10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda CTX & NC
Következő oldal

Daty 946 2015. szeptember 25. 13:53   Válasz erre: 942
Várom, kíváncsi vagyok!
    

Daty 945 2015. szeptember 25. 13:52   Válasz erre: 941
Alaposan eltérnek a motor "ápolási, ellenõrzési" szokásaink!:-)

A melegítés nekem is kb. 2-3 perc.
És az elején, míg bemelegszik, addig lájtosan megyek.

Keréknyomást nagyon ritkán, esetleg hosszabb út elõtt ellenõrzök.
Olajszintet soha.
De mint írtam, pár 100 km-enként sztender, manuális olajozás, lánc feszességgel sem foglalkozok, ha laza, szervízkor húzatok rajta.
Egyszer egy szerelõ azt mondta, 100x inkább legyen laza, mint 1x feszes, ehhez tartom magam.:-)


    

palinkasb 944 2015. szeptember 25. 11:53   Válasz erre: 935
Kuplung csúsztatás: A TIÉDEN nincs szükség rá, mint ahogy nálad az oldalfal is gyorsabban kopik mint a közepe. Gondolom a "lassú manõverezés"-nél is 100 kmh alattira gondolsz :D

De ha araszolnál velem egyet a tömött körúton, meg bújócskáznál az összekócolt autósorfal között, akkor azért jól jönne neked is néha, hogy nem fék-gáz kombinációval, hanem kuplunggal tudsz kúszni-mászni :)

Ennek ellenére sem látom hogy rá bírnám szánni magam egy DCT nélküli motorra. Az esetek 99%-ban olyan, vagy jobb mint egy hagyományos váltós, az 1%-ot meg lassan megtanulom kezelni.
    

palinkasb 943 2015. szeptember 25. 11:37   Válasz erre: 937
ULY-859 >> Mázlista, egyedi rendszám ingyen! :)

Az enyém ULR, egy jópofa kolléga meg is kérdezte, hogy IT-s e vagyok :)
    

palinkasb 942 2015. szeptember 25. 11:28   Válasz erre: 939
Meg fogom nézni. Bevallom õszintén, nem néztem tételesen a számlán, de megvan még otthon, remélem rajta lesz.
    

palinkasb 941 2015. szeptember 25. 11:27   Válasz erre: 933
Napi használatban van, igen. Ezzel járok be az agglomerációból, így napi 40-60 km megy bele plusz a hétvége.

Nem nagyon kímélem, általában az enyém a legkoszosabb az iroda elõtti sorban. A karbantartás kimerül a következõkben:

Hetente egyszer vagy kétszer tankolok, minden tankoláskor megnézem a keréknyomást és az olajszintet, és minden második tankolás után otthon végigfújom a láncot, illetve ellenõrzöm a feszességét.

Melegítés: általában beindítom és elszívok egy cigit mielõtt elindulok otthonról. De ha rohanok valahová, akkor csak annyi, míg kigurulok a beállóból hátrafelé és megvárom míg becsuk az elektromos kapu. Szóval 1-3 perc.

Nálam a napi rutin 2 km lassú gurulás induláskor, 10 országút majd 8 városi közelharc. Visszafelé az elsõ 2 kilométert nem szoktam eröltetni, csak mikor átértem Budára :)

Biztos van ennél szofisztikáltabb rutin, de az enyém igásló, nem paripa. Ezért is van Hondám :)
    

Daty 940 2015. szeptember 25. 10:48  
Megérezve a közelgõ rossz idõt, tegnap délután nyomtunk egy Izsófalva-Lillafüred-Felsõtárkány-Eger-Szilvásvárad-Izsófalvát.:-)
Kereken 160 km, javarészt szerpentin.:-)
Jól esett!:-))
    

Daty 939 2015. szeptember 25. 10:47   Válasz erre: 917
Balázs!

Elárulod, milyen olajat tettek bele?
Mármint nem márkára, hanem viszkozitásra való tekintettel?
10w30-asat, vagy 10W40-eset?

Mert mint anno már írtam, én hiába kértem Nyíregyen a 10W30-asat, ami gyárilag elõ van írva, azt mondták, hogy mindegyikbe (NC, CTX) 10W40-eset raknak, mert az is jó.

Kíváncsian várom válaszodat!
    

Daty 938 2015. szeptember 25. 10:44   Válasz erre: 937
Szia!

Ezt nem igazán értem, hogy csak utólag érkezett meg az oldaldoboz.
Vagy csak nem értettem, és Te a CTX700N-eset rendelted, nem pedig a gyárilag feldobozolt CTX700D-t?

Igen, sajnos a sztender ára húzós, de ezt írtam is!

A kutyacsontot nem értem, miért vennéd.
Ugyanis az van a motoron, de nem játszik szerepet a sztender felszerelésében, csak annyit, hogy ha nincs akasztód, akkor felcsapódik a sztender a kutyacsontnak, és ez nem jó, sõt, balesetveszélyes!!!
Erre kell az akasztó, hogy ezt megakadályozza.

Mint írtam, az akasztót SK. csináltam a CTX750X -ének mintájára 40-es szögvasból.

De lehet venni is, de kicsit drágállom.
Mégpedig innét:

http://www.ebay.com/itm/OVER-Center-Stand-Stopper-HONDA-NC750X-/161831012173?hash=item25ade1474d&vxp=mtr

DE szerintem Magyarországon is meg lehet rendelni Honda márkakereskedésekben, Pest környékén meg fõleg.
Nekem Nyíregyen nem sikerült.:-(

Ez most komoly?
Mármint a rendszám?
Mert ha igen, akkor grat!:-))



    

Ullyses 937 2015. szeptember 24. 22:31   Válasz erre: 921
Szia Daty!
Ma kerestem a neten középsztendert amirõl beszéltünk. Próbálom körbejárni a témát. Láttam is 53.636.-ért, -húzós- meg kutyacsontot (ez is kell hozzá, avagy már megvan a motoron) ezt 25.000.-ért kínálják. Az akasztót NC750X -hez még nem találtam, -ez mire való, mert a küldött képen nem igazán tudom kivenni- mennyiért is szerezted ?? Köszi az infót.
Holnap a nagy nap! Rendszámom, már van! ULY-859 !!! :)))
szép napot Mindenkinek!
Uly
    

Daty 936 2015. szeptember 24. 13:18   Válasz erre: 933
Együtt számolom Veled a napokat!:-(
    

Daty 935 2015. szeptember 24. 13:16   Válasz erre: 932
Szerintem a kuplung csúsztatásra a miénknél nincs szükség, szerpentinen meg a hajtû kanyarok vételét elõ lehet segíteni egy kis hátsó fékkel.
Persze gondolom ez sík terepen is lehetséges.

A szerpentinekkel csak az a gondom, hogy a könyök bilincsen lévõ 2 csavart lassan már csak svéd fogóval tudom majd leszedni, úgy elkoptak.:-((

Természetesen emléxek a Galvácsi útra, és ha eljöttök, el is nézünk arra.
(Ha meglátod az út minõségét, úgy is gyorsan azt fogod mondani, hogy inkább forduljunk meg!:-)) )

Sajnálom, hogy az idén nincs már idõd elnézni errefelé.:-((


    

Daty 934 2015. szeptember 24. 13:10   Válasz erre: 931
Én is örülök, hogy rendben van a vasad, mert akkor gondolom az enyém is rendben lehet.:-)

A CTX-et szinkronizáltatni nem kell?

Akinek van automata lánc kenése, az esküszik rá, de azt írják, csak minõségit (pl. ScottOiler stb...) érdemes venni, mert a többi az hagy némi kívánnivalót maga után.
Ha jól tudom, van vagy 60.000 Ft.

Én jobban szeretem pár 100 km-enként felállítani közép sztenderre, :-))))) (a sztender beszerzésének ez volt a legfõbb oka) és manuálisan, fecskendõvel leolajozni ott, ahol kell (a láncszemek közötti részen, ahol bemegy az olaj a gumi profilig) 80W90-es olajjal, ahogy azt a kézikönyv is írja, nem pedig egy olajozóra bízni, ami rányomja valahová az olajat, és a terülésre bízzák az olajozás hatékonyságát.
Sztenderre állítástól 5 perc alatt megvan.

Persze ez csak az én véleményem.







    

Ullyses 933 2015. szeptember 24. 11:40   Válasz erre: 932
Üdv Palinkasb!
Amikor jelentkeztem, elmondtam h automata motorom van és lesz, ekkor egy oktató a robogót ajánlotta fel, mondván menetközben lesz cserére is lehetõség és megtapasztalhatok egy-s mást. Hogy lesz e CTX...megkérdezem. Beszámolni -ha túlélem :) - fogok!
Egyébként naponta használod a motort h 1500km/hó összejön? (Indítás után mennyit melegíted?)
Sajnálom h a Citadella gurulást kihagyod, mert sokat lehet belõle tanulni: hogy is kell csapatban(ezt aláhúznám!!!) motorozni, mire-kire kell figyelni, féktávolságok stb! Sztem minden alkalom egy tréninggel felér, közben dudálás és integtés a csajoknak :)) ... szval tanulságos és szórakoztató bulinak tartom. A sebesség nem csak 30-40km/h a múltkor volt 70-90km/h is amikor Veresegyházára mentünk, igaz a végére csak kb 50-en értünk oda. Visszafele meg egy GoldWinggel jöttem együtt , gondolhatod az sem '50'-volt!

Daty! Úgy tûnik arra a két CTX-re is (lásd indok #932-ben)még várnod kell... :(

Üdv mindenkinek!
Ullyses
    

palinkasb 932 2015. szeptember 24. 11:18   Válasz erre: 928
Ha mész a Safety-hez kérlek kérdezd meg õket, hogy DCT-s modelt terveznek-e beszerezni (ha jól tudom náluk nem saját motorral megy az oktatás). Meg azt is, hogy miben módosítandóak az egyes technikák ha DCT-vel hajtod végre (pl. kuplung csúsztatást õk hogy váltanák ki).

Te mivel fogod csinálni a tréninget, motorral vagy robogóval? Tavaszra tervezem hogy elmegyek hozzájuk én is.

Citadella felvonulást én kihagyom, nem szeretem a nagyon nagy tömeget és lassú haladást. Viszont bármikor szívesen összefutok veled eszmecserére. Átküldöm az elérhetõségeimet üzenetben.

Daty-nak már ajánlottam hogy elmegyek feléjük (emlékszel Attila a Galvácsi útvonalra?) Idén viszont egyéb okokból már nem fog összejönni sajnos hogy hosszabban kimozduljak a városból.

De amint megvan a tíz CTX benne vagyok a közös borsodi portyában (kevesebbnél is persze).
    

palinkasb 931 2015. szeptember 24. 11:04   Válasz erre: 929
Semmi gond :D

A szervízköltséget én is sokallottam, de mint írtam itt volt csak belátható idõn belül szervízidõpont. Havi 1,5 ezer megy bele mostanában, így nem mindegy hogy 2 napra vagy 3 hétre kapok idõpontot.

A tavaszi szervízt kicsit megfontoltabban fogom kiválasztani. Nem ígérem, hogy Március elején bevállalok egy Bp-Nyíregyháza oda-visszát motoron, de meglátjuk. Ha máshol a környéken is hasonló prémiumot kell fizetni a budapesti szaktudásért akkor mindenképpen vidék lesz, kérdés csak az, hogy kelet vagy nyugat.

Egyébként annak nagyon örültem, hogy kívül-belül tökéletes állapotban van a motor így 12,5 ezer km városi nyúzás után. Szelepszabályozás se kellett. Gumikon is van még profil bõven (középen is), valószínûleg maradok ennél a márkánál ha cserés lesz.

Autómata lánckenésen gondolkodom még, ez a suvickolás 2 hetente kicsit macerás. Van tapasztalatod vele? Szerinted érdemes felszerelni?
    

Daty 930 2015. szeptember 24. 09:44   Válasz erre: 928
Nekem már az is nagy örömömre szolgálna, ha egyszerre két CTX gurulna be az udvaromra, gyertek!!!:-))
    

Daty 929 2015. szeptember 24. 09:41   Válasz erre: 926
Balázs!

Engedd meg, hogy megkövesselek!
Mélységesen szégyenlem magam, hogy összekevertelek egy másik motoros kollégával, akinek nick neve "szodasbacsi".
(Tudod, van akinek a szóda és a pálinka egy kaptafára megy!:-)) )
Bocsánat még egyszer!!!

Így már értem a dolgokat!
Azt pedig sosem felejtem el, hogy Te adtad a sztender ötletét, mert azóta sokkal könnyebb az életem a motor takarítás/lánc olajozás terén!:-)
Köszönöm!

Ettõl függetlenül amit írtam, azt tartom, az általad fizetettnek a felébõl meg lesz a 12.000 km-es szervízem.
Szerintem még úgy is jobban kijöttél volna, ha lehozod Nyíregyházára, ahová én is hordom.
Még egy soron kívüli szervízt is elintéztem volna Neked, ha szólsz!:-)

Ha az õsszel még erre járnál, Téged is szívesen látnak!!!

Attila


    

Ullyses 928 2015. szeptember 23. 22:53   Válasz erre: 927
Üdv Balázs!

Persze van igényem a tapasztalatcserére -hogyne!-, érdekel , vendégem vagy egy capuccinora ami mellett mesélhetsz! Idõpontot még nem tudok mondani, mert ez a hétvégém H.Safety-é, ha az idõjárás nem szól közbe, de feltétlen sort kerítek az ajánlkozásod alapján majd egy eszmecserére. Egyelõre várom h átadják a gépet..., még szerelik..., az oldaldobozok csak 25pénteken jönnek a H."Álomban"... :) pedig már holnap átvenném , elhihetitek! Így még "gépet" nem akartam... :)) vagy 40éve még is?...és úgy hívták: bicikli? :D
Ha megvan azonnal jelzem!
Most jut eszembe:okt03.-n lesz Citadella felvonulás!!! (ismered?) Ott akár találkozhatunk is és a célban megejthetjük a kávét... Vélemény?
Ja és közben gyüjtsük a létszámot a kiránduláshoz ->Daty-hoz!!! nemá azt higgye csak a duma van itt a "pestiek" részérõl... :) Kell az a 10 CTX!!! benne vagy ? akkor már ketten lennénk! ...avagy van más is...??? Jelentkezzen!
üdv Mindenkinek:
Ullyses



    

palinkasb 927 2015. szeptember 23. 14:14   Válasz erre: 925
Üdv Ullyses!

Remélem beválik neked is a CTX, és sok örömed lesz benne.

Mi kicsit közelebb leszünk egymáshoz mint Daty, Bp-en vagy az agglomerációban valahol összefuthatunk és gurulhatunk egyet közösen ha gondolod. Meg persze szívesen mesélek az én tapasztalataimról a géppel ha van rá igény.

Üdv,

Balázs
    

palinkasb 926 2015. szeptember 23. 14:00   Válasz erre: 919
Attila, már el is felejtetted, hogy tõlem jött a tipp a középsztenderdre? Tényleg ritkán járok erre...

Fehér CTX700ND-m van, múlt hónapban sikerült leköröznöm végre téged kilométerben vele :)

Igen, az enyém volt szervízben. 58e volt a Karasnánál. Õk voltak az egyetlenek akiknél volt belátható idõn belül szervízidõpont. Mivel napi használatú a motor, így nem nagyon válogattam az olcsóbb és drágább ajánlatok között, hanem idõpont alapján választottam szervízt.

Budapest Hûvösvölgyi úti MOL kúton futottam össze a másik CTX-el.

Üdv,

Balázs
    

Daty 925 2015. szeptember 22. 18:50   Válasz erre: 924
Jöhettek akar 10-en is, szívesen látlak mindnyájatokat!:-)
Remélem, még a hónapban ideérsz!:-)
    

Ullyses 924 2015. szeptember 22. 15:16   Válasz erre: 921
Üdv Daty!
Köszi a részletes választ, (és a biztató szavakat) mindjárt örömet is okoztál h a középsztender megoldható, de a felszerelése elõtt azért megnézném nálad hogy is néz ki...(egyik szívfájdalmamez h nincs a gépen) így a meghívást is köszi, amint az idõjárás és idõm is engedi próbaútra arra megyek! :) (természetesen majd elõre jelzem, lehet addig nem is leszek egyedül, talán csatlakozik még (kirándulásnak sem rossz a táv!) 1-2 "próbautas" CTX ?!
(a fórum olvasást megkezdtem, egyébként pont aznap nyitottad amikor a gépem megrendeltem!)
Képet majd - amint meglesz az új gép- adatoknál cserélem!
Üdv:
Uly
    

Balkan Bistro 923 2015. szeptember 22. 14:39  
Szevasztok !

Most vasárnap lesz egy Hondás gurulás, akinek van kedve jöjjön !
09:30h Honda Wilker (m3/M-null)
Cél: Komárom
    

gsxfx 922 2015. szeptember 22. 11:48   Válasz erre: 915
Szia Gezasz!
Igen, Albániát közösen látogattuk meg, gyönyörû túra volt hatalmas élményekkel!
Üdv:
L
    

Daty 921 2015. szeptember 22. 11:17   Válasz erre: 920
Üdv Ullyses!

Elõre is gratulálok a leendõ gépedhez!:-)
Ezt nem írtad az elõzõ hozzászólásodban, hogy Te is CTX tulaj leszel!:-)
Természetesen várjuk az új géprõl a fotókat!:-)

Középtámasz sorozatgyártást nem kell vállalnom, mert jó rá a gyári NC700S-hez való!
Igaz, kicsit borsos az ára, de csont nélkül felmegy.
5 perc alatt felrakták rá a szalonban.
Az "akasztót" csináltam itthon, mint írtam, (és mint láthatod) ami arra szolgál, hogy ne csapódjon fel teljesen a kutyacsonthoz a sztender, mert akasztó nélkül hozzáér, és úgy nem lehet vele menni.
Az NC750X-é (mármint az akasztója) jó a CTX-hez, de van vagy 10.000 Ft, és nekem Nyíregyházán nem is tudták beszerezni, de lehet erre Pesten Neked nagyobb esélyed van.
De ha ki tudsz találni egy jó házi megoldást, az is megteszi.
Mint régebben írtam, én két félét is csináltam.
Az elsõt lecseréltem, így az felesleges, ha igényt tartasz rá, szívesen Neked amom, segítek is feltenni, ami kb 10 perc.:-)

Ha veszd a fáradtságot, és elmotorozol hozzám Dunakeszirõl, bármikor szívesen látlak!:-)

Azért lenne érdemes elolvasni a fórumot az elejétõl, mert részletesen leírogattam mi tetszik, mi nem, mit alakítanék/alakítottam stb...
De röviden összefoglalva nem csak a középsztender, hanem az egész motor beváltotta a hozzá fûzött reményeimet.

Sztenderre könnyebb feltenni, mint anno az 1250-es Banditot, vagy a Triumph Sprint ST 1050-et!:-)
A hátsó doboz nagyon bevált!
Leginkább azt használom, csak ha hosszabb/több napos túrára megyünk, akkor teszem fel rá az oldal dobozokat.
Nekem Givi Maxia (52 liter) van hátul.

Mint írtam, nem bántam meg a motor megvételét.
Vannak "hibái", de ezekkel együtt lehet élni, mint pl a nem nagyon komfortos futómû, meg a felcuccolt 2 személyes 150-es végsebesség.
Persze a nagy kerekei miatt lehet, hogy Neked komfortosabb lesz a Burgmannál.
Meg az is lehet, hogy ami hiányosságokat észlelek, az másnak nem is hiányosság...

Biztos elmondják majd átadáskor, hogy mire kell figyelni, de nekem igazából egy tanácsot adtak, hogy az elsõ 500 km 3.000-es, a második 500 3.500-as, fordulatnál ne legyen magasabb, 1000 km-tõl 1.500 km-ig max 4.000 legyen, és utána hadd szóljon!:-))

Természetesen jövõre mindenképpen szervezünk egy CTX találkozót!:-))

Széles utat!

Daty
    

Ullyses 920 2015. szeptember 22. 07:56   Válasz erre: 918
Üdv Daty!
Sajnálom h a középtámasz sorozatgyártást nem vállalod, pedig sztem szükség és kereslet is lenne rá! Részemrõl biztosan, igaz az enyém még pénteken fog megjönni...szval ez ügyben még majd keresnélek legfõképpen ha lehet megnézném élõbe is ha megengeded. Lehet h írtad valahol (még nem olvastam mindent visszafele) de egyébként beváltotta a hozzáfûzött reményeid ez a középsztender? Látom a Te CTX-en is van felsõdoboz, (én is rendeltem) bevált? Nem bántad meg? Ha tudnál arra tanácsot adni mire figyeljek majd oda az elsõ kilómétereknél, elõre is köszi. ... és lassan lehetne szervezni a CTX-es találkozót :)
Üdv
Ullyses
    

Daty 919 2015. szeptember 21. 17:01   Válasz erre: 917
Az elejét részleteznéd?
Nem értem.:-(
A Te motorod volt 12.000-es szervízen 58.000 Ft-ért?
Mert ha igen, akkor az 58 qrva drága, (szerintem) 25.000 Ft-os ajánlatot kaptam az én 12.000-esemre.

Hol volt egyébként ez?
De neked nem is CTX-ed van, vayg rosszul tudom?

Melyik benzinkúton láttad a másikat?

Bízok benne, hogy ha válaszolsz, utána tisztábban fogok látni!:-)

    

Daty 918 2015. szeptember 21. 16:55   Válasz erre: 916
Szia!

A "sztender akasztót" barkácsoltam, a sztender gyári, ha kicsit még visszább olvasol, láthatod!:-)

Sorozatgyártás nem lesz!:-))

Üdv!

Daty
    

palinkasb 917 2015. szeptember 21. 16:32  
Múlt héten 12.000-es szervízen voltam. 58 eHUF. Eddig hibátlan a motor egyébként. A szervízben egyébként ez volt az elsõ 12 ezres szervízre hozott CTX (és nem HD szervízbe vittem HEHE)

Ezen a héten pedig összefutottam egy másik CTX-el a benzinkúton. Új (500 km-es) fekete idomos változat, és azonos irányítószámon lakunk.

Lassan gyarapszik a létszám, legalábbis az utakon :)
    

gezasz 915 2015. szeptember 21. 14:34   Válasz erre: 913
Szerintem Albániában is jártál. Nekem legalábbis úgy tünt.
    

Daty 914 2015. szeptember 21. 13:34   Válasz erre: 913
Szia Laci!

Örülök, hogy benéztél!:-)
Köszi az infókat!

További jó motorozást!

Üdv!

Daty
    

gsxfx 913 2015. szeptember 21. 12:01  
Sziasztok!

Az idén 17 ezret menten a 700-as Integrával, így két év alatt közel 30.000 km-t tettem bele. Idén a hazai túrákon kívül megfordultam Szlovákiában, Ausztriában , Olaszországban,Szlovéniában, Horvátországban, Boszniában, Monte -Montenegróban, Görögországban Romániában és Bulgáriában .
Soha semmilyen probléma nem volt a géppel , még egy égõ sem égett ki.
A második garnitúra gumi lesz lassan cserés, a PR-4-ben 15.000 km van.
Szóval igen jó kis vas!
Üdv:
L
    

Daty 912 2015. szeptember 18. 13:46  
Úgy látom, nem nõtt a fórumozó Honda CTX/NC tulajdonosok száma Magyarországon.:-(
Bár szerintem nem is fog.

08. 28.án volt egy éves az enyém, és lassan készülök a 12.000 km-es szervízre, jelenleg 11.322 km van benne.
Még egy Szlovák túra a 7végén, és vihetem is.:-:-))


    

Daty 911 2015. augusztus 9. 10:42   Válasz erre: 909
Köszi Pali!

Remélem a 15.000 benne lesz az év végéig, ha minden, és mindenki úgy akarja!:-))
A BT023 hátul kezdi megadni magát sajnos.:-(
Leginkább oldalt, a sok szerpentines úttól.
Kétségtelen, hogy nagyon jól tapad, de lehet a következõ valami keményebb lesz, hogy tovább bírja.
10-15.000 km-t a Banditon is elment bármelyik gumi.

    

Daty 910 2015. augusztus 9. 10:37   Válasz erre: 908
Rendben, várlak szeretettel!!!
    

kicsi 909 2015. augusztus 8. 20:30   Válasz erre: 907
Gratulálok, ez szép teljesítmény.
Az idén még én sem mentem annyit.
    

gezasz 908 2015. augusztus 8. 20:07   Válasz erre: 906
Majd jövõ héten Pü.-ben megirom mikor és hogyan tudnánk összefutni
    

Daty 907 2015. augusztus 8. 17:03   Válasz erre: 905
Ja, elfelejtettem írni, hogy túl vagyok a 10.000 km-en, és még nincs egy éves!:-))
    

Daty 906 2015. augusztus 8. 17:02   Válasz erre: 905
Gyere, várlak!:-)
Megpróbálom úgy intézni, hogy szabad legyek!:-)
    

gezasz 905 2015. augusztus 7. 20:23   Válasz erre: 904
Készülj Daty megyek! Jövõ vasárnap nincs menekvés!:))
( Csak rossz idõ esetén)
    

Daty 904 2015. augusztus 2. 18:13  
Ha értesítenek, viszem...
    

kisti 903 2015. augusztus 2. 12:11   Válasz erre: 902
Felesleges érdeklõdnöd még , a Honda jelenleg még nem adott ki erre vonatkozó javítási utasítást, vagy vissza hívási kampányt Magyarországon ill. az Eu-ban.
Ahogy hivatalosan kiadják, és szükséges akkor minden érintettet az értékesítõ kereskedés fog kiértesíteni hivatalosan.
Nem tömegesen elõforduló hibáról van szó, nálunk talán 2 NC-vel fordult elõ ilyen hiba eddig.
    

ErErpower 902 2015. augusztus 2. 11:57  
Daty! érdeklödj!
http://totalbike.hu/hirek/2015/07/30/akar_baleset_is_lehetne_a_hibabol/
    

Daty 901 2015. július 20. 10:10  
Szombaton mentünk egy rövidebb távot (414 km) a Tátrában, szombaton meg egy még rövidebbet (155 km) a Bükkben.
Így mostanra 9.114 km lett benne.:-)
A sztender akasztóval semmi gond nem volt.

    

Daty 900 2015. július 15. 13:14  
Mint látható az alsó anyára én tettem egy mûanyag "anyatakarót", hogy ne a "fém a fémhez" érjen, mint a gyárinál.
    

Daty 899 2015. július 15. 13:11  
És a maradék.



    

Daty 898 2015. július 15. 13:06  
Még pár kép.


    

Daty 897 2015. július 15. 13:02  
Felkerült a helyére a "kis sztender akasztó".
Kíváncsi leszek, hogy bírja e úgy a "strapát" mint a "nagy sztender akasztó", ami eddig fent volt.
A kipufogót a könyökre erõsítõ bilincset anno el kellett kicsit fordítani, mikor felkerült rá a közép sztender, hogy ne érjenek hozzá a csavarjai.
Eddig nem volt vele gond, de hétvégén a Tátrában némi "ökörködés" közben 2x is leért valami.
Megkerestem mi volt az, hát nem ez a két csavar?:-(
Kicsit fordítani kellesz rajta, mert szinte egy hajszállal hamarabb ér le, mint a koptató csavar.:-((
Az elsõ képen a bilincs csavarok, a másodikon a gyári NC750X akasztó, a harmadikon a saját gyártmányú akasztó látható.



    

Daty 896 2015. július 14. 20:56   Válasz erre: 895
Tervezek utat arrafelé, vigyázz, mert szavadon foglak, és mehetsz elõttem ötvennel, hogy bírjalak követni!:-D
    

gezasz 895 2015. július 14. 20:48   Válasz erre: 893
Gyere el és megmutatom!
    

Daty 894 2015. július 14. 09:56   Válasz erre: 892
Ahogy írod, ott volt a jégrémes "túrazáró".:-)
Imádom a feketét, de szerintem a CTX-ben szebb a fehér, még ha festeni kell a doboztetõt, meg macerásabb hozzá öltözni!:-)
    

Daty 893 2015. július 14. 09:55   Válasz erre: 891
Szívesen megnézném azt a környéket is!
    

szodasbacsi 892 2015. július 12. 22:06   Válasz erre: 890
Fél 6 körül meg egy kis pihengetés Aggteleken?
Amúgy láttam egy másikat is. Szomolnok fölött, mikor épp a szamócát szüreteltük, de az fekete volt. (Meg szlovák rendszámos.) Mondjuk neki egyszerûbb dolga volt, mert nem kellett lefestetnie a hátsó dobozt, meg könnyebb volt hozzáöltöznie a motorhoz is.

    

gezasz 891 2015. július 12. 21:37   Válasz erre: 890
231 km, kevéske kanyar, fogyasztás kb 5liter/100km. De azért nagyon jó volt.
https://goo.gl/maps/Q4rt8

Kilométeróra valami 84500 körül van
    

Daty 890 2015. július 12. 20:51  
305 km tömény szerpentin volt ma az 526-oson Szlovákiában.
A kilométer óra estére 8.479-et mutatott!:-)
Fogyasztást direkt nem írok.:-D
    

Daty 889 2015. július 10. 15:58  
Az elsõ képen az eredeti gyári NC750X közép sztender "akasztója" a másodikon a saját gyártmány szinterezés után.
A harmadik képen a majrécsík látható egy krúzer hátsó kerekén.:-)
Ahhoz képest, hogy nem lehet 2 cm alá menni egyesek szerint......:-))


    

Daty 888 2015. július 9. 10:15   Válasz erre: 887
Na ezt eltaláltad Gábor!:-)

Nem én voltam!:-)
    

szodasbacsi 887 2015. július 8. 19:14  
Kedves Daty,
Szinte teljesen bizonyos vagyok benne, hogy NEM téged láttalak ma 8-9 óra között Egercsehiben egy fehér "Rakétaporszívón"
Hacsak nem híztál mostanában 10 kilót, nem öregedtél 10 évet. Meg szerintem lengyelül sem beszélsz....
Ja, meg azon a gépen nem volt hátsó doboz sem.
    

Daty 886 2015. július 6. 16:03   Válasz erre: 885
Könnyû így, hogy elírtam!:-PP
    

kicsi 885 2015. július 6. 14:28   Válasz erre: 884
Ha nem ötnek, akkor hatnak? :)

Ezt nem lehetett kihagyni :)
    

Daty 884 2015. július 6. 10:20  
Na, majd elfelejtettem írni, hogy immáron 8.174 km van a vasban!:-))
És érdekes, hogy a rúgók, már nem olyan kemények, nem ötnek akkorát!:-))
    

Daty 883 2015. július 6. 10:19   Válasz erre: 882
Na akkor hajrá, irány szõrteleníteni!:-))
    

szodasbacsi 882 2015. július 5. 22:17   Válasz erre: 881
Na jó, én már ezzel a gumival vettem tizenakárhányezer kilométerrel ezelõtt, gondolom, az elõzõ gazdája sokat pályázott vele (mármint autopálya), utána állt pár évet, mire Magyarországra került a motor. A DOT-számát már meg sem merem nézni. De azért a szélén még ott van egy sor szõr.
    

Daty 881 2015. július 5. 22:11   Válasz erre: 880
Na, ezt nem hiszem, hogy Neked csak a gumid közepe kopik!:-)))
    

szodasbacsi 880 2015. július 5. 22:01   Válasz erre: 876
Akkor most már tudok mire hivatkozni, ha valaki szóvá tenné, hogy miért csak a gumim közepe kopik.
Amúgy szerintem a 2. verziónak van egy alváltozata, vagy tekinthetjük akár külön stílusnak is, az endurós-szupermotós kanyarodást, amikor a hátsó kereket kipörgetve keresztbe teszik a motort.
    

Daty 879 2015. július 5. 21:29  
Ennyire kiszáradt a Dedinky tó, már, ha valaki volt már ott, mikor tele volt.
    


Daty 877 2015. július 3. 22:01   Válasz erre: 876
Én mindhármat szoktam alkalmazni felváltva, meg attól függõen, hogy mikor milyen kedvem van!:-))
    

gezasz 876 2015. július 3. 21:32   Válasz erre: 868
A 3. variáció elég érdekes, de volt aki alkalmazta. James Whitham angol superbike bajnok
    

Daty 875 2015. július 3. 21:20  
Még pár.
    

Daty 874 2015. július 3. 21:20  
Mostanra kész lett a "kicsi akasztó".
A küllem hagy némi kívánnivalót maga után, de nézzétek el nekem, nem vagyok sem lakatos, sem esztergályos, sem hegesztõ.:-)
Viszont tökéletesen mûködik, kipróbáltam.:-)
Már csak a szinterezés van hátra
Pár kép róla.


    

Daty 873 2015. július 3. 15:48   Válasz erre: 872
Bármikor szívesen segítek, csak szólj idõben!
Akár úgy is megoldható, hogy elhozod nekem, az asszony beviszi melóba a "szinterezõ" feleségének, és ha kész, õ elhozza az asszonynak, õ meg haza, Te pedig jöhetsz ide érte!:-))
Legalább így látlak is az évben!:-)
Ha már ilyen messze lax!:-)
    

kicsi 872 2015. július 3. 15:24   Válasz erre: 866
Igen, érdekel, köszi.
Gondolkozom, hogy egy közeli ismerõst meglepek majd egy alkatrésszel, amit szintén kispórolt a Honda a motorjáról....:)
Ha aktuális lesz szólok, felírtam a kisokosba :)
    

Daty 871 2015. július 3. 13:32   Válasz erre: 870
Galvács valóban itt van 15 km-re!
Egyeztetek a feleségemmel, és írok idõpontot, és útba ejtjük Galvácsot, meg Tomort.
Azt elõre jelzem, hogy az utak minõsége arrafelé hagy némi kívánnivalót maga után!:-((
    

palinkasb 870 2015. július 3. 13:20   Válasz erre: 869
Most nézem az adatlapodon, hogy nagyon közel vagy ahhoz a faluhoz, ahonnan édesapám származik. Ez adja is a megfelelõ kifogást: mivel vagy 10 éve nem voltam Galvácson, idén elmegyek.

Ha mondasz egy hétvégi napot ami neked jó július-augusztusban akkor fixálhatunk valamit. Egyetlen kérés: legyen az útvonalban benne Galvács és Tomor.
    

Daty 869 2015. július 3. 12:57  
Palinkasb!

Nagyon szépen köszönöm az észrevételeket, tanácsokat, remélem legközelebb nem az aggteleki büfében ülve futunk össze, hanem gurulunk is együtt egy kicsit, csak, hogy tudd, milyen egy CTx-el együtt gurulni!:-))
    

Daty 868 2015. július 3. 12:50   Válasz erre: 861
1. a rider együtt dõl a motorral
2. a rider nem igazán dõl be inkább a motort dönti jobban
3. a rider dõl jobban, a motort egyenesebben tartja

Próbáld ki, érdekes!:-)
    

Daty 867 2015. július 3. 12:48   Válasz erre: 860
Ja, bocs a másik kérdésedre nem írtam választ.
Ez a kis alkatrész ugyan azt szolgálná, mint a "nagy" ami a hátsó lábtartóhoz lett rögzítve, megakadályozza, hogy túlságosan felhúzza a rúgó a közép sztendert.
Csak a kicsi "diszkréten" meghúzódna a motor alatt.:-))
    

Daty 866 2015. július 3. 12:46   Válasz erre: 860
Feleségem kolléganõjének férje szinterezõben dolgozik!:-)
Jól, olcsón, és gyorsan.:-)
Odaadom neki a cuccot, másnap hozza.
Barcikán lakik, Miskolcon dolgozik.
Érdekel?
    

palinkasb 865 2015. július 3. 12:40   Válasz erre: 853
7 évig éltem az osztrákoknál. Ezalatt kb. 150 EUR bírságot fizettem összesen. Mikor hazajöttem egy hét alatt megdõlt a rekord :)

Az autópályák közül az A4-en nem mérnek, a nyugat felé menõkön vannak telepített kamerák. Az alagutaknál vannak átlagsebesség-mérõk, az elején és a végén azonosít és közte számol, majd küldi a csekket.

"Helyszini bírság"-ot kaptam 30-as táblánál, öv hiánya miatt, és egyszer az elakadásjelzõ használatáért vontatás alatt. Egyik sem haladta meg a 35 EUR-t.

Gyalogosra, zebrára nagyon figyelj. Nincsenek hozzászokva hogy nem áll meg valaki. Mindíg mindenki megáll. Lakott településen legyél olyan elõzékeny, mint ha a saját utcádban lennél (kivéve ha rosszba vagy a szomszéddal, akkor annál azért elõzékenyebben :)

És ha indexelsz, akkor beengednek, ezért érdemes jelezni, nem fog csakazértis rádmászni az autós, hogy nehogy elvedd a helyét. Ennek megfelelõen az index nélküli cikázás, leállósáv, záróvonalon át stb. mutatványok szükségtelenek és irritálóak.

Ha ezekre figyelsz, nem lehet problémád. Ha pedig kekeckedõ falusi rendõrt fogsz ki (állítólag van olyan aki hallotta hogy láttak ilyet), akkor ne szólalj meg németül, csak magyarul. Kb 5 perc után feladja, nem éri meg neki a macerát, ha nem valami súlyos kihágás miatt állított meg, hanem nevelési/ismerkedési céllal.
    

palinkasb 864 2015. július 3. 12:21   Válasz erre: 849
Szia,

Mennyire foglalkoznak a DCT-vel a tréningen? Gondolok itt arra, hogy nincs lehetõséged csúsztatni a kuplungot? Tudnak erre adaptált technikákat javasolni (pl. lassú tempójú manõverezésnél)?

Én a Jerry Paladino féle "Ride like a Pro" videókból lesegettem el sok technikát, és ezeket gyakorolgattam be a "Tesco parkolóban". Ez persze közel nem egy tréning színvonala, de a városi csetlés-botlás minimalizálásában nagyon sokat segített.

Viszont az elején nagyon megszenvedtem a kuplung hiányával a fordulók gyakorlása közben, sokszor ki akart szaladni alólam a motor, míg a finom gáz és a hátsó fék megfelelõ kombinációjának a reflexe rögzült.
    

palinkasb 863 2015. július 3. 12:03   Válasz erre: 859
Szerintem a második variáció jól mutat. Esetleg az elsõrõl az ütközõgombát tenném még rá.

Amennyi módosítást eddig csináltál, vagy kitaláltál, ha nem vigyázol a végén még megélsz belõle. Lassan a Givi és a Hepco együtt nem csinál annyi kiegészítõt a CTX-hez mint te :)
    

palinkasb 862 2015. július 3. 11:56   Válasz erre: 842
Ez tiszta sor. Egy ideális világban jól összeszokott, egymásra figyelõ, hasonló felkészültségû motorosok mennek együtt túrázni egy közösen összerakott útvonalon. Ez nagyjából lefedi az MC definíciót. :)

Én kb. az átmenetnél járok a napi városi rohangálás és a kisebb túrák között. Így kialakult társaság nincs, és az együtt motorozást is inkább csak tapasztalgatom, tanulom még.

Az ilyen alkalmi összeverõdésnél gyakorlatilag elsõ ránézésre, benyomás alapján tudok dönteni, hogy valószínûleg mûködik, vagy valószínûleg nem.

Vannak az egyszerû esetek, mikor a faluban a simsonról egyik oldalról a horgászbot, másikról a diszperzites vödör lóg, vagy mikor 3 heti porréteg alatt 3 havi málhát cipelõ, fokföldi rendszámos túraendúró áll a benzinkútnál és a második kannáját tölti. Ezeknél nem igazán szoktam megállni és megkérdezni hogy: "helló, gurulunk egyet?"

Néha kialakul magától, hogy rácsatlakozok valakire a falun átgurulva, és az országúton is hasonló tempót megyünk. Ilyenkor alkalmasint (általában következõ településen lámpánál) megkérdezem merre, és ha van fogadókészség és stimmel az irány (vagy legalább az égtáj azonos :) ) akkor megyünk együtt egy darabon.

Az ilyen szituációkra gondolva agyaltam azon, hogy kb. hol helyezkedik el a CTX a motorok között. Ha a nyakába akaszkodom egy 1000+ köbcentis sportmotorosnak, lehet hogy jó fej és bevár a kanyar végén, de nem lesz õszinte a mosoly az út végén. Vagy húzhatok magammal egy 150-es Vespa-t, de lehet õ nem nyélgázon képzelte el a délutáni örömmotorozást hogy ne maradjon le.

Az tiszta sor, hogy hosszú túrán mindenki odafigyel és alkalmazkodik. Csak mert valaki 200 ccm-mel kevesebbel indul otthonról, még nem fogják lemondani a szállását a harmadik napra, mert ugyse éri utol a többieket reggelig :)

Az ilyen ad-hoch gurulásoknál elsõ 10 kilométer után látszik, hogy van-e összhang vagy csak kínlódás a dolog, olyankor max. elbúcsúzik az ember és gurul tovább egyedül. Az agyalás nálam inkább azon ment, hogy van-e olyan ahol eleve értelmetlen próbálkozni, mert annyira más a két gép karaktere, hogy biztos hogy kényelmetlen lesz alkalmazkodni egymáshoz.
    

gezasz 861 2015. július 3. 11:52   Válasz erre: 854
Szia Daty! Agusztus 20. körül lehet,hogy elmegyek. Mi az a három kanyar technika? Én csak kettõt tudok. De ne a lassú bólyásat mondjat a hátsó féken állva!
    

kicsi 860 2015. július 3. 10:58   Válasz erre: 859
Nem olvastam vissza, miért is kell az az alkatrész?
Szinterezést emlegettél, tudsz valami jó, olcsó, és gyors, megbízható helyet erre a környéken? (vagy túl sokat akarok?)
    

Daty 859 2015. július 3. 10:19  
Szerintetek csináljam tovább a "kicsit", vagy hagyjam, jó az ami már fent van?
    

Daty 858 2015. július 3. 10:17  
Annyi, hogy én egy darabból csináltam meg, így legalább nem kell hegeszteni.
Elõször 30-as szögvasból csináltam meg, de az rövid lett.
Utána sajnos 50-esból, ami meg hosszú, és nagy, de végül a 40-esbõl "tökéletes" lett.
Folyt. köv.:-)
    

Daty 857 2015. július 3. 10:15  
Tegnap ennyire jutottam a Balázs által javasolttal.
    

Daty 856 2015. július 3. 10:14  
Még pár kép.
    

Daty 855 2015. július 3. 10:14  
Tegnap készítettem pár "értékelhetõbb" képet a sztender "akasztóról".
Akit érdekel, íme.
Ja, a rozsdát stb-t ne nézzétek, mert mint írtam, abból dolgoztam ami volt itthon, és a vége úgy is szinterezés lesz!
Mér 2 merevítõ hiányzik róla, de lehet ezt hagyom, és a Balász által javasoltat csinálom meg.:-)


    

Daty 854 2015. július 3. 10:11   Válasz erre: 849
Szia András!

Köszönöm, hogy benéztél, és megosztottad velünk tapasztalataidat.
Kedden voltam a nyíregyházai Honda szalonban, "felpróbáltam" egy NC750 X-et, de létra kellett hozzá!:-)
Neked tuti jó lenne a TDM után.
A tréninggel kapcsolatban teljesen igazad van!
Egyik ismerõsöm vett egy vasat, száguldozott az egyenesekben, mint egy eszemet, és mikor mondtam neki, hogy egyenesen a cirkuszi majoom is tud menni, majdnem megsértõdött.
Ugyanakkor mikor azt mondtam neki, hogy 3 módon lehet egy motort kanyarban bedönteni, akkor meg csak nézett értetlenül, és hitetlenkedve.
Mondtam neki, menjen el egy tréningre.:-)

Köszi a biztatást, jól esett!:-)
    

Daty 853 2015. július 3. 10:05   Válasz erre: 848
Ezt én is hallottam, hogy ott nagyon szigorúan veszik a dolgokat, kicsit félve is készülök ki hozzájuk a nyáron!:-(
    

Daty 852 2015. július 3. 10:04   Válasz erre: 847
Egyetértek!:-((
    

Daty 851 2015. július 3. 10:03   Válasz erre: 846
Szia Gezasz!

Bízok benne, hogy az idén összefutunk valahol személyesen is!
Nem készülsz erre felfelé?
    

Daty 850 2015. július 3. 10:02   Válasz erre: 845
Szia!

Tegnap nem ültem motoron, úgy, hogy nem én voltam az!
De ez számomra egy jó hír, mert ezexerint a környéken vett valaki más is ilyen vasat, remélem elõbb, utóbb összefutok vele én is!:-))
    

Flenegen 849 2015. július 2. 22:16  
Sziasztok,

Ugyan nem vagyok Nc / CTX tulaj, de formailag az egyik kedvencem az NC széria x-es változata. Most egy 850-es TDM-et nyúzok. Fogyasztás? Érdekes dolog, de nem ez az elsõdleges ha az ember motorozni megy.

Nem a teljesítmény a lényeg. Én ha szabad saját tapasztalatot oszanék meg Veletek. A tavasszal részt vettem a Drivingcampben egy tréningen. Rendkívûl hasznos volt, én kötelezõvé tenném mindenkinek. Ami viszont biztos, hogy rengeteget számít, hogy a motoros milyen kanyartechnikával, és fékezési technikával motorozik. Száguldáshoz egyenes úton nem kell ész. Amihez kell a kontroll az a kanyartechnika és a fékezés.
Daty te meg ne foglalkozz senkivel. Ha a fogyasztásról írsz az is információ, ha meg képes beszámoló van valami okosságról mint pl a sztender, akkor azt told fel.
    

rimen 848 2015. július 2. 21:11   Válasz erre: 846
Nekem Ausztria közel van,jók az utak,normálisak az autósok,de viszont ott is rengetegszer mérnek.Vigyázni kell mert a Polizei nem szórakozik.
    

szodasbacsi 847 2015. július 2. 20:23   Válasz erre: 846
"Nekem a Mátra oda vissza 500km."

Ráadásul az északi oldal (Parád felé) kimondottan hitvány, Pásztó felé mondjuk határeset, gyakorlatilag csak a napos oldal (Gyöngyös felé) igazán élvezetes, de arra van a legnagyobb forgalom.
    

gezasz 846 2015. július 2. 20:17   Válasz erre: 832
Szia Daty! Igen sajnos nem jött még össze egy közös motorozás, de ami késik nem múlik. Tudom mire képes egy általad használt motor mivel a tavaszi túránkon volt velünk egy CTX-el rokon motor. Egy NC 700 D integra. De számomra a legmeglepõbb a Bewerly 350-es volt. Nagyon fürgén tudott vele a gazdája menni, nem tartotta fel a csapatot lépést tudott tartani velünk, elõzéseknél is!
De vissza térve a motorozásra. Itthon mindenütt mérnek trafival pofátlanul, az autósok figyelmetlenek és agresszívak. Legszívesebben belöknének az árokba minden motorost . Rosszak az utak, egy kis 20-30-km kanyargászásért több száz kilométert kell végig döcögnöm a magyar utakon. Nekem a Mátra oda vissza 500km. Ebbõl az ottani pár kilométer nem ad semmit mivel tavaly is nagy forgalom volt alig tudtam haladni tempósan.Valahogy nekem Románia és a Balkán, Szerbia kivételével, valamint Olaszország sokkal szimpatikusabb motorozás szempontjából.

    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22120
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők