Please log in

Registration Forgot password






Suzuki Inazuma 400 750 1200
Comment
Előző oldal Következő oldal
inazuma400 (msg) 13978 May 31, 2017, 7:15 p.m.   reply to: 13976 x
Nemtom mennyire vág ide, de hogyhogy nem, már megint egy többszáz motorból álló (azt hazudták 350en voltunk, ezt se megerősíteni se cáfolni nem tudom) csoportos gurulás kellős közepén találtam magam! :D és ugye váltottam 10w40ről 50esre, és mintha tényleg jobban bírná az efféle terhelest! Mert ugye tavaly a kékes túra nem nagyon tetszett neki 10w40nel nagyon sok motorossal, meleggel, állással és tyúklépésben való haladással 2 személlyel, partnak felfelé! Csak hogy enis hozzászóljak a témához! :D
Egyébként ha készül videó Rick motorjarol azt hol lehet megtekinteni? Csak úgy kíváncsiságbol! :D
     Reply to this


cblaci (msg) 13977 May 31, 2017, 7:02 p.m.   reply to: 13976 x
Nem is az olajat sajnálom, sőt azt is elhiszem hogy az illesztési hézagok is jól vannak kitalálva és a fém alkatrészek is sokat elviselnek. Vannak viszont tömítések, szimeringek, amelyek eleve a kor miatt is fáradnak, ezeknek nem feltétlen hiányzik az extrém hő. Voltak ismerőseim akik űzték ezt a sportot, könnyezett is a motorblokk rendesen, vagy ott van példának a szelepszár szimering aminek kék füst formájában szokott megjelenni a bánata, nekem egyik se hiányzik. Szeretném még sokáig megőrizni ezt az állapotot amikor a 6ezres olajciklus alatt nem kell olajat pótolnom és akár ugyanazzal a szivaccsal is lemoshatnám a blokkot mint amivel a műszeregységet vagy a tankot.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 13976 May 31, 2017, 3:29 p.m.   reply to: 13975 x
Ne sajnáld, sokkal többet bír, mint gondolnád! Egy a lényeg: Castrol Power1 Racing 10w50, azzal a vassal olyan olajjal jártam, mikor már minden izzott a vason, a kipu már világított, az olaj még mindig bírta! Ennek 180 fok a lobbanáspontja, de soha nem tudtam 150 fokig sem felmelegíteni:-))))))
     Reply to this


cblaci (msg) 13975 May 31, 2017, 1:21 p.m.   reply to: 13973 x
Durranásig én még soha, igazából nem is nagyon izgat a gumifüst, de olyat már láttam amikor a satu részeg gyerek a motoros találkozón nem csak a gumit baszta szét, hanem a faridomot és a rendszámot is a drótokkal, másnap meg fogta a fejét...
Na meg a motort is sajnálnám felfőzni.
     Reply to this


cblaci (msg) 13974 May 31, 2017, 1:13 p.m.   reply to: 13972 x
Te tudod jól, csak itthon nálunk azért adtak el kevesebb új 750-est mert nem sokkal volt olcsóbb mint az 1,2-es. Akkoriban ráadásul tombolt a hiteles vásárlási láz is, úgy meg méginkább a nagyobbat vitték mert nem volt számottevő különbség a két típus havi törlesztője között. Olaszból jött be a legtöbb 750-es szerintem.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 13973 May 31, 2017, 4:52 a.m.   reply to: 13968 x
Régebben én a garázsban szoktam gumicsere előtt ily módon kivégezni a régi gumit! Ez főleg télen nagyon léleképítő, haverokkal, sörök/pálinkák között:-)))
Mondjuk az Inával nem csinálom, valahogy ennél nem vonz az ilyesmi:-)
     Reply to this


Rick (msg) 13972 May 30, 2017, 9:44 p.m.   reply to: 13969 x
Ja és azt mondta, hogy belpiacos az inazuma. Mondtam neki, hogy max a 400-as, mert ha a szervizkönyvébe minden európai országba más levegőmennyiséget határoznak meg, akkor kétséges, hogy belpiacos.
     Reply to this


Rick (msg) 13971 May 30, 2017, 9:41 p.m.   reply to: 13969 x
TL 1000-est nagyon leoltotta... Most már kíváncsi vagyok mi lesz az enyémből.
     Reply to this


