2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda CTX & NC
Következő oldal

Ullyses 1846 2016. február 23. 08:03   Válasz erre: 1843
Bátor ember vagy Daty!.. , de talán biztosabb lenne ha lecseréled azt a gumit...!? Egy pill és kész a baj! Engem tegnap majd' elütött egy kanyarodó tgk amint hazafele átmentem az úttesten... úgy ugrottam el elõle....

    

gabyyh 1845 2016. február 22. 20:28   Válasz erre: 1843
De szép az a rész, nagyon szeretem! Csak ne lenne arrafelé akkora szegénység.

    

palinkasb 1844 2016. február 22. 20:07   Válasz erre: 1843
Nálunk 17 fok, így én is motorral jöttem végre haza. Már 2 hete minden be volt készítve az irodában, de eddig vagy hideg volt, vagy esõ, vagy mindkettõ.

Remélem idén is hosszú szezonunk lesz...
    

Daty 1843 2016. február 22. 19:59  
A napon 20 fok felett volt ma nálunk.

Akku be, és mentem egy karikát.

Izsófalva - Kazincbarcika - Serényfalva - Aggtelek - Jósvafõ - Szendrõ - Rudabánya - Izsófalva.

108 km lett a vége.:-)

Ja, és még mindíg a félrekopott gumival.:-D


    

Daty 1842 2016. február 12. 17:30   Válasz erre: 1840
De én igen!:-))
    

kawa70 1841 2016. február 12. 17:10   Válasz erre: 1838
Nem kell ott szervezni semmit.......max szállást intézni. Ahhoz meg hogy bármi is szervezõdik nem kell hogy ismerõs legyen a hely.....ugyis változik mindig minden az utakon.
    

kawa70 1840 2016. február 12. 17:08   Válasz erre: 1839
Ebbe én nem vagyok olyan biztos;)
    

Daty 1839 2016. február 12. 17:06   Válasz erre: 1837
Kizárt!

Ha esetleg veszek is valamit.... az csak a CTX mellett lesz!:-))
    

Ullyses 1838 2016. február 12. 15:10   Válasz erre: 1834
Igazad van..., menj csak.
A fizetség (többlet) meg azé jár mert vki helyetted szervez és intézkedik. Ha neked megéri, megéri... ha nem, nyilván nem fogsz jelentkezni.
Másodszorra meg már ismerõs az út, s ha Te intézed a szervezést, akár vissza is jöhet a díj... :)
    

Ullyses 1837 2016. február 12. 15:05   Válasz erre: 1836
....átmentünk Triumph topickba??? :) .... a végén még eladod a CTX-et Daty!!
    

Daty 1836 2016. február 12. 11:15   Válasz erre: 1832
Én is beszéltem azzal a Triumph értõvel, mielõtt megvettem.
Az õ tanácsai alapján cseréltünk, ellenõriztünk mindent, és meg is beszéltem vele én is, hogy ha eljön a következõ olajcsere ideje, hozzá viszem, és átnéz mindent!

Azt hiszem, a budapesti Triumph szervíz fõnöke volt.
    

Daty 1835 2016. február 12. 11:12   Válasz erre: 1834
Szerintem ilyen útra 15-16 motor kicsit sok!
"Ökörködni" meg fõleg!
    

gabyyh 1834 2016. február 11. 22:02  
Lehet így is nézni ahogy írjátok, de szerintem egy ilyen túra nem arról szól hogy szervezéssel jutok el vagy sem. Magam is szerveztem eddig magamnak utat Korzikára, Görögbe, Spanyolba. Ez a csapatról szól. Közös ökörködés, ismerkedés, buli.
    

kawa70 1833 2016. február 11. 21:15   Válasz erre: 1831
Azért kár fizetni valakinek hogy elintézzen olyan dolgokat amire magam is képes vagyok. Ráadásul nem kell alkalmazkodni más turázásához meg egy csomó idegenhez.
    

kawa70 1832 2016. február 11. 21:12   Válasz erre: 1830
Hát azt nem hiszem :) Eléggé elégedett a géppel, most viszi valahova pestre szervizelni mert ott valami triumph értõ van. Ráadásul elég jó kis motorbicikli az és szembe se jön minden kanyarban egy:)
    

Daty 1831 2016. február 11. 20:35   Válasz erre: 1828
Pontosan!:-)
Bõven belefér a benya!
    

Daty 1830 2016. február 11. 20:34   Válasz erre: 1827
Na bakker...:-(((

Lehet olcsóbban gondolta?:-)))
    

Daty 1829 2016. február 11. 20:33   Válasz erre: 1826
Most szívatsz?:-P
Dehogy megyek.
Majd együtt!:-)

Meg ha akarok, oda ahová õk mennek, kijutok egy nap alatt, meg haza is!:-)
Fizetõs túra nélkül is!:-DD

    

kawa70 1828 2016. február 11. 20:25   Válasz erre: 1822
Ennyi pézbe még a tankolás is belefér ha magamnak nézem ki a térképen hova menjek:))
    

kawa70 1827 2016. február 11. 20:22   Válasz erre: 1824
De. Csak azt nem mondtam mert kiröhögött........
    

kicsi 1826 2016. február 11. 18:47   Válasz erre: 1824
Te nem mégy fizetõs túrára a Tátrába? :)
    

Daty 1825 2016. február 11. 17:27   Válasz erre: 1822
Köszi!
    

Daty 1824 2016. február 11. 17:21   Válasz erre: 1823
Nem kérdezted, nem adja vissza egy milláért?:-))
    

kawa70 1823 2016. február 11. 17:01   Válasz erre: 1818
Sokat nem vesztettél;)
Én kétszer voltam, de tény hogy innen erõsen idõjárás függõ a dolog. Meg ilyenkor a triumph jobban jött volna mert oda is sietõs meg vissza is a hideg miatt.
    

gabyyh 1822 2016. február 11. 16:51   Válasz erre: 1821
Itt a motorozzon.

http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5525&session_id=SESSION_ID
    

Daty 1821 2016. február 11. 16:45   Válasz erre: 1820
Hol?
    

gabyyh 1820 2016. február 11. 16:03  
Viszont a három napos Alacsony-Tátrás túrára jelentkeztem. :)
    

gabyyh 1819 2016. február 11. 16:00   Válasz erre: 1817
Én nem tudok menni, mert éppen síelni fogok, vagy ha ilyen idõ lesz virágot szedni a hegyoldalon ahol a hónak kellene lennie.
    

Daty 1818 2016. február 11. 12:33   Válasz erre: 1817
Én még sosem voltam, az idõ miatt.
Ekkora távolság (oda-vicca 500 km) ilyen 15-20 fokos nappali, és 5-10 fokos kora reggeli, és késõ délutáni órákban nem nagyon vonz.

Hogy más megy e, nem tudok róla.
    

Ullyses 1817 2016. február 11. 08:46   Válasz erre: 1815
Harmadjára már 1sec és kiesik magától...:)
Ki jön a motorozz.hu évadnyitóra? ... már u.értem azok közül aki NC - CTX-es? Láttam Uti is regisztrált...:)
BAZ-osok?(ott kihaltak? :)
    

gabyyh 1816 2016. február 10. 21:51   Válasz erre: 1814
Köszi! Ezekkel az a gondom, (tudom válogatós vagyok) hogy ha leveszem a GPS-t akkor ott marad a nagy szerkezet, vagy szerelgethetem le föl. Azt amit linkeltem, csak lekapom és nincs útban semminek.
    

Daty 1815 2016. február 10. 20:58   Válasz erre: 1813
Semmit.

Egy titka van, szembõl kell csinálni mindent.
Alulról benyúlsz a lámpa mögé, elõször simán lehúzod a gumi fedelet.
(Ennek füle is van, amit meg tudsz fogni, de egyébként könnyen lejön.)
Aztán szintén simán hátrafelé lehúzod a rádugható csatlakozót.
Ez után egy olyasmi cstot kell kiakasztani, mint anno nagymamáink nagy hajcsatja.
Ehhez is van segítség.
A foncsoron bal oldalon az izzó mellett van egy kb bors-borsó nagyságú lyuk, ahol azt látod, mintha bele lenne fektetve az a bizonyos "hajcsat".
Na, ennek a végét megemeled, kiakasztod a látható lyuk mögül, és egyszerûen - szembõl - balról jobbra kinyitod, mint egy ajtót, ugyanis a másik oldala rögzítve van, nem fog leesni, hanem kinyílik.
És máris veheted ki hátrafelé az izzót.

Érthetõ voltam?

Elsõre 5 perc volt kivenni az égõt, másodjára 2.:-)

    

Ullyses 1814 2016. február 10. 20:50   Válasz erre: 1808
a Banggoodon találsz párat, pl : http://www.banggood.com/3_5-7_0-Inch-Phone-GPS-Stretch-Mount-Holder-For-Motorcyle-Bike-Scooter-p-986287.html vagy az Alibaba.com - on
    

Ullyses 1813 2016. február 10. 20:47   Válasz erre: 1809
azaz! hogy csináltad, mit kell hozzá szétszedni???
    

