Please log in

Registration Forgot password






Suzuki Inazuma 400 750 1200
Comment
Előző oldal
inazuma400 (msg) 17674 Feb. 19, 2019, 1:43 a.m.   reply to: 17666 x
Most enis rátévedtem a Honda honlapjara, egy facebuk reklám jóvoltából, épp a cbr 650et promoztak. Nekem külsőre nagyon bejön, 3 milla szerintem nem is rossz ár érte. Bár kicsit gyengének tűnik papíron, de persze a valóságban elég az utcára, csak nekem olyan furcsa h már 2006ban egy 6 kilós sportmotor már 120 pacit tudott. Mondjuk ezek már nem azok, csak a neve az, de ugye a 600as supersport kategória kb ki is halt az euró normák miatt....
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17673 Feb. 19, 2019, 1:34 a.m.   reply to: 17672 x
Jó helyen kapirgálsz, de ha retro és triumph akkor thruxton! :P :D
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17672 Feb. 18, 2019, 10:46 p.m.   x
Retro, szép, drótküllős felni, 21-es első kerék, és az XE változat alatt ránézésre komolyabb futómű is van. Lehetne vele menni bárhova. Bár van egy olyan sejtésem hogy nemigen fogunk vele találkozni a Vlegyászán, Nagy-Biharon, stb...
https://www.youtube.com/watch?v=gFaTJm84BO8
0:33-0:53-között élvezhető a kéthengeres hang:-)
Attól félek, ha beárazzák valamivel a GS alá ott fog elbukni a dolog...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17671 Feb. 18, 2019, 10:15 p.m.   reply to: 17653 x
Erre tényleg passzol. Az más kérdés hogy egy nehéz ezres blokk jó magasan elég dráma ám terepen a súlypont szempontból. Legalább egy 21-es első kereket belecsaphattak volna. Munkának mondjuk szép.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17670 Feb. 18, 2019, 10:10 p.m.   reply to: 17651 x
Merem remélni hogy a Székelykőre soha nem lesz tüköraszfalt...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17669 Feb. 18, 2019, 10:09 p.m.   reply to: 17651 x
Traktorgumival mentem, ez volt a második alkalom hogy az Inazuma fent járt:-) Az első alkalommal (2017-ben) sima gumival mentem, szóval az 1.2-es azt is tudja:-)))
Node az első aszfaltnélküli menés azért ne a Székelykőre vezessen...
Amúgy az egész "Inazuma a Székelykőn" projekt onnan indult hogy torockói barátainkkal felmentünk egy trágyahordóval, ami után úgy gondoltam hogy menni fog. Amúgy a Nagyárkon át már vagy 12-szer gyalogtúráztam fel. A köv. tervem a Torockó főtér-Székelykő-csúcs 60 percen belüli teljesítése, erre azért rá kell edzenem. TanárÚr egyik erdélyi származású haverja 45 perc alatt nyomta a távot... azt biztos hogy nem tudom megcsinálni, cél a 60 p.
Úzvölgy motorral: Azért ettől könnyebb, ha akad az erdészeti teherautók által szétnyomott szakasz és sáros is az lehet érdekesebb. Egy gázabb pont volt, de azt írtam korábban: A leszakadt híd.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17667 Feb. 18, 2019, 10:01 p.m.   reply to: 17666 x
Hát igen, az a baj h túl kemény, de úgy látszik lesz megoldás érdeklődtem csoportokban, és sokan javasolják pl amit autókra szoktak tenni kőfelverődés elleni fóliát.
Akkor nem Te voltál, de tuti h hallottam vkitől h egyszer csak leugrott neki ez a lockos rögzítőgyűrűs cucc, és h jól hasba vágta, meg alig sikerült elkapnia, de akkor lehet azt is facen olvastam vmelyik motoros csoportban.
     Reply to this


cblaci (msg) 17666 Feb. 18, 2019, 9:51 p.m.   reply to: 17665 x
Nincs ezzel baj, másabb egy bolyhos szövet mint egy sima műanyagszerű felület, az utóbbi sokkal jobban karcol.
Nekem tanklock-os sztorim nem volt, hátsó dobozt viszont már hagytam el, lehet azzal kevered.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17665 Feb. 18, 2019, 7:20 p.m.   reply to: 17664 x
Ahha, ha ennyire pici, miért nem inkább tankgyűrűs megoldást választottad? nekem amúgy nem a táska aljával van baj, hanem a mágnesekkel, legalábbis szerintem ahogy csúszkál a tankon, a szövet és a tank közé szorult, porszemcsék karistolják fel a tankom. majd érdeklődöm motoros csoportokban erről a fóliás dologról, én abba látok egyenlőre fantáziát. egyébként az én tatyóm ilyen, 5 db kisméretű mágnes próbálja a helyén tartani a tanktáskát, időnként nem túl nagy sikerrel...
fater is akar amúgy, de szerintem e fogom beszélni erről a mágneses dologról... de azért a tanklokkos megoldást se merem ajánlani neki, asszem a pont itt elmondottak alapján, nem Te mondtad h Neked egyszer elengedett, v rosszul emlékszem?

