szodasbacsi | 845 | 2015. július 2. 20:16 |
Szerintem ma is láttalak, a csikónevelde környékén. Jó, hogy nem túl gyakori ez a motor a környéken, legalább könnyebben megismerlek. |
Daty | 844 | 2015. július 2. 17:58 | Válasz erre: 842 |
Köszönöm szépen Pali, hogy benéztél, és leírtad, amit írtál!:-) Gondolkodtam rajta, hogy én is utalok valami ilyesmire, de nem akartam nagyképûnek tûnni. De így, hogy Te is leírtad, én is meg tudom erõsíteni, hogy valójában, igazából a vezetõn múlik a legtöbb, nem a motoron! Hagytak már le 600-as nakeddel úgy, hogy meg sem tudtam nézni, milyen motor volt, de elõztem már meg szerpentinen "nagy" nakedeket külsõ íven!:-) Természetesen most a CTX-rõl írok. (Persze volt, aki ezt nem vette jó néven, és a következõ egyenesben megmutatta, hogy ki a "fasza gyerek"!:-)) ) Az utolsó mondatoddal meg csak maximálisan egyetérteni tudok!:-) |
Daty | 843 | 2015. július 2. 17:43 | Válasz erre: 839 |
Igazad van "ütközõileg", megnéztem kinagyítva a képeket róla, és nem is ahhoz a csavarhoz van fogatva, amelyikhez gondoltam, és írtam, hanem ahhoz ami a sztender tengelyét rögzíti. Viszont, így elsõ ránézésre úgy gondolom, hogy azt meg is tudom csinálni. Ha kész, csinálok róla képeket, és ha jól sikerül, gyártok egyet Neked is, ha eljön az idõ, és szükséged lesz rá, és nem veted meg a "háziipart".:-) Nekem a szélvédelemmel nincs gondom a kis fejidom miatt. Lakott területen kívül, ahol lehet, tartósan 110-130-al szoktam járni, és azt simán tudom is tartani, sõt akkor még marad benne némi kraft elõzni is. Én szeretem a tempós kanyargást, gondolom ez a régi motorjaim öröksége.:-) Az a téves hír járja, hogy a csoppereken, cruisereken a majrécsíkot nem lehet 2-2,5 centi alá vinni. Na ez lehet, de én a CTX-en 0,5-1 centi közé szorítottam a Mátrában a múlt hétvégén, úgy, hogy csak 1x ért le a koptató csavar.:-) Szóval szerintem lehet ezzel tempósabban is kanyarogni!:-) Igazán "tempósan haladó" sport és naked - fõleg nagy teljesítményû - motorokkal én sem tudom tartani a lépést, de bevallom, nem is akarom. De 5-6-650-7-750 ccm-es nakedekkel minden további nélkül tudok menni akár egyenesben (persze csak 150-ig) akár tempós kanyargásban. De ha nagyobb teljesítményû nakedekkel akadok össze, akik nem akarják megmutatni, hogy õk a legjobbak, azokkal is lépést tudok tartani. Motoroztam már együtt 600-as Yamaha tulajjal, CBF 600-as Honda tulajjal, 800-as TDM, Yamaha Diversion, 750-es Shadow, tulajjal, de még senki nem várt rám, pedig õk is szeretik a tempós kanyargást.:-) Szóval, szerintem, mint olvashattad, én a felsoroltak közül bármelyikkel beállnék egy csapatba. Hangsúlyozom még 1x, hogy csak abban az esetben, ha nincs "farokcsattogtatás", mert akkor ugye esélyünk sincs tartani velük a tempót. A "kis" nakedek nyomatéka, ha megnézed, épp úgy 60 Nm körül van, mint a miénk, sõt a miénk alacsonyabb fordulaton leadja a nyomatéka csúcsát, így még ezen a téren elõnyben is vagyunk, csak a teljesítményben nem tudunk velük versenyezni, mert azok legalább másfélszeres teljesítménnyel rendelkeznek a miénkhez képest. Ha meg nem csak egy egy napos kanyargásról van szó, akkor azért mindenki be szokta tartani azokat a normákat, hogy mindenki tudja tartani a tempót, fõleg, ha nagy létszámú a csapat. Mikor a Csíksomlyói búcsún voltunk, (anno még a GSF1250S-el) volt velünk egy srác 250-es cross motorral, de a legerõsebb egy Honda RR volt, és mégis mindenki tudta tartani a túratempót, senki nem tartotta sem gyorsnak, sem lassúnak az iramot, ami "bent" lakot területen 60, "kint" 110-130 között volt. Remélem sikerült valamennyire válaszolnom kérdésedre. De ha nem, kérdezz még!:-) |
kicsi | 842 | 2015. július 2. 17:11 | Válasz erre: 839 |
Szia! Bár nem nekem tetted fel ezt a kérdést: "Szóval a lényeg, hogy szerinted milyen más motorokkal illik össze a miénk hosszabb túrákon?" Mégis engedd meg, hogy én is válaszoljak (Daty tudni fogja mért írom, amit írok) Pár hosszabb túrán már rész vettem (nem BP-Dobogókõ távon) a tapasztalatom az, hogy elsõsorban nem a motor miatt nem tud együtt gurulni a csapat.Nagyon extrém különbségeknek kell lenni, hogy kijöjjön a felépítésbõl, lóerõbõl adódó különbség. Sokkal inkább számít rider, aki a motort kezeli.Hidd el, egy böhöm nagy döggel is lehet cikázni a sorok között és egy csopperrel is lehet jókat döntögetni, csak megfelelõ felfogású, felkészültségû ember kell hozzá. Egy társasággal való túrázáshoz meg nem egyforma motorok kellenek, hanem jó célpontok, jó túravezetõ, és egymás iránt toleráns társak. |
Daty | 841 | 2015. július 2. 17:10 | Válasz erre: 840 |
Köszönjük szépen Laci, megfogadjuk a tanácsodat!:-))
|
balatonimotoros | 840 | 2015. július 2. 15:06 | Válasz erre: 838 |
Az Utalatos néven hozzászóló egy troll, nem érdemes foglalkozni vele. Más fórumokon is kifejtette már "áldásos" tevékenységét...Nem érdemes etetni, mert csak tovább hízik és a végén még agyonnyom valakit. :) |
palinkasb | 839 | 2015. július 2. 14:12 | Válasz erre: 838 |
Megint csak az usa fórumról közvetítem az okosságot, õk kipróbálták, és "bolt on" az ütközõ :) Jól néz ki felszerelve. Iskolakezdésre nekem is megy föl a sztenderd, nyárra egyenlõre egyéb dolgok (bukó, kabát, stb.) cseréje van ütemezve. Más: mostanában egyre többször elcsavargok a Pilisben esténként kicsit szellõztetni a fejem. Eddig a városban inkább a naked-ek és a nagyrobogók tempója passzolt a CTX-hez. Sorok között, lámpától nagyjából egyformán boldogultunk. Csopperek általában lomhábbak és kövérebbek, leszakadoznak egy-két zsúfolt lámpás keresztezõdés után. Városon kívül viszont megváltozik a motor. Inkább a csopperes vénája jön elõ. Nekem ugye a naked vátozat van, ezen 90 fölött kapaszkodni kell. 80-100 között rugalmas ha elõzni kell, és kényelmesen elandalog. De nem szereti (vagy szeretem) annyira a tempós kanyargást mint egy naked. Inkább a csopperek lassabb tempója fekszik neki. Dobogókõre felmentem néhányszor sport- és naked motorokkal együtt. Õk már leadták a rendelést a bisztróban, mire én leparkoltam :) Egyik alkalommal lefelé egy kisebb csapat mid-size cruizerhez csapódtam (800-1200 ccm, a szokásos japán vasak), és kb. 10-15 kmh-val lassabban mehettek, mint a sportmotoros társaság. Hirtelen nem kellett iparkodni az egyenesben hogy utolérjem õket, hanem erölködés, rizikózás nélkül együtt tudtam gurulni velük. Aztán az elõvárosi forgalomban elköszöntem és "elõrementem leadni a rendelést" :D Szóval a lényeg, hogy szerinted milyen más motorokkal illik össze a miénk hosszabb túrákon? Persze adódik a kézenfekvõ, hogy az NC-vel, meg hogy alkalmazkodunk a leggyengébb teljesítményûhöz a csapatból. De ha szabadon lehetne a csapatnak összeválogatni a motorokat, csak a CTX lenne fix, mik lennének vajon a karakterisztikában leginkább hasonlóak? |
Daty | 838 | 2015. július 2. 13:28 | Válasz erre: 837 |
Rá se fütty Balázs, ilyeneknek is lenniük kell.:-) Mondjuk, azt sajnálom, hogy éppen itt.:-( De szerintem mi foglalkozzunk azzal, amivel a topicnak kellene. Kezdem például azzal, hogy megnéztem amit belinkeltél, de postával együtt 15.000 Ft-ért elég húzós, még a sztender árához viszonyítva is. Rákérdeztem a márkakereskedésben, eddig nem írtak vissza. Mondjuk, abban nem vagyok biztos, hogy jó lenne a CTX-hez is, mert a csavar feje a CTX-en olyan "fura" süllyesztett, nem tudom, ez hogy ez a kis "fék" hogy feküdne fel oda rendesen. A fénykép alapján mintha az NC-é más lenne. Tegnap fúrtam-faragtam, csináltam egy jobbat mint az elsõ volt, de még egy kicsit alakítok rajta, és majd fotózok! |
palinkasb | 837 | 2015. július 2. 12:25 | Válasz erre: 817 |
Felõlem úgy és ott nyilvánulsz meg, ahogy akarsz. Legfeljebb ignorállak a továbbiakban. Zavar az agresszív stílusod, kár hogy errõl szól az utóbbi pár oldal a topicban. De majd megpróbálom szûrni a hozzászólásokat. Ami a névválasztást illeti, az a sajátom, nem szeretek álnevek mögé bújni. Üdv, Pálinkás Balázs |
Daty | 836 | 2015. július 2. 12:23 | Válasz erre: 835 |
Köszönöm hozzászólásodat, ez jobban minõsít mint bármi!:-))
|
Utalatos | 835 | 2015. július 2. 11:49 | Válasz erre: 834 |
"Szellem, küllem, erõ." Mindháromnak hìjàt szenveded, akárcsak a motorod vagy a meztelen csiga. Ne tùràztasd hát magad hiába! |
Daty | 834 | 2015. július 2. 11:24 | Válasz erre: 829 |
Hû, de kicsi ez a Magyarország.:-) Felénk is éppen így hívják a "nagysílû", "nagymenõ", "intellektuális fölénnyel replikázó" óvónõket. Csak errefelé a CS betû "csaj"-t jelent!:-D |
Daty | 832 | 2015. július 2. 10:10 | Válasz erre: 830 |
Szerintem félreérted a "fogyasztási mizériámat".:-) Mint leírtam már - de biztos olvastad is - igazából csak azért írogatok ilyesmirõl, mert nem igazán tudok a motorról mást írni. Szuper, (mármint szerintem) megy, teszi a dolgát. Az, hogy a fórum nem pörgõs, sokszínû, fogyasztási adatok tömkelegébõl áll, szerintem köszönhetõ annak, hogy nagyon kevés NC és CTX tulajdonos van az országban, és azoknak is csak töredéke fórumozik. Sajnálom, hogy nem motoroztunk még együtt, mert akkor láthattad, tapasztalhattad volna, hogy számomra mit takar az, hogy "tempósabban" körbemotorozom a Tátrát, Bükköt, vagy a Mátrát.:-)) "Sima", "hétköznapi", "nyugodtabb tempójú" motorozás alkalmával sem számolom a kövérebb gázadások számát, nem, hogy olyankor!:-) És ennek ellenére, szinte akarattal sem tudtam feljebb tornázni a fogyasztásomat 3,4 vagy a "csúcsfogyasztás", 3,7 fölé.:-) Szerintem ez elég pozitív dolog fogyasztásilag.:-) |
Utalatos | 831 | 2015. július 2. 07:44 | Válasz erre: 830 |
Ez nagyon szimpatikus szemlelet, es jo lenne, ha az emberek igy tudnanak viszonyulni a dolgokhoz, de megkerdezem, hogy Neked mindig sikerul ilyen lazan kezelni az elet hasonlo mizeriait is? Nekem sajnos nem. Rengeteg apronak tuno kellemetlenseg keseriti a hetkoznapjainkat es nehez feleettuk lazan atsiklani. Nekem valoban el tudta venni a kedvemet a nagyobb motoros utaktol az, hogy egy nyilvanvaloan rosszul szervizelt, ellenorzott, beallitott 500 kcm-es Suzuki nem elegedett meg a 7 literes fogyasztassal sem. Szerintem ettol meg a legkonnyedebben gondolkozo motorozo is kibukna. Es a megoldast nem talalva, elhataroztam, csak normalis etvagyu es ujonnan vasarolt motorra fogok felulni, amit magam jaratok be, a magam stilusaban motorozom vele es vigyazok ra, amennyire tolem telik. Abban teljesen igazad van, hogy 1-2 dl sporolas miatt nem szabad semmilyen korlatozo, a motorozas elmenyet megronto alkuba belemenni. Ez a motorom mar nagyon jo szinte minden elvarasom alapjan, megis hiszem, hogy van es lesz is jobb. Mert kozben az en elvarasaim is nonek es valtoznak. Ez a mostani pl. a karcsusaga ellenere is meglehetosen nehez. Tegnap dobbenten olvastam, hogy egy Yamaha TDM sem nehezebb. Kozben az mennyivel robosztusabb, turasabb, rendithetetlenebbnek tuno joszag. Hidd el, ez pl. egy 52-54 kg-os nonek nagyon fontos szempont, ahogy a valto jol kezelhetosege is. Nehez a mindennek megfelelot megtalalni, ezt tudom, de azert torekedni lehet ra.:-) |
gezasz | 830 | 2015. július 1. 20:51 |
Én annyit tennék még hozzá ehez a fogyasztási mizériához, hogy engem soha nem érdekelt mennyit eszik a motorom. Ez hobby! Szórakozás! Mondhatni felesleges helyváltoztató eszköz, ami kényelmetlenebb mint egy autó. De nagyon jó, és szeretem, kerül amibe kerül. Azért ne huzzak egy kövér gázt mert az 10 forint plussz? Lesz@rom! Én motort fogyasztás alapján biztos nem választok. Valahogy majdnem mindig olyan motorom volt amit már jóval korábban kinéztem magamnak,hogy õ lesz az igazi, de késõbb kiderült van másik is a világon. Ezért lecseréltem több kevesebb sikerrel. A mostani szerintem elég jó választás, még mindig mutat újat. Jókat lehet vele driftelni a murván, ez a legujabb tapasztalat
|
Utalatos | 829 | 2015. július 1. 20:39 | Válasz erre: 824 |
Mondja ezt a "nagystilu" Egy igazi "nagymeno". A gyerekek felenk csak HVCS-nek hivjak az ilyen" intellektualis folennyel" replikazokat. Engem csak eddig erdekelt a tortenet, mert ismet bebizonyosodott, hogy nem tevedtem a megitelesben. Megyek kepezni magam, en sem szeretnek " kisstilû" ovono maradni:-) |
Daty | 828 | 2015. július 1. 20:19 |
Daty | 827 | 2015. július 1. 20:16 |
Ja, 2 "kezdetleges" kép a sztenderrõl. Ma is a "visszacsapódásgátlón" dolgoztam. ![]() ![]() |
Daty | 825 | 2015. július 1. 20:06 | Válasz erre: 822 |
Nem baj az, ha valaki másképp gondolkodik, mint mások. Csak nehogy megmondja már, hogy melyik fórumban mirõl írjanak. Meg szerintem hozzá lehet szólni a dolgokhoz úgy is, hogy nem piszkáljuk folyton a másikat. Részemrõl nem fogsz több "Comedy Centralos" kommentet olvasni, úgy, hogy visszatérhetsz a TV-hez!:-)) Bár biztos lesz, aki majd elszórakoztat.:-D |
Daty | 824 | 2015. július 1. 20:00 | Válasz erre: 823 |
Szia Gezasz! Dehogy jöttem ki a sodromból.:-) Kevés ahhoz egy ilyen kisstílû - szerintem óvónõ, vagy tanárnõ - hogy kihozzon a sodromból!:-DD |
gezasz | 823 | 2015. július 1. 19:02 |
Szia Daty! Még anno mi sem tudtunk Zoli32_vel sem igy kihozni sodrodból, pedig ment az oltás rendesen.:)))
|
zizipapa | 822 | 2015. július 1. 18:56 |
némely ember áttfogoan gondolkodik,de az csak az elonyére vállik.Némelyik meg nem.De nagyon értékes és szorakoztato a megnyilvánulások sora.Ne hadjátok abba,azota nem nézek Comedy centralt.:).Kinek nem inge,az ne vegye.
|
Utalatos | 821 | 2015. július 1. 15:52 | Válasz erre: 819 |
Most ugy megszeppentem a rampiritastol, hogy csak hapogok. Micsoda kemeny macso fellepes, milyen ferfias kiallas:') Ez hianyzik az elet minden teruleten, meg persze egy CTX.:-) |
Daty | 820 | 2015. július 1. 14:36 | Válasz erre: 816 |
Tudod Pali, nem mindegy, hogy egy okos ember hülyéskedik, vagy egy hülye ember okoskodik, mint pl. ebben az esetben is. De azt is írhatnám, hogy sosem azt nézem, hogy mit, hanem azt, hogy ki mondja. Ha Te írtál volna ilyeneket, elgondolkodtam volna rajta, de így....:-)))) |
Daty | 819 | 2015. július 1. 14:34 | Válasz erre: 817 |
"Kedves" Tímea! Próbáltam már keményebb stílusban, és lágyabb stílusban, (mint pl a 806-os hsz-ban) is közös nevezõre találni veled. De feladom, lehetetlen veled szót érteni, és ahogy Palinkasb is írta, nagyon-nagyon találó a neved. Rá rászólsz, hogy miért nem írhat azt az ember amit akar, rám meg rám szólsz, hogy miért írok arról amirõl. Érdekes dolog nem? És ha szerinted ez "mûszaki" fórum, olvass bele ebbe: http://www.sportmotor.hu/motoros_forum/suzuki/?cmd=showtopic&id=154#rf Szerintem egy fórum, mindenrõl szól, amit írnak bele. Amúgy elõfordult már olyan, hogy valakivel nem voltál útálatos? Szóval, hogy egyértelmû legyek, itt mindenki arról ír amirõl akar, és azt olvas el amit akar. Ha pedig valami nem tetszik itt neked, nem kötelezõ ide járnod, oszthatod az észt máshol is. A humorodat meg kezdem unni, légyszíves poénkodj mással! Nincs több mondanivalóm számodra. |
Utalatos | 817 | 2015. július 1. 13:49 | Válasz erre: 815 |
Azert remelem a tied kevesbe az! Tegnap meg azt mondtak, hogy orulnek, ha NC tulajdonosok irnak es olvasnak itt. Ma mar megszabnad, hogy mirol szabad irni? Ez sem tul baratsagos dolog. A kereshez pedig annyit: ha a forum cime az lenne, hogy "Honda CTX & NC muszaki ismeretei" , akkor is vennem a batorsagot, hogy esetleg a motorozasrol is irjak. A Pubba sem csak az ivas miatt jarnak az emberkek.( bar ugy latom neha lenne ra igeny).:-))) Ha hulne egy kicsit a levego, kiugranek kicsit a Kekibe levendulat szedni. Majd megirom a fogyasztast:-) |
palinkasb | 815 | 2015. július 1. 12:15 | Válasz erre: 813 |
Találó a neved. Ha nem nagy kérés, esetleg megmaradhatunk a topik címénél? Köszönöm. |
palinkasb | 814 | 2015. július 1. 12:13 | Válasz erre: 809 |
Szívesen :D Az NC700X sztenderd ütközõjére van szükséged hozzá, azon van finomhangolási lehetõség: http://japan.webike.net/products/20531216.html Az alkatrész száma 35-21-01 (remélem stimmel az európai katalógusokkal). Üdv, Balázs |
Utalatos | 813 | 2015. július 1. 08:29 | Válasz erre: 811 |
Kozben elolvastam egy masik forumon, (hondas az is, csak varaderos:-)) BIKE-R egyik blogbejegyzeset. Na, kb. ilyesmit szeretek olvasgatni es igy kellene kineznie egy motoros blognak. Nem utanozni kell, es nyilvan mindenki mast el at, mas elmenyeket szerez esetleg meg ugyanazon a turan is, de valamit vissza kell adni legalabb a tura hangulatabol. Lehetnek a technikara vonatkozo utalasok, tapasztalatok. Ezek megosztasa is fontos es hasznos lehet, de mi inkabb az elmenyekre,legyenek azok jok-rosszak akar es a motivalasra( oda el kell mennem nekem is) vagyunk inkabb kivancsiak. |
Utalatos | 812 | 2015. július 1. 08:07 | Válasz erre: 811 |
Meg annyit. Ellentmondasnak tunhet, hogy szovateszem, hogy nalad, milyen jelentosege volt az ulespozicionak, mikozben en pl. a fogyasztast tekintettem ilyen prioritasnak. Ebben azert nemileg tuloztam es csak az eddigi szamos motorom rossz tapasztalata utan dontottem ugy, annak erdekeben, hogy ne kelljen csak azert meggondolnom egy turara valo indulast, mert nem gyozom etetni a joszagot, olyat valasztok, ami sok mas kedvezo adottsaga mellett ezt is megoldja. De egy no szamara ilyen pl. a megbizhatosag is. A pasikban is ezt keressuk leginkabb:-))) |
Utalatos | 811 | 2015. július 1. 07:57 | Válasz erre: 806 |
Szia Daty, ebben a bejegyzesedben pontosan ramutattal Te is, hogy mi az ami irritalja az olvasoidat. A kulcsszo az volt, hogy nem tudsz mast irni. Miert nem tudsz, mit nem tudsz? A masok szamara erdektelen fogyasztasi, kilometer, felszereltsegi es muszaki jelentesek helyett nem lenne celszerubb es olvasobaratabb dolog, ha egyszeruen az elmenyeidrol, elmenyeitekrol szamolnal be? Ne adj isten, esetleg fotoznal, vagy csak leirnad, mit lattatok, eltetek at. Olyba tunik igy, hogy semmi masrol nem szolnak a kirandulasaitok, mint km gyujtesrol, fogyasztas rogzitestol es a technika tokeletesiteserol, modositgatasairol. Nekem es szerintem az emberek tobbsegenek a motorozas nem errol szol. Es nem is mondjuk az egyik pontbol a masikba valo eljutasrol. Neha az az erzesem, hogy az oromerzes helyett jobban szamontartod a zavaro tenyezoket, dolgokat. Csak remelni tudom, hogy a nejed jobban kielvezi az ut, a latnivalok, a termeszet, az ido kellemes es hasznos mulatasanak elmenyet. Lehet, hogy Te is megeled ezt, csak nem errol szamolsz be, igy neha inkabb szenvedesnek es gondkeresesnek tunik a motorozasod, mintsem oromforrasnak. De a lelki tenyezoidben inkabb nem kutakodnek:-))) A motorvalsztasod miatti froclizast pedig ne vedd komolyan, bar en is teljesen jogosnak talalom oket:-))) Az keptelenseg, hogy egy ferfi azert valasszon egy tipust, mert annak ulesmagassaga leginkabb megfelel a termetenek.. Innen indult a frocli, meg hogy senkire nem hallgattal. Most van egy se nem robogod se nem motorod, amivel meg mas nyugjeid is vannak( tudom, csak harom), ami raadasul meg csuf is:-))) |
Utalatos | 810 | 2015. július 1. 07:33 | Válasz erre: 805 |
Termeszetesen. Soha nem tagadtam, hogy a motor valasztasom egyik fo szempontja a fogyasztas volt. Hosszu idobe telt mire rajottem, mikent kell ertelmezni a kijelzett ertekeket. Elvileg az utolso 100 km atlagfogyasztasat mutatja, de a valosagban ez azt jelenti, hogy a napi szamlalo nullazasatol a kovetkezo nullazasig terjedo idoszak, ossz megtett tavolsag teljes atlagat mutatja. Vagyis pl.a pillanatnyi fogyasztasnak itt nincs olyan ertelme, mint az autoknal. Mert ezt legfeljebb csak a nullazas utani kozvetlen pillanatokban lehet annak ertelmezni. Ezek alapjan nekem pl. volt olyan kozel 4000 km-es idoszakom, amire vonatkozoan 3.2 l/100km-es atlag jott ki.Addig nem nullaztam le a napi szamlalot. De a mostani nemet turan ez mar 3.4 l/km volt. Egy a fogyasztast jelentosen befolyasolo tenyezore fel is figyeltem: a szokasos sik vagy hegyes terep, autopalya vagy kozut telepulesekkel, atlagsebesseg, valto tipus, terheles, csomagok, uzemanyag minoseg, stb. mellett szinte az egyik legfontosabb modosito tenyezo az idojaras. Hidegben, esoben, szelben nagyon jelentos mertekben novekszik a fogyasztas. Mig ertelemszeruen volt olyan nyari, napfenyes pesti autopalyas fordulom, ahol a 300 km-re mindossze 3l/100km jott ki. Itt a forumokon mondtak el, mikent mukodik ez a fogyasztasmero kis szerkezet, ezert nincs okom ketelkedni a pontossagaban. No, az en csucsom ez volt. En egyetlen dologban bizonytalanodtam el: a valtoban. Most legalabb olyan uncsi voltam, mint a Daty:-))) |
Daty | 809 | 2015. június 30. 22:38 |
Végül, de nem utolsó sorban ez úton szeretnék köszönetet mondani PALINKASB márka, típus és fórumtársamnak, aki nélkül sosem lett volna középsztenderem, ugyanis õ adta az ötletet, az amerikai CTX700 fórum alapján! Köszönöm!!! |
Daty | 808 | 2015. június 30. 22:29 | Válasz erre: 805 |
Nem volt még elég a fogyasztásból?:-) Vagy szemezel egy NC-vel?:-) |
Daty | 806 | 2015. június 30. 22:27 | Válasz erre: 803 |
Szia! Örülök, hogy benéztél, tehetnéd gyakrabban is!:-) Nem igazán helytálló a hozzászólásod eleje, ugyanis bejáratás alatt volt olyan is, hogy Pí alatt fogyasztott!:-) Nem egyre több dolog nem tetszik, hanem csak 3. Régebben is ennyi nem tetszett, most is ennyi nem tetszik. 1. Kipufogóvég (mert le kell szedni minden megemeléskor) 2. Futómû (kemény, üt, állíthatatlan) 3. Hátsó üléspozíció (magasabbaknak kényelmetlen) (A többi, mint pl lehetne erõsebb, nyomatékosabb, gyorsabb stb...nem mérvadó, mert ezeket elmondja néha olyan is, akinek pl. Hayabusája van.:-)) ) Több motorom is volt, amit nem cseréltem le egy év után, ezt sem fogom!:-P Ma voltam Nyíregyen a szalonban, felültem az NC750S-re is és az NC750X-re is, nem voltam tõlük elájulva. Gratulálok, jó "kis" kört nyomtál!:-) Az "én blogomban" mindenki örömködésének helye van, fõleg azoknak, akiknek NC-jük van!:-) Ne keress megoldást, beérem ezzel a fogyasztással!:-) (Egyébként is, Te is, és mindenki, aki élcelõdik rajta, tudja, hogy csak azért "fárasztom" (vagy inkább húzom) ezzel a kedves olvasókat, mert mást nem nagyon tudok írni.:-) ) Nem, nem érik bennem semmi, sõt a mai nappal az elsõ, azaz 1.es pontot (1. Kipufogóvég (mert le kell szedni minden megemeléskor) ki is lehet venni a "nem tetszik" listából, ugyanis ma azért voltam Nyíregyen, mert felkerült rá az NC700S középsztendere!:-)) Tökéletes, egy dolgot kivéve. Csinálni kell valami "akasztót" vagy "túlcsapódás védõt" vagy minek nevezzem-et rá, mert az NC kipufogója másképp áll, és azon van ilyen, ezen viszont ha leveszem sztenderrõl, teljesen felhajlik, és hozzáér a kutyacsonthoz. Estére csináltam egy ideigleneset, de elég "bankár munka", (mondjuk, nem vagyok lakatos, meg abból dolgoztam, amim volt itthon) de a lényeg, hogy a sablon megvan, ez alapján majd csináltatok a szomszéd lakatossal egy szebbet, jobbat!:-) Az amerikai fórumon a srác, aki feltette a képeket - ami alapján bele mertem vágni ebbe az egészbe - azon nem nagyon látni, hogy hogyan oldotta meg, de talán a jobb oldali kutyacsont felsõ csavarjához tett egy "ütközõt". Ennek csak az a hátránya, hogy a kutyacsont mozog, így a csavarjai is, tehát egyenetlen úton eléggé "mocorog" egymáson a sztender, és az ütközõ. Ha jól gondolom, enyém az elsõ "Magyar" CTX700D amelyiken középsztender van!:-)) Meglepõen könnyû felállítani rá! Könnyebb, mint anno a Banditot, vagy a Triumphot!:-) Tudom, hogy senkit, vagy legalábbis kevés embert érdekel, de ha lesz idõm, holnap teszek fel róla képeket.:-) Na ez jó hosszú lett!:-D |
rimen | 805 | 2015. június 30. 22:17 | Válasz erre: 803 |
Megkérdezhetem hogy az NC-nek mennyi volt a fogyasztása??
|
Utalatos | 803 | 2015. június 30. 08:18 | Válasz erre: 802 |
Mit ereztel akkor, mikor eloszor szembesultel vele, hogx ezzel a valtoval megvalosithatatlan alom a Pi ertekenek megkozelitese?:-))) Nem gondolkoztal el meg a cseren:-)? Ahogy visszaolvasgattam, egyre tobb dolog nem olyan, amilyet elkepzelnel rajta.:-) Meg lassan letelik az egy ev probaido is:-) Nem gondolkozol valami motorban ?:-) Esetleg NC? Most jottem haza egy negy napos nemetorszagi turarol, az un. Romantikus korutrol. Osszesen 3420 km volt haztol hazig , plusz 1-1 nap a kiut, hazaut. Gond nelkul, tele elmennyel. Pedig eso is volt rendesen.De ez nem is erdekes, mert a Te blogodban nem az en oromkodesemnek van helye. Keresem a megoldast, hogy ezt a tarthatatlan fogyasztasi eredmenyt mikent tudnad faragni:-) Talan, ha elvalnal, az Alfoldre koltoznel es csak a Hortobagyon gyujtened a kilometereket, persze szigoruan csomagok nelkul, akkor benne van a tortenetben -(minus) egy-ket deci:-)) Na, nem utalatoskodom tovabb, latom Benned is erik mar valami es nem sokat kell varni az ellendrukkereknek", hogy komoly motort lassanak alattad:-)) |
Daty | 802 | 2015. június 30. 07:55 | Válasz erre: 801 |
Az az igazság, hogy 3,472668810289390-ig még szerintem ilyen használat mellett belefér, de ha már 3,472668810289391-re felmenne, ha akkor aztán ki lennék akadva rendesen!:-DD
|
Daty | 798 | 2015. június 28. 22:03 |
Mentünk egy rövidebb kört a Mátrában, ketten, 3 dobozzal, leginkább sport fokozatban, és nem ráérõsen.:-)) Izsófalva-Ózd-Eger-Sirok-Kékestetõ-Sástó-Abasár-Sirok-Eger-Szilvásvárad-Izsófalva. 287 km lett a vége. Az órám már 7.609-et mutat. Ernõnek, és Rimennek pedig a pontos fagyasztás: 311 km-re 10,8 liter, azaz 3,472668810289389 liter/100 km.:-)))))) |
Daty | 797 | 2015. június 26. 21:45 | Válasz erre: 795 |
Mióta tudom, hogy szánt szándékkal sem tudom a fogyasztást 3,7 fölé tornázni, azóta nem igazán mérem.:-) De ha akarod, a következõ tankolásnál kiszámolom!:-)) Amúgy Rimen jól saccolt, úgy volt, 3,2-3,3.:-)) |
Daty | 794 | 2015. június 26. 21:12 |
Blog bejegyzés következik.:-) Fordultam egy rövid szerpentines kanyart. (Jósvafõ-Aggtelek-Serényfalva) 145 km lett a vége. Így a napot 7.322 km-el zártam.:-) |
Daty | 793 | 2015. június 26. 21:10 | Válasz erre: 791 |
Az igazság az, hogy a BMW-k árait nem az én pénztárcámhoz szabták.:-( Na meg az ülésmagasságát sem!:-)) |
Daty | 792 | 2015. június 26. 21:08 | Válasz erre: 790 |
Volt már pár jó motorom, csak csak tudod, kísérletezõ típus vagyok!:-))
|
rimen | 791 | 2015. június 26. 20:12 |
Csak egyszer próbáld ki utána nem töröd a fejed mindenféle átalakításon.Bármelyik jó választás.
