10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda CTX & NC
Következő oldal

Daty 744 2015. június 21. 15:56   Válasz erre: 741
Pedig nem lábtartónak tûnik.
    

kisti 743 2015. június 21. 15:23   Válasz erre: 742
Nem eszi a PDF-et , ment mail-en.
    

kisti 742 2015. június 21. 15:20   Válasz erre: 740
Itt a gyári karban tartási utasítás, mely meghatározza a km illetve az üzemi körülmények és az eltelt hónapok szerint.
    

kisti 741 2015. június 21. 15:18   Válasz erre: 740
Nincs trepni rajta (nem létezik hozzá tudtommal) a gyári müa. burkolatot hiszed annak.
    

Daty 740 2015. június 21. 15:05   Válasz erre: 739
Köszi az infókat Kisti!

A képek alapján teljesen igazad van!
Ha jól látom a sztenderes képen, ezen a vason trepni van.
Arról nem tudsz egy linket, és esetleg azt, hogy Fokt forgalmazza e?

Köszi!

Daty
    

kisti 739 2015. június 21. 14:58   Válasz erre: 738
Ja és , nézd meg a közép állvány rálépõtjét és megérted miért jobb a gyári vagy a Hepco, az Sw-motech jó de megszenvedsz vele mire felhúzod rá, nagyon elb@xott az erõkarja!
    


Daty 737 2015. június 20. 12:15   Válasz erre: 734
Nem tudom, miért nem mûxik a link.:-((
    

Daty 735 2015. június 20. 12:11  
Ja, ha megnézed a szerelési útmutatót, még az a lyuk is ott van rajta ami a miénken!

http://shop.sw-motech.com/cosmoshop/artikelpdf/hps_01_137_10000_b.pdf
    

Daty 734 2015. június 20. 12:07   Válasz erre: 733
Én is úgy gondolom, hogy maradok az itthoni márkakereskedésnél.
Szerintem ott ezt fogják ajánlani/hozni:

http://www.motostyling.hu/webshop/motor-felszerelestartozekok/sztenderek/kozepsztenderek_honda-nc-700-s-(11-)

Itt egy jobb kép róla:


    

palinkasb 733 2015. június 19. 23:37  
Igen, cikkszám szerint ez kell.

A webike oldalon 73 USD plusz posta: http://japan.webike.net/products/20891360.html
Kell még egy ütközõ hozzá: http://japan.webike.net/products/20531216.html

Összesen 101 USD. Azzal érdemes kalkulálni, hogy nettó ár + postaköltségre még vám+áfát kell fizetni. És nincs rá garancia.

Mindezt összerakva én valószínû maradok a márkakereskedéses rendelésnél.
    

Daty 732 2015. június 19. 21:38  
Bár a Japán oldalon is azt írják, ezekhez jó:

HONDA NC700S
HONDA NC750S RC70  
HONDA NC750X RC72 TypeLD
    

Daty 731 2015. június 19. 21:32  
Van az E-bay-en is olyan cikkszámmal középsztender, Japánból, de ott csak az NC750X / NC700X-et írják az NC700S-et nem, és ugye a fórumon is úgy írja, hogy az azokhoz való nem jó.

http://www.ebay.com/itm/HONDA-Main-Stand-HONDA-NC750X-NC700X-08M70-MGS-J10-Black-Steel-/221791952252?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item33a3d49d7c

Vagy itt pont fordítva értik, mégpedig úgy, hogy azokhoz is jó, attól, hogy az 10 mm-rel magasabb, mármint a motor.
A cikkszám a fontos nem?

http://www.ctx700forum.com/forum/how-forum/3209-center-stand-ctx700.html

    

Daty 730 2015. június 19. 21:13   Válasz erre: 729
Na, ekkorákat azért nem akarok.
Nem szeretek úgy motorozni, hogy a plexin kelljen átnéznem.
Olyankor azt hiszem, hogy autóban ülök!:-))
    

palinkasb 729 2015. június 19. 20:41  
A Cee bailey plexiket dícsérik hozzá nagyon akiknek idomos változatuk van: http://www.ceebaileys.com/honda/CTXws.html

Illetve a Madstad is gyárt hozzá: http://www.madstad.com/s.nl/sc.7/category.8339/.f

A Madstadnak van Naked változathoz is, de szerintem kreténül néz ki.
    


Daty 727 2015. június 19. 19:16  
Keresgettem, és találtam is középállványt, de lehet én is a márkakereskedésnél maradok, ott általában adnak 10% kedvezményt:-)
Itt a link:

http://www.motostyling.hu/webshop/motor-felszerelestartozekok/sztenderek/kozepsztenderek_honda-nc-700-s-(11-)

De ez valahogy nem hasonlít a Te általad belinkeltre.

Kazincbarcikai a kárpitos:

http://apollokarpit.hu/robogo_ulesek.html

Lehet, hogy ha csak sima váltóval árulták volna, akkor is ennél maradok.
Mint írtam is, szerintem is van jövõje ennek a konstrukciónak!

Az 1.300-as az ára, és a "sima" váltója nem jött be.
A többi igen!:-))

Az oldal érzékenységet annyira nem fájlalom, mint a rossz futómûvet.

Ha Debrecenbe mész, szívesen látlak, csak épp nem Nyíregyházán, mert ott csak a motort vettem, hanem Izsófalván, mert itt lakok!:-))

    

palinkasb 726 2015. június 19. 18:51  
Középsztenderd: Honda márkakereskedésben kérdeztem, 55 ezer forintot mondtak rá. Én a téli leállítás elõtt tervezem megvenni/felszerelni. Idén még oldalsztenderden telelt, de idegesített folyamatosan a látvány. Ezt kár volt szerintem lespórolni róla. A vicc az, hogy nem is hozza a Honda CTX-kompatibilis kiegészítõként. Az USA-ban (ahol nincs NC700S, csak 700X) jött rá valamelyik tulaj, hogy jó rá. Ha jól emlékszem valami japán alkatrészboltból rendelgették...

