inazuma400 | 18676 | 13. Mai 2019 20:55 | reply to: 18675 |
Aha, értem mit mondasz. Majd holnap szétszedem és megnézem. Remélem csak annyi a baj. Dobok egy "vidámabb" képet is, "ina az inában" :D |
cblaci | 18675 | 13. Mai 2019 20:48 | reply to: 18674 |
inazuma400 | 18674 | 13. Mai 2019 20:37 | reply to: 18673 |
Köszi! Nah az király lesz... Az a baj h nem emlékszem h h nézett ki az alja, a benzinszintjelzőnél tudom h találkoztam egy hatalmas gumi talpal. De h most a csapnál volt e horony... Azt se tudom h kezdjek hozzá... Le kéne engedni a benzint, és akkor nem kéne emiatt levennem a tankot. Ha meg csak el borítanam addig vmerre akkor is le kell kötni, meg fényezésre vigyázni kell. Báár.. A motort kell elborítani. H ne legyen abba a felébe benzin. Nah csak kitalalom... :D ha csak nincs jobb ötlet.
|
cblaci | 18673 | 13. Mai 2019 19:59 | reply to: 18672 |
A 750-es Inának ugyanez a vákum csapja, én inkább visszabontanám, mert úgy rémlik a csap anyagába van marva a tömítés hornya. Ezt a talp tömítést nézném meg első körben, lehet az a ludas.
|
inazuma400 | 18671 | 13. Mai 2019 19:25 |
Ma végre sikerült elérnem v 4edjére a szerelőt, jövőhèt közepén hívjam fel megint időpontotért úgy tele van.... Ma lecseréltük az olajat is. A bemelegítő körön azért kiderült h kicsit vérszegény a paripa, kihuzattam 11ig, ott már ugye lead mindent, hiába forog v 14et.. Közel sincs akkor tűzereje mint a Bandinak, de azért jó masina! :) Viszont van egy problémám, menet közben elvileg nem, azaz h járó blokkolnál nem, legalábbis azt nem ellenőriztem, de ha le állítom a motort össze gyűlik a benzin és csöpög, a képen látható helyen, lehet húznom kéne a csavarokon még?! (bár szerintem jól meghúztam őket) v van ott vmi túlfolyó, bár most nézem képen h lehet h a benzincső a baj, és ott folyik esetleg vissza?! Csak ideiglenesen lett berakva, mert ez volt itthon, gondoltam ha majd elviszem a szerelőhoz azt is kicseréltetem, addig kibírja így... Bár ugye én arra számítottam h ma vihetem.... |
cblaci | 18669 | 13. Mai 2019 19:05 | reply to: 18658 |
Szép motor ez is, jobban tetszik mint a félidomos kivitel, van olyan az egyik ismerősömnek. Kicsit nyersebb a blokk járása mint a 600-as Horneté, gondolom ezt észre vette a haverod is, viszont a 750-es Kawa Z lóerőben tudja azt amit a 900--as Hornet, a nyomatéka viszont jóval kevesebb, ott jelentkezik a kevesebb ccm.
|
jimy_L | 18668 | 13. Mai 2019 12:08 | reply to: 18667 |
Nehezebb elrontani, mint jól megcsinálni. Semmi nem kell hozzá, sprickolsz rá vizet, az ujjacskáiddal rányomkodod, hajszárítóval fixálod, pengével körbevágod. ;) |
inazuma400 | 18667 | 13. Mai 2019 10:26 | reply to: 18666 |
Ez mondjuk nem rossz ötlet, kérdés h meg e tudom csinalni szépen....
|
jimy_L | 18666 | 13. Mai 2019 09:18 | reply to: 18648 |
Hali! Tegyél rá autófóliát, van króm, és arany hatású is. Lakkozni sem kell. Kicsit megmelegíted felrakás után, és körbe vágod. http://www.carbon-auto-folia.hu/3d-teckwrap-matt-es-fenyes-foliak/teckwrap-fenyes-szurke-cg03 |
inazuma400 | 18665 | 12. Mai 2019 20:13 | reply to: 18664 |
Átérzem, a sajátommal énse mentem, kb 10kmtert...
