szodasbacsi | 1046 | 2015. október 8. 19:44 | Válasz erre: 1045 |
Természetesen elismerem, hogy a Hondának sikerült egy távolról is felismerhetõ, egyedi kinézetû motort alkotnia, amihez nem kell közel mennem, hogy elolvassam rajta, hogy ez melyik gyárban készült. Nyilván, ha a CTX formája nem váltana ki valami érzelmet bennem, akkor nem járnék ide trollkodni. Az meg legyen az én egyedi problémám, hogy alapvetõen a magasabb építésû motorokat kedvelem. (Eleget kucorogtam a 250-es Jawá-n.) |
Ullyses | 1045 | 2015. október 8. 19:36 | Válasz erre: 1041 |
Szódásbácsi! nem kell ennyire fetisizálni a motorokat. a CTX-t sem. Mi mind tudjuk h ez a legjobb a kategóriájában! :) Kinek a barna, kinek a szõke... mintájára megy ez is... :) avagy nem? Lényeg: a gazdájának tessen, mindenki másnak is :) és akkor mindenki HAPPY! Don´t worry! A világítás dolog meg nem baj ha este még jobban láthatóvá teszi a motort! És tudjátok erre azok a "buta" mérnökök is rájöttek amikor az elsõ két indexet mint helyzetjelzõt direktbe kötötték a világítással... valamit csak tudhatnak a láthatóságról, és a nagyobb biztonságról! |
szodasbacsi | 1044 | 2015. október 8. 19:35 | Válasz erre: 1040 |
Meg amúgy nem tudom, hogy a béemvéseknek miért kellene beszólni, Többet is ismerek közülük. Egész kellemes motorokat gyártottak, kár hogy bezárták a gyárat 1969-ben. |
kicsi | 1043 | 2015. október 8. 19:35 | Válasz erre: 1041 |
A viccet félretéve, idõvel változik az ízlése is az embernek, nemcsak egyéb viszonyai(anyagi helyzet, fájó derék, acconypajtás, stb) Emlékszem, ma már simán bejön, amit annak idején bottal se piszkáltam volna meg :) Igen, ez motorokra vonatkozik. Vagy nem. :)) |
Ullyses | 1042 | 2015. október 8. 19:27 | Válasz erre: 1038 |
Próbálkozunk, próbálkozunk? Daty!!! ...és Te ilyen motorosokkal barátkozol, sõt együtt is gurultok? (kígyókat melengetsz a kebleden !!!) minjá ú megsértdm! :) De, majd néztek ám nagyot, ha látjátok h vmi fényesség húz el mellettetek... Kérdezitek: Csillag? ... és akkor rájöttök h ez egy CTX! :) no akkor mondhatjátok: Láttam egy CTX-et és mindenki megnézi azt aki már látott ilyet! :) |
szodasbacsi | 1041 | 2015. október 8. 19:17 | Válasz erre: 1040 |
Amikor a 90-es évek elején legelõször megláttam az Autó-Motor-ban a Yamaha TDM képét, akkor úgy voltam vele, hogy "Hátezmegmáhogynézki..." Most meg egy ugyanolyan áll a garázsban (ráadásul ugyanolyan színben.) Úgyhogy lehet, hogy pár év múlva a CTX is egy keresett, kultikus motor lesz. Vagy nem..... |
kicsi | 1040 | 2015. október 8. 19:00 | Válasz erre: 1039 |
Vigyázz, õk nem béemvések, nincsenek hozzászokva a beszólásokhoz :))
|
szodasbacsi | 1039 | 2015. október 8. 18:47 | Válasz erre: 1038 |
Láttál már világosban CTX-et? Õk is csak sötétben mernek elõjönni vele. |
kicsi | 1038 | 2015. október 8. 18:17 | Válasz erre: 1037 |
Napi troll: ezek szerint led lámpa nélkül nem pofás ? :))
|
Ullyses | 1037 | 2015. október 8. 17:56 | Válasz erre: 1035 |
Üdv Balázs! , kösz a linket igen ilyesmire gondoltam, ezek szerint jól láttam, h megoldható! LED lámpával egész pofás lenne! Kisti, készüljetek, jövök! :)
![]() ![]() |
palinkasb | 1035 | 2015. október 8. 13:10 |
"Karácsonyfa" témában némi segítség/ötlet: http://www.ctx700forum.com/forum/ctx700forum-members-ride/4594-sally-4.html http://www.ctx700forum.com/forum/electrical/18890-headlight-brake-modulators-2.html Üdv, Balázs |
Daty | 1034 | 2015. október 8. 10:22 |
Köszönöm mindenkinek az olajjal kapcsolatos hozzászólását, vettem az adást, nem fogok többet ezen lovagolni.:-) Igazából azért foglalkoztatott ez a kérdés annyira, mert 30 év kihagyás után egy Futong 250/2-re ültem vissza, itt van róla egy kép is: http://www.sportmotor.hu/tagok/301069 Szóval egy új ilyennel kezdtem újra. Ebben gyárilag 10W30-as olaj volt. Elsõ olajcserénél tettek ehelyett bele 10W40-eset, és mi történt? Hát az, hogy amint betettem egyesbe, hiába volt behúzva a kuplung, azonnal "el kezdett menni". Miután visszavittem a szervízbe, ahol kicserélték az olajat az elõírt 10W30-asra, ez a probléma azonnal megszûnt! Szóval ezért aggódtam csak az olaj miatt. Kisti, vettem a célzást az utolsó néhány mondatodban!:-)) |
kisti | 1033 | 2015. október 7. 22:40 | Válasz erre: 1030 |
Majd ha szerviznél találkozunk(remélem találkozunk),részletesen átbeszéljük.Üdv.Én
|
Ullyses | 1032 | 2015. október 7. 21:07 | Válasz erre: 1029 |
...asszem Szabiboy kimerítõ választ adott. Még kiegészíteném azzal, hogy a gyártó mérnökei elsõsorban a saját -Japán- éghajlati viszonyainak megfelelõ paraméterekhez igazítva javasolja az olaj értékét. Ha ez nem így lenne akkor képzeljük csak el hogy pl Maiamiban hogy viselkedne a 15W30 és mondjuk Helsinkiben??? Ugye belátható hogy nem egyformán! Ezért nyilvánvalóan h a hazai éghajlati viszonyokat kell figyelembe venni. Én pl a 10W40 motorolajat preferálnám ha télen is gyakran használnám. Kocsiban egyébként 5W-40-est használok (igaz Citroen HDI-s motor) és eddig -15éve!- a motornak semmi baja. Azt is tegyük hozzá ha az elsõ szám kisebb -én így tudom de javítsatok ki ha tévedek- elõbb lesz "hadrafogható" egy motor. Az olaj minõséget nem az ára felöl közelíteném meg, -vannak már kereskedõk akiknél a minõség is megfizethetõ, lásd a neten... Kisti! az #1030-as hozzászólásod nem igazán értettem... :( |
kisti | 1031 | 2015. október 7. 18:47 | Válasz erre: 1029 |
Túl szakszerû , nem érthetõ,azé mert csak,így helyes :o))))))
|
kisti | 1030 | 2015. október 7. 18:45 | Válasz erre: 1025 |
Mert a gyári olaj br 4900.-/liter árát nem óhajtja senki fibanszírozni.A leírást ha elolvasod figyelmesen,a minimum ajánlott olajat,vagy azzal paramétereiben megegyezõt használatát írják elõ.Érdekes,hogy olaj ügyben szó szerint próbáltok a javasolt gyengébb olajhoz ragaszkodni még ha drágább is,míg másban szó nélkül kitaláljátok a tutit,vagy átírjátok a gyári elõírásokat hiába mond a gyártó bármit( a tervezõ mérnök gárdájával a háta mögött).😃😃 Nekem ez egy kicsit egyoldalú értelmezésnek tûnik!!! És akinek nem inge ne vegye magára,de akinek meg inge az õtözködjön má fel!( Hofi után szabadon).😃😃 |
szabiboy | 1029 | 2015. október 7. 16:42 |
A motorolaj témához egy röviden és könnyen értelmezhetõ leírást idézek ide. "MIT JELENT A CSOMAGOLÁSON TALÁLHATÓ 15W-40, 5W-4, STB. JELÖLÉS? Ezek a SAE (Autóipari mérnökök szövetsége) által meghatározott viszkozitási fokozatok, melyek a négyütemû motorolajokat meleg, illetve hideg viszkozitási tulajdonságaik alapján osztályozzák. A fokozatokat az alábbiak szerint határozták meg: Hideg, vagy téli fokozat, melyet a W-betû követ, például 15W. Meleg, vagy nyári fokozat. Ez a szám a téli fokozat jelölést követi, például 40. Minél kisebb a téli fokozatot jelölõ szám (0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W), annál nagyobb mennyiségû olaj marad hígfolyós a negatív hõmérsékleti tartományban, ezért a motor könnyen indítható marad extrém alacsony környezeti hõmérsékleten is. Minél magasabb a nyári fokozatot jelölõ érték (20, 30, 40, 50, 60), annál nagyobb mennyiségû olaj marad viszkózus magas hõmérsékleten (100°C), hatásosabb védelmet nyújt a motor alkatrészeinek extrém igénybevétel esetén." Véleményem szerint: azzal, hogy a magasabb (nyári) értékû olajat rakják a motorodba nemhogy nem ártanak, hanem (a hazai és a dél- európai hõmérsékleti viszonyokat figyelembe véve, fõleg sok városi araszolgatásra is gondolva) inkább segítik abban, hogy a magas hõmérsékleten is megmaradó nagyobb viszkozitás miatt kevésbé károsodjon, késõbb menjen tönkre. Itt fõleg a sok "S" módban motorozó ctx-es fórumtársra gondolok :) |
Daty | 1028 | 2015. október 7. 13:53 | Válasz erre: 1027 |
"Olajilag" nekem csak annyi a gondom vele, hogy mivel ez a motor új konstrukció, senkinek nincs hosszútávú (100.000 km) tapasztalata abban, hogy esetleg a viszkozitási eltérés hosszú távon nem e okoz maradandó károsodást valahol, mivel nem 10W-40-re tervezték, hanem 10W30-ra!
|
Ullyses | 1027 | 2015. október 7. 11:42 | Válasz erre: 1026 |
Jól érzed Daty ezt a karácsonyfa dolgot! :)) Kicsit úgy vagyok vele h szeretem a karácsonyfát és a karácsonyt... és az se baj ha a "nagy fény" agyilag elõbb eljut a többi T.Közlekedõ felé és pl. nem fordul be, nem lép eléd, stb hanem észrevesz és az történik ami a közlekedési szabályoknak megfelel. Vagy ahhoz közeli.... és akkor már megérte! ...és talán látványnak se lenne rossz. A ledes izzók nekem is bejönnek. Egyébként sztem nem baj, ha nagyobb az olaj viszkozitás értéke a motornál sem, de várjuk meg a szakember véleményét! |
Daty | 1026 | 2015. október 7. 10:53 | Válasz erre: 1024 |
Én minden motoromban lecseréltem hideg fényû (kékes színû) LED izzóra a helyzetjelzõket. Szerintem nagyobb volt a fénye a hagyományosnál, és szebb is volt. De a CTX-nél az irányjelzõbe szerelt helyzet jelzõ miatt nem tervezek plusz izzókat elõre. Szerintem a tompított+indexbeli helyzetjelzõ+még 2 valami, az már nálam kimeríti a karácsonyfa fogalmát.:-) |
Daty | 1025 | 2015. október 7. 10:50 | Válasz erre: 1021 |
Kisti! Ha nincs harag, akkor elárulnád, mint bennfentes, hogy egyes márkaszervízek miért 10W40-es olajat tesznek a CTX-ekbe, holott kristály tisztán le van írva a használati utasításba, hogy 10W30 kell bele? Ti is 10W40-et tesztek a CTX-ekbe? Válaszodat elõre is köszönöm! Üdv! Daty |
Ullyses | 1024 | 2015. október 7. 10:42 | Válasz erre: 1021 |
Kistit és Tigert kérdezném: Mi a véleményetek arról, hogy a fejidomi lámpabúra jobb és bal szélébe szerelhetõ-e valami plusz világítás... (úgy érzékelem mintha volna is ott erre kialakítás) én a most divatos kékes fényre gondoltam... De akár csak egy kisebb izzó is jól jöhet, minnél fényesebb annál szembetûnõbb egy másik közlekedõnek... Daty neked hogy tetszene? |
Daty | 1023 | 2015. október 6. 20:28 | Válasz erre: 1021 |
Egyetértünk, én is azért írtam, hogy mindenki úgy csinálja, ahogy akarja!:-) Természetesen, jut a gumigyûrûre is, ha a görgõt kened, de nem annyi, mintha direkt azt kened. Nekem más a véleményem, mint a Tiéd, de természetesen tiszteletben tartom a Tiédet is, mindenki ott ken, ahol akar. Ámen. |
Daty | 1022 | 2015. október 6. 20:25 | Válasz erre: 1020 |
Ha télen olyan az idõ, (5-10 fok között), akkor mindíg elõveszem, és megyek egy szûk (10-20km-es) kört. Ez többet ér, mint a "sima" beindítás.:-) A gumigyûrû meg itt található: http://www.silkolene.hu/egyeb/motorkerekpar-lancok-kenese-karbantartasa |
kisti | 1021 | 2015. október 6. 19:58 | Válasz erre: 1019 |
Daty,ezért írtam hogy mindenki úgy csinálja ahogy akarja,én tényleg befejeztem részemrõl,minden sértõdés nélkül.(ha a görgõt kened jut a gumigyûrûre is amennyi kell,de nem az a lényeg a kenésnél!!)uff én beszéltem 😃😃😃
|
Ullyses | 1020 | 2015. október 6. 19:32 | Válasz erre: 1018 |
Azt hiszem ez az oilcsere olyasmi dilemma mint h a tyúk v a tojás volt e elõbb.... :) De, Te tényleg lerakod télire a motort? Kibírod tavaszig h nem ülsz rá egy napfényes, de száraz uton legyen 0fok vagy minusz, úgy 10km erejéig? Én eddig nem bírtam ki... Apropó : a láncon hol van gumigyûrû? |
Daty | 1019 | 2015. október 6. 17:55 | Válasz erre: 1012 |
Természetesen egyetértünk, hogy a kenés, beállítás, és fõleg a használat határozza meg egy lánc élettartamát. Aki egy kerekezik, és ész nélkül kigyorsítgat, annak sosem fog addig tartani, ameddig egy olyannak, aki megkíméli a láncot. Biztos, hogy mint szerelõ, jobban értesz a dolgokhoz, mint én ápolóként. De, mint elõzõ hsz-omban írtam, minden szerelõ mást állít. Abban nem értek veled egyet - és az a szerelõ sem ezexerint, aki mást írt - hogy a láncot ott kell olajozni, ahol a terhelést átviszi. Ott is, de legfõképpen a gumigyûrûknél, ugyanis, ha azok kiszáradnak, napok alatt gatya lesz a láncod, úgy elnyúlik, hiába kenegeted a középsõ görgõsort, de szerintem ezt Te is tudod. |
Daty | 1018 | 2015. október 6. 17:47 |
A neten kereskedve meg lehet találni szerelõtõl azt a tanácsot, hogy szezon végén cseréljünk olajat, és szûrõket, mert a használt olajból állás közben leülepszik a szennyezõdés, meg az elsavasodás miatt bántja a motor belsejét. A másik szerelõ azt tanácsolja, hogy csak és kizárólag szezon elején cseréljünk olajat. Épp úgy megtalálni szerelõtõl azt, hogy nem szabad beindítgatni havonta télen, mert a képzõdõ gõz oxidációt okoz a rendszerben, míg egy másik szerelõ szinte kötelezõen elõírná a havonkénti beindítást. Szerintem mindenki úgy csinálja, ahogy akarja, mint láthatjuk, rendesen megoszlanak a nézetek a szerelõk között is. Nekem ez a hetedik új motorom. Az olajat mindíg akkor cseréltettem ki, ha éppen oda ért a kilométer. Volt úgy, hogy szezon elõtt, volt úgy, hogy utána. Beindításilag én havonta beindítom, és alapjáraton addig járatom, amíg a hûtõ ventillátor be nem indul, hogy a képzõdött gõzök mindenképpen el tudjanak párologni mindenhonnét. Mikor beindult a hûtõ ventillátor, akkor közép sztenderen felváltogatok a legmagasabb sebességi fokozatba, és hagyom pár kilométert forogni, hogy az olaj felkeveredjen, és ne legyen ideje mondjuk a szezon végén le nem cserélt olajban lévõ szennyezõdésnek letapadnia. Eddig nem bántam meg ezeket a bevett szokásokat. Én így csinálom, de mint írtam, mindenki úgy csinálja, ahogy akarja, minden módot megtámogatnak a neten a szerelõk. Ha nem az egyik, akkor a másik.:-) Ismeritek a reklámot nem? 10 fogorvosból 9 ezt ajánlja. De ezt úgy is lehet mondani, hogy 10 fogorvosból 1 nem ajánlja!:-)) |
szodasbacsi | 1017 | 2015. október 5. 20:33 | Válasz erre: 1016 |
Tegnap láttam is kettõt, ami nagyjából átlépte az ingerküszöbömet. Valami crossbigyónak hítták. De még egy NC750X-re is sajnálnék kiadni több mint 2 millát. Ámbár, mikor a mostani motorom kerestem, akkor is volt a zsebemben 3 pénz, csak annyi volt a nehezítõ körülmény, hogy a motor mellé kellett vennem egy autót is. Lehetõleg 4X2-est. Végül 4X2,1-es sikerült. (Mármint a platóméret. És még új ponyva is volt rajta.) |
szodasbacsi | 1015 | 2015. október 5. 18:20 | Válasz erre: 1014 |
"állott lehet a benzin" Nem tudom mitõl, de tavasszal a második tankolás mindig hoz néhány lóerõ többletteljesítményt. Amúgy nem hittem volna, hogy manapság még gyártanak fémtankos motort. Vagy most az zavart meg, hogy amit én tanknak hittem, az csak a levegõszûrõ, meg az akksi burkolata? |
Ullyses | 1014 | 2015. október 5. 17:31 | Válasz erre: 1011 |
Bocsi Kisti, nem akartam okoskodni,-részemrõl csak egy felvetés volt inkább,- fõleg h nem is én kértem a leállításra vonatkozó tanácsot hanem Daty!!!... elnézést h közbeszóltam..., nekem arra hivatkozva h az "olaj annál jobb, minél frissebb" címmel szintén szerelõ javasolta a szezonkezdeti cserét még az elõzõ motornál(Suzuki) ill a neten is olvtam vhol... -számomra , és persze ez is egyénfüggõ!!! - nincs nagy téli leállás, mert ha kicsit is süt a nap és száraz az út elõ-elõ szedem télen is és akkor a kicserélt olaj a tavaszra már nem "friss" (igaz?)... egyébként abban egyetértünk, h legalább évente cserélni kell!!! , és persze az is igaz h jó ha a friss "anyagban" állnak a forgó-morgó-mozgó alkatrészek - ahogy Te írtad és ezt nem is vitatom- de! abban a pillanatban ha használtad, vagy csak kicsiti beindítottad a szezonra már nem új az az olaj, és némileg a motorblokkban is oxodálódhat....(oxidálódhat? van itt köztünk vegyész? )... no ne menjünk bele..... (Megjegyzem az elsõ motorom olaját az elsõ évben ezért is cseréltem le õsszel is majd tavasszal megint ... :) Daty szerintetek kibírja h egész télen be se indítsa??? :) Tanácsot, meg légyszíves és adj nyugodtan továbbra is!!!, mert az ember mérlegel,és tapasztal és mindezt összevetve dönt. E kettõ nélkül nehezebb lenne! Az is érdekes észrevétel szódásbácsitól h állott lehet a benzin...:) a borról , sörrõl, vízrõl már halltam ilyet, de a benzinrõl mg nem! ... mindig tanul az ember! :) Kicsinek köszi a linket! asszem épp errõl filóztam... végül is minden attól függ beindítod e a motort télen a 6 hó alatt és ha igen hányszor... most október van de még használjuk...Használjuk? |
kisti | 1013 | 2015. október 5. 17:26 | Válasz erre: 1010 |
Elvben és általánosságban igazad van,de a honda eltekintve a cross és hard enduró motorjaitól fém tankot alkalmaz.A benzin használhatósága érdekében mi is szoktuk javasolni fõleg karbis motoroknál a havi egyszeri beíndítást,felmelégítést és leállítást. Itt most speciálisan egy típus topicban vagyunk így arra reagáltam a válaszban. |
kisti | 1012 | 2015. október 5. 17:20 | Válasz erre: 1008 |
Jelenleg kb.4 nappal elõre,pontosan nem tom mert 15-ig svájcban vagyok,de mielõtt eljöttem ennyi volt az elõjegyzés. Láncnál nem az a fontos hogy sok legyen rajt,hanem hogy ott legyen ahol kell(és az nem a gumigyürû,hanem a középsõ görgõsor ami a terhelést átviszi).Datty én is 38000 nél cseréltem a láncom,a kenés,beállítás,és használati stílus határozza meg az élettartamot.(természetesen jó minõségû láncot feltételezve). |
kisti | 1011 | 2015. október 5. 16:53 | Válasz erre: 1009 |
Köszi Kicsi,már sokszor megfogadtam magamban nem adok tanácsot,mert a netes fórumokon, mindig található okosabb megoldás is mint a jól bevált, :( Amúgy mindenki azt csinál amit akar,csak nem értem miért kér tanácsot ha máshonnan már tudja a tutit. Részemrõl befejeztem,Ully ha eléred az ezret várunk szeretettel. (Amúgy a tanács téli leálláshoz szólt és nem a téli motorozáshozl) Üdv. Én |
szodasbacsi | 1010 | 2015. október 5. 16:25 | Válasz erre: 1004 |
Szerintem ezeket a mûanyag üzemanyag-tartályos motorokat nem kell teletankolni télire, sõt, szerintem minél kevesebb benzint tennék bele, hogy tavasszal az elsõ elõvételkor minél több friss benzint lehessen beletankolni, ne kelljen kijáratni a "régi", kissé állott benzint.