Daty 1812 2016. február 10. 20:46   Válasz erre: 1811
Köszi!

Ennyi körül adtam el neki:


    

kawa70 1811 2016. február 10. 20:36   Válasz erre: 1810
Ma beszéltem a triumph tulajjal, most van benne 5300. Tehát mint mondtam nincs széthajtva:)
    

Daty 1810 2016. február 10. 20:11   Válasz erre: 1808
"Eladó kacatok" 859-es hozzászólás, van ott több ilyen is eladó!
    

Daty 1809 2016. február 10. 20:08   Válasz erre: 1804
Melyik izzót akarod cserélni, mert az elsõt én már kicseréltem a sárgára, nagyon egyszerû.
    

gabyyh 1808 2016. február 10. 19:49  
Valakinek van egyéb ötlete GPS tartóra mint ez?
http://shop.sw-motech.com/en/4052572003725.htm

Olcsóbb, de hasonló megoldás érdekelne, mert a golyós meg a kormányra rögzíthetõ karos az nem tetszik.
    

Daty 1807 2016. február 10. 10:22   Válasz erre: 1805
Köszi Neked is Gaby!
    

Daty 1806 2016. február 10. 10:22   Válasz erre: 1804
Köszi a "tolást"!:-))

Amúgy is jól jött, mert tervezek egy bukócsövet!:-)
    

gabyyh 1805 2016. február 9. 22:40  
Ez is érdekes, ha valaki esetleg nem ismerné.
A motor és a váltó mûködése.
https://www.youtube.com/watch?v=z1-1qmNpeTI
    

Ullyses 1804 2016. február 9. 21:11  
...csak hogy tóljak egyet én is ... :)

A bukócsõ felszerelése:
CTX700D:
https://www.youtube.com/watch?v=1jt4eV3eUFs&list=PLRMBIMEeItbtNqH_otnSlzwUz39dKghIi&index=9#t=1.8945

CTX700 Naked:
https://www.youtube.com/watch?v=imvZCAFIp5Q&list=PLRMBIMEeItbtNqH_otnSlzwUz39dKghIi&index=9

...viszont ha tudsz olyat amin az izzócsere van, akkor azt tedd fel lécci !
    

Daty 1803 2016. február 9. 10:59   Válasz erre: 1801
Annyira nem kacsingatok, inkább "toltam egyet" a fórumon.
Bár..... ha nagyon olcsón hozzájutnék egyhez, lehet megvenném második motornak!:-))
De mint írtam, csakis a DCT-t.:-)
    

Daty 1802 2016. február 9. 10:57   Válasz erre: 1799
Á, a Banditot azért adtam el, mert úton-útfélen szembejött velem minden utamon egy csomó.:-)
Abban semmi érdekes nem volt.
Na de most, mióta megvan a "ritka" CTX-em, még egyet sem láttam velem szembejönni!:-))


    

Ullyses 1801 2016. február 9. 08:45   Válasz erre: 1798
...valamirõl lemaradtam? Mi ez az NC700SD -re való kacsingatás???
Nagyon jó motor ez a CTX700D ennél már csak az 1300-as ctx vagy a GoldWing a jobb! :)) Ne hagyd magad "húzni"!...ha elindul a szezon majd meglátod Daty mennyi irigykedõ lesz!!! :))


    

gabyyh 1800 2016. február 8. 23:18  
Hát pedig egy Tiger 800XC-re lehet én is beneveznék! :)
    

kawa70 1799 2016. február 8. 21:40   Válasz erre: 1798
Jól "leültünk" megint.:-(

Tarcsá valami sürübb motort :))) Mindig ritka vackokat veszel :))) Pl. Triumph :) Még a Bandit volt talán, ami 10-nél nagyobb példányszámban kelt el :)))))
    

Daty 1798 2016. február 8. 21:31  
Jól "leültünk" megint.:-(

Eladó NC700 SD-t, egyet találtam, de ez szerintem túl drága:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nc_700_sd-9466674

1 millát lehet adnék érte.:-)


    

Daty 1797 2016. február 4. 10:26   Válasz erre: 1793
Persze, értem.
Igazából mindenkinek a "személyre" (testsúlyra, magasságra, vezetési stílusra) szabott lenne a legoptimálisabb.
Ebben igazad van.
    