Rick (msg) 13970 May 29, 2017, 11 p.m.   reply to: 13969 x
Nem baj ha kielemzi, hogy ki mit rontott el rajta. Legalább tisztában vagyok vele, hogy mit kell még rajta csinálni később vagy most.
Ha kicsit iszom rögtön ügyes meg okos leszek. Egyébként persze, hogy nem koptatom a drága gumit. Csak nagyon ritkán... Rendőrség ebből a Z6 Metzelerből rendelt, nagyon lement az ára, gondolom a nagy berendelés miatt. Gondolkoztam is egy Z8-on, nehogy már olcsó legyen, ha veszek... :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 13969 May 29, 2017, 9:34 p.m.   reply to: 13968 x
Megcsinálja, afelől nyugodt lehetsz. Egyébként láttam a videót ahol feltűnt a motorod, ott elhangzott az is, hogy aki kéri annak nem csinál vidit a motorjáról.
Na de a hangzatos burnout, vagyis a hátsó kerék túlzott kiforgatása -anélkül hogy a drága benzin mozgási energiává alakuljon- szerintem helytelen, felelőtlen, az erőforrások és az emberiség ökológiai lábnyoma szempontjából is nagyon káros...
én is csak egyszer, de tényleg! ;-)
     Reply to this


Rick (msg) 13968 May 28, 2017, 8:47 p.m.   reply to: 13967 x
Te ajánlottad, és amikor megkérdeztem azt mondta, hogy ismer Téged. Szóval Te is tudod: a videós esettanulmány kb. annyira része a szerelésnek, minthogy olajos lesz a keze. :-) De engem nem zavar. Egyrészt nem érdekel, másrészt vállalom magam. Tegnap pl. 6 sör után burnoutot rendeztem az udvaron a feleségem és a szomszédok együttes ovációja közepette... a feleségem még csapkodott is, a lányom röhögve videózta. Nem vagyok szentlélek. Belefér.
     Reply to this


cblaci (msg) 13967 May 28, 2017, 1:39 p.m.   reply to: 13966 x
Olyan lehetőség nincs hogy simán megjavítja, te kifizeted, aztán mindenki megy a dolgára mindenféle videós esettanulmány nélkül?
     Reply to this


Rick (msg) 13966 May 28, 2017, 9:34 a.m.   reply to: 13965 x
Nemsokára látható lesz ország-világnak, hogy mekkora gyökér a tulaj, hogy nem foglalkozott a motorjával. :-)
     Reply to this


Rick (msg) 13965 May 28, 2017, 9:32 a.m.   x
A moci a Taschner garage-be került. A legjobb időket hagyom ki...
     Reply to this


Rick (msg) 13964 May 24, 2017, 12:15 a.m.   reply to: 13962 x
Anno megmásztam.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13963 May 22, 2017, 12:09 a.m.   reply to: 13962 x
Itt a jó idő, mindenki motorozik! :D
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 13962 May 21, 2017, 6:52 p.m.   x
De nagy a csönd itt!
Kissé megtöröm, néhány mai fotóval:
Európa legnagyobb bronz madara a tatabányai Turulja a maga 15(!) méteres szárny fesztávolságával:
     Reply to this


Rick (msg) 13961 May 20, 2017, 10:15 a.m.   x
Sziasztok! :-) Kicsit elkanászodtam, de vagyok.
     Reply to this


hacse (msg) 13960 May 18, 2017, 10:43 p.m.   reply to: 13959 x
Szombat reggel érek haza 24 órás műszakból, nem biztos , hogy belemegyek ebbe a kalandba.. Szinte nincs olyan év, hogy legalább egy alkalommal körbe ne motoroznám a Balcsit ,az öreg Trophymra emlékezve , mer' avval is mentem párszor körbe valamikor régen..
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 13959 May 15, 2017, 9:22 p.m.   x
Valaki? Előre láthatólag sokan leszünk/lesznek!
:
     Reply to this


hacse (msg) 13958 May 11, 2017, 9:51 p.m.   reply to: 13956 x
Jó lesz mégis inkább az inazumás .... ha jut belőle .. :o))
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13957 May 11, 2017, 3:33 p.m.   reply to: 13955 x
Bye Alex-eset még lehet csináltatni gyorsba
     Reply to this


cblaci (msg) 13956 May 11, 2017, 2:38 p.m.   reply to: 13955 x
A Metallicás elfogyott, AC-DC-s nem is volt, van még Korda Gyuri fan club-os nyócér, vagy Halász Jutkás hétér... esetleg okosba bármilyen, azok olcsóbbak :D
     Reply to this


hacse (msg) 13955 May 11, 2017, 11:17 a.m.   reply to: 13946 x
Tiszteletem mindenkinek!
Metallica-s, vagy AC-DC-s nincs ? :o)

Köszönet a pólókért !
Majd valamilyen formában megkereslek Peti bá' ,hogy miként rendezzem az anyagiakat.
     Reply to this


cblaci (msg) 13954 May 10, 2017, 7:54 p.m.   reply to: 13952 x
Szombaton nősül Tomi, szóval nem hiszem hogy közvetlen a lagzi után annyira öntögetős kedvében lesz Gabi :-)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13953 May 10, 2017, 5:31 p.m.   reply to: 13951 x
Köszi! :)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13952 May 9, 2017, 10:35 p.m.   reply to: 13949 x
Ok, viszem a pólóitokat meg a Gáborét is.
Jut eszembe, lehet meg kéne próbálni hogy Gábor nem tölthet semmit a poharakba, mert az igen veszélyes szokott lenni.:-) No meg elvégre te vagy a házigizda,hétfőn reggel kezdeni kell :D
     Reply to this


cblaci (msg) 13951 May 9, 2017, 6:46 p.m.   reply to: 13948 x
CB 750 Nighthawk, ha jól rémlik 92-es.
     Reply to this


cblaci (msg) 13950 May 9, 2017, 6:45 p.m.   reply to: 13949 x
Akarom mondani megszüleTTek, merhogy én már azon túl vagyok :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 13949 May 9, 2017, 6:42 p.m.   reply to: 13946 x
Végre megszületek! Eggyel több ok az ivászatra a vasárnapi garázs közgyűlésen :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13948 May 9, 2017, 5:01 p.m.   reply to: 13944 x
Az a sárga Honda az milyen jószág, Laci?!
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13947 May 9, 2017, 4:32 p.m.   x
Elöl
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13946 May 9, 2017, 4:29 p.m.   x
Pólók elhozva, és személyenként szortírozva. Telefonos képek:
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13945 May 8, 2017, 7:40 p.m.   reply to: 13944 x
Jaja, meg ha már ennyit szórakoztunk az üggyel, akkor legyen jó.
Holnap megyek a póló ombréhez, üziket majd küldöm, jelzek majd.
     Reply to this


cblaci (msg) 13944 May 8, 2017, 7:06 p.m.   reply to: 13943 x
Megértettem Peti, arra akartam célozni hogy nem baj ha egy kicsit többe kerül mint a Novelle, főleg ha tartósabb, mert mégis csak egy emlék.

Harta tegnap:
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13943 May 8, 2017, 6:17 p.m.   reply to: 13940 x
Ez a drágább nem Novelle lesz hanem attól jobb
minőségű. A Novelle lett volna 1100 körül, de abból már nem tudták megoldani rendelést minden kívánt méretben. Nem jut eszembe a márka, de kiváló anyag. A noname 8-900 ft- os elég silány minőség lett volna, sajna ezért lett ez a drága.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13942 May 8, 2017, 4:44 p.m.   reply to: 13939 x
Hát nekem tett egyet be a szerelő, amúgy sztem nincs...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13941 May 8, 2017, 4:44 p.m.   reply to: 13938 x
Hát az lesz! Van jó szerelőm, csak most épp a kocsi is c vágányon van, szal ez sztem tolódik egy hónapot.... De akk mindenképpen meglesz nézetve, mert lesz egykét nem gyenge túránk :D
     Reply to this


cblaci (msg) 13940 May 8, 2017, 1:39 p.m.   reply to: 13937 x
Két utólag nyomtatott Novelle egyenpólóm is van, érdekes hogy a régebbi az jó, az újabb viszont a második mosás után látványosn kibojhosodott, szóval ott is változó a minőség. Hátha ez jobban bírja majd.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13939 May 8, 2017, 12:15 a.m.   reply to: 13935 x
A 75O-esen meg a 4OO-ason van ü.a. szűrő?
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13938 May 8, 2017, 12:14 a.m.   reply to: 13933 x
Hm, ha előtte lefogyasztottad szárazra az üzemanyagtankot, akkor lehet hogy sikerült valamennyi trutymót megkajáltatni a motorral+a karburátorokba bejuttatni.
El kéne vhova vinni egy tisztításra+szinkronra ha kell.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13937 May 8, 2017, 12:09 a.m.   x
Végre elkészültek a pólók, de még nem volt időm elmenni értük. Amint megvannak küldök mindenkinek üzenetet. A nyomtatási költséget pár oldallal korábban már írtam, az tudtommal nem változott 24OO/ póló. A "nyers" póló alapanyag viszont sajnos drágább lett mint ami be lett tervezve. Az említett jobb minőségű Novelle lett volna 11OO ft körül de ebből már nem tudtak beszerzni minden méretet, a 9OO ft körüli nagyon gyenge anyagból volt, azt nem mertem vállalni, 196O ft lett a vége a nyers póló darabjának, de ez igen kiváló anyag, jobb mint a Novelle.
Ha kézben van a cucc, akkor küldök mindenkinek üzenetet, és postázom. De Szoboszló környékén vagy Pesten személyesen is átvehető.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13936 May 7, 2017, 12:10 p.m.   reply to: 13935 x
Köszönöm! :)
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 13935 May 7, 2017, 5:22 a.m.   reply to: 13934 x
Valószínű, hogy az etenolos benzin belerohadt valahova!
Sajnos valószínűleg végig kell tisztítanod az üzemanyag rendszert, de először a benzinszűrőt dobd ki, mivel az a tapasztalat, hogy a papírjára lerakódik egy hártya, amit nem látsz, csak egyszerűen fékezi, vagy megakadályozza az átfolyást!
Ha ez nem segít, akkor karbi putzen!
A gyújtórendszerednek valószínűleg semmi baja, azért mondták a gyertyákat, mert ha kifogy a benzin, akkor mivel elszegényedik a keverék és az jóval magasabb hőfokú égéssel jár, de azért szerintem annyira nem vészes,mivel rövid ideig tart ez az állapot!
Summa summárum, 90%, hogy karbi tisztítás lesz a vége, de egy enyhe kísérletet megér a benzinszűrő csere!
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13934 May 6, 2017, 1:33 p.m.   x
Nemtom miért küldte el 4x, szar a telom...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13933 May 6, 2017, 1:31 p.m.   x
Üdv! Pár hete alig akart beindulni a motorom, szivatóra, és gáz adásra is leállt, úgy indítottam h teli szivató, felpörgött 4ezerre, visszatoltam. Leeset 500ra, aztán adtam szivatót leállt, beinditottam megint akkor gázt adtam erre az 500zas fordulatra, leállt, aztán semmi... Mintha nem kapott volna benzint, elbizonytalanodtam. Hoztam bele 6 litert, közben persze eltekergettem az alapjárati csavart is... De végül nagy nehezen beindult. Aztán tele tankoltam, még 6,vmennyi ment rá, szóval kellett h úgy kb 6liter legyen benne! Ezt megelőzően volt egy kalandom amikor Kifogyott csumára a benzin út közben, azt halottam ez kinyirja a gyertyát, igaz ez?! Mert azóta nehezen indul a motor, mmimt beindul leáll, ezt eljatsza 3x mire nem áll le, szivatót azt kéri, pedig új az aksi, pöc röff indult.... Melegen indul jól, 1500 alapjárat, melegen. Szépen jár. Tavaly kapott új benzincsövet, benzin szűrőt, ki lett pucolva a karbi szelephezag be lett lőve, asszem szinkron is volt.... Kérdés miért csinálja ezt hidegen?? Van vmi ötlet h hol keressem a hibát?! Válaszokat köszi!
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13932 May 6, 2017, 1:31 p.m.   x
Üdv! Pár hete alig akart beindulni a motorom, szivatóra, és gáz adásra is leállt, úgy indítottam h teli szivató, felpörgött 4ezerre, visszatoltam. Leeset 500ra, aztán adtam szivatót leállt, beinditottam megint akkor gázt adtam erre az 500zas fordulatra, leállt, aztán semmi... Mintha nem kapott volna benzint, elbizonytalanodtam. Hoztam bele 6 litert, közben persze eltekergettem az alapjárati csavart is... De végül nagy nehezen beindult. Aztán tele tankoltam, még 6,vmennyi ment rá, szóval kellett h úgy kb 6liter legyen benne! Ezt megelőzően volt egy kalandom amikor Kifogyott csumára a benzin út közben, azt halottam ez kinyirja a gyertyát, igaz ez?! Mert azóta nehezen indul a motor, mmimt beindul leáll, ezt eljatsza 3x mire nem áll le, szivatót azt kéri, pedig új az aksi, pöc röff indult.... Melegen indul jól, 1500 alapjárat, melegen. Szépen jár. Tavaly kapott új benzincsövet, benzin szűrőt, ki lett pucolva a karbi szelephezag be lett lőve, asszem szinkron is volt.... Kérdés miért csinálja ezt hidegen?? Van vmi ötlet h hol keressem a hibát?! Válaszokat köszi!
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13932 May 6, 2017, 1:31 p.m.   x
Üdv! Pár hete alig akart beindulni a motorom, szivatóra, és gáz adásra is leállt, úgy indítottam h teli szivató, felpörgött 4ezerre, visszatoltam. Leeset 500ra, aztán adtam szivatót leállt, beinditottam megint akkor gázt adtam erre az 500zas fordulatra, leállt, aztán semmi... Mintha nem kapott volna benzint, elbizonytalanodtam. Hoztam bele 6 litert, közben persze eltekergettem az alapjárati csavart is... De végül nagy nehezen beindult. Aztán tele tankoltam, még 6,vmennyi ment rá, szóval kellett h úgy kb 6liter legyen benne! Ezt megelőzően volt egy kalandom amikor Kifogyott csumára a benzin út közben, azt halottam ez kinyirja a gyertyát, igaz ez?! Mert azóta nehezen indul a motor, mmimt beindul leáll, ezt eljatsza 3x mire nem áll le, szivatót azt kéri, pedig új az aksi, pöc röff indult.... Melegen indul jól, 1500 alapjárat, melegen. Szépen jár. Tavaly kapott új benzincsövet, benzin szűrőt, ki lett pucolva a karbi szelephezag be lett lőve, asszem szinkron is volt.... Kérdés miért csinálja ezt hidegen?? Van vmi ötlet h hol keressem a hibát?! Válaszokat köszi!
     Reply to this


inazuma400 (msg) 13931 May 6, 2017, 1:31 p.m.   x
Üdv! Pár hete alig akart beindulni a motorom, szivatóra, és gáz adásra is leállt, úgy indítottam h teli szivató, felpörgött 4ezerre, visszatoltam. Leeset 500ra, aztán adtam szivatót leállt, beinditottam megint akkor gázt adtam erre az 500zas fordulatra, leállt, aztán semmi... Mintha nem kapott volna benzint, elbizonytalanodtam. Hoztam bele 6 litert, közben persze eltekergettem az alapjárati csavart is... De végül nagy nehezen beindult. Aztán tele tankoltam, még 6,vmennyi ment rá, szóval kellett h úgy kb 6liter legyen benne! Ezt megelőzően volt egy kalandom amikor Kifogyott csumára a benzin út közben, azt halottam ez kinyirja a gyertyát, igaz ez?! Mert azóta nehezen indul a motor, mmimt beindul leáll, ezt eljatsza 3x mire nem áll le, szivatót azt kéri, pedig új az aksi, pöc röff indult.... Melegen indul jól, 1500 alapjárat, melegen. Szépen jár. Tavaly kapott új benzincsövet, benzin szűrőt, ki lett pucolva a karbi szelephezag be lett lőve, asszem szinkron is volt.... Kérdés miért csinálja ezt hidegen?? Van vmi ötlet h hol keressem a hibát?! Válaszokat köszi!
     Reply to this


cblaci (msg) 13930 May 2, 2017, 7:39 p.m.   reply to: 13929 x
Méghogy láttam... ettem is! :-)
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 13929 May 2, 2017, 3:13 p.m.   x
Laci, Te mint specialista, láttál már három fázisú szivárványt villanyoszlopra szerelve? :-))
(ehhez nem kell porcelán, nem húz át)
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 13928 May 2, 2017, 3:10 p.m.   x
Mai fejlemények: friss NKH műszaki 4360Ft :-)))
Csak a gyári dobot raktam vissza:-) !
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13927 May 1, 2017, 7:34 p.m.   reply to: 13923 x
Lacihoz hasonlóan arra tippelek hogy az autós, meg a sétáló szatyros 'helyi erők' lehetnek :-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13926 May 1, 2017, 7:30 p.m.   reply to: 13921 x
Jól kiszúrtad az incidenst.
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 13925 April 30, 2017, 10:23 p.m.   x
Köszi Laci! Rákeresek és elolvasom! :)
     Reply to this


cblaci (msg) 13924 April 29, 2017, 10:55 p.m.   reply to: 13923 x
Lehet csak egy HVCS-s villongás volt, amúgy meg haverok.

Nézegettem a teszteket a megújult 650-es V-Stromról, merhogy én eleve nem is tudtam hogy van már újabb is mint a tied. A leírás szerint az új szebb lett... szerintem meg nem vált előnyére hogy eltűnt a dupla lámpa és a kipufogó is kalandosabb benyomást keltett a régi helyén. Az viszont jó dolog hogy ülésmagasság tekintetében van választási lehetőség, igaz elég karcsú a +- 2cm de a semmitől akkor is több, a kisebb embereknek ezzel legalább nem kell foglalkozni ha elkezdik a faragcsálást. Egyébként az Onroad teszpilótája úgy vélekedett hogy az XT-nél tökéletesebb túramotoron még nem ült, márpedig ez komoly kijelentés egy hondástól :-)
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 13923 April 29, 2017, 7:10 p.m.   x
Én a torockói kocsin gondolkoztam, hogy ez most mi volt?! Csak a haverra akart ráijeszteni, vagy mi, mert, ahogy a viccben mondják:
Ez most komoly?! Mert, viccnek durva lenne! :)
     Reply to this


cblaci (msg) 13922 April 29, 2017, 6:14 p.m.   x
Van itt ez a kép, jó sokáig kerestem mert a Manuálban lévő annyit ér mint vászon tarisznyán a lakat.
Nem most szedtem szét először, csak azzal a különbséggel hogy most túl magabiztosan... a 11 és 12-es számú lemezkéket fordítva is be lehet tenni, ez adta a bizonytalanságot, a kép alapján viszont könnyen boldogultam, szerintem aki otthon szerelget annak érdemes elmenteni.
Amúgy kihaltunk mint a dinók? Már bocs hogy érdeklődök...
Aviszonlátás!
     Reply to this


cblaci (msg) 13921 April 27, 2017, 6:26 p.m.   reply to: 13920 x
3:13-nál közúti veszélyeztetés tényállásának fennforgását állapítottam meg!
"Köcsögautós" :-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13920 April 26, 2017, 10:36 p.m.   x
Csak úgy: https://www.youtube.com/watch?v=rQ6F6X_W14U
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13919 April 26, 2017, 10:35 p.m.   reply to: 13918 x
No igen, a Bihar-hegységben azért előfordul ilyenkor is, de a Mátrában-Bükkben nem jellemző hogy ennyire visszatámad a tél.
     Reply to this


cblaci (msg) 13918 April 26, 2017, 8:21 p.m.   reply to: 13917 x
Szép a tél ilyen formában, csak egy kicsit most el volt tévedve, április derekán.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13917 April 25, 2017, 8:33 p.m.   x
De azért a Mátra teteje meg a Bükk fennsík is kapott rendesen: https://vimeo.com/214358842
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13916 April 25, 2017, 8:32 p.m.   reply to: 13910 x
Ez tényleg elférne egy Suzuki motorkerékpár katalógusban.
Szó ami szó, szerencsénk volt ezzel az időjárási "ablakkal", komoly havat kapott a Pádis, meg a Bihar-hágó környéke is, bár most már ott is olvad a webcamerák szerint.
     Reply to this


robeeka (msg) 13915 April 20, 2017, 10:25 p.m.   reply to: 13908 x
Igen egészen rendben volt.
Pedig nem is langyosodott.
R.
     Reply to this


cblaci (msg) 13913 April 20, 2017, 10:13 p.m.   reply to: 13910 x
Nagyon szép képek születtek, erre én is felfigyeltem, jól sikerült nagyon!
     Reply to this


cblaci (msg) 13912 April 20, 2017, 10:11 p.m.   reply to: 13909 x
8-éve vadászok egy egészséges gyári dobot, volt amelyik nevetségesen drága volt de mégsem hibátlan, volt csúszott, horpadt, rozsdás...
Most a túrán már az első nap idegesített hogy hangosabb vagyok mint a többiek, a V-stromok is olyan szépen duruzsoltak és persze a tied is. Ahogy hazaértem rákerestem újra, ekkor jött fel ez a dob a pesti hirdetőtől, nagy segítség volt hogy elhoztad, féltem hogy valaki megelőz. Már alig várom hogy a helyére kerüljön, köszönöm!
     Reply to this


cblaci (msg) 13911 April 20, 2017, 10:09 p.m.   reply to: 13904 x
A 10 millába beleférhetett volna egy tető is... no de messzi földön híres a magyar találékonyság és ezt tudják Kanadába is, igazuk is lett mert megoldottuk :-)
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 13910 April 20, 2017, 9:52 p.m.   x
Ne hibáztasd magad Peti! Én voltam figyelmetlen, annyira lekötött a hó látványa, nem számítottam az összeszűkülő keréknyomra a hóban. Az egyik oldalról kapott pofont átlökte a gumit a másik oldalra, ahonnan mandinerként kapta a gumi a másik pofont, de sikerült stabilizálnom a motor, így nem lett borulás!
Szerintem is nagyon jók lettek a fotók! Lecsó egyik képe a Torockószentgyörgyi vár alatti tisztáson még egy Suzuki motorkerékpár katalógusban is jól mutatna!
Az elmúlt napok időjárása miatt valószínűleg erre a terepre most nem jutnánk fel! Tökéletes volt a túra időpontjának időzítése!
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13909 April 20, 2017, 9:45 p.m.   reply to: 13902 x
Elvileg holnap este megyek, de vonattal, jövő héten van esély hogy hazakerül a kémény.
Türelem kipufogót terem:-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13908 April 20, 2017, 9:38 p.m.   reply to: 13906 x
Hi!
Jó kis vállalkozás volt akkor a mai műszaki vizsga. De legalább bizonyítottak a gumik:-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13907 April 20, 2017, 9:28 p.m.   reply to: 13901 x
Szépen alakul a tél...úgy nézem hogy a Bihar (Vârtop)-hágó melletti sípálya, ahol megálltunk. Úgy látszik hogy nem is olvad, mert szépen megmaradt a fenyőkön is.
     Reply to this


robeeka (msg) 13906 April 20, 2017, 9:26 p.m.   x
Hali!
Ma nem voltam zselé 35 km a nagyfaluban.
De:
Van friss vizsga
Meg az új gumi beavatva.
Reggel havaseső 2 fok
Délután sima eső 4 fok.

Üdv
R.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13905 April 20, 2017, 9:24 p.m.   reply to: 13898 x
Ja, néztem, tök jól összejöttek a fotók.
Hátöö, a keréknyomos szakasznál némiképp sárosnak érzem magam...lényeg hogy nem lett baj.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 13904 April 20, 2017, 8:38 p.m.   reply to: 13903 x
Jó vas, de vehettek volna egy hard-top tetős verziót inkább, hogy ne zsugorfóliázni kelljen az eső ellen :-)))
Amúgy ismerem,úszik, csúszik mászik, csak a hasa ne érjen le, mert akkor nyekk neki!
     Reply to this


cblaci (msg) 13903 April 20, 2017, 5:24 p.m.   reply to: 13901 x
Hoppá! Persze van olyan technika amivel bevállalnám, meséltem róla Torockón, azért vette a cég hogy a legextrémebb időjárási körülmények között is eljussunk a hibahelyekhez. Egyik nap átvettem, másik nap meg már be is kellett mutatni a műszaki egyetemen egy pályaválasztási nyílt nap keretei között, pedig akkor még én is csak ismerkedtem vele.
Aztán sikerült élesben is kipróbálni, egy Tr állomást kellett megközelíteni ami a sár miatt már hónapok óta el volt zárva a külvilágtól. Volt ott mélyszántás, kanális, épülő autópálya szakasz földtúrásokkal, homoktengerrel, méter mély keréknyomokkal... ott ahol a háromtengelyes terepes teherautók az életükért küzdöttek én simán átgázoltam, a sofőrök meg csak pislogtak mint béka a pocsolyába... nagyon élveztem, pedig úgy összevert engem is sárral hogy a mocsári disznók között elvegyülhettem volna. A gép teljesítőképességének még csak a határát sem súrolta a dagonya, igaz havas körülmények között még nem próbáltam de a bizalmam maximális, akár a Pádisra is felmásznék vele :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 13902 April 20, 2017, 5:18 p.m.   reply to: 13900 x
Azt elhiszem, de most talán nem lenne ez olyan túl jó ötlet, bár sokak szerint az izgalom és a veszély az ami megfűszerezi az életet. Szerintem tudni kell a határt, nehogy túl fűszeresre sikerüljön :-)
     Reply to this


lecso (msg) 13901 April 20, 2017, noon   x
Tegnapi kép...
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 13900 April 19, 2017, 8:31 p.m.   reply to: 13899 x
Most kellett volna mennetek, izgalmasabb lett volna :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 13899 April 19, 2017, 5:56 p.m.   reply to: 13898 x
Az Inazumán nincs külső hőfokmérő, viszont félig eltakart olajhűtővel is alig érte el a 70°C-os hőmérsékletet az olaj, ebből már lehetett következtetni hogy hűvös van :-) na meg olyan vizuális jelek is voltak a második nap reggelén mint pl. a deres motorok... aznap másztunk fel a Köközi-szoros keresztjéig, akkor meg már meleg volt :-)
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 13898 April 19, 2017, 4:58 p.m.   x
"Az első nap Pádison 2-3 fokra tippelnék"
A hó ellenére, három foknál melegebb volt!
Nem néztem meg, hogy mennyi volt pontosan, ugyanis miután kétszer sikerült majdnem eldobnom a vasat a szűk havas keréknyomban, már nem fáztam! :)
Három foknál, elkezd villogni egy sárga hópihés visszajelző lámpa a műszerfalon, ez biztos nem villogott. De másnap Torockón 0 fok volt! Ezt le is fotóztam, a fotót megtaláljátok az albumban! :)
     Reply to this


cblaci (msg) 13897 April 19, 2017, 5:55 a.m.   reply to: 13896 x
Olyan nagy hó nem volt, viszont le volt taposva és jeges volt a teteje, emiatt meghiúsult az "A" terv, miszerint Havasrekettye felé megyünk át a Pádison.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 13896 April 18, 2017, 10:08 p.m.   reply to: 13892 x
Ez komoly?? Tökig érő hóban csapattátok?
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13895 April 18, 2017, 9:05 p.m.   reply to: 13893 x
Sikerült kis minőségromlással megoldani, betettem a képek közé. Az eredeti minőség se nagy eresztés, na mindegy, feltettem ide is, valamit talán visszaad, aszongya': http://indavideo.hu/video/Kokozi-szoros_Cheile_Valisoarei
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13894 April 18, 2017, 8:59 p.m.   reply to: 13891 x
Az első nap a Pádison azért bekapcsolták a hűtőszekrényt:-) Ott 2-3 fokra tippelnék, TJ-t kéne megkérdezni, neki van külső hőmérője.
     Reply to this


cblaci (msg) 13893 April 17, 2017, 8:27 p.m.   reply to: 13890 x
Ha nem boldogulsz megpróbálhatom én is ha elküldöd az eredeti videót, én se értek annyira hozzá de a fiaim talán tudnának vele kezdeni valamit.
     Reply to this


cblaci (msg) 13892 April 17, 2017, 8:24 p.m.   x

     Reply to this


cblaci (msg) 13891 April 17, 2017, 8:22 p.m.   reply to: 13889 x
A korai kezdéshez képest nem lehet egy szavunk sem, még a harmadik napon kapott esővel és a magasabb részeken mért 7°C-al is ki lehetett egyezni, főleg hogy a túra többi részében igen kegyes volt velünk az időjárás. Néhány képet én is mutatnék, a teljes képsorozatot azért nem mert ahhoz nem kértem a többiektől beleegyezést. A csapat nagyobbik felével most találkoztam először, mégis olyan volt mintha már korábban is ismertem volna őket, a csapatban történő motorozás szép példája volt ez a túra.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13890 April 17, 2017, 6:06 p.m.   x
A Kőközi-szoros tetején csináltam egy rövid videót telefonnal, de nagy gépen lejátszva 90 fokkal el van fordulva. VLC programmal sikerült elforgatni, azonban torzult a kép és romlott a minőség. Tud valaki vmi megoldást erre?
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 13889 April 17, 2017, 6:01 p.m.   x
Jó kis kicsapás volt. No meg április közepén még nem túl gyakori egy 3 napos túra Erdélyben, valószínűleg Torockón mi voltunk az első motoros vendégek:-)
     Reply to this


lecso (msg) 13888 April 17, 2017, 11:35 a.m.   reply to: 13886 x
Ment.
     Reply to this


lecso (msg) 13887 April 17, 2017, 11:35 a.m.   reply to: 13886 x
Ment.
     Reply to this


cblaci (msg) 13886 April 17, 2017, 10:04 a.m.   x
Küldjétek át az e-mail címeteket ide: mozsonyil@gmail.com és akkor küldöm a fotókat. A Lajosét is, köszi!
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 13885 April 16, 2017, 11:10 p.m.   x
Én is nézegetem a fotókat, hamarosan én is megosztom veletek, addig is itt egy kis ízelítő a letaposott jeges hóról, ami az utunkat állta! :)
     Reply to this


ColargoTJ (msg) 13884 April 16, 2017, 11:07 p.m.   x
Köszönöm mindenkinek a remek társaságot, Petinek, pedig az élményekben gazdag túravezetést! A facéről loptam ezt a meme-t, megosztom veletek is hiszen tökéletesen illik a mi Pádis túránkra is! :)
     Reply to this


lecso (msg) 13883 April 16, 2017, 10:54 p.m.   x
Köszi, viszont!
     Reply to this


cblaci (msg) 13882 April 16, 2017, 9:57 p.m.   reply to: 13881 x
Örülök hogy épségben hazaérkeztetek! Nekiálltam rendezgetni a képeket, lett jó sok, majd a teljes mennyiséget feltöltöm és jelzem hol éritek el.
Jó pihenést!
     Reply to this


lecso (msg) 13881 April 16, 2017, 9:52 p.m.   x
Az imént másztam ki a kádból :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 13880 April 16, 2017, 9:33 p.m.   reply to: 13879 x
Pihi van :-)
     Reply to this


lecso (msg) 13879 April 16, 2017, 9:19 p.m.   x
Naaa? Mi van?
:-)
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26412