Utángyártott rugóstag tudtommal nem létezik még hozzá.

Ez az ülés-átalakítás durván jó ár (valahol 6-800 USD között van a Corbin). Valami ismert cég vagy helyi mesterember?

Érdekes volt látni, hogy csak Európában árulják kizárólag DCT-vel a CTX-et, az USA-ban lehet manuálissal vagy DCT-vel is választani, mint nálunk az NC-ket. Kb az ottani tulajdonosok fele vette DCT-vel. Ott ABS csak a DCT-hez jár, manuálishoz opcióként sincs. Ezért jópáran "kényszerbõl" vettek DCT-t, mert mindenképpen ABS-t akartak. Ehhez képest a többség "függõ" lett, és többet nem váltana vissza manuálra. Ez szerintem jól leírja, hogy mekkora találmány ez. Nem lennék meglepve, ha egy évtized múlva választható opció lenne a legtöbb motoron.

Nekem az 1300-as is nagyon tetszett. Kicsit (nagyon) nagy arra, amire napi szinten használom, de ha kijönnének egy DCT változattal, megfontolnám. A cross-tourer és a vfr stílusa miatt kizárt nálam, de egy nagy CTX bármikor...

Engem ami még kicsit zavar, az az oldalszél-érzékenység. De ekkora súly mellett ez várható.

Vecsés jól hangzik, vagy ha rokonokat látogatok Debrecenben, onnan sincs a világ végén Nyíregyháza.
    

Daty 725 2015. június 19. 17:54   Válasz erre: 724
Szia Balázs!

Nagyon-nagyon köszönöm a segítségedet!
Látod, ezért is vagyok híve a fórumozásnak, mert mint most is kiderült, mindenki más irányban tájékozott, másban van tapasztalata.
És, ha még van olyan korrekt - mint most Te - hogy a tájékozottságát megosztja másokkal is, az megfizethetetlen!:-)
Még jó, hogy nem álltam neki a kipufogó végemnek!:-)
Az én megoldásom ugyanis az lett volna, hogy levágom a toldást, amit le lehet róla venni, levágom 50 mm hosszúra, és rá hegesztetek egy sima saválló lemezt a végére, kifúrva a csonk végének, és a két csavar helyének.
És így már el is férne az emelõ.:-D
A hátsó emelõs dolog annyira nem tetszik, (na meg a 33.000 Ft-os ára sem jön be, mert felemelni egyedül úgy sem tudom, úgy, hogy most azt gondolom, hogy megveszem hozzá az NC700S-hez való középállványt.
Olyan sokkal drágább az sem lehet.
Persze azt még meg kell találni, hogy hol, és mennyiért lehet beszerezni.
Abban meg csak bízni tudok, hogy nem csökkenti még jobban az amúgy sem nagy hasmagasságot.

Trepnit nem igazán terveztem, de átgondolom, bár, mint írtam, lábtartó áthelyezésen is gondolkodok, fõleg a hátsónál.
Lehet, most nevetni fogsz, de ha véletlenül egyedül megyek egy kört, és épp kanyargós az út, akkor a lábamat a hátsó lábtartóra teszem, és úgy jobban tudom döntögetni is, meg kényelmesebb is.:-)

Amilyen képet belinkeltél az ülésrõl, ezt itt Kazincbarcikán 20-30.000 Ft-ért garantáltan megcsinálnák nekem, de nekem elég az, ahogy 5.000 Ft-ért megcsinálták a hátsót, hogy ne dõljön hátrafelé, és kényelmesebb legyen kicsit.
Én az én ülésemmel meg vagyok elégedve.

Az elõfeszítés állítás az 1.000 km-es szervízen megtörtént a szervízben, és úgy lett beállítva, ahogy másodjára írtad: egyedül rossz, ketten jó, bár én ezt inkább úgy írnám, hogy egyedül rossz, de ketten sem tökéletes.:-)
Keresztirányú úthibáknál, és szint egyenetlenségeknél akkorákat ugrik, mint egy bakkecske, alig lehet rajta megmaradni, fõleg hátul.
Ha kanyarban kapok ki egy ilyet, szinte átdob a másik sávba!:-)
Gondolkodok egy korrektebb hátsó telóban, bár a motor ergonómiáját tekintve kétlem, hogy sokat segítene.:-(

Én Veled ellentétben 99%-ban feleségemmel motorozok.

Egyetértek azzal, amit az árról, és kinézetrõl írtál!:-)
Bár szerintem a DCT miatt is idegenkednek tõle.
Meg talán azért, mert egyik nagy Japán konkurencia sem csinált DCT váltósat, de szerintem ami késik, nem múlik!:-DD

Szerintem is sokkal de sokkal jobb választás, mint egy "csopper", vagy egy hagyományos "krúzer".
Szerencsére én a tanuló idõn már túl vagyok, de így is nagyon szeretem.
Amit meg nem szeretek rajta/benne, azon majd megpróbálok változtatni.
Ez a 8. új motorom, ha érdekel, eddig mikkel nyomultam, itt megnézheted:

http://www.sportmotor.hu/tagok/301069

Mindezen elõzményekkel is azt mondom, nem bántam meg.
Az elején belém nyilallt néha, hogy lecserélem egy Suzki GSX650F-re, vagy Kawasaki ER6F-re, de ....ha "kijózanodok", akkor nem vonzanak már annyira.
Az kicsit lelomboz, hogy ketten 3 dobozzal 150 a vége, de meg lehet szokni.
Ezt sem a száguldás miatt hiányolom, hanem pl. egy 140-nél történõ elõzésbe már rizikós belemenni.
A Tátrában sajnos párszor már súroltam a gép határait, de úgy érzem ezzel megelégszek.

Igen, én is abba a kategóriába tartozok, aki több kihagyott, és már több mint 10 évvel a "visszaülés után" választotta ezt a vasat.:-)

Remélem még összefutunk valahol a nyáron!
Unokatesóm vecsési, minden évben ellátogatunk hozzájuk, akkor megrendezhetnénk az elsõ CTX találkozót!:-))

Ha még van jó ötleted, szívesen fogadom!

Üdv!

Aty



    

palinkasb 724 2015. június 19. 14:31  
Két megoldást tudok a motoremelés egyszerûsítésére:

Egyrészt egy lengõvillára rakható toldó, amivel hátsó emelõt tudsz használni egyszerûen: http://www.ebay.com/itm/T-Rex-2012-on-Honda-NC700X-2014-Honda-CTX-Spool-Swingarm-Sliders-Adapter-/231354721857?vxp=mtr&hash=item35ddd0e641&rmvSB=true

Másrészt az NC700S középsztenderdjét fel lehet szerelni a CTX-re: http://www.ctx700forum.com/forum/how-forum/3209-center-stand-ctx700.html

Arra valóban panaszkodnak az alacsonyabb motorosok, hogy messze elõre nyújtott lábbal mennek és ez hosszabb távon kényelmetlen. A Kuryakyn-nak van hozzá trepnije, ez sokaknak bevált hasonló esetben: http://www.kuryakyn.com/products/3880/premium-ribbed-floorboards

Az ülésre csak nagyon drága megoldást hallottam. A Corbin gyárt rá egyedi ülést: http://corbin.com/honda/hctx713.shtml

Hátsó rugóstag elõfeszítést tudsz állítani, ezt érdemes esetleg, ha mindig ketten használjátok. Az állítgatás nem egyszerû, ezért inkább szervízben javasolnám. Alapbeállításban egy emberre van hangolva, és csak úgy tudsz változtatni, hogy:

- Egyedül jó, ketten rossz (alapbeállítás)
- Egyedül rossz, ketten jó
- Egyedül is, ketten is rossz (ezt nem javasolnám :) )

Szóval az "átállítom mielõtt indulunk" dolog nem mûködik sajnos. Ez megjegyzendõ hiányosság még. Engem nem zavart, mert 99%-ban egyedül használom.

Ami a kinézetét illeti, az nem (csak) a saját, hanem a környezetemben lévõ motoros és -talan közvélemény osztatlan véleménye. Értem én, hogy bármi ami kilép a 900 ezres kategóriából és/vagy nem nagykorú, az a motorosok többsége számára UFO kategória. Majd 10 év múlva megkedvelik, ha már lehet CB500 árában kapni...

A futómû szerintem rendben van. Hamarabb fogy el a motorteljesítmény, mint a futómû. Persze hamarabb elfogy a futómûve mint egy sportmotornak. Szép is lenne ha nem...
Ami megtévesztõ benne, az a nagyon alacsony súlypont. Ettõl sokkal sportosabb, mint más, hasonló felépítésû motorok. Belibben egy olyan kanyarba, ahová egy másik cruizert be kell ráncigálni. Szerintem egyszerûen egy baromi kezes és megbocsátó, nagyon jó tanulómotor. Ha rendszeresen eléred a határait, akkor tudásban és elvárásokban ott vagy, amit már egyel nagyobb kategóriában kapsz csak meg. Ha néha kimotorozod a határait, akkor meg volt egy jó napod amikor minden összejött.

Ahogy a másik fórumon elnézegetem, jellemzõen három csoport vesz ilyen motort: robogós, aki felfelé vált, kezdõ motoros és több (tíz) év után újrakezdõ. Vannak nagyságrendekkel jobb motorok a CTX-nél (meg nagyságrenddel jobb motorosok nálam) de bármikor tudok vele egy élvezeteset motorozni, és közúton nem nagyon van olyan helyzet, amikor kevésnek érzem (és nem válalom túl magam).
    

Daty 723 2015. június 19. 10:50  
Köszi a bukócsõrõl az infókat.
Mivel nem nagyon E-bay-ezek, így lehet, hogy megvárom, míg a Givi is gyárt ilyet.
Topcase tartót, és túraplexit már csinál, fele áron, mint az eredeti, és legalább olyan jó, ha nem jobb.

Én kifejezettem túrázásra vettem, és lehet ezért mások vele atapasztalatim, mint neked.
Más 40, meg más 4-500 km-t lenyomni vele egy nap.
Mert 40 km-en és jó utakon valóban roppant kényelmes az üléspozíciója.
Bár, valószínûleg eltérõ test felépítésünk miatt (170/65) nekem hosszú távon kényelmetlen a szinte nyújtott láb.
Feleségem a 175/80-as méreteivel szintén kényelmetlennek érzi hosszabb távon, és mint írtam, rossz utakon.
De biztos olvastad, hogy neki már az ülést is átalakíttattam, de még így sem tökéletes, most a hátsó lábtartók áthelyezésén gondolkodok.

Egyetértünk, én fõleg a hegyekben használom, tekintve Szlovákia közelségét, de a közép kategóriások nem tudnak ott hagyni, sport fokozatban meg fõleg nem.:-)

A fogyasztást én sem azért méregettem, mert fogyasztás függõ vagyok, hanem azért, mert nem tudtam mit írni a blog/fórumra.:-))

Azt én sem szeretem benne, hogy nem lehet hozzá kapni semmit.
A másik általad említett két negatívumot nem igazán érzékelem, pedig a hegyekben szerpentinen való "kergetõzéskor" váltott már fel is, le is - hajtû kanyarban is - de mivel nem egy rakétáról van szó, szinte semmi erõfeszítésembe nem került a korrigálás.
Egy nagyobb teljesítményûnél ez inkább lenne probléma.
De szívesen megküzdenék azzal is!:-))

A pozitívumokkal egyet értek, bár biztos vannak, akik deviánsnak tekintenek az ízlésünk miatt!:-))
Itt a "baromi jól néz ki"-re gondoltam!:-DD

Nekem, mint olvashattad, 7.177 van benne, de még nem kellett a láncot utána állítani, de ez biztos a kis súlyom miatt van.
Mivel a váltó a Honda Jazz-ben már rég fellelhetõ, és jól szerepelt, én sem várok tõle nagy negatívumokat.
Olvastam tesztet, melyben 150.000 km-re teszik a futás teljesítményét, míg egy hagyományos váltóét 10.000 km-re.

