13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10

Please log in

Registration
Forgot password
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Next page

inazuma400 18676 13. Mai 2019 20:55   reply to: 18675
Aha, értem mit mondasz. Majd holnap szétszedem és megnézem. Remélem csak annyi a baj.

Dobok egy "vidámabb" képet is, "ina az inában" :D
    

cblaci 18675 13. Mai 2019 20:48   reply to: 18674
Megnéztem a manuált, de nem találtam olyan képet ahol látszik normálisan. Amit a neten találtam nem az Inazumáé, de emlékeim szerint hasonló hozzá.
Arra az ovális tömítésre gondoltam ami a tank alsó síkjával érintkezik és a csap anyagába van belemarva a hornya.
    

inazuma400 18674 13. Mai 2019 20:37   reply to: 18673
Köszi! Nah az király lesz... Az a baj h nem emlékszem h h nézett ki az alja, a benzinszintjelzőnél tudom h találkoztam egy hatalmas gumi talpal. De h most a csapnál volt e horony... Azt se tudom h kezdjek hozzá... Le kéne engedni a benzint, és akkor nem kéne emiatt levennem a tankot. Ha meg csak el borítanam addig vmerre akkor is le kell kötni, meg fényezésre vigyázni kell. Báár.. A motort kell elborítani. H ne legyen abba a felébe benzin. Nah csak kitalalom... :D ha csak nincs jobb ötlet.
    

cblaci 18673 13. Mai 2019 19:59   reply to: 18672
A 750-es Inának ugyanez a vákum csapja, én inkább visszabontanám, mert úgy rémlik a csap anyagába van marva a tömítés hornya. Ezt a talp tömítést nézném meg első körben, lehet az a ludas.
    

inazuma400 18672 13. Mai 2019 19:26  
Ja! Közbe lemaradt a kép....
    

inazuma400 18671 13. Mai 2019 19:25  
Ma végre sikerült elérnem v 4edjére a szerelőt, jövőhèt közepén hívjam fel megint időpontotért úgy tele van.... Ma lecseréltük az olajat is. A bemelegítő körön azért kiderült h kicsit vérszegény a paripa, kihuzattam 11ig, ott már ugye lead mindent, hiába forog v 14et.. Közel sincs akkor tűzereje mint a Bandinak, de azért jó masina! :)
Viszont van egy problémám, menet közben elvileg nem, azaz h járó blokkolnál nem, legalábbis azt nem ellenőriztem, de ha le állítom a motort össze gyűlik a benzin és csöpög, a képen látható helyen, lehet húznom kéne a csavarokon még?! (bár szerintem jól meghúztam őket) v van ott vmi túlfolyó, bár most nézem képen h lehet h a benzincső a baj, és ott folyik esetleg vissza?! Csak ideiglenesen lett berakva, mert ez volt itthon, gondoltam ha majd elviszem a szerelőhoz azt is kicseréltetem, addig kibírja így... Bár ugye én arra számítottam h ma vihetem....
    

cblaci 18670 13. Mai 2019 19:07   reply to: 18667
A fólia jó ötlet, én megpróbálnám a helyedben.
    

cblaci 18669 13. Mai 2019 19:05   reply to: 18658
Szép motor ez is, jobban tetszik mint a félidomos kivitel, van olyan az egyik ismerősömnek. Kicsit nyersebb a blokk járása mint a 600-as Horneté, gondolom ezt észre vette a haverod is, viszont a 750-es Kawa Z lóerőben tudja azt amit a 900--as Hornet, a nyomatéka viszont jóval kevesebb, ott jelentkezik a kevesebb ccm.
    

jimy_L 18668 13. Mai 2019 12:08   reply to: 18667
Nehezebb elrontani, mint jól megcsinálni.
Semmi nem kell hozzá, sprickolsz rá vizet, az ujjacskáiddal rányomkodod, hajszárítóval fixálod, pengével körbevágod. ;)
    

inazuma400 18667 13. Mai 2019 10:26   reply to: 18666
Ez mondjuk nem rossz ötlet, kérdés h meg e tudom csinalni szépen....
    