Ullyses 1796 2016. február 4. 08:45   Válasz erre: 1793
nosza hajrá! felfedezõkre és új találmányokra mindig van szükség, különben a világ nem fejlõdne! :) oszt majd kiderül mi az eredmény...
    

kawa70 1795 2016. február 3. 23:44   Válasz erre: 1792
Na pont ott nincs sok értelme a fogakkal játszani.
    

kawa70 1794 2016. február 3. 23:42   Válasz erre: 1791
Nem mindenkinek egyforma az optimális.
Egy - két fogakkal szoktak játszani.
és ez nem a lóerõkön mulik, vagy a motor komolyságán ;) Pláne hogy jelen esetben nem is egy izom géprõl van szó.
    

gabyyh 1793 2016. február 3. 22:35   Válasz erre: 1792
Persze, a mérnökök kikísérletezték mi a legoptimálisabb. De vajon a felhasználónak az a legoptimálisabb? Én azért felülnék egy hosszabb és egy rövidebb áttételûre is, próbaképpen. Túraplexit sem azért veszek magasabbat mert a gyári jó. A power commander sem véletlen lett és nem tuningra gondolok, meg + 20 lóerõre, csak alul kicsit jobban húz, könnyebben veszi a fordulatot, ilyenek. Remélem értitek mire gondolok.
    

Ullyses 1792 2016. február 3. 21:19   Válasz erre: 1791
...én is hasonlóra gondoltam, mint Daty! :))
... ha még Rigáról, vagy Verhovináról, v Komarról lett volna szó ... de a Honda azt gondolom nem a kispályások közé tartozik, fõleg ezekkel a motorokkal.... :)
    

Daty 1791 2016. február 3. 21:03   Válasz erre: 1788
Nem tudom, hogy a jelenleginél tudnál e optimálisabb beállítást "csinálni", hacsak nem vagy sokkal okosabbak azoknál a mérnököknél, akik ezt megalkották.:-))
    

Daty 1790 2016. február 3. 21:02   Válasz erre: 1780
Eszembe jutott, hogy ehhez a témához talán annyit tudok hozzáfûzni, hogy ha jól tudom, akkor, ha elõre minél kisebbet, hátra minél nagyobbat teszünk, akkor "erõsebb" lesz, ha meg elõre minél nagyobbat, hátra minél kisebbet teszünk, akkor "gyorsabb" lesz.

Persze, lehet, hogy rosszul emléxek!:-(
    

Daty 1789 2016. február 3. 20:57   Válasz erre: 1783
Én is méregetek lassan, ha jobb lesz az idõ.
Ha benézel, biztosan olvashatod majd a tapasztalataimat.

És megkérnélek, Te is írd majd le ide, hogy mire jutottál!

Elõre is köszi!
    

gabyyh 1788 2016. február 3. 20:34   Válasz erre: 1785
A cél az lenne hogy optimális legyen a gép kihasználása. Nem mintha nem lennék vele megelégedve, hisz pont azért vettem, nekem ez tökéletes, de hátha van jobb beállítás mint a gyári. De mivel vegyes a használat, és a száguldozás sem szempont, így a hosszabb áttétel nem játszik, esetleg a rövidebb. Attól meg hamarabb leforog, tehát marad így. :)
    

gabyyh 1787 2016. február 3. 20:30   Válasz erre: 1786
Nem, ez sima 6 gangos váltós. De az automatán is van elsõ és hátsó fogaskerék.
    

pandamaci 1786 2016. február 3. 19:38   Válasz erre: 1785
Ez nem automata váltós motor???
    

Ullyses 1785 2016. február 3. 19:35   Válasz erre: 1780
azt nem írtad miért akarnál változtatni fogaskereke(ke)t??
...és hogy megy az NC700X ?
    

Balkan Bistro 1784 2016. február 3. 19:15   Válasz erre: 1780
A hosszabb (hátul kisebb vagy elöl nagyobb) lánckerékkel csak azt éred el, hogy egy bizonyos sebességhez kisebb motorfordulatszám fog tartozni. Ettõl csökkenhet a fogyasztás, de csak keveset, mert jobban erõlködik a motor. A végseb nem igazán fog megnõni, viszont nehezebb lesz elindulni vele. Ha sokat túrázol egyedül síkvidéken hátul 2, max.3 foggal tehetsz fel kisebbet, de a nagyobb módosítást nem tolerálja a motor.

És figyelj arra, hogy kiadja a lánchossz, mert a feszitõ sem végtelenségig állítható.
    

tsanyi 1783 2016. február 3. 18:57   Válasz erre: 1781
Visszatérve a ferde gumikopásra tavasszal a lányom barátjának az NC-én aminek ugye ugyanaz a baja mint a Tiédnek (neki 11000 van benne) a gumi vásárlás elõtt elkezdek szanaszét méregetni és remélem rájövök, hogy miért kopik ferdén, a szervizben Neki is csak hablatyoltak és a gumisoknál is, de normális magyarázatot egyik sem tudott felmutatni.
    

Ullyses 1782 2016. február 3. 18:46   Válasz erre: 1780
van-volt sebváltós bringád?
gondold végig, mely áttételeknél milyen erõvel kellett hajtanod...de ezt az erõt most a motornak kellene ugye produkálni és BÍRNI!... hangsúly : hosszabb távon is...
aztán azt is gondold meg: MEGÉRI-e ?
    

Daty 1781 2016. február 3. 15:09   Válasz erre: 1780
Nagyon sajnálom, de ebben a kérdésben nem tudok segíteni.
Valahogy ez a része sosem érdekelt a dolognak.
Ebbõl kifolyólag nem is tudok semmi okosat mondani e téren.

Ha a véleményem számít, én nem nyúlnék hozzá, szerintem az éppen a legoptimálisabbra van hangolva.


    

gabyyh 1780 2016. február 3. 12:02  
Egy érdekes kérdésem lenne. Nekem ugye a gyári elsõ lánckerék 16 a hátsó 43 fogas. Érdemes ezen variálni? Van optimálisabb variáció?
Itt egy link ahol lehet látni milyen variáció milyen áttételt jelent. Egész durva értékek is lehetnek. Tudom hogy fogyasztás meg dinamika árán változtatható a végsebesség pl. de hátha valakinek van ezzel nagyobb tapasztalata.
http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/485
    

Daty 1779 2016. február 2. 20:01   Válasz erre: 1777
Na ugye, hogy így is megtaláltad!:-))
    

Daty 1778 2016. február 2. 20:01   Válasz erre: 1776
Bocs, igazad van!:-))
    

gabyyh 1777 2016. február 2. 19:42   Válasz erre: 1774
Igen neked! :)
    

kawa70 1776 2016. február 2. 19:09   Válasz erre: 1775
Rendezõi jobb:-)
    

Tizedes 1775 2016. február 2. 18:14   Válasz erre: 1774
...jobb oldalt :-)
    

Daty 1774 2016. február 2. 16:45   Válasz erre: 1773
Ezt kinek írtad?

Van bal oldalt, alul egy olyan felirat, hogy "válasz erre".
Ha ezt használod, akkor látszik, kinek válaszolsz!:-)

Ha nekem írtál, íme a link:

http://ctx700d.blogspot.hu/
    

gabyyh 1773 2016. február 2. 16:40  
Dobsz egy linket az oldalról? Ránéznék. :)
    

Daty 1772 2016. február 1. 20:19   Válasz erre: 1771
Bocsika!

Amúgy nem reklamáltam, csak azt hittem, nincs fent!
Figyelmetlen vagyok!:-(
Hová küldjem a képeket?


    

Ullyses 1771 2016. február 1. 15:31   Válasz erre: 1770
...már az elejétõl fenn van! :) egy olyan kép hiányzik - tõled!- ami a motorod kicsit közelebbrõl mutatja (mint a fennlevõ) azaz amint áll rajta, de közelebbi kép.... Nézz csak szét kicsit a honlapon (Kiegészítõk fül) és látni fogod , most hiába "reklamáltál" ... :)))
    

Daty 1770 2016. február 1. 09:49   Válasz erre: 1769
Oké!

Most, hogy mondod, a közép sztendert már rég feltehetted volna.
Sõt, a hozzá készült "akasztót" is.

Hátha valaki kedvet kap hozzá.
Igaz, nem csináltam önmagáról a folyamatról képeket, de mivel adott a sztender típusa, és egyszerû a felszerelése, nem hiszem, hogy kellene, az akasztóról meg talán csináltam fotókat.


    

Ullyses 1769 2016. január 31. 21:29   Válasz erre: 1768
Ha meglesz , dobj majd légyszi egy képet róla ! Ja és az alkatrészeket fotózd, teszem fel a CTX honlapra!
    

Daty 1768 2016. január 31. 20:30   Válasz erre: 1767
Feljebb lesz, és hátrább.
A helyet eleve gyárilag kialakították, csak még nem tudja senki, hogy az egy lábtartó helye!:-))
    

Ullyses 1767 2016. január 31. 17:48   Válasz erre: 1761
...egyébként hová akarod felrakni, vigyázz kanyarba ne karcolja jobban az szfaltot mint az elsõ!!!
    

Daty 1766 2016. január 30. 19:04   Válasz erre: 1765
Köszi!:-)
    

kawa70 1765 2016. január 29. 22:51   Válasz erre: 1760
Nem beszéltem vele, de megkérdezem ;)
    

Daty 1764 2016. január 29. 21:27   Válasz erre: 1763
:-DD
    

Ullyses 1763 2016. január 29. 21:04   Válasz erre: 1761
na most ez volt a jó viccccc... :))))
    

Daty 1762 2016. január 29. 20:56   Válasz erre: 1757
Pontosan:

- Mennyi?
- 30
- Mi 30?
- Mi mennyi?

:-)))
    

Daty 1761 2016. január 29. 20:55   Válasz erre: 1759
Áááááááá.........

Nem 90-100-nál, bukkanó elõtt rakom fel a lában magam mögé, és nem secperc alatt, hanem eleve elindulás után már oda is teszem!:-))

És ha már hátra van téve, fel sem kell állni!:-)
    

Daty 1760 2016. január 29. 20:52   Válasz erre: 1758
Dehogynem, én is észrevettem azonnal!:-)

Na, mennyi van a Triumphban?
Nem beszéltél Imivel?
    

Ullyses 1759 2016. január 29. 20:52   Válasz erre: 1754
A 3 lábtartós motorozást el tudom képzelni, mert ha felrakod a harmadikat könnyû magad alá rakni a lábad, azonban 90-100-nál nemá hogy secperc alatt magadmögé a magasba is felrakod és még fel is állsz??? ...mert ha ennyi idõd van akkor ki is tudod a huppanót kerülni, vagy megállni...s akkor meg minek tornászni! 2sec alatt 100km/ó seb esetén 56m-t teszel meg... ennél jobban elõrelátni a veszélyt ha tudod akkor fékezéssel kikerüléssel el is tudod kerülni......

    

kawa70 1758 2016. január 29. 20:50   Válasz erre: 1755
Miért, én nem voltam vicces? :))
    

Ullyses 1757 2016. január 29. 20:46   Válasz erre: 1752
Jó, akkor csak három rövid kérdés?
Mi mennyi? Mi 30?
...és hány éves a kapitány...?
    

Daty 1756 2016. január 29. 20:34   Válasz erre: 1749
Egyetértünk!:-))
    

Daty 1755 2016. január 29. 20:32   Válasz erre: 1747
Biztos rájöttél már, hogy az volt itt a vicc!:-))
    

Daty 1754 2016. január 29. 20:30   Válasz erre: 1744
Rendben, amint találkozunk megmutatom a hátsó lábtartós motorozást, és a pót lábtartót is!:-)
A másik motor csak amolyan "játszok a gondolattal" dolog.:-)

    

kawa70 1753 2016. január 29. 16:23   Válasz erre: 1749
Kb. 3-at.

    

kicsi 1752 2016. január 29. 14:28   Válasz erre: 1750
Mindenképpen az idõnek valamilyen mértékegysége illik oda.
Csak még azt nem tudom, hogy év, hónap, vagy nap :)))
    

kicsi 1751 2016. január 29. 14:27   Válasz erre: 1750
Igen! :)
    

Ullyses 1750 2016. január 29. 14:20   Válasz erre: 1745
mi az a 4-5 ami hamar elröppen???
Ft.- ?
sebesség?
év?
???
    

Ullyses 1749 2016. január 29. 14:15   Válasz erre: 1748
Hát... Daty nemtom hogy vagy ezzel..., de én a CTX-et csak annyiért cserélném el BH-ra amennyiért másik 2 CTX-et tudnék venni az árán... :)
    

kawa70 1748 2016. január 28. 21:16  
https://www.youtube.com/watch?v=chqgXBu1LY4
És ide még DCT se kell:))) Egy fokozat oszt az mindenre elég :)

http://onroad.hu/2013/03/25/kulonleges-motorok-boss-hoss/
    

kawa70 1747 2016. január 28. 21:00   Válasz erre: 1741
:D
Na arról meg aztán végképp nem ér le a talpad :)

Amúgy meg akkor a Te motorod a Boss Hoss :))) Ha azt is kinövöd akkor az odabasz :D
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők