23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21

Please log in

Registration
Forgot password
Márkás termékek, jó és rossz tapasztalatok. Okos ember más kárán tanul.

MadBob 178 4. Januar 2016 18:32   reply to: 177
Csak akkor raknám fel ha el tudnám fogadni hogy a fékezés is kínai minõségû lesz! :)

Amúgy, féken nem spórolnék.
    

Winchi 177 4. Januar 2016 14:33  
Épp nem márkás..de a kérdésem a következõ :))
Kinai féktárcsával kapcsolatosan...valakinek tapasztalat?
Tudom hogy nem gyári és nem fogja ugyan azt prudukálni kilóméterben...
De hogy használható-e....??
köszi :))

    

varajani 176 17. Oktober 2014 12:22   reply to: 175
Jó tapasztalat:
Most került elõ a 9 éve vásárolt Rukka ruházatom számlája. Tehát pontosan tudom mikor vettem, illetve, mivel vezetem a motorom által évente megtett Km-t is, becsülni tudom mennyit hordtam. Az öltözet vízálló a mai napig, kb. 100.000Km óta.
Drága, de jó.
    

Audimania 175 17. Oktober 2014 11:51  
Egy abszolút spontán teszt ...
Lassan már 2 hete, hogy belekezdtem az utcafronti kerítés "felújításába". Röviden: drótkefézés, rozsdapassziválás, festés. Ezen mûveletek elég sok hajladozással járnak, leginkább az utolsó fázisnál, amikoris nem árt meggyõzõdni arról, hogy mindenhová jutott festék. A járda felõli oldallal gond nélkül végeztem, ám minap az udvar felõli részen tevékenykedve megrázó élményben volt részem. A munkába feledkezve teljesen figyelmen kívül hagytam a kiskert növényeit, és egy óvatlan mozdulattal leguggoltam. Volna. Sajnos a mozdulat teljes véghezvitelét erõsen akadályozta egy csekély növésû (de annál erõteljesebb) orgonabokor egyik ága. Mit ne mondjak, az élmény váratlan és mélyreható volt ... azonban a késõbbi szemrevételezés szerencsére csak felszíni hámsérüléseket mutatott. Mivel teljes mértékben meg vagyok gyõzõdve róla, hogy ezirányú érintetlenségem és testi épségem a ruházatom strapabírásának köszönhetem, ezért elmondom, hogy igen tartósak a kb. 8-10 évvel ezelõtt készült Nike szabadidõruházati termékek :)
    

Audimania 174 16. Mai 2014 19:54  
A.
2-3 hete történt, hogy belefutottam egy üzletkötõbe. Pontosabban fogalmazva, miután elhangzott a telefonban az internet szó, a titkárnõ inkább hozzám kapcsolta. Mivel épp nem volt "tegnapi" határidõs post it a monitoromra ragasztva, ezért gondoltam, pár percet rászánok, hogy megismerjem, mit nem rendelünk a cégnek, aztán elköszönök. Na, az ominózus pár perc alatt rá kellett jönnöm, hogy egy parafenomén üzletkötõ ül a vonal túlsó végén, aki elmagyaráz, érvel, kérdez, ajánlatot tesz, hitetlenkedik, felelõtlennek mond, alkudozik, majd kicsinyesnek titulál, és ezeket tetszõleges sorrendben képes megismételni. Nem ragozom, kb. 40 percen keresztül gyõzködött, mire belátta, hogy nem tud rávenni a szerzõdéskötésre. Végül, az elköszönés elõtt megköszönte, hogy ennyi idõt áldoztam arra, hogy õ teljeskörûen bemutathassa a szolgáltatásukat, és mindent elkövessen a meggyõzésemre, amiért is nagyon büszke magára, mert ez mûködése során ma sikerült a legteljesebben, az eredménytõl függetlenül. Abban a pillanatban köpni-nyelni nem tudtam, így esett meg, hogy cégünk most nem került fel a googlemaps-ra.

B.
Ismét internet a téma, tegnapelõtt is nálam landol a bejövõ hívás. Korábbi szerzõdésünk okán - elõzetesen persze a nagyon fontos adategyeztetés jön, ami elõtt kihangsúlyozzák, hogy õk a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium hivatalos disztribútora - tájékoztatnak, hogy tavaly a cégüknél bevezetésre került az utólagos díjrendezésû szolgáltatás, amelynek most esedékes a pénzügyi rendezése.
Emlékeimben két hasonló cég is (negatív) nyomot hagyott már, ezért szinte azonnal a bemutatkozás után elkezdtem a megfelelõ dossziét keresni. Nem kis (kár)örömmel fedeztem fel a korábbi szerzõdést, amely tavaly februárban lejárt. Mondom is, mi a történet, amire azt a választ kaptam, hogy ha nem mondtam le írásban, akkor ki kell fizetnem az eltelt idõszakot is. Merthogy õk mindig futárral küldik a szerzõdést, és az viszi el a lemondást is. De (ezt persze nem így mondta) "üsse kõ", ha átfaxolom neki a tavalyi lemondást, akkor ki tud venni a rendszerbõl.
Én pedig kérdeztem, hogy egyrészt ha elvitte a futár a lemondást, akkor mit is faxoljak, másrészt pedig én is szeretném látni a cégünk által aláírt, ez elmúlt évre vonatkozó szerzõdést. Kb. erre a pontra már mindketten a türelmünk határára értünk, így elköszöntünk.
Remélem, hogy "minõségbiztosítási okokból" a beszélgetésünk rögzítésre került. Azóta is azon töröm a fejem, hogy kollégáim unszolásának eleget téve, csalásért feljelentsem-e az egyik tudakozót?

C.
Ma délutánig úgy voltam vele, hogy azt a bizonyos kimerítõ 40 percet soha nem fogják megdönteni, de az élet óriási rendezõ. A változatosság kedvéért most fõnököm adta meg az elérhetõségem, amikor az "internetközelben van?" kérdés hangzott el felé. Nem sokkal utána csörgött is a telefon, immár név szerint engem kértek. Bár a cégnév ismerõsnek tûnt, sajnos az utóbbi napok agymosós programozási feladatai miatt kicsit lejjebb esett az ingerküszöböm, és a meghallgatás mellett döntöttem. Nem magam fényezem, inkább az üzletkötõ érdemel dicséretet, de mostmár pontosan tudom, honnan és hogyan lehet cégek (egyébként papíralapon publikus, ha utánajársz és kivárod) adataiba betekinteni, kapcsolatrendszereiket feltérképezni, pénzügyi jelenüket és várható jövõjüket megismerni, büntetés, bírság, hatósági eljárás, fizetésképtelenség, csõdeljárás, tulajdonosváltás és ki tudja még hány (114?) negatív cégesemény figyelését kérni, azonnali e-mailben. Mindez természetesen élõben, az interneten online kipróbálhatóan, ajándék éjfélig tartó hozzáféréssel a további kipróbáláshoz. Az idõ múlását jól érzékeltette, hogy kollégáim egy része már idõközben hazament, de a fülem és a telefonkagyló távolságát csak nem bírtam megnövelni. Az ott maradt kollégák egy-egy érvemre "válaszolva" kezdetben a "nem érti?", késõbb a "tedd már le" hozzászólásokkal próbáltak némi mosolyt csalni az arcomra. A totális, megsemmisítõ termékáttekintés végén a vártnál ugyan jóval kedvezõbb árakkal találtam szembe magam ... de a pénzügyi vonzatain túl melyik kolléga nyakába akasszak plusz tennivalókat és komoly anyagi felelõsséget?
Az egész hadmûvelet idejét csak azért tudom, mert az elsõ jelszóküldés e-mailben történt, így elég jó pontossággal megállapítható volt, hogy kicsivel több mint 100 percet telefonáltam.
A többi már az ügyvezetõn múlik, hogy lesz-e nálunk is partnercontroll?
    

gazesmas 173 8. Mai 2014 15:11  

Lányom vesz férjének egy hajvágó szerkezetet. Hazaviszi, örömmel próbálná ki férje fejbúbján. Ez a fránya szerkezet tökéletesen zúg, szinte duruzsol, kivitele is szép, nem beszélve a dobozáról. Egyet nem akar, hajat vágni.
Mivel dolgom van abban az áruházban, pontosabban nekem mindegy hol vásárolok be a másnapi külföldi utamra, együtt indulunk a vásárlás színhelyére. Gondoltam az ügy egyszerû, sima hetvenkét órás csere. Ügyfélszolgálat.
Elõttem egy apuka, kisfiával. Egy távirányítós autót hoznak vissza. Úgy látom úgy lehet távirányítani, mint a mi szerkezetünkkel hajat vágni. Az ítélet az, doboz nélkül nem veszik vissza.
Miért? Nem tudom.
A törvény a csomagoló anyagról nem szól, említést sem tesz. Biztatom a fogyasztót, látva elkeseredett gyermekét, ne hagyja ennyiben. Indokolom is, mindegy annak a játéknak, dobozzal, vagy anélkül megy e társai közé a gyûjtõ dobozba. Az ügyfélszolgálat öntatos dolgozója igen tág szemmel méreget, pedig a java csak ezután jön.
A játékos család megy dobozért, én pedig következem.
Adom a berendezést, blokkot, jótállási jegyet. Ahogy illik. Kérésemet is adom, szeretném hetvenkét órásban kicserélni, mert nem vág hajat.
Nem lehet, szól az ítélet. Miért nem? Kérdem óvatosan. Mert epillálót, hajvágót, meg satöbbit az ANTSZ, nem enged cserélni.
No fene, ilyet még nem hallottam!
Vajon aki ezt az ökörséget kitalálta mire gondolt?
Ki fogja a visszavitt selejtet késõbb használni?
Ki a lehet a feltételezett fertõzés alanya?
Talán a dobozban elhelyezett másik hajvágó, vagy a holnap érkezo távirányítást nélkülözõ játékautó?
Ez így ahogy van m…ság!
A hölgy észérveknek ellenálló fajta, így kérem a fõnökét. Telefonál, mondja jön, mondom várok. Na nem csak én, dehogy! A mögöttem álló sor, is. Elvégre én tettem le a garast, amíg engem el nem rendeznek, addig helyben járás. Mögöttem hórihorgas fiatalember, egy kerti kifekvõvel áll, várakozását rövidítendõ, kérdi: míg jön a fõnök, addig az õ ügyét nem intézné el a tisztelt hölgy. Nem. Hangzik a válasz, miért?
Mert pillanatnyilag nem játékot kezdett nézni, a hórihorgas ügye pedig ,,játékos”. Megnyugvás nem, de csendes beletörõdés igen.
A fõnök nem jön. Sürgetem. A hölgy elmegy érte, és hozza.
Oda sziszegi nekem, na majd most meglátja, nem úgy van ahogy maga akarja.
Ilyenkor kitör belõlem a hortobágyi parasztgyerek génjeiben megbúvó virtus.
Kard ki kard!
Mérkõzzünk.
Vagyok e olyan jó fogyasztónak, mint vevõszolgálatosnak?
Na kislány, figyeljen!
A ,,néni” talán idõsebb is lehetett mint én, de a kislány megszólítás talán még imponált is neki.
A Fõnök?
Egy velem egykorú, fáradt arcú ízig vérig kereskedõ megjelenésû férfi. Gyermekkoromban a falumban így nézhetett ki, Trékli bácsi a vasboltos. Már elõre sajnáltam.
Elmondotta szegény a neki elmondani kötelezõen elõírtakat.
Persze én régóta tudom, ezekben a ,,multi” micsodákban ,,önállóságnak helye nincs”. Egy áruházon belül semmilyen szinten, talán az áruház aktuális igazgatóját kivéve.
Meghallgattam. Felhívtam figyelmét arra a tényre, miszerint már nem kérek hetvenkét órás cserét, ehelyett fogyasztóvédelmi vizsgálatot kérek. Tudtam ez nem lesz ínyére, hiszen így jegyzõkönyv felvételtõl, a vizsgálatra szállításig a boltnak kell intézni mindent.
Mi is az a hetvenkét órás csere:
A törvény így szól.

151/2003.(IX.22.) Korm. rendelet
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelezõ jótállásról


7.§ Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstõl) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk.306.§-a (1) bekezdésének a)
pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a MEGHIBÁSODÁS A RENDELTETÉSSZERÛ HASZNÁLATOT AKADÁLYOZZA.
-------------------------------------------------------------------------------------------


Szegény még ekkor sem adta fel a mundér becsületének védelmét, futott még egy kört megértetni akarván velem hogy csak szakszervizbe vihetem a hajvágót, és ha az kiad csere utalványt akkor hozhatom vissza a vásárlás színhelyére.
Kérdés: Akkor már nem fertõzõ???,
A hajvágót vizsgáló mûszerész be van oltva???
Válaszom?
Igen.
A szervizeseket oltani kellene.
Kétoldali értelmetlenség, és h…ség ellen!
Felhívom figyelmét a pult másik, ,,belsõ” oldalán álló kollégámnak, hiszen az! Most rossz döntést hozott! Igaz mást nem is tehetett.
Felhívom figyelmét arra tényre, miszerint, mire az én hajvágóm ügyével végez, az itt álló sor olyan kiképzést kap ,,fogyasztóságból”, hogy az ittlévõkkel csak jó történhet.
Persze fogyasztói szemszögbõl.
És belevágtam a mondókámba, kínosan ügyelve annak jól érthetoségére. Kivált a hátam mögött állóknak.

1, hazamegyek a hajvágóval.
2, holnap elkezdem felhívni a szervizeket.
3, találok egyet, aki ezt a terméket keze érintése nélkül elfogadja mint,
javítás tárgyát.
4, unott megvetõ arccal kiállít egy csere utalványt.
5, ezzel uccu jöhetek, vissza a bótba!
6, a csere utalvánnyal fertõzõ mivoltát, már hatástalanított hajvágómat
lazán bedobja az aktuális ügyintézo a ládába.
7, választok: pénzt!, vagy hajvágót!
8, és kezdõdhet minden az elejérõl.

Végül elmondom még, az én idõmnek is van ára, sõt a telefonom sem ingyenes, így tessék hozni egy darab papírt, tollat és nyilatkozni elõre, írásban, hogy minden az ügy lerendezésére fordított költségemet az áruház megfizeti.
Azonnal megnyugtatom a kollégát, számlaképes vagyok, tehát cége költségként elszámolhatja a h….ükre fordított összeget.
A hátam mögött lévõk? Dõltek a nevetéstõl.
A velem szemben álló Fõnököt, sajnáltam. De csak amennyire kolléga a kollégát.
Szegény pont én kellettem neki aznap. Az ügy vége persze az lett, hogy a hölgyet megkérte fõnöke, legyen szíves a kívánságomat teljesíteni.
A berendezés vételárát kértem. Ezt, elmondhatom, a rugalmas ügyintézés teljes kizárásával megkaptam.

    

Audimania 172 8. Mai 2014 09:34  
Ez is egy szokványos napnak indult...
A munkahelyre beérve konstatáltam, hogy a "szolgálati munkavédelmi ital", vagyis a 1,5 literes BUBIMENTES ásványvíz kifogyott az asztalomon lévõ palackból. Tudom, hogy én ittam meg, de az még tegnap volt, és azóta már elfelejtettem :) Szóval kimentem a tárolóba és vételeztem egy újabb darabot, majd leültem az asztalomhoz, ölembe tettem, és lecsavartam a kupakot. Azaz, csak lecsavartam volna, mert kb. az elsõ fordulat után elkezdett ömleni belõle a víz. Persze vagy fél másodperc múlva el is állt, de addigra pontosan úgy néztem ki, mint aki be- illetve maga alá vizelt. Nem, nem nyomtam össze a flakont, mert nem az oldalát, hanem a kupak alatti részt fogtam nyitás közben. És persze felfelé tartottam :)
Marad tehát a költõi kérdés: mitõl folyhatott ki a víz?

És az elmaradhatatlan tanulság: ha nem akarod, hogy a nadrágod eleje nedves legyen, mindig nézd meg, hogy hol van a vízszint a Szentkirályi palackjában :)
    

1Laciapu 171 17. Februar 2014 20:55   reply to: 160
Kedves topiktárs!

Mivel az alant vázolt problémát az utóbbi 2 évben többször tapasztaltam, a szerelvényboltban már nem is kérdezik, hogy miért jöttem, nyújtják az emelentyûs gombot, érdekelne a felajánlott javítási lehetõség. 1db mindig van itthon tarcsiban :) Ezen kívûl semmi baja nincs, ez a kis vékony mûanyag kar törik el, pedig ki van adva, hogy nem nyomni erõsen, csak lassan, óvatosan...

Elõre is köszönet!
    

Audimania 170 17. Februar 2014 12:05  
Ismét én egy újabb márkával ... és ez alkalommal merõben más témával :)
Fõnökömnek engedve (a partnerekkel való kompatibilitás megõrzése miatt) be kellett szereznem egy Office 2013-at. Mi sem egyszerûbb, megrendelem a neten, a postás majd kihozza. Ööö, a mit is? Merthogy a legújabb verzióhoz már nincs telepítõlemez, csak a letöltéshez szükséges kódot postázzák. Nah, meg is jött a gázgyújtó gyufa dobozával közel egy méretû csomag. Mindenféle figyelmeztetések elolvasása után le mertem tépni a celofánt, hogy a dobozkát kinyitva érjen az elsõ meglepetés. Van benne egy "Kezdjen bele!" kezdetû lapocska, meg egy Office - Fedezze fel! címû funkció tájékoztató. Utóbbiból néhány címszó: fedezze fel, érje el, élvezze :) De tovább is megy, ha segítségre van szükséged, azt is kaphatsz, az online segítség ingyenes, a természetbeniért azonban fizetni kell.
Az elméletrõl kb. ennyit, jöjjön a gyakorlat. Böngészõ elindít, webcím beír. De hol az a 25 karakterbõl álló termékkulcs? Reggeli álmosságom miatt eltartott egy ideig, mire megfejtettem, hogy a dobozka fedelére nyomtatott karikában levõ kulcs az nem a dobozka fedelére van nyomtatva ... hanem egy külön kartonlapra, amit úgy odapréseltek, hogy alig tudtam elválasztani a fedéltõl. Ezen van a kód. Végre, innen kezdve sima ügy lesz. Vagy mégsem?
Elõször kénytelen voltam egy Microsoft-fiók regisztrációra, hogy a sok kéretlen reklámanyagukat e-mailben is el tudják nekem küldeni. Aztán a Telepítés-re kattintva (IE, a Win7-be integrálva; érthetetlen, hogy egy cégen belül annyira nem "ismeri" egymást a két szoftver, hogy) külön engedélyeznem kell a böngészõben a letöltést. De nem gond, egy kattintás és elindul. A komplett programcsomag nem kis adatmennyiség lehet, ezért én is elindultam. Igen, oda. Amikor visszaértem, csak pislogtam. Nem hogy akár csak egy kis programocska is letöltõdött volna, helyette egy animáció fogad, hogy megnézném-e az új funkciók ismertetõjét? Persze itt is van egy Tovább gomb, úgyhogy újra megállt a letöltés. Velem aztán többet nem b@... akarom mondani, toltok ki, most kattintok, aztán leülök és végigvárom, lesz ami lesz! Nem mértem az idõt (talán nagyobb lélegzetvételû dolgokhoz is elegendõ lett volna), végül elérte a 100%-ot a telepítés.
Hurrá, elõször lássuk a szövegszerkesztõt! Tudom, az elsõ indításkor lassabb, de elõbb-utóbb csak megjelenik valami a képernyõn. És igen! És mi ez? Hol egy üres "papírlap", hol egy értelmes menü? Hát jó, tegyünk egy próbát, a pluszjellel adjunk meg egy kedvenc mappát. Nem, nem b+, nem a SkyDriveot akarom, hogy az égiek tojjanak a nyakatokba. Ja, hogy mást nem lehet?
Akkor próbáljunk egy megnyitást, persze a régi, jól bevált eszetlen módon a gyökérbõl tallózással. Yesss, megnyílt, és van menüsor is. Az elsõ pont a Fájl, hát odakatt. És megint feljön az a szörnyûség, amit egy egyszerû lenyíló menü helyett kreáltak. Nah, verekedjük vissza magunkat a papírlaphoz, és próbáljuk meg az összes elõzõ verzóban mûködõ CTRL+o gombkombinációt. Megint az a szörnyûség.
Nem volt egyetlen értelmes ember sem a készítõknél, sem a tesztelõknél, aki azt mondta volna, hogy: megállj, emberek, így több idõ kell ugyanahhoz, ne szívassuk már a felhasználókat! és adjuk be rögtön a Tallózó ablakot?
Próbából elindítottam az Excel-t is, majd az Outlook-ot.
Nem folytatom, nem is tudnám, mert mérgemben kikapcsoltam.
Helyesebben újraindítottam az idejétmúlt XP-t, a még idejétmúltabb Office 2003-mal, és most tudunk dolgozni.

Fenti kálváriámat végigkísérte a titkárnõ. Végezetül annyit mondott, hogy õ már választhat, és betanulás helyett inkább nyugdíjba megy.
Persze betanítani is nekem kell majd, úgyhogy használni fogom, mert muszáj.
Az is lehet, hogy jobban fogom tudni majd kezelni.
De a véleményem nem fog megváltozni róla: ez ismét egy "féloldalas", agyonbonyolított sz......r, a'la mikrofos.
    

Audimania 169 8. April 2013 14:51  
Örömmel látom, hogy van aki már átlépett a szimpla "Homo erectus" korszakán, és a "Homo ludens"-t képviseli. Ebbéli örömöm és köszönetem annak szól, aki eljuttatott hozzám egy újabb darabot :)

Apró üröm az örömben, hogy még így is hiányzik 1 a beküldéshez :(
    

rosejblee 168 2. April 2013 20:02   reply to: 167
Én még azért bízom benne,hogy ezeket csak kitalálod,hogy rólad szóljon valami,és nem ennyire hülye vagy.És ha ezek igazak,akkor azért külön én kérek elnézést mindenkitõl,hogy így hirdeted a saját hülyeséged.
    

Audimania 167 2. April 2013 15:03  
Úgy tûnik, én tartom ébren ezt a fórumot ... pedig nincs kétségem, hogy sokaknak van negatív tapasztalata, amit megoszthatna velünk. De sebaj! Még ha néha kinevettek is :)
Elkészült egy -egyelõre el nem küldött- levél vázlata:

T. Nemzeti Üdülési Szolgálat Kft.!
Nagy kedvvel kezdtem bele az Önök által tavaly áprilisban egy 12 hónapra meghirdetett "Mert adni mindig jó!" játékba, hiszen 10 db különbözõ üres borítékot összegyûjteni és postára adni igazán kevés fáradságba kerül, ennyit igazán megtehetek, hogy megnyerjem a 6 éjszakás balatoni családi nyaralást.
Sajnos a játék ideje alatt részvételi kedvem folyamatosan csökkent, kezdve onnan, hogy (ugyan nem feltétlen egymást követõ hónapokban), de azonos rajzot ábrázoló borítékot kaptam. Az elsõ ismétlõdésnél még szervezési hibára gondoltam. A másodiknál elfogott a kételkedés, hogy sikerül-e a 10 különbözõ rajz összegyûjtése, de még sok volt hátra, bíztam benne. Sõt, elárulom, hogy becstelen módon a hasonló juttatásban részesülõ kollégáimmal is megpróbáltam borítékot cserélni ... persze eredménytelenül. És most, hogy 11 hónap alatt mindössze 8 különbözõ rajz van a kezemben, kellett végleg tudatosulnia bennem, hogy esélytelen vagyok. Persze nyilván lesznek, akik be tudják majd küldeni a rajzokat, hiszen az esélyes résztvevõk körének meghatározása, és megfelelõ borítékok küldése csupán egy icipici logisztikát igényelt ... hogy ez nem jutott elõbb eszembe! de nem is megyek tovább a fejtegetésben.

Azért, hogy a csalódástól kissé ledermedt családom hangulatába egy kis melegséget lopjak, legalább begyújtottam az immár hasznavehetetlen borítékokkal.
Most pedig megyek, és a fel nem adott levél árából (v.ö: ajánlott+súlydíj) veszek egy lottószelvényt ... hátha mégiscsak elmehetek a családommal egy balatoni nyaralásra.

A.

ui: Üdvözlöm mind a játék kitalálóját, mind a "leendõ szerencsés" nyertest. Számomra újfent bizonyították, hogy "Nemzeti" dolgokhoz a pórnépnek semmi köze.
    

Audimania 166 9. Januar 2013 07:52  
RYCSI: 100M Ft-nak már a kamataiból is nagypolgári szinten meg lehet élni ... kapzsiság ellen nincs orvosság.

Dodiba: nem a csodában hittem, hanem az írott szóban. Csak nem olvastam el a "kisbetûs" részt :(

qqriq64: egy rakás internetes játék ténylegesen ingyen van. Vagy legalább a kipróbálása. Majd játszom azokkal :)
Egy tisztességes ÁSZF nem lett volna félreérthetõ.
Ennyi pénzbõl (mint a veszteségem) írhattam volna magamnak egy devizakereskedés szimulátort ... és azt tényleg ingyen használhatnám. Sõt, még talán hasznot is hozna. Érdekel valakit? :)
    

qqriq64 165 8. Januar 2013 15:42   reply to: 162
Drága Barátom
Lassan mondom hogy a Te korodban is érthetõ legyen:)))))))

NINCS IN-GYEN EB-ÉD.
    

Dodiba 164 8. Januar 2013 14:49   reply to: 162
Te még hiszel a csodában?
Ebben az országban??????
    

RYCSI 163 8. Januar 2013 13:36  
Van aki az életét veszti itt el örülj neki, h nem jutottál tovább.
Olvad el a cikket:http://atv.hu/cikk/20121117_onlinetozsde_ahol_elobb_utobb_mindenki_veszit?source=hirkereso
    

Audimania 162 8. Januar 2013 12:53  
Értem én, hogy az internetes reklámokból bevétel van ... de remélem, hogy az igazságot nem moderálják ki.
<hr>
Még az ingyenesnek hirdetett dolog sincs ingyen ... avagy óvatlanságom története

Szándékom ellenére ismét sikerült egy újabb "márkát" kipróbálnom. Idézek a tájékoztató(k)ból:
<hr>
Minden ügyfelünk külön számlát nyit cégünknél. Ügyfeleink egy biztonságos kapcsolaton keresztül érik el számlafelületüket, amelyen saját döntésük szerint tudnak pénzt elhelyezni, és felvenni. Ezen a számlafelületen keresztül történik maga a kereskedés is. Mivel célunk, hogy ügyfeleink sikeresen kereskedjenek, igyekszünk ehhez megadni minden segítséget. Ennek egyik eszköze a számlaaktiválás után 5 000 Dollár virtuális pénzzel megnyíló Demó-számla, vagy gyakorló számla, melyen kockázatmentesen elsajátíthatja a kereskedés alapjait. Minden ügyfelünk oktatásban részesül, amely során egy elõre megbeszélt idõpontban egy ... specialista munkatársunk &#8211; aki az Ön saját kapcsolattartója lesz &#8211; felveszi Önnel a kapcsolatot és a demó-számlára közösen bejelentkezve, megismerteti a kereskedõi felülettel. Többek között megmutatja milyen elõrejelzéseket kell figyelnie a kereskedéshez, hogyan értelmezzen egy devizapár-diagrammot, illetve, a napi politikai hírek hogyan befolyásolhatják az árfolyamot. A számla aktiválása után a fentieken kívül minden ügyfelünk pdf formátumú oktatócsomagot kap. Az oktatócsomagnak, a Demó-számlának és a személyes oktatásnak nincs külön díja, ezek elküldése és aktiválása az elsõ számlafeltöltés után történik meg. Az elsõ számlafeltöltéshez használt összeg az Ön kereskedésének lesz az alapja, ám ha a tanulási idõszak után meggondolja magát, ezt természetesen a saját számlájára visszautalhatja.

Információk a ... kereskedésrõl:
A devizakereskedelem egyszerû. Az alapokat elsajátíthatja az ... által kínált tanuló csomagból, mely tartalmaz egy speciális, telefonos tréninget egyik szakértõnkkel. A tréning interaktív, ezért internet kapcsolat szükséges az elvégzéséhez. A tréning során megismerkedhet a ... piacon használt fogalmakkal, szimbólumokkal. Megmutatjuk Önnek, milyen egyszerûen nyithat, illetve zárhat pozíciót és hogyan értelmezze a piaci trendeket. Aktiválás esetén a demo számláján elhelyezett virtuális pénz segítségével gyakorolhatja ezen technikákat. Biztos vagyok benne, hogy rövid idõn belül elég tapasztalatot szerez, hogy valós számlájával is elkezdjen kereskedni.
Valós számlát &#8364;100-tól nyithat cégünknél. A számlán lévõ pénz az Öné, így bármikor visszautaltathatja magának. Számlája aktiválása után akár azonnal megkezdheti a kereskedést. Cégünknél minden számla negatív számla védelmet élvez, ami biztosítja, hogy nem tartozhat nekünk pénzzel, így nyugodtan, a haszonra koncentrálva kereskedhet.
Amint belépett a kereskedés világába, elkezdheti használni tõkeáttételét. Ez azt jelenti, hogy akár a számláján elhelyezett összeg 400-szorosával is kereskedhet. &#8364;1000 befizetése esetén a számláján akár &#8364;400,000 értékig nyithat és zárhat pozíciót. Természetesen &#8364;100 befizetése esetén is felkínáljuk ezt a lehetõséget.
<hr>
Egyébként is szeretek a számokkal játszani, és ingyenesen kipróbálni mégiscsak kockázatmentes ... ezért hát regisztráltam.
Telefonon tájékoztattak, hogy a Demó-számlához hozzáféréshez át kell utalnom &#8364;100-t. Háttööö, igaz, hogy az utalás belekerül 40Ft-ba, de üsse kavics, ennyit megér, hogy kipróbálhassam magam, a végén úgyis visszautalhatom az egészet.
Napokig kísérleteztem, volt, hogy már 200Ft nyereséget is elértem :) Aztán egy hét után megszûnt a kísérletezés. Belépni tudtam, de semmi több. A weboldalukon kis keresgéléssel megtaláltam, hogy minden ügyfélnek azonosítania kell magát (NO pénzmosás...) személyesen vagy közjegyzõ által (pénzért) hitelesített iratok másolatával. Persze napközben, munkaidõben a belvárosban. Na ennél a pontnál untam meg a dolgot, levélben mondtam fel a kísérletezést, és kértem vissza a pénzem. Számláról utaltam, az adataim ott vannak, devizával meg egy percig se kereskedtem, minek is kellene az azonosítás. Vártam és vártam. Egy hónap is eltelt (közben a nyár miatt én sem foglalkoztam a dologgal), újra írtam, hogy kérem a pénzem. Felhívott valaki, hogy lépjek be a számlámra, töltsem ki ezt és azt az adatlapot, és küldik a pénzt. Beléptem, adatlap sehol. Képernyõ lemásol, elküld, csináljanak valamit, mert nem mûködik. Aztán egy hét múlva megint elküldtem ugyanezt, de kínomban már az azonosításhoz kért dolgokat is szkennelve mellékeltem. Ismét felhívtak: jaj, hát ne a demo-számlára lépjek be, mert ott nincs ez a menüpont. De megoldják, küldenek e-mailben egy ûrlapot, töltsem ki és utalnak.
Ûrlap kitölt, visszaküld. Pár nap múlva pénz megérkezik. De nem ám ~30eFt, hanem csak ~26e. De miért van különbözet? Ismét weboldal, szét olvastam az agyam, mire valahol felfedeztem, hogy a számláról való pénzfelvételnél utalási költséget számítanak fel.

És most, kedves devizakereskedelemhez nem értõ olvasó, tedd a kezed a szívedre: Te tudtad, hogy nem egy kockázatmentes, ingyenes demó-számlát aktiváltam, hanem valós devizakereskedelmi számlát nyitottam az átutalásommal?? Közben persze a demó-számlával is játszhattam ...

Végül, ügyvéddel történõ többszöri levélváltás után be kellett látnom, hogy jól csõbe húztak. A regisztrációval elfogadtam az ÁSZF-et, és abban benne van nem csak az, hogy a számlanyitás- és vezetés ingyenes, de az is, hogy az utalás díja 20USD.

Nem fényezem magam, az ingyenesség hitében nem olvastam végig a feltételeket.
De gyanítom, hogy ez a fajta ügyfélmegtévesztés hasonló az ilyen cégeknél, mint amilyen az ... iForex.
    

blaupunkt 161 8. Mai 2012 16:24  
"Kis planetáriumi nézelõdés után másodszorra már óvatosabban közeledve próbáltam a feliratot elolvasni." Madagaszkár :)

Csak ezt az oldalt kinyomtatod és a túrán minden este felolvasol 1 szösszenetet már jobban érzitek majd magatokat :)
    

Audimania 160 8. Mai 2012 15:57  
Ugyan kissé rég jelentkeztem már, de közben igyekeztem nyitott szemmel járni a világban. Meg kell mondjam, szinte eredménytelenül. Aztán hipp-hopp ... az élet a legnagyobb rendezõ. És bárki bármit is mondjon a "dezsavü"rõl, nincs két egyforma helyzet ...
Kérlek higgyétek el, hogy egyáltalán nem vagyok kihegyezve a témakörre. Annak ellenére sem, hogy - a problémámhoz hasonlóan - a gazdasági helyzet is valaminek a feneke alatt van.

Történt ugyanis a minap, hogy úgy éreztem a reggeli készülõdés közben, két Motorozz.hu Fõoldal frissítés közt - erõteljesen ragaszkodva a már évek óta tartó szobatisztaságomhoz - engednem kell a természet erõinek. Nem tudom a többi pasi hogy van ezzel, én kisebb dolgokhoz általában csak felhajtom a fedelet. Akkor nincs macera a helyezkedéssel ... bokáig tolt nadrágban különben sem tudok valami jól tolatni. Így a végén csak cipzár fel, fedél le, gomb megnyom. Azután elfog valami kellemes megkönnyebbülés érzés. Ami tart akár két másodpercig is, majd átadja a helyét egy újabb, hevesebb érzésnek. Nincs mit tenni, gatya bokáig és tolatás. Amikor úgy éreztem, hogy kínjaimnak vége, és ismét eljutottam a cipzár fel-ig, a sors ismét lesújtott rám. A gomb megnyomásakor apró reccsenés hallatszott, és a mûanyag lapocska ellenállás nélkül fordult a tartály közepe felé ... a szitu ismét a régi, újfent sz@rban voltam (ha nem is annyira szó szerint, mint legutóbb).
Mûszaki zsenialitásomnak engedve kapásból a tartály fedelét kezdtem el feszegetni. És áldottam a jó sorsom, hogy amíg ég a villany, megy az elszívó ventillátor is :) Kisebb körömveszteségek árán aztán kinyitottam Pandora szelencéjét, és hozzáfértem az eltörött mûanyag alkatrészekhez. Azért eltartott pár másodpercig, míg rájöttem, hogy a sértetlen maradékot nem lefelé kell nyomni, hanem felfelé húzni ... a gomb ugyanis libikóka elven mûködött. Immár sokkal fesztelenebbül érezve magam kibeleztem az egészet, és délután a munkahelyi mûhelyben "sínbe tettem" a kettétört karocskát.
Este persze - mármint összerakás és próbaüzem után - rámtört a kisördög, hogy ebbõl is "cikket" írjak. Nosza, lássuk csak a fedélen a márkajelzést. Itt van ni, a bal felsõ sarkán, hátul. Mindjárt oda is hajoltam. Volna. Merthogy a tartály feletti polcot (ami kiesett a látóterembõl) simán kifelejtettem. Azaz, izé, pontosabban ... szóval simán lefejeltem. Kis planetáriumi nézelõdés után másodszorra már óvatosabban közeledve próbáltam a feliratot elolvasni. Ismét sikertelenül. A polc olyan közel van a tartály fedeléhez, hogy odahajolva már nem képes a szemem a mintázatra fókuszálni és kivehetetlenek a betûk. Hogyaza-megaza! Hát hogy lehet márkajelzés nélkül lejárató cikket írni?
Pár napra el is ment a kedvem tõle, de - pechetekre - ma megvilágosodtam. Beírtam az egyik internetes áruház keresõjébe, hogy "tartály". Rengeteg képes találatból végül sikerült minden kétséget kizáróan azonosítani a tettest: LIV Laguna. De senki ne essen kétségbe, ha ilyennel találkozik. Garantáltan javítható. Igény esetén elküldöm a leírást hozzá :)
    

Audimania 159 1. März 2012 14:42   reply to: 158
Áááá, én annak is melléülnék :)
    

qqriq64 158 1. März 2012 14:00   reply to: 157
Mee Neked semmi se jó.
A pottyantós való Neked máá látom.:)))))))
    

Audimania 157 1. März 2012 13:31  
Nem tehetek róla ... bekerült a kedvenc fórumok közé :)

Bár nem termékrõl, hanem szolgáltatásról írok, talán belefér a topic témájába.
Az ominózus eset #155 után bejelentettem az iroda "fõbérlõ" illetékesének a hibát.
Intézkedtek is, ez elõször abból látszott, hogy a fülke ajtajára kikerült a "Ne használd" felirat. Késõbb az átható ecetszag is belengte az elõteret, majd kb. 2 nap múlva lekerült a felirat. Na, szabad a pálya jeligével gondoltam, tesztelem. Fel is hajtottam a vadiúj noname mûanyagot, és persze lenéztem. Nem, nem oda, annál lejjebb :) A látványtól elakadt a ... szavam! A porcelánt nem vadiúj csavarok tartják a helyén, hanem a padlónál nemes egyszerûséggel körbekenték átlátszó tömítõpasztával. Persze az ügyben érintettség okán meg kellett gyõzõdnöm a tartósságról, hát óvatosan megmozgattam. Egyelõre csak 1-2 mm-t billeg, de már most sejthetõ, hogy ismét mi lesz a vége ... de nem alattam :)
Viszont megvan a véleményem a "vízszerelõ szakemberrõl". Vagy tényleg ez a követendõ taktika, hogy hamar elromoljon és újfent (külön pénzért) meg kelljen javítani? Mert én (fõleg cégként, számlát kapva) úgy hívnám vissza és ültetném rá, hogy vele boruljon fel ... garanciában.
Kíváncsi valaki, hogy melyik céget nem érdemes "vízszerelni" hívni?
    

blaupunkt 156 27. Februar 2012 14:02  
Elég egyértelmûen szar ügyben volt részed.
    

Audimania 155 25. Februar 2012 00:09  
Jó estét! Ismét itt egy termékminõsítés, illetve jótanács.
Meg kell mondjam, ma elég sz@r napon volt ... de talán a ti estétekbe sikerül némi vidámságot varázsolni. A történet még 20 éve kezdõdött, amikor egy egyesületet alapított 23 magánszemély. Ne aggódjatok, nem az egyesület lesz a téma, de a 20. évforduló miatt ma ünnepi glancban volt mindenki. Még én is, pedig nekem csak a számítógépet kellett nyomkodni. Az ünnepség le is zajlott rendben, (az én nézõpontom szerint persze akkor volt rendben, ha elég aprósüteményt tudtam fogyasztani :) ...) azután vissza a munkahelyre. Azért a sok süti megtette a magáét ... meg is próbáltam elhelyezni. És itt jön a képbe az alföldi porcelán és a noname mûanyag fedél. Amikor az utóbbira helyezve a testsúlyomat, az elõbbi enyhe imbolygását éreztem, egy kicsit elbizonytalanodtam, de az ügy nem tûrt halasztást. Mintha a libikóka közepén ültem volna, hol jobbra, hol balra dõltem, hogy a komfortérzetemen kissé javítani próbáljak. Ezen ügyeskedésem közepette elõször egy masszív reccsenést hallottam, de mire eljutott fülemig a hang, addigra már komoly egyensúlyvesztést szenvedtem el. Így történhetett meg elsõként, hogy a Duck powernek nem csak a perem alatt, hanem sajnos a perem felett is fertõtlenítenie kell. Hogy a helyzet tovább romlását megelõzzem, igyekeztem a testsúlyomat a mûanyag fedélrõl felemelni ... így történhetett meg másodikként - mivel a beindult folyó ügyeket nem lehet csak úgy félbeszakítani -, hogy az ünnepi pantallóm hátulsó része lett nedves.
Ha letörölted a könnyeid, akkor nem szépítem és elmesélem, hogy -ennél rosszabb már nem lehet alapon-, végül igyekeztem minden kompromittáló nyomot eltüntetni. Némi papír, kefe és több tíz liternyi víz használatával egész jó eredményt sikerült elérni, és már éppen elégedetten néztem körül, amikor újabb megdöbbentõ felfedezést tettem :( A porcelán és az alatta lévõ lefolyócsõ közti tömítés a billegéstõl elmozdult ... így végül (ha nem is bokáig, de a cipõm talpával mindenképp) álltam a lében ...

Tehát a jótanács: ha inog alattad az alföldi porcelán, ne nehezkedj a noname mûanyagra!
    

qqriq64 154 12. Februar 2012 21:43   reply to: 153
OK. Igazad van.
    

Rudo 153 12. Februar 2012 21:28   reply to: 152
Persze keseregjetek csak és gyártsátok az összeesküvés elméleteket én addig utánajárok a dolgoknak és biztosra megyek kételkedés nélkül. ;)
    

qqriq64 152 12. Februar 2012 21:25   reply to: 151
Boldogok akik HISZNEK:))))
Nincs ezzel semmi baj de azért nekünk meghagyod a kételkedés jogát?
Cserébe mi is meghagyunk a hitedben.
    

Rudo 151 12. Februar 2012 21:16   reply to: 149
Csakhogy ti átverésekrõl beszéltek,ahonnan én vásárolok NINCS semmiféle átverés ez csak a ti rögeszmétek,de ezt hiába is mondom mert erre majd írjátok,hogy de van csak nem tudok róla meg ilyen marhaságokat,erre falun még létezik a tisztesség!
Itt van pl a helyi pékség egy kis üzem,nincs vasfegyelem meg kötelezõen minden hófehér meg blablabla látszat mint a teszkóban de a tulaja a nevével felel az áruért ami tökéletes,ezzel szemben egy pék cimborám dolgozott a szegedi tescóban azóta nem eszek végképp az általuk forgalmazott pékcuccokat miután elmesélte mi folyik ott ha beszól nekik a fõnök vagy kevesellik a fizetést,nem lojálisak a céghez magasról xarnak rá.....,a húspultban meg megveszed a felfújt tápos szir-szar disznót,tyúkot,marhát, ahonnan én vásárolok hentes az a környékbeli termelõktõl veszi és dolgozza fel az állatokat amiket még normálisan tartanak,etetnek gondoznak,nem nagyipari "termék".Nem õ mondja én tudom és nem hallottam,tudom.
De hagyjuk,menjetek a multihoz balhézni 10%-ért a sor elején ha ez tesz boldoggá titeket,mer ott minden jó és szép és még csak át se vernek senkit meg félnek,hogy beleírsz a panaszkönyvükbe.......,el se hiszed mennyire magasról xarnak a beírásaitokra.
Lejár a 8óra munka ledobja a szerelést és azt is letagadja,hogy valaha ott dolgozott,ezzel szemben a kisboltos felel a tetteiért!
    

Audimania 150 12. Februar 2012 21:07   reply to: 148
Ha 2-3 dolognál többet vásárolunk, közvetlenül a fizetés után mindig végignézzük a blokkot. Így esett meg nemrégiben, hogy visszakaptunk némi pénzt (igaz, azt elsõ szóra, vita nélkül)... 10 kifli helyett 100 volt beütve.
De ami akciós, azért mi sem vagyunk hajlandók eredeti árat fizetni, pedig volt rá próbálkozás :(
    

qqriq64 149 12. Februar 2012 20:39   reply to: 147
Rudo
Ahogy a Sanyi mondta helyén kell kezelni a dolgokat.
    

tsanyi 148 12. Februar 2012 20:07   reply to: 147
Az átveréssel csak egy a baj, hogy nem engedhetem meg magamnak....szaros párszáz forint is sok ha nincs.....amúgy a multiban is vitatkozom ha átverésszag van...legutóbb karácsonykor amikor a harcsával akartak kicsit hintába tenni, nem érdekelt, hogy sor van kiharcoltam magamnak és a többieknek a jó árat és nem azt amit rányomott az eladó.....
    

Rudo 147 12. Februar 2012 19:56  
Komolyan rossz lehet nektek,mint valami zsémbes öregemberek..........,úgyis szar úgyis átbaxnak úgyis.....vásároljatok a multiban békével nekem meg jó,hogy lépten nyomon mindenki mosolyogva átver megkárosít,jó nekem így lúzernek.
    

tsanyi 146 12. Februar 2012 19:26   reply to: 145
Ezek akkora kamuk, hogy a fal adja a másikat....vazz, engem akart meggyõzni a piacon az õstermelõ, hogy a fokhagymája saját maga által termelt....én vittem pár héttel elõtte egy nagykerbe konténerben ami kínából jött.....a legjobb, a haver régrõl lajosmizsérõl, amúgy karosszériás a szakmája, én így ismertem meg 87'-ben amikor a gengszerváltás volt felcsapott õstermelõ zöldségesnek és a sugárral szembeni mdf piacon árult, többször meglátogattam miután visszajöttünk Bp.-re.......vazz, a figura igazi parasztgúnyában, széleskalapban hülyítette a népet az árujával, hogy mennyit melózott vele meg ilyenek miközben csak annyi földje volt ami a falu közepén a ház körül maradt a telken, pár nm.....mindent a nagybanin vett és mondta, hogy jobban él belõle mint a karosszériából és kevesebb vele a meló....amióta felépült az árkád nem tudom mi van vele, de gondolom ugyanezt csinálja valahol máshol....:)...és igaza van, de itt a példában csak az a lényeg, hogy nem érdemes felülni a jóhaver árusnak és lehetõleg mindent a helyén kell kezelni.....:))
    

qqriq64 145 12. Februar 2012 19:19  
Az a helyzet hogy láttunk már csodákat.
Láttam már az õstermelõ mameszt a piacon árulni a Sparban vett akciós sárgarépát de az volt a legjobb mikor a narancsot árulta.
Biztos narancsültetvénye volt otthon a kiskertben.
Nem akarom itt felhozni a bibliás topikban írtakat de a többség csak HISZI hogy õt aztán megkülönböztetett figyelemmel csak külön neki termelt biokukoricán hízlalt szürkemarha és mangalica hibridbõl származó hússal szolgálják ki. A kakas pedig megegyezik azzal amelyik a gyémánt félkrajcárt megtalálta.
    

tsanyi 144 12. Februar 2012 19:16   reply to: 142
Kár, hogy személyeskedj....:))).....a boltos tapasztalataim, hogy úgy mondjam elsõkézbõl valók....
    

Rudo 143 12. Februar 2012 19:11   reply to: 142
Vagy azt a bizonyos "sok helyen"-t szûrd ki.
    

Rudo 142 12. Februar 2012 19:10   reply to: 141
Nem tudok mást, vagy tényleg költözz el vagy irány a pszichiátria. :))
    

tsanyi 141 12. Februar 2012 18:58   reply to: 137
Alapból így kéne lenni-e.....,de épp ezt használják ki sok helyen.....tapasztalat, amikor a raktárban hallom ahogy nyájasan kiszolgálja a havert és amikor visszajön röhögve mondja, hogy mennyire lehúzta.....én inkább ezt látom....
    

tsanyi 140 12. Februar 2012 18:56   reply to: 136
Szerintem simán elfelejtették az emberek, hogy mi volt régen vagy eleve nem is éltek még akkor.......én semmit nem felejtek(remélem).....fõleg a rosszat nem....és ha valami jó irányba változott akkor azt nem kéne visszacsinálni...
    

Gixef 139 12. Februar 2012 18:56   reply to: 134
Kabbe!!!!!:-)
    

tsanyi 138 12. Februar 2012 18:55   reply to: 134
:))
    

Rudo 137 12. Februar 2012 18:54   reply to: 126
Te nagyon fordítva ülsz a lovon......az ismerõs az pozitív dolog nem negatív. Legalábbis felénk.
A törzsvásárlót tisztelik és tiszteletben tartják eszük ágában sincs semmilyen formában megbántani. Mondom: felénk!
Én is kereskedõ vagyok.
    

qqriq64 136 12. Februar 2012 18:54   reply to: 125
Ez is igaz.
Valamikor legendák keringtek a külföldet megjárt honfitársaktól hogy nyugaton milyen udvariasak az eladók. Na most itt olyan mértékû az udvariasság hogy azt idáig el sem tudtam képzelni. És teljesen mindegy hogy multi vagy kisbolt. A mosoly alaptartozék, a segítõkészség szintén.
A pénztárak elõtt külön ember van arra hogy egy táblát feltartva jelezze jól láthatóan hogy melyik pénztárnál vannak kevesebben. Ha pakol kinn a polcok között és megkérem valamire akkor azonnal és mosolyogva megy a raktárba és hozza.
    

tsanyi 135 12. Februar 2012 18:54   reply to: 132
Ez is így van.....a multikban igen gatya a hûs, egyedül a spar-ban(ha reklám akkor törölni) lehet kifogni értelmes sertést(néha el is beszélgetünk) mert õk nagyrészt magyar húst tartanak......,de a kis hentes is átvág(nem is kicsit)...nem mondtam?....szállítottam húst is..:))
    

Gyurci 134 12. Februar 2012 18:54   reply to: 133
Ezt megpróbálom nem félreérteni!!! :)))
    

Gixef 133 12. Februar 2012 18:53   reply to: 131
Nem szoktam lenyelni!!!!!!!!!!!!!!!!
    

Gixef 132 12. Februar 2012 18:51   reply to: 127
Szerintem multiba nem vehettél még tõkehúst!!Csupa sz.r tapasztalat volt vele!Le is szoktunk róla,már csak húsboltba járunk!!
Mindegy,én lezártam a témát a részemrõl!Aki akar jár multiba,aki meg nem az nem!Ennyi!!!
    

tsanyi 131 12. Februar 2012 18:50   reply to: 128
Erre viszont a 126-os hsz-em a válasz......szerintem inkább lenyeled ha valami rosszat tapasztalsz mint, hogy beszólj érte....én nem ilyen vagyok.....
    

tsanyi 130 12. Februar 2012 18:49  
Ehhez hozzájön az, hogy én költöztetõként maszekoskodtam 1993-tól két évvel ezelõttig és arra nagyon ügyeltem, hogy szanaszét nyaljam a kuncsaft valagát a kollégáimmal együtt mert a legfontosabb, hogy a megrendelõ jól érezze magát.....nem beszélve a korrekt elszámolásról amivel mindig szolgálni tudtam.....és ezért sem barom ha engem nem így szolgálnak ki mivel a pénzem pont annyit ér mint bárki másé...
    

Rudo 129 12. Februar 2012 18:48   reply to: 123
Ismét Gixef-el értek egyet.
A egyik legdrágább a hús azt az ismerõs húsboltból vesszük mert tudjuk mit veszünk.A többinél számíthatna az ár de mint írtam ameddig ilyen színvonalon szolgálnak ki szívesen adom a +%-ot.
    

Gixef 128 12. Februar 2012 18:48   reply to: 125
Nem erre gondoltam!Sok boltba jártunk,mindig kifogástalan kiszolgálást kaptunk!!(szoc.idõkrõl beszélek)Lehet hogy vidéken volt jó lakni????!!:-)
    

qqriq64 127 12. Februar 2012 18:46   reply to: 123
Igen én meg abból próbáltam talpon maradni hogy az olcsóbb árut vettem meg. Ez ilyen eccerû.
    

tsanyi 126 12. Februar 2012 18:46   reply to: 120
Na meg ismerõsként nem szólsz be neki akkor sem ha láthatóan épp átvág valamivel vagy épp szutykos a bolt vagy az áru hanem mosolyogva lenyeled hisz csak nem bántod szegényt?..
    

tsanyi 125 12. Februar 2012 18:45   reply to: 121
Én is így gondolom.....,de azért emlékezzünk vissza a szoci idõk boltjaira ahol a vevõnek gazsulálni kellett az eladónak már azért is, hogy egyáltalán kiszolgálják....ezt akarjuk vissza?.....én tejesként, kenyeresként és zöldségesként is végig szállítottam a szoci idõket 86'-tól amikor pedig már elvileg a jobb idõk jártak, de csak bunkó voltossal találkoztam.....ezt a szemléletet akárhogy is nézzük a multik változtatták meg mert megkövetelik a dolgozótól a normális magatartást...és ezért normálisabbak azóta a kisebb boltok is mert valamennyire követni kell a divatot....
    

qqriq64 124 12. Februar 2012 18:45   reply to: 108
Teljesen igazad van a cigányhordával kapcsolatban. Annyit tennék hozzá hogy még a nyugdíjasok azok akik elõszeretettel végigtapogatják az összes kenyeret.
Itt Londonban nincs csomagolatlan kenyér.
    

Gixef 123 12. Februar 2012 18:43   reply to: 119
Valóban drágább,mivel a multik adókedvezmény hegyeket kapnak,ezért is olcsóbbak.A páromnak volt élelmiszerboltja,hála a Penny-nek be is kellett zárni.Értem hogy nem érdekel hogy miért adják a kis boltok drágábban az árut,de sokan ebbõl próbálnak talpon maradni.
    

tsanyi 122 12. Februar 2012 18:42   reply to: 120
Nem utálnak mert nem vásárolok annyit, hogy megismerjenek:))...ahol a faluban vásárolok ott jól elvagyunk, de mondom is, hogy az a sör amit épp megveszek mennyivel olcsóbb a multiban...és akkor együtt hümmögünk....:))
    

Gixef 121 12. Februar 2012 18:40  
Nálunk sincs gond a maszek boltokkal,a multiba meg sajna muszáj menni,ezt van aki beismeri,van aki nem.
Ismerek olyanokat is a motorozz.hu-n aki nagy mellénnyel állítja hogy nem jár oda,szidja mint a bokrot,de nap mint nap lehetett találkozni vele.Az biztos hogy a vásárlóbarát boltokat a multik ütötték agyon sajnos!Köszönjük állambácsi hogy beengedtétek õket!!!:-(
    

Rudo 120 12. Februar 2012 18:39   reply to: 118
"az ismerõssel sem bánnak jobban sõt azt jobban átvágják hisz ismerõs, csak nem veszi zokon?" elég baj ha neked ez a tapasztalatod,javaslom tényleg költözz el onnan. Vagy változtass magadon mert nagyon utálhatnak. :))
    

qqriq64 119 12. Februar 2012 18:38   reply to: 113
Sanyi nem azért mert együtt õriztük a libákat de amit írtál azt az utolsó szóig alá tudom támasztani.
Legalább 30%-al drágábbak és hadd ne érdekeljen miért.
Én sem vagyok kiváncsi a lábméretükre õket sem érdekli honnan van a pénz amivel fizetek.
A kiszolgálás stílusa is olyan ahogy leírtad. A multik egyébként akár jogos akár nem jogos reklamáció esetén szó nélkül kicserélik az árut.
    

tsanyi 118 12. Februar 2012 18:37   reply to: 114
Elég sok helyen az országban és mindig kis maszekbál vásárolok hisz egy reggeliért nincs értelme elmenni nagy boltba messzebbre, de elég kevés helyen bánnak az idegen vásárlóval normális módon...amúgy az ismerõssel sem bánnak jobban sõt azt jobban átvágják hisz ismerõs, csak nem veszi zokon?...:)
    

tsanyi 117 12. Februar 2012 18:35   reply to: 111
Még mielõtt multiimádattal vádolna valaki az én melóm az eu csatlakozással a multik miatt szûnt meg és ez miatt adósodtunk végülis el....és a mai napig nyögöm a multik szorítását...., de álltam a tûzhöz közel(külsõsként sajnos) egy közepes magyar cégnél ahol tulképp kiderült, hogy nem a külföldi tulajokkal van a baj hanem a magyar menedzsmenttel.....a külföldi csak annyit mondott nagy vonalakban, hogy mit szeretne, de a magyar vezérgárda csinálta azt úgy meg, hogy csak õk jártak jól és mindenki más szívott....
    

Rudo 116 12. Februar 2012 18:35   reply to: 113
Egyrészt csatlakozom Gixef-hez,másrészt meg amint írtam én jellemzõen a megszokott helyekre járok ahol elõre köszönnek.
    

Rudo 115 12. Februar 2012 18:34   reply to: 112
Igazad van de én (ameddig megtehetem) szívesen odaadom azt a plusz 10%-ot a maszeknak,ha olyan a hozzáállása.
    

Gixef 114 12. Februar 2012 18:32   reply to: 113
Basszus Sanyi,hogy te milyen környéken járhatsz??!!:-)))
    

tsanyi 113 12. Februar 2012 18:29   reply to: 111
Magyar maszek udvarias és tiszta?...vazz nem sok boltba járhatsz...én nem szívesen vásárolok multinál, de kénytelen vagyok....mivel a környékünkön található kis boltok legtöbbje modortalan sõt bunkó stílussal állnak a vevõhöz, sáros vagy poros az áru és az egész üzlet...amelyik nem ilyen oda néha járok, de csak néha amikor megszorulok valéamiben mivel az ára 30-50%-kal drágább mint a multi.....a stílusról. nemrég Kalocsán ahol pakoltak a tulaj küldött célzottan a cba-ba mondván jobb mint a másik coop(nem tudtam miért, de a végén kiderült, hogy az szoci tulajjal bír:)), na belépek a cba-ba és kérek némi felvágottat, látom a hölgy(erõsen slampos) a felvágotton lévõ mûanyaggal készül a szeletelõ alá tenni mire megkértem, hogy azt ha lehet szedje le róla még a szeletelés elõtt.....elkerekedett szemmel azt mondta, hogy õ ilyet soha nem csinál mire én megköszöntem és mondtam, hogy akkor nem kell......erre azt mondta, hogy nem kell azért elmenni mert majd lehúzza és nekilátott káromkodások közepette megvagdalni miközben a mögöttem kialakult sorban állókkal vitatta meg, hogy milyen problémás vagyok és hangosan többször is felhánytorgatta, hogy ez nem tesco ahol a vevõ seggét kinyalják.....mikor kész lett csendben megvettem, ami még kellett és elhúztam, de végig hallottam ahogy gúnyosan a többi vevõnek hangosan mondja, hogy neked is levegyem a bugyit vagy ne?.....tudod mit, inkább a mjulti minthogy bármikor is(ha csak nincs más) egy cba vagy ahhoz hasonló hulladékba bemenjek...
    

Petipapa 112 12. Februar 2012 18:29  
Rudo, sajnos de erre egyszerû a magyarázat (nagy általánosságban).
Jómagam is a kereskedõk táborába tartozom, és tisztában vagyok vele, hogy több terméket valamivel drágábban kell árulnom, mint az említett nagyobb bevásárló központok. Ennek pedig nem a kapzsiságom az oka, hanem a nagykereskedések hozzáállása. Rendszeresen tapasztaljuk, hogy a nagy helyeken annyiért árulják a termékeket, mint amennyiért mi kapjuk a nagykerben, ha nem még drágábban. A kérdésünkre, hogy miért, az a válasz: majd ha mi is annyit rendelünk, mi is annyiért kapjuk az árút. Ebben viszont nem vagyunk ellenfelek, tehát olcsóbbak és viszik tõlünk a vásárlót. Mondhatom én a nagykernek, hogy csak magyar árút akarok tartani, nem érdekli, csak a pénz. Sajnos, de jelenleg ez van.

    

Rudo 111 12. Februar 2012 18:18   reply to: 109
Egyszerû a megoldás!
Nem a multik zsebét kell tömni aki azt teszi ne sírjon! Mit vár tõle?
Én 90%-ban magyar "maszek" boltjában vásárolok többnyire ugyanott,udvariasak,tiszták ha valami esetleg nincs,szólsz hozzák,bõvítenek.
A lábam be nem teszem a multikhoz az én pénzem nem viszik az országból ki,legalábbis közvetlen.....
    

qqriq64 110 12. Februar 2012 17:23   reply to: 105
Pontosan errõl van szó. Mi a bánatos faszért van a gyerekülés úgy kiképezve hogy a gyerek lába KÍVÜL lógjon.
A múltkor itt egy nagy Tesco elõtt 11féle bevásárlókosarat számoltunk össze.
Az egy ülésestõl az ikerülésesig meg a korkülönbségû gyerekeknek való duplaülésestõl a csak bébihordozósig rengeteg variáció van ráadásul az ülések biztonsági övvel ellátottak.
Aztán csak a rokkantaknak van vagy 5féle.
    

tsanyi 109 12. Februar 2012 17:22   reply to: 108
Na igen...van pár guszta szokás, ez azért változik tájegységenként....itt Bp. körül inkább a qqriq féle történet dívik máshol meg a cigó történetek....egyik sem jobb..:)
    

kawa70 108 12. Februar 2012 17:19   reply to: 105
Ettõl sokkal jobban idegesit, hogy a koszos cigányhorda (többnyire tecsóra jellemzõ, azt kedvelik valamié) összefogdos mindent, van amibe bele is harapnak, sõt ott reggeliznek kocsitologatás közben.
Aztán mit sem sejtve hazaviszed a kellõképpen összefogdosott ne adjisten köpdösött remek kinézetû frissen sütött kenyeret, és jóizûen belakmározol belõle - meg a ráragasztott szutyokból.
    

qqriq64 107 12. Februar 2012 17:17  
Alapesetben én egyébként ha valami nem tetszik nem szoktam balhézni egyszerûen többet oda nem teszem be a lábam.
Körülbelül 10évvel ezelõtt bementünk a székesfehérvári Pizza Hut nevû mûintézménybe.
Kritikán aluli udvariatlan és bunkó volt a kiszolgálás de a hab a tortán az volt amikor rendeltem.
Az étlapon szerepelt egy olyan tétel hogy 6darab csirkeszárny.
Aztán kaptam 6csirkeszárny darabot.
Milyen érdekes a magyar nyelv hogy mindössze két szót felcserélek és milyen hatalmas a különbség.
Szóval kaptam 6 darabot a csirke szárnyának a dupla csontos részébõl.
Attól kezdve elvbõl sem otthon sem itt a Pizza Hut nekem nem létezik.
    

kawa70 106 12. Februar 2012 17:16   reply to: 104
Nem tud:)
Bár én nem is állitom bele a furikba:)
    

tsanyi 105 12. Februar 2012 17:15   reply to: 104
Nem beszélve, hogy van annak a kocsinak egy gyerektartó része is, amíg annyira kicsi volt oda tettük, utána meg sétafika.....néha ha rosszkedvem van teszek is megjegyzést vagy közvetlen nekik vagy úgy, hogy hallják.....mondjuk hatása az sosem volt mert szerintem fel sem fogja mi a baja ezzel az embernek...
    

qqriq64 104 12. Februar 2012 17:09   reply to: 103
Na akkor nem csak én vagyok olyan hülye hogy ezt szóvá teszi.
Nehogymá egy 3éves gyerek ne tudjon 200métert sétálni.
    

tsanyi 103 12. Februar 2012 16:57   reply to: 102
Látod ez engem is zavar...és nem is csak egészen kis gyerekeket hanem beleáll a nagy 6-12 éves is sõt van, hogy testvérestõl 2-3 is benne van.....nem is értem azokat a szülõket akik ezt hagyják....otthon is cipõben van az ágyban?
    

qqriq64 102 12. Februar 2012 16:55  
Asszony gyerek otthon van Magyarországon másfél hétig mert itt iskolai szünet van.
Úgyhogy unalmamban írogatok.

Téma. Panaszkönyv.
Egy idõben beírtam néhányba a sérelmeimet aztán leszoktam róla. Mindig jött egy udvarias semmitmondó levél és minden maradt a régiben.
Egyszer beírtam a budaörsi Tesco panaszkönyvébe mert egy szombat este a 64 pénztárból 4volt nyitva. Semmi nem történt.
Aztán egyszer beírtam az Auchan könyvébe. Nem is õellenük írtam hanem egy bunkó vásárlói szokás ellen hogy ezt ne tûrjék.
Arról van szó hogy engem kurvára irritál ha a kedves tahó parasztivadék vásárló a 2- 12éves gyerekét beleállítja a bevásárlókosárba.
Az hogy valaki a gyerekét otthon a kugyaszaros cipõjében sétáltatja az asztalon az engem nem zavar de az én asztalomon áttételesen se tegye.
Az utcai cipõjében belelép mindenbe aztán azt beleviszi a bevásárlókosárba. Utána én odarakom az árut majd fizetés után szatyrostúl vissza bele. Otthon meg a hûtõbe meg a konyhaasztalra.
Persze egy udvarias levélen kívül nem történt semmi.
Egyébként ez itt Londonban is így van a sok birkapásztor itt is a bevásárlókocsiban legelteti a kölkét.
    

qqriq64 101 3. Februar 2012 18:26   reply to: 100
"Tavaly"
    

qqriq64 100 3. Februar 2012 18:24  
Tavaj még otthon vettem egy HAME marhapörkölt konzervet.
Netto tömeg 40deka. Kibontottam és volt benne 4deka hús. Ennyi mert lemértem.
HAME terméket többet nem veszek. Ilyen egyszerü.
    

qqriq64 99 3. Februar 2012 18:18  
Mondtam már hogy amíg ide nem jöttem nem hittem abban hogy a nagy cégek oda rosszabb minöségüt visznek pedig van benne valami.
Szerintem ez a vásárlóerö hiánya miatt van.
Ha ugyanabból a termékböl 15sorakozna a polcon akkor a szart senki nem venné meg.
Itt ha nem jó akkor vesznek mást de ott mint Audi tette nem volt más így vette meg azt ami volt.
    

qqriq64 98 3. Februar 2012 18:10  
Az A betü véletlen volt
    

qqriq64 97 3. Februar 2012 18:09   reply to: 96
A
    

ekowob 96 3. Februar 2012 13:30  
Én már kb. tíz éve nem veszek danon (sic!) terméket és ezt minden aktuális barátnõmnek is megtiltottam.
Az én házamba nem jön be a mocskos csigazabáló terméke!
    

Zsoli86 95 3. Februar 2012 11:46   reply to: 94
Az egyszerûbb megoldás: Azzal büntetni a márkát, vagy terméktípust, hogy legközelebb nem vásárolsz belõlük.
    

Zsoli86 94 3. Februar 2012 11:42   reply to: 93
Ezért kell elrakni minden vásárlásnál a számlát.
Az ilyen sz@rokat vissza kell vinni oda, ahol vásároltad, nem beletörõdve magadba nyomni.
Kérni a panaszkönyvet.
Legközelebb az üzlet sem engedi be a polcaira a márkát és a joghurtgyártó cég is meggondolja kétszer, hogy magyarországra sokadosztályú terméket termeljen-exportáljon.

Én értem, hogy nem egy nagy összegû kiadásról van szó, meg nem éri meg visszamenni a boltba (benzin stb.). De szerintem sajnos csak így lehet harcolni a pocsék termékek ellen.


    

Audimania 93 3. Februar 2012 11:17   reply to: 91
A harmadikat nem reggelire fogom megenni ... és akkor elõtte önthetek magamba egy kis gyomorerõsítõ bátorságot :)
    

Bedouin 92 3. Februar 2012 11:08   reply to: 89
Többször ettem, de mégis azt vallom: vagy velõ, vagy pacal ...
    

blaupunkt 91 3. Februar 2012 10:50  
3. is lemeg... olimpiára készülsz ilyen elszántsággal? :D
    

Audimania 90 3. Februar 2012 08:11   reply to: 89
Épp a napokban volt szó róla valahol, hogy errefelé mintha kevésbé minõségi termékekkel jelennének meg az élelmiszergyártók. Nah, ez egy tipikus példa rá.
2 db árából veszek egy liter tejet meg 2 db pudingport, és ha tudnám zongorázni a különbséget, én lennék Varnus Xavér :)
    

qqriq64 89 3. Februar 2012 06:41   reply to: 88
Vazze miket megnem eszel...
Én vagy gyümölcsöt eszek vagy joghurtot.
Amúgy a velös pacalt próbáltad már reggelire?
A fermentált élelmiszerhez hasonló készítménynél jobb.
    

Audimania 88 2. Februar 2012 22:27  
Ismét egy újabb tapasztalat. Azonban ez most kevésbé kalandos.
A szemközti CBA-ban többször sikerült egyfajta gyümölcsjoghurtot vennem, de egy másik cikk óriási akciója miatt csak a másikkal volt tele a polc. Mivel árban (most, az akció miatt) nem volt különbség, így megvettem. Sõt, vettem hármat is, hogy az elkövetkezõ három munkanapra meglegyen a reggelim.
Aztán másnap reggel (már elõre összefutott a nyál a számban) kibontottam egyet és nekiláttam. A fólia levételekor gyönyörû, homogén rózsaszín felület fogadott, de már a kanál belemerítésekor furcsa érzés kerített hatalmába. Persze a sötét gondolatokat elhessegettem, hiszen egy Danone joghurttal nem lehet semmi gond. Az elsõ falatot bekapva kezdetben csak az állag érzete volt más, mint a megszokott (na, nem a Danonetól, hanem egy gyümölcsjoghurttól). Csak hát hétközben nem villásreggelizik az ember, sietni kell, lenyeltem. A következõ falat elõtt azért elidõztem kicsit, és néztem a kanálon ringatózó masszát, amely mozgásában sokkal inkább emlékeztetett a kocsonyára, semmint joghurtra. Aztán falatról falatra erõsödött az érzés, hogy ez csak amolyan búvárjoghurt lesz. (aki nem ismerné: lemegy, körbenéz, és feljön...) Nagy nehezen elfogyott, utána igyekeztem legalább a fogsoromat zárva tartani, bár tudtam, hogy ennek sûreje nem lévén, nem sokat fogna vissza. Végül sikerült megmentenem a helyzetet ... a hétvégi buliból megmaradt kókuszos kockával el és lenyomtam a joghurtot. A gyomrom ugyan még vagy félóráig tiltakozott, de útban a munkába már nem adtam esélyt neki :)
Minket még úgy neveltek szüleink, hogy kaját ki nem dobunk (feltéve, hogy nem magától mászik arrébb), ezért a másnapi reggelinek már elõre remegõ gyomorral fogtam neki. Nem is gondoltam volna, hogy az elszántság mennyit számít, a második pohár joghurtot az izlelõbimbóim és a nyelõcsövem minden tiltakozása ellenére elég gyorsan eltüntettem. De ezzel véget is ért a bizalom. Lássuk csak, mit is ettem? Persze elõbb ki kellene öblíteni a poharat. Nosza, víz alá vele. És láss csodát, a kézmeleg vízsugár kézi érintés és mosogatószer nélkül is pillanatok alatt nyomtalanul kimosta. Idézem, ami rajta áll: "Élõ joghurtkultúrát tartalmazó, eperízû, fermentált élelmiszerkészítmény (hozzáadott vitaminokkal)"
Na, akkor leesett: hiába a bazi nagy eper a pohár oldalán, alá mégiscsak az van írva, hogy: eperízû. És ugyan a jólneveltség okán a harmadikat sem fogom kidobni vagy kiönteni, senkinek nem ajánlom, hogy pénzt pocsékoljon egy mû eperízû, gyümölcsöt még emlékeiben sem tartalmazó, színes, szagos fermentált kocsonyára. Még akciósan sem! És fõleg nem "nap mint nap" ...
    

blaupunkt 87 13. Januar 2012 11:08  
Ez Facebook gyanús :)
Neked blogot kéne írni 10 skálán 10 pont. Most kimegyek és befejezem a röhögést :)

Na majd felteszem az oldalra kiváncsi vagyok hogy hány like lesz belölle....
    

desiderus 86 12. Januar 2012 21:18   reply to: 85
sanyi...te meg a tapintat....tapintás nem ?
Vagy tapizás, vagy tapogatás vagy....mi a faxomat akarok én mondani ?????
    

tsanyi 85 12. Januar 2012 18:50   reply to: 84
Ennyire nem akartam direkt lenni....hisz köztudottan tapintatos vagyok az ilyesmiben.....:))
    

Macko 84 12. Januar 2012 18:43   reply to: 83
Nem bel-, BÉL-! ;-)
    

tsanyi 83 12. Januar 2012 18:36   reply to: 71
Ez jól sikerült.....rendesen megtöltötted beltartalommal...:))
    

kmenyus 82 12. Januar 2012 18:35   reply to: 81
Oscar címû film Stallone féle feldolgozásából idéztem :) Vagy palgizáltam vagy mi :)
    

Bedouin 81 12. Januar 2012 17:57   reply to: 80
... akartad írni: hogy eddig is sejtettem, de most már tudom is ... :D
    

kmenyus 80 12. Januar 2012 17:52   reply to: 71
Csak azért megtenni ezt, hogy felhozhass egy régi topicot? Minden elismerésem :) Audi eddig is tudtam, hogy nem vagy százas, de most már sejtem is :)))))))))
    

Macko 79 12. Januar 2012 07:27   reply to: 78
Mielõtt aggódnátok, itt bebizonyítja (másnapi felvétel), hogy semmi baja nem történt!

http://www.youtube.com/watch?v=vgQ9kvLGXS8&feature=fvwp&NR=1

:-)))
    

Previous page
Hoterkep

Member count: 22132
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants