Ullyses | 1846 | 2016. február 23. 08:03 | Válasz erre: 1843 |
Bátor ember vagy Daty!.. , de talán biztosabb lenne ha lecseréled azt a gumit...!? Egy pill és kész a baj! Engem tegnap majd' elütött egy kanyarodó tgk amint hazafele átmentem az úttesten... úgy ugrottam el elõle.... |
gabyyh | 1845 | 2016. február 22. 20:28 | Válasz erre: 1843 |
De szép az a rész, nagyon szeretem! Csak ne lenne arrafelé akkora szegénység. |
palinkasb | 1844 | 2016. február 22. 20:07 | Válasz erre: 1843 |
Nálunk 17 fok, így én is motorral jöttem végre haza. Már 2 hete minden be volt készítve az irodában, de eddig vagy hideg volt, vagy esõ, vagy mindkettõ. Remélem idén is hosszú szezonunk lesz... |
Daty | 1843 | 2016. február 22. 19:59 |
A napon 20 fok felett volt ma nálunk. Akku be, és mentem egy karikát. Izsófalva - Kazincbarcika - Serényfalva - Aggtelek - Jósvafõ - Szendrõ - Rudabánya - Izsófalva. 108 km lett a vége.:-) Ja, és még mindíg a félrekopott gumival.:-D |
kawa70 | 1841 | 2016. február 12. 17:10 | Válasz erre: 1838 |
Nem kell ott szervezni semmit.......max szállást intézni. Ahhoz meg hogy bármi is szervezõdik nem kell hogy ismerõs legyen a hely.....ugyis változik mindig minden az utakon.
|
Daty | 1839 | 2016. február 12. 17:06 | Válasz erre: 1837 |
Kizárt! Ha esetleg veszek is valamit.... az csak a CTX mellett lesz!:-)) |
Ullyses | 1838 | 2016. február 12. 15:10 | Válasz erre: 1834 |
Igazad van..., menj csak. A fizetség (többlet) meg azé jár mert vki helyetted szervez és intézkedik. Ha neked megéri, megéri... ha nem, nyilván nem fogsz jelentkezni. Másodszorra meg már ismerõs az út, s ha Te intézed a szervezést, akár vissza is jöhet a díj... :) |
Ullyses | 1837 | 2016. február 12. 15:05 | Válasz erre: 1836 |
....átmentünk Triumph topickba??? :) .... a végén még eladod a CTX-et Daty!!
|
Daty | 1836 | 2016. február 12. 11:15 | Válasz erre: 1832 |
Én is beszéltem azzal a Triumph értõvel, mielõtt megvettem. Az õ tanácsai alapján cseréltünk, ellenõriztünk mindent, és meg is beszéltem vele én is, hogy ha eljön a következõ olajcsere ideje, hozzá viszem, és átnéz mindent! Azt hiszem, a budapesti Triumph szervíz fõnöke volt. |
Daty | 1835 | 2016. február 12. 11:12 | Válasz erre: 1834 |
Szerintem ilyen útra 15-16 motor kicsit sok! "Ökörködni" meg fõleg! |
gabyyh | 1834 | 2016. február 11. 22:02 |
Lehet így is nézni ahogy írjátok, de szerintem egy ilyen túra nem arról szól hogy szervezéssel jutok el vagy sem. Magam is szerveztem eddig magamnak utat Korzikára, Görögbe, Spanyolba. Ez a csapatról szól. Közös ökörködés, ismerkedés, buli.
|
kawa70 | 1833 | 2016. február 11. 21:15 | Válasz erre: 1831 |
Azért kár fizetni valakinek hogy elintézzen olyan dolgokat amire magam is képes vagyok. Ráadásul nem kell alkalmazkodni más turázásához meg egy csomó idegenhez.
