1Laciapu | 5357 | 21. Oktober 2015 20:45 | reply to: 5354 |
Pedig lesegetjük, minden nap, többször is. Csak nem sok minden történik :) Várom a pénteket, talán lesz egy kis jó idõ motorozni... |
dreamfactory | 5356 | 21. Oktober 2015 18:40 |
Feltétlenül , mert már sokkal elõrébb vagyok , csak azokat a képeket még nem osztom meg :)
|
dreamfactory | 5354 | 21. Oktober 2015 15:42 |
Tudom nem sokan lesegetik ezt a fórumot , de van pár képem :) Készülget a gép |
dreamfactory | 5353 | 30. September 2015 19:18 |
Használja valaki még ilyen formában a gázbowdent ? Esetleg már kiiktatta ? Karbisornál van ilyen formában , és onnan megy tovább a gázkarhoz . |
dreamfactory | 5351 | 29. September 2015 20:30 |
Megosztom veletek , hátsó féktárcsa a motoromban . Most hogy kinn van és nem takarja a féknyereg :D szép szabályos lyuk osztás . elrakom emlékbe :D |
dani416 | 5350 | 21. September 2015 11:58 | reply to: 5349 |
az jó, azt könnyû cserélni és nem megy rá az ember fizetése. de lehet, hogy csak simán be kell zsírozni. asszony bicajának a váltója volt ilyen. kicsit szorult, de egy jó kenés után minden megoldódott. persze nem árt megnézni, hogy nem szálkásodott-e meg a bowden? mert ugye akkor egyértelmûen csere.
|
dreamfactory | 5349 | 19. September 2015 22:08 |
Megvan a hiba . A tengely szépen jár , mint kés a vajban . A bowdennel van a baj .
|
dani416 | 5348 | 15. September 2015 16:18 | reply to: 5347 |
kosz, por, esetleg bent valami kis forgács beszorulása. de nem vagyok szaki, csak tippelek.
|
dreamfactory | 5347 | 15. September 2015 11:06 |
Bowdenes van . Oldalra mozdul . A bowden könnyen jár , inkább a tengely az ami szorossabban mozog .
|
piratson | 5346 | 14. September 2015 23:14 | reply to: 5344 |
Mellesleg milyen karbisorod van? Többféle hidegindító rendszer is van ... bowdenes meg nem bowdenes és ez utóbbin belül is kétféle ...
|
dreamfactory | 5343 | 10. September 2015 07:04 |
Valójában tényleg nem használom 15 fok alatt . Az XJ második motor , mellette egy 250-es robogóval járok . Az 600ccm a hosszú túrákhoz kell . A másik hogy a gyártó valamiért elõírta ezt 20w akárhányas olajat . Igaz hogy ez a 80-90 évek végén elején , de akkor is , ha lehet akkor azt kapja . A kenõanyagot meg nem a zajosság miatt teszem bele ... Az is relatív mi számít "mezei"-nek . Pacsi srácok :) |
piratson | 5342 | 9. September 2015 22:38 | reply to: 5341 |
Ezzel tökéletesen egyetértek! 20W50-es olajat egy "mezei" motorba nem tennék.
|
gezasz | 5341 | 9. September 2015 21:55 | reply to: 5340 |
Mindig erõltetik a 20W akármennyis olajat. Nem jó! Csak akkor, ha nem használod 15 fok alatt a motort. Én 10W40 vagy 10W50-et használtam . Márka mindegy az sem számított, hogy ásványi vagy szintetikus. A motor sajnos nem az olaj miatt zajos.
|
dreamfactory | 5340 | 9. September 2015 17:51 |
Köszönöm a tanácsokat . Azthiszem a Repsol 20W50 mellett döntök . |
Hr.Geiger | 5339 | 8. September 2015 13:27 | reply to: 5336 |
20W-50 ásványi olajat tegyél bele. Én Castrol-t és Repsol-t is ( 15W-50) használtam, mindkettõ jó volt...
|
piratson | 5338 | 8. September 2015 12:54 |
A Divik kedvelõinek: http://www.xj600.szermek.eu/ A legújabb cikk: Rekviem .... |
dreamfactory | 5336 | 7. September 2015 21:38 |
Köszönöm 1Laciapu ! Igyekszem megõrizni . Tisztelni kell ezeket a jángtájmereket :) dani416 Indexeket sikerült ebay-rõl rendelni , az idom javítva lesz . Fékkar deformálódott , az is megérkezett . Kap egy új plexit ( MRA ) már az is pihen a garázsomban . Bukócsõ is visszakerül , most fut az árajánlat kérés :) Olajjal vagyok kicsit bajban . Nem tudom milyen kerüljön bele ... |
dani416 | 5335 | 7. September 2015 15:38 | reply to: 5333 |
az indexet én is megzúztam már. innen vettem pár ezerért másfél éve: http://nagyvas.hu/motoralkatresz.php?cmd=4&term_id=121128 az idom meg úgyis eltörött volna, mert elég gyengusz kialakítás. tavaly meghegeszttettem, de már most látszik, hogy be van repedve. :-( |
dreamfactory | 5333 | 6. September 2015 16:04 | reply to: 5332 |
Én sem gondoltam hogy így fog alakulni . De mindenképp a gyári kinézet megõrzése a cél ezek után is . A bukókeret nagyban megvédte a motort . Irányjelzõk törtek ki , és az idom nyúlvány csavarok szakadtak ki . ( Tank oldalánál ) A többi megúszta . |
dani416 | 5332 | 3. September 2015 13:33 | reply to: 5331 |
mondanám, hogy üdv a klubban, de nem ilyen belépõvel. :-O miután meggyógyult, sok balesetmentes és boldog km-t kívánok vele! léteznek még gyári állapotú öreg motorok? bár erõsen gazdafügõ az állagmegõrzés. |
dreamfactory | 5331 | 2. September 2015 21:15 |
pogesz | 5330 | 31. August 2015 20:50 | reply to: 5329 |
Próbáld meg http://oem-parts.hu/ Vagy az Ebay.com, esetleg Ebay.de. |
raptors63 | 5329 | 20. Juli 2015 12:34 |
piratson | 5328 | 11. Juli 2015 22:34 |
Egy kis xadozásról lehet itt olvasni: http://www.xj600.szermek.eu/
|
dani416 | 5327 | 10. Juni 2015 14:06 |
900-ra nincs valakinek fölösleges/ eladó kilométerórát takaró burkolata? most vettem észre, hogy le van törve a jobb sarka, illetve tovább is van repedve. :-(
|
piratson | 5326 | 7. Juni 2015 22:39 | reply to: 5325 |
Tényleg nem nagy itt a nyüzsgés. A meleg motoros farmerben elviselhetõ, viszont elázva, idõnként jégesõben, 4 fokban nem valami szívdöglesztõ dolog motorozni, fõleg nem 600 kilométeren át. A pünkösdi hétvégén Cesky Krumlovból hazajövet kipróbáltam. Mellesleg a roller magabiztosan tette dolgát két személlyel, tökig megpakolva. Élményeimrõl bõvebben a honlapomon lehet majd olvasni. |
1Laciapu | 5325 | 7. Juni 2015 17:21 |
Nagyon lecsúsztunk... Remélem, csak azért, mert mindenki jóízûket motorozik :))) Nagyon meleg van, még felöltözni sem lehet normálisan ilyenkor... Jobban szeretem a 20 fok környékét. |
1Laciapu | 5324 | 6. April 2015 21:55 |
Nagyon szépen alakul a honlap, sok-sok hasznos infó található! Bár rám nem nagyon vonatkozik nagy része, de azért szinte végig elolvastam :) /900-asra is jó lenne egy hasonló, de mi nagyon kevesen vagyunk.../ |
piratson | 5323 | 6. April 2015 16:59 |
A rendszeresen frissülõ Divis honlap (http://www.xj600.szermek.eu/) további érdekességekkel bõvült. Újságcikkek, ötletek, letölthetõ tömítés rajzok, és sok-sok más..... kerültek feltöltésre. l
|
piratson | 5322 | 3. März 2015 14:35 | reply to: 5321 |