![]() |
kicsi | 790 | 2015. június 26. 15:01 | Válasz erre: 789 |
Ugyan honnan tudhatnám? Mindenki számára adottak a lehetõségek pl. a nyílt napokon, bár belátom, oda sokan nem mernek elmenni, mert mi lesz ha kiderül, hogy eddigi nézeteit felül kell írni? Szerencsére-mint a példák is mutatják-benned megvan a bátorság , tehát bízom benne, hogy egyszer lesz jó motorod is :)) Ugyan miért is lenne harag? :) |
Daty | 789 | 2015. június 26. 13:05 | Válasz erre: 788 |
Szia Pali! Te is tudod, hogy nem, de ha már frocliznak, megpróbálom viszonozni!:-)) Nincs ebbõl harag!:-) De azt is írhattam, volna, hogy persze, hát a múlt héten vettünk egy olyat, újat az asszonynak a boltba járni!:-)) |
kicsi | 788 | 2015. június 26. 07:31 | Válasz erre: 785 |
Khm...mm Csak egy ártatlan kérdés: ugye ültél mostanában olyan motoron? |
Daty | 785 | 2015. június 25. 21:54 | Válasz erre: 783 |
Lehet, hogy a CTX-et nem mindenki tartja motornak, de én egy R1200R-ért nem adnám oda!:-))
|
rimen | 783 | 2015. június 25. 21:33 |
Beszéld meg a Honda mérnökeivel akik a CTX-et megremkelték,hogy látogassanak meg téged,biztos tudnád még egy kicsit csiszolni õket. Vagy vegyél tényleg egy Motort-))))) |
cujethu | 782 | 2015. június 25. 21:32 | Válasz erre: 781 |
Minden kósza gondolatként indul. Szinte minden...
|
Daty | 781 | 2015. június 25. 21:26 | Válasz erre: 780 |
Igazából a GSX csak egy kósza ötlet, a CTX három gyenge pontját kijavítom, és marad!:-)
|
cujethu | 780 | 2015. június 25. 21:14 | Válasz erre: 775 |
Mikor lesz másik motor? Nem félsz, hogy tényleg nálad marad a CTX? |
cujethu | 779 | 2015. június 25. 21:13 | Válasz erre: 773 |
Te soha senkivel. Szerény vagy és visszahúzódó! :) |
kicsi | 778 | 2015. június 25. 20:58 | Válasz erre: 777 |
Igen, azt tudom. Annak a hatötvenes változata miért lenne jó? Tényleg nem tudlak követni...:) |
kicsi | 774 | 2015. június 25. 10:04 | Válasz erre: 772 |
Már kb. egy éve nálad van ez a vas, úgyhogy szerintem lassan gondolkozhatsz a cserén :)
|
kicsi | 773 | 2015. június 25. 10:03 | Válasz erre: 767 |
Most, hogy mondod.....igazad lehet...:) Különben is szoktam én veled vitatkozni? :) |
Daty | 772 | 2015. június 25. 09:10 | Válasz erre: 771 |
Igazából nem tudom, mit remélek, leginkább csak hangosan gondolkodok, hátha mond valaki valami okosat. Mint pl most te. Ezek után már nem vonz annyira a telócsere, hogy egy batyu szopás után semmivel sem legyen jobb.:-( |
ronson | 771 | 2015. június 24. 23:28 | Válasz erre: 770 |
Sok csodát azért ne remélj tõle. Nekem NC-700x volt (ha még emlékszel esetleg) 3 évig, de bizony az is pattogott a keresztbordákon :-( Sajnos nem minden a rugóút. |
Daty | 770 | 2015. június 24. 21:20 |
Az NC750 X már 153mm elsõ, és 150mm hátsó rúgóúttal rendelkezik, az "õ" központi rúgóstagja már nem biztos, hogy jó lenne a CTX-be, na meg ha igen, akkor is jól meg emelné annak a 720mm.ers ülésmagasságát. Sõt, szerintem a kanyar stabilitásán is rontana. |
Daty | 768 | 2015. június 24. 21:01 | Válasz erre: 766 |
Na, ja, csak nem CTX-en, bár van néhány tervem...:-) Ha az NC700 S középsztendere jó hozzá, akkor szerintem a hátsó központi rúgós tag is. És az hosszabb (120 mm az én 109mm-emhez képest) rúgóúttal rendelkezik, és állítható is!:-) Bár a Deauville is ennyivel, és mégis üt.:-( Lehet felesleges pénz és erõ pocsékolás lenne...majd átgondolom. |
cujethu | 767 | 2015. június 24. 20:20 | Válasz erre: 766 |
Nem csak egy BMW lehet kényelmes ??? Ezt el se hiszem ! :P |
kicsi | 766 | 2015. június 24. 19:31 | Válasz erre: 764 |
Ezt én is alátámaszthatom, volt szerencsém egy pár kilométert utazni a Deauville utasülésén. Szerintem aki ott végigül egy 5-600 km-es napot, az minimum egy hõs:) Különösen nem ausztriai minõségû utakon. Pedig létezik kényelmes utasülés is, még egy Hondán is :) |
Daty | 765 | 2015. június 24. 17:44 |
Gyorsan megnéztem a rúgóutakat, így már érthetõ, mert nem olyan sokkal hosszabb a Deauville-é. A CTX 700 D-é 107/109mm. A 650-es Deauville-é 115/120mm. |
Daty | 764 | 2015. június 24. 17:18 |
Ma volt nálam egy barátom, beszélgettünk a motorjaink futómûvérõl. "Megnyugodva" hallottam, hogy az ö Deauville-je is ugyan úgy érzékeny a keresztirányú bordákra, és egyenetlenségekre, mint a CTX-em. Azt mondta, akkorákat üt - fõleg hátul - hogy szinte szétmegy a felessége gerince. Na, most akkor a Deauville futómûve rossz, vagy a CTX-é nem is olyan rossz?:-) A ciki az, hogy azon van állítási lehetõség, az enyémen meg nics. Esetleg az övé rosszul van beállítva? Jó kérdés.:-( Ja, a régebbi típusú 650-es Deauville-je van. |
Daty | 763 | 2015. június 23. 11:14 | Válasz erre: 761 |
Ja, azt elfelejtettem írni, hogy az én 170-es magasságomhoz a gyári alacsony plexi bõven elég, megvéd a széltõl, bogaraktól, stb... Nekem a magasabb plexi kizárólag esztétikai okokból kellene, mert ezzel a 10 centis kis plexivel úgy néz ki, mintha mondjuk egy magas, kopasz embernek homloktól felfelé levágták volna a feje tetejét. Aránytalan. Ezen próbálnék a túraplexivel korrigálni, meg igazából ezért is terveztem fehérre, mint amilyen a sablon is. No meg mondjuk azért csak többet fog védeni is, fõleg szélességében. |
Daty | 762 | 2015. június 23. 11:09 | Válasz erre: 761 |
Köszönöm szépen! Igen, látszik a méretbeli különbség. Gondolom a Puig a magasabb. Sajnos a linkre nem engedett be, azt írja nem vagyok regisztrálva.:-( Mondjuk ez igaz.:-) |
palinkasb | 761 | 2015. június 23. 10:05 |
Találtam neked egy kis segítséget a Puig vs Honda plexikhez: http://www.ctx700forum.com/forum/attachments/appearance/19442d1429047337-has-anyone-tried-puig-windscreen-full-faired-model-img_10491.jpg A két plexi egymáson, jól látható a méretbeli különbség (remélem). 175 cm-es magasságig ajánlja a tulaj, és tapasztalata szerint lényegesen jobb a szélvédelme mint a gyári magas plexié. ![]() |
Daty | 760 | 2015. június 22. 21:55 | Válasz erre: 759 |
kisti | 759 | 2015. június 22. 19:41 | Válasz erre: 747 |
08M70-MGS-D10 az ED (europai régióban) Nálunk a 08M70-mgs-j10 nem elérhetõ ,más régióba szállított moto alkatrésze. A gyároi olaj ajánlás valóban az általuk forgalmazott egyetlen elérhetõ olaj 10w30 Hollandiából, de ez a minimum alkalmazandó olaj (figyelembe véve az egyéb paramétereit is).Ennél jobb olajat használhatsz ,tehát bármely neves olajtársaság 10w40 4T min. félsyntetikus olaja megfelel. Ezek általában csak az adalékokban térnek el, mindenki azt a gyártót választja amelyik legjobban fekszik a motornak vagy az ismerõsök ,fórumtársak, márkatársak favorizálnak. Picit túl van lihegve az olaj kérdés!! :o) Saját szakálladra ott fúrod meg a motorod ahol akarod , én nem vagyok híve az eredeti alkatrészek faragásának, inkább keresnék olyan megoldást ahol visszafordítható kiegészítõvel elérem a célom. Givinek nincs túra plexije a puig-nak van. http://www.puig.tv/tuning-bikes/updates/honda-ctx700-2014/touring-screen/c172en/f213-r19-m4611/ Asszem esetleg az aquaman bt forglmazza. http://www.motorrevu.hu/markakereskedo.php?id=249 remélem segített valamit, üdv: Én |
Daty | 757 | 2015. június 22. 10:34 | Válasz erre: 753 |
Szia! Köszi, hogy benéztél, és köszi a tanácsokat is! Szervíz periódust pedig lásd Kisti válaszába, ez van a szervíz könyvben is. Nekem mégis 6.000 km-enként szervizelik... |
Utalatos | 755 | 2015. június 22. 08:15 | Válasz erre: 754 |
Koszonom, ereztem en, hogy valami nem stimmel. Meg az oreg Viragommal is eleg volt 6-8 ezrenkent eljarni. Valoban a kezelesi konyvet csak akkor vettem elo, mikor a szamlalo kezeleset tanultam, probalgattam. Es bevallom, ahhoz is hulye vagyok, hogy milyen olajat tesznek bele. Mindig azt mondjak gyarit. Minden szervizeles 47 Euroba kerul es a 4000 km-est ingyen kaptam. Igaz, messze kell erte motoroznom, de belefer 1 napba. A motorral nincs bajom, a fenntartasat sokallom kicsinyket, de olyan jo a fogyasztasa, hogyaz sokat kompenzal. Majd honositom valamikor, de most meg sokba kerulne. Azt hiszem mar beszeltem is Veled vagy valamelyik kollegaddal errol. |
kisti | 754 | 2015. június 22. 07:43 | Válasz erre: 753 |
A gyári szervizperiódus 1 év vagy 12000 km, amelyik elõbb következik be.A kezelési könyvben megtalálod a táblázatot errõl.( általában senki nem olvassa el) : o(
|
Utalatos | 753 | 2015. június 22. 07:31 | Válasz erre: 749 |
Egy rosszul meretezett es kivitelezett, (plusz meg a rogzites)plexi nagyon komoly gondokat, kellemetlensegeket tud okozni. Nem magamtol vagyok ilyen okos, de sajat tapasztalatbol tudom. Korabbi motoromra szerelt egyedi tervezesu es kivitelezesu plexi annyira megvaltoztatta azaerodinamikai jellemzoket, hogy le kellett szerelni. Zajos volt, rossz helyre terelte a levegot, mogotte olyan vakum es orveny keletkezett, hogy a ruhat tepkedte es nagy sebessegnel teljesen instabilla, kiszamithatatlanna tette az egesz motort. Raadasul egy pillanat alatt megfordultak azok az erok, amik addig mondjuk az egyik iranyba rangattak, huztak a gepet. Kulonosen a mogotte levo orvenyles volt elviselhetetlen. Akkor a szakemberek elmondtak, hogy meg az utangyartott plexiknel is gyakran elofordul, apro kis kulonbsevek miatt, hogy annyira megvaltoztatjak a motor menettulajdonsagait, hogy inkabb kart okoznak, mint hasznot. Kulonosen a robogoknal( konnyu test) kritikus a helyzet.:-)) Ezert csak annyi tanacs, nagyon gondolt at ezt a sajat kivitelezesu plexi projektet, mert teged is kellemetlen meglepetesek erhetnek. Nekem 20000 kidobott forintomba es rengeteg utanjarasba fajt a kiserletezes. Allitolag meg gyarik kozott is vannak nagyon elbaltazottak. Az olajcsere, szervizperiodusokkal pedig szerintem engem alaposan atvagtak, igaz a Felvidekre hordom meg ki a garancialis idoszakban.:-) Voltam, 1000, 4000, 8000, es 12000 km-nel is, kozben kiderult, hogy allitolag eleg lenne 6 ezrenkent hordani. Az ararol nem is beszelve, bar meg igy is olcsobb, mint itthon. |
Daty | 751 | 2015. június 21. 20:29 | Válasz erre: 750 |
Ismersz, igyexek mindíg csinálni valamit.:-) Ami egyedivé teszi a vasamat, olyat meg fõleg!:-D |
Daty | 749 | 2015. június 21. 19:54 |
Terveimben szerepel még egy saját készítésû túraplexi 4mm-es fehér mûanyag lapból. A képeken a minta látható. A Givi után gyártott plexijérõl nem tudnál egy árat és egy képet küldeni? ![]() ![]() |
Daty | 747 | 2015. június 21. 19:15 | Válasz erre: 746 |
Sajnos a 10W-40-ból is a Castrolt használják.:-( Rendben van, értem a magyarázatodat, jó olaj a 10W-40. De akkor - mint szervízfõnök - magyarázd el légyszi, ha egyszer a gyártó 10W-30-at ír elõ, akkor a márkakereskedés miért nem azt használja? Biztos van oka, hogy ezt javasolják, nem hiszem, hogy hülye mérnököket alkalmaz a Honda. Azt tudtam, milyen hátsó telót kell keresni, csak azt hittem, mivel te benne vagy, esetleg tudod fejbõl, hogy melyik olyan hosszú, csaptávolságú, állítható, ami belefér. Pl ha jól tudom, a NC700S hátsó telóján az elõfeszítést már lehet állítani, és mivel a váz ugyan az, a csaptávolság is megegyezik, csak esetleg a magasabb kicsit, de az szerintem annyira nem érdekes. Vagy igen? Természetesen a gari után terveztem a cserét.:-) A villatengely a "mintától" jóval lejjebb van, és igazából, ha jól látom, nincs más szerepe csak a takarás, mivel hozzá sem ér, bal oldalon be lehet nyúlni, kitapogatni. Amúgy sem a villatengelyt akartam megpiszkálni, csupán azt az öntött alu takarást átfúrni, és odatenni egy pofás hátsó lábtartót. A sztender infót köszi! Esetleg kép róla valahol? Egyik fórumtárs által belinkelt képen nem ez a cikkszám a jó: http://www.ctx700forum.com/forum/how-forum/3209-center-stand-ctx700.html Akkor most melyik is a jó? |
kisti | 746 | 2015. június 21. 17:05 | Válasz erre: 745 |
A 10w40-s (jó minõségû, általában a Motul 5100 10W40, vagy Repsol 10W40 !T sport) olajat használink mi is , kinek -kinek izlése pénztárcája szerint, mindkettõ többet tud a gyári 10w30-nál(és lényegesen olcsóbb is). Ennél magasabb teljesítmény szintûre nincs szükség.A hátsó teleszkó helyett pedig méret szerint keresni kell olyat ami állítható(elõfeszítés+ csillapítás és befér a gyári helyére), de Én megvárnám ezzel az alakítással a gari végét!A köralakú minta alatt konkrétan a villa tengely van , oda ne szerelj semmit! Erre a típusra gyári középsztender nem létezik, esetleg az NC700s típusé jöhet szóba br: 55552,-Ft (08M70-MGS-D10) |
Daty | 745 | 2015. június 21. 16:10 | Válasz erre: 743 |
Köszönöm, megkaptam!:-) Fura, hogy a leírtak alapján 12.000 km-es szervíz intervallumot ír, jól látom/gondolom? Az a fura benne, hogy ezt a szalonban, ahol vettem, nem említették. Ott a "hagyományos" 6.000 km-enként van. Meg fura az is, hogy ott az elõírt 10W-30-as helyett 10W-40 eset raknak bele. Azt külön köszönöm/köszönjük, hogy egy Honda szervíz vezetõ megtisztelt minket azzal, hogy benézett ennek a ritka motornak a fórumába.:-) Nem tudom, mennyire olvastad végig a fórumot, de ha annyira nem és már így "kéznél vagy", megtennéd, hogy megírod, hogy lehetséges a az, hogy a hátsó "fapados", állíthatatlan teleszkópot kicseréltessem egy komfortosabbra, állíthatóra, kicsit hosszabbra? Szívesen fogadnám javaslatodat! Mint írtam, a hátsó lábtartó is túl fent és hátul van feleségemnek, elõrébb szeretném rakni. Kinéztem 2 szerintem "jó" helyet neki. Az egyik az ahol az a kör alakú "minta van azon a váz elemen, ami eltakarja a lengõvilla, és fõváz csatlakozását, a másik pedig az ott lévõ besüllyesztett csavar helye. Szerinted ez technikailag kivitelezhetõ, és ha oda átteszem, ezzel nem okozok gondot? Mindjárt csinálok fotót is arról, hogy hová gondoltam, ha így leírás alapján nem lenne tiszta. Az általad említett gyári középsztenderrõl tudnál egy linket, vagy képet és esetelg árat küldeni? Elõre is köszi mindent! Aty |