|
kicsi | 1009 | 2015. október 5. 15:51 | Válasz erre: 1008 |
Szia! Bocsi, h. belevau, de Kistinek hihetsz, nem tegnap kezdte a szakmát. A neten nemtom mit olvastál, de itt egy jól összeszedett írás a téli tárolásról:http://bmwmotorkerekparszerviz.hu/teli-tarolas/ (attól, hogy egy béemvés írta még lehet jó :))) |
Ullyses | 1008 | 2015. október 5. 14:51 | Válasz erre: 1004 |
Bocsi Kisti!, ...de tanácsod a leállításra -olajcsere- vonatkozóan ütközik a neten is elérhetõ és az olaj tulajdonságaira vonatkozó "szabállyal" azaz, hogy a szezont friss motorolajjal kellene kezdeni... na most akkor hogy is van ez??? Sztem én teszem jól, mert nem állítom le télire, sõt igyekszem, hogy az 1000-es szervizt is mielõbb még a tél elõtt "letudjam" ... Hamarosan találkszunk! Mennyivel elõtte kell szólni service idõponttért? A lác olajzásra szóló tanácsod köszi, (Datynak is!) még megbeszéljük személyesen!, mert a mennyiséget illetõn hajlamos vagyok az áztatásra, így is a "spray" megjelent az ülés alatti burkolaton, asszem kicsit túllõtem a célon, de még bele kell jönni, a Burgmanon nem kellett ezzel foglalkozni... |
Daty | 1007 | 2015. október 5. 10:06 | Válasz erre: 1005 |
Épp tegnap este jártál az eszemben, hogy ugyan merre jársz, hogy nem tudtunk összejönni egy gurulás erejéig!:-( Azt láttam, hogy integetett egy motoros, de nem ismertelek meg.:-( Túl "gyakori" a motorod, le kellene cserélned egy egyedibbre, és ritkábbra, akkor tutira tudnám kinek integetek!:-)) |
Daty | 1006 | 2015. október 5. 10:03 | Válasz erre: 1002 |
Na, akkor Te sem tétlenkedtél a 7végén!:-) A lánc olajozást már írtam, de leírom még1x. 80W90-es olajat használok, manuálisan kenem fecskendõvel, tûvel. A láncszemek közé a gumigyûrûhöz kell igazán az olaj. De mint mindenben, mindenki másra esküszik, ki a spray-re, ki az automata lánc olajozóra stb... Az én módszeremmel az 1250-es Banditon 34.000 km-nél még a gyári lánc volt, és nem volt határig feszítve!:-)) |
kisti | 1004 | 2015. október 5. 09:04 | Válasz erre: 1000 |
Inkább leállás elõtt tetess bele friss olajat szürõt és úgy tedd el aludni.Tele tank,közép állványon(már akinek van😃),gumit túlfújni +0,2 bar-ral,akkut karbantartani!!! Üdv.
|
kisti | 1003 | 2015. október 5. 08:54 | Válasz erre: 1002 |
Szia, 3-500 km-ként,vagy esõ után ha megszáradt az alsó szál tetejére kell fújni a sprayt vagy esetleg 80w90 hajtómû olajat.(sztem a jóminõségû spray jobb!).üdv
|
Ullyses | 1002 | 2015. október 4. 22:05 | Válasz erre: 1001 |
Üdv! Szombatra becsatlakoztam egy Pilisi tekergés... túrába, ráadásul,- mint az a helyszínen kiderült- volt ismerõs a csapatban. Jót tekeregtünk, és Csolnokon kajoltunk és beszégetünk egyet. Visszafele üvegtigrincs, majd onnan téptünk 3-an -de csak ketten értünk oda- a Citagurulásra, aminek a vége Szentendre volt. Ott újabb íismerõs (földim) és invitált az újpesti Andretti cukiba ahol a citaguruláskor 5 gombócig ingyenes a fagyi! Máskor meg féláras!!! Ilyen nincs sehol!!!! ...és még is van! szval erre jártok ide be kell menni mert a fagyi kitûnõ és van pizza is ami az ismerõsöm szerint szintén finom (no majd legközelebb ). Szval jót gurultam, fogyi 3,8-9közti. Közben Szentendrén is és Újpesten is megállítottak h mi is ez a gép? Mindenki lepetézett a kéziféktõl :) a rádiót is keresték, hisz látszik a hangszóró! - muszáj lesz egyet már betenni mert illúziórombolás volt mikor elmondtam: ez ott csak dizájn... :) Jó volt a nap, jó iramban mentünk, idõnként 120-al is... ma kis gurulás után 750-et elhagytam... Sajnos semmi jót nem látok a jövõ hétre, jön a rossz idõ, közben meg a gerincem is megfájdult... 1-2 kátyú... Közben egy szakkérdés: mivel és hogy csináljátok a láncolajzást, hová kell nyomni a spray kis csonkját? Kívülre vagy belülre, v mindkét oldalára? |
Daty | 1000 | 2015. október 4. 21:09 |
Szombaton nem mentünk a Tátrába, csak kinéztünk Galyatetõre a szép új kilátóhoz. Az útvonal: Izsó-Szilvás-Eger-Galyatetõ-Eger-Ózd-Izsó, 276 km lett a vége, java szerpentin. Vasárnap Izsó-Ózd-Szilvás-Eger-Felsõtárkány-Lillafüred-Parasznya-Izsó. 211 km, de ebben is volt kanyar bõven!:-) Mindent összevetve jó kis 500 km-es hétvége volt, egy csomó kanyarral.:-) Még 30 km hiányzik a 12.000 km-es szervízhez!:-)) Lehet, hogy az évben már el sem viszem, majd a jövõ szezont kezdem új olajjal, szûrõkkel. |
Daty | 999 | 2015. október 3. 09:55 |
Köszi a visszajelzéseket srácok, semmi gond, majd legközelebb!:-) Széles utat mindenkinek! |
Ullyses | 998 | 2015. október 2. 22:51 |
Jön vki még okt 03.-án 17.00-ra a Citadella gurulásra? ...esetleg a régebbi hozzászólók...???
|
palinkasb | 997 | 2015. október 2. 09:28 |
Nekem is csak a környék jó most. Motorozni nem lesz idõm, a személyes találkozó kedvéért kiugrottam volna a Tigrishez, de több/hosszabb most sajnos nem fér bele.
|
Ullyses | 996 | 2015. október 1. 21:06 | Válasz erre: 993 |
Kedves Daty! Most 3-ára - mint írtam- van program elképzelésem, bocsi...ezek közül egyébként az egyik 11-kor kezdõdik és rövid és nem is biztos h el is tudok menni, de a Citadella gurulásra mindenképpen el mennék, nem akarom kihagyni ! Azonban! ha egy hét múlvára -ha az idõ is engedi, nincs esõ!!!- terveznénk akkor benne lennék, addig az 1000-es szervíz is meglenne! Talán Balázsnak is addigra rendezõdnének a dolgai s tudna jönni... + talán tudná hozni a "feketebárány" pajtását is :) Asszem most nyugodtan irányozd meg a Tátrát! A sztrapacska meg finom! üdv: Uly |
Daty | 995 | 2015. október 1. 20:54 |
Holnap csak este leszek, egész napos családi programunk lesz. Írjatok addig valami pozitívat a holnapi talira!:-) |
Daty | 994 | 2015. október 1. 20:46 |
Nektek kb 100-120 km. nekem 130-150. Én örülnék neki!:-) Szép lenne együtt a 4 CTX!:-))) |
Daty | 993 | 2015. október 1. 20:43 |
Szóval, ha mindketten fixen benne vagytok egy Kékestetõi találkában pl szombaton 12-13 óra körül fent az önkiszolgáló étteremnél (egészen fel lehet menni, mellette van a parkoló), akkor passzolom a Tátrát, és inkább találkozok Veletek!:-) Párkányt és a Tigrist most azért zártam ki, mert az Nektek nem igazán nagy motorozás, nekem meg 200+ km. Szerintem jó lenne, ha 4 CTX-es összefutna "véletlenül!:-)) Várom a véleményeket! |
Daty | 991 | 2015. október 1. 20:31 | Válasz erre: 989 |
Szia Uly! Gondoltam, hogy a Tátra kicsit messze van Tõletek, de semmi baj, majd nyáron közelebb jön!:-) Ha nekem a Tátra nem jön össze, akkor felõlem mehet az Üvegtigris, de ha az jobban tetszik, Pestrõl sokan járnak ki a Kékestetõre, az is megfelelne? Az kb. egyforma távolságra van mindkettõnktõl! Ja, a Párkányosat sehol nem hirdettem, ez csak a "miénk" lett volna, kifejezetten CTX-es!:-) (Ja a sztrapacskát meg útálom, csak a feleségem szereti.) Igen, itt BAZ-ban sokan szeretnek motorozni.:-) Meg szerintem mindenhol!:-) Semmi gond, ha Neked bejön a prizma, akkor hajrá, tegyél még rá párat!:-) Persze, értem, nem voltam elég határozott "invitálás" terén!:-) Hát akkor lásd a következõ hozzászólásomat!!!:-D |
palinkasb | 990 | 2015. október 1. 19:38 | Válasz erre: 988 |
Nekem nagyon zûrös mostanában, de ha a Tigrishez mentek mindketten, megpróbálok én is kimenni. Meg szólok a falubeli CTX-es kollégának is, hogy tud-e jönni, akkor lenne egy fekete is a csapatban.
|
Ullyses | 989 | 2015. október 1. 19:03 | Válasz erre: 988 |
Üdv Daty! Köszi az invitálást, de Tátrába egyelõre még nem, bejáratós és egy oda vissza már meghaladná az elsõ szervíz km keretet, szval az már hosszú lenne. Viszont lehet h az Üvegtigrincs összejön mert szombaton vki szervez egy túrát arrafele... ha összejön mennék és délután meg Cita gurulás, amire szintén mennék. De a Párkányos gurulás tetszik, én ugyn nem láttam hol mikor hirdetted... de elvileg benne vagyok és tudom hol lehet jó sztrapacskát enni, bár lehet h októberben bezárnek már... bár gondolom idõjárásfüggõ! Viszont ami késik nem múlik, ígys még lehet h pl egy egri túrán tudnánk kicsit közösen is motorozni, láttam a BAZ megyeiek igen aktív motorosok... :) A prizma leszedésével nem értek egyet, sajnos asszem szükséges a mai forgalmi viszonyok között a biztonságot növelni, szval lehet h "gyerekes" de én hagyom, sõt tetszik! és a dobozokra is teszek/tennék fel, mint a PanEuropean-on láthatod, csak nem tudok hozzáférni egyelõre a megfelelõ mérethez ... Visszanéztem! Azt a párkányos gurulást csak úgy mellesleg -vélem és értelmezem én- említetted meg s szerintem ezért nem volt rá mástól se reagálás. De ha azt írtad volna h ilyen.hó x.-én mennél , ki jön?, és hozol még néhány BAZ motorost is, (pl Kicsit:) biztos, lenne itt is jelentkezõ, bár eléggé kicsi itt a "forgalom" így a jelentkezõk köre igen leszûkül...:( |
Daty | 988 | 2015. október 1. 18:14 | Válasz erre: 987 |
Na, most már megnéztem minden képet, és valóban, mindenhol fekete!:-)) Írtam egy esetleges Párkány/Üvegtigris találkozót, de senki nem reagált rá. Holnap családi program lesz, de 7végén húzom a gázt reggeltõl estig mindkét nap. Egyenlõre a Tátra van betervezve, de majd meglátjuk... Gyertek Tátrázni! Valószínûleg Breznó felé megyünk, az nincs messze Pesttõl!:-) Egy egész pici "átalakítást" már az elsõ napon, mikor hazahoztam, már akkor eszközöltem a vason, A két elsõ teleszkóp aljától, vagy a sárvédõ felfogatás végétõl leszedtem az a két csicsás sárga prizmát. Nekem olyannak tûnt a prizmákkal, mint anno a 3 kerekû bicikli, amit gyerekként hajtottam. Kép az adatoknál. Szerintem "felnõttebb" így a jármû. |
Ullyses | 987 | 2015. október 1. 15:44 | Válasz erre: 986 |
Nyertél Daty! Fekete az elsõ sárvédõm, de ha megnézed a múltkori képet, meg az adatoknál... Szval így kértem: az alja fekete a felsõ rész fehér+ plexi. Az h 3 motor álljon együtt... Rajtad múlik! :) |
Daty | 986 | 2015. október 1. 13:42 | Válasz erre: 985 |
Naná, hogy írígykedek!:-) Jól mutatna a 3 is együtt, ha én is ott állhatnék!:-) csak most figyeltem fel rá, hogy az Uly elsõ sárvédõje fekete. Vajon direkt így kérte? Na, majd válaszol rá, ha benéz. A túraplexijét is csak most vettem észre. Na, meg ha jól látom, a hátsó doboz tartója is másféle, mint ami az enyémen van. Az meg csak most tudatosult bennem, hogy Neked meg a CTX700N-ed van! |
palinkasb | 985 | 2015. október 1. 12:19 |
Daty | 984 | 2015. október 1. 11:34 | Válasz erre: 983 |
Ezt a 120-nál, "mintha arra kérne, hogy kapcsoljam S-be"-t nem nagyon értem, bocs. Az "S" fokozat leginkább sportosabb - szerintem - inkább hegyi, szerpentines lett kitalálva. Igaz, bárhol elmegy "D"-ben is a hegyen is akár 2 személlyel 3 dobozzal is, de azért "S"-ben tempósabban, élvezetesebben lehet így a hegyekben motorozni. "Sima" motorozásnál, sík úton, városban - ismét csak szerintem - bõven elég a "D" fokozat, és szerintem nem "sivít" - legalábbis az enyém - sõt, 120 körül a legideálisabb/optimálisabb a használata. Hogy mi van írva a dobozokra, sosem érdekelt, mert a javasolt 120-130 km-es maximális tempót bíró dobozokkal pl a Bandittal, simán mentem 220-al, tartósabban, és nem volt vele gond. Mint a fórumon leírtam párszor, 3 dobozzal, 2 személlyel 150 volt a vége. Egyedül, 1 dobozzal mentem már vele 160-at is, és ott még ment volna, csak már elfogyott az út.:-) Én is nézegettem mit lehetne "egyediesíteni" a világításnál, de nem nagyon találtam semmit, még a két "ferde szemnél" sem. Örülök, hogy ennyit foglalkozol a motoroddal, remélem kitalálsz 1-2 újítást, amit "le lehet Tõled nyúlni".:-)) Palinak tényleg BMW-je van, nem is akármilyen!!!!:-)) Gyönyörû, király vas!:-D |
Ullyses | 983 | 2015. október 1. 09:28 | Válasz erre: 980 |
...érdekes, tényleg pont 65-nél teszi a 6.-ba! Viszont ha 120-al nyomom neki vhogy már nagyon sivít... mintha arra kérna kapcsoljam S-be. Vélemény? Egyébként az oldaldobozokon belül van némi felirat, hogy a max seb 120km. láttátok? Hátsón meg hogy 130-al már nem szbad menni, tehát gyakorlatice az is 120-at bír... Daty mennyi volt álad a vége? A világításod nem spécizted még meg? A két oldalsó "ferde szemnél" mintha volna hely egy-egy izzónak...? Kicsi ! Neked tényleg BMW-d van? |
kicsi | 981 | 2015. szeptember 30. 17:26 | Válasz erre: 980 |
"Mindegy, kitõl jön a kép, csak jöjjön!:-) " No, ha szeretnél egy szép képet, küldhetek :)))) |
Daty | 980 | 2015. szeptember 30. 11:18 | Válasz erre: 979 |
Már 65-nél 6.-ba teszi!:-) Igen, olyan, mintha még nem lenne szükség a hatodikra, de a mérnökök, akik megalkották, biztos nem csináltak hülyeséget. Mindegy, kitõl jön a kép, csak jöjjön!:-) |
Ullyses | 979 | 2015. szeptember 30. 08:06 |
Üresbe tételre akkor oda kell figyelni, köszi. Azt megfigyeltétek h ´D´-ben a 70km/ó-nál már 6.-ba teszi utána meg mintha "kívánná", hogy rakjam ´S´-be! ezután a 80-90 és a felett is jobban tetszik neki, nekem meg a gép hangja... Vélemény? |
Ullyses | 978 | 2015. szeptember 30. 07:55 | Válasz erre: 976 |
Halihooó Mindenkinek! Tegnap tankoltam az elsõ megtett km-ek után... Hát jó csurig nyomtam, h meglegyen a 10l, bár 9,5l-nél már a középsõ két ütközõig ért a benzin, de még nyomtam bele, fért is, hát nyomtam 10 titerig(legyen kerek szám). Ez a fogyasztás 245km után és jó pár melegítéssel ... kb 4literes átlag, vegyes, de mivelországúton meg nyomtam neki... Kicsit lehangoló h nincs benne fogyasztásmérõ, a you tube-on való nézgelõdéskor mintha láttam volna ilyet is...? rosszul láttam? A kért kép -remélem- ma megy Daty, de nem tõlem hanem majd Balázstól. :) szép napot! Uly |
Daty | 976 | 2015. szeptember 29. 17:00 | Válasz erre: 974 |
A "hõsugárzó" szerintem csak illúzió a Burgman után. Jelentõsen nem melegít bõrnadrágban sem, még a nyári kánikulában sem. Akkor én tuti kivétel vagyok, mert én 100 esetbõl 101x a feleségemmel motorozok, igaz, õ szeret is motorozni.:-) Igazából, ha õ nincs, soha nem ültem volna vissza a motorra. Nálunk nem én beszéltem rá õt, hanem õ engem.:-)) Várjuk a képeket az "kifehérített" motorról!:-)) Annyira egyébként nem vagyok oda az ilyen nagy létszámú gurulásért, motoroztam már eleget nagyobb csoportokban, megtanultam, de nem voltam tõle elájulva. Ha ilyen tömegben akarok motorozni, amúgy sem kell érte elmennem Pestre, ott van évente a "Kék túra" Gyöngyösrõl a Kékes tetõig a meghalt motorosok emlékére. |
Ullyses | 975 | 2015. szeptember 29. 08:32 |
Ez az "üresbe tétel" leállítás elõtt komoly? Van leírásom -még nem olvastam végig- a CTX-hez "pdf."-ben ha vkinek szüksége van rá, el tudom küldeni, - - okosmobilba bármikor kéznél lehet... |
Ullyses | 974 | 2015. szeptember 29. 08:29 | Válasz erre: 970 |
Sziatok! Egyre jobban tetszik a CTX... :) lassan 200km-nél tartok. Tegnap felfedeztem a fûtést: rákényszerülve egy rövidnadrágra,(evezek a dunán ami 10km öltözõ meg nincs) jó érzés volt az elsõ "hõsugárzó" édes melege -lassan mentem 50-km- ami a másik mocin nincs. Viszont az is eszembe jutott h majd nyáron nem ég le a nadrág? Tapasztalat? vagy már a fórumban írtátok? Sajnos én még a rábeszélés elején tartok, asszonypajti nem mert eddig motorra ülni... talán a CTX meghozza a kedvét. Egyelõre "minek vettem van másik" a stáció... :( így egyedül motorozok, de azt hiszem nem vagyok ezzel egyedül, mert a múltkor voltam egy túrán s a társaság fele szólón volt, nejét mindenki otthon hagyta... szval úgy tûnik ez ügyben nem vagyok egyedül, de próbálkozom, egy benzintyúk még is jobban mutat a motoron, mint egymagam :) Egyelõre még tanulom az új motort és a télbe menve nem biztos h kellemes élményt hagyna a páromban egy fagyos túra... de ha van valakinek jó és bevált dumája hogy vette rá nõjét a motoorzásra nem bánnám ha "közkinccsé" tenné. Tegnap megismertem Tigert a H.Dreamnél (felkerült a fehér mûa borítás a hátsó dobozokra), õ a szervizes, barátságos készséges ember. -> (válasz Kicsinek) Továbbra is várom a jelentkezõket az okt 3.-i Cita gurulásra!!! Aki messzi lakik absz. megértem h nem jön, de nyáron majd egyszer neki (Daty!) is muszáj részt venni rajta -egybekötve egy Bp túrával elõtte- sztem a társas és együttmotorozást lehet belõle megtanulni és persze a sok túrista integetését fotóit-videóit "bezsebelni"... :) A gurulás vége mindig egy cukrászda egy jó sütivel, kávéval és beszélgetéssel ha van ismerõs... Üdv Uly |
gsxfx | 973 | 2015. szeptember 28. 21:16 | Válasz erre: 972 |
hát persze- nekem sem mindegy hogy kímélem vagy sem L |
Daty | 972 | 2015. szeptember 28. 20:34 | Válasz erre: 966 |
De remélem, azért ez után már kiveszed üresbe, mielõtt leállítod!:-) Mondjuk, nem hittem, hogy lesz vele gond, de az biztos, hogy hosszú távon jobban kinyúltak volna a kuplung rúgói, mint ha üresbe tesszük leállítás elõtt! |
Daty | 971 | 2015. szeptember 28. 20:31 | Válasz erre: 968 |
Ha szükséges, miért ne?:-)) Amúgy nem erre gondoltam!:-P De tudod Te ezt!:-) |
Daty | 970 | 2015. szeptember 28. 20:30 | Válasz erre: 963 |
És Te/Ti Uly? Túrázol6tok vagy csak "racionalizálsz"?:-)) |
Daty | 969 | 2015. szeptember 28. 20:29 | Válasz erre: 964 |
Nem röhögtem!:-D Persze, mindenki másért veszi a vasat, és az is elfogadható, hogy azért veszi, hogy többet legyen a családjával. Mi csak és kifejezettem a túrázásra, kikapcsolódásra vettük, igaz, nekünk korunknál fogva már nincs "problémánk" a gyerekeinkkel, kirepültek. Az aránytokok szerintem nem rossz, de lesz majd jobb is!:-)) Mint írtam, ha el tudtok jövõ nyáron szabadulni egy napra, szívesen megmutatom a környéket. De egyébként néha elmegyünk Párkányba Szlovákián keresztül, vagy az Üvegtigrishez, szívesen összefutnék ott is veletek! |
kicsi | 968 | 2015. szeptember 28. 20:27 | Válasz erre: 967 |
"...mint egy kislányt, de inkább, mint egy szûz lány!" Mi változott, most már bele mersz nyúlni a kipufogóba? :)) |
Daty | 967 | 2015. szeptember 28. 20:24 | Válasz erre: 963 |
Szia! Örülök, hogy tetszik a vas!:-)) Hát igen...az elején óvatosabban kezelgettem - ahogy írod, mint egy kislányt, de inkább, mint egy szûz lány!:-)) Na, ha most jönnél velem, ezt már nem mondanád.:-DD Érdekes, hogy csikorgott a gumid, ilyet nekem egyszer sem csinált. A fék az fog, de majd rájössz, hogy foghatna jobban is, fõleg a hátsó! Sajnos, ahogy írtad, a fórum eleje a fikázásról szól, de bízok benne, hogy mivel már vagyunk páran - és bízok benne, hogy leszünk többen is - egyre inkább a motorról fog szólni. Ha ott laknék, lehet, kinéznék a Citadellára, de sajna túl messze van. |
gsxfx | 966 | 2015. szeptember 28. 18:43 |
hát igen -Daty-nak van igaza- üresbe kellett volna leállításkor tenni :-) De ez egy Honda semmi gond vele. L |
gsxfx | 965 | 2015. szeptember 28. 18:33 |
No ez érdekes ez a leállítás téma. 30.000 km alatt még sosem tettem leállításnál üresbe. Megálltam és kulccsal leállítottam oszt jóvan. A gépkönyvben sem olvastam ilyet, de még egyszer utána nézek. L |
palinkasb | 964 | 2015. szeptember 28. 16:35 | Válasz erre: 962 |
Szoktam-e túrázni? Háát... Én racionális okokból vettem motort (nem röhög), mert 1,5-2 órát spórol naponta a bejárásnál idõben. Aztán... Egy idõ uán elkezdtem a hosszabb úton hazajönni, hogy néhány 10 perccel többet motorozhassak. Aztán hétvégén is felültem, hogy kiszellõztessem a fejem. A szezon közepén rákönyörögtem a feleségem, hogy próbálja ki. Nyár végére rendszeresen ellógtunk együtt szombat esténként miután letettük a gyerkeket aludni, hogy motorozzunk a környéken. Ennyit a racionális motorozásról. :) Nagyjából 1000 Km a bejárásra megy el, és kb. 500 plusz a túrázásra/csavargásra havonta. |
Ullyses | 963 | 2015. szeptember 28. 15:37 |
Sziasztok! Tegnap sikerült a CTX-et kipróbálni! Mintha egy Mercin ülnék!!! Baromira élvezetes a menet. Olvastam eddig Daty bejáratásáról (elkezdtem az elején a fórumot) , hát mintha kislányt veztgetnél, én használom, ahogy eszembe jut, mentem vele 120-al is igaz épp csak kielõztem, aztán vissza 100-ra. A H.Safetynál "Ákosnak" (így híják az egyik oktatót) van ilyen szolgálati gépe, szerinte mindent lerendez az otomatika...szval mire is figyeljek? Én inkább csak a gumira mert az egy párszor úgy csikorgott egy két jobbra -balra fordulásnál, mint az autós üldözõs filmekben, pedig 30km körül fordultam, tehát nem gyorsan. Épp csak 140km körül van de hogy tetszik az biztos. A fék meg úgy fog... tetszik! mert fog és 100-ról pik-pák megáll a keresztezõdésig. A fórum eleje szinte nem is az CTX-rõl szól :( hanem fikázás, ami elszomorító h olyan mond róla véleményt akinek nincs , nem is lesz, talán még csak képen látott... sajnálatos. Jó hogy kitartottál Daty! és nem hagytad abba. (4.lapnál tartok kiváncsi vagyok mik lesznek még... ) Itt jelezném ha van olyan CTX-es aki 2015 okt 03-án jönne Citadella felvonulásra... én ott leszek! Balázs a héten összefutunk? Üdv Uly |
Daty | 962 | 2015. szeptember 28. 13:58 | Válasz erre: 960 |
Ez nem csak az USA fórumon van leírva, hanem ha jól emléxek a használati utasításban is le van. Ugyanis, ha üresbe tétel nélkül állítod le akkor az olyan, mint ha behúzott kuplunggal tennéd le a motort. Mindíg kiveszem üresbe, és utána állítom le, soha nem állítottam le az oldal sztender lenyitásával. (Mondjuk elõzõ motorjaimat sem úgy állítottam le, tehát nem volt nehéz megszokni ezzel is. Mióta meg van, azt hiszem, 2x állítottam le üresbe tétel nélkül. Egyszer az elején, de azt észrevettem, és korrigáltam, másodszor vagy 2-3 hete, amit nem vettem észre, és úgy állt vagy 3-4 napi. Mindezek ellenére simán beindult, és nem tapasztaltam a következõ motorozásnál, hogy csinált volna valami problémát. Minden esetre erre jó odafigyelni. Te csak munkába járásra használod kizárólag, vagy szoktatok feleségeddel/barátnõddel túrázgatni is? |
Daty | 961 | 2015. szeptember 28. 13:50 | Válasz erre: 959 |
Köszönöm a választ! Azt nem mondanám, hogy megnyugodtam, mert ha egyszer a használati utasítás 10W30-at ír, akkor miért nem azt rakják bele? Hosszú távon egyenlõre nem tudni, nem e okoz ez a késõbbiekben károsodást...:-( |
palinkasb | 960 | 2015. szeptember 28. 11:42 | Válasz erre: 956 |
Mostanában olvastam USA fórumon, hogy a motor leállításánál figyelni kell. Ki kell tenni üresbe mielõtt leállítod, és nem érdemes rászokni, hogy az oldaltámasz lehajtásával állítod le. Néhány CTX tulajnak csak a szervíz tudta újraprogramozni a DCT váltót miután sebességben maradt leállítás után, és nem tudta így beindítani a motort. Szóval érdemes ráállni egy rutinra: megállsz, üres, kézifék, leállítás (kulccsal), oldaltámasz. Ha néha sebességben állítod le, vagy "véletlenül" kiteszed az oldaltámaszt sebességben, állítólag nem okoz gondot, csak ha rendszeresen (több százszor) nem a használati utasítás szerinti üres fokozatban és kulccsal állítod le. |
palinkasb | 959 | 2015. szeptember 28. 11:34 | Válasz erre: 958 |
Igen, 10W40 félszintetikus olaj ment bele.
|
Daty | 957 | 2015. szeptember 27. 12:38 | Válasz erre: 956 |
Én elolvastam az elsõ betûtõl az utolsóig, de sokkal okosabb nem lettem tõle, nagy általánosságokat ír.
|
Ullyses | 956 | 2015. szeptember 26. 19:14 | Válasz erre: 953 |
Sziasztok! Köszi Fiúk a gratulációkat és a jó kivánságokat, remélem Daty kivánságából (a sok mió km.-re gondolok) azért pár km-t együtt motorozunk!!! A leírás olvasásához még nem jutottam el, de nemsokára... itt(Bp.-n) egész nap esett az esõ, de a H.Safetynél megtartották a továbbképzést esõruhában. Érdekes volt, igaz nekem automataként egy 125-s robogó jutott... Most még csinálok helyet a motornak a garázsban aztán nekilátok a haszn leírás olvasásának. Üdv Uly |
Daty | 955 | 2015. szeptember 26. 13:53 | Válasz erre: 954 |
Igaz, hogy nagyon lassan, de alakul a CTX-es csapat!:-)
|
kicsi | 954 | 2015. szeptember 26. 13:25 | Válasz erre: 951 |
Gratulálok a vashoz! Ez nem a reklám helye, de ott a szervizvezetõ is nagyon rendes (motorozz.hu-s) emberke ! :) |
Daty | 953 | 2015. szeptember 26. 12:30 | Válasz erre: 951 |
Gratulálok az új vashoz Uly!:-) Sok millió balesetmentes kilométert kívánok hozzá, szép túrákkal.:-) Azt elfelejtettem írni, hogy az elsõ 1.500 km-en nem javasolták az "S" fokozatot!!! Kíváncsi lennék majd a véleményedre a motorról, pl a Burgmanhoz hasonlítva. |
Daty | 952 | 2015. szeptember 26. 12:25 | Válasz erre: 944 |
Egy pillanatra visszatérnék a kuplung csúsztatásra. A Balaton felõl mentem már keresztül Pesten anno egyszer az 1250-es Banditommal, meg egyszer a Piaggio MP3-ammal, ami ugye nagyrobogó. Bevallom, nekem az araszolásban, bujkálásban jobban bejött a robogó, ami ugye, ha nem is DCT-s, de kuplung nélküli. Persze nem mindennap araszolok, Te ezt biztos jobban meg tudod ítélni, hisz gyakrabban csinálod. De nekem akkor könnyebbnek tûnt egy automatával araszolni. |
Ullyses | 951 | 2015. szeptember 25. 21:11 | Válasz erre: 950 |
Daty | 950 | 2015. szeptember 25. 20:41 | Válasz erre: 949 |
Hát....tényleg elég furcsán mennek a dolgok ennél a cégnél. Én Nyíregyre bementem, megnéztem, üléspróbát vettem, leelõlegeztem, és mikor lepapírozták, kifizettem, és vittem. De semmi ilyen utólagos hókusz-pókok nem voltak vele. A hátsó csomagtartót és dobozt kértem pluszba, azt addigra rárakták. Igen, bocs, elírtam, NC750X-et akartam írni! Én a trepnit személy szerint nem preferálom. A hátsó fék pedál épp jól volt beállítva, legalábbis az én lábamhoz. A fotókat várjuk!:-)) |
Ullyses | 949 | 2015. szeptember 25. 14:50 | Válasz erre: 938 |
Sziasztok! Én CTX700D -t rendeltem, a forgalmiban is ez áll... ám hogy a H.Álom-cég mit variált, avagy tényleg darabokban szállítják nem tudom, de most jelezték h már csak az oldaldobozok fehér borítójai hiányzik, de holnap érkezik(szombat?!)s akkor átvehetem, avagy most anélkül, szóval...? Most mit mondjak? Ebben a qrva esõben meg lehet h jobb ha nem is ülök a CTX-re, nemá mindjárt nekicsúszom valaminek 1km után, Dkeszi meg messzi, kanyargós az út, ugyan lesz rajta túraplexi, de annyira gyors azé itt a városban nem tudok lenni -fõleg esõben- h sz***á ne ázzam.... (esõruhám meg nincs) oszt a szép motort is mindjárt mossam le??? még láncolajom sincs!!! (Burgmanho nem kellett), holnap meg nem érek rá elmenni H.Safetys programom van. Tanácstalan vagyok... A rendszámom meg, csak majdnem tökéletes, a 8 => 9-nek kéne legyen, (vajh miért?) de így is örültem neki elhihetitek, fõleg h ezt dobta a gép - ingyé! No jó, piciny választási lehetõségem is adódott, de tényleg véletlen volt, mázli, ahogy írtad... Balázs rendszáma is jó! :)) de nem írtad igaz-e az IT-s kérdés? Daty válaszod köszönöm, így már értem.... szval lerágott kutyacsont. :)... (de CTX750X helyett ->NC750X -et akartál irni, úgyi?) Balázs úgy nézem akkor hajtod a verdát rendesen, minden nap. Ha lesz egy esõmentes nap, esetleg vizitelhetk az ötker felé hazafele, de elõtte hívlak. A városban kéziváltót használsz , jól értettem? Egyébként mivel nincs rajta kuplung a kérdést erre vonatkozóan nem igazán értettem, mert h automata... A koptatós lábtartó helyett nem gondoltatok chopper-es nagyobb lábtartóra? Tényleg a fék pedálon nektek kellett állítani? avagy pont jó a talpatok alatt? A beindítást követõ bejáratós indulási tippeket is köszi Uraim! Most megyek megnézem a "kicsikét" el tud e jönni Apuhoz ebben az idõben :) vagy inkább ott hagyjam? Remélem estére tudok képet küldeni róla...:) (mielõtt megnézitek majd, az állatokat támasszátok fel!) :D Üdv: Uly |
Daty | 948 | 2015. szeptember 25. 13:59 | Válasz erre: 944 |
Ja, és szerencsére nem Büdöspesten lakok, így nem kell kuplungot csúsztatnom, azt a pár várost, amin meg keresztül megyek, ki lehet bírni!:-)
|
Daty | 947 | 2015. szeptember 25. 13:57 | Válasz erre: 944 |
Hát igen, sajna az oldala már teljesen elfogyott, majd teszek fel képet. A közepe az még vidáman elmenne akár 5.000 km-t is, de az oldala miatt cserélnem kellesz tavasszal. A majrécsík sem veszélyes, ahhoz képest, hogy a csoppereken, krúzereken nem lehet lenullázni, ezen már csak max fél centi van. Egyébként tényleg nem lehet lenullázni, ez a fél centi a határ, mert innéttõl kezdve már leér a koptató csavar, könyök bilincs....:-( Jó lenne még vagy 2 centi hasmagasság pluszban.:-)) |