http://www.szallerbeckmotor.hu/termekek/bagster/magneses-tanktaskak/flash
     Reply to this


cblaci (msg) 17664 Feb. 18, 2019, 6:54 p.m.   reply to: 17663 x
Annyira azért nem vágom, de pont most kínlódok ezzel. Vettem egy Givi táskát ami egészen pici, de nekem nem is kell másra csak az iratok és a fényképezőgép részére, hogy kéznél legyenek, a többi cuccot elnyeli a 3 doboz. Az előző tanktáska alját puha szövettel vontam be, az egyáltalán nem karcolt, de nekem volt tankbőröm is ezért ritkán hordtam a csupasz tankon. A mostanihoz polár szövetet illesztek de van a tankra lakk védő spray-m is, így a kettő elvileg elég lesz. Annyit akarok még, hogy a mágneseket erősebbre cserélem és többet rakok bele, hogy a polár anyagon keresztül is jól kapaszkodjon. A többi a használat során derül ki.
https://www.shox.hu/givi-tanktaska-ea106b/?p=653GEA106B00000
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17663 Feb. 18, 2019, 6:31 p.m.   x
Laci, ezt Te vágod nagyon, de ha van vkinek vmi tapasztalata írjon nyugodtan. Tanktaska kérdés, ugye nekem mágneses van és egy darabig nem bántotta a fényezést, de kb egy szezon után, meg eső + por, már látszott h ki kezdte, amiről Te is beszéltél, szeretném megtartani ezt a tatyót, de van vmi épkézláb ötlet amivel működhet, h ne kúrja össze a fényezést?! Rémlik vmi a fóliázásról v vmi hasonlóról... De asszem Te vmi folpackot feszítettel ki, v rosszul emlékszem?
Azt tudom h motorokra lehet kapni tankra iylen rücsis felragasztható cuccot az oldalára h a térdvédő ne dörzsölje ki, létezik ilyen sima fóliába is ami rá ragadna és később le tudnám szedni? Mert én vmi ilyesmi megoldást látnék jónak. Válaszokat köszi! :)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17662 Feb. 16, 2019, 10:58 p.m.   reply to: 17660 x
Nemrossz, bár nekem túl sok rajta króm... A váz maradhatott volna fekete, szerintem úgy jobban nézni ki. Meg az a plexi se kéne rá :D arra viszont kíváncsi lennék h vajon milyen első telo van rajta.
Be akartam linkelni a kedvencem, de ahogy kerestem, találtam még egy csomó jót, és nem tudok választani közülük, nagyon sok jó építés van! :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17661 Feb. 16, 2019, 10:36 p.m.   reply to: 17659 x
Nekem mondjuk a 400zase jobban tetszik mint a 750es v 1200es hangja, a kis ccm miatt nem annyira zajos. Egyébként szeretem a mechanikai hangokat, de a nagy inake kicsit "traktoros" a fogaskerekes vfrek sírásat szeretem, meg a triple nyüszögését. Egyébként szép hangja van a hornetnek, meg a cbnek is csak mint mondottam túl lágy így nekem gyáriba. Akárhogyis azért nekem mindig a sor4 lesz az igazi motorhang, és arra asszociálok mindig a motor szó hallatán, akárcsak a naked bikera. Egy jó sportdob ami szépen szól azért az megdobogtatja az ember szívét :D bár hosszú távon lehet engem is idegesítene, de amikor haverom Banditjat hoztam haza, végig vigyorogtam az utat, a hang miatt is meg a durrogas miatt is amit minden gázelvetelnel produkált pedig gyári herélt dob van rajta :D
     Reply to this


cblaci (msg) 17660 Feb. 16, 2019, 10:29 p.m.   x
"Nemcsak szóval, bocsánatkéréssel, hanem tettel is illik jóvátenni hibáinkat." /T.K./

Tudom hogy sokat offolok... ez viszont nem az és nagyon tetszik:
https://www.youtube.com/watch?v=2OzqXDBcHxc
     Reply to this


cblaci (msg) 17659 Feb. 16, 2019, 9:31 p.m.   reply to: 17657 x
Ebből én már kinőttem, inkább a motor járása legyen kulturált, minthogy ordítson mint a sakál...
Nekem még nem volt meg a Hornet amikor beszélgettem Hacse úrral, aki elmesélte a tapasztalatait Rudi 900-asával kapcsolatban, ugyanis kipróbálta. Neki annyira nem tetszett hogy gyorsításkor csak "szívóhangot" hallott (itt hozzátenném, hogy valószínűleg 5ezer fölé nem forgatta, mert akkor gyújtanak be igazán a rakéták és ezt szépen visszaadja a dupla cső hangja is), mindegy, neki jobban bejön a légolajos morajlás, azt viszont elismerte, hogy megy úgy mint az 1,2-es Ina.
Na de az a lényeg, hogy én inkább mechanikai műremekként tudnám jellemezni azt amit Te lágynak értékeltél :-)
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 17658 Feb. 16, 2019, 4:57 p.m.   x
Fel
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17657 Feb. 15, 2019, 11:19 p.m.   reply to: 17655 x
Aha, közbe este rá néztem h mi a helyzet, és látta h mindent rá húztak erre a platformra... Nekem még az előző cb élt az emlékeimben.
Meghallgattam, hát elég lágy, kéne vmi izmosabb kipufogó rá! :D ez már tényleg nagyon villanymotorszeru. :)
     Reply to this


jimy_L (msg) 17656 Feb. 15, 2019, 10:48 p.m.   reply to: 17655 x
Fasz@ a szinkron, jól ejti s fordulatot. :)))
     Reply to this


cblaci (msg) 17655 Feb. 15, 2019, 9:35 p.m.   reply to: 17654 x
Akkor ismerd meg Ricsi, de játszd le a hangot is!
/felismerhető üvöltés =>lejátszás-ra katt/
https://www.honda.hu/motorcycles/range/street/cb1000r/overview.html
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17654 Feb. 14, 2019, 11:48 p.m.   reply to: 17653 x
Sejtettem h azért mert a gép is át van faragva, de nem gondoltam volna h ennyire új masinarol van szó... Nekem még az előző széria él az emlékeimben... Azt se tom h hogy néz ki az új. Azt se tudtam h van új :D
     Reply to this


cblaci (msg) 17653 Feb. 14, 2019, 7:24 p.m.   x
Ezt nézd Peti!
Itt nem néz ki típusidegennek a TKC gumi, pedig egy CB 1000R-ről van szó!
http://www.motorrevu.hu/cikkek/54271-frankenstein_scrambler_honda_cb1000r?fbclid=IwAR3lbO9BNoGfPXGtptfu6sJYDVfNlMjWF1-vjhlsWV1UQpCx7MPCeZ37Hw0
     Reply to this


cblaci (msg) 17652 Feb. 14, 2019, 1:08 p.m.   reply to: 17650 x
Ez jó hír, de van egy kis "egyik szemem sír a másik nevet" érzésem is. A Pádis több mint 50km-es erdészeti útja, amikor még murvás volt, nem vonzotta annyira a túristákat mint mostanság, nem is volt olyan nagy nyüzsgés, de inkább nyeltem a port és azt se bántam, hogy amikor felérve levettük a sisakot úgy néztünk ki a nyitott plexi miatt mint Zorro. Egyre többen látogatják Erdélyt, az egykor csendes Torockón manapság már szállást se egyszerű foglalni... szerencsére még mindig vannak rejtett gyönyörűségek, az Uz-völgye még ilyen.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 17651 Feb. 14, 2019, 12:30 p.m.   reply to: 17635 x
Peti,
Traktor gumi volt fenn?
Szerintem én úgy 10x leszálltam volna, hogy feladjam. Komolyan elgondolkodtam, fel tudnék-e menni az 1200-essel? Az Uz völgye nem ilyen, ugye? Bíztass egy kicsit...!
És nagyon gratulálok!
No és a hely, az mesés!
Svájcban a hasonló helyekre végig tükör aszfalt visz fel. Persze abban meg mi a challange...?
     Reply to this




lecso (msg) 17649 Feb. 13, 2019, 7:41 p.m.   reply to: 17634 x
Nem, egész egyszerűen elkezdett visszafelé csúszni.
     Reply to this


lecso (msg) 17648 Feb. 13, 2019, 7:39 p.m.   reply to: 17633 x
Fenn töltöttük az éjszakát, igen.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17647 Feb. 12, 2019, 8:03 p.m.   reply to: 17642 x
Kicsit várni kell még, hogy megkapjam aug. végéig a pontos beosztást. Nagyobb túrát is tervezek, bár ez az elmúlt két évben kútba esett...
Hozzunk össze egy Úzvölgy csoportot, köremail, vagy valami ilyesmi.
     Reply to this


cblaci (msg) 17646 Feb. 12, 2019, 7:05 p.m.   reply to: 17645 x
Itthon megkerestem, ez volt az a spontán túra:
https://www.sportmotor.hu/album/Cbs8SFMqBxv

Szóval az a lényeg Balázs, teló mindig legyen bekapcsolva, mert bármikor jöhet este 10-ig egy SMS, aztán reggel start! :D
     Reply to this


cblaci (msg) 17645 Feb. 12, 2019, 12:18 p.m.   reply to: 17642 x
Jó is lenne ha már februárban kiszámítható lenne a nyár. 3-4 hét távlatában még lehet is tervezni, de 3-4 hónapra előre elég bizonytalan.
Legjobb az volt amikor péntek este fél 10-kor jött Petitől az SMS, hogy szombaton ráérek-e egy gyors kicsapásra, másnap reggel alig 7 után már a határ túloldalán nyúztuk a vasakat :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 17644 Feb. 12, 2019, 12:08 p.m.   reply to: 17641 x
Ezt egyszerűbben oldottam meg, markos gyerekek se kellettek. Egy bútorlapot mellétoltam a két keréknek, ezután nem a motort borogattam, hanem a bútorlap szabadvégét emeltem, miközben a túlsó vége folyamatosan érte mindkét gumit. Az első próba után másfél centivel még beljebb tudtam hozni a hűtővédőt, úgy hogy még a tank nem volt veszélyben. Persze az életben nem csak sík felületek vannak, más egy süppedős talaj, vagy a murvás út és más az aszfalt... ettől függetlenül valamelyest megnyugtat, hogy mégis csak tettem valamit a motor védelméért.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17643 Feb. 11, 2019, 11:29 p.m.   reply to: 17636 x
Ja értem, nem az állítás volt dodoros, hanem a megfogalmazás "rá adja a tüzet"
     Reply to this


