cujethu | 643 | 2015. február 2. 19:30 | Válasz erre: 642 |
Nem gondoltam teljesen komolyan, csak egy hirtelen gondolat volt. De ki tudja... ?! |
Daty | 640 | 2015. február 1. 20:35 | Válasz erre: 639 |
Köszi, de automata váltós után nem lépek vissza egy "snassz" 5 sebességes váltósra!:-))))
|
cujethu | 639 | 2015. február 1. 20:18 |
Na akkor ezt is: http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/teszt/hondactx1300-2014.html Ez lesz következõ, Daty? |
Daty | 638 | 2015. február 1. 15:03 | Válasz erre: 637 |
Úgy legyen. Én is többet akarok, mint a múlt évben, bár az 5.000 akkor is megvolt, még ha 3 motorral is, de megvolt!:-)) |
cujethu | 637 | 2015. február 1. 14:48 | Válasz erre: 632 |
Persze, hogy mehetünk! Szeretnék többet menni mint tavaly, ami a km-ek tekintetében nem tûnik nagy feladatnak, mert tavaly szerintem 500 km-t se mentem. Remélem idõn többre lesz idõ! |
Daty | 632 | 2015. január 11. 19:59 | Válasz erre: 631 |
Hogy miért? Mert örexek vazze!:-(( Amúgy elnéztem, bocs!:-) Neked is köszi, hogy néha benézel ide is!:-) Nyáron megyünk egy kört együtt? Hová? Horvátokhoz, Románokhoz? Tervezel külföldet? |
cujethu | 630 | 2015. január 11. 19:50 | Válasz erre: 625 |
Nem ajánlani akartam, csak mindig véleményeket vár.
|
kicsi | 628 | 2015. január 11. 16:43 | Válasz erre: 627 |
Rendben van cserélhetünk, úgyis régen ültem köszörûn :))
|
Daty | 627 | 2015. január 11. 15:42 | Válasz erre: 625 |
Köszi Pali, már olvastam, miután megjelent!:-) Ahogy írod, én már minden elõnyével, és hátrányával találkoztam, mégis azt mondom - mindazon motorjaim után, amik voltak - hogy nem tudtam volna jobbat választani. Gyorsabbat, erõsebbet, nyomatékosabbat stb...-t igen, de jobban nem!:-) Ha nyáron majd nagyon szépen könyörögsz érte, cserélhetünk egy körre!:-DDDD Csak azért, hogy egyszer végre ülhess motoron!:-DDD |
kicsi | 625 | 2015. január 11. 11:53 | Válasz erre: 624 |
Egész korrekt cikk,de Datynak már nem kell ajánlgatni, õ már (bele)választott :))
|
cujethu | 624 | 2015. január 11. 08:49 |
Hátha érdekel valakit: http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/teszt/honda-ctx700-nc750x-teszt.html http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/teszt/honda-ctx700-nc750x-teszt-2.html Daty? |
ErErpower | 623 | 2015. január 10. 14:43 | Válasz erre: 619 |
Valami nagy vonzerõ lehetett hogy váltott! ;-)
|
Daty | 622 | 2015. január 10. 12:41 | Válasz erre: 621 |
Köszi, így már világos!:-) Szerintem ez azért csak jelent valamit. Nem arra gondoltam, hogy az automata váltósnál nincs jobb motor, hanem arra, hogy ezexerint van rá kereslet, és páran megtalálják benne a számításaikat. Én most is azt mondom, amit már régebben leírtam, hogy nem adok neki sok idõt, és mindegyik nagyobb Japán gyártó kiadja az automata váltósát. |
gezasz | 621 | 2015. január 10. 12:17 | Válasz erre: 617 |
A számokat csak érted! Szeptemberben Olaszországban a második legnagyobb számban eladott motor a Honda NC 700/750 volt. Valahogy ott megy ez a tipus 10 év mulva meg majd hordják be kazalszám. A legtöbb TDM is onnan való, mert az olaszok szerették valamiért.