jimy_L 18666 13. Mai 2019 09:18   reply to: 18648
Hali!
Tegyél rá autófóliát, van króm, és arany hatású is. Lakkozni sem kell. Kicsit megmelegíted felrakás után, és körbe vágod.
http://www.carbon-auto-folia.hu/3d-teckwrap-matt-es-fenyes-foliak/teckwrap-fenyes-szurke-cg03
    

inazuma400 18665 12. Mai 2019 20:13   reply to: 18664
Átérzem, a sajátommal énse mentem, kb 10kmtert...
    

kokrno 18664 12. Mai 2019 20:06   reply to: 18663
Az a baj, azon is még csak egyszer ültem. Mindig van valami más.
Vagyis mégy egyszer, amikor ráraktam a nyerget, de csak a sufniban, menni nem mentem vele. Akkor is esett.
    

inazuma400 18663 12. Mai 2019 19:50   reply to: 18661
Minek is ülnél rá, ha ott a motor?! :D
    

inazuma400 18662 12. Mai 2019 19:48   reply to: 18660
ennyi extrával így se drága, bár nemtom mennyiért mennek.
    

kokrno 18661 12. Mai 2019 19:44   reply to: 18657
7 éve vettem, de évente max. tucatszor megyek vele. Tavaly , ha kétszer ültem rajta. Általában párom kezdeményezi, magamtól nem jut az eszembe ráülni.
    

kokrno 18660 12. Mai 2019 19:41   reply to: 18659
Azt még nem mondta. 900,vagy 950? Nem tudom, mennyi volt az irányára. Lett volna egy helyben is 750-ért, de emez csábítóbb volt neki, ha drágább is.
    

inazuma400 18659 12. Mai 2019 19:28   reply to: 18658
Nah, fasza! mennyi volt? így képről ez is szép állapotúnak tűnik. jó sok extra is volt hozzá, asszem jó boltot csinált! :)
    

kokrno 18658 12. Mai 2019 19:04  
Kollégának egy hét alatt csak meglett az álma, pénteken megvette a Z750-et. Akra dobbal , csomagrögzítő szettel, oldaltáskákkal, dobozzal, üléspúppal. Meg a gyári kipu, ülés hozzá.
Első tulajtól. Akrapovic dob gravírját kérdezte, merthogy szemétkednek miatta a rendőrök. Szidta is őket. Talán nincs rajta, de utána mondta neki a tulaj, hogy amúgy ő is rendőr. Hehe
    

inazuma400 18657 12. Mai 2019 19:00   reply to: 18655
Hát az még odébb van... Akkor kezdődik ha vissza kapom a szerelőtől.
Gondolkodtam bicinglin enis, de nem az én műfajom. Meg veszélyes is, meg magamból kiindulva engem is idegelnek, szóval inkább hanyagolom :D
    

inazuma400 18656 12. Mai 2019 18:58   reply to: 18654
Hat remélem h jövő héten látja már. Írtam neki, de nem votl fent, ilyenkor a telót úgyse veszi fel, majd holnap munkaidőben felhívom. Aztán remélem h vihetem is, meg eső se fog esni.
    

kokrno 18655 12. Mai 2019 18:57   reply to: 18651
Végre kezdődik a szezonod. Csak felszabadultabb a sajáttal gurulnod.

Nekem ennyi jutott a két kerékből most:
    

cblaci 18654 12. Mai 2019 18:52   reply to: 18651
Örülök, hogy jobb lett a helyzet! A hidegindítási problémákat sok minden okozhatja, olyan is amit otthon nem tudsz orvosolni, találgatások helyett jobb ha szerelő látja.
    

inazuma400 18653 12. Mai 2019 16:39   reply to: 18652
Megkerdezem mennyi újba, aztán kitalalom.
    

kokrno 18652 12. Mai 2019 16:20   reply to: 18650
Akkor elméletben le lehetne szedni, és újrafujni.
    