A én szerintem negatív dolgokat biztos olvastad.
Vagyis szerintem nagyon nagyon tré ennyi pénzért a futómû, hosszú távon kényelmetlen az üléspozíció, meg az, hogy minden motor emeléskor le kell venni a kipufogó végét.
(Mindíg felemelt motoron kezelem le a láncot.)
Ezt egyáltalán nem értem, de biztos, hogy csak szívatásból csinálták ilyenre.
Egyébként már nem sokáig fog szívatni, mert megtaláltam a megoldást, már csak ki kell vitelezni, de szerintem az évben meg lesz!:-))
Na meg ugye egy kardán sem lett volna rá rossz, ne de ez már utópia.:-))

Én is bízok benne, hogy leszünk többen is, és jó nagy létszámú lesz a találkozó!:-))

Fotókat várom/juk!

Üdv!

Aty






    

palinkasb 722 2015. június 18. 17:03  
Szia,

Az orosz bukócsõ:

http://www.ebay.at/itm/Honda-CTX700-Motorcycle-Engine-Guard-CrazyIron-Crash-Bars-/261881824570

Az eladó "elérhetõsége": http://www.ebay.at/usr/marsh-deni

Egyébként egy USA fórumon akadtam rá, az egyik ottani fórumtag megvette aukción, és pozitív véleménnyel ajánlotta mindenkinek a fórumon. Érdemes a típussal kapcsolatban nézelõdni náluk, feltéve hogy jó az angolod:

http://www.ctx700forum.com/

Alapvetõen elégedett vagyok a CTX-el. Én városi-elõvárosi közlekedésre (bejárásra) vettem, napi 40 km-t megyek vele terveim szerint március-december között napi szinten.

Automatát kerestem a felerészben városon belüli használat miatt, és motort a felerészben városon kívüli használathoz, hajlottam a nagyrobogós kompromisszumra, de aztán megtaláltam a Honda DCT-ket. Az NC széria összes modelljét kipróbáltam (üléspróba, próbakör) vásárlás elõtt, majd a CTX mellett maradtam a komfort miatt. Borzasztóan kényelmes, természetes az üléspozíciója. Nekem 182 cm-el és 90 kilóval ugyanúgy, mint a feleségemnek 165-tel és 45 kilóval.

DCT szerintem nagy újítás. Városi forgalomban a motor kifejezetten agilis, nem probléma tartani a tempót más motorokkal. Országúton még elég az erõ, aztán autópályán elfogy. A2-es, nem egy versenymotor, de a középkategóriás cruiser/naked kategóriában derekasan megállja a helyét. Ki lehet nõni a teljesítményét, de sose kell több egy alapvetõen városi és rövid országúti napi motorozáshoz, persze Gibraltárig meg vissza nem ezzel mennék.

Fogyasztás: nem szoktam méregetni, nincs alacsonyfogyasztás-fétisem :) Kétszer mértem hosszabb szakaszon, hogy tudjam a nagyságrendet: Országút 500 km-en (stabil 90-100 tempó) 3,5l/100km. Város-országút (50:50) 500 km-en 4,1l/100km. Azóta azt tudom, hogy havi 15 ezerbõl (a bérlet ára) eljárok vele, és mindig marad elég keret a MOL kártyán, hogy hétvégén is elmotorozzak ha kedvem van.

Amit nem szeretek benne:
- Alacsony sebességgel nehezen manõverezhetõ, nincs lehetõséged csúsztatni a kuplungot. Ez megszokást igényel, hátsó fékkel kell aktívan stabilizálni a motort és akkor rendben van.
- DCT nem érzékeli ha a motor döntve van, kanyarban néha elvált. Ezért én hozzászoktam, hogy erõs kanyar elõtt manuálisan visszaváltok, hogy ezzel ne tréfáljon meg.
- Kapni szinte semmit nem lehet a motorhoz (kiegészítõket), még az USA-ban sem, Európában meg pláne.

Ennyi, a többi csak pozitívum: problémamentes, bolondbiztos, megbízható, kényelmes, takarékos és baromi jól néz ki.

Karbantartásra igénytelen. Hetente tankolom, keréknyomás és olajszint ellenõrzés, eddig nem kellett utántöltenem. Minden második tankolásnál lánckenés, 6000-nél kellett elõször láncfeszességet állítani. Egyébként szava nincs, teszi a dolgát minden nap szépen. Az amiknál vannak 40 ezer+ mérföldet futott példányok, gyakorlatilag hibamentesen. DCT-re sincs panasz, láncot, gumit is finoman eszi, semmi nagy meglepetésre nem számítok szervíz téren késõbb sem.

Remélem majd gyûlünk még tulajdonosok, addig is legalább egyszerû lesz fórumtalálkozót szervezni két fõvel :)

Fotót készítek valamikor, de ahhoz le is kéne mosni, nem csak használni folyamatosan.

Üdv,

Balázs
    

Daty 721 2015. június 18. 15:44   Válasz erre: 719
Tennél be esetleg linket a bukócsövek elérhetõségérõl?
Én sajnos nem találtam.:-(

Apropó, fotó a motorodról?
    

Daty 720 2015. június 18. 15:42   Válasz erre: 719
Szia Balázs!