|
Daty | 620 | 2015. január 10. 11:31 | Válasz erre: 619 |
Köszi, hogy ezt megosztottad velünk!:-) Az NC-rõl nem írnál pár dolgot, pl olyanokat, amiket tesztekben nem lehet olvasni? Jókat rosszakat vegyesen!:-)) |
ronson | 619 | 2015. január 9. 20:35 | Válasz erre: 618 |
Pontosan, nagyon jól érted :-) Közel 3 éve (2012.04.hó) vásároltam az NC-t és igen, elõtte béreltem egy tesztmotort, hogy biztos legyek benne, hogy mit veszek. 3 hónappal ezelõtt puszta kíváncsiságból béreltem egy 2012-es évjáratú GS-t, mert annyi jót hallottam róla. Pár nappal késõbb vettem is egyet, az NC-t pedig 26e km használat után beadtam a Dream-be, bizományos értékesítésre. OFF vége. |
Daty | 618 | 2015. január 9. 20:15 | Válasz erre: 616 |
Na, ezt a választ nem értem.:-( Béreltél az NC bérlés és vásárlás után egy BMW-t, és az még jobban megtetszett, mint az NC, így azt eladtad, és megvetted a BMW-t? |
Daty | 617 | 2015. január 9. 20:13 | Válasz erre: 615 |
Nagyszerû cikk, csak az a bajom vele, hogy egy szót sem értek belõle!:-(
|
ronson | 616 | 2015. január 9. 18:57 | Válasz erre: 614 |
Próbaképpen béreltem egyet és megtetszett (nagyon).
|
gezasz | 615 | 2015. január 9. 17:39 | Válasz erre: 614 |
Ezt nézd meg érdekes lehet neked. Bár a CTX-t nem jegyzik http://www.motociclismo.it/ripresina-del-mercato-a-settembre-2-15-da-gennaio-top-100-moto-moto-59863 |
Daty | 614 | 2015. január 9. 17:30 | Válasz erre: 613 |
Tényleg korrektek bérlés terén!:-) És miért cserélted le "hagyományos" motorra?:-) |
ronson | 613 | 2015. január 9. 17:26 | Válasz erre: 612 |
Ja, azt nem említettem, hogy a bérleti díj úgy nézett ki, hogy amennyiben a bérlés után veszel náluk egy motort, levonják a bérleti díjat a motor vételárából. Azért így már nem olyan drága a bérlés szerintem;-) A másik dologban igazad van, Bp.-en egyszerûbbek ezek a dolgok. NC már a Dream-ben várja az új gazdáját. |
Daty | 612 | 2015. január 9. 16:50 | Válasz erre: 611 |
Bocsánat, akkor félreérthetõ voltam. Én úgy gondoltam, hogy ha van vagy 3-4 jelölted, akkor azt elég nehéz kivitelezni, hogy mindegyikkel menj vagy 500-1000 km-t. Persze, ha van pénzed bérelgetni...:-) Na meg persze olyan helyen lax, ahol ezt meg is tudod tenni.... Mert mondjuk itt Izsófalván, sõt, Kazincbarcikán, sõt, Miskolcon sem igazán tudod megtenni. És akkor az NC-vel most mi van? Mert ha jól látom, akkor most BMW-t hajtasz nem? |
ronson | 611 | 2015. január 9. 16:39 | Válasz erre: 609 |
"Igazából, ahhoz, hogy megtaláld az igazán neked való vasat, valóban tesztelni kellene vagy 1.000 km-t. De ez ugye lehetetlen." Egyáltalán nem lehetetlen. Én az NC vásárlása elõtt béreltem egy tesztmotort a Karasna-tól, 15eFt/nap bérleti díjért + a Casco önrész letét, amit a végén visszaadnak. Esetemben ez kedd este boltzárástól, csütörtök reggel bolt nyitásig szólt (elég nagyvonalúak voltak). Kb. 500 km-t mentem vele. Ha valaki bizonytalan, szerintem megéri kibérelni egy hétvégére és azalatt nem gond az 1000 km teszt út. |
Daty | 610 | 2015. január 9. 15:19 | Válasz erre: 608 |
Úgy legyen Gezasz! Pörögjön fel, mégpedig azért, mert vesz egy csomó ember ilyen vasat, és itt fogja kivesézni!:-)) |
Daty | 609 | 2015. január 9. 15:18 | Válasz erre: 607 |
Igazából, ahhoz, hogy megtaláld az igazán neked való vasat, valóban tesztelni kellene vagy 1.000 km-t. De ez ugye lehetetlen. Maradnak a tesztek, fórumok. Igaz, néha ezek is szubjektívek. Ezért próbáltam néhány objektív adatot leírni a fogyasztásról, sebességrõl. Na meg ugye, mivel ezek új konstrukciók, nem sok embernek van még ilyen, vagy ha van is, lehet, hogy nem fórumozik. Itt faggathatod "Utálatos" kolléganõnket, mert neki éppen NC750 X van. A CTX-emben jelenleg 3.500 km van, de eddig nem bántam meg, hogy ezt választottam.:-) |
gezasz | 608 | 2015. január 9. 12:00 | Válasz erre: 604 |
Tavasszal majd felpörög a forum, ha nem hagyod elhalni. A szegedi ismerkedõs is szerintem Csaba250 miatt nem halt el. Õ kéretlenül is mindig feltett valami érdekeset, nem is mindig motoros témájút, és meg is van az eredménye, egy viszonylag élõ forum napi hozzászólásokkal
|
emzse | 607 | 2015. január 9. 11:08 |
Igazából tesztelni kellene utassal,hegyen-völgyön kb egy ezer kilométert.
