MaxKrisz | 941 | 10. August 2020 20:40 |
Sziasztok eladtam motorom és a maradék dolgait eladnám. Givi Doboz szett 3 darabos hozzá való konzollal. Eredeti szélvédő plexi. Motor emelő univerzális Akit érdekel írjon: küldök fotót és árat bkriszb@vipmail.hu-ra SZéles utat mindenkinek Sziasztok |
Powerslave | 940 | 21. März 2020 10:25 |
A jelek szerint elnémultunk. Magam speciel eléggé el vagyok havazva, és a Kawicskám is romokban hever, de előbb-utóbb azért tervezek visszatérni. Hogy a többieket mi lelhette, azt nem tudom :) |
fenyooldrider | 939 | 3. Januar 2020 19:50 |
Sziasztok, létezik még ez a topic? Lenne pár kérdésem hozzátok karbikkal kapcsolatban!
|
D.Zoli | 938 | 16. September 2018 16:45 |
Mindenképpen olyan sebességűt és terhelhetőségűt szeretnék, mint ami a gyári. Azzal ijesztgetnek, hogy balesetnél a biztosító kihúzhatja magát a fizetés alól, ha nem egyezik meg a gyárival. Nem tudom mi igaz belőle, meg nem is szeretném megtudni, de inkább nem kockáztatok. Beszéltem egy gumissal, ő azt mondta hogy nyugodtan tehetek rá tömlő nélkülit tömlővel. Ezzel még nincs is bajom, nyilván géppel simán felteszik rá a gumit, de én az úti kerékszerelő vasaimmal egy defektnél nem tudom hogyan fogom megszerelni a keményebb peremű gumit. |
Powerslave | 937 | 12. September 2018 19:34 | reply to: 935 |
Az R-es abroncs egyébként 170-ig jó, úgyhogy szerintem elégnek kéne lennie.
|
D.Zoli | 935 | 12. September 2018 10:47 |
Ti milyen gumikat használtok a KLE-n? Heidenau K60 Scout-ra akartam cserélni, de 130/80-17 méretben csak tömlőset gyártanak. Michelin Anakee Wildból pedig csak R-es a sebesség index amit találtam. :( |
D.Zoli | 931 | 23. August 2018 10:26 | reply to: 930 |
Engem érdekelne középtámasz és bukókeret, ha az is van eladó.
|
dr650 | 930 | 22. August 2018 17:00 |
Szevasztok!Megmaradt KLE alkatrészeimet szeretném eladni egyben,ha valakinek érdekes.A motor 2006-os volt,tehát már az új idomos...oldal sztender,gyári plexi,tűszelepek,kuplungkar,indexek,gyári kormány,jobbos kézvédő,alkatrész katalógus,és szerelési útmutató, Budapest Xv.ker napközben,hétvégén Pilisvörösvár. Érdeklődni gyorgy.schaffer@gmail.com Üdv,dr650 |
Tomi1 | 929 | 16. August 2018 07:33 | reply to: 926 |
Szia! Itt megpróbálhatod: https://www.kepesmotor.hu/motorblokk/p1937022 |
D.Zoli | 928 | 10. August 2018 06:55 |
Valaki le tudná fényképezni, hogy a gyári szerszámos készletben milyen szerszámok találhatóak? Bontóban vettem egy gpz-s csomagot, de szerintem ebben már valaki megcserélgette a dolgokat.
|
Tomi1 | 927 | 9. August 2018 08:00 | reply to: 926 |
Szia! A jófogáson találtuk, Kawasaki alkatrészek között. |
Tomi1 | 925 | 8. August 2018 14:44 |
Sziasztok! A fiam KLE 500 as ára vettünk bontottan bukócsövet, 15 ezer Ft volt. Egy festés után mehetett a helyére, tökéletes volt. |
D.Zoli | 924 | 8. August 2018 09:36 | reply to: 923 |
Beszéltem vele, de erre a típusra még nem készített, így valóban csak úgy tudna kitalálni valamit, ha ott van nála egy ideig a motor. De idénre már tele van munkával, szóval egyelőre ez a vonal nem működik... Kár, mert a korábbi motoromra jól megcsinálta a bukókeretet és a középtámaszt.
|
poki | 921 | 5. August 2018 11:06 |
a középsztendert nem lehet nehéz csinálni hasonlíthat a mz-re csak a méreteket kéne tudni?
|
poki | 920 | 5. August 2018 11:06 |
a középsztendert nem lehet nehéz csinálni hasonlíthat a mz-re csak a méreteket kéne tudni?
|
poki | 919 | 5. August 2018 11:06 |
a középsztendert nem lehet nehéz csinálni hasonlíthat a mz-re csak a méreteket kéne tudni?
|
Mecsekkawa | 917 | 4. August 2018 20:49 | reply to: 916 |
Szia! Én érdeklődtem egy szegedi srácnál, aki gyárt csöveket, ő mondta, hogy ott kéne hagyni a motort, mert ilyenhez nincs sablonja. Aztán nem forszíroztam a dolgot, mai napig cső nélkül van a motor, pedig azóta egyszer sikerül elfektetnem már. |
D.Zoli | 916 | 4. August 2018 12:02 |
Köszönöm, közben több motort is kipróbáltam, mindnek ilyen volt a váltója. Végül sikerült találni egy kevesett futott, szép állapotút, amelyet megvásároltam. Középtámasszal és bukócsővel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Milyet érdemes rá venni? Olvastam itt a fórumon korábban, hogy valaki gyártott volna, csak minta kellett neki. Lett valami belőle? |
poki | 915 | 3. August 2018 14:34 | reply to: 908 |
szia.d.zoli nekemse veszi 2-est álló helyzetbe de nem jáwa ez 1kell!
|
poki | 913 | 3. August 2018 14:34 | reply to: 908 |
szia.d.zoli nekemse veszi 2-est álló helyzetbe de nem jáwa ez 1kell!
|
kawa550 | 912 | 26. Juli 2018 18:40 | reply to: 910 |
https://www.ebay.com/itm/MS-Fuel-Tap-Petcock-Repair-Kit-KAWASAKI-EN-500-C-KLE-500-A-KLR-650-C-/162029025941
|
poki | 910 | 25. Juli 2018 17:24 |
Benzin csap problémám van hol találok felújító készletet 1993as kawa kle500 hoz?
|
Mecsekkawa | 909 | 18. Juni 2018 19:26 | reply to: 908 |
Na, ma én is kipróbáltam, valóban nem lehet járó motornál felhúzni kettesbe :)
|
D.Zoli | 908 | 4. Juni 2018 12:19 |
Sziasztok! Mindegyik KLE-n olyan a váltó, hogy álló helyzetben csak 1-esbe illetve üresbe lehet betenni? Felfelé hiába húzom a kart, nem veszi be a másodikat, csak már menet közben egy bizonyos sebesség felett. Ez így normális? Eddig egyik motornál sem tapasztaltam ilyet. |
Pama | 907 | 14. Mai 2018 11:49 |
Sziasztok KLE tulajok! Nagy bajban vagyok, kezdek komolyan kétségbeesni. Csöpög az a fránya benzin a karbiból (a jobb oldali karbi kis fütyijéből illetve a karbi aljáról) Már két hibát orvosoltunk apukámmal: a benzincsap volt rossz és egy benzincső el volt repedve, eddig emiatt állóhelyzetben, leállított motorral csöpögött a benzin. Most ezek jók, viszont ezúttal járó motorral csöpög. Van valakinek tippje? Tűszelep lesz? |
Mecsekkawa | 906 | 7. März 2018 20:51 | reply to: 904 |
Vagy innen választhatsz: http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/1161/ |
kawa550 | 905 | 7. März 2018 19:53 | reply to: 904 |
Nagyvasról tudsz rendelni lánckereket, a katalógusban jelölve van lánckerekeknél hogy gyári fogszám. A tiéd 16-44 Többi adathoz ott van a net. https://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_KLE500 |
Maxitecho | 904 | 7. März 2018 18:55 |
Sziasztok! Ősszel vettem egy 94-es KLE 500-ast. Osztrákból behozva. Nagyon jó állapotú gép, nem igényelt túl sok folgalkozást. Viszont nagy bánatomra az előző tulaja próbálta átalakítani Supermotóvá. Ami nekem nem a nagy kedvencem. Ebben szeretném a segítégeteket kérni. Volt a motorban egy lánckerék csere amit szeretnék visszaállítani eredetire. Esetleg tudtok gyári lánckerék méretet? És hogy honnan tudom beszerezni? Valamit a felnik se gyáriak elől egy 18 colos van hátul pedig egy 17-es. Esetleg tudtok gyári adatokat a kerekekről? Méret szélesség. Gumi típus, terepen is szeretném használni, nem aszfalt gépnek. Előre is köszönöm a segítségetek! |
Mecsekkawa | 903 | 24. Februar 2018 10:17 |
Powerslave | 901 | 19. Oktober 2017 16:12 | reply to: 900 |
18V már tényleg soknak tűnik. Alkatrész tekintetében sajnos nem nagyon tudok okosat mondani. Ha fel tudsz hajtani egy aranykezű villanyászt, az talán meg tudja neked javítani a meglevőt; cserélni ugye nem kifejezetten olcsó. |
manncsa | 900 | 18. Oktober 2017 15:16 | reply to: 899 |
Ma rámértem megint felugrott 18V-ra is. Nincs valakinek esetleg eladó feszültség szabályozója?
|
manncsa | 898 | 17. Oktober 2017 20:26 |
Halló! 14,5 V körül mérek visszatöltést, állítólag lehet, hogy ez sok. Tud valaki segíteni? |
kawa550 | 897 | 3. Oktober 2017 21:09 | reply to: 893 |
http://xn--motorszervz-xcb.hu/tag/motor-teleszkop-javitas
|
kawa550 | 895 | 3. Oktober 2017 21:04 | reply to: 893 |
https://hu-hu.facebook.com/D%C3%A9czi-Suspension-Service-135600799855997/
|
Powerslave | 894 | 3. Oktober 2017 19:04 | reply to: 893 |
Híííí feladtad a leckét. Kawasaki Magyarországnál kérdezted már, mennyire rabolnának ki? |
Mecsekkawa | 893 | 1. Oktober 2017 20:08 |
Sziasztok! Tud valaki olyan céget ajánlani, akik vállalnák a hátsó rugóstag felújítását? Köszi |
Mecsekkawa | 892 | 20. Juli 2017 19:21 | reply to: 891 |
Helló! Már fenn is van az új konzol, valóban az hajlott el, de két munkanap alatt meglett egy ötezresért. Elég szűk kanyar volt és valószínűleg ott rontottam el, hogy kiengedtem a padka felé és ott már nagyon csúszós volt. De estem el már kb 2 km/h-val is, úgy látszik nálam a sebesség annyira nem is fontos. Sisak, kabát, térdvédő, kesztyű, bakancs volt rajtam, szóval szerencsére bajom nem lett, a kabát ujján meg a térdvédőn látszik kicsit a csúszás. És tényleg ennyin múlik, hogy az ember a 30 fokban is legalább egy nyári kabátban legyen, valószínűleg ha pólóban meg rövidnaciban lettem volna, akkor a kültakaróm egy része is ott maradt volna az aszfalton. |
Powerslave | 891 | 19. Juli 2017 20:34 | reply to: 890 |
Jól sejtem, hogy a lábtartónak a konzolja hajlott el? Nekem az adta meg magát anno, óriási szívás volt beszerezni. Kissé meglep, hogy 40-nél ilyen történt, mert ahhoz azért elég porosnak kellett akkor - gyanúm szerint - lennie, hogy észrevedd. Gumi okés? Mindenesetre remélem, hogy (ahogyan elmondásodból kivehető) nem lett komolyabb bajod. Ha valami esetleg hiányozna, pingeld meg a CMA Motort is, mindig van náluk valami KLE-csetresz, magam is részben tőlük szerelkeztem fel, amikor az oldalsztenderem feladta a földi létet, illetve cmsnl-ről vadásztam cikkszámokat (náluk csak gyári új alkatrész van, annak meg hadd ne ecseteljem az árát). |
Mecsekkawa | 890 | 14. Juli 2017 18:40 |
Sziasztok! Tegnap sikerült elfektetnem a Kawasakit, ráadásul egy olyan kanyarban, amit naponta kétszer is abszolválok. Nemes egyszerűséggel a bedöntött motor hátulja kicsúszott, utána néztem, hogy elég poros volt az út és talán ezt nem vettem észre a kanyar elején. Olyan 40 körül mehettem, elég szépet csúszott a gép, de egy elgörbült lábtartóval, sebességváltó pedállal meg a bal hátsó index elvesztésével megúszta, már meg is rendeltem hozzá a a vasárut. Meg persze lett pár új karc az idomon is, de ahhoz képest, hogy mennyit csúszott az aszfalton mielőtt benézett az árokba meglepően kevéssel megúszta. Ja, a kormányvéget reszeltem még le, szóval valahogy szerencsés a felépítése, hogy nem tört darabokra. |
Mecsekkawa | 889 | 28. Juni 2017 16:52 | reply to: 888 |
Kilométeróra kihajtása, ha nincs kenve eltörhet és az elszabaduló fémmorzsák az agyat is tönkretehetik. Ki kell venni a kereket és az óra kihajtásnál megkenni a fogaskerekeket.
|
manncsa | 888 | 27. Juni 2017 10:32 |
Ne paráztassatok!! Mire kell figyelni az első keréknél? Micsoda megy tönkre benne? + Sportdobot témában merre induljak el, mi éri meg mi az optimális megoldás nekem a gyári dob vérszegény. |
Powerslave | 887 | 11. Juni 2017 19:51 | reply to: 886 |
cmamotornál érdemes lehet utánakérdezni, gyakran bomlik náluk egy-két KLE
|
ptys | 886 | 9. Juni 2017 10:50 |
Első kereket keresek. Nekem is tönkre ment a belseje...:( Valaki tud eladót jelezze már nekem!
|
Mecsekkawa | 885 | 8. Juni 2017 22:48 |
Meghegesztették, de kéne fényezni is. Most visszaraktam így, majd télen, szezonon kívül megy a fényezőhöz.
|
Powerslave | 884 | 6. Juni 2017 20:23 | reply to: 883 |
Nekem a kulcsos van szétrepedve, sajnos egyszer már hegesztve volt és a vibrációval már nem bírt megbékülni. Egyelőre keresni kell, hogy az ember észrevegye, de már terjedésnek indult. Majd lecserélem, és talán beiktatok egy átfényezést is, mert ez a mostani amúgy is elég hülye egy árnyalat. |
Mecsekkawa | 883 | 31. Mai 2017 21:08 |
Holnap inkább műanyaghegesztőhöz megyek. A 20 év rezgés megtette a hatását és elrepedt a faridomom (jobban mondva a motoré) ott ahol a rendszámtábla tartó rész fel van fogatva. Remélem hegeszthető, ha nem akkor jön a barkácsolás.
|
Mecsekkawa | 881 | 25. Mai 2017 19:38 | reply to: 880 |
Nekem ez a jó minőségű, száraz mezőgazdasági út valahol a dunántúli dombok között.
|
Powerslave | 880 | 24. Mai 2017 12:22 | reply to: 879 |
Most épp az bírt szöget ütni a fejemben, hogy keressek egy olyan útvonalat, ahol van látnivaló, és nincs komoly forgalom, nyugodtan lehet akár 30-40-nel is csorogni. :D
|
manncsa | 879 | 24. Mai 2017 09:39 | reply to: 878 |
Még szép! én is 100-110-el utazom kanyarsebesség 70-80 :P nagyon jó vele kódorogni, imádom |
Powerslave | 878 | 24. Mai 2017 00:56 | reply to: 874 |
Afölött valóban kellemetlenül üvölt (legalábbis az enyém biztosan), de elvileg 8000-nél van a nyomaték-, 9-nél a teljesítménycsúcs, így nagyjából ki is jön a 170 körüli végsebesség. Én speciel jobbszeretem a laza, kényelmes, kódorgós tempót, pláne ha van időm (és van mit) nézelődni is. |
manncsa | 877 | 23. Mai 2017 20:07 | reply to: 876 |
Oké, megvan a fura a kormányban a csöccsel viszont bajok vannak. Van egy csap ami kifele kiáll befelé csak a vége látszik, próbáltam beütni de nem forszíroztam anyag törést, nem moccan. Gyanakodtam is rá, h valami nem az igazi. majd egyszer lefotózom
|
kawa550 | 876 | 23. Mai 2017 19:35 | reply to: 872 |
Tomi1 | 875 | 23. Mai 2017 15:04 |
Sziasztok! Kicseréltük a gyerek gépében a két (valószínüleg barkácsolás útján belekerült) 112-es fúvókáját 95-ösre, és a fogyasztása mindjárt visszaesett 1 literrel :-) |
manncsa | 874 | 23. Mai 2017 10:22 |
az normális, hogy 130 as óraállásnál (ami a valóságban szerintem 10-15-el kevesebb) már 6-7000-et forog hatodikban a motor? nem is volt szívem tovább bőgetni pedig kiváncsi lennék a végsebességre is egyszer :P
|
manncsa | 873 | 16. Mai 2017 17:23 |
Még egy dolog: http://www.kepesmotor.hu/kipufogo_dob/p1708950 ez a gpr sportdob kompatibilis lehet a kle-vel? szeretném sportdobra cserélni a gyárit a közeljövőben. köszi |
manncsa | 872 | 16. Mai 2017 17:19 |
Azt hiszem tartalék állásban próbáltam leengedni a karbikat, csurgott de nekem úgy tűnt sose áll el kb 3dl engedtem le a kettőből. A pri állás folyamatos nyitott állást jelent ha jól tudom. Kimostam a légszűrőszivacsot vettem kettő ngk dr9ae gyertyát dr8-asok voltak benne. Most jár mindkettő henger eddig nem jött elő újra a hiba ha holnap az éjszakai állás után is elindul akkor lehet, hogy orvosolva lett a baj. Az öninditóm nem az igazi még néha csak kattanik a relé meg kell tologatnom sebességben és akkor tudok indítózni, a gázkarral vagyok még bajban valaki segítsen: hiába húzom meg a csavarokat elforog az egész ház valaki tapasztalt ilyesmit már? |
Powerslave | 871 | 15. Mai 2017 01:09 | reply to: 870 |
Ich bin nyet szakértő, de nekem ez inkább koksznak tűnik. Azt mondod, a másik egy merő benzin volt. Próbáld meg leereszteni a karbikat, lehet, hogy túlszaladt az állás alatt. "ON" vagy "PRI" állásban van a benzincsap? |
manncsa | 870 | 14. Mai 2017 20:44 |
így nézett ki: a jobb oldali hengerben lévő meg tiszta benzin volt, gondolom az indítózástól |
Mecsekkawa | 869 | 14. Mai 2017 20:38 |
Kérdés lehet, hogy a fekete "dzsuva" pontosan mit takar, koksz vagy olaj. A drótkeféből gondoltam, hogy nem olajos szennyeződésről volt szó. Az új/másik gyertya nem csak javítás, hanem diagnosztika is lehet és egyszerűbb otthoni körülmények közt gyertyát cseréni mint karburátort állítani, főleg kettőt.
|
manncsa | 868 | 14. Mai 2017 20:28 |
ősszel még nem csinálta ezt, most, hogy a tavasszal elővettem kezdte csinálni. fűtött garázsban volt télen meg be is indítgattam hetente kéthetente. megpróbálkozom egy légszűrő tisztítással első körben. köszi, majd kiabálok ha van valami.
|
Powerslave | 867 | 14. Mai 2017 18:12 | reply to: 866 |
Quick reference: http://komplexauto.hu/tudta_e/hogy_hogyan_is_nez_ki_egy__0_15 Ha nem találsz árulkodó problémát sem a benzinellátással, sem a levegőrendszerben, akkor cseréld le a gyertyákat, és ha az sem válik be, mindenképpen fordulj szerelőhöz. Pánikolni azonban egyelőre nem kell, valószínűleg a légszűrő koszos, vagy el lett tekergetve a keverékcsavar. |
Powerslave | 866 | 14. Mai 2017 18:07 | reply to: 865 |
Ne vedd félvállról, mert a gyertya dzsuvázódása azt is jelezheti, hogy olaj kerül az égéstérbe, az meg nem játék. Talán az lesz a legjobb, ha megbízható szakemberrel átnézeted.
|
Powerslave | 865 | 14. Mai 2017 18:05 | reply to: 863 |
Azért ezt nem érdemes lerendezni egy gyertyacserével. "Root cause analysis" - a gyertya kormolódása nem maga a hiba, hanem tünet. Azt tessék kideríteni, hogy mitől. Az első tippem, hogy túl dús a keverék. Lamdaszondával ellenőrizhető, de gyanítom, hogy nincs ilyen kéznél. Csekkold le a szivatót, hogy rendesen visszamegy-e a helyére, illetve a nézd meg, nem akadályozza-e valami a levegő útját (elkoszolódott légszűrő, falsot szív valahol, stb.). Gondolom, eddig jó volt ezekkel a gyertyákkal... |
Mecsekkawa | 864 | 14. Mai 2017 16:12 | reply to: 863 |
Én elsőnek kipróbálnám két új gyertyával. Az, hogy kormos volt a régi jelenteti azt is, hogy nem a megfelelő hőértékű van benne. NGK DR9EA
|
manncsa | 863 | 14. Mai 2017 11:11 |
Köszi. Sikerült kiszednem olyan csőkulcsal amit ajánlottál. Tiszta feketék voltak a gyertyák , megdrótkeféztem egyből be is röffent. Két napig járkáltam vele, viszont ismét nem indul. Először leáll a bal henger néha bepöfög és elkapja de ma már megint egyáltalán nem nem indul el. Véleményetek? |
Mecsekkawa | 862 | 7. Mai 2017 20:29 | reply to: 861 |
Szia! Ha jól emlékszem 18-as (?) csőkulccsal, vékonyabb falú kell, hogy elférjen. ilyesmi: http://www.emag.hu/6-reszes-keszlet-gyertyakulcs/pd/DDXPRYBBM/?gclid=COnTor603tMCFQ-UsgodBwQPvQ&ref_cmp=ps&emagi_click_id=1ae7cacf75875c1ed4a5dfc467d26857 |
manncsa | 861 | 7. Mai 2017 16:11 |
Sziasztok! Hogyan tudnám kiszedni a gyertyákat? a gyári kulcsom nincs meg, ami van azzal meg nem férek hozzá :/
|
Hr.Geiger | 859 | 20. April 2017 21:21 | reply to: 858 |
Ennek a kereke is jó lenne nektek ( az agy rész 100% ua ) https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/kawasaki-klr-650-ersatzteile-200670214/ |
Hr.Geiger | 858 | 20. April 2017 21:14 | reply to: 855 |
Szia Tomi! Bécsben bontják ezt a táltost, érdemes lenne felhívnotok és rákérdezni a kerékre. https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/billigst-kle-500-rahmen-und-alle-teile-billigst-schlachtung-schlachtung-schlachten-schlachte-78784425/ Ha nincs komplett kerék, talán még az agyat is érdemes lenne kifűzni és csak azt beszerezni- bár az új ára horror. |
Mecsekkawa | 857 | 20. April 2017 20:25 | reply to: 855 |
Szia! 355-ös kommentnél írtam, hogy én is valami ilyesmi miatt cseréltem kereket. Nálam az volt a baj, hogy az előző tulaj nem zsírozta a kilométerspirál meghajtót és -sajnos-nekem sem jutott eszemben idejében :( Azóta kapja a grafitosat... Nem tudom, hogy lehet-e helyettesíteni, elég nagy kerék egy nehéz motorhoz. Én a bakonymotor.com -tól vettem egy bontottat, nem emlékszem az árára, de nem volt olcsó... :( |
vkami | 856 | 20. April 2017 07:50 |
http://www.ebay.com/itm/Kawasaki-KLE-500-Front-Wheel-1992-/272616646706?hash=item3f7937e832:g:~RMAAOSwDmBY4lSW&vxp=mtr Talán megfelelő |
Tomi1 | 855 | 19. April 2017 20:26 |
Sziasztok! A fiam '94-es KLE 500-as gépének az első kereke eltört :-( A jobb oldalán, a Km spirál meghajtó alatt, a csapágyat lezáró seeger gyűrű mentén apró darabokra. Valaki találkozott már ilyen jelenséggel? Esetleg orvosolta más típusú gép kerekével? Ha igen, milyen kerékkel lehet kiváltani? Vagy ha van felesleges kerék valakinek, kérem ne titkolja! További szép estét! |
Powerslave | 854 | 1. April 2017 00:36 | reply to: 851 |
Szia! Örülök, hogy tetszett. Remekjó igás. Melyikünk az utód? :) |
Powerslave | 853 | 1. April 2017 00:35 | reply to: 852 |
Hát nem semmi. Én csak videón láttam ilyesmit, de a sz*r is megállt bennem. Oktathatnak bármit, elmehetsz vezetéstechnikai tréningre is 20-ra, ha úgy jön ki, kivédhetetlen. Örülök, hogy jól végződött. https://www.youtube.com/watch?v=h2eSo6eQwVc&t=55s |
ptys | 852 | 30. März 2017 22:52 | reply to: 850 |
Ebből a szempontból is szerencsésnek mondhatom magam, akitől vettem a motort hivatásos biztosítós fényező. Mivel az ő motorja volt, így a 3 idomot 30 ezerért csinálta meg. Mondom nektek egy ilyen őz ütés után, csak szerencsém volt, egyáltalán azzal hogy nem estem el és nem lett semmi bajom. A motort lehet pótolni, viszont az egészséget nem.
|
Tomi1 | 851 | 30. März 2017 21:20 |
Sziasztok! Ma mentem egy kört a gyerek KLE 500-asával, hatalmas élmény volt. Nem gondoltam volna, hogy ilyen szuper a gép. Sportkipufogója van nagyon dögös hanggal, hát nem csökkent az átlagfogyasztása az biztos :-) |
ptys | 846 | 19. März 2017 20:11 | reply to: 844 |
Köszi szépen! Szerencsém volt 3 évvel ezelőtt amikor vettem, tény és való. Kicsit alakítottam rajta az én szájízem szerint. Kipufogó, visszapillantó tükör, meg index búra, meg matrica cserén esett át. Festésen is átesett az eleje, de az nem volt tervez, egy őzet ütöttem vele telibe.
|
Powerslave | 845 | 17. März 2017 15:18 | reply to: 844 |
Csatlakozom, nagyon tip-top a masina, meg is irigyeltem, de így kitatarozni a Kawicskát még eléggé a jövő zenéje... :)
|
Powerslave | 843 | 11. März 2017 16:00 | reply to: 842 |
Én egyelőre semennyit. Mostanában elviszem valamikor a Kawicsot wellnessre, ahogy a naptár és a keret kiadja, aztán útrakelünk valamerre.
|
Powerslave | 841 | 26. Januar 2017 17:40 |
...ejj, de nagy a csend, bajtársak! :) Azt ne mondjátok, hogy találtatok valahol jó id?t :D
|