inazuma400 18651 12. Mai 2019 13:53  
Nah emberek, úgy néz ki van Isten, éjjel kis manók rendbe tették, ma már nem folyik, és kurvajó! :D sokkal gyengébbre számítottam... Amúgy jobb mint a Bandit, a fékek is, futómű, kuplung, gáz, gázreakció, és amúgy húz, nyilván nem akkorát mint egy nagyobb motor, de ezen azt érzem h nincs szét hajtva meg nincs szét kopva, amúgy a 400as sokkal selymesebben jár, mint a 600/750, azok nagyon "traktorosak". Bár a hideg indítással gondok vannak, szeritem ki fogom cseréltetni a membránokat is, bár majd megmondja milyen állapotúak, tömítéseket tuti, meg a csavarokat, mert mindnek szét van szopva a feje... (fater akart rajta húzni, egy csavaron tudott egy negyedet)
Gyertyákba max 6 ezer lehet, nemtudom h miért szívozik hidegen, szivato, indul, de le is áll, ha húzok neki gázt ha nem, mert gáz nélkül "legyengül" gázzal viszont befullad, azért gondolom h esetleg membrán, gondolom jó öregek stb. Bár én nem értek ehhez, szerintetek mi lehet? Amúgy melegen már indul faszán, nem gondolom h szelephezag, mert az is kB 12 ezerrel ezelőtt lett ellenőrizve, és akkor se kellett hozzá nyúlni, de utána fogok nézni a füzetkébe, h miket kell cseréltetnem stb. Bár anno szerelőm azt mondta h ha szarul indul, lehet gyertya pipa/kábel, majd ezt is meg fogom nézetni. De amúgy maga a motor ígyis nagy királyság, úgyhogy megvan a boldogság! :D
    

inazuma400 18650 12. Mai 2019 13:38   reply to: 18649
Műanyag, festéket nyomta fel.
    

kokrno 18649 12. Mai 2019 12:23   reply to: 18647
Nem tudja leoldani róla a festéket? Ez most műanyag, és az anyagát marta fel? Vagy csak a festéket?
    

inazuma400 18648 12. Mai 2019 11:19  
Ilyen volt eredetileg javítás előtt.
    

inazuma400 18647 12. Mai 2019 11:14   reply to: 18645
Nem, azzal nincs gond, de le volt kopva a fekete festék, ki akartam javíttatni, lehet h elsőre sikerült is neki, azt nem láttam, csak mondta h amikor lefujta lakkal felmarta az egészet neki, és újra festette, hozzá lett tévve a tankhoz, de nagyon gyalázatosan néz ki, szóval kell új belőle.
    


kokrno 18645 12. Mai 2019 09:13   reply to: 18643
Mi történt akkor az eredetivel? Meghajlította?
    

kokrno 18644 12. Mai 2019 09:12   reply to: 18643
Ja, így értem. Nem figyeltem, amikor 400-at láttam képen, hogy más emblémakiosztása van.
    

inazuma400 18643 11. Mai 2019 23:45   reply to: 18640
Láti?! :)
    

inazuma400 18642 11. Mai 2019 23:42   reply to: 18640
Gyárilag úgy van h van egy inazuma felirat a tankon, az ülés alatti idomon meg egy embléma. Tudod, ez japán belpiac. :)
    

inazuma400 18641 11. Mai 2019 23:40   reply to: 18639
Köszi de telleg nem, inazuma feliratot szeretnék, v triumph :D
    

kokrno 18640 11. Mai 2019 23:11   reply to: 18638
Akkor nem maradsz a gyári kiosztásnál? A tankra rakod a típust? De a deklire most akkor nem ugyanaz van? Úgy értettem, a festő az Inazumát rakta vissza arra.
    

jimy_L 18639 11. Mai 2019 23:05   reply to: 18638
Pedig mán majdnem megkérdeztem kell -e a tankra, az enyimérű a felirat.
    

inazuma400 18638 11. Mai 2019 22:52   reply to: 18629
Köszi! :) de inazuma feliratot teszek rá v semmi mást, szerintem mirekmotors tud szerezni, az árral lesz gond :D
    

inazuma400 18637 11. Mai 2019 22:47   reply to: 18617
Az kemény! hát igen, a franciák elektorinkája legendás, enyémmel nem volt gond, de fapadvolt nagyon, szóval igazából nem is nagyon volt benne amit tönkre mehet.. (pug 306, azé az mégse renó)
    

inazuma400 18636 11. Mai 2019 22:44   reply to: 18620
jajaja, nemsok eltérés van a 2 motor között.
    

kokrno 18635 11. Mai 2019 22:40   reply to: 18632
https://cromax.hu/suzuki_felirat_49856
    

jimy_L 18634 11. Mai 2019 22:17   reply to: 18631
Talján romboló. :)) Ekkorában eddig csak merci, és man volt alattam.
Ez a fostalicska csak 3,5 t.
    