|
Daty | 606 | 2015. január 9. 10:17 | Válasz erre: 605 |
Kétségtelen, hogy elég nehéz ilyen nagy horderejû döntést meghozni. Én is sokat hezitáltam. Összehasonlító táblázatokat csináltam, utánaolvasgattam, érdeklõdtem... Aztán mindent összevetve, mindet megnézve, felülve rá stb.... emellett döntötte. Egy egészen más motor, mint a "hagyományosak". Kétségtelen, vannak "hibái", de melyiknek nincsenek? Mármint az én szempontjaimból. |
emzse | 605 | 2015. január 9. 10:11 |
Nézegetem,nézegetem kb egy éve az NC 750X-et,teszteletm is egy órát októberben,szimpatikus,csak még nem bírtam határozni..
|
Daty | 604 | 2015. január 8. 14:53 |
Na, akkor a töltõfeszültséget, meg a "beindítsam, ne indítsam" címû "örökzöldet" kiveséztük!:-) Csak venne már valaki egy CTX-et, aki fórumozik is!:-))) Legalább lenne téma. |
kawa70 | 603 | 2014. december 31. 10:12 | Válasz erre: 598 |
Az ideális töltõ feszültség 14,4 V :) De ne a feszültségen lovagoljatok, mert nem attól indul be vagy mûködik valami......... A feszültség által áthajtott áram a lényeges, és azt kell pótolni a generátornak. Nem a feszültséget. Az fog emelkedni magától is:) Annak pótlása sem kimondottan igényli a 14 voltot sem de teljes értékû töltést alapjáraton, rövid szakaszokon nem lehet elérni. Így a rövid járatásnka sincs semmi értelme ebbõl a szempontból. Aki csak falun városon belül mászkál minden nap, ugyanúgy tönkremegy megfelelõ karbantartás hijján az akkuja, mint ha csak a garázsban inditgatná be......... |
Daty | 602 | 2014. december 30. 22:22 | Válasz erre: 590 |
Ebben a kérdésben nagyon megoszlanak a vélemények, mint olvashattad is. A Banditom 4 éves volt, mikor eladtam, minden télen 1-2x beindítottam havonta, és sztenderen 6.-ban 80 köröl addig járattam, amíg be nem kapcsolt a ventillátor. Így a felesleges helyekrõl tuti elpárolgott a víz. Akkut csak akkor tettem bele, ha járattam, eredeti akkuval adtam el, állapota tökéletes volt, pedig 1x sem töltöttem rá. Van aki olajat önt a hengerekbe, és leállítja egész télre stb... Kinek hogy... |
f1gp | 601 | 2014. december 30. 20:36 | Válasz erre: 593 |
Szivesen. :-) Azert erdemes megkeresni azt az akksit, ha nagyon lusta vagy, akkor ki is lehet vezetni pl. az ules ala - a CTEK -nek van ilyen kivezetese/toltoje is, akkor jo ideig letudhatod ezt a szerelgetest. Persze ennek feltetele, hogy a motor tarolasi helyen legyen aramforras :-) |
f1gp | 600 | 2014. december 30. 20:15 | Válasz erre: 592 |
Valoban nem helyes megfogalmazas reszemrol, hogy nem tolt ilyenkor a generator. Viszont, ahogy kesobb volt is errol szo, a fogyasztok (pl. Egy H4-es izzo ha jol emlekszem 55 W-ot "eszik") sokszor tobbet fogyasztanak, mint amit a generator megtermel. A villamossagtan nem az asztalom, gepeszmernok vagyok, de arrol amit mondtam a motor uresben valo jaratasarol, tovabbra is fenntartom. Kb. fel perc jaratas utan el lehet indulni, akor mar boven megvan az olajnyomas mindenhol. Viszont ahhoz, hogy az idealis kenesi allapot kialakuljon (minel hamarabb), a motort OVATOSAN terhelni kell, kulonben az olaj sokkal lassabban eri el azt a homerseklet tartomanyt, ahol jol tud kenni. Egy blokk kopasanak fo okai a hideginditas, es az azt koveto bemelegedesi szakasz, a tul alacsony , es a tul magas fordulatszam. A gepek idealis terhelese nagyjabol a teljes terheles 60-65%-a. Bocs az ekezetek hianyaert, tabletrol irok es kulfoldrol. |
Utalatos | 599 | 2014. december 30. 18:22 | Válasz erre: 596 |
Elolvastam mar delben. Csak vartam, hogy lesz-e valaki, aki ezt is vagy reszeit cafolja:-)Nem tortent ilyesmi, ezert mint utolso infot, ezt tekintem mertekadonak es eszerint hasznalom a vasaimat a jovoben. Kulonosen az autora vonatkozo tanacsok megfogandandoak. Azt eddig is igy kezeltem tobbe-kevesbe.
|
gezasz | 598 | 2014. december 30. 16:28 | Válasz erre: 597 |
Õ azt írta, hogy nem tölt a generátor alapjáraton. Ez a nem igaz. Az más kérdés, hogy nem elegendõt, de ezt én is írtam, hogy az ideális töltõ feszültséghez ami 14,2 V meg kell egy picit emelni a fordulatot.
|
csokabi | 597 | 2014. december 30. 13:13 | Válasz erre: 592 |
Szerintem meg nem mondott akkora marhaságot. Anno még én is úgy tanultam, hogy alapjáraton a generátor nem tudja visszatenni az aksiba az indítózáshoz felvett áramot. Ahhoz keveset termel és azt a pillanatnyi fogyasztók fel is használják.
|
csokabi | 596 | 2014. december 30. 13:06 | Válasz erre: 595 |
Olvasd el Jani linkjét is és a motort akkor indítsd be legközelebb, ha használni is fogod! Az akkunak meg kell venni egy csepptöltõt.
|
Utalatos | 595 | 2014. december 30. 12:43 | Válasz erre: 592 |
Na tessek, kozben Te is irtal es hat majdnem gyokeresen mast. Ezert volt dilemmam eddig is es az elozo hozzaszolas utan meg is ijedtem kicsit, hogy valami nagy marhasagot csinaltam eddig. Azt mar be sem mertem vallani, hogy a robogonal es neha az automnal is csinaltam ilyesmit. Ja es amikor mar ugy ereztem,akkor a a fordulatszamot is emeltem egy picit. Mikor melegnek ereztem mar a blokkot. Koszonom neked is:-)
|
cbjani | 594 | 2014. december 30. 12:41 |
talán ez is segít. Motor az motor.:) http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/ |
Utalatos | 593 | 2014. december 30. 12:37 | Válasz erre: 591 |
Koszonom, ez valoban " mernoki" valasz volt.:-) Sejtettem, hogy inkabb csak rosszat teszek vele es a kornyezetem ferfi tagjai is ezt mondtak, de ez mar rossz szokassa valt nalam es bevallom meg azt se neztem meg eddig, hogy mikent tudnam kivenni az akkumulatort( ha megtalaltam:-)))? Ezt az alapjarati melegetosdit pedig pont azert csinaltam, hogy az olajat kicsit keringtessem es a dugok jarjanak egy picit. Ilyen tekintetben szerencsesebbnek talaltam, mint a hidegben valo terheles sokkjat egy esetleges 5- 10 km-es jaratos korrel. De teljesen logikusnak tunik, amit irtal. Bar pl. nem tudom, miben mas az alapjaraton hideg olaj karos hatasa versus egy hidegben indulos terhelos motorozasnal? Azert koszi es igyekszem ezutan okosabban eljarni:-)
|
Utalatos | 593 | 2014. december 30. 12:37 | Válasz erre: 591 |
Koszonom, ez valoban " mernoki" valasz volt.:-) Sejtettem, hogy inkabb csak rosszat teszek vele es a kornyezetem ferfi tagjai is ezt mondtak, de ez mar rossz szokassa valt nalam es bevallom meg azt se neztem meg eddig, hogy mikent tudnam kivenni az akkumulatort( ha megtalaltam:-)))? Ezt az alapjarati melegetosdit pedig pont azert csinaltam, hogy az olajat kicsit keringtessem es a dugok jarjanak egy picit. Ilyen tekintetben szerencsesebbnek talaltam, mint a hidegben valo terheles sokkjat egy esetleges 5- 10 km-es jaratos korrel. De teljesen logikusnak tunik, amit irtal. Bar pl. nem tudom, miben mas az alapjaraton hideg olaj karos hatasa versus egy hidegben indulos terhelos motorozasnal? Azert koszi es igyekszem ezutan okosabban eljarni:-)
|
Utalatos | 593 | 2014. december 30. 12:37 | Válasz erre: 591 |
Koszonom, ez valoban " mernoki" valasz volt.:-) Sejtettem, hogy inkabb csak rosszat teszek vele es a kornyezetem ferfi tagjai is ezt mondtak, de ez mar rossz szokassa valt nalam es bevallom meg azt se neztem meg eddig, hogy mikent tudnam kivenni az akkumulatort( ha megtalaltam:-)))? Ezt az alapjarati melegetosdit pedig pont azert csinaltam, hogy az olajat kicsit keringtessem es a dugok jarjanak egy picit. Ilyen tekintetben szerencsesebbnek talaltam, mint a hidegben valo terheles sokkjat egy esetleges 5- 10 km-es jaratos korrel. De teljesen logikusnak tunik, amit irtal. Bar pl. nem tudom, miben mas az alapjaraton hideg olaj karos hatasa versus egy hidegben indulos terhelos motorozasnal? Azert koszi es igyekszem ezutan okosabban eljarni:-)
|
Utalatos | 593 | 2014. december 30. 12:37 | Válasz erre: 591 |
Koszonom, ez valoban " mernoki" valasz volt.:-) Sejtettem, hogy inkabb csak rosszat teszek vele es a kornyezetem ferfi tagjai is ezt mondtak, de ez mar rossz szokassa valt nalam es bevallom meg azt se neztem meg eddig, hogy mikent tudnam kivenni az akkumulatort( ha megtalaltam:-)))? Ezt az alapjarati melegetosdit pedig pont azert csinaltam, hogy az olajat kicsit keringtessem es a dugok jarjanak egy picit. Ilyen tekintetben szerencsesebbnek talaltam, mint a hidegben valo terheles sokkjat egy esetleges 5- 10 km-es jaratos korrel. De teljesen logikusnak tunik, amit irtal. Bar pl. nem tudom, miben mas az alapjaraton hideg olaj karos hatasa versus egy hidegben indulos terhelos motorozasnal? Azert koszi es igyekszem ezutan okosabban eljarni:-)
|
gezasz | 592 | 2014. december 30. 12:33 | Válasz erre: 591 |
Üresjáratban nem tölti az akksit? Ekkora marhaságot, csak maximium nem 14.2 V-tal tölt. De egy kis fordulatszám emelés és már meg is van az ideális érték. Szerintem ha nincs nagyon hideg érdemes beindítani és melegre járatni a motort havonta egyszer, jó az neki. Esetleg indítózás elõtt nem árt feltenni a töltõre az akksit egy két órára. Az autót is elindítjuk kemény minuszokban is mindennap és mégsem kopik el . Motoroknál ami esetleg ellene szól a téli hideg indításnak az az olaj viszkozitás 20W-40nem szereti a minuszt
|
f1gp | 591 | 2014. december 30. 11:56 | Válasz erre: 590 |
Az uresben valo jaratas, amellett ,hogy nem tolti az akkumulatort, a blokknak is karos. Terheles nelkul sokkal lassabban melegszik be, mivel lenyegeben nem tortenik munkavegzes, igy az olaj is nehezebben eri el azt a homersekletet ahol idealis a kenes, vagyis ezaltal jobban kopik a motor. Illetve - ha volt - a kipufogoban felgyult kondenzviz sem fog elparologni rendesen. Az utolso leallitas utan emiatt is erdemes ledugozni egy osszehajtogatott ronggyal a kipufogot (amikor mar csak langyos). Az akksit erdemes kiszedni - szerintem ez egy evben egyszer nem akkora faradtsag - rendesen feltolteni, es huvos helyen (eloszoba, kamra) tarolni. Havonta egyszer nem art ratolteni. |
Utalatos | 590 | 2014. december 30. 11:21 |
Eddig minden motorom akkumulatora atveszelte a teli leallast. A mostani is az elozot.Eleg hideg, fabol keszult garazsban pihennek a robogoval egyetemben. A robival nincs is gondom, de a nagyot feltem,hogy esetleg tavasszal nehezen indul, mert van rajta egy csomo olyan fogyaszto, ami ilyenkor is megy.( immobiliser, stb.) Tudom, hogy csepptolto, meg hogy idonkent meg kell jaratni...stb.,de ami erdekelne, hogy valoban karos- e neki, ha idonkent egyszeruen csak beinditom es jaratom nehany percig uresben? Van- e ilyenkor is valami toltes, vagy a fogyasztok sokkal tobbet megesznek( lasd kikapcsolhatatlan vilagitas)? Tudom laikus kerdes, de mivel eddig ez a modszer mukodott( lehet csak szerencsem volt vele, vagy az aksik birtak ezt a procedurat), kivancsi lennek hozzaertok velemenyere. Koszonom.
|
ColargoTJ | 589 | 2014. december 30. 08:29 |
Honda NC Integra tulajok! Nagyon kedvezõ áron árulnak év végéig Givi platnit a Shoxban http://www.shox.hu/givi-monorack-karok-1108fz/?p=642G1108FZ00000 |
Daty | 588 | 2014. december 29. 20:43 | Válasz erre: 587 |
Éppen úgy, mint akik azt írják óra szerint 200, az is csak 180 max.:-))
|
VVLaci | 585 | 2014. december 28. 16:21 |
http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/teszt/honda-ctx700-nc750x-teszt-2.html
|
Daty | 582 | 2014. december 28. 12:55 |
Na úgy látom, nem sok CTX és NC kelt el az idén, hogy egy új tulaj sem írt.:-( Na majd jövõre!:-)) |
Daty | 581 | 2014. december 28. 11:40 | Válasz erre: 580 |
Na de gondolom 450-esed nem volt 240 egynéhány kiló.
|
gezasz | 580 | 2014. november 17. 17:37 | Válasz erre: 579 |
Miért ne tudná a tied? Nekem volt valamikor egy CB 450 S Hondám, bármikor megfutotta a kilóhatvanat a negyven egy néhány lóerejével
|
Daty | 579 | 2014. november 17. 17:34 | Válasz erre: 578 |
Egy TDM 850-tõl ez a minimum!:-) A CTX-nél ezt csak azért emeltem ki, mert voltak rosszmájúak, akik azt jósolták, 140 lesz a vége.:-)) |
gezasz | 578 | 2014. november 17. 17:24 | Válasz erre: 577 |
Hát mit mondjak, én is többször megbizonyosodtam errõl a dologról a sajátommal. Nekem még szembeszéllel is ment a dolog
|
Daty | 577 | 2014. november 17. 11:09 |
Ja, és megbizonyosodtam róla, hogy minden további nélkül tud 160-at sík úton!:-DD
|
Daty | 573 | 2014. október 18. 15:27 |
Igaz, hogy már nem igazán van értelme, hogy írogassam, de a legújabb fogyasztási adatok "normál" 2 személyes, 3 dobozos motorozás után. 10,4 liter 320 km-re, azaz 3,25 liter. |
Daty | 570 | 2014. október 15. 20:48 | Válasz erre: 569 |
Na bakker, hogy ez eddig hogy nem jutott eszembe!:-) Holnap el is kezdem kihordani a bútorokat!.-)) |
Daty | 568 | 2014. október 15. 13:09 |
Na sajnos épp ettõl tartottam, hogy nincsen rá orvosság, csak a fûtött garázs!:-( Na, akkor ott egye meg a rozsda a fûtetlen garázsban!:-)) |
VVLaci | 567 | 2014. október 15. 12:23 | Válasz erre: 563 |
Ne csodálkozz, amikor a Sajó-völgyben nap mint nap délig köd van! Egyedül a fûtés lehet megoldás. Minden hideg felületen ki fog csapódni a pára 100% relatív páratartalomnál. |
petgem | 566 | 2014. október 15. 12:13 | Válasz erre: 563 |
Elhozod hozzám Skóciába forgalmival teletankkal és vigyázok rá ígérem:)))) Nekem sem fûtött de betony garázs és még ilyen jellegû problematikám nem volt véle. :)) |
Jam Clerk | 565 | 2014. október 15. 11:56 | Válasz erre: 561 |
Viszont érdekes módon azok a fél - egy éves motorok 10 évvel késõbb is ugyanúgy 20-30.000 kilométeresek lesznek ;)
|
Jam Clerk | 564 | 2014. október 15. 11:52 | Válasz erre: 563 |
Hasonló helyen tárolom én is, bár nálam a tetõ irányába simán el tud menni a pára, ha akar (igaz, ott is jön be nagy része). Az elõzõ gépet letakartam mindenféle szövetanyaggal-lepedõvel, kipufogót is bedugaszoltam, a mostani gépem tankja viszont alumínium, a kipufogó meg rozsdamentes, szóval nem tudom, kell-e... Korábban olvastam olyat, hogy valaki pont azért nem takarja le a gépet, hogy ne álljon meg a pára (ha menni akar, hadd menjen), ezek szerint az sem megoldás, ha körbefóliázod tavaszig :) Kivéve, ha (mondjuk BRAMAC) páraátereszõ fóliát teszel rá :) |
Daty | 563 | 2014. október 15. 10:47 |
Tárolja a vasát valaki rajtam kívül fûtetlen betonozott aljú fa garázsban? Hiába nincs még igazán hideg éjszaka, és nappal pedig jó meleg van, már most nagyon lecsapódik a pára a vason. Szinte csepeg róla a víz nap közben, mikor melegszik fel az idõ, fõleg a fém alkatrészekrõl.:-(( Lehet ez ellen valamit csinálni azon kívül, hogy tegyem fûtött garázsba? |
Daty | 562 | 2014. október 13. 21:01 | Válasz erre: 561 |
Kinek hogy. Szerintem egyáltalán nem vagy gizda. Én személy szerint egy év alatt nem kicsit, hanem nagyon soknak tartok már 20.000 km-t is. De mint írtam, kinek hogy... Ha valakinek ez jön be, és pénze is van rá...egészségére!:-) |
gsxfx | 561 | 2014. október 13. 18:41 | Válasz erre: 560 |
ó én gizda vagyok rendszeresen látok a hahu-n fél - egy éves motorokat 20-30.000 km-rel. Az már döfi. Ha tehetném én is mennék állandóan, de valamikor meg is kell keresni az árát..... L |
Daty | 560 | 2014. október 13. 09:54 | Válasz erre: 559 |
Akkor Te le sem szállsz a vasról, még a WC-re is azzal jársz!:-)) |
gsxfx | 559 | 2014. október 12. 12:28 | Válasz erre: 556 |
Szia ! Én idén márciusban vettem az Integrát és a mai napig épp 10.000 km-t tettem bele. Remélem jövõre kétszer ennyi is meg lesz, feltéve sikerül-e egy nagyobb 4-5.000 km-es túrához csatlakoznom. Üdv: L |
gezasz | 558 | 2014. október 11. 20:43 | Válasz erre: 557 |
Ha így haladsz, pár év alatt benne lesz a 100000 km. Ma én is beletettem a gépbe 170 km-t pedig csak egy kicsit akartam kerülni, de nagyon jó idõ volt |
Daty | 557 | 2014. október 11. 19:13 | Válasz erre: 554 |
Valószínûleg igen. Biztos, hogy az Amerikai piacra készültek, amit a két elsõ indexben elhelyezett nappali menetfény elhelyezése is bizonyít. Estére 3.214 km lett a motorban.:-)) Kinéztünk feleségemmel a Bükkszentkereszti Gomba napokra, onnét átruccantunk Felsõtárkány felé Egerbe, onnét meg Szilvásvárad felé haza. Rengeteg motoros volt a Bükkben. |
Daty | 556 | 2014. október 11. 11:07 |
Tegnap megmozgattam a motorban a molekulákat.:-) Igaz, csak 100 km-t mentem, de jól esett a késõ délutáni 22 fokban.:-) Egy tapasztalattal lettem gazdagabb. 5.-ben 5.400-as fordulaton 150-et megy. Mint régebben írtam, ezt 6.-ban 4.800-as fordulaton tudja. 3.049 km-re l tettem be este a garázsba. 28.-án volt egy hónapos.:-) |
csokabi | 555 | 2014. október 10. 21:41 | Válasz erre: 554 |
Az "amcsik" és az "ízlésficam" szavak gyakran követik egymást. Így viszont már érthetõ, hogy miért így néz ki...
|
gezasz | 554 | 2014. október 10. 20:27 | Válasz erre: 553 |
"A Honda ezt a modellt vette alapul, amikor tavaly megalkotta az amerikai piacra a CTX sorozatot, ami idén már nálunk is kapható." Azért arra kiváncsi lennék, hogy a nagy USA-ban kinek szánták illetve ki vesz ilyen motort? Lehet,hogy kereslet hiánya miatt hozták át Európába? |
gsxfx | 553 | 2014. október 10. 13:16 |
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/honda_ctx700d_akit_nem_fal_fel_senki |
zoli32 | 552 | 2014. október 7. 10:44 | Válasz erre: 550 |
Tudod mit............igazad van.................azt a pár szót sem éri meg sem az NC/CTX sem a blogod.
|
Daty | 551 | 2014. október 7. 10:07 | Válasz erre: 549 |
Te pedig próbáld már meg megkeresni azt a bizonyos határt, amirõl írtam.
|
Daty | 550 | 2014. október 7. 10:06 | Válasz erre: 546 |
Zoli! Te beszélsz a "más szemében a szálka esetérõl"???:-)))))))))))))))) Hát az önkritika hol marad? Szerintem más az, ha úgy "általában" mindenki tisztában van az NC sorozat kis fogyasztásával, mert elolvassa a tesztekben, vagy pedig az, ha valaki, akinek ilyen vasa van, leírja, hogy mikor, hol, milyen terhelésnél pontosan mennyit fogyaszt. Én az utóbbira többet adok, mint a tesztekre. Az igazság az, hogy engem sem érdekel, hogy a Fidesz szerint "Magyarország mennyivel jobban teljesít", ezért nem is olvasom el! Neked sem kötelezõ olvasni a fogyasztásomat. |
Utalatos | 549 | 2014. október 6. 18:06 | Válasz erre: 544 |
Jaj! Ne vedd már annyira komolyan Magadat!:-)))
|
zoli32 | 548 | 2014. október 6. 14:47 | Válasz erre: 547 |
Elvoltam nélküled..........elõbb-utóbb megunod és el leszek megint.
|
akupec | 547 | 2014. október 6. 14:36 | Válasz erre: 546 |
"Szívja a vérem a kupec haverod helyetted." Na ezt tényleg jól látod:) Ezt hívják a nagyság átkának, a lehengerlõ egyéniségeddel megnyertél magadnak:D |
zoli32 | 546 | 2014. október 6. 14:15 | Válasz erre: 545 |
Kettõ hét volt a fesszab. Bár tény hogy a daty motorvételei többfelvonásban hozzám képest egy lábjegyzet. Tudod más szemében a szálka esete. KB az SV topik itt a Triumph és a motorszerelés. De ha esetleg ujra bexarik ünnepélyesen megígérem hogy ide nem teszem fel. Szívja a vérem a kupec haverod helyetted. És szerintem mindenki tisztában van az NC sorozat kis fogyasztásával. Még én is napra pontosan tudom pedig nem érdekel. Csak ez van.Más nemigen. |