Please log in

Registration Forgot password






Suzuki Inazuma 400 750 1200
Comment
Előző oldal
jimy_L (msg) 15912 July 11, 2018, 6:29 p.m.   reply to: 15911 x
Mán nincsen, asszony kiverte, ő, izé, a fejemből....
     Reply to this


cblaci (msg) 15911 July 11, 2018, 4:40 p.m.   reply to: 15910 x
Még álmos vagy :-)
Jimynek van ilyen gondolata, nem nekem!
     Reply to this


Rick (msg) 15910 July 11, 2018, 3:49 p.m.   reply to: 15909 x
Most ébredtem fel. Laci! Akkor vigyél haza egy szőkét!
     Reply to this


cblaci (msg) 15909 July 11, 2018, 2:21 p.m.   reply to: 15908 x
Szerintem az én feleségem se örülne ha egy néger nőt akarnék hazavinni...
:-)))
     Reply to this


jimy_L (msg) 15908 July 11, 2018, 1:12 p.m.   reply to: 15905 x
Nálunk is ez a helyzet, a kocsi is fekete, a motor is. Mondtam is az asszonynak, hogy
csak az összhang miatt. Nem kéne ide egy fekete leányzó is?
Aznap este valamiért fájt a feje, pedig nem szokott. Kiérti ezt?
     Reply to this


jimy_L (msg) 15907 July 11, 2018, 12:13 p.m.   reply to: 15901 x
Köszönöm! Sejtettem, azé írtam ilyen kacifántosan.

Akkó ez olyan volt, hogy értcsük mink a viccöt, csak nem szeressük.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15906 July 11, 2018, 7:26 a.m.   reply to: 15904 x
:D
     Reply to this


cblaci (msg) 15905 July 10, 2018, 9:42 p.m.   reply to: 15902 x
Mert a fekete hordozza az univerzum minden színét, misztikus, elegáns, de ugyanakkor félelmetes is, én még néha most is megijedek amikor váratlanul bemegyek a garázsba :-)
mer' az autóm is fekete!
     Reply to this


cblaci (msg) 15904 July 10, 2018, 9:37 p.m.   reply to: 15900 x
Ez a viadal nagyon titkos volt, kifejezetten véres és elszánt. Két erős és bátor férfi feszült egymásnak, de csak az egyik maradhatott... többet nem mesélhetek, mert én sem emlékszem :-)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15903 July 10, 2018, 8:15 p.m.   reply to: 15902 x
Azigen :D
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15902 July 10, 2018, 7:44 p.m.   x
Az öreg Henry Ford aszonta': Autóvásárlóink mindenféle színigényét ki tudjuk elégíteni, ha fekete kocsit rendelnek:-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15901 July 10, 2018, 7:41 p.m.   reply to: 15884 x
Segítő szándékú hozzászólás akart lenni, de úgy látom nem sikerült. Nem baj.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15900 July 10, 2018, 7:04 p.m.   reply to: 15892 x
Én lemaradtam a versenyről... Ez mikor volt?! :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15899 July 10, 2018, 7:03 p.m.   reply to: 15891 x
Ja, csak furi volt h bekapcsolodasz ilyen sebesség hajhasz témába :D Értem! Hát igen... Az elég szar tud lenni, de az olyan nem értem miért megy túra vezetőnek... Hát mind2nek megvan a maga szépsége, az meg h 10ezer fölött van a fordulat nem jelenteni azt h száguldozik vki! :D vannak részek ahol jó kenni, de van olyan is ahol érdemes lelassitani, és a tájban gyönyörködni, 2 ilyen esetre határozottan emlékszem, az egyik tavaly votl, amikor a Tátra mellett jöttünk egy 600millio kmter egyenes úton 0 forgalommal, és nem tudtam levenni a hegyekről a szemem amik az úttal párhuzamosan területek el, a másik idén volt, amikor mentünk el horvátbol Bosznia felé, és balra mellettünk csak a tenger votl, nah az vmi csodalatos! Amúgy szeretem enis a természetet, meg a szép tájakat, de azért időnként szeretem kihasznalni az oda vezető utakat is!
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15898 July 10, 2018, 6:56 p.m.   reply to: 15888 x
Jó hat azért a 407 nem kozutra való.... :D ott tényleg nincs semmi esélyed, nah nem mintha 160nal lenne... De 407nel... 2kmterrel odébb vki kijon és bumm, v sávot volt v bármi...
     Reply to this


jimy_L (msg) 15897 July 10, 2018, 12:31 p.m.   reply to: 15895 x
Má megin ez a rasszizmus, mindig a feketék.....
     Reply to this


Rick (msg) 15896 July 10, 2018, 10:52 a.m.   reply to: 15895 x
Há'!
     Reply to this


cblaci (msg) 15895 July 10, 2018, 10:21 a.m.   reply to: 15894 x
Ráadásul feketét, azok amúgy is gyorsabbak :-)
     Reply to this


Rick (msg) 15894 July 10, 2018, 10:13 a.m.   reply to: 15893 x
Persze, hogy nem láttad. Visszaéltél azzal, hogy erősebb motort vettél.
     Reply to this


cblaci (msg) 15893 July 10, 2018, 10:08 a.m.   reply to: 15892 x
Mégse láttam a sor végét annyira leszakadoztatok egyszer kétszer, pedig volt hogy 60-al mentem... mondjuk az út az gyalázatos volt!
     Reply to this


Rick (msg) 15892 July 10, 2018, 10:04 a.m.   reply to: 15891 x
Ez mindenki számára kiderült, miután megnyerted a szkander versenyt. De azóta már többször megnéztem a Stallone filmet ( Túl a csúcson - 1987 ) és jövőre technikásabb leszek.
     Reply to this


cblaci (msg) 15891 July 10, 2018, 9:56 a.m.   reply to: 15886 x
Tudom kiről volt szó, elég jó voltam a gimiben szövegértelmezésnől :-) csak gondoltam én is hozzáteszek a témához.
Egyébként nem feszegettem egyik motorommal sem a felső határokat, ezért csak a gyári adatokat tudom. A Hornettel egyszer sikerült kellemetlenül gyorsan menni, de az is messze volt a végétől, én zártam a sort (a túravezető meg egy fasz volt) úgyhogy húzni kellett rendesen, de ez is csak a következő megállóig tartott...
Engem egy erdős rész, vagy egy nagy víztükör, esetleg egy sziklás szoros sokkal jobban felizgat mint a betonon 10 ezres fordulat feletti eszetlen száguldozás.
     Reply to this


Rick (msg) 15890 July 10, 2018, 9:54 a.m.   reply to: 15889 x
Ez egészen biztosan így van. Itt nálunk kb. 300 méterre van egy TESCO, és az oda vezető úton két helyen is szoktak mérni. Azt még nem figyeltem meg, hogy a méréseket a csirkefarhát akcikókhoz igazítják-e, de mostantól nem dobom ki egyből a reklámújságokat, és megpróbálom összevetni.
     Reply to this


jimy_L (msg) 15889 July 10, 2018, 9:32 a.m.   reply to: 15888 x
Na, ez van mikor akciós a csirkefarhát a TESCO-ba. Sietnek a népek.
     Reply to this


Rick (msg) 15888 July 10, 2018, 9 a.m.   reply to: 15887 x
Ricsi! Kawa 407 km/h-val közúton. A hangját érdemes fülessel hallgatni:
https://www.youtube.com/watch?v=OpPHFpzcp24

És a reakció:
https://www.youtube.com/watch?v=kza_FBG92jE

Elég sokszor hallatszik a "poliszija"... Gondolom a helyi "poliszija" rögvest megkergült, és beindult amikor szembesítették a videóval.
     Reply to this


Rick (msg) 15887 July 10, 2018, 8:48 a.m.   reply to: 15886 x
Valakinek a szomszédja, aki már ült a villamoson olyan nő mellett, akinek a férje már beszélt valakivel, aki messziről látott már hasonlót, de 10-el több volt annál amit írtál, mint végül kiderült.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15886 July 10, 2018, 8:20 a.m.   reply to: 15883 x
Nem is rólad volt szó hanem Jimyről! :) de ha már így, akkor mennyi az Ina v a hornet vége, v mennyi volt amennyit mentél vele?! :D tudom h nálad ez nem szempont, igazából nálam se, csakhat ugye kíváncsi az ember, meg mégse 260akrol beszélünk... De tény h útfüggő is a dolog, meg azé 140nél tényleg nem kell több....
     Reply to this


jimy_L (msg) 15885 July 9, 2018, 11:31 p.m.   reply to: 15882 x
Ami elromolhat, az el is romlik. A kínaiak ezt az örök érvényű igazságot követik.
Hisz minek olyat készíteni ami nem romlik el. Hisz ami elromolhat .... abból többet el lehet adni.
     Reply to this


jimy_L (msg) 15884 July 9, 2018, 11:26 p.m.   reply to: 15880 x
Á, a szomszédom, már ült a villamoson olyan nő mellett, akinek a férje már beszélt valakivel, aki messziről látott már hasonlót. ;))
     Reply to this


cblaci (msg) 15883 July 9, 2018, 8:47 p.m.   reply to: 15881 x
Az nagyon sok, én olyat nem csinálok, így el se tudom képzelni...
     Reply to this


cblaci (msg) 15882 July 9, 2018, 8:43 p.m.   reply to: 15876 x
Jól kicsesztek magukkal... bezzeg a kínaiak, azokra mindig szükség van :-)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15881 July 9, 2018, 8:27 p.m.   reply to: 15874 x
az mit jelent? 180?200? :D én amúgy lakott területen 90%ban betartom, pedig sokszor nehezemre esik, városban viszont nagyon figyelni kell a sok idiótára...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15880 July 9, 2018, 8:26 p.m.   reply to: 15852 x
Hát azért ez a kibelezés, ha mégsem tökéletesen illeszkedik a betett anyag, az nem a legjobb buli...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15879 July 9, 2018, 8:19 p.m.   reply to: 15846 x
Akkor összejöhet ez, gyere. Szombaton találkozunk valahol, én Kecskemétről indulok legkésőbb 17 órakor, szállás Belényes mellett Várasfenesen vagy Köröstárkányban. Másnap irány Torockó. Legkésőbb kedd délutánra mindenki otthon van.
     Reply to this


jimy_L (msg) 15878 July 9, 2018, 7:35 p.m.   reply to: 15876 x
B@szki télleg szövőszék, csak nem ugrott be.
     Reply to this


jimy_L (msg) 15877 July 9, 2018, 7:33 p.m.   reply to: 15866 x
Köszönöm! Már jön a gyári, kb. 10000 péz, meg a gumi bak a középtámasz, és a kipufogó közé.

Ha az inazuma rendszere érzékeny a levegő ellátásra akkor, a kawa ram air-je triplán. Ott sem okozott csalódást.
De meglássuk mit csinál az original airfilter.
     Reply to this


Rick (msg) 15876 July 9, 2018, 7:31 p.m.   reply to: 15875 x
1922-re a cég már a legnagyobb Japán szövőszékgyárak egyike lett, azonban a piac telítődni kezdett, mivel Suzuki kiváló minőségű, az akkori igényeket teljes mértékben kielégítő szövőszékei nem romlottak el, így az új szövőszékek iránti igény fokozatosan csökkent.
     Reply to this


jimy_L (msg) 15875 July 9, 2018, 7:27 p.m.   reply to: 15862 x
Hali!
Ha, laposabb gumival járok, simán nélkülözhető a rugózás, hisz annyit a gumi is enged. ;))

Igaz nem varrógép, pedig közel áll hozzá. Mivel az öreg Suzuki bácsi kötőgépeket gyártott mielőtt a motor gyártásra adta volna a fejét.
     Reply to this


Rick (msg) 15874 July 9, 2018, 7:23 p.m.   reply to: 15872 x
Itt a városban tényleg nem érdemes többel menni. Jimy kicsit túlzásba esett a Váci úton. Annyival nem szabad menni. Kezelhetetlen a történet.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15873 July 9, 2018, 7:21 p.m.   reply to: 15863 x
:DDDD
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15872 July 9, 2018, 7:18 p.m.   reply to: 15860 x
aha, értem, hát ez a naked motorok előnye és hátránya is, azért tartom jónak mert nem esik jól száguldozni rajta az embernek ami közúton szerintem nem hátrány :D legalábbis én 160 fölött nem érzem jól magam rajta, az más kérdés h a 400as motor se érzi jól magát fölötte :D vagyis inkább azt mondanám az a lélektani vége a motornak.... amúgy én a max 140et preferálom.
     Reply to this


Rick (msg) 15871 July 9, 2018, 7:17 p.m.   reply to: 15870 x
Nem mondtad még, de elolvastuk a használati utasítást. :-) Kiváló a memóriád.
     Reply to this


cblaci (msg) 15870 July 9, 2018, 7:14 p.m.   reply to: 15869 x
Ja hogy az volt a tét? így már beugrott! :-)
Azt mondtam már, hogy a motor színe fekete? Kicsit má' szenilis vagyok...
     Reply to this


Rick (msg) 15869 July 9, 2018, 7:11 p.m.   reply to: 15868 x
Te győztél Laci. Azért is mentél elől.
     Reply to this


cblaci (msg) 15868 July 9, 2018, 7:10 p.m.   reply to: 15867 x
Közben még azon gondolkodtam, mert nem tisztán emlékszem, hogy a borozás után végül szkanderoztunk vagy nem? Ha igen, akkor nem volt szar hogy én győztem :-)))
     Reply to this


Rick (msg) 15867 July 9, 2018, 7:07 p.m.   reply to: 15861 x
A lényeg nem a szerelőn volt, hanem az áttétel-változtatáson, tunningon, és a motor színén. De csak azért is, azt veszed észre amit nem kéne...
     Reply to this


cblaci (msg) 15866 July 9, 2018, 7:07 p.m.   reply to: 15860 x
Na komolyra fordítva a szót, elég jól ismertem a típust, de nem csak én hanem mások is tapasztalták mennyire kényes a 750-es Ina a légszűrőre, tehát nem arra gondoltam, hogy az általad összehozott szűrő hatékonyságával van a baj. Arról van szó, hogy a gyári papírszűrő belső szivacsának hiányát is észre veszi a gép, vagyis nem kizárt, hogy egy másabb légellenállású szivacs hidegebb időben motorműködési zavart, akár torpanást okoz. Egyébként találtam itthon belső szivacsot, szép tiszta és varrással megerősített, ezt együttműködésem jeléül felajánlom neked, arra az esetre ha nem sikerülne gyári szűrőt kapni.
     Reply to this


cblaci (msg) 15865 July 9, 2018, 7:03 p.m.   reply to: 15855 x
"Elég ha a nagyobb faleveleket kiszűri."
Sőt, a kisebb ágakat se muszáj, szerintem csináljunk belőle lombaprítót :-)))
     Reply to this


cblaci (msg) 15864 July 9, 2018, 7 p.m.   reply to: 15851 x

     Reply to this


cblaci (msg) 15863 July 9, 2018, 6:57 p.m.   reply to: 15850 x
Harmadik katekizmus (ez is megtörtént) :

- "úgy fáj a tarkóm amikor megnyomom!"
- "Akkor ne nyomkodd bazdmeg!"
- ...
     Reply to this


cblaci (msg) 15862 July 9, 2018, 6:55 p.m.   reply to: 15849 x
Szíj hajtás... nem varrógép az vazze! :-) a rugóút miatt a kihajtás és a hátsó tengely között változik a távolság, át fog ugrani a fogasszíj, vagy raksz rá feszítőgörgőt? Legyél kemény, cseréld ki a hátsó telókat egy vascsőre, igaz pattogni fog mint valami hardcore chopper, de az ékszíj feszes marad mint az állat :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 15861 July 9, 2018, 6:51 p.m.   reply to: 15847 x
Ebből tanultam, legközelebb csak olyat ajánlok (de még azt se), akivel személyes kapcsolatom van, vagy volt, és ténylegesen rálátok a munkásságára, tényleg sajnálom!
     Reply to this


jimy_L (msg) 15860 July 9, 2018, 7:31 a.m.   reply to: 15858 x
Hali!
Egy debreceni ismerősöm említette, hogy egy 750 F-nek kicserélték a vezérműtengelyeit, egy régi gsx-r 1100-éra. Simán belement, és hát igencsak megnövelte az élményt. Ez ugyanaz a blokk, ebbe is átcserélhető, meg ha már szét dobom, akkor szívó és kipufogó oldali, torok polír. (deeep throat)
Viszont itt már karbi csere is szükséges lehet.
Jól hangzik meg, szép, és jó lenne....
De mivel minden napi használatban van, csak télen esedékes a dolog. Viszont minél többet használom annál inkább nem látom értelmét. Ha gyorsabb lesz
lefúj a szél, az ereje meg így is elég.
Az F-en azért van szélvédelem, hisz az idomos.

Most meg az a főbűnöm, hogy kivettem a légszűrőt, és a motor védelme, és hathatós szellőztetése érdekében betettem egy jó minőségű TWI AIR szivacs légszűrőt. Sajnos akik nem ismerik ezt a márkát azok mindjárt ördögöt kiáltottak, pedig ez nem egy darab szúnyogháló K&N néven eladva. Ez légszűrő szó szerint, a pormentes, jó minőségű krossz pályákon, hathatósan végzi a dolgát. Lévén ott használják, nagy előszeretettel. Gondoltam ide pöstre a porba, füstbe is jó lesz.
Az már csak mellék hatás, hogy jobbnak éreztem a motort, a csere után. Valszeg ez a régi szűrő hibája lehetett, nem az új erénye.

Habár egy power commander még beférne az ülés alá. ;)))
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15859 July 9, 2018, 12:21 a.m.   reply to: 15850 x
Sírok ezeken a dumakon :D mi megy itt :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15858 July 9, 2018, 12:18 a.m.   reply to: 15847 x
Hat ha minimum 600asom lenne, ense szórakoznek vele, mert ám azt mondom utcára egy 80 ló bőven elég mindenre Is szerintem! A többit meg már le írtam, h pénz, ina marad, majd lesz nagyobb stb... Amúgy Jimy mit akarsz tuningolni? Babrálkodni akarsz a blokkal is vagy amúgy miről van szó?
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15857 July 9, 2018, 12:12 a.m.   reply to: 15842 x
Nem várok csodát, de kíváncsi természet vagyok, kell ez a tapasztalat h tudjam, érezzem, lehet hülyeség, meg lehet igazatok van, de meg akarom próbálni! Igen én rengeteget gépészkedem a váltóval, de muszáj is ha azt akarom h menjem, meg huzatom kell, nincs ezelőtt baj, csak az erőt hiányolom! :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15856 July 9, 2018, 12:09 a.m.   reply to: 15841 x
:DDDD csak az őszintét mondtam! Ha vmi szar én azt is megmondom :D
     Reply to this


jimy_L (msg) 15855 July 8, 2018, 10:10 p.m.   reply to: 15854 x
Elég ha a nagyobb faleveleket kiszűri.
https://webshop.auner.hu/levegoszurok/397--twin-air-specialis-legszurok.html
     Reply to this


Rick (msg) 15854 July 8, 2018, 10:02 p.m.   reply to: 15852 x
A port is megfogja?
     Reply to this


Rick (msg) 15853 July 8, 2018, 10 p.m.   reply to: 15851 x
Ha így haladsz nem lesz semmi ebből a" beautiful friendship"-ből.
     Reply to this


jimy_L (msg) 15852 July 8, 2018, 9:59 p.m.   x
Ja múltkor lemaradt a nagy mű.
     Reply to this


jimy_L (msg) 15851 July 8, 2018, 9:55 p.m.   reply to: 15850 x
A fekete az nem szín, (a fehér sem).
Hisz vegyük csak a nyomtatót, van a fekete-fehér, és a színes. Meg régen tévé is volt ilyen. ;)))
     Reply to this


Rick (msg) 15850 July 8, 2018, 9:46 p.m.   reply to: 15848 x
Első katekizmus: Mi van ha erősebb motort szeretnék?
"Ha erősebb motor kell, végy erősebbet."
Második katekizmus: Milyen színű a motor?
"A motor színe fekete."
:-)
Laci kedvelni fog engem... :-)
     Reply to this


jimy_L (msg) 15849 July 8, 2018, 9:41 p.m.   reply to: 15847 x
Én is agyalok a lánckerék cserén, csak én kompletten, és fogasszíj hajtásra.
Csendes, gondozás mentes, Még nem tudom van-e elég hely, a szélességének.
És megéri-e a vacakolást.
Ellenben az automata lánc olajozáshoz megvan minden, csak összekéne "eszkábálni"!

Egy haverom viszont egyfolytában cserélgette a lánckerekeit, a kawáján. Ne, volt egy sikertörténet.
     Reply to this


jimy_L (msg) 15848 July 8, 2018, 9:24 p.m.   reply to: 15840 x
https://youtu.be/iNBKRvuuN1Y
     Reply to this


Rick (msg) 15847 July 8, 2018, 9:20 p.m.   reply to: 15829 x
Nem tudom melyikre válaszoljak, úgyhogy inkább erre, valaki majd úgyis olvassa. A nem mondom meg melyik szerelő ( de Laci már nem örül, hogy ajánlotta) mondta az áttétel váltást, amit nem tartottam jó ötletnek, úgyhogy a moci maradt az eredeti áttételnél amikor cserélni kellett a láncot és a többit. Pedig nagyon ajánlotta a módosítást, mert az kéznél volt neki, és gondolta a hülye-gyereknek jó lesz az áttétel váltás, ha gyorsulni akar. Azt mondta ettől erősebb lesz... De hagyjuk ezt a szerelőt. A szóban forgó tunning egy olyan moci esetében merült fel aminek a villája fordított ( ha még emlékszik valaki). Szóval nem én tunningolok, hanem egy olyan gép tunningjáról van szó, ami már eleve nem eredeti alkatrészekkel gurul. Természetesen én is azt gondolom, hogy ha erősebb moci kell akkor veszek egy erősebbet. Bár a Soroksári úti balesetet látva, szerintem nem is kell olyan erős.
     Reply to this


hacse (msg) 15846 July 8, 2018, 8:36 p.m.   reply to: 15845 x
Hát igazából sok 3 meg 2 napokat töltenek náluk ..
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15845 July 8, 2018, 6:41 p.m.   reply to: 15833 x
Gyerekeket nem lehet valahogy rábízni vagy 3 napra a nagyszülőkre?
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15844 July 8, 2018, 6:40 p.m.   reply to: 15828 x
A növényzetből ítélve mostanában készülhetett.
A drón zizegését hallottuk volna:-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15843 July 8, 2018, 6:35 p.m.   reply to: 15826 x
Ok, majd pontosítunk.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15842 July 8, 2018, 6:34 p.m.   x
Nézd Ricsi, nincsenek csodák, páran már leírták korábban, egy sornégyes 400-as motort forgatni kell, meg többet kell a váltót használni, van 4 db 100-as henger. Ha nagyon menni akarsz, akkor 5000 és 10000 között kell huzatni.
Túrázásra, kirándulásra használt gépnél nem egy jó ötlet hogy rövidebb legyen az áttétel...használd a váltót. Sőt inkább egy fokkal hosszabbra szokták cserélni, de ennek sem vagyok híve, jól eltalálták azt a gyárban a mérnökök.
     Reply to this


cblaci (msg) 15841 July 8, 2018, 5:55 p.m.   reply to: 15839 x
Fiatal barátom is megmondta a tutit! :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 15840 July 8, 2018, 5:53 p.m.   reply to: 15838 x
Szerintem mi haverok leszünk :-)))
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15839 July 8, 2018, 5:31 p.m.   reply to: 15838 x
hát igen, a 900as hornet nem szar :D
     Reply to this


jimy_L (msg) 15838 July 8, 2018, 1:13 p.m.   reply to: 15818 x
Lacinak tök igaza van!
Végül is a legzseniálisabban oldotta meg a tuningot, vett egy HONDÁT ! ;))
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15837 July 8, 2018, 12:38 p.m.   reply to: 15831 x
Arra használom, de kéne egykis plussz erő... Nem sok pénz és nem sok idő... Az én motoromra 30ezer a fogaskerek szett, és abból a lánc 20, mert csak didet veszek, a fogaskerekek meg nem drágák, plussz jövőre úgyis láncszett csere lenne, akkor meg mind1 milyet veszek rá, legalább lesz tapasztalatom ebbe is! ;)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15836 July 8, 2018, 12:35 p.m.   reply to: 15830 x
Hat igen, a kis motorok átka, forgatni kell őket, és úgy se tudnak annyit mint egy fél gázon tekergő 600as :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15835 July 8, 2018, 12:32 p.m.   reply to: 15829 x
Hat sportgepeket szoktak leginkább attetelezni, és 600tol, én kisebbekrol nem hallottam, de nyilván nekem is az a végső megoldás h nagyobb motor, dehát sok múlik az Anyegin, a kicsi ina meg marad úgyhogy úgy nehéz, ha eladnam pikk pakk lehetne nagyobb motor, de nem akarom. Elöl - 1 hátuk +1 v 2 ha találok egyáltalán rá nagyobbat a gyárnál.. Tietekhez találtam, de enyémnek más a felfogatasa.... Azt mondják lehet h nem is veszít a vegsebessegebol mert lehet kicsit többet tud forogni és ott vissza nyerni, de nem is érdekel 160nal többet nem akarok úgyse menni, de óra szerint mentem már vele 190et is.... Szóval majd meglatjuk, elvileg ártani nem árt neki, csak javít rajta az áttétel, persze csak ha ügyesen csinálod, nyilván nem lehet 4-5 fog eltérés, nem Stunt motort akarok építeni belőle, bár oda nyilván kevés lenne még 4-5 fog is :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15834 July 8, 2018, 12:25 p.m.   reply to: 15827 x
A 400as 100nal 6ba gyárilag is annyit forog, nem pontosan de kb v 5800, amúgy az 1000sv is annyit forgott, de azt nemtom h 5 v 6 sebességes e
     Reply to this


hacse (msg) 15833 July 8, 2018, 11:58 a.m.   reply to: 15822 x
..de messze lakok én mindentől .. :o)
     Reply to this


hacse (msg) 15832 July 8, 2018, 11:56 a.m.   reply to: 15827 x
.. sok esetben meg még nagyobb üzemanyag fogyasztással.
     Reply to this


hacse (msg) 15831 July 8, 2018, 11:54 a.m.   reply to: 15824 x
Nekem olyan tapasztalataim vannak , hogy ha TÚRÁZÁSRA és KÖZLEKEDÉSRE használod , akkor kidobott idő és pénz nekiállni, henger űrtartalomtól függetlenül.
     Reply to this


cblaci (msg) 15830 July 8, 2018, 10:38 a.m.   reply to: 15827 x
A CB-1 (CB 400 F) gyári áttétellel 6. fokozatban, kereken 100km/h-nál majdnem 7ezret forgott, a könyve szerint 13500-nál tiltott, igazából sose tudtam megszokni, hogy ilyen magas fordulaton él, pedig tisztában voltam azzal, hogy nagyon megbízható konstrukció. Akkor én is gondolkodtam az áttételezésen, nyilván nem a fordulatszám javára :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 15829 July 8, 2018, 10:30 a.m.   reply to: 15824 x
600-tól felfelé? én inkább a 600 ccm-től kisebb gépek tulajaitól hallottam ezeket a törekvéseket, aztán vesznek egy nagyobb motort az lesz a vége. Arról nem is beszélve, hogy az áttételezéssel nyert "nagyobb erő" oltárán feláldozódik a tartósság. A menetdinamika is sokat változik, amennyivel alól több lesz, az fentről fog hiányozni, vagy fordítva, kérdés hogy melyik irányba módosítod az áttételt. Egy-két fogat esetleg, de nagyon nem érdemes belenyúlni ebbe se, szerintem.
     Reply to this


cblaci (msg) 15828 July 8, 2018, 10:18 a.m.   reply to: 15823 x
Hű de friss felvétel, nem tudom mennyivel készült hamarabb mint a közzététel ideje, talán egy kis szerencsével mi is integethettünk volna a drónnak a Podman tetejéről :-)
Azt hittem reggel indultál, úgy tűnik ez most villám kicsapás volt.
     Reply to this


lecso (msg) 15827 July 8, 2018, 9:53 a.m.   reply to: 15824 x
Így lehet majd 100-nál 4000 helyett 6000-es fordulaton utazni.
Én úgy áttételezem le a motorom, hogy visszaváltok :-)
     Reply to this


lecso (msg) 15826 July 8, 2018, 9:15 a.m.   reply to: 15822 x
Bocs, pont vezettem, autópályán.
Így tervezem, igen. Eső nem lesz. :-)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15825 July 8, 2018, 4:16 a.m.   reply to: 15820 x
Erre már tavaly is akartam menni, de nem jött össze.. Idén talán... De volt még egy másik féle is vmi hasonló nem? V rosszul emlékszem? Ám innen megy még vki?
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15824 July 8, 2018, 4:09 a.m.   reply to: 15818 x
Nem is tudom kinek írjam, úgyhogy erre reagálok, aztán majd úgyis elolvassa mindneki, csak épp ez volt az utolsó gondolatmenet a tuningrol. Szóval ezt annyival egeszitenem ki h áttétel módosítás! Rendbe kell rakni a motor meg karban tartani ahogy Laci mondja, azután nem kell fúrni faragni, egyszerűen csak le kell attetelezni és kész! Jövőre enise le fogom az enyémet, nemtom egy 400asnak mennyit számít, de 600tol felfelé azt mondják iszonyatosan megbolonditja a motort!
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15823 July 7, 2018, 11:01 p.m.   x
Végezetül, de nem utolsó sorban:
https://www.youtube.com/watch?v=SE7HmnMLb0Y
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15822 July 7, 2018, 11 p.m.   reply to: 15820 x
Így már értem, akkor a vasárnap már szabad az onródos' túra szempontjából. Szombat délután tudnék elindulni Kecskemétről, azért zörögtem ma hogy hogyan tervezed. Viszont kedd délután már dolgom van. Elvileg a felmenés akkor vasárnap lenne? Mert a szállásotokról (Tárkány vagy Fenes, már nem emlékszem) az ok lehet. Ha össze tudjuk hozni, akkor biztos hogy TKC80-al megyek. Időjárás miatt lehet imádkozni, mert ha leereszkedés előtt nagyobb eső lesz, úgy akkorát szopunk mint ide Lacháza:-)))
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15821 July 7, 2018, 10:49 p.m.   reply to: 15816 x
Amerre jobb időjárást láttam:-)
A Pádison át terveztem átkelni az Ördöngös-völgybe (Aranyosfői jégbarlang) azon a többeket érdeklő kérdéses, rossz útszakaszon, de arrafelé nagyon fekete esőfelhők voltak, így lett belőle Királyerdő. Gyorgye bácsi a malom előtt ült, de nem álltam meg, mert csak délben sikerült elinduljak, kevés volt az idő, az meg biztos lett volna közel egy óra...Felderítettem egy cérnavékony kis új aszfaltutat, ahonnan pazar kilátás nyílik a Bihar-hegységre és a Vlegyászára. Aztán hazafelé még lefordultam az 1H tüköraszfaltjára Sólyomkővár irányába, hogy majd elkanyarodok a Feketeerdei Üveggyár felé, de arra is esett, így kanyarogtam tovább az 1H-n Szilágynagyfaluig, majd hazadöcögés a 19B-n. Alig voltak a sólyomkővári szerpentinen.
     Reply to this


lecso (msg) 15820 July 7, 2018, 9:19 p.m.   reply to: 15808 x
Köszönöm!
http://www.motorun.eu/esemenyek/onroad-hu-48h-motoros-teljesitmenytura-2018/
Erről beszéltünk. Utána mennék fel. Nem jössz?
     Reply to this


cblaci (msg) 15819 July 7, 2018, 7:54 p.m.   reply to: 15817 x
Bocsánat, egy sorral elnéztem a képet, erre a sisakra gondoltam:
     Reply to this


cblaci (msg) 15818 July 7, 2018, 7:35 p.m.   reply to: 15814 x
Ezeknél a motoroknál tudod mi a legjobb tunning Rick?
Ha időben cserélsz olajat és a gyárilag kitalált szűrőket valamint a gyertyákat, figyelsz a szelephézagra, valamint a szinkronra. Akkor biztosan ott jön a nyomaték ahol kell, nem fog torpanni és nem érdekli hogy 4 vagy 34°C van. Sőt, amikor végre sikerült gyári dobot szerezni, akkor éreztem igazán, hogy mennyivel másabb alsó-közép fordulattartományban a motor, vagyis ott ahol én a legtöbbet használtam. Lehet persze hegyezni, de az tuti hogy valaminek a rovására megy, felejtős lesz a szép alapjárat és a kellemes motorkarakterisztika is. Ja és ez egy klasszikus motor aminek értékét az állapota határozza meg, aki ezt nem látja be az rossz lóra tett!
     Reply to this


cblaci (msg) 15817 July 7, 2018, 7:25 p.m.   reply to: 15812 x
Nem volt egyszerű meccs, de legalább megtaláltad a megfelelőt. A HJC ha nem is prémium kategória de legalább tartós, az enyém már 10 éves és nem foszlik sehol, mondjuk vigyázok is rá, egy két kisebb prezur persze van rajta, de a fényezésén nem látszik a 10 év. Márkahű vagyok ha az minőségi (lásd Honda), ebből adódóan mivel a HJC is bevált azok között fogok nézegetni. A felnyílós tetszik, de mivel nem sűrűn nyitogatnám így zárt lesz a következő is, ezt pont néhány napja nézegettem, jól illene a Darázshoz:
     Reply to this


cblaci (msg) 15816 July 7, 2018, 7:16 p.m.   reply to: 15805 x
Gondoltam rád és szurkoltam hogy jó legyen az idő. A kép alapján úgy tűnik bejött! Merre vitt az utad?
     Reply to this


jimy_L (msg) 15815 July 7, 2018, 6:41 p.m.   reply to: 15814 x
Ha lesz is belőle valami csak télen, ha leesik a hó, vagy nagy a hideg, akkor szétkapom, mert nem használom.
Most még menni keeeeell.....
     Reply to this


Rick (msg) 15814 July 7, 2018, 4:27 p.m.   reply to: 15791 x
Tunning alakul?
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15813 July 7, 2018, 10:39 a.m.   reply to: 15811 x
Nagyon komoly ez a galéria! Gratulálok hozzá, meg hát az úthoz is!
Eszembe juttatja azt a mondatot, amit a székely ácsok mondtak, amikor a házunkat építették:
...te Balázs...nem is tudjátok, mit veszítettetek!
Persze a Kárpát-medence megbonthatatlan egység, határok nem léteznek. Azok csak fikciók. Szépen átgurul az első, majd a hátsó kerék rajtuk.
Szóval szép volt a Tátra, mesésen motorozhatók a hegyi utak. De Erdély varázslatos!
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26710