Na végre valaki, akinek CTX-e van!:-))
Üdv itt, örülök/ünk, hogy benéztél, isten tartsa meg szokásodat!:-)
Sajnos én úgy látom, hogy olyan sokan nem leszünk, kevés embernek jönnek be ezek a motorok.
Én Nyíregyházán vettem, ott összesen hárman vettünk CTX700D-t.
Próbáltam felvenni velük a kapcsolatot, beszéltem is mind két motorossal, az egyikük ide is írt valamikor az elején, de úgy látom, részükrõl ennyi volt a fórumozás.
Egyikük talán Mátészalkai, a másikuk talán Debreceni, de ez nem biztos.
A kezelési kézikönyvben 12.000 km-es szervíz intervallumokat ír az enyém.
Bevallom õszintén, hogy nem is a 6.000 km, hanem inkább az vezérelt a szervizeltetésnél, hogy én szeretem évente megcsináltatni, még akkor is, ha abban az évben nem mentem 6.000 km-t, bár ez még nem fordult elõ.
Az inkább jellemzõ, hogy 2x viszem egy évben.:-)

Ennyit tudok mondani a szervíz intervallumról.

Neked könnyû dolgod volt, csak végigolvastad a fórumot, és tudsz is mindent!
Most mesélj Te is!:-)
Tapasztalatok, elégedettség, negatívumok, pozitívumok stb....??

Köszi az infókat, megnézem a csöveket, mert én szeretnék rá mindenképpen!

Üdv!

Aty
    

palinkasb 719 2015. június 18. 14:15  
Üdv mindenkinek.

Látom CTX tulajok részérõl nincs eszetlen tolongás, de reméljük elõbb-utóbb ide talál néhány még.

Én egy éve egy CTX700ND-t nyúzok napi szinten, Budapest és környékén. Most 6.500 körül járok.

Eddig élõben is kevés típustárssal futottam össze, egy fekete idomossal és egy fehérrel, amirõl késõbb kiderült hogy teszt-motor.

Daty: 6.000 Km-es szerviz? Úgy tudtam 10.000 km-es a szervizciklus.

Korábban volt téma a bukócsõ. A Hepco&Becker-nek van, illetve egy orosz cégnek, akik E-bayen elérhetõk (R-Gaza).

Üdv,

Balázs

    

Daty 718 2015. június 15. 09:19   Válasz erre: 717
Na, az nem lenne rossz!:-)
Együtt mikor gurulunk?
    

szodasbacsi 717 2015. június 14. 20:22   Válasz erre: 716
"az órám jelenleg 7.177-et mutat!"

És még csak most kezdõdik a motorosszezon....
Szerintem jelentkezhetnél gumitesztelõnek.
    

Daty 716 2015. június 14. 09:25  
A "blog" folytatódik.:-)

Tegnap elmentünk az újszilvási motoros találkozóra.
Nem tudom, mekkora buli ez az újszilvási, de egész egyszerûen nem találtuk meg.
Motorosokat sem igazán láttunk a faluban, pedig ha valahol van motoros találkozó, akkor általában az adott településen mindenütt motorok állnak.
Itt rajtunk kívül 3-4 motoros tekergett, láthatóan õk sem találták a bulit.
Sehol egy felfestés, vagy útba igazító plakát.
Errefelé a legkisebb faluban is felfestik az összes bevezetõ útra, hogy merre kell menni.

Gratulálok az Újszilvási "szervezõknek".

Ennyi volt a találkozó.
Odafelé a 31-esen mentünk, ami kár volt, mert vagy 30 kilométeren keresztül kilométerenként lámpa volt az út javítás miatt.
Visszafelé a Mátrán keresztül jöttünk Eger felé, na ez már jobb volt.
Mind a kanyarok, mind a hõmérséklet szempontjából.
Mondjuk az utak minõsége itt is hagyott némi kívánnivalót maga után, de ez van.

Összesen 397 km-t mentünk, így az órám jelenleg 7.177-et mutat!:-DD
    

Daty 715 2015. június 12. 19:31   Válasz erre: 712
Csak a teljesség kedvéért írom le, hogy ez után a kör után 6.781 km-rel álltam be a garázsba!:-)
    

Daty 714 2015. június 8. 15:44   Válasz erre: 713
Szia!

Köszi!
    


Daty 712 2015. június 7. 20:41  
Ja, egyébként szombaton Zakopane mellett voltunk, a nap vége 455 km lett.
Ma "csak" Javorináig mentünk, így ma "csak" 355 km-lett a mai táv.
Meg vagyok elégedve a 2 nap alatti 810 km-rel.
Ja, és mindkét nap reggel 09.30-kor indultunk, és este 19.00-ra már itthon is voltunk.:-)
És természetesen ebédeltünk is mindkét napon.:-)
    

Daty 711 2015. június 7. 20:37   Válasz erre: 710
Bocs Cu, késõn ( délelõtt 09.00-után) lett fix a túra, így már késõ lett volna akkor is, ha szólok.
    

cujethu 710 2015. június 4. 19:59   Válasz erre: 709
A vasárnapival kapcsolatban jelezz, ha úgy alakul.

    

Daty 709 2015. június 4. 19:37   Válasz erre: 708
Igazából én szombatra tervezek egy nagyobbat, és ha kedvünk is marad meg az idõ is engedi, akkor egy rövidebbet vasárnapra is.
    

cujethu 708 2015. június 4. 19:17   Válasz erre: 707
Mi a múlt héten végül, vasárnap, otthon voltunk és felmentünk Gyöngyösre és a Mátrába.
Szombaton Dóra dolgozik.
Szombat este borgácsolás lesz.
Csak vasránap tudnánk menni egy keveset.
    

Daty 707 2015. június 4. 19:15   Válasz erre: 706
Lengyelországot tervezek.
Igaz, csak a határhoz legközelebb esõ piacot céloznánk meg.
De ez csak az egyik ötlet.
A másik, a Duna-kanyar után valami kanyargósabb.:-)
Eger-Sirok-Sástó, mittomén...:-)

Merre menjünk?
Jösztök?

    

cujethu 706 2015. június 4. 19:11   Válasz erre: 705
Hová lesz a menet?
    

Daty 705 2015. június 4. 18:33  
Úgy látom, már elég régen írtam.:-)
Ma megvolt a 6.000 km-es szervíz.
(20.000 Ft, Honda Szász Nyíregyháza.)
Király volt minden, végig a motor mellett lehettem, és "okosságokat" kérdezhettem a szerelõtõl.:-)
Kicsit "elsiettem" a szervíz idõpontját, így jelenleg 5.971 km van benne.
De ez annyira nem gond, mert ha jól számolgattam, a hétvégén legalább 5-600 km beleugrik.:-)

    

Daty 704 2015. május 26. 21:10   Válasz erre: 703
Ez tényleg jobban hasonlít.
    

gezasz 703 2015. május 26. 19:48  
Szerintem a BMW innen vette a forma tervet:
http://www.welovehonda.com/honda-stateline-slammer-bagger-motornya-super-hero-batman
    

Daty 702 2015. május 26. 15:20  
Szerintem ettõl a Honda Vultus is szebb.


    

Daty 701 2015. május 26. 15:17   Válasz erre: 699
Ahogy írod, az benne a legpocsékabb!:-)

    

Daty 700 2015. május 26. 15:16   Válasz erre: 698
Nyomába sem jöhet, mert ha jól láttam, nem automata váltós!:-))
    

gezasz 699 2015. május 26. 12:30   Válasz erre: 698
A kipufogóval még überelni is tudták. Ilyet sufni tuningba csinálnak fiatal gyerekek:)) Mint valami épületgépészeti szellõzõ csõ
    

VVLaci 698 2015. május 26. 11:07  
Felpumpálták a CTX-et???

http://www.automotor.hu/motor/amerikai-tura-motorkerekpar-a-bmw-tol-612726
    

Daty 697 2015. május 19. 15:07   Válasz erre: 696
Semmi konkrétum nincs.
Ad-lib, ahogy esik úgy puffan.:-)
A legrövidebbet.
Igazából nem akarunk kimenni Zakopanéba, mert drága minden, így a legelsõ Lengyel faluban megállnánk a "piacon", állítólag ott olcsóbb minden.
    

VVLaci 696 2015. május 19. 07:53   Válasz erre: 695
Javorinára milyen útvonalat tervezel?
    

Daty 695 2015. május 18. 21:20   Válasz erre: 694
Nálunk is 1 nap van motorozásra szánva!:-)
    

VVLaci 694 2015. május 18. 21:15   Válasz erre: 692
Mint az idõ engedi! :-) A hosszú hétvégén egy nap motorolásra van szánva! :-)

És valóban jogos a feddés, nem figyeltem! :-(
    

Daty 693 2015. május 18. 21:01   Válasz erre: 691
Oké Cu, várom!
    

Daty 692 2015. május 18. 21:01   Válasz erre: 690
Szombat Túrkeve, vasárnap Dedindy, nem figyelsz!:-P
De egyébként valóban "szétuntam" az agyamat az alföldön.:-))
Nem beszélve róla, hogy hajszál híján már majdnem "megkockásodott" a hátsóm!:-((
Lehet kicsit kemény, bár a gyári beállítást használom.
Valószínûleg kicsit engedek le belõle.
Csodálkozok, hogy egy cruiseren is kockásodik a hátsó.

Mizu veletek?
Mikor gurulunk egyet együtt?
Pünkösd hétvégéjén szombaton egy Javorina?:-)



    

cujethu 691 2015. május 18. 18:08   Válasz erre: 689
Szólok, de még semmi pontosat nem tudok, csak annyi, hogy a helyiek valami motoros rendezvényt szeretnének.
    

VVLaci 690 2015. május 18. 13:44   Válasz erre: 685
Egy napon? Ennyire sokkoltak az alföldi technikás egyenesek??? :-)

(Kiskunmajsáról én is a Bükkön keresztül jöttem haza!)
    

Daty 689 2015. május 18. 08:23   Válasz erre: 688
Csak szólj elõtte és szabaddá tesszük magunkat!:-)
    

cujethu 688 2015. május 17. 22:37   Válasz erre: 687
Ma volt nálunk is.
Sõt júniusra szerveznek valami motoros rendezvényt.
Majd megyünk mi is arra gömvölyíteni a gumit.
    

Daty 687 2015. május 17. 22:11  
Hy Cu!

Az idõ miatt éltem, a szándék megvolt.
Így is délelõtt 10.30-ra lett olyan idõ, hogy el merjünk indulni.
Itt nagyon sz@r idõ volt, ott már szuper!

Sajnálom, hogy nem találkoztunk!:-(
Hát....elég sok technikás egyenes volt az úton, untuk is ezerrel, de ki lehetett bírni.
Ha lesz még valami rendezvény arrafelé, írj, lenézünk!

De tis is eljöhettek erre!!!:-)

Üdv!

Daty
    

cujethu 686 2015. május 17. 22:00   Válasz erre: 685
Szia Da!

Mégis lenéztetek az alföldre?
A hevesi topikban azt olvastam utoljára, hogy valszeg nem lesz belõle semmi.
Találkozthattunk volna...
    

Daty 685 2015. május 17. 21:43  
Tegnap elnéztünk Túrkevére a Kevi juhász fesztiválra, (407 km) ma meg kiruccantunk Szlovák testvéreinkhez a Dedinky tóhoz (224 km).

Jelenleg 5.227 km-en állok.:-DD
    

Daty 684 2015. május 4. 09:25  
A legújabb - és természetesen:-) - fogyasztási adatok.
Hátsó doboz, állandóan utassal, normál (60-120) tempóban, 1x belehajtva a 150-be.
Kerek 300 km kerek 9 liter.
Szerintem nem sok 700 ccm-es gép hozza még ezt a 3 literes fogyasztást.:-)
    

Daty 683 2015. április 29. 19:03  
Egyre többet gondolkodok az elsõ, és a hátsó lábtartók cseréjén.
Mármint a helyüknek a cseréjén.
Mind az elsõ, mind a hátsó lábtartók rossz helyen vannak, kényelmetlenek, fõleg hosszabb úton.

    

Daty 682 2015. április 28. 09:00   Válasz erre: 681
Szia!

Gratulálok az új vasadhoz!:-)
Remélem megírod majd a tapasztalataidat!
Szívesen venné biztosan mindenki, ha megírnád választásod okát, a vásárlás körülményeit (hol vetted stb...).

A plexihez annyit tudok hozzászólni, hogy a túra plekókat mindenképpen a nagyobb szélvédelem miatt találták ki.
Tehát biztos, hogy többet érne, mint az eredeti.
De, hogy mennyivel azt nem tudom.
Mondjuk, ez nagy mértékben függ a magasságodtól is!

Üdv!

Daty
    

Hawk02 681 2015. április 26. 06:34  
Sziaztok!
Néhány napja tulajdonosa vagyok egy nc750x-nek.Szélvédelme kicsit karcsú az elözõ motoromhoz képest.(Honda st1100)Kérdésem az lenne,hogy givi vagy puig túra plexivel mennyit változna a szélvédelme?
    

Daty 680 2015. április 23. 20:18  
Folytatom a blogomat.:-)
Ma kinéztem Aggtelekre, 108 km lett a vége.
Így az óraállás ma este 4.345 km.:-)
    

Daty 679 2015. április 15. 08:43   Válasz erre: 678
Mindenképpen megyek, csak szerintem dél felé fogok odaérni.
    

Balkan Bistro 678 2015. április 15. 06:13  
http://www.nyiregyhaza.hu/veradas-tobb-ezer-motoros-erkezik-nyiregyhazara-2015-04-14

gyülekezõ 08:30 Honda Wilker (m3/mnull) 😉

    

Daty 677 2015. április 12. 20:43   Válasz erre: 676
Pont így gondolom én is, csak nem akartam arcoskodni!:-))
    

gezasz 676 2015. április 12. 20:17   Válasz erre: 675
A kanyarban majdnem mindegy, hogy hány lovas a gép.Oda kurázsi kell, ki mennyire meri dönteni illetve milyen sebességgel megy bele a kanyarba.
    

Daty 675 2015. április 12. 19:52  
Tegnap megjártuk a Sástót oda-vissza.
Izsófalva-Szilvásvárad-Sirok-Mátrafüred-Sástó, és ugyan ez visszafelé.
Végig sport fokozatban mentem, és fokoztam is folyamatosan.
Össze akadtam egy négy motorból álló csapattal, azokhoz csapódtam, és toltuk rendesen.
Kíváncsi voltam, hogy mennyire tudnak tõlem elmenni, ugyanis mindegyik túra, sporttúra volt, és erõsebb, gyorsabb mint a CTX.
Hárman egyedül voltak, egy utassal.
Én is utassal voltam.
Megnyugodtam, mert nem tudtak tõlem ellépni.:-)
Egyenesekben maradtam le kicsit, de kanyarokban nem voltak jobbak.
Szóval meg voltam elégedve a CTX sport fokozatával.
Ez volt az egyik meglepetés a motortól.
A másik az az, hogy ezzel a tempóval, és fokozattal a fogyasztás mindössze 3,5-re jött ki kereken!:-)
Egyre jobban bírom a vasat!:-)
Még annyit tudok dokumentálni a leendõ CTX tulajoknak, hogy ha az üzemanyagszint jelzõ utolsó "kockája" elkezd villogni, lájtosan még 35 km-t simán, és biztosan elmegy!
Ez mai tapasztalat!

Estére 4.237 km-lett a vasban, mert délután még kinéztem Aggtelekre.
Megnyugodva tapasztaltam, hogy az enyémen kívül egy CTX-el sem találkoztam az úton.:-)
Jó érzés egy nem mindennapi vason ülni!:-D


    

Daty 674 2015. április 10. 18:33  
Jelenleg 3.886 km van benne.
Még 2 kép az ülésrõl.


    

Daty 673 2015. április 10. 18:33  
Mint ígértem, itt van pár kép az új, módosított ülés.
Azért volt rá szükség, mert a gyári ülés vége alapból 2,5 cm-rel alacsonyabb a vízszintestõl.
Ez elég kényelmetlen az utasnak sík úton is, a hegyi menetrõl nem is beszélve.
Egy ék alakot kellett beletoldani kemény szivacsból, melynek vége +5 sm vastag volt.
Feleségem szerint így már tökéletes.
Ami fehér bõrrel van pótolva az ülés hátsó részén, az a toldás.


    


muflon 671 2015. március 22. 19:32  
Szia Daty!

Szerencsésen hazaértünk! Remélem talizunk még valamelyik túrán.

    

Daty 670 2015. március 21. 19:55   Válasz erre: 667
Örülök, hogy személyesen is megismerhettelek!:-))
Remélem rendben hazaértetek!
    

Daty 669 2015. március 17. 20:49  
Új ülés kész, ha jobb idõ lesz, ki is lesz próbálva, fotót majd teszek fel.
Ma nyomtam egy százast, így jelenleg 3.535 km van a vasban!:-)
    

Daty 668 2015. március 10. 09:45   Válasz erre: 666
Szia Tamás!

Igen, ilyen kellene, csak szivacsban!:-))
Ez lehet feltörné a nemesebb testrészeit, és esetleg még használhatatlan lenne átmenetileg, úgy, hogy ezt mellõzném!:-DD
    

muflon 667 2015. március 10. 09:15  
Sziasztok!
Keresek a 700-as Integrámra 1db elsõ ülést.
Lehet gyári vagy tuningolt.
    

NRT67 666 2015. március 10. 08:57  
Dobj az asszony alá egy ilyet :-)))))))))))
    

Daty 665 2015. március 9. 19:56  
Ma átléptem a 3.400 km-t!:-)

Ma voltam a kárpitosnál, kicsit muszáj átszabatnom az ülés hátsó részét.
Gyárilag hátrafelé lejt kb 1-1,5 cm-t.
Feleségem jelezte, hogy sík úton is erõsen kell kapaszkodnia, hogy ne csússzon hátra az ülésen.
(Eddigi motorjaimon ez épp fordítva volt, általában elõrefelé lejtett az ülés.)

Szóval hátul sík úton is nagyon kell rajta kapaszkodni, ha pedig felfelé megyünk a szerpentinen, feleségem elmondása szerint ha nem lenne fent a hátsó doboz, az erõs kapaszkodás ellenére is lecsúszott volna hátul a motorról!:-(((

Éppen ezért a hátsó részt 0-ról 3 cm-re magasodó ék alakú szivaccsal megemeltetem a kárpitossal.

Azt mondta, kb 4-5.000 Ft lesz.
    

Daty 664 2015. február 15. 20:21   Válasz erre: 663
:-PP
    

gezasz 663 2015. február 15. 19:14   Válasz erre: 662
Volt egy ilyen érzésem ! :)
    

Daty 662 2015. február 15. 18:45   Válasz erre: 660
Bevárt az asszony!:-)
    

Daty 661 2015. február 15. 18:44   Válasz erre: 659
Na, ezért nem én bringáztam!:-)
    

gezasz 660 2015. február 15. 17:46   Válasz erre: 656
Melyik volt a gyorsabb?
    

csokabi 659 2015. február 15. 17:17   Válasz erre: 657
Szerintem a bringával, a rollerrel már tényleg túl fárasztó lenne az 55km...:)
    

Daty 658 2015. február 15. 17:17   Válasz erre: 657
A kerékpárt az asszony hajtotta!:-))
    

KawaÉvi 657 2015. február 15. 17:06   Válasz erre: 656
Melyikkel?
    

Daty 656 2015. február 15. 16:59  
Ma mentem 55 km-t!:-))
    

Daty 655 2015. február 4. 20:08   Válasz erre: 654
Remélm egy Nagy CTX projectet!:-))
    

cujethu 654 2015. február 4. 20:01   Válasz erre: 652
Ajjajj...

Mit indítottam el?!
    

kicsi 653 2015. február 3. 17:31   Válasz erre: 650
miért ne? :)
    

Daty 652 2015. február 3. 16:35  
Hajrá Cu!!!!!!!!!!!:-))))))))))
    

VVLaci 651 2015. február 3. 15:03   Válasz erre: 649
Akkor adunk a celebségedhez egy kicsit!

Hajrá! :-)))))))
    

cujethu 650 2015. február 3. 14:49   Válasz erre: 645
Daty-t még értem is, de te miért?
    

cujethu 649 2015. február 3. 14:48   Válasz erre: 646
Akkorát nõt hirtelen a drukkoló táborom, hogy lassan celeb leszek... :)
    

Daty 648 2015. február 3. 13:58   Válasz erre: 647
Szerintem 1.000 km alatt nem lehet átszokni egyik motorról a másikra, fõleg, ha a váltás - ahogy írod - egyik napról a másikra történt.
Igen, abban nagyon egyetértünk, hogy az "ideális", és a "környezetében pozitív érzelmeket keltõ" motor között jócskán vannak különbségek.
Ezért ültem át a "környezetemben pozitív érzelmeket keltõ" Triumph Sprint ST 1050-rõl "egyik napról a másikra" egy szerintem számomra "ideálisabb" CTX700D-re.
A Triumph-fal tuti bukta lett volna elõbb utóbb a nem megfelelõ talajfogás (alacsonyságom) miatt.
A CTX-el ez biztonságosabb.

Persze ez nem jelenti azt, hogy ezzel nem hasalhatok, de legalább a talajfogást, mint egyik okot, nagyobb arányban zárhatom ki!:-))


    

gsxfx 647 2015. február 3. 12:43   Válasz erre: 643
Sziasztok!
Remélem senki sem érti félre a lenti történetet:
Sokszor találkoztam már olyannal, - velem is megesett már -hogy egy motoros társunk a számára leginkább megfelelõ motort kicseréli egy a környezetében pozitív érzelmeket keltõ motorra.
És elõfordul hogy megbánják. Mert 350 kg. Mert a tengelytávja miatt nem jól kanyarodik, mert sokat fogyaszt, vagy mert a méret miatt nehezen kezelhetõ és egy kritikus helyzetben akár el is dobhatja a gyönyörû vasat.
Én is kacérkodom a nagy CTX-el. Hogy hogy nem egy motoros társam egyik napról a másikra átnyergelt a számára ideális NC750 X-rõl egy nagy CTX-re. Gyönyörû volt, nyálcsorgatás a köbön. Mindaddig míg egy szerencsétlen helyzetben, kb 1000 km élvezet után egy árokban leamortizálta, szerencsére személyi sérülés nélkül.
Akkor volt alkalmam elgondolkodni, hogy a számomra ideális Integrát kicseréljem -e erre a gyönyörû motorra!
No ennyi történet.
Szép napot, hamarosan itt a tavasz!
L
    

Daty 646 2015. február 3. 10:50   Válasz erre: 643
Látod Jani, máris duplájára nõtt a neked drukkolók tömege!:-)
    

kicsi 645 2015. február 3. 09:54   Válasz erre: 644
....én is :)
    

Daty 644 2015. február 2. 21:08   Válasz erre: 643
Én drukkolok!:-))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22120
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők