Please log in

Registration Forgot password






KAWASAKI KLE 500
Comment
Előző oldal
Powerslave (msg) 850 March 29, 2017, 5:17 p.m.   reply to: 849 x
Hogyér mérték? No és a fényezés?
     Reply to this


ptys (msg) 849 March 20, 2017, 6:59 a.m.   reply to: 847 x
Vettem idomot, találtam egyből.
     Reply to this


Powerslave (msg) 847 March 19, 2017, 9:01 p.m.   reply to: 846 x
Tényleg! Idomot vettél, vagy hegesztve volt?
     Reply to this


ptys (msg) 846 March 19, 2017, 8:11 p.m.   reply to: 844 x
Köszi szépen! Szerencsém volt 3 évvel ezelőtt amikor vettem, tény és való. Kicsit alakítottam rajta az én szájízem szerint. Kipufogó, visszapillantó tükör, meg index búra, meg matrica cserén esett át. Festésen is átesett az eleje, de az nem volt tervez, egy őzet ütöttem vele telibe.
     Reply to this


Powerslave (msg) 845 March 17, 2017, 3:18 p.m.   reply to: 844 x
Csatlakozom, nagyon tip-top a masina, meg is irigyeltem, de így kitatarozni a Kawicskát még eléggé a jövő zenéje... :)
     Reply to this


1Laciapu (msg) 844 March 15, 2017, 9:03 p.m.   reply to: 842 x
Hú de szép ez a gép!
Gratula!
     Reply to this


Powerslave (msg) 843 March 11, 2017, 4 p.m.   reply to: 842 x
Én egyelőre semennyit. Mostanában elviszem valamikor a Kawicsot wellnessre, ahogy a naptár és a keret kiadja, aztán útrakelünk valamerre.
     Reply to this


ptys (msg) 842 March 11, 2017, 6:37 a.m.   x
Törjem meg a csendet. Mennyit gurultatok már idén? (700km)
     Reply to this


Powerslave (msg) 841 Jan. 26, 2017, 5:40 p.m.   x
...ejj, de nagy a csend, bajtársak! :) Azt ne mondjátok, hogy találtatok valahol jó id?t :D
     Reply to this


Powerslave (msg) 840 Dec. 25, 2016, 6:05 p.m.   x
Boldog Kawácsonyt!
     Reply to this


petya89 (msg) 839 Dec. 3, 2016, 6:45 p.m.   reply to: 836 x
Szia
Én meg tudom oldani. Írtam privátba.
     Reply to this


Tomi1 (msg) 838 Dec. 2, 2016, 7:27 a.m.   reply to: 837 x
Köszönöm!
     Reply to this


Powerslave (msg) 837 Dec. 1, 2016, 9:47 p.m.   reply to: 836 x
cmsnl.com-on csak a gyári oldaltámasz van horror pénzért, de valahol láttam középállványt is, igaz, ott nem rémlik, hogy lettek volna mûszaki részletek.

Ha visszalapozol a 437-es, 420-as hozzászólásokig, ott azért akad minimális diskurzus a témában. Van tag az oldalon, aki legyártja neked igény szerint.
     Reply to this


Tomi1 (msg) 836 Nov. 28, 2016, 2 p.m.   x
Nincs valakinek véletlenül felesleges központi kitámasztója?
Ha valaki tudna egy méretezett rajzot küldeni azt is megköszönném!
     Reply to this


Powerslave (msg) 835 Nov. 26, 2016, 6:28 p.m.   reply to: 834 x
Jogos, hülye vagyok :D
Nézd el, nemrég keltem, elcsúszott a tegnapi nap - és sajna nem piálni voltam ;)

Viszont a gyûrû (látszólag) ott van a képen, csak nem a helyén. :)
     Reply to this


Tizedes (msg) 834 Nov. 26, 2016, 6:04 p.m.   reply to: 833 x
Már bocsi, de a henger nincs rajta a képen. :-)
     Reply to this


Powerslave (msg) 833 Nov. 26, 2016, 5:40 p.m.   reply to: 832 x
Ott figyel a hengerben. Viszont mintha némi karist is csücsülne mellette, ami minden, csak nem jó jel. Ráadásul ha karist, akkor elég jólfejlett; ilyen méretekben már elõferdülhet, hogy kukás a henger. Ha ez igaz, akkor még ennél is nagyobb gond, hogy csak a jóstön tudja, mi verte szét, így meg a vacsiúj szettet is megeheti.
     Reply to this


petya89 (msg) 832 Nov. 25, 2016, 10:41 p.m.   reply to: 821 x
Norbi175
Nem tudom hogy észrevetted e már,de tisztán látszik hogy nincs rajta a dugattyún a felsõ gyûrû! Kellõ kompresszió nélkül nem fog indulni!
     Reply to this


Tomi1 (msg) 831 Nov. 22, 2016, 7:53 a.m.   reply to: 830 x
Köszönöm, már megtaláltuk a hibát.

A villogórelét kellett cserélni, mert elõtte led-es indexek voltak fenn és a normálisat ez nem tudta kezelni.
Az izzókkal is kellett játszani, mert a villogás szám az egyik relével kb. 40/perc volt, a másikkal 200/perc.
A gyorsabbat hagytuk és a hátsó "égõket" cseréltük 3-ról 16 W-osra.
Így most minden tökéletes :-)
     Reply to this


Powerslave (msg) 830 Nov. 22, 2016, 1:50 a.m.   reply to: 827 x
Nekem még az XR1-en volt anno ilyen jellegû problémám, ott a forrás az volt, hogy a megszakító nem kapott megfelelõ terhelést (túl kicsi volt az áramkör ellenállása).
Multiméterrel érdemes lehet körbenyúlkálni, hátha kiderül valami.
     Reply to this


Niko (msg) 829 Nov. 2, 2016, 9:01 a.m.   x
Urak!

94-es évjáratú KLE250esemre keresek akármilyen plexit!Mérete mindegy,azt hiszem,túl sok választási lehetõségem amúgy sincs.Az se baj,ha használt,karcos.
Természetesen a Guglin már túl vagyok,de hátha akad itt valakinek elfekvõben vagy tud ilyet valakinél.Mellékelek egy képet a kecskérõl.Mindenféle segítséget elõre is nagyon szépen köszönök!
     Reply to this


kleali (msg) 828 Nov. 1, 2016, 8:54 a.m.   reply to: 827 x
Hali, valószínû valahol a közös test pont szakadt fel. Ekkor szokott együtt mûködni a bal és a jobb oldali is. Vagy elöl vagy hátul. Ezeket nézzétek meg.
     Reply to this


Tomi1 (msg) 827 Oct. 31, 2016, 8:43 p.m.   x
Sziasztok!

A fiam vett egy KLE 500-ast, amin az index rendetlenkedik.
Mindegy milyen irányba kapcsolunk, nem villog csak világít és az ellenkezõ oldali indexek is halványan világítanak.
Hol kellene keresnünk a hibát?
Ha valakinek van ötlete, ossza meg velünk!
     Reply to this


kawa550 (msg) 826 Oct. 30, 2016, 8:35 p.m.   reply to: 825 x
Pedig de. :)))))
A gyújtáskábelrõl vett jel alapján a stroboszkóp lámpa mindig csak a gyújtás pillanatában villan fel, így a mûködés közben gyorsan forgó lendkerék/jeladó tárcsa jelölése állónak tûnik és pontosan látni a fix jelöléshez képest.
     Reply to this


Powerslave (msg) 825 Oct. 30, 2016, 4:23 p.m.   reply to: 824 x
Nice :)

(Nem oszcilloszkóppal nézted meg véletlenül? :D A strobi nekem valahogy nem illik a képbe)
     Reply to this


kleali (msg) 824 Oct. 27, 2016, 9:20 p.m.   x
Sziasztok!
Sikerült megjavítanom a mocit. Emlékeztek még, alapjáraton kopogó hangja volt. Csak az utókor kedvéért leírom mi volt a helyzet. Túl nagy elõgyújtásra gyanakodtam, megnéztem stroboszkóppal, jónak tûnt. Ekkor a karbi lett gyanús. Szerencsére még mielõtt leszedtem volna a karbit megnéztem a két szívótorokból menõ csövet. A bal hengerbõl az ac pumpába megy a vákuum, a jobb hengerbõl egy váltó szelepbe. Megszívtam a csõ végét és jött át a levegõ belõle. A benne lévõ membrán szakadt át, így fals levegõt kapott a henger, elszegényedett a keverék. A bal henger meg erõsebben dolgozott hogy megmaradjon az alapjárati fordulatszám.. Szétkaptam, pillragasztóval megragasztottam, összeraktam és jobb lett mint új korában. A ragasztó egyenlõre bírja, de rendelek egy ilyen szelepet...
     Reply to this


Powerslave (msg) 823 Oct. 24, 2016, 6:27 p.m.   reply to: 821 x
Jó kérdés, így hirtelen.

Az égéshez üzemanyag kell, oxigén (levegõ), kompresszió és szikra.
Ha nem indul, akkor valamelyik - valamilyen okból - hiányzik, vagy nem elégséges.
Üzemanyag áramlik? Légszûrõ? Becsavarva nem testel le valahol a kábel vagy a gyertya? Falsot nem szív? Minden fúvóka (kiváltképp alapjárati) okés? Nem túl szegény? Nem túl dús?

Átfordulni, gondolom, átfordul, különben már észrevetted volna, hogy besült.
Pöffen? Vagy semmi? Húzásra sem indul már?

Karbit hogyan/mivel tisztítottad?
     Reply to this


Powerslave (msg) 822 Oct. 24, 2016, 6:21 p.m.   reply to: 820 x
Nem hiszem, hogy gond lesz vele, más sem nagyon panaszkodott még rá - legalábbis nekem nem. :)
     Reply to this


Norbi175 (msg) 821 Oct. 23, 2016, 10:39 a.m.   x
Szevasztok.igaz nem kle hanem klr600 de hátha van valami építõ ötlet.Sejohy nem bírom indítani a motorom .szikra van karburátort százszor kipucoltam.membránok épek új dugó gyûrû vezérlés jelen . Mégsem indul eddig a legtöbb amit elértem hogy húzása beindult de utánna ujra semmi .ujra elenõríztem vezérlés nem ugrott el
     Reply to this


manncsa (msg) 820 Oct. 21, 2016, 7:33 p.m.   x
kínai JP moto-t vettem 9000-ért 160 as inditóáram, remélem beválik
     Reply to this


Powerslave (msg) 819 Oct. 21, 2016, 11:55 a.m.   reply to: 818 x
mindenképpen gondozásmentes legyen, mert nyilván nem akarsz desztvizet utánatöltögetni.

12-ért kapsz Vartát, nekem az van, még a Karasnánál vettem, de tulajdonképpen teljesen mindegy milyen, amíg nem a kínai vegyesboltban veszel valami hulladékot.
A Yuasa egy kicsivel combosabb a Vartánál, 150 helyett 180 Amper indítóáramot tud leadni, viszont másfélszer annyiba is kerül.

Nem rocket science, vegyél akármit :)
     Reply to this


manncsa (msg) 818 Oct. 19, 2016, 10:05 p.m.   x
akku ügyben van valami tanácsotok? milyet mennyiért?
     Reply to this


Powerslave (msg) 817 Oct. 19, 2016, 12:48 p.m.   reply to: 816 x
Ó, ez megnyugtató. Nem gondoltam volna, mert amikor nekem akkugond volt, akkor csak kattant egyet, aztán csend.
     Reply to this


manncsa (msg) 816 Oct. 19, 2016, 12:27 p.m.   x
Hahó. Már pöfög a gép, szerencsére csak akku probléma volt.Megbikázni nem tudtam mert hozzáférhettelen helyen van az a k.va akksi az autómban(szerencsére mert állítólag tönkretehettem volna a fesz szabályozót). Kértem egy akkut kölcsön egy TL1000bõl egybõl beröffent. Azt hiszem viszem muterhoz a fûtött garázsba :)
     Reply to this


kleali (msg) 815 Oct. 18, 2016, 8:48 p.m.   reply to: 814 x
Néha elkap az esõ és együtt ázunk... Holnap ránézek a csatira hátha van valami ázásnyom...
     Reply to this


Powerslave (msg) 814 Oct. 18, 2016, 7:35 p.m.   reply to: 813 x
Elsõ blikkre én is a CDI-t, vagy esetleg egy elmászott vezérlést gyanúsítanék, de nem vagyok szakember.
Ha a jeladó ellenállása túl kicsi, az árulkodó jel lehet, de nincs tippem mi okozhatja. Nem ázott be?
     Reply to this


kleali (msg) 813 Oct. 17, 2016, 9:32 p.m.   x
Sziasztok! Van valami tippetek hogy mitõl lehet hogy dízeles lett a mocim alapjárata. Erõsen kopogó benzinszagú kipufogógázzal. A gyertyákat megnéztem - feketék. rendesen indul, nagyobb fordulatszámon nincs észrevehetõ gond. Túl nagy elõgyújtásra gondoltam, leszedtem a jeladós oldalt ahol minden épnek tûnik. A jeladót 110 Ohmnak mértem. A doksi szerint 113-128 Ohmig jó. Helyérõl elmozdítani nem lehet. Menetzárlatra gondoljak vagy a vezérlõ zakkanhatott meg? Köszi a válaszokat.
     Reply to this


Powerslave (msg) 812 Oct. 16, 2016, 1:34 a.m.   x
Hú, györökök, ennyi mindent én már nem tudok ma egy svungra elolvasni, de ha az a helyzet, mint a videón, akkor ez bendix lesz: Nem is kap rá a koszorúra a fogaskerék.
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 811 Oct. 15, 2016, 7:24 p.m.   reply to: 810 x
Valóban CDI :) és a relé kattog. Amíg az ember bõszen nyekteti, addig szaporán és ahogy a nyektetéstõl merül az akkumulátor egyre vérszegényebben. Aztán az ember feltölti az akkut, szaporán nyektet aztán megint lassabban. Aztán elviszi a szerelõhöz, aki megcsinálja, amiinek örülünk, aztán kifizetjük, aminek õ örül :)
Mivel a kattogás az ülés helyérõl jött én is elektromos hibára gondoltam, de végül is nem az lett belõle.
     Reply to this


kawa550 (msg) 810 Oct. 15, 2016, 4:57 p.m.   reply to: 806 x
Szigorúan csak mûszaki oldalon haladva, rossz szándék nélkül:
Az ECU egy motorvezérlõ számítógép, ami eléggé unatkozna a karburátoros kle-ben, mivel nem igen van ott vezérelhetõ befecskendezés. Szóval legyen inkább CDI box, de az is lényegtelen, mert mindkettõ mozgó alkatrész nélküli elektromos kütyü, legtöbbször egy mûgyantával kiöntött dobozkában, így semmiféle hang kiadására nem képes. Max füst tud belõle kijönni, ami azt bizonyítja, hogy füsttel mûködik, mert ha az kijön belõle, akkor nem müxik tovább. :)))))
Viszont van ott egy relé az önindítónak, ami ugye elég komoly áramfelvétellel müxik, így nem célszerû a kormány kis kapcsolójáról mûködtetni, tehát betesznek egy relét. Ez, mikor indítasz, behúz egy elektromágnest és ezzel kapcsolja az önindító vezetékét, ilyenkor hallani egy kattanást. Ha gyenge az akku, akkor ezt a relét még behúzza, megvan a katt, de aztán az önindító áramfelvétele úgy leszívja a gyenge akkut egy pillanat alatt, hogy már a relét sem tudja behúzva tartani, kienged, önindító szál megszakad, újra van elég áram a relé behúzásához, újra kattanik, újra leszívja az önindító és ez a körforgás ismétlõdik míg el nem engeded a gombot, akár 8-10x is másodpercenként. Így lesz a kattanásokból jól hallható kerregés.
Ettõ függetlenül még akár a szabadonfutó is lehet, de az azért jól hallható hogy honnan jön kb a hang, az ülés alól vagy a blokk felõl.
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 809 Oct. 15, 2016, 1:47 p.m.   x
Itt jól látszanak azok a görgök, amik el voltak kopva nálam Link
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 808 Oct. 15, 2016, 1:42 p.m.   reply to: 807 x
Csak felhasználó vagyok, nem szerelõ :) A szabadonfutó tulajdonképp egy kuplung (Link) ami idõvel megkophat és nem tudja rendesen megforgatni a motort. A szerelõm meg tudta javítani, de megküzdött vele, általában cserés és nem is két fillér. Mivel tönkremenõs alkatrész nem nagyon láttam bontottat sem reális áron. Szóval mindenképp nézzen rá szerelõ. Ha van valaki, aki megtolná érdemes lenne talán megpróbálni betolni, én dombon lakok úgyhogy könnyen "begurultam".
     Reply to this


manncsa (msg) 807 Oct. 15, 2016, 9:46 a.m.   reply to: 806 x
megprobálja átforditani, picit sikerül is de aztán jön a kerregés. megpróbálom ma megbikázva. a szabadonfutón mi tud elromlani? javitható?
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 806 Oct. 15, 2016, 8:59 a.m.   x
Szia!

Ha van multimétered mérj rá az aksira. De, nem elkeserítésként, amikor nekem ugyanezt csinálta akkor a az önindító szabadonfutója romlott el. Még az ECU is ugyanígy kerregett. A bal deknin van egy nagy mûanyag csavar, ha azt kicsavarod látod a fõtengely (pongyola voltam) végét és ott látni fogod, hogy átfordítja-e. Valószínûleg nem...
     Reply to this


Kawakarika (msg) 805 Oct. 14, 2016, 10:37 p.m.   reply to: 803 x
Ha nem volt rendesen feltöltve,és amúgy is gyengélkedik,a hideg is leszívhatja,bár még mínuszok sem voltak.
Mérd meg,vagy tedd fel töltõre.Az enyém télen csepptöltõn van.
     Reply to this


kawa550 (msg) 804 Oct. 14, 2016, 10:33 p.m.   reply to: 803 x
Szinte biztos hogy az. Én tegnap bikáztam meg a gpz-t, mert olyan régen állt, hogy mire felpumpálta a karbit, addig le is merült. Autóról simán lehet(szerencsére a gpz-n jó helyen van, ülést elég levenni és mehet), arra viszont figyelni kell, hogy az ilyen szar tescós bikakábelek még arra se jók hogy egy ilyen motort megbikázzon vele az ember, én konkrétan kibasztam a kerítésen miután nem sikerült vele aztán elõvettem a vastagot.
     Reply to this


manncsa (msg) 803 Oct. 14, 2016, 10:21 p.m.   reply to: 802 x
ez most komoly? gyenge lenne az akksi? motoroztunk, leraktam a garázsban kb. 3 nap múlva ezt csinálta. elõtte nap mint nap mentem használtam indult rendesen. a hideg miatt lemerülhet az akku?
     Reply to this


Kawakarika (msg) 802 Oct. 14, 2016, 10:16 p.m.   reply to: 800 x
Én elsõ körben bikázással kezdeném.
     Reply to this


manncsa (msg) 801 Oct. 14, 2016, 10:06 p.m.   x
csináltam egy videót róla
Link
     Reply to this


manncsa (msg) 800 Oct. 14, 2016, 9:56 p.m.   reply to: 799 x
nem hiszem, hogy akksi. van kraft néha blüffan egyet kettõt, indulna el és akkor elkezd kerregni az inditórelé(nem biztos, hogy így hívják de eléggé relé hangja van)ahogy a linkelt youtube videón is.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 799 Oct. 14, 2016, 9:51 p.m.   reply to: 798 x
Ha valóban friss az olaj,akkor engedd le egy tiszta edénybe,és minden további nélkül visszatöltheted.

De nem aksi gondod van véletlen?Tolással szerintem ne kísérletezz,inkább bikázd!Akár személykocsi aksiról.
     Reply to this


manncsa (msg) 798 Oct. 14, 2016, 9:46 p.m.   x
visszatérve, ha jól értem egy öninditó javitáshoz- cseréhez társul egy olajcsere is? kivéve ha el nem fektetem de akkor meg minden más kifolyik mindenhonnan.
     Reply to this


manncsa (msg) 797 Oct. 14, 2016, 9:44 p.m.   x
Zirc
     Reply to this


Kawakarika (msg) 796 Oct. 14, 2016, 9:38 p.m.   reply to: 795 x
Nem Nagyvázsonyi a szerelõ srác?
     Reply to this


manncsa (msg) 795 Oct. 14, 2016, 9:35 p.m.   x
kb 2hónapja vettem, friss olajcsrés szûrõs volt. fagyálló is töményen van benne.
lehet felteszem inkább egy utánfutóra van egy szerelõsrác nem messze, még mielõtt szétgányolok valamit. tényleg betolással érdemes próbálkozni? régebben estem egy nagyot egy 200as kdx-el mert felakadt a gáz én meg szaladtam a motor melett :D vagyis a motor esett nagyot én csak hömbölögtem az úton..
     Reply to this


Kawakarika (msg) 794 Oct. 14, 2016, 9:26 p.m.   reply to: 793 x
Egyébként ha most vetted a gépet,és nem ismert a futott km olajcsere óta,én mindenképp lecserélném az olajat.Ahogy a gyertyákat,légszûrõt,fagyállót is.
     Reply to this


manncsa (msg) 793 Oct. 14, 2016, 9:23 p.m.   reply to: 792 x
köszi szépen! így már egy hangyányit jobban képben vagyok.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 792 Oct. 14, 2016, 9:20 p.m.   reply to: 790 x
Az lenne a baj,ha ott nem lenne olaj!(a generátor is abban fürdik)
A láncot nem kell kiakasztani,mert az önindító tengelyérõl lecsúszik a fogaskerék,és ugyanúgy vissza tudod csúsztatni.
Az önindító forgórészét célszerû felszabályoztatni,ha még lehet.Valószínû a szénkefék is elkoptak.Én úgy reszeltem bele valami traktor,vagy teherautóét
Az oldal dekni tömítést cserélned kell
     Reply to this


manncsa (msg) 791 Oct. 14, 2016, 9:13 p.m.   x
az a baj, hogy nem tudom mi a baj:) öninditó gond lehet egyáltalán?
     Reply to this


manncsa (msg) 790 Oct. 14, 2016, 9:12 p.m.   reply to: 789 x
akkor az normális ezek szerint hogy csurog ki az olaj. még lehet próbálkozok egy gyertya kiszedéssel elõtte. mindenkép le kell szednem az oldaldeknit, ha jól vagyok informálva, le kell akasztani a láncot.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 789 Oct. 14, 2016, 9:06 p.m.   reply to: 787 x
Úgy tudom megegyezik a GPZ500aséval..Az indítómotort 2db M6-os csavar tartja.Levételéhez nem kell leengedni az olajat,de a vissza szereléshez igen,ha csak nem döntöd el majdnem vízszintes helyzetbe.A fedelet mindenképp lekell venni,mert nem tudod a fogaskereket pozícióba állítani.

     Reply to this


manncsa (msg) 788 Oct. 14, 2016, 8:42 p.m.   reply to: 787 x
Link

ugyanez a szitu nálam is
     Reply to this


manncsa (msg) 787 Oct. 14, 2016, 8:29 p.m.   x
hahó!

segitség! rakoncátlankodik az önindítóm pár hete megtisztítottam a sarukat meg kapott egy kontaktspré fürdõt az öninditó mert csak kattant a relé nem forgatta meg a motort. utána pöccre indult. aztán pár nap állás után ismét nem indul most viszont nem csak kattan egyet a relé hanem zakatol a fordulatszámmérõ felugrik. többször próbáltam elkezdené forgatni a motort talán át is fordul egyszer és ismétt kerreg az inditórelé. ki szeretném szedni z inditó motort de ahogy csavartam le az oldaldeknit folyik ki belõle a motorolaj. létezik, hogy ott olaj van??? vagy valami gebasz van és átszivárgott?? :O
valaki valami ötlet?
     Reply to this


Powerslave (msg) 786 Oct. 14, 2016, 10:37 a.m.   reply to: 785 x
Hú, ez jól néz ki. Az enyém kényelmes, de én sovánka vagyok :) És nem is tudom, hol készült, csak annyi biztos, hogy nem gyári.
     Reply to this


bakos (msg) 785 Oct. 13, 2016, 10:33 a.m.   x
Tud valaki ajánlani jól bevált ülés szabót? Valami szélesebb nyerget szeretnék összetákoltatni amirõl nem lóg le a fél ülõgumóm, és opcionálisan az utasnak is kényelmesebb :)
     Reply to this


Powerslave (msg) 784 Oct. 12, 2016, 1:05 p.m.   x
Ejj, de elcsendültünk, szügyeim! :)
     Reply to this


Powerslave (msg) 783 Sept. 26, 2016, 5 p.m.   reply to: 782 x
Hát az ülésrõl nem tudok nyilatkozni, de sokan mondják, hogy borzasztó. Én már egyedivel vettem, az olyan, mint egy bõrfotel.
     Reply to this


herkules73 (msg) 782 Sept. 24, 2016, 6:03 p.m.   x
Igazad van formára nem csunya!csak inkább rövidebb utakra való!a gyári ülés 50 km után olyan mintha kinyitják az ajtót és az élen üldögélnek!bár én 192 cm és 120 kg vagyok!egy dolog az maximális benn a blokk!azt nemigen lehet becsmerelni!bizonyított a gpzkbenn talán még varrogepbe is szerelték(ezt poénnak szántam!)azért is tartom még mint írtam mert nem sok pénz áll benn és ha kell van idõm kéznél van!


     Reply to this


Powerslave (msg) 781 Sept. 24, 2016, 5:42 p.m.   x
A fék szerintem is kissé harmatos, a szélvédelem meg háááát... Nekem ugyan krosszbukóm van, mert hülye fejjel megvettem, az meg persze rádob még egy lapáttal, de így valahol 110 környékén kezd el kellemetlen lenni a helyzet (mondjuk a sisak miatt 80-nál már nem hallok semmit).

Jó motor ez, de nem autópályára való. Túrázgatni tökéletes, bár én egyedül használom.

Egy V-Strom, egy Varadero teljesen más liga, nem is érdemes õket idekeverni. Jóval nagyobbak, erõsebbek, a KLE-k javarésze viszont az A2-be is belefér, és ebben a kategóriában nem mondható hulladéknak, legfeljebb a fentieket lehetne a szemébe dörgölni, meg azt, hogy öregecske konstrukció.

Ha baromi sok pénzem lenne, mint ahogy pár motorostársamnak érthetetlenül van, valószínûleg egy új Tenerére, utolsó szériás Pegaso-ra, vagy ilyesmire lõttem volna, de egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem a Kawicsot, pláne ennyi pénzért - ebben az árban másból gyakran csak romot találni.
     Reply to this


herkules73 (msg) 780 Sept. 24, 2016, 2:23 p.m.   x
Üdv!120 ig az enyém megáll 5 liter körül!szélben katasztrofális szerintem vele menni!õsze visza dobálja még rázza a szél!megvan mert viszonylag olcsó volt!el nemigen adom mert keveset ér de soha többe nem vennek ilyet!ha lenne idõm motorozni ami nincs mert kamionosok akkor tuti hogy vagy varadero vagy v stormot vennék helyette!ha legtöbb idom lenne akkor te bmwt!nem akarom senki motorját sembecsmerelni leszokni mert mindenkinek az van amit megengedhet magának!de hozzám nem igen nõtt ez a motor!

     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 779 Sept. 23, 2016, 8:29 p.m.   x
Valóban az olyan 100 körüli a kényelmes tempó vele. Múlt héten el kellet menjek Pestre, méghozzá gyorsan és idõre, úgyhogy autópálya lett. 130-cal még nem halálfélelem, de onnan azért már nem túl könnyen elõzök és rendesen cibál meg dübörög a szél. Fõleg hazafelé, amikor kaptam egy olyan majdnem szembe de azért oldalról is szelet, jó erõset, néha tényleg olyan érzésem volt mintha nem is érne le az elsõ kerék. Azon viszont meglepõdtem, hogy csak 6 liter fogyasztott ennél a tempónál is.
Utassal nekem inkább a fék tûnt kicsit kevésnek, jobban oda kell figyelni a féktávra meg olyankor azért eléggé össze is ül az eleje.
     Reply to this


Powerslave (msg) 778 Sept. 15, 2016, 12:14 p.m.   reply to: 777 x
Szia!

Örülök, hogy megtetszett. Ha esetleg úgy döntesz, beújítasz egyet, szeretettel várunk köreinkben! :)
     Reply to this


1Laciapu (msg) 777 Sept. 14, 2016, 9:02 p.m.   x
Gyerekek!
Ma megnéztem végre élõben egy KLE-t.
Ez egy Szuper Jó Motor!
Legalább 10 éve nézegetem katalógusban, képeken, videón, mindig is nagyon tetszett, de közelrõl sosem láttam. Meglepõen nagy darab, két személy kényelmesen elfér azon a hosszú ülésen. Egyáltalán nem olyan majom a köszörûkövön érzés, pedig nem vagyok egy nyeszlett alak. Kifejezetten jó volt rajta ülni. És borzasztó kezes, könnyû gép. / az enyém után fõleg -50kg /
Igazán nem tudtam utcán kipróbálni, mert nem volt rajta rendszám és csak egy jogsim van... Pár métert azért mentem vele, kellemes érzés volt.
Azt hiszem, megvan a következõ motorom, ha már koromnál fogva nem bírok a sornégy erejével és súlyával. Szerintem azzal az 50 pacival két ember simán tud kirándulni egy közepes tempóban, nem hiszem, hogy 90-100 körül egy normális elõzés problémás lenne. A mostanival sem megyek ennél jobban. Mondjuk evvel bárhol lehet elõzni, kis túlzással:)
Szóval jó és szép ez a moci, még jobban tetszik, mint eddig!
Egyszer ki kéne próbálni párommal kicsit több km-en, aztán ki tudja, még cserélnék is...
     Reply to this


Powerslave (msg) 776 Aug. 11, 2016, 12:14 a.m.   reply to: 775 x
Korrekt vételnek tûnik, mert már nincs fent :D

Ismerek olyat, aki azért maradt az út szélén, mert karcos volt a fényezés. Igaz, épp akkor lett karcos...

@manncsa, hidd el, az a 8 kese nem olyan nagy különbség. Egy A korl. gépnél még számít, de egy A2 paripánál már nem sokat, ráadásul a kései 500-asok "csak" 45 lovat tudnak, 3 gebén meg már csak nem akad fenn az ember fia :)
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 775 Aug. 8, 2016, 7:01 p.m.   reply to: 774 x
Jobban néz ki mint az enyém:) Bár az a hóeke az alján elég furcsa egy endúron. De meg kell nézni, ki kell próbálni, az miatt még senki nem maradt az út szélén, mert karcos volt a fényezés. Ha a korához képest rendben van akkor korrekt a 350.000 Ft szerintem.
     Reply to this


manncsa (msg) 774 Aug. 7, 2016, 3:58 p.m.   x
Errõl vélemény valakinek?
Link
     Reply to this


manncsa (msg) 773 Aug. 7, 2016, 10:08 a.m.   reply to: 772 x
Hát ez elég sovány elõny :P
8 Le mínusz az sok szerintem
     Reply to this


Powerslave (msg) 772 Aug. 6, 2016, 3:53 p.m.   reply to: 771 x
Tudok ám egy kényelmes elõnyt az 500-assal szemben :D
Nincs kapcsolója a tompítottnak: A japánoknál kötelezõ megoldás szerint, a gyújtással automatikusan felkapcsolod. Pupilláztam is a múltkor egy 500-as láttán, hogy mi a vihar az az extra kapcsoló. :)
     Reply to this


manncsa (msg) 771 Aug. 4, 2016, 7:21 p.m.   reply to: 769 x
Köszi a reagálást. Azért is írtam mert nekem is gyanús a lila 400-as. A másik tényleg szép viszont nekem már kicsit drága. Az 500-assal meg az a bajom, (egyébként az a legjobb mind közül, új gumik, sport dob stb) hogy külföldi papíros- ez a kisebbik baj a nagyobbik az, hogy csak 30kw :( legalábbis a képen az a runrika van bepipálva. Úgyhogy folytatom a rágódást. köszi.
     Reply to this


manncsa (msg) 770 Aug. 4, 2016, 1:22 p.m.   reply to: 769 x
Köszi a reagálást. Azért is írtam mert nekem is gyanús a lila 400-as. A másik tényleg szép viszont nekem már kicsit drága. Az 500-assal meg az a bajom, (egyébként az a legjobb mind közül, új gumik, sport dob stb) hogy külföldi papíros- ez a kisebbik baj a nagyobbik az, hogy csak 30kw :( legalábbis a képen az a runrika van bepipálva. Úgyhogy folytatom a rágódást. köszi.
     Reply to this


Powerslave (msg) 769 Aug. 4, 2016, 12:03 p.m.   reply to: 768 x
Gyengének gyenge, 42 lóerõ (mint egy Pegaso), jaszkarizni biztosan nem lehet vele, vigyorogva túrázni viszont tökéletesen elég. Nem erõsebb az 500-as annyival, hogy egyáltalán érdemes legyen ezen kattogni. Amelyiket találsz jó áron, azt kell megvenni.

Belpiacos, de javarészt megegyezik az 500-assal, így ha nem a blokkban megy szét valami spéci, akkor nincs miért aggódni.

300-ért, ha jó korrekt állapotú, akkor jó vásár. Viszont, ha erre a hirdetésre gondolsz, én nem mennék bele: Link

Vagy nem ´95-ös, vagy szarrá volt törve: Az enyém ´94-es, és már a modernebb, plexis fejidommal gyártották. (Az 500-as ezt egy évvel késõbb kapta meg).
Fényképen sem kifejezetten szép példány, vagyis kétséges, hogy megkímélt, karbantartott darabról van-e szó.
Az okmányai lejártak. Ha lejárt okmányokkal szeretnél KLE-t, akkor 40-nel többért itt egy 500-as: Link

Én viszont azt javaslom, vegyél motort érvényes papírokkal.

Ha 400-ast vennél, ez nem tûnik rossznak: Link

Lökök egy képet a sajátomról is (feltéve, hogy most mûködik a feltöltés). :)


     Reply to this


manncsa (msg) 768 Aug. 3, 2016, 6:56 p.m.   x
Sziasztok!

Kawa Kle 400 vásárláson töröm a fejem. Jófogáson hirdetnek egyet 300k ért. 95ös évjáratúnak van feltüntetve de szerintem öregebb. Ismerõsök azzal szekálnak, hogy pici a 400 as, gyenge meg nehéz. Van valakinek tapasztalata? Kle 500 jobb választás lenne? Csak tekeregnék országúton meg ha ugyvan száraz földút. köszi
     Reply to this


Powerslave (msg) 767 Aug. 1, 2016, 12:37 a.m.   reply to: 766 x
Mármint középsztendert szeretnél?
Az elég drága mulatság: Link

Esetleg ezt a topicot lehetne megpróbálni: Link

     Reply to this


Pisti64 (msg) 766 July 26, 2016, 12:52 p.m.   x
Sziasztok!
Keresnék a 2005-ös KLE 500-hoz normál sztendert, mert az oldaltámasz nem mindíg elég jó (a hétvégén mosás közben eldõlt a táltos) .
Elõre is köszönöm, ha valakinek van ötlete (elérhetõ áron).
Üdv: Pisti64
     Reply to this


Okta (msg) 765 June 9, 2016, 1:59 p.m.   reply to: 762 x
Szia!

Holnap késõ délután megyek arrafelé - ha be tudom szúrni az idõmbe, meg tudom esetleg nézni? Köszönöm.
     Reply to this


Powerslave (msg) 764 June 9, 2016, 12:58 p.m.   reply to: 760 x
Perfekt, köszike, ezt meglesem :)
     Reply to this


Powerslave (msg) 763 June 9, 2016, 12:40 p.m.   reply to: 762 x
Ó, bakker :(
     Reply to this


Riverboy (msg) 762 June 7, 2016, 10:04 p.m.   x
Sziasztok!

Eladó sorba került kis kavicsom...
Remélem ismertek olyat akinek kellene, aki gondos gazdája lehetne :)
Ha tudok segíteni eladni írjatok itt de inkább: im.m.mate@gmail.com / 06304014153

szerk:
Link
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 761 June 7, 2016, 7:40 p.m.   x
Na, lecseréltem a teleszkópolajat (beteg volt a gyerek és én vigyáztam rá otthon). Amikor megvettem a motort 3 éve már gondoltam rá, hogy a teleszkópban is lecserélem az olajat, a kiengedett folyadékot elnézve már akkor is késõ lett volna. Meg találtam egy-egy nagy anyát a rugó felett, gondolom az elõzõ tulaj ezzel akart a keményíteni a rugózást.
Találós kérdés: A mellékelt képen látható folyadékok közül melyik a friss és melyik a leeresztett olaj? A helyes megfejtõk között egy anyát sorsolunk ki!
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 760 June 7, 2016, 7:34 p.m.   reply to: 759 x
Szia!

Ha semmikép nem akarod levenni a a tankot (szerintem nem egy nagy mutatvány) akkor az úszóház alján található kis pöcökre ráhúzol egy kisebb gumicsövet, kicsavarod az oldalán található dréncsavart, benzincsap PRI állásban és elvileg átcsorog a karbin a benzin. Lassan....
     Reply to this


Powerslave (msg) 759 May 26, 2016, 12:14 p.m.   x
Skacok, nem tudja valaki véletlenül, van-e kultúrált megoldás a benzin leengedésére, ha nincs kéznél mûhely (meg nem is szedném szét emiatt, ha nem muszáj)?

     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 758 May 22, 2016, 3:04 p.m.   x
Ha már szóba került a teleszkóp, úgy döntöttem idén cserélek benne némi olajat. A teljesen átlagos 10W viszkozitású olajra gondolom, hogy jó lesz, de kérdezném, hogy van-e valakinek tapasztalata villaolajokkal (villaolajakkal?).
     Reply to this


Powerslave (msg) 757 April 21, 2016, 5:59 p.m.   x
Melyikõtök volt ma a Corvinnál? :)

[EDIT]
78% nitrogén baszki XD
[/EDIT]
     Reply to this


Mafeco (msg) 756 April 21, 2016, 2:17 p.m.   reply to: 755 x
Köszönöm a hasznos információkat!

     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 755 April 20, 2016, 7:30 p.m.   reply to: 754 x
Én 78% nitrogénnel használom :) Amikor megvettem a motort próbálgattam fújkálni, de olyan rettenetes különbséget nem éreztem rajta. Most fejbõl nem is emlékszem a maximális nyomásra, valahol azt olvastam, hogy nem jó annak közelében tartani, mert nyomás árthat a szimeringnek. Nekem az új olaj sokkal érezhetõbb hatással bírt.
     Reply to this


Mafeco (msg) 754 April 20, 2016, 5:52 p.m.   x
Üdvözletem a KAWASAKIS fórumozóknak!
Egy barátom megbízásából érdeklõdöm az elsõ teleszkópról.
A telóban megvolt az olajcsere, de maradtak kérdések a szelepen keresztüli nyomással kapcsolatban!
Van e értelme egyáltalán, az öreg Yamahákon nem igazán vált be ez a megoldás?
Még is jó dolog, levegõ vagy nitrogén a jobb választás?
Megköszönöm, ha valakinek van tapasztalata ebben a témában és megosztaná!
     Reply to this


Powerslave (msg) 753 April 15, 2016, 1:17 p.m.   reply to: 752 x
Ami azt illeti, nekem nincs nagyon ötletem. Ha csak koszos, akkor talán egy palacktisztító kefével (Link) sikert arathatsz.

Nekem konkrétan falevél szorult be, azt esélytelen bármivel is kipiszkálni. Kénytelen leszek szétkapni :(
     Reply to this


Gyuriba (msg) 752 April 14, 2016, 9:07 a.m.   x
Uraim!! segítséget szeretnék kérni Ti hogy tisztítjátok a szélterelõ plexi és a idom között Nekem mindig koszos de nincs kedvem szétszedni mivel a plexit csak az fejidom levétele után tudom levenni!! valami jó tipp?? köszönöm

     Reply to this


Powerslave (msg) 751 March 29, 2016, 12:57 a.m.   reply to: 750 x
Nagyon nem mindegy :) Köszi a tippet!
     Reply to this


ptys (msg) 750 March 28, 2016, 7:19 a.m.   reply to: 747 x
Köszi a segítséget! Megoldódott a probléma, pécsi steelhorse kawasakitól rendeltem gyári porvédõt aminek darabja 3600 Ft plusz posta.
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26290