kantorbalu (msg) 17642 Feb. 11, 2019, 10:56 p.m.   x
Bocsánat, nem tudok reagálni a témákra. Összeszaladtak a bevetések és ez csak rosszabb lesz...
De felvetek egy gondolkodni valót:
nagyon nehéz az egyeztetés a nyári programokat illetően. Családi nyaralás, munkák, itthoni projectek...
Esetleg lehetne gondolkodni időpontokon. Erdélyi túra, találkozó, ilyesmi... Ha idén is lemaradok róluk, eret vágok, de tényleg! Csak úgy nagyvonalakban érdeklődöm, Uz Völgye, konferencia? Annyi már elég kezdetnek, melyik nyári hónapra készülhetek?
Peti, Te vagy a nagy megálmodó. Van valami terv?
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17641 Feb. 11, 2019, 10:13 p.m.   reply to: 17639 x
Megnéztem, hát tényleg gondoltál mindenre, hűtő, ü.a tank. Szép meló!
Esetleg próbaképpen egyszer érdemes lenne óvatosan ledönteni a gépet hogy épp csak érintse a talajt, pl egy gumilapra vagy valami ilyesmi, ha van ott egyszerre vagy 3 markos motoros ombre.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17640 Feb. 11, 2019, 10 p.m.   reply to: 17639 x
"még nem tudja vizuálisan összekapcsolni az agyam a bütykös abroncsokat a Hornet bájával :-) "
Nem baj, majd megszokod :-) Amúgy sokáig nem kell nézni, mert hamar elkopik :-) Való igaz hogy a szelíd kinézetű Inazumának lett egy vad beütése.
     Reply to this


cblaci (msg) 17639 Feb. 11, 2019, 9:22 p.m.   reply to: 17638 x
Elfelejtettem elküldeni az előző levéllel, pedig kíváncsi vagyok a véleményedre. Széles a hűtő, ha borul a motor könnyen leér és ez igaz a tankra is, azért egészítettem ki a bukócsövet a felső résszel.
A TKC tudom hogy sokat jelentene, de az Inazuma is felment a Nagy-Biharra utcai gumival, no meg egyelőre még nem tudja vizuálisan összekapcsolni az agyam a bütykös abroncsokat a Hornet bájával :-)
https://www.sportmotor.hu/album/fTvs_A0CmaH
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17638 Feb. 11, 2019, 8:53 p.m.   reply to: 17633 x
Hey, felülre is csináltál bukócsövet?
TKC 80-at annak a Hondának!!:-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17637 Feb. 11, 2019, 8:52 p.m.   reply to: 17617 x
A Winklernél az a kamusi ködevés...háát... Amúgy tök jó orgánuma van, egy szuper szpíker lenne. Ott a Csikós aki jobbára képben van, inkább az öregebb vasaknál. Sokmindent megtanult a saját kárán.
A legnagyobb koponya a Gajdán tanárúr.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17636 Feb. 11, 2019, 8:46 p.m.   reply to: 17607 x
Azért, mert a motornak a legkárosabb üzemállapot az az, amikor 50-nél 5-ben vagy 6-ban (ami van) rácsavarják a gázt csutkára...kuplungról, váltóról ne is beszéljünk. Szóval nem az fogja igénybevenni a gépet amikor kihuzatod 8000-ig üzemmelegen...
"Ez kicsit olyan Dodoros, ő szokott így fogalmazni, de neki lehet" Lehet hogy ő gyakran kap új gépet, úgy könnyebb:-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17635 Feb. 11, 2019, 8:35 p.m.   reply to: 17602 x
Hát ja, de az 1.2-es könnyebben kezelhető, főleg az enyémen található megokosított első telóval.
Nameg nálam az úticélok egy része nem lenne elérjhető az 1.4-el, főképp ezért vetettem el anno, amikor a cserén gondolkodtam.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17634 Feb. 11, 2019, 8:32 p.m.   reply to: 17630 x
Hú ez de jó! Élmény volt visszanézni.
02:35-nél a Dl első kereke a levegőben?:-)
     Reply to this


cblaci (msg) 17633 Feb. 11, 2019, 9:20 a.m.   reply to: 17632 x
Nagyon jó videó! Ha nincs az izomszakadás én is ott lehettem volna... Szép pillanatot örökített meg a vége: "megcsináltuk!".
Ha jól rémlik akkor az éjszakát is fenn töltöttétek?
Idén remélem nekem is sikerül, próbálom a feltételeket megteremteni hozzá.
     Reply to this


lecso (msg) 17632 Feb. 10, 2019, 11:19 p.m.   x
Életem egyik legjobb élménye volt, idén megismételjük!
     Reply to this


kokrno (msg) 17631 Feb. 10, 2019, 11:14 p.m.   reply to: 17630 x
Elkezdtem a videót, 2 megtekintés. Befejeztem, frissítés, 30.

Szép táj, nagy élmény volt biztos.
     Reply to this


lecso (msg) 17630 Feb. 10, 2019, 10:53 p.m.   x
https://www.youtube.com/watch?v=qqyFdT0hUWw
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17629 Feb. 9, 2019, 5:52 p.m.   reply to: 17628 x
Ensem szeretem másnak oda adni, de érdekes h máséval se szeretek menni, csak kivételes esetekben.
     Reply to this


cblaci (msg) 17628 Feb. 9, 2019, 5:47 p.m.   reply to: 17627 x
Biztosan egy gyengébb pillanatomban történhetett :-)
Ma már ez nem fordulhat elő!
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17627 Feb. 9, 2019, 7:15 a.m.   reply to: 17626 x
Foh, nem gondoltam volna h oda adod másnak.
     Reply to this


cblaci (msg) 17626 Feb. 8, 2019, 10:31 p.m.   reply to: 17624 x
Ráadásul nehezen talált vissza a szállásra, én meg már azon paráztam hogy összecsukta.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17625 Feb. 8, 2019, 8:45 p.m.   reply to: 17623 x
Ahha, hát ja, énis így vagyok ezzel, vhogy sose tudtam ezt a stílust értékelni... Meg nekem olyan bohóckodásnak is tűnik... :D igazán jót motorozni nem lehet vele, sok a króm, csillivilli.... Kivagyisag stb... Nem jön át, én öregen se vennék ilyen motort...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17624 Feb. 8, 2019, 8:42 p.m.   reply to: 17622 x
Jaaa, ment a Tiéddel???
     Reply to this


cblaci (msg) 17623 Feb. 8, 2019, 7:50 p.m.   reply to: 17621 x
Valami Harley, de ez teljesen mindegy mert egészen más világ ahhoz képest amit én szeretek.
https://www.youtube.com/watch?v=Tw1ck2A3Txo
     Reply to this


cblaci (msg) 17622 Feb. 8, 2019, 7:49 p.m.   reply to: 17620 x
Ricknek is megvolt már a 750-es Ina, csak nálam túlzásba volt véve a karbantartás, pl. a kezelőszervek finomítása beállítása, fékek átkezelése, szinkron és egyebek, ez a különbség jött elő a próbakörnél. Aztán az övé is jobb lett miután rátalált egy lelkiismeretesebb szerelőre.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17621 Feb. 8, 2019, 6:33 p.m.   reply to: 17619 x
Milyen motorja van neki?
Hát én szoktam látni embereket h telibe nyomják habbal, meg mosóba mossák, én nem mernék úgy rá menni, inkább bíbelődöm rajta kézzel meg szivaccsal....
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17620 Feb. 8, 2019, 6:31 p.m.   reply to: 17618 x
Jó hát gondolom nem űz belőle sportot, csak szemléltetni akarta a motor erejét. Topgearbe is volt olyan h teszteltek kocsikat h legnagyobb fokozatba 60rol hogy megy, meg asszem volt oylan is h álló helyzetből 3dikban elindulás, v vmi ilyesmi rémlik, az se annyira jó dolog szerintem :D
Miért Ricknek mi volt előtte? És hogy került a talira ha még nem volt inaja? Mmint úgy értem honnan az ismertség.
     Reply to this


cblaci (msg) 17619 Feb. 8, 2019, 5:21 p.m.   reply to: 17616 x
Valószínűleg egy kicsivel finomabb járásúra sikerült a teszt alanya, ellenben a többi "vödör csavar" járású Kawa típusokkal...
Persze aki hiányolja a zörgést annak ettől lekonyul a cerka.
Winkler amúgy jó fej, de csalódtam benne amikor a teremgarázsos videóban spray-vel tisztította a motorját.
     Reply to this


cblaci (msg) 17618 Feb. 8, 2019, 5:18 p.m.   reply to: 17615 x
Annyira sok újat nem közölt a szerző, azt eddig is tudtam, hogy legendásan szép és jó motor a nagy ZRX, de Petinek is van igaza, nem igazán szerencsés gyakorolni 5. fokozatban alacsony sebességnél ráadni azt a bizonyos tüzet...
Rick próbálta ki az Inazumámat az egyik találkozón, ő mondta, hogy Hondásan precíz, nyilván pozitív értelemben.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17617 Feb. 8, 2019, 4:55 p.m.   reply to: 17616 x
Hat nemtom... Winkler mennyire tud hiteles lenni motorosok berkekben? Nálam az abszolút király Dodor! :D még mellette a triple nagykövet, Bistei Peti, meg Csikós írásait szeretem.
     Reply to this


jimy_L (msg) 17616 Feb. 8, 2019, 12:11 p.m.   reply to: 17613 x
Ecce a Winkler tesztelt valami kawát, talán a Z750 vagy 1000 volt. Megált a motorral, és csak ennyit mondott, na kérem a kawaszaki csinált egy hondát.
Szerintem ez nem dicséret volt. És most nem a hondát akarom leszólni.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17615 Feb. 8, 2019, 7:15 a.m.   reply to: 17613 x
:D hát nem véletlen! Mindenki tudja h a Honda az Honda! Szóval akkor Neked teszik, ahogy fogalmaz a szerző?! :D mondjuk azt nem értem h szép mint egy kawa, jó mint egy Honda, mert ez kicsit úgy is hangzik mintha a Honda csak csúnya motorokat gyártana... amúgy ki volt az aki le hondazta az Inat?
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17614 Feb. 8, 2019, 7:10 a.m.   reply to: 17612 x
Jah értem. Viszont a mostani dpfes szaroknal nem igazán van más járhatott út...
     Reply to this


cblaci (msg) 17613 Feb. 7, 2019, 9:25 p.m.   reply to: 17585 x
Ennél találóbb címet nem is adhattak volna egy Kawás cikknek: "jó, mint egy Honda", vagyis a "jóság" fokmérője a Honda!
Egyszer az Inazumámat Hondázta le az egyik itteni fórumtársam, annak is igaza volt.
     Reply to this


kokrno (msg) 17612 Feb. 7, 2019, 9:21 p.m.   reply to: 17611 x
Használhattam volna, de nem akartam. Meg én tartok a simlisségektől, hogy lebukok. Nyugodtabb volt a lelkem, hogy tudtam, ezen a téren rendben van . Kicsit büszke is voltam magamra, hogy olyasmi lett az autó, mint volt, nem pedig buherált.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17611 Feb. 7, 2019, 7:41 a.m.   reply to: 17604 x
Mert szerinted mennyi dízel autó szaladgál ami megfelel a normáknak, meg hozza az értékeket?! Gondolom nem árulok el nagy titkot ha azt mondom h egy csomóból ki van szedve a dpf... :D
Ha nem jársz vele külföldre, itthon el lettél volna szerintem, mert közúton nem ellenőrzik, a műszakit el lehet intézni... Attól h még h nem az van a kocsiba ami forgalmiba, meg használhattad volna úgy. :)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17610 Feb. 7, 2019, 7:36 a.m.   reply to: 17603 x
Aha, de mondom, én úgy vagyok vele h iylet csak egy vadabb fényezés mellé raknék fel, olyan perem poliron gondolkodtam enis amilyen Lacinak van a horneten, amikor a kawa z900rs en láttam, akkor tetszett meg, megbolondítja a motor külsejét, bele illene a stílusába, a fényes részei közé (karbi takaró, lábtartó konzol, lengővilla takaró kupak stb)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17609 Feb. 7, 2019, 7:29 a.m.   reply to: 17608 x
Nagyon állat! :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17608 Feb. 7, 2019, 7:27 a.m.   reply to: 17599 x
Hat igen, ezekbe még volt anyag, (bár sokan morognak emiatt a közhely miatt, pedig igaz... Manapság minden a könnyítés és a költségcsökkentés jegyében történik, és ez meg is látszik a minőségen, mind autók mind motorok terén) meg hát lássuk be, azért az 1,4 az 1,4 az akkoriban még jókora vasdarab volt, nemhiába mennek azok a motorok (is) mai napig gond nélkül, és nagyon sok 100e km körül jár. De ám az összes ilyen nagy állat motor elég nehéz :D nekem fehér kékben tetszik a legjobban, ilyen csíkos fényezéssel, meg nagy fehér felnikkel.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17607 Feb. 7, 2019, 7:20 a.m.   reply to: 17598 x
Ez kicsit olyan Dodoros, ő szokott így fogalmazni, de neki lehet :D amúgy nemtom h miért zavar h így írta le, hogy kellett volna fogalmaznia szerinted? (ez most így le írva elég rossz, de semmi kötekedés, komolyan kérdezem)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17606 Feb. 7, 2019, 7:12 a.m.   reply to: 17597 x
Jajaja, tavaly láttam egyet előbe itt a közelben egy motoros talin, csorgott is rá a nyálam, tiszteletet parancsoló gép.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17605 Feb. 7, 2019, 7:11 a.m.   reply to: 17596 x
Telibe?

Nem gondoltam volna h ezt mondod, én ilyen sportmotor pártinak gondoltalak :D
     Reply to this


kokrno (msg) 17604 Feb. 6, 2019, 10:19 p.m.   reply to: 17600 x
Nem egy injektorosból lett már korábban karbis. Persze egyszerűbb, "sima" karbival, mint az enyém.

Megvétel után gondolkoztam gázszetten. Megmutattam egy beépítőnek, ő azt mondta, ilyen elektromos karbira csak gari nélkül rakná rá. Már volt dolga ilyesmivel, egyszerűen nem tudták belőni ( a VW is használt ilyesmi Pierburgot Golfon, Audi 80-on, Favoriton, négyütemű Waresz is rokon volt ). Injektorosra, vagy sima karbisra be tudta volna hangolni, nekem is az egyszerűbb karbira átalakítást javasolta, ha használhatót szerettem volna.
De úgy folyamatosan a szürkeözónába kényszerültem volna a zöldkártyával, hiszen az enyém szabályozott katalizátoros volt, sima karbival meg nem. Lehet, nem is hozta volna az előírt értékeket. Amellett, hogy nem felelt volna meg a forgalmiba beírt keverékképzésnek.
     Reply to this


kokrno (msg) 17603 Feb. 6, 2019, 10:04 p.m.   reply to: 17593 x
Valami ilyesmi aliról
Persze a GSX-R-ekre van peremmatrica, meg 400-ra nincsen. De a GSX-re is csak megvágva jó a matrica, úgy meg macera.

High Quality Motorcycle rim strips logo Stickers wheel decals for SUZUKI GSXR GSXS ALL GSXR1000 750 600 125 GSXS 750 1000 125
https://s.click.aliexpress.com/e/IGrsV5A

Blue/Red/Gold/White color Motorcycle Wheel Rim Stripe Stickers Tape Decals For SUZUKI GSXR GSXR600 GSXR750 GSXR1000
https://s.click.aliexpress.com/e/dSYL7au
     Reply to this


jimy_L (msg) 17602 Feb. 6, 2019, 9:55 p.m.   reply to: 17599 x
Próbáltam, ha már gurul nem nehéz, simán leborul kanyarban lábtartóig.
Mondjuk az nem biztos, hogy városban autók között is könnyű, és fürge. Annyit még nem mentem vele.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17601 Feb. 6, 2019, 9:42 p.m.   x
Bő két éve a korábban belinkelgetett műhely tulaja meghozta ezt a döntést.
Pedig valószínűleg ők értettek hozzá a legjobban...

"2016 MÁRC. 31 UTÁN MÁR NEM VÁLLALJUK A KUGELFISCHER, D-, K-, KE JETRONIC RENDSZEREK JAVÍTÁSÁT. AZ ÜZEMANYAG RENDSZEREK REMÉNYTELENÜL ELSZENNYEZŐDTEK, ELHASZNÁLÓDOTTAK, A FONTOSABB ALKATRÉSZEKET ÚJ ÁLLAPOTBAN BESZEREZNI GYAKRAN MÁR LEHETETLEN, AMELLETT, HOGY MEGFIZETHETETLENÜL DRÁGÁK. A VEVŐK ÁLTAL BONTÓKBAN FELLELT HARMINC, NEGYVEN ÉVES ALKATRÉSZEK KÖZÖTT NINCS KIFOGÁSTALAN, SOKKAL GYAKORIBB A MŰKÖDÉSKÉPTELEN, ÉS EZEKBŐL KELLENE HASZNÁLHATÓ AUTÓT VARÁZSOLNI. MINDEN EGYES ILYEN RENDSZEREKKEL SZERELT AUTÓ JAVÍTÁSÁVAL VESZTESÉGET TERMELTÜNK, MIVEL A TÉNYLEGES IDŐRÁFORDÍTÁS TÖREDÉKÉT TUDJUK CSUPÁN ÉRVÉNYESÍTENI.

A KISZERELT BEMELEGEDÉS SZABÁLYZÓK FELÚJÍTÁSÁT ÉS A BEFECSKENDEZŐ SZELEPEK VIZSGÁLATÁT, TISZTÍTÁSÁT TOVÁBBRA IS VÁLLALJUK."
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17600 Feb. 6, 2019, 9:38 p.m.   reply to: 17588 x
Hát ja. Bár a K-Jet javítására is elég kevés már a vállalkozó, aki aztán tényleg ismeri minden nyűgjét.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17599 Feb. 6, 2019, 9:35 p.m.   reply to: 17591 x
Baromi jó az 1.4-es is, csak elég nehéz vas. És még szép levegős blokkja van, ez volt az utolsó a Suzukinál.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17598 Feb. 6, 2019, 9:29 p.m.   reply to: 17597 x
"ötvennél és százötvennél is ott a tudat, hogy váltogatás nélkül, azonnal megindul, ha ráteszem a tüzet."

50-nél váltogatás nélkül a tüzet...mindezt egy szakújságíró, bravó...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17597 Feb. 6, 2019, 9:23 p.m.   reply to: 17585 x
Hú, legendás gép ez is. És elég kevés van belőle.
     Reply to this


jimy_L (msg) 17596 Feb. 6, 2019, 8:36 p.m.   reply to: 17591 x
Polírozott alumínium színű, szintert kap.

Igen ez alap, hogy a motor, és a motorozás élménye az naked.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17595 Feb. 6, 2019, 7:41 p.m.   x
Mondjuk vmi ilyesmi fényezesre gondolok, amihez megy olyan feliratos felni
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17594 Feb. 6, 2019, 7:30 p.m.   reply to: 17593 x
Ezeket ma találtam facen, egyik csoportba, így ahogy van, nem saját képernyőmentés.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17593 Feb. 6, 2019, 7:29 p.m.   x
Pl
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17591 Feb. 6, 2019, 7:24 p.m.   reply to: 17590 x
Ahh értem, volt egy szép zxr 1200 v 1100 már nemtom, kevés kmterrrel vmi 1,6m, ződ, de most rá néztem már ninxs fent, pedig sokáig láttam...
Jajaja, jó dolog ez a naked bike, mint már mondtam nekem is bejönnek a sportmotorok, csakhat az a fránya csutka.... :D mondjon bárki bármit, szerintem a motorozás hamisítatlan színtiszta esszenciájat csak naked bikeon lehet átélni, számomra ez a kategória az igazi motor! A gsx 1400 is szép, szeretem ezeket a nagy power nakedet, de én inkább maradok a közepkategorianal.
Mi a terved a felnikkel? Szoktam mostaban látni feliratosakat, rohadt jól néz ki, de szerintem ahhoz kell egy hozzáillő stílus is fényezésben.
     Reply to this


jimy_L (msg) 17590 Feb. 6, 2019, 6:48 p.m.   reply to: 17587 x
Ez már csak hab a tortán!!!!

Volt ugye a zrx 1200-1100, mint alternatíva, mégis csak zűűűd.
Vagy drága volt, az állapotához képest.
Vagy leharcoltak. Volt még a gsx 1400,
az meg egy lélektani összeg fölött volt, amennyiért motort nem veszek. A nagy álom egy első generációs zx12r kawa lett volna, arról meg az asszony nem akart hallani. Ez most olyan volt mint mikor a zx9r-t vettem. Kinéztem egy utolsó generációs tizenkettest, két hét múlva meglett rá a lé, addig elkelt, egyik haverom vette meg hitelre. Asztán össze csukta, mert nem volt felnőve a feladathoz. Én meg megvettem az első motort ami elém ugrott. Nem bántam meg! Az is jó csapat, lett.

Az inazumát sem bántam meg, sőt!!!
Ez még jobb! Nem megy szét a csuklóm egy városi cirkálástól, mit a segrakétán, ez is szedi a lábát, nem kell órákig bajlódni az idomokkal, akármilyen teendő miatt.
Eccerű mint a faék. Most néztem bele a blokkba, tiszta mint a szűzlány pin@ja.
Jövő héten mennek a felnik szépülni.
     Reply to this


kokrno (msg) 17589 Feb. 6, 2019, 6:21 p.m.   reply to: 17578 x
Mellé meg négykerekűből egy kétajtós, 6,5 literes szörnyet
https://en.m.wikipedia.org/wiki/IFA_W_50#/media/File%3AW_50_L_Blau.jpg
     Reply to this


kokrno (msg) 17588 Feb. 6, 2019, 6:17 p.m.   reply to: 17581 x
Na ja, az adagolós dízelnél valószínűleg bonyolultabb, hehe
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17587 Feb. 6, 2019, 5:34 p.m.   reply to: 17586 x
(Y) szerintem ez a társaság jobb :D ám mik voltak még a lehetőségek? V mik voltak a szempontok motor vásárlásnál?
     Reply to this


jimy_L (msg) 17586 Feb. 6, 2019, 4:35 p.m.   reply to: 17585 x
Na, ja ez is nagy kedvencem. Ha várok 3 hetet a motor vásárlással, most abba fórumba írogatnék.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17585 Feb. 6, 2019, 4:23 p.m.   reply to: 17578 x
Ha már szereted a kawakat, itt is van egy jó kecske még a hőskorból, csak azé' mer' épp most dobta fel a facebuk, egy ilyet azért enis elfogadnek a képzeletbeli garázsomba :D
https://totalbike.hu/tesztek/2019/02/06/hasznalt_kawasaki_zrx1200r_2001/
És ott egy másik cikk is a cikkben, a Honda cb 750ről, az is megér egy misét.
Asszem ezek már hiánytünetek nálam, szezonban nem szoktam ilyen lenni, de amíg nem volt motorom folyton a netet bújtam, képeket nézegettem, mentegettem, (bikepics-et napi rendszererességgel látogattam és millió 1 képet szedtem le, mindig az aktuális motorról amire épp rá voltam buzulva :D) cikkeket olvastam stb...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17584 Feb. 6, 2019, 7:15 a.m.   reply to: 17580 x
Jogos.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17583 Feb. 6, 2019, 7:13 a.m.   reply to: 17578 x
XDDDDD nemtehetek róla, teljesen a rabja lettem :D szeretem a sor4et, de ki akarok próbán mást is.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17582 Feb. 5, 2019, 10:12 p.m.   reply to: 17578 x
Akkor már inkább, ha a Kawát úgy is szereted, egy Mach4. Nekem tetszik, bejönnek a nagyköbcentis kétüteműek.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17581 Feb. 5, 2019, 10:10 p.m.   reply to: 17505 x
Akkor lehet félreérthető voltam, azt lett volna a hsz. lényege hogy a 201-ed volt a bonyolultabb, öregebb, az elektronikával megfejelt karbis stb rendszerével, ami több gempát vett fel mint Balu dízele, meg sorhatosa. Nyilván nem a V8-asra gondoltam...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17580 Feb. 5, 2019, 10:02 p.m.   reply to: 17506 x
Sztereotípiák általánosságban véve, sok esetben elfogultság és korlátolt gondolkodás esetén is kialakulnak...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 17579 Feb. 5, 2019, 9:58 p.m.   reply to: 17498 x
Fura egy megoldás.
     Reply to this


jimy_L (msg) 17578 Feb. 5, 2019, 9:42 p.m.   reply to: 17577 x
Asszem nézek egy wartburgot. Menő három hengeres, és kétütemű.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17577 Feb. 5, 2019, 8:47 p.m.   reply to: 17576 x
(Y) mára már úgyis a sor3mé a főszerep, a japány gyártók is rá jöttek, viszik mint a cukrot a sor2 sor3makat, mondjuk nekem a motor hang mindig is sor4 lesz az igaz, utána talán a v4, de előbbi alul nyomatekszegény (1000ccm alatt) utóbbi meg elég ritka, meg dögnehéz, a mostani trend a középkategoria, könnyű, jól kezelhető, nyomatékosan motorok (2-3henger) nagyon vágyodom a triple után, pedig még évekig nem lesz belőle semmi... :D talán ha összejön akkor egy vfr jövőre...
     Reply to this


jimy_L (msg) 17576 Feb. 5, 2019, 8:25 p.m.   reply to: 17575 x
A hajtás lánc első fele, a főtengely és a kuplung között. No meg nyomaték szegény.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17575 Feb. 5, 2019, 8:02 p.m.   reply to: 17574 x
Mer, mibajuk? Mondjuk én úgy vagyok ezzel h hiába szép, ha vmi hasonló kéne, évjáratba stb, akkor úgyis hornetet választanám a mezőnyből, dehát azok az idők elmúltak.... Csak a triple! :D
     Reply to this


jimy_L (msg) 17574 Feb. 5, 2019, 6:42 p.m.   reply to: 17573 x
Nekem volt kawám, de zr -7-et. nem véletlen nem vettem. Pedig még teccik is.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 17573 Feb. 5, 2019, 4:42 p.m.   reply to: 17572 x
Fordítottam is, de nem arra az angol névre emlékeztem, úgyhogy inkább hagytam, hát jó, bordóra emlékeztem, meg a farokidomra meg a fehér részekre is, mmint h van bennük fehér. volt egy sejtesem h zr7 v Bandi lesz, de ez már nagyon rég volt... Meg kiszorít mindent a fejemből a triple, mint egy rák, v mint egy szimbiota és egyre csak elteljesül :D
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26809