogy lehetnek ennek haszonélvezői is, de általában nem az egyszerű embert kárpótolják.
Ha egyszer újra találkozunk szívesen kifejtem az ezzel kapcsolatos véleményem, itt én sem szeretnék politizálni, inkább legyen békés csend, mint elmélkedő okoskodás.
     Reply to this


Rick (msg) 14023 June 9, 2017, 3:51 p.m.   reply to: 14022 x
Most nem akarok politizálni, de kíváncsi lennék, hogy ha egy zsinagóga lett volna a faluban, akkor is elárasztják-e..? És ha igen, akkor mostanra, nem kellene-e hármat építeni helyette? Most csak ennyit jut eszembe erről. Elnézést. Nem vagyok vallásos, de ez mocskos munka volt.
     Reply to this


cblaci (msg) 14022 June 8, 2017, 9:29 p.m.   x
Egy kis képnézegetős olvasnivaló:
https://www.sportmotor.hu/album/SSsWcsjpDNJ
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14021 June 7, 2017, 8:34 p.m.   reply to: 14020 x
Szarul indul. És mivel új az aksi, ezért a gyertyara gyanakszom, plusz ugye tavaly volt minden megcsinálva (szelephezag, karbi szinkron) kitakaritva komplett üzemanyag elláto rendszer! Amikor kicsereltem az aksit akkor jó volt, kb addig amíg egyszer menet közben ki nem fogyott a benzin, vhogy nekem úgy rémlik h nem sokkal utána kezdett buziskodni, és halottam olyat h ez nem annyira jó a gyertyának, és mivel a 12ezer is lassan meglesz (pár száz km) úgyis cserélni fogom őket... Pöc röffre kéne indulnia...
     Reply to this


cblaci (msg) 14020 June 7, 2017, 5:46 p.m.   reply to: 14019 x
Mi az a tünet amit érzel rajta? Mert én még eddig csak azért cseréltem gyertyát mert úgy gondoltam eljött az ideje, de hibát nem tapasztaltam és abban is biztos vagyok hogy még ugyanannyit elment volna...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14019 June 7, 2017, 4:50 p.m.   reply to: 14018 x
Értem! Enis mindent komolyan veszek ha a motoromról van szó! Még a fékolajak és telo olaj téren is! Amit amúgy nagyon sokan elhanyagolnak... Mondjuk hozzám 16evesen került, szóval én már nem fogom megváltani a világot. De mindent megadok neki és a legjobb tudásom szerint járok el karbantartás terén! Nem akkor van javítva ha tönkre megy... Tény h egy fényezés rá férne. De az inkább csak esztétika... Ettől még jól működik! A gyertyat is csak kíváncsiságból kérdeztem. Mert mindjárt csere érett lesz... De ezt érezteti is.... Mert haveromnak is ugyan ez volt a tünet a hornetnél....
     Reply to this


cblaci (msg) 14018 June 6, 2017, 10:31 p.m.   reply to: 14016 x
Egyszer majdnem 20ezret mentem egy garnitúra gyertyával, legutóbb 15-öt, de azok olyan szépek voltak hogy sajnáltam őket eldobni és biztonsági tartalékként azóta is hordozom a nyereg alatt, pedig tuti nem lesznek visszatéve soha. 12ezrenként légszűrőt, 6ezrenként olajat cserélek a szűrőjével együtt, ezeket viszont komolyan veszem.
     Reply to this


hacse (msg) 14017 June 6, 2017, 9:59 p.m.   reply to: 14016 x
12 ezrenként cserélem.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14016 June 6, 2017, 7:40 p.m.   x
Ismét műszaki kérdés következik! :D ugyebár az Ina gyertya csere periódusa 12ezer km. Ha jól tudom. Ti ezt be is tartsátok?! Mert hallottam olyanokat akik arról meséltek h 40-50ezret elment nekik az XX egy gyertyával. Mmint egy garnitúra... Nem ezen akarok spórolni, meg nekem sztem am is cserés lesz. Legalábbis nagyon gyanús... Ti hogyan jártok el a dologban?!
     Reply to this


Rick (msg) 14015 June 5, 2017, 7:36 p.m.   reply to: 14013 x
Na jó, akkor most már nézem hűségesen. Ki nem hagynám a konferenciát. Lehetőleg valami viharos napon csináljuk úgy 10-12 fokban, 80 km/h-ás szélben, 200-250 mm csapadékkal körítve. Hátha megint eljutok félútig... :-)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14014 June 5, 2017, 12:29 p.m.   reply to: 14012 x
Jólvan na, de azért még tudja viccelni az embert az ilyesmi! :D
     Reply to this


cblaci (msg) 14013 June 4, 2017, 9:47 p.m.   reply to: 14010 x
Majd a következő konferencián összehasonlítjuk megint a két gépet, merthogy idén még nem volt, van viszont egyenpólónk... látom hűségesen követed a fórumot :)

Fáradt vagyok, itt nem is km-be számoljuk az utat hanem órákba, de ez nem panasz mert Székelyföld csodálatos!
     Reply to this


cblaci (msg) 14012 June 4, 2017, 9:40 p.m.   reply to: 14006 x
Méghogy mellékelt ábra... ez nem hiba volt vazze :)
A gps a bal oldalon van a kormányon, valószínüleg a töltő vezetékével piszkáltam le a csatit. Amikor megnyomtam a start gombot -és nem történt semmi- azonnal rájöttem hogy az indítás reteszfeltételénél kell szétnézni, 5 másodperc múlva indult a gép.
     Reply to this


Rick (msg) 14011 June 4, 2017, 4:23 p.m.   x
Tényleg volt már konferencia? Vagy csak lesz? Ha lesz mikor?
     Reply to this


Rick (msg) 14010 June 4, 2017, 3:55 p.m.   reply to: 14009 x
Leugrottam Balcsira meg vissza. 2 meleg süti volt, meg pár normál nehézség útközben. Azt vettem észre, hogy a fordulatszám ( ez egy régi téma volt cblacival ) most lejjebb van ugyan annál a sebességnél 6-ban. Nem tudom, hogy a fogaskerekek cseréje ennyit számít-e, de ott van a fordulatszám, ahol neki volt 100-nál egy fényképen. Ua. fogszám mint a réginél, és mint az eredeti. Jó a gép. Mostantól csak Tasihoz viszem.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14009 June 4, 2017, 10:30 a.m.   reply to: 14008 x
Jólvan akkor nem csak én vagyok így ezzel a szerelős dologgal! :D
     Reply to this


Rick (msg) 14008 June 4, 2017, 6:34 a.m.   reply to: 14001 x
A mikrókapcsolós történet velem is meg volt. Azt még össze rakom fejben. A mocit egyébként nem tréleren vittem Tasihoz, hanem oda gurultam vele. Szóval nem akkor vittem oda, amikor megadta magát rajta valami és üzemképtelen lett. A fék is működött, különben nem indultam volna el vele, és a lánc is jó volt, de teljesen hátul volt már a kerék. És tegnap elhoztam a mocit. Sajnos nem lett belőle 1200-es :-), a váltója jobb lett, a fék is más. Amiben biztos vagyok, hogy ha jönnek a hűvös idők megint a Tasinál kezdek. És nem azért, mert nem megy a gép, csak, hogy nézze meg szakértő szemeivel. Csinálja meg amit meg kell, adjon tanácsot ( amit úgyis elfelejtek) és a félreértések elkerülése végett ide is leírom: 3 szerelőnél volt a Tasi előtt, AZ EGYIKNÉL KIMONDOTTAN A FÉK MIATT VOLTAM. Köveztek rendesen, hogy így elhanyagolt motor, úgy elhanyagolt motor. Most mit tegyek??? Írjam le, hogy mennyit hagytam ott az előző szerelőknél??? Sokat. Csak nem mindenkinek szívügye a sziszifuszi szerelés, és még azt sem mondanám, hogy az előző szerelők közül mind rossz volt. Csak más aspektusból álltak a motorhoz. :-) És még valami. Volt 125-ös MZ-m. A "Bambi" Mz szakértő-mester magyarázása után, én szereltem, a karbitól kezdve, a tank rozsdátlanításán át, benzin szűrőt applikáltam bele stb... Szóval nem vagyok teljesen vakon. De azért ez nem MZ. Ugye?
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14007 June 3, 2017, 11:25 p.m.   reply to: 14005 x
Erről eszembe jutott mégvmi, rögtön ahogy elküldtem az előző szöveget. Nemtom ki mennyire olvasgassa a totalbikeot, de pont ma olvastam a Csikos sztoriát a vén beteg ducatival és a dolomitokkal! A lényeg annyi h végignyomta gond nélkül, mondjuk oda és haza futón ment jött a motor, de nem azért mert baja volt. Illetve amikor hazajöttek elvitte szerelőhöz, és kiderült h volt egy csomó gondja, de mégsem rohadt le! Pedig az egy ducati! XD (hozzáteszem szerintem dögös motorokat csinálnak de én félek a megbízhatóságuk miatt. Meg egyéb költségek miatt is.... Bár gondolom itt ezen a fórumon ezért a kijelentésemért nem fognak meglincselni mint egyéb helyeken! :D)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14006 June 3, 2017, 11:17 p.m.   reply to: 14005 x
"Értem én h villanymotor de mitől forog?!" :D nah szóval, azért szerintem amelyik motor karban van tartva az nem nagyon megy tönkre váratlanul, pláne nem mentek közben, mondjuk a mellékelt ábra mást mutat de sebaj! :D igen valszeg kifogott volna rajtam! Vannak vicces sztoriaim még mz-s időkből, de azt nem vállalom XD bízni kell a szerencsében! :D ha meg eljön az ominózus pillanat ráérünk gondolkodni :D akkor üzenem a Tanár Úrnak h köszönöm szépen! :) és további jó szórakozást kívánok! :)
     Reply to this


cblaci (msg) 14005 June 3, 2017, 9:27 p.m.   x
Jó az ha tudja az ember "mitől forog", főleg a váratlan helyzetek miatt, mert nincs mindig kéznél szerelő. Ma pl. a határon átérve a pénzváltónál nem indult a motor... bagatel dolog történt, lecsúszott a kuplung mikrokapcsolójáról a csati, tuti lenne olyan akit megfogott volna.
Na de szerencsésen megérkeztünk Székelyföldre, szép idő van, most éppen sörözünk a tanárbával akinek történetesen van egy Jawa motorkerékpárja is és úgy emlékezik elől 1,9 hátul 2,2 a megfelelő nyomás :-)
Aviszonlátás!
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14004 June 3, 2017, 12:43 p.m.   reply to: 14002 x
Ebben enis egyet értek fenyovel, megha észrevétlen maradok is, mindig követem a történéseket, bárki bármit ír, posztol, kép videó stb. Mindig megnézem! A szerelős része annyira nem köt le, van egy jó szerelőm, nincs is olyan messze (40km) vele csináltok mindent... Etzt még szétborítottuk itthon. De az eggyel egyszerűbb technika. Jobb szeretem biztos kezekre bízni az én kis drágámat! :)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14003 June 3, 2017, 12:34 p.m.   x
Nem tudja véletlenül vmelyikőtök a jawa ts 350 638 casnak a gyari guminyomás értékét?!
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14002 June 3, 2017, 9:39 a.m.   reply to: 14001 x
Ne mond, hogy a kutya sem foglalkozik vele, mert pld én minden egyes általad felrakott fotót, linket megnézek, még a Sportmotoron lévőket is!
Az, ha nem szólok hozzá nem azonos azzal, hogy meg sem nézem!
A karbi szinkront én inkább a szerelőmre bízom, neki van komoly digitális cucca, ami nem hibázik!
Nem utolsó sorban egy karbi tisztítást+szinkronizálást 15eft-ért csinál, ami szerintem korrekt ár
     Reply to this


cblaci (msg) 14001 June 2, 2017, 8:45 p.m.   reply to: 13998 x
Kicsit bántott a dolog amikor nem vállaltam el, sok valakinek segítettem már, most viszont miután megnéztem a soron következő két videót is, azt kell mondjam áldom az eszemet. Ezeket én megcsinálom itthon magamnak, de rendszeresen, ami azt jelenti hogy kevésbé ér meglepetés. Hova tűnt a porvédő, anélkül össze se raktam volna, azt meg hirtelen nem tudtunk volna rajzolni, Tasinak ehhez is megvannak a forrásai. A munkahengereket majdnem minden évben kitakarítom, ki is jön saját erejéből, a berohadt munkahenger viszont általában karmantyúcserével is jár... persze be lehet előre vásárolni mindenből, de ennyire idült és elhanyagolt szerkezetnél nem igazán lehet felkészülni az összes eshetőségre. A karbiszinkron nálam úgy megy hogy a pilotok gyári értéken vannak, az első szinkront szerelő csinálta 8-éve, ott voltam, azóta az olajoszlopossal minden évben ránézek és csak minimálisan kell állítani a pillangókon. Látva a karbidat itt egy alapos takarítás a minimum, de lehet egy ultrahangos segít majd csak rajta, nekem az nincs. Nem véletlenül használom a spurit (ezt a szert Tasi is elismeri) de volt már takarítva alapjárati problémák miatt az enyém is, nagyon kevés elég ahhoz hogy megbolonduljon... a tiedre hiába tettem volna rá az itthoni tesztert, még ha előtte ki is hézagolom egyformára a pillangókat, úgy rántotta volna ki az olajat az U csőből hogy időm se lett volna állítani. A lényeg egy jól karbantartott állapot, azután már könnyebb lesz a szintet fenntartani, de ahhoz rendszeresen kell foglalkozni majd vele. Néha igyekeznék értékes dolgokat is felrakni ide, legtöbbször a kutya se foglalkozik vele, pedig egy egy ábra nem is hiszed mekkora segítség, nemrég a hátsó fék robbantott ábráját mutattam meg, nehezen találtam rá de nagy segítség volt, a manuálban lévő szart se ér, szerintem észre se lett véve pedig bárkinek szüksége lehet még rá. Vagy mutattam a szinkront is most tavasszal, szívesen beszélgettem volna róla, de az is úgy észrevéltlen maradt. A hülyeségbe is benne vagyok, de ez a fórum ne csak arról szóljon, lassan 20évesek lesznek ezek a vasak, foglalkozni kell velük, jobb megelőzni a nagyobb bajokat. Holnap egy újabb 3 napos erdélyi túrára indulunk, nem mondom hogy nem romolhat el, de eddig töretlen a bizalmam az Inazuma iránt, ehhez viszont nem elég csak néha lemosni.
Most egy ideig rendben lesz a géped, majd meglátod mekkora élmény lesz egy karbantartott állapotot visszakapni.
     Reply to this


Rick (msg) 14000 June 2, 2017, 7:52 p.m.   x
Köszönöm CBLacinak az ajánlást, hogy vigyem a mocit a Taschnerékhoz! Olyan jó érzés, hogy szakemberek, akik értenek hozzá, foglalkoznak vele. Valahogy a szívemhez nőtt ez a motor, de nem tudok "műteni", kellenek a dokik.
     Reply to this


Rick (msg) 13999 June 2, 2017, 4:25 p.m.   reply to: 13981 x
Erről lenne szó? METZELER ROADTEC 01
     Reply to this


Rick (msg) 13998 June 2, 2017, 3:17 p.m.   reply to: 13997 x
Azért nem toltam fullba a kretént a füstöléssel, nem vagyok állat. Van már tasi videó a fia csinálta, ma került fel. De csak a fékekről a láncról meg a váltóról volt szó. Holnap lesz a karbi puci-szinkron szelep. Az öreg durvábban tolja az oltást, a fia nem kottázott annyira... (lada-riga)
Na majd holnap meglátjuk, és akkor lehet, hogy kész is lesz és akkor lesz mosolygás!! :-)
https://www.facebook.com/299706513435124/videos/1543909995681430/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf
     Reply to this


cblaci (msg) 13997 June 2, 2017, 8:35 a.m.   reply to: 13995 x
Először az én agyvizem is felfort, aztán rájöttem hogy nem is nekem írtad :-)
Remélem azt azért nem gondoltad komolyan hogy itt bárkiben is keveredne a vízhűtés és a léghűtés fogalma.

Az a huhogtatós szesz jó anyag, de inkább töltsük a viharlámpába :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13996 June 1, 2017, 8:26 p.m.   reply to: 13987 x
Köszi! :)
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 13995 June 1, 2017, 3:43 p.m.   reply to: 13983 x
120/140 fokos olajtól miért kell megijedni? Ez tök normális üzemi dolog, azért asszociálsz a 100 fokra mert ott forr a víz? Nem sok köze van az Ina blokkhoz!
A vízhőfoknál sem fél senki a 95 foktól, pedig az koccosabb ha felforr, mivel a víz gőzzé válása 1600x nagyobb térfogatot igényel!
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 13994 June 1, 2017, 3:32 p.m.   reply to: 13988 x
Nem is rossz ötlet, gumimatrac/hálózsák kombóval tökéletes, ha meg jönnek a kísértetek megkínálom őket F-16 pálesszal:-))))
(aztán lesz mitől huhogniuk!!)
     Reply to this


cblaci (msg) 13993 June 1, 2017, 9:53 a.m.   reply to: 13991 x
Még én se de attól még lehet finom, szerintem rántani érdemesebb, legalább a prézlivel jóllakunk....
     Reply to this


hacse (msg) 13992 May 31, 2017, 11:44 p.m.   reply to: 13986 x
..nincs kedvem :o(
     Reply to this


hacse (msg) 13991 May 31, 2017, 11:42 p.m.   reply to: 13988 x
Kísértetet még úgyse ettem ...
     Reply to this


hacse (msg) 13990 May 31, 2017, 11:41 p.m.   reply to: 13980 x
Nyugi Peti , ráér .
     Reply to this


cblaci (msg) 13989 May 31, 2017, 11:37 p.m.   reply to: 13986 x
Még csak ma sikerült elcserélni az ügyeletet, de így már rendben lesz. Ja és állítólag nincs kanyaró járvány, legalábbis megcáfolták a korábbi híreket.
     Reply to this


cblaci (msg) 13988 May 31, 2017, 11:34 p.m.   reply to: 13979 x
Szeva Hacse!
Pont a napokban kérdezte Kriszti, merhogy kapott pólót és eszébe jutott hogy véletlenül ő az egyik igazgatósági tag felesége aki hivatalos szokott lenni. Idén is szeretne jönni, merhogy felidézte hogy tavaly is milyen jó volt, főleg amikor 400km-en keresztül áztunk... de legalább volt meleg víz mikor megérkeztünk és este vajas kenyér zöld paprikával, ja mert a konyha is összeborult mire odaértünk :)
Szerintem idén egy elhagyatott várat vagy kolostort válasszunk, ahol nem lesz villany és személyzet sem, viszont lesznek majd kísértetek, mert azok tavaly nem voltak :D
Na?
     Reply to this


cblaci (msg) 13987 May 31, 2017, 11:28 p.m.   reply to: 13978 x
Facebook, Taschner Garage
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13986 May 31, 2017, 11:09 p.m.   x
Gyorsba kigondolt székelyföldi kicsapás szombattól pünkösd hétfőig.
Kiderült hogy van még pár hely, jelentkezni lehet holnap délig.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13985 May 31, 2017, 11:07 p.m.   reply to: 13979 x
Mindenképp!
Szerintem most már nagyobbrészt mindenki számára körvonalazódik a nyári időszak.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13984 May 31, 2017, 11:04 p.m.   reply to: 13976 x
De 130 körül is előfordulgatott, pl. Pesten a beállt autópálya bevezetőn a sorok közt araszolva, vagy Cblacival a Pádison amikor még 60 km rossz makadámút volt.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13983 May 31, 2017, 10:59 p.m.   reply to: 13976 x
Nekem már sikerült, Isztambulban kb 145 fokos volt az olaj, és nem kellett hozzá gumit égetni. Azért kb mert a hőmérőn 120-140-ig van a piros, és kissé efölött volt a mutató...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13982 May 31, 2017, 10:55 p.m.   reply to: 13972 x
Belpiacos az Inazuma, ki mondta?
Meg lehetett venni idehaza anno az összes Suzuki kereskedésben.
Csak a 400-as volt belpiacos.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13981 May 31, 2017, 10:53 p.m.   reply to: 13970 x
Z6, igen jó, most már olcsó is, egy baja van: Vízen gyengécske.
Z8-at szerintem ne, akkor már inkább egyértelműen Z01. A hiedelmekkel ellentétben VAN belőle 170-es.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13980 May 31, 2017, 10:50 p.m.   x
Üdv!
Pólók nincsenek elfelejtve, csak nem kicsi elhavazódás vagyon mostanság, hamarosan...
     Reply to this


hacse (msg) 13979 May 31, 2017, 9:55 p.m.   x
Jóestét!

Rendezünk ebben az esztendőben is inazumás konferenciát ?
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13978 May 31, 2017, 7:15 p.m.   reply to: 13976 x
Nemtom mennyire vág ide, de hogyhogy nem, már megint egy többszáz motorból álló (azt hazudták 350en voltunk, ezt se megerősíteni se cáfolni nem tudom) csoportos gurulás kellős közepén találtam magam! :D és ugye váltottam 10w40ről 50esre, és mintha tényleg jobban bírná az efféle terhelest! Mert ugye tavaly a kékes túra nem nagyon tetszett neki 10w40nel nagyon sok motorossal, meleggel, állással és tyúklépésben való haladással 2 személlyel, partnak felfelé! Csak hogy enis hozzászóljak a témához! :D
Egyébként ha készül videó Rick motorjarol azt hol lehet megtekinteni? Csak úgy kíváncsiságbol! :D
     Reply to this


cblaci (msg) 13977 May 31, 2017, 7:02 p.m.   reply to: 13976 x
Nem is az olajat sajnálom, sőt azt is elhiszem hogy az illesztési hézagok is jól vannak kitalálva és a fém alkatrészek is sokat elviselnek. Vannak viszont tömítések, szimeringek, amelyek eleve a kor miatt is fáradnak, ezeknek nem feltétlen hiányzik az extrém hő. Voltak ismerőseim akik űzték ezt a sportot, könnyezett is a motorblokk rendesen, vagy ott van példának a szelepszár szimering aminek kék füst formájában szokott megjelenni a bánata, nekem egyik se hiányzik. Szeretném még sokáig megőrizni ezt az állapotot amikor a 6ezres olajciklus alatt nem kell olajat pótolnom és akár ugyanazzal a szivaccsal is lemoshatnám a blokkot mint amivel a műszeregységet vagy a tankot.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 13976 May 31, 2017, 3:29 p.m.   reply to: 13975 x
Ne sajnáld, sokkal többet bír, mint gondolnád! Egy a lényeg: Castrol Power1 Racing 10w50, azzal a vassal olyan olajjal jártam, mikor már minden izzott a vason, a kipu már világított, az olaj még mindig bírta! Ennek 180 fok a lobbanáspontja, de soha nem tudtam 150 fokig sem felmelegíteni:-))))))
     Reply to this


cblaci (msg) 13975 May 31, 2017, 1:21 p.m.   reply to: 13973 x
Durranásig én még soha, igazából nem is nagyon izgat a gumifüst, de olyat már láttam amikor a satu részeg gyerek a motoros találkozón nem csak a gumit baszta szét, hanem a faridomot és a rendszámot is a drótokkal, másnap meg fogta a fejét...
Na meg a motort is sajnálnám felfőzni.
     Reply to this


cblaci (msg) 13974 May 31, 2017, 1:13 p.m.   reply to: 13972 x
Te tudod jól, csak itthon nálunk azért adtak el kevesebb új 750-est mert nem sokkal volt olcsóbb mint az 1,2-es. Akkoriban ráadásul tombolt a hiteles vásárlási láz is, úgy meg méginkább a nagyobbat vitték mert nem volt számottevő különbség a két típus havi törlesztője között. Olaszból jött be a legtöbb 750-es szerintem.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 13973 May 31, 2017, 4:52 a.m.   reply to: 13968 x
Régebben én a garázsban szoktam gumicsere előtt ily módon kivégezni a régi gumit! Ez főleg télen nagyon léleképítő, haverokkal, sörök/pálinkák között:-)))
Mondjuk az Inával nem csinálom, valahogy ennél nem vonz az ilyesmi:-)
     Reply to this


Rick (msg) 13972 May 30, 2017, 9:44 p.m.   reply to: 13969 x
Ja és azt mondta, hogy belpiacos az inazuma. Mondtam neki, hogy max a 400-as, mert ha a szervizkönyvébe minden európai országba más levegőmennyiséget határoznak meg, akkor kétséges, hogy belpiacos.
     Reply to this


Rick (msg) 13971 May 30, 2017, 9:41 p.m.   reply to: 13969 x
TL 1000-est nagyon leoltotta... Most már kíváncsi vagyok mi lesz az enyémből.
     Reply to this


Rick (msg) 13970 May 29, 2017, 11 p.m.   reply to: 13969 x
Nem baj ha kielemzi, hogy ki mit rontott el rajta. Legalább tisztában vagyok vele, hogy mit kell még rajta csinálni később vagy most.
Ha kicsit iszom rögtön ügyes meg okos leszek. Egyébként persze, hogy nem koptatom a drága gumit. Csak nagyon ritkán... Rendőrség ebből a Z6 Metzelerből rendelt, nagyon lement az ára, gondolom a nagy berendelés miatt. Gondolkoztam is egy Z8-on, nehogy már olcsó legyen, ha veszek... :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 13969 May 29, 2017, 9:34 p.m.   reply to: 13968 x
Megcsinálja, afelől nyugodt lehetsz. Egyébként láttam a videót ahol feltűnt a motorod, ott elhangzott az is, hogy aki kéri annak nem csinál vidit a motorjáról.
Na de a hangzatos burnout, vagyis a hátsó kerék túlzott kiforgatása -anélkül hogy a drága benzin mozgási energiává alakuljon- szerintem helytelen, felelőtlen, az erőforrások és az emberiség ökológiai lábnyoma szempontjából is nagyon káros...
én is csak egyszer, de tényleg! ;-)
     Reply to this


Rick (msg) 13968 May 28, 2017, 8:47 p.m.   reply to: 13967 x
Te ajánlottad, és amikor megkérdeztem azt mondta, hogy ismer Téged. Szóval Te is tudod: a videós esettanulmány kb. annyira része a szerelésnek, minthogy olajos lesz a keze. :-) De engem nem zavar. Egyrészt nem érdekel, másrészt vállalom magam. Tegnap pl. 6 sör után burnoutot rendeztem az udvaron a feleségem és a szomszédok együttes ovációja közepette... a feleségem még csapkodott is, a lányom röhögve videózta. Nem vagyok szentlélek. Belefér.
     Reply to this


cblaci (msg) 13967 May 28, 2017, 1:39 p.m.   reply to: 13966 x
Olyan lehetőség nincs hogy simán megjavítja, te kifizeted, aztán mindenki megy a dolgára mindenféle videós esettanulmány nélkül?
     Reply to this


Rick (msg) 13966 May 28, 2017, 9:34 a.m.   reply to: 13965 x
Nemsokára látható lesz ország-világnak, hogy mekkora gyökér a tulaj, hogy nem foglalkozott a motorjával. :-)
     Reply to this


Rick (msg) 13965 May 28, 2017, 9:32 a.m.   x
A moci a Taschner garage-be került. A legjobb időket hagyom ki...
     Reply to this


Rick (msg) 13964 May 24, 2017, 12:15 a.m.   reply to: 13962 x
Anno megmásztam.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13963 May 22, 2017, 12:09 a.m.   reply to: 13962 x
Itt a jó idő, mindenki motorozik! :D
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 13962 May 21, 2017, 6:52 p.m.   x
De nagy a csönd itt!
Kissé megtöröm, néhány mai fotóval:
Európa legnagyobb bronz madara a tatabányai Turulja a maga 15(!) méteres szárny fesztávolságával:
     Reply to this


Rick (msg) 13961 May 20, 2017, 10:15 a.m.   x
Sziasztok! :-) Kicsit elkanászodtam, de vagyok.
     Reply to this


hacse (msg) 13960 May 18, 2017, 10:43 p.m.   reply to: 13959 x
Szombat reggel érek haza 24 órás műszakból, nem biztos , hogy belemegyek ebbe a kalandba.. Szinte nincs olyan év, hogy legalább egy alkalommal körbe ne motoroznám a Balcsit ,az öreg Trophymra emlékezve , mer' avval is mentem párszor körbe valamikor régen..
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 13959 May 15, 2017, 9:22 p.m.   x
Valaki? Előre láthatólag sokan leszünk/lesznek!
:
     Reply to this


hacse (msg) 13958 May 11, 2017, 9:51 p.m.   reply to: 13956 x
Jó lesz mégis inkább az inazumás .... ha jut belőle .. :o))
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13957 May 11, 2017, 3:33 p.m.   reply to: 13955 x
Bye Alex-eset még lehet csináltatni gyorsba
     Reply to this


cblaci (msg) 13956 May 11, 2017, 2:38 p.m.   reply to: 13955 x
A Metallicás elfogyott, AC-DC-s nem is volt, van még Korda Gyuri fan club-os nyócér, vagy Halász Jutkás hétér... esetleg okosba bármilyen, azok olcsóbbak :D
     Reply to this


hacse (msg) 13955 May 11, 2017, 11:17 a.m.   reply to: 13946 x
Tiszteletem mindenkinek!
Metallica-s, vagy AC-DC-s nincs ? :o)

Köszönet a pólókért !
Majd valamilyen formában megkereslek Peti bá' ,hogy miként rendezzem az anyagiakat.
     Reply to this


cblaci (msg) 13954 May 10, 2017, 7:54 p.m.   reply to: 13952 x
Szombaton nősül Tomi, szóval nem hiszem hogy közvetlen a lagzi után annyira öntögetős kedvében lesz Gabi :-)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13953 May 10, 2017, 5:31 p.m.   reply to: 13951 x
Köszi! :)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13952 May 9, 2017, 10:35 p.m.   reply to: 13949 x
Ok, viszem a pólóitokat meg a Gáborét is.
Jut eszembe, lehet meg kéne próbálni hogy Gábor nem tölthet semmit a poharakba, mert az igen veszélyes szokott lenni.:-) No meg elvégre te vagy a házigizda,hétfőn reggel kezdeni kell :D
     Reply to this


cblaci (msg) 13951 May 9, 2017, 6:46 p.m.   reply to: 13948 x
CB 750 Nighthawk, ha jól rémlik 92-es.
     Reply to this


cblaci (msg) 13950 May 9, 2017, 6:45 p.m.   reply to: 13949 x
Akarom mondani megszüleTTek, merhogy én már azon túl vagyok :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 13949 May 9, 2017, 6:42 p.m.   reply to: 13946 x
Végre megszületek! Eggyel több ok az ivászatra a vasárnapi garázs közgyűlésen :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13948 May 9, 2017, 5:01 p.m.   reply to: 13944 x
Az a sárga Honda az milyen jószág, Laci?!
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13947 May 9, 2017, 4:32 p.m.   x
Elöl
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13946 May 9, 2017, 4:29 p.m.   x
Pólók elhozva, és személyenként szortírozva. Telefonos képek:
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13945 May 8, 2017, 7:40 p.m.   reply to: 13944 x
Jaja, meg ha már ennyit szórakoztunk az üggyel, akkor legyen jó.
Holnap megyek a póló ombréhez, üziket majd küldöm, jelzek majd.
     Reply to this


cblaci (msg) 13944 May 8, 2017, 7:06 p.m.   reply to: 13943 x
Megértettem Peti, arra akartam célozni hogy nem baj ha egy kicsit többe kerül mint a Novelle, főleg ha tartósabb, mert mégis csak egy emlék.

Harta tegnap:
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13943 May 8, 2017, 6:17 p.m.   reply to: 13940 x
Ez a drágább nem Novelle lesz hanem attól jobb
minőségű. A Novelle lett volna 1100 körül, de abból már nem tudták megoldani rendelést minden kívánt méretben. Nem jut eszembe a márka, de kiváló anyag. A noname 8-900 ft- os elég silány minőség lett volna, sajna ezért lett ez a drága.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13942 May 8, 2017, 4:44 p.m.   reply to: 13939 x
Hát nekem tett egyet be a szerelő, amúgy sztem nincs...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13941 May 8, 2017, 4:44 p.m.   reply to: 13938 x
Hát az lesz! Van jó szerelőm, csak most épp a kocsi is c vágányon van, szal ez sztem tolódik egy hónapot.... De akk mindenképpen meglesz nézetve, mert lesz egykét nem gyenge túránk :D
     Reply to this


cblaci (msg) 13940 May 8, 2017, 1:39 p.m.   reply to: 13937 x
Két utólag nyomtatott Novelle egyenpólóm is van, érdekes hogy a régebbi az jó, az újabb viszont a második mosás után látványosn kibojhosodott, szóval ott is változó a minőség. Hátha ez jobban bírja majd.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13939 May 8, 2017, 12:15 a.m.   reply to: 13935 x
A 75O-esen meg a 4OO-ason van ü.a. szűrő?
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13938 May 8, 2017, 12:14 a.m.   reply to: 13933 x
Hm, ha előtte lefogyasztottad szárazra az üzemanyagtankot, akkor lehet hogy sikerült valamennyi trutymót megkajáltatni a motorral+a karburátorokba bejuttatni.
El kéne vhova vinni egy tisztításra+szinkronra ha kell.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13937 May 8, 2017, 12:09 a.m.   x
Végre elkészültek a pólók, de még nem volt időm elmenni értük. Amint megvannak küldök mindenkinek üzenetet. A nyomtatási költséget pár oldallal korábban már írtam, az tudtommal nem változott 24OO/ póló. A "nyers" póló alapanyag viszont sajnos drágább lett mint ami be lett tervezve. Az említett jobb minőségű Novelle lett volna 11OO ft körül de ebből már nem tudtak beszerzni minden méretet, a 9OO ft körüli nagyon gyenge anyagból volt, azt nem mertem vállalni, 196O ft lett a vége a nyers póló darabjának, de ez igen kiváló anyag, jobb mint a Novelle.
Ha kézben van a cucc, akkor küldök mindenkinek üzenetet, és postázom. De Szoboszló környékén vagy Pesten személyesen is átvehető.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13936 May 7, 2017, 12:10 p.m.   reply to: 13935 x
Köszönöm! :)
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 13935 May 7, 2017, 5:22 a.m.   reply to: 13934 x
Valószínű, hogy az etenolos benzin belerohadt valahova!
Sajnos valószínűleg végig kell tisztítanod az üzemanyag rendszert, de először a benzinszűrőt dobd ki, mivel az a tapasztalat, hogy a papírjára lerakódik egy hártya, amit nem látsz, csak egyszerűen fékezi, vagy megakadályozza az átfolyást!
Ha ez nem segít, akkor karbi putzen!
A gyújtórendszerednek valószínűleg semmi baja, azért mondták a gyertyákat, mert ha kifogy a benzin, akkor mivel elszegényedik a keverék és az jóval magasabb hőfokú égéssel jár, de azért szerintem annyira nem vészes,mivel rövid ideig tart ez az állapot!
Summa summárum, 90%, hogy karbi tisztítás lesz a vége, de egy enyhe kísérletet megér a benzinszűrő csere!
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26392