Köszönöm a megjegyzésed! Az oldalt én írtam, természetesen innen-onnan egy rakat infót összeszedve. Amit a zakatolásról írtál nálam is meg van, és be is fogom szerkeszteni az oldalba. A kormány szitálás nálam addig volt, amíg gumit nem cseréltem, ezt követõen teljesen megszûnt. Tervezek egy galériát, ahol a jobb fotókat teszem fel a világ minden tájáról, ha nem gond az exedet is feltenném. |
gezasz | 5321 | 3. März 2015 08:11 | reply to: 5320 |
piratson | 5320 | 2. März 2015 23:29 | reply to: 5318 |
Zoli! Én egy szóval sem állítottam, hogy az általad citált oldal nem eredeti használati utasításból van, viszont te se kérdõjelezd meg, hogy annyira amatõr lennék, miszerint az XJ6-ost összekeverem a az XJ600-assal. Itt megnézheted a borítót: http://www.xj600.szermek.eu/?page_id=95 , itt meg az kezelési könyv belsõ képeibõl szerkesztett oldalt: http://www.xj600.szermek.eu/?page_id=131 Azt gondolom ez teljesen egyértelmû, mint ahogyan az is - amit az itteni "beszélgetés" alapján javítottam a honlapomon: http://www.xj600.szermek.eu/?page_id=77 (eltüntetni a magasabb periódusú adatokat nem fogom, mert bárki találkozhat azokkal az idõszakaszokkal is, és pont ezért úgy gondolom, talán így egyértelmûsíteni lehet ezt a kérdést) Egyébiránt örülök az ilyen észrevételeknek, mert ezzel is pontosítani lehet azokat az információkat, melyek a technikában kevésbé jártas motoroshoz is eljuthatnak és akár problémákat is okozhatnak. Továbbra is várom a konstruktív kritikai hozzáállást, mert így lehet elérni, hogy valóban segítõ, és jól használható adatbázis álljon össze!!! :-))) |
gezasz | 5319 | 2. März 2015 21:02 | reply to: 5316 |
Kibír az 20 ezret is. Csak azért cseréltem ki a szinte hófehér légszûrõt én is, mert már azért csak illik ennyi kilométer után. De eltettem tartalékba a szinte újszerû szûrõt. Ha nem jársz terepen, poros uton nem igen koszolódik a jól elrejtett légszürõ.
|
Hr.Geiger | 5318 | 2. März 2015 20:41 | reply to: 5315 |
" ha valaki valamibõl idéz, az legyen az eredeti átvétele, " Zsolt, mibõl gondoltad, hogy én nem az eredeti imakönyvet csaptam fel? 92-tõl 97-ig - sõt a 2000-es 900-as manuáljában is! - az van, amit idéztem. A te " eredetid" melyik évjáratnak szólt? Az általad idézett lapot a 2010-es XJ6-nak a könyvében láttam elõször. 1991 és 2010 közt azért sokat fejlõdött a megmunkálás technológia és az anyagtudomány, sõt a kémia is. Nem véletlen, hogy a mai motoroknál már 10 ezer vagy afölötti futásnál kérik a cserét. Ettõl függetlenül persze mindenki akkor cserél olajat a bicajban, amikor a kedve tartja. :-) |
Hr.Geiger | 5317 | 2. März 2015 20:31 | reply to: 5316 |
Szia Tomi! Alapjában véve az olajcserén kívül sok tennivalód nincs, hacsak nem hallasz gyorsításkor daráló hangot a szöghajtásból illetve a kardánkeresztek még nem lógnak. (Induláskor, motorféküzemben csattog) |
Tomi1 | 5316 | 2. März 2015 20:10 |
Sziasztok! A 98-as XJ 900 Diversion kardánja igényel az olajcserén kívül más beavatkozást? Az olajcseréket én minden szezon elõtt megejtem, akár 1000 km-t mentem, akár 5700-at. Úgy gondolom a légszûrõt (mivel nem terepen hajtom) azért nem kell minden alkalommal cserélnem, az 12 ezret talán kibír. |
piratson | 5315 | 2. März 2015 01:57 | reply to: 5314 |
Hr.Geiger | 5314 | 26. Februar 2015 19:03 | reply to: 5313 |
piratson | 5313 | 26. Februar 2015 18:08 | reply to: 5312 |
A 12000km-es olajcserét nem én találtam ki, hanem a gyár :-))) Azért is írtam oda, hogy javasolt ennél egy kicsit sûrûbben cserélgetni. Eddig Motul szinti olajat használtam, és ahogyan a nagykönyvben meg van írva, lett is egy kis olajfogyasztás. Most a Castrol-t próbálom, az elõzõ gépeimben nagyon bevált. |
gezasz | 5312 | 26. Februar 2015 16:38 | reply to: 5309 |
Sok lesz az a 12000 km-es olaj csere periódus, amit írtál a honlapodon. Én használtam 10W-50-es olajat is, mivel elég melegek a nyarak manapság. Amúgy mindenféle fajtát használtam az ELF-tõl kezdve a Q8-ig. Mind jó volt, egyiket sem ette picit sem.
|
dani416 | 5311 | 26. Februar 2015 13:42 | reply to: 5310 |
a 900-as szerviz manuálja megvan, de sajnos csak ángélusul. ha így is jobb, mint a semmi, akkor átdobom. ha valóban önként fenntartod azt az oldalt, akkor vendégünk leszel egy sörre, ha összefutunk. persze alkoholmentesre, mert motorozás közben ugye nem lehet inni. :-))) na jó, legyen kettõ. ;-) |
piratson | 5309 | 25. Februar 2015 23:05 | reply to: 5306 |
Hali! Igyekszem lehetõséget keríteni rá, bár mint az elõzõ hozzászólásomban írtam, nem a hagyományos kommentelõs formában. Addig is várom az anyagokat az adatlapomon megadott emíl címre. |
piratson | 5308 | 25. Februar 2015 23:03 | reply to: 5305 |
Is-is. Közösségivé szeretném tenni, de nem a klasszikus fórum-irogatós formában, mert arra itt-ott van lehetõség. Lesz egy elérhetõség, amire várom az anyagokat, amit a megfelelõ helyre beszerkesztek. Miért gondolom, hogy ez így lesz jó ? Mert egyben lehet tartani az oldalt, és a ténylegesen jó információk, adatok, ötletek nem vesznek el, hanem visszakereshetõen válhatnak bárki részére "közkinccsé". Egy fórumon három hónap elteltével esetleg több százas komment után hogyan lehet megtalálni egy adott bejegyzést? Szinte sehogy. Korábban hasonlóan mûködött egy FJR-es oldalam. Igaz nekem jóval nagyobb munkám volt, mintha csak moderátorkodtam volna, viszont úgy érzem, hasznos volt amit csináltam. |
vanek | 5307 | 25. Februar 2015 22:09 | reply to: 5306 |
Kicsit átdolgoztam a használatit: Katt a Divi mûszerfalra, tölthetõ-nyomtatható: http://web.kabelnet.hu/vanek/ |
kacaj | 5306 | 25. Februar 2015 15:18 | reply to: 5304 |
Hello jó lesz az oldal ahogy nézem lesz majd lehetöség beküldeni linkeket van egy pár xj s oldal plusz a 95 ös höz van service manuálom +plussz magyar forditás ha kell |
dani416 | 5305 | 25. Februar 2015 14:30 | reply to: 5304 |
pofás kis oldal lett. el is mentettek a kedvencek közé. a kérdés, hogy saját oldalad vagy közösségivé akarod? mert utóbbinál a "motorom története" alfejezetnél majd nevekre kell osztani. illetve csak 600-asnak lesz az oldal vagy lehet 900-as divi infókat is betenni? ha már az is divi. :-) |
piratson | 5304 | 25. Februar 2015 00:57 |
Elindult a hatszázas honlap, igaz, még rengeteg dolog kell, csak az alap tartalomhoz :-) Azért módszeresen bõvülni fog! Lesznek benne hírek, érdekességek, ötletek tanácsok ...... www.xj600.szermek.eu |
stiell | 5303 | 24. Februar 2015 20:07 |
Sziasztok Üdv mindenkinek. Keresek 1 db müködö gyujtáselektronikát, Akinek akad az jelezze. Köszönöm. |
piratson | 5302 | 22. Februar 2015 10:43 | reply to: 5299 |
Nem egyszemélyi tudás kell hozzá, legfeljebb az oldal mûködtetéséhez. Sok helyrõl sok mindent össze lehet szedni,teljesen legálisan, magunkról nem is beszélve, ha hajlandók vagyunk megosztani tapasztalatainkat, tudásunkat. |
1Laciapu | 5301 | 22. Februar 2015 08:19 |
Az enyémben egy gumi szíj tartja, két végén egy-egy fém beakasztó van.
|
dani416 | 5300 | 21. Februar 2015 22:16 |
apropó, a 900-as aksija csak az enyémen nincs szinte sehogy fixálva? bent van a dobozában, lötyögni nem lötyög, de se csavar, se konzol, se gumiszíj nem rögzíti. na jó, a vezetékek meg a gravitáció. :-) egyébként negyed éve nem nagyon használta senki a motorját, így nagyon javítani sem kellett. :-) |
dani416 | 5299 | 21. Februar 2015 22:12 | reply to: 5298 |
hali! ezt már a másikon is jónak tartottam. fõleg, ha valakinek tudása és minden egyebe is megvan hozzá, nem úgy, mint nekem. :-)
|
piratson | 5298 | 20. Februar 2015 21:40 |
Úgy tûnik, erre az oldalra negyedévente ír valaki valamit. Nos, akkor én most megkezdem a soron következõ etapot. Egy másik XJ-s fórumon arról diskuráltunk, milyen jó lenne, ha a típussal kapcsolatos infók egy helyen, rendszerbe szedetten megtalálhatók lennének. Ez elgondolkodtatott, hiszen ilyent már korábban is csináltam. Anno a saját weblapomon belül volt egy darabka "kiszakítva" az akkori motoromnak, összeszedve, rendezve egy rakat infót a típus történetétõl kezdve egészen a szerelési tippekig. Hajlok afelé, hogy egy hasonlót összeüssek az XJ 600-nak. |
Karex | 5297 | 4. November 2014 23:56 |
Dipshit | 5296 | 15. Oktober 2014 20:50 | reply to: 5295 |
Nem tudom milyen kormány, én már ezzel vettem. Még az elsõ magyar tulaj tette rá.. azt hiszem 3 vagy 5 centivel magasabb mint a gyári volt. A gyári kormányhoz nem volt szerencsém, de nem is bánom, mert ez majdnem teljesen tökéletes nekem.
|
Tomi1 | 5295 | 15. Oktober 2014 19:44 | reply to: 5294 |
Szia! Köszönöm a képeket! A kanyarban leérésre nem is gondoltam :-( ezen még kell agyalnom. Felfogatás lesz még az ülés alatt is, ez a kép csak elõzetes volt. Milyen kormány van a gépeden? Egy kicsit magasabbnak tûnik a gyárinál. |
Dipshit | 5294 | 14. Oktober 2014 22:21 | reply to: 5293 |
Szerintem alacsonyan van, le fog érni kanyarban a doboz sarka ha nagyon forszírozod. Most jobb képeket nem tudok produkálni, ezek vannak kéznél a Divimrõl. Az enyémen gyári oldalkofferek vannak, gyári felfogatással. Magasabban van az egész, a hátsó keresztmerevítõ meg a rendszám alatt húzódik, a sárvédõ külsõ oldalán. A felfogatás pedig nem csak a lábtartó konzolnál van, hanem a hátsó ülés alatt a segédváznál is rögzítve van, valamint, de az igazából a hátsó doboz egészségét szolgálja, 1-1 merevítõ is lefut fentrõl az oldaldoboz keresztmerevítõjéhez. kép1: http://foto.sportmotor.hu/g70471/awAD0hDNTLQtG0dY0.jpg kép2:http://foto.sportmotor.hu/g69165/ar40lmk7HSgmkah5Y.jpg kép3:http://foto.sportmotor.hu/g69562/aJUjdM38x363v0X4E.jpg kép4:http://foto.sportmotor.hu/g76595/amY7Zu747OC05Z7l3.jpg kép5:http://foto.sportmotor.hu/g76595/aeCkeJC69Z8vHM2r4.jpg kép6:http://foto.sportmotor.hu/g76595/acMVx8U1imVofc748.jpg kép7:http://foto.sportmotor.hu/g76595/a7CF8j8t52Ons6s29.jpg |
Tomi1 | 5292 | 13. Oktober 2014 20:49 |
Sziasztok! Elõbb-utóbb csak sikerül valakinek képet küldeni, bár már lassan elkészülök vele :-) dani 416, pü-ben elküldtem az email címem. Jó éjszakát mindenkinek! |
1Laciapu | 5291 | 13. Oktober 2014 20:08 | reply to: 5287 |
Sajnos a hétvégén nemhogy mocizás nem volt, de még a garázsig sem jutottam ki. Így képek sem készültek... Elnézést! Alkalomadtán pótolom! |
dani416 | 5290 | 10. Oktober 2014 11:43 | reply to: 5286 |
nem tudok képeket feltölteni ide. :-( ha megadsz egy címet, akkor küldök pár képet. egyébként a kapaszkodó elejéhez és a csomagrögzítõ kampóhoz van rögzítve az enyémnél a givi dobozokhoz. |
dani416 | 5289 | 9. Oktober 2014 14:33 | reply to: 5286 |
hali! otthon megkukkolom, hogy hogyan van felfogatva és dobok róla képet. csak türelem. :-) |
1Laciapu | 5287 | 8. Oktober 2014 20:46 | reply to: 5286 |
Nekem az eggyel korábbi verzió van, de ott is volt fejvakarás, mire összejött :) Csinálnék képeket, de a Tied teljesen más váz. Kreatív szaki kell, nem vitás :) Azért hétvégén lehet, hogy dobok pár képet, sose lehet tudni... |
Tomi1 | 5286 | 8. Oktober 2014 20:01 |
XJRider | 5284 | 21. September 2014 16:47 | reply to: 5283 |
Nem kell bemutatni az elõnyeit, eddig csak kardános Yamaháim voltak és most vissza szeretnék térni... Elgondolkodtam a bajor gépen is, de valahogy a japó hangszerkészítõk termékei közelebb állnak a szívemhez. :-) |
Jam Clerk | 5283 | 20. September 2014 22:17 | reply to: 5281 |
Nekem kardános van... támogatlak, kevés dolog van annál jobb, mint hogy az ember csak fölül a motorra, és megy, se láncfeszítés, se pucolás, se olajozás... Azért gondolom, nem BMW-t veszel helyette :) |
XJRider | 5281 | 20. September 2014 21:29 | reply to: 5280 |
Sose sajnáld! Persze, hogy lesz, bõven elég volt 14 évet "koplalni"! :-) Egyelõre az eladásra fókuszálok, ma az a nehezebbik feladat, a vétel már sokkal egyszerûbb... Annyi azonban biztos, hogy kardános gépet fogok venni, mert a tököm kivan a sok lánc ápolgatással. :-)) |
piratson | 5280 | 20. September 2014 18:54 | reply to: 5278 |
Sajnálom, hogy fogyatkozik a "csapat" :-( Lesz valami új helyette? |
Jam Clerk | 5279 | 20. September 2014 18:12 | reply to: 5278 |
Kicsit csalódtam benned. Remélem, tudod miért ;)
|
zekutya | 5275 | 14. Mai 2014 22:09 | reply to: 5274 |
Szia! Elszomorítottál. Nincs mit tenni, rendbe rakom a sajátját, közben azért tovább keresgélek. Az e-bay német oldalán elfogadható árban lehet néha találni, csak az a baj, hogy szinte mindegyik eladó elzárkózik a magyarországi postázástól. Azért köszi a segítséget, ennyivel is okosabbak lettünk. Üdv: Laci. |
XJRider | 5274 | 14. Mai 2014 19:57 | reply to: 5271 |
Estét! Rossz hírem van: a 600-as tankja kisebb. Hiába, valahová el kell férnie annak a +4 liter benzinnek, a fizika nem hazudik. A méretek: a szélessége a Tiédnek 40cm, a 600-as tankja csak kb. 35cm-es. a hossza a Tiédnek 72 cm, a 600-nak csak 58 cm. A tanksapkánál ami nálad 47,5 cm, az nálam 42,5 cm. Valamint a vázra felfogatásnál a szélessége 10,5cm, nálad 12 cm az érték. Aztán ami Neked 52,5cm, az nálam 56,5 cm. Szóval kívülrõl nézve tök hasonlóak, de nem kompatibilisek. Marad a foltozás, gittelés festés, vagy körbenézel bontókban idehaza, harmadik opció a netes kereskedõ oldalak... |
zekutya | 5272 | 12. Mai 2014 20:26 | reply to: 5269 |
A tanksapka nyílás ne tévesszen meg, valaki az újabb tipusét hegesztette bele.
|
XJRider | 5269 | 11. Mai 2014 21:24 | reply to: 5268 |
Pontosan milyen méretekre lenne szükséged? Dobhatnál fel egy képet, megjelölve a kívánt mérési pontokkal, aztán annak mintájára lemérem az enyémet. Nincs félreértés, mellébeszélés, a mérõszalag nem hazudik! :-) |
zekutya | 5268 | 11. Mai 2014 21:07 | reply to: 5266 |
Szia! Pont a Szegedi tankról van szó, csak az eladó nem igazán "kompetens" a méretekkel kapcsolatban. Azt szeretném megvenni, csak ha nem jó, akkor árulhatom tovább, és nem vagyok elõrébb. Pedig már a"külsõ"fényezés van csak hátra,és jöhetnek a km.-ek. Tavaly vettem a gépet teljesen lepukkantan, csapágyasan,(hajtókar csapágyak megforogtak). A fõteng. dobós volt, de vettem hozzá egy kompl. blokkot karbisor nélkül. A kettõböl raktam össze egyet, persze amit kellett, azt cseréltem. Az eleje kawasaki zx 1000-é a kerék kivételével. Gondolhatod, megrendeltem hozzá a yamaha kormány csapágyakat,teló szimeringeket, utána néztem ki a fejembõl. Már csak a tank, egy-két müa. hegesztés, és festés. Addig is köszi a segítséget. |
XJRider | 5266 | 11. Mai 2014 20:17 | reply to: 5265 |
Persze, segítek, nem kell aggódni! :-) Most ugyan tele van a tank benzinnel, de majd leszedem valamikor és mérünk... A két gép váza hátul nem egyforma, mert a 600-as központi rugóstaggal lett felszerelve, míg a 900-as kétoldali teleszkópos. A csatolt képen egy pucér 600-as váz van. Én továbbra is azt gondolom, hogy a felfogatási pontok egyformák. Ami elgondolkodtató, hogy az általad felrakott képeken látszik, hogy a vázon mindkét oldalt van felhegesztve merevítés, a gumibakok mögött. Ilyen a " gizda" 600-ason nincs, talán ott szélesebb is lehet a tankod, emiatt lehet 22 liter is az ûrtartalom... Majd valamikor jelentkezem, sajnos pénteknél elõbb nem jutok el a garázsba. Ha nem tudod kivárni, a sportmotoros fórumon árulnak egy tankot Szegeden. Kérdezzed meg az eladót, õ gyorsabb lesz, mert már " szétkapták" a motort. |
zekutya | 5265 | 11. Mai 2014 12:52 | reply to: 5263 |
Esetleg nem tudnál nekem párat mérni (hossz, szélesség) a tankodon? Ami nekem gyanús, képek alapján,az ülés felõli tank felfüggesztése. Ha csont felülrõl van fotózva, majdhogynem látható a felfogatás kereszttartója, a 900-on meg nem látszik, mintha elõrébb lenne, ill.hosszabb lenne a tank hátsó része. Elnézést a "görcsölésért", az a helyzet,ha kifizetem, elküldik, utána tudom csak rápróbálni. Elõre is köszi. |
zekutya | 5264 | 11. Mai 2014 12:43 | reply to: 5262 |
Köszi, ez a mosás a váznál homokszórással és szinterezéssel kezdõdött, a többit én fújtam, fújom. A blokk már kész, arról már korábban tettem fel pár képet. |
XJRider | 5263 | 11. Mai 2014 09:59 | reply to: 5261 |
Szerintem felrakható! Mondanám, hogy elugrok Hozzád egy próbára, de az ország túlvégében laksz... Ezek a katalógus adatok az ûrtartalmat illetõen fényévekre járnak a valóságtól, nekem 18,5 litert ír a gépkönyv, amibõl 2,5 liter a tartalék. ( 89-es a gépem) |
1Laciapu | 5262 | 11. Mai 2014 09:31 |
Huh!!! Ez aztán egy alapos motormosás :)))))) Az alábbiak szerint 0.5 L az eltérés, de nemtudom, hogy felrakható-e. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xj900f%2086.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xj600f%2084.htm |
zekutya | 5261 | 11. Mai 2014 08:14 |
dani416 | 5260 | 8. Mai 2014 12:05 | reply to: 5259 |
úgy látszik igen. tegnap próbáltam belépni, de nem sikerült. ma bejött az oldal, de eltûntek a beírások. közben találtam aksit a Magyar és fiánál. illetve, majd ha meghozzák, mert pont elfogyott a raktárról, de szokott lenni nekik YTX14-BS. érdekes, hogy reggel csak lassacskán pörgette, de nem kapta el a motor a ritmust, tipikusan a lemerült aksi jeleit mutatva. délután, amikor hazamentem a melóból, pöc-röf és már ment is. lehet, hogy kávét kellene a benzinbe töltenem, hogy reggel gyorsabban felébredjen? :-) de az aksicsere valószinûleg azért megoldja, csak szombat reggel ne szivasson ugyanígy, mert dolgom van. |
1Laciapu | 5258 | 2. Mai 2014 13:56 |
Ma végre volt egy kis idõm a gépre. Mivel még nincs helyem a garázsban, egy ismi udvarán parkol, vasárnap óta nem is láttam. Meg tudtam nézni közelebbrõl, ülést, idomokat levettem, milyen csupaszon, mi hol található. Egyúttal lecseréltem az olajat a motorban, a kardánban. A motorolaj leeresztõhöz tök jól hozzá lehetne férni, ha nem lenne ott a szûrõház. A szûrõházat tök könnyen le lehetne szedni, ha nem lenne ott két kipufogókönyök. Így aztán volt szentségelés :) Másodjára már könnyebb lesz... Tényleg vadi új gyertyák vannak benne! A légszûrõm viszont ezer éve nem volt cserélve, sürgõsen be kell szereznem, gyalázatos. Levegõvel jól átfújkáltam, legalább ennyit megtettem hirtelen. Délután átmocizok Zalaegerszegre, ki kell használni a jó idõt, be kell járatni az olajokat :) Most nézem, nem is erre a fórumra akartam írni, már mindegy, itt marad... / odaátról vagyok Toneres :) / |
dani416 | 5257 | 27. April 2014 21:51 | reply to: 5256 |
csak nem mindegy, hogy hol van az a valahol. a cél elõtt vagy a cél után fél méterrel? ;-)
|