|
kokrno | 18664 | 12. Mai 2019 20:06 | reply to: 18663 |
Az a baj, azon is még csak egyszer ültem. Mindig van valami más. Vagyis mégy egyszer, amikor ráraktam a nyerget, de csak a sufniban, menni nem mentem vele. Akkor is esett. |
inazuma400 | 18662 | 12. Mai 2019 19:48 | reply to: 18660 |
ennyi extrával így se drága, bár nemtom mennyiért mennek.
|
kokrno | 18661 | 12. Mai 2019 19:44 | reply to: 18657 |
7 éve vettem, de évente max. tucatszor megyek vele. Tavaly , ha kétszer ültem rajta. Általában párom kezdeményezi, magamtól nem jut az eszembe ráülni.
|
kokrno | 18660 | 12. Mai 2019 19:41 | reply to: 18659 |
Azt még nem mondta. 900,vagy 950? Nem tudom, mennyi volt az irányára. Lett volna egy helyben is 750-ért, de emez csábítóbb volt neki, ha drágább is.
|
inazuma400 | 18659 | 12. Mai 2019 19:28 | reply to: 18658 |
Nah, fasza! mennyi volt? így képről ez is szép állapotúnak tűnik. jó sok extra is volt hozzá, asszem jó boltot csinált! :)
|
kokrno | 18658 | 12. Mai 2019 19:04 |
inazuma400 | 18657 | 12. Mai 2019 19:00 | reply to: 18655 |
Hát az még odébb van... Akkor kezdődik ha vissza kapom a szerelőtől. Gondolkodtam bicinglin enis, de nem az én műfajom. Meg veszélyes is, meg magamból kiindulva engem is idegelnek, szóval inkább hanyagolom :D |
inazuma400 | 18656 | 12. Mai 2019 18:58 | reply to: 18654 |
Hat remélem h jövő héten látja már. Írtam neki, de nem votl fent, ilyenkor a telót úgyse veszi fel, majd holnap munkaidőben felhívom. Aztán remélem h vihetem is, meg eső se fog esni.
|
kokrno | 18655 | 12. Mai 2019 18:57 | reply to: 18651 |
Végre kezdődik a szezonod. Csak felszabadultabb a sajáttal gurulnod. Nekem ennyi jutott a két kerékből most: |
cblaci | 18654 | 12. Mai 2019 18:52 | reply to: 18651 |
Örülök, hogy jobb lett a helyzet! A hidegindítási problémákat sok minden okozhatja, olyan is amit otthon nem tudsz orvosolni, találgatások helyett jobb ha szerelő látja.
|
inazuma400 | 18651 | 12. Mai 2019 13:53 |
Nah emberek, úgy néz ki van Isten, éjjel kis manók rendbe tették, ma már nem folyik, és kurvajó! :D sokkal gyengébbre számítottam... Amúgy jobb mint a Bandit, a fékek is, futómű, kuplung, gáz, gázreakció, és amúgy húz, nyilván nem akkorát mint egy nagyobb motor, de ezen azt érzem h nincs szét hajtva meg nincs szét kopva, amúgy a 400as sokkal selymesebben jár, mint a 600/750, azok nagyon "traktorosak". Bár a hideg indítással gondok vannak, szeritem ki fogom cseréltetni a membránokat is, bár majd megmondja milyen állapotúak, tömítéseket tuti, meg a csavarokat, mert mindnek szét van szopva a feje... (fater akart rajta húzni, egy csavaron tudott egy negyedet) Gyertyákba max 6 ezer lehet, nemtudom h miért szívozik hidegen, szivato, indul, de le is áll, ha húzok neki gázt ha nem, mert gáz nélkül "legyengül" gázzal viszont befullad, azért gondolom h esetleg membrán, gondolom jó öregek stb. Bár én nem értek ehhez, szerintetek mi lehet? Amúgy melegen már indul faszán, nem gondolom h szelephezag, mert az is kB 12 ezerrel ezelőtt lett ellenőrizve, és akkor se kellett hozzá nyúlni, de utána fogok nézni a füzetkébe, h miket kell cseréltetnem stb. Bár anno szerelőm azt mondta h ha szarul indul, lehet gyertya pipa/kábel, majd ezt is meg fogom nézetni. De amúgy maga a motor ígyis nagy királyság, úgyhogy megvan a boldogság! :D |
kokrno | 18649 | 12. Mai 2019 12:23 | reply to: 18647 |
Nem tudja leoldani róla a festéket? Ez most műanyag, és az anyagát marta fel? Vagy csak a festéket?
|
inazuma400 | 18647 | 12. Mai 2019 11:14 | reply to: 18645 |
Nem, azzal nincs gond, de le volt kopva a fekete festék, ki akartam javíttatni, lehet h elsőre sikerült is neki, azt nem láttam, csak mondta h amikor lefujta lakkal felmarta az egészet neki, és újra festette, hozzá lett tévve a tankhoz, de nagyon gyalázatosan néz ki, szóval kell új belőle.
|
kokrno | 18646 | 12. Mai 2019 09:22 | reply to: 18643 |
Sajna ez drága, és csak matrica https://www.ebay.com/itm/Inazuma-GW250-complete-decals-sticker-graphics-kit-set-transfers-logo-aufkleber-/271788440129 |
kokrno | 18644 | 12. Mai 2019 09:12 | reply to: 18643 |
Ja, így értem. Nem figyeltem, amikor 400-at láttam képen, hogy más emblémakiosztása van.
|
inazuma400 | 18642 | 11. Mai 2019 23:42 | reply to: 18640 |
Gyárilag úgy van h van egy inazuma felirat a tankon, az ülés alatti idomon meg egy embléma. Tudod, ez japán belpiac. :)
|
inazuma400 | 18641 | 11. Mai 2019 23:40 | reply to: 18639 |
Köszi de telleg nem, inazuma feliratot szeretnék, v triumph :D
|
kokrno | 18640 | 11. Mai 2019 23:11 | reply to: 18638 |
Akkor nem maradsz a gyári kiosztásnál? A tankra rakod a típust? De a deklire most akkor nem ugyanaz van? Úgy értettem, a festő az Inazumát rakta vissza arra.
|
jimy_L | 18639 | 11. Mai 2019 23:05 | reply to: 18638 |
Pedig mán majdnem megkérdeztem kell -e a tankra, az enyimérű a felirat.
|
inazuma400 | 18638 | 11. Mai 2019 22:52 | reply to: 18629 |
Köszi! :) de inazuma feliratot teszek rá v semmi mást, szerintem mirekmotors tud szerezni, az árral lesz gond :D
|
inazuma400 | 18637 | 11. Mai 2019 22:47 | reply to: 18617 |
Az kemény! hát igen, a franciák elektorinkája legendás, enyémmel nem volt gond, de fapadvolt nagyon, szóval igazából nem is nagyon volt benne amit tönkre mehet.. (pug 306, azé az mégse renó)
|
jimy_L | 18634 | 11. Mai 2019 22:17 | reply to: 18631 |
Talján romboló. :)) Ekkorában eddig csak merci, és man volt alattam. Ez a fostalicska csak 3,5 t. |
kokrno | 18633 | 11. Mai 2019 22:16 | reply to: 18630 |
Nekem elsőre ez ugrott be, mostanság sok eső volt, ilyenkor megtalálja a víz az utat magának. Kollégáktól, netről volt már jópár beázásos sztori. De persze függetlenül más is lehet.
|
kokrno | 18632 | 11. Mai 2019 22:14 | reply to: 18613 |
Alin egyenkénti betűket láttam eddig, ez pl. 4000 körül lenne, a 12 betű. https://m.aliexpress.com/item/32810735983.html?pid=808_0000_0109&spm=a2g0n.search-amp.list.32810735983&aff_trace_key=a1d6f200ea974d1eb71a015260e29480-1557605181782-08442-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=1646amp-zRZ0zywh2fM_79k2B70haQ1557605282524 |
cblaci | 18631 | 11. Mai 2019 22:08 | reply to: 18627 |
A 21 tonnás kosaras amit esetenként én is hajtok, új korában se volt jó, ott is elektromos hibák vannak nagyobb részben.
|
cblaci | 18630 | 11. Mai 2019 22:05 | reply to: 18624 |
Amúgy esős időben jött elő, és az a vicc hogy már a végén be se indult. Az egyik barátommal húztuk el a mesterhez (nincs messze 15km), előtte kétszer is próbáltam, tekerte de nem indult, na gondoltam az indításgátló is beszart mert nem kattogott az injektornál ami szokott és a benzinszivattyú is kussban volt. Áthúztuk a szerelőhöz, az beleült és egyből indult... persze le már nem állt csak ha rálépett a fékre. Tavaly szeptemberben vettük, napi használatban van, azzal jár dolgozni a feleségem, több mint 6ezret ment minden gond nélkül, azóta nem ez volt az első eső, kíváncsi leszek mi lesz a vége.
|
kokrno | 18629 | 11. Mai 2019 22:03 | reply to: 18613 |
cblaci | 18628 | 11. Mai 2019 21:58 | reply to: 18625 |
Nekem még ez az első injektoros motorom, remélem nem lesz vele gond, ez már nem otthoni móka ha beszarik.
|
jimy_L | 18627 | 11. Mai 2019 21:56 | reply to: 18624 |
Ezt az iveco is tudja. Már ott tartok, hogy nem bele tankolok, hanem rá, és felgyújtom.
|
cblaci | 18626 | 11. Mai 2019 21:54 | reply to: 18622 |
Gyújtáskapcsoló kizárva, a km óra az ABS-tól kapja a jelet, az is meghülyülhetett ami állítólag kihathat az egész műszeregységre, de lehet az uch is... az a baj ezek egyenként is drága alkatrészek, vagyis a találomra cserélgetés se jó megoldás. Az is lehet egyszerű test hiba, olyanhoz vittük aki ismeri ezeknek a rákfenéjét, de ő is kért egy pár napot. Nagyobb törése nem volt, motortető volt már fényezve és az egyik ajtó, de az se látszik, csak adtak vele állapotfelmérő lapot amin szerepelt.
|
jimy_L | 18625 | 11. Mai 2019 21:53 | reply to: 18623 |
Hát ezen biztos nem ;) Ezé jó az injektor, ott csak egy talptömítés van. Ami több éves állás után szintén megpunnyad. Az 3-5000 ft/db típusonként változó. |
kokrno | 18624 | 11. Mai 2019 21:50 | reply to: 18622 |
Most esős időkben jött elő? Nem tcom, Cliónál hogyan van a légbelépés a szellőzőnél. Van autó, aminél a sok levél telirakja a szélvédő alatti csatornát, mint egy gát. Megáll a víz, és,ha olyan helyen van a fűtőegység nyílása a csatornából, átfolyik a víz, be áztatva valamit. Persze, lehet teljesen más is, rozsdás testpont, épp most behalt elektronika. |
cblaci | 18623 | 11. Mai 2019 21:46 | reply to: 18619 |
kokrno | 18622 | 11. Mai 2019 21:44 | reply to: 18617 |
Nem beázik valahol az elektronikára? Sok autónál előfordul, kirohadt rész, rossz szélvédőcsere, ilyesmi, és befolyik a víz egy vezérlőegységre, vagy kasztnimodulra. Előélet ismert? Rosszabb eset, hogy töröttből megcsinált autónál tákolják a vezetékköteget. |
jimy_L | 18621 | 11. Mai 2019 21:32 | reply to: 18617 |
Nekem volt ilyen volvóm. Csak dodzsemnak hívtuk, mert zsetonnal is beindult.
|
cblaci | 18620 | 11. Mai 2019 21:31 | reply to: 18618 |
Keihin CVK az is, akkor valószínűleg nincs túl nagy eltérés a 750-éhez képest.
|
jimy_L | 18619 | 11. Mai 2019 21:30 | reply to: 18615 |
inazuma400 | 18618 | 11. Mai 2019 21:18 |
cblaci | 18617 | 11. Mai 2019 21:15 | reply to: 18612 |
Nekem a feleségem Clio-ja adta fel a leckét, olyannyira, hogy elvittem autó elektromos szerelőhöz aki diagnosztikai téren is toppon van. Először kulcs nélkül is világítottak a műszerfal visszajelzői, aztán mikor beindult és le akartam állítani járt tovább, akkor is ha kivettem a kulcsot. Ha viszont benyomtam a fékpedált leállt... Mindenféle elektromos faszság kijön rajta, már légzsák vezérlőt is cseréltünk korábban, ez az első francia autónk, de szerintem az utolsó is. Mondjuk én nem akartam hogy megvegyük, de annyira megtetszett neki. Motor, kaszni kifogástalan, de az elektronika nagyon szívat. |
inazuma400 | 18616 | 11. Mai 2019 21:08 | reply to: 18610 |
Pontosan ahogy mondod, összejött egyszerre minden, az meg nem az én idegrendszeremnek való... az elmúlt 2 napban rengeteg miatyánkot mondtam... ha megfilmesítenék akkor úgy nézne ki a hang, mint a star warsban R2D2, annak is ki kellett minden szavát sípolni! :)
|
cblaci | 18615 | 11. Mai 2019 21:06 | reply to: 18611 |
Tuti hogy nem! A 16-os alkatrész maga a tűszelep, csak külön van szedve a kapaszkodójától. A tűszelep, bronz vagy réz fészekbe fekszik, csak fültisztítóval fértem hozzá, azzal is csak óvatosan szabad tisztogatni. Járj utána. |
cblaci | 18614 | 11. Mai 2019 21:02 | reply to: 18609 |
Nagyon jó volt! Vittem magammal egy óriás tepertős pogit vésztartaléknak, még tegnap vettem a melóban, olyan kemény volt már, hogy ki lehetett volna verni vele a fogam... ott ettem meg a Tisza parton, abban a természeti környezetben jobban ízlett mint bármi. Úgy terveztem eszek egy halászlét a Hableányban, de úgy elcsesztem az időt hogy még az is elmaradt. |
inazuma400 | 18613 | 11. Mai 2019 21:00 | reply to: 18608 |
jajaja, hát az oldalidomra vissza is tette a fényező srác, viszont a felirattal gondban leszek, mert az nem sikerült olyan jól, (másik alvállalkozónak volt kiadva, és meg sem közelíti a fényezés minőségét) ha kapok és nem horror akkor veszek újakat, ha nem akkor nem lesz a tankon semmi.
|
inazuma400 | 18612 | 11. Mai 2019 20:54 | reply to: 18606 |
Ahha, köszi a részletes leírást. akkor még vannak lehetőségeim, a forró vizes ruhásig se jutottam el, abban reménykedtem h délutánra bedagad, úgy néz ki be is dagadt, de csak a többi, az az 1 nem, viszont utána nem volt időm foglalkozni vele, mert a kocsival kínlódtam, aminek meg az lett a vége h vehetek másik utastér ventilátort... most nincs betévve a kesztyű tartó, mert ha így megütöm elindul, és kedden reggel kell a kocsi, de nemtom milyen idő lesz, még ha meleg lenne az oké, de ha esni fog párásodni fog és nem tudnám lefújni az ablakot... hétfőn megkérdezem mennyiért tudnak nekem hozni, (11ért talaltam újba, vmi kínait, a valeo 50 újonnan...) szóval h 11-2 ezer körül tudnak nekem szerezni, akkor azt megrendelem reggel, mert délutánra ottvan, ha viszont magamnak rendelek az legalább 3 nap lesz...
|
jimy_L | 18611 | 11. Mai 2019 20:41 | reply to: 18606 |
Sőt a tűszelep fészke alatt is van egy gumi tömítés, ami szintén eltud fáradni. És hiába zár a tűszelep a fészek alatt túl tud folyni! 16-os alkatrész |
kokrno | 18610 | 11. Mai 2019 20:29 | reply to: 18595 |
Aludj rá egyet, most biztosan rá vagy görcsölve, hogy csőstül jött az áldás, amikor pont azt vártad, hogy egyenesbe kerülsz. Meg egyelőre engedd el az egyiket, és koncentrálj a másikra. |
kokrno | 18609 | 11. Mai 2019 20:26 | reply to: 18597 |
Ma jó idő volt a motorozáshoz, biztosan jó volt gurulni. Sok motorost láttam, de csak az autóból. Most már én is várom, hogy legyen egy szép nap, amikor nincsen más.