kokrno 18633 11. Mai 2019 22:16   reply to: 18630
Nekem elsőre ez ugrott be, mostanság sok eső volt, ilyenkor megtalálja a víz az utat magának. Kollégáktól, netről volt már jópár beázásos sztori. De persze függetlenül más is lehet.
    


cblaci 18631 11. Mai 2019 22:08   reply to: 18627
A 21 tonnás kosaras amit esetenként én is hajtok, új korában se volt jó, ott is elektromos hibák vannak nagyobb részben.
    

cblaci 18630 11. Mai 2019 22:05   reply to: 18624
Amúgy esős időben jött elő, és az a vicc hogy már a végén be se indult. Az egyik barátommal húztuk el a mesterhez (nincs messze 15km), előtte kétszer is próbáltam, tekerte de nem indult, na gondoltam az indításgátló is beszart mert nem kattogott az injektornál ami szokott és a benzinszivattyú is kussban volt. Áthúztuk a szerelőhöz, az beleült és egyből indult... persze le már nem állt csak ha rálépett a fékre. Tavaly szeptemberben vettük, napi használatban van, azzal jár dolgozni a feleségem, több mint 6ezret ment minden gond nélkül, azóta nem ez volt az első eső, kíváncsi leszek mi lesz a vége.
    


cblaci 18628 11. Mai 2019 21:58   reply to: 18625
Nekem még ez az első injektoros motorom, remélem nem lesz vele gond, ez már nem otthoni móka ha beszarik.
    

jimy_L 18627 11. Mai 2019 21:56   reply to: 18624
Ezt az iveco is tudja. Már ott tartok, hogy nem bele tankolok, hanem rá, és felgyújtom.
    

cblaci 18626 11. Mai 2019 21:54   reply to: 18622
Gyújtáskapcsoló kizárva, a km óra az ABS-tól kapja a jelet, az is meghülyülhetett ami állítólag kihathat az egész műszeregységre, de lehet az uch is... az a baj ezek egyenként is drága alkatrészek, vagyis a találomra cserélgetés se jó megoldás. Az is lehet egyszerű test hiba, olyanhoz vittük aki ismeri ezeknek a rákfenéjét, de ő is kért egy pár napot. Nagyobb törése nem volt, motortető volt már fényezve és az egyik ajtó, de az se látszik, csak adtak vele állapotfelmérő lapot amin szerepelt.
    

jimy_L 18625 11. Mai 2019 21:53   reply to: 18623
Hát ezen biztos nem ;)
Ezé jó az injektor, ott csak egy talptömítés van. Ami több éves állás után szintén megpunnyad. Az 3-5000 ft/db típusonként változó.
    

kokrno 18624 11. Mai 2019 21:50   reply to: 18622
Most esős időkben jött elő? Nem tcom, Cliónál hogyan van a légbelépés a szellőzőnél. Van autó, aminél a sok levél telirakja a szélvédő alatti csatornát, mint egy gát. Megáll a víz, és,ha olyan helyen van a fűtőegység nyílása a csatornából, átfolyik a víz, be áztatva valamit.
Persze, lehet teljesen más is, rozsdás testpont, épp most behalt elektronika.
    

cblaci 18623 11. Mai 2019 21:46   reply to: 18619
Nem úgy emlékszem hogy a fészket ki lehetett volna venni, a másik oldalon a szívócsatorna felől. Megkerestem a manuált is, ott is másképpen mutatja mint azon a képen amit mutattál. Mindegy ezen nem veszünk össze.
    

kokrno 18622 11. Mai 2019 21:44   reply to: 18617
Nem beázik valahol az elektronikára? Sok autónál előfordul, kirohadt rész, rossz szélvédőcsere, ilyesmi, és befolyik a víz egy vezérlőegységre, vagy kasztnimodulra.
Előélet ismert? Rosszabb eset, hogy töröttből megcsinált autónál tákolják a vezetékköteget.
    

jimy_L 18621 11. Mai 2019 21:32   reply to: 18617
Nekem volt ilyen volvóm. Csak dodzsemnak hívtuk, mert zsetonnal is beindult.
    

cblaci 18620 11. Mai 2019 21:31   reply to: 18618
Keihin CVK az is, akkor valószínűleg nincs túl nagy eltérés a 750-éhez képest.
    

jimy_L 18619 11. Mai 2019 21:30   reply to: 18615
Az kompletten maga a tűszelep és a fészek. Még olyan gumi tömítésem is van egy martékkal. 10 fillér/ db az O-ring kft-nél. Volt már a kezemben.
a fészket ki lehet tekerni a spiáterbű.
Nagyon nincs kedvem szétszedni.
    

inazuma400 18618 11. Mai 2019 21:18  
Amúgy olyan mintha itt folyna, ennél a csavarnál, de lehet h csak ott gyűlik össze és ott cseppen le, bár ahhoz képest meg elég rendesen csepeg...nah majd holnap 2.0 oboa kezdődik... Már elegem van, bár lehet végre jó lesz, de legalább esni fog az eső.. Már alig várom XD
    

cblaci 18617 11. Mai 2019 21:15   reply to: 18612
Nekem a feleségem Clio-ja adta fel a leckét, olyannyira, hogy elvittem autó elektromos szerelőhöz aki diagnosztikai téren is toppon van. Először kulcs nélkül is világítottak a műszerfal visszajelzői, aztán mikor beindult és le akartam állítani járt tovább, akkor is ha kivettem a kulcsot. Ha viszont benyomtam a fékpedált leállt...
Mindenféle elektromos faszság kijön rajta, már légzsák vezérlőt is cseréltünk korábban, ez az első francia autónk, de szerintem az utolsó is. Mondjuk én nem akartam hogy megvegyük, de annyira megtetszett neki. Motor, kaszni kifogástalan, de az elektronika nagyon szívat.
    

inazuma400 18616 11. Mai 2019 21:08   reply to: 18610
Pontosan ahogy mondod, összejött egyszerre minden, az meg nem az én idegrendszeremnek való... az elmúlt 2 napban rengeteg miatyánkot mondtam... ha megfilmesítenék akkor úgy nézne ki a hang, mint a star warsban R2D2, annak is ki kellett minden szavát sípolni! :)
    

cblaci 18615 11. Mai 2019 21:06   reply to: 18611
Tuti hogy nem! A 16-os alkatrész maga a tűszelep, csak külön van szedve a kapaszkodójától. A tűszelep,
bronz vagy réz fészekbe fekszik, csak fültisztítóval fértem hozzá, azzal is csak óvatosan szabad tisztogatni.
Járj utána.
    

cblaci 18614 11. Mai 2019 21:02   reply to: 18609
Nagyon jó volt! Vittem magammal egy óriás tepertős pogit vésztartaléknak, még tegnap vettem a melóban, olyan kemény volt már, hogy ki lehetett volna verni vele a fogam... ott ettem meg a Tisza parton, abban a természeti környezetben jobban ízlett mint bármi.
Úgy terveztem eszek egy halászlét a Hableányban, de úgy elcsesztem az időt hogy még az is elmaradt.
    

inazuma400 18613 11. Mai 2019 21:00   reply to: 18608
jajaja, hát az oldalidomra vissza is tette a fényező srác, viszont a felirattal gondban leszek, mert az nem sikerült olyan jól, (másik alvállalkozónak volt kiadva, és meg sem közelíti a fényezés minőségét) ha kapok és nem horror akkor veszek újakat, ha nem akkor nem lesz a tankon semmi.
    

inazuma400 18612 11. Mai 2019 20:54   reply to: 18606
Ahha, köszi a részletes leírást. akkor még vannak lehetőségeim, a forró vizes ruhásig se jutottam el, abban reménykedtem h délutánra bedagad, úgy néz ki be is dagadt, de csak a többi, az az 1 nem, viszont utána nem volt időm foglalkozni vele, mert a kocsival kínlódtam, aminek meg az lett a vége h vehetek másik utastér ventilátort... most nincs betévve a kesztyű tartó, mert ha így megütöm elindul, és kedden reggel kell a kocsi, de nemtom milyen idő lesz, még ha meleg lenne az oké, de ha esni fog párásodni fog és nem tudnám lefújni az ablakot... hétfőn megkérdezem mennyiért tudnak nekem hozni, (11ért talaltam újba, vmi kínait, a valeo 50 újonnan...) szóval h 11-2 ezer körül tudnak nekem szerezni, akkor azt megrendelem reggel, mert délutánra ottvan, ha viszont magamnak rendelek az legalább 3 nap lesz...
    

jimy_L 18611 11. Mai 2019 20:41   reply to: 18606
Sőt a tűszelep fészke alatt is van egy gumi tömítés, ami szintén eltud fáradni. És hiába zár a tűszelep a fészek alatt túl tud folyni!
16-os alkatrész
    

kokrno 18610 11. Mai 2019 20:29   reply to: 18595
Aludj rá egyet, most biztosan rá vagy görcsölve, hogy csőstül jött az áldás, amikor pont azt vártad, hogy egyenesbe kerülsz.
Meg egyelőre engedd el az egyiket, és koncentrálj a másikra.
    

kokrno 18609 11. Mai 2019 20:26   reply to: 18597
Ma jó idő volt a motorozáshoz, biztosan jó volt gurulni. Sok motorost láttam, de csak az autóból. Most már én is várom, hogy legyen egy szép nap, amikor nincsen más.
    

kokrno 18608 11. Mai 2019 20:20   reply to: 18583
Ezekkel összerakva biztosan frankó lesz. Remélhetőleg a feliratokat is sikerül majd frankón felrakni, sérülés nélkül.Meg sikerül a szivárgásokat megoldani.
    

kokrno 18607 11. Mai 2019 20:17   reply to: 18579
Olyan art deco, vagy steampunk kinézete van. Önmagában 30-50-es évek stílusa, de a tárcsa-sárvédő kombóval meg modernnek tűnik.
Itt a lényeg, hogy neked tetszik-e? Gondolom, ha zavart volna, rögtön ledobod. Meg térben minden másképpen fest, mint képen egy szögből . Ha neked bejön, miért vennéd le?
    

cblaci 18606 11. Mai 2019 20:15   reply to: 18604
A karbiban az úszóval kapcsolatban lévő tűszelep szabályozza a benzinszintet,
ez a tűszelep ha nem zár rendesen, akkor hiába emelkedik az úszó, a benzin szintje addig emelkedik amíg eléri a szívócsatornát és elfolyik a nyitott szelepeken keresztül a hengerbe, majd leszivárog az olajba.
Nyilván kifelé is talál utat a karbiból, ezt láttad Te, de hogy ez a folyás milyen mértékű volt, vagyis mennyire érte az olajat is, azt a benzinszagú olaj, vagy a megemelkedett olajszint mutatja meg. Olyan is van, amikor egy kis kosz támasztja fel a tűszelepet és egy kis kocogtatással magától helyreáll a rend, de előfordulhat, hogy csak tisztítással oldható meg.
Van képem a karbiról is, jó pár éve volt itt téma a karbitisztítás, nekem egyszer leesett az alapjárati fordulat és egyenetlenül járt a gép
(3 henger ment) majd kevés gázadásra újra járt mindegyik henger. Az alapjárati fúvóka
koszolódott el, akkor készítettem a képet amit most kiegészítettem néhány firkával, hogy érthetőbb legyen mi is az a tűszelep.
Az úszó tengelyének csapját ha kiveszed, kijön a tűszelep is vele, úgy lehet hozzáférni.
A második képen a tűszelep látható és a kis gumi kúp amiről délelőtt beszéltem.
Ez alá szokott kosz kerülni, vagy ha kiszárad akkor sem zár rendesen, mert egyrészt
elridegül, másrészt az elpárolgott benzinből visszamaradó lerakódás mellett szivárog.
Szóval nem olyan nagy probléma ez mint amilyennek elsőre látszik, sőt ha a szélső karbi folyik ahhoz úgy is hozzáférsz, hogy nem kell leszedni a karbisort. Szólj a faternak és segít,
egy rövid csavarhúzóval ha leveszitek a karbicsészét akkor hozzáfértek az úszóhoz, feltéve ha a kocogtatás vagy a délelőtt leírt módszer nem segít.
    

jimy_L 18605 11. Mai 2019 18:20   reply to: 18604
Ki tudja hol folyik még? Folyhat befelé is. A karbin belül is vannak gumi tömítések.
Valamelyik szívószelep nyitva van, azon keresztül befolyik a benya a hengerbe, a dugó mellett meg lefolyik a blokkba.
    

inazuma400 18604 11. Mai 2019 18:11   reply to: 18603
Én nem tapasztaltam ilyet, de majd megnézem, amúgy nem értem az összefüggést, a karbi tömítés nem zár, ott folyik el, akkor h kerül az olajba bele?! Lehet h hülye vagyok, de okos az nem, úgyhogy léci magyarázd már el nekem.
    

jimy_L 18603 11. Mai 2019 16:06   reply to: 18601
Az eddigi olaj szint felett van az olaj. Az olajbeöntőig megtelt. Nagyon benzinszagú az olajbetöltőnyíláson bebugott pálca.
Haverom motorja kb 5-10 perc alatt telt meg benzinnel. Betöltő nyílásig.
    

inazuma400 18602 11. Mai 2019 14:07  
Nah, sikerült szét szednem, tele is fújtam wd40nel, de az baj h mérgemben oda is ahova nem kellett volna, letörölgettem, most forog is, indul meg minden, de azon kívül h esetleg budositeni fog, lesz tőle vmi bajom? Mégiscsak az utastér ventilátorrol van szó, gondoltam azé még járatom kint, hátha kifujja magát.
    

inazuma400 18601 11. Mai 2019 14:04   reply to: 18598
Nemtom van e jelentőssége, mert ez még a tavalyi olaj, szóval úgyis megy a levesbe, de valószínű caka azután h vissza jött a szerelőtől, egyébként azt higy tudom megállapítani?
    

inazuma400 18600 11. Mai 2019 14:01   reply to: 18597
Festői! Gyönyörű táj, gyönyörű motor! Élvezd ki. Engem meg itt esz az ideg, ahelyett h enis motoroznek...
    

inazuma400 18599 11. Mai 2019 14:00   reply to: 18596
Jó ötlet köszi! Ki fogom próbálni!
    

jimy_L 18598 11. Mai 2019 13:48   reply to: 18591
Azé majd nézd meg nem- e folyt némi benzin az olajba is. Mert ilyenkor simán előfordul.
    

cblaci 18597 11. Mai 2019 13:34   reply to: 18596

    

cblaci 18596 11. Mai 2019 13:33   reply to: 18595
Nálam még a régi CB-nél segített amikor felmelegítettem a karbit, annyit puhult a tüszelep gumihegye, hogy elzárt. Aztán amikor újra benzines közeg vette körül visszapuhult és tette a dolgát. Hajszárítóval csináltam, de csak miután leengedtem a benzint,nehogy kigyújtsam a motort. Talán jobb megoldás ha a karbicsészére rongyot tekersz és azt forró vízzel itatod amíg át nem melegszik, ez hamarabb megvan és biztonságosabb.
Nagyon szép az idö, szerintem rám fog esteledni, imádom a Tiszát!
    

inazuma400 18595 11. Mai 2019 13:01   reply to: 18594
Hát igen, de mindneki a saját kárán tanul...
Gyönyörű kép! :)
Nekem ma nem lesz motorozás, a kocsi is szivat, ideg szétbasz.... Most lett megkefezve a ventilátor, de már szar.... Kiszedtem, csak kézzel tudom elinditani, utána teszi a dolgát, szét akarom szedni de nem bírtam még eddig... Pedig nagyjából tudom h h kéne, de nem akarja az igazságot... Majd megprobalom a másik oldalról, kíváncsi vagyok a kommutatorra meg a kefekre. Jó befújom wd40nel majd a csapágyazásnál, (igazából bronz perselybe szalad) aztán meglátom.... De má tököm kivan a szereléssel....
    

cblaci 18594 11. Mai 2019 12:34   reply to: 18591
Ezzel a karbi kiszáradással kapcsolatban Laci bácsi adott tanácsokat régebben, érdemes néha odafigyelni az öreg csókára, nem mindig beszél hülyeséget...
Abádszalóknál a Tisza-tó most:
    

inazuma400 18593 11. Mai 2019 12:34  
Nah most ott tart a dolog h a döntött oldalon (oldalsztender, folyik a benzin, de úgy látom mintha csak az első karbinal folyna, a belsőnél nem, meg a csapnál is csöpög néha, azon van túl folyó?
    

kantorbalu 18592 11. Mai 2019 11:38   reply to: 18581
Fent van, király!
    

inazuma400 18591 11. Mai 2019 10:33  
Nah, mától kezdve enis a ne engedjuk le a benzint a karbibol táborát fogom erősíteni, be indult, de orrán száján folyik a benzin... Kiszáradtak a tömítések, remélem megszivja magát, majd később megnézem még. Próbáltam képet csinálni de nem tudja kezelni a telo a metál fényt..
    

cblaci 18590 11. Mai 2019 10:18  
Szép ilyenkor a Tisza, virágzik az akác, gyertek ti is!
    

inazuma400 18589 11. Mai 2019 08:30   reply to: 18587
Milyen kérdés ez?! Csak a triumph! :D
    

inazuma400 18588 11. Mai 2019 08:30   reply to: 18586
Köszi! Nagyon szép lett, ügyes a srác.
    

jimy_L 18587 11. Mai 2019 08:01   reply to: 18583
Nagyon szép lett! Milyen felirat lesz a tankon? Suzuki, honda, netán triumph?
    

fenyooldrider 18586 11. Mai 2019 05:49   reply to: 18584
Jól néz ki! A fémesség még így fotón keresztül is átjön!
    

inazuma400 18585 10. Mai 2019 23:12   reply to: 18584
Jajaja, megérte, napon mondjuk világosabb a színe, de csillog mint állat, szép munka. Metalos nagyon.
    

cblaci 18584 10. Mai 2019 22:24   reply to: 18583
Nagyon szép! Úgy tűnik érdemes volt ilyen sokat várni.
    

inazuma400 18583 10. Mai 2019 22:18  
Nah, ma énis megkaptam az alkatrészeket. Majdnem teljesen össze is van szerelve, még a tank nincs fent. Nagyon szép lett a fényezés. De megint változott a szín, mert a Bandit bordó ami ki lett nézve az eredeti helyett, az vízbázisú és csak 3 hét múlva lett volna, úgyhogy bmw autó színt kapott.
A motorról egyenlőre nem tudok képet feltenni, mert nem szeretek olyan képeket megosztani amik a portán készülnek. De a fényezett cuccokról dobok fel képet. Ha minden jól megy, holnap összerak teljesen, az akksit most töltöm. Aztán remélem holnap már mehetek is vele, bár esőt mond... Majd meglatjuk.
    

cblaci 18582 10. Mai 2019 22:15   reply to: 18579
Neked kell eldönteni, ha tetszik akkor hagyd rajta. A féktárcsa viszont nem néz ki rosszul, így a helyén már nem is annyira vadas.
    

jimy_L 18581 10. Mai 2019 22:13   reply to: 18579
A féktárcsa csavarok kék menetrögzítővel, vannak berakva. Azoknál menetfúróval érdemes kipucolni a menetet a kerékagyban.
A csavarokat csak simán megdrótkorongoztam. Jó lett! Mi van a lánccal?
    

cblaci 18580 10. Mai 2019 22:08   reply to: 18571
Tudom jól milyen amikor vágysz egy motorra, azt is tudom milyen érzés amikor végre hazaviszed, szard már le magasról milyen tesztet írtak róla.
A motorválasztást nálam nem a görbék határozták meg, de már az első körök is meggyőzőek voltak. Ha majd kiismered rendesen akkor lesz az igazi, nekem az ismerkedéshez szinte kellett az egész tavalyi szezon, de a szerelem csak mélyült.
Ha úgy érzed jó lóra tettél, akkor neked sincs miért aggódni!
    

kantorbalu 18579 10. Mai 2019 19:48   reply to: 18578
Én már így vettem. Ronda? Vegyem le? Az első sárvédő is “tuning” volt. Na igen...vannak rajt’ csicsák, szép lassan lekerülnek róla...
(Amúgy jó nagyokat szívtam a csavarokkal. Azt hiszem, a következő project valami hasonló lesz: csavarok “ápolása”, cseréje. Máskülönben nagy sz...ás tud lenni egy egyszerű futómű-/fék szerelés.)
    

kokrno 18578 10. Mai 2019 19:11   reply to: 18575
Modern motornak néz ki az eleje, már csak a fordított teló hiányzik az összképhez. A hűtőn a lemez készen vett darab, vagy egyedileg készült?
    

kokrno 18576 10. Mai 2019 19:07   reply to: 18571
Mennyivel kisebb az Inánál? Az író szerint elég feltűnő a méretkülönbség.
    

Previous page
Felhokep

Member count: 22129
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants