Please log in

Registration Forgot password






KAWASAKI KLE 500
Comment
Előző oldal
D.Zoli (msg) 938 Sept. 16, 2018, 4:45 p.m.   x
Mindenképpen olyan sebességűt és terhelhetőségűt szeretnék, mint ami a gyári. Azzal ijesztgetnek, hogy balesetnél a biztosító kihúzhatja magát a fizetés alól, ha nem egyezik meg a gyárival. Nem tudom mi igaz belőle, meg nem is szeretném megtudni, de inkább nem kockáztatok.
Beszéltem egy gumissal, ő azt mondta hogy nyugodtan tehetek rá tömlő nélkülit tömlővel. Ezzel még nincs is bajom, nyilván géppel simán felteszik rá a gumit, de én az úti kerékszerelő vasaimmal egy defektnél nem tudom hogyan fogom megszerelni a keményebb peremű gumit.
     Reply to this


Powerslave (msg) 937 Sept. 12, 2018, 7:34 p.m.   reply to: 935 x
Az R-es abroncs egyébként 170-ig jó, úgyhogy szerintem elégnek kéne lennie.
     Reply to this


Powerslave (msg) 936 Sept. 12, 2018, 7:21 p.m.   reply to: 935 x
Conti TrailAttack van fent. Közútra remek.
     Reply to this


D.Zoli (msg) 935 Sept. 12, 2018, 10:47 a.m.   x
Ti milyen gumikat használtok a KLE-n?
Heidenau K60 Scout-ra akartam cserélni, de 130/80-17 méretben csak tömlőset gyártanak. Michelin Anakee Wildból pedig csak R-es a sebesség index amit találtam. :(
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 934 Sept. 11, 2018, 8:58 p.m.   x
.
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 933 Sept. 11, 2018, 8:58 p.m.   x
.
     Reply to this


dr650 (msg) 932 Aug. 24, 2018, 4:47 p.m.   reply to: 931 x
...csak a felsoroltak..az is lehetőleg egyben...
     Reply to this


D.Zoli (msg) 931 Aug. 23, 2018, 10:26 a.m.   reply to: 930 x
Engem érdekelne középtámasz és bukókeret, ha az is van eladó.
     Reply to this


dr650 (msg) 930 Aug. 22, 2018, 5 p.m.   x
Szevasztok!Megmaradt KLE alkatrészeimet szeretném eladni egyben,ha valakinek érdekes.A motor 2006-os volt,tehát már az új idomos...oldal sztender,gyári plexi,tűszelepek,kuplungkar,indexek,gyári kormány,jobbos kézvédő,alkatrész katalógus,és szerelési útmutató,
Budapest Xv.ker napközben,hétvégén Pilisvörösvár.
Érdeklődni gyorgy.schaffer@gmail.com
Üdv,dr650
     Reply to this


Tomi1 (msg) 929 Aug. 16, 2018, 7:33 a.m.   reply to: 926 x
Szia!
Itt megpróbálhatod:
https://www.kepesmotor.hu/motorblokk/p1937022
     Reply to this


D.Zoli (msg) 928 Aug. 10, 2018, 6:55 a.m.   x
Valaki le tudná fényképezni, hogy a gyári szerszámos készletben milyen szerszámok találhatóak? Bontóban vettem egy gpz-s csomagot, de szerintem ebben már valaki megcserélgette a dolgokat.
     Reply to this


Tomi1 (msg) 927 Aug. 9, 2018, 8 a.m.   reply to: 926 x
Szia!

A jófogáson találtuk, Kawasaki alkatrészek között.
     Reply to this


D.Zoli (msg) 926 Aug. 8, 2018, 4:18 p.m.   reply to: 925 x
Na jó, de hol vettétek? :)
     Reply to this


Tomi1 (msg) 925 Aug. 8, 2018, 2:44 p.m.   x
Sziasztok!

A fiam KLE 500 as ára vettünk bontottan bukócsövet, 15 ezer Ft volt.
Egy festés után mehetett a helyére, tökéletes volt.
     Reply to this


D.Zoli (msg) 924 Aug. 8, 2018, 9:36 a.m.   reply to: 923 x
Beszéltem vele, de erre a típusra még nem készített, így valóban csak úgy tudna kitalálni valamit, ha ott van nála egy ideig a motor. De idénre már tele van munkával, szóval egyelőre ez a vonal nem működik... Kár, mert a korábbi motoromra jól megcsinálta a bukókeretet és a középtámaszt.
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 923 Aug. 7, 2018, 8:38 a.m.   reply to: 916 x
Petya89 nevű felhasználó készít ilyen csöveket
     Reply to this


poki (msg) 921 Aug. 5, 2018, 11:06 a.m.   x
a középsztendert nem lehet nehéz csinálni hasonlíthat a mz-re csak a méreteket kéne tudni?
     Reply to this


poki (msg) 920 Aug. 5, 2018, 11:06 a.m.   x
a középsztendert nem lehet nehéz csinálni hasonlíthat a mz-re csak a méreteket kéne tudni?
     Reply to this


poki (msg) 919 Aug. 5, 2018, 11:06 a.m.   x
a középsztendert nem lehet nehéz csinálni hasonlíthat a mz-re csak a méreteket kéne tudni?
     Reply to this


poki (msg) 918 Aug. 5, 2018, 11:01 a.m.   x
hát nagyon drága a gyári bukócső valami 160euró+szállítás
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 917 Aug. 4, 2018, 8:49 p.m.   reply to: 916 x
Szia!
Én érdeklődtem egy szegedi srácnál, aki gyárt csöveket, ő mondta, hogy ott kéne hagyni a motort, mert ilyenhez nincs sablonja. Aztán nem forszíroztam a dolgot, mai napig cső nélkül van a motor, pedig azóta egyszer sikerül elfektetnem már.
     Reply to this


D.Zoli (msg) 916 Aug. 4, 2018, 12:02 p.m.   x
Köszönöm, közben több motort is kipróbáltam, mindnek ilyen volt a váltója. Végül sikerült találni egy kevesett futott, szép állapotút, amelyet megvásároltam.
Középtámasszal és bukócsővel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Milyet érdemes rá venni? Olvastam itt a fórumon korábban, hogy valaki gyártott volna, csak minta kellett neki. Lett valami belőle?
     Reply to this


poki (msg) 915 Aug. 3, 2018, 2:34 p.m.   reply to: 908 x
szia.d.zoli nekemse veszi 2-est álló helyzetbe de nem jáwa ez 1kell!
     Reply to this


poki (msg) 913 Aug. 3, 2018, 2:34 p.m.   reply to: 908 x
szia.d.zoli nekemse veszi 2-est álló helyzetbe de nem jáwa ez 1kell!
     Reply to this




poki (msg) 911 July 26, 2018, 6:22 p.m.   reply to: 846 x
szia.hol találtál kipufogót?
     Reply to this


poki (msg) 910 July 25, 2018, 5:24 p.m.   x
Benzin csap problémám van hol találok felújító készletet 1993as kawa kle500 hoz?
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 909 June 18, 2018, 7:26 p.m.   reply to: 908 x
Na, ma én is kipróbáltam, valóban nem lehet járó motornál felhúzni kettesbe :)
     Reply to this


D.Zoli (msg) 908 June 4, 2018, 12:19 p.m.   x
Sziasztok!

Mindegyik KLE-n olyan a váltó, hogy álló helyzetben csak 1-esbe illetve üresbe lehet betenni? Felfelé hiába húzom a kart, nem veszi be a másodikat, csak már menet közben egy bizonyos sebesség felett. Ez így normális? Eddig egyik motornál sem tapasztaltam ilyet.
     Reply to this


Pama (msg) 907 May 14, 2018, 11:49 a.m.   x
Sziasztok KLE tulajok!

Nagy bajban vagyok, kezdek komolyan kétségbeesni. Csöpög az a fránya benzin a karbiból (a jobb oldali karbi kis fütyijéből illetve a karbi aljáról) Már két hibát orvosoltunk apukámmal: a benzincsap volt rossz és egy benzincső el volt repedve, eddig emiatt állóhelyzetben, leállított motorral csöpögött a benzin. Most ezek jók, viszont ezúttal járó motorral csöpög. Van valakinek tippje? Tűszelep lesz?
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 906 March 7, 2018, 8:51 p.m.   reply to: 904 x
Vagy innen választhatsz:

http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/1161/
     Reply to this


kawa550 (msg) 905 March 7, 2018, 7:53 p.m.   reply to: 904 x
Nagyvasról tudsz rendelni lánckereket, a
katalógusban jelölve van lánckerekeknél hogy gyári fogszám. A tiéd 16-44
Többi adathoz ott van a net.
https://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_KLE500
     Reply to this


Maxitecho (msg) 904 March 7, 2018, 6:55 p.m.   x
Sziasztok!
Ősszel vettem egy 94-es KLE 500-ast. Osztrákból behozva. Nagyon jó állapotú gép, nem igényelt túl sok folgalkozást.
Viszont nagy bánatomra az előző tulaja próbálta átalakítani Supermotóvá. Ami nekem nem a nagy kedvencem. Ebben szeretném a segítégeteket kérni. Volt a motorban egy lánckerék csere amit szeretnék visszaállítani eredetire. Esetleg tudtok gyári lánckerék méretet? És hogy honnan tudom beszerezni? Valamit a felnik se gyáriak elől egy 18 colos van hátul pedig egy 17-es. Esetleg tudtok gyári adatokat a kerekekről? Méret szélesség. Gumi típus, terepen is szeretném használni, nem aszfalt gépnek.

Előre is köszönöm a segítségetek!
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 903 Feb. 24, 2018, 10:17 a.m.   x
Sziasztok!

Egy kis történet arról, hogy mi a hátulütője egy öreg KLE-nek, meg talán úgy az idősebb motoroknak általában. Még a tél elején elvittem szerelőhöz a 94-es kiadású motort olajcserére, szelephézag állításra meg hogy úgy általában nézzen kicsit rá. Ellenőrizte a hézagot, lecserélte az olajat és felhívott, hogy kis műanyag darabkák voltak az olajban, megbeszéltük, hogy vegye le a gyújtás oldali deklit, hátha onnan jött valami. Onnan jött. A lendkerékben lévő mágnesek el kezdet leválni és az azt ragasztó darabkák kerültek be az olajba. Utána néztem pár fórumon, többen is írták, hogy sajnos ez típushiba... Lekerült a szabadonfutó is, amin korábban észrevettem, hogy hidegben időnként nem forgatja át a motort. Egyrészt látszott kopás is a szabadonfutón, másrészt a korább javításból származó valamiféle köszörülés nyoma, de a legérdekesebb az volt, hogy az egyik görgőt valami csapszeg darabokkal pótolhatták. ami el is volt törve. A további gányolgatás helyett a csere mellet döntöttünk és mivel mindkét alkatrész fogyóeszköz az ilyen öreg motorokban nem volt egyszerű bontottan beszerezni. Szabadonfutóból egy új, tajvani darab lett, ez sem volt drágább mint amennyiért bontottat ígértek. A lendkerék esetében a bontott volt jóval olcsóbb, igaz több egy hónapot várt rá a szerelő. Érdekesség, hogy az új lendkerék valószínűleg egy ER-5-é, ezen a mágneseken beül van egy gyűrű, így azok nem tudnak leválni, viszont a külsején kellet igazítani, hogy jó legyen a KLE-be (a külső palástra kellet hegeszteni három bütyköt, amit elég profinak tűnő módon oldottak meg. Szóval kész lett, indul szépen, majd ha nem lesz ilyen hideg akkor alaposabban is kipróbálom, de amíg a szerelőtől hazahoztam azon a 15 kilóméteren a fagyhatáron motoroztam, úgyhogy nem nagyon feszegettem a dolgot. A tanulság anyagilag azért elég zsebbemarkoló volt, 90-et fizettem érte, ami egyrészt nem olyan vészes, mondjuk egy stadionhoz képet, viszont ha úgy veszem, hogy a motor értékének a harmadát kiadtam most két, nem túl nagy vasdarab cseréjéért, akkor annyira nem esik jól.
     Reply to this


Powerslave (msg) 901 Oct. 19, 2017, 4:12 p.m.   reply to: 900 x
18V már tényleg soknak tűnik.
Alkatrész tekintetében sajnos nem nagyon tudok okosat mondani.
Ha fel tudsz hajtani egy aranykezű villanyászt, az talán meg tudja neked javítani a meglevőt; cserélni ugye nem kifejezetten olcsó.
     Reply to this


manncsa (msg) 900 Oct. 18, 2017, 3:16 p.m.   reply to: 899 x
Ma rámértem megint felugrott 18V-ra is. Nincs valakinek esetleg eladó feszültség szabályozója?
     Reply to this


Powerslave (msg) 899 Oct. 17, 2017, 9:03 p.m.   reply to: 898 x
Tudtommal az teljesen normális.
     Reply to this


manncsa (msg) 898 Oct. 17, 2017, 8:26 p.m.   x
Halló!
14,5 V körül mérek visszatöltést, állítólag lehet, hogy ez sok. Tud valaki segíteni?
     Reply to this


kawa550 (msg) 897 Oct. 3, 2017, 9:09 p.m.   reply to: 893 x
http://xn--motorszervz-xcb.hu/tag/motor-teleszkop-javitas
     Reply to this


kawa550 (msg) 896 Oct. 3, 2017, 9:07 p.m.   reply to: 893 x
http://classicmotorcycles.hu/galeria/
     Reply to this




Powerslave (msg) 894 Oct. 3, 2017, 7:04 p.m.   reply to: 893 x
Híííí feladtad a leckét.
Kawasaki Magyarországnál kérdezted már, mennyire rabolnának ki?
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 893 Oct. 1, 2017, 8:08 p.m.   x
Sziasztok!

Tud valaki olyan céget ajánlani, akik vállalnák a hátsó rugóstag felújítását?

Köszi
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 892 July 20, 2017, 7:21 p.m.   reply to: 891 x
Helló!

Már fenn is van az új konzol, valóban az hajlott el, de két munkanap alatt meglett egy ötezresért. Elég szűk kanyar volt és valószínűleg ott rontottam el, hogy kiengedtem a padka felé és ott már nagyon csúszós volt. De estem el már kb 2 km/h-val is, úgy látszik nálam a sebesség annyira nem is fontos.

Sisak, kabát, térdvédő, kesztyű, bakancs volt rajtam, szóval szerencsére bajom nem lett, a kabát ujján meg a térdvédőn látszik kicsit a csúszás. És tényleg ennyin múlik, hogy az ember a 30 fokban is legalább egy nyári kabátban legyen, valószínűleg ha pólóban meg rövidnaciban lettem volna, akkor a kültakaróm egy része is ott maradt volna az aszfalton.
     Reply to this


Powerslave (msg) 891 July 19, 2017, 8:34 p.m.   reply to: 890 x
Jól sejtem, hogy a lábtartónak a konzolja hajlott el? Nekem az adta meg magát anno, óriási szívás volt beszerezni.

Kissé meglep, hogy 40-nél ilyen történt, mert ahhoz azért elég porosnak kellett akkor - gyanúm szerint - lennie, hogy észrevedd. Gumi okés?

Mindenesetre remélem, hogy (ahogyan elmondásodból kivehető) nem lett komolyabb bajod.

Ha valami esetleg hiányozna, pingeld meg a CMA Motort is, mindig van náluk valami KLE-csetresz, magam is részben tőlük szerelkeztem fel, amikor az oldalsztenderem feladta a földi létet, illetve cmsnl-ről vadásztam cikkszámokat (náluk csak gyári új alkatrész van, annak meg hadd ne ecseteljem az árát).
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 890 July 14, 2017, 6:40 p.m.   x
Sziasztok!
Tegnap sikerült elfektetnem a Kawasakit, ráadásul egy olyan kanyarban, amit naponta kétszer is abszolválok. Nemes egyszerűséggel a bedöntött motor hátulja kicsúszott, utána néztem, hogy elég poros volt az út és talán ezt nem vettem észre a kanyar elején. Olyan 40 körül mehettem, elég szépet csúszott a gép, de egy elgörbült lábtartóval, sebességváltó pedállal meg a bal hátsó index elvesztésével megúszta, már meg is rendeltem hozzá a a vasárut. Meg persze lett pár új karc az idomon is, de ahhoz képest, hogy mennyit csúszott az aszfalton mielőtt benézett az árokba meglepően kevéssel megúszta. Ja, a kormányvéget reszeltem még le, szóval valahogy szerencsés a felépítése, hogy nem tört darabokra.
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 889 June 28, 2017, 4:52 p.m.   reply to: 888 x
Kilométeróra kihajtása, ha nincs kenve eltörhet és az elszabaduló fémmorzsák az agyat is tönkretehetik. Ki kell venni a kereket és az óra kihajtásnál megkenni a fogaskerekeket.
     Reply to this


manncsa (msg) 888 June 27, 2017, 10:32 a.m.   x
Ne paráztassatok!! Mire kell figyelni az első keréknél? Micsoda megy tönkre benne?
+
Sportdobot témában merre induljak el, mi éri meg mi az optimális megoldás nekem a gyári dob vérszegény.
     Reply to this


Powerslave (msg) 887 June 11, 2017, 7:51 p.m.   reply to: 886 x
cmamotornál érdemes lehet utánakérdezni, gyakran bomlik náluk egy-két KLE
     Reply to this


ptys (msg) 886 June 9, 2017, 10:50 a.m.   x
Első kereket keresek. Nekem is tönkre ment a belseje...:( Valaki tud eladót jelezze már nekem!
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 885 June 8, 2017, 10:48 p.m.   x
Meghegesztették, de kéne fényezni is. Most visszaraktam így, majd télen, szezonon kívül megy a fényezőhöz.
     Reply to this


Powerslave (msg) 884 June 6, 2017, 8:23 p.m.   reply to: 883 x
Nekem a kulcsos van szétrepedve, sajnos egyszer már hegesztve volt és a vibrációval már nem bírt megbékülni. Egyelőre keresni kell, hogy az ember észrevegye, de már terjedésnek indult.

Majd lecserélem, és talán beiktatok egy átfényezést is, mert ez a mostani amúgy is elég hülye egy árnyalat.
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 883 May 31, 2017, 9:08 p.m.   x
Holnap inkább műanyaghegesztőhöz megyek. A 20 év rezgés megtette a hatását és elrepedt a faridomom (jobban mondva a motoré) ott ahol a rendszámtábla tartó rész fel van fogatva. Remélem hegeszthető, ha nem akkor jön a barkácsolás.
     Reply to this


Powerslave (msg) 882 May 31, 2017, 4:09 p.m.   reply to: 881 x
Hát ez lehet, hogy engem is érdekelne valamikor :)
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 881 May 25, 2017, 7:38 p.m.   reply to: 880 x
Nekem ez a jó minőségű, száraz mezőgazdasági út valahol a dunántúli dombok között.
     Reply to this


Powerslave (msg) 880 May 24, 2017, 12:22 p.m.   reply to: 879 x
Most épp az bírt szöget ütni a fejemben, hogy keressek egy olyan útvonalat, ahol van látnivaló, és nincs komoly forgalom, nyugodtan lehet akár 30-40-nel is csorogni. :D
     Reply to this


manncsa (msg) 879 May 24, 2017, 9:39 a.m.   reply to: 878 x
Még szép! én is 100-110-el utazom kanyarsebesség 70-80 :P
nagyon jó vele kódorogni, imádom
     Reply to this


Powerslave (msg) 878 May 24, 2017, 12:56 a.m.   reply to: 874 x
Afölött valóban kellemetlenül üvölt (legalábbis az enyém biztosan), de elvileg 8000-nél van a nyomaték-, 9-nél a teljesítménycsúcs, így nagyjából ki is jön a 170 körüli végsebesség.

Én speciel jobbszeretem a laza, kényelmes, kódorgós tempót, pláne ha van időm (és van mit) nézelődni is.
     Reply to this


manncsa (msg) 877 May 23, 2017, 8:07 p.m.   reply to: 876 x
Oké, megvan a fura a kormányban a csöccsel viszont bajok vannak. Van egy csap ami kifele kiáll befelé csak a vége látszik, próbáltam beütni de nem forszíroztam anyag törést, nem moccan. Gyanakodtam is rá, h valami nem az igazi. majd egyszer lefotózom
     Reply to this


kawa550 (msg) 876 May 23, 2017, 7:35 p.m.   reply to: 872 x
Ez ugyan egy zrx kormány, de attól a lényeg még látszik. Van rajta egy furat a kapcsolótömbnek, annak a belső részén van egy ide illeszkedő csöcs, ami megakadályozza az elfordulást. Vagy valaki nem figyelt és rosszul rakta vissza aztán mikor meghúzta a csavarokat letörte a csöcsöt, vagy esetleg nem eredeti a kormány és nincs rajta furat.
     Reply to this


Tomi1 (msg) 875 May 23, 2017, 3:04 p.m.   x
Sziasztok!

Kicseréltük a gyerek gépében a két (valószínüleg barkácsolás útján belekerült) 112-es fúvókáját 95-ösre, és a fogyasztása mindjárt visszaesett 1 literrel :-)
     Reply to this


manncsa (msg) 874 May 23, 2017, 10:22 a.m.   x
az normális, hogy 130 as óraállásnál (ami a valóságban szerintem 10-15-el kevesebb) már 6-7000-et forog hatodikban a motor? nem is volt szívem tovább bőgetni pedig kiváncsi lennék a végsebességre is egyszer :P
     Reply to this


manncsa (msg) 873 May 16, 2017, 5:23 p.m.   x
Még egy dolog:
http://www.kepesmotor.hu/kipufogo_dob/p1708950
ez a gpr sportdob kompatibilis lehet a kle-vel?
szeretném sportdobra cserélni a gyárit a közeljövőben. köszi
     Reply to this


manncsa (msg) 872 May 16, 2017, 5:19 p.m.   x
Azt hiszem tartalék állásban próbáltam leengedni a karbikat, csurgott de nekem úgy tűnt sose áll el kb 3dl engedtem le a kettőből. A pri állás folyamatos nyitott állást jelent ha jól tudom.
Kimostam a légszűrőszivacsot vettem kettő ngk dr9ae gyertyát dr8-asok voltak benne. Most jár mindkettő henger eddig nem jött elő újra a hiba ha holnap az éjszakai állás után is elindul akkor lehet, hogy orvosolva lett a baj.
Az öninditóm nem az igazi még néha csak kattanik a relé meg kell tologatnom sebességben és akkor tudok indítózni, a gázkarral vagyok még bajban valaki segítsen: hiába húzom meg a csavarokat elforog az egész ház valaki tapasztalt ilyesmit már?
     Reply to this


Powerslave (msg) 871 May 15, 2017, 1:09 a.m.   reply to: 870 x
Ich bin nyet szakértő, de nekem ez inkább koksznak tűnik.
Azt mondod, a másik egy merő benzin volt. Próbáld meg leereszteni a karbikat, lehet, hogy túlszaladt az állás alatt. "ON" vagy "PRI" állásban van a benzincsap?
     Reply to this


manncsa (msg) 870 May 14, 2017, 8:44 p.m.   x
így nézett ki:
a jobb oldali hengerben lévő meg tiszta benzin volt, gondolom az indítózástól
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 869 May 14, 2017, 8:38 p.m.   x
Kérdés lehet, hogy a fekete "dzsuva" pontosan mit takar, koksz vagy olaj. A drótkeféből gondoltam, hogy nem olajos szennyeződésről volt szó. Az új/másik gyertya nem csak javítás, hanem diagnosztika is lehet és egyszerűbb otthoni körülmények közt gyertyát cseréni mint karburátort állítani, főleg kettőt.
     Reply to this


manncsa (msg) 868 May 14, 2017, 8:28 p.m.   x
ősszel még nem csinálta ezt, most, hogy a tavasszal elővettem kezdte csinálni. fűtött garázsban volt télen meg be is indítgattam hetente kéthetente. megpróbálkozom egy légszűrő tisztítással első körben. köszi, majd kiabálok ha van valami.
     Reply to this


Powerslave (msg) 867 May 14, 2017, 6:12 p.m.   reply to: 866 x
Quick reference:

http://komplexauto.hu/tudta_e/hogy_hogyan_is_nez_ki_egy__0_15

Ha nem találsz árulkodó problémát sem a benzinellátással, sem a levegőrendszerben, akkor cseréld le a gyertyákat, és ha az sem válik be, mindenképpen fordulj szerelőhöz.

Pánikolni azonban egyelőre nem kell, valószínűleg a légszűrő koszos, vagy el lett tekergetve a keverékcsavar.
     Reply to this


Powerslave (msg) 866 May 14, 2017, 6:07 p.m.   reply to: 865 x
Ne vedd félvállról, mert a gyertya dzsuvázódása azt is jelezheti, hogy olaj kerül az égéstérbe, az meg nem játék. Talán az lesz a legjobb, ha megbízható szakemberrel átnézeted.
     Reply to this


Powerslave (msg) 865 May 14, 2017, 6:05 p.m.   reply to: 863 x
Azért ezt nem érdemes lerendezni egy gyertyacserével. "Root cause analysis" - a gyertya kormolódása nem maga a hiba, hanem tünet. Azt tessék kideríteni, hogy mitől.

Az első tippem, hogy túl dús a keverék. Lamdaszondával ellenőrizhető, de gyanítom, hogy nincs ilyen kéznél. Csekkold le a szivatót, hogy rendesen visszamegy-e a helyére, illetve a nézd meg, nem akadályozza-e valami a levegő útját (elkoszolódott légszűrő, falsot szív valahol, stb.).

Gondolom, eddig jó volt ezekkel a gyertyákkal...
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 864 May 14, 2017, 4:12 p.m.   reply to: 863 x
Én elsőnek kipróbálnám két új gyertyával. Az, hogy kormos volt a régi jelenteti azt is, hogy nem a megfelelő hőértékű van benne. NGK DR9EA
     Reply to this


manncsa (msg) 863 May 14, 2017, 11:11 a.m.   x
Köszi. Sikerült kiszednem olyan csőkulcsal amit ajánlottál. Tiszta feketék voltak a gyertyák , megdrótkeféztem egyből be is röffent. Két napig járkáltam vele, viszont ismét nem indul.
Először leáll a bal henger néha bepöfög és elkapja de ma már megint egyáltalán nem nem indul el. Véleményetek?
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 862 May 7, 2017, 8:29 p.m.   reply to: 861 x
Szia!
Ha jól emlékszem 18-as (?) csőkulccsal, vékonyabb falú kell, hogy elférjen.
ilyesmi: http://www.emag.hu/6-reszes-keszlet-gyertyakulcs/pd/DDXPRYBBM/?gclid=COnTor603tMCFQ-UsgodBwQPvQ&ref_cmp=ps&emagi_click_id=1ae7cacf75875c1ed4a5dfc467d26857
     Reply to this


manncsa (msg) 861 May 7, 2017, 4:11 p.m.   x
Sziasztok! Hogyan tudnám kiszedni a gyertyákat? a gyári kulcsom nincs meg, ami van azzal meg nem férek hozzá :/
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 860 April 22, 2017, 10:05 p.m.   x
Április :)
     Reply to this


Hr.Geiger (msg) 859 April 20, 2017, 9:21 p.m.   reply to: 858 x
Ennek a kereke is jó lenne nektek ( az agy rész 100% ua )
https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/kawasaki-klr-650-ersatzteile-200670214/
     Reply to this


Hr.Geiger (msg) 858 April 20, 2017, 9:14 p.m.   reply to: 855 x
Szia Tomi!
Bécsben bontják ezt a táltost, érdemes lenne felhívnotok és rákérdezni a kerékre.
https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/billigst-kle-500-rahmen-und-alle-teile-billigst-schlachtung-schlachtung-schlachten-schlachte-78784425/

Ha nincs komplett kerék, talán még az agyat is érdemes lenne kifűzni és csak azt beszerezni- bár az új ára horror.
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 857 April 20, 2017, 8:25 p.m.   reply to: 855 x
Szia!
355-ös kommentnél írtam, hogy én is valami ilyesmi miatt cseréltem kereket. Nálam az volt a baj, hogy az előző tulaj nem zsírozta a kilométerspirál meghajtót és -sajnos-nekem sem jutott eszemben idejében :( Azóta kapja a grafitosat... Nem tudom, hogy lehet-e helyettesíteni, elég nagy kerék egy nehéz motorhoz. Én a bakonymotor.com -tól vettem egy bontottat, nem emlékszem az árára, de nem volt olcsó... :(
     Reply to this




Tomi1 (msg) 855 April 19, 2017, 8:26 p.m.   x
Sziasztok!
A fiam '94-es KLE 500-as gépének az első kereke eltört :-(
A jobb oldalán, a Km spirál meghajtó alatt, a csapágyat lezáró seeger gyűrű mentén apró darabokra.
Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?
Esetleg orvosolta más típusú gép kerekével?
Ha igen, milyen kerékkel lehet kiváltani?
Vagy ha van felesleges kerék valakinek, kérem ne titkolja!
További szép estét!
     Reply to this


Powerslave (msg) 854 April 1, 2017, 12:36 a.m.   reply to: 851 x
Szia!

Örülök, hogy tetszett. Remekjó igás. Melyikünk az utód? :)
     Reply to this


Powerslave (msg) 853 April 1, 2017, 12:35 a.m.   reply to: 852 x
Hát nem semmi. Én csak videón láttam ilyesmit, de a sz*r is megállt bennem. Oktathatnak bármit, elmehetsz vezetéstechnikai tréningre is 20-ra, ha úgy jön ki, kivédhetetlen. Örülök, hogy jól végződött.

https://www.youtube.com/watch?v=h2eSo6eQwVc&t=55s
     Reply to this


ptys (msg) 852 March 30, 2017, 10:52 p.m.   reply to: 850 x
Ebből a szempontból is szerencsésnek mondhatom magam, akitől vettem a motort hivatásos biztosítós fényező. Mivel az ő motorja volt, így a 3 idomot 30 ezerért csinálta meg. Mondom nektek egy ilyen őz ütés után, csak szerencsém volt, egyáltalán azzal hogy nem estem el és nem lett semmi bajom. A motort lehet pótolni, viszont az egészséget nem.
     Reply to this


Tomi1 (msg) 851 March 30, 2017, 9:20 p.m.   x
Sziasztok!
Ma mentem egy kört a gyerek KLE 500-asával, hatalmas élmény volt.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen szuper a gép.
Sportkipufogója van nagyon dögös hanggal, hát nem csökkent az átlagfogyasztása az biztos :-)
     Reply to this


Powerslave (msg) 850 March 29, 2017, 5:17 p.m.   reply to: 849 x
Hogyér mérték? No és a fényezés?
     Reply to this


ptys (msg) 849 March 20, 2017, 6:59 a.m.   reply to: 847 x
Vettem idomot, találtam egyből.
     Reply to this


Powerslave (msg) 847 March 19, 2017, 9:01 p.m.   reply to: 846 x
Tényleg! Idomot vettél, vagy hegesztve volt?
     Reply to this


ptys (msg) 846 March 19, 2017, 8:11 p.m.   reply to: 844 x
Köszi szépen! Szerencsém volt 3 évvel ezelőtt amikor vettem, tény és való. Kicsit alakítottam rajta az én szájízem szerint. Kipufogó, visszapillantó tükör, meg index búra, meg matrica cserén esett át. Festésen is átesett az eleje, de az nem volt tervez, egy őzet ütöttem vele telibe.
     Reply to this


Powerslave (msg) 845 March 17, 2017, 3:18 p.m.   reply to: 844 x
Csatlakozom, nagyon tip-top a masina, meg is irigyeltem, de így kitatarozni a Kawicskát még eléggé a jövő zenéje... :)
     Reply to this


1Laciapu (msg) 844 March 15, 2017, 9:03 p.m.   reply to: 842 x
Hú de szép ez a gép!
Gratula!
     Reply to this


Powerslave (msg) 843 March 11, 2017, 4 p.m.   reply to: 842 x
Én egyelőre semennyit. Mostanában elviszem valamikor a Kawicsot wellnessre, ahogy a naptár és a keret kiadja, aztán útrakelünk valamerre.
     Reply to this


ptys (msg) 842 March 11, 2017, 6:37 a.m.   x
Törjem meg a csendet. Mennyit gurultatok már idén? (700km)
     Reply to this


Powerslave (msg) 841 Jan. 26, 2017, 5:40 p.m.   x
...ejj, de nagy a csend, bajtársak! :) Azt ne mondjátok, hogy találtatok valahol jó id?t :D
     Reply to this


Powerslave (msg) 840 Dec. 25, 2016, 6:05 p.m.   x
Boldog Kawácsonyt!
     Reply to this


petya89 (msg) 839 Dec. 3, 2016, 6:45 p.m.   reply to: 836 x
Szia
Én meg tudom oldani. Írtam privátba.
     Reply to this


Tomi1 (msg) 838 Dec. 2, 2016, 7:27 a.m.   reply to: 837 x
Köszönöm!
     Reply to this


Powerslave (msg) 837 Dec. 1, 2016, 9:47 p.m.   reply to: 836 x
cmsnl.com-on csak a gyári oldaltámasz van horror pénzért, de valahol láttam középállványt is, igaz, ott nem rémlik, hogy lettek volna mûszaki részletek.

Ha visszalapozol a 437-es, 420-as hozzászólásokig, ott azért akad minimális diskurzus a témában. Van tag az oldalon, aki legyártja neked igény szerint.
     Reply to this


Tomi1 (msg) 836 Nov. 28, 2016, 2 p.m.   x
Nincs valakinek véletlenül felesleges központi kitámasztója?
Ha valaki tudna egy méretezett rajzot küldeni azt is megköszönném!
     Reply to this


Powerslave (msg) 835 Nov. 26, 2016, 6:28 p.m.   reply to: 834 x
Jogos, hülye vagyok :D
Nézd el, nemrég keltem, elcsúszott a tegnapi nap - és sajna nem piálni voltam ;)

Viszont a gyûrû (látszólag) ott van a képen, csak nem a helyén. :)
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26745