|
kawa70 | 1832 | 2016. február 11. 21:12 | Válasz erre: 1830 |
Hát azt nem hiszem :) Eléggé elégedett a géppel, most viszi valahova pestre szervizelni mert ott valami triumph értõ van. Ráadásul elég jó kis motorbicikli az és szembe se jön minden kanyarban egy:)
|
Daty | 1829 | 2016. február 11. 20:33 | Válasz erre: 1826 |
Most szívatsz?:-P Dehogy megyek. Majd együtt!:-) Meg ha akarok, oda ahová õk mennek, kijutok egy nap alatt, meg haza is!:-) Fizetõs túra nélkül is!:-DD |
kawa70 | 1828 | 2016. február 11. 20:25 | Válasz erre: 1822 |
Ennyi pézbe még a tankolás is belefér ha magamnak nézem ki a térképen hova menjek:))
|
kawa70 | 1827 | 2016. február 11. 20:22 | Válasz erre: 1824 |
De. Csak azt nem mondtam mert kiröhögött........
|
Daty | 1824 | 2016. február 11. 17:21 | Válasz erre: 1823 |
Nem kérdezted, nem adja vissza egy milláért?:-))
|
kawa70 | 1823 | 2016. február 11. 17:01 | Válasz erre: 1818 |
Sokat nem vesztettél;) Én kétszer voltam, de tény hogy innen erõsen idõjárás függõ a dolog. Meg ilyenkor a triumph jobban jött volna mert oda is sietõs meg vissza is a hideg miatt. |
gabyyh | 1822 | 2016. február 11. 16:51 | Válasz erre: 1821 |
Itt a motorozzon. http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5525&session_id=SESSION_ID |
gabyyh | 1819 | 2016. február 11. 16:00 | Válasz erre: 1817 |
Én nem tudok menni, mert éppen síelni fogok, vagy ha ilyen idõ lesz virágot szedni a hegyoldalon ahol a hónak kellene lennie.
|
Daty | 1818 | 2016. február 11. 12:33 | Válasz erre: 1817 |
Én még sosem voltam, az idõ miatt. Ekkora távolság (oda-vicca 500 km) ilyen 15-20 fokos nappali, és 5-10 fokos kora reggeli, és késõ délutáni órákban nem nagyon vonz. Hogy más megy e, nem tudok róla. |
Ullyses | 1817 | 2016. február 11. 08:46 | Válasz erre: 1815 |
Harmadjára már 1sec és kiesik magától...:) Ki jön a motorozz.hu évadnyitóra? ... már u.értem azok közül aki NC - CTX-es? Láttam Uti is regisztrált...:) BAZ-osok?(ott kihaltak? :) |
gabyyh | 1816 | 2016. február 10. 21:51 | Válasz erre: 1814 |
Köszi! Ezekkel az a gondom, (tudom válogatós vagyok) hogy ha leveszem a GPS-t akkor ott marad a nagy szerkezet, vagy szerelgethetem le föl. Azt amit linkeltem, csak lekapom és nincs útban semminek.
|
Daty | 1815 | 2016. február 10. 20:58 | Válasz erre: 1813 |
Semmit. Egy titka van, szembõl kell csinálni mindent. Alulról benyúlsz a lámpa mögé, elõször simán lehúzod a gumi fedelet. (Ennek füle is van, amit meg tudsz fogni, de egyébként könnyen lejön.) Aztán szintén simán hátrafelé lehúzod a rádugható csatlakozót. Ez után egy olyasmi cstot kell kiakasztani, mint anno nagymamáink nagy hajcsatja. Ehhez is van segítség. A foncsoron bal oldalon az izzó mellett van egy kb bors-borsó nagyságú lyuk, ahol azt látod, mintha bele lenne fektetve az a bizonyos "hajcsat". Na, ennek a végét megemeled, kiakasztod a látható lyuk mögül, és egyszerûen - szembõl - balról jobbra kinyitod, mint egy ajtót, ugyanis a másik oldala rögzítve van, nem fog leesni, hanem kinyílik. És máris veheted ki hátrafelé az izzót. Érthetõ voltam? Elsõre 5 perc volt kivenni az égõt, másodjára 2.:-) |
Ullyses | 1814 | 2016. február 10. 20:50 | Válasz erre: 1808 |
a Banggoodon találsz párat, pl : http://www.banggood.com/3_5-7_0-Inch-Phone-GPS-Stretch-Mount-Holder-For-Motorcyle-Bike-Scooter-p-986287.html vagy az Alibaba.com - on
|
Ullyses | 1813 | 2016. február 10. 20:47 | Válasz erre: 1809 |
azaz! hogy csináltad, mit kell hozzá szétszedni???
|
kawa70 | 1811 | 2016. február 10. 20:36 | Válasz erre: 1810 |
Ma beszéltem a triumph tulajjal, most van benne 5300. Tehát mint mondtam nincs széthajtva:)
|
Daty | 1810 | 2016. február 10. 20:11 | Válasz erre: 1808 |
"Eladó kacatok" 859-es hozzászólás, van ott több ilyen is eladó!
|
Daty | 1809 | 2016. február 10. 20:08 | Válasz erre: 1804 |
Melyik izzót akarod cserélni, mert az elsõt én már kicseréltem a sárgára, nagyon egyszerû.
|
gabyyh | 1808 | 2016. február 10. 19:49 |
Valakinek van egyéb ötlete GPS tartóra mint ez? http://shop.sw-motech.com/en/4052572003725.htm Olcsóbb, de hasonló megoldás érdekelne, mert a golyós meg a kormányra rögzíthetõ karos az nem tetszik. |
Daty | 1806 | 2016. február 10. 10:22 | Válasz erre: 1804 |
Köszi a "tolást"!:-)) Amúgy is jól jött, mert tervezek egy bukócsövet!:-) |
gabyyh | 1805 | 2016. február 9. 22:40 |
Ez is érdekes, ha valaki esetleg nem ismerné. A motor és a váltó mûködése. https://www.youtube.com/watch?v=z1-1qmNpeTI |
Ullyses | 1804 | 2016. február 9. 21:11 |
...csak hogy tóljak egyet én is ... :) A bukócsõ felszerelése: CTX700D: https://www.youtube.com/watch?v=1jt4eV3eUFs&list=PLRMBIMEeItbtNqH_otnSlzwUz39dKghIi&index=9#t=1.8945 CTX700 Naked: https://www.youtube.com/watch?v=imvZCAFIp5Q&list=PLRMBIMEeItbtNqH_otnSlzwUz39dKghIi&index=9 ...viszont ha tudsz olyat amin az izzócsere van, akkor azt tedd fel lécci ! |
Daty | 1803 | 2016. február 9. 10:59 | Válasz erre: 1801 |
Annyira nem kacsingatok, inkább "toltam egyet" a fórumon. Bár..... ha nagyon olcsón hozzájutnék egyhez, lehet megvenném második motornak!:-)) De mint írtam, csakis a DCT-t.:-) |
Daty | 1802 | 2016. február 9. 10:57 | Válasz erre: 1799 |
Á, a Banditot azért adtam el, mert úton-útfélen szembejött velem minden utamon egy csomó.:-) Abban semmi érdekes nem volt. Na de most, mióta megvan a "ritka" CTX-em, még egyet sem láttam velem szembejönni!:-)) |
Ullyses | 1801 | 2016. február 9. 08:45 | Válasz erre: 1798 |
...valamirõl lemaradtam? Mi ez az NC700SD -re való kacsingatás??? Nagyon jó motor ez a CTX700D ennél már csak az 1300-as ctx vagy a GoldWing a jobb! :)) Ne hagyd magad "húzni"!...ha elindul a szezon majd meglátod Daty mennyi irigykedõ lesz!!! :)) |
kawa70 | 1799 | 2016. február 8. 21:40 | Válasz erre: 1798 |
Jól "leültünk" megint.:-( Tarcsá valami sürübb motort :))) Mindig ritka vackokat veszel :))) Pl. Triumph :) Még a Bandit volt talán, ami 10-nél nagyobb példányszámban kelt el :))))) |
Daty | 1798 | 2016. február 8. 21:31 |
Jól "leültünk" megint.:-( Eladó NC700 SD-t, egyet találtam, de ez szerintem túl drága: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nc_700_sd-9466674 1 millát lehet adnék érte.:-) |
Daty | 1797 | 2016. február 4. 10:26 | Válasz erre: 1793 |
Persze, értem. Igazából mindenkinek a "személyre" (testsúlyra, magasságra, vezetési stílusra) szabott lenne a legoptimálisabb. Ebben igazad van. |
Ullyses | 1796 | 2016. február 4. 08:45 | Válasz erre: 1793 |
nosza hajrá! felfedezõkre és új találmányokra mindig van szükség, különben a világ nem fejlõdne! :) oszt majd kiderül mi az eredmény...
|
kawa70 | 1795 | 2016. február 3. 23:44 | Válasz erre: 1792 |
Na pont ott nincs sok értelme a fogakkal játszani.
|
kawa70 | 1794 | 2016. február 3. 23:42 | Válasz erre: 1791 |
Nem mindenkinek egyforma az optimális. Egy - két fogakkal szoktak játszani. és ez nem a lóerõkön mulik, vagy a motor komolyságán ;) Pláne hogy jelen esetben nem is egy izom géprõl van szó. |
gabyyh | 1793 | 2016. február 3. 22:35 | Válasz erre: 1792 |
Persze, a mérnökök kikísérletezték mi a legoptimálisabb. De vajon a felhasználónak az a legoptimálisabb? Én azért felülnék egy hosszabb és egy rövidebb áttételûre is, próbaképpen. Túraplexit sem azért veszek magasabbat mert a gyári jó. A power commander sem véletlen lett és nem tuningra gondolok, meg + 20 lóerõre, csak alul kicsit jobban húz, könnyebben veszi a fordulatot, ilyenek. Remélem értitek mire gondolok.
|
Ullyses | 1792 | 2016. február 3. 21:19 | Válasz erre: 1791 |
...én is hasonlóra gondoltam, mint Daty! :)) ... ha még Rigáról, vagy Verhovináról, v Komarról lett volna szó ... de a Honda azt gondolom nem a kispályások közé tartozik, fõleg ezekkel a motorokkal.... :) |
Daty | 1791 | 2016. február 3. 21:03 | Válasz erre: 1788 |
Nem tudom, hogy a jelenleginél tudnál e optimálisabb beállítást "csinálni", hacsak nem vagy sokkal okosabbak azoknál a mérnököknél, akik ezt megalkották.:-))
|
Daty | 1790 | 2016. február 3. 21:02 | Válasz erre: 1780 |
Eszembe jutott, hogy ehhez a témához talán annyit tudok hozzáfûzni, hogy ha jól tudom, akkor, ha elõre minél kisebbet, hátra minél nagyobbat teszünk, akkor "erõsebb" lesz, ha meg elõre minél nagyobbat, hátra minél kisebbet teszünk, akkor "gyorsabb" lesz. Persze, lehet, hogy rosszul emléxek!:-( |
Daty | 1789 | 2016. február 3. 20:57 | Válasz erre: 1783 |
Én is méregetek lassan, ha jobb lesz az idõ. Ha benézel, biztosan olvashatod majd a tapasztalataimat. És megkérnélek, Te is írd majd le ide, hogy mire jutottál! Elõre is köszi! |
gabyyh | 1788 | 2016. február 3. 20:34 | Válasz erre: 1785 |
A cél az lenne hogy optimális legyen a gép kihasználása. Nem mintha nem lennék vele megelégedve, hisz pont azért vettem, nekem ez tökéletes, de hátha van jobb beállítás mint a gyári. De mivel vegyes a használat, és a száguldozás sem szempont, így a hosszabb áttétel nem játszik, esetleg a rövidebb. Attól meg hamarabb leforog, tehát marad így. :)
|
gabyyh | 1787 | 2016. február 3. 20:30 | Válasz erre: 1786 |
Nem, ez sima 6 gangos váltós. De az automatán is van elsõ és hátsó fogaskerék.
|
Ullyses | 1785 | 2016. február 3. 19:35 | Válasz erre: 1780 |
azt nem írtad miért akarnál változtatni fogaskereke(ke)t?? ...és hogy megy az NC700X ? |
Balkan Bistro | 1784 | 2016. február 3. 19:15 | Válasz erre: 1780 |
A hosszabb (hátul kisebb vagy elöl nagyobb) lánckerékkel csak azt éred el, hogy egy bizonyos sebességhez kisebb motorfordulatszám fog tartozni. Ettõl csökkenhet a fogyasztás, de csak keveset, mert jobban erõlködik a motor. A végseb nem igazán fog megnõni, viszont nehezebb lesz elindulni vele. Ha sokat túrázol egyedül síkvidéken hátul 2, max.3 foggal tehetsz fel kisebbet, de a nagyobb módosítást nem tolerálja a motor. És figyelj arra, hogy kiadja a lánchossz, mert a feszitõ sem végtelenségig állítható. |
tsanyi | 1783 | 2016. február 3. 18:57 | Válasz erre: 1781 |
Visszatérve a ferde gumikopásra tavasszal a lányom barátjának az NC-én aminek ugye ugyanaz a baja mint a Tiédnek (neki 11000 van benne) a gumi vásárlás elõtt elkezdek szanaszét méregetni és remélem rájövök, hogy miért kopik ferdén, a szervizben Neki is csak hablatyoltak és a gumisoknál is, de normális magyarázatot egyik sem tudott felmutatni.
|
Ullyses | 1782 | 2016. február 3. 18:46 | Válasz erre: 1780 |
van-volt sebváltós bringád? gondold végig, mely áttételeknél milyen erõvel kellett hajtanod...de ezt az erõt most a motornak kellene ugye produkálni és BÍRNI!... hangsúly : hosszabb távon is... aztán azt is gondold meg: MEGÉRI-e ? |
Daty | 1781 | 2016. február 3. 15:09 | Válasz erre: 1780 |
Nagyon sajnálom, de ebben a kérdésben nem tudok segíteni. Valahogy ez a része sosem érdekelt a dolognak. Ebbõl kifolyólag nem is tudok semmi okosat mondani e téren. Ha a véleményem számít, én nem nyúlnék hozzá, szerintem az éppen a legoptimálisabbra van hangolva. |
gabyyh | 1780 | 2016. február 3. 12:02 |
Egy érdekes kérdésem lenne. Nekem ugye a gyári elsõ lánckerék 16 a hátsó 43 fogas. Érdemes ezen variálni? Van optimálisabb variáció? Itt egy link ahol lehet látni milyen variáció milyen áttételt jelent. Egész durva értékek is lehetnek. Tudom hogy fogyasztás meg dinamika árán változtatható a végsebesség pl. de hátha valakinek van ezzel nagyobb tapasztalata. http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/485 |
Daty | 1774 | 2016. február 2. 16:45 | Válasz erre: 1773 |
Ezt kinek írtad? Van bal oldalt, alul egy olyan felirat, hogy "válasz erre". Ha ezt használod, akkor látszik, kinek válaszolsz!:-) Ha nekem írtál, íme a link: http://ctx700d.blogspot.hu/ |
Daty | 1772 | 2016. február 1. 20:19 | Válasz erre: 1771 |
Bocsika! Amúgy nem reklamáltam, csak azt hittem, nincs fent! Figyelmetlen vagyok!:-( Hová küldjem a képeket? |
Ullyses | 1771 | 2016. február 1. 15:31 | Válasz erre: 1770 |
...már az elejétõl fenn van! :) egy olyan kép hiányzik - tõled!- ami a motorod kicsit közelebbrõl mutatja (mint a fennlevõ) azaz amint áll rajta, de közelebbi kép.... Nézz csak szét kicsit a honlapon (Kiegészítõk fül) és látni fogod , most hiába "reklamáltál" ... :)))
|
Daty | 1770 | 2016. február 1. 09:49 | Válasz erre: 1769 |
Oké! Most, hogy mondod, a közép sztendert már rég feltehetted volna. Sõt, a hozzá készült "akasztót" is. Hátha valaki kedvet kap hozzá. Igaz, nem csináltam önmagáról a folyamatról képeket, de mivel adott a sztender típusa, és egyszerû a felszerelése, nem hiszem, hogy kellene, az akasztóról meg talán csináltam fotókat. |
Ullyses | 1769 | 2016. január 31. 21:29 | Válasz erre: 1768 |
Ha meglesz , dobj majd légyszi egy képet róla ! Ja és az alkatrészeket fotózd, teszem fel a CTX honlapra!
|
Daty | 1768 | 2016. január 31. 20:30 | Válasz erre: 1767 |
Feljebb lesz, és hátrább. A helyet eleve gyárilag kialakították, csak még nem tudja senki, hogy az egy lábtartó helye!:-)) |
Ullyses | 1767 | 2016. január 31. 17:48 | Válasz erre: 1761 |
...egyébként hová akarod felrakni, vigyázz kanyarba ne karcolja jobban az szfaltot mint az elsõ!!!
|
Daty | 1761 | 2016. január 29. 20:55 | Válasz erre: 1759 |
Áááááááá......... Nem 90-100-nál, bukkanó elõtt rakom fel a lában magam mögé, és nem secperc alatt, hanem eleve elindulás után már oda is teszem!:-)) És ha már hátra van téve, fel sem kell állni!:-) |
Daty | 1760 | 2016. január 29. 20:52 | Válasz erre: 1758 |
Dehogynem, én is észrevettem azonnal!:-) Na, mennyi van a Triumphban? Nem beszéltél Imivel? |
Ullyses | 1759 | 2016. január 29. 20:52 | Válasz erre: 1754 |
A 3 lábtartós motorozást el tudom képzelni, mert ha felrakod a harmadikat könnyû magad alá rakni a lábad, azonban 90-100-nál nemá hogy secperc alatt magadmögé a magasba is felrakod és még fel is állsz??? ...mert ha ennyi idõd van akkor ki is tudod a huppanót kerülni, vagy megállni...s akkor meg minek tornászni! 2sec alatt 100km/ó seb esetén 56m-t teszel meg... ennél jobban elõrelátni a veszélyt ha tudod akkor fékezéssel kikerüléssel el is tudod kerülni...... |
Ullyses | 1757 | 2016. január 29. 20:46 | Válasz erre: 1752 |
Jó, akkor csak három rövid kérdés? Mi mennyi? Mi 30? ...és hány éves a kapitány...? |
Daty | 1755 | 2016. január 29. 20:32 | Válasz erre: 1747 |
Biztos rájöttél már, hogy az volt itt a vicc!:-))
|
Daty | 1754 | 2016. január 29. 20:30 | Válasz erre: 1744 |
Rendben, amint találkozunk megmutatom a hátsó lábtartós motorozást, és a pót lábtartót is!:-) A másik motor csak amolyan "játszok a gondolattal" dolog.:-) |
kicsi | 1752 | 2016. január 29. 14:28 | Válasz erre: 1750 |
Mindenképpen az idõnek valamilyen mértékegysége illik oda. Csak még azt nem tudom, hogy év, hónap, vagy nap :))) |
Ullyses | 1750 | 2016. január 29. 14:20 | Válasz erre: 1745 |
mi az a 4-5 ami hamar elröppen??? Ft.- ? sebesség? év? ??? |
Ullyses | 1749 | 2016. január 29. 14:15 | Válasz erre: 1748 |
Hát... Daty nemtom hogy vagy ezzel..., de én a CTX-et csak annyiért cserélném el BH-ra amennyiért másik 2 CTX-et tudnék venni az árán... :)
|
kawa70 | 1748 | 2016. január 28. 21:16 |
https://www.youtube.com/watch?v=chqgXBu1LY4 És ide még DCT se kell:))) Egy fokozat oszt az mindenre elég :) http://onroad.hu/2013/03/25/kulonleges-motorok-boss-hoss/ |
kawa70 | 1747 | 2016. január 28. 21:00 | Válasz erre: 1741 |
:D Na arról meg aztán végképp nem ér le a talpad :) Amúgy meg akkor a Te motorod a Boss Hoss :))) Ha azt is kinövöd akkor az odabasz :D |