|
kokrno | 18608 | 11. Mai 2019 20:20 | reply to: 18583 |
Ezekkel összerakva biztosan frankó lesz. Remélhetőleg a feliratokat is sikerül majd frankón felrakni, sérülés nélkül.Meg sikerül a szivárgásokat megoldani.
|
kokrno | 18607 | 11. Mai 2019 20:17 | reply to: 18579 |
Olyan art deco, vagy steampunk kinézete van. Önmagában 30-50-es évek stílusa, de a tárcsa-sárvédő kombóval meg modernnek tűnik. Itt a lényeg, hogy neked tetszik-e? Gondolom, ha zavart volna, rögtön ledobod. Meg térben minden másképpen fest, mint képen egy szögből . Ha neked bejön, miért vennéd le? |
cblaci | 18606 | 11. Mai 2019 20:15 | reply to: 18604 |
jimy_L | 18605 | 11. Mai 2019 18:20 | reply to: 18604 |
Ki tudja hol folyik még? Folyhat befelé is. A karbin belül is vannak gumi tömítések. Valamelyik szívószelep nyitva van, azon keresztül befolyik a benya a hengerbe, a dugó mellett meg lefolyik a blokkba. |
inazuma400 | 18604 | 11. Mai 2019 18:11 | reply to: 18603 |
Én nem tapasztaltam ilyet, de majd megnézem, amúgy nem értem az összefüggést, a karbi tömítés nem zár, ott folyik el, akkor h kerül az olajba bele?! Lehet h hülye vagyok, de okos az nem, úgyhogy léci magyarázd már el nekem.
|
jimy_L | 18603 | 11. Mai 2019 16:06 | reply to: 18601 |
Az eddigi olaj szint felett van az olaj. Az olajbeöntőig megtelt. Nagyon benzinszagú az olajbetöltőnyíláson bebugott pálca. Haverom motorja kb 5-10 perc alatt telt meg benzinnel. Betöltő nyílásig. |
inazuma400 | 18602 | 11. Mai 2019 14:07 |
Nah, sikerült szét szednem, tele is fújtam wd40nel, de az baj h mérgemben oda is ahova nem kellett volna, letörölgettem, most forog is, indul meg minden, de azon kívül h esetleg budositeni fog, lesz tőle vmi bajom? Mégiscsak az utastér ventilátorrol van szó, gondoltam azé még járatom kint, hátha kifujja magát.
|
inazuma400 | 18601 | 11. Mai 2019 14:04 | reply to: 18598 |
Nemtom van e jelentőssége, mert ez még a tavalyi olaj, szóval úgyis megy a levesbe, de valószínű caka azután h vissza jött a szerelőtől, egyébként azt higy tudom megállapítani?
|
inazuma400 | 18600 | 11. Mai 2019 14:01 | reply to: 18597 |
Festői! Gyönyörű táj, gyönyörű motor! Élvezd ki. Engem meg itt esz az ideg, ahelyett h enis motoroznek...
|
jimy_L | 18598 | 11. Mai 2019 13:48 | reply to: 18591 |
Azé majd nézd meg nem- e folyt némi benzin az olajba is. Mert ilyenkor simán előfordul.
|
cblaci | 18596 | 11. Mai 2019 13:33 | reply to: 18595 |
Nálam még a régi CB-nél segített amikor felmelegítettem a karbit, annyit puhult a tüszelep gumihegye, hogy elzárt. Aztán amikor újra benzines közeg vette körül visszapuhult és tette a dolgát. Hajszárítóval csináltam, de csak miután leengedtem a benzint,nehogy kigyújtsam a motort. Talán jobb megoldás ha a karbicsészére rongyot tekersz és azt forró vízzel itatod amíg át nem melegszik, ez hamarabb megvan és biztonságosabb. Nagyon szép az idö, szerintem rám fog esteledni, imádom a Tiszát! |
inazuma400 | 18595 | 11. Mai 2019 13:01 | reply to: 18594 |
Hát igen, de mindneki a saját kárán tanul... Gyönyörű kép! :) Nekem ma nem lesz motorozás, a kocsi is szivat, ideg szétbasz.... Most lett megkefezve a ventilátor, de már szar.... Kiszedtem, csak kézzel tudom elinditani, utána teszi a dolgát, szét akarom szedni de nem bírtam még eddig... Pedig nagyjából tudom h h kéne, de nem akarja az igazságot... Majd megprobalom a másik oldalról, kíváncsi vagyok a kommutatorra meg a kefekre. Jó befújom wd40nel majd a csapágyazásnál, (igazából bronz perselybe szalad) aztán meglátom.... De má tököm kivan a szereléssel.... |
cblaci | 18594 | 11. Mai 2019 12:34 | reply to: 18591 |
Ezzel a karbi kiszáradással kapcsolatban Laci bácsi adott tanácsokat régebben, érdemes néha odafigyelni az öreg csókára, nem mindig beszél hülyeséget... Abádszalóknál a Tisza-tó most: |
inazuma400 | 18593 | 11. Mai 2019 12:34 |
Nah most ott tart a dolog h a döntött oldalon (oldalsztender, folyik a benzin, de úgy látom mintha csak az első karbinal folyna, a belsőnél nem, meg a csapnál is csöpög néha, azon van túl folyó?
|
inazuma400 | 18591 | 11. Mai 2019 10:33 |
jimy_L | 18587 | 11. Mai 2019 08:01 | reply to: 18583 |
Nagyon szép lett! Milyen felirat lesz a tankon? Suzuki, honda, netán triumph?
|
fenyooldrider | 18586 | 11. Mai 2019 05:49 | reply to: 18584 |
Jól néz ki! A fémesség még így fotón keresztül is átjön!
|
inazuma400 | 18585 | 10. Mai 2019 23:12 | reply to: 18584 |
Jajaja, megérte, napon mondjuk világosabb a színe, de csillog mint állat, szép munka. Metalos nagyon.
|
cblaci | 18584 | 10. Mai 2019 22:24 | reply to: 18583 |
Nagyon szép! Úgy tűnik érdemes volt ilyen sokat várni.
|
inazuma400 | 18583 | 10. Mai 2019 22:18 |
cblaci | 18582 | 10. Mai 2019 22:15 | reply to: 18579 |
Neked kell eldönteni, ha tetszik akkor hagyd rajta. A féktárcsa viszont nem néz ki rosszul, így a helyén már nem is annyira vadas.
|
jimy_L | 18581 | 10. Mai 2019 22:13 | reply to: 18579 |
A féktárcsa csavarok kék menetrögzítővel, vannak berakva. Azoknál menetfúróval érdemes kipucolni a menetet a kerékagyban. A csavarokat csak simán megdrótkorongoztam. Jó lett! Mi van a lánccal? |
cblaci | 18580 | 10. Mai 2019 22:08 | reply to: 18571 |
Tudom jól milyen amikor vágysz egy motorra, azt is tudom milyen érzés amikor végre hazaviszed, szard már le magasról milyen tesztet írtak róla. A motorválasztást nálam nem a görbék határozták meg, de már az első körök is meggyőzőek voltak. Ha majd kiismered rendesen akkor lesz az igazi, nekem az ismerkedéshez szinte kellett az egész tavalyi szezon, de a szerelem csak mélyült. Ha úgy érzed jó lóra tettél, akkor neked sincs miért aggódni! |
kantorbalu | 18579 | 10. Mai 2019 19:48 | reply to: 18578 |
Én már így vettem. Ronda? Vegyem le? Az első sárvédő is “tuning” volt. Na igen...vannak rajt’ csicsák, szép lassan lekerülnek róla... (Amúgy jó nagyokat szívtam a csavarokkal. Azt hiszem, a következő project valami hasonló lesz: csavarok “ápolása”, cseréje. Máskülönben nagy sz...ás tud lenni egy egyszerű futómű-/fék szerelés.) |
kokrno | 18578 | 10. Mai 2019 19:11 | reply to: 18575 |
Modern motornak néz ki az eleje, már csak a fordított teló hiányzik az összképhez. A hűtőn a lemez készen vett darab, vagy egyedileg készült?
|
kokrno | 18576 | 10. Mai 2019 19:07 | reply to: 18571 |
Mennyivel kisebb az Inánál? Az író szerint elég feltűnő a